Apr 22 20:16:44
waste
καλώστα παιδιά τα ζουμπουρλούδικα
Apr 22 20:17:16
waste
niknight: είσαι ο ίδιος nik στο blog?
Apr 22 20:18:03
waste
https://twitter.com/TuckerCarlson/status/1758529993280205039
Apr 22 20:18:40
waste
κι εδω μπορείτε να θαυμάσετε τον συντροφο καρλσον και τον συντροφο μπενζ να καταγγελουν το απολυταρχικό κρατος των ηπα και πως αυτό δημιουργηθηκε μετα την ηττα χιλαρι
Apr 22 20:19:01
waste
με πολυ περισσότερες λεπτομεριες από οσο σας το ελεγα εγω
Apr 22 20:20:46
tsov
@waste, το σημερινό σου αρθρο τα έσπαγε πάντως, το διαβαζω πιο προσεκτικά τώρα γιατί δεν πρόλαβα το μεσημέρι ,εύγε νεαρέ :)
Apr 22 20:20:57
waste
ευχαριστω γεροντα :)
Apr 22 20:21:05
waste
(κάνω τα παντα για να φανω λιγο μικροτερος)
Apr 22 20:21:06
tsov
λολ
Apr 22 20:22:09
pakaWAR
poly κακή συνηθεαι να βγαζεις αρθρο δευτερα βραδυ
Apr 22 20:22:23
waste
pakaWAR: δευτερα πρωι :)
Apr 22 20:22:50
reznor
ουτε εγω προλαβα πακα, αυριο
Apr 22 20:23:10
pakaWAR
epithdes to kanei
Apr 22 20:23:21
waste
ε ξερεις το σ/κ ειχα ουρι στο σπιτι οποτε που χρονος για να το ξαναδιαβασω με ηρεμια
Apr 22 20:23:30
george40
μην βιαζεστε δεν ειναι και το πιο ευχαριστο διαβασμα για πρωινο καφε :)
Apr 22 20:23:32
george40
Καλησπερα
Apr 22 20:23:43
waste
δευτερα πρωι ομως ξυπνας το διαβαζεις εχεις μια βδομαδα που το εγραψες οποτε το διαβαζεις λιγο σαν καινουργιο αρθρο και το δημοσιευεις :)
Apr 22 20:23:52
reznor
ας πουνε οι διαβασμενοι τι λεει
Apr 22 20:24:05
tsov
george40, εγω το βρηκα πολυ καλο το αρθρο του
Apr 22 20:24:17
george40
παρομοιως απλα λεω
Apr 22 20:24:29
so_what
reznor ότι η δύση τον πινει και είναι μη αναστρέψιμο 😜
Apr 22 20:24:31
faf
Ότι δεν κάνει ζέστη, μας σιγοβραζουνε
Apr 22 20:24:40
faf
Πολύ ωραίο άρθρο όντως
Apr 22 20:25:26
poplar
ωραίο άρθρο που δείχνει τα παράλληλα σύμπαντα στα οποία ζουν οι άνθρωποι σήμερα
Apr 22 20:25:31
tsov
Εχω απορια waste ... αποτι καταλαβαινω πιστευεις πως η δυση θα πεσει απο μεσα αλα σοβιετια ;
Apr 22 20:25:52
waste
αυτό πιστεύω ότι θέλουν οι "άλλοι"
Apr 22 20:26:43
tsov
το ζητημα ειναι (για μενα) πως η ελιτ δεν προκειται να αφησει το πραγμα να τσουλισει ετσι , γιατι αν θυμαμαι καλα στην σοβιετια η αντιστοιχη ελιτ απλα καπου το παρατησε \
Apr 22 20:26:54
waste
και προς αυτό δουλεύουν και μανατζάρουν τον 30ετη
Apr 22 20:27:28
waste
tsov: δεν ειμαι σιγουρος κατα ποσο η σοβιετική ελιτ το είχε παρατήσει ή απλά καταλαβε ότι δεν το ελέγχει
Apr 22 20:28:01
tsov
θυμασαι καθολου τις φυλλαδες εδω στην ελλαδα τοτε ;
Apr 22 20:28:08
george40
και εγω αυτο φοβαμαι οτι θα τραβηξουν το σκοινι,αυτο το καιρο ειδα φιλους παλιους και δεν τους θυμαμαι τοσο χαλια ψυχικα ουτε στον κοβιντ
Apr 22 20:28:08
waste
κατι θυμάμαι :)
Apr 22 20:28:47
waste
ημουνα πολυ μικρός όχι σαν εσένα βεβαια να συμπληρώσω :)
Apr 22 20:28:49
pakaWAR
dld pos george?
Apr 22 20:28:59
tsov
ολοι υποστηριζαν πως το πραγμα εγινε και καλα απεξω , στην πραγματικοτητα ομως το συστημα επεσε γιατι απλα η ιδια η ελιτ το αφησε
Apr 22 20:28:59
george40
υστερια για οτι ναναι πακα
Apr 22 20:29:01
L_ami
καλησπερα
Apr 22 20:29:37
DutchMountains
ποιο συστημα έπεσε? reboot..
Apr 22 20:29:37
L_ami
η ελιτ δεν το αφησε , η ελιτ το ιδιωτικοποιησε νυκτα
Apr 22 20:29:39
george40
κλιματικες αλλαγες τρανσοκτοτονιες κοκ λες και εχουν λυσει ολα τους τα προβληματα και θελουν κοινωνικη ειρηνη με προσχηματικες και αδιαφορες μαλακιες που δεν ελεγχουν οι ιδιοι
Apr 22 20:29:41
waste
tsov: συμφωνούμε πως το μαγαζί έπεσε από την εσωτερική απονομιμοποίηση, αλλά δεν συμφωνούμε στην ερμηνεία του τι σημαίνει ότι η ελιτ το άφησε
Apr 22 20:29:49
tsov
γεια σου L_ami , ο waste με εχει κανει να νιωθω πως ειμαι η ακροπολη :(
Apr 22 20:30:18
waste
ο αμι ειναι μεγαλος εκτος συναγωνισμου, οποτε ανταγωνιζομαι εσενα που εισαι κοντα για να μην φαινομαστε κοντα :)
Apr 22 20:30:20
DutchMountains
σε τσιμέντωσε τσοβ?
Apr 22 20:30:32
poplar
george40 αν είσαι terminally online στο twitter τότε λογικό είναι (μέχρι και ο τέκης μπήκε στην κουνελότρυπα)
Apr 22 20:30:51
george40
poplar και ποιος δεν ειναι πλέον;
Apr 22 20:31:00
george40
για αυτο μιλαω
Apr 22 20:31:12
tsov
waste, οκ το πιανω απο εκει σαν σημειο αναφορας --->η ελιτ ας πουμε πως εχασε τον ελεγχο τοτε ... και αν το μεταφερουμε στο σημερα πως θα το "στηναμε" το ματσακι ;
Apr 22 20:31:22
george40
και δεν  ειναι τοιτεραδες απλα ετσι αντιλαμβανονται τον παλμο
Apr 22 20:31:48
L_ami
εγω δεν ειχα δεν εχω και δυσκολα θα αποκτησω τουητ ή οτι αλλο. ενα φβ απ τον παλιο καιρο για να μιλαμε φτηνα με αμερικη εχω μονο
Apr 22 20:32:08
waste
η ελιτ είχε χάσει τον έλεγχο ακριβως επειδη είχε απονομιμοποιηθεί, είχε χάσει και το ενδιαφερον της αν θέλεις κι άρχισαν να τρέχει ο καθενας το δικο του προτζεκτακι
Apr 22 20:32:18
waste
κατι που μοιαζει αρκετα με τα σημερινα στη δυση
Apr 22 20:32:18
poplar
αν δεν είναι στο twitter θα είναι στο facebook, απο που λαμβάνουν τον παλμό;
Apr 22 20:32:18
DutchMountains
btw, αν δεν το ανεφερε άλλος.. waste διορθωσε την "παλαιστίνη" στο αρθρο please :)
Apr 22 20:32:35
waste
παλεστινη?
Apr 22 20:32:49
george40
απο τον αερα γυρω τους ποπλαρ αλους μας αγγιζει το κλιμα ειτε το θελουμε ειτε οχι
Apr 22 20:32:57
DutchMountains
παλαιστίνη, η ορθογραφία
Apr 22 20:33:16
waste
ναι και σε ρωταω ποια ειναι η σωστη :)
Apr 22 20:33:27
poplar
το κλίμα το περιβαλλοντικό; αφου δεν υπάρχει κλιματική αλλαγή
Apr 22 20:33:34
DutchMountains
αυτη που γράφω ;)
Apr 22 20:33:42
george40
το κλιμα που επικρατει γυρω μας
Apr 22 20:33:48
L_ami
το θεμα ειναι η δικη "μας" ελιτ, που το παει; θα τα βρει με τη πλεμπα, ή με τον τεταρτο κοσμο;
Apr 22 20:33:57
DutchMountains
με "αι"
Apr 22 20:34:01
poplar
α οκ, αυτό το κλίμα είναι αποτέλεσμα των social media κατα κύριο λόγο
Apr 22 20:34:11
george40
ουτε για τα εμβολια διαβασανε οι περισσοτεροι αλλα ξερανε με το νι και με το σιγμα τις λεπτομερειες
Apr 22 20:34:21
waste
λολ poplar διότι τα ΜΜΕ δεν ειναι προπαγανδα που ακουστηκε αυτό??
Apr 22 20:34:29
L_ami
ή θα προκυψει ο ζεμουν και τα αντιστοιχα του;
Apr 22 20:34:32
poplar
τα ΜΜΕ έχουν περιορισμένη εμβέλεια
Apr 22 20:34:36
waste
είναι τα social media που σπερνουν ψευδεις ειδήσεις
Apr 22 20:34:44
waste
πχ safe and effective?
Apr 22 20:34:50
waste
πχ slava ukraina?
Apr 22 20:35:00
waste
πχ ποια γεννοκτονία στη γάζα?
Apr 22 20:35:09
tsov
L_ami, η δικη μας ελιτ θα τσιμπουκωνει την βρυξελλα , μεχρι να μην μπορει να τσιμπουκωνει αλλο ... και μετα θα ψαξει για ελικοπτερα αν το πραγμα παει κατα διαολου
Apr 22 20:35:13
waste
ποιος τα εσπειρε όλα αυτα ? :)
Apr 22 20:35:39
poplar
δε μιλάω για το είδος των ειδήσεων, μιλάω για τη φύση των μέσων και την επίδρασή τους στην ψυχολογία
Apr 22 20:35:57
DutchMountains
οι doom σπειρω σπέρνω προφανως
Apr 22 20:36:22
pakaWAR
aipac gia panta
Apr 22 20:36:35
DutchMountains
ψεκηδες πουτινόφιλοι πράκτορες
Apr 22 20:36:37
waste
poplar: οποτε για την πτώση της δύσης φταίει η κακη ψυχολογία των social media?
Apr 22 20:36:42
george40
σχεδον ολοι πιστευουν οτι το ισραηλ θα συνεχισει να κανει κουμαντο
Apr 22 20:36:51
george40
μονο εδω μιλαμε για την πτωση του
Apr 22 20:36:52
poplar
το doom και το outrage πουλάνε οπότε αυτά σπρώχνουν οι αλγόριθμοι και αυτά καταναλωνουν (έμμεσα ή άμεσα) οι φίλοι του george
Apr 22 20:37:01
george40
δλδ απο που τους δημιουργηθηκε η εντυπωση;
Apr 22 20:37:24
george40
ακομα και η "κριτικη" για την γαζα βρωμαει δυτικη υπεροχη
Apr 22 20:37:31
DutchMountains
πουτανα ΑΙ .. αυτη φταιει
Apr 22 20:37:37
pakaWAR
θα το δούμε σε 20 χρόνια...
Apr 22 20:37:43
poplar
η επιτάχυνση των αλλαγών γενικά οφείλεται αρκετά στα media
Apr 22 20:38:20
george40
κοψτα τα μηντια και πες μου αν αλλαξει κανεις γνωμη,τα ιδια θα πιστευει απλα χωρις τα trivia
Apr 22 20:38:51
faf
big data είναι τα σοσιαλ, δεν είναι ai
Apr 22 20:39:13
waste
τα social media ειναι managed
Apr 22 20:39:18
waste
απο την αρχή τους
Apr 22 20:39:31
waste
μπορείτε να πείτε ότι τα κάνει manage to ΑΙ ή τα big data ή
Apr 22 20:39:32
poplar
μπορεί να μην αλλάξουν γνώμη αλλά θα έχει λιγότερη αυτοπεποίθηση για τα πιστέυω τους ενώ τώρα έχουν ως έρεισμα τους influencers που είναι οι νέες αυθεντίες
Apr 22 20:39:33
tsov
προσωπικα εχω εδω και μηνες ενα πολυ κακκο προαισθημα παντως ... σαν να ειμαι μεσα σε ενα αεροπλανο που φουνταρει και το βλεπω το εδαφος να πλησιαζει.Πολυ φοβαμαι πως αυτη η φαση θα παει παρα μα παρα πολυ στραβα ..
