May 15 20:15:08
Swtiris
το καλύτερο είναι που ο ΟΣΕ συνεχίζει ένα διαγωνισμό καινούργια γραμμή Σαλονίκη-Ξάνθη 1,8δις
May 15 20:15:49
poplar
ο βαρουφάκης απάντησε στον τέκη https://www.project-syndicate.org/commentary/central-bank-digital-currency-would-upend-financial-industry-by-yanis-varoufakis-2023-05
May 15 20:15:52
Swtiris
και μου λέει συνάδελφος Παλαιστίνιος "τι είναι αυτά ρε; θέλουνε και τρένο στην Ξάνθη; είναι προδότες αυτοί θα πάνε με τους Τούρκους αν γίνει τίποτα"
May 15 20:16:05
Swtiris
wtf Palestinie
May 15 20:16:45
L_ami
ε ναι, το παρανεστι απο κει ειναι μια κολαση και μιση με το τραινο
May 15 20:17:00
L_ami
(στη δραμα κοντα)
May 15 20:17:29
L_ami
εχω περασει οχι μια και δυο νυχτες ακινητος εκει το 86-87
May 15 20:17:38
Swtiris
είναι εντελώς καινούργια χάραξη, κάτω από τις λίμνες, αμφίπολη, παραλία-παραλία μέχρι Τοξότες Ξάνθη
May 15 20:18:06
L_ami
μακαρι να το φτασουν ιστανμπουλ
May 15 20:18:07
Swtiris
το θέλουν και οι Αμερικάνοι γιατί το Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονικη θα μειωθεί κατά 3ώρες σίγουρα
May 15 20:18:38
L_ami
αν δεν το θελανε αυτοι ποτε δεν θα γινοτανε
May 15 20:19:18
Swtiris
πριν 12-13 χρόνια πήγαινες Πόλη με τραίνο, έγω είχα πάει Βουλγαρία
May 15 20:19:34
L_ami
ναι, αλλα ηταν πολυ κουραστικο
May 15 20:20:18
L_ami
εκτος κι αν ξεκινουσες απο καμμια κομοτινη η αλεξανδρουπολη
May 15 20:20:32
L_ami
το παρανεστι ηταν απαιχτο
May 15 20:21:00
Swtiris
ειχα πάει το 2003 Μπράλο-Αλεξανδρούπολη
May 15 20:21:31
Swtiris
υπέροχη διαδρομή αλλά είχα μπαϊλντίσει
May 15 20:22:23
L_ami
το τραινο περναει απο πανεμορφα μερη, κι επιδη δεν τους γμ τον αδοξαστο οπως το αυτοκινητο, παραμενουν πανεμορφα
May 15 20:23:24
L_ami
ειχα ταξειδεψει το 83 βενετια>παρισι>ρωμη>φλωρεντια (αρχη και τελος με πουλμαν απο σαλονικη)
May 15 20:25:56
waste
poplar: καταπληκτικό. ο βαρουφάκης κατάφερε να εξαλίψει το ρίσκο , ετοιμάστε το νόμπελ :)
May 15 20:26:17
L_ami
το παρισιρωμη 18 ωρες μια κολαση. κατεβαιναν ολοι οι καθολικοι να ακουσουν τον φρεσκο φρεσκο βοιτυλα την μεγ πεμπτη τους
May 15 20:27:34
waste
poplar: κουβέντα δεν λέει ο μαρκετίστας για τα περκς των ηλεκτρονικών νομισμάτων. θα είναι όπως αυτό που έχετε τώρα μόνο καλύτερο :)
May 15 20:27:35
poplar
μεταξυ μεγάλων τραπεζών και μεγάλου αδελφού επιλέχει το δεύτερο
May 15 20:28:17
poplar
αν το blockchain χρησιμοποιηθεί με τρόπο που επιτρέπει διαφάνεια (που είναι και η φύση του) τότε έχει δίκιο να το προτιμάει απο την τρέχουσα κατάσταση
May 15 20:28:28
waste
ποιο blockchain?
May 15 20:28:39
waste
η κεντρική τράπεζα δεν θα ελέγχει την ποσότητα του νομίσματος?
May 15 20:28:40
waste
λολ
May 15 20:28:42
poplar
το ψηφιακό νόμισμα θα βασίζεται σε blockchain
May 15 20:29:00
waste
το blockchain ειναι αδιάφορ για τα ψηφιακά νομίσματα
May 15 20:29:13
waste
εννοώ δεν το χρειάζεσαι καθόλου παρότι μπορείς να το χρησιμοποιήσεις
May 15 20:29:15
poplar
ναι αλλά ο έλεγχος θα είναι διαφανής, δεν θα μπορούν να κάνουν κόλπα στα κρυφά
May 15 20:29:29
waste
γιατί τώρα τα κάνουν στα κρυφά τα κόλπα τους?
May 15 20:29:34
tsov
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα σε όλους
May 15 20:29:38
poplar
το χρειάζεσαι για να εγκαθιδρύσεις τη διαφάνεια
May 15 20:29:40
waste
κι εκεί είναι η πονηρή εξίσω poplar
May 15 20:30:24
poplar
σίγουρα πολλά γίνονται στα κρυφά και δεν βγαίνουν στη φόρα (και αν βγουν, τα κρύβουν πιο εύκολα κάτω απο το χαλί)
May 15 20:30:26
waste
ο βαρουφάκης εξισώνει το παιχνίδι τις φεντ με τις μεγάλες τράπεζες, ως too big to fail, ότι δηλαδή το χρησιμοποιούν ως δικαιολογία για να "σωσουν' τους δικους τους
May 15 20:30:38
waste
poplar: ενώ με το blockchain θα βγαίνουν?
May 15 20:30:42
waste
ουτε για αστείο
May 15 20:31:13
waste
θα είναι σαν να σου λέει κάποιος γιατί λες ότι το firefox δεν είναι ασφαλές, διάβασες τον κώδικα?
May 15 20:31:17
waste
lol
May 15 20:32:17
poplar
θα είναι πιο εύκολο με το blockchain (δεν χρειάζεται να διαβάσεις κώδικα, ακολουθείς την αλυσίδα συναλλαγών)
May 15 20:32:31
waste
και πως την ακολουθείς αν κάποιος δεν στη σφυρίξει?
May 15 20:32:42
waste
από τα εκατομμύρια συναλλαγές το δευτερόλεπτο?
May 15 20:32:57
poplar
θα υπάρχουν εργαλεία, δεν το κάνεις χειροκίνητα
May 15 20:33:05
L_ami
ποιος ειναι αυτος που θα ακολουθει την αλυσιδα ;
May 15 20:33:23
waste
εκτός αν μου πεις ότι όταν θέλου να κάνουν μαιμουδιά θα το κάνει από τον επίσημο λογαριασμο της κεντρικής τράπεζας λολ ;)
May 15 20:33:29
poplar
ερευνητές, δημοσιογράφοι,  αναλυτές, οποιοσδήποτε
May 15 20:33:35
waste
για να μπορείς να το ακολουθήσεις
May 15 20:33:59
poplar
δεν ξέρω πώς θα το κάνουν, πάντως σίγουρα είναι πιο δύσκολο
May 15 20:34:06
poplar
σε σχέση με τώρα
May 15 20:34:06
waste
λολ
May 15 20:34:30
waste
καθολου δύσκολο, πρωτα απολα θα υπάρχουν λογαριασμοί που θα είναι εκτός παρακολουθησης, εθνικη ασφάλεια κλπ
May 15 20:34:46
poplar
αυτό είναι το ατού του blockchain, αν βρούν τρόπους να κάνουν μαιμουδιές τότε αυτοί πρέπει να πάρουν νομπελ
May 15 20:35:01
waste
μετα η κεντρική τράπεζα θα μπορεί να φτιάξει διάφορους ειδικούς λογαριασμούς που δεν θα τους γνωρίζεις
May 15 20:35:13
waste
η μαιμουδια δεν θα γίνει κοροιδευοντας το μπλοκτσειν ποπλαρ
May 15 20:35:14
L_ami
θα φτιαχτει μια ακομη γραφειοκρατια που θα λεει τι και ποιος μπορει να ακολουθησει βρε
May 15 20:35:49
poplar
ναι αλλά τότε τα νούμερα απο το balance sheet της τράπεζας δεν θα βγαίνει
May 15 20:35:55
poplar
βγαίνουν
May 15 20:35:58
waste
γιατι?
May 15 20:36:05
merovingian
Ξέχνατε πρώτα απ'όλα ποιός θα φτιάξει/έχει φτιάξει αυτούς τους αλγορίθμους
May 15 20:36:13
poplar
follow the chain και θα δεις
May 15 20:36:22
waste
poplar: τι συμβαίνει όταν φτιάχνεις ένα δάνειο?
May 15 20:36:31
waste
οταν εκδίδεις ενα δάνειο?
May 15 20:36:42
waste
εκδίδεις φρέσκο χρήμα :)
May 15 20:36:46
giannisf
εμένα αν αντί να μου δίνουν μισθό 1200 ευρώ μου δώσουν 1500 ψηφιακά ευρώ, θα το δεχθώ και δεν με νοιάζει αν με παρακολουθούν :)
May 15 20:36:53
poplar
ναι, εγγραφή στη μια στήλη του  balance sheet
May 15 20:37:07
waste
giannisf: γιαννη μου το ξέρουμε, απαξ και σήκωσες μπρατσο θα τα κάνεις όλα σαν καλό παιδί εσυ
May 15 20:37:16
giannisf
ε ναι ρε συ :)
May 15 20:37:30
waste
poplar: αρα αυξήθηκε η ποσότητα του χρήματος στην οικονομία :)
May 15 20:37:42
merovingian
γιάννη δεν είσαι μοναδικό φαινόμενο, πάντα έχει τυράκι η φάκα
May 15 20:37:45
waste
καμία μαιμουδιά :)
May 15 20:37:52
waste
ολα μελι γαλα οπως και τωρα :)
May 15 20:38:10
waste
αλλα δεν πειράζει το ΑΙ θα μας λέει ποιος έκανε τις μαϊμουδιες :)
May 15 20:38:18
poplar
ο κίνδυνος είναι περισσότερο με τα smart contracts που μπορείς να βάλεις λογική μέσα στο όλο σύστημα και η τράπεζα να κάνει micromanage
May 15 20:38:46
E_Goldstein
και το ψηφιακό χρήμα και το ΑΙ μια χαρά θα το χρησιμοποιοήσουν εναντίων μας
May 15 20:39:04
waste
το πρωτο το δευτερο θα πρεπει να υπαρχει για να χρησιμοποιηθεί εναντίων σου :)
May 15 20:39:11
poplar
αν δεν έχεις κάνει εμβόλιο τρως capital control (έλα τέκη σου κάνω πάσα)
May 15 20:39:33
waste
αυξάνεται ο φπα βρε γιατι κινδυνευεις να πεθάνεις περισσότερο από τους αλλους :)
May 15 20:39:37
giannisf
αν θυμάστε το fuel pass έδιναν 65 ευρώ στην τράπεζα ή 80 ευρώ στο ψηφιακό πορτοφόλι της vivartia. Ετσι πιστεύω ότι θα το κάνουν και τώρα
May 15 20:39:41
waste
οπως βλέπεις θα ημουν καλος γραφειοκρατης
May 15 20:40:21
E_Goldstein
@poplar τους δινει απειρες δυνατότητες μικροελέγχου... και φυσικά θα μας πουν οτι ετσι θα νικησουν τη φοροδιαφυγή
May 15 20:40:30
L_ami
και προτου υπαρξει εχει αρχισει να χρησιμοποιειται εναντιον σου
May 15 20:40:39
poplar
πάντως ο βαρουφάκης δε μιλάει για τέτοιου είδους CBDC, αλλά για ένα πιο απλό σύστημα που θα ανταγωνιζεται με τις τράπεζες
May 15 20:41:15
poplar
σε βάση συναλλαγών, όχι smart contracts
May 15 20:41:17
waste
δεν υπάρχουν πολλά είδη CBDC :)
May 15 20:41:22
E_Goldstein
αφηστε τον Βαρουφακη μιας και δε θα κυβερνησει
May 15 20:41:27
waste
υπάρχει ένα, αυτό που εκδίδει η κεντρική τραπεζα
May 15 20:41:27
poplar
μπορείς να το κάνεις όσο πολύπλοκο θες τέκη
May 15 20:41:48
waste
E_Goldstein: δεν τον πειράζουμε τον χρησιμοποιουμε ως παραδειγμα :)
May 15 20:42:03
L_ami
ποιος ειναι αυτο ο "θα το κανεις" βρε ποπ
May 15 20:42:20
waste
οι δημοσιογραφοι, οι αναλυτες κλπ αμι :)
May 15 20:42:20
poplar
η κεντρική τράπεζα λαμι
May 15 20:42:26
E_Goldstein
ναι οκ, αλλα απλως ας το αφησουμε πισω λιγο του βαρουφ, η Λαγκαντ το εχει ετιμο
May 15 20:42:27
poplar
που θα το στήσει
May 15 20:42:57
poplar
αν πάνε να βάλουν smart contracts πχ θα υπάρξει μεγάλη αντίδραση
May 15 20:43:02
waste
E_Goldstein: είσαι σίγουρος ότι το εχει ετοιμο? εγω δεν εχω τοση εμπιστοσυνη στην γραφειοκρατια τη ECB
May 15 20:43:17
poplar
την έρευνα που κάνει η καναδική τράπεζα την βρίζουν όλοι εδώ
May 15 20:43:18
poplar
πχ
May 15 20:43:24
waste
ε και?
May 15 20:43:25
L_ami
α, και θα την εμπιστευθουμε για την πολυπλοκοτητα, θα βρει τη βελτιστη, τωρα ησυχασα!
May 15 20:43:41
DutchMountains
απο ποιον θα υπαρξει αντιδραση στα smart contract/programmable CBDCs?
May 15 20:43:41
E_Goldstein
@waste τεχνικα ειναι ετοιμο. Το τι θα κανουν οι καραμπολες των ελιτ δεν το ξερω
May 15 20:43:48
poplar
απο τον κόσμο ντατς
May 15 20:43:55
waste
E_Goldstein: το ξέρεις αυτο?
