Dec 11 20:13:58
L_ami
αααααααχχ!! ωραια, βαθεια, σιωπηλη σιωπη!
Dec 11 20:15:25
poplar
L_ami έψαχνες να δεις το pamfir κάποτε; ή ήταν άλλη ουκρανική ταινία
Dec 11 20:15:48
L_ami
οχι ποπ αυτο ηταν
Dec 11 20:15:53
poplar
το βρήκες;
Dec 11 20:16:04
L_ami
αλλα τοχα ξεχασει, μου το θυμησες
Dec 11 20:16:20
poplar
https://torrentgalaxy.mx/torrent/15450428/Pamfir-2022-UKRAINIAN-720p-BluRay-800MB-x264-GalaxyRG
Dec 11 20:16:54
poplar
η αυτο σε καλύτερη ανάλυση https://torrentgalaxy.mx/torrent/15450169/Pamfir-2022-1080p-BluRay-x264-OFT-TGx-
Dec 11 20:18:51
paka13
καλησπέρα
Dec 11 20:18:52
Lobito_VJ23
μπήκε στη νώρατου οτεκ ης σήμερα
Dec 11 20:18:58
Lobito_VJ23
γεια σου συνάδελφε
Dec 11 20:19:07
paka13
υγεία σε όλους
Dec 11 20:19:14
L_ami
το εχει ο γκικας, ευχαριστω πολυ. και ο υμσ εχει και υποτιτλος, θενξ
Dec 11 20:20:31
L_ami
θα μαζεψω μερικες να βλεπω τα κρυα βραδια του βορρα στη καστορια
Dec 11 20:20:50
Lobito_VJ23
θα κάνεις χριστούγεννα στην γκαστοργιά;
Dec 11 20:21:33
L_ami
ετσι λεω λομπ, για την ακριβεια μετα απο αιωνες θα παω για δυο βδομαδες αν πιασει η ευχη του πακα
Dec 11 20:22:17
Lobito_VJ23
με την γυναίκα ή μόνος;
Dec 11 20:22:19
Lobito_VJ23
τα παιδιά;
Dec 11 20:22:27
Lobito_VJ23
θα πάνε καμιά αφστρία; ή στα πεθερικά;
Dec 11 20:22:35
waste
ακουω τον chinahand
Dec 11 20:22:36
waste
https://www.patreon.com/posts/unlocked-marches-91914903
Dec 11 20:22:42
waste
θελω 10 λεπτα ακομα
Dec 11 20:22:51
L_ami
μια βδομαδα ελοουν και μετα θα ανεβουν συζυγος και εγγονος με τους γονεις του
Dec 11 20:23:13
paka13
όλα θα πάνε τέλεια αμί
Dec 11 20:23:19
paka13
think positive
Dec 11 20:24:44
L_ami
uenj paka
Dec 11 20:24:50
L_ami
θενξ
Dec 11 20:25:33
Lobito_VJ23
τέκη ευχαριστώ δημόσια που μετά από μήνες την είπες στον λαμπρούκο, είναι φύρα κενότοπος που τρώει παντόφλα
Dec 11 20:26:15
paka13
Dec 11 20:27:27
DutchMountains
paka13 τι συντελεστή λ έχουν τα 9οπα τούβλα?
Dec 11 20:28:09
DutchMountains
καλησπέρες..
Dec 11 20:28:27
Lobito_VJ23
ντατς έγινε τπτ;
Dec 11 20:28:38
Lobito_VJ23
still not impressed but ok
Dec 11 20:28:42
DutchMountains
τι εννοεις?
Dec 11 20:29:01
paka13
https://www.ti-soft.com/el/support/help/heatingdesign/libraries/cmaterials/organise/table1-totee-20701-2
Dec 11 20:29:20
DutchMountains
εγινε η εκεχειρια (με οτι συνεπάγεται για τις εξελίξεις) .. αν εννοεις για γεγονοτα..
Dec 11 20:30:04
paka13
ντατς δες στην οδηγία στον πίνακα στο τέλος
Dec 11 20:31:32
Lobito_VJ23
γιατί ο e-go λέει τον Μπερλινγκουερ κουνάβι;
Dec 11 20:31:47
Lobito_VJ23
L_ami τι γνώμη είχατε τότε για τον Ενρίκε;
Dec 11 20:32:37
DutchMountains
0.45 λέει.. που ειναι ιδιο και για 6οπα και για 9οπα.
Dec 11 20:33:06
L_ami
τοτε τον περιγελουσαμε, εμις "η αριστερα της αριστερας", αλλα τοτε ημασταν μικροι. εχει πεσει στα χερια σου η ομιλια του για τη λιτοτητα;
Dec 11 20:33:07
DutchMountains
φαντάζομαι δηλαδη..
Dec 11 20:33:30
Lobito_VJ23
όχι L_ami, πες μου κι άλλα πλζ
Dec 11 20:33:50
Lobito_VJ23
εσύ ήσουν αριστερά της αριστεράς;
Dec 11 20:34:12
L_ami
ασε που εμεις δεν κινδυνευαμε να τη παθουμε οπως ο αλιεντε!!! (εφτασε ενας σημιτης)
Dec 11 20:34:40
L_ami
ετσι μας ελεγε ο εθναρχης, ο θειος του ραφναρχη
Dec 11 20:34:59
waste
και περίμενα να γκρινιάξεις λόμπ
Dec 11 20:35:03
waste
για τον λάμπρο
Dec 11 20:35:21
waste
ποια εκεχειρία dutch?
Dec 11 20:35:37
DutchMountains
αυτη που τελειωσε στη γαζα..
Dec 11 20:35:52
waste
αααα αυτή, είναι σαν να περασαν δύο μήνες από τότε
Dec 11 20:36:06
waste
και εχουν αρχίσει και στο ισραήλ να αμφισβητούν τις επιτυχίες τους :)
Dec 11 20:36:25
waste
φανταζομαι οι νεκροί εχουν συσσωρευτεί τόσο που αρχίζει και πεφτει γκρινια και από τα κάτω
Dec 11 20:36:49
DutchMountains
2 μηνες έ? οταν σου ελεγα οτι ο χρονος περναει πιο γρηγορα τον τελευταιο καιρό.. με δουλευες ;)
Dec 11 20:37:11
Lobito_VJ23
τέκη δεν γκρίνιαξα απεναντίας
Dec 11 20:37:38
L_ami
οταν παρακολουθεις ασκαρδαμυκτι την επικαιροτητα ο χρονος τρεχει
Dec 11 20:37:41
Lobito_VJ23
γκρινιάζω όταν απαντάει στον καθένα από 2 σεντόνια και δεν μπορώ να διαβάσω το thread
Dec 11 20:38:22
DutchMountains
εμ δεν μπορουμε να κανουμε κι αλλιως αμί.. τουλαχιστον οχι ακόμη..
Dec 11 20:38:26
paka13
εμένα μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί το κουμπί με τα νέα θρεντς δεν δουλεύει?
Dec 11 20:38:37
paka13
είναι θέμα κουκιες του μπράουζερ?
Dec 11 20:38:54
DutchMountains
πιθανο
Dec 11 20:39:00
waste
σχεδον σιγουρο
Dec 11 20:39:12
waste
αδειασε τα κουκις σου απο το σαιτ και ξαναδοκιμασε
Dec 11 20:39:17
DutchMountains
εχει μαμηθει ο διας με τα cookies..
Dec 11 20:39:23
waste
γιατι εγω δεν εχω αλλαξει τίποτα
Dec 11 20:39:29
waste
ποιανου τα κουκις
Dec 11 20:39:30
waste
?
Dec 11 20:39:37
paka13
πάντα έτσι ήταν.
Dec 11 20:39:53
paka13
όταν κλείνει το φιρεφοξ, κανονικά κάνει ντιλιτ όλα
Dec 11 20:40:05
poplar
ο τέκης παραβιάζει το GDPR
Dec 11 20:40:07
paka13
μάλλον αυτό ξερυθμίζει το κουμπί των θρεντς
Dec 11 20:40:10
DutchMountains
ολωνων.. εχουν πλυθηνει παρα πολυ τα τελευταια χρονια..
Dec 11 20:40:16
paka13
ελπίζω μόνο αυτό
Dec 11 20:40:57
Athkiaseros
Γιατί νομίζετε έχει γίνει η νομοθεσία του GDPR?
Dec 11 20:41:15
Athkiaseros
ρωτώ για απόψεις
Dec 11 20:41:55
Athkiaseros
Τόσο πολύ τους νοιάζει για τα δεδομένα μας
Dec 11 20:42:59
poplar
θετικό είναι, εμποδίζει την κατάχρηση
Dec 11 20:45:55
Lobito_VJ23
paka13 βάλε HEXChat
Dec 11 20:45:57
Athkiaseros
ή μήπως εμποδίζει άλλους εξωτερικούς από το να ξέρουν τα πάντα για μας
Dec 11 20:46:27
paka13
γιατί, μια χαρά είναι το γουεμπ
Dec 11 20:46:29
Lobito_VJ23
L_ami περιμένω κι άλλα για τον Ενρίκε ε
Dec 11 20:46:34
paka13
στις αναρτήσεις έχω το θέμα
Dec 11 20:47:11
waste
@paka13: αμα σβυνεις ολα τα κουκις φανταζομαι σβυνουν και αυτα που αποθηκευσες στα θρεντ
Dec 11 20:47:18
waste
τι κάνει το GDPR?
Dec 11 20:47:22
waste
μας προστατεύει από τι??
Dec 11 20:47:28
waste
μπουαχαχαχαχαα
Dec 11 20:48:05
poplar
απο το να σε κανουν track για εμπορικούς σκοπούς
Dec 11 20:48:05
paka13
μάλλον
Dec 11 20:48:08
waste
διοτι που σκατα θα αποθηκευσει το σαιτ ποια θρεντ εχεις κλεισει εσυ? πως θα το θυμαται
Dec 11 20:48:33
waste
poplar: οποτε τωρα δεν μας κανουν τρακ για εμπορικους σκοπους?
Dec 11 20:48:41
poplar
αυτό το cookie είναι για λειτουργικούς σκοπούς, οπότε επιτρέπεται
Dec 11 20:48:54
L_ami
βαλτε duckduckgo, σε κινητα και ταμπλετ και βαλτε στις ρυθμισεις να κοβει το tracking
Dec 11 20:49:02
poplar
μόνο με συγκατάθεση, γι'αυτό έχουν τα μπανερς
Dec 11 20:49:10
Athkiaseros
Τεκι εγώ λέω ότι η νομοθεσία για το GDPR έγινε για να έχουν μόνο οι αρχές πρόσβαση στα δεδομένα μας νόμιμα
Dec 11 20:49:24
L_ami
(kai otan den trexei to idio na ta kobei, stiw allew αππ)
Dec 11 20:49:38
poplar
οι αρχές έχουν πρόσβαση αν θέλουν ούτως ή άλλως
Dec 11 20:50:05
L_ami
και startpage για ψαχτηρι στο φαιφοξ
Dec 11 20:50:08
Athkiaseros
Ναι για να είναι παράνομο για όλους τους υπόλοιπους
Dec 11 20:50:31
waste
Athkiaseros: σιγα καλε μην η βρυξέλλα κόψει τους ίδιωτες απο τα data μας :) η νομοθεσία αυτή έγινε προκειμένου να υπάρχει ένα φυλο συκης, για να μπορεί να σου λεει κοιτα εμεις σε προστατεύουμε και αν τωρα σου την πεφτουν ειναι δικο σου προβλημα για
Dec 11 20:50:31
waste
τι δεν καθεσαι να διαβασεις ολες τις ρυθμίσεις σε κάθε σαιτ που επισκεπτεσαι
Dec 11 20:50:34
poplar
γιατί οι υπόλοιποι έχουν αγαθούς σκοπους;
Dec 11 20:50:44
waste
οποτε τώρα ό,τι γίνεται είσαι εσύ υπευθυνος
Dec 11 20:50:57
waste
κατι το οποιο αν παρατηρησετε εχει επεκταθει και στις τραπεζες
Dec 11 20:51:29
waste
υπαρχουν πια 150 διαφορετικοι τροποι να σου κλεψουν χρήματα online αλλα το liability των τραπεζων εχει περιοριστει διοτι σιγουρα θα φταις εσυ
Dec 11 20:51:56
waste
που δεν ειχες το τελευταιο android, που κάποτε ετρεξες ενα προγραμμα που δεν το κατεβασες απο τη google που δεν φορας κρανος κλπ κλπ
Dec 11 20:52:02
reznor
και στο ρευμα ααπο το 24
Dec 11 20:52:27
waste
και στο ρεύμα από το 24 :)
Dec 11 20:52:41
waste
αυτο το ονομάζουμε υποκριτικά power to the people
Dec 11 20:53:01
waste
οταν στην πραγματικότητα κάνει τις πιο απλές λειτουργίες τόσο περίπλοκες που είναι αδύνατο να τις παρακολουθησεις
Dec 11 20:53:14
Athkiaseros
Τι θα γίνει στο ρεύμα;
Dec 11 20:53:27
waste
όπως στις ηπα που σε πολλές περιοχές πληρώνεις ρεύμα με την ώρα. αλλη τιμη τωρα άλλη τιμη το απογευμα αλλη τιμή σε 15 λεπτά από τωρα
Dec 11 20:53:35
waste
καλή τύχη να ξέρεις πόσο πληρώνεις
Dec 11 20:54:13
waste
καποτε απλα ανοιγες το διακοπτη και αναβε η λάμπα, τώρα θα πρέπει να έχεις ενα ολοκληρο αλγόριθμο για το αν συμφέρει να ανοίξεις τη λάμπα
Dec 11 20:55:28
waste
θα θυμάστε το νυχτερινό ρεύμα του πασοκ και θα κλαίτε :)
Dec 11 20:56:05
paka13
έχω την εντύπωση πως τα σταθερά με την έκπτση συνέπειας θα βολέψουν
Dec 11 20:56:16
waste
κι αυτό έχει πλάκα καθώς το μαγαζί καταρρέει συνολικά που ασχολείται με διάφορα τέτοια που ειναι στον αυτόματο
Dec 11 20:56:18
Athkiaseros
Τα φωτοβολταϊκά για όποιον μπορεί είναι καλή λύση
Dec 11 20:56:38
paka13
η δεή θα είναι στο 0.15 με την έκτπωση συνέπειας, ενώ τώρα στα Γ1 είναι στα 0.18
Dec 11 20:56:57
waste
Athkiaseros: γνωρίζεις ότι απαγορεύεται να έχεις το φ/β σε island μοδε δηλαδή εκτός δικτύου?