Apr 22 20:40:11
waste
αλλά τα social media ειναι managed απο τους ίδιους που μανατζάρουν και το υπολοιπο μαγαζί
Apr 22 20:40:12
bokontep
΄Όσο πιο πολύ χρόνο τρέχει ένα simulation τόσο μεγαλύτερη συσσώρευση λαθών έχουμε. Αν χρησιμοποιούμε και floating point αναπαράσταση, μπορούμε να δούμε ότι το simulation φαίνεται να "πηδάει" από μια κατάσταση
Apr 22 20:40:13
bokontep
στην άλλη
Apr 22 20:40:32
bokontep
οπότε το σταματάμε και το ξαναρχίζουμε
Apr 22 20:40:35
faf
Ή το από τα παίρνει ο μασκ
Apr 22 20:40:58
waste
και ο μασκ μανατζμεντ κανει
Apr 22 20:41:04
waste
απλα πουλάει και ελευθερία λόγου
Apr 22 20:41:09
bokontep
θέτοντας το χρόνο πάλι στο 0
Apr 22 20:41:12
waste
low hanging fruits
Apr 22 20:41:23
poplar
μια χαρά ψέκα κυκλοφορεί στα social media όσο και να λες οτι λογοκρίνονται απο τις ελιτ
Apr 22 20:41:41
waste
poplar: η ψέκα είναι η επίσημη αφήγηση αυτό δεν έχεις χωνέψει ακόμα
Apr 22 20:41:54
george40
η ψεκα ειναι η αλλη οψη
Apr 22 20:42:05
george40
με προλαβε το αφεντικο αλλα ναι
Apr 22 20:42:10
waste
το θα χωρίσουμε την ρωσία σε 20 κράτη δεν ήταν ψεκα των social media ήταν επίσημη θεση
Apr 22 20:42:31
waste
το safe and effective ήταν επίσης επίσημη θέση, όπως και το ισραήλ που έχει δικαίωμα στην αυτοαμυνα του
Apr 22 20:42:36
bokontep
Γιατί είναι Ρώσοι αφού
Apr 22 20:42:37
waste
όλα αυτά είναι οι επίσημες θέσεις
Apr 22 20:43:13
waste
οποτε εσύ παίρνεις το σύμπτωμα (ότι κανείς πια δεν εμπιστεύεται τις επισημες θέσεις) και το μετατρέπεις σε αιτία
Apr 22 20:43:34
waste
βλέπουμε σε κλίμακα στη δύση αυτό που βλέπαμε στην ελλαδα το 2010-11
Apr 22 20:43:51
bokontep
Όλοι οι αντίπαλοί μας είναι υπάνθρωποι και μεις υπεράνθρωποι είναι η επίσημη αφήγηση
Apr 22 20:44:13
waste
ασχετοι άνθρωποι που τους διαβαζαν μερικες εκατοντάδες στις πιο αισιοδοξες εκτιμησεις (σαν την αφεντομουτσουναραμου) να βγαζου περισσοτερο νοημα από τα επίσημα μέσα
Apr 22 20:44:21
bokontep
Παράλληλα με gender fluidity και multiamorous relationships
Apr 22 20:44:27
poplar
ως επίσημα εννοώ τα mainstream πράγματα, εσύ αναφέρεις fringe παραδείγματα
Apr 22 20:44:33
waste
polyamourous αγραμματε :)
Apr 22 20:44:49
waste
fringe παραδειγματα το slava ukraina?
Apr 22 20:44:55
waste
κοιτα ρε τι μαθαίνουμε
Apr 22 20:45:03
bokontep
σορυ στο χωριό μου δεν είχαμε τέτοια στη φόρα, μόνο στη ζούλα
Apr 22 20:45:24
poplar
το slava ukraine είναι ψέκα;
Apr 22 20:45:27
waste
fringe to Safe and effective ή fringe η πλήρης απουσία της επιχειρούμενης γεννοκτονίας στη γάζα?
Apr 22 20:45:43
waste
ναι η πεποίθηση οτι η ουκρανία θα κερδίσει τη ρωσία ήταν ψεκα ;)
Apr 22 20:45:49
waste
απλά ήταν η επίσημη ψεκα
Apr 22 20:46:29
waste
Η επίσημη θέση της ΕΕ όταν επεβαλε τις κυρώσεις είναι ότι θα τις άρει όταν συμβεί regime change στη ρωσία
Apr 22 20:46:48
waste
όταν δηλαδη η ρωσια επιστρέψει στο rules based order
Apr 22 20:47:13
poplar
οτι η ουκρανία θα κερδίσει ήταν η mainstream ελπίδα των δυτικών, απο που κι ως που είναι ψέκα
Apr 22 20:47:24
waste
κέρδισαν?
Apr 22 20:47:42
waste
όχι των δυτικών γενικά των δυτικών ελιτ, του νατο κλπ
Apr 22 20:47:53
ftero
η επισημη αφηγηση ειναι τοσο σποιγκ κουκου π μονο η ατελειωτη επαναληψη απο καθε ειδους επισημου κ γαλανοφορου ειδικου την κανει πιστευτη (απο ολο κ λιγοτερους)
Apr 22 20:48:28
poplar
όχι αλλά δεν ήταν καμια ακραία αφήγηση
Apr 22 20:48:36
waste
λολ
Apr 22 20:48:40
Lobito_VJ23
https://www.youtube.com/watch?v=WPSRC__2Rx8
Apr 22 20:48:54
waste
οχι δεν ηταν ακραια αφηγηση για εσενα διοτι εσυ θεωρείς σωστό ό,τι είναι mainstream
Apr 22 20:48:59
ftero
δηλ ενας σπηλαιανθρωπος με ενα δορυφορικο τηλεφωνο κ μερικους ουγκανους με κοπιδια καναν την πιο καλοστημενη επιχειρηση
Apr 22 20:49:15
waste
αρα αν αυριο σου πουνε ότι ο γαιδαρος πετάει, θα πεις ότι δεν είναι καμια ακραία αφηγηση...
Apr 22 20:50:00
poplar
το γύρισες στο ad hominem ως συνήθως γιατί δεν βγάζουν νόημα αυτά που λες
Apr 22 20:50:04
waste
γιαυτό και τώρα κατηγορείς τα social media για την δυτική κατάντια καθώς μόλις πριν μερικές μέρες πέρασε η απαγορεση του tik tok στις ηπα αν δεν φορεσει κράνος
Apr 22 20:50:14
waste
poplar: με λένε ρίζο και όλα τα γυρίζω :)
Apr 22 20:50:30
waste
προσθεού ακραίο πράγμα η γενοκτονία που ακουστηκε αυτό
Apr 22 20:50:38
waste
ήταν απλά η ελπίδα του δυτικου κοσμου :)
Apr 22 20:50:38
ftero
απολυμανε τα ψωνια σου κ σωθηκες απο γριπποειδες νοσημα...μεσα απο τα σμ κ τα θεσμικα μιντια σπρωξανε τη μπαρουφα
Apr 22 20:51:59
waste
ο,τιδηποτε ειναι mainstream ειναι σεβαστη άποψη ακόμα κι αν η αποψη αυτή λέει ας κλείσουμε στα σπίτια τους όλους τους ανεμβολιαστους :)
Apr 22 20:52:08
george40
αντισηπτικο στα χερια και τα παπουτσια εκτος σπιτιου και θα εισαι περδικι φτερε
Apr 22 20:52:15
ftero
οι τυποι εχοντας για τοσο καιρο τον ελεγχο της πληροφορησης π ακομα κ τα ακραια γεγονοτα π βγαζουν ματι λενε εν χορω "δεν ειναι αυτο που νομιζεις ψεκα"
Apr 22 20:52:16
george40
πανιαγιτσα μου ακομα ανατριχιαζω
Apr 22 20:52:19
waste
για να πιασω μερικα απο τα αγπημενα σου mainstream θεματα :)
Apr 22 20:52:19
bokontep
Πάνω σε αυτό (ο γαϊδαρος πετάει δηλαδή) η στρατηγική είναι ότι στα κοινωνικά δίκτυα ένα σωρό άτομα επαναλαμβάνουν παβλοφικά μια ατάκα που ρίχνει ο πάνω πάνω και αν κανείς διαφωνεί τρώει
Apr 22 20:52:20
bokontep
σφαλιάρα
Apr 22 20:53:00
waste
μα αυτό ακριβως εγινε στην κορωνα bokontep , στην ουσια τη σφαλιαρα την ετρωγες απο το ιδιο το μεσο
Apr 22 20:53:12
waste
οποτε μονο μια αποψη ακουγοταν
Apr 22 20:53:19
Lobito_VJ23
τέκη και poplar νομίζω μπερδεύεστε γιατί χάνετε κάτι στην εξήγησή σας
Apr 22 20:53:32
Lobito_VJ23
να πάρω ένα μικρό RR γιατί μαγειρεύω;
Apr 22 20:53:34
waste
και μετά οι άλλοι θα πρέπει να μιλάνε με συνθηματα για να μην τους πιασει ο αλγοριθμος
Apr 22 20:53:55
poplar
δεν κάνω αξιολογική κρίση, αλλά ο τέκης επιμένει οτι μπορεί να διαβάζει το μυαλό των άλλων
Apr 22 20:54:17
f5535
παντως νοιώθεις λες και μιλας με τον ίδιο τον κουλη ή οσους τον στηρίζουν οικονομικά
Apr 22 20:54:19
waste
δεν διαβαζω το μυαλο σου ποπλαρ διαβαζω αυτα που γραφεις εδω
Apr 22 20:54:32
waste
και αυτα είναι αρκετά αποκαλυπτικά
Apr 22 20:54:51
bokontep
Διαφωνείς όμως ότι παίζει λογοκρισάρα τύπου 1984 επειδή παραβιάζεις τους κανόνες της κοινότητας;
Apr 22 20:55:01
poplar
εγώ λέω οτι τα social media φανατίζουν όσους έχουν εθιστεί σε αυτά, άσχετα με το σε ποιά πλευρά είναι, ψέκα ή mainstream, ή mainstream ψέκα
Apr 22 20:55:37
f5535
ναι αν βρισεις οπως θα επρεπε ο αλγοριθμος θα σε στειλει στο χρονοντουλαπο
Apr 22 20:55:50
poplar
και η λογοκρισία είναι επιφανειακή γιατί το outrage πουλάει και εθίζει περισσότερο
Apr 22 20:55:50
faf
Αντιψεκ ψεκα
Apr 22 20:55:59
bokontep
Αυτό γινέται αιώνες τώρα, γι' αυτό είχε βγει και ο "φίλαθλος" και η "αυριανή" και η "καθημερινή"
Apr 22 20:56:04
faf
Σαν το quora που έλεγε το παλικάρι στο μπλογκ
Apr 22 20:56:06
waste
αχ ναι ρε τα σοσιαλ μηντια φταίνε, δεν φταίει το κρατος που κατηγορεί τους πολιτικούς του αντιπάλους ως domestic terrorists
Apr 22 20:56:24
waste
ποιος θα μπορουσε να σκεφτεί ότι φταίει το κράτος
Apr 22 20:56:31
Lobito_VJ23
poplar χάνεις κάτι, όπως και με τα μνημόνια στην Ελλάς, ο κόσμος δεν φανατίστηκε λόγω social media, αλλά επειδή έτρωγε πραγματική πούτσα στην καθημερινότητά του
Apr 22 20:56:32
bokontep
Απλά σήμερα έχουμε συνέχεια του ίδιου πράγματος με άλλα μέσα πιο στοχοπροσηλωμένα, ένεκα αλγορίθμου
Apr 22 20:56:49
poplar
τώρα το γύρισες στο whataboutism, τί άλλο μένει απο τα αγαπημένα σου fallacies
Apr 22 20:57:11
Lobito_VJ23
αυτό που σε μπερδεύει poplar κι ο τέκης δεν θέλει να σε κάνει ταληράκια είναι πως ΕΙΝΑΙ δυνατόν κάποιος να έχει δίκιο παρόλο που δεν έχει τα σωστά ερμηνευτικά εργαλεία
Apr 22 20:57:17
poplar
εγώ λέω για το σήμερα που η διείσδυση είναι πολύ μεγαλύτερη
Apr 22 20:57:52
bokontep
Επειδή σκέφτεται και με τα άντερά του; Με το ένστικτο;
Apr 22 20:58:14
bokontep
¨Lob σε σένα ήταν το τελευταίο σχόλιο
Apr 22 20:58:19
f5535
Ρε ποπλαρ το εριξες στο αντ χομινεμ το αγαπημενο των τσιρακιων
Apr 22 20:58:25
waste
poplar: την αντιρωσικη υστερια τα social media την εξεθρεψαν?