May 15 20:44:00
E_Goldstein
ναι
May 15 20:44:07
waste
α οκ, για πες λοιπον
May 15 20:44:14
waste
το εχουν ετοιμο για deployment?
May 15 20:44:23
DutchMountains
οση αντιδραση ειχε οταν του ειπαν κατσε μεσα.. και βουλωστο
May 15 20:44:27
waste
ή εχουν κάνει ένα στο μακετο
May 15 20:44:33
poplar
ο καναδάς το έχει έτοιμο πάντως, το ετοιμάζει εδώ και χρόνια
May 15 20:44:51
DutchMountains
δεν ειναι πολλα τα χρονια.. χαλαρωσε..
May 15 20:45:16
E_Goldstein
@waste δε μπορω να πω πολλά.... :) αλλα εχει δοθει η τεχνικη μελέτη
May 15 20:45:16
DutchMountains
ουτε καν πενταετια...
May 15 20:45:37
waste
E_Goldstein: οκ η τεχνική μελέτη είναι ένα πράγμα το deployment ενα δευτερο :)
May 15 20:45:56
DutchMountains
θα επιβληθει με παρομοιο τροπο οπως τα lockdown.. καποια αλλη θα ειναι η αφορμη..
May 15 20:46:05
E_Goldstein
@waste ε ναι, αλλά το θεωρητικό είναι ετοιμο....
May 15 20:46:19
poplar
https://www.bankofcanada.ca/research/browse/?topic%5B%5D=19904&mt_orderby=1
May 15 20:46:30
E_Goldstein
@waste τωρα ποσο θα πλακωθουνε να το βγαλουνε ειναι αλλο καπελο
May 15 20:46:38
waste
εννοώ και διορθωσε με αν μπορείς, από το εχουμε ετοιμο το μακετο, στο αρχιζουμε και δινουμε εντολες στις κατα τόπους κεντρικές τραπεζες εχει αποσταση
May 15 20:46:43
waste
ακομα κι αν αποφασίσουν ότι το θέλουν
May 15 20:47:06
DutchMountains
θα δημιουργησουν ξανα καποιου τυπου global event .. που θα φερει την αναγκαιοτητα της "λύσης" του CBDC
May 15 20:47:20
waste
αυτο θα ήταν μια προφανή λύση DutchMountains
May 15 20:47:28
poplar
τα λοκντάουν είχαν πειστικό κίνητρο απο πίσω, ενώ το CBDC είναι "θα είναι καλό για όλους"
May 15 20:47:40
waste
πχ ενα αποτομο decoupling με την κίνα που θα δημιουργησει τεραστιο πανικο στη δυση
May 15 20:47:47
waste
καθως θα εχουμε ελλειψεις στα παντα
May 15 20:47:51
DutchMountains
οσοι ονειρεύεστε παρίοδο που θα τρεχουν παραλληλα τα 2 συστηματα.. ξεχαστε το.. το πολυ 3-6 μηνες..
May 15 20:48:04
E_Goldstein
@waste, ναι απλώς δεν ειναι μακέτο, είναι πλήρης η μελέτη. Παντως ναι θέλει μέχρι deployment
May 15 20:48:12
poplar
μπορεί ντατς, αλλά αυτά είναι σε επίπεδο θεωρίας συνομωσίας (όπου όλα είναι πιθανα)
May 15 20:48:14
waste
παράλληλα δεν εχει νόημα να τρεχουν δυο νομισματα
May 15 20:48:38
DutchMountains
καθολου θεωρια συνομοσιας. απλη λογικη
May 15 20:48:42
waste
οπως και με το ευρω δραχμη, θα εχεις μια περιοδο να αλλαξεις το ρευστο και τερμα
May 15 20:48:48
DutchMountains
οπως ειπε και ο τεκης δεν θα εχει νοημα..
May 15 20:48:52
waste
αλλα αυτο πηρε 2-3 χρονια στο deployment
May 15 20:48:59
waste
στο pre-deployment
May 15 20:49:18
so_what
Το ευρω-δραχμη ειχε 2-3 μηνες
May 15 20:49:27
DutchMountains
το 3μηνο-6μηνο θα ειναι για την μετατροπη του χαρτινου σε ψηφιακο.. μετα η ισοτιμια θα αλλαξει αρδην..
May 15 20:49:28
poplar
εγω πιστεύω οτι θα το σπρωξουν ως καρότο και όχι ως μαστίγιο
May 15 20:49:34
waste
ναι αλλα η προετοιμασια ηταν 2-3 χρονια
May 15 20:49:47
waste
σκεφτείτε όλα τα πραγματα που πρεπει να αλλαξουν
May 15 20:49:59
waste
δεν γινεται πολύ ευκολα αυτο, θελει πολλες εργατοωρες
May 15 20:50:01
L_ami
πως τον λεγαν αυτο τον ινδο που καθαρισε με τα μικρα χαρτονομισαματα σε δυο μερες, θυμαται κανεις;
May 15 20:50:07
E_Goldstein
@waste απο εμπειρια θα έλεγα οτι 2-3 χρόνια ειναι νορμαλ χρόνος...
May 15 20:50:15
waste
ο τωρινος ινδος ειναι αμι ο μοντι
May 15 20:50:21
waste
δεν ηταν τα μικρα ήταν τα μεγαλα :)
May 15 20:50:45
waste
και αυτο δεν ηταν αλλαγη νομισματος, απλα κατηργησε ενα χαρτονομισμα
May 15 20:50:49
waste
νομιζω των 10.000
May 15 20:50:57
waste
σαν να λες καταργω το 500ευρω
May 15 20:51:07
L_ami
κι οποιος ειχε απο αυτα το εκανε σαιτες, ετσι;
May 15 20:51:22
DutchMountains
ε ουσιαστικα το εχουν καταργησει το 500ευρω..
May 15 20:51:23
waste
στην αρχη ειπαν ετσι αλλα μετα ανοιξαν πολλα παραθυρα να τα πανε στις τραπεζες
May 15 20:51:37
waste
και πανω απο την ποσοτητα που ειχαν ορισει ανα ατομο
May 15 20:51:45
waste
εγινε μπαχαλο παντως
May 15 20:52:01
L_ami
δε θυμαμαι λεπτομερειες, θυμαμαι οτι εγινε χαμος τοτε
May 15 20:52:11
DutchMountains
το θεμα ειναι αν θελουν το μπαχαλο η όχι.. οχι αν θα γίνει :)
May 15 20:52:13
E_Goldstein
παντως δε νομιζω οτι χρειαζονται global event για να το περάσουν... ενα καλο marketing αρκει
May 15 20:52:27
waste
λοιπον να το διαχωρισουμε
May 15 20:52:41
waste
ο ποπλαρ και ο γκολντσταιν μιλανε για μια κανονικη μετατροπη οπως εγινε με το ευρω
May 15 20:52:53
waste
αυτο θα παρει σιγουρα 2-3 χρονια και θα πρεπει να γινει και καλο μαρκετινγκ
May 15 20:53:05
waste
αλλα αυτο μονοι σας λετε οτι συναντα αντιδρασεις
May 15 20:53:29
poplar
γιατί να πάρει τόσο αφού οι περισσότερες συναλλαγές γίνονται ήδη ψηφιακά (δεν αλλάζει το νόμισμα, αλλά η μορφή του)
May 15 20:53:32
waste
οποτε εδω μπαινει το σχεδιο του dm που ειναι οτι χρειαζεσαι μια κριση για να το εισαγεις και μετα λυνεις τα προβληματα στην πορεια
May 15 20:53:50
waste
poplar: το αρθρο που εβαλες με τον καναδα λεει για νεο νομισμα
May 15 20:54:10
DutchMountains
αν εχετε δει το Mr Robot.. μπορειτε να φανταστειτε και να αντιστοιχίσετε το Ecoin :)
May 15 20:54:19
poplar
δεν είναι νέο νόμισμα, δολάριο είναι
May 15 20:54:30
waste
στο σχεδιο του dm θα γινει της πουτανας, θα χανει η μανα το παιδι και το παιδι τη μανα
May 15 20:54:39
waste
poplar: διαβασε το αρθρο που μου εβαλες
May 15 20:54:46
waste
το λεει ξεκαθαρα οτι θα ειναι καινουργιο νομισμα
May 15 20:54:46
poplar
We’re exploring the possibility of issuing a digital form of the Canadian dollar, also known as a central bank digital currency (CBDC)
May 15 20:55:08
poplar
Simply put, a digital Canadian dollar would be a digital form of the cash in your wallet. Like cash, it could buy the things you need. But the advantage is that you could also use it for online purchases and to transfer money between family and friends. And businesses could use it to pay each other.
May 15 20:55:58
poplar
απλά λέει οτι δεν θα καταργήσουν δια νόμου το ρευστό
May 15 20:56:27
poplar
(θα καταργηθεί απο μόνο του γιατί το ψηφιακό είναι τόσο βολικό κλπ)
May 15 20:56:48
poplar
που έχει γίνει ήδη σε μεγάλο βαθμό
May 15 20:56:59
E_Goldstein
@waste @poplar το θεμα ειναι να καταργηθει το ρευστο. Και δεν ειναι καθολου απλο
May 15 20:57:02
so_what
και το εμβολιο δεν θα ηταν υποχρεωτικο, θα το εκανε απο μονος του ο κοσμος για να προστατευτει 😋
May 15 20:57:21
DutchMountains
και το ΑΙ τους ειπε οτι αυτο θα θελει το πολυ 6μηνες.. οποτε ασ βαλουμε και το οριο :)
May 15 20:57:24
waste
poplar: χωρίς την καταργηση του ρευστου δεν γινεται ;)
May 15 20:57:28
poplar
so_what η πλειοψηφία εθελοντικά το έκανε
May 15 20:57:35
waste
λολ
May 15 20:57:45
waste
και εθελοντικα εχανες τη δουλεια σου :)
May 15 20:57:49
so_what
poplar: στην Ελλαδα απολύτως οχι
May 15 20:57:57
poplar
λέω οτι θα το καταφέρουν μέσω μαρκετινγκ όπως είπε ο E_Goldstein
May 15 20:58:18
waste
τοτε θα τους παρει μπολικο καιρο ποπλαρ
May 15 20:58:19
poplar
έχει πάνω απο 50%  ψεκασμένους η ελλάδα;
May 15 20:58:26
DutchMountains
μεσω ΚΑΙ μαρκετινγκ.. οπως με το εμβολιο..
May 15 20:58:49
waste
ωπα ωπς ο ποπλαρ συγχεει το εθελοντικα με την πλειοψηφια ;)
May 15 20:58:54
so_what
poplar: αν κρινω απο τα ποσοστα εμβολιασμου πριν μπουν τα πιστοποιητικα και τα προστιμα, ναι
May 15 20:59:38
so_what
αλλα βγαινουμε εκτος θεματος οκ, το θεμα ειναι το CBDC
May 15 20:59:43
waste
λοιπον θα περίμενα τον καλιγουλα απλα αλλα σας εχω αρθραρα απο τον lyons, που τελικα τον γνωρισα γιατι διαβασα ενα κειμενο του για την κινα, αλλα ειναι παντελως αχρηστος οταν μιλα για την κινα :)
May 15 20:59:52
E_Goldstein
@waste θα τους παρει καιρό ετσι κι αλλιως, οπότε θα ξεκινησουν marketing tvra
May 15 20:59:56
reznor43
ασε που μπορει και να το εκανες και τη μια ησουν εμβολιασμενος και την επομενη ανεμβολιαστος κατα πως φυσαγε ο ανεμος ποπλαρ
May 15 21:00:09
waste
https://theupheaval.substack.com/p/the-temptations-of-carl-schmitt?utm_source=profile&utm_medium=reader2
May 15 21:00:17
waste
αλλα απο την αλλη πολυ καλος σε διαφορα αλλα θεματα ;)
May 15 21:00:37
waste
για οσους δεν γνωριζουν τον καρλ σμιτ, μιλαμε για μεγαλο φετιχ στας ευρωπας
May 15 21:01:00
waste
εμενα πχ μου τον εδωσε να τον διαβασω ο βέλτσος ;)
May 15 21:01:11
waste
(αν θυμαμαι καλα ημουνα και μικρος)
May 15 21:01:35
L_ami
https://en.wikipedia.org/wiki/2016_Indian_banknote_demonetisation
May 15 21:01:38
waste
παρα πολυ καλο αρθρο λιγο προς το τελος το πηδαει αλλα δεν εχει καμια σημασια
May 15 21:02:28
waste
διαβαστε το (οχι τωρα θελει χρονο), διότι θα σας βοηθησει να καταλαβετε πολλα για τον σημερινο σας κοσμο. Το state of exception και ο ορισμος του ειναι δικη του "ανακάλυψη"
May 15 21:02:32
E_Goldstein
καθε φορα που λες Lyons μου ερχεται αυτο: "Why there is a space between Lyons and Spakowski"
May 15 21:02:52
waste
τι ειναι αυτο goldstein
May 15 21:03:01
E_Goldstein
απο ταινια
May 15 21:03:19
E_Goldstein
αλλα δεν κρατηθηκα :)
May 15 21:03:24
waste
καλα εκανες
May 15 21:03:48
Guest80
Τεκι τον Σμιτ αν και Ναζί τον έχει αγαπήσει η Ακαδημαϊκή Αριστερά για κάποιο λόγο που δεν έχω καταλάβει ακόμα..
