Jan 08 20:14:38
waste
@Kaligoulas: εχεις ακομα βιβλία μου ? γιατι μόλις σήμερα συνειδητοποιήσα ότι την πάτησα λολ :)
Jan 08 20:15:39
waste
κάποιος πήρε δύο και μολις πήρα χαμπάρι ότι μου εχουν τελειώσει οι φακελοι με το ειδικό τέλος και φυσικά η αγαπημένη μας Dpost δεν προσφέρει πια αυτή την υπηρεσία ευχαριστούμε πολύ για τη συνεργασία ;)
Jan 08 20:15:59
paka2024
καλησπέρα στην παρέα
Jan 08 20:16:12
Kaligoulas
ελα καλη χρονια,
Jan 08 20:16:23
paka2024
καλή χρονια και υγεία σε όλους
Jan 08 20:16:25
Kaligoulas
ειδα πριν τα Χριστουγεννα,
Jan 08 20:16:29
waste
Θα του τα στείλω με DHL τώρα αλλα νομίζω ήρθε η ώρα να το κλείσω αυτό το σάιτ και να φτιάξω απλά μια σελίδα στο κανονικο μπλογκ οπου θα μπορείς να κατεβάζεις το βιβλίο :)
Jan 08 20:16:38
Kaligoulas
ενα αντιτυπο εχω , η αληθεια ειναι οτι νομιζα οτι εχω δυο, που πηγε το δευτερο αραγες;
Jan 08 20:17:05
waste
λολ οκ δεν πειράζει τώρα θα το στείλω ετσι διοτι ετσι κι αλλιως κι εγω με 2 θα μείνω μετά από αυτό :)
Jan 08 20:17:21
Kaligoulas
θες να ξαναδω αυριο; δηλαδη θες δυο;
Jan 08 20:17:38
L_ami
β' εκδοση επηυξημενη καιαναθεωρημενη!!!
Jan 08 20:17:43
Kaligoulas
μισο
Jan 08 20:17:44
waste
οχι οχι κρατα το θα τον ικανοποιησω με αυτό που εχω τώρα :)
Jan 08 20:17:46
paka2024
μιας και είμαστε ώρα παιδιού, γνωρίζει κανείς αν έρθει από ΗΠΑ στο ελληνικό τελωνείο κάτι πληρώνεις έξτρα δασμούς?
Jan 08 20:17:49
Kaligoulas
εγω προσωπικα εχω ηδη δυο εκδοσεις
Jan 08 20:17:55
Kaligoulas
χαχαα τουλαχιστον δυο διαφορετικα εξωφυλλα
Jan 08 20:18:19
Kaligoulas
αυτο το τελευταιο ομως που θα το χω στην κατοχη μου, μηπως να το μοσχοπουλησεις, μιλαμε για συλλεκτικο ή τι; χαχαχαα
Jan 08 20:18:38
Kaligoulas
πληρωνεις σιγουρα το ποσο δεν εχω ιδεα
Jan 08 20:18:43
SantasClaws
paka2024, εξαρταται αν ανοιξουν το πακετο, ή τι αξια εχει
Jan 08 20:18:49
Kaligoulas
καποιος μου ειπε οτι πληρωνεις δασμους αμα ερθει απο Πολωνια;;; ειναι δυνατον;
Jan 08 20:18:50
waste
σιγουρα πληρώνεις ΦΠΑ
Jan 08 20:18:57
paka2024
αξία του κώλου 30 ευρώ
Jan 08 20:19:18
paka2024
έγινε μια μαλακία και το παράγγειλε η φίλη μου χωρίς να το δει πως είναι από ΗΠΑ.
Jan 08 20:19:22
Kaligoulas
ΦΠΑ απο Πολωνια ή απο ΗΠΑ;
Jan 08 20:19:22
SantasClaws
ε και να πληρωσεις εξτρα θα ειναι ελαχιστα
Jan 08 20:19:22
paka2024
μεταφορικά 18 ευρώ
Jan 08 20:19:32
paka2024
τράτζικ
Jan 08 20:19:34
waste
mk.j
Jan 08 20:19:42
paka2024
τι σημαίνει αυτό?
Jan 08 20:19:48
waste
λολ κοιτα υπαρχουν πια πολλα μαγαζια που σου βαζουν ΦΠΑ απο μονα τους
Jan 08 20:19:51
waste
τυπου αλιεξπρες
Jan 08 20:19:52
paka2024
πρέπει όμως να πάω από εκεί?
Jan 08 20:19:55
Swtiris
εγώ προ κόβιντ είχα παραγγείλει κατα λάθος από αμερική αντί γερμανία αμαζον
Jan 08 20:20:02
Swtiris
δεν θυμάμαι να πλήρωσα κάτι παραπάνω
Jan 08 20:20:07
waste
αλλα οι αμερικανοι ως γνωστόν είναι τρόμπες
Jan 08 20:20:14
waste
προ κοβιντ υπηρχε αλλο καθεστος
Jan 08 20:20:14
Swtiris
απλώς το πηρε η DHL και μου έλεγε έλα αεροδρομιο να το παρεις
Jan 08 20:20:17
Kaligoulas
καποιος μου περιεγραφε τροπο να φερνεις απο παντου με ελαχιστους δασμους μεσω Κυπρου με κατι μεταφορικες, αλλα δεν εδωσα σημασια, αλλα σιγουρα τα καταφερνε
Jan 08 20:20:39
paka2024
σωτήρη τη φάγαμε και μεις με DHL θα έρθει.
Jan 08 20:20:42
waste
μεχρι τον ιουλιο του 2022 αν η αξια του αντικειμενου ήταν λιγοτερη απο 25 ευρω δεν πληρωνες τιποτα
Jan 08 20:20:45
paka2024
ήρθε δλδ είναι τελωνείο...
Jan 08 20:21:17
waste
απο τον ιουλιο του 22 και μετα αλλαξε το συστημα και άρα οποιος βαζει φπα στην πηγη τη γλυτωνει και ερχεται κατευθειαν
Jan 08 20:21:29
waste
οποιος δεν βαζει θα σε σκισουνε στο τελωνιο
Jan 08 20:21:35
paka2024
θα ειδοποιήσουν ή θα πρέπει να πάρω τηλ? είναι ήδη 35 μέρες μετά την παραγγελία.
Jan 08 20:21:40
waste
βασικα θα σε σκισει η ιδια η DHL που θα στο εκτελωνήσει
Jan 08 20:21:44
SantasClaws
τον φπα συνηθως τον εχουν ενσωματωσει ήδη στο checkout..
Jan 08 20:22:03
waste
SantasClaws: οι κινεζοι. για τους αμερικανσκι δεν θα ημουν σιγουρος
Jan 08 20:22:05
paka2024
πόσο να με σκίσει στα 35 ευρώ
Jan 08 20:22:15
Swtiris
επίσης fyi έμαθα το παρακάτω package tracking site
Jan 08 20:22:15
waste
δεν εχει σημασια
Jan 08 20:22:16
Swtiris
https://www.17track.net/en
Jan 08 20:22:17
L_ami
αλλα τοσα
Jan 08 20:22:18
SantasClaws
πλεον και στις συνδρομες πληρωνεις φπα..
Jan 08 20:22:22
paka2024
πιο πολύ είναι η ταλαίπα να πας αεροδρόμιο
Jan 08 20:22:29
mama_79
χρόνια πολλά σε όλους
Jan 08 20:23:00
waste
βασικα η DHL εχει δικο της εκτελωνιστη και σου λεει στο εκτελονιζουμε εμεις αλλα αυτο περα απο το ΦΠΑ που θα πληρωσεις εχει και την υπηρεσια του εκτελωνιστη ;)
Jan 08 20:23:11
Kaligoulas
ναι ναι τα σκας καλα
Jan 08 20:23:31
SantasClaws
το 17track, συνήθως πρεπει να ξερεις με ποια μεταφορικη στο εχουν στειλει..
Jan 08 20:24:13
mama_79
ναι πακα κανα 30αρι, μου ετυχε προσφατα με δωρο φριεντς αντ φαμιλυ, οχι αγορα, απο αμερικη, dhl
Jan 08 20:24:20
SantasClaws
καλα, δεν συμβαινει παντα αυτο με τον εκτελωνισμο, μη το τρομαζετε το παιδι..
Jan 08 20:24:43
waste
μεχρι τον ιουλη του 22 δεν συνεβαινε παντα :)
Jan 08 20:24:49
mama_79
να στο φερουν σπιτι τουλαχιστον, ελεος πχια
Jan 08 20:25:12
waste
τωρα επειδη εχει αλλαξει το καθεστος και δεν υπαρχει ποσο που ειναι αφορολογητο, συμβαινει σχεδον παντα
Jan 08 20:25:22
paka2024
θα το φέρουν σπίτι μαμα?
Jan 08 20:25:23
waste
διοτι βγαζουν λεφτα ολοι απο αυτο και δεν εχει φορτο εργασιας
Jan 08 20:25:38
waste
οπως παλια που γινοταν τσι πουτανας
Jan 08 20:25:49
mama_79
τι δουλεια κανουν;
Jan 08 20:25:57
mama_79
πρεπει να το φερουν
Jan 08 20:26:23
Kaligoulas
να το φερουν;;;; θα σε χρεωσουν κι αλλα 30 αυτοι
Jan 08 20:26:39
mama_79
αφου εχει πληρωσει ο αποστολεας για αυτο
Jan 08 20:26:43
paka2024
οπότε λογικά θα με ειδοποιήσουν να πληρώσω και μετά θα έρθει
Jan 08 20:26:47
Kaligoulas
εχουν τρελαθει με τις τιμες τα κουριερ και να τα φερνανε και σπιτι, ουτε τα κανονικα δεν τα φερνουν πλεον, εσυ πας τελικα
Jan 08 20:26:49
SantasClaws
στο τηλεφωνο πες πως εισαι ανηψιος του Σκρεκα, και θα τους ριξει προστιμο αν κανουν τσαλιμακια.. :)
Jan 08 20:27:12
george40
το 2008 εκτελωνισα μονος μου πακετο απο αμερικη για να γλιτωσω την 100αρα αν θυμαμαι καλα της dhl
Jan 08 20:27:20
george40
δεν το ξανακανω ποτε για κανενα λογο
Jan 08 20:27:38
george40
γραφειοκρατια τυπου αστεριξ
Jan 08 20:27:38
Kaligoulas
power to the people  πως το λες βρε Τεκι;
Jan 08 20:28:46
waste
και που ειστε ακομα :)
Jan 08 20:29:13
waste
διοτι ελπιζω να εχετε καταλαβει ποιον ποναει περισσοτερο οτι οι ανσαραλλα εχουν κλεισει το σουεζ
Jan 08 20:29:20
waste
εκτος απο το ισραηλ δηλαδη :)
Jan 08 20:29:34
paka2024
θα πονέσουν όλοι.
Jan 08 20:29:45
waste
οι ευρωπαιοι κυριως :)
Jan 08 20:29:48
george40
οι κινεζοι περνανε κανονικα
Jan 08 20:29:53
Kaligoulas
ασε μας να δουμε πρωτα την υδρογειο
Jan 08 20:29:55
waste
οι κινεζοι και οι ρωσοι ναι :)
Jan 08 20:29:56
Kaligoulas
χαχαχα
Jan 08 20:30:13
waste
Kaligoulas: το ακουσες το αστειακι που εκανε ο νασραλα??
Jan 08 20:30:40
waste
οταν σκοτωσαν τον χαμα βγηκε με το γνωσστο υφακι και λεει οκ σας ειπαμε μην κανετε μαλακιες, τωρα θα πληρωσετε
Jan 08 20:30:42
Kaligoulas
οχι, εχω χαλαστει τα μαλα με τη Σοκοτρα , το απιθανο ονειρο μου, δεν ειμαι για αστεια
Jan 08 20:30:43
Kaligoulas
χαχαα
Jan 08 20:30:58
Kaligoulas
α, ναι αυτο το ακουσα ομως, αστειακι ηταν;
Jan 08 20:30:58
waste
και μην γκρινιαξετε μετα που θα πονεσει :)
Jan 08 20:31:11
waste
διοτι και οι αμερικανοι λεει ετοιμαζαν ολοκληρο στολο κατα της υεμενης
Jan 08 20:31:20
waste
και ψαχνω να δω ποιος θα συμμετασχει
Jan 08 20:31:30
Kaligoulas
με μια ψαροβαρκα απ τα Ψαρα
Jan 08 20:31:33
george40
ο κουλης το πηρε πισω;
Jan 08 20:31:42
Kaligoulas
οι Σευχελλες καλε θα συμμετεχουν
Jan 08 20:31:48
waste
και βλεπω οτι θα συμμετασχουν οι σευμελες, σευντελες, να μην σας τα πολυλογώ έπρεπε να το ψαξω στο γκουγκλ..
Jan 08 20:32:10
waste
ειναι λεει ενα νησι στην μεση του ινδικου ωκεανου με 100.000 κατοικους :)
Jan 08 20:32:19
L_ami
καλα δεν στελνει φρεγατα ο φλωρος;
Jan 08 20:32:21
Kaligoulas
αυτοι κατα λαθος θα δηλωθηκαν
Jan 08 20:32:36
Kaligoulas
μπερδευτηακν νομισαν οτι βρισκοντουσαν στον Ατλαντικο
Jan 08 20:32:50
waste
ειναι στην περιοχη
Jan 08 20:33:03
Kaligoulas
ΑΛεξανδρειας;
Jan 08 20:33:05
waste
λοιπον κανεις δεν θα στειλει τιποτα οι αμερικανοι βυθισαν 3 κρισκραφτ
Jan 08 20:33:12
waste
και τα μαζεψαν και εφυγαν
Jan 08 20:33:18
paka2024
o φλώρος πάει για σύνταξη
Jan 08 20:33:29
waste
κανεις που δεν θελουν οι υεμενεζοι δεν περναει απο την ερυθρα θαλασσα
Jan 08 20:33:53
Kaligoulas
αραγες οι ΕΛληναρες περνανε;
Jan 08 20:34:17
waste
και οι υεμενεζοι βγηκαν και ειπαν δεν καταλαβαινω γιατι μιλατε ειναι στο καταστατικο του οηε οτι πρεπει ολοι να κανουμε το καθηκαν μας για να μην συνεχιστει η γενοκτονια
Jan 08 20:34:19
Kaligoulas
εννοω οχι επισημως φατσα παρτιδα με καποιον τροπο
Jan 08 20:34:27
waste
οποιος διαφωνει με την ερμηνεια μας ας ερθει να μας το πει :)
Jan 08 20:34:32
paka2024
αυτό ήταν αστειάκι
Jan 08 20:34:37
waste
υποψιαζομαι πως οχι καλιγουλα
Jan 08 20:34:53
Kaligoulas
κοιτα οι Υεμενοι που διαβαζανα στην Βεστφαλικη χαρτα και την μαθανε κι απ εξω τελικα
Jan 08 20:35:09
Kaligoulas
αυτο κι αν ειναι χιουμορ, καλυτερο κι απ του δικου σου του Νασ
Jan 08 20:35:09
waste
γενικα η αντισταση κανει μονο πλακα τις τελευταιες εβδομαδες :)
Jan 08 20:36:06
waste
Hebrew Media: 103 “Israeli” soldiers were injured during the past 24 hours, including 19 soldiers in Gaza, the rest on the Lebanese front
Jan 08 20:36:10
waste
μερος της πλακας :)
Jan 08 20:36:14
Kaligoulas
αλλα να παιξει τετοιο ρολο η Σοκοτρα στο παγκοσμιο γιγνεσθαι, ε οχι αυτο ουτε για πλακα
Jan 08 20:36:27
waste
τωρα που υποχωρησαν απο τη γαζα τρωνε ξυλο στο βορρα :)
Jan 08 20:36:39
waste
Η σοκοτρα θα γυρισει στην υεμενη
Jan 08 20:36:47
waste
σιγα μην την κρατησουν οι φλωροι
Jan 08 20:36:48
paka2024
σοκοτρα?
