Oct 16 20:11:18
waste
χαλαρούς σας βλέπω την στιγμή που παίζει πολεμικό ματσάκι??
Oct 16 20:15:40
waste
paka13: πως πήγε ο δεύτερος γύρος των εκλογών?
Oct 16 20:15:47
waste
ολα για το κασσελάκι δουλευουν
Oct 16 20:15:53
waste
κανείς δεν ασχολείται :)
Oct 16 20:15:58
paka13
καλησπέρα
Oct 16 20:16:03
paka13
δούκας βγήκε
Oct 16 20:16:15
paka13
επιτέλους έφυγε ο μπακογιάννης
Oct 16 20:16:31
paka13
ελπίζω να μην αποδειχθεί χειρότερος
Oct 16 20:16:42
waste
χαχαχα
Oct 16 20:17:15
waste
γεννημένος το 80 βλέπω ;)
Oct 16 20:17:35
paka13
γενια των σαραντάρηδων
Oct 16 20:17:39
waste
Το πεδίο ειδίκευσης του Δρ. Χάρη Δούκα σχετίζεται με την ανάπτυξη συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων για την ενεργειακή και κλιματική πολιτική, θέτοντας τον ανθρώπινο παράγοντα στον πυρήνα των διαδικασιών μοντελοποίησης και προωθώντας
Oct 16 20:17:39
waste
αυτή την φιλοσοφία σε επιστημονικά περιοδικά μεγάλη διάδρασης
Oct 16 20:17:41
waste
λολ
Oct 16 20:17:51
waste
golden boy του EMP
Oct 16 20:17:54
paka13
πασόκος στο εργατήριο των συστημάτων αποφάσεων
Oct 16 20:18:03
paka13
όχι γκολντεν μπόι
Oct 16 20:18:27
waste
συγνωμη expert :)
Oct 16 20:18:36
waste
τεχνοκράτης της κυβερνητικής :)
Oct 16 20:18:54
paka13
καλός είναι, αλλά το συγκεκριμένο εργαστήριο, πολύ Γ ΚΠΣ
Oct 16 20:18:55
waste
νομίζω η προοδευτική παράταξη θα είναι ικανοποιημένη μαζί του :)
Oct 16 20:19:05
waste
σωπα :)
Oct 16 20:19:48
waste
κοιτουσα τις εκλογες στην πολωνία και παρατήρησα πως τα πουτανάκια των αμερικάνων στην ευρώπη όλα εχουν διαφορες τυχάρπαστες συμμαχίες
Oct 16 20:19:55
waste
που στηρίζονται σε συνδετήρες
Oct 16 20:20:17
waste
δηλαδή το PIS πάλι πρώτο κόμμα βγήκε αλλά όλοι οι άλλοι μαζί το "κερδίζουν"
Oct 16 20:20:31
waste
και σκεφτόμουν πως και στην ελλάδα πάμε ακριβώς για το ίδιο μοντέλο
Oct 16 20:20:40
waste
πασοκ/συριζα/μερα2,5
Oct 16 20:20:57
waste
και στο ισραήλ το προσπαθούνε χρόνια αυτό για να ρίξουν τον μπιμπι
Oct 16 20:22:53
Lobito_VJ23
η αριστερά της Πολωνίας τι λέει; (Νόβα Λέβιτσα)
Oct 16 20:23:16
Lobito_VJ23
λέει τπτ ταξικό ή είναι δικαιωματική;
Oct 16 20:23:21
waste
δεν ξερω αν συνεργαζεται αυτη με τον τουσκ
Oct 16 20:23:23
L_ami
εδω: https://youtu.be/7aHIzISOQ3E?feature=shared
Oct 16 20:23:29
waste
δεν ξερω λομπ να ρωτησεις την οχια
Oct 16 20:23:47
Lobito_VJ23
οκ
Oct 16 20:23:52
waste
εγω δεν ασχολουμαι με την ελπιδα :)
Oct 16 20:24:05
waste
ωπα εμφανιστηκε ο γιωργακης
Oct 16 20:24:15
waste
σαν 100 χρονων φαινεται
Oct 16 20:24:18
L_ami
αμ πωςς!!
Oct 16 20:24:26
Lobito_VJ23
τον γέρασαν τα μνημόνια κι αυτόν
Oct 16 20:24:35
waste
οτι καποιος του κάνει κερατάκια απο πίσω το είδες??
Oct 16 20:25:04
Lobito_VJ23
ή μήπως είναι βαμπίρ της εξουσίας και χωρίς αυτήν μαραζώνουν;
Oct 16 20:25:47
waste
λοιπον με αφορμή τον τεχνοκράτη συμφοιτητη του πακα που εγινε δημαρχος αθηναίων
Oct 16 20:26:08
waste
το καλοκαίρι πηγα να βρω εναν δικο μου συμμαθητη απο το σχολειο που δουλευε στο TPΔ
Oct 16 20:26:21
Lobito_VJ23
άλλοι είναι γεννημένοι να διοικούν, αυτός είναι σπουδαγμένος να διοικεί
Oct 16 20:26:25
waste
ρωταω το ονομα του στην εισοδο μου λενε 2ος οροφος γραφειο μπλα
Oct 16 20:26:29
Lobito_VJ23
τι είναι το ΤΡΔ;
Oct 16 20:26:40
waste
φτανω εκει βλεπω ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ :)
Oct 16 20:26:55
waste
χτυπαω, ακούω απο μέσα ένα βαριεστημενο ναααααι
Oct 16 20:27:09
waste
ανοιγω ανταλάσσουμε φιλοφρονησεις
Oct 16 20:27:18
waste
χαίρεται που με βλεπει εχουμε να τα πουμε αρκετα χρονια
Oct 16 20:27:28
waste
καποια στιγμη ξαναχτυπαει η πορτα
Oct 16 20:27:29
bc40
καλησπερα σε ολους
Oct 16 20:27:46
waste
και τον βλεπω πως καμπουριάζει αμέσως και χρησιμοποιεί το ίδιο νααααιιι
Oct 16 20:28:20
waste
αυτός ο τύπος ήταν αστέρι της ασοε γενικά και τον είχαν στο ΤΠΔ για να πακετάρει δάνεια τις καλες εποχες :)
Oct 16 20:28:38
waste
φανταζομαι ο μονος εκει μεσα που θα κάθησε να διαβάσει πως πρέπει να το κάνει
Oct 16 20:28:40
Lobito_VJ23
είδες τέκη και η γενιά σου ήρθε η ώρα να διοικήσει
Oct 16 20:28:52
Lobito_VJ23
α ταμείο παρακαταθηκων και βανείων είναι το ΤΠΔ
Oct 16 20:29:00
waste
ναι πραγματι διοικει αλλα ηταν να τον κλαίνε οι ρέγγες
Oct 16 20:29:09
Lobito_VJ23
γιατί;
Oct 16 20:29:22
waste
διοτι αυτα παθαινεις οταν κανεις καριερα
Oct 16 20:29:40
waste
καποια στιγμη βαρεθηκε να ερχονται ολοι να του ζητανε να τους κανει τη δουλεια τους :)
Oct 16 20:29:40
paka13
μπορεί να έχει γκόμενα
Oct 16 20:30:17
waste
μπααα δεν τον εκοψα για γκομενιαρη, παντρεμενακιας ηταν αυτος απο τα μικρατατα του :)
Oct 16 20:30:39
paka13
διάβασε για δάνεια, δεν διάβασε για τους μεγάλους ηγέτες....
Oct 16 20:30:54
paka13
μέχρι και μπακοβλάκας, έχει δυο γάμους και εξώγαμο.
Oct 16 20:31:09
waste
αυτος ειναι γκομενακιας ειναι προφανες
Oct 16 20:31:17
Lobito_VJ23
κι εγώ πήγα στο πανεπιστήμιο κι ένας φίλος έγινε καθηγητής, ο μόνος που έμεινε και κρατάαει τον τομέα βασικά, πολύ υποστελέχωση
Oct 16 20:31:17
paka13
να μην πω για τους πασόκους που δεν κρατιούνται....
Oct 16 20:31:17
waste
να τα λεμε ολα :)
Oct 16 20:31:36
paka13
να συμπληρώσω εδώ
Oct 16 20:31:48
paka13
πως το συγκεκριμένο εργαστήριο του ΕΜΠ είναι στη σχολή ηλεκτρολόγων
Oct 16 20:31:49
waste
οι πασοκοι ελπιζουν σε καλυτερο placement στην δημοκρατικη παραταξη με αρχηγο τον κασσελκη
Oct 16 20:31:59
paka13
που είναι οι πιο ελίτ ας το πούμε στις σχολές
Oct 16 20:32:02
waste
αλλα δεν εχει καμια σχεση με ηλεκτρολογια :)
Oct 16 20:32:10
paka13
και ασχολούνται με τα πιο πιασάρικα θέμα.
Oct 16 20:32:17
waste
τι δεν ειναι οι μηχανολογοι ??
Oct 16 20:32:18
paka13
πακέτα στήριξης, χρηματοδοτήσεις κλπ κλπ
Oct 16 20:32:28
waste
επειδη οι ηλεκτρολογοι πηραν τα πρασινα και τα φ/β??
Oct 16 20:32:29
paka13
οχι, αυτοί έχουν πάρει όλα τα καλά
Oct 16 20:32:32
Lobito_VJ23
ξέρω ο τέκης θα με πεις "όσα δεν φτάνει η αλεπού..." αλλά στον μπακοβλάκα νομίζω οι γκόμενες προσπαθούν να αποκτήσουν leverage
Oct 16 20:32:56
paka13
μάλιστα το 2004 όπως σου είπα ήταν μέσα στο Γ ΚΠΣ, οπότε καταλαβαίνετε
Oct 16 20:33:12
waste
με το μπουρι της σομπας ρουφαγανε :)
Oct 16 20:33:20
waste
τα κονδύλια τα κονδύλια
Oct 16 20:33:23
paka13
όπως θα δείτε όσοι κάνετε έαν search, τώρα έχουν αναβαθμιστεί σε σπουδαστήριο, αν όχι τομέα
Oct 16 20:33:26
waste
μην παρεξηγηθουμε
Oct 16 20:33:41
waste
στο επομενο πακετο θα προσθεσουν και ΑΙ
Oct 16 20:33:54
paka13
μισό να δω ποιοι έχουν μείνει από καθηγητές
Oct 16 20:33:58
waste
αλλα με το συμπάθειο φτιάξανε τίποτα?
Oct 16 20:34:06
waste
υποψιαζομαι οχι απο τον τιτλο του εργαστηριο
Oct 16 20:34:19
paka13
μόνο νοητά συστήματα....
Oct 16 20:34:20
waste
ο αλλος ο μαλακας πηγε μονος του και εφτιαξε το firewire
Oct 16 20:34:35
waste
πες το σωστα πακα, μακετο :)
Oct 16 20:34:52
waste
αλλα ηλεκτρονικο ουτε καν τα αλλα που φτιαχανε παλια οι πολιτικοι μηχανικοι :)
Oct 16 20:35:21
paka13
αυτός που είναι τώρα αρχικαθηγητής ήταν αναπληρωτής τότε, γενικά οι ίδιοι είναι και έχουν αναβαθμιστεί όλοι
Oct 16 20:36:08
paka13
ο σαμουηλίδης ήταν ο πιο παλιός, αλλά δεν το αφήνει το άθλημα
Oct 16 20:36:20
paka13
ψαρράς ασκούνης η ραχοκοκκαλία
Oct 16 20:36:34
paka13
γενικά ωραίοι τύποι και χωρίς άσχημες συνθήκες
Oct 16 20:36:47
paka13
βέβαια τότε έρρεαν τα φράγκα από τα πακέτα.
Oct 16 20:37:02
paka13
μετά στην κρίση που θα έσφιξαν τα ζωνάρια, δεν γνωρίζω τι έπαιζε
Oct 16 20:37:12
waste
ε κλασικα οι παλιοι θα ηταν βολεμενοι
Oct 16 20:37:22
waste
αν εκαναν μπιζνες θα πονεσαν λιγο γιατι θα μειωθηκαν
Oct 16 20:37:30
waste
αλλα οκ το παντεσπανι θα βγαινει
Oct 16 20:38:05
paka13
μετά το 2015 το γύρισαν και στα ενεργεικά
Oct 16 20:38:21
paka13
πάλι για συστήματα αποφάσεων, ενεργειακή πολιτική, έξυπνες πόλεις κλπ
Oct 16 20:38:27
paka13
follow the flow
Oct 16 20:39:02
paka13
πάντως για τον συγκεκριμένο νυν δήμαρχο, μπορώ να πω καλά λόγια.
Oct 16 20:39:08
waste
να δουμε πως θα κανουν την πολη εξυπνη αρκετα για να μην ανεβαινουν παλαιστηνιακες σημαίες :)
Oct 16 20:39:18
paka13
για όσους του φορτώσουν στο δήμο δεν γνωρίζω.
Oct 16 20:39:32
paka13
γιατί το πασόκ, είναι πασόκ... είδατε πως ξεσπάθωσαν χθες στα ΜΜΕ...
Oct 16 20:39:35
waste
στα σχολεια του βερολινου απαγορευτηκαν και οι μαντίλες :)
Oct 16 20:39:44
paka13
καλά το πάτε εκεί.
Oct 16 20:39:46
waste
ελα καλε πακα που θα φταινε οι πασοκοι κι αυτος θα ειναι παρθενα :)
Oct 16 20:40:10
paka13
εντωμεταξύ κάοπυ άκουσα πως ήταν και στο ΤΕΕ
Oct 16 20:40:15
waste
οι παλαιστηνιακες μαντιλες οι αλλες που φορανε οι τουρκαλες κουλ φτανει να μην ειναι τραπεζομαντιλα :)
Oct 16 20:40:37
Lobito_VJ23
θα σε ρωτάνε, τι είναι αυτό που φοράς;
Oct 16 20:40:47
Lobito_VJ23
αν λες τραπεζομάντιλο είσαι οκ
Oct 16 20:40:47
waste
paka13: διαπλεκόμενος μην φοβασαι να το πεις, πως θα εγινε υποψηφιος δημαρχος αθηναιων? επειδη εκανε δουλεια στη γειτονια?