May 15 21:03:59
reznor43
ειμαστε συνεχως σε καθεστως state of exception απο τον κοβιντ και περα
May 15 21:04:00
waste
διαβασε το αρθρο και θα καταλαβεις :)
May 15 21:04:07
L_ami
ο σμιτ ασκουσε μια ολυ περιεργη γοητεια στο κκε εσ θυμαμαι, αλλα ειναι ναζιστακος
May 15 21:04:10
Guest80
Θενκς για το άρθρο
May 15 21:04:13
reznor43
ειναι τοσο βολικο
May 15 21:04:28
waste
ποτε κανεις δεν αμφισβητησε τον φιλοναζισμο του σμιτ :)
May 15 21:04:32
waste
ουτε ο ιδιος νομιζω :)
May 15 21:05:06
waste
αλλα την ίδια στιγμή είναι τόσο εξυπνος και οξυδερκης, που λέει πολλά πραγματα ως συκα και ως σκάφη, γιαυτό και τον αγαπησε η αριστερα
May 15 21:05:08
L_ami
γιατι τον βαζανε σε ευθεια γραμμη με το μακιαβελι οι στρουκτουραλιστες ειναι μια απορια που ειχα καποτε
May 15 21:05:13
Guest80
Νομίζω καί ο Κονδύλης τον είχε ψηλά τον Σμιτ
May 15 21:05:21
L_ami
σωστα γκεστ
May 15 21:05:32
waste
ολη η ευρωπη των εχει ψηλα :)
May 15 21:06:08
waste
βασικα ειναι λαμπρο μυαλό, αυτό θυμάμαι όταν τον διαβασα, ότι εχει πολύ καθαρή σκέψη και αυτό είναι πολύ γοητευτικο
May 15 21:06:23
waste
που εισαι ρε καλιγουλα (σιγουρα τον εχει διαβασει ο δικολαβος
May 15 21:06:58
waste
κατι που δεν ήξερα και διαβασα στο άρθρο ειναι για τον ορισμο του δικτατορα που δινει
May 15 21:07:18
waste
δικτατορας ειναι αυτος που οριζει ποιο ειναι τι ειναι state of exception :)
May 15 21:07:21
Lobito_VJ23
και γιατί ο ναζισμός είναι κάτι που γουστάρουν τα λαμπρά μυαλά; επειδή απλά "κανείς δεν είναι τέλειος" ψεκάστε σκουπίστε;
May 15 21:08:19
waste
το να πιστεψεις στον χιτλερ ζωντας στη δημοκρατια της βαιμαρης δεν ηταν κατι εξωφρενικο :)
May 15 21:08:32
waste
ακομα και οι κουμουνιστες τον πιστεψαν γιαυτο και αντεγραψαν το προγραμμα του ;)
May 15 21:08:53
waste
ήταν κατι αυτονόητο λιγο πολύ
May 15 21:09:15
waste
μην ξεχνάτε πως όλα τα κακά του ναζισμου, ο ναζισμος τα κάνει όταν χάνει ;)
May 15 21:09:56
E_Goldstein
ωχ παλι διαβασμα....
May 15 21:09:57
waste
το να μην μπορουν οι εβραιοι να δουλεψουν στα πανεπιστήμια ή στη δημοσια διοικηση δεν ειναι τιποτα εξωφρενικο, οπως ολοι ειδαμε με τον κοβιντ :)
May 15 21:10:20
waste
οποτε ο ναζισμος ειναι το απολυτο κακο, μονο οταν ητταται
May 15 21:10:43
waste
για τους ανθρωπους που ζουνε εκεινη την εποχη, εχει άλλο νόημα
May 15 21:10:43
E_Goldstein
@lobito τα λαμπρα μυαλά εύκολα γυρνανε στον ελιτισμο
May 15 21:10:52
giannisf
 Ο Χιτλερ έφτιαξε δρόμους ρε συ  (έκανε όντως δημόσια έργα)
May 15 21:11:09
waste
ο χιτλερ υποσχεθηκε και παρεδωσε εθνικη ανεξαρτησια
May 15 21:11:30
E_Goldstein
@waste και εθνικη υπερηφανεια
May 15 21:11:30
giannisf
οντως
May 15 21:12:02
waste
και την ίδια στιγμή υποσχέθηκε και παρεδωσε πολιτικη και οικονομική σταθεροτητα
May 15 21:12:21
waste
σε μια εποχη που τιποτα απο τα δυο δεν ηταν σε επαρκεια
May 15 21:12:49
L_ami
και συνεχιζει να δινει, μην ξεχνιομαστε...
May 15 21:12:56
giannisf
κάτι παρόμοιο με τον Ερντογάν
May 15 21:12:59
waste
και αν δεν ηταν τοσο βιαστικος θα είχε μαζεψει και τη μιση ανατολικη ευρωπη στο τσεπακι του , οπως τα ειχε βρει με τους αγγλους
May 15 21:13:04
L_ami
απλα αλλαξε ηπειρο
May 15 21:13:29
L_ami
οχι ο χιτλερ, ο ναζισμος λεω
May 15 21:13:29
waste
αρα για εναν συγχρονο του, σιγουρα δεν ηταν το απολυτο κακο
May 15 21:13:45
waste
οπως ειπαμε και οι κουμουνιστες ακομα δεν κατηγορουν τον χιτλερ για κακο, αλλά για ψεύτη ;)
May 15 21:14:41
waste
ο σουλτανος ειναι πολυ πραγματιστης σε σχεση με τον χιτλερ
May 15 21:15:21
so_what
Τον Antony Sutton τον εχει διαβασει κανεις; Λεει oτι κομμουνισμος-ναζισμος ειναι δημιουργηματα της Wall Street
May 15 21:15:28
giannisf
έβγαλε πολλούς φτωχούς από την αφάνεια και διπλασίασε το ΑΕΠ της χώρας του ο Ερντογάν
May 15 21:15:56
waste
so_what: και τον χριστο η wall street τον εφτιαξε ?? :)
May 15 21:16:08
ftero
στα υποψιν σο, αλλα ναι μεν πιστευω στη χρηματοδοτηση, αλλα δεν τους ειχαν κ πιονακια
May 15 21:16:11
reznor43
ο Χολαντ λεει οτι ετσι οπως ο χριστιανισμος εχει φθινει στη δυση  το απολυτο κακο σημερα και τον σατανα το ονομαζουμε ναζισμο και Χιτλερ ακριβως γιατι η θρησκεια εχει εκπεσει αλλα
May 15 21:16:11
reznor43
συνεχιζουμε να βλεπουμε τον κοσμο με χριστιανικα γυαλια
May 15 21:16:44
ftero
δηλ δεν μπορουσαν να εχουν κ πολυ ελεγχο πανω τους
May 15 21:16:55
waste
reznor43: διαβασε το αρθρο του λυονς γιατι εχει μεσα μια πολυ παρομοια παρατηρηση του σμιτ για την πολιτικη θεολογια :)
May 15 21:17:11
ftero
ο λαιονς εχει τοιχο πια
May 15 21:17:11
waste
ftero: καλα καμια σχεση
May 15 21:17:16
waste
οχι φτερε
May 15 21:17:35
waste
αυτο δεν ειναι σε αυτα που πληρωνεις
May 15 21:17:42
Lobito_VJ23
συμφωνώ πως ήταν ψεύτης δλδ λαϊκιστής
May 15 21:17:48
so_what
δεν το εθεσα σωστα, λεει οτι οι μπολσεβικοι και ο χιτλερ χωρις την χρηματοδοτηση της wall street δεν θα επιαναν ποτε εξουσια
May 15 21:17:55
Lobito_VJ23
δεν του χρεώνω τα post 1939 του Σμιτ
May 15 21:18:08
ftero
λινκ για τους αργοπορημενους;
May 15 21:18:13
Lobito_VJ23
αλλά να πέφτεις στην λούμπα το 1933 είναι σαν να λέμε "πιστεύω στον Καρατζαφέρη"
May 15 21:18:20
waste
πολύ https://theupheaval.substack.com/p/the-temptations-of-carl-schmitt?utm_source=profile&utm_medium=reader2
May 15 21:18:37
waste
λομπ κανεις εντελως λαθος
May 15 21:18:53
waste
το κομουνιστικο κομμα πιστευε στον καρατζαφερη το 1933
May 15 21:19:07
waste
απλα ελεγε οτι αυτοι θα κανουν τα ιδια απλα καλυτερα γιατι δεν λενε ψεμματα
May 15 21:20:26
waste
so_what: οι μπολσεβίκοι δεν χρειαστηκαν την γουολ στριτ για να κερδίσουν τον εμφλιο
May 15 21:20:31
waste
ουτε για να παρουν την εξουσια
May 15 21:20:42
Lobito_VJ23
τέκη έχουμε ένα κενό στην επικοινωνία μας, εσύ τον λαϊκισμό τον θεωρείς καλό επειδή δεν τον γουστάρουν οι φιλελέδες (αριστεροί και δεξιοί), για μένα λαϊκισμός == να λες αντιφατικά πράγματα, όπως θα μειώσουμε το έλλειμα (ή θα πάμε στην Δραχμή)
May 15 21:20:42
Lobito_VJ23
και θα έχουμε και φθηνές BMW, αμφότερα ακούγονται πολύ ωραία και οι φτηνές BMW είναι λαϊκό αίτημα
May 15 21:20:50
L_ami
εμενα ο σμιτ παντως με απωθουσε και με απωθει απο παντα. δεν αντεχω αυτο που λετε καθαρη σκεψη του, το βρισκω λιγο "νοσηρο ορθολογισμο" (= οι συνεαγωγες ισχυουν αλλα οι προκειμενες ειναι παραληρηματικες)
May 15 21:20:54
waste
και ο χιτλερ είχε τους δικους του καπιταλιστας να τον στηριζουν
May 15 21:21:11
waste
αν σε κατι βοηθησε η γοουλ στριτ τον χιτλερ ειναι με την καταρρευση της το 1929
May 15 21:21:24
waste
κατέρρευσε και ολη η φουσκα που είχε στηθεί στη γερμανία
May 15 21:22:02
ftero
ακριβως...γερμανοι ολιγαρχες τον σπρωξαν (οχι οτι δεν μπηκαν στο κολπο οι οριτζιναλ )
May 15 21:22:03
L_ami
"ανθρωπος χωρις ιδιοτητες" αν σας λεει κατι
May 15 21:22:28
ftero
κ πολυ συχνα για συγκεκριμενα πραγματα, οπως οι ροκφελερ το ευγονιστικο προγραμμα
May 15 21:22:52
waste
η ευγονικη ειναι ξεκαθαρα αγγλοσαξωνικη εφευρεση οπως και ο ρατσισμος
May 15 21:23:04
waste
οι γερμανοι απλα την αντιγραφουν απο τους αγγλοσαξωνες
May 15 21:23:15
waste
δεν εχουν καν δικη τους σκεψη πανω στο ζητημα :)
May 15 21:23:25
ftero
απλως βρηκε στεγη κ στη γερμανια κ κανουν πειραματα
May 15 21:23:46
waste
δεν βρηκε στεγη παραπανω στη γερμανια αποτι στη βρετανια ή στις ηπα
May 15 21:23:47
ftero
υπο την πνευματικη αρωγη των οριτζιναλ
May 15 21:24:05
ftero
γτ τοτε χρηματοδοτηθηκε το προγραμμα ;
May 15 21:24:08
waste
εννοω δεν ηταν οτι απαγορευοταν στην αγγλοσαξωνια και ετρεξαν στη γερμανια
May 15 21:24:28
ftero
βλεπω περισσοτερο οτι απλως βρηκαν χωρο εξαπλωσης
May 15 21:24:50
waste
απλα ηταν κομματι της προοδου της εποχης (brave new wordl) και οι γερμανοι που ηταν στην κορυφη της χημειας και των επιστημων ηθελαν να γινον κι εκει καλοι :)
May 15 21:24:51
ftero
στις ηπα κοψανε τα επισημα το 70 αλλωστε :)
May 15 21:25:20
waste
δεν ξερω φτερε για καποιο εξαπλωμενο προγραμμα ευγονικης στη γερμανια
May 15 21:25:40
waste
που να μην συναδει με τις ευρυτερες αποψεις για την ιατρικη στην υπολοιπη δυση
May 15 21:25:44
waste
αλλα μπορει να μην ξερω
May 15 21:25:58
waste
ευγονικη δεν ειναι τα πειραματα του μενγκελε μονο
May 15 21:26:02
ftero
εμαθα οτι το ροκφελερ foundation χρηματοδοτησε τη νιδρυση του
May 15 21:26:23
waste
την ίδρυση ποιανου?
May 15 21:26:23
L_ami
και δεν ειναι ευγονικη το να εξαφανισεις τη βδελυρη φυλη για να μη χαλαει το αιμα της αρειας;
May 15 21:26:40
waste
οχι αυτο ειναι παλια καλή γενοκτονια :)
May 15 21:26:48
waste
τιποτα μοντερνο :)
May 15 21:26:49
ftero
ευγονικη ειναι να σκοτωσεις τους ανικανους για ζωη για να σωθει το συστημα υγειας
May 15 21:26:56
ftero
πχ
May 15 21:27:05
waste
ο σμιτ απο την αλλη ειναι πολυ γερμανος
May 15 21:27:10
L_ami
πριτς! ι γενοκτονιες δεν ειχαν μεσα χαλασμα του αιματος...