Apr 22 20:58:34
Lobito_VJ23
οι ψέκες στο μπόλι είχανε δίκιο , αλλά τα διαθέσιμα ερμηνευτικά τους εργαλεία ήταν θεός-διάβολος. Το να απορρίπτεις τα ερμηνευτικά εργαλεία δεν σημαίνει πως πρέπει να απορρίψεις μαζί και το συμπέρασμά τους (τα μπόλια έιναι μούφα και μας φυ
Apr 22 20:58:34
Lobito_VJ23
λακίζουν)
Apr 22 20:58:40
L_ami
υπαρχουν λοιπον "σωστα ερμηνευτικα εργαλεια"; μεγαλη παρηγορια αυτη, φτανει να τα βρουμε και σωθηκαμε
Apr 22 20:58:52
Lobito_VJ23
είναι λίγο mindfuck αλλά νομίζω μπορούμε να το ξεπεράσουμε
Apr 22 20:58:53
poplar
φυσικά τέκη, την ενίσχυσαν
Apr 22 20:58:53
bokontep
Δεν ήταν μονομπλόκ οι ψέκες
Apr 22 20:58:57
waste
poplar: διοτι το whataboutism ηταν η καραμελιτσα επι ρωσικης υστερίας
Apr 22 20:59:24
bokontep
Είναι σα να λες ότι ήταν μονομπλοκ το ΟΧΙ στο δημοψήφισμα το 2015
Apr 22 20:59:25
waste
απαξ και ξεκινησε ο πολεμος στη γάζα , το whataboutism ξεχαστηκε την επομενη μερα
Apr 22 20:59:27
Lobito_VJ23
άρα σας σαγηνεύουν πολύ όσοι χρησιμοποιούν τα "σωστά" ερμηνευτικά εργαλεία
Apr 22 20:59:54
waste
ευτυχως που εμεινες εσύ να το υπερασπιζεσαι
Apr 22 21:00:02
poplar
αν δεν έχουν ερμηνευτικά εργαλεία καλύτερα να βρουν τρόπο να τα αποκτήσουν προτού μιλήσουν σαν αυθεντίες
Apr 22 21:00:21
Lobito_VJ23
ο Βαρουφάκης πάει από ψωράλογο σε ψωράλογο (ΑΓΠ, ΓΑΠ, Τσίμπρα, Χίλαρη με κλειστή μύτη κοκ) παρόλα αυτά είναι πολύ γοητευτική η ερμηνεία που δίνει
Apr 22 21:00:27
L_ami
χμμμ κατι λες λομπι...το "κυρος" του πρετεντερη πχ, δεν επαψε ποτε να σαγηνευει ενα πληθος
Apr 22 21:00:28
niknight_reconne
Καλησπέρα... ναι ο ίδιος είμαι
Apr 22 21:01:01
Lobito_VJ23
πρέπει να έχεις τα γερά νεύρα να ξεχωρίσεις το τι συμβαίνει από την πολύ ωραία ερμηνεία
Apr 22 21:01:10
poplar
μπορεί και να απέχεις λομπ
Apr 22 21:01:13
niknight_reconne
Απλά βάζω το IRC να παίζει και εγώ ταβλιάζομαι...
Apr 22 21:01:14
poplar
μπορείς
Apr 22 21:01:28
poplar
δεν χρειάζεται να έχεις γνώμη για τα πάντα
Apr 22 21:01:29
waste
ο σύντροφος καρλσον εβαλε μια πολυ ωραια συνεντευξη που εξηγει πως μετα το 2016 αρχισαν να ελεγχουν τα social media ακριβως διότι κανείς δνε πίστευε τα mainstream media
Apr 22 21:01:49
waste
ξερεις αυτα τα οποια ελεγαν ότι ο τραμπ θα χάσει με διαφοροα ας πουμε?
Apr 22 21:02:47
waste
και η αφήγηση στα social media εγινε ακομα πιο managed με τον κοβιντ το πράγμα ξεφυγε τόσο, που ο μασκ προσπαθησε να ξαναδημιουργησει το καλο τους ονομα ετσι ωστε να κρατησουν κατι απο την αιγλη τους
Apr 22 21:02:51
poplar
τα social media δεν είναι ένα πράγμα, εσύ αποφασίζεις ποιούς ακολουθείς, αν ακολουθούσες τον καρλσον θα έβλεπες τα αντίθετα
Apr 22 21:02:52
L_ami
χρειαζονται ελεγχο τα σοσιαλ μηντια; να αποφευγονται οι ακροττες κι ο κομφορμισμος θα βρει το δρομο του
Apr 22 21:03:02
f5535
και η κλιματικη αλλαγη απο το 14 πηρε μεγαλο μπουσταρισμα
Apr 22 21:03:11
poplar
και μετά ο αλγόριθμος σου πουσάρει αυτά που προτιμάς
Apr 22 21:03:22
waste
poplar: ο ποπλαρ ακομα ζει στο 2015
Apr 22 21:03:23
Lobito_VJ23
L_ami όλα τα παπαγαλάκια μιλάνε με πολύ σοβαρή φατσούλα "του έγκριτου"
Apr 22 21:03:51
waste
εχει ξεχάσει ότι 4 χρόνια τώρα τα social media διαγράφουν όσους δεν "συνάδουν με τα community values"
Apr 22 21:04:05
waste
εντελως βολικα οπως πάντα :)
Apr 22 21:04:16
L_ami
ετσι λομπι, υπαρχουν καμποσα κλειδια αναλογα με το ταργκετ γκρουπ..αν ο ζιζεκ μιλησει σαν εγκριτος μαυρο φειδι κλπ..
Apr 22 21:04:27
poplar
εσύ ζεις στο 2015, το twitter άλλαξε ιδιοκτησία και δεν ισχύουν αυτά που λες (όχι σε τέτοιο βαθμό τουλάχιστον)
Apr 22 21:04:34
waste
λολ ποπλαρ
Apr 22 21:05:00
bokontep
Τα social είναι λαμπρό πεδίο κοινωνικής μηχανικής. Θυμάμαι που με τη σύζυγο στις εκλογές πέρσι που κοιτάγαμε ποστ για την ιδιωτικοποίηση του νερού που ετοίμαζε ο Μητσοτάκης. Στα καπάκια έβγαζε ο
Apr 22 21:05:00
bokontep
Μητσοτάκης δε θα ιδιωτικοποιήσει το νερό
Apr 22 21:05:29
waste
poplar: μπορείς να το πεις αυτό σε όλους τους λιβανέζους που διαβάζω και έχουν ο καθένας από 3 λογαριασμους γιατι ανα μήνα τους κλεινουν και έναν
Apr 22 21:06:01
poplar
το παρακάνουν αυτοί, χεχε
Apr 22 21:06:06
waste
ο μασκ απλα εκανε τη λογοκρισια λιγο πιο διακριτικη απο την παλιοτερη πολιτικη που ήταν τσεκουρι και φωτια
Apr 22 21:06:10
waste
δεν το παρακανουν καθολου
Apr 22 21:06:26
poplar
ο καρλσον πχ μια χαρά έχει τα εκατομμύρια followers
Apr 22 21:06:30
Lobito_VJ23
έτσι είναι η ελευθερία λόγου
Apr 22 21:06:45
waste
τον καρλσον τον προσελαβε ο μασκ να σου θυμισω
Apr 22 21:07:01
poplar
και τον alex jones  τον ξανάφερε
Apr 22 21:07:20
waste
ακριβως διοτι ο μασκ εχει καταλάβει ότι αν δεν θέλεις να χάσεις την δυναμη σου να επηρεαζεις, πρεπει να δειχνεις ενα μινιμουμ πολυφωνιας
Apr 22 21:07:25
Lobito_VJ23
το σοβιετικό ανέκδοτο που λέει ο ρήγκαν στον αντρώποφ , στην αμερική έχουμε ελευθερία μπορείς να πας στην πλατεία και να φωνάξεις γαμώ τον Ρήγκαν και ο Γιούρι του είπε το ίδιο και στην ΕΣΣΔ
Apr 22 21:07:28
f5535
τα ρωσικα μεσα στη δυση εκλεισαν παντως
Apr 22 21:07:40
f5535
το αλ τζαζιρα λειτουργει ακομα
Apr 22 21:07:49
L_ami
δεν συμφερει βρε στα μυδια να λογοκρινουν τσεκουρι και φωτια, παει η πειστικοτητα περιπατο μετα
Apr 22 21:07:54
waste
κατι που ας πουμε δεν εχει καταλάβει το νεο αφεντικό της NPR που λέει ανοιχτά το το first amendment η ελευθερια του λογου ειναι το προβλημα μας
Apr 22 21:08:10
waste
αυτη είναι και η διαφορα μεταξύ ενός έξυπνου
Apr 22 21:08:27
waste
σαν τον μασκ και όλων των ηλιθιων που απαρτίζουν τη βασική στρατιωτακια της ελιτ
Apr 22 21:08:34
poplar
γι'αυτο λέω οτι η λογοκρισία είναι επιφανειακή λαμι
Apr 22 21:09:13
waste
ήδη σκέφτομαι τους ποπλαρ αυτου του κοσμου ως παππούδια να γκρινιαζουν οτι την δύση την έριξαν τα social media
Apr 22 21:09:18
poplar
αν ο μασκ ήταν έξυπνος δεν θα περνούσε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στο twitter
Apr 22 21:09:33
waste
σαν τους κκεδες που ελεγαν ότι την σοβιετία την εριξε ο χρουτσεφ :)
Apr 22 21:09:53
poplar
δεν είπα αυτό, είπα οτι επιταχύνουν τα πράγματα και φανατίζουν τον κόσμο
Apr 22 21:09:57
waste
είναι σαφώς πιο εξυπνος απο τη συντριπτική πλειοψηφία του επικοινωνιακου βαλτου
Apr 22 21:10:03
f5535
https://www.youtube.com/@DWDocumentary/videos
Apr 22 21:10:06
Lobito_VJ23
poplar αυτό που λες είναι "τι καλά τότε που είχαμε μόνο την πράβδα και δεν χρειαζόταν να μαλώνουμε για το ποια είναι η αληθινή αλήθεια"
Apr 22 21:10:07
waste
κι αυτό δείχνει με τι ζωα εχουμε να κανουμε
Apr 22 21:10:15
bokontep
Η επανελημένη λογοκρισία μπορεί να οδηγήσει και σε αυτολογοκρισία του τιμωρημένου
Apr 22 21:10:20
f5535
α γερμανικα μμε μου φαινονται χειροτερα
Apr 22 21:10:35
waste
τα γερμανικα ειναι χειροτερα δεν υπηρχε καμια αμφιβολια σε αυτο :)
Apr 22 21:10:35
f5535
απαγορευσαν ακομα και τον βαρουφακη
Apr 22 21:10:56
L_ami
αυτολογοκρισια bokontep ενα σωρο δημοσιογραφοι το κανουν αυτο
Apr 22 21:11:05
poplar
λομπ λέω τί καλά που ήταν όταν οι ειδήσεις ήταν λιγότερο invasive και για να αποκτήσεις γνώση διάβαζες κανα βιβλιο
Apr 22 21:11:05
pakaWAR
πόρτα στον καράφλα.
Apr 22 21:11:15
pakaWAR
πώς την πάτησαν έτσι βρε τέκι?