Oct 16 20:41:02
paka13
τι να φοβάμαι, κολλητός μου είναι?
Oct 16 20:41:03
waste
να το πεις στον εισαγγελεα αυτο λομπ δεν θα συμφωνησει μαζι σου
Oct 16 20:41:05
Lobito_VJ23
αν λες παλαιστηνιακή μαντίλα, είσαι ψέκι πουτινίστας τραμπικός κοκ
Oct 16 20:41:44
Lobito_VJ23
ναι οκ μερικούς θα τους μαζέψουν γιατί φαίνεται από το προφίλ αυτού που το φοράει τι είναι
Oct 16 20:41:53
Lobito_VJ23
αν είναι τουρκάλα θείτσα οκ
Oct 16 20:42:20
paka13
τραγικά αυτά που συμβαίνουν.
Oct 16 20:42:22
waste
ναι δεν υπαρχει τιποτα εμφανιζεται σημαια και μια ντουζινα μπατσοι σε μαζευουν στο πιτς φυτιλι
Oct 16 20:42:23
dien
τι έξυπνη πόλη; αυτός θα χαλάσει τον περίπατο
Oct 16 20:42:35
paka13
επιτέλους να ξηλώσει τη μαλακία
Oct 16 20:42:41
paka13
στην όλγας ειδικα΄διεν.
Oct 16 20:42:43
waste
θα τον κανει εξυπνο θα βαλει αισθητηρες για να δει αν περαπατας σωστα :)
Oct 16 20:42:44
Lobito_VJ23
τι έχετε να πείτε για το Χαμάδικο; το άφησαν να γίνει; ή δεν πίστευαν πως θα γίνει παρά τις προειδοποιήσεις;
Oct 16 20:42:48
dien
αλλά δεν μπορείς να πεις θα φτιάξω πιο χαζή πόλη
Oct 16 20:42:52
dien
δεν θα πουλήσει
Oct 16 20:43:08
Kaligoulas
παντως μια χαρα παρκινγκ εγινε η Πανεπιστημιου
Oct 16 20:43:13
waste
dien: τιποτα δεν θα φτιαξει για το δημο αθηναιων λεμε
Oct 16 20:43:18
Kaligoulas
τσακ ανεβαινουν ολοι τσιμεντακι και την βρισκουν
Oct 16 20:43:28
Guest78
Ασχετο, Τεκι νομίζω κάποια στιγμή είχες γράψει κάτι για τις στατίνες, μήπως θυμάσαι που;
Oct 16 20:43:35
paka13
δεν γνωρίζω τι έχετε διαβάσει ή ακούσει, για το μεγάλο περίπατο, όλοι οι σοβαροί πολεοδόμοι, συγκοινωνιολόγοι κλπ ήταν αντίθετοι
Oct 16 20:43:35
waste
αντε να αγορασει τιποτα ωραια internet of things που χαλανε σε 18 μηνες :)
Oct 16 20:43:49
Kaligoulas
παρκινγκ πλεον στο Πανεπιστημιο, στο Οφθαλμιατριειο, στη Γιουρομπανκ, στην Αλδα, στην Βιβλιοθηκη στου Ζοναρς, μεγαλο εργο
Oct 16 20:44:00
paka13
υποστήριζαν μόνο ιοι ειδικοι της νΔ
Oct 16 20:44:08
waste
Guest78: https://ntellos.gr/
Oct 16 20:44:35
paka13
χώρια το κατασκευαστικό κομμάτι που πήγε όσο χειρο΄τερα γινόταν, 4 χρόνια εργοτάξιο και εξοπλισμός για κλάματα
Oct 16 20:45:10
dien
αφησε εργο
Oct 16 20:45:15
Kaligoulas
καποια πλατανια ηδη ξεραθηκαν
Oct 16 20:45:32
Kaligoulas
αλλα εδω ειμεθα θα φερουν αλλα , απο που δεν ξερω αφου ξεραινονται σε ολη την επικρατεια
Oct 16 20:45:34
dien
τα πλατανια ειναι φυλλόβολα
Oct 16 20:45:40
dien
λογικό είναι
Oct 16 20:46:02
Kaligoulas
μπα, αυτα ειναι ξερα ξερα οπως τα βλεπω
Oct 16 20:46:17
waste
πλατανια νεαρα?
Oct 16 20:46:23
Guest78
Θενκς
Oct 16 20:46:23
Kaligoulas
μεγαλα θηρια
Oct 16 20:46:31
Lobito_VJ23
Το καλύτερο που μπορεί να γίνει σε κάθε πόλη είναι άπλετο τζάμπα πάρκινκ
Oct 16 20:46:35
waste
που τα βρηκανε?
Oct 16 20:46:52
Kaligoulas
λετε να ναι καναδεζικα, δεν εχω ιδεα
Oct 16 20:47:05
dien
θα τα δηλητηριασαν οι μπαχαλακηδες
Oct 16 20:47:07
Kaligoulas
παντως τα ελληνικα εχουν μεγαλο θεμα, και πλεον εχουμε και στο χωριο μας τον μυκητα που τα ξεραινει
Oct 16 20:47:20
dien
ή οι φασαιοι
Oct 16 20:47:37
waste
θα τα κατουρανε οταν εχουν πιει MDMA
Oct 16 20:48:26
L_ami
σας εχει κανει καλο ο κασσελακης, μια χαρα σας βλεπω, φτου να μη σας ματιασω!! καλο βραδυ
Oct 16 20:48:44
dien
μέχρι και η κάμπια σαμποτάρησε
Oct 16 20:48:48
paka13
αμί καλό βράδυ
Oct 16 20:49:02
paka13
δεν έχει ανάγκη το ιερό βρέφος.
Oct 16 20:49:03
waste
καληνυχτα αμι
Oct 16 20:49:10
paka13
θα βολευτεί στη βουλή..
Oct 16 20:49:41
paka13
για πείτε, όσοι είδατη τη δήλωσή του χθες.. δάκρυσε??
Oct 16 20:49:58
waste
γιατι ειχε δυσκοιλιοτητα?
Oct 16 20:50:10
paka13
δεν έχει μάθει να χάνει
Oct 16 20:50:25
paka13
χώρια που στον πρώτο γύρο ήταν 41% και ο επόμενος στο 15%
Oct 16 20:50:29
paka13
έτσουξε.
Oct 16 20:50:41
Kaligoulas
ουτε τα μαθηματικα δεν τον γουσταραν αυτονανε
Oct 16 20:50:59
waste
ποιος ηταν 41?
Oct 16 20:51:03
paka13
41, 15, 13, 8. επεσε μεγάλη φούτσα
Oct 16 20:51:07
paka13
ο μπακογιάννης
Oct 16 20:51:29
paka13
δούκας, ζαχαριάδης
Oct 16 20:51:31
waste
αααα ε καλα την πληρωσε ο κακομοιρης :)
Oct 16 20:51:38
waste
για τον θειο του :)
Oct 16 20:51:47
paka13
οχι
Oct 16 20:51:52
waste
τι εγινε?
Oct 16 20:51:57
paka13
στην αθήνα τον βρίζουν μέχρι και βαμμένοι δεξιοί
Oct 16 20:52:04
waste
η προοδευτικη συμμαχια :)
Oct 16 20:52:18
paka13
δλδ ψήφισαν δούκα, άτομα που δεν το φανταζόσουν πως θα ψήφιζαν κάτι άλλο από δεξιά
Oct 16 20:52:20
waste
κοιτα για να χασει η νδ την Α αθηνας ειναι σπανιο πραγμα γενικα
Oct 16 20:52:31
Kaligoulas
πραγματικα εσπασε καθε ρεκορ ηλιθιοτητας ο ανρθωπος
Oct 16 20:52:47
waste
δεν εμαθε καλα εκει στο καρπενισι
Oct 16 20:52:51
paka13
είναι μεγάλος μαέστρος όπως έχει πει στον αυτιά
Oct 16 20:52:56
paka13
με καλή ομάδα
Oct 16 20:53:05
paka13
στο καρπενήσι παίζει μόνο με το όνομα.
Oct 16 20:53:14
waste
λολ
Oct 16 20:53:28
waste
ενω στην αθηνα επρεπε να δειξει εργο λολ
Oct 16 20:53:35
Kaligoulas
τοσο καλη ομαδα που του παν να κανει ντιμπειτ ενω κερδαει με 42 %
Oct 16 20:53:36
Kaligoulas
χαχααα
Oct 16 20:53:49
waste
εκανε debate το βουρλο?
Oct 16 20:54:05
paka13
ε ναι, η μεγαλυτερη βλακεία του
Oct 16 20:54:09
waste
λολ
Oct 16 20:54:14
waste
ε καλα να παθει
Oct 16 20:54:16
Kaligoulas
ναι την Τριτη, χαχααχα, εγω δεν ηξερα καν ποιος ειανι ο αντιπαλος του, αλλα πονταρα και εναν ρακοσυλλεκτης να ταν θα τον ειχε κερδισει
Oct 16 20:54:21
waste
που πας ρε καραμητρο
Oct 16 20:54:24
paka13
που είπε και το καλύτερο. ΤΟ ΠΑΘΗΜΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΜΑΘΗΜΑ
Oct 16 20:54:47
Lobito_VJ23
εγώ θα ήθελα να πει το μάθημα έγινε πάθημα
Oct 16 20:54:53
waste
αλλα μην το μπερδευεται
Oct 16 20:55:02
dien
εγω οταν εβαλα το debate επεσα πανω σε σαρδαμ
Oct 16 20:55:08
waste
διαβαστε εδω τη γκρινια των νδ
Oct 16 20:55:09
waste
https://www.euro2day.gr/specials/reveille/article/2213116/diplh-htta-sthn-kalph.html
Oct 16 20:55:14
paka13
αυτό ηθελε να πει λομπ
Oct 16 20:55:20
Kaligoulas
εν τω μεταξυ με τον νεο εκλογικο συστημα Βοριδα, πρεπει να βγηκε δημοτικος συμβουλος κι ο καθε πικραμενος με 200 ψηφους ξερ γω
Oct 16 20:55:20
dien
νομιζα ότι έβλεπα funny video που τον κοροιδευε
Oct 16 20:55:21
Kaligoulas
χαχαχααχα
Oct 16 20:55:28
paka13
και στη νδ είχε θέματα
Oct 16 20:55:29
dien
αλλα ήταν το κανονικό
Oct 16 20:56:02
Kaligoulas
αλλα το πιο τραγικο στο εκλογικο νομο Βοριδα το συνειδητοποιησα την προηγουμενη Κυριακη , δηλαδη τι εκαμε ο ανθρωποας νομιζα οτι μου καναν πλακα
Oct 16 20:56:05
waste
η νδ εχασε σε ολη την ελλαδα δεν ειναι μονο θεμα του βλακουλη
Oct 16 20:56:28
Kaligoulas
εβαλε τους Κοινοταρχες των χωριων να πρεπει αναγκαστικα να ναι σε ψηφοδελτιο Δημαρχου
Oct 16 20:56:28
Lobito_VJ23
αλλά;
Oct 16 20:57:03
Kaligoulas
;! απιστευτα πραματα, ξαφνικα βλεπουμε τον υποψηφιο κοινοταρχη μας σε ψηφοδελτιο δημαρχου και του λενε καλα γιατι κατεβαινεις με ετουτον
Oct 16 20:57:21
Kaligoulas
τι να τους εξηγει ο ανθρωπας , οτι επρεπε καπου να μπει αλλιως δεν εμπαινε σε ψηφοδελτιο
Oct 16 20:57:38
Kaligoulas
ειναι δηλαδη να καποιος να εβαλε τους δημαρχους στα ψηφοδελτια των περιφερειαρχων , αναγκαστικα
Oct 16 20:57:39
waste
κατσε κι αν δεν εκλεγει ο δημαρχος δεν βγαινει και ο κοινοταρχης?
Oct 16 20:57:54
Kaligoulas
οχι ! αφου δεν μπορεις να τον ψηφισεις πως να βγει;;
Oct 16 20:58:01
paka13
καλιγούλα, θα το αναλύσεις λίγο το σύστημα?
Oct 16 20:58:02
Kaligoulas
απιθανο; μοναδικο; τρελο;;;
Oct 16 20:58:03
Lobito_VJ23
ναι ο κοινοτάρχης είναι πάντα δημαρχικός
Oct 16 20:58:13
waste
ωωω καλο
Oct 16 20:58:15
Kaligoulas
;; οχι παντα, ητανε μονοι τους
Oct 16 20:58:23
dien
μια φορά ήταν μόνοι τους
Oct 16 20:58:29
Kaligoulas
δηλαδη ολα τα ψηφοδελτια ανεξαρταητως δημαρχου κατω κατω ειχαν τους τοπικους
Oct 16 20:58:30
Kaligoulas
ολους
Oct 16 20:58:31
dien
ή δυο
Oct 16 20:58:45
Kaligoulas
και διαλεγες και τοπικο ανεξαρτητα τον δημαρχο που ψηφιζεις, τωρα δεν μπορουσες
Oct 16 20:59:05
reznoor
ναι, κοινοταρχες να ειναι σε μαχαιρια με υποψηφιους δημαρχους και να πρεπει να κατεβουν με εναν απο αυτους
Oct 16 20:59:09
Lobito_VJ23
πάντα...με το νέο σύστημα εννοώ
Oct 16 20:59:34
Kaligoulas
dien, δεν παιρνω ορκο, αλλα νομιζω τις δυο τελευταιες σιγουρα οχι, αλλα μπορει να χεις δικιο για παλια, αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν ητανε ακριβως ετσι
Oct 16 20:59:50
Kaligoulas
εμας εγινε το αλλλο
Oct 16 20:59:57
dien
ο μπακογιαννης πληρωσε τον κορονοιο και ολα τα άλλα
Oct 16 20:59:59
Kaligoulas
ητανε και οι δυο αντιπαλοι κοινοταρχες στον ιδιο δημαρχο
Oct 16 21:00:06
Kaligoulas
οποτε σκεφθηκε αμα δεν θελανε το δημαρχο
Oct 16 21:00:26
Kaligoulas
παπαλα 0 ψηφοι στον κοινοταρχη, μιλαμε τωρα για 54 ψηφους ολους κι ολους το χωριο
Oct 16 21:00:58
Kaligoulas
οποτε οι ανθρωποι δεν ξεραν τι να κανουν ,να ψηφισουν δημαρχο ή κοινοταρχη
Oct 16 21:01:14
waste
Earlier today @CraigMurrayOrg
Oct 16 21:01:14
waste
was detained, returning from Iceland, under the Prevention of Terrorism Act.