Dec 11 20:57:05
L_ami
kalo saw brady
Dec 11 20:57:22
waste
αρα τα φ/β έτσι όπως επιδοτούνται σου είναι πρακτικά άχρηστα
Dec 11 20:57:30
waste
αν πέσει το ρεύμα δνε θα δουλευει ουτε το φ/β
Dec 11 20:57:44
geospeck
ο καλογερακης πως τα εχει στην κρητη;
Dec 11 20:57:47
waste
και τώρα επιδοτούν μαθαίνω τα φ/β με μπαταρίες αποθήκευσης για ακόμα μεγαλύτερη σπατάλη
Dec 11 20:57:49
Athkiaseros
Ναι το ξέρω τεκι
Dec 11 20:58:27
waste
δεν εχω ιδεα τι εχει κάνει ο καλογεράκης αλλά αυτός θα πήγε στου σύντεκνους στη δεη και θα εκανε ξηγα
Dec 11 20:58:38
waste
ή θα είναι εντελώς εκτός δικτυου
Dec 11 20:58:55
geospeck
μπορεις να εισαι εκτος δικτυου νομιμα;
Dec 11 20:59:06
waste
ως αυτονομο ενεργειακο συστημα μπορεις
Dec 11 20:59:15
geospeck
ναι, χωρις δεη
Dec 11 20:59:20
merovingian
με ποιό δικαίωμα απαγορεύεται να βάλεις εκτός δικτύου ότι θες στην δική σου ιδιοκτησία;
Dec 11 20:59:59
waste
τωρα που το λετε δεν είμαι σίγουρος, μπορεί και να απαγορευεται
Dec 11 21:00:39
waste
με το ίδιο δικαιωμα που το βρόχινο νερό θεωρείται στη δυτική όχθη ιδιοκτησία του ισραηλινού στρατού :)
Dec 11 21:01:22
merovingian
ναι, δεν είναι το ίδιο, οπότε από πού κι ως πού δεν μπορώ να επιλέξω τον πάροχο που θέλω, και να είναι ο εαυτός μου;
Dec 11 21:01:37
merovingian
άλλο αν οι μπαταρίες είναι πανάκριβες και παίρνουν φωτιά
Dec 11 21:01:54
waste
πακα εχεις απαντηση αν επιτρεπετε?
Dec 11 21:02:00
waste
να μην εχεις ρολοι και να εχεις φ/β?
Dec 11 21:02:02
Athkiaseros
Ε καλά ρε τεκι και τι θα το κάνουν οι απολιτιστοι μαυριδεροι Παλαιστίνιοι το βρόχινο νερό; αφού δεν πλένονται 😜
Dec 11 21:03:14
paka13
δεν βλέπω να απαγορεύεται κάτι
Dec 11 21:03:27
geospeck
καλο αυτο
Dec 11 21:03:32
paka13
αλλά σίγουρα αν έχεις μπαταρίες και δίκτυο θα πρέπει να το δηλώσεις
Dec 11 21:03:38
waste
σιγουρα απαγορευεται να εχεις ρολοι και να εισαι σε island mode
Dec 11 21:03:44
paka13
για λόγους προστασίας του δικτύου
Dec 11 21:03:45
geospeck
στην ελλαδα εχει πολυ ηλιο
Dec 11 21:04:14
waste
δηλαδη να ειναι αυτονομο το συτημα σου απο το δικτυο (παροτι τεχνικα δεν εχεις κανενα φοβο)
Dec 11 21:04:19
geospeck
βλεπω τους γειτονες εδω στην Γερμανια, φετος γεμισανε ολοι τις σκεπες με φ/β
Dec 11 21:04:22
geospeck
πολυ μοδα
Dec 11 21:04:31
geospeck
εχει εναν μηνα να βγαλει ηλιο
Dec 11 21:04:37
geospeck
και κρυο γενικα
Dec 11 21:04:52
geospeck
αδιες θα τις εχουνε τις μπαταριες
Dec 11 21:04:57
waste
μετα τον νοεμβρη δεν παραγουν τιποτα τα φ/β στη γερμανια
Dec 11 21:05:01
waste
ειναι πολυ χαμηλα ο ηλιος
Dec 11 21:05:04
Lobito_VJ23
merovingian η ψευδαίσθηση ιδιοκτησίας είναι μια παραχώρηση του βάλτου αν είσαι υπάκουος και μπολιασμένος
Dec 11 21:05:13
geospeck
αυτο σκεφτηκα και εγω
Dec 11 21:05:18
geospeck
δεν συμφερει εδω
Dec 11 21:05:19
Lobito_VJ23
η πραγματική ιδιοκτησία είναι ό,τι μπορείς να έχεις (για όσο)
Dec 11 21:05:38
waste
geospeck: δεν εχει σημασια αν συμφερει εχουν λεφτα εκει στο νοτο και τα ξοδευουν σε φ/β
Dec 11 21:06:43
melville
γερμανια τι φάση πάτε για μνημονιο;
Dec 11 21:06:50
geospeck
την μαγκια που εχει κανει ο καλογερακης με υδρογόνο και φ/β ειναι γαμω, και τους γραφει ολους στα παπαρια του
Dec 11 21:06:51
melville
κατι διαβαζα οτι δε βγαινει ο πρυπολογισμος
Dec 11 21:07:00
waste
στη γερμανία λες μελ?
Dec 11 21:07:03
melville
ναι
Dec 11 21:07:09
waste
δεν ειναι αυτο το θεμα
Dec 11 21:07:10
melville
κατι με τους εκτακτους προυπολογισμους
Dec 11 21:07:19
geospeck
καπου διαβασα οτι δοσανε ενεση 100 δις για τις συνταξεις
Dec 11 21:07:36
waste
ειναι οτι εχουν φτιαξει τοσους εκτακτα κονδύλια προκειμενου να φαινεται ο κανονικος προυπολογισμος ισοσκελισμενος
Dec 11 21:08:02
waste
που ξεπερασαν σε αξια τα εκτακτα, τα κονδυλια του τακτικου προυπολογισμου και τους εβαλε χερι το συνταγματικο δικαστηριο
Dec 11 21:08:34
waste
οποτε απο 1/1 κόβονται οι περισσότερες παροχες που είχαν δωσει λόγω ουκρανίας καθως και πολλα κονδύλια που πήγαιναν σε επιχειρησεις και επιδοτησεις κλπ
Dec 11 21:08:53
Lobito_VJ23
το συνταγματικό δικαστήριο δεν νοιάζεται γιαα την χώρα, οι κανόνες να είναι καλά
Dec 11 21:09:32
waste
δεν εχει κανει με τη χωρα εχει να κανει με το ψεμα
Dec 11 21:09:43
waste
οχι εμεις εχουμε ισοσκελισμενο προυπολογισμο αλλα ξοδευουμε 2χ
Dec 11 21:09:51
waste
απο την αλλη τσεπη
Dec 11 21:09:59
waste
οποτε σου λεει σκαστε και κολυμπιστε
Dec 11 21:10:31
waste
αλλωστε οπως βλεπετε και οπως γραφω στο επομενο αρθρο που ερχεται στην ευρωζων εχουν παρει την αποφαση να σφιξουν οι προυπολογισμοι για να πεσει ο πληθωρισμος
Dec 11 21:10:32
DutchMountains
χμμ μπορεις να εισαι εντος δικτυου, απλα να μην εκχεεις ενεργεια στο δικτυο
Dec 11 21:10:36
melville
greek statistics
Dec 11 21:10:53
waste
ναι εντελως μελ
Dec 11 21:10:57
DutchMountains
κοινως να κοβεις το δικτυο και να παιζεις μονος μονιμα..
Dec 11 21:11:08
melville
ιδια εικονα η πραγμαιτκή οικονομια, σημασία έχει τι γραφει το εξελ
Dec 11 21:11:24
DutchMountains
απλα θα σου ερθουν στο μηνα να σε ψαχνουν για ρευματοκλοπη..
Dec 11 21:12:16
waste
στην ουσια τωρα θα παιξει ζορι στη γερμανια καθως κοβονται διαφορες παροχες που βοηθουσαν τις επιχειρησεις να τρωνε
Dec 11 21:12:29
waste
πχ το πιο αστειο ειναι οτι ανεβαινει ο ΦΠΑ στα εστιατορια στο 19%
Dec 11 21:13:42
geospeck
αχ οι καημενοι μπερλινοχιπστερ, πανε οι σταρταπ
Dec 11 21:13:53
melville
γιατι αστειο;
Dec 11 21:14:23
DutchMountains
ελα με τους μαλακες με το ΦΠΑ, στο πελλετ εχω 24%.. και η επιδοτηση δεν καλυπτει ουτε καν αυτο..
Dec 11 21:14:43
waste
διότι είναι διάφορα πραγματακια που περασαν με την κορωνα και τωρα που τελειωσε οι τιμες του φαγητου εξω εχει σχεδον διπλασιαστει τα τελευταια 2 χρονια
Dec 11 21:15:04
melville
ε, πληθωρισμος
Dec 11 21:15:17
waste
οποτε τωρα θα πεσει ξυλο. ή οι εστιατορες θα καταπιουν την αυξηση ή θα προσπαθήσουν να την περάσουν και θα ανεβασουν ακομα περισσότερο τις τιμες
Dec 11 21:15:23
melville
όλα τα βασικά αγαθα της πλέμπας ειναι  +40%
Dec 11 21:15:46
melville
και κανείς δεν έχει ουρλιάξει ακομα, πουθενα
Dec 11 21:15:47
waste
οχι αυτο δεν ισχυει εδω στη γερμανια , η τσιγκουνια των γερμανων εχει ριξει τις τιμες
Dec 11 21:15:55
melville
μπραβο...
Dec 11 21:15:56
geospeck
παντος οι τιμες σε εστιατοριο εχουνε ξεφυγει
Dec 11 21:16:02
waste
παροτι προσπαθησαν πολυ φιλοτιμα να τις περασουν
Dec 11 21:16:08
melville
δυο σημερινοί τίτλοι από την καθημερινη
Dec 11 21:16:25
melville
στα επίπεδα 2008 οι τιμές των κατοικιων
Dec 11 21:16:37
melville
φτωχος ευρωπαίος ο έλληνας μισθωτος
Dec 11 21:16:51
melville
στην ίδια σελίδα στο σάιτ
Dec 11 21:16:58
melville
δεν βγαζεις άκρη
Dec 11 21:17:11
waste
να περιμενεις το επομενο μου αρθρο για να βγαλεις :)
Dec 11 21:17:14
melville
δεν το καταλαβαινω όσο και να λεμε για qe, επιδόματα
Dec 11 21:17:17
melville
μακαρι
Dec 11 21:17:27
waste
να το διαβασεις προσεκτικα ομως :)
Dec 11 21:17:40
melville
εγώ ακόμα ψάχνω κάποιον που οντως τον έχει ακουμπησει η αναπτυξη της τελευταις 5ετιας
Dec 11 21:17:48
melville
πότε θα το ανεβασεις;
Dec 11 21:17:51
waste
πολυ κοσμο, παρα πολυ κοσμο
Dec 11 21:17:55
waste
στις επομενες μερες
Dec 11 21:17:57
melville
οντως;
Dec 11 21:17:58
paka13
μελ δηλώνω παρών
Dec 11 21:17:59
waste
ναι μελ
Dec 11 21:18:03
melville
οπως;
Dec 11 21:18:09
waste
ελλαδα εισαι
Dec 11 21:18:17
waste
οποτε ο τουρισμος ειναι το νουμερο 1
Dec 11 21:18:39
waste
μετα εχεις τις διαφορες επιχειρησεις που αυξησαν τα περιθωρια κερδους με τον "πληθωρισμο"
Dec 11 21:18:45
waste
και διπλα εκει ποτιζεται και η γλαστρα
Dec 11 21:19:27
paka13
και η εστίαση μελ και οι κατασκευές σε αττική, τουριστικά νησιά
Dec 11 21:19:27
geospeck
ποιες επιχειρησεις, Τεκη, σουπερ μαρκετ
Dec 11 21:19:40
waste
οχι τοσο τα σ/μ αλλα οι παραγωγοι
Dec 11 21:19:47
waste
και τα σ/μ ειναι απο διπλα φυσικα
Dec 11 21:20:09
melville
τουρισμός-παραγωγοι ειναι κυριως επαρχια
Dec 11 21:20:24
melville
πόλεις ειναι κυρίως αυτοί που δε βρισκουν σπιτι να μεινονυ, λάθος;
Dec 11 21:20:27
geospeck
που σημαινει, βουρ για την επαρχια
Dec 11 21:20:36
melville
ε όχι ακριβως, τι θα κάνεις στην επαρχια;
Dec 11 21:20:42
waste
melville: ειναι μερος της κινησης :)
Dec 11 21:20:54
melville
πανε σε ένα νησι χωρίς κεφάλαιο/γη. μόνο σεζόν μπορείς να δουλεψςις
Dec 11 21:20:54
waste
τι θα κανεις στις πολεις?