May 15 21:27:22
Lobito_VJ23
ή να προσπαθείς να εξηγήσεις την αφρική με όρους γεννετικής
May 15 21:27:43
waste
ειχαν χαλασμα της φυλης που ειναι του αιματος
May 15 21:27:59
Lobito_VJ23
γιατί τα μαυράκια δεν εφτιαξαν ατμομηχανές και φτιάξαμε μόνον εμείς πχ
May 15 21:28:00
so_what
ftero: οτι εγινε επι κορωνας στα ΕΣΥ της Δυσης περίπου
May 15 21:28:01
E_Goldstein
@ftero, πολυ σωστά, όπως τους γερους στον covid
May 15 21:28:11
waste
Lobito_VJ23: αυτο δεν ειναι γερμανικο πραγμα
May 15 21:28:17
waste
ειναι αγγλοσαξωνικο
May 15 21:28:23
waste
αλλωστε οι γερμανοι δεν ειχαν πολλα μαυρακια :)
May 15 21:28:53
ftero
ναι υπηρχε κ αρθρο στο nejm απο παθιασμενο ευγονιστη (κ συμβουλο μπαμια κλπ) οτι αυτο πρπεπει να κανουν
May 15 21:28:58
ftero
απο την αρχη
May 15 21:29:50
reznor43
διαβαζα σημερα για μια στη δανεζικη βουλη που ειναι μια απο τους δυο αντιπροσωπους της γροιλανδιας και μιλουσε για το προγραμμα της δανιας στη γροιλανδια που ετρεχε μεχρι το 1970 και ηταν απο
May 15 21:29:50
reznor43
αυτα για τον ελεγχο του πλυθησμου
May 15 21:29:51
ftero
κ  καπως στην αγγλια πχ μπηκε οτι γερος σε γηροκομειο με δυσπνοια κ θετικο τεστ παει για ευθανασια (δηλ οπιουχο με μιζοδολαμη)
May 15 21:30:08
waste
ο σμιτ οπως και ο σορελ (?) για παραδειγμα βλεπουν ότι το νεοτερικο κρατος θα δωσει στον εαυτο του το ρολο του ανθρωπινου και αρα θα απανθρωπισει όλους τους αντιπαλους του
May 15 21:30:14
waste
θα τους αρνηθει την ανθρωπινη ιδιοτητα
May 15 21:30:33
waste
οχι δεν ηταν ο σορελ ήταν ενας αλλος γαλλος που ξεχναω τωρα
May 15 21:31:04
waste
αν ψάχνετε δηλαδη εναν ορισμο για την μοντερνα γενοκτωνια, δεν εχει σχεση με την ευγονικη ή με τις ρατσιστικες ιδεες
May 15 21:31:09
ftero
ρεζ ως το 70 στειρωναν ηλιθιους εγκληματιες κ μαυρους στις ηπα
May 15 21:31:12
waste
εχει σχεση πολυ περισσότερο
May 15 21:31:29
waste
με το πως βλέπει η νεοτερικοτητα τον ευατο της ως πανανθρωπινη
May 15 21:31:45
waste
αρα οποιος αντιτειθεται σε αυτη δεν μπορεί παρα να μην είναι άνθρωπος
May 15 21:31:54
Lobito_VJ23
ναι το ξέρω, δίνω παραδείγματα ευγονικής με αγγλοσαξωνικό πρόσωπο στον λαμί
May 15 21:32:00
ftero
ταιριαζει σε αυτο ο σιωνισμος;
May 15 21:32:19
waste
γιατι να μην ταιριαζει
May 15 21:32:31
reznor43
θα εισαι μαιμου η ναζι η φασιστας η φλατ ερθερ οτι αλλο
May 15 21:32:32
waste
εδω εφτιαξαν και το δικο τους γκετο της βαρσοβιας για να παιζουν στη γαζα :)
May 15 21:33:02
waste
reznor43: οι γροιλανδοι ειναι βρωμιαρηδες ολοι το ηξεραν αυτο :)
May 15 21:33:06
ftero
μου φαινεται απο το φυσικο τροπο π μιλανε για την μαγικη εξαφανιση των μιαρων π χαλανε τον παραδεισο
May 15 21:33:11
waste
ευτυχως δεν ηταν πολύ :)
May 15 21:33:21
waste
πολλοι
May 15 21:33:35
waste
ξεχναω το ονομα του γαλλου τωρα γαμωτο
May 15 21:34:08
waste
γιαυτο και η αρμενικη γενοκτονια ειναι παραδοσιακου τυπου οχι μοντερνα
May 15 21:34:28
waste
κανεις επανασταση κατα του κρατους και το κρατος σε κερδιζει και σε θεριζει, με λιγα λογια vae victis
May 15 21:34:55
waste
οπως αλλωστε και οι γενοκτονιες των καθαρων παλιοτερα :)
May 15 21:35:27
waste
αυτο που κανει τους νεωτερικους τοσο τρομερους ειναι οτι αρνουνται στους αντιπαλους του την ανθρωπινη ιδιοτητα
May 15 21:35:29
fukus
Καλησπερα!
May 15 21:35:40
waste
και αυτο ιστορικα ειναι περισσοτερο αγγλοσαξωνικη εφευρεση
May 15 21:36:08
waste
οι κακομοιριδες οι γερμανοι επρεπε να ψαξουν πολυ για να βρουν αλλους στην επαρχεια που ζουσαν :)
May 15 21:36:30
waste
ειδικα αν σκεφτείτε ότι οι εβραιοι στη γερμανια δεν ηταν παρα κατι τυπου μισο%
May 15 21:36:41
waste
τωρα δεν θυμαμαι το ακριβες στατιστικο αλλα ηταν ελαχιστοι
May 15 21:37:31
reznor43
 πώς αλλιως θα φερνανε το φως και τον πολιτισμο ρε συ τεκι εκει που πηγαινανε αν δεν ηταν οι αλλοι βρωμιαρηδες και απανθρωποι
May 15 21:37:38
waste
πολιτικα λοιπον μιλωντας μεχρι να φτασουμε στην τελικη λυση ή στις αγριοτητες που εγιναν στην ανατολικη ευρωπη (αλλα δεν εγιναν αποκλειστικα απο γερμανους)
May 15 21:37:52
merovingian
η σαξωνία είναι κομμάτι (3 βασικά) της γερμανίας οπότε έχει κληρονομικό δικαίωμα να σκέφτεται το ίδιο και να θέλει τα ίδια με τους άγγλους
May 15 21:37:55
pakaPAKA
alo\
May 15 21:38:06
waste
οι διωξεις των εβραιων δεν ηταν κατι ιδιαιτερα περιεργο
May 15 21:38:12
waste
ουτε ασυνηθιστο :)
May 15 21:38:30
waste
ελα ρε καλιγουλα και μιλαμε τοση ωρα για schmit
May 15 21:39:10
L_ami
ο αντισημιτισμος ειναι αρχαια ιστορια και στη γερμανια πολυ μικροτερος απο ισπανιες ισαβελλας και ρωσιες του 19ου αιωνα
May 15 21:39:21
waste
πολιτικα λοιπον ηταν ενα καλο εργαλειο για το ναζιστικο κομμα, η συνδεση των εβραιων τραπεζιτων οι οποιοι ευθυνονταν για την καταρρευση μετα το 29
May 15 21:39:22
reznor43
καλα στη ρωσια και περιχωρα απο το δευτερο μισο του 19ου αιωνα ειχαν συνεχεια πογκρομ και φευγανε οι εβραιοι
May 15 21:39:48
L_ami
οι εβραιοι της γερμανιας ειχαν φτασει να υτοπροσδιοριζονται ως γερμανοι μωσαϊκου γενους καποτε
May 15 21:39:49
waste
reznor43: καλε ποιο 19ο αιωνα. ο μπαντερα τι νομιζεις οτι καθαριζε?? :)
May 15 21:39:52
Kaligoulas
αμα μιλατε για Καρλ Σμιτ, τοτε πρεπει να μιλατε και για τον αντιποδα του τον Μπενγιαμιν
May 15 21:40:06
waste
https://theupheaval.substack.com/p/the-temptations-of-carl-schmitt?utm_source=profile&utm_medium=reader2
May 15 21:40:18
reznor43
 αρχιζει ηδη απο 19ο και παει πιο μετα
May 15 21:40:27
waste
α τον μπενγιαμιν δεν τον συμπαθησα ποτε στο γραψιμο του, και δεν ειναι οτι δεν προσπαθησα :)
May 15 21:41:13
Kaligoulas
συμπυκνωμενος αλλα το για μια κριτικη της βίας τελικα ειναι απλο τι λεει
May 15 21:41:20
reznor43
το κειμενο του παντως με τον αγγελο της ιστοριας ειναι πολυ καλο του μπενγιαμιν εστω και τοσο μικρο
May 15 21:41:35
waste
πάντα μου έβγαζε μια υπεκφυγη και μια ανειλικρινια που προσπαθουσε να την κρυψει πισω απο λεκτικες ακροβασιες
May 15 21:41:54
waste
και δεν πρεπει να φταιει μονο η γλωσσα :)
May 15 21:42:18
Kaligoulas
αφου ξερεις ειναι της γερμανικης σχολης, τα κανουν συνθετα χωρις ιδιαιτερο λογο τελικα χαχα
May 15 21:42:33
Kaligoulas
όπως πως τον λενε εκεινον με τον Ναυγιο
May 15 21:42:40
waste
bloomenberg
May 15 21:42:47
Kaligoulas
αλλος τρελος αυτος, αλλα βαθος αμετρητο
May 15 21:42:53
waste
σου ειπα την ιστορια με αυτον εεε?
May 15 21:43:12
waste
τον διαβαζω εγω (το ναυαγιο με θεατη) στο αεροπλανο μεσα σε ενα τριωρακι πηγαινε και ενα ελα
May 15 21:43:36
waste
και πηγαινω καταχαρουμενος σε μια φιλη μου και της το κανω δωρο στην οριτζιναλ εκδοση
May 15 21:43:37
Kaligoulas
την τριτη αποσπασματικη φορα, κατι επιασα παντως παραπανω,αλλα τεταρτη δεν θα χει χαχα
May 15 21:43:57
Kaligoulas
(στα ελληνικα ενιοτε)
May 15 21:44:11
waste
κανενα μηνα αργοτερα μου λεει ρε δεν τον αντεχω τον παραταω
May 15 21:44:20
waste
της λεω γιατι ειναι υπεροχο βιβλιο
May 15 21:44:36
waste
μου λεει δεν τον αντεχω μια το πως γραφει ειναι γαμησε τα
May 15 21:44:59
waste
παιρνω τον μεταφραστη τηλεφωνο του λεω ρε γιατι μου κατηγορουν τον μπλουμενμπεργκ ετσι αδικα
May 15 21:45:33
waste
γελαει ο αλλος μου λεει ρε μαλακα ξερεις ποσο μας πηρε δυο ανθρωπων που ο ενας εχει κανει και διδακτορικο πανω του να μεταφρασουμε αυτο το μικρο βιβλιαρακι??
May 15 21:45:43
Kaligoulas
δήλιο δύτη θελεις για κατι τετοιους που λεγε κι ο Σωκρατης
May 15 21:46:01
waste
με λιγα λογια το ναυαγιο με θεατη ειναι πανεμορφο και διαβαζεται σχετικα ανετα στα ελληνικα
May 15 21:46:20
waste
εκτος απο το τελευταιο κεφαλαιο που προσπαθουν να πουν πολλα σε λιγο και πηδανε πραγματα
May 15 21:46:33
waste
αλλα το υπολοιπο ειναι βατο και πανεμορφη σκεψη
May 15 21:46:44
waste
αλλα μην τολμήσετε και το πιασετε στα γερμανικα :)
May 15 21:47:08
waste
η ιδεα του ειναι πολυ απλη και ομορφη
May 15 21:47:14
Kaligoulas
γενικα μωρε , ποιος να ασχολειται να πιανει τωρα στα γερμανικα, πιαστε καλυτερα τον Αγκαμπιν
May 15 21:47:25
waste
ο μπλουμενμπεργκ παιρνει μια μεταφορα (το ναυαγιο)
May 15 21:47:41
waste
και αρχίζει και ψάχνει πως η μεταφορά αλλάζει νόημα ανα τους αιώνες
May 15 21:47:41
Kaligoulas
Giorgio Agamben που ειδικα  στο Κατασταση Εξαιρεσης εξηγει καλα τη συγκρουση Σμπιτ Μπενγιαμιν
May 15 21:48:10
waste
και δεν ειναι και στριφνος ο τζιορτζιο
May 15 21:48:11
Kaligoulas
(το όλο ζητημα ειναι αν η βία δημιουγει Δίκαιο κτλ κτλ)
May 15 21:48:22
Kaligoulas
σε αυτο ειναι καπως στριφνος θα λεγα,
May 15 21:48:44
Kaligoulas
σαν να δινει για τις ιδιες δικες του εννοιες , πολλους διαφορετικους ορισμους, αλλα κατι βγαζεις σαν συμπερασμα
May 15 21:48:47
waste
και έτσι με αφορμή αυτη τη μεταφορα, μας κανει μια περιηγηση στους αιωνες και τις ιδεες του
May 15 21:48:54
Kaligoulas
στο Homo Sacer ειναι βατος
May 15 21:49:08
waste
εγω την κατασταση εξαιρεσης ειχα διαβασει
May 15 21:49:19
Kaligoulas
ειναι σαν παραρτημα του Hoo Sacer
May 15 21:49:37
Kaligoulas
αμα διαβασεις αυτο και μετα την Κατασταση Εξαιρεσης μπαινεις τελικα στο νοημα
May 15 21:49:42
waste
λολ
May 15 21:49:44
Kaligoulas
στο μεγαλυτερο πλανο του
May 15 21:49:51
waste
εγω ειχα διαβασει σμιτ μικρος :)
May 15 21:49:58
Kaligoulas
βεβαια να πω την αληθεια , εχω αρχισει να τα ξεχναω ολα αυτα, αλλα ενα αλλο που θυμαμαι
May 15 21:50:00
waste
μου τον ειχε δωσει ο βελτσος αν θυμαμαι ;)
May 15 21:50:10
L_ami
τη θεωρια του ανταρτη φανταζομαι
May 15 21:50:20
waste
τελοσπαντων για να μην βασανιζεστε διαβαστε το αρθρο του λυονς
May 15 21:50:26
Kaligoulas
και που δεν εχω δει κανεναν να το αναφερει , ειναι οτι την θεωρια του Σμιτ για την Ισχυ
May 15 21:50:29
waste
ειναι πολυ καλος και αναλυτικος και αμερικανος
May 15 21:50:36
waste
διαφωνω σε διαφορα αλλα οχι πολυ
May 15 21:50:37
Kaligoulas
την εχει ψιλοπαρει ο δικος μας ο Κονδυλης
May 15 21:50:41
Kaligoulas
στο Ισχυς κι Αποφαση
May 15 21:50:53
waste
καλε ολοι εχουν ξεπατικωσει σμιτ
May 15 21:51:06
waste
δεν χρειαζεται να σου αρεσει για να τον ξεπατικωσεις :)
May 15 21:51:12
Kaligoulas
απλα επειδη γερμανιζει κι αυτος, ειναι σαν να
May 15 21:51:27
Kaligoulas
μεταφρασε το δικο του γερμανικο στρυφνο κειμενο στα ελληνικα
May 15 21:51:41
waste
εγω τον κονδυλο τον εχω διαγραψει
May 15 21:51:58
waste
δοκιμασα διαβασα μετα ξαναδιαβασα και κατι που να μην ειναι οι γεωπολιτικες του μαλακιες
May 15 21:52:05
Kaligoulas
θεωρω οτι επειδη το συμπερασμα του Ισχυς κι Αποφαση ειναι ακρως Φιλελευθερης θεωρησης
May 15 21:52:06
waste
και κατελειξα οτι δεν αξιζει καθολου τον κοπο μου ;)
May 15 21:52:24
Kaligoulas
μετα το γυρισε ο Κονδυλης, γιατι ειπε , κατσε καλε που τραβαμε, αυτο ειναι ευθεια γραμμη προς την κολαση
May 15 21:52:31
Kaligoulas
και το γυρισε συντηρητικοτερα
May 15 21:52:50
Kaligoulas
ρε, αυτα τα γεωπολιτικα ειναι μπουρδες, τα αλλα του εχουν καποιο νοημα
May 15 21:52:56
waste
διοτι αν τον ειχα διαβασει στα 20 μου θα ειχα γραψει ολοκληρο αρθρο κοροιδευοντας τον οπως εχω κανει για διαφορους γαλλους :)
May 15 21:53:02
Kaligoulas
περι Ευρωπαικου διαφωτισμου και σχετικισμου
May 15 21:53:40
waste
κατσε να το ελαφρυνουμε λιγο γιατι βαρια κουλτουρα επεσε
May 15 21:53:45
waste
διαβαστε τον λυονς ειναι καλος και αμερικανος
May 15 21:53:46
Kaligoulas
το Ισχυς κι Αποφαση ειναι μία θεωρητικη απόδειξη του Φιλελευθερου Σχετικισμου
May 15 21:53:51
waste
οι αμερικανοι ειναι καλοι σε αυτα
May 15 21:54:17
waste
γιατι δεν αντεχουν την περιπλοκοτητα, οποτε οταν ο αλλος ειναι και διαβασμενος
May 15 21:54:24
waste
τα κανει καλα ταληρακια
May 15 21:54:38
waste
γιαυτο και ειναι ο λας καταπληκτικος στο true and only heaven
May 15 21:54:44
pakaPAKA
ποιος εχει τη λιστα με τα βιβλια?