Oct 16 21:01:14
waste
He was there meeting other #FreeAssangeNOW activists and Wikileaks.
Oct 16 21:01:14
waste
He was also questioned about his attendance at a #Palestinian protest outside the Icelandic Parliament.
Oct 16 21:01:21
Kaligoulas
οσες φορες παντως ημουν εκλογες, για τον κοινοταρχη γουσταραν οι περισσοτεροι στα χωρια να ρθουν να ψηφισουν τους αλλους τους ειχαν χεσμενους
Oct 16 21:01:28
waste
δεν θελω να σας χαλαω τα σκληρα διλληματα της δημοκρατιας
Oct 16 21:01:36
Kaligoulas
χαχαχαχαχ
Oct 16 21:02:07
Kaligoulas
κι γω κοινοταρχη, θα ενδιαφερομουν, οσο κοντυτερα τοσο καλυτερα, δηλαδη οταν ο δημαρχος ειναι 100 χλμ μακρια κιολας......
Oct 16 21:02:38
dien
τα έλεγε ο πλάτωνας
Oct 16 21:02:42
waste
His phone and other electronics have been seized by British authorities.
Oct 16 21:03:17
merovingian
για τον καινούργιο δήμαρχο Αθήνας είπατε που έχει δηλώσει ότι θέλει να την κάνει πόλη των 15 λεπτών έτσι;
Oct 16 21:03:31
Lobito_VJ23
δεν πρέπει να το λένε Prevention of Terrorism Act, tres banal, να το πούνε Right Side of History Act
Oct 16 21:03:34
merovingian
για να μην αμφιβάλλετε πώς και γιατί έκανε πολιτική καριέρα
Oct 16 21:03:52
dien
καλα ο μπακογιαννης έλεγε για την ανταρσυα όπως και ο άδωνις
Oct 16 21:04:08
dien
με φόντο το ισραήλ και καλά
Oct 16 21:05:41
dien
αντί να ασχολείται με τον δούκα ήταν τόσο χαλαρός που έκανε διεθνή πολιτική
Oct 16 21:06:06
waste
τι θα κατεθεταν τα προγραμματα τους και θα συγκρουωνταν??
Oct 16 21:06:07
waste
λολ
Oct 16 21:06:42
dien
οχι στο debate σε συνέντευξη
Oct 16 21:07:26
waste
ναι δεν με πιανεις
Oct 16 21:07:34
dien
στο debate προσπαθούσαν να το σώσουν κάπως οι δημοσιογράφοι
Oct 16 21:07:35
waste
ειχε κανεις απο τους δυο προγραμμα για να συγκρουστουν?
Oct 16 21:08:41
paka13
0
Oct 16 21:08:46
dien
ο δούκας δεν ξέρω
Oct 16 21:08:55
waste
λολ
Oct 16 21:09:02
waste
μου αρεσει που δεν ξερεις :)
Oct 16 21:09:18
waste
πότε ήταν η τελευταία φορά που κάποιος εφαρμοσε το προγραμμα του?
Oct 16 21:09:39
Kaligoulas
επιτελους θα νιωθουμε σαν Λουξεμβουργο στην πόλη, θα χουμε τον Δούκα μας κι εμεις
Oct 16 21:09:50
dien
μαλλον δεν είμαι τόσο μεγάλος
Oct 16 21:11:09
Lobito_VJ23
τα προγράμματα εφαρμόζονται μόνο είναι τσο και λο, ή όταν είναι για κάνα πυροτέχνημα
Oct 16 21:11:16
paka13
ο μπακογιάννης το εφάρμοσε
Oct 16 21:11:21
paka13
αλλά του πήγε άπατο
Oct 16 21:11:38
waste
και ο αβραμοπουλος
Oct 16 21:11:47
waste
τοσο fer forge εχει η αθηνα
Oct 16 21:11:49
waste
ουτε το παρισι
Oct 16 21:13:57
reznoor
πως θα λυθει το παραδοξο της φιλελευθερης δυσης να συλλαμβανει κοσμο για τις πολιτικες του πςποιθησεις τεκι? δεν γλυτωνουμε απο οτι φαινεται τα στρατοπεδα συγκεντρωσης
Oct 16 21:14:15
Kaligoulas
το παραδοξο που ειναι ομως;
Oct 16 21:14:19
waste
ρεζ δεν θα λυθει
Oct 16 21:14:28
waste
θα προσπαθησουν να φοβισουν οσους περισσοτερους μπορουν
Oct 16 21:14:39
waste
καθως η στηριξη που λαμβανει η καθε αφηγηση φθινει
Oct 16 21:14:42
Lobito_VJ23
reznoor πάντα οι επικίνδυνοι για την ελευθερία συλαμβάνονταν αφού
Oct 16 21:14:50
waste
πια οι ελιτ εχουν ελλειψη υποστηρικτων
Oct 16 21:14:58
waste
δηλαδή σκεφτείτε το αντίστοιχο εμοτικον
Oct 16 21:15:11
waste
3 συριγγες μια ουκρανικη σημαια και μια ισραηλινη
Oct 16 21:15:16
waste
σε 2χρονια μεσα :)
Oct 16 21:16:06
waste
κι εδω που τα λεμε ειναι θεμα optics οταν ξεκινησε ο πολεμος στην ουκρανια δεν χρειασηκτε να απαγορευσουν τιποτα
Oct 16 21:16:13
waste
διοτι ειχαν μπολικο κοσμο να την πεφτει στη ρωσια
Oct 16 21:16:27
waste
τωρα ομως ποσοι θα διαδηλωσουν υπερ του απαρτχαιντ, ουτε οι αντιδραστικοι
Oct 16 21:16:30
Lobito_VJ23
τους ενοχλούν οι ρωσοπόντιοι
Oct 16 21:16:55
dien
απαρτχαιντ ;
Oct 16 21:17:23
paka13
υπερ ή κατά?
Oct 16 21:17:24
waste
τωρα σας γραφω αρθρο μπεν χουρ για τον 30ετη
Oct 16 21:17:36
waste
υπερ πακα αφου αυτη ειναι η επισημη αφηγηση
Oct 16 21:17:37
Lobito_VJ23
εγώ στον φίλο και συνάδελφο Daniel που ήρθε από το Ισραήλ και είναι πούστρα (και αργεντίνος) του είπα πως υποστηρίζω Παλαιστίνη, αλλά δεν γουστάρω αυτούς τους φτωχούς και μαύρους και μωαμεθανούς (τα και στέκονται κι ανεξάρτητα)
Oct 16 21:17:47
Kaligoulas
μπεν χουρ, χαχαχα τετοια θελουμε
Oct 16 21:17:59
waste
ναι το βλεπω να φτανει και 5Κ λεξεις
Oct 16 21:18:06
Lobito_VJ23
ωραία
Oct 16 21:18:09
waste
μια φορα το εξαμηνο το δικαιουστε
Oct 16 21:18:09
paka13
το ανέβασες ήδη?
Oct 16 21:18:14
Lobito_VJ23
να προλάβω να φάω το κέηκ με το άρθρο
Oct 16 21:18:15
waste
οχι σημερα το εγραφα
Oct 16 21:18:19
paka13
5κ σχόλια θα φτάσει
Oct 16 21:18:26
Lobito_VJ23
πως πάκα;
Oct 16 21:18:31
paka13
καρφώθηκε πως γράφεις ανάρτηση σε μια μέρα
Oct 16 21:18:35
dien
λιτός βίος ειναι
Oct 16 21:18:43
Lobito_VJ23
5Κ φτάνουν αυτά που είναι τύπου "ευρώ ή δραχμή"
Oct 16 21:18:46
dien
ποιος 30ετης;
Oct 16 21:18:54
Kaligoulas
5Κ για καθε χρονο του 30ετη
Oct 16 21:18:55
paka13
τώρα θα πρέπει να δημοσιεύεις πιο συχνά
Oct 16 21:18:56
waste
πανω κατω σε μια μερα τα γραφω ολα αλλα πρεπει να ειναι η σωστη ημερα
Oct 16 21:19:00
waste
οχι πακα
Oct 16 21:19:14
paka13
δεν θα σε χώσουμε μην κάνεις έτσι.
Oct 16 21:19:15
waste
δεν θα δημοσιευω πιο συχνα ακριβως διοτι προτιμω την ποιοτητα
Oct 16 21:19:31
waste
για breaking news υπαρχουν μπολικοι
Oct 16 21:19:33
Kaligoulas
σε μια μερα, θα ναι αυτην με την μεγαλύτερη ισημερια
Oct 16 21:19:51
paka13
το βράδυ τα γράφει, μαζί με τις σκιές
Oct 16 21:20:00
waste
πρωι πρωι συνηθως
Oct 16 21:20:03
waste
σημερα ηταν εξαιρεση
Oct 16 21:20:13
Kaligoulas
στον υπνο του τα βλεπει
Oct 16 21:20:14
dien
μαλλον τα γραφει στο ηλιοβασιλεμα
Oct 16 21:20:17
waste
παντα οταν εχω στο μυαλο μου ενα αρθρο ειναι λιγο πολυ στημενο ετοιμο
Oct 16 21:20:23
dien
αντε και την μπλε ώρα
Oct 16 21:20:31
waste
αλλα πρεπει να ωριμασει
Oct 16 21:20:34
waste
μισο dien
Oct 16 21:20:47
poplar
στο σεξ τα σκέφτεται για να κρατηθεί περισσότερο
Oct 16 21:21:00
Lobito_VJ23
αν σε πιάσει διάρροια γράφεις πολλά
Oct 16 21:21:03
waste
στο σεξ σκεφτομαι μονο τα γκομενακια :)
Oct 16 21:21:09
Lobito_VJ23
όχι εσύ, γενικώς το λέω
Oct 16 21:21:24
poplar
και πόσο διαρκείς τότε;
Oct 16 21:21:30
waste
dien: https://www.techiechan.com/?p=3572
Oct 16 21:21:45
waste
dien: https://www.techiechan.com/?p=3710
Oct 16 21:21:52
waste
στο σεξ ποπλαρ ?
Oct 16 21:21:59
waste
αναλογως ποσο χρονο εχω διαθεσιμο :)
Oct 16 21:22:11
dien
κι αλλο παρτ;
Oct 16 21:22:23
waste
τα υπολοιπα βρες τα μονος σου στο μπλογκ :)
Oct 16 21:22:27
paka13
καλό διάβασμα διεν...
Oct 16 21:22:39
waste
ειναι 4 το πρωτο και 2 το δευτερο
Oct 16 21:22:47
melville
τι γραφεις τωρα;
Oct 16 21:22:57
waste
το επομενο του 30ετη
Oct 16 21:23:05
waste
νομιζω το κληρωσα σημερα στο κεφαλι μου
Oct 16 21:23:15
melville
λες τιποτα για τη μαζικη μεταναστευση;
Oct 16 21:23:16
waste
απλα ηρθε ενα γκομενακι να φτιαξουμε το φως του ποδηλατου του :)
Oct 16 21:23:18
waste
σλουρπ
Oct 16 21:23:33
waste
melville: οχι δεν εχει σχεση με τον 30ετη
Oct 16 21:23:36
melville
μου κανει ντυπωση που το νταβος επιμενει τοσο σε μια πολιτικη
Oct 16 21:23:43
melville
που το απονομιμοποιει
Oct 16 21:23:56
waste
το νταβος δεν σκεφτεται νομιμοποιηση
Oct 16 21:24:04
geospeck
Τεκη, εσυ ησουνα στο ποντκαστ εδω https://thepressproject.gr/o-techie-chan-sti-radiofoniki-ekpobi-tis-3is-noemvriou-2011/
Oct 16 21:24:06
dien
ποια;
Oct 16 21:24:06
waste
δεν εχει καν τον ορο ως κονσεπτ
Oct 16 21:24:13
melville
ναι αλλα σκεφτεται επικρατηση
Oct 16 21:24:21
paka13
θα ειναι στιβαρο το αρθρο
Oct 16 21:24:24
melville
και συνηθως οποτε παιρνουν πουλο
Oct 16 21:24:32
melville
οι νταβοσιανοι εκλεκτοι
Oct 16 21:24:43
paka13
ή θα σε κραζει ο λαμπρος?