Jan 08 20:36:54
Kaligoulas
τι ξερεις και δεν μας λες;
Jan 08 20:36:56
waste
γκουγκλαρε το :)
Jan 08 20:37:10
waste
μα δεν χρειαζεται πολυ μυαλο
Jan 08 20:37:18
waste
συμφωνα με τον οηε ανηκει στην υεμενη :)
Jan 08 20:37:21
Kaligoulas
δηλαδη παιζει να μην το επαιρνα καν χαμπαρι , αμα ξαναγυρισει
Jan 08 20:37:38
waste
και οπως βλεπετε οι ανσαραλλα πηγαινουν με το νομο :)
Jan 08 20:37:43
paka2024
νησάρα
Jan 08 20:37:48
waste
ακριβως νησαρα
Jan 08 20:37:49
paka2024
τώρα δεν ανήκει
Jan 08 20:37:51
paka2024
?
Jan 08 20:37:54
Kaligoulas
η Σοκοτρα ανηκει στα δεντρα της
Jan 08 20:38:00
waste
τωρα την εχουν καταλαβει οι εμιρατοι :)
Jan 08 20:38:01
paka2024
έχεις κανεί καμιά βάση εκεί
Jan 08 20:38:03
paka2024
?
Jan 08 20:38:06
paka2024
οκ..
Jan 08 20:38:06
waste
οχι ακομα
Jan 08 20:38:25
waste
αλλα οταν ητν επεσαν οι εμιρατοι και οι σαουδ στην υεμενη πηραν την σοκοτρα
Jan 08 20:38:56
waste
αλλα πειτε μου ποιος θα τους επιδωσει εξωδικαστικο συμβιασμο και θα πουν οχι στους υεμενεζους :)
Jan 08 20:39:24
waste
εδω τρολαρουν τους αμερικανσκι
Jan 08 20:39:28
waste
εχουν και αλλο αστειο
Jan 08 20:39:49
waste
ζητησαν απο τους αμερικανσκι να εκδοσουν αυτους που ηταν στο ελικοπτερο και χτυπησε τα κρισκραφτ τους :)
Jan 08 20:39:59
waste
αλλιως θα κινηθουν οπως νομιζουν :)
Jan 08 20:40:31
Kaligoulas
χαχα, καλα εχουν κανενα προεδρο αυτοι, ποιος τα λεει αυτα τα ωραια;
Jan 08 20:41:02
waste
οι αμερικανοι απο την αλλη μαζι με τους βρετανους απο τις αρχες του χρονου εχουν βγαλει 3 πολυ βλοσυρες ανακοινωσεις εναντιων της υεμενης :)
Jan 08 20:41:13
waste
αλλα πολυ βλοσυρες :)
Jan 08 20:41:26
waste
εχουν διαφορους που μιλανε δεν εχουν εναν :)
Jan 08 20:41:54
Kaligoulas
" Θα σας κοψουμε το κατ" ;
Jan 08 20:41:56
waste
αλλα ειναι ολοι επισημοι αφου αλλωστε τον κερδισαν τον πολεμο οι αλλοι εχουν μεινει μονο με το αντεν και χωρις το σαουδ μπικικνι
Jan 08 20:42:06
waste
ειναι αυτοφυες το κατ :)
Jan 08 20:42:22
Kaligoulas
θα πανε να το κοψουν πριν μεγαλωσει χαχαχα
Jan 08 20:42:23
waste
οχι οι αμερικανοι λενε οτι θα τους την πεσουν
Jan 08 20:42:43
waste
αλλα την ιδια στιγμη το ford εφυγε απο τη σουδα και αποφασισε να επιστρεψει στην πατριδα του
Jan 08 20:43:18
george40
μπορει να αδειασε η καντινα των kfc
Jan 08 20:43:19
waste
και τα αλλα τα αμφιβια που ειχαν στειλει στην υεμενη αποφασισαν μετα τη φλομπα του coalition of the willing να αποχωρησουν κι αυτα
Jan 08 20:44:13
Lobito_VJ23
το USS Ford για να πάει στον πόλεμο πρέπει να το σχεδιάζουν 3-4 χρόνια, για να είναι όλα προβλεπέ
Jan 08 20:44:41
Lobito_VJ23
ε αν το κόβιντ τέλειωσε το 2022(?) τότε από το 2025 μπορεί να επιχειρεί
Jan 08 20:44:42
Kaligoulas
οχι αμα εισαι ο Τομ Κρουζ
Jan 08 20:44:46
waste
να δουλευουν οι καταπελκτες, να βρουν αρκετο πληρωμα, να δουλευουν τα αεροπλανα διοτι εχουν αρχισει να παλιωνουν αυτα τα φ18
Jan 08 20:45:23
Lobito_VJ23
αχ
Jan 08 20:45:25
waste
εχει πλακα που εστειλαν το αεροπλανοφορο και μετα δημοσιευσαν εναν χαρτη που δειχνει το βελινεκες τους
Jan 08 20:45:31
waste
και ητανστα 1000 μιλια ;)
Jan 08 20:45:35
Lobito_VJ23
άλλαξαν τους καταπέλτες και είναι ηλεκτρικοί κι όχι με ατμό
Jan 08 20:45:40
waste
που δεν φτανει κανενα αεροπλανο τους :)
Jan 08 20:45:58
waste
και μετα οταν τους εκραξαν ειπαν ναι αυτο ειναι το βελινεκες των τομαχωκ :)
Jan 08 20:46:02
Kaligoulas
εμεις ομως τα μαθατε, θα χουμε F 35 , εμεις χαχα μονο, οπως κι οι υπολοιποι το ιδιο κανεις δηλαδη,  μη μου πειτε οτι αυτα τα F35 τα φτιαχνει η Boeing;
Jan 08 20:46:14
paka2024
είναι ευκαιρία κάλι
Jan 08 20:46:14
waste
οχι η λοκχιντ
Jan 08 20:46:23
paka2024
θα τα πληρώνουμε μια ζωή
Jan 08 20:46:30
paka2024
ευκαιρία για την λόκχιντ
Jan 08 20:46:37
geospeck
ανοιξε η πορτα εν ωρα πτησης σε ενα μποινγη
Jan 08 20:46:45
waste
προβλεπε
Jan 08 20:46:53
Lobito_VJ23
η λοκχιντ είναι οι αετονύχηδες, οι boeing είναι κομμουνιστές μπροστά τους
Jan 08 20:47:03
waste
κανενα θεμα καποιος καπνισε παραναμο
Jan 08 20:47:08
Kaligoulas
ελπιζω η Aegean να χει μονο airbus  αν πηρε τιποτα καινουργια δηλαδη
Jan 08 20:47:19
Kaligoulas
γιατι πεταμε μια στο τοσο δηλαδη
Jan 08 20:47:26
waste
η ryan εχει κυριως mpoingk
Jan 08 20:47:33
waste
και η ετζιαν επισης
Jan 08 20:47:37
Kaligoulas
καλα που το πες, μακρια κι αγαπημενοι
Jan 08 20:47:41
Lobito_VJ23
ναι σήμερα πέταξα με Max
Jan 08 20:47:45
Kaligoulas
ωχ!
Jan 08 20:47:51
waste
με μαξ...
Jan 08 20:47:52
waste
πςςς
Jan 08 20:48:04
paka2024
η ετζίαν δεν έχει αιρμπας 320, 321?
Jan 08 20:48:13
waste
εχει και 737
Jan 08 20:48:22
waste
θυμαστε στα 90ς που επεφταν τα ρωσικα αεροπλανα με το κιλο??
Jan 08 20:48:28
waste
ετοιμαστειτε
Jan 08 20:48:47
Lobito_VJ23
τα'φάγα τα good luck tokens για το 2024, στο Max
Jan 08 20:48:53
L_ami
δοξα το γιαραμπη στο μιντιλι στελνει ελικοφορα και 320/1
Jan 08 20:49:09
geospeck
η emirates τι εχει;
Jan 08 20:49:16
paka2024
στπ βα αιγαίο μόνο ελικοφόρα!!!!
Jan 08 20:49:48
Lobito_VJ23
Dash 8 / Q400
Jan 08 20:49:51
Kaligoulas
με μια μετατροπουλα θα τα κανουμε και πολεμικα στο τελος
Jan 08 20:50:05
waste
δεν εχει σημασια παιδια, οταν καταρρεει το μαγαζι ολα θα πηγαινουν στραβα
Jan 08 20:50:06
L_ami
οοοοχι πακα. παρασκυη, κυριακη βραδυ κ δευτερα με τα κοκορια βαζει και μεγαλα
Jan 08 20:50:12
waste
ακομα και αυτα που δεν πηγαιναν παλια
Jan 08 20:50:21
Lobito_VJ23
2 κανανταίρ μας CL415 δεν έχουν μοτέρ, πέρασα σήμερα από το hangar
Jan 08 20:50:41
Lobito_VJ23
υποθέτω είναι αναρρωτική από το καλοκαίρι
Jan 08 20:50:44
waste
τα κανιβαλισσαν για να τα βαλουν σε αλλα?
Jan 08 20:51:04
Lobito_VJ23
και 2 έκαναν ground runs
Jan 08 20:52:19
waste
επειδη λεγαμε για χεζμπολαδες πριν το πηρατε χαμπαρι οτι την επεσαν σε κατι ισραηλινα ρανταρ ?? :)
Jan 08 20:52:20
Kaligoulas
θα παμε καλα και φετος το καλοκαιρι για νεα ρεκορ
Jan 08 20:52:46
waste
μπα φετος το καλοκαιρι δεν θα εχει τοσο μπικικινι και αρα οι επενδυσεις θα πανε για αργοτερα
Jan 08 20:52:46
Kaligoulas
αυτο που λες πρεπει να ναι αυτο που γραψανε απ εξω απ εξω , ισραηλινη βαση κατι τετοιο;
Jan 08 20:53:05
waste
ναι ηταν βασικα το command and control ολου του βορρα
Jan 08 20:53:06
Kaligoulas
σαμπως εμεινε και τιποτα απο περυσι
Jan 08 20:53:08
paka2024
ναι το είπαν για τα ραντάρ
Jan 08 20:53:21
waste
ωραια το τι εφε ειχε αυτο το πιασατε?
Jan 08 20:53:31
Lobito_VJ23
no air superiority
Jan 08 20:53:35
paka2024
όπως διάβασα και για τους ανοιχτούς τάφους νεκρών παλαιστίνιων που ανέφερες σε κάποιο σχόλιο.
Jan 08 20:54:02
waste
την επομενη μερα οι ιρακινοι εριξαν εναν κρουζ απο το ιρακ που "προσγειωθηκε" επιτυχώς στη Χαίφα :)
Jan 08 20:54:20
waste
με λίγα λόγια πια τους εχουν ξεβρακωσει τελειως
Jan 08 20:55:01
waste
ακομα και οι ισραηλινοι κρουζ που στελνουν στη δαμασκο εχουν 50-60-70% interception rate
Jan 08 20:55:35
waste
τωρα το βοριο ισραηλ ειναι one shot one kill :)
Jan 08 20:56:05
paka2024
δλδ λεες πως ήταν οργανωμένο από την αντίσταση, χεζ και ιρακι
Jan 08 20:56:13
paka2024
πρώτα τα ραντάρ και μετά η χάιφα
Jan 08 20:56:24
waste
ε τι κανει νιαου νιαου
Jan 08 20:56:31
waste
βασικα ειναι προειδοποιηση
Jan 08 20:56:40
waste
ειναι τυυπου ειστε ξεβρακωτοι
Jan 08 20:56:45
waste
και το ξερουμε
Jan 08 20:56:48
waste
και το ξερετε
Jan 08 20:57:46
waste
οποτε τωρα που αποχωρησαν απο τη γαζα αρχιζουν και πεθαινουν μαζικα στο βορρα
Jan 08 20:58:05
waste
θυμαστε τις προηγουμενες βδομαδες που σας ελεγα οτι οι χεζμπολαδες ανακοινωνουν καθε μερα 3-4 μαρτυρες
Jan 08 20:58:17
waste
σκεφτειτε τι συμβαινει στους αμπαλους απεναντι
Jan 08 20:59:42
waste
βημα βημα θα πηγαινει η ιστορια και καθε βδομαδα θα αυξανει η πιεση
Jan 08 21:00:07
waste
ελπιζω το επομενο κυμα πληθωρισμου που θα ερθει στην ευρωπη θα το πιουμε στην υγεια του ισραηλ :)
Jan 08 21:00:49
waste
κι αυτο δεν ειναι τιποτα εμπρος στην στιγμη που ολοι αυτοι οι φλωροι που ζητανε γενοκτονια στο ισραηλ θα συνειδητοποιησουν πως ηρθε η ωρα να χρησιμοποιησουν αυτο το δευτερο διαβατηριο που εχουν :)
Jan 08 21:01:21
waste
διοτι ακόμα μόνο οι ψιλιασμενοι το εχουν παρει χαμπαρι, οι αλλοι ειναι γιατι δεν μας αφηνετε να κανουμε γιογκα με την ησυχια μας
Jan 08 21:02:12
Lobito_VJ23
τους θεωρείς πολύ γιωτάδες τους Ισραηλίτες, γιατί;
Jan 08 21:02:20
waste
γιατι ειναι δυτικοι
Jan 08 21:02:38
waste
και μαλιστα ειναι δυτικοι που 20 χρονια σκοτωνουν αοπλα παιδακια και νομιζουν οτι γαμανε :)
Jan 08 21:02:47
Lobito_VJ23
ύβρις
Jan 08 21:02:59
waste
ε τα παιδακια που εζησαν και μεγαλωσαν ειναι αυτα που τωρα εχουν κινητρο να γαμησουν :)
Jan 08 21:03:02
waste
και αυτο κανουν βασικα
Jan 08 21:03:42
waste
και το βλεπεις απο το επιπεδο της πειθαρχιας
Jan 08 21:04:13
waste
περα απο το ειρωνικο της υποθεσης ποιος στρατος νιωθει περιφανος να ποσταρει τετοια βιντεο
Jan 08 21:04:14
waste
https://twitter.com/The_Real_Fly/status/1744362880399466898
Jan 08 21:04:30
waste
ουτε ο αμερικανικος :)
Jan 08 21:06:01
waste
ευτυχως που εχουμε πυρηνικα να λετε
Jan 08 21:06:02
waste
https://twitter.com/HarmlessYardDog/status/1744054524111725054/photo/1
Jan 08 21:06:03
waste
λολ
Jan 08 21:06:30
waste
αυτη η ειδηση ερχεται μετα την αποτυχημενη εκτοξευση ενος minuteman 3 πριν μερικους μηνες
Jan 08 21:06:49
waste
βασικα ειπαν να δοκιμασουν εναν να δουν αν λειτουργει και οπως ο αντιστοιχος βρετανικος δεν λειτουργησε :)
Jan 08 21:07:12
waste
το εκαναν ολο αβαβα φυσικα διοτι το ρεζιλικι ειναι μεγαλο
Jan 08 21:07:24
Lobito_VJ23
τέκη το documentation είναι "χωρίς πολύ added value", οπότε YOLO...ποιος θα φανταζόταν πως μετά από τόσα χρόνια θα έχουμε ανάγκη κάτι παλιό;
Jan 08 21:07:44
reznor
οπως οτι δεν εχουνε τους μαστορες και τη τεχνολογια να φτιαξουν παγοθραυστικα για τον αρκτικο πολο
Jan 08 21:08:11
waste
α ναι και αυτο και γκρινιαζουν που οι ρωσοι και οι κινεζοι εχουν φτιαξει μια ντουζινα και λενε στα πλοια ανοιξαμε και σας περιμενουμε
Jan 08 21:08:19
waste
με ενα μικρο fee
Jan 08 21:08:37
waste
κοιτα πρακτικα μιλωντας οι minutemen ειναι solid motor boosters
Jan 08 21:08:49
waste
που οι αμερικανοι εχουν παψει να παραγουν απο τα 70ς πρακτικα μιλωντας
Jan 08 21:09:11
Lobito_VJ23
σαν τεχνολογία δεν είναι wow, αλλά σε ένα γραφειοκρατικό περιβάλλον το integration είναι όλη η κρυμμένη αξία
Jan 08 21:09:19
waste
και πρακτικα 15 χρονια πριν ο μασκ τους ξανακανει μαγκες, δεν ειχαν καμια πυραυλικη τεχνολογια που να ειναι αξιοποιησημη
Jan 08 21:09:53
waste
οχι δεν ειναι καθολου wow αλλα πρεπει να εχεις ανθρωπους που α) ξερουν να φτιαχνουν το χαρμανι, β) να ξερουν πως δουλευει το χαρμανι
Jan 08 21:09:57
paka60
γιατί ρε συ, πέταξανα τα σχέδια??