Dec 11 21:21:03
melville
ο,τι κάνεις ήδη
Dec 11 21:21:24
melville
που μάλλον ειναι εξίσου φτωχό αλλά πιο ευπρεπές από το να πας σεζον
Dec 11 21:21:24
waste
ποιος σου ειπε οτι αυτο που κανεις ηδη θα μπορεις α) να συνεχισεις να το κανεις, β) θα εχει λεφτα
Dec 11 21:21:53
melville
μισθωτος το 900 ευρώ θα είσαι μάλλον στη πολη χωρίς κεφαλαιο
Dec 11 21:22:04
melville
οποτε μάλοο θα μπορεις να το κανεις για το προβλεψιμο μελλον
Dec 11 21:22:14
melville
ποιος δε θέλει είλωτα;
Dec 11 21:22:19
waste
κι αν η υφεση σου φαει τη δουλεια?
Dec 11 21:22:32
waste
διοτι η υφεση ειναι δεδομενη ετσι?
Dec 11 21:22:40
melville
λογικά ναι
Dec 11 21:22:55
melville
δεν ξέρω αν θα ειναι όπως το 2009 βεβαια με 30% ανεργια
Dec 11 21:23:07
melville
επίσης προφανώς η ύφεση θα φάει και από τον τουρισμο
Dec 11 21:23:14
waste
η ανεργια δεν θα ειναι μοιρασμενη με τον ιδιο τροπο
Dec 11 21:23:26
waste
σιγουρα θα φαει και τον τουρισμο αφου η υφεση θα ειναι πανευρωπαικη
Dec 11 21:23:32
melville
ε αυτό
Dec 11 21:23:53
waste
δηλαδη δεν θα ειναι ολοι το ιδιο ανεργοι
Dec 11 21:24:03
melville
εξηγησε το παρακαλω
Dec 11 21:24:24
poplar
και η ύφεση είναι ευκαιρία για όσους έχουν φράγκα στην άκρη
Dec 11 21:24:43
waste
να περιμενεις το αρθρο μην τα γραφω δυο φορες :)
Dec 11 21:24:44
DutchMountains
"αναπτυξη+ στην ελλαδα ηταν και ειναι τουρισμος-κατασκευες..
Dec 11 21:24:52
melville
poplar μόνο αν συνοδευτετει με ξεφουσκωμα τον ασσετ
Dec 11 21:24:54
melville
αλλιως δεν
Dec 11 21:25:02
geospeck
poplar τι θα μπορεις να κανεις με τα φραγκα στην ακρη;
Dec 11 21:25:04
waste
ισχυει αυτο ποπλαρ διοτι τα επιτοκια δεν θα πεσουν
Dec 11 21:25:10
poplar
ε ναι, αυτό είναι ο ορισμός της ύφεσης
Dec 11 21:25:15
geospeck
εκτος του οτι δεν θα χρειαστει να δουλευεις
Dec 11 21:25:19
poplar
τα ασετς θα πέσουν αναγκαστικά
Dec 11 21:25:21
DutchMountains
οσοι ειναι διπλα σε αυτα, λαδωσε το εντεράκι τους τα τελευταια 2 χρονια
Dec 11 21:25:35
melville
ερωτημα: η αυξηση αξιας ακινητων/αγοραπωλησιες ειναι κομματι του αεπ;
Dec 11 21:25:39
melville
δηλαδη
Dec 11 21:25:41
poplar
τα επιτόκια θα πέσουν ως προσπάθεια καταπολέμησης της ύφεσης
Dec 11 21:25:53
melville
αν ξεφουσκωσουν τα ακινητα, ανεβαίνει ο λόγος χρεους-αεπ στην ελλαδα;
Dec 11 21:26:06
waste
οχι
Dec 11 21:26:13
geospeck
https://www.euro2day.gr/news/world/article/2222224/meioseis-epitokion-den-tha-dosoyn-prasino-fos-oi-k.html
Dec 11 21:26:17
waste
poplar: μπορείς να ελπιζεις ποπ :)
Dec 11 21:26:35
poplar
δεν ελπίζω, αυτό κάνει πάντα η FED
Dec 11 21:26:49
waste
μπορεις να ελπιζεις ναι :)
Dec 11 21:26:54
poplar
εγώ προτιμώ υψηλά επιτόκια
Dec 11 21:26:56
geospeck
τεκη, εσυ τι πιστευεις; θα πεσουνε ναι η' οχι;
Dec 11 21:27:00
waste
οχι
Dec 11 21:27:06
waste
δεν γινεται να πεσουν
Dec 11 21:27:23
poplar
με πληθωρισμός στο -2% γίνεται και παραγίνεται
Dec 11 21:27:33
DutchMountains
οτι πεσιμο ειναι απλα corrections για να πανε πιο ψηλα μετα..
Dec 11 21:27:41
geospeck
το εξηγεις γιατι οχι, σε παρακαλω;
Dec 11 21:27:47
melville
τέκη εσύ όταν λες ότι η πιο καλή εξασφάλιση ειναι να βγεις απο το συστημα (όχι να τζογάρεις χρηματισηριο) τι εννοείς; σε τι μεταφράζεται αυτό στην ελλάδα του σημερα;
Dec 11 21:27:49
waste
στο αρθρο :)
Dec 11 21:28:13
paka13
pote?
Dec 11 21:28:20
melville
ειπε συντομα
Dec 11 21:28:20
waste
σημαινει να πας στο χωριο σου mel να εχεις τον κηπο σου και να αγοραζεις αυγα απο τις κοτες της γειτονισσας
Dec 11 21:28:23
Lobito_VJ23
την άλλη τετάρτη ίσως
Dec 11 21:28:30
waste
οχι ελπιζω αυτη την βδομαδα
Dec 11 21:28:48
geospeck
https://www.techiechan.com/?page_id=976#comment-377334
Dec 11 21:28:48
waste
απλα εχω κατι ραντεβουδακια με τα ουρι αυριο και δεν με βλεπω να καθομαι να το διορθωνω
Dec 11 21:28:51
melville
αυτό ρε τεκη υπαρχει όμως; ζεις οικογενεια με ενα κηπο;
Dec 11 21:28:55
geospeck
αυτο εννοει
Dec 11 21:28:58
nuxdogg
Κι αν δεν γίνεται να πας στο χωριό...;
Dec 11 21:29:07
waste
nuxdogg: την πατας γενικα
Dec 11 21:29:10
melville
δηλαδη το παιδι αν θελει να παει να σπουδάσει στην πόλη εσύ πως θα το υποστηριξεις;
Dec 11 21:29:15
melville
δε σου λεω για εξαλοσσυνες
Dec 11 21:29:39
waste
κοιτα δεν θελω να κανω την κασσανδρα αλλα μπορεί να μην εχει νοημα το παιδι να παει να σπουδάσει στην πολη
Dec 11 21:29:55
waste
καντε λιγη υπομονη θα το δημοσιευσω
Dec 11 21:29:59
melville
εννοείς για το πως θα ειναι ο κόσμος σε 10 χρονια;
Dec 11 21:30:03
melville
20
Dec 11 21:30:04
waste
ε ναι
Dec 11 21:30:07
waste
και σε 10
Dec 11 21:30:10
melville
σχετικό ειναι
Dec 11 21:30:15
waste
ολα σχετικα ειναι
Dec 11 21:30:19
melville
γιατί τη θεση αυτη την υποστήριζες και 10 χρόνια πριν
Dec 11 21:30:21
waste
αλλα υπαρχουν μερικες κινησεις
Dec 11 21:30:30
waste
και συνεχιζω να την υποστηριζω
Dec 11 21:30:31
melville
και πιστευω εξακολουθει να έχει νόημα να σπουδάσει το παιδι στην πολη
Dec 11 21:30:37
nuxdogg
Λίγο απολυτος δεν είσαι ρε συ τεκι, δηλαδή πως θα είναι στην πόλη, όπως ήταν στην κατοχή;
Dec 11 21:30:54
waste
οπως ηταν στις ρωσικες πολεις μετα το 1990
Dec 11 21:30:58
waste
σκατα δηλαδη
Dec 11 21:31:13
melville
και εγβω μαζί σου ειμαι τέκη, χίλιες φορές ύπαιθρος, αλλά πως θα έχει σταθερό βιοπορισμό και παιδεία-περίθαλψη
Dec 11 21:31:22
waste
περιθαλψη?
Dec 11 21:31:23
waste
λολ
Dec 11 21:31:28
poplar
οι κινήσεις του τέκη λειτουργούν μόνο για ένα μικρό ποσοστό ανθρώπων, γιατί η γειτόνισσα σύντομα θα ξεμείνει απο αυγά και κότες
Dec 11 21:31:33
waste
σταθερο βιοποσρισμο
Dec 11 21:31:34
waste
?
Dec 11 21:31:39
melville
περιθαλψη εννοώ να έχει μπανκα για ώρα αναγκης
Dec 11 21:31:46
waste
γιατι θα ξεμεινει απο κοτες?
Dec 11 21:31:55
melville
η κότα ειναι φαγητό
Dec 11 21:32:01
geospeck
ελα ντε, γιατι;
Dec 11 21:32:04
waste
η κοτα γενναει αλλες κοτες :)
Dec 11 21:32:06
melville
δεν είναι βενζίνη για το αμάξι
Dec 11 21:32:07
poplar
αν δεν ξεμείνει θα κάνει incorporation για να καλύψει τη ζήτηση
Dec 11 21:32:12
waste
λολ
Dec 11 21:32:13
DutchMountains
θα κανει καταδρομικες με το ποδηλατο ο ποπλαρ.. γιαυτο
Dec 11 21:32:19
Lobito_VJ23
ελπίζω ο τέκης να αρχίσει να γράφει για τον κόσμο που οι αστικοί πληθυσμοί θα ψωφάνε
Dec 11 21:32:21
waste
θα γινει κλεφτοκοτας?
Dec 11 21:32:21
poplar
ήτοι θα γίνει πόλη το χωριό στο τέλος
Dec 11 21:32:32
waste
οχι δεν θα γινει
Dec 11 21:32:33
DutchMountains
και οχι μονο αυτος ;)
Dec 11 21:33:00
waste
διοτι στην ουσια το μεγαλυτερο μερος του πληθυσμου θα μαραζωσει με τον ενα ή τον αλλο τροπο αρνουμενο να προσαρμοστει
Dec 11 21:33:00
melville
αν μου λεγες ξεπουληθηείτε πηγαίντε σε ένα νησάκι κάντε ένα ερμπινεμπι και ενα μπαξε θα το βλεπα πιο πιθανό να λειτουργησει
Dec 11 21:33:02
nuxdogg
Κότες στις ταράτσες!