Apr 22 21:11:17
geospeck
τεκη, κατω απο εκει που γραφεις "Le Grand Plan" --> πτώση της δύσης από **τις** χτυπήματα που
Apr 22 21:11:41
mama_33
τους εφερε πίσω, ποπλαρ, γιατι η ψεκα ειναι πλεον μαινστρεαμ και ως εκ τουτου captured (aka limited hangout aka operation trust)
Apr 22 21:11:52
ftero
o καναδος παππους τοτ μασκαρα ηταν αρχηγος της technocracy inc , μιας σεχτας τρελων π ροτεινε στο μεσοπολεμο ολοκληρωτικη επσιτημονικη διαχειριση της κοινωνιας
Apr 22 21:12:00
waste
σσσσ μαμα μη λες τετοια ψεκοπραγματα :)
Apr 22 21:12:08
waste
ακου limited hangout ο μασκ :)
Apr 22 21:12:27
poplar
δεν το ξέρω το jargon
Apr 22 21:13:14
waste
ειναι ψεκ οροι αυτοι ποπ μη δινεις σημασια :)
Apr 22 21:13:17
L_ami
φιλοσοβιετικος δηλαδη ο παππους φτερε;
Apr 22 21:13:21
waste
και τον κενεντι τον σκοτωσαν τα ουφο :)
Apr 22 21:13:35
waste
αυτα που θα αποκαλυπτε η χιλαρη :)
Apr 22 21:13:49
waste
αλλα δυστυχως δεν εξελεγει και δεν μαθαμε ποτε την αληθεια
Apr 22 21:13:49
mama_33
sto twiter to diabasa δεν ειναι δικη μου αποψη X-P
Apr 22 21:14:41
waste
εγω θα παρω ως θετικο οτι ακομα και ο ποπλαρ αποδεχεται οτι η δυση χάνει και απλά ψάχνει να βρει ποιος φταίει ;)
Apr 22 21:14:44
Lobito_VJ23
poplar invasive είναι οι πολιτικές
Apr 22 21:14:45
psy-fidelius
Αφού βγάλανε καλέ κάτι βιντεάκια προεκλογικά
Apr 22 21:14:56
ftero
κ τωρα παραταισμενος απο χρηματα αμυνας με προτζεκτ νευραλινκι να κανει σαιμποργκια (τα μισα πιθηκια πεθαναν, οποτε ας το δοκιμασουμε κ σε χομο σαπιενς
Apr 22 21:14:57
mama_33
για την ιστορια του πραγματος ποπ: https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Trust
Apr 22 21:15:20
Lobito_VJ23
ακούγεσαι σαν σε όσους δεν άγγιξε (ακόμα) το μνημόνιο το 2011 και γκρίνιαζαν που οι αντιμνημονιακοί θέλαν να χύσουν την καρδάρα με το γάλα
Apr 22 21:15:33
waste
ftero: δινεις πολυ μεγαλη σημασια στον φιδεμπορα
Apr 22 21:15:52
ftero
μπα ειναι η πρωτη μασκοτ σε μια πλευρα του χαρτη
Apr 22 21:16:06
ftero
απλως κ αυτος ανηκει στην ιδια πιστη με τους λοιπους
Apr 22 21:16:11
waste
οχι δεν ειναι, διοτι η ελιτ ειναι πολυ ηλιθια για να τον αποδεχθει
Apr 22 21:16:31
waste
γιαυτο και τον πολεμαει το επισημο μαγαζι
Apr 22 21:16:52
waste
απλα δεν καταλαβαίνουν ότι αν τρυπήσουν τη φουσκα του, εχουν να χασουν πολυ περισσοτερα
Apr 22 21:17:14
waste
ακριβως διότι το επισημο μαγαζι ειναι κατι μουτζαχεντιν σαν την αφεντικινα του NPR
Apr 22 21:17:19
poplar
η δύση βρίσκεται σε παρακμή αλλά ως συνήθως βιάζεσαι και περιμένεις να πέσει αυθημερόν
Apr 22 21:17:31
waste
poplar: ετοιμασου να εντυπωσιαστεις
Apr 22 21:17:50
L_ami
η δυση βρισκεται σε παρακμη καπου 140 χρονια
Apr 22 21:17:51
f5535
σωστα
Apr 22 21:17:52
waste
αλλα ετσι κι αλλιως δεν προκειται να εντυπωσιαστεις με τιποτα
Apr 22 21:18:05
ftero
οσο εκτος ειναι κ ο τραμπ (μια χαρα αρχιγιαπης με γουτσου γουτσου με το βαλτο) απλως τους κανουν παριες γτ δεν τραγουδανε το ιδιο με ολους αυτους
Apr 22 21:18:10
poplar
ναι γιατί με έχεις προετοιμάσει, χεχε
Apr 22 21:18:12
f5535
η δυναμικη θα αλλαξει ποπλαρ με μια απο τα ιδια;
Apr 22 21:18:12
waste
εδω ολοκληρη απολυταρχια σου φτιαξαμε με τον κοβιντ και εσυ σφυριζες αδιαφορα :)
Apr 22 21:18:30
L_ami
μπορει κανεις να πει οτι τωρα θριαμβευει στα μυαλα των αλλοι
Apr 22 21:18:33
f5535
ή με καλύτερο σοου;
Apr 22 21:18:37
poplar
ναι η απολυταρχία των μόνιμων κορονοδιαβατηρίων;
Apr 22 21:18:47
poplar
τι απέγιναν αυτά;
Apr 22 21:18:54
waste
θα ξαναρθουν ποπλαρ
Apr 22 21:18:54
f5535
οι τραμπ κλπ απλα εχουν περισσοτερο τζερτζελε
Apr 22 21:19:09
poplar
έχεις πάθει covid PTSD
Apr 22 21:19:17
f5535
μαγκα, εφοδο στα ανακτορα, κλπ
Apr 22 21:19:21
waste
αα ναι σωστα διοτι 2 χρονια δεν ειχαμε απολυταρχια
Apr 22 21:19:38
f5535
αυτα που θελει ο απλος κοσμος
Apr 22 21:19:44
waste
αλλα επειδη δεν ενταθηκε την ξεχασαμε ηδη :)
Apr 22 21:19:51
waste
βουρ στην ρωσοφοβια :)
Apr 22 21:20:02
poplar
ο καθένας με τις φοβίες του
Apr 22 21:20:19
psy-fidelius
Φοβία είναι αν το γεγονός δεν υφίσταται
Apr 22 21:20:19
waste
ο καθενας με τις απολυταρχιες του
Apr 22 21:20:19
f5535
Οι συστημικοι πουλανε θεωρια
Apr 22 21:20:21
poplar
εσύ με την απολυταρχία, οι υπόλοιποι με τη ρωσία
Apr 22 21:20:30
f5535
;λλα στις πραξεις μια απο τα ιδια
Apr 22 21:20:31
Lobito_VJ23
τέκη είναι απολυταρχία όταν είναι παράλογη, στον κόβιντ ήταν ρασιοναλισμός
Apr 22 21:20:37
f5535
κει ειναι η παρακμη
Apr 22 21:20:44
poplar
η απολυταρχία δεν υφίσταται παρα μόνο ως μεταφορική έννοια
Apr 22 21:20:51
f5535
δεν μπορουν να ξεφυγουν απο το κομπιουτερακι τους
Apr 22 21:20:53
waste
ετσι ετσι ποπλαρ
Apr 22 21:21:11
waste
τα social media φταινε οχι η απολυταρχια που ελεγε οτι ο τραμπ θα χασει τις εκλγοες :)
Apr 22 21:21:41
f5535
η ΑΙ θα τους αντικαταστησει μια χαρα
Apr 22 21:21:54
waste
πως μπορείς να μην θαυμασεις λεκτικες ακροβασιες οπως η απολυταρχια υφισταται ως μεταφορικη εννοια :)
Apr 22 21:22:07
ftero
εδω ανθρωποι με το ζορι  για να δουλεψουν απλως επρεπε να στησουν μπρατσο (δηλ ουτε το σωμα τους δεν ειχαν ελεγχο)
Apr 22 21:22:12
psy-fidelius
Αφού δεν έχουμε απολυταρχία, μπορείς σε παρακαλώ να βγεις σε ένα σόσιαλ να διαφημίσεις πως στηρίζεις Ρωσσία και Παλαιστίνη
Apr 22 21:22:13
waste
πχ μεταφορικα εγω δεν μπορώ να πω free palestine εδω στη γερμανια :)
Apr 22 21:22:20
L_ami
αντε τωρα να σας πει κανεις μαζι με τον σαρτρ οτι ποτε δεν υπηρξαμε περισσοτερο ελευθεροι απο οσο κατω απ τη γερμανικη μποτα...μερικες φορες σκεφτομαι οτι ευτυχως ειμαι αρκετα μεγαλος
Apr 22 21:22:30
poplar
λεκτική ακροβασία είναι να ονομάζεις απολυταρχία το να πρέπει να κάνεις εμβόλιο εν μέσω πανδημίας
Apr 22 21:22:47
ftero23
ουτε το ελαχιστο δικαιωμα, στο σωμα τους δεν ειχαν
Apr 22 21:23:05
waste
σωστα και λεκτικη ακροβασια ειναι να εχεις διαφορετικη αποψη εν μεσω πολεμου
Apr 22 21:23:34
L_ami
στασου ρε ποπ. αν ηταν εμβολιο ενταξει, συζητιεται αυτο που λες...αν μπαζωσανε τα τεμπη των εννοιων ειναι το ιδιο;
Apr 22 21:23:35
waste
poplar: δεν αποτυγχανεις ποτε να δειξεις τις πραγματικες σου πεποιθησεις :)
Apr 22 21:24:13
ftero23
ακομα κ σε συτο το τουιτερ λεγονατς ζιοναζι ερχοταν η κιτρινη καρτα :)
Apr 22 21:24:15
f5535
Lapsus bellum
Apr 22 21:24:35
waste
λοιπον επειδη ο ποπλαρ δεν ειντι το θεμα μου και ισως θα βοηθουσε να διαβασει τι λενε οι σωστοι influencers, διαβασατε το αρθρο που ferguson που εβαλε ο verking?
Apr 22 21:24:43
waste
https://www.bloomberg.com/opinion/articles/2024-04-21/china-russia-iran-axis-is-bad-news-for-trump-and-gop-isolationists
Apr 22 21:25:07
L_ami
οταν ξερεις οτι σημαδεψανε τη τραπουλα, με απλα λογια αλλαξανε το τι θεωρουμε εμβολιο και τι οι, μπορεις να επικαλεισαι την επιστημονικη σταση;
Apr 22 21:25:14
waste
είναι πολύ ωραίο άρθρο διότι αυτός φαίνεται να εχει πάρει χαμπάρι οτι το μαγαζί πάει πολύ στραβα και πρέπει να αλλάξουμε ρώτα
Apr 22 21:25:20
f5535
Ολοι ποπλαρ θα γινουμε
Apr 22 21:25:34
waste
διαβαστε το λιγακι
Apr 22 21:25:42
Lobito_VJ23
τα ερμηνευτικά μας εργαλεία είναι ο Τόλκιν;
Apr 22 21:25:50
bokontep
axis of evil v2. Βονβαρδίστε τους με πολλές βόμπες
Apr 22 21:25:55
f5535
τα λαπσους θα ειναι παντου
Apr 22 21:25:57
waste
λομπ προχωρα μεχρι το τελος του αρθρου
Apr 22 21:26:00
psy-fidelius
Η Lord of the Rings παρουσίαση όλα τα λεφτά
Apr 22 21:26:06
Lobito_VJ23
bokontep, δεν υπάρχουν βόμπες καρντιά μου
Apr 22 21:26:09
DutchMountains
poplar: το να κανεις εμβόλιο εν μέσω (υποτιθέμενης) πανδημίας είναι η μεγαλύτερη αντεπιστομονική παπαρια που ακουστηκε (και έθεσε στο περιθώριο τους καλυτερους λοιμοξιολόγους)
Apr 22 21:26:12
psy-fidelius
Και το feel good τέλος
Apr 22 21:26:27
Lobito_VJ23
σε αυτό τον πόλεμο επειδή δεν έχουν βόμπες, στόχος όντως είναι το μυαλό
Apr 22 21:26:29
waste
και διαβαστε τον για να ξερετε τι θα λεει ο ποπλαρ σε 6 μηνες ενα χρονο απο τωρα
Apr 22 21:26:41
poplar
αυτό που είπα είναι οτι δεν συνιστά απολυταρχία, μπορεί να είναι 100 άλλα πραγματα
Apr 22 21:26:58
bokontep
Η βόμπα είναι μια μπομπα που κάνει βομπ όταν σκάει!
Apr 22 21:26:59
waste
τι σημαίνει απολυταρχία ποπλαρ?
Apr 22 21:27:18
poplar
διάβασε το λεξικό τέκη
Apr 22 21:27:19
waste
σημαίνει να υπάρχει μόνο μία επισημη αποψη και ολες οι αλλες να ειναι απαγορευμενες
Apr 22 21:27:26
waste
στο εγραψα και χωρις λεξικο
Apr 22 21:27:43
waste
το αυτο και ζουμε
Apr 22 21:27:56
waste
διαβαστε τον φεργκιοσον ομως
Apr 22 21:28:02
poplar
αυτό είναι στο επικονωνιακό επίπεδο
Apr 22 21:28:28
f5535
ναι στην πρξη εινι χειροτερα
Apr 22 21:28:52
psy-fidelius
Γιαπ, γιατί την επίσημη άποψη την ενστερνίζονται πολλοί μουζίκοι
Apr 22 21:28:53
f5535
ημινει οτι μπορουν να εξαγορασουν πολυ περισσοτερους απ οσους δεν μπορουν να εξαγορασουν
Apr 22 21:28:54
poplar
τώρα επειδή το facebook  και το youtube λογόκρινε κάποιους ψεκασμένους αυτό είναι απολυταρχία
Apr 22 21:28:59
waste
ακριβως διοτι την ίδια στιγμή που πιάνει ότι υπαρχει πρόβλημα και πιανει (όπως και ο τσεος της Saab) ότι όλα αυτα τα πράσινα προτζεκτ
Apr 22 21:29:17
waste
δεν μας βοηθάνε καθόλου σε αυτή την καινουργια μάχη
Apr 22 21:29:35
waste
ενώ αντίθετα πρέπει να συσπειρωθούμε και να σηκώσουμε μπρατσο ολοι μαζι
Apr 22 21:29:37
Lobito_VJ23
η SAAB είναι κινέζικη πλέον
Apr 22 21:29:40
Lobito_VJ23
τι είπε ο τσέος;
Apr 22 21:29:50
bokontep
Ρε σεις αφού όλοι στο βάλτο ορκ τους ανεβάζουνε, ορκ τους κατεβάζουνε. Είναι δυνατόν να μην έχει τολκιν? Με πούτιν Σάουρον και δε συμαζεύεται. Άραγε ο Μακρόν είναι ο Λέγκολαςς?