Jan 08 21:10:13
waste
διαβασε τι λεει το κειμενο
Jan 08 21:10:21
paka60
το διάβασα
Jan 08 21:10:36
waste
και μετα προσπαθησε να παρεις εναν μηχανικο αμερικανο που δεν εχει φτιαξει ποτε πλακετα στη ζωη του παρα στο cad
Jan 08 21:10:47
waste
και να του πεις ακολουθησε αυτο το κυκλωμα απο το 1970
Jan 08 21:11:03
pakaWAR
ας βάλουν έναν όλη μέρα να φτιάχνει πλακέτες. εσύ πώς το κάνεις?
Jan 08 21:11:20
waste
αν βαλουν εναν να το κανει ολη μερα σε 10 χρονια μπορει και να το καταφερουν :)
Jan 08 21:11:28
waste
αλλα ακομα δεν εχουν βαλει κανεναν :)
Jan 08 21:11:41
pakaWAR
ξεκινούν λάθος
Jan 08 21:11:43
pakaWAR
λοιπόν
Jan 08 21:11:47
waste
αυτα τα πραγματα ειναι λιγο σαν την ηλεκτροκολληση
Jan 08 21:11:51
waste
το βιβλιο ειναι 10 σελιδες
Jan 08 21:12:01
waste
τα υπολοιπα ειναι εμπειρια
Jan 08 21:12:15
Lobito_VJ23
εχθρός δεν είναι οι ... εχθρός (τους) είναι η εργατική τάξη, αυτοί οι άξεστοι που βρίζουν καπνίζουν πίνουν φωνασκούν και γαμάνε
Jan 08 21:12:20
waste
οποτε καποιοι χημικοι και μηχανολογοι εφτιαξαν το χαρμανι του minutemen
Jan 08 21:12:34
pakaWAR
τι να πω. γίδια
Jan 08 21:12:52
waste
και μετα καποιοι εργατες που ηξεραν τη δουλεια διοτι ειχαν φτιαξει 100 τετοιους τους στιβαξαν σε ενα σωληνα :)
Jan 08 21:13:03
waste
αλλα πρεπει να το στιβαξεις σωστα :)
Jan 08 21:13:27
Lobito_VJ23
pakaWAR το βλέπω να γίνεται, να σε πω πολύ πιο απλά παραδείγματα...τσιμούχλες από υλικά που καταργήθηκαν και τα νέα υλικά δεν ξέρουμε αν αντέχουν σε αυτές τις συνθήκες
Jan 08 21:13:41
Lobito_VJ23
και κανείς δεν θέλει να πληρώσει μερικά πολύ ακριβά τεστ
Jan 08 21:13:41
pakaWAR
ισχύει λομπ
Jan 08 21:13:48
pakaWAR
με πολλά νέα υλικά
Jan 08 21:14:30
waste
https://www.youtube.com/watch?v=y6HhXYhlO8E
Jan 08 21:14:38
waste
δες αυτο το βιντεακι και θα καταλαβεις
Jan 08 21:14:44
waste
ο τυπος ειναι πολυ αμερικανακι
Jan 08 21:15:04
waste
και αυτοι οι scout που λεει ειναι πρακτικα επαναχρησιμοποιημενοι solid rocket boosters
Jan 08 21:15:16
waste
τους οποιους εφτιαχναν πολυ στα 50-60σ
Jan 08 21:15:37
waste
ακριβως διοτι δεν χρειαζονται τροφοδοσια πριν πατησεις το κουμπι
Jan 08 21:15:54
waste
και οι αμερικανοι που ακομα τοτε ηταν πρακτικοι ανθρωποι τους χρησιμοποιουσαν πολυ
Jan 08 21:16:03
waste
για τους πυρηνιους πυραυλους
Jan 08 21:16:33
waste
οι ρωσοι χρησιμοποιουσαν οξυγονο και κηροζινη που ειναι πολυ πιο αποδοτικο αλλα εχει μανουρα να γεμισεις τον πυραυλο πριν τον πεταξεις
Jan 08 21:16:55
waste
το γνωστο κερολοξ για το οποιο ολοι τους ζηλευουν
Jan 08 21:17:07
pakaWAR
που αν το κάνεις λάθος, κάνει μπουμ?
Jan 08 21:17:18
waste
υγρο οξυγονο ειναι αυτο ;)
Jan 08 21:17:22
Lobito_VJ23
δεν νομίζω πως έχουν κηροζίνη οι Ρώσοι, ένα άλλο πολύ τοξικό έχουν
Jan 08 21:17:50
waste
το σογιουζ ειναι κηροζινη
Jan 08 21:17:52
Lobito_VJ23
κηροζίνη είχαν οι Βρετανοί νομίζω και το εγκατέλειψαν
Jan 08 21:18:14
waste
οχι ρε ολοι οι ρωσικοι πυραυλοι του κοραλιεφ ειναι κηροζινη διοτι δεν γουσταρε τα τοξικα :)
Jan 08 21:18:23
waste
τα hypergolics
Jan 08 21:19:00
waste
ολο το ινδικο διαστιμικο προγραμμα βασιζεται σε solid rocket boosters
Jan 08 21:19:02
waste
γιατι?
Jan 08 21:19:10
waste
διοτι οι ινδοι παροτι αμπαλοι γενικα στην τεχνικη
Jan 08 21:19:25
waste
θελουν να κρατανε μηχανικους που να ξερουν να φτιαχνουν πυρηνικους πυραυλους ;)
Jan 08 21:20:01
waste
οι αμερικανοι με το απολο το γυρισαν στο hydrolox που ειναι υδρογονο-οξυγονο το οποιο εχει ακομα καλυτερη αποδοση αλλα μαντεψε ποσο επικινδυνο ειναι :)
Jan 08 21:20:28
waste
αλλα το χρειζονταν για να στειλουν αυτο το θηριο στη σεληνη
Jan 08 21:20:49
waste
οποτε η δυνατοτητα τους να φτιαχνουν solid rockets που ειναι αλλη τεχνολογια μπηκε στη γωνια λιγο
Jan 08 21:20:57
waste
γιαυτο και κρατουσαν το scout program
Jan 08 21:21:03
waste
για να κρατανε αυτον τον κοσμο
Jan 08 21:21:26
Lobito_VJ23
https://en.wikipedia.org/wiki/Hydrazine
Jan 08 21:21:27
waste
αλλα ολα αυτα τελειωσαν στα 80ς τότε που οι εργατες εγιναν βρωμιαρηδες που λεει ο λομπ :)
Jan 08 21:21:40
waste
hydrazine ειναι τα hypergolics
Jan 08 21:21:53
waste
και διαφορα αλλα
Jan 08 21:22:02
waste
κατι με αρχικα ονοματα INFRO
Jan 08 21:22:06
waste
και κατι τετοια
Jan 08 21:23:41
waste
δυστυχως η wiki δεν ξερει τι καυσιμο χρησιμοποιει το ρωσικο σαρματ
Jan 08 21:23:44
waste
παμε στο πιο παλιο
Jan 08 21:24:40
Lobito_VJ23
τέκη & σια θα γίνει η Τουρκία πυρηνική δύναμη;
Jan 08 21:24:43
waste
εχεις δικιο λομπ το παλιο
Jan 08 21:25:00
Lobito_VJ23
ποιο παλιό;
Jan 08 21:25:05
waste
οι r36 χρησιμοποιουν τους RD-250 κινητηρες
Jan 08 21:25:37
waste
που ειναι UDMH
Jan 08 21:25:46
waste
αυτοι ειναι liquid fuel και τοξικοι
Jan 08 21:26:03
waste
αλλα εχουν το πλεονεκτημα οτι δεν χρειαζεται να τους γεμισεις πριν πατησεις το κουμπι
Jan 08 21:26:15
waste
ready to use
Jan 08 21:26:36
Lobito_VJ23
είναι stable but toxic
Jan 08 21:26:42
waste
οσο ζουσε ο κορελιεφ παντως πετουσαν μονο kerolox γιαυτο αλλωστε και το soyuz ειναι κερολοξ
Jan 08 21:28:07
waste
κατσε να τσεκαρω αν σας λεω μαλακιες για τους minutemen αλλα δεν γινεται τοσο kerbal space program εχω παιξει
Jan 08 21:28:33
Lobito_VJ23
τώρα η Ρωσκόσμος θα κάνει τπτ ή απλά ντελίβερι με τον Σογιούζ;
Jan 08 21:28:37
waste
ναι solid rocket
Jan 08 21:29:10
waste
τι θελεις να κανει? να πεταει χιλιαδες δορυφορους που να προσφερουν ιντερνετ ?? λολ
Jan 08 21:29:38
Lobito_VJ23
κάνα καινούργιο προτζεκτάκι
Jan 08 21:30:30
pakaWAR
θα βοηθήσει τον δημητριάδη να στήσει νέα παράγκα στο ελληνικό ποδόσφαιρο με δορυφορικό πρέντατορ
Jan 08 21:30:40
waste
εχουν νεο προτζεκτακι
Jan 08 21:30:56
waste
δεν πηρες χαμπαρι οτι προσπαθουν να στησουν νεο κοσμοδρομιο στην ανατολη
Jan 08 21:31:04
waste
για να μην εξαρτωνται απο το καζακσταν?
Jan 08 21:31:14
Lobito_VJ23
τι λάκισε και το καζακστάν;
Jan 08 21:31:53
pakaWAR
τεκι, έχεις κανα λινκ, τουίτερ για το εμπόριο οργάνων στη γάζα από τους ισρ?
Jan 08 21:31:56
Kaligoulas97
ανατολη οταν λεμε;
Jan 08 21:32:07
Lobito_VJ23
russian far east
Jan 08 21:32:34
waste
ελα πακα
Jan 08 21:32:35
waste
https://en.wikipedia.org/wiki/LGM-30_Minuteman#/media/File:Minuteman_guidance_computer_(1).jpg
Jan 08 21:32:45
waste
κοιτα εδω τι πρεπει να φτιαξει ο τεχνικος σημερα :)
Jan 08 21:32:55
waste
και η λεζαντα γραφει
Jan 08 21:33:08
waste
The guidance system of the Minuteman II was much smaller due to the use of integrated circuits. The inertial platform is in the top bay
Jan 08 21:33:11
waste
λολ
Jan 08 21:33:13
pakaWAR
αυτός φαίνεται χειρότερος από έναν mdl αισθητήρα που είχα φτιάξει με κολλητήρι και πηνιάκια
Jan 08 21:33:52
waste
λολ
Jan 08 21:33:59
waste
αλλα λιγο καλυτερος απο το πρωτο
Jan 08 21:34:00
waste
https://en.wikipedia.org/wiki/LGM-30_Minuteman#/media/File:Autonetics_D-17.JPG
Jan 08 21:34:04
Kaligoulas97
αυτο ειναι κοντα στα συνορα με την Κινα βλεπω ενα μερος Βοστοσνι
Jan 08 21:34:05
waste
εδω να σε δω bitch
Jan 08 21:34:10
Lobito_VJ23
να πω εδώ πως στο aerospace υπάρχει μεγάλη επίδραση στα κυκλώματα από την ηλιακή ακτινοβολία, οπότε ΔΕΝ θες μικρά κυκλώματα, διότι είναι πιο ευαίσθητα
Jan 08 21:34:24
pakaWAR
φορτώνω το κολλητήρι και πάω.
Jan 08 21:34:30
pakaWAR
βλέπω το δεύτερο και επιστρέφω.
Jan 08 21:34:31
waste
εγω μιλαω για συντηρηση :)
Jan 08 21:34:50
pakaWAR
τι διαστάσεις έχει αυτό?
Jan 08 21:34:55
Lobito_VJ23
https://scontent.fdsa2-1.fna.fbcdn.net/v/t31.18172-8/16602334_1815708122016222_6075605438418953789_o.jpg?_nc_cat=101&ccb=1-7&_nc_sid=c2f564&_nc_ohc=0q053AOS4NYAX9O21MW&_nc_ht=scontent.fdsa2-1.fna&oh=00_AfBW6EwPdtu5A7vowm2k2yagrD-yr0qxxzLxKD45RPQVxg&oe=65C3D99C
Jan 08 21:34:56
waste
το βλεπεις οτι εινια πλακετες φτιαγμενες με το χερι
Jan 08 21:34:57
waste
?
Jan 08 21:35:12
pakaWAR
γαμησέ τα. με κεφαλαία γράμματα
Jan 08 21:35:41
waste
βλεπεις οτι το καθε κυκλωμα ειναι λογικο κυκλωμα :)
Jan 08 21:35:51
waste
δηλαδη διοδος αντισταση ενα μπιτ :)
Jan 08 21:35:58
waste
διοδος διοδος δευτερο μπιτ
Jan 08 21:35:59
waste
:)
Jan 08 21:36:14
waste
εχω δει μονο μια φορα στη ζωη μου κατι τετοιο σε μια εκθεση
Jan 08 21:36:28
waste
ήταν ενας plotter HP
Jan 08 21:36:37
pakaWAR
εντάξει ρε συ μην κάνεις έτσι, έχει και κάτι καλώδια στη βάση.
Jan 08 21:36:41
pakaWAR
το χουμε...
Jan 08 21:36:50
waste
ναι κοβουμε το κοκκινο ή το ασπρο :)
Jan 08 21:37:48
waste
λομπ γιατι μας εστειλες την τουρμπινα?
Jan 08 21:38:13
Lobito_VJ23
για να σας δείξω πως αυτά είναι μεγάλα κι όχι επειδή είναι παλιά
Jan 08 21:38:39
waste
κοιτα επειδη ξερω πως γιννται οι δουλειες οταν μπλεκεσαι με τετοια πραγματα πειραζεις μονο αυτο που λενε οι οδηγιες και τιποτα παραδιπλα
Jan 08 21:38:51
Lobito_VJ23
για να δείτε την EEC ενός σύγχρονου κινητήρα που είναι τεράστια χωρίς λόγο , από θέμα υπολογιστικής ισχύος
Jan 08 21:38:55
waste
εκτος κι αν εισαι εκεινος που το εχει κολλησει :)
Jan 08 21:39:06
waste
ή εκεινη
Jan 08 21:39:22
waste
διοτι αυτες ηταν γυναικιες δουλειες πριν τους παρουν σβαρνα οι κινεζοι
Jan 08 21:39:49
waste
λομπ το προβλημα μου δεν ειναι το μεγεθος ισα ισα ειναι πιο ευκολο να ξεκολησω μια θυρα OR
Jan 08 21:40:19
waste
το προβλημα μου ειναι οτι ειναι χαος που σημερα λογω integrated circuits δεν το βλεπουμε
Jan 08 21:40:46
waste
λεμε αυτο το τσιπακι ειναι ενας microcontroller και ειμαστε χαρουμενοι να μην ξερουμε ποσες λογικες θυρες εχει μεσα του :)
Jan 08 21:41:10
Lobito_VJ23
ναι αυτό δεν δουλεύει καλά όταν έχεις ακτινοβολία
Jan 08 21:41:36
Lobito_VJ23
χοροπηδάνε τα ηλεκτρόνια
Jan 08 21:41:39
waste
δεν δουλευει καλα στα επιπεδα των σημερινων στιπ που εχουν τα κινητα σου
Jan 08 21:42:04
waste
στα επιπεδα των 50-70 μικρον εισαι γενικα οκ υπαρχει αρκετη φυσικη αποσταση για να μην πηδανε τα ηλεκτρονια
Jan 08 21:42:16
waste
ναι το κινητο σου θα φρικαρει στο διαστημα
Jan 08 21:42:20
waste
αλλα διαβασε
Jan 08 21:42:31
waste
An improved guidance system (the D-37 flight computer), incorporating microchips and miniaturized discrete electronic parts. Minuteman II was the first program to make a major commitment to these new devices.