May 15 21:55:14
waste
και για να μην με παρετε για κανενα τελειωμενο ιντελε, εγω στις διακοπες μου παδουρα θα διαβασω ;)
May 15 21:55:23
waste
εχω 3-4 κριμι ακομα :)
May 15 21:55:48
waste
αντε να το ελαφρυνουμε λιγο
May 15 21:55:51
waste
ειδατε ο σουλτανος?
May 15 21:56:06
waste
δεν θα αφήσει τη χωρα να παραστρατησει να γινει πουτανακι των αμερικανσκι :)
May 15 21:56:28
Kaligoulas
θα πεθάνει τελικά στο θρόνο του χαχαχα
May 15 21:56:31
so_what
αναμενομενο οτι θα ηταν μπροστα αλλα και ο αλλος πηρε πολυ
May 15 21:56:44
E_Goldstein
ναι αρκετη υλη για διαβασμα δωσατε, ασε που δυσκολευομαι πολυ να διαβάζω τεοια βιβλία, σε κάθε φράση έχω και 10 αντιρρησεις
May 15 21:56:54
DutchMountains
ειναι απίθανη τετοια συμμετοχη και να έχει αυτο το αποτέλεσμα..
May 15 21:57:07
ftero
λαμι μου πλιζ αν εχεις προχειρο , χαωθηκα, του ιβαν ιλιτς με τα ποδηλατα μπορεις να ξανα ανεβασεις
May 15 21:57:17
waste
υποψιάζομαι ότι τωρα που το έκαναν τοσο ανοιχτα και ξεδιαντροπα οι ηγεμονες στο αμερικα , κανεις δεν θα ντρεπεται να κλεβει στις εκλογες :)
May 15 21:57:18
E_Goldstein
ο σουλτανουκος κραταει ακομα
May 15 21:57:31
so_what
παντως υπαρχει μια παγωμαρα στα δυτικα ΜΜΕ
May 15 21:57:35
waste
και εχει και τον απεθαντο :)
May 15 21:57:44
waste
μετα την παγωμαρα θα πεσει η επιθεση
May 15 21:57:49
so_what
και με την μεγαλη συμμετοχη δεν μπορουν πουν και για ελλειμα δημοκρατιας
May 15 21:57:50
ftero
α κ αν ειναι δυνατο εμαθα οτι εδινε 2,40 νικη ερντο το στοιχημα (1.60 ο αλλος) ρι ευκαιρια χασαμε
May 15 21:57:57
waste
και μετα την επιθεση θα ψησουν τον τσιπρα να την πεσει
May 15 21:58:10
waste
σορταρε την τουρκικη λιρα φτερε ;)
May 15 21:58:13
so_what
υπερβολικο 😉
May 15 21:58:19
Guest80
Κατάλαβε κανείς ποίο ηταν το δισκυβευμα στις Τουρκικές και κατέβηκε τόσος λαός να ψηφίσει?
May 15 21:58:32
E_Goldstein
να σας πω... γιατο Ελλαντα, παιζει για νοθεια στις εκλογες? Ο γαμπρος μου ειναι δικηγορος και μου ειπε οτι στην περφερεια εβαλαν μονο 3 δικηγορους ντοπιους και ολοι οι αλλοι απο αλλου
May 15 21:58:32
so_what
θα στησουν μια παρδαλη πρωτα
May 15 21:58:50
so_what
εδω εστησαν στην λευκορωσια
May 15 21:58:51
E_Goldstein
και οχι δικηγοροι
May 15 21:58:52
Kaligoulas
μα παντα ετσι ειναι, οι ντοπιοι συνηθως πανε αλλου
May 15 21:59:23
Kaligoulas
γενικα δεν βαλαν πολλους δικηγορους , πηραν ολους τους γραμματεις (αλλα κατα τα αλλα οι εκλογες δεν πρεπει να γινονται απο δημοσιους λειτουργους λεει ο νομος χαχαχα)
May 15 21:59:25
pakaPAKA
αρχίσαμε τις θεωρίες συνομωσίας για εκλογές?
May 15 21:59:30
E_Goldstein
δεν το θυμαμαι ετσι... θυμαμαι οτι ολοι ηταν ντοπιοι
May 15 21:59:41
so_what
DutchMountains: ανελαβε να πεις για νοθεια 😋
May 15 21:59:56
DutchMountains
και οι γραμματεις δημοσιοι λειτουργοι ειναι..
May 15 21:59:58
E_Goldstein
σε επαρχια
May 15 22:00:12
pakaPAKA
την αποχή πόσο την κόβετε?
May 15 22:00:19
Lobito_VJ23
DM γιατί δεν παίζει με αυτή την συμμετοχή αυτό το αποτέλεσμα;
May 15 22:00:27
Kaligoulas
αυτο λεω Ντατς, αντικειται στο όλο νοημα
May 15 22:00:48
Lobito_VJ23
waste λες θα νοθέψουν τις εκλογές της Τουρκίας απροκάλυπτα οι αμερικανοί;
May 15 22:01:00
Lobito_VJ23
ρε λες να γίνει η Τουρκία Ουκρανία και να την γλιτώσουμε εμείς;
May 15 22:01:14
DutchMountains
νοθεια εκτεταμενη ειναι απιθανο να γινει
May 15 22:01:21
Kaligoulas
αν εννοεις το ιδιο νομό ντοπιοι,  ε ναι, τοτε γινεται, διοτι επειδη τα φραγκα ειχα λιγοστεψει τελευταια χρονια βαζαμε ολοι το χωριο μας
May 15 22:01:24
Kaligoulas
ή την ΑΘηνα
May 15 22:01:24
waste
η τουρκια δεν μπορει να γινει ουκρανια χωρις εμας :)
May 15 22:01:49
waste
δεν υπαρχει αλλος διαθεσιμος μαλακας γειτονας μελος του νατο :)
May 15 22:01:55
ftero
λομπ την αστυνομια δικαστες τα εχει ο ερντο
May 15 22:01:56
Kaligoulas
καλα πού να γινει νοθεια καλε, στο Ελλάντα;
May 15 22:01:56
E_Goldstein
ναι τον ιδιο νομο λεω...
May 15 22:02:02
pakaPAKA
πάλι καλά που δεν έχουμε βάλτους
May 15 22:02:23
waste
α πακα το θελεις το χαρακωμα να ειναι στεγνο εεε? :)
May 15 22:02:29
Kaligoulas
εκει ετσι γινοτανε πραγμαι, Goldstein
May 15 22:02:42
pakaPAKA
δεν θα έχει χαρακώματα εδώ, ένα ποτάμι είναι
May 15 22:02:44
DutchMountains
αυτο που ειναι εξωφρενικο στις φετινες εκλογες ειναι οτι δεν εχει βγει ακομη το φεκ με τα εκλογικα συνεργεια...
May 15 22:02:46
so_what
με τα συνορα Ελλδας-Τουρκιας πως θα γινει μακροχρονια μαχη?
May 15 22:03:03
so_what
χωρις χερσαια συνορα ειναι σχεδον αδυνατο
May 15 22:03:05
pakaPAKA
ναι ντατς, γιατί τέτοια καθυστέρηση
May 15 22:03:12
merovingian
so_what Sutton δεν έχω διαβάσει, αλλά τον ξέρω, μην περιμένεις να είναι αγαπητός εδώ για ευνόητους λόγους και προφανώς αποκλείεται να έχει δίκιο, οι ΗΠΑ να ανακατευτούν σε regime change ξένης χώρας; ποτέ
May 15 22:03:12
merovingian
δεν έχει ξανασυμβεί!
May 15 22:03:42
pakaPAKA
είτε δικαστικούς αντιπροσώπους δεν έχουν επιλέξει ακόμα
May 15 22:03:53
DutchMountains
δεν ξερω πακα γιατι.. αλλα υποτιθεται οτι κανεις δεν προετοιμαζει εκλογες χωρις το φεκ..
May 15 22:04:16
pakaPAKA
λες και εκεί να κάνει απευθείας ανάθεση ο κούλης 2 μέρες πριν?
May 15 22:04:20
Kaligoulas
εχουν επιλεξει,
May 15 22:04:24
so_what
merovingian: δεν ειμαι σιγουρος αν ισχυουν αυτα που λεει, αλλα εχει ενδιαφερον
May 15 22:04:31
Kaligoulas
από την προηγουμενη Τεταρτη εγινε η κληρωση στον Αρειο Παγο
May 15 22:04:38
Guest80
Τι υποσχέθηκε στο πόπολο του ο Ερντο καί τούς πήρε πάλι τα βρακιά τους άλλους ? Θεωρητικά ειχε φάει την ιστορία με τους τόσους νεκρούς στους σεισμούς..και τον πληθωρισμό.Πως τα κατάφερε πάλι
May 15 22:04:48
pakaPAKA
κάλι, δεν έχουν ανακοινωθεί αποτελέσματα όμως μέχρι χθες βράδυ, σωστά?
May 15 22:04:58
DutchMountains
αυτο που εχει γινει ειναι να εχουν γαμηθει οι ελαχιστοι που ειναι σιγουρα μεσα στα συνεργεια. .και να εχουν βγαλει 10 ατομα την δουλει που βγαζουν 20..
May 15 22:05:09
so_what
Guest80: τους εφτιαξε στην ενδοχωρα που ζουσαν σε συνθηκες 1850
May 15 22:05:17
pakaPAKA
έχεις σχέση με το αντικείμενο ντατς?
May 15 22:05:21
Kaligoulas
ποιοι ειναι οι δικαστικοι αντιπροσωποι; την προηγουμενη Τεταρτη βγηκαν αποτελεσματα
May 15 22:05:28
DutchMountains
ναι πακα
May 15 22:05:36
Kaligoulas
μήπως κατι αλλο εννοεις , paka;
May 15 22:05:36
pakaPAKA
βορίδης 2.0
May 15 22:05:51
pakaPAKA
όχι θα έχω λάθος πληροφόρηση κάλι
May 15 22:05:55
Guest80
Στην ενδοχώρα so_what δεν τους επηρεάζει ο πληθωρισμός?
May 15 22:06:19
pakaPAKA
δυο ξαδέλφες μου που είναι δικηγορίνες και πήγαιναν στάνταρ, μάλλον δεν θα τις επέλεξαν και εγώ θα κατάλαβα πως δεν βγήκαν αποτελέσματα
May 15 22:06:27
DutchMountains
η υπηρεσιακη υπουργος υπογραφει.. υποτιθεται οτι ειναι ετοιμη η ΚΥΑ απο την Πεμπτη..
May 15 22:06:35
so_what
Guest80: εδω βγηκε πρωτος στις σεισμοπληκτες περιοχες
May 15 22:06:35
so_what
https://www.newsit.gr/kosmos/ekloges-tourkia-o-erntogan-sarose-stis-seismopliktes-perioxes-o-kilitsntaroglou-kai-oi-kourdoi/3774538/
May 15 22:06:39
Kaligoulas
ναι, πεσαν δικηγοροι εξω, πηραν πολλοι λιγοτερους σε αυτες τις εκλογες
May 15 22:06:52
waste
ψηφισαν και οι πετρες :)
May 15 22:06:55
ftero
80 απο πελατειακο κρατος κ εξουσια υπαρχει ικανο ποσοστο..το υπολοιπο ...
May 15 22:07:29
Guest80
Χαχα so_what αυτό μυρίζει χοντρά
May 15 22:07:36
pakaPAKA
ντατς εχεις όρεξη να μας περιγράψεις πως είναι το οπερατιοναλ κομμάτι?
May 15 22:08:17
DutchMountains
για ποιο σημειο θες πακα?