Apr 22 21:29:51
Lobito_VJ23
και η Volvo κινέζικη
Apr 22 21:29:57
waste
ότι εξαρτώνται από την κίνα ακόμα και για το μπαρουτι των οβιδων
Apr 22 21:30:09
f5535
Ρε λομπ ελεος
Apr 22 21:30:19
f5535
και ποιοι δουλευουν εκει κυριως;
Apr 22 21:30:23
f5535
σουηδεζοι;
Apr 22 21:30:51
waste
η μεγαλύτερη πιρουέτα που κάνει όμως είναι ότι μας λέει ότι ψηφίζει τραμπ.
Apr 22 21:31:02
f5535
κανεις ντοπιος δεν εξαρταται απο μουνταουρες
Apr 22 21:31:08
reznor
waste δεν βγαινει ολο το αρθρο, το κοβει στην αρχη στον Τολκιν
Apr 22 21:31:14
waste
βάζει φυσικά εναν αστερίσκο και λέει μόνο αν ο τραμπ γίνει ένας τσώρτσιλ
Apr 22 21:31:14
f5535
μουντζουρες
Apr 22 21:31:37
waste
reznor: είναι επειδη ξαναπροσπαθησες να διαβασεις bloomberg αυτο το μηνα εγω που δεν ανοιγω τετοιες φυλλαδες το διαβασα ολοκληρο :)
Apr 22 21:31:39
Lobito_VJ23
https://en.wikipedia.org/wiki/NEVS
Apr 22 21:31:47
waste
δοκιμαστε στο archive.ph
Apr 22 21:31:58
reznor
λες? ποτε το εκανα δε θυμαμαι
Apr 22 21:32:02
waste
βαλτε εκεί το λινκ του αρθρου και συνηθως θα σας το βγάλει
Apr 22 21:32:48
waste
οποτε ο ferguson ειναι τοσο απογοητευμενος με την υπαρχουσα δυτική ελιτ που περιμένει από εναν τραμπ που θα γίνει νέος τσώρτσιλ να αναχαιτησει την πτώση
Apr 22 21:32:56
waste
με νεα βιομηχανική πολιτική κλπ
Apr 22 21:33:10
poplar
λέει οτι ο τραμπ είναι καλύτερος γιατί είναι λιγότερο προβλέψιμος, αλλά αυτό μπορεί να λειτουργήσει both ways
Apr 22 21:33:45
f5535
η σαμπ και η βολβο πουλουσαν τοσο οσο σχεδον
Apr 22 21:33:49
psy-fidelius
Γέλασα λίγο εκεί που έγραφε το ότι η δύση ήταν πάντα της συμφιλίωσης
Apr 22 21:34:03
f5535
και εκτος σουηδων σε μερικους γιατρους δηλαδη
Apr 22 21:34:45
waste
psy-fidelius: να μην στεκεσαι στα τολκιν στοιχεια της αφηγησης στασου στο ποιος τα λεει ολα αυτα και ποσο μεγαλη ειναι η απογνωση του για να ελπιζει οτι ο τραμπ θα μας σωσει
Apr 22 21:35:33
waste
στην ουσια καταλαβαίνει ότι οι δημοκρατικοί το έχασαν το παιχνίδι στις ηπα ακριβως διότι η επιχειρούμενη γενοκτονία στη γαζα τους εχει κόψει στη μέση
Apr 22 21:35:55
waste
κι ετσι οι φλώροι δεν θα ειναι οσο σκληροι καριολιδες πρέπει για να κερδίσει το ισραηλ
Apr 22 21:36:08
waste
και μαζι με το ισραηλ ο δυτικος μπολιτισμος
Apr 22 21:36:12
f5535
η αουντι μερτσεντες μπεεμβε κλπ πουλανε σταθερη ποσοτητα εδω και 25 χρονια
Apr 22 21:36:30
f5535
Αυτα ειναι τα θαυματα της ΑΕΕ
Apr 22 21:36:31
waste
οποτε με βαση αυτή τη διαφαινομενη ηττα της δυσης
Apr 22 21:36:31
Lobito_VJ23
κάθε ηγέτης δεν μπορεί κάτι μόνος χρειάζεται άρχουσα τάξη, κοινωνική συμμαχία κι άλλα τέτοια μη-ατομιστικά
Apr 22 21:36:36
f5535
ΕΕ
Apr 22 21:36:37
Kaligoulas2
εδω το καταλαβε το αλλο πουλέν , ο Χαραρι, οτι παει παπαλα καταστραφηκαμε
Apr 22 21:36:51
giannisf
Καλησπέρα. Ο Τραμπ όμως θα συνεχίσει την στήριξη στο Ισραήλ ε;
Apr 22 21:36:53
f5535
σαν να ειναι σχεδιασμενη αποτυχια θα ελεγε ενας ψεκ
Apr 22 21:37:17
waste
ο τραμπ ειναι ενα πουκαμισο αδειανο κι αυτο δειχνει το ποσο χαμενη ειναι η δυση
Apr 22 21:37:28
waste
δεν ειπε ευτυχως υπαρχει ο μακρον να μας σωσει πχ
Apr 22 21:37:55
waste
επισης ο τραμπ ειναι οπου φυσαει ο ανεμος οποτε εχει ηδη αδειασει τους ισραηλινους
Apr 22 21:38:01
bokontep
Kaligoulas2 έλα ντε. Αν και όταν ο συγκεκριμένος ακούει για μπιμπι του ανάβουν τα λαμπάκια.
Apr 22 21:38:10
Lobito_VJ23
giannisf, άκουσες εσύ ποτέ τους αμερικάνους να λένε πως αποσύρουν την στήριξή τους από την Δημοκρατία του Βιετνάμ (νότιο) ή την κυβέρνηση του αφγανιστάν
Apr 22 21:38:28
Lobito_VJ23
αλλά όταν έπαψαν να τους στηρίζουν στην πράξη , αλλά μόνο στα λόγια...
Apr 22 21:38:55
waste
Lobito_VJ23: εδω ομως ειναι το στρτηγικο αδιεξοδο στις ηπα
Apr 22 21:39:27
waste
ακριβως επειδη το πολιτικο τους συστημα ελεγχεται σε ικανο βαθμο απο σιωνιστες, ειναι δυσκολο να παρατησουν το προτζεκτ
Apr 22 21:39:34
waste
κι αρα ειναι προθυμοι να βυθιστουν μαζι του
Apr 22 21:39:48
waste
κατι το οποιο ο αξονας της αντιστασης εχει καταλαβει πολυ καλα και εκμεταλλευεται
Apr 22 21:39:59
Lobito_VJ23
πως;
Apr 22 21:40:16
waste
στην ουσια το να εγκαταλειψουν οι ΗΠΑ το ισραηλ θα ειναι μεγαλυτερη ηττα για το εσωτερικο των ηπα παρα για το ισραηλ (που ετσι κι αλλιως τελειωνει)
Apr 22 21:40:42
f5535
πώς να το εγκαταλείψουν
Apr 22 21:40:46
waste
οι ιραανοι για παραδειγμα αν εχεις προσεξει εχουν μπει σε μια γραμμη συνεννοησης με τις ηπα
Apr 22 21:40:59
waste
τυπου δεν σας βαραμε τις βασεις δεν μας βαρατε τους δικους μας
Apr 22 21:41:18
f5535
αφου η σπανις αυξανεται και οι πλυμμενοι αδειοι εγκεφαλοι λενε οτι κερδαμε ;
Apr 22 21:41:27
waste
https://www.indianpunchline.com/us-diplomacy-gains-traction-in-middle-east/
Apr 22 21:41:32
f5535
σπανις προιοντων
Apr 22 21:41:35
waste
εδω το περιγραφει καλα ο ινδος
Apr 22 21:42:22
waste
οσο μεγαλωνει το χασμα ισραηλ ηπα , από τη μία το ισραηλ θα νιωθει λιγοτερο βεβαιο για την υπαρξη του
Apr 22 21:42:41
waste
και απο την αλλη οι σιωνιστες στις ηπα θα χασουν την εμπιστοσυνη τους στο συστημα
Apr 22 21:42:57
waste
ενα ακομα κοινωνικο τεμαχιο που σπαει στις ηπα
Apr 22 21:43:17
Lobito_VJ23
και τι θα κάνουν γι'αυτό;
Apr 22 21:43:19
waste
τους intersectional anti-colonialists τους εχασαν ηδη
Apr 22 21:43:37
waste
αυτο εινια το θεμα οτι δεν ξερουμε τι θα κανουν γιαυτο, θα γινουν απροβλεπτοι
Apr 22 21:43:57
f5535
και αυτος που λιμοκτονεί ή κανει απεργια πεινας δεν χαλαει λεφτα για φαι αλλα δεν λεει οτι το κανει γιατι γουσταρει
Apr 22 21:43:59
waste
και οι μισες επαναστασεις στον κοσμο ξεκινησαν με κάποιες ελιτ που ενιωσαν δυσαρεστημενες
Apr 22 21:44:28
cezn
Οι άλλες μισές;
Apr 22 21:44:36
waste
σχηματικα το ειπα :)
Apr 22 21:44:45
waste
παντα υπαρχουν ελιτ στις επαναστασεις που παιρνουν κεφαλι
Apr 22 21:44:55
waste
ακομα κι αν φτιαχθηκαν στο πιτς φιτιλι
Apr 22 21:45:14
cezn
Λίγα για τους μπολσεβίκους ε
Apr 22 21:45:27
f5535
δεν υπαρχουν αυτα
Apr 22 21:45:28
waste
οι αντισιωνιστας εχουν τα δικια τους οταν κατηγορουν οτι οι εβραιοι υπερ-εκπροσωπουνταν στους μπολσεβικους και οχι αδικα
Apr 22 21:45:38
waste
αν σκεφτουμε τι τραβαγαν οι εβραιοι επι τσαρου
Apr 22 21:45:39
f5535
πρεπει τα πεντοχιλιρα να γινουν πετσετακια
Apr 22 21:45:41
Giskard
α επικαιρο, εχθες πηγαμε θατρο με τον μικρο στη Φαρμα των ζωων
Apr 22 21:45:44
f5535
για τετοια πραγματα
Apr 22 21:45:54
waste
για πες giskar
Apr 22 21:46:20
Giskard
ειχε παιδικη παρασταση στο μεγαρο τη Φαρμα των ζωων...
Apr 22 21:46:22
cezn
Λετε να γίνουν πάλι ιν οι ναζί και εκτός Ουκρανίας;
Apr 22 21:46:47
Giskard
και ηταν κοντα στου οργουελ..
Apr 22 21:46:57
Giskard
και οι γονεις ηταν στα κινητα
Apr 22 21:47:03
Giskard
και δεν πηραν χαμπαρι τιποτα
Apr 22 21:47:23
cezn
Νταξει τουλάχιστον δεν σκαναριστηκαν αυτή τη φορά
Apr 22 21:47:41
psy-fidelius
κοντά στου Όργουελ;
Apr 22 21:47:45
Giskard
ναι
Apr 22 21:48:02
waste
εννοει οτι δεν ειχαν παραποιεισει το βιβλιο του :)
Apr 22 21:48:08
psy-fidelius
Αααα ΟΚ θενκς
Apr 22 21:48:09
Giskard
επανασταση φουλ... ξεσηκωθειτε και τετοια...
Apr 22 21:48:20
waste
οπως είχαν κανει με την υποταγη του ουελμπεκ σε ενα γερμανικο θεατρο
Apr 22 21:48:36
Giskard
και μας εβαζαν να κανουμε τα προβατα και να κανουμε μπεε... λολ
Apr 22 21:49:00
psy-fidelius
Το πιο υγρό όνειρο του σκηνοθέτη υποψιάζομαι
Apr 22 21:49:19
Giskard
ναι... και οι γονεις χαμενοι στα κινητα...
Apr 22 21:50:18
psy-fidelius
Εγώ σήμερα έβαλα το μεγάλο μας τσίρκο, και έφαγα φρίκη όταν άκουσα την εισαγωγή
Apr 22 21:50:25
psy-fidelius
PTSD που λέει και ο ποπ
Apr 22 21:50:25
mama_33
οριστε μεχρι και το μεγαρο ψεκα
Apr 22 21:50:39
cezn
Στο (κρατικό) δεύτερο πρόγραμμα. Είχε χθες παρουσίαση μιας τριλογίας βιβλίων σχετικά με την κατοχή. Και ότι το 1941/42 όταν οι Βέρμαχτ πήγαινε τρένο οι αντιστασιακοί ήταν ελάχιστοι. Και συνολικά
Apr 22 21:50:39
cezn
οι συνεργαζόμενοι με τους κατακτητές το 41/42 ήταν περισσότεροι απτους αντιστασιακούς του 43/44 όταν γύρισε ο τροχός
Apr 22 21:50:39
mama_33
κελ ντεκαντανς
Apr 22 21:51:09
f5535
Τι μαλακιες λενε;
Apr 22 21:51:13
Lobito_VJ23
Giskard ο γιός σου τι κατάλαβε; γιατί εγώ μικρός είχα σε μεγάλη υπόληψη τα προβατάκια
Apr 22 21:51:14
waste
cezn: κανεις δεν ισχυρίστηκε ότι η αντισταση ξεκινήσε πριν το 1943?