Dec 11 21:33:11
melville
(όχι όμως καλύτερο από σκέτο μπαξε, απλά πιο λειτουργικο)
Dec 11 21:33:19
waste
melville: μου ειπες πως θα βγεις απο το συστημα
Dec 11 21:33:26
waste
οχι πως θα χωθεις ακομα περισσοτερο
Dec 11 21:33:44
poplar
μη λες κακές λέξεις όπως airbnb melville χεχε
Dec 11 21:33:54
melville
βγαινω από το συστημα δε θα πει κόβω καριέρες και ματαιοδοξίες
Dec 11 21:34:03
waste
το airbnb μπορεί να εχει χρεοκοπησει μεχρι του χρονου
Dec 11 21:34:03
melville
και είμαι όσο το δυνατόν αυταρκης;
Dec 11 21:34:06
poplar
αυτό θα πει μελ
Dec 11 21:34:16
poplar
μακάρι τέκη
Dec 11 21:34:18
waste
και κοβεις τις επαφες σου με το συστημα
Dec 11 21:34:26
melville
ε νομίζω δε μπορείς να είσαι αυτάρκης μόνο με κοτες, γιατί αυτάρκεια δε θα πει απλά έχω ένα πιατο φαί
Dec 11 21:34:28
waste
κοβεις δηλαδη τις εξαρτησεις σου οσο μπορεις απο αυτο
Dec 11 21:34:43
melville
θα πει ότι το παιδί σου μπορεί να σπουδάσει και εσύ να κάνεις ένα χειρουργείο όταν χρειαστει
Dec 11 21:34:59
waste
μπορεί να μην εχουν νοημα ολα αυτα , αλλα ενα πιατο φαι εχει παντα νοημα
Dec 11 21:35:02
melville
(και δε λεω οτι στο εξασφαλίζει η ζωή στην αθηνα αυτό, )
Dec 11 21:35:14
melville
με τα ερ μπι εν μπι τι θεμα
Dec 11 21:35:17
melville
εχεις;
Dec 11 21:35:19
waste
επισης ο dutch μπορει να μην ειναι πληρως αυταρκης αλλα πολυ περισσοτερο απο εμας
Dec 11 21:35:40
melville
ο ντατς σε τι φαση ειναι κ αι ειναι αυταρκης;
Dec 11 21:35:43
melville
ημι αυταρκη;
Dec 11 21:35:43
DutchMountains
πλησιαζω.. πλησιαζω ;)
Dec 11 21:35:53
waste
melville: οτι εξαρτας το εισοδημα σου απο μια πλατφορμα με εδρα την καλιφορνια, κι αρα ο,τι συμβει στην καλιφορνια θα συμβει και σε εσενα
Dec 11 21:36:05
nuxdogg
Dutch που μένεις αν επιτρέπεται;
Dec 11 21:36:10
melville
ναι οκ
Dec 11 21:36:10
waste
ινσαλα ντατς μου
Dec 11 21:36:13
poplar
τα airbnb αφαιρούν στέγη απο την αγορά και οδηγούν σε αύξηση των συμβατικών ενοικίων (και δεν έχει ο κόσμος που να μείνει)
Dec 11 21:36:20
DutchMountains
στην ελληνικη σιβηρια
Dec 11 21:36:31
melville
ειναι σα το μπιτκοιν που έγραφες. επί της αρχής έχει δικιο, κατά τά άλλα πολύς κόσμος έβγαλε φραγκα
Dec 11 21:36:35
melville
ελληνικη σιβηρια
Dec 11 21:36:42
melville
φλωρινα;
Dec 11 21:36:45
waste
ποιος κοσμος εβγαλε φραγκα? εγω δεν ξερω κανενα
Dec 11 21:36:50
melville
λολο δε ξερω την αντισοτοιχαι
Dec 11 21:37:00
melville
φιλος μου το 2015 χρεωκοπημενος με δάνειο
Dec 11 21:37:02
DutchMountains
σωστα μελ ;)
Dec 11 21:37:05
melville
φευγει εργάτης βουλγαρια
Dec 11 21:37:16
melville
καμια τριετια
Dec 11 21:37:21
geospeck
ωραια η φλωρινα, πηγα περσι
Dec 11 21:37:25
melville
δανείζεται από φίλους πέρνει ερμπιενμπι
Dec 11 21:37:28
melville
κεντρο θεσσαλονικης
Dec 11 21:37:33
geospeck
και τα χωρια, πισοδερι
Dec 11 21:37:33
melville
το φτιάχνει μεσα ο ίδιος
Dec 11 21:37:38
melville
2018-2023
Dec 11 21:37:41
melville
ξεχρέωσε
Dec 11 21:37:43
Lobito_VJ23
εγώ πάντως είμαι υπέρ του να δώσουμε τα μη ζεστά και τα ντεκαβλέ μέρη της ελλάδος στους σλάβους
Dec 11 21:37:49
Lobito_VJ23
πάω κι εγώ μαζί ως μίζερος
Dec 11 21:37:56
melville
(δουλευοντας παράλληλα έτσι, όχι μόνος ερμπιενμπι)
Dec 11 21:38:11
melville
και πήρε και ένα γκρέμι στη σάμο να το φτιαξει να ζησει με κοτουλες οντως
Dec 11 21:38:12
poplar
τεκη αυτό που θα μείνω στην ελλάδα χρεώνει 35Ε την ημέρα (χωρίς τα έξοδα τής πλατφόρμας), δηλαδή αν το νοικιάσει 10 μέρες το μήνα έχει βγάλει όσα θα έβγαζε απο συμβατικό ενοίκιο 30 ημερών
Dec 11 21:38:14
melville
σακσες στορι
Dec 11 21:38:26
melville
και φαντασου αυτός δεν είχε καν δικό του το ακινητο, έκανε επενδυση
Dec 11 21:38:40
waste
poplar: το σημαντικο κομματι ειναι το ΑΝ ποπλαρ
Dec 11 21:38:48
waste
ξερεις ποσοι ανθρωποι κανουν αυτους τους υπολογισμους?
Dec 11 21:38:51
poplar
συμφωνώ, αλλά μέχρι τώρα έχει βγάλει
Dec 11 21:38:52
waste
ετσι δουλευει το airbnb
Dec 11 21:38:59
frantan
βαλε κ τα εξοδα ποπλαρ
Dec 11 21:39:06
Lobito_VJ23
τέκη έχεις ιδέα πως συγκρίνεται Ιαπωνία, Κορέα, Χιλή με Ρωσία στα 90ς;
Dec 11 21:39:09
waste
και ο στουρναρας με ΕΑΝ δουλευε
Dec 11 21:39:17
waste
καμια σχεδη λομπ
Dec 11 21:39:19
melville
το κυριο έξοδο ειναι αν το δώσεις σε πλατφορμα να στο τρέχει που κρατάει 30%
Dec 11 21:39:26
melville
ο φίλος το έτρεχε μονος
Dec 11 21:39:26
Lobito_VJ23
για εξήγα γιατί
Dec 11 21:39:27
poplar
δεν είναι πολλά τα έξοδα, 40 τετραγωνικά διαμέρισμα είανι
Dec 11 21:39:28
frantan
ρευμα κοινοχρηστα νερο καθαριστρια
Dec 11 21:39:38
Lobito_VJ23
γιατί όλα αυτά τα μέρη φαινονται σαν failed
Dec 11 21:39:45
frantan
καλα στο χωρο ειμαι κ ξερω
Dec 11 21:39:58
frantan
παρα πολλοι μπαινουν μεσα
Dec 11 21:40:07
waste
εγω δεν ξερω κανεναν που να εχει βγαλει λεφτα με το airbnb, και λεμε για λεφτα οχι να λεει α ενταξει ειναι σαν να το νοικιαζα
Dec 11 21:40:20
DutchMountains
πλας ενφια/τεκμηρια φραν..
Dec 11 21:40:28
melville
καλά δεν είπαμε γινεις πλούσιος ραντιερης με ένα ερμπιενμπι :-)
Dec 11 21:40:31
waste
και ο πακα που ειναι του χωρου ξερει μονο εναν δυο που μπηκαν πολυ νωρις και πηραν φθηνα στο κουκακι
Dec 11 21:40:39
frantan
ναι ντατς σου λεω πολλα εξοδα ο ιδιοκτητης
Dec 11 21:40:40
melville
αυτά τα κληρονομεις, δε τα κερδιζεις!
Dec 11 21:40:55
melville
ναι πλέον δεν αγοράζεις
Dec 11 21:40:56
waste
και η φορολογια μην ξεχναμε :)
Dec 11 21:40:59
paka13
ισχύει καθώς οι διανυκτερεύσεις δεν ανεβαίνουν πάνω από 200 εύκολα
Dec 11 21:40:59
melville
αυτό που λεω όμως ειναι
Dec 11 21:41:04
paka13
ετησίως
Dec 11 21:41:07
waste
ακουτε τον πακα?
Dec 11 21:41:08
poplar
η κουμπάρα μου πάντως με τα παιδιά της έχουν 9 μέχρι τώρα στο αίγιο, και βγάζουν λεφτά (δεν ξέρω πόσα, αν δεν έβγαζαν δεν θα αγόραζαν κι άλλα)
Dec 11 21:41:16
waste
200 διανυκτερευσεις αμα εισαι στο κουκακι :)
Dec 11 21:41:17
melville
ότι για την τσέπη σου αν έχεις δικό σου ακινητο airbnb> μακροχρονια μισθωση
Dec 11 21:41:31
waste
στο αιγιο?
Dec 11 21:41:35
waste
τι νοικιαζουν στο αιγιο?
Dec 11 21:41:56
poplar
ναι 9 διαμερίσματα, δεν ξέρω ποιός τα νοικιάζει, νομίζω αυτοι που πάνε στα καλάβρυτα για σκι
Dec 11 21:41:57
frantan
κ στα χανια καλα ειναι αλλα υπαρχει κ η υπολοιπη ελλαδα
Dec 11 21:41:58
waste
ποιος νοικιαζει airbnb στο αιγιο.... αχ ρε πως δουλευουν τα ονειρα
Dec 11 21:42:19
waste
παιδια καντε ο,τι θελετε δικα σας ειναι τα λεφτα
Dec 11 21:42:20
poplar
και εγώ το έχω απορία τέκη αλλά τα νοικιάζουν
Dec 11 21:42:27
melville
λολ τέκη
Dec 11 21:42:31
waste
εμενα με ρωτησατε τι σημαινει να βγεις απο το συστημα
Dec 11 21:42:34
waste
και σας λεω
Dec 11 21:42:53
melville
ερώτηση δίχως ειρωνεία: έχεις κοτούλες. και αν όχι γιατί;
Dec 11 21:42:57
melville
δεν ειρωνευομαι
Dec 11 21:43:02
waste
απο εκει και περα ο καθενας τα ζυγιζει οπως τα βλεπει και οπως του ερχεται αναγκη κλπ
Dec 11 21:43:04
nuxdogg
Εσύ τεκι έχεις βγει από το σύστημα;
Dec 11 21:43:09
waste
καλε δε διαμερισμα μενω
Dec 11 21:43:14
melville
α οκ
Dec 11 21:43:23
DutchMountains
εμ πιανουν 2-3.. συνεχιζουν να φτιαχνουν και αλλα.. μεχρι και να κορεστει η αγορα τους.. ή να κατσει καμια τυπου κορονα.. και να τρεχουν τα δανεια...
Dec 11 21:43:29
waste
nuxdogg: ναι πολυ περισσοτερο απο τους περισσοτερους σας, πολυ λιγοτερο απο τον ντατς και τον george και τον λουκα
Dec 11 21:43:46
nuxdogg
Οκ
Dec 11 21:43:52
melville
ντατς-george-λουκας εινα φαση ζωη στο χωριο δηλαδη;
Dec 11 21:43:54
melville
ευγε
Dec 11 21:43:57
waste
γιεπ
Dec 11 21:43:59
melville
με οικογενεια;
Dec 11 21:44:09
waste
οι δυο τελευταιοι επι κορωνας
Dec 11 21:44:15
waste
ειναι φρεσκοι χωριατες
Dec 11 21:44:16
melville
μπράβο, γεροί να ειναι
Dec 11 21:44:32
nuxdogg
Όντως μπράβο σας
Dec 11 21:44:41
Ritsa
Κι εγώ νησί
Dec 11 21:44:58
waste
επ τωρα τα λες εσυ
Dec 11 21:45:00
george40
καλησπερα,διαβαζα τα προηγουμενα
Dec 11 21:45:02
waste
σιγανοπαπαδιτσα :)
Dec 11 21:45:06
waste
τι νησι?
Dec 11 21:45:11
paka13
νησένιο
Dec 11 21:45:13
paka13
χοχο
Dec 11 21:45:15
Ritsa
Θάσος
Dec 11 21:45:31
waste
καινουργια ή απο παντα (πολυ την ακουω τη θασο τωρα τελευταια)
Dec 11 21:45:56
Ritsa
Το 12 από Θεσσαλονίκη
Dec 11 21:46:05
waste
οχι πολυ καινουργια δηλαδη
Dec 11 21:46:12
waste
τι σκατα γινεται με τη θασο
Dec 11 21:46:22
melville
βουλγαροι και σλάβοι τουριστες
Dec 11 21:46:22
waste
και η αργεντινα εδω πηγε το καλοκαιρι στη θασο :)
Dec 11 21:46:24
paka13
θάσο απέναντι από καβάλα
Dec 11 21:46:28
paka13
?