May 15 22:08:26
pakaPAKA
γενικά για τη διαδικασία
May 15 22:08:32
ftero
οι καλπες αλλαζουν στο δρομο, χανονται οι λαθος κ ερχονται οι ουρανοκατεβατες
May 15 22:08:40
so_what
Guest80: οπως και η ΝΔ ειχε σαρωσει στα καμενα της Πελοποννησου του 2007. προφανως επεσε χρημα στους ντοπιους
May 15 22:08:43
waste
υπερβολες φτερε :)
May 15 22:08:46
pakaPAKA
ήξερα πως οι δικαστικοί 2 μέρες πριν πάνε και παίρνουν τους σάκους
May 15 22:08:48
waste
απλα είχαν ενα ατυχημα :)
May 15 22:08:53
merovingian
so_what το κυριότερο (και το χειρότερο) είναι ότι αυτά που λέει ο Sutton έχουν λογική, δηλαδή είναι μια πιστευτή θεωρία (αν και υποτίθεται ότι παραθέτει και κάποιες αποδέξεις)
May 15 22:09:02
DutchMountains
ναι.. στην προετοιμασια ή μετα?
May 15 22:09:11
pakaPAKA
και πριν και μετά
May 15 22:09:18
pakaPAKA
ενδιαφέροντα είναι αυτά
May 15 22:09:41
Kaligoulas
χαχα, Paka, ημουν σε καθε εκλογικη διαδικασια απο το 1999 μεχρι φετος
May 15 22:09:47
DutchMountains
λοιπον.. βγαινει η αποφαση του Α. Παγου για το ποιοι συμμετεχουν, αυτοι τυπωνουν ψηφοδελτια και τα στελνουν στις περιφερειακες ενοτητες.
May 15 22:09:51
ftero
ειναι αρκετα δυνατος πια για στοχευμενη βια κ νοθεια
May 15 22:09:54
Kaligoulas
ειτε γραμματεας ειτε δικ αντιπροσωπος
May 15 22:09:55
E_Goldstein2
μου ειπαν οτι αλλαξανε και το software των εκλογων?
May 15 22:10:16
DutchMountains
μετα απο λιγο βγαινει φεκ με το ποσοι υπαλληλοι σε καθε Π.Ε. θα αποτελεσουν τα συνεργεια..
May 15 22:10:26
pakaPAKA
είναι δημόσιοι δλδ?
May 15 22:10:46
pakaPAKA
τι κάνουν τα συνεργεία?
May 15 22:10:51
DutchMountains
αυτοι παραλαμβανουν το εκλογικο υλικο, ψηφοδελτια και βιβλια ψηφοφοριας..
May 15 22:11:13
DutchMountains
τα βιβλια τα σφραγιζουν σε καθε σελιδα με στρογγυλη σφραγιδα..
May 15 22:11:27
DutchMountains
τα ψηφοδελτια τα χωριζουν για καθε εκλ. τμημα
May 15 22:11:52
DutchMountains
τυπωνουν τις εγκυκλιους και οτι αλλο χρειαζετα..
May 15 22:12:13
DutchMountains
φτιαχνουν σακουλακια με συλο, καρμπον, χαρακες, σβηστρες κλπ..
May 15 22:12:28
DutchMountains
και ολα μαζι τα βαζουν σε σακους, εναν για καθε εκλογικο τμημα
May 15 22:12:44
DutchMountains
αυτα τα παραδιδουν στους δημους
May 15 22:13:07
DutchMountains
απο κει πανε και τα περνουν οι δικαστικοι
May 15 22:13:17
DutchMountains
γινεται η ψηφοφορια..
May 15 22:13:24
Kaligoulas
βγαινει ο σουλτανος
May 15 22:13:33
DutchMountains
κλεινη η καλπη στις 7..
May 15 22:14:02
DutchMountains
και αρχιζει το μετρημα, με τον δικαστικο, την εφ. επιτροπη, και τους αντιπροσωπους των κομματων..
May 15 22:14:12
pakaPAKA
και μετά στο μάζεμα κάνουν καταμέτρηση πάλι οι υπάλληλοι?
May 15 22:14:46
DutchMountains
μετρανε τα ψηφοδελτια των κομματων.. μολις τελειωσουν γραφουν το πρακτικο νο2..
May 15 22:15:04
DutchMountains
ο δικαστικος το κανει αυτο.. και το υπογραφει η εφορευτικη..
May 15 22:15:31
woke
Δικηγορος
May 15 22:15:43
Kaligoulas
ή δικαστης ή δικαστικοκς γραμματεας
May 15 22:15:46
Kaligoulas
ή συμβολαιογραφος
May 15 22:15:51
DutchMountains
μετα ο δικαστικος καταχωρει στο ταμπλετ το αποτελεσμα - και φευεγει απευθειας στη singular poy einai gkatesthmenh στο ΥΠΕΣ
May 15 22:16:23
DutchMountains
το πρακτικο νο 2 ειναι σε 3 αντιγραφα
May 15 22:16:44
pakaPAKA
το πρακτικό νο1 ποιο είναι?
May 15 22:17:22
waste
E_Goldstein2: στην ελλαδα το software δεν εχει τοσο μεγαλη σημασια γιατι εχει μεγαλο papertrail. και στο κατω κατω την εκλογικη διαδικασια τη διασφαλιζει η διακοματικη ποικιλοτητα. Ας μην ξεχνάμε πως στις ηπα ο βάλτος είχε πεισθει πως ο τραμπ ήταν ο σατα
May 15 22:17:22
waste
νας. 96% η κιλαρι στη WA DC :)
May 15 22:17:24
DutchMountains
το παιρνει ο μεταφορεας/υπαλληλος του δημου και παραδιδει 1 στον δημαρχο, και ενα στο πρωτοδικειο
May 15 22:18:07
Kaligoulas
παιδες στο Ελλαντα, ακομα τουλαχιστον δεν μπορει να γινει νοθεια, στο μελλον βλεπουμε
May 15 22:18:21
Kaligoulas
βασικα δεν χρειαζεται κιολας χαχαχαχα
May 15 22:18:27
DutchMountains
στο δημαρχειο σκαναρεται και μεταδιδεται στην περιφερειακη ενοτητα μεσω της ΙΡΙΔΑΣ (εφαρμογη διακινησης εγγραφων..)
May 15 22:18:51
E_Goldstein2
@waste ok, απλως επειδη ειναι της μοδας τελευταια και επειδη ο κουλης αν μπορουσε θα το εκανε, βρε λεω μπας και
May 15 22:18:59
so_what
τουλαχιστον θα ξερουμε οτι οντως ο λαος θα θελει κουλη
May 15 22:19:00
DutchMountains
εκει τυπωνεται, γινεται ενας ελεγχος αν υπαρχει χοντρο λαθος
May 15 22:19:11
waste
η νοθεία χρειάζεται ή εκτεταμμένη πίστη του κρατικού μηχανισμό στην μη ανθρώπινη υπόσταση του ενος αντιπάλου ή πολύ συγκεντρωτικό συστημα χωρις papertrail
May 15 22:19:20
DutchMountains
και μεταδιδεται τηλεφωνικα το αποτελεσμα στο ΥΠΕΣ
May 15 22:19:27
waste
διαβαστε τον lyons αυτα ειναι schmitt 101
May 15 22:19:50
pakaPAKA
ευχαριστούμε ντατς
May 15 22:20:08
pakaPAKA
οι υπάλληλοι που έλεγες είναι υπάλληλοι της περιφέρειας?
May 15 22:20:11
DutchMountains
αφου εχουν μεταδωσει οι δικαστικοι τα κομματα, μετα μετρανε τι σταυρους πηρε καθε υποψηφιος
May 15 22:20:28
waste
μετα αρχιζει το δυσκολο κομματι με τους σταυρους :)
May 15 22:20:36
DutchMountains
και μεταδιδουν ξανα..
May 15 22:20:36
woke
Το τηλεφωνημα δεν μπορει να παραποιηθει;
May 15 22:20:39
Kaligoulas
θα πανε τα πρακτικα  υπαλληλοι του δημου; διοτι μονο τηλεγραφηματα επαιρναν
May 15 22:20:49
waste
ναι αλλα παραμενει το papertrail woke
May 15 22:21:00
Kaligoulas
εμεις τα πηγαιναμε στους κατα τοπους δημους περιφερειες κτλ κτλ κτλ
May 15 22:21:06
DutchMountains
οτι αποτελεσματα και να βγουν απο αυτη τη διαδικασια
May 15 22:21:19
DutchMountains
γινεται και αλλη καταμετρηση στα πρωτοδικεια
May 15 22:21:49
Kaligoulas
σκεφθειτε μονο οτι τα αποτεσματα εκεινη την ωρα σε καθε εκλγοικο τμημα
May 15 22:21:56
DutchMountains
απο οπου και ανακοινωνεται το επισημο αποτελεσμα (πριν γινουν ενστασεις κλπ) των εκλογων
May 15 22:22:01
Kaligoulas
τα βλεπει εκτος απ τον δικαστικο αντιπροσωπο και καμια δεκαρια αλλα ατομα
May 15 22:22:08
Kaligoulas
ποιος θα παει μετα να τ αλλαξει;
May 15 22:22:23
pakaPAKA
μια φορά με κάλεσαν εφορευτική
May 15 22:22:31
pakaPAKA
πήγα 6.55 και το έπαιξα κινέζος
May 15 22:22:34
Kaligoulas
δηλαδη η εφορευτικη επιτροπη, οι εκπροσωποι των κομματων και διαφοροι απ εξω απ το απαρθυρο
May 15 22:22:37
Kaligoulas
που περιμενουν τα νουμερα
May 15 22:22:38
Kaligoulas
χαχαα
May 15 22:22:39
julio
αν δεν υπαρχουν εκπροσωποι κομματων, δεν γινεται να ακυρωθουν επιλεγμενα εγκυρα ψηφοδελτια?
May 15 22:22:40
pakaPAKA
τους είπα, θέλετε να καθίσω?
May 15 22:22:50
pakaPAKA
και μου λένε κάτσε, όλη μέρα είμαστε 3 άτομα
May 15 22:22:58
pakaPAKA
άραξαν και μέτρησα μόνος μου
May 15 22:22:58
DutchMountains
ποσα να αυρωσουν julio?
May 15 22:23:08
pakaPAKA
γιατί είχαν γλαρώσει
May 15 22:23:09
so_what
με τους ψηφοφορους του εξωτερικου (που οκ ειναι πολυ λιγοι και δεν αλλαζουν το αποτελεσμα) θα μπορουσε να γινει μαμουνια?
May 15 22:23:23
pakaPAKA
αν ήθελα έκανα πολλές ακυρώσεις
May 15 22:23:36
Kaligoulas
υπηρξαν φορες που ημουν μονο εγω κι ο γραμματεας μου σε καταμετρηση
May 15 22:23:42
waste
so_what: μονο αν ειχε περασει η προταση για να ψηφιζει και η ανοιψια μου που δεν ξερει ελληνικα :)
May 15 22:23:56
DutchMountains
για καθε ακυρο γινεται συζητηση...
May 15 22:24:06
Kaligoulas
και τι θα κανα λοιπον, θα ακυρωνα πχ ολων των αλλων και θα βαζα μονο ΝΔ, και μετα αυτοι που ειχαν ψηφισει αν καποιος κοιταγε το τμημα στα αποτελεσμτα κτλ κτλ
May 15 22:24:08
waste
pakaPAKA: ναι αλλα αυτο πρεπει να συμβει με καποιο συστηματικο τροπο για να μιλάμε για νοθεια
May 15 22:24:12
waste
οχι τι εκανε ενας μαλακας
May 15 22:24:15
DutchMountains
αν διαφωνει ενας.. μπορει να κανει ενσταση επι τοπου.. κλπ..
May 15 22:25:11
DutchMountains
νωθεια μπορει να γινει αν ειναι λιγα τα ατομα στην καταμετρηση
May 15 22:25:18
DutchMountains
αλλα σε ενα τμημα θα ειναι..
May 15 22:25:25
waste
ακριβως
May 15 22:25:40
DutchMountains
επισης νοθειες γινονται στις δημοτικες
May 15 22:25:50
Kaligoulas
ειναι μεγαλες οι διαφορες των ψηφων, χρειαζεται εκτεταμενο σχεδιο για να γιενι νοθεια
May 15 22:25:54
DutchMountains
οσον αφορα τους υποψηφιους ομως,..
May 15 22:25:58
Kaligoulas
οχι συγκεκριμενα εκλγοικα τμημα
May 15 22:26:03
woke
δεν εχει επαγγελματικοποιηθει καιτα κομματα παρεμβαινουν υπερβολικα στη διαδικασια
May 15 22:26:14
DutchMountains
πχ.. παιζει ενας να βαζει σταυρους σε καποιον που δεν εχει..