Oct 16 21:24:48
melville
τον παιρνουν και λογω μεταναστευτικου
Oct 16 21:24:53
waste
geospeck: που να θυμαμαι φανταζομαι δεν ειχα πολλες σχεσεις με το ΤΠΠ
Oct 16 21:24:57
Kaligoulas
και τα δυο πακα
Oct 16 21:25:20
waste
paka13: για να σου κανω ενα πριβιου, κληρωσα οτι το ισραηλ εχει ηδη χασει
Oct 16 21:25:22
geospeck
τεσπα, το αρχειο δεν υπαρχει πλεον
Oct 16 21:25:26
melville
εχουμε ασχοληθει με ψεκα ιατρική, ψεκα πολιτικη
Oct 16 21:25:36
melville
με ψέκα στην αρχαιολογια εχουμε ασχοληθει ποτε;
Oct 16 21:25:43
Lobito_VJ23
paka13 ο Λάμπρος είναι βλαξ που τρώει παντόφλα
Oct 16 21:25:47
paka13
θα γίνει χαμός στα σχόλια
Oct 16 21:25:51
dien
αντε να πάνε πάλι έποικοι στα όποια σύνορα
Oct 16 21:25:57
waste
βασικα εχει χασει ηδη με τον τροπο που εχασε το 2006
Oct 16 21:25:58
paka13
εσύ λομπ τον αποφεύγεις
Oct 16 21:26:05
waste
μονο που τωρα θα πονεσει περισσοτερο
Oct 16 21:26:17
poplar
θα χάσει απο τους άραβες ή απο τους δυτικούς;
Oct 16 21:26:25
Lobito_VJ23
ο Λάμπρος λέει κενοτυπίες, τύπου "ε όσο υπάρχει χρήμα --> υπάρχουν εξουσιαστές, απλά αλλάζει χρώμα/φυλή"
Oct 16 21:26:32
poplar
spoiler alert
Oct 16 21:26:49
Lobito_VJ23
σαν τις λεσβίες που θέλουν να εξαφανίσουν τους άντρες για να μην έχουμε πατριαρχία
Oct 16 21:27:13
waste
ήταν τοσο εντυπωσιακη η απαντηση του υπολοιπου κοσμου πλην δυσης που πρακτικα δεν εχει καμια επιλογη το ισραηλ
Oct 16 21:27:27
melville
ουτε στη γαζα δε θα μπουν
Oct 16 21:27:28
Lobito_VJ23
paka13 αν μιλήσω μαζί του θα είναι μόνο για να τον προσβάλω σκαιά
Oct 16 21:27:36
paka13
γι αυτό καιθυστερεί η εισβολή
Oct 16 21:27:37
paka13
?
Oct 16 21:27:42
Lobito_VJ23
εγώ δεν γράφω πολύ στα σχόλια, το θεωρώ μαλακία
Oct 16 21:27:50
waste
οχι πακα λογω του κακου καιρου :)
Oct 16 21:28:05
melville
θα φαει η γυμνια τους αν χωθουν
Oct 16 21:28:07
dien
πάντως ρίχνουν βόμβες grrbu
Oct 16 21:28:13
dien
αν τις λέω σωστά
Oct 16 21:28:21
waste
πρακτικα η ρωσια η κινα και ολος ο τριτος κοσμος (πλην ινδιας) ειπε αν μπουκαρετε ειναι κοκκινη γραμμη
Oct 16 21:28:27
dien
φτάνουν τόσο βαθειά όμως;
Oct 16 21:28:30
waste
ακριβως αυτο που ειπε το ιραν και η χεζμπολα
Oct 16 21:28:43
waste
και οι σαουδ :)
Oct 16 21:28:43
melville
και προφανως φωναζουν κι οι ηπα μη διανοηθειτε να μπειτε γιατι μετα θα φανει κ η δικη κμας γυμνια
Oct 16 21:28:44
Kaligoulas
η Ινδια πως και στην απ εξω;, κανει κονξεςε;
Oct 16 21:28:45
paka13
έκανε δήλωση σήμερα ο πούτιν?
Oct 16 21:28:50
bc40
το ισραηλ την πατησε
Oct 16 21:29:04
waste
γιεπ το ισραηλ επεσε στη φακα που του εστησε η χαμας
Oct 16 21:29:19
waste
και ολοι οι αλλοι
Oct 16 21:29:34
waste
διοτι ηταν εντυπωσιακη η συμπλευση ολων των αλλων πλην δυσης
Oct 16 21:29:46
waste
οι κινεζοι βασικα εθεσαν τη βαση
Oct 16 21:29:57
waste
2 κρατη με συνορα το 1967
Oct 16 21:30:17
waste
το οποιο για τη δυση και το ισραηλ ειναι προιστορια
Oct 16 21:30:26
Kaligoulas
το 67; το ΣΙνα στον Ισραηλ;
Oct 16 21:30:36
bc40
οι αμερικανοι τρεχουν μηπως και μπορεσουν να σωσουν τα χειροτερα για το ισραηλ
Oct 16 21:30:43
waste
οχι τα συνορα του 67 ειναι αυτα που αναγνωριζει ο οηε
Oct 16 21:30:49
waste
στην παλαιστηνη
Oct 16 21:30:58
Lobito_VJ23
kaligoulas είναι πριν αρχίσει ο εποικισμός στην δυτική όχθη νομίζω (;)
Oct 16 21:30:59
waste
οι αμερικανοι δεν τρεχουν καθολου
Oct 16 21:31:02
melville
ποια θα ναι η στιγμη που θα συμφερει την κινα να μασησει την ταιβαν;
Oct 16 21:31:03
Kaligoulas
για υπενθυμισε ποια ειναι πανω κατω τ
Oct 16 21:31:07
waste
βασικα δεν εχουν να κανουν κατι
Oct 16 21:31:12
melville
η τωρινη αναμπουμουλα βολευει
Oct 16 21:31:28
waste
melville: γιατι να μπουκαρει η κινα στην ταιβαν?
Oct 16 21:31:36
waste
αα ναι γιατι το λενε οι αμερικανοι :)
Oct 16 21:31:36
pleb
το 67 κατελαβε γκολαν, σινα και γαζα το ισραηλ
Oct 16 21:31:38
bc40
προσπαθουν να εξηγησουν στο ισραηλ που την πατησε
Oct 16 21:31:40
melville
δεν τη θελει; αμερικανικο σκριπτ ειναι
Oct 16 21:31:41
melville
;
Oct 16 21:31:49
waste
τη θελει
Oct 16 21:31:52
pleb
οποτε λενε για ακριβως πριν τον πολεμο του 67
Oct 16 21:31:54
waste
αλλα γιατι να εισβαλει
Oct 16 21:32:06
melville
πως θα την παρει;
Oct 16 21:32:07
waste
ακριβως παιδια ειναι πρακτικα τα επισημα ψηφισματα του οηε
Oct 16 21:32:27
waste
οι κινεζοι δεν ειπαν τιποτα αλλο απλα στη δυση ειμαστε τοσο αλλου που τα θεωρουμε προ-ιστορια
Oct 16 21:32:45
bc40
ο μπλικεν περιμενε ολη νυχτα να δει τον σαουδαραβα
Oct 16 21:33:03
pleb
ενταξει ομως και οι αραβες επρεπε να χασουν 4 πολεμους γι να δεχτουν εστω και με βαρια καρδια τα δυο κρατη
Oct 16 21:33:05
Lobito_VJ23
ό,τι δεν είναι στο δυτικό newscycle δεν στρέχει
Oct 16 21:33:24
pleb
4 πολεμους τους οποιους μια χαρα τους επεδιωκαν
Oct 16 21:33:25
Kaligoulas
γιατι ποιος διαφωνει τοσο με τα δυο κρατη;
Oct 16 21:33:31
Kaligoulas
πλεον;
Oct 16 21:33:31
Lobito_VJ23
να προσαρμοστεί κι ο ο ο ο Η Ε στην σύγχρονη πραγματικότητα
Oct 16 21:33:58
dien
θα μπουν στην γάζα;
Oct 16 21:33:59
Lobito_VJ23
ακούς εκεί 1967; σε λίγο θα μας πουν και για magna carta ναούμε
Oct 16 21:34:16
waste
καλιγουλα εχεις χασει επισοδεια
Oct 16 21:34:17
Kaligoulas
χαχα
Oct 16 21:34:29
waste
εδω και 15 χρονια τα δυο κρατη ειναι εκτος ατζεντας για τη δυση
Oct 16 21:34:30
Kaligoulas
καλα ειμαι και παλιος σιγουρα
Oct 16 21:34:48
Kaligoulas
ναι, βρε απ τους αραβες δεν λεγατε
Oct 16 21:34:56
waste
να καταλαβεις ηταν μονο ενα μικρο κομμα περιξ του τελαβιβ ασκεναζι που ελεγε δυο κρατη :)
Oct 16 21:34:59
Kaligoulas
ποιος ασχολειται πραγματικα με τη Δυση πλεον; χαχαα
Oct 16 21:35:22
waste
αυτο ειναι το κομματι που θα χυθει αρκετο αιμα μεχρι να γινει
Oct 16 21:35:24
Kaligoulas
σε αυτο που λεει pleb απαντουσα
Oct 16 21:35:25
waste
αλλα θα γινει
Oct 16 21:35:35
waste
ακριβως διοτι το ισραηλ εχει ηδη χασει
Oct 16 21:35:42
waste
απλα θα παρει καποιο καιρο να το αποδεχθει
Oct 16 21:36:08
paka13
καλό το σποιλερ
Oct 16 21:36:16
waste
οι αμερικανσκι στελνουν δυο αεροπλανοφορα για να αποτρεψουν τους χεζμπαλαδες :)
Oct 16 21:36:36
waste
κανεις δεν μας εξηγησε πως θα το κανουν, ουτε οι ιδιοι ξερουν
Oct 16 21:37:01
bc40
στελνουν οτι εχουν
Oct 16 21:37:05
poplar
θα χάσει επειδή η δύση θα σταματήσει να υποστηρίζει το ισραηλ;
Oct 16 21:37:06
Guest78
Θα στείλουν τη φρεγάτα του μητσοκάτη
Oct 16 21:37:13
waste
poplar: η δυση δεν εχει σημασια :)
Oct 16 21:37:19
melville
δε τα στελνου για τυο χεσπολαδες
Oct 16 21:37:26
waste
για ποιον τα στελνουν μελ?
Oct 16 21:37:33
melville
τα στελνουν για να πεισουν το ισραηλ να μην ανοιξει και αλλο μετωπο και ξεφτιλιστει
Oct 16 21:37:44
melville
και μαζί τους ξεφτιλιστουν και αυτοί
Oct 16 21:37:45
waste
λολ
Oct 16 21:37:55
waste
δηλαδη οι αμερικανοι απειλουν το ισραηλ με τα αεροπλανοφορα?
Oct 16 21:38:05
Kaligoulas
θα την πεσουν στους Ισραηλινους πανω στην τουρλα του Σαββατου τελικα χαχα
Oct 16 21:38:09
dien
παίζεται η υπόληψη της αμερικανικης αεροποριας
Oct 16 21:38:09
melville
οχι, "καθησυχαζουν"
Oct 16 21:38:13
Kaligoulas
θα ναι κι αργια
Oct 16 21:38:19
waste
και επιμενω πως τους "καθησυχάζουν"?
Oct 16 21:38:37
waste
τι εγγυωνται αυτα τα αεροπλανοφορα ? :)
Oct 16 21:38:40
melville
η φάση ειναι θεωρώ: αμερικάνοι προσπαθούν να τους πείσουν ότι
Oct 16 21:38:45
dien
το ισραηλ έτσι κι αλλιώς δεν είχε ότι καλύτερο έχουν οι ηπα σε αεροπλάνα ;
Oct 16 21:38:51
bc40
οι ισραηλινοι οσο γλωσσα και να βγαζουν δεν μπορουν να κανουν κατι εαν δεν παρουν πρασινο φως απο αμερικη
Oct 16 21:39:00
dien
τι παραπάνω θα προσφέρουν τα αεροπλανοφόρα;
Oct 16 21:39:02
reznoor
αυτο που λενε τεκι οτι ειχανε προειδοποιησεις οτι θα γινει χτυπημα αλλα δεν εδωσαν σημασια παιζει?
Oct 16 21:39:08
melville
δε χρειάζεται να μπουν γαζα (οπότε θα τους την πέσουν χεζπολα, συρία, ιράν και δε τους σώζει κανείς)
Oct 16 21:39:09
poplar
σωστός bc40
Oct 16 21:39:10
waste
ο μπιμπι ελεγε πως ειναι το αναποδο αλλα γιαυτο δεν τον συμπαθουν οι δημοκρατικοι :)
Oct 16 21:39:29
melville
και αρκεί να βομβαρδίοσυν στρατηγικους και καλά στόχους κανα΄διβδομαδο
Oct 16 21:39:41
paka13
πιστευείς δλδ πως θα κρατηθούν οι ισραηλινοί, γιατί δεν φημίζονται για εγκράτεια
Oct 16 21:39:42
waste
reznoor: ναι παιζει , παιζει τοσο πολυ που βγηκε ο αρχηγος της σινμπετ και ειπε οκ το ακουσαμε αλλα καναμε λαθος :)
Oct 16 21:39:47
melville
και να μη φοβουνται για περαιτερω ζημια, γιατί ειαναι εδω τα αεροπλανοφοροα
Oct 16 21:39:55
melville
καπως ετσι το βλεπω εγω
Oct 16 21:39:55
waste
paka13: δεν εχουν καμια αλλη λυση
Oct 16 21:40:27
waste
αν μπουκάρουν στο γκετο της γαζας, οι χεζμπολαδες ειπαν οτι θα απαντησουν
Oct 16 21:40:39
paka13
και τα καρριερς εγγυώνται πως δεν θα τους την πέσει κανας  άλλος?