Jan 08 21:42:46
waste
ήταν και η πρωτη γενια integrated circuits σε διαστημικη εφαρμογη
Jan 08 21:42:52
waste
καυλα ακουγεται
Jan 08 21:43:22
waste
βαζω στοιχημα οτι καθε πλακετα εχει και 5-6 εξτρα καλωδια για να διορθωνουν προβληματα που ανακαλυψαν μετα το σχεδιασμο της πλακετας :)
Jan 08 21:46:10
waste
οπως μου ειχε πει αλλωστε και ο πατερας μου παλιοτερα
Jan 08 21:46:25
waste
αν δεις πλακετα που εχει δυο τρια bridges με καλωδια μην τη φοβασαι
Jan 08 21:46:37
waste
παει να πει οτι καποιος ασχοληθηκε μαζι της για να την φτιαξει :)
Jan 08 21:48:27
waste
και πακα κοιτα τι γλυτωσαμε στους minutemen III
Jan 08 21:48:35
waste
Plated-wire memory
Jan 08 21:48:44
waste
ξερεις τι ειναι αυτο εε?
Jan 08 21:48:50
waste
ειναι μνημη που την κεντας στο χερι :)
Jan 08 21:49:08
waste
https://en.wikipedia.org/wiki/Magnetic-core_memory#/media/File:KL_CoreMemory.jpg
Jan 08 21:49:31
waste
αυτη η φωτογραφια σου δειχνει μια μνημη 128 bytes :)
Jan 08 21:49:41
waste
αλλα εργοχειρο οχι αστεια :)
Jan 08 21:50:11
waste
περνας δυο καλωδια σε ενα μεταλικο κυλινδρο κι αναλογα πως τα περασεις ειναι 1 ή 0 :)
Jan 08 21:50:16
pakaWAR
εργόχειρο όντως
Jan 08 21:50:20
waste
αν κανεις λαθος το ξεμπλεκεις και φτου και απο την αρχη :)
Jan 08 21:50:27
pakaWAR
και κόβεται το καλώδιο και πάλι από την αρχή...
Jan 08 21:50:33
pakaWAR
άστο το έχουμε ζήσει το έργο.
Jan 08 21:50:41
pakaWAR
και τύλιγμα με μικροσκόπιο
Jan 08 21:50:56
pakaWAR
ποτέ ξανά, αυτά μάλλον θα του είπαν του στρατηγού οι νέοι
Jan 08 21:50:56
waste
https://en.wikipedia.org/wiki/Magnetic-core_memory#/media/File:KL_Kernspeicher_Makro_1.jpg
Jan 08 21:50:58
waste
γιεπ
Jan 08 21:51:00
pakaWAR
στείλτο στην κίνα
Jan 08 21:51:16
geospeck
τεκη, εσυ την κανεις και επαγγελματικα την ασχολια σου με τα ηλεκτρονικα;
Jan 08 21:51:36
waste
οχι "επαγγελματικά" επισκευαζω κατι μηχανουργικα μηχανηματα
Jan 08 21:52:00
pakaWAR
πώς κάνω κόπι πειστ εικόνα
Jan 08 21:52:02
pakaWAR
?
Jan 08 21:52:12
waste
που εδω στο irc?
Jan 08 21:52:16
waste
βαζεις το λινκ
Jan 08 21:52:23
geospeck
ειναι ευκολα αυτα τα μηχανιματα; σε σχεση με ραδιοφωνα τηλεορασεις
Jan 08 21:52:31
waste
ευκολακι ειναι :)
Jan 08 21:52:36
pakaWAR
δεν έχω λινκ είναι δική μου
Jan 08 21:52:40
waste
ειναι αστεια ευκολα βασικα :)
Jan 08 21:52:52
waste
ε τοτε ανεβαση την στο imagur ή κατι τετοιο και στειλε το λινκ
Jan 08 21:53:00
geospeck
με τον πατερα σου εμαθες;
Jan 08 21:53:00
waste
σορυ το irc δεν εχει τετοιες προχω δυνατοτητες
Jan 08 21:53:27
waste
περισσοτερο μονος μου γιατι ο πατερας μου οταν ημουν αρκετα μεγαλος δεν ασχολουταν πολυ με το κολιτηρι
Jan 08 21:53:34
waste
ειχε περασει στις πωλησεις :)
Jan 08 21:53:43
waste
με εκαναν μεγαλο οι γονεις μου :)
Jan 08 21:54:09
geospeck
οταν τελειωνες το σχολειο τα καλοκαιρια δεν πηγαινες εκει για δουλεια;
Jan 08 21:54:16
pakaWAR
https://imgur.com/a/GwCKbsq
Jan 08 21:54:23
waste
και μην νομιζεις τα περισσοτερα τα εμαθα οταν ηρθα στο βερολινο γιατι ειχα χρονο :)
Jan 08 21:54:36
waste
λολ ρε φλωρε
Jan 08 21:54:41
pakaWAR
τα βλέπεις τα πηνία στο γυάλινο?? χαχα
Jan 08 21:54:42
waste
αυτο λες κεντημα
Jan 08 21:54:57
pakaWAR
ε ναι ρε, μμ είμαι, σιγά μην κάνω σταυροβελονιά
Jan 08 21:54:59
pakaWAR
χαχα
Jan 08 21:55:07
waste
λολ
Jan 08 21:55:08
pakaWAR
εσύ θα είσαι δυνατός
Jan 08 21:55:22
waste
ειναι σαν να πηγαινεις σε καμια που πλεκει και να της πεις εκανα 3 ποντους :)
Jan 08 21:55:25
waste
τι κερδιζω :)
Jan 08 21:55:32
pakaWAR
βάλε ένα δικό σου
Jan 08 21:55:48
pakaWAR
έχασα ένα μήνα και φτάνει, μετά το γύρισα στην φρέζα
Jan 08 21:56:21
waste
τα εχω δωσει τα περισσοτερα που εφτιαχνα ετσι χωρις πλακετα
Jan 08 21:56:27
pakaWAR
https://imgur.com/a/iegGJt2
Jan 08 21:56:32
waste
εχω εναν ενισχυτη που εκανα μικρογραφια :)
Jan 08 21:56:41
waste
και μερικες πλακετες που τυπωσα μονος μου :)
Jan 08 21:56:47
waste
αλλα μετα με εφαγαν και εμενα οι κινεζοι
Jan 08 21:56:55
pakaWAR
αυτή ήταν καλή φάση, τα τυπώματα.
Jan 08 21:57:12
waste
με 5 ευρω και αλλα 7 μεταφορικα σου στελνουν οι κινεζοι πλακετα διπλης οψεως μεχρι 10x10 εκατοστα σε 12 αντιτυπα
Jan 08 21:57:29
waste
και δεν βριζεις ολη μερα
Jan 08 21:57:40
pakaWAR
και μένα θα με σκίσει σε τελωνείο η DHL για 30 ευρώ αξία άλλα τόσα.
Jan 08 21:57:42
waste
διοτι τα τυπωμενα στο χερι εχουν διαφορα θεματα :)
Jan 08 21:58:04
waste
και οι κινεζοι σου επιτρεπουν σε αυτο το 10χ10 να βαλεις οσα κυκλωματα θελεις
Jan 08 21:58:39
waste
δηλαδη μετραει για μια πλακετα αλλα στην ουσια αν αυτο που εχεις φτιαξει ειναι μικρο σε καθε 10χ10 χωρας μεσα τυπου 8 τετοια :)
Jan 08 21:58:44
geospeck
φανταζομαι στο μελλον το επαγγελμα του ηλεκτρονικου θα ανθισει εαν ερθει μεγαλη κριση και ο κοσμος επισκευαζει τις ηλεκτρονικες συσκευες
Jan 08 21:58:57
waste
σιγουρα θα ανθισει
Jan 08 21:59:16
waste
το βλεπεις ηδη πως η αγορα στερευει και ολα αυτα πριν οι υεμενεζοι κλεισουν τα στενα
Jan 08 21:59:49
waste
υπαρχουν διαφορα πραγματα που πριν 2-4 χρονια ο κοσμος πεταγε λιγο στα σκουπιδια για να παρει το νεο και καλυτερο
Jan 08 22:00:06
waste
και τωρα υπαρχουν τετοια (οπως οι τηλεορασεις) αλλα εχουν λιγοστευσει
Jan 08 22:00:28
pakaWAR
ήδη από Μ.Α. οι πελάτες έχουν αγχωθεί για τα λοτζίστικς
Jan 08 22:00:45
waste
pakaWAR: ειναι τρομερα μεγαλο προβλημα παροτι κανεις δεν μιλαει
Jan 08 22:00:52
waste
οχι μονο για τις εξτρα μερες
Jan 08 22:00:59
waste
αλλα κυριως για το μειωμενο capacity
Jan 08 22:01:15
waste
δηλαδη ενα πλοιο κοστιζει περι τα 100Κ δολαρια τη μερα
Jan 08 22:01:32
waste
είτε παιζουν ταβλι εξω απο τον πειραια είτε μεταφερουν πραγματα
Jan 08 22:01:33
pakaWAR
κλαίνε ήδη οι ρέγκες...
Jan 08 22:01:41
waste
αλλα
Jan 08 22:02:09
waste
αυτο που ειναι ακομα πιο σημαντικο οικονομικα μιλωντας ειναι ποσα πχ κοντεινερ μπορει να μεταφερει αυτο το πλοιο σε ενα χρονο
Jan 08 22:02:25
waste
δηλαδη ποσες φορες μπορει να κανει το σανγκαι πειραιας εμπρος πισω
Jan 08 22:02:30
pakaWAR
πχ σήμερα μου τηλ από εταιρεία για ένα αυτοκίνητο, τύπου μην αργείτε, γιατί αν το πάρετε τώρα μάιο θα το έχετε, μετά θα δούμε...
Jan 08 22:02:38
waste
λολ
Jan 08 22:02:54
pakaWAR
αυτοί ξέρουν.
Jan 08 22:03:12
waste
επειδη τωρα ολοι πηγαινουν γυρω απο την αφρικη αυτο μειωνει παρα πολυ τα συνολικα κοντεινερ που μπορουν να μεταφερθουν με τον ιδιο στολο :)
Jan 08 22:03:38
waste
και ήδη εδω και δυο χρονια λογω ουκρανιας υπαρχει αρκετη σπαταλη σε αυτο το ζητημα :)
Jan 08 22:03:54
waste
πχ οι γερμανοι αγοραζουν LNG απο τους ρωσους αντι να ερχεται απο τον αγωγο :)
Jan 08 22:03:58
waste
ή πετρελαιο
Jan 08 22:04:12
waste
ή ακομα χειροτερα οι ευρωπαιοι αγοραζουν ντιζελ απο την ινδια :)
Jan 08 22:04:42
waste
με λιγα λογια εκει που το καραβι εκανε αγια πετρουπολη ροστοκ σε μιαμιση μερα τωρα πρεπει για το ιδιο ρωσικο ντιζελ να τρεχει στη βομβαι
Jan 08 22:04:56
waste
αυτο στα καυσιμα δεν φαινεται πολυ διοτι το μεγαλυτερο μερος της τιμης τους ειναι οι φοροι
Jan 08 22:05:05
waste
αλλα στα υπολοιπα αγαθα που ερχονται παο την κινα :)
Jan 08 22:05:10
waste
θα πονεσει πολυ το πραγμα
Jan 08 22:05:50
pakaWAR
θα ακριβύνουν τα κινέζικα??
Jan 08 22:06:18
waste
θα ακριβυνουν κι αλλο θελεις να πεις :)
Jan 08 22:06:30
waste
ακριβαινουν συνεχως 3 χρονια τωρα
Jan 08 22:06:56
waste
αλλα μη φοβαστε το ΑΙ θα μας σωσει :)
Jan 08 22:07:13
geospeck
αρα δεν θα ριξουνε τα επιτοκια διοτι θα ανέβει κι αλλο ο πληθορισμος
Jan 08 22:07:20
waste
ακριβως
Jan 08 22:07:35
waste
γιαυτο αλλωστε και ανακοινωσαν τωρα ολο αυτο με την πτωση των επιτοκιων :)
Jan 08 22:07:40
waste
για να χαρουν οι αγορες
Jan 08 22:07:58
waste
και μετα να το παρουν πισω ή να το καθυστερησουν γιατι αααα πηδηξε ο πληθωρισμος ποιος να το περιμενε :)
Jan 08 22:08:09
pakaWAR
μα πως, ο γκόλντμαν είπε πως μπαίνουμε σε έναν νέο χρυσό κύκλο.
Jan 08 22:08:42
waste
ΑΙ το εγραψε κι αυτο :)
Jan 08 22:09:41
waste
και εδω ο γλυκος αμερικανσκι μας λεει πως η αμερικανικη κυβερνηση θα ειναι ακομα πιο κρεμασμενη απο τα αρχιδια του μασκ :)
Jan 08 22:09:43
waste
https://www.youtube.com/watch?v=Eb2r-Brnq6s
Jan 08 22:10:51
pakaWAR
άλλαξε θέμα
Jan 08 22:11:20
waste
τι εγινε θα φας παντοφλα ??
Jan 08 22:11:34
pakaWAR
από ποίον?
Jan 08 22:11:40
pakaWAR
ποιον>>
Jan 08 22:11:42
pakaWAR
??
Jan 08 22:11:55
waste
δεν ξερω ειπες αλλαξες θεμα οποτε νομιζα οτι σε πηραν χαμπαρι ;)
Jan 08 22:12:19
pakaWAR
οι σύντροφοι?>
Jan 08 22:12:34
waste
κοιτα αμα θελεις να ασχοληθεις με τον clown world
Jan 08 22:13:25
waste
εμαθε οτι κανεις δεν ειδοποιησε τον μπαιντεν οτι ο υπουργος πολεμου του χαροπαλευε στο νοσοκομειο για 5 μερες?
Jan 08 22:13:48
pakaWAR
των ΗΠΑ?
Jan 08 22:13:53
waste
και οτι οι δημοκρατικοι δουλευουν για την θριαμβευικη επανεκλογη του τραμπ??
Jan 08 22:13:54
pakaWAR
ή του ισραήλ?
Jan 08 22:13:54
waste
γιεπ
Jan 08 22:13:57
waste
των ηπα
Jan 08 22:14:04
pakaWAR
κανείς, τι έπαθε?
Jan 08 22:14:08
waste
πηγε να κανει ο μαλακας καποια elective surgure
Jan 08 22:14:12
waste
surgury
Jan 08 22:14:14
waste
και την πατησε
Jan 08 22:14:25
pakaWAR
εντωμεταξύ να πω εδώ κάτι ψεκ
Jan 08 22:14:45
pakaWAR
σήμερα μιλούσα με μια συνάδελφο και η μητέρα της έχει μια παρενέργεια από εμβόλια
Jan 08 22:15:08
waste
καινουργια εμβολια ή τα παλια εμβολια της κορονας
Jan 08 22:15:14
pakaWAR
την οποία έχουν άλλοι 12 στην ευρώπη. γυναίκα 45 ετών έπαθε έμφραγμα και στην αρχή της εβαλαν στεντ.
Jan 08 22:15:16
pakaWAR
κορόνα
Jan 08 22:15:21
pakaWAR
μρνα
Jan 08 22:15:30
pakaWAR
μετά είδαν πως αυτό δεν έφταιγε.
Jan 08 22:15:54
pakaWAR
τα κύτταρα της καρδιάς της επιτίθονται στα άλλα κύτταρα της καρδιάς της.
Jan 08 22:16:12
waste
με λιγα λογια εχει καποιο αυτο-ανοσο
Jan 08 22:16:15
pakaWAR
αυτή τη στιγμή λαμβάνει μια αγωγή από γερμανία, πειραματική προφανώς.
Jan 08 22:16:21
pakaWAR
ναι έχει γίνει κάποιο αυτοάνοσο
Jan 08 22:16:37
waste
γιατι τα κυταρα της καρδιας φανταζομαι αρχισαν να παραγουν την ακιδα του κορνογιου?
Jan 08 22:17:13
pakaWAR
δεν ρώτησα τόσες λεπτομέρειες, αλλά είναι τραγικό να το ακούς από πρώτο χέρι και όχι να το διαβάσεις σε ειδήσεις ή ψεκ σάιτς.
Jan 08 22:17:32
waste
πακα εγω οπως εχω πει δεν μιλαω για αυτα τα πραγματα πια αλλα τα στατιστικα πια ειναι συντρηπτικα
Jan 08 22:17:38
pakaWAR
σκέψου πόσα τέτοια δεν λέγονται.
