Apr 24 20:22:43
waste
το χωνεψατε το αρνακι πουλακια μου?
Apr 24 20:23:34
so_what
Το αρνι ναι, αλλα οχι το διαζυγιο τακερ - fox 😉
Apr 24 20:25:05
waste
ωπα τι εγινε με τον κουμουνιστη?
Apr 24 20:25:23
so_what
έφυγε ή τον έφυγαν
Apr 24 20:25:35
waste
παρασηκωσε την κοκκινη παντιερα και ειπαν αμαν ρε παιδι μου
Apr 24 20:25:36
waste
?
Apr 24 20:25:43
so_what
μετα και απο ενα τεραστιο προστιμο που εφαγε το fox
Apr 24 20:26:01
so_what
καπου 750 εκ για δυσφημιση στην dominion
Apr 24 20:26:09
waste
χαχαχα στην ντομινιον :)
Apr 24 20:26:11
waste
λολ
Apr 24 20:26:17
so_what
για υπονοιες περι στημενων εκλογων
Apr 24 20:26:19
waste
αυτο θα πει να εχεις χιουμορ
Apr 24 20:26:28
waste
σωστα ενω ηταν glitch :)
Apr 24 20:26:54
reznor
system failure mea culpa
Apr 24 20:27:14
waste
το θεμα ειναι να το επαναλαβουν και στις επομενες εκλογες :)
Apr 24 20:27:42
waste
η αντεπιθεση της αυτοκρατοριας κατα των ποπουλιστας καλα κρατει. και τον τυπο του προτζεκτ βεριτας δεν εστειλαν σουμπιτο?
Apr 24 20:28:15
so_what
αν δεν γινει κατι δραματικο μπορει και να μην το χρειαστουν. ο λαος θελει μπαιντεν να κυβερναει και μεσα απο το φερετρο
Apr 24 20:30:22
waste
ναι μωρε τον θελει οπως στις προηγουμενες εκλογες :)
Apr 24 20:30:30
waste
και τα δεντρα των θελουν :)
Apr 24 20:30:51
waste
τα παει τοσο καλα αλλωστε που ειναι να απορει κανεις :)
Apr 24 20:31:05
Lobito_VJ23
γιατί τι λάθος έκανε;
Apr 24 20:31:11
Lobito_VJ23
όλα πάνε βάση σχεδίου αφού
Apr 24 20:31:13
so_what
και τους ποπουλιστας δεν τους βλεπω πολυ ζωηρους. στα midterms η καλπη ειπε οχι στον λαικισμο
Apr 24 20:31:23
Lobito_VJ23
τι "δεν του βγήκε";
Apr 24 20:32:08
waste
τιποτα?
Apr 24 20:32:12
Lobito_VJ23
δλδ;
Apr 24 20:32:22
Lobito_VJ23
η Ρωσία ακόμη να νικήσει
Apr 24 20:32:30
waste
ναι αλλα το αμερικα χανει ηδη
Apr 24 20:32:41
waste
μεχρι και στο αμερικα το εχουν παρει χαμπαρι
Apr 24 20:32:44
Lobito_VJ23
τα πουτανάκια διαγωνίζονται πιο θα είναι πιο πουτανάκι, οι άλλοι έτσι κι αλλιώς ήταν μαυριδεροί
Apr 24 20:33:01
Lobito_VJ23
πως το νοούν το χάνει;
Apr 24 20:33:28
waste
χανουν την ηγεμονια του δολαριου τους, κι επειδη τα αεροπλανοφορα δεν φτουρανε πια δεν τους εχει μεινει κατι αλλο
Apr 24 20:34:25
waste
και παραδοξως το εχουν παρει και χαμπαρι
Apr 24 20:34:27
Lobito_VJ23
ε αυτά είναι τα mindfuck της ηγεμονίας
Apr 24 20:34:40
waste
οποτε το μονο που τους μενει ειναι να ξεζουμισουν τα πουτανακια που ηδη σκουζουν
Apr 24 20:34:46
poplar
δεν μας είπες τέκη πόσους βομβάρδισε ο μπαϊντεν σε σχέση με τον τραμπ;
Apr 24 20:34:53
Lobito_VJ23
πως γίνεται να είναι κάποιος "ηγεμόνας" αν πρέπει να έχει και άλλους χαρούμενος...σχεδόν υπηρέτης πρέπει να είναι
Apr 24 20:35:31
Lobito_VJ23
πόπλαρ, ξεκίνησε τον τρίτο παγκόσμιο
Apr 24 20:35:51
waste
μην του λες τετοια και τον πληγωνεις :)
Apr 24 20:36:02
waste
και ο τραμπ δεν βομβαρδισε κανεναν εντυπωσιακως πως
Apr 24 20:36:55
poplar
https://progressive.org/latest/usa-bombs-drop-benjamin-davies-220112/
Apr 24 20:37:24
waste
τι λεει αυτο ποπλαρ?