May 15 22:26:30
DutchMountains
στα μουλωχτα.. αν οι υπολοιποι ειναι μαλακες
May 15 22:26:39
waste
επισης η νοθεια δια της ακυρωσης ψηφοδελτιων ειναι πολυ lame
May 15 22:26:53
waste
το θεμα ειναι να ριξεις μεσα μια σακουλα απο τα δικα σου ;)
May 15 22:27:03
Kaligoulas
ε αυτο εννοουμε υποθετω
May 15 22:27:06
waste
κι αυτό είναι δυσκολο
May 15 22:27:10
Kaligoulas
βγαζεις των αλλων , βαζεις δικα σου
May 15 22:27:21
Kaligoulas
αμα εισαι μονος σου γινεται, αλλα πιο το νοημα;
May 15 22:27:23
Kaligoulas
χαχαα
May 15 22:27:24
woke
το μελος της εφορευτικης επιτροπης ειναι εξαντλημενο συνηθως επειδη δεν υπαρχουν βαρδιες/προγραμμα και εχει ποσα ατομα ξεκουραστα απεναντι του μεσα στη νυχτα
May 15 22:27:34
woke
δεν ειναι ομορφο
May 15 22:27:48
waste
woke: ναι ισχυουν ολα αυτα , αλλα μην ξεχνας πρεπει να γινει με καποιο συστηματικο τροπο
May 15 22:28:00
so_what
παντως και στην τουρκια ακομα δεν ακουστηκε τιποτα χοντρο για νοθεια
May 15 22:28:04
waste
αλλιως ενας μαλακας εκλεψε σε ενα εκλογικο τμημα ακυρωνοντας
May 15 22:28:16
waste
στην τουρκια δεν θα ακουστει διοτι ο κρατικος μηχανισμος ειναι του σουλτανου :)
May 15 22:28:20
so_what
ουτα απο τα δυτικα ΜΜΕ
May 15 22:28:24
so_what
*ουτε
May 15 22:28:38
so_what
ουτε απο τον κιλιντσαρογλου
May 15 22:28:47
Kaligoulas
η αληθεια ειναι οτι δεν εχω ιδεα πως γινεται η διαδικασια στην Τουρκια
May 15 22:28:50
waste
ειναι νωρις ακομα :)
May 15 22:28:55
waste
περιμεντε
May 15 22:29:04
Kaligoulas
αλλα τι πρωτοτυπια μπορει να εχουν σκαρφιστει;
May 15 22:29:07
waste
δεν θα το αφησουν να πεσει ετσι η δυση αυτο
May 15 22:29:15
Kaligoulas
οι αλλοι ακουσα ανοιγαν τις καλπες στο σταδιο
May 15 22:29:19
Kaligoulas
εκει στην Χειμμαρα
May 15 22:29:29
waste
ετσι να εχει θεατες :)
May 15 22:29:43
Kaligoulas
αυτο δεν το καταλαβα μπορει να ταν κεκλεισμενων των θυρων το ματσακι
May 15 22:30:02
Kaligoulas
Ναυαγιο με θεατες μπας και ητανε;
May 15 22:30:18
waste
στην τουρκια εχεις πολλα κολπα ο παπα ελεγε μερικα
May 15 22:30:28
waste
οι πετρες και οι πεθαμενοι στις σεισμοπληκτες περιοχες
May 15 22:30:43
waste
οι κουρδοι που ψηφιζουν μαζικα σουλτανο στις επικινδυνες περιοχες
May 15 22:31:19
waste
υπαρχουν πολλα κολπα αλλα εκει ισχυει αυτο που ισχυει και στις ηπα
May 15 22:31:36
waste
η γραφειοκρατια εχει πεισθει για την μη ανθρωπινη υποσταση των κουρδων
May 15 22:31:45
waste
αρα κανεις δεν θα πει τιποτα
May 15 22:32:26
merovingian
το ότι έχει καθυστερήσει το φεκ με τα συνεργεία δεν είναι λίγο ύποπτο; ότι μπορεί μετά μέσα στην βιασύνη να γίνουν βολικά για το καθεστώς πασαλείμματα;
May 15 22:32:41
woke
Απο τις σεισμοπληκτες περιοχες εχασε ο κεμαλ
May 15 22:33:08
woke
δεν περιμεναν να στηριξουν τοσο πολυ τον ερντογαν
May 15 22:33:11
waste
οι ΔΥ ειναι κατεξοχην πασοκ :)
May 15 22:33:38
waste
θα δυσκολευτει πολυ ο κουλης να κανει πασαλειμματα :)
May 15 22:34:11
merovingian
πασόκ όμως δεν υπάρχει πια, και ο κόσμος του έχει μοιραστεί σε ΝΔ και Σύριζα
May 15 22:34:15
Kaligoulas
μα στην καταμετρηση δεν εχουν σχεση οι ΔΥ
May 15 22:34:22
Kaligoulas
εκτος βεβαια αν ...ειναι οι Προεδροι
May 15 22:34:27
waste
λολ
May 15 22:34:28
Kaligoulas
της εφορευτικης
May 15 22:34:38
Kaligoulas
χαχαχα που κατα τα αλλα ομως δεν μπορουν ναγινουν και μελη
May 15 22:34:43
merovingian
και υπάρχει πάντα και η ανεξάρτητη ελληνική δικαιοσύνη
May 15 22:34:51
Kaligoulas
χαχαχαχαχα ωραιος ο Αρειος Παγος αποφασαρες παντα
May 15 22:34:54
pakaPAKA
μια ερω΄τηση που λετε για πασό΄κ
May 15 22:35:04
pakaPAKA
δεν είχε απαγορευτεί το ΑΦΜ του πασόκ?
May 15 22:35:08
waste
λολ
May 15 22:35:12
pakaPAKA
τι χρησιμοποιεί ο ανδρουλακάκης/
May 15 22:35:17
Kaligoulas
το δικο του
May 15 22:35:18
waste
δεν ειναι τσιπιτα πανιωνιος?
May 15 22:35:19
pakaPAKA
μόνο το σήμα?
May 15 22:35:33
pakaPAKA
λόγω των χρεών.
May 15 22:35:39
waste
αυτη ειναι ερωτηση για τον dm
May 15 22:35:46
pakaPAKA
γι αυτό και η φώφη το είχε κίνημα αλλαγής
May 15 22:35:47
Kaligoulas
παντως δεν καταγραφονται ακομα στο Πρακτικο Νο2 τα ΑΦΜ των κομματων
May 15 22:35:54
Kaligoulas
τωρα βεβαια με το ηλεκτρικο νομισμα ποτε δεν ξερεις
May 15 22:36:17
DutchMountains
ειναι κιναλ τωρα βρε..
May 15 22:36:30
waste
δεν ξαναγινε πασοκ?
May 15 22:36:35
Kaligoulas
συγχωνευτκη με οδαμα της β ενθνικης
May 15 22:36:36
waste
εμεινε κιναλ?
May 15 22:36:41
Kaligoulas
και μπηκε παλι στα μεγαλα σαλονια
May 15 22:36:57
pakaPAKA
Το Πανελλήνιο Σοσιαλιστικό Κίνημα - Κίνημα Αλλαγής (ΠΑ.ΣΟ.Κ. - ΚΙΝ.ΑΛ.) είναι σοσιαλδημοκρατικός ελληνικός συνασπισμός κομμάτων, στον οποίο συμμετέχουν, μεταξύ άλλων το Πανελλήνιο
May 15 22:36:57
pakaPAKA
Σοσιαλιστικό Κίνημα και το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών. Ιδρύθηκε το Μάρτιο του 2018 ως Κίνημα Αλλαγής.
May 15 22:37:15
pakaPAKA
αγόρασε αφμ
May 15 22:37:16
pakaPAKA
χαχα
May 15 22:37:18
waste
πςςςςς αμα εισαι πασοκος :)
May 15 22:37:19
DutchMountains
ειναι πασοκ-κιναλ..
May 15 22:37:28
pakaPAKA
είναι συνασπισμός τώρα
May 15 22:37:38
DutchMountains
που εχει μεσα και το κιδησο του γαπ.. ξεχωρα..
May 15 22:37:41
waste
εμ δεν θελατε που σας κυβερνουσαν οι εξυπνοι :)
May 15 22:37:42
pakaPAKA
τα έχουνε γαμήσει όλα οι μαλάκες
May 15 22:37:58
merovingian
ενώ η ΝΔ τίμια, και χρέη και παραμένει στην εξουσία με το ίδιο ΑΦΜ
May 15 22:38:06
Kaligoulas
τους εμαθε τα κολπα ο Μπεος με τον Ολυμπιακο Βολου; χαχαχ
May 15 22:38:35
DutchMountains
ο ολυμπιακος βολου υπαρχει..
May 15 22:38:46
DutchMountains
ο βολος του μπεου ειναι αλλη ομαα..
May 15 22:38:49
DutchMountains
ομαδα*
May 15 22:38:57
Kaligoulas
οχι νομιζω πηρε ενα αλλο ΑΦΜ ο Μπεος απο καπου αλλου και λεγεται ΒΟλος ξερω γω κατι κλασσικες
May 15 22:38:58
geospeck
Παντος ο Σουλτανος φαινεται ψηλοαρρωστος, ενα βιντεο που ειδα, πολυ κουρασμενος μου φανηκε
May 15 22:39:01
giannisf
και τα αύξησε ο Μητσοτάκης τα χρέη της ΝΔ, τα έφτασε στα 400 μύρια
May 15 22:39:19
so_what
geospeck: λενε ειχε και καρκινο πριν χρονια, ειχε αδυνατισει πολυ
May 15 22:39:27
so_what
και ηταν κατασπρος
May 15 22:39:28
Kaligoulas
ή απλα εκανε απ την αρχη αλλη ομαδα με ονομα απο αλλη ομαδα; παω πασο δεν ξερω
May 15 22:39:38
so_what
για ενα διαστημα
May 15 22:40:16
Kaligoulas
εδω δωσανε ΑΦΜ στον Βεργη, αυτος δεν ειχε μπει φυλακα για φορολογικα χρεη ή κανω λαθος; χαχαχχαχ
May 15 22:40:52
Kaligoulas
ωπα λαθος για καταπατηση πηγε χαχα
May 15 22:40:53
waste
geospeck: χρονια τωρα :)
May 15 22:40:57
woke
Ο ερντογαν θα πρεπει να πινει πολυ νερο και να κανει γυμναστικη
May 15 22:41:12
woke
οι δικοι μας το εχουν καταλαβει
May 15 22:41:24
Kaligoulas
και το κοψαν το ποδηλατο;
May 15 22:41:50
woke
Πεθαναν πολλοι ελληνες πολιτικοι νεοι;
May 15 22:41:57
woke
πως τους ηρθε;
May 15 22:42:27
waste
νεοι?
May 15 22:42:37
Kaligoulas
εκεινος ας πουμε ο βασιλιες με την μαιμου
May 15 22:42:45
waste
ο ανδρεας πεθανε νέος γιατί του γαμουσε τη μανα
May 15 22:42:46
Kaligoulas
που του δαγκωσε το αυτι
May 15 22:42:48
woke
Αυτοι την συμβουλη ειχε δωσει ο τσιπρας στον κουλη
May 15 22:42:50
waste
"νεος"
May 15 22:43:07
Kaligoulas
ο Ανδρεας ο Λεντακης;
May 15 22:43:08
woke
την εποχη με τις μασκες
May 15 22:43:10
E_Goldstein2
ο Μπεος εκανε νεα ομαδα από το 0 και πήρε τη θέση άλλης ομάδας στη Γ Εθνικη κατοπιν συμφωνιας.
May 15 22:43:12
Kaligoulas
ααα ο ανδρεας
May 15 22:43:20
waste
ενας ειναι ο ανδρεας
May 15 22:43:43
waste
ο μητσοτακαρος νομιζω τους εθαψε ολους
May 15 22:43:51
Kaligoulas
τι πεθανε;
May 15 22:44:41
waste
την αλλη βδομαδα δεν ειναι οι δικες μας?
May 15 22:44:52
so_what
ναι 21
May 15 22:44:54
waste
σας βρισκω εντυπωσιακα εγκρατεις , ευχαριστω πολυ
May 15 22:45:08
DutchMountains
ο Γεννηματας πεθανε νεος
May 15 22:45:12
DutchMountains
και ο τριτσης
May 15 22:45:20
woke
https://www.youtube.com/watch?v=cF8_kSfv6hs
May 15 22:45:25
waste
ναι πραγματι αυτοι πεθναναν νεοι
May 15 22:45:35
waste
ο τριτσης ποσο χρονων ηταν πλακα πλακα
May 15 22:45:38
pakaPAKA
κατάλαβες λοιπόν πως θα πάει... θεωρώ θα έχει μεγάλη αποχή
May 15 22:45:58
Kaligoulas
55
May 15 22:46:16
Lobito_VJ23
προχωρούσε κι έκανε τσίτση τρίτση
May 15 22:46:17
so_what
55 ο τριτσης λεει από εγκεφαλικο
May 15 22:46:50
merovingian
και η Φώφη πέθανε μικρή, γενικά δεν συμβάλλει στην μακροζωΐα σου να είσαι πολιτικός στο πασόκ
May 15 22:46:51
DutchMountains
και ο Γεννηματας το ιδιο..
May 15 22:46:55
woke
Οχι να πεθαναν νεοι επειδη του γαμουσαν την μανα αλλα επειδη κανουν δουλεια γραφειου
May 15 22:46:56
Kaligoulas
ελα δωστε κανενα στοιχηματικο προγνωστικο, ουτε γι αυτο δεν εχουν ενδιαφερον ετουτες οι εκλογες
May 15 22:47:01
Kaligoulas
σαν να μην ασχολειται κανεις μου φαινεται τελικα
May 15 22:47:14
woke
για αυτο νομιζω οτι του εδωσε την συμβουλη ο τσιπρας
May 15 22:47:31
DutchMountains
Νικη.. πανω απο 2 τις εκατο.. στο οριο ισως να μπει κιολας..
May 15 22:47:32
merovingian
τι σημαίνει για σένα ενδιαφέρον στις εκλογές καλιγούλα;
May 15 22:48:17
giannisf
ο κάθε υποψήφιος του ΝΙΚΗ έχει και τον πνευματικό του
May 15 22:48:23
Kaligoulas
χμ , ελα μου ντε, μονες ενδιαφερουσες εκλογες ήτανε εκεινες που οι πρωτοι ειχαν βγει τα κομματα εκτος βουλης
May 15 22:48:45
woke
https://www.youtube.com/watch?v=hVjfoSiyB5c
May 15 22:49:07
DutchMountains
το "Νικη" ειναι πατρις-θρησκεια-οικογεννεια, αντι-υποχρεωτικοι αλλα και καπως μετριοπαθεις χωρις ακροτητες
May 15 22:49:09
Kaligoulas
Μαιος 2012
May 15 22:49:14
ftero
με προτειαν τη ΝΙΚΗ
May 15 22:49:14
woke
και τωρα εβγαλε αυτο το διαφημιστικο ενω με κορονοιο του εδινε συμβουλες υγειας
May 15 22:49:29
so_what83
Αμα η αντισυστημικη ψηφος παει στη Νικη, ειμαστε για τα μπαζα
May 15 22:49:55
giannisf
ε τώρα αποφάσισαν να το παίξουν σκληρό ροκ
May 15 22:50:09
so_what83
μολις μπουν βουλη, θα στηριζουν κουλη αλλα με βαρια καρδια 😋
May 15 22:50:27
waste
τι ειναι το νοικι
May 15 22:50:28
waste
?