Jan 08 22:17:52
merovingian
λέγονται για τους γνωστούς
Jan 08 22:17:53
waste
ο cambel στο youtube ειναι λιγο πολυ καλη πυγη να παρακολουθεις
Jan 08 22:18:02
waste
πηγη
Jan 08 22:18:05
merovingian
το σόι του Ρόκκου του τραγουδιστή έχει ξεκληριστεί
Jan 08 22:18:27
merovingian
κάθε τρεις και λίγο κάποιος ημιδιάσημος ανακοινώνεται ότι έφυγε ξαφνικά στα 40-50
Jan 08 22:18:47
merovingian
δηλαδή σε ηλικίες που ούτε από κόκα δεν πας εύκολα
Jan 08 22:18:51
waste
και εγω ξερω απο το ενα ουρι μου οτι μια καλη φιλη της και η αδερφη της την εχουν πατησει και οι δυο χοντρα
Jan 08 22:19:10
geospeck
ειναι κανεις εδω μεσα που δεν εχει κανει το εμβολιο και δεν εχει κολησει κορονα;
Jan 08 22:19:24
so_what
για τους διασημους κρατηστε μια επιφυλαξη για υπερβολικη χρηση
Jan 08 22:19:31
so_what
geospeck: εγω
Jan 08 22:19:44
geospeck
δεν εχει κολησει;
Jan 08 22:19:50
waste
εγω κολησα κορωνα περσι το καλοκαιρι :)
Jan 08 22:19:54
so_what
ναι δεν το εχω κανει και δεν κολλησα
Jan 08 22:20:06
merovingian
κρατάω επιφύλαξη αλλά γενικά η υπερβολική χρήση μετά τα 50 χτυπάει, π.χ. Κάρι Φίσερ
Jan 08 22:20:07
pakaWAR
την έφαγες και συ τεκι
Jan 08 22:20:13
so_what
παρα το οτι ειχα κρουσμα στο σπιτι μου
Jan 08 22:20:19
geospeck
εγω κολλησα δευτερη φορα πριν εναν μηνα
Jan 08 22:20:36
geospeck
και την προηγουμενη φορα, χριστουγεννα κολλησα
Jan 08 22:20:41
waste
pakaWAR: την εφαγα? ημουν μιση μερα αρρωστος στην παραλια :)
Jan 08 22:20:58
Kaligoulas97
Κι γω κολλησα τελικα πριν ενα μηνα
Jan 08 22:21:07
waste
αυτο πηγα να πω και ο καλιγουλας κολλησε
Jan 08 22:21:09
Kaligoulas97
δυο μερες πυρετο , στην αρχη καπως στοματικα
Jan 08 22:21:11
Kaligoulas97
στομαχικα
Jan 08 22:21:24
Kaligoulas97
σαν να θες να ξερασεις, αλλα και να μην θες
Jan 08 22:21:27
pakaWAR
κάλι, μπερδεύεις τα στοματικα με τα στομαχικά?
Jan 08 22:21:29
Lobito_VJ23
πως την πάτησαν χοντρά οι φίλες του ουρί;
Jan 08 22:21:31
Kaligoulas97
πιο πολυ να μην θες
Jan 08 22:21:57
Kaligoulas97
καποιοι βεβαια τους σκιζει λεει το στομαχι και νομιζουν οτι ειναι γαστρεντεριτιδα, το επαθε ο κουμπαος μου αυτο πριν κανενα δεκαπενθημερο εμβολιασμενος αυτος
Jan 08 22:22:05
waste
κοιτα φαινεται τελικα πως καποιοι εχουν καποια γεννετικη προδιαθεση να την πατησουν
Jan 08 22:22:33
Lobito_VJ23
από τα μπόλια; ναι είτε καρκίνο είτε μυοκαρδίτιδα, δλδ κάποια διαταραχή του ανοσοποιητικού
Jan 08 22:22:34
pakaWAR
τα ίδια μου έλεγε και η μικρή, φοβάται για την ίδια. μάνα κόρη
Jan 08 22:22:36
waste
η μια αδερφη επαθε μυοκαρδιτιδα και η δευτερη εγκεφαλικο
Jan 08 22:22:51
Lobito_VJ23
γιατί κι ο καρκίνος πρόβλημα του ανοσοποιητικού είναι κατά κάποιο τρόπο
Jan 08 22:23:02
Lobito_VJ23
εγκεφαλικό αιμοραγικό;
Jan 08 22:23:10
waste
και αυτη που επαθε μυοκαρδιτιδα πριν 9 μηνες διαγνωστικε με καρκινο
Jan 08 22:23:19
waste
ετσι για να μην ξεχνιομαστε
Jan 08 22:23:22
pakaWAR
το θέμα είναι όσοι τη φάγαμε θα καθαρίσουμε μετά από ένα-δυο χρόνια ή φάκ ιτ
Jan 08 22:23:29
waste
ο καρκινος ειναι εντελως προβλημα του ανοσοποιητικου
Jan 08 22:23:52
waste
αυτο πακα δεν μπορουμε να το ξερουμε ευκολα γιατι δεν ξερουμε ποσο μακρια ειμαστε στην bell curve
Jan 08 22:24:00
merovingian
μα και ο ίδιος ο κορωνογιός είναι θέμα γενετικής προδιάθεσης το πώς θα τον περάσεις
Jan 08 22:24:21
waste
δηλαδη η αυξημενη θνησιμοτητα που βλεπουμε ειναι η αρχη ή το τελος της κανονικης κατανομης
Jan 08 22:24:23
merovingian
δεν χτύπαγε όλους το ίδιο και με τον ίδιο τρόπο
Jan 08 22:24:31
waste
ισχυει μερο
Jan 08 22:24:48
pakaWAR
μέρο, είχε να κάνει και με την μετάλλαξη
Jan 08 22:24:58
waste
μια πολυ καλη γιατρο που ειχε φερει ο καμπελ μια κλερ και ειχε δυο συνεντευξεις των δυο ωρων η καθε μια
Jan 08 22:25:17
merovingian
ακόμα και τα τυπικά συμπτώματα ανοσμίας κλπ. δεν τα είχαν όλοι
Jan 08 22:25:37
waste
ελεγε πολυ ωραια πραγματα που ειναι λιγο πολυ η κλασικη ιατρικη οτι ας πουμε ξερουμε πως ανα πασα δεδομενη στιγμη μονο το 15% του πληθυσμου ειναι ευαισθητο να κολλησει
Jan 08 22:25:43
waste
σε ολες αυτες τις κορωνες
Jan 08 22:26:07
waste
αυτο που αποτι φαινεται ισχυει μεχρι καποιου σημειου ειναι το ADE που λεγανε οι ψεκασμενοι
Jan 08 22:26:28
so_what
παντως ισχυει οτι εχουμε πολλα κρουσματα αυτη την εποχη
Jan 08 22:26:38
so_what
σχεδον ολος ο κυκλος μου εχει κολλησει
Jan 08 22:26:40
waste
ναι και εδω
Jan 08 22:26:45
Lobito_VJ23
αν είμαστε στην αρχή, γμστ
Jan 08 22:27:30
merovingian
σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ οι υπερβολικοί θάνατοι έχουν εκλείψει και επιστρέφουμε στα προ εμβολίων επίπεδα
Jan 08 22:27:32
waste
οποτε καποιου ειδους ADE εχουν οι εμβολιασμενοι
Jan 08 22:27:46
ftero
δεν ξερω αν φταιει κ το κλιμα, εχει πολυ αρρωστη ατμοσφαιρα κ δενε χει ερθει το μπουζι να απολυμανει λιγο η φαση
Jan 08 22:27:50
pakaWAR
τι είναι το ADE?
Jan 08 22:27:50
waste
αλλα αν αυτο ειναι σημαντικο ή όχι δεν το ξερουμε
Jan 08 22:28:15
waste
ειναι οτι πρακτικα το ανοσοποιητικο σου δεν αναγνωριζει την κορωνα ως εχθρο πια
Jan 08 22:28:55
ftero
βασικα βγαζει μιση αμυνα σε προηγουμενο στελεχος
Jan 08 22:29:16
ftero
αυτο ξερω αυτο βγαζω φαση , αφου κατι μου θυμιζεις
Jan 08 22:29:47
ftero
το ειχαν δει με της γριππης τα "εμβολια" αυτο
Jan 08 22:30:09
waste
οποτε πρακτικα το ανοσοποιητικο σου φτιαχνει αντισωματα για τον "λαθος" ιο
Jan 08 22:30:21
ftero
οπως κ με την αμυνα των πολυ γηρασμενων γενικως κατα αυτων των ιων
Jan 08 22:30:46
waste
υποτιθεται οτι το ADE ειναι ενα γενικο θεμα που χειροτερευει με την ηλικια
Jan 08 22:30:55
so_what
το εμβολιο της γριπης ειναι οκ? το κανει η μανα μου καθε χρονο
Jan 08 22:30:56
waste
ασχετα με τα εμβολια
Jan 08 22:31:31
ftero
αχρηστο εν πολλοις
Jan 08 22:31:35
waste
τα εμβολια της γριπης ειναι λιγο αχρηστα και οπως μας καρφωσε ο malone λιγο πολυ τα παραγουν για να κρατανε το industrial capacity
Jan 08 22:31:36
pakaWAR
so what μη δαιμονοποιούμε τα εμβόλια
Jan 08 22:32:16
so_what
ναι βασικα ηθελα να πω αν προσφερει κατι
Jan 08 22:32:24
waste
το αλλο που βγηκε τωρα (για να δικαιολογησει την αυξημενη θνησιμοτητα σε μικρες ηλικιες)
Jan 08 22:32:24
so_what
οχι οτι θα πεθανεις αν το κανεις
Jan 08 22:32:29
ftero
πακα εφαγα εναμιση χρονο να σωσω τη φημη τους σε μενα, αλλα δεν βρηκα πολλα θετικα
Jan 08 22:32:42
merovingian
στην φάση που είμαστε γιατί να ΜΗΝ δαιμονοποιούμε τα εμβόλια
Jan 08 22:33:03
waste
είναι ότι ανακαλύπτουν ότι μετα από 20 χρόνια που δίνουν αμφεταμινες σε παιδια καποια απο αυτα τα παιδια (μαντεψτε)
Jan 08 22:33:12
waste
αποκτουν καρδιακα προβληματα :)
Jan 08 22:33:56
geospeck
πεταξανε και πολλα εμβολια κορονας που εχουνε ληξει
Jan 08 22:33:56
waste
και ειναι γνωστό ότι η μακροχρονια χρήση αμφεταμινων εχει μια συσχετιση με καρδιακα προβληματα, αλλα το ανακαλυψαν 20 χρονια αφου εδιναν στα παιδια ριταλιν
Jan 08 22:34:02
ftero
σο, της γριππης γενικως τις καλες χρονιες εχεις 50% (γεναιοδωρα απο κατασκευαστες) να σε δωσει καποια προστασια
Jan 08 22:34:39
ftero
ΑΛΛΑ σε περιπτωση π δεν πετυχουν το στελεχος εχεις μεγαλυτερη πιθανοτητα να αρρωστησεις βαρια
Jan 08 22:34:51
so_what
οκ
Jan 08 22:34:56
waste
ακριβως αυτο ειναι το προβλημα των εμβολιων της γριπης
Jan 08 22:35:04
waste
οτι ειναι μια ζαρια που ριχνεις
Jan 08 22:35:21
pakaWAR
το θέμα είναι αυτό κυρίως
Jan 08 22:35:39
waste
γενικα η ιδεα ενος εμβολιου μιας χρησης ειναι λιγο προβληματικη :)
Jan 08 22:35:54
waste
και της γριπης ηταν τα πρωτα που εισηγαγαν αυτο το κονσεπτ
Jan 08 22:36:59
ftero
γιαυτο αλλαξαν τον ορισμο το 15, δεν ειναι εμβολια ανοσοποιησης πρακτικα
Jan 08 22:37:18
so_what
σημερα η εφσυν ειχε αρθρο που κατακεραυνωνε τον Κουλη γιατι δεν επανεφερε την υποχρεωτικη μασκοφορια στα σχολεια
Jan 08 22:37:32
ftero
στο -3% πανε αυτοι
Jan 08 22:37:33
waste
λολ
Jan 08 22:37:41
waste
καυλα
Jan 08 22:37:45
so_what
https://www.efsyn.gr/ellada/ygeia/417746_oyres-sta-epeigonta-xoris-maskes-epistrefoyn-sta-thrania-14-ekat-mathites
Jan 08 22:37:46
waste
γουσταρω τρελα
Jan 08 22:37:51
pakaWAR
γύρισε ο τροχός για το σφύριζα
Jan 08 22:38:03
pakaWAR
και στην πρώτη φορά κωλοτούμπα δεν τα πήγαν καλ΄λα
Jan 08 22:38:11
Lobito_VJ23
δεν θα έχουμε τον πρώτο έλληνα πούστη πρωθυπουργό δλδ;
Jan 08 22:38:16
pakaWAR
θέλει επι-δέξια κωλαράκια η κωλοτούμπα
Jan 08 22:38:29
pakaWAR
το έχεις ζήσει αυτό
Jan 08 22:38:34
waste
https://www.youtube.com/watch?v=T53qWE4Grck
Jan 08 22:38:42
SantasClaws
ο αδωνης ξανα υπουργος υγειας.. ετοιμαστείτε..
Jan 08 22:38:47
so_what
Lobito_VJ23 τεταρτος με μονοψηφιο στις ευρωεκλογες
Jan 08 22:38:52
pakaWAR
εκτός αν εννοείς τον πρώτο δηλωμένο λγβτ έλληνα πρωθυπουργό
Jan 08 22:38:55
waste
δειτε αυτο το βιντεο για να καταλαβετε ποσο χαμενοι ειναι ολοι
Jan 08 22:39:14
waste
ο τυπος δεν ξερει καν γιατι μιλαει :)
Jan 08 22:39:24
waste
αλλα εχει ωραια infographics ;)
Jan 08 22:39:43
waste
pakaWAR: ο μπουλης ηταν ο πρωτος γκει θελεις να πεις?
Jan 08 22:39:51
waste
το δεχομαι
Jan 08 22:39:56
pakaWAR
μόνο αυτός? χαχα
Jan 08 22:40:07
pakaWAR
αυτός ήταν χαβαλές όμως
Jan 08 22:40:11
so_what
αυτος εχει βγαλει και βιντεο για το πως θα χωριστει η ρωσια μετα την ηττα της στην ουκρανια
Jan 08 22:40:17
SantasClaws
σκεφτονται να πανε με υποδειξεις ξαφα για την κορονα.. οποιος νοσήσει πληρώνει αν δεν εχει κανει εμβολιο...
Jan 08 22:40:18
waste
ο καραμανλης ηταν τουλαχιστον bi :)
Jan 08 22:40:27
pakaWAR
και ο στεφ κασέλ
Jan 08 22:40:32
pakaWAR
προ ταύλερ είχε γκόμενα
Jan 08 22:40:43
so_what
SantasClaws: τι πληρώνει?
Jan 08 22:40:48
waste
ο καραμανλης υποτιθεται ειχε μια γκομενα στη γαλλια μεχρι τελος :)
Jan 08 22:40:52
SantasClaws
τα νοσηλεια..
Jan 08 22:40:57
waste
παιδια δεν θα γινει τιποτα τετοιο
Jan 08 22:41:07
waste
αυτα ειναι λιγο για να λεμε οτι κατι κανουμε
Jan 08 22:41:09
so_what
δεν νομιζω οτι ισχυει
Jan 08 22:41:13
pakaWAR
έχει να πέσει ξύλο από τα δεξιά....
Jan 08 22:41:22
waste
ακριβως δεν θα γινει τιποτα
Jan 08 22:41:25
pakaWAR
γάμος, φόροι, ακρίβεια και κόβιντ?
Jan 08 22:41:28
pakaWAR
του ματς
Jan 08 22:41:37
SantasClaws
επισης θα αλλαξει τον υγειονομικο χαρτη.. οπερ θα κλεισει νοσοκομεία..