Apr 22 21:51:29
Giskard
ναι ημουν πολυ περιεργος τι θα ηταν... και μαλιστα στο μεγαρο... Αλλα ηταν μια χαρα..
Apr 22 21:51:35
f5535
λιμος πριν το 43 δεν ηταν ;
Apr 22 21:51:37
waste
και μαλιστα με τη λεγομενη μαχη της σοδιας :)
Apr 22 21:51:55
Giskard
Λομπ ο γιος ειναι ηδη δασκαλεμενος... :)
Apr 22 21:52:00
f5535
γουσταρν να φτωχαινουν μεχρι θανατου
Apr 22 21:52:10
f5535
το προσαρμοσαν μαλλον με τα σημερινα δεδομενα
Apr 22 21:52:23
cezn
Υπάρχει μια τέτοια αύρα στον background. Ότι όλοι αντισταθήκαμε απτή μια. Και απτην άλλη δεν υπήρξε ποτέ κανένας εμφύλιος
Apr 22 21:52:24
f5535
η τεχνη πρεπει να αγγιζει
Apr 22 21:52:28
waste
Giskard: εμενα μου τον δασκαλευουν οι ντοπιοι τρομοκρατες στο σχολειο.
Apr 22 21:52:42
f5535
αν ελεγαν τι εγινε δεν θα υπηρχε ταυτιση
Apr 22 21:52:46
mama_33
ψεκαι ις δε νοιυ μπλακ, ζισκαρ
Apr 22 21:52:49
waste
cezn: και στην δικτατορια
Apr 22 21:52:53
Lobito_VJ23
Giskard πρόσεχε μην γίνει αντικομμουνιστής ποταμίσιος σαν τον γιό του Κύρκου (ευρωβουλευτή με το Ποτάμι)
Apr 22 21:53:01
Lobito_VJ23
waste θα ζητήσει περιτομή;
Apr 22 21:53:27
waste
δεν ξερω μεχρι στιγμης ρωταει μονο αν πραγματι ειναι αληθεια οτι απαγορευεται να πεις free palestain
Apr 22 21:53:57
Giskard
λομπ δεν ξερω τι θα γινει...
Apr 22 21:54:00
Lobito_VJ23
ρε κερατά δεν ξέρει ελληνικά;
Apr 22 21:54:22
waste
οι ντοπιοι τρομοκρατες στα αγγλικα το λενε το συνθημα :)
Apr 22 21:54:32
Lobito_VJ23
σουρεάλ
Apr 22 21:54:47
waste
μπορεί να είναι κολπο για να μην καταγραφει ως τρομοκρατικη ενεργεια
Apr 22 21:54:49
Giskard
οι ντοιπιοι τρομοκρατες τι καταγψγης?
Apr 22 21:54:56
Lobito_VJ23
εγώ μια συναδέλφισα στην δουλειά (Αιγύπτια) την έπιασα με κονκάρδα της παλαιστίνης
Apr 22 21:54:57
Giskard
καταγωγης...
Apr 22 21:54:59
waste
ε τι καταγωγης. υποπτης φυσικα :)
Apr 22 21:55:09
Lobito_VJ23
μουσλίμια Giskard
Apr 22 21:55:16
Lobito_VJ23
από το χαλιφάτο κάπου
Apr 22 21:55:19
Giskard
μεμετια? μια χαρα
Apr 22 21:55:37
waste
απο αυτους που η κυβερνηση μας θελει να προστατεψει απο το afd :)
Apr 22 21:56:14
psy-fidelius
Έφαγε πόρτα και ο Βαρουφ στη Γερμανία έμαθα
Apr 22 21:56:41
waste
δεν εφαγε πορτα
Apr 22 21:56:45
Giskard
ναι psy και μαλιστα ελεγε οτι ο εκδοτης του του το ειχε πει απο πριν
Apr 22 21:56:49
Lobito_VJ23
μαλακία, πράσινη ανάπτυξη ζητάει κι αυτός αφού
Apr 22 21:56:49
waste
θα σας μαλωσει ο ποπλαρ
Apr 22 21:57:02
waste
απλα του απαγορευτηκε να εχει πολιτικη δραστηριοτητα στη γερμανια :)
Apr 22 21:57:03
Lobito_VJ23
και τον βρωμάει η SWB
Apr 22 21:57:05
Giskard
δεν εφαγε πορτα? τι ηταν ολο αυτο το σκηνικο?
Apr 22 21:57:28
waste
και σκεφτείτε ο βαρουφακης ειναι φουλ υπερ αμπας ;)
Apr 22 21:57:33
waste
δηλαδη το ισραηλινο πουτανακι
Apr 22 21:58:05
waste
αλλα αυτα ειανι λεπτομεριες στη γερμανια , ειναι μαυριδερος παλεστηνιος αποκλειεται να ειναι καλος
Apr 22 21:58:07
Lobito_VJ23
έχει η δύση τόσο γοητευτικούς τύπους σαν την AOC και το Βαρούφ και την βγάζει με ζόμπυ creepy Joe
Apr 22 21:58:44
cezn
Τελικά στην υεμενη τι γίνεται;
Apr 22 21:59:09
Kaligoulas2
κατ και χαλαρη ζωη
Apr 22 21:59:30
so_what
η φρεγάτα μας αντέχει ακόμα
Apr 22 21:59:41
waste
στην υεμενοι οι αμερικανοι διερευσαν οτι τους προσφεραν γη και υδωρ αλλα οι υεμενεζοι ειπαν οχι
Apr 22 21:59:53
waste
για να δειξουν (οι αμερικανοι) οτι οι υεμενεζοι δεν θελουν την λυση :)
Apr 22 21:59:54
Giskard
ασχετο: εχει κανεις πειρα programming python Rpi με MCP41010 (SPI)?
Apr 22 22:00:12
psy-fidelius
Θα απογοητευτεί ο Λάμπρος
Apr 22 22:00:21
L_ami
καλο σας βραδυ.
Apr 22 22:00:27
waste
δεν απογοητευμεται βρε ο λαμπρος
Apr 22 22:00:50
Giskard
ο Λαμπρος δεν ειναι μποτ?
Apr 22 22:00:52
waste
απαντησε οτι οι αμερικανοι επιτηδες δεν εφεραν τα αεροπλανοφορα και οτι ο αποκλεισμος της υεμενης τους βολευεει ;)
Apr 22 22:00:59
Lobito_VJ23
απάντησε ήδη αφού έπλυνε τα πιάτα βεβαίως γιατί δεν είναι σεξιστής
Apr 22 22:01:18
waste
ενω εγω που ειμαι ακομα δεν τα εχω πλυνει και με κοιτανε
Apr 22 22:01:23
geospeck
τεκη, τι πιστευεις, θα ενωθει η Γαζα με την δυτικη οχθη στο μελλον;
Apr 22 22:01:27
f5535
περιμενουν η τεχνητη νοημοσυνη να νικησει το κατ
Apr 22 22:01:43
waste
geospeck: το τι πιστευω το εγραψα στο νεο μου αρθρο
Apr 22 22:01:56
waste
βασικα πιστευω οτι το ισραηλ θα παψει να υπαρχει με αυτη τη μορφη
Apr 22 22:02:03
f5535
δηλαδη να πανε οι ισραηλινοι που εχουν παρει τον μουτζουρη σε αυτη την φαση
Apr 22 22:02:09
geospeck
γεωγραφικα εννοεις;
Apr 22 22:02:27
waste
οχι ως πολιτικη οντοτητα το ισραηλινο απαρτχαιντ εχει τελειωσει
Apr 22 22:02:44
waste
και δεν υπαρχει τροπος να σωθει αυτη τη στιγμη
Apr 22 22:03:03
geospeck
και ποια θα ειναι τα νεα συνορα;
Apr 22 22:03:15
waste
λολ
Apr 22 22:03:29
Giskard
Παντως αν το δεις το θεμα, μετα τη Νοτιο Αφρική το να "πεσει" το Ισραηλ ειναι μεγαλο ραπσιμα στη Δυση
Apr 22 22:03:39
waste
του λες οτι το ισρηαλινο απαρτχαιντ θα παψει να υπαρχει κι αυτος θέλει να μάθει τα νεα συνορα :)
Apr 22 22:03:53
waste
γιατι ρε εχεις οικοπεδο και θελεις να ξερεις σε πιο κτηματολογιο θα ανηκει? :)
Apr 22 22:04:11
DutchMountains
αυτο το "το ισραηλ θα παψει να υπαρχει με αυτη τη μορφη" το είχα πει πριν καν "πέσει" ο μπίμπι την 1η φορα αν θυμάσαι waste ;)
Apr 22 22:04:12
waste
Giskard: μα τι λες στο αιωνιο τωρα ολοι ηταν κατα του απαρτχαιντ
Apr 22 22:04:21
waste
διαβασε τη wikipedia να δεις τι λεει :)
Apr 22 22:04:46
Kaligoulas2
καλα Ισραηλινοι ητανε υπερ και τοτε, χωνονταν
Apr 22 22:05:08
waste
το νοτιοαφρικανικο και το ισραηλινο απαρτχαιντ ηταν κολληταρια
Apr 22 22:05:20
waste
ειχαν πολλες αμυντικες συμφωνιες ανταλλαγη τεχνολογιας και δη πυρηνικης
Apr 22 22:05:43
waste
αναπτυξη κοινων συστηματων προκειμου να παρακάμπτουν τις κυρωσεις για τα ματια του κοσμου
Apr 22 22:05:44
waste
κλπ
Apr 22 22:05:53
ftero23
κ προτζεκτ βιοπολων με ιους επιλεκτικα για αρπηδες (αν κ δεν εχω δει να τα καταφερνουν)
Apr 22 22:06:03
waste
αλλωστε οι ηπα ηταν υπερ του απαρτχαιντ στον πολεμο της αγκολα
Apr 22 22:06:11
DutchMountains
btw, πόσο μπορει να στέκει το ποστάρισμα του Pepe περι καταρριψης ισραηλινου f35 που κουβαλούσε πυρηνικα την νύχτα της "επίθεσης" του Ισραηλ στο Ιραν?
Apr 22 22:06:23
ftero23
πεπε χμμμμ
Apr 22 22:06:29
waste
DutchMountains: δεν ξερω, μου φαινεται εντελως γιουχου
Apr 22 22:06:59
waste
δεν βγαζει κανενα νοημα, και το βασιζει στο booster ενος πυραυλου που βρηκανε καπου μεταξυ ιρακ και ιορδανιας
Apr 22 22:07:04
DutchMountains
επιμενει πάντως και λεει του το επιβεβαιωσεαν άλλα 2 sources..
Apr 22 22:07:23
waste
αλλα αυτος ο πυραυλος αν εχει δει ειναι ενας εντελως ΓΤΠ πυραυλος
Apr 22 22:07:35
waste
που τον εφτιαξαν ως proxy για να δοκιμαζουν την αεραμυνα τους
Apr 22 22:07:44
waste
δηλαδη τον χρησιμοποιουσαν ως simulation scud
Apr 22 22:08:20
so_what26
η πυρηνικη βομβα τι απεγινε, αν μια στο εκατομμυριο αυτο το σεναριο ηταν αληθινο?
Apr 22 22:08:22
DutchMountains
ουτε κανα f35 εχει βρεθει
Apr 22 22:08:23
waste
γιατί δηλαδή δεν έριξαν έναν κανονικο πυραυλο απο αυτους που επισημα κουβαλανε πυρηνικα?
Apr 22 22:08:23
psy-fidelius
Εμένα μου μυρίζει λίγο psyop
Apr 22 22:08:38
waste
so_what: ηταν υποτιθεται για χτυπημα EMP
Apr 22 22:08:46
psy-fidelius
Σε φάση τι θα "μπορούσαν" να κάνουν οι Ισραηλινοι στους Ιρανούς
Apr 22 22:08:55
f5535
τωρα το εχουν ριξει στο psyop στην γαζα
Apr 22 22:09:14
waste
αλλα ανεξαρτητα αν ηταν EMP ή όχι ολοι θα ηξεραν ποιοι την εριξαν
Apr 22 22:09:25
waste
οποτε δεν υπηρχε καποιο ζητημα plausible deniability
Apr 22 22:10:01
waste
δεν ξερω ακουγεται λιγο γιουχου και εδω που τα λεμε ουτε εγω δεν πιστευω οτι οι ισραηλινοι εχουν τοσο μεγαλο death wish
Apr 22 22:10:14
f5535
που σκοτωνουν με ΑΙ τους συγγενεις των χαμασιτων
Apr 22 22:10:26
waste
κι αυτό ειναι psyops
Apr 22 22:10:41
waste
για την ακριβεια ειναι plausible deniabliity για τις δικες που θα γινουν μετα
Apr 22 22:10:50
waste
οταν καταρρευσει το apartheid
Apr 22 22:11:01
waste
να πουνε α δεν τους σκοτωναν ανθρωποι, το ΑΙ τους σκοτωνε
Apr 22 22:11:28
psy-fidelius
ΑΙ που αποκεφαλίζει και βγάζει και όργανα
Apr 22 22:11:32
DutchMountains
εχει χαθει η μπαλα στο Ισραηλινο στρατοπεδο.. ειναι γιουχου ολοι τους πια..