Apr 24 20:37:46
waste
ποσους πολεμους ξεκινησε ο τραμπ?
Apr 24 20:38:09
poplar
φτάνει μέχρι το 2021, αλλά δείχνει πόσες περισσότερες μπόμπες έριξε ο τραμπ (αυτό δεν ήταν το κριτήριο σου για το ποιός είναι καλύτερος πρόεδρας;)
Apr 24 20:38:25
poplar
ή χειρότερος
Apr 24 20:38:42
Lobito_VJ23
τα drones είναι οι νέες αγαπημένες καραμέλες των πολεμοκάπηλων;
Apr 24 20:38:50
waste
και σε ξαναρωταω ποσους πολεμους ξεκινησε ο τραμπ?
Apr 24 20:39:08
gbet
Λομπ για το αναντολου το λες;
Apr 24 20:39:12
waste
διοτι οι δημοκρατικοι στενογραφοι πασχιζουν να βρουν ενα στατιστικο που να δειχνει τους δημοκρατικους καλυτερους :)
Apr 24 20:40:03
waste
και τις μπομπες πως τις μετραει σε TNΤ σε κιλά ή με το κομμάτι. φανταζομαι τα εβαλαν όλα στο εξελ και βρηκανε ποιο στατιστικο τους βολευει περισσοτερο :)
Apr 24 20:40:35
Lobito_VJ23
gbet, γενικά από το ναγκόρνο καραμπάχ (που πα ρε καραμήτρο με τέτοιο όνομα;) και μετά όλο για θαυματουργά drones διαβάζουμε
Apr 24 20:41:09
poplar
όσους και ο μπαϊντεν
Apr 24 20:41:31
reznor
για το θεμα με το λαπτοπ του υιου  δεν τους βλεπω και πολλοι να τραβανε τα κολιε με τα μαργαριταρια
Apr 24 20:41:35
waste
στο καραμπαχ τα ντροουνς είχαν ευκολη δουλεια διοτι οι αρμενιοι ηταν πανω στο βουνο και περιμεναν με το πυροβολικο τους σταθερο
Apr 24 20:41:53
waste
στην ουκρανια κανεις δεν εζησε πολυ με σταθερο πυροβολικο :)
Apr 24 20:42:04
reznor
τωρα που βγηκε καθαρα οτι ειναι αληθινο οχι οτι δεν φαινοταν απο την αρχη
Apr 24 20:42:16
poplar
ότι και να έχει το λαπτοπ δεν συγκρίνεται με τα άπλυτα του τραμπ, όπως και να το κάνουμε
Apr 24 20:42:18
waste
ρεζ δεν εχουν σημασια αυτα
Apr 24 20:42:46
reznor
ναι ηρθε η απαντηση απο ποπλαρ αυτο ειναι το ζουμι
Apr 24 20:42:49
waste
την προηγουμενη βδομαδα σας εδωσα να διαβασετε αυτο το πολυ ωραιο αρθρακι για τον νιξον, τα υπολοιποα ειναι οδοντοκρεμες :)
Apr 24 20:43:14
reznor
ειναι του στιλ ειμαστε εμεις αλλα ειναι και οι αλλοι χειροτεροι
Apr 24 20:43:29
waste
και δεν ειναι χειροτεροι φυσικα :)
Apr 24 20:43:51
waste
ο "δικτατορας" τραμπ δεν εστειλε στο δικαστηριο τους πολιτικους του αντιπαλους :)
Apr 24 20:44:00
gbet
Ο κιλιτσνταρογλου εκανε outing στα 75
Apr 24 20:44:01
poplar
στο επίπεδο judge judy είναι και οι δυο πλευρές
Apr 24 20:44:27
waste
αλλα δεν εχει σημασια τωρα να τα λεμε αυτα απο τη στιγμη που η μηχανη της προπαγανδας δουλευει μερα νυχτα
Apr 24 20:46:18
poplar
ο βαρουφάκης έγραψε καλό άρθρο https://www.project-syndicate.org/commentary/cloud-capital-killing-liberal-individual-by-yanis-varoufakis-2023-04
Apr 24 20:46:46
waste
το ενα βασικο σημειο ειναι οτι εχει πεσει φαγωμαρα στο εσωτερικο του βαθεως κρατους και την ιδια στιγμη συνειδητοποιουν οτι χανουν τ'αυγα και τα πασχαλια με εντυπωσιακη ταχυτητα
Apr 24 20:46:47
MakT
Γεια σας!