Jan 08 22:42:07
so_what
εχει αρχισει να ακουγεται και απο φιλοκυβερνητικα μμε, οτι ο κουλης την κανει το φθινοπωρο
Jan 08 22:42:07
waste
οπως και στις ηπα ασχολουνται με τον epstain
Jan 08 22:42:13
abc
θα ειναι με ΑΙ τώρα
Jan 08 22:42:15
so_what
για θεση σε κομισιον/εε
Jan 08 22:42:18
abc
 νοσοκομεία ΑΙ
Jan 08 22:42:27
waste
ετσι στην ελλαδα κανουν θεμα τον κοβιντ
Jan 08 22:42:42
waste
να περασει και αυτος ο μηνας και παμε στον επομενο λολ :)
Jan 08 22:42:48
merovingian
με ποιά δικαιολογία θα φύγει ξαφνικά ο κούλης;
Jan 08 22:42:51
pakaWAR
καταλαβαίνετε την πούτσα του 2024 είναι και δίσεκτο
Jan 08 22:42:56
waste
εντωμεταξυ ο τυπος στο βιντεο δεν εχει ουτε μια πραγματικη φωτογραφια λολ :)
Jan 08 22:42:56
pakaWAR
όπως και ο μπορέλ
Jan 08 22:43:01
pakaWAR
μέρο
Jan 08 22:43:23
SantasClaws
δεν ειναι μονο δισεκτο.. εχει και αλους κύκλους ;)
Jan 08 22:43:32
merovingian
δεν θυμάμαι πώς έφυγε ο μπορέλ, αλλά δεν είμαστε βέλγιο εδώ
Jan 08 22:43:34
so_what
merovingian: δεν θα κανει εκλογες
Jan 08 22:43:36
waste
ντατς εσυ εισαι?
Jan 08 22:43:41
pakaWAR
σάντα είσαι ο ντατς?
Jan 08 22:43:43
so_what
συνεδριο και θα βγαλει διαδοχο
Jan 08 22:43:57
waste
παιδια αυτο με την θεση στην κομισιον το λενε ολοι
Jan 08 22:43:58
so_what
νατος
Jan 08 22:43:58
pakaWAR
καρφώθηκες
Jan 08 22:44:02
waste
κανεις δεν το κανει
Jan 08 22:44:05
DutchMountains
ε μου εμεινε απο ταα χριστούγεννα..
Jan 08 22:44:06
pakaWAR
για πες για κύκλους
Jan 08 22:44:08
DutchMountains
λολ
Jan 08 22:44:11
pakaWAR
χαχα
Jan 08 22:44:16
waste
ειναι απλα εκλογολογια
Jan 08 22:44:46
pakaWAR
για πες ντατς
Jan 08 22:44:50
pakaWAR
τις βασικές ημερομηνίες
Jan 08 22:45:05
merovingian
εδώ ο κούλης μας έβαλε φυλακή σπίτια μας και βγαίναμε με άδεια και δεν έπεσε, και θα πέσει τώρα;
Jan 08 22:45:17
so_what
ντραγκι,  κουλης, λαγκαρντ για την θέση της φον ντερ λαιεν
Jan 08 22:45:19
abc
εντάξει όσο δεν βγαίνει ο βαρουφάκης να τους δίνει ιδέες για κορονοιό δεν θα υπάρξει πρόβλημα
Jan 08 22:46:41
so_what
γι'αυτο λενε τρεχει  τον γαμο των γκει
Jan 08 22:46:56
so_what
γεμιζει το βιογραφικο του για ευρωπαικη σταδιοδρομια
Jan 08 22:47:19
waste
τα ιδια εχουμε ακουσει για τον γιωργακη, για τον αλεξη και για ολους :)
Jan 08 22:47:46
Lobito_VJ23
την άννα βίσση
Jan 08 22:47:50
so_what
για τον τσιπρα ενα νομπελ΄ειρηνης ειχα ακουσει μονο
Jan 08 22:47:55
athkiaseros
οπα ο κουλης μεγαλεια την θεση της ευγενους θα παρεί;
Jan 08 22:48:26
so_what
αλλα τον κοροιδεψαν ετσι αγαθο παιδι του λαου που ηταν
Jan 08 22:49:34
so_what
γιατι να βγει αυτη η φημη 2-3 μηνες αφου ειχε κερδισει τοσο θριαμβευτικα εκλογες ομως?
Jan 08 22:49:45
so_what
αυτο δεν κολλαει σε σχεση με τους αλλους
Jan 08 22:49:48
waste
γιατι οπως σας λεω χρονια τωρα
Jan 08 22:50:30
waste
απαξ και γινουν οι εκλογες αρχιζει η εκλογολογια
Jan 08 22:50:33
merovingian
ο μόνος λόγος να φύγει έτσι ξαφνικά ο μωϋσής κούλης είναι οι πρέσπες του αιγαίου
Jan 08 22:50:43
pakaWAR
αφού τις κάνει
Jan 08 22:50:47
pakaWAR
και πάρει νόμπελ
Jan 08 22:50:49
waste
γιατι ειναι ενα πολυ απλο κα βολικο παιχνιδι των πολιτικων δημοσιογραφων
Jan 08 22:50:51
merovingian
που βασικά έχουν γίνει ήδη οι παραχωρήσεις και πάλι δεν έχει ανοίξει μύτη
Jan 08 22:50:52
pakaWAR
μαζί με νετανιάχου
Jan 08 22:51:02
waste
για να περναει ο χρονος και να γεμιζουν οι σελιδες
Jan 08 22:51:09
waste
και οπως βλεπετε δουλευει περιφημα :)
Jan 08 22:51:23
merovingian
αλλά μπορεί οι καταστάσεις να απαιτήσουν κι άλλες θυσίες για την ειρήνη στο Αιγαίο
Jan 08 22:51:36
so_what
παντως ο χρονικος οριζοντας ειναι μικρος
Jan 08 22:51:42
so_what
μεσα στο ετος
Jan 08 22:51:43
pakaWAR
να στείλει ο κούλης τον πρωτότοκό του στον σουλτάνο
Jan 08 22:51:47
athkiaseros
new years resolution να κοψω τα newsfeeds
Jan 08 22:51:52
waste
4 χρονια τωρα σας ακουω να εκλογολογειτε καθε μηνα
Jan 08 22:52:10
waste
και οι εκλγοες εγιναν 4 χρονια αργοτερα :)
Jan 08 22:52:32
pakaWAR
δεν εκλογολογούσαμε, κράζαμε
Jan 08 22:52:36
merovingian
η 2η τετραετία κούλη είναι σαν τον τσίριζα μετά τις 2ες εκλογές
Jan 08 22:52:39
ftero
ασε που δεν προσφερουν τιποτα περαν απο το θεαμα του διαγωνισμου ασχημιας
Jan 08 22:52:43
waste
εκλογολογουσατε :)
Jan 08 22:52:49
waste
αυτα που κανετε και τωρα
Jan 08 22:52:49
merovingian
δηλαδή σκάστε και κολυμπάτε
Jan 08 22:52:51
so_what
εγω προσωπικα θεωρω οτι αυτη την φορα υπαρχει και φωτια, θα δουμε ομως
Jan 08 22:53:05
waste
ποτε θα φυγει ο κουλης που θα παει γιατι θα κανει εκλογες σε αυτη την ημερομηνια κλπ
Jan 08 22:53:23
merovingian
πριν υπήρχαν και αφορμές
Jan 08 22:53:33
waste
παντα υπαρχουν αφορμες
Jan 08 22:53:47
waste
μόνο μια φορα επεσαν μεσα και αυτη ηταν ενας δημοσιογραφος :)
Jan 08 22:53:48
waste
η οχια :)
Jan 08 22:53:59
waste
τον οκτωβρη του 14
Jan 08 22:54:01
merovingian
όχι πάντα, αλλά σίγουρα όχι μετά από νίκη στις εκλογές μετά από όλες τις άλλες αφορμές
Jan 08 22:54:04
DutchMountains
pakaWAR, γενικα οι κυκλοι λενε επαναληψη γεγονότων τύπου του '20 και μεγαλύτερη ενταση σε καιρικα φαινομενα ακομη και απο περσι..
Jan 08 22:54:20
pakaWAR
τι είχαμε το 20? κορόνα?
Jan 08 22:54:49
pakaWAR
μέση ανατολή, βυρητό, κορόνα, μπρέξιτ
Jan 08 22:54:55
abc
αν έχουν χρήμα εκλογές δεν γίνονται
Jan 08 22:55:04
abc
οι εκλογές είναι για τα δύσκολα
Jan 08 22:55:13
pakaWAR
πυρκαγιές, κυκλώνες
Jan 08 22:55:28
Lobito_VJ23
ποια γεγονότα έγιναν το '20; κορώνα;
Jan 08 22:55:33
pakaWAR
και γενικά συγκρούσεις.
Jan 08 22:55:35
abc
τωρα παμε για ΑΑΑ
Jan 08 22:55:53
george97
20,καλοκαιρια μεχρι δεκεμβρη και μετα 2 παγετοι
Jan 08 22:56:01
george97
ετσι το βλεπω και φετος
Jan 08 22:56:30
ftero
δεν το θυμομουν
Jan 08 22:56:41
george97
καρμπον ο καιρος οπως και το 20 σε ανησυχητικο βαθμο
Jan 08 22:57:02
george97
εγω το θυμαμαι γιατι εψηνα με κοντομανηκο τα χριστουγεννα και τον απριλη εκλαιγα τα δεντρα μου
Jan 08 22:57:11
ftero
μονο την ανοιξη π καναμε διακοπες κ αναβαμε το βραδφυ τζακι ως τελη απριλη (μερες ομως κατπληκτικες)
Jan 08 22:57:33
Kaligoulas97
το 20 ητανε με τα χιονια στην Αθηνα που κρατησαν καμια βδομαδα εδω περα
Jan 08 22:57:38
abc
και τον σολειμανι
Jan 08 22:57:58
waste
αυτο το εχουμε ξεπερασει ηδη abc
Jan 08 22:57:59
waste
λολ
Jan 08 22:58:03
abc
που τωρα εγινε κατι σαν repeat
Jan 08 22:58:03
ftero
ναο χιονια οι χαμουτζηδες μας εχετε τα τελευτια χρονια
Jan 08 22:58:08
DutchMountains
ναι, αυτα, και γενικα οτι εγινε πριν ~18.6 χρονια, οπως κατρινες κλπ..
Jan 08 22:58:29
ftero
ποιος αστερας ηταν αυτος;
Jan 08 22:58:35
abc
εκει ο κουλης εδωσε ρεστα
Jan 08 22:58:45
abc
που ειπε μπραβο στον τραμπ
Jan 08 22:58:56
abc
και ξεκινησε το beef ελλαδας-ιραν
Jan 08 22:59:00
abc
μεγαλος ηγετης
Jan 08 22:59:05
waste
δεν ξεκινησε τοτε :)
Jan 08 22:59:13
george97
ε ποτε δεν ειναι αργα
Jan 08 22:59:20
waste
γενικα 20 χρονια τωρα ανηκουμε ολο και περισσοτερο στη δυση
Jan 08 22:59:35
waste
στο ιραν χρωσταμε 1δις σε πετρελαιο που πηραμε και δεν πληρωσαμε ποτε :)
Jan 08 22:59:39
waste
μεταξυ αλλων
Jan 08 23:00:03
ftero
τα δικα μας πλοια εκει;
Jan 08 23:00:15
waste
αυτο ηταν μερος της διαπραγματευσης :)
Jan 08 23:00:16
ftero
μας τα εδωσαν η τα κρατανε ενεχυρο;
Jan 08 23:00:24
waste
οταν οι ιρανοι ειδαν και αποειδαν
Jan 08 23:00:27
DutchMountains
το 20 ειχαμε λογω κοβιντ θεματα στο εμποριο.. τωρα λογω Υεμενης επισης..
Jan 08 23:00:28
so_what
ο τσιπρας ειχε αναγνωρισει την ιερουσαλημ σαν πρωτευουσα του ισραηλ
Jan 08 23:00:35
so_what
και ειχε βαλει και σκουφακι
Jan 08 23:00:48
waste
καλα ο τσιπρας ειναι παντα καλυτερο ;)
Jan 08 23:01:10
DutchMountains
οποτε θα παιξει και ολο και αυξανομενη ακρίβεια μετα απο κανα crunch event..
Jan 08 23:01:15
abc
ποιος να συγκριθει μαζι του;
Jan 08 23:01:24
waste
ο πληθωρισμος ειναι δεδομενος φετος
Jan 08 23:01:27
pakaWAR
το 2020 δεν είχαμε κραντς
Jan 08 23:01:31
pakaWAR
μόνο ανάπτυξη!!
Jan 08 23:01:40
george97
πειραζει να ρωτησω κατι πιο τεχνικο η δεν το σηκωνει η φαση; :)
Jan 08 23:01:48
waste
η υεμενη ειναι μονο η αφορμη :)
Jan 08 23:01:52
waste
φυσικα ρε ρωτα
Jan 08 23:02:00
athkiaseros
εχει πλακα η ιστορια με το Ιραν, κανει ντου η χαμας ( η φιλοιρανική χαμας την αναφερουν) κλεινουν τα στενα οι Χουθι ( φιλοιρανοι και αυτοι ) καλα δεν επρεπε και για τους υπολοιπους να λενε οι
Jan 08 23:02:01
pakaWAR
ριξτο
Jan 08 23:02:01
athkiaseros
φιλοαμερικανοί :)
Jan 08 23:02:05
ftero
το supply chain πρεπει να χτυπηθει λιγακι
Jan 08 23:02:29
george97
λοιπον ειχα μια κουβεντα με εναν τυπο πολυ τεκη απο μικρο που επεμενε οτι οι lifepo4 δεν χρειαζονται bms για συντοιχιες τυπουφβ
Jan 08 23:02:40
george97
και προσπαθω να καταλαβω τι εννοουσε αν και εχω παρει πρεφα
Jan 08 23:02:48
george97
συστοιχιες σορυ
Jan 08 23:02:52
pakaWAR
τι ειναι οι λαιφπο4?
Jan 08 23:03:04
ftero
αθκιασερε οπως οι κακοι εινια καθεστωτα κ οι καλοι κυβερνησεις
Jan 08 23:03:09
george97
λιθιου σιδηρου στοιχεια 3,2β
Jan 08 23:03:26
george97
με μεγαλη αποδοση για βφ και αυτονομιες συν τοις αλλοις
Jan 08 23:03:32
DutchMountains
ξεχνας πακα.. αρνητικες τιμες στο πετρελαιο τον μαρτη..
Jan 08 23:03:33
pakaWAR
μπαταρίες
Jan 08 23:03:33
waste
λολ
Jan 08 23:03:42
waste
ειναι το νεο πουλεν :)
Jan 08 23:03:56
george97
ναι αλλα γιατι λολ βρε συ;
Jan 08 23:04:14
waste
ο μασκ τις προτεινε ως απαντηση στο βασικο ζητημα που εχουν τα αυτοκινητα του :)
Jan 08 23:04:19
waste
που ειναι οι μπαταριες :)
Jan 08 23:04:31
waste
και απο τοτε εχουν ολοι χυσει με το ζητημα :)
Jan 08 23:04:39
waste
διοτι οι lifepo4 δεν ειναι καν καινουργιες
Jan 08 23:04:57
george97
καλα οτι ειναι της μοδας το εχω δει αλλα δεν ειναι και ισιαιερα φθηνες ουτε παντα καλης ποιοτητας
Jan 08 23:05:01
pakaWAR
λιθιου σιδήρου φωσφατίου
Jan 08 23:05:11
waste
σκεψου οτι περσι βρηκα 5 σε ενα παλιο battery pack για ενα dewalt
Jan 08 23:05:21
waste
και ως πιο ακριβες γιατι τις εβαλαν εκει?
Jan 08 23:05:28
george97
ναι εδω μιλαω για τυπου 100+ah
Jan 08 23:05:50
george97
γιατι δεν παιρνουν φωτια υποθετω
Jan 08 23:05:58
waste
διοτι το τρυπανι ειχε φτιαχτει αρχικα για ni-cd που σημαινει οτι ειχε μεγαλες απαιτησεις σε αμπερ και οι lifepo4 ειναι καλες σε αυτο
Jan 08 23:06:08
waste
οτιδηποτε εχει λιθιο μπορει να παρει φωτια :)
Jan 08 23:06:09
george97
και γιατι εχουν καλο discharge
Jan 08 23:06:19
george97
ναι αυτο
Jan 08 23:06:21
DutchMountains
πως δεν θελει bms? ολες οι μπαταριες οι τελευταιες για φβ εχουν ενσωματωμενα bms..