Dec 11 21:46:30
waste
ξερω εχω παει μικρος
Dec 11 21:46:41
waste
αμα εχεις σαλλονικια μανα τα κανεις τετοια
Dec 11 21:46:43
Ritsa
Βαλκανιοι
Dec 11 21:47:51
geospeck
φενεται πρασινο νησι
Dec 11 21:48:17
Ritsa
Σαν Χαλκιδική
Dec 11 21:48:25
geospeck
ποσην ωρα ειναι για Καβαλα;
Dec 11 21:48:29
waste
διπλα ειναι
Dec 11 21:48:46
Ritsa
45*
Dec 11 21:48:48
melville
σε άλλο θέμα, έβλεπα ενα ντοκιμαντερ για το βαρανασι.. ρε πώς ζουνε έτσι οι ινδοί;
Dec 11 21:49:09
DutchMountains
λολ μελ
Dec 11 21:49:13
melville
δεν νομίζω να υπάρχει άλλο παράδειγμα τόσο αναπτυγμένου πνευματικά πολιτισμού με τόσο χάλια υλικες συνθηκες
Dec 11 21:49:14
geospeck
εχει πολλα κουνουπια το καλοκαιρι στην Θασο;
Dec 11 21:49:22
melville
παντα ετσι ηταν αυτοι ή ο υπερπληθυσμος
Dec 11 21:49:29
melville
ντατς δε τα βλεπω πρωτη φορα
Dec 11 21:49:36
melville
αλλά όποτε τα βλέπω λεω αν ειναι δυνατον
Dec 11 21:49:50
waste
δεν ξερουμε πως ήταν πριν τους γαμησουν οι βρετανοι αλλα απο τοτε ετσι ειναι
Dec 11 21:50:16
waste
γιαυτο και ειναι αστειο οταν λενε οτι θα φτιαχνουν τα αιφον στην ινδια
Dec 11 21:50:17
DutchMountains
απο τους βρεττανους και μετα ετσι ειναι..
Dec 11 21:50:42
DutchMountains
απλα τελευταια νομιζουν οτι θα γινουν η νο1 παγκοσμια οικονομια και δυναμη..
Dec 11 21:50:50
waste
στον υπνο τους
Dec 11 21:51:17
george40
εχει καταλαβει κανεις αν οι ινδοι κανουν γαργαρα την φαση με το ισραηλ η αν ειναι μεσα με τα μπουνια;
Dec 11 21:51:31
Lobito_VJ23
δεν νομίζω πως έχουν το mindset για καπιταλισμό
Dec 11 21:51:38
george40
γιατι διαβαζω τον ινδο και ειναι στα καγκελα τωρα τελευταια
Dec 11 21:51:40
Lobito_VJ23
και δεν θέλουν να το αποδεχτούν
Dec 11 21:51:42
waste
η ψυχη τους θελει να ειναι μεσα για τα μπουνια, αλλα ντρεπονται λιγακι
Dec 11 21:51:58
Lobito_VJ23
δλδ;
Dec 11 21:52:08
Lobito_VJ23
να κάνουν την Γάζα parking?
Dec 11 21:52:14
waste
ναι
Dec 11 21:52:31
Lobito_VJ23
γιατι; επειδή είναι μουλάδες σαν τους εχθρούς πάκιδες;
Dec 11 21:52:37
george40
δεν τους βλεπω να το τρεχουν και πολυ ομως,αλλα οπως ειπα δεν ξερω τι βλεπω πια
Dec 11 21:52:49
waste
δηλαδη οι ινδοι αυτη τη στιγμη ειναι διχασμενοι αναμεσα στο γεγονος οτι ειναι οι τριτοκοσμικοι που μεχρι τωρα ετρωγαν ξυλο και στη φαντασιωση πως ειναι δυτικος κοσμος που γαμει τους πακηδες
Dec 11 21:53:08
waste
οι ινδοι δεν μπορουν να τρεξουν ετσι κι αλλιως
Dec 11 21:53:15
DutchMountains
ειναι "συμμαχοι" και πολυ θα ηθελαν να το εκδηλωσουν οπως λεει ο τεκης, απο διαφορους ινδους που βλεπω περιστασιακα
Dec 11 21:53:49
Lobito_VJ23
κρίμα τα παιδιά να είναι τόσο ραγιάδες
Dec 11 21:53:52
waste
ο μοντι και το κομμα του εχουν δουλεψει πολυ με τον ινδικο εθνικισμο, οχι γιατι οι του κογκρεσου δεν ηταν εθνικιστες ειναι και παρα ειναι
Dec 11 21:54:23
Lobito_VJ23
ο ινδικός εθνικισμός έχει χώρο για τους sikh;
Dec 11 21:54:28
waste
αλλα το BJP λιγο πολυ βασίζεται σε αυτή την ιδεα περι περιουσιου λαου κι ετσι οι ακολουθοι του βλεπουν στο ισραηλ ενα παραδειγμα προς μιμιση
Dec 11 21:54:39
george40
τοτε δεν βγαζεινοημα που πηραν αποστασεις στην ουκρανια
Dec 11 21:54:46
waste
γιατι δεν βγαζει?
Dec 11 21:54:54
Lobito_VJ23
γιατί για μένα Ινδία = ένα σωρό εθνότητες κάστες φάρες και γαμώ το χριστούλη τους μέσα γαμώ
Dec 11 21:54:58
DutchMountains
απλα η ινδικη ελιτ εχει τρελη ιδεα για τον εαυτο της, νομιζουν οτι πλησιαζουν την Κινα ενα πραμα..
Dec 11 21:55:06
george40
γιατι δεν ηταν φουλ δυση στο ουκρανικο;
Dec 11 21:55:08
waste
ουτε στον υπνο τους :)
Dec 11 21:55:19
waste
οχι δεν ηταν φουλη δυση στο ουκρανικο ισα ισα
Dec 11 21:55:27
george40
ναια υτο λεω
Dec 11 21:55:46
waste
ναι αλλα ο κοσμος δεν ειναι τοσο απλοικος
Dec 11 21:55:53
waste
ή εισαι μαζι μας ή εναντιον μας
Dec 11 21:56:04
waste
οι ινδοι ανηκουν στον τριτο κοσμο
Dec 11 21:56:14
waste
και αρα το multipolar world τους αρεσει
Dec 11 21:56:29
Lobito_VJ23
το έχουν αποδεχτεί πως αυτή είναι η θέση τους; να είναι τριτοκοσμικά μαυράκια;
Dec 11 21:56:32
george40
καλα εδειξαν ουδετεροτητα/συνεση/εγκρατεια διπλωματικα μιλωντας
Dec 11 21:56:51
waste
και αγοραζαν ρωσικο πετρεαλιο που το πουλανε στην ευρωπη ως ινδικο
Dec 11 21:57:06
waste
την ιδια στιγμη ομως τριβονται στη γκλιτσα του δυτικου τσοπανη γιατι ειναι λιγο ραγιαδες που λεει και ο λομπ. Τα ονειρα της ελιτ τους ειναι να ειναι δυτικοι
Dec 11 21:57:10
george40
και βγηκε ο σολτς χθες και κλαφτηκε ο ερμος λολ
Dec 11 21:57:11
paka13
κΑΛΑ αυτό το κάνει και η μότορ οίλ
Dec 11 21:57:36
waste
οποτε στη γαζα ειναι φουλ ισραηλ γιατι βλεπουν στο ισραηλ τον εαυτο τους
Dec 11 21:57:49
waste
(τους ισραηλινους δεν τους ρωτησαν που τους βλεπουν αλλα αυτη ειναι αλλη ιστορια)
Dec 11 21:58:02
george40
λολ σωστο
Dec 11 21:58:23
waste
και επιπλεον εχουν βαλει λιγο φρενο στα brics
Dec 11 21:58:37
waste
αλλα δεν ξερουν τι να κανουν εδω που τα λεμε γιατι βλεπουν το που γερνει η πλαστιγγα
Dec 11 21:59:07
waste
η αφήγηση ειναι τύπου τρομοκρατες χαμας εχουμε κι εμεις τετοια προβληματα
Dec 11 22:02:07
DutchMountains
εκει στο κασμιρ...
Dec 11 22:02:24
waste
εχθες ο ισραηλινος στρατος εριξε με c130 προμηθειες στη γαζα με τηλεκατευθυνομενα αλεξιπτωτα
Dec 11 22:02:40
waste
σε περιπτωση που καταλαβαινετε τι σημαινει αυτο :)
Dec 11 22:02:53
DutchMountains
για το στρατο τους.. φαντάζομαι?
Dec 11 22:03:02
waste
ε τι για τους αραπηδες?
Dec 11 22:03:02
Lobito_VJ23
στον πόλεμο όλα μπόμπες σημαίνουν
Dec 11 22:03:19
paka13
έχουν και αυτοί λοτζίστικς προβλεμς
Dec 11 22:03:20
paka13
?
Dec 11 22:03:27
Lobito_VJ23
αυτό σημαίνει πως υπάρχει airspace denial (!?)
Dec 11 22:03:27
waste
ακριβως πακα
Dec 11 22:03:27
melville
καλο βραδυ
Dec 11 22:03:37
DutchMountains
μαλιστα.. τοσο καλα εχουν εδραιωθει στη γαζα ε? ουτε φορτηγο δεν περναει..
Dec 11 22:03:38
waste
αυτό σημαίνει ότι κατάφεραν να αποκλειστουν σε μια λωριδα 8χλμ βαθος :)
Dec 11 22:03:58
paka13
τέκι, τι έγινε στο λίβανο, έριξαν βομβες φωσφόρου? και σκότωσαν 150 χεζμπολάδες?
Dec 11 22:04:03
waste
λολ
Dec 11 22:04:41
waste
αν σκοτωναν 150 χεζμπλαδες σε μια βδομαδα θα ειχαν κανει τα μισα στρατοπεδα ισωμα στο ισραηλ ;)
Dec 11 22:04:52
waste
εγω ειδα 3 ή 4 νεκρους χεζμπολαδες
Dec 11 22:05:12
waste
οι βομβες φωσφορου ειναι λιγο ασχετες τις ριχνουν για να ειδοποιησουν τους κατοικους οτι θα τους βομβαρδισουν
Dec 11 22:05:34
waste
τωρα αν τον ακουμπησει κα κανεναν ο φωσφορος καλα να παθει οπως κι αν καψει και τιποτα ελιες
Dec 11 22:05:54
waste
ειναι λιγο απιθανο να βρισκονται μαζεμενοι 150 χεζμπολαδες σε ενα σημειο
Dec 11 22:07:05
waste
που το ακουσες αυτο πακα?
Dec 11 22:07:25
paka13
κάπου το διάβασα, στα κλασσικά δυτικά ΜΜΕ
Dec 11 22:07:37
waste
αα οκ τοτε ηταν εντελως fake news
Dec 11 22:08:04
waste
κοιτα τα βασικα νεα ειναι οτι οι ισραηλινοι μαζευουν διαφορους αμαχους στη γαζα τους γδυνουν και τους παρουσιαζουν ως χαμας
Dec 11 22:08:36
waste
και ειναι κατι κακομοιροι μεσηλικες σαν κι εμας λιγο χοντρουληδες λιγο ταλαιποροι
Dec 11 22:08:41
waste
δηλαδη σίγουρα όχι χαμας :)
Dec 11 22:08:59
DutchMountains
αφου δεν εφυγαν απο κει, χαμας ειναι
Dec 11 22:09:15
waste
και τα αλλα νεα ειναι οτι στο ισραηλ εχει αρχισει να γινεται λιγο σουσουρο με τις απωλιες που μαζευονται στα κρυφα
Dec 11 22:09:24
waste
σωστο ντατς νομιζω αυτη ειναι η λογικη
Dec 11 22:09:35
paka13
πόσοι να είναι αυτοί?
Dec 11 22:10:05
waste
ποιος ξερει αλλα τα διαφορα ΜΜΕ αρχισαν να ρωτανε πολιτικα νοσοκομεια για το ποσους τραυματιες εχουν και ειναι μπολικες χιλιαδες
Dec 11 22:10:17
waste
που σημαινει οτι τα στρατιωτικα νοσοκομεια ειναι φουλ
Dec 11 22:10:34
waste
επισης λενε οτι τους διωχνουν αρον αρων για να φερνουν τους καινουργιους
Dec 11 22:10:52
waste
και οτι οι περισσοτεροι ειναι εντελως σακατεμενοι
Dec 11 22:11:24
waste
την ιδια στιγμη ο ισραηλινος στρατος ανακοινωνει κατι τυπου 2 νεκρους την ημερα :)
Dec 11 22:11:36
Lobito_VJ23
φαντάρια ή ένοχους πολίτες;
Dec 11 22:11:47
giannisf
πόσες είναι οι επίσημες απώλειες; και πόσες οι ανεπίσημες;
Dec 11 22:12:01
waste
φανταρια βρε λομπ
Dec 11 22:12:01
paka13
κάπου στους 300 τους υπολόγιζαν
Dec 11 22:12:47
Lobito_VJ23
α κρίμα, ήλπιζα πως πεθαίνουν και άστολοι
Dec 11 22:12:49
DutchMountains
ειναι λιγο fog of war η κατασταση.. τι απωλειες να ανακοινωνουν και ποιος να πιστεψει?