Apr 22 22:11:35
waste
μου αρέσετε πάντως που δεν έχουμε δει ούτε ένα από τα τεχνολογικά θαύματα του ισραήλ να λειτουργούν , αλλά στο AI τσιμπήσατε αμέσως :)
Apr 22 22:11:45
psy-fidelius
Λύνει και δένει η NVIDIA τελικά, έχει προχωρήσει πολύ η τεχνολογία
Apr 22 22:12:05
waste
psy-fidelius: η ιστορια στα δυο νοσοκομεια θα μεινει για τα βιβλια της ιστοριας :)
Apr 22 22:12:13
psy-fidelius
Φρίκη
Apr 22 22:12:24
DutchMountains
η nvidia θα παθει οτι η amazon post dot com bubble..
Apr 22 22:12:25
waste
ετσι θα εξηγουν στα βιβλια γιατι δεν εμεινε σιωνιστικο κολυμπυθροξυλο
Apr 22 22:12:41
waste
DutchMountains: βιαζεσαι κι εσυ μεχρι στιγμης τρωει ξυλο η τεσλα :)
Apr 22 22:12:56
f5535
Κοντευει 2 τρις η nvidia
Apr 22 22:13:07
waste
να τα κανουμε 10 ?
Apr 22 22:13:20
waste
ή να σας τυλιξω τα 7 για το σπιτι και τα 2 θα τα φατε εδω?
Apr 22 22:14:18
waste
η οποια τεσλα ανακοινωσε οτι θα αποσυρει τα cybertruck
Apr 22 22:14:27
waste
για ενα προβλημα με το πενταλ που ξεβιδωνεται :)
Apr 22 22:14:37
DutchMountains
ειναι που ο μικρομαλακος τον σορταρει ενω θα επρεπε να πιστευει στο θεαρεστο εργο του ελον στην πρασινη αναπτυξη..
Apr 22 22:14:40
f5535
Δισχιλιοκερος
Apr 22 22:14:57
f5535
δεν ακουγεται πολυ καλα υτο
Apr 22 22:15:13
DutchMountains
το cybertrack ειναι κονσερβοκουτι στη κυριολεξία...
Apr 22 22:15:27
Lobito_VJ23
λολ τέκη δεν ξεβιδώνεται, απλά το σάλιο δεν είναι τόσο κολλητικό όσο λένε τα specs
Apr 22 22:15:27
waste
αλλα την ίδια στιγμη ανακοινωσε ποσες θα ειναι οι αποσυρσεις δινοντας με λιγα λογια οτι εχουν αγορασει cybertruck πρακτικα οσοι εχυν αγορασει και apple vision
Apr 22 22:15:43
waste
εποξιδικο σαλιο :)
Apr 22 22:15:54
Lobito_VJ23
https://www.autoblog.gr/2024/04/22/i-tesla-epidiorthonei-se-35-defterolepta-me-ena-ena-pritsini-ta-cybertruck-sta-opoia-fevgei-ta-pental-tou-gkaziou/
Apr 22 22:15:56
f5535
θα γινει ελληνικη ipo στο dow jones
Apr 22 22:16:17
waste
ποια θα ειναι δαυτη?
Apr 22 22:16:21
f5535
Λενε οτι παιζει αυτο κατι αμερικανοι που ρωτησαν
Apr 22 22:16:42
waste
επισης θα γινει ελληνική ipo δεν θα πει στον δεικτη dow jones :)
Apr 22 22:16:47
f5535
αυτο μενει να βρεθει τεκη
Apr 22 22:16:51
waste
α καλα
Apr 22 22:16:58
waste
το ζειτε στην ελλαδα :)
Apr 22 22:17:00
f5535
αλλα θα βρεθει
Apr 22 22:17:03
DutchMountains
μονο ο μυτιλιναιος θα μπορουσε..
Apr 22 22:17:07
f5535
εδω εβαλε ο τραμπ
Apr 22 22:17:15
waste
που ειναι και καλο πουτανακι των αμερικανσκι
Apr 22 22:19:00
waste
bokontep: για πες μας κανενα κουτσομπολιο απο το quora
Apr 22 22:19:05
waste
τι πουσαρουν αυτον τον καιρο?
Apr 22 22:19:16
bokontep
Κάπου διάβασα ότι είναι τόσο τσίπης ο Μασκ που έχει βγάλει πολλούς αισθητήρες από τα αμάξια του (LIDAR, υπερήχων) και προσπαθεί να τα αντικαταστήσει με φτηνές κάμερες επιπέδου webcam με ότι αυτό
Apr 22 22:19:16
bokontep
σημαίνει για την ασφάλεια
Apr 22 22:19:26
DutchMountains
(tsov? ξεφόρτωσες καθολου απο ΜΕΤΚΑ?)
Apr 22 22:20:27
f5535
*wall street
Apr 22 22:21:06
bokontep
Ναι βασικά στο Ukraine Russian Conflict section. 2 βασικοί φιλοσλάβα ουκρειν είναι ο https://en.wikipedia.org/wiki/Roland_Bartetzko και η https://www.quora.com/profile/Elena-Gold-3 οι οποίοι έχουν αναλάβει εργολαβία το σκριπτάκι του βάλτου
Apr 22 22:21:25
bokontep
Μιλάμε για αμέτρητα ποστς την ημέρα
Apr 22 22:22:21
waste
λολ εχετε τετοιο αστερι σελεμπριτι?
Apr 22 22:22:49
bokontep
ο Roland, είναι καταδικασμένος γιατί έβαζε βόμβες στο κόσοβο και η Έλενα είναι φυγόδικη πρώην ιδιοκτήτρια γραφείου συνοδών - οίκου ανοχής
Apr 22 22:23:22
waste
κατσε και γιατι ειναι τοσο περσονες στο quora?
Apr 22 22:23:23
psy-fidelius
Τα καλύτερα παιδιά
Apr 22 22:23:34
waste
εννοω ποιος τους εχει βαλει σε αυτη τη θεση
Apr 22 22:23:49
DutchMountains
ηλεκτρονική τσατσα η elena..
Apr 22 22:24:03
bokontep
Ο αριθμός των ποστς και τα upvotes και ίσως η πρεσβεία?
Apr 22 22:24:18
DutchMountains
https://www.elenasmodels.com/
Apr 22 22:24:36
DutchMountains
το ηλεκτρονικο της επιχειρήν..
Apr 22 22:25:10
waste
οποτε πρακτικα τους πουσαρε το μαγαζι? αλλα γιατι το quora ηταν μεγαλυτερη σφιγγοφωλια απο ολα τα slava ukraina social media?
Apr 22 22:25:14
f5535
https://www.arenaev.com/tesla_slashes_fsd_price_-news-3443.php
Apr 22 22:25:15
bokontep
Υπάρχουν και άλλοι δευτεράντζες αμερικανοί καθώς και ο Αντιρώσος Ρώσος https://www.quora.com/profile/Misha-Firer
Apr 22 22:25:21
psy-fidelius
Μου θυμίζει την ιστορία με τη wikipedia λίγο
Apr 22 22:25:36
waste
psy-fidelius: ναι ετσι ακουγεται
Apr 22 22:25:41
waste
αλλα δεν ξερω πολυ καλα το quora
Apr 22 22:25:49
f5535
bokontep ισως αυτη η ειδηση να ενισχυει αυτο που γραφεις https://www.arenaev.com/tesla_slashes_fsd_price_-news-3443.php
Apr 22 22:26:06
bokontep
Που επιδίδεται σε ανηλεές φώτο μπόμπινγκ και κριτική σε ρωσία και πουτιν
Apr 22 22:26:26
bokontep
Πως δεν τον έχει μαζέψει το FSB δ3ν ξέρω
Apr 22 22:26:33
waste
κατσε βρε πριν 2 χρονια αυτο ηταν το σπορ καθε social media στη δυση
Apr 22 22:27:21
f5535
τεκη το quora εχει καλες απαντησεις αν ανοιξεις μια απο google αλλα τελικα θες και αλλη αποψη αλλη ερωτηση δηλαδη σου ζηταει εγγραφη
Apr 22 22:27:42
bokontep
Σωστά, αλλά το ενδιαφέρον είναι τα upvotes από κάτω. Που ουσιαστικά επαναλαμβάνουν το punchline σε φάση Amerika Fuk yeah!
Apr 22 22:27:49
f5535
και για ενα διαστημα δεν μπορεις να δεις αλλο ποστ
Apr 22 22:28:21
waste
f5535: απο τοτε που το quora σε αναγκασε να γραφτεις για να το διαβασεις δεν το ξαναδιαβασα
Apr 22 22:28:38
bokontep
Αλλά ο αγαπημένος μου είναι αυτός! https://www.quora.com/profile/Ian-Kummer
Apr 22 22:28:51
waste
bokontep: ενταξει οπως και στο reddit το τι γινεται upvote και απο ποιος ειναι λιγο θεμα της διοικησης :)
Apr 22 22:29:30
so_what26
Για ποιο λογο να μπαινεις να διαβαζεις σλαβαουκρανια προφιλ στο quora ή το reddit? Αν θες την αποψη του βαλτου μπαινεις CNN και καθαρισες
Apr 22 22:29:42
bokontep
Είναι αμερικανός πρώην στρατιωτικός pro russia που περνάει κατά καιρούς πριονοκορδέλλα Ρολαντ και λοιπούς
Apr 22 22:29:42
so_what26
και δεν εκνευριζεσαι κιολας
Apr 22 22:30:10
waste
so_what26: δες τη συνεντευξη του benz στον συντροφο τακερ που εχω βαλει στο αρθρο μου :0
Apr 22 22:30:13
bokontep
Τα ίδια λένε με άλλο λεξιλόγιο
Apr 22 22:30:37
bokontep
CNN και Quora εννοώ
Apr 22 22:30:57
bokontep
Αλλά πέφτει κράξιμο στο Quora
Apr 22 22:31:00
waste
λιγο πολυ πρεπει να δημιουργεις μια κυριαρχη αποψη και μετα την ηττα το 2016 καταλαβαν οτι τα ΜΜΕ δεν ήταν αρκετα για να πουλήσουν αυτή τη μονοκομματη σκεψη διοτι ο τραμπ κερδισε
Apr 22 22:31:14
bokontep
Πρέπει να το κόψω όμως γιατί μου τρώει πολύ χρόνο\
Apr 22 22:31:34
f5535
Το quora για μενα αντιθετως εχει κερδισει αξια και αλλα sites με ερωτησεις κλπ
Apr 22 22:31:42
waste
οποτε πρακτικα μετα το 16 ξεκινησαν ενα ευρυ προγραμμα λογοκρισιας προκειμενου η αποψη στα social media να συναδει με αυτη του CNN
Apr 22 22:31:46
so_what26
θελω να πω οτι τα σχολια και τα Upvotes θα σε εκνευρισουν περισσοτερο απο ενα ρεπορταζ του cnn ή του σκαι
Apr 22 22:31:47
bokontep
waste και το ριξαν στο παβλοφισμό
Apr 22 22:31:52
f5535
γιατι η αναζητηση απο google εχει πολυ περιορισμο πλεον
Apr 22 22:32:23
waste
so_what26: ναι αλλα τα σχολια και τα upvotes δημιουργουν μια φαντασιωση πολυφωνιας
Apr 22 22:32:23
f5535
σου εμφανιζει μονο τις 2-3 πρωτες σελιδες με λιγοτερα αποτελεσματα ανα σελιδα πλεον και πολλα ασχετα
Apr 22 22:32:43
f5535
πριν 25 χρονια ηταν καλυτερο
Apr 22 22:33:41
bokontep
Δεν μπορείς να βγάλεις άμεσα συμπεράσματα, αλλά μπορείς να βγάλεις κάποια συμπεράσματα δευτερεύοντα σχετικά με τη γλώσα που χρισιμοποιείται, την αφήγηση για μας τους πλεμπέους κοκ.
Apr 22 22:33:44
waste
πρακτικα αυτο ειδαμε με τον κοβιντ
Apr 22 22:34:07
waste
και τωρα το νεο πουλεν της ευρωπης πουσαρεται ο ντραγκι
Apr 22 22:34:36
waste
ακριβως διοτι ο ντραγκι ειναι αυτος που ειναι ικανος και θα δωσει λυσεις στα μεγαλα προβληματα
Apr 22 22:34:51
waste
οχι σαν την ντερ λεειεν που μονο καρπαζιες ετρωγε και μιζες
Apr 22 22:35:08
waste
ο ντραγκι δηλαδη υποσχεται ενεργητικη διαχειρηση των προβληματων :)
Apr 22 22:35:18
bokontep
Ωχ
Apr 22 22:35:24
waste
ακριβως
Apr 22 22:35:25
Lobito_VJ23
δύσκολα να βρεις πιο τούβλο από την Ούρσουλα
Apr 22 22:35:28
reznor
παλι?
Apr 22 22:35:43
waste
ρεζ δεν διαβασες το αρθρο του φεργκισον?