Jan 08 23:06:25
waste
ο λογος που τις εβαλαν ειναι γιατι αντεχουν υψηλα discharge rates
Jan 08 23:06:36
george97
οχι ντατς οχι παντα οχι απαραιτητα
Jan 08 23:06:48
george97
εσυ λες ετοιμα στοιχεια που παιρνεις σαν 12v
Jan 08 23:07:04
george97
που ειναι πρακτικα ενα κουτι με συστοιχιες 4s config
Jan 08 23:07:10
waste
κοιτα μπορείς να εισαι παντα cowboy και να μην βαλεις bms, οι μπαταριες λιθιου δεν χρειαζονται bms για να λειτουργισουν
Jan 08 23:07:12
george97
8s αν εναι 24V
Jan 08 23:07:30
waste
αλλα το ερωτημα ειναι ποσο θα σου ζησουν χωρις bms :)
Jan 08 23:07:45
george97
μισο waste οι liion σιγουρα θελουν σωστα;
Jan 08 23:07:46
waste
ή ποιος αναλαμβανει αυτον τον ρολο
Jan 08 23:07:49
waste
οχι
Jan 08 23:07:51
waste
δεν θελουν
Jan 08 23:07:56
waste
οχι απαραιτητα
Jan 08 23:08:05
waste
το vaporizer μου πχ δεν εχει bms
Jan 08 23:08:08
waste
γιατι?
Jan 08 23:08:26
waste
διοτι την δουλεια αυτη (του monitoring) την αναλαμβανει ο microcontroler
Jan 08 23:08:36
george97
κατσε να το δουμε αλλιως,σε υβριδικο inverter αν καθορισεις τα μεγιστα επιπεδα φορτωσης δεν εχεις μια προστασια απο overvoltage κατα την φορτιση;
Jan 08 23:08:53
george97
η σε καλο ελεγκτη φορτισης pv
Jan 08 23:09:00
waste
ακριβως
Jan 08 23:09:06
waste
αυτο λοιπον ειναι το BMS σου :)
Jan 08 23:09:23
DutchMountains
μα το bms δεν ειναι ελεκτης?
Jan 08 23:09:24
waste
δεν χρειαζεται καν να ειναι καλος
Jan 08 23:09:31
george97
αχα
Jan 08 23:09:35
waste
bms πρακτικα ειναι η λειτουργια
Jan 08 23:09:41
geospeck
τι ειναι το vaporizer
Jan 08 23:09:48
waste
το ποιος αναλαμβανει αυτη τη λειτουργια ειναι ενα αλλο θεμα
Jan 08 23:10:06
waste
https://www.lionvap.org/
Jan 08 23:10:07
pakaWAR
καληνύχτα από μένα!
Jan 08 23:10:12
waste
καληνυχτα πακα
Jan 08 23:10:15
pakaWAR
καλό και τυχερό 2024!
Jan 08 23:10:20
DutchMountains
μετατροπεας φουντας σε ατμο ;)
Jan 08 23:10:21
waste
τρολαρεις τωρα :)
Jan 08 23:10:29
pakaWAR
και μακριά από τις προβλέψεις του ντατς με φούντα ή χωρίς
Jan 08 23:10:30
george97
ωραια κατσε τωρα που σε βρηκα.τι γνωμη εχεις για την παραλληλη φπορτιση των στοιχειων σε αντιθεση με ενα ενα;μιλαω για στοιχεια 3,2v
Jan 08 23:10:42
waste
λοιπον δωστε βαση
Jan 08 23:10:53
waste
οι μπαταριες λιθιου ειναι γενικα λιγο τζαναμπετικες
Jan 08 23:10:53
geospeck
ειναι αυτο που καπνιζεις τσιγαρο-ατμο;
Jan 08 23:11:03
DutchMountains
ναι
Jan 08 23:11:08
waste
βασικα ειναι πολυ τζαναμπετικες οταν τις συγκρινεις με αλλες τεχνολογιες
Jan 08 23:11:24
waste
αλλα εχουν ενα βασικο πλεονεκτημα , εχουν μεγαλη πυκνωτητα ενεργειας
Jan 08 23:11:50
waste
οι μπαταρίες λιθιου δεν γουσταρουν καθολου δυο καταστασεις
Jan 08 23:12:02
waste
ή να εινια αποφορτισμενες πληρως ή να υπερφορτιστουν
Jan 08 23:12:06
DutchMountains
και μπορεις να τις φτασεις και στο 10-20% χωρις θεματα
Jan 08 23:12:38
waste
με λιγα λογια ο,τιδηποτε κατω από απο 2.8 βολτ ή πανω από 4.2 τους γαμει τη μανα και τη ζωη
Jan 08 23:12:55
waste
τα κινητα εχουν τωρα μπαταριες που φτανουν τα 4.35
Jan 08 23:13:00
george97
sthn fortish omvw poio einai to megisto?
Jan 08 23:13:04
waste
αλλα αυτο ειναι λιγο τρικακι
Jan 08 23:13:07
george97
3,65?
Jan 08 23:13:16
waste
στη φορτιση το μεγιστο ειναι 4.2
Jan 08 23:13:32
waste
και ταυτοχρονα οχι παραπανω απο Χ αμπερ
Jan 08 23:13:55
waste
βασικα η καμπυλη φορτισης μιας μπαταριας λιθιου ειναι πρωτα constant current και μετα στο τελος constant voltage
Jan 08 23:14:11
george97
ναι εχω δει τις καμπυλες,βεβαια ρωταω πρακτικα αν με ενα τροφοδοτικο παγκου μπορεις να κανεις φορτιση επιλεγοντας σταθερα αμπερ
Jan 08 23:14:23
waste
δηλαδη οταν ειναι 3βολτ δεν θελεις να της δωσεις 10Αμπερ για να φτασει στα 3.8
Jan 08 23:14:26
george97
και αφηνοντας την εσωτερικη ανισταση να τα ριξει οταν η μπαταρια παει στα 3,7v πχ
Jan 08 23:14:35
waste
ναι φυσικα και δεν υπαρχει κανενα προβλημα
Jan 08 23:14:46
george97
αχα
Jan 08 23:14:52
waste
με ενα τροφοδοτικο παγκου μπορεις να φορτισεις τις μπαταριες πολυ ευκολα και ασφαλως
Jan 08 23:15:10
waste
φτανει να μην ξεπερασεις τα 4.2 ή τα αμπερ που λεει η μπαταρια
Jan 08 23:15:14
waste
αλλα δωστε κι αλλη βαση
Jan 08 23:15:29
george97
συνηθως λενε αυτες που κοιταω 3,,65 αλλα μαλλον εννοουνε το βολταζ ανοιχτου κυκλωματος ναι;
Jan 08 23:15:43
waste
οχι 3.65 ειναι η συνηθης ταση
Jan 08 23:16:27
waste
δηλαδη αν δεις την καμπυλη η μπαταρια απο το 4.2 μεχρι το 3.8 κατεβαινει γρηγορα μετα μενει εκει μεχρι σχεδον το τελος της ενεργειας της στο 3.5 και μετα πεφτει αποτομα
Jan 08 23:16:43
george97
ναι φλατ το εχουν αυτο οι λιφεπο
Jan 08 23:16:52
waste
ολοι το εοχυν φλατ
Jan 08 23:16:58
waste
ετσι δουλευου
Jan 08 23:16:59
waste
αλλα
Jan 08 23:17:25
waste
οι μπαταριες λιθιου δεν γουσταρουν και τις δυο καταστασεις
Jan 08 23:17:32
waste
και να ειναι φουλ φορτισμενες και φουλ ξεφορτιστες
Jan 08 23:17:48
george97
βασικα φτιαξαμε ενα fb τις προαλλες σε ενα σπιτι και εμαθα πολλα οποτε θα φτιαξω ενα μικρο μονος μου συντομα,απλα εχω κολληματα σχετικα με τα πρωτα σταδια ελεγχου των στοιχειων και τον
Jan 08 23:17:49
george97
παραλληλισμο τους για φορτιση
Jan 08 23:17:51
george97
σορυ ομως πες
Jan 08 23:17:54
waste
δηλαδη μια μπαταρια που μενει στα 4.2 βολτ συνεχως (πχ στο λαπτοπ σου που το εχεις στην πριζα)
Jan 08 23:18:01
waste
πεθαινει σχετικα γρηγορα
Jan 08 23:18:15
waste
και το ιδιο συμβαινει και με μια που την εχεις συνεχως στα 3 βολτ
Jan 08 23:18:55
waste
επειδη ομως κανεις δεν πουλησε λαπτοπ κινητά ή και αυτοκινητα με μισοφορτισμενες μπαταριες ολοι θελουν να διαφημιζουν αυτονομια :)
Jan 08 23:19:18
waste
αρα πρακτικα μιλωντας αν θελεις οι μπαταριες σου να ζησουν πολυ παραπανω
Jan 08 23:19:39
waste
θα πρεπει να τις φορτιζεις μεχρι τα 4 βολτ και να μην τις αποφορτιζεις συχνα κατω απο τα 3.2 :)
Jan 08 23:20:00
pakaWAR
τύπου 10-90%?
Jan 08 23:20:07
waste
τα bms που ειναι μη προγραμματιζομενα δεν κανουν τετοιες ταρζανιες
Jan 08 23:20:13
waste
πιο κοντα στο 15-80%
Jan 08 23:20:53
waste
διοτι αυτα τα bms εχουν ενα 4.2 overvoltage protection, Χ αμπερ overdischarge και cutoff voltage στα 2..5 2.6
Jan 08 23:21:15
abc
καποια καινουργια λαπτοπ αντεχουν αρχικα πολυ παντως
Jan 08 23:21:27
abc
πχ 20+ ώρες σε βίντεο
Jan 08 23:21:28
waste
και ψοφανε εξισου γρηγορα :)
Jan 08 23:21:32
waste
σε 2 χρονια :)
Jan 08 23:21:53
waste
αλλα αυτο οτι αντεχουν πολυ εχει να κανει με το οτι χρησιμοποιουν συχνα πια επεξεργαστες απο κινητα :)
Jan 08 23:22:02
waste
που αντεχουν 5 μερες οταν τα παιρνεις καινουργια ):
Jan 08 23:22:17
abc
ενταξει αλλά πριν 10 χρόνια δεν άντεχαν ούτε 8 ώρες
Jan 08 23:22:23
waste
αν ακολουθεις αυτον τον κανονα του 15-85% η μπαταρια σου μπορει να ζησει και 10 χρονια :)
Jan 08 23:22:45
george97
3,2 cutoff για lifepo δεν ειναι καπως λιγο?
Jan 08 23:22:47
waste
εγω μολις πεταξα τη μπαταρια του ταμπλετ το καλοκαιρι που δεν την προσεξα και τοσο πολυ αλλα στα 8 χρονια
Jan 08 23:23:04
george97
δλδ αμα την δουλεψεις λιγο στο 0,5c επεσε στα 3.2
Jan 08 23:23:09
waste
οι lifepo εχουν λιγο διαφορετικη συμπεριφορα στα βολτ πρεπει να κοιταξεις τι λεει το spec
Jan 08 23:23:32
waste
μιλαμε τωρα για li-ion αντε και li-polymer
Jan 08 23:23:37
george97
α οκ
Jan 08 23:23:58
waste
οι lifepo4 λοιπον γενικα δεν αντεχουν πολυ , αυτο ειναι το μειωνεκτημα τους :)
Jan 08 23:24:03
george97
οποτε κακως ξεκωλιασα σε κατι τεστ τις samsung μου στα 2,6 για να δω χρητικοτητα
Jan 08 23:24:24
waste
ενταξει αν το κανεις μια φορα δυο δεν εγινε τιποτα
Jan 08 23:24:32
george97
ε...λολ οκ καπου εκει
Jan 08 23:24:41
waste
φτανει ναμην πεσει κατω απο τα 2.5 βολτ
Jan 08 23:24:47
waste
εγω θα ελεγα και πιο πανω
Jan 08 23:24:47
george97
επρεπε να μαθω το γκατζετακι το capacity tester
Jan 08 23:24:55
george97
2.6
Jan 08 23:25:16
waste
ε την εσκισες κι αν δεν την φορτισεις γρηγορα τοτε μπορει να σου πεσει κιαλλο στα 1.6
Jan 08 23:25:34
waste
και μετα πρεπει να της κανεις ηλεκτροσοκ αλλα θα εχεις χασει σιγουρα κατι απο το capacity :)
Jan 08 23:25:51
george97
οχι ειχα βαλει cutoff 2.6 και μετα μετρησα βολτ και φορτισα
Jan 08 23:26:00
waste
ετσι κι αλλιως το capacity απο τα 3.2 βολτ και κατω ή απο τα 3.9 και πανω ειναι πολυ μικρο :)
Jan 08 23:26:10
DutchMountains
hmm george97, οι τιμες εχουν πεσει αρκετα ωστε να σε αποτρέπουν να κανεις δικες σου συστοιχίες πια..
Jan 08 23:26:14
george97
δοκιμασ ακαι κατι παλιες που ειχα να δω αν μπορω να φτιαξω κανα τσαρτζερ
Jan 08 23:26:26
ftero
πολυ μετριος αυτος ο κασπιαν ριπορτ
Jan 08 23:26:26
DutchMountains
τι μπαταρια φτιαξατε? ποσες Kwh?
Jan 08 23:26:50
waste
ftero: μετριος? ειναι κλασικα κακος ειναι η κλασσικη προπαγανδα
Jan 08 23:26:51
george97
8s 2p 5κkw περοπου για εξιχικο
Jan 08 23:27:06
waste
και δειχνει το ποσο ασχετοι ειναι ολοι :)
Jan 08 23:27:07
george97
16 litokala στοιχεια 105αη
Jan 08 23:27:16
george97
ah
Jan 08 23:27:17
waste
αα οκ litokala :)
Jan 08 23:27:19
waste
lol
Jan 08 23:27:26
george97
κοιταω τις eve
Jan 08 23:27:42
george97
ο τυπος που τις δοκιμασε τις βρηκε πολυ δυνατες
Jan 08 23:27:43
DutchMountains
ποσο σας βγηκε?
Jan 08 23:28:06
waste
το προβλημα με τις litokala Οπως λενε ολοι ειναι οτι δεν ξερεις τι batch θα παρεις :)
Jan 08 23:28:07
george97
χμμ οι μπαταριες καπου 1100 δεν ξερω ποσο εκανε το ινβερτερ και οι διακοπτες καλωδια κοκ
Jan 08 23:28:11
george97
ακριβως τεκη
Jan 08 23:28:21
george97
ομως δοκιμαστηκαν ενα μηνα
Jan 08 23:28:25
george97
 οχι απο μενα
Jan 08 23:28:28
waste
λολ
Jan 08 23:28:33
waste
καλη σας τυχη :)
Jan 08 23:28:49
waste
αλλα δεν πειραζει αυτο ειναι μια κλασικη περιπτωση pay to learn :)
Jan 08 23:28:54
george97
μωρε γιαυτο ρωταω γιατι αλλο να παρεις 4 στοιχεια και αλλο 16 πρπει να ειναι τουλαχιστον το ιδιο batch
Jan 08 23:29:11
DutchMountains
κοντα στα 3κ περνεις μια 10 kwh ετοιμη πια..
Jan 08 23:29:20
george97
μπα;που;
Jan 08 23:29:25
waste
και τι εχει μεσα η ετοιμη ντατς??
Jan 08 23:29:45
waste
κοιτα οταν βαζεις μπαταριες παραλληλα, αν μια ψοφισει θα σου ψοφισουν ολες οσες ειναι μαζι της παραλληλα
Jan 08 23:30:03
george97
θες και μια καβατζα τουλαχιστον και να εισαι με το πολυμετρο τον πρωτο καιρο
Jan 08 23:30:04
DutchMountains
catl
Jan 08 23:30:09
waste
ακριβως διοτι η μια που θα ειναι αποφορτισμενη θα αποφορτισει και ολες τις αλλες
Jan 08 23:30:21
waste
τι ειναι το catl?
Jan 08 23:30:28
george97
τυπος μπαταριας
Jan 08 23:30:36
waste
μα δεν θα σου ψοφησει τον πρωτο καιρο:)
Jan 08 23:30:46
abc
όχι εταιρεια μπαταριων :
Jan 08 23:30:47
george97
αλλα πιστευω οτι ολες ειναι διαφορες rebramdished λιτοκαλα με αλλες ονομασιες
Jan 08 23:30:51
DutchMountains
αυτες που χρησιμοποιει και η tesla
Jan 08 23:30:57
waste
λολ
Jan 08 23:31:18
waste
οκ εχει πεσει πυρετος στις μπαταριες βλεπω στην ελλαδα :)
Jan 08 23:31:19
DutchMountains
an den kanv lauow..