Dec 11 22:13:13
waste
κοιτα οι χεζμπολαδες ειναι γενικα αξιοπιστοι σε αυτα που ανακοινωνουν
Dec 11 22:13:41
waste
και απο τα βιντεακια που δειχνουν οι χαμαδες και οι ισραηλινοι βλεπεις λιγο πολυ την κατασταση που επικρατει στη γαζα
Dec 11 22:14:07
waste
οι ισραηλινοι εχουν ελαχιστα βιντεακια που σκοτωνουν χαμαδες και υποψιαζομαι οτι αν ειχαν δεν θα τα εκρυβαν
Dec 11 22:14:15
DutchMountains
την γενικη κατασταση βλεπεις.. οποτε βγαζεις μονος συμπερασματα με οτι αυτο συνεπαγεται
Dec 11 22:14:31
waste
βλέπεις το πως πολεμανε οι μεν και οι δε
Dec 11 22:14:56
waste
DutchMountains: εγω το ματς το εχω ληξει απο την πρωτη βδομαδα και το εγραψα τωρα μενει να δουμε αν θα εχω και δικιο ;)
Dec 11 22:15:21
DutchMountains
βρε δεν διαφωνω και δεν σου κανω κριτικη
Dec 11 22:16:00
DutchMountains
απλα παντα κραταω μικροτερο καλαθι ολων των πλευρων
Dec 11 22:16:10
waste
κοιτα ο ισραηλινος στρατος φαίνεται εντελως τικτοκ αρμυ που τον λενε οι οχτροι του. Και το αυτο ειδαμε και το 2006 ξεκαθαρα
Dec 11 22:16:20
waste
με ποιο τροπο απο το 2006 μεχρι σημερα εγιναν καλυτεροι?
Dec 11 22:16:34
waste
δεν εγιναν και εγιναν χειροτεροι διοτι ειναι κι αυτοι δυτικοι
Dec 11 22:16:51
DutchMountains
ω γιες
Dec 11 22:16:55
waste
οποτε αυτο που τους μενει ειναι η φαντασιωση παντοδυναμιας που εχουνε
Dec 11 22:17:12
waste
αλλα εσυ θα πιστευες οτι το 2023 θα κυκλοφορουσαν με M113???
Dec 11 22:17:18
waste
ουτε στην ουκρανια δεν τα χρησιμοποιουν αυτα :)
Dec 11 22:17:40
waste
κι αυτό δειχνει λιγο πολύ μια κλασικη ιστορια ενος δυτικου στρατου
Dec 11 22:17:48
DutchMountains
τα καλα τα φυλανε για αργοτερα ;)
Dec 11 22:17:53
waste
εχεις τα καλα μερκαβα και τα καλα APC για τον επαγγελματικο στρατο
Dec 11 22:18:02
waste
και μετα για τους εφεδρους m113
Dec 11 22:18:46
waste
και την ιδια στιγμη καθονται ολοι κλεισμενοι στα αρματα τους γιαυτο και τα νοσοκομεια δηλωναν πως εχουν εκατονταδες τυφλους
Dec 11 22:18:56
waste
που ειναι λιγο παραλογη ανακοινωση
Dec 11 22:19:09
waste
τυπου τι κανουν οι χαμαδες του σημαδευουν με λειζερ στα ματια?
Dec 11 22:19:38
DutchMountains
ειχανεχουν πεσει στη λουμπα περναμε καλα, τα θεματα λυθηκαν, επιτελους να ασχοληθουμε με τις σταρταπ μας..
Dec 11 22:19:45
waste
ακριβως
Dec 11 22:19:53
waste
και αυτο δεν γινεται οταν εχεις απαρτχαιντ
Dec 11 22:20:05
waste
οταν εχεις απαρτχαιντ πρεπει να εισαι σπαρτιατης
Dec 11 22:21:17
Lobito_VJ23
στην Ελλάς τα Μ113 τα λέμε "παπάκια"
Dec 11 22:21:30
waste
και στην ουκρανια για παπακια τα χρησιμοποιουν
Dec 11 22:21:51
waste
αλλα δεν εχει σημασια, διοτι ειναι τοσο λεπτη η θωρακιση του που ο,τι και να σε χτυπησει τη γαμησες
Dec 11 22:22:11
waste
και μεχρι τωρα ειχαμε την ιδεα των μετοπισθεν
Dec 11 22:22:19
waste
αλλα τα μετοπισθεν τωρα ειναι πολυ πολυ πισω
Dec 11 22:22:38
waste
αρα το παπακι ή θα σε αφήσει 10-15χλμ μακρια που ειναι δωρο αδωρο
Dec 11 22:22:54
waste
ή θα σε φερει πιο κοντα και θα κινδυνεψεις να την γινεις κεμπαμπ μεσα στο παπακι
Dec 11 22:23:26
Lobito_VJ23
και τουμπάρουν εύκολα
Dec 11 22:24:07
paka13
αυτά είναι
Dec 11 22:24:28
waste
γενικα οι δυση ζοριζεται ;)
Dec 11 22:24:41
waste
και τα επιτοκια δεν θα πεσουν :)
Dec 11 22:24:45
Lobito_VJ23
μη έχοντας κεκλιμένη θωράκηση είναι πολύ δύσκολο να προβάλεις άμυνα στην κινητική ενέργεια
Dec 11 22:24:51
paka13
να σε ρωτήσω κάτι άσχετο
Dec 11 22:24:53
waste
αμα πεσουν θα εχουμε τοσα πανηγυρια
Dec 11 22:25:06
paka13
δεν είχε απαγοερυτεί το naked short selling?
Dec 11 22:25:09
waste
Lobito_VJ23: ξεχνας οτι ειναι αλουμινενια εεε??
Dec 11 22:25:26
waste
paka13: αναλογως σε πια αγορα μιλας πακα?
Dec 11 22:25:51
paka13
παίζει διαφορά σε πρωτογενή, φιουτερς κλπ?
Dec 11 22:25:51
Lobito_VJ23
δεν νομίζω τέκη
Dec 11 22:26:05
Lobito_VJ23
αλουμινιένια είναι κάτι ρώσικα των αλεξιπτωτιστώνε
Dec 11 22:26:22
Lobito_VJ23
πα να το δω
Dec 11 22:26:24
paka13
αλουμινένια είναι τα μερκάβα?
Dec 11 22:26:25
waste
τα παντα παιζουν :)
Dec 11 22:26:34
waste
οχι το m113 ειναι αλουμινενιο
Dec 11 22:26:42
waste
γιεπ :)
Dec 11 22:27:03
Lobito_VJ23
ναι έχεις δίκιο
Dec 11 22:27:07
waste
η καθε αγορα πακα εχει τους κανονες της και το τι επιτρεπεται και οχι μερικες φορες ειναι λιγο obscure
Dec 11 22:27:11
Lobito_VJ23
οκ και αλουμίνιο και όχι κεκλημένο
Dec 11 22:27:20
ftero
παιζει μηπως κ καμια ερευνα που να λεει πως το αλουμινιο ειναι πιο ντουρο απο το ατσαλι;
Dec 11 22:27:31
waste
εννοω με την ΤτΕ και τα ελληνικα ομολγα θυμασαι ποση δουλεια ηταν να καταλαβεις οτι εκαναν naked short?
Dec 11 22:27:33
paka13
The Merkava 4M uses NxRA (Non-Explosive Reactive Armor) without heavy metal inserts, and without a steel cover-plate.
Dec 11 22:27:38
ftero
στον κοσμο της αντστροφης ολα τα περιμενω
Dec 11 22:27:39
Lobito_VJ23
εν τω μεταξύ τα πυρομαχικά κοίλου γεμίσματος...καλύτερα να είχες σοκολάτα
Dec 11 22:27:48
paka13
δεν υπάρχει τέτοιο φτερό
Dec 11 22:28:08
waste
οχι το αλουμινιο ειναι απλα ελαφρυ
Dec 11 22:28:23
paka13
έχει και μεγάλη αντοχή, αλλά δεν είναι σαν τα ατσάλια
Dec 11 22:28:24
waste
και τα m113 ειναι για να σε προστατευουν απο κανενα καλαζνικοφ κι αυτο οχι απο πολυ κοντα :)
Dec 11 22:28:35
ftero
εσεις του hard science δεν εχετε φαντασια, δεν παιρνετε ιδεες απο ιατρικη
Dec 11 22:28:47
waste
τα μερκαβα 4 τελειωνουν πακα :)
Dec 11 22:29:02
waste
σε λιγο θα μπουν τα 3 στην γαζα :)
Dec 11 22:29:03
paka13
The tensile strength of common structural steel can range from 400 MPa to 500 MPa (58,000 to 72,500 psi), while that of Aluminum is typically around 90 MPa (13,000 psi).
Dec 11 22:29:14
Lobito_VJ23
https://en.wikipedia.org/wiki/BMD-4
Dec 11 22:29:20
Lobito_VJ23
κι αυτό είναι αλουμινιένιο
Dec 11 22:29:28
Lobito_VJ23
εγώ αυτό ήξερα ως το μόνο
Dec 11 22:29:37
ftero
δηλ ανταλλαξαν ταχυτητα με θωρακιση;
Dec 11 22:30:02
waste
δεν ειναι μονο θεμα ταχυτητας, ολη η κατασκευη γινεται ελαφρια οποτε δεν θελεις τοσο μεγαλη μηχανη κλπ
Dec 11 22:30:33
ftero
αλλα δεν ειναι θωρακισμενο οπως γενικα περιμενεις
Dec 11 22:30:43
Lobito_VJ23
τα κουβαλάς και με κάνα αεροπορικό μέσο
Dec 11 22:30:50
waste
οχι ειναι απλα για να μεταφερει κοσμο
Dec 11 22:30:51
paka13
και αυτό αλουμινένιο λομπ
Dec 11 22:31:12
Lobito_VJ23
είναι για να πολεμάς ινδιάνους
Dec 11 22:31:46
paka13
ωραίο το παρακάτω
Dec 11 22:31:48
paka13
Generally speaking, steel is stronger than aluminum. That said, once the lighter weight of aluminum is factored into the equation, aluminum comes out on top with a superior strength-to-weight ratio. Identifying which metal has the better strength for your application will depend on your design's flexibility.
Dec 11 22:32:00
Lobito_VJ23
σε κάποιο ψεκομέρος διάβαζα πως οι ρώσοι προτιμάνε τα Τ80 που είναι glorified T72, από τα Τ90
Dec 11 22:32:02
paka13
αρκεί να μη σου ρίχνουν με αντιαρματικά!!!!
Dec 11 22:32:22
paka13
κάνει ωραία φάση για παρουσιάσεις και κοστμπενεφιτ,
Dec 11 22:32:25
waste
για να ειμαστε ειλικρινεις οταν φτιαχθηκαν τα μ113 κανεις δεν σκεφτοταν οτι οι φανταροι θα καθονται μεσα για να προστατευθουν :)
Dec 11 22:32:34
Lobito_VJ23
πάκα αυτά αν έχεις αμφότερα σε θερμοκρασία δωματίου
Dec 11 22:32:45
paka13
αλλά άμα είσαι σε εμπόλεμη ζώνη, κλάψτα...
Dec 11 22:32:58
Lobito_VJ23
μετά τους 150 βαθμούς κελσίου το αλουμίνιο αρχίζει και τα παρατάει
Dec 11 22:33:12
waste
το βασικο προβλημα του αλουμινιου στον πολεμο ειναι οτι αναφλεγεται :)
Dec 11 22:33:18
waste
σαν τεσλα ενα πραγμα :)
Dec 11 22:33:24
Lobito_VJ23
αυτό είναι το μαγνήσιο τέκη
Dec 11 22:33:31
paka13
το αλουμίνιο ή το μαγνήσιο?
Dec 11 22:33:35
paka13
α γεια σου.