Apr 24 20:47:28
E_Goldstein
Επισης εγω θυμάμαι οτι ο καροτοκεφαλος προσπάθησε να τα βρει με Ρωσία και να προστατεψει Αμερικάνικη οικονομία.
Apr 24 20:48:09
MakT
συνεχίζεται η κουβέντα της περασμένης εβδομάδας, για το βαθύ Κράτος των Αμερικάσκι;
Apr 24 20:48:19
Astraevlepa
Στο μεταξυ η Κορτεζ απο εχθες ειχε αρχισει το παπαγαλισμα για αποκλεισμο του Τακερ γιατι λεει υποκινει τη βια.Η Αριστερα της ευθυνης!: https://www.independent.co.uk/news/world/americas/us-politics/aoc-fox-news-tucker-carlson-b2325352.html
Apr 24 20:48:35
waste
goldstein ο καροτοκεφαλος απετυχε, και σκεψου οτι αν εφαγαν τον πιο επιτυχημενο τους προεδρα της εποχης τον νιξον
Apr 24 20:48:49
waste
ο καροτοκεφαλος ηταν για τα πανηγυρια συγκρητικα
Apr 24 20:49:03
waste
ποια ειναι η κορτεζ?
Apr 24 20:49:07
so_what
AOC
Apr 24 20:49:09
waste
η γκαρσονα απο το μπρουκλιν?
Apr 24 20:49:11
waste
α οκ
Apr 24 20:49:21
Astraevlepa
Η ελπιδα της Αριστερας στο Δυτικο κοσμο :-)
Apr 24 20:49:26
Lobito_VJ23
τι φάγωμα ρε συ τέκη;
Apr 24 20:49:41
Lobito_VJ23
αφού οι poplar αυτού του κόσμου έχουν ακλόνητη πίστη
Apr 24 20:49:50
gbet
Ξερει ισπανικα αυτη;
Apr 24 20:50:10
reznor
ναι και εγω εχω αυτην την απορια όντως βλεπουν μπροστα τους το παγοβουνο?
Apr 24 20:50:16
waste
προφανως θα ξερει, αφου την τελενοβελα που κλαιει εμπρος στο τραμπικο τειχος την γυρισε τελεια :)
Apr 24 20:50:18
Lobito_VJ23
αλεξάντρια οκάζιο κορτέζ, είναι μπέρμποκ της αμερικής
Apr 24 20:50:48
waste
reznor: τη βλεπουν αλλα δεν ξερουν τι να κανουν, οποτε παρακαλανε τους κορεατες να αυτοκτονησουν μαζι τους
Apr 24 20:51:03
waste
μηπως και αποκλεισουν τους κινεζους απο την αγορα τσιπακιων
Apr 24 20:51:20
Lobito_VJ23
γιατί δεν ξέρουν; δεν είναι προφανές;
Apr 24 20:51:55
E_Goldstein
Οι κινέζοι αποφάσισαν να ανοιξουν δεκάδες νέα στρατόπεδα και να ξεκινήσουν νέα εργοστάσια κατασκευής ημιαγωγών.
Apr 24 20:52:08
Lobito_VJ23
να αγαπήσουν την παραγωγική τους βάση που θα προσπαθήσουν να ξαναχτίσουν, να σταματήσουν τα νταηλίκια και να βάλουν μαζί με τον Χ Λέκτερ του μακιαβέληδες
Apr 24 20:52:28
waste
Lobito_VJ23: ποιος θα την χτίσει την παραγωγική βάση?
Apr 24 20:52:36
gbet
Των φρονιμων τα παιδια εκαναν κινεζακια φαινεται gold
Apr 24 20:52:40
waste
οι απολυμένοι υπάλληλοι του τουιτερ?
Apr 24 20:52:59
Lobito_VJ23
τέκη έχουμε συμφωνήσει πως δεν γίνεται εύκολα και γρήγορα
Apr 24 20:53:21
Lobito_VJ23
αλλά μπορείς να δημιουργήσεις πετυχημένο παράδειγμα και να χρυσώσεις πολύ το χάπι για όσους θα το αναλάβουν
Apr 24 20:53:42
waste
αυτο το κανουν ηδη
Apr 24 20:53:48
Lobito_VJ23
από να προσπαθείς να κάνεις την πυραμίδα πιο στενή και όλους external partners
Apr 24 20:53:48
waste
το χρυσωμα του χαπιου
Apr 24 20:53:55
Lobito_VJ23
όχι ακριβώς
Apr 24 20:54:11
MakT
ασ βγει ως άλλος Μπάμιας να τους πει "Learn to weld"!
Apr 24 20:54:19
E_Goldstein
Lobito_VJ23  δε γινετι ευκολα και γρηγορα?