May 15 22:50:45
giannisf
εντωμεταξύ τους ακραίους αντιεμβολιαστές δεν τους παίρνει γιατί έχει μια θέση πιο ουδέτερη (να μην διχάζουμε τον κόσμο για τα εμβόλια , ότι πει ο θεός κτλ)
May 15 22:50:45
Kaligoulas
ποιος ειναι ο προεδρας του;
May 15 22:50:47
ftero
αλλα θαρρω θα προτιμησω την αποχη απο τη νικη...]
May 15 22:50:53
so_what83
waste ενας πιο λαικιστης τζημερος
May 15 22:50:58
ftero
οχι δα
May 15 22:51:10
waste
ναι αλλα απο που ξεφυτρωσε?
May 15 22:51:14
giannisf
ένας δάσκαλος ο Νατσιός γράφει για πατρίδα-θρησκεία οικογενεία του στυλ του 50
May 15 22:51:20
DutchMountains
δασκαλος απο το κιλκις ειναι ο προεδρος..
May 15 22:51:25
ftero
παλιοι δεξιοι
May 15 22:51:26
waste
πριν ενα μηνα που μου πριζατε τα παπαρια με τις εκλογες κιχ δεν βγαλατε :)
May 15 22:51:35
Kaligoulas
υπηρχε και παλαια; δεν το θυμαμαι
May 15 22:51:44
DutchMountains
ειναι εντελως πατρις-θρησκεια-οικογεννεια
May 15 22:51:55
Kaligoulas
Κοντογιαννιδη τον εκοψε ο Αρειος Παγος ή μπα;
May 15 22:51:56
ftero
δεν ξερω απλα ο μπαμπας ενος φιλου μου ειναι ο θεολογος εκει περα
May 15 22:51:58
so_what83
ναι αλλα μην μας πουν και ψεκασμενους
May 15 22:52:12
merovingian
ύποπτος συνδυασμός αυτός
May 15 22:52:16
DutchMountains
απο τους αντι-εμβολιαστες.. εχει τους φανατικους εκκλησιαστικους..
May 15 22:52:25
Lobito_VJ23
να μας πει ο DutchMountains τι ερμηνεία δίνει
May 15 22:52:33
ftero
κ ηταν πολυ ξηγημενος δημαρχος κ τον φαγανε νδ με λοιπους , χαλουσε τις μπιζνες
May 15 22:52:35
DutchMountains
ξερετε.. "οχι τη λαβιδα πατερ" και τετοια..
May 15 22:52:39
giannisf
να έτσι γράφει , μακεδονομάχος https://katanixi.gr/dim-natsios-i-machi-toy-kilkis/
May 15 22:52:39
Lobito_VJ23
που είναι λείαν ευαίσθητος με τους ταλιμπάν
May 15 22:53:15
so_what
Εγω που εγραφα τα ψεκασμενα κομματα, την Νικη δεν την ειχα ουτε καν κοντα
May 15 22:53:29
Kaligoulas
εγω τους θαυμαζω αυτους του προεδροκόμματους για την όρεξη τους παντως
May 15 22:53:30
merovingian
δεν είναι ψεκασμένο κόμμα σου λέει
May 15 22:53:40
Kaligoulas
βλεπω απ το 2019 εγκεκριμενος απ τον Αρειο Παγο η Νικη
May 15 22:54:00
so_what
merovingian: εγω το εγραψα ρε με αλλο Username, με ειχε πεταξει εξω 😋
May 15 22:54:03
merovingian
καλιγούλα μπορεί να παίρνουν και λεφτά από τους αντιπάλους για τους ψήφους που θα αρπάξουν
May 15 22:54:38
Kaligoulas
χρηματίζεται ο δασκαλος; ωιμε !
May 15 22:54:55
waste
γενικα ειναι υποπτα αυτα τα viral τελευταια στιγμη
May 15 22:55:04
so_what
δεν θα ελεγα οτι χρηματιζεται, απλα οτι ειναι ενα κενο γραμμα
May 15 22:55:07
DutchMountains
μερ.. εχει απο τους πιο φανατικους "ψεκ".. αυτους με τα τσιπ και τετοια..
May 15 22:55:08
waste
ποιος τον σμπρωχνει?
May 15 22:55:10
merovingian
δηλαδή ο σύριζα μπορεί να σπονσοράρει νίκη για να αρπάξει ψήφους ΝΔ και η ΝΔ να σπονσοράρει π.χ. Ζωή για να αρπάξει ψήφους από Σύριζα
May 15 22:55:33
merovingian
και η ΕΕ σπονσοράρει Πασοκ για να πάρει ψήφους και από τους 2
May 15 22:55:35
so_what
εδω ξεθαψαν την Ζωη
May 15 22:55:35
waste
o συριζα δεν μπορεί να σμπρωξει την παρτη του :)
May 15 22:55:39
giannisf
η εκκλησία τον σπρώχνει
May 15 22:55:46
so_what
που ηταν εξαφανισμενη για χρονια
May 15 22:55:51
Kaligoulas
μακρια γαιδουρα οι εκλογες
May 15 22:55:52
DutchMountains
η νικη στανταρ κοβει απο νδ.. παλια νδ..
May 15 22:55:59
giannisf
και οι εκκλησιαστικές οργανώσεις , εδώ στην βόρεια ελλάδα βγάζουν και δημαρχο
May 15 22:56:10
Kaligoulas
Βελό δεν εχει περασει πια εκει στα βορεια Ντατς;
May 15 22:56:20
waste
βρε ποιος τον διαφημιζει?
May 15 22:56:23
Kaligoulas
ηλπιζα σε διψηφια αλλα πού....
May 15 22:56:25
merovingian
εγώ απορώ γιατί δεν βρίσκετε ενδιαφέρον στις εκλογές, είναι πολύ διασκεδαστικές
May 15 22:56:26
DutchMountains
οχι ιδιαιτερα..
May 15 22:56:33
DutchMountains
ο νελο
May 15 22:56:36
merovingian
αρκεί να μην ελπίζετε ότι θα αλλάξει κάτι
May 15 22:56:39
DutchMountains
βελό*
May 15 22:56:49
DutchMountains
κανεις δεν τους διαφημιζει..
May 15 22:56:54
Kaligoulas
σαν τον Λεβεντη θα εξαφανιστει κι αυτος,
May 15 22:57:04
DutchMountains
ειναι καπως υπογειο το ρευμα τους waste
May 15 22:57:13
Kaligoulas
μυστικιστικο
May 15 22:58:08
waste
γιατι δεν τους ακουσαμε πριν ενα μηνα και τους ακουμε μια βδομαδα πριν?
May 15 22:58:18
waste
απο που τους μαθατε εσεις πχ?
May 15 22:58:20
so_what34
ψιλοακουγονταν αλλα οχι πολυ
May 15 22:58:29
giannisf
μπορεί να τους προωθεί  η νδ για να υπάρχει ανάχωμα
May 15 22:58:35
so_what34
μια δημοσκοπηση τους εδωσε 1.5% ή κατι τετοιο
May 15 22:58:36
giannisf
και να πάρει μετά τους βουλευτές
May 15 22:58:53
DutchMountains
εχουν ξεκινησει προεκλογικο αγωνα στους κυκλους τους πολυ πριν waste..
May 15 22:58:56
merovingian
εγώ περί νίκης άκουσα από τα ψεκασμένα μου δίκτυα, αλλά όχι με κολακευτικά σχόλια ;)
May 15 22:59:31
waste
merovingian: γιατί εσύ είσαι συριζακι λολ :)
May 15 22:59:49
waste
οκ για να δουμε πως θα πανε
May 15 23:00:06
merovingian
waste το λες επειδή είσαι γκρούπι του κουλή
May 15 23:00:26
pakaPAKA
ζωή έχει πέσει σήμα από κασιδιάρη και οι δικοί του βρίζονται στο τουίτερ
May 15 23:00:37
giannisf
μερικοί ενοχλήθηκαν πολύ που έκλεισε τις εκκλησίες ο κούλης και θα ψηφίσουν ΝΙΚΗ
May 15 23:01:05
pakaPAKA
πιστεύουν πως αν μπουν 7 κόμματα στη βουλή δεν θα γίνει συγκυβέρνηση και στις 2ες θα κατέβει ηλίας μετά την απόφαση ευρωπαϊκού δικαστηρίου
May 15 23:01:06
waste
pakaPAKA: ζωή?
May 15 23:01:13
pakaPAKA
κωνσταντοπούλου
May 15 23:01:24
waste
λολ αυτο κι αν ειναι καραμπολα
May 15 23:01:25
so_what34
waste: την ανεστησαν τα καναλια τις τελευταιες 2 εβδομαδες
May 15 23:01:31
DutchMountains
ειναι σαν να κατεβαζει κομμα ο Χριστοδουλος απο τον ταφο... το ΝΙΚΗ..
May 15 23:01:35
pakaPAKA
είχε βρει ο αδελφός μου κάτι hashtag και γινόταν χαμός
May 15 23:01:42
merovingian
ξέρετε ποιό είναι το μόνο κακό αν όλα αυτά τα αποκόμματα μπουν στη βουλή; θα χρειαστεί περισσότερο χρήμα για εξαγορά συνειδήσεων και ξέρετε ποιός θα το πληρώσει στο τέλος
May 15 23:01:51
pakaPAKA
τα χαυγουλα βρίζονταν μεταξύ τους
May 15 23:01:56
waste
λολ
May 15 23:02:03
waste
ε ναι αυτο ειναι 5d chess
May 15 23:02:24
Kaligoulas
χαχαχα
May 15 23:02:27
pakaPAKA
από τη μία έλεγαν ψηφίστε έχουμε πλάνο για τις 2ες, και από την άλλη, εμείς να ψηφίσουμε ζωή με λοάτκι, μετανάστες κλπ
May 15 23:02:29
waste
οκ τη ζωη την παιζουν τα καναλια γιατι αγχωνεται ο κουλης λογικο ;)
May 15 23:02:33
merovingian
και μετά λέτε ότι δεν έχουν ενδιαφέρον οι εκλογές, μέχρι και τα ζόμπι αναστήθηκαν
May 15 23:02:55
waste
τους λενε λαοτκι και τα χαχανα, παει χαλασε ο κοσμος :)
May 15 23:03:22
waste
ναι εχουν τοσο ενδιαφερον που ετοιμαζομαι να βγαλω λογκ :)
May 15 23:04:16
pakaPAKA
σφύριξτο. τα λέμε με τη νίκη
May 15 23:04:38
waste
ή με τη ζωη :)
May 15 23:05:02
waste
απο μικρος μου αρεσε αυτο το αστειακι οτι η ζωη τα εχει με αλλον :)
May 15 23:05:14
Kaligoulas
Κι ηθελε ακομα πολυ φως να ξημερωσει, όμως εγω δεν παραδέκτηκα τη νίκη
May 15 23:05:20
merovingian
μπήκε και ο σεζν, και μετά λέτε ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον στις εκλογές
May 15 23:05:32
cezn
Λοιπόν. Θα λύσω την πολύμηνη σιωπή μου. Κυριακή όλοι ΚΚΕ.
May 15 23:05:32
Kaligoulas
υποψηφιος θα ναι , γι αυτο μπηκε
May 15 23:05:39
waste
ωπα
May 15 23:05:49
merovingian
σεζν έκανες εμβόλιο λόμπιτο;
May 15 23:05:55
Kaligoulas
να το , πού κατεβαινεις , cezn;
May 15 23:06:04
cezn
Κάουνας
May 15 23:06:21
waste
ετοιμαζεται να εισβαλει στην ρωσια κι αυτος :)
May 15 23:06:25
cezn
Οπότε κάποιος της αποχής να καλύψει και την δική μου απουσία
May 15 23:06:27
Kaligoulas
μπαρουτοκαπνισμενος να μπεις Καλινιγκρντ;
May 15 23:06:29
DutchMountains
χαχου..
May 15 23:06:35
cezn
Ναι μέσω Βαρσοβίας
May 15 23:06:40
merovingian
1,5 χιλιάρικο η εκδρομή
May 15 23:06:46
cezn
Σουβλάκι area
May 15 23:06:57
DutchMountains
βρηκες εισητηριο ρε αλητη?
May 15 23:07:01
cezn
Θα το κάνω πιο σοσιαλιστικά
May 15 23:07:02
Kaligoulas
με Λεοπαρτν θα πας και air condition
May 15 23:07:08
waste
παλι σκατα θα παει το ΚΚΕ
May 15 23:07:15
cezn
Ξεπουλανε οι Εβραίοι. Viagogo
May 15 23:07:19
Kaligoulas
κοκκινος κι ο θρυλος , τα μπερδεψε ο νεος
May 15 23:07:21
waste
ολοι θελουν καποιος αλλος να το ψηφισει αντι για τους ιδιους
May 15 23:07:35
cezn
Τρένο το ΚΚΕ. Ιατρική Αθηνών πρώτοι μετά από 15 χρονιά δεξιάς
May 15 23:07:37
waste
εισητηριο για ποιο πραγμα?
May 15 23:07:39
woke
Η αποχη ειναι κρυφονδ
May 15 23:07:45
merovingian
γιατί, εδώ μέχρι και οι ψεκασμένοι το στηρίζουν, είναι αυτό που λένε όσο σε φτύνουν τόσο κολλάς
May 15 23:07:50
Kaligoulas
παει να δει Μπασκετ, δεν ειναι αυτα για σενα Τεκι
May 15 23:07:57
waste
α οκ
May 15 23:08:02
waste
βγαζω λογκ τοτε
May 15 23:08:05
cezn
Το Σάββατο θα μπορούσα να τελειώσω και την καριέρα του Κούλη
May 15 23:08:10
cezn
Αλλά θα λείπω
May 15 23:08:12
Kaligoulas
με τι αλλο να ασχολουνται στην Λιθουνια εκτος απ τους Ρωσους
May 15 23:08:14
Kaligoulas
μονο μπασκετ
May 15 23:08:15
woke
αν ηταν πρωτος ο συριζα θα ηταν κρυφοσυριζα φυσικα