Dec 11 22:33:41
paka13
γιατί λέμε αλουμίνιο για ευκολία
Dec 11 22:33:41
waste
και το αλουμινιο :)
Dec 11 22:33:45
Lobito_VJ23
που οξειδώνεται πολύ εριστικά
Dec 11 22:33:55
paka13
αλλά τελικά είναι κράμα αλουμινίου με μαγνήσιο και άλλα
Dec 11 22:34:15
Lobito_VJ23
το αλουμίνιο απλά έχει χαμηλό σημείο τήξης και γενικά μετά τους 150 βαθμούς χάνει πολύ από την αντοχή του
Dec 11 22:34:21
waste
θυμαστε εκεινο το σαουδαραβικο πλοιο που εκαναν κεμπαμπ οι ανσαραλλα?? :)
Dec 11 22:34:36
paka13
οχι
Dec 11 22:34:42
waste
ηταν αλουμινενιο :)
Dec 11 22:34:58
waste
δεν εμεινε κολυμπυθροξυλο απανθρακωθηκε ολοκληρο
Dec 11 22:35:13
Lobito_VJ23
ναι λιώνει και δεν μπορεί να διατηρήσει firewall
Dec 11 22:36:00
ftero
στον εμπρησμο της χαβαης εδειχναν λιωμενες ζαντες
Dec 11 22:36:03
waste
γενικα τα πραγματα ειναι ζορικα για τη δυση
Dec 11 22:36:06
ftero
σαν παστα ειχαν γινει
Dec 11 22:36:09
Lobito_VJ23
αλλά δεν καίγεται όπως "καίγεται" το μαγνήσιο (που οξειδώνεται πολύ εριστικά κι εξόθερμα)--> βλέπε μοτέρ από Β29
Dec 11 22:36:30
paka13
λοιπόν, σας αφήνω στο πυρ της κολάσεως, αμαρτωλά καθίκια
Dec 11 22:36:39
waste
εγω αυριο θα αμαρτησω
Dec 11 22:36:42
paka13
μεσιέ τέκι, αναμένουμε το άρθρο σου
Dec 11 22:36:42
waste
σημερα εχω irc
Dec 11 22:36:48
Lobito_VJ23
ελπίζουμε κι αρματωλά συντόμως
Dec 11 22:36:51
waste
τεταρτη ινσαλα
Dec 11 22:36:53
DutchMountains
γεια σου πακα
Dec 11 22:36:58
DutchMountains
και παλι thanks
Dec 11 22:37:01
waste
ή πεμπτη πρωι αναλογως
Dec 11 22:37:04
paka13
λομπ, εσύ όλο με τα άρματα κωλοτρώγεσαι
Dec 11 22:37:15
waste
αφου δεν μιλαμε για πορσε
Dec 11 22:37:22
paka13
γιατί δεν πας εθελοντής?
Dec 11 22:37:23
waste
παει στο πιο κοντινο που μπορει :)
Dec 11 22:37:28
Lobito_VJ23
μαμή τις ιστορίας, ΤΕΙ νοσηλευτικής πέρασε η ιστορία
Dec 11 22:37:48
paka13
ντατς, στο επόμενο ιρς να έχεις λύσει τις ασκήσεις σου
Dec 11 22:38:01
DutchMountains
λολ οκ
Dec 11 22:38:04
paka13
(του έχω δώσει υλικό για διάβασμα)
Dec 11 22:38:06
Lobito_VJ23
paka13 είμαι σφόδρα κατά του "να κάνει ο καθένας ό,τι του αρέσει"...δεν λειτουργεί καλά στο μοντελάκι μου
Dec 11 22:38:22
paka13
σφόδρα ενάντια
Dec 11 22:38:32
Lobito_VJ23
και σκόρδα
Dec 11 22:38:55
waste
το προβλημα ειναι ποιος θα αποφασισει τι θα κανει ποιος :)
Dec 11 22:39:12
paka13
κλασσικό πρόβλημα στις κενωνίες.
Dec 11 22:39:14
Lobito_VJ23
αυτό είναι πρόβλημα
Dec 11 22:39:16
waste
εκει ξερεις εχουμε μερικα προβληματα εχμμ πως να το πω διακυβερνησης :)
Dec 11 22:39:26
paka13
γυρίστε το στον κροπότκιν
Dec 11 22:39:31
paka13
άβε
Dec 11 22:39:52
Lobito_VJ23
αλλά όταν όλοι αναγκάζονται τότε ελπίζω πως ίσως στρέψουν και κάνα όπλο στους εξαναγκαστές
Dec 11 22:40:14
Lobito_VJ23
όσο οι εξαναγκαστές αφήνουν περιθώρια για τσιλιμπουρδίσματα, ε που να τρέχεις με τα τακούνια στα χαρακώματα
Dec 11 22:40:16
waste
προσεξε μη γινεις κκες στα γεραματα
Dec 11 22:40:17
DutchMountains
αρκει να εχουν οπλο..
Dec 11 22:40:48
DutchMountains
εμεις παντως καλυτερα να βλεπουμε απο μακρυα..
Dec 11 22:41:22
Lobito_VJ23
ντατς αυτό ισχύει πάντου και πάντα
Dec 11 22:42:26
DutchMountains
ο ηρωισμος είναι τελικα η εκλεπτυσμένη μετάφραση του εγωισμου?
Dec 11 22:42:56
Lobito_VJ23
πφφφ, 9 στα 8 ο ηρωισμός είναι το παραμύθι που λένε οι ζωντανοί
Dec 11 22:43:17
DutchMountains
glorified.. πως το λέτε στα ελληνιικα?
Dec 11 22:43:58
Lobito_VJ23
μπας και κοροϊδέψουν κάναν ακόμη να γίνει κιμάς για πάρτυ τους, ή μπας και δεν νοιώθουν μαλάκες που δεν έχουν ποδάρια πλέον (αλεπού-αίσωπος)
Dec 11 22:44:36
waste
γιαυτο κερδανε οι χαμαδες λομπ
Dec 11 22:44:47
waste
γιατι πιστευουν στον ηρωισμο πως εχει νοημα
Dec 11 22:44:49
Lobito_VJ23
α τέκη σε έχω ξεκαθαρίσει
Dec 11 22:44:57
waste
οπως λενε και οι χεζμπολαδες
Dec 11 22:45:05
Lobito_VJ23
πως άλλο πράγματα το προσωπικό επίπεδο, άλλο πράγμα τι κερδίζει το στρατέγκο
Dec 11 22:45:13
Lobito_VJ23
δυστυχώς αυτά τα δύο συχνά είναι αντιδιαμετρικά
Dec 11 22:45:23
waste
εσυ λομπ ομως θελεις να εισαι ο στρατεγκιστας
Dec 11 22:45:33
waste
που λεει στους αλλους τι να κανουν ;)
Dec 11 22:45:40
Lobito_VJ23
άντε πάλι
Dec 11 22:45:54
Lobito_VJ23
εγώ λέω τι θέλω από πλευράς στρατέγκο
Dec 11 22:46:09
waste
γιατι στο κουμουνιστικο σου ονειρο ετσι θα ερθει η δικαιωσυνη :)
Dec 11 22:46:57
Lobito_VJ23
και λέω πως αν δεν είμαι επι χάρτου και είμαι επι λάσπεος, τότε προτιμώ να έχω κι εσάς μαζί μου (και ειδικά όσους δεν το γουστάρουν) αντί να είμαι μόνος μου ή με λίγους στρατόκαυλους
Dec 11 22:47:30
waste
ναι αλλα θελεις να συνταχθεις :)
Dec 11 22:47:52
Lobito_VJ23
σαν γιακωβίνος η δικαιωσύνη είναι για τους χαζούς, το συμφέρον μας είναι αυτό που μετράει
Dec 11 22:48:18
waste
το συμφερον σε κανει καθικι λομπ
Dec 11 22:48:20
Lobito_VJ23
το δικό μου συμφέρον είναι ποπολάρικο γιατί πραγματικά δεν έχω καμία μα καμία όρεξη να καβαλήσω και να διοικήσω άλλους
Dec 11 22:48:23
waste
ακριβως οπως τους γιακωβινους
Dec 11 22:49:06
waste
και στην αρχή το κανεις για το καλο της επαναστασης, μετα το κανεις για το καλο του κομματος και στο τελος για το καλο το δικο σου
Dec 11 22:49:10
Lobito_VJ23
καθίκι είναι αυτός που γουστάρει να κάνει κακό, καλύτερα να με πεις όπως οι ναζί που θεωρούσαν πως απλά κάνουν την ντολειά τους
Dec 11 22:49:19
waste
αυτη η τσουληθρα ξερουμε πολυ καλα οτι δεν εχει σταματημο
Dec 11 22:49:29
ftero
ετσι ειναι οι εκπτωσεις στην ηθικη. σαν ξεκινησουν κατηφορα
Dec 11 22:49:38
ftero
ααα σορυ
Dec 11 22:49:51
waste
αρα ο γιακωβινισμος ή ο λενινισμος είναι by design χαμενοι επο χερι
Dec 11 22:50:02
waste
γιατι φτιαχνουν καθικια
Dec 11 22:50:13
waste
ειπαμε πρωην μαοικος νυν αριβιστας
Dec 11 22:50:17
Lobito_VJ23
όχι τέκη εμένα ξεκινάει ανάποδα
Dec 11 22:50:22
Lobito_VJ23
ξεκινάει από το καλό για μένα
Dec 11 22:50:40
Lobito_VJ23
απλά τυγχάνει να μην θεωρώ το καλό για μένα = κάποιος θρόνος
Dec 11 22:51:16
Lobito_VJ23
το καλό για μένα, ειλικρινά, δεν το λέω με διάθεση χριστιανική (ηθικισμός, ανωτερότητα) είναι να είμαι μια μετριότητα
Dec 11 22:51:40
Lobito_VJ23
απλά ο κόσμος των μετριοτήτων να είναι άνετος
Dec 11 22:52:10
waste
να σε γνωρισω στο ενα ουρι μου κι αυτηνης της αρεσει πολυ αυτος ο ρολος :)
Dec 11 22:52:17
Lobito_VJ23
δεν θέλω να προσπαθήσω να ξεχωρίσω να βολευτώ κτλ, θέλω η κοινωνία να είναι άνετη ώστε να μην χρειάζεται εγώ να προσπαθήσω
Dec 11 22:52:32
waste
και πως θα γινει αυτο λομπ?
Dec 11 22:52:49
Lobito_VJ23
εδώ υπάρχει ένα φιλοσοφικό κενό στην επαναστατική θεωρία
Dec 11 22:52:53
Lobito_VJ23
αν έχεις ιδέες ακούω
Dec 11 22:53:10
waste
εγω λεω ουδεν καινο υπο τον ηλιο
Dec 11 22:53:25
waste
και οσοι μαρκετινιστας ειπαν πως υπαρχει καινο
Dec 11 22:53:32
merovingian
δύσκολοι καιροί για πρίγκηπες λομπ
Dec 11 22:53:32
waste
εγιναν κουμουνιστας
Dec 11 22:53:36
waste
ή σταρταπ :)
Dec 11 22:54:20
Lobito_VJ23
καθώς οι περισσότεροι ξεφτέρηδες ακολουθούν αυτό που είπες, και γίνονται ατομιστές, αλλά αυτοί είναι και λίγο πιο εργατικοί, δεν γουστάρουν και τον κόσμο, έχουν και μεγάλη ιδέα για την πάρτυ τους
Dec 11 22:55:36
waste
αν δεν ειχαν μεγαλη ιδεα για την παρτη τους γιατι να στησουν κωλο να διοικουν? για να κωλοβαρας εσυ?
Dec 11 22:55:53
waste
στα λεω εγω που κοινωνικα ειχα το ρολο του ξεφτεριου
Dec 11 22:56:21
Lobito_VJ23
ναι για να κωλοβαράω εγώ (βολεύει...εμένα)
Dec 11 22:56:40
Lobito_VJ23
για να κωλοβαράει η μετριότητα κι εγώ να είμαι μέσα σε αυτή την μετριότητα
Dec 11 22:56:56
Lobito_VJ23
όχι για να κωλοβαράει κατ'εξαίρεση ο λόμπιτο
Dec 11 22:57:05
waste
ωραια εγω που δεν κωλοβαραω λοιπον και πρεπει να σου κανω τον προτζεκτ μανατζερ καποια στιγμη θα πω ρε εγω ειμαι ο μαλακας της παρεας?
Dec 11 22:57:20
waste
και ή θα παραιτηθω ή θα πω κατσε να εκμεταλλευτω τον κωλοβαρα
Dec 11 22:57:24
Lobito_VJ23
να το κάνεις μόνο αν σου αρέσει, αν δεν σου αρέσει join us
Dec 11 22:57:32
Lobito_VJ23
να παραιτηθείς
Dec 11 22:57:32
waste
λολ
Dec 11 22:57:48
DutchMountains
αυτο παιζει μονο στο πικ πριν την αλλαγη αφηγησης λομπ, και ειναι πολυ συντομο..
Dec 11 22:57:48
waste
λομπιτο ξερεις πολλους μεγαλους γραφειοκρατικους οργανισμου να δουλευουν καλα
Dec 11 22:57:49
waste
?