Oct 16 21:40:44
waste
και ο υπολοιπος κοσμος πλην της δυσης λιγο πολυ ειπε οτι θα τους σιγονταρει
Oct 16 21:41:06
bc40
οι ισραηλινοι πιαστηκαν με τα βρακια κατω και εχουν γινει ρεζιλι
Oct 16 21:41:07
waste
ο πουτιν ειπε οτι πιθανη εισβολη θα δυσχερανει τις σχεσεις μτ ο ισραηλ
Oct 16 21:41:12
waste
ο πουτιν
Oct 16 21:41:24
pleb
αρα λες οτι δεν θα κανει τελικα τιποτα ο μπιμπι. θα πει χαλασε ο καιρος παμε σπιτια μας;
Oct 16 21:41:30
waste
ο τυπος που στη συρια αφηνε τους ισραηλινους να ριχνουν ρωσικα αεροπλανα και κοιταζε αλλου
Oct 16 21:41:40
paka13
είχανε πλυμμήρες πλεβ
Oct 16 21:41:52
waste
θα τα διαβασετε στο αρθρο τα κουτσομπολια για το εσωτερικο του ισραηλ
Oct 16 21:41:53
paka13
πλημμύρες. μην πάθουν ότι στη θεσσαλία
Oct 16 21:41:55
waste
αυτο που λεω
Oct 16 21:42:11
waste
ειναι οτι οι ισραηλινοι δεν εχουν καμια ελπιδα
Oct 16 21:42:18
waste
δεν μπορουν να εφαρμωσουν τους στοχους τους
Oct 16 21:42:22
bc40
συμφωνω
Oct 16 21:42:24
waste
και δεν εχουν τροπο να το πραξουν
Oct 16 21:42:42
bc40
ειναι σε κινητη αμμο
Oct 16 21:42:43
waste
καθε πιθανη κλιμακωση που κανουν θα την πληρωνουν στο πολλαπλασιο
Oct 16 21:42:46
melville
ε, αμα ο στοχος σου ειναι εθνοκαθαρση μερικων εκατομμυριων πως να γινει
Oct 16 21:42:55
Gambler
Κ όσα λέγονται για κόψιμο νερού ρεύματος; εντός 24ωρου;
Oct 16 21:43:03
waste
τα εχουν κοψει εδω και μερες
Oct 16 21:43:05
paka13
αυτά έχουν γίνει ήδη
Oct 16 21:43:14
dien
πάντως δεν νομίζω οι έποικοι να κολώσουν να ξαναπάνε σε επικίνδυνες περιοχές
Oct 16 21:43:15
poplar
το νερό επανήλθε μετα απο αμερικανική προσταγή
Oct 16 21:43:22
waste
nope
Oct 16 21:43:23
pleb
ο στοχος ειναι να ξανουν exterminate τη χαμας. αν μπουν στη γαζα θα τους επιτεθει η χιζμπαλα;
Oct 16 21:43:25
Gambler
Αυτό πόσο μπορεί να το αντέξει η παλαιστινη;
Oct 16 21:43:25
waste
δεν επανηλθε
Oct 16 21:43:30
waste
η γαζα
Oct 16 21:43:31
bc40
στη νοτια γαζα το νερο επανηλθε
Oct 16 21:43:34
waste
οχι η παλεστινη
Oct 16 21:43:38
ftero54
ameriki προσταγη σε ισραηλ
Oct 16 21:43:44
waste
nope γιατι δεν εχουν ρευμα :)
Oct 16 21:43:47
Gambler
Ναι σωστά η γαζα
Oct 16 21:43:48
ftero54
τι νεωτερισμοι ειναι αυτοι;
Oct 16 21:43:54
waste
και χωρις ρευμα δεν εχουν αντλιες
Oct 16 21:44:16
waste
https://twitter.com/BhadraPunchline/status/1713640458922889488
Oct 16 21:44:41
so_what
o seymour hersh λεει οτι ο νετανιαχου εχει 1-2 μηνες πριν τον στειλουν για το φιασκο
Oct 16 21:44:44
so_what
https://johnmenadue.com/netanyahu-is-finished/
Oct 16 21:44:49
paka13
ποτε θα ανεβασεις το αρθρο?
Oct 16 21:45:05
waste
αυριο μεθαυριο να το ολοκληρωσω λιγο εχει μεινει και μετα να το διαβασω λιγο με ηρεμια
Oct 16 21:45:25
waste
ο νετανιαχου ειναι ο αγαπημενος στοχος
Oct 16 21:45:44
waste
αυτο ειναι μερος της καταστροφης που εφερε το regime change programm των δημοκρατικων στο ισραηλ
Oct 16 21:46:18
melville
γιατι το λες;
Oct 16 21:46:31
dien
στο ισραήλ ή στην γάζα;
Oct 16 21:46:38
melville
το ρεζιμε τζειντζ δεν ειχε στοχο να καθαρισει η περιοχη από εχθρους του ισραηλ;
Oct 16 21:46:40
waste
διοτι οι δημοκρατικοι εχουν σκασει πολλα λεφτα για να ξεφορτωθουν τον μπιμπι
Oct 16 21:46:52
waste
και σχεδον τα καταφεραν με εναν ακομα κασσελακη
Oct 16 21:46:53
melville
α εντος ισραηλ λες, οχι αραβικη ανοιξη
Oct 16 21:46:56
ftero54
εβαλαν κ δικο τους αμερικανσκι πρωθυπουργο για ενα φεγγαρι
Oct 16 21:46:57
waste
αλλα δεν επιβιωσε πολυ
Oct 16 21:47:16
waste
αλλα εχουν οδηγησει σε μια πολωση αντιστοιχη του maga
Oct 16 21:47:34
waste
με αποτελεσμα αυτη τη στιγμη στο ισραηλ πολυς κοσμος να θεωρει τον νετανιαχου τραμπ
Oct 16 21:47:35
dien
το εθνικό δόγμα του ισραήλ έχει το πρόβλημα
Oct 16 21:47:47
dien
δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό κασσελάκης
Oct 16 21:48:01
ftero54
μεχρι κ reservists ειχαν κατεβει σε πορεια εναντια, κ γενικα ο μισος κρατικος μηχανισμος
Oct 16 21:48:21
waste
ναι το στρατιωτικο "κατεστημενο" είναι οι παλιοι εργατικοι.
Oct 16 21:48:31
waste
αυτοι που αλλωστε εκαναν ολους τους πολεμους του ισραηλ
Oct 16 21:48:38
waste
μεχρι και αυτον του 2006
Oct 16 21:48:40
ftero54
σε αντιθεση με τραμπ ο μπιμπι εχει προλαβει να κανει πολλα
Oct 16 21:48:57
waste
αλλα αυτο ειναι το θεμα, το να θα επιβιωσει ο μπιμπι ή όχι είναι ασχετο
Oct 16 21:49:12
waste
για την ακριβεια δειχνει την πληρη αδυναμια του ισραηλ
Oct 16 21:49:16
ftero54
αυτος π εκανε τον πολεμο του 06 ο μπαρακ δεν ηταν;
Oct 16 21:49:24
waste
γιεπ εργατικος
Oct 16 21:49:28
ftero54
ο πιο ιδιατερος πθ
Oct 16 21:49:31
dien
χωρίς πόλεμο μου φαίνεται αδύνατο να αλλάξουν εθνικό δόγμα
Oct 16 21:49:39
dien
και εμείς μετά το 1922 το αλλάξαμε
Oct 16 21:49:47
dien
όχι ανευ αιτίας
Oct 16 21:49:50
ftero54
κολητος του επστειν, ηλεγχε το σδιτ παρακολουθηση/τεχνολογια
Oct 16 21:50:54
ftero54
σε ολες τις βρωμιες μεσα, ολα μπλεκονται μαζι
Oct 16 21:51:19
ftero54
τεσπα ελπιζω αυτοι να στερευουν σε δυναμη πια
Oct 16 21:52:04
poplar
ο βαρουφάκης πάντως λέει οτι υπαίτιοι του πολέμου είναι η δύση, και η λύση είναι να στραφεί κατα του ισραηλινού απαρατχαϊντ
Oct 16 21:52:10
dien
οσο το καθυστερουν ενισχύονται οι φιλοπόλεμοι
Oct 16 21:52:13
waste
δεν ξερω παντως εγω στο κεφαλι μου το κληρωσα λιγο το πρωι
Oct 16 21:52:22
waste
δεν υπαρχει κανενα καλο ενδεχομενο
Oct 16 21:52:49
waste
το μονο που μενει να μαθουμε ειναι ποσο αιμα θα χυθει μεχρι να επιστρεψουμε στα συνορα του 1967
Oct 16 21:52:53
ftero54
απλατο τιμημα σε αιμα εν τω μεταξυ ...
Oct 16 21:53:15
waste
διοτι ακριβως αυτο ειναι εντελως εκτος της συζηησης στο ισραηλ και τη δυση
Oct 16 21:53:25
waste
οι οποιοι συζητανε ποσο θα "τιμωρήσουν" τη χαμας
Oct 16 21:53:34
dien
οποιος και να χασει ή κερδίσει αν γίνονταν γρήγορα δεν θα επηρέαζε τον πολύ κόσμο ιδεολογικά υπερβολικ
Oct 16 21:53:37
dien
α
Oct 16 21:54:14
dien
αυτή η παρατεταμένη κατάσταση μη πόλεμου πόλεμου ενισχύει το μια από τα ίδια
Oct 16 21:54:32
waste
και το 2006 ετσι τελειωσε ο πλεμος
Oct 16 21:54:40
dien
των σχεδιασμών
Oct 16 21:54:41
waste
οι ισραηλινοι μπουκαραν
Oct 16 21:54:47
bc40
στην ευρωπη αρχισαν τα ενοπλα Αλλαχου Ακμπαρ
Oct 16 21:54:58
waste
εφαγαν ξυλο, υποχωρησαν οποτε μετα αρχισαν να βομβαρδίζουν
Oct 16 21:55:06
waste
τυπου σερβια αλα κοσοβο
Oct 16 21:55:24
waste
στην ουσια δεν είχαν κανενα τρόπο να κερδίσουν
Oct 16 21:55:26
waste
οπως και τωρα
Oct 16 21:55:54
bc40
απλα τωρα οτε να βομβαρδισουν τους αφηνουν
Oct 16 21:56:03
waste
συνεχιζουν να βομβαρδιζουν κανονικα
Oct 16 21:56:14
reznoor
και προβληματα στο στρατο εχουν
Oct 16 21:56:16
dien
εν τω μεταξή δεν παίζει τόσο η διάσπαση σε πολλά μέτωπα
Oct 16 21:56:25
dien
είναι σχετικά κοντά τα μέτωπα
Oct 16 21:56:40
waste
το ισραηλ ειναι πολυ μικρο
Oct 16 21:56:49
waste
απο το γκολαν μεχρι τη θαλασσα ειναι 70χλμ
Oct 16 21:57:10
waste
αλλα δεν εχει στρατο
Oct 16 21:57:20
waste
εχει μονο τη φαντασιωση της τεχνολογικης υπεροπλιας
Oct 16 21:57:24
waste
οπως ολη η δυση
Oct 16 21:57:51
bc40
θα τους σωσει το al
Oct 16 21:57:54
ftero54
εχει πολλους εκπαιδευμενους
Oct 16 21:58:05
waste
εκπαιδευμενους για ποιο πραγμα?
Oct 16 21:58:14
waste
να βαράνε αμαχους με σφεντονες?
Oct 16 21:58:15
paka13
πολλοι εφεδροι πολλά χάλια
Oct 16 21:58:23
ftero54
στα οππλα κ στο να στοχευου αμαχους
Oct 16 21:58:31
waste
ακριβως
Oct 16 21:58:35
waste
γιαυτο και εχασαν το 2006
Oct 16 21:58:45
waste
και απο το 2006 οι χεζμπολαδες πολεμησαν και στη συρια
Oct 16 21:58:50
ftero54
δεν θα χασουν σε εδρα θαρρρω
Oct 16 21:58:52
waste
δεν υπαρχει καμια συγκριση
Oct 16 21:59:06
paka13
φτερέ, οι έφεδροι δεν κανουν
Oct 16 21:59:12
ftero54
απωλειες θα εχουν
Oct 16 21:59:19
waste
παιδια το ισραηλ ειναι μια δυτικη κοινωνια
Oct 16 21:59:28
waste
δεν ειναι το ισραηλ των κατσαπλιαδων του 1948
Oct 16 21:59:47
Lobito_VJ23
τέκη ποια είναι συνθήκη νίκης - ήττας για Εβραίους και Μουσουλμάνους;
Oct 16 21:59:55
waste
ειναι σαν να μου λετε για την πολεμικη αρετη των ελληνων και να μου μιλατε για τους μοβωρους του μακεδονικου
Oct 16 22:00:07
Lobito_VJ23
το ίδιο σε έχω ρωτήσει και για Ουκρανία αλλά δεν θυμάμαι κάτι καλό
Oct 16 22:00:14
waste
ναι οι μοβωροι του μακεδονικου ηταν σκληροι καριοληδες
Oct 16 22:00:29
waste
τι σχεση εχουν με τους εποπ που πανε στο κοσοβο για να παρουν golf GTi
Oct 16 22:00:47
Lobito_VJ23
για τον τέκη η μοβωρία διαρκεί μια γενιά,η επόμενη γενιά μπορεί να είναι μημουάπτου
Oct 16 22:01:04
waste
εκτος αν η επομενη γενια ρουφηξει κι αυτη αιμα
Oct 16 22:01:05
ftero54
στο τελ αβιβ αδελφια !
Oct 16 22:01:09
Lobito_VJ23
που δεν το αμφισβητώ per se, απλά το θέτω σε πιο σωστές βάσεις
Oct 16 22:01:25
ftero54
αλλα εχουν πυρηνικα, κ ειναι τρελοι
Oct 16 22:01:32
waste
η δηλωμενη στοχευση του ισραηλ ειναι η εθνοκαθαρση της γαζας και το τελος της αυτονομιας της
Oct 16 22:01:40
Lobito_VJ23
πλάκα θα έχει να δούμε μανιτάρι στην Γάζα
Oct 16 22:01:53
waste
αρα το τελος της χαμας και η μετατροπη της γκαζας απο γκετο σε στρατοπεδο συγκεντρωσης
Oct 16 22:02:09
waste
ή ακομα πιο ιδανικα σε αδεια περιοχη για ριζορτ ξενοδοχεια
Oct 16 22:02:12
ftero54
λομπ αποκλειεται
Oct 16 22:02:27
waste
τα πυρηνικα του ισραηλ ειναι αχρηστα :)
Oct 16 22:02:36
waste
αλλο ενα σποιλερ του αρθρου :)
Oct 16 22:02:46
ftero54
αυτο δεν το ματακουσα
Oct 16 22:02:55
waste
γιαυτο ειπα σποιλερ :)
Oct 16 22:03:06
waste
ειναι παντελως αχρηστα
Oct 16 22:03:11
Kaligoulas
τα πυρηνικα πως τα αποκτησαν για θυμισε βρε τεκι
Oct 16 22:03:21
waste
την τεχνολογια την πηραν απο τους γαλλους
Oct 16 22:03:24
Kaligoulas
το 73
Oct 16 22:03:27
paka13
μετά από αιζενχάουερ?