Jan 08 23:31:29
waste
οποτε οι πωλητες το εχουν ριξει στις πωλησεις
Jan 08 23:31:32
george97
https://eelbattery.myshopify.com/collections/eu-stock
Jan 08 23:31:37
waste
παρε αυτες ειναι που χρησιμοποιει η τεσλα :)
Jan 08 23:31:48
george97
κοιταω τις eve την νεα φουρνια αλλα καλη τυχη
Jan 08 23:31:56
george97
μην κοιτατε το μαγαζι δεν ξερω τι πουλαει πρακτικα
Jan 08 23:32:03
waste
θα σας πω μονο ενα τιπ
Jan 08 23:32:19
waste
οι μπαταριες λιθιου εχουν γινει αναρπαστες 2 χρονια τωρα λογω του πολεμου στην ουκρανια :)
Jan 08 23:32:45
DutchMountains
γενικα λογω ενεργειακου..
Jan 08 23:32:49
waste
διοτι ολα αυτα τα drones και τα παπαρακια τις ζητανε και οπως ειδατε τα χρησιμοποιουν ως πυρομαχικα :)
Jan 08 23:33:11
george97
μετα πας σε μολυβδου διβολτα αλαλ εκει εχεις αλλα θεματα
Jan 08 23:33:19
athkiaseros
και οι γεννητριες
Jan 08 23:33:27
waste
οι γεννητριες?
Jan 08 23:33:47
DutchMountains
powerbanks φανταζομαι θελει να πει..
Jan 08 23:33:48
athkiaseros
ηλεκτροπαραγωγα ζευγη
Jan 08 23:33:52
waste
αφου το θελεις για σπιτι george η πυκνοτητα δεν σε απασχολει τοσο :)
Jan 08 23:34:07
waste
δεν σε πιανω athkiaseros
Jan 08 23:34:12
george97
εγω με μπαταριες ζω εδω και ενα χρονο και σπανια μπαινω στο ρευμα τεκη gel εχω
Jan 08 23:34:21
george97
εμαθα να ζω με αυτες
Jan 08 23:34:31
george97
δεν ειναι ευκολο θελει προγραμματισμο
Jan 08 23:34:41
athkiaseros
https://www.eltrekka.gr/proointa-catepillar/genitries
Jan 08 23:34:52
waste
οχι δεν ειναι ευκολο γιατι δεν υπαρχουν καλες μπαταριες ;)
Jan 08 23:35:02
abc
η νεα μπαταρια της catl φορτίζει για 400 χιλιόμετρα σε 10 λεπτά
Jan 08 23:35:14
george97
ναι αλλα ευτυχως τις παρακολουθω και τις εχω δοκιμασει σε 2 χρονια θα σου πω λολ
Jan 08 23:35:17
abc
για αυτοκίνητα είναι καλές
Jan 08 23:35:22
waste
αααα οκ athkiaseros εννοεις και οτι οι γεννητριες εχουν γινει αναρπαστες :)
Jan 08 23:35:30
waste
λολ abc
Jan 08 23:35:33
athkiaseros
ναι ρε συ
Jan 08 23:35:34
waste
που το λεει αυτο?
Jan 08 23:35:40
waste
ή μαλλον ποιος το λεει αυτο :)
Jan 08 23:35:55
waste
σε 10 λεπτα λολ
Jan 08 23:35:58
abc
https://electrek.co/2023/08/16/catl-new-fast-charging-battery-250-mi-10-min/
Jan 08 23:36:35
george97
με τι ρευμα θα φορτισεις τουτες μωρε;
Jan 08 23:36:50
abc
πυρηνικά;
Jan 08 23:37:17
waste
λολ
Jan 08 23:37:17
george97
δλδ ποσα kw μπαταριες εχειε να τεσλα;
Jan 08 23:37:21
george97
απο περιεργεια
Jan 08 23:37:28
waste
οκ καλο το μαρκετινγκ αλλα διαβασατε το κατς :)
Jan 08 23:38:20
DutchMountains
60-80 george97..
Jan 08 23:38:24
waste
το selling point ειναι οτι επειδη χρησιμοποιει LFP επιτρέπει φορτισει 4C
Jan 08 23:38:54
george97
αδυνατο να υπαρξει τετοιες σταθμος φορτισης
Jan 08 23:38:57
waste
δηλαδη 4 φορες την χωριτικοτητα της μπαταριας αν η μπαταρια ειναι πχ 1ΑΗ αυτο επιτρεπει φορτισει με 4Α
Jan 08 23:39:32
DutchMountains
οποτε αν βρεις καμια απο κανα τρακαρισμενο και μπορεις να τη μετατρεψεις σε powerwall ειναι οτι ποιο οικονομικο ;)
Jan 08 23:39:54
waste
σε αυτο συμφωνω :)
Jan 08 23:40:02
waste
αν δεν εχει παρει φωτια στο ενδιαμεσο :)
Jan 08 23:40:06
george97
τρακαρισμενο τεσλα δεν θα επαιρνα τις μπαταριες του,αν υπαρχουν
Jan 08 23:40:22
waste
αλλα δωστε λιγο βαση στη μαγεια της χημειας :)
Jan 08 23:40:56
waste
στο σπιτι σου δεν σε ενδιαφερει η πυκνωτητα (που στις lfp είναι πολύ χαμηλότερη)
Jan 08 23:41:10
waste
διοτι σκασιλα σου το βαζεις σε διπλασιο χωρο και δεν το μετακινεις :)
Jan 08 23:42:17
waste
αλλα δεν σε ενδιαφερει και η γρηγορη φορτιση διοτι δεν θα τις φορτιζεις γρηγορα
Jan 08 23:42:26
waste
αυτο που σε ενδιαφερει βασικα ειναι η διαρκεια ζωης
Jan 08 23:43:35
geospeck
εχει κατι βιντεο ο καλογερακης με μια μπαταρια τερας που εχει φτιαξει
Jan 08 23:44:35
DutchMountains
μολυβδου ειναι αυτη νομίζω geospeck
Jan 08 23:44:35
waste
ο τεσλα εχει πει οτι θα βαλει lfp?
Jan 08 23:44:51
george97
https://ibb.co/9cvBbCJ
Jan 08 23:44:51
george97
https://ibb.co/0JTW4Qs
Jan 08 23:45:03
abc
μπαταρια για μερακληδες
Jan 08 23:45:55
abc
του καλογερακη
Jan 08 23:47:19
waste
esla Motors uses LFP batteries in all standard-range Models 3 and Y made after October 2021[45] except for standard-range vehicles made with 4680 cells starting in 2022, which use an NMC chemist
Jan 08 23:47:21
waste
χμμ
Jan 08 23:47:27
waste
λεω κι εγω
Jan 08 23:49:22
george97
ντατς ετσι ηταν η συστοιχια
Jan 08 23:49:23
abc
https://www.youtube.com/@LearningEngineering/videos
Jan 08 23:50:27
waste
αυτο δεν ειναι engineering ειναι αυτο που κανω εγω οταν επισκευαζω μηχανηματα λολ :)
Jan 08 23:50:47
waste
λοιπον για να συνοψισουμε
Jan 08 23:51:23
waste
ο τεσλα βαζει LFP μπαταριες στα φθηνα του μοντελα ακριβως διοτι εχουν σχεδον το μισο energy density αρα δεν μπορει να διαφημισει μεγαλη αυτονομια κλπ
Jan 08 23:52:01
waste
αλλα την ιδια στιγμη γλυτωνει πιθανες μηνυσεις απο χαροκαμενους
Jan 08 23:52:30
waste
διοτι σου λεει ηθελες performance παρε τη λαμπαδα :)
Jan 08 23:53:50
waste
ποσο πιο ακριβες ειναι πια οι LFP?
Jan 08 23:54:47
waste
παντως george δεν εχω δουλεψει πολυ με lifepo αλλα θα επαιρνα αυτα τα δεν χρειαζεται bms with a grain of salt
Jan 08 23:54:54
george97
πιο φθηνες σε αναλογια τιμης αποδοσης απο τις liion
Jan 08 23:55:25
waste
το οτι δεν αυτοκαταστρεφεται η μπαταρια στα 200mV πανω απο το οριο της δεν σημαινει οτι της αρεσει κιολας :)
Jan 08 23:55:43
george97
συμφωνω αλλα δεν ξερω αν το ονβερτερ εχει τετοιο προγραμματισμο
Jan 08 23:55:45
george97
αν εχει;
Jan 08 23:55:51
george97
to opoio inberter dld
Jan 08 23:55:51
DutchMountains
παντως οτι diy βιντεακια εχω δει, βαζουν bms στις lifepo4
Jan 08 23:55:58
waste
συνηθως εχουν
Jan 08 23:56:03
george97
χμτ αυτη η αλλαγη γλωσσας με εχει ξεφτυλισει
Jan 08 23:56:18
waste
πρεπει να βρεις bms για lfp
Jan 08 23:56:31
waste
δεν κανουν τα ιδια bms που ειναι για τις li-ion
Jan 08 23:56:41
waste
αλλα μπορεις να φτιαξεις και το δικο σου bms :)
Jan 08 23:56:42
george97
βρε εκει ειναι ενα αλλο προβλημα γιατι παιζουν πολλα σκατενια ειδικα αν πας σε bms 100+ah
Jan 08 23:57:18
george97
και δεν θες να σου ζεσταινεται το ρημαδι
Jan 08 23:57:21
DutchMountains
πχ αυτος: https://www.youtube.com/watch?v=D2eXgiakD8U
Jan 08 23:57:23
abc
χωρίς bms έχουν θέμα εγγύησης ;
Jan 08 23:57:28
waste
κοιτα αυτο που σε ενδιαφερει ειναι κυριως το overvoltage undervoltage protection
Jan 08 23:57:40
waste
το overcurrent δεν ειναι τοσο σημαντικο
Jan 08 23:58:02
george97
εμενα με αγχωνει το ζητημα του balancing γιατι κακα τα ψεμματα δεν ειναι ολα τα στοιχεια ιδια
Jan 08 23:58:23
abc
αν δεν μπει φωτιά καλός είσαι
Jan 08 23:58:33
waste
balancing ειναι αλλη λειτουργια απο το bms :)
Jan 08 23:58:47
waste
και δεν υπαρχουν καλες φθηνες λυσεις :)
Jan 08 23:59:39
waste
ποσα αμπερ τραβας απο το καθε στοιχειο?
Jan 08 23:59:44
abc
οι φθηνές λύσεις φταίνε για όλα
Jan 08 23:59:50
abc
αλλιώς δεν θα ασχολιόμασταν
Jan 09 00:00:15
waste
αυτο που θα ειχε νοημα για εμενα αν ειχα σκασει 1000 ευρω για μπαταριες
Jan 09 00:00:26
george97
εξαρταται τεκη,στο συγκεκριμενο μπορεις να παρεις σταθερα 3,κατι kw οσο δλδ επιτρεπει το ινβερτερ που ειναι ενα τσικ κατω απο τα ορια του τι μπορουν να δινουν σταθερα οι μπαταριες
Jan 09 00:00:48
george97
εγω θα φτιαξω ενα πιο απλο πολυ πιο μικρο
Jan 09 00:01:10
waste
ειναι να μπορει το bms σου να διαχωρισει τις μπαταριες που ειναι παραλληλα ):
Jan 09 00:01:24
george97
ωπ αυτο ειναι ψαγμενια
Jan 09 00:01:26
waste
ετσι ωστε αν πεθανει μια να μην πεθανει ολη η σειρα :)
Jan 09 00:02:04
waste
αλλα δεν μου ειπες ποσο κοστιζουν
Jan 09 00:02:10
george97
λογικα μπορει αν επιλεξεις bms αντιστοιχο με την συστοιχια σου δλδ στην συγκεκριμενη περιπτωση 8s 2p
Jan 09 00:02:24
george97
οι μπαταριες ποσο εκαναν;
Jan 09 00:02:41
waste
στα bms τα s μετρανε τα 2 p δεν νομιζω οτι σε πειραζουν
Jan 09 00:02:43
waste
ναι οι μπαταριες
Jan 09 00:02:58
waste
ποσο κανει το στοιχειο πχ
Jan 09 00:03:06
george97
καπου εκει 1100 (δεν της πηρα εγω εγω βοηθησα στην εκτατασταση)
Jan 09 00:03:24
waste
τι χωρητικοτητα εχει καθε στοιχειο?
Jan 09 00:03:35
george97
105ah
Jan 09 00:03:42
waste
το καθε στοιχιο?
Jan 09 00:03:54
george97
η τιμη ητνα πολυ καλη ο τυπος παιρνει συχνα απο το εργοστασιο στην κινα πολλα στοιχεια
Jan 09 00:04:04
george97
εγω δεν εχω τετοια ακρη
Jan 09 00:04:23
waste
μεχρι τωρα παντως οι LFP μπαταριες ειναι πιο ακριβες
Jan 09 00:04:28
george97
ημερομηνια παραγωγης ηταν οταν τσεκαρε σχεδον ημερομηνια παραγγελιας
Jan 09 00:04:38
george97
 ειδε το qr
Jan 09 00:04:52
george97
ναι το καθεστοιχειο
Jan 09 00:05:21
george97
εγω πχ βρισκω στοιχειο 280ah κοντα στα 100αρι
Jan 09 00:05:47
george97
https://eelbattery.myshopify.com/products/3-2v-280ah-brand-new-eve280k-grade-a-lifepo4-battery-cells-for-diy-solar-eu-stock
Jan 09 00:05:54
george97
αν πχ επαιρνα αυτες
Jan 09 00:06:06
waste
δηλαδη 2.8ah στο ευρω
Jan 09 00:06:17
george97
ναι,
Jan 09 00:06:17
waste
καλη τιμη ειναι
Jan 09 00:06:36
george97
αλλα δεν ξερεις αν ειναι grade Α που λεει
Jan 09 00:06:45
waste
σιγα μην ειναι
Jan 09 00:06:49
waste
και σιγα μην μαθεις
Jan 09 00:06:52
george97
ε να οριστε
Jan 09 00:06:54
george97
και ναι
Jan 09 00:06:58
waste
αλλα δεν σε ενδιαφερει αυτο
Jan 09 00:08:28
george97
μην με αφηνεις σε cliffhanger
Jan 09 00:08:30
DutchMountains
και ποσα γλιτώνεις αν δεν πας στις ετοιμες λυσεις που εχει?
Jan 09 00:08:50
george97
για πες μια ετοιμη λυση ντατς πχ αυτη; (μισο)
Jan 09 00:09:03
DutchMountains
στο σαιτ που εστειλες..
Jan 09 00:09:12
waste
α δεν εχω κατι να πω. ποτε δεν ξερεις την ποιοτητα των μπαταριων που παιρνεις εκτος κι αν εισαι ο τεσλα
Jan 09 00:09:26
DutchMountains
https://eelbattery.myshopify.com/collections/pre-assemble-battery-pack
Jan 09 00:09:41
george97
https://www.banggood.com/EU-Direct-LANPWR-12V-100Ah-1280W-LiFePO4-Lithium-Battery-Pack-Backup-Power-1280Wh-Energy-4000+-Deep-Cycles-Built-in-100A-BMS-24_25lb-Light-Weight-Support-in-Series-Parallel-for-Replacing-Most-of-Backup-Power-RV-Boats-Solar-Trolling-Motor-Off-Grid-p-1984382.html?imageAb=2&p=WZ271487420412017019&cur_warehouse=CZ&ID=0&akmClien
Jan 09 00:09:42
george97
tCountry=GR
Jan 09 00:09:43
george97
?
Jan 09 00:10:42
waste
το κοστος των μπαταριων ειναι 800 ευρω και το πουλανε 1400 δολαρια χωρις φπηα :)
Jan 09 00:10:42
george97
πχ αυτο?https://eelbattery.myshopify.com/products/24v-lifepo4-battery-pack-with-jk-200a-active-balance-bms-for-solar-power-golf-cart-rv-ev
Jan 09 00:10:59
george97
ε ναι για να σου βαλουν ενα κουτιο και ενα bms