Dec 11 22:57:54
waste
διοτι αυτο περιγραφεις ;)
Dec 11 22:58:01
Lobito_VJ23
όχι ρε τέκη, γι'αυτό είμαι αναρχίζοντας
Dec 11 22:58:20
Lobito_VJ23
αλλά με ακούς σαν κομμουνίζοντα γιατί σου μιλάω για το πως λειτουργουν τα συστήματα
Dec 11 22:58:30
waste
αναρχιστας που θελεις να σου λενε οι αλλοι τι να κανεις γαι να μην πρεπει να κουραζεσαι εσυ :)
Dec 11 22:58:50
waste
αυτα τα εχει λυσει πολλα χρονια ο φραγκλινος
Dec 11 22:58:52
Lobito_VJ23
ε όχι ακριβώς, αλλά μπορώ να το δεχτώ κι αυτό υπό συνθήκες
Dec 11 22:59:16
waste
αμα θελεις λιγο παραπανω ασφαλεια και προσφερεις λιγη ελευθερια στο τελος δεν θα εχεις ουτε το ενα ουτε το αλλο ;)
Dec 11 22:59:57
waste
ή θα είμαστε μια κοινωνια μετριωτητων που την δουλεια θα την αναλαβει η γραφειοκρατια δηλαδη τα προτοκολα
Dec 11 23:00:03
Lobito_VJ23
τέκη δεν ζητάω έναν καλό πατερούλη, είπαμε έχω αναρχικά γονίδια, θα ήταν καλός αν υπήρχε, αλλά δεν πολύ πιστεύω στον αη βασίλη
Dec 11 23:00:11
waste
ή θα εχουμε διοικητες
Dec 11 23:00:28
waste
στα λεω εγω που παντα ηθελαν να μου δωσουν τη θεση του διοικητη :)
Dec 11 23:00:38
waste
και σου λεω ψαχνεις μαλακες?
Dec 11 23:01:13
waste
διοτι ο διοικητης που σκεφτεται για το πως θα ειστε εσεις καλα τρωει λασπη εννοω θα κανει ολη τη δουλεια αυτος :)
Dec 11 23:02:26
Lobito_VJ23
άλλα πράγματα είπα εγώ αλλού πήγες την κοβέντα εσύ
Dec 11 23:02:26
waste
κι εκει λοιπον που ο διοικητης ειναι σαν κι εμενα δηλαδη δεν ειναι απληστος ουτε θελει να γινει πλουσιος, αρχιζεις και γινεσαι σαδιστης :)
Dec 11 23:02:57
waste
και λες κατσε να βαλω τα λεμινγκς να μου κανουν αυτο να δω πως παει το συστημα :)
Dec 11 23:03:11
waste
ετσι κι αλλιως σκατα θα τα κανουν, οποτε θα βαλω 10 μαζι να το κανουν
Dec 11 23:03:24
Lobito_VJ23
αλλά κι έτσι να είναι, εγώ αυτό που ευχήθηκα ήταν να μην υπάρχει βαλβίδα εκτόνωσης μήπως και στρέψουμε τα όπλα στους διοικητές που δεν θέλουν να είναι μαλάκες
Dec 11 23:03:51
Lobito_VJ23
και οι μέλισσες την βασίλισα την σκοτώνουν όταν δεν υπηρετεί την κομμούνα
Dec 11 23:04:11
waste
α καλα
Dec 11 23:04:22
waste
μεχρι να γινει αυτο θα εχουν γεννηθει πολλες βασιλισσες :)
Dec 11 23:05:02
waste
εκτος αν οι βολεμενοι μουζικοι που περιγραφεις εχουν death wish
Dec 11 23:05:14
waste
δεν θα εχουν οποτε θα πρεπει πρωτα να τους ξεβολεψω εγω
Dec 11 23:05:23
waste
μετα να πεισθουν και οι ιδιοι οτι ειναι ξεβολεμενοι :)
Dec 11 23:05:37
waste
και πολλα βηματα παρακατω να σκοτωσουν τη βασιλισσα :)
Dec 11 23:06:08
Lobito_VJ23
γι'αυτό και τα ξεχωρισα και είπα σε προσωπικό επίπεδο σας εύχομαι να την σκαπουλάρετε, να είστε μακριά και να σχολιάζετε μεταξύ τύρου κι άχλαδου και είμαι ειλικρινής, δεν το λέω ειρωνικά πως δεν θέλω να την πληρώσετε
Dec 11 23:06:57
Lobito_VJ23
παρόλα αυτάα το μοντελάκι μου λέει πως όσο πιο πολλοί μποορύν να την σκαπουλάρουν τόσο πιο πολύ απομακρύνεται η αλλαγή, γι'αυτό λέγεται βαλβίδα εκτόνωσης/ όπια του λαού κι άλλα τέτοια
Dec 11 23:06:57
waste
το πιανεις ποσο παραλογο ειναι αυτο που λες
Dec 11 23:07:01
Lobito_VJ23
όχι
Dec 11 23:07:26
Lobito_VJ23
είναι παράλογο μόνο όταν θες να είσαι το ίδιο σε μικροσκοπικό και μακροσκοπικό επίπεδο
Dec 11 23:07:31
waste
δεν σου εχει περασει απο το μαυλο οτι οι ανθρωποι και οι κοινωνιες δεν ειναι μηχανιστικα πραγματα
Dec 11 23:07:36
waste
και δεν υπαρχει μικρο-μακρο
Dec 11 23:07:49
waste
αυτο ειναι ενα κολπακι που αντεγραψαν οι οικονομολογοι απο τους φυσικους
Dec 11 23:07:53
waste
ταχυδακτυλουργικο
Dec 11 23:08:18
waste
αν οι πολλοι δεν την σκαπουλαρουν, δεν υπαρχει κανενα μανιουαλ που λεει οτι θα αντιδρασουν
Dec 11 23:08:34
waste
δες το σοβιετικο μανιουλ μετα το 1990 καλη ωρα
Dec 11 23:09:08
Lobito_VJ23
τέκη στα κτήρια ξες υπάρχουν σχέδια εκκένωσης, παρόλο που σε προσωπικό επίπεδο κι ελλείψη σχεδίου το καλύτερο είναι προσπάθησε να βγεις όσο πιο γρήγορα γίνεται
Dec 11 23:09:31
waste
στις κοινωνιες δεν υπαρχουν σχεδια εκκενωσεις
Dec 11 23:09:54
Lobito_VJ23
στο τσέρνομπυλ, αν είσαι first responder δεν υπάρχει μέλλον, αλλά για την κοινότητα, "συμφέρει" να ψοφήσουν λίγοι για να ζήσουν οι άλλοι
Dec 11 23:10:11
waste
και ποιος αποφασιζει ποιος θα ψοφησει λομπ?
Dec 11 23:10:17
waste
ξανα μανα στα ιδια γυρανς
Dec 11 23:10:41
Lobito_VJ23
να το συζητάμε ως το τέλος του χρόνου το πως θα αποφασίσει ποιος θα φαγωθεί
Dec 11 23:11:08
Lobito_VJ23
δεν το ξέρω, δεν είμαι ο έχων τις λύσεις, σε είπα υπάρχει φιλοσοφικό κενό
Dec 11 23:11:30
waste
μα δεν υπαρχει κανενα κενο
Dec 11 23:11:50
waste
θελεις μια απολυταρχικη κοινωνια που ομως να ειναι "δίκαιη"
Dec 11 23:11:51
DutchMountains
δι εντ ισ νιαρ.. 9 μερουλες εμειναν..
Dec 11 23:12:03
waste
να είσαι ένας σοβιετικος πολιτης που ομως οι απο πανω σου να μην σε γαμησουν
Dec 11 23:12:09
Lobito_VJ23
20 Δεκέμβρη είπες ντατις;
Dec 11 23:12:22
DutchMountains
21 η αλλαγη του χρονου..
Dec 11 23:12:38
Lobito_VJ23
ντατς αυτά τα λένε οι χρυσαυγίτες
Dec 11 23:13:03
DutchMountains
ε και?
Dec 11 23:13:34
DutchMountains
απο ολες τις αποψεις η αλλαγη ειναι στις 21..
Dec 11 23:13:51
DutchMountains
η 1η γεναρη ειναι παπαροεφευρεση..
Dec 11 23:14:05
Lobito_VJ23
τέκη στην κοινωνία που λες, την σοβιετική, υπάρχει πολύ προβλέψιμο του πιος την σκαπουλάρει και ξες πως με χαλάει , εγώ από την άλλη λέω πως το σύστημα δουλεύει καλύτερα αν έχουμε όλοι όσο το δυνατόν το ίδιο skin in the game
Dec 11 23:14:32
Lobito_VJ23
και δεν θεωρούμε τους δίπλα μας αναλώσιμους για να επιπλεύσουμε εμείς
Dec 11 23:14:33
waste
δεν γινεται αυτο λομπ παρα μονο στην πολυ μικρη κλιμακα
Dec 11 23:14:42
waste
γιατι να μην τους θεωρουμε αναλωσιμους?
Dec 11 23:14:46
waste
ειναι φιλοι μας?
Dec 11 23:15:53
DutchMountains
αν δεν ειναι να γινουν.. και αν δεν θελουν θα τους κανουμε με το ζόρι :)
Dec 11 23:16:26
Lobito_VJ23
δεν θέλω με την καμία να γίνω "ήρωας" αλλά και το να στείλω άλλους να γίνουν "ήρωες" με δυσαρεστεί βαθύτατα, ειδικά όταν γίνεται για να την σκαπουλάρει η κωλάρα μου.
Dec 11 23:16:50
waste
βρε ναι αλλα κανεις δεν σου ειπε να στειλεις τους αλλους
Dec 11 23:16:59
waste
εδω συζηταμε για το ποσο θα σε στειλουν ;)
Dec 11 23:17:10
waste
κι εσυ θελεις να τους στειλουν ολους για να μαθουν
Dec 11 23:17:28
waste
γιατι αμα τους στειλουν θα αντιδρασουν λες και ειμαστε κανενα μηχανιστικο συστημα δρασης αντιδρασης
Dec 11 23:18:01
Lobito_VJ23
αν στείλουν τον μαλάκα τον λόμπιτο, οι μικροαστοί θα πουν οκ ο λόμπιτο το έβγαλε το φίδι από την τρύπα, εμείς τι ωραία την σκαπουλάραμε
Dec 11 23:18:39
DutchMountains
ενω τι ειμαστε? ενα χαοτικο σύστημα που αναζητει την ουτοπική ισορροπία?
Dec 11 23:18:57
Lobito_VJ23
ενώ εγώ που δεν θέλω να τρέχω για να γλιτώσω την κωλάρα μου γιαι είπαμε είμαι μετριότητα, λέω αν μας στείλους όλους το ίδιο, ε μηπως να κάνουμε αντίσταση αφού θα βράζουμε στο ίδιο καζάνι;
Dec 11 23:19:05
waste
αν τους στειλουν ολους μαζι να γινουν ηρωες τι θα κανουν αυτοι οι φανταστικοι μικροαστοι (ειναι εντυπωσιακο δειγμα self hate αυτο που ολοι οι μικροαστοι σιχαινονται τους εαυτους τους :)
Dec 11 23:19:23
merovingian
στο μεταξύ όσο εσείς αμπελοφιλοσοφείτε, τα πρωτόκολλα του WHO (δηλαδή του ΟΟΣΑ) περιγράφουν ακριβώς την διαδικασία του πώς θα φαγωθείτε
Dec 11 23:19:37
waste
για πες τα προτοκολα ρε μερο
Dec 11 23:19:47
waste
τι προβλεπουν
Dec 11 23:19:54
merovingian
τα πρωτόκολλα προβλέπουν σαλαμοποίηση
Dec 11 23:19:56
Lobito_VJ23
τέκη δεν είναι εντυπωσιακό, και οι ναρκωμανείς έχουν αυτό το αυτομίσος αλλά και εθισμό σε αυτό που κάνουν
Dec 11 23:20:15
waste
ειναι εντυπωσιακο
Dec 11 23:20:28
waste
δειχνει μια εντυπωσιακη αδυναμια ή να αντιληφθεις τον εαυτο σου
Dec 11 23:20:39
waste
(δηλαδη εγω δεν ειμαι μικροαστος)
Dec 11 23:20:50
Lobito_VJ23
ή να αντιληφθείς τον εαυτό σου
Dec 11 23:20:51
waste
ή αν τον αντιλαμβανεσαι να θελεις να παραμεινεις αυτο που μισεις
Dec 11 23:21:42
Lobito_VJ23
δλδ εγώ είμαι μικροαστός και δεν μπορώ να επιβιώσω σαν ροβινσώνας...και οι κοινότητες κύργιε; στο άστυ δεν υπάρχουν, οπότε αυτό που θα μας ενώσει θα είναι η οριζόντια καταπίεση
Dec 11 23:22:02
waste
λολ
Dec 11 23:22:06
waste
αυτο ειναι καραλολ
Dec 11 23:22:15
waste
αλλα οκ και πολλοι κκεδες το πιστευουν αυτο
Dec 11 23:22:25
waste
η οριζοντια καταπιεση δεν θα σε απελευθερωσει :)
Dec 11 23:22:31
Lobito_VJ23
ίσως
Dec 11 23:22:32
Lobito_VJ23
ίσως όχι
Dec 11 23:22:38
waste
ίσως?
Dec 11 23:22:50
waste
για βοηθισε με με ιστορικα παραδειγματα
Dec 11 23:22:50
Lobito_VJ23
προσπωπικά δεν ξέρω, ακούω αμφότερα τα επιχειρήματα
Dec 11 23:24:18
waste
δεν σας πειραζει που εγω δεν θα ηθελα να γινω πειραματοζωο ελπιζω
Dec 11 23:25:54
waste
λοιπον κατσε να βγαλω λογκ πηγε 11.30