Oct 16 22:03:30
waste
και τα σχασιμο υλικο απο τους αμερικανους
Oct 16 22:03:49
waste
μετα φτιαξαν και το δικο τους σχασιμο υλικο
Oct 16 22:04:14
waste
αλλα τα πυρηνικα ειναι εκτος συζητησης
Oct 16 22:04:18
bc40
και τωρα καθονται και το κοιτανε
Oct 16 22:04:26
waste
και θα συνεχισουν να τα κοιτανε
Oct 16 22:04:30
paka13
τα νιουκς ειναι μόνο για ιράν
Oct 16 22:04:40
waste
οι ιρανοι φερνουν κυκλους γυρω τους
Oct 16 22:04:54
waste
τους εχουν φερει ηδη σε στρατηγικο αδιεξοδο και εχει και συνεχεια :)
Oct 16 22:05:03
dien
https://www.protothema.gr/world/article/1423169/polemos-sto-israil-to-teleutaio-geuma-ton-israilinon-prin-boun-sto-pedio-tis-mahis-deite-video-tou-protothemagr/
Oct 16 22:05:10
dien
ετοιμοπόλεμοι
Oct 16 22:05:16
waste
λολ
Oct 16 22:05:24
dien
για την σύγχρονη μορφή πολέμου
Oct 16 22:05:32
dien
τι λολ ;
Oct 16 22:05:39
paka13
θα τους πάει κόψιμο
Oct 16 22:05:46
dien
τα παραπάνω είναι για επίδειξη
Oct 16 22:06:02
waste
τα παραπανω δεν θα αντεχαν 12 ωρες στην ουκρανια
Oct 16 22:06:15
waste
και δεν θα αντεξουν 12 ωρες σε περιπτωση που μπλεχτει η χεζμπολα
Oct 16 22:06:15
ftero54
μεχρι κ πρωτο θεμα ειχαν στα pr xaxax
Oct 16 22:06:46
waste
αμα δειτε τη συγκεντρωση των ισραηλινων δυναμεων εξω απο τη γαζα, δειχνει οτι δεν εμαθαν τιποτα απο τον πολεμο στην ουκρανια
Oct 16 22:07:17
waste
ειναι οπως οταν μαζευονται οι μπατσοι ολοι μαζι και συζητανε :)
Oct 16 22:07:30
bc40
πραγματικα , απαραδεκτοι
Oct 16 22:07:40
bc40
lol
Oct 16 22:07:43
waste
και αυτο δείχνει το επιπεδο "ετοιμοτητας" τους
Oct 16 22:07:53
waste
τα ιδια εγιναν και το 2006
Oct 16 22:08:15
waste
μαζευονταν μια διμοιρια σε ενα σπιτι να φανε
Oct 16 22:08:23
bc40
επισης φαινεται και πο την ταχυτητα που μπαινουν μεσα στα τανκ
Oct 16 22:08:30
waste
τους εριχναν οι χεμπλολαδες εναν αντιαρματικο παει η μιση διμοιρια :)
Oct 16 22:08:31
Astraevlepa
Καπου πηρε το ματι μου οτι οι Ισραηλινοι καταφεραν να μαζεψουν λιγοτερο στρατο αυτη τη φορα απο οτι ειχαν μαζεψει για την επιχειρηση Γαζα το 14
Oct 16 22:08:35
bc40
ειναι πολοι αργοι
Oct 16 22:08:51
bc40
πολυ
Oct 16 22:08:52
waste
δεν τα λεω αυτα για να πουλησω μουρη εε
Oct 16 22:09:04
waste
απλα δειχνει το ποσο μη ετοιμοπολεμοι ειναι
Oct 16 22:09:11
waste
και οι ρωσοι ηταν πριν εναμιση χρονο
Oct 16 22:09:22
bc40
σωστος
Oct 16 22:09:33
waste
μονο που οι ισραηλινοι δεν εχουν το "στρατηγικο βάθος" για να μαθουν
Oct 16 22:09:59
paka13
παλι καλά που εμείς τους τούρκους θα τους λιανίσουεμ
Oct 16 22:10:03
bc40
γι αυτο και λεγαν οτι δεν μας ενδιαφερει το βορειο μετωπο
Oct 16 22:10:04
waste
λολ
Oct 16 22:10:17
waste
ανεξαρτητα με το αν τους "ενδιαφερει"
Oct 16 22:10:28
bc40
τους καιει
Oct 16 22:10:28
waste
αν μπουκαρουν στη γαζα οι χεζμπολαδες ειπαν θα απαντησουν
Oct 16 22:10:56
waste
και εκει θα δουμε τι πουλια πιανει το iron dome :)
Oct 16 22:11:03
bc40
λολ
Oct 16 22:11:12
paka13
υπάρχει άλλη απειλή εκτός από χεζμπολά? αιγύπτιοι και σύριοι μάλλον δύσκολα
Oct 16 22:11:16
paka13
όωπς και ιορδανία
Oct 16 22:11:33
waste
το θεμα δεν ειναι τοσο η απειλη αλλα ποιοι θα τους στηριξουν
Oct 16 22:11:44
waste
διοτι αν οι κινεζοι και οι ρωσοι τους στηριξουν οπως απειλησαν
Oct 16 22:12:02
ftero54
κ οι ουκαν ξεμπλοκαρουν οι σ300....
Oct 16 22:12:10
waste
οι ισραηλινοι δεν θα εχουν πουκαμισω να κλαψουν
Oct 16 22:12:10
bc40
μεταφερονται ομαδες ιρανων απο την τη βορεια συρια στα νοτια
Oct 16 22:12:10
ftero54
ξεμπλοκαρουν
Oct 16 22:12:11
waste
ακριβως
Oct 16 22:12:31
paka13
οι ρώσοι κινέζοι να στηρίξουν τους χεζμπολά?
Oct 16 22:12:39
paka13
μαζί με τους ιρανούς κομάντος?
Oct 16 22:12:40
bc40
κανονικοτατα
Oct 16 22:12:43
poplar
δεν χρειάζονται iron dome αν έχουν αεροπλάνα
Oct 16 22:12:52
waste
τι θα κανουν τα αεροπλανα?
Oct 16 22:12:54
bc40
λολ
Oct 16 22:12:57
waste
θα ριξουν τους πυραυλους
Oct 16 22:12:57
pleb
εγω να κανω μια αλλη ερωτηση. γιατι ειναι τοσο σημαντικη η γαζα που θα μπυν ολοι να πολεμησουν, ρωσοι, κινεζοι, αμερικανς και τα λοιπα;
Oct 16 22:13:05
ftero54
θα μπαινουν στη μεση
Oct 16 22:13:06
bc40
μποτες χρειαζονται
Oct 16 22:13:09
waste
παιδια εχετε χασει το σκριπτ
Oct 16 22:13:15
ftero54
κ δεν θα φτασνει η ρουκετα βουλη
Oct 16 22:13:18
poplar
θα ισοπεδώσουν όλη την περιοχή απο οπου η χαμας θα ρίχνει ρουκέτες
Oct 16 22:13:38
ftero54
αυτο κανουν...βορεια ομως;
Oct 16 22:13:39
waste
λολ ποπλαρ η χαμας ακομα και σημερα ριχνει ρουκετες και εχουν ισοπεδωσει ηδη μερικες γειτονιες :)
Oct 16 22:13:48
bc40
το θεμα δεν ειναι η γαζα
Oct 16 22:13:48
waste
δεν θα μπουν οι ρωσοι και οι κινεζοι να πολεμησουν στη γαζα
Oct 16 22:13:50
dien
pleb ειναι ιστορικό
Oct 16 22:14:11
waste
και οι δυο ειπαν ξεκαθαρα πως η εισβολη στη γαζα ή εθνοκαθαρση ειναι κοκκινη γραμμη
Oct 16 22:14:14
bc40
πετανε τους αμερικανους απο Μ.Α.
Oct 16 22:14:15
pleb
δεν λεω οτι θα μπυν στη γαζα ρε μαν
Oct 16 22:14:27
pleb
αλλα θα συμετεχουν στον οποιο πολεμο
Oct 16 22:14:31
pleb
γιατι;
Oct 16 22:14:36
Lobito_VJ23
γιατί νοιάζονται οι Ρώσοι και οι Κινέζοι για το οικόπεδο Γάζα;
Oct 16 22:14:36
waste
δεν θα συμμετέχουν
Oct 16 22:14:50
waste
τον πολεμο θα τον κανουν οι χεζμπολαδες και οι ιρανοι στη συρια
Oct 16 22:14:52
ftero54
we are in binary world
Oct 16 22:14:54
ftero54
lob
Oct 16 22:15:03
waste
αυτοι φτανουν
Oct 16 22:15:15
pleb
ρε μλκ, σορυ αλλα κατι δεν πιανω στην ολη συζητηση και με σγχωρεις. δεν λες για στηριξη; αυτο δεν ειναι συμμετοχη;
Oct 16 22:15:26
dien
στους κινέζους μπορεί να θυμίζει χονγκ κονγκ
Oct 16 22:15:43
waste
pleb: συμμετεχουν οι αμερικανοι στον πολεμο της ουκρανιας?
Oct 16 22:15:52
waste
στηριζουν
Oct 16 22:15:54
pleb
μα στελνουν ομως δικου τυς εκει
Oct 16 22:16:03
waste
συμμετειχαν οι ρωσοι στον πολεμο του βιετναμ?
Oct 16 22:16:19
waste
στηριξαν και 9000 αμερικανικα αεροπλανα τα τραβηξε η βαρυτητα :)
Oct 16 22:16:30
pleb
ρε συ μη μου λες τωρα τετοια. τι εννοεις συμμετοχη. οριστε
Oct 16 22:16:46
dien
να τους δώσουν μπεργκερ
Oct 16 22:16:50
waste
λολ
Oct 16 22:16:53
Lobito_VJ23
στηρίζω σκληρά τάληρα κι εγώ
Oct 16 22:17:00
Lobito_VJ23
άσε τα κορακίστικα
Oct 16 22:17:10
waste
δεν υπαρχουν κορακιστικα
Oct 16 22:17:15
Giskard_R
δηλαδη ρωσοκινέζοι θα στηριξουν χαμας? ενεργά?
Oct 16 22:17:29
Gambler
Θα στηρίξουν με απώτερο σκοπό το ξεγυμνωμσ και την αποδυνάμωση της δύσης pleb
Oct 16 22:17:32
pleb
αν λοιπον στηριξουν, τι στο πουτσο θα κανουν. για πες;
Oct 16 22:17:37
waste
οι ρωσοι ειπαν ξεκαθαρα πως πιθανη εισβολη και εθνοκαθαριση στη γαζα ειναι κοκκινη γραμμη
Oct 16 22:17:44
waste
το ιδιο ειπαν και οι κινεζοι
Oct 16 22:17:53
poplar
πολιτική δήλωση είναι αυτή, όχι στρατιωτική
Oct 16 22:17:53
pleb
ναι ρε θα ειναι. και λοιπον, τι θα κανουν. (θα στηριξουν)
Oct 16 22:17:54
waste
μεχρι και οι κολομβιανοι :)
Oct 16 22:18:07
geospeck
https://twitter.com/BhadraPunchline/status/1713912950459633855 μπροστα απο την Γαζα υπαρχει πολυ αεριο παντος
Oct 16 22:18:12
pleb
προσπθαω να καταλαβω ρε σεις τι στην ευχη ειναι η στηριξη
Oct 16 22:18:17
ftero54
pleb αν ανοιξουν οι σ300 πανε τα πουλια
Oct 16 22:18:22
ftero54
ενας τροπος
Oct 16 22:18:30
Gambler
Η Κολομβια έδιωξε τον ισραηλινό πρεσβη
Oct 16 22:18:38
Gambler
Αυτό δεν γίνεται για ψύλλου πηδημα
Oct 16 22:18:39
waste
οι s300 ανηκουν στην συρια, αλλα ειναι κλειδωμενοι :)
Oct 16 22:18:47
waste
οπως σας ειπα πριν η χεζμπολα απο μονη της ειναι ικανη να κανει μπαχαλο το ισραηλ
Oct 16 22:18:55
pleb
το ανοιγμα των s300 θ κανει τοο ισραηλ να κελαηδισει;
Oct 16 22:19:19
waste
πριν μερικα χρονια κελαιδισε
Oct 16 22:19:19
paka13
s300 kai s400 τρελό φόβητρο
Oct 16 22:19:28
waste
δεν ειναι τοσο
Oct 16 22:19:34
waste
μην ξεχνατε οτι μιλαμε για optics
Oct 16 22:19:46
pleb
ενταξει, εγω δεν διαφωνω οτι μπορει να το κανει. προσπθαω να καταλαβω τι ειδους στηριξη θα προσφερει η ρωσια με την κινα. πρακτικα ας πουμε. το ξεκλιδωμα των s300q
Oct 16 22:19:56
waste
drones?
Oct 16 22:20:01
waste
πυραυλους?
Oct 16 22:20:09
pleb
texnologia dhlahdq
Oct 16 22:20:16
waste
που θα πρεπει να παει το αμερικανικο αεροπλανοφορο για να κρυφτει
Oct 16 22:20:20
waste
επιμελιτεια οχι τεχνολογια
Oct 16 22:20:29
waste
στην κρητη θα φτάσει ;)
Oct 16 22:20:35
waste
απο το βορεια πλευρα για σιγουρια
Oct 16 22:20:37
pleb
θα τα πετανε οι ρωσοι και κινεζοι;
Oct 16 22:20:48
waste
ρε πλεμπ σκεψου λιγο πριν μιλησει
Oct 16 22:20:50
bc40
ιρανοι
Oct 16 22:20:56
waste
οχι οι χεζμπολαδες θα τα πετανε
Oct 16 22:20:57
poplar
η χεζμπολα θα λειτουργήσει ως proxy των ρώσων (που τους δίνουν όπλα) και ττων κινέζων
Oct 16 22:21:02
pleb
επειδη σκεφτομαι μιλαω. τι σημαινει επιμελητια
Oct 16 22:21:20
Lobito_VJ23
δώσε πόνο πλήβειε, μαζί σου είμαστε
Oct 16 22:21:28
waste
τι κανουν οι βρετανοι και οι γαλλοι οταν δινουν cruise πυραυλους στην ουκρανια
Oct 16 22:21:28
waste
?