Apr 22 22:35:53
waste
δεν το εβαλες στο archive.ph?
Apr 22 22:35:54
bokontep
Παλούκωμα και ασημένια σφαίρα
Apr 22 22:36:05
waste
αυτο ακριβως λεει ο φερκυσον, πρεπει να ανασυνταχθουμε
Apr 22 22:36:05
reznor
βρε την αρχη διαβασα και το τελος μονο
Apr 22 22:36:27
waste
και πρεπει να βρεθουν οι τσωρτσιλ αυτοι που θα βαλουν ποδι
Apr 22 22:36:43
reznor
και οτι πρεπει να αφησουνε την απομονωση και να βγουνε ενεργητικα να υπερασπιστουν την ελευθερια και το δικιο των λαων
Apr 22 22:36:45
waste
και την ίδια στιγμη θα παρουν τις απαραιτητες αναγκαιες αποφασεις για τον μετασχηματισμο της δυσης
Apr 22 22:37:10
waste
ναι αλλα την ίδια στιγμη παραδεχεται οτι αυτη τη στιγμη κρεμομαστε απο τα @@ των κινεζων
Apr 22 22:37:31
waste
οποτε η λυση ειναι να υπαρξει παρεμβαση απο δραστηριους πολιτικους
Apr 22 22:37:47
Lobito_VJ23
τέκη σε ποιους απευθύνεται αυτός ο Ferguson?
Apr 22 22:37:52
reznor
τοσα χρονια τα αρχιδια των κινεζων ηταν μια χαρα
Apr 22 22:38:04
reznor
τωρα τους βρωμισανε
Apr 22 22:38:06
waste
στον βάλτο
Apr 22 22:38:08
so_what26
τον ντραγκι δεν τον θυμαμαι πολυ υπερ ουκρανιας οταν ηταν πρωθυπουργος
Apr 22 22:38:26
waste
ήταν ομως πρωτοπορος στον κοβιντ
Apr 22 22:38:35
waste
την ουκρανια αν θυμαμαι δεν την προλαβε :)
Apr 22 22:38:39
DutchMountains
βασικα με τη λογικη του ferguson ο πουτιν ειναι αυτος που θα μας βγαλει απο το αδιεξοδο.. οπως ο σταλιν ;)
Apr 22 22:38:51
waste
DutchMountains: αν τον αφησουμε ναι
Apr 22 22:38:56
f5535
παντως ενας ψεκ θα ελεγε οτι οι αγγλοι σαν να ηξεραν τι θα κανουν οι κινεζοι με τα ηλεκτραμαξα οταν πουλουσαν στους γερμανους
Apr 22 22:38:59
waste
γιαυτο πρεπει να κινητοποιθηουμε
Apr 22 22:39:03
Lobito_VJ23
ξέρει πως ο βάλτος μισεί πιο πολύ από όλα τους ψέκες και δεν υπάρχει κανένας πούστης λόγος να δώθει αξία σε rednecks?
Apr 22 22:39:06
so_what26
την προλαβε ειχαν παει μαζι με τον μακρον στο κιεβο
Apr 22 22:39:21
so_what26
και θυμαμαι ειχε δωσει με το ζορι το χερι στον ζελενσκι
Apr 22 22:39:34
so_what26
οπως ο νταισελμπλουν στον βαρουφακη
Apr 22 22:39:40
waste
Lobito_VJ23: μα δεν μιλησε πουθενα για καποια συμμαχια των ελιτ με το ποπολο
Apr 22 22:39:43
f5535
και παλι πολλες αγγλικες και αμερικανικες φιρμες αυτοκινητων αναβιωσαν απο τις σταχτες τους
Apr 22 22:40:05
waste
so_what26: απο τοτε εχει βαλει μυαλο είμαι σιγουρος ;)
Apr 22 22:40:05
Lobito_VJ23
ναι ρε τέκη αλλά 1+1=2, δλδ γιατί κάνανε τους κινέζους μάγκες at the first place?
Apr 22 22:40:23
waste
αυτά ήταν λάθη που έκανε η λιμπεραλ ηγεσία πιο παλια
Apr 22 22:40:27
Lobito_VJ23
και που θα νικήσουμε τους κινέζοι; στον θαυμαστό κόσμο του νετφλιξ;
Apr 22 22:40:34
waste
διότι πίστευε ότι οι κινέζοι θα γίνουν ανθρωποι
Apr 22 22:40:47
Lobito_VJ23
δλδ δούλοι του βάλτου;
Apr 22 22:40:48
reznor
γιατι λες οτι νιωθουν προδομενοι απο τη κινεζικη ελιτ?
Apr 22 22:40:57
waste
το λενε ανοιχτα
Apr 22 22:41:08
waste
διοτι οι κινεζοι δεν εκαναν τους ιαπωνες
Apr 22 22:41:22
Lobito_VJ23
μόνον η γυναίκα του Μάηκ έγινε άνθρωπος, γι'αυτό κι ο μάηκ πλένει πιάτα τέτοια ώρα και δεν μπορεί να μπει
Apr 22 22:41:23
reznor
δεν εχουν την ιδια ματιά στα πραγματα?
Apr 22 22:41:26
waste
δεν δεχθηκαν δηλαδη να αυτοκαταστραφουν ανατιμωντας χωρίς όρια το νομισμα τους
Apr 22 22:41:59
waste
λοιπον ξέρετε τι εμαθα απο κατι φιλους μου που πηγαν στην ιαπωνια
Apr 22 22:42:04
waste
οτι πια οι νεοι δεν ξερουν αγγλικα
Apr 22 22:42:21
waste
και τα περισστοερ αγγλικα τα ξερει η παλιοτερη γενια οταν ακομα υπηρχε η διεθνης ιαπωνια
Apr 22 22:42:28
reznor
τους το προσφεραν στο πιατο οπως στους ιαπωνες και ειπαν οχι?
Apr 22 22:43:00
waste
ναι πριν απο 7-8 χρόνια οι αμερικαοι ζητησαν απο τους κινεζους να αφησουν το γιουαν να ανατιμηθει συμφωνα με τις ορεξεις της αγορας
Apr 22 22:43:14
waste
και οι κινεζοι ειπαν οκ θα το ανατιμισουμε αλλα θα το ελεγχουμε εμεις
Apr 22 22:43:48
Giskard
@waste δεν ηταν μονο η ανατιμηση, αλλά και η αντίσταση σε πληρη αλωση της ντοπιας αγορας απο αμερικανσκι
Apr 22 22:43:48
Gambler
τι εννοεις διεθνης ιαπωνια;
Apr 22 22:43:49
waste
αλλα ειπαμε οι κινεζοι διαβασαν τα φυλα στο τσαι
Apr 22 22:44:10
waste
Gambler: διαφορες πολεθνικες εταιριες με εδρα την ιαπωνια
Apr 22 22:44:17
reznor
δεν εχουν κοντη μνημη μαλλον σαν αλλους
Apr 22 22:44:35
waste
οποτε η εκλογη του XI μετα τον hu hintao ηταν μεγαλο χαστουκι για τους αμρικανους
Apr 22 22:44:48
waste
διοτι ο hu ή μαλλον η οικογενεια του είχε δυο δις περιουσια στο αμερικα; )
Apr 22 22:45:10
waste
οποτε λεγανε δικος μας ειναι αυτος σαν τον κασσελακη :)
Apr 22 22:45:26
Lobito_VJ23
έτσι είναι τέκη κι εγώ σντοντολεά μιλάω με πενηντάρηδες ιάπωνες
Apr 22 22:45:31
reznor
και η πιπιλα του λαμπρου οτι ουσιαστικα και οι κινεζοι καπιταλισμο κανουν και δεν υπαρχει κατι αλλο απο καπιταλισμο στο πλανητη?
Apr 22 22:45:37
Lobito_VJ23
οι πιο μικροί δεεεεεν συνενοείσαι
Apr 22 22:46:04
waste
reznor: πιπιλα. γενικα ο καπιταλισμος ως εννοια ειναι ενα λαστιχακι
Apr 22 22:46:12
reznor
αρα αργα η γρηγορα κερδανε οι αμερικανοι που το κανουνε καλα απο παλια το καπιταλισμο
Apr 22 22:46:17
waste
ειπαμε τοσες φορες κανεις δεν μπορει να ορισει καν την αρχη του
Apr 22 22:46:21
waste
οπως λεει και ο θειος βαλυ
Apr 22 22:46:36
waste
η αρχη του τοποθετειται αναμεσα στο 1450 και το 1790
Apr 22 22:47:06
Lobito_VJ23
εγώ είμαι με τον bo xilai, υπάρχει περίπτωση να ανακάμψει η φραξιά του; τι λένε τα άστρα Ντατς;
Apr 22 22:48:01
waste
λολ τον μπο και την φραξια τους την εφαγε η μαρμαγκα
Apr 22 22:48:11
waste
αλλα την πολιτική του την υιθοετησε ο Xi
Apr 22 22:48:22
waste
και εκανε σαρωτικο προγραμμα κατα της διαφθορας
Apr 22 22:48:46
waste
και υιοθετησε την εσωτερικη καταναλωση και εφτιαξε το δογμα της κοινης ευμαριας
Apr 22 22:49:04
waste
οπου τωρα αρκετα γιναμε πλουσιοι πρεπει να ειμαστε και κοινωνικα υπευθυνοι :)
Apr 22 22:49:19
Lobito_VJ23
δλδ στυγνός κομμουνισμός
Apr 22 22:49:44
waste
οι κινεζοι ειχαν παντα τον δικο τους κουμουνισμο
Apr 22 22:49:46
Gambler
cake theory
Apr 22 22:49:54
bokontep
Ιντερλούδιο ~ Ενδιαφέρον βιντεάκιον για τα self driving cars ~ https://www.youtube.com/watch?v=2DOd4RLNeT4&ab_channel=BennJordan
Apr 22 22:50:08
waste
εννοω για αρχη δεν συμμεριζονταν την μπολσεβικικη αποψη περι κακων χωρικων
Apr 22 22:51:41
giannisf
κάνανε και μια πολιτισμική επανάσταση που έγινε το έλα να δεις
Apr 22 22:52:01
waste
η πολιτισμικη επανασταση ειναι κατι που το βλεπουν με αποτροπιασμο τωρα
Apr 22 22:52:11
f5535
bokontep μην βιαζεσαι
Apr 22 22:52:29
f5535
υπαρχει και το planned obsolescence
Apr 22 22:52:57
melville
οι γιαπωνεζοι τι φαση γενικα πολιτισμικα;
Apr 22 22:53:01
f5535
και τα αυτοκινητα υγρων καυσιμων ειχαν παντα τα προβληματακια τους
Apr 22 22:53:10
f5535
για να τα αλλαζεις
Apr 22 22:53:21
melville
όσοι εχω γνωρίσει μου φαίνονται σαν από άλλο πλανήτη, είμαστε σε διαφορετικές φάσεις επικοινωνίας
Apr 22 22:53:32
waste
αποκομένοι και φοβισμενοι απο τη μεγαλη κινα
Apr 22 22:53:35
bokontep
f5535 ναι αλλά αν το παρακάνεις δεν αγοράζουν το προιόν σου
Apr 22 22:53:48
waste
αποφασισαν οτι αν γινουν τα πουτανακια των δυτικων δεν θα γινουν αποικια τους
Apr 22 22:54:13
waste
και για ενα συντομο χρονικο διαστημα οπως πχ στο boxer rebellion οι ιαπωνες σχεδον αντιμετωπιζονταν ως λευκοι
Apr 22 22:54:14
ftero23
αυτο αποικιοποιηση
Apr 22 22:55:11
waste
μετά δοκιμασαν την τυχη τους στο αυτοκρατορικο προτζεκτ της κατακτησης της κινας
Apr 22 22:55:19
waste
οι αμερικανοι δεν το γουσταραν
Apr 22 22:55:31
waste
κατι που εμαθες ως δευτερος παγκοσμιος πολεμος
Apr 22 22:55:49
waste
αλλα οταν τελειωσε αυτος την κίνα δεν την κερδισε ο δικος τους αλλο ο περιεργος ο μαο
Apr 22 22:56:18
waste
ο δικος τους εφτιαξε την ταιβαν
Apr 22 22:56:18
Lobito_VJ23
έριξαν τις πυρηνικές στο λάθος μέρος
Apr 22 22:56:26
Lobito_VJ23
δεν ξέρουν από γεωγραφία οι γιάνκηδες
Apr 22 22:56:54
waste
στα 50σ το μεγαλο ερωτημα ηταν στις ηπα
Apr 22 22:56:59
waste
πως χασαμε την κίνα
Apr 22 22:57:11
Lobito_VJ23
διάβασα την γεωπολιτική της 17Ν (βιβλίο). Πολύ μούφα. θα μπορούσε να είναι μια παράγραφος.
Apr 22 22:57:20
giannisf
ξέχασες και το πόλεμο της Κορέας που οι Κινέζοι βοήθησαν τους Βορειοκορεάτες
Apr 22 22:58:44
f5535
δεν γραφεις την μια παραγραφο;