Oct 16 22:21:30
Lobito_VJ23
να τα ξεράσει όλα
Oct 16 22:21:31
Giskard_R
οι χεζμπολάδες οκ, αλλά θα πετάνε από που?
Oct 16 22:21:37
pleb
ειναι ειλικιρνεστατες ερωτησεις και δεν ξκαταλαβιωνω γιατι συγχιζεστε.
Oct 16 22:21:45
waste
σορυ πλεμπ
Oct 16 22:22:16
waste
πριν ενα μηνα οι ουκρανοι βαρουσαν καθε μερα την κριμαια με βρετανικους και γαλλικους πυραυλους κρουζ
Oct 16 22:22:44
dien
νέα συμβόλαια;
Oct 16 22:22:55
waste
και επιμενω η χεζμπολα ΔΕΝ χρειαζεται αυτη τη βοηθεια για να κανει μπαχαλο το ισραηλ
Oct 16 22:23:06
waste
αλλα η απειλη ειναι οτι μπορει να την αποκτησει
Oct 16 22:23:24
waste
το ισραηλ βασίζεται τοσα χρονια στη σιωπη ολων των υπολοιπων
Oct 16 22:23:42
waste
ειναι η πρωτη φορα που ολοι οι υπολοιποι πλην δυσης βγηκαν ανοιχτα και ειπαν μπαστα
Oct 16 22:23:49
pleb
ωραια. και επανερχομαι. για πιο λογο να εμπλακει σε αυτο, δινοτνας πυραυλους και ντρονς η ρωσια και η κινα. Τι συμαντικο εχει για αυτες το αν η γαζα θα γινει αποκαιδι ή όχι;
Oct 16 22:24:15
pleb
η μονη λογικη εξηγηση ειναι να θελουν ανεξαρτητο κρατος για ναεχουν προσβαση σε εκεινο το σημειο, στραγγαλισμου του ισραηλ.
Oct 16 22:24:17
waste
το τελος της αμερικανικης αυτοκρατοριας χωρις καν να πλακωθεις μαζι τους ισως?
Oct 16 22:24:20
dien
δεν θα τα δωσουν και απευθειας λογικα
Oct 16 22:24:35
dien
 οπως οι ευρωπαιοι στην ουκρανια
Oct 16 22:24:43
Gambler
Γιατι να μην τα δώσουν απευθείας;
Oct 16 22:24:45
dien
θα μπορουσαν πχ να τα δίνουν οι πολωνοι
Oct 16 22:24:54
waste
οι ευρωπαιοι τα εδιναν απευθειας
Oct 16 22:24:56
Gambler
Άλλωστε για αυτό κάνουν τις δηλώσεις που κανουν
Oct 16 22:24:56
dien
μονο αλλα και εκεί έγινε ανατροπή χτες
Oct 16 22:25:00
pleb
μμισο λεπτο. θα μπουν ολοι σε ενα πολεμο για τη γαζα, χωρις καν να μιλησουν πριν;;;
Oct 16 22:25:00
dien
βγήκε ο τουσκ
Oct 16 22:25:14
pleb
αμειρκανς, ρασιανς και κινεζοι;
Oct 16 22:25:26
pleb
το βρησκ λιγο τραβηγμενο
Oct 16 22:25:32
waste
πλεμπ νομιζω πως δεν διαβαζεις κι αρχιζω να κουραζομαι
Oct 16 22:25:38
waste
θα το πω αλλη μια φορα
Oct 16 22:25:49
waste
μπηκαν οι γαλλοι σε πολεμο με τη ρωσια επειδη εδωσαν πυραυλους στην ουκρανια?
Oct 16 22:26:17
waste
περιμενω μπλεμπ :)
Oct 16 22:27:01
pleb
μα το μπαινω νομιζω το ξεκαθαρισα. δεν ειναι οτι μπαινουν με στρατο πχ
Oct 16 22:27:03
dien
για να βοηθησουμε την ουκρανία περιμέναμε την συμφωνία τους ;
Oct 16 22:27:14
pleb
η συμμετοχη. η στηριξη οπως λεες
Oct 16 22:27:38
ftero54
υπαρχουν κανονες συνενεοησης. βοηθαω τον προξυ να σε γαμησει, δεν ειναι αιτια πολεμου. συμβαινει συχνα
Oct 16 22:28:02
pleb
αρα θα στηριξει η ρωσια και η κινα με ντρονς και πυραυλυος για να καταρευσει η αμερικη. οκ. ενταξει. ας μην το παμε αλλο. θα δουμε τι θα γινει. μπορει να γινει call off ολο αυτο
Oct 16 22:28:30
Gambler
Η δύση όχι μόνο η αμερικη
Oct 16 22:28:35
pleb
να πει αυριο ο μπιμπι εχει συνεφια.
Oct 16 22:28:39
pleb
η δυση.
Oct 16 22:29:08
dien
έπεσαν στον μήνα με τις βροχές
Oct 16 22:29:20
dien
είχαν ανίκητο σχέδιο δηλαδή
Oct 16 22:29:24
waste
call off θα γινει μαλλον αλλα αυτο θα ειναι μεγαλη ηττα για το ισραηλ :)
Oct 16 22:29:26
pleb
ηταν και σαββατο που δεν αναβουν φωτα.. γαμα τα
Oct 16 22:29:30
ftero54
κ να τον φανε λαχανο π κ δεν απετρεψε κ δεν τιμωρησε....
Oct 16 22:29:41
ftero54
ρεντικολο
Oct 16 22:29:43
waste
οποτε οι ισραηλινοι δεν ξερουν τι να κανουν
Oct 16 22:30:10
waste
μπορούν να φανε τον μπιμπι αλλα αυτο δεν θα τους βοηθησει στο στρατηγικο τους προβλημα
Oct 16 22:30:32
ftero54
κ αυτοι δεν εχουν κ καποια οργανωση μετα...
Oct 16 22:30:47
ftero54
καποιος τυχαρπαστος με αλλους γιακαδες τρεχα γυρευε
Oct 16 22:30:55
bc40
ειμαι περιεργος να δω πως θα τους σερβιρουν οι αμερικανοι τον συμβιβασμο
Oct 16 22:31:15
waste
εχει πλακα που πιστευετ ότι οι αμερικανοι μπορουν να σερβιρουν ο,τιδηποτε
Oct 16 22:31:18
paka13
gia ανθρωπιστικούς λόγους βσ
Oct 16 22:31:22
ftero54
κ αυτοι σε κλοουν μοντ
Oct 16 22:31:28
waste
ο μπλινκεν που κανει χαιφαιβ
Oct 16 22:31:31
waste
με τον μπιμπι
Oct 16 22:31:34
bc40
λολ
Oct 16 22:31:37
waste
δεν τον δεχθηκε καν ο σισι
Oct 16 22:31:43
waste
βασικα τον αδειασε :)
Oct 16 22:31:55
bc40
κατι μεταφερει γυρω γυρω
Oct 16 22:32:04
dien
στην ελλάδα μπορούν να σερβίρουν οτιδήποτε
Oct 16 22:32:05
paka13
σοβαραά? είχε κόβιντ ή του το είπε στην ψύχρα?
Oct 16 22:32:16
waste
εβρεχε μαλλον :)
Oct 16 22:32:18
ftero54
βασικα ο κυριος χυλοπιτας πρεπει να ειναι. εχει φαει πορτα η ξινιλα παντου εκτος δυσης
Oct 16 22:32:21
poplar
1400 νεκροί ισραηλινοι = 14000 παλαιστίνιοι, τότε θα σταματήσουν
Oct 16 22:32:24
ftero54
κ φιλων
Oct 16 22:32:28
waste
διοτι το cunning plan των ισραηλινων ειναι να φυγουν οι αμαχοι να πανε στην αιγυπτο
Oct 16 22:32:36
waste
για να μπουκαρουν στη γαζα :)
Oct 16 22:32:55
bc40
αυτο δεν παιζει
Oct 16 22:32:57
waste
poplar: last year αυτα :)
Oct 16 22:33:13
bc40
δεν αφηνουν οι αιγυπτιοι
Oct 16 22:33:15
ftero54
τωρα λεει αποκεφαλισμος χαμας
Oct 16 22:33:27
ftero54
χαζοι ειναι 40;
Oct 16 22:33:47
poplar
οι αιγύπτιοι θα τους δεχθούν αν η αμερική τους χρηματοδοτήσει
Oct 16 22:33:54
bc40
με τιποτα
Oct 16 22:34:01
waste
ναι ποπλαρ ετσι νομιζαν και διαφορα αμερικανακια :)
Oct 16 22:34:10
waste
η απαντηση ειναι με τιποτα :)
Oct 16 22:34:13
poplar
ένα μέρος, όχι όλους
Oct 16 22:34:15
waste
για μιση ντουζινα λογους
Oct 16 22:34:16
ftero54
κ θα εχουν ενα αιωνιο καμπ, κ θα χασουν το σινα πιθανο, κ θα διευκολυνουν τους αλλου κ φανουν μαλακες
Oct 16 22:34:24
dien
πιστεύω θα πουν κάτι όπως να γίνουν εκλογές στην γάζα σε 5 χρόνια
Oct 16 22:34:43
waste
παιδια δεν εχει νοημα να πονταρετε σε τυχαια σεναρια
Oct 16 22:35:02
waste
αν ληξει αυτο το επισοδιο οπως ειναι τωρα οι ισραηλινοι εχουν ηδη χασει
Oct 16 22:35:13
waste
απλα μπορει να χάσουν και χειροτερα απο αυτο
Oct 16 22:35:14
bc40
οι αμερικανοι δεν εχουν να προσφερουν σε κανεναν τιποτα , γι αυτο και πιεζουν μονο τους ισραηλινους
Oct 16 22:35:34
waste
BREAKING: The Jerusalem Post reports that a factor in the delay of the Israeli military's ground operation is 'a growing concern that Hezbollah is waiting for the moment that most IDF ground forces are committed to Gaza to open a full front' in the north
Oct 16 22:35:39
waste
no way hose
Oct 16 22:35:43
waste
jose
Oct 16 22:35:53
dien
η μαλακια είναι που κάλεσαν 360000 εφεδρους
Oct 16 22:36:10
dien
δύσκολο να το μπαλώσεις
Oct 16 22:36:21
dien
ότι έγινε κατά λάθος;
Oct 16 22:36:31
waste
ναι αλλα δυο μερες η χαμας εκανε παρτι ΕΞΩ απο τη γαζα :)
Oct 16 22:36:35
waste
αυτο πως το μπαλωνεις?
Oct 16 22:36:37
dien
χάλασαν τις διακοπές του κόσμου
Oct 16 22:36:39
paka13
 η μλκ είναι που πήγαν οι έφεδροι
Oct 16 22:37:06
bc40
η μαλακια ειναι που αντεδρασαν απο συνηθεια
Oct 16 22:37:46
bc40
αντεδρασαν με το συναισθημα και οχι μετη νλογικη
Oct 16 22:37:53
poplar
υπάρχει ψεκασμένη εξήγηση τέκη, η κυβέρνηση δεν είχε πρόβλημα να σκοτώνει τους πολίτες με τα εμβόλια, οπότε δεν έχει πρόβλημα αν τους σκοτώνει η χαμας
Oct 16 22:38:12
waste
αυτη η εξηγηση ειναι επιβεβαιωμενη πια :)
Oct 16 22:38:16
ftero54
εδω καποιους τους φαγανε οι ιδιοι
Oct 16 22:38:20
waste
οι αιγυπτιοι τους καρφωσαν πρωτοι
Oct 16 22:38:29
waste
και τωρα το παραδεχθηκε και ο αρχηγος της σινμπετ
Oct 16 22:38:36
ftero54
στα αρχιδια τους οι δικοι τους αμαχοι κ εσαν στο krow fair
Oct 16 22:38:37
waste
οτι τους ειχαν ειδοποιησει :)
Oct 16 22:38:41
ftero54
cross fire
Oct 16 22:39:04
ftero54
επεσαν
Oct 16 22:39:21
waste
υπαρχει η συνεντευξη ενος επιζοντα απο τα κιμπουτς που λεει οτι οταν εφτασε ο ισρηλινος στρατος αντεδρασε τοσο πανικοβλητα που πεθαναν αρκετοι αμαχοι
Oct 16 22:39:44
waste
και το αυτο φαινεται απο τον αριθμο των ισραηλινων αξιωματικων που πεθαινουν
Oct 16 22:40:03
waste
οταν χεζεσαι επανω σου αρχιζεις και βαρας στο γαμο του καραγκιοζη
Oct 16 22:40:09
dien
πετούσαν χειροβομβίδες;
Oct 16 22:40:11
bc40
και καπου αλλου ειχαν 2 μοναδες μεταξυ του φιλια πυρα
Oct 16 22:40:49
waste
υπηρξε πανικος δεν ηταν θεμα συναισθηματος :)
Oct 16 22:41:05
waste
τωρα το αν το αφησαν να συμβει ή οχι ας το λυσουν μονοι τους
Oct 16 22:41:19
dien
μπορεί να έμεναν εκεί κοντά
Oct 16 22:41:23
waste
δεν αλλαζει τιποτα στη μεγαλη εικονα ειναι ενα κουτσομπολιο αντιστοιχο με το ποιος εριξε τους πυργους
Oct 16 22:41:38
dien
πάντως σε πόλη δεν χτύπησαν
Oct 16 22:41:57
dien
χτύπησαν τα κοντινά κιμπούτς και το φεστιβαλ
Oct 16 22:42:05
dien
οι πόλεις ήταν πιο μακρυά
Oct 16 22:42:11
waste
γιεπ και 3 στρατοπεδα :)
Oct 16 22:43:04
bc40
την πατησαν , τωρα ειναι αργα για δακρυα
Oct 16 22:43:20
bc40
μονο πονο και αιμα εχει η συνεχεια
Oct 16 22:43:35
waste
ναι και εδω ειναιη παγιδα που εχουν πεσει
Oct 16 22:43:48
waste
οσο περισσοτερο επιμενουν τοσο περισσοτερο θα πληρωσουν σε αιμα κι αυτο το ξερουν
Oct 16 22:44:40
bc40
στην ουσια μετετραψαν την επιθετικοτητα τους απο πλεονεκτημα σε μεγα μειονεκτημα
Oct 16 22:44:45
dien
πιστεύω με ντροουν τους έφαγαν
Oct 16 22:44:52
waste
bc40: ακριβως
Oct 16 22:45:00
ftero
με εφταιξες ...κ πραγματικα ενω γενικα δεν το εχω με πολεμο, εδω θα θελα να δω ξεφτιλα απο χεσμπο...ειναι στο χολντ πολυ κειρο
Oct 16 22:45:05
waste
βασικα αντιδρουν παντα με τον ιδιο τροπο και αυτο το εκμεταλλευτηκαν οι χαμαδες
Oct 16 22:45:11
bc40
αριστουργηματικο
Oct 16 22:45:22
waste
και καπως ηξεραν οτι θα τους στηριξει ο υπολοιπος κοσμος
Oct 16 22:45:36
waste
οπως αλλωστε και οι ρωσοι που εντελως τυχαια ξεκινησαν μια επιθεση στην ουκρανι
Oct 16 22:46:24
waste
εμενα αυτη η συσσωμη καταδικη απο τον υπολοιπο κοσμο μου λεει πολυ περισσοτερα απο καθε αλλο πραγμα
Oct 16 22:46:24
bc40
μονο οι ινδοι δεν ηταν ενημερωμενοι
Oct 16 22:46:33
waste
οι ινδοι ζουνε στο δικο τους δραμα
Oct 16 22:46:53
waste
βασικα οι οπαδοι του μοντι γουσταρουν ισραηλ γιατι τους θεωρουν προτυπο εθνικιστων
Oct 16 22:46:55
poplar
η καταδίκη είναι αναμενόμενη λόγω του σπλατερ
Oct 16 22:47:23
bc40
αυτο που περιγραφεις ειναι αυτο που τρομαξε τους αμερικανους
Oct 16 22:47:26
waste
poplar: υπαρχει διαφορα αναμεσα στην τυπικη καταδικη και το ουπς αυτο ειναι κοκκινη γραμμη
Oct 16 22:47:33
Lobito_VJ23
υπάρχει ινδικό έθνος;
Oct 16 22:47:35
waste
τυπικες καταδικες κανουν ολοι
Oct 16 22:47:44
waste
καταδικαζουμε τη βια αποπου κι αν προερχεται :)
Oct 16 22:48:24
bc40
βεβαιως βεβαιως
Oct 16 22:48:45
waste
εδω βγηκε ο υπεξ της ευρωπης και αδειασε το πονυ :)
Oct 16 22:48:58
dien
deadline υπάρχει για κάτι;
Oct 16 22:48:58
waste
ακριβως επειδη καταλαβε οτι ολος ο αλλος κοσμος το καταδικασε
Oct 16 22:49:03
geospeck
καπου διαβαζα οτι ο Μπορελ αδειασε την Φον ΝτερΛαιν
Oct 16 22:49:04
paka13
kala tis ta eipe
Oct 16 22:49:18
waste
δεν θα ελεγε τιποτα αν δεν ειχαν βγει οι υπολοιποι :)
Oct 16 22:49:23
dien
καποιος αναλυτής έλεγε ότι δεν μπορεί να κρατήσει τους εφέδρους μετά τους 3 μήνες αν δεν υπάρχει δράση
Oct 16 22:49:43
dien
θα υπάρχει σοβαρή διάθεση να το διαλύσουν μετά
Oct 16 22:49:44
waste
υπαρχει ενα πρακτικο ντεντ λαιν σε μερικες μερες πρεπει να αφησου να μπει ανθρωπιστικη βοηθεια
Oct 16 22:49:55
waste
3 μηνες ειναι πολυ μεγαλο διαστημα
Oct 16 22:50:35
ftero
παντως κουλης λεει θα επισκεφτει ισραηλ να λυσει το ανθρωπιστικο
Oct 16 22:50:41
bc40
λολ
Oct 16 22:50:47
ftero
μεχρι κ οι οιωνοι με το μερος μας
Oct 16 22:51:01
Lobito_VJ23
θα πάει ο κούλης, η ήττα είναι σίγουρη και ταπεινωτική
Oct 16 22:51:01
waste
https://www.politico.eu/article/german-gas-deal-qatar-renewed-scrutiny-emir-tamim-bin-hamad-al-thani-olaf-scholz/
Oct 16 22:51:02
bc40
να στειλει τον μπακογιαννη τωρα που ειναι ανεργος
Oct 16 22:51:22
waste
παιδια αφηστε τον κουλη ησυχο αφου υπαρχει ο σολτς και η αναλενα :)
Oct 16 22:51:29
Lobito_VJ23
στην Ουκρανία πότε θα πάει; μπας και σωθεί κάνας χριστιανός από το σφαγείο
Oct 16 22:51:38
waste
δηλαδη γελανε και οι πετρες
Oct 16 22:52:02
waste
Future energy partnerships should only take place with partners who recognize Israel's right to exist and do not fight it," said Michael Kruse, the energy policy spokesperson of the liberal Free Democratic Party (FDP), which rules in a coalition with Scholz's center-left Social Democrats and Habeck's Greens
Oct 16 22:52:55
ftero
virtue signal gas σαν δεν εχεις απο που να ψωνισεις
Oct 16 22:52:56
dien
αν τους κρατήσουν πάνω από 3 μήνες μετά πάνε για μόνιμοι
Oct 16 22:53:12
Kaligoulas
αλλο επιπεδο ανεκδοτου οι γερμανοι, παιζουν μπαλα μονοι τους
Oct 16 22:53:24
ftero
θα φτιαξαν κρυφα τους αγωγους :)
Oct 16 22:53:26
dien
και σε συνθήκες πολέμου
Oct 16 22:53:40
ftero
κ τα βρηκαν με ρουσκι  χαχα
Oct 16 22:54:09
waste
dien: παντα μου αρεσουν αυτοι που βρίσκουν εναν λιγκαλιστικο λογο για να μην συμβει ή για να συμβει κάτι
Oct 16 22:54:35
waste
μου θυμίζουν τους πασοκους που ελεγαν ότι δεν θα γινουν μειώσεις μισθρων ΔΥ στο μνημονιο γιατι ειναι αντισυνταγματικοι :)
Oct 16 22:54:57
bc40
οι ενεργειακες χωρες απομακρυνονται απο την δυση
Oct 16 22:55:06
waste
και ολο αυτο ειναι ενα παρτι για το ιραν
Oct 16 22:55:16
waste
το οποιο εμφανιζεται μετρημενο σοβαρο και συναινετικο
Oct 16 22:55:20
Kaligoulas
κι οι Φινλανδοι μεινανχωρις αγωγο ή τι παιχτηκε εκει κατω στον βυθο;
Oct 16 22:55:23
waste
μεχρι και οι σαουδ πηραν για να στηριξουν :)
Oct 16 22:55:29
bc40
και με σχεδιο
Oct 16 22:55:36
waste
γιατι ειχαν οι φιλανδοι αεριο ή πετρελαιο?
Oct 16 22:55:40
dien
οι ρώσοι χτύπησαν ένα αγωγό και ένα καλώδιο στην βαλτική μεταξύ εσθονίας-φινλανδίας
Oct 16 22:56:01
Kaligoulas
εναν αγωγο που πηγαινε σε αυτους λεει "χαλασε", δεν πολυκαταλαβα
Oct 16 22:56:04
Kaligoulas
δολιοφθορα
Oct 16 22:56:20
waste
κανεις δεν καταλαβε :)
Oct 16 22:56:24
bc40
παραπλευρη απωλεια
Oct 16 22:56:25
waste
και εξαφανιστηκε το θεμα :)
Oct 16 22:56:29
ftero
α αυτο ρωσικο αεριο δεν μετεφερε;
Oct 16 22:56:35
bc40
οχι
Oct 16 22:56:42
Kaligoulas
α οχι;
Oct 16 22:56:45
waste
μα δεν εχει αεριο η φιλανδια :)
Oct 16 22:56:49
dien
πιο πολύ για το καλώδιο του οτέ έλεγαν
Oct 16 22:56:50
Kaligoulas
τι εχει;
Oct 16 22:56:52
waste
ουτε οι βαλτικες :)
Oct 16 22:56:54
waste
τιποτα :)
Oct 16 22:56:57
dien
ότι ήταν σημαντικό
Oct 16 22:57:01
Kaligoulas
δεν προμηθευονται αεριο αυτοι;
Oct 16 22:57:05
Kaligoulas
με τι ζεσταινονταν;
Oct 16 22:57:19
Kaligoulas
αιρκοντισιον;
Oct 16 22:57:23
waste
απο που να προμηθευτουν αεριο? απο τη ρωσια?
Oct 16 22:57:27
Kaligoulas
ετσι νομιζα
Oct 16 22:57:35
Kaligoulas
πριν τουλαχιστον απ τα ουκρανικα
Oct 16 22:57:45
waste
πριν ηταν ενας αλλος κοσμος
Oct 16 22:57:55
dien
ναι απο την ρωσία
Oct 16 22:58:04
waste
βρε καλιγουλα εδω εχουν εκτοξευφθει οι πωλησεις ινδικου ντιζελ στην ευρωπη :)
Oct 16 22:58:07
dien
απλα τώρα δεν πάει μέσω αγωγών
Oct 16 22:58:14
waste
δεν ηξερες ποσο πετρελαιο εχουν οι ινδοι :)
Oct 16 22:58:15
bc40
και οχι μονο
Oct 16 22:58:17
dien
αλλά lng
Oct 16 22:58:22
bc40
λολ
Oct 16 22:58:34
waste
για να μην σου πω για το αζερικο αεριο
Oct 16 22:58:40
bc40
λολ
Oct 16 22:58:41
waste
καθαρο, ομορφο δημοκρατικο
Oct 16 22:58:48
waste
δεν βρωμαει σαν το ρωσικο μεθανιο
Oct 16 22:59:01
bc40
και με ισραηλινους πυραυλους να το φυλανε
Oct 16 22:59:05
waste
οι ρωσοι πουλανε μεθανιο, οι αζεροι φυσικο αεριο :)
Oct 16 22:59:11
bc40
λολ
Oct 16 22:59:12
ftero
αυτο πρπει να το εχει ευλογισει ο ησους
Oct 16 22:59:19
Kaligoulas
μωρε ενταξει τα κοψει, αλλα μηπως τα διαλανε για να μην ξαναυπαρξουν και ποτε αλλοτε οπως ο αλλος που τον ξεχασαμε που πηγαινε στα Γερμανα
Oct 16 22:59:38
waste
τωρα αν τυχει και περασει λιγο ρωσικο φυσικο αεριο απο τους αγωγους που ενωνουν τη ρωσια με την αζερια που να το καταλαβουν οι αζεροι
Oct 16 22:59:52
bc40
https://www.youtube.com/watch?v=MFNfh-FsK7Q
Oct 16 23:00:00
Kaligoulas
ετσι ειναι τα αερια, γεμιζουν το χωρο ανεξελεγκτα
Oct 16 23:00:16
waste
και βρωμανε κλανιες :)
Oct 16 23:01:10
waste
λολ bc40 πεφτω απο τα συννεφα :)
Oct 16 23:01:32
bc40
και εγω επεσα μολις το ακουσα
Oct 16 23:01:38
waste
δεν εχει πλακα που οι ρωσοι πουλανε lng στην ευρωπη??
Oct 16 23:01:47
bc40
μπηκαμε στην παρανομια
Oct 16 23:01:50
bc40
λολ
Oct 16 23:01:51
waste
δεν θελατε φθηνο αεριο εε?
Oct 16 23:01:52
waste
οκ
Oct 16 23:02:08
waste
παρτε το ακριβο :)
Oct 16 23:02:16
bc40
τελικα το φθηνο ειναι παρανομο
Oct 16 23:02:29
paka13
sostos
Oct 16 23:02:34
waste
το βελγιο το βελγιο φταιει :)
Oct 16 23:02:39
waste
κοιταξτε το κακο βελγιο :)
Oct 16 23:02:45
poplar
https://www.euractiv.com/section/politics/news/bulgaria-shocks-hungary-serbia-with-huge-transit-fees-on-russian-gas/
Oct 16 23:03:04
waste
ε ναι ποπλαρ ντροπη να αισχροκερδουν
Oct 16 23:03:07
poplar
βγάζουν λεφτά και οι μεσάζοντες
Oct 16 23:03:38
paka13
πώς πάει το ρητό, το μάθανε και οι γύφτοι
Oct 16 23:04:10
bc40
ποιος μας εβαλε στο χρηματιστηριο ενεργειας; οεο
Oct 16 23:04:25
waste
η προοδευτικη παραταξη
Oct 16 23:04:44
dien
ρώσοι χάκερ είχαν βάλει backdoor στο αέριο
Oct 16 23:04:49
dien
και πέρασε παράνομα
Oct 16 23:04:50
bc40
για το καλο μας ρε χαζα,
Oct 16 23:05:11
Giskard_R
O balticonnector τελικά μαλον έστελνε LNG απο το ινγκου φινλαντ στην Εστονια
Oct 16 23:05:13
bc40
για να νιωθετε ευρωπαιοι
Oct 16 23:06:05
Kaligoulas
xaxa, ρε πολυ πλακα, το χουμε τερματισει , παμε πρωτη δεκαδα, τι το κανουμε τοσο αεριο χαχαχα
Oct 16 23:06:30
waste
στη γερμανια κοριτσια πια μιλανε ολοι για απολυσεις :)
Oct 16 23:06:42
waste
εχω και τους πρωτους γνωστους μου :)