Apr 24 20:54:22
Lobito_VJ23
αυτό που κάνουν είναι πως χρυσώνουν το χάπι για κακό σκοπό και είναι και τσιγγούνηδες με το χρύσωμα
Apr 24 20:54:25
MakT
θα τους βοηθήσει κ ο Μασκ
Apr 24 20:54:35
Lobito_VJ23
E_Goldstein να αποκτήσεις παραγωγική βάση
Apr 24 20:54:57
waste
μα δεν μπορουν να κανουν διαφορετικα μονο με ψεμματα μπορεις να το κανεις αυτο και να ελπιζεις οτι θα αρχισει να γυρναει η ροδα
Apr 24 20:54:58
E_Goldstein
LOb για τους Αμερικάνσκι το λες?
Apr 24 20:55:09
Lobito_VJ23
ναι
Apr 24 20:55:26
E_Goldstein
οχι δε γινεται και ουτε και θα το κάνουν
Apr 24 20:55:35
Lobito_VJ23
τι να κάνουμε, αν θες να είσαι ελίτ, πρέπει να σε αγαπάνε, αν σε μισούνε για καιρό έχεις θέμα
Apr 24 20:55:40
waste
και για να το κανεις αυτο θα πρεπει να γυρισεις σε μια διευθυνομενη οικονομια, οκ μπορει και να το προσπαθησουν αυτο με το ηλεκτρονικο νομισμα
Apr 24 20:56:04
Lobito_VJ23
είναι το mindfuck των ελίτ πως δεν μπορούν να έχουν για πάντα όλο και μεγαλύτερο μέρος του πόπολου χωρίς μουσική καρέκλα
Apr 24 20:56:28
waste
οποτε ακομα και στο πιο θεωρητικο επιπεδο οπου ενας δικτατορας τραμπ πει απο αυριο σκυβουμε τα κεφαλια κλπ, δεν υπαρχουν κεφαλια να σκυψουν
Apr 24 20:56:32
MakT
τώρα μιλάει στο ράδιο ένας του Βαρουφάκη για το σχέδιο Δήμητρα !
Apr 24 20:56:52
Lobito_VJ23
τέκη αυτή η διευθυνόμενη οικονομία υπήρχε με τον αγαπημένο σας τον Ντελάνο, αλλά ο κόσμος είχε πολύ διαφορετική αυταπάτη
Apr 24 20:57:08
waste
ο ντελανο ειχε παραγωγικη βαση να στηριχθει
Apr 24 20:57:17
waste
για την ακριβεια τη μεγαλυτερη του κοσμου
Apr 24 20:57:33
Kaligoulas
σχεδιο Δήμητρα; τι ειναι αυτο; εξι μηνες κλεισμενοι σπιτι χειμωνα και καλοκαιρι εξω;
Apr 24 20:57:34
Lobito_VJ23
από το 1929 ως το 1933 αυτοκαιγόταν
Apr 24 20:57:48
waste
αυτο που εκανε ο ντελανο με τον "κευνσιανισμο" του ειναι να μην αφησει αυτη την οικονομια να καταστραφει
Apr 24 20:57:50
waste
ακριβως
Apr 24 20:57:54
waste
αλλα υπηρχε ηδη
Apr 24 20:58:10
waste
οι ηπα ηταν η μεγαλυτερη βιομηχανικη δυναμη του κοσμου
Apr 24 20:58:16
waste
τυπου κινα σημερα
Apr 24 20:58:34
waste
οποτε τα οικονομικα μετρα ηρθαν να βοηθησουν αυτη την οικονομια
Apr 24 20:58:39
Lobito_VJ23
δεν νομίζω πως το 1929 ήταν τόσο εξαγωγικοεξαρτημένη
Apr 24 20:58:48
MakT
ναι, αλλά είχε κ έναν Φόρντ να το στηρίζει, ενώ τώρα έχουμε τον Μασκ-αρά
Apr 24 20:58:50
waste
σημερα υπαρχει μονο καζινο :)
Apr 24 20:59:39
waste
οποτε μονο με ψεματα μπορεις να το κανεις, τυπου να κλεψεις τα τσιπακια απο τους ταιβανους και να προσευχεσαι οτι οταν φερεις και 2000 ταιβανους στις ηπα να δουλεψουν θα φτιαξεις ενα καλο εργοστασιο σε 5 χρονια
Apr 24 20:59:54
Lobito_VJ23
ε γι'αυτό πρέπει να φέρει στον αφρό τους ρατσιστές σεξιστές εργάτες, όσους μείναν και όσους θένε να καμώνονται πως είναι τέτοιοι όταν θα ξαναπαίξουν οι διαφημίσεις Marlboro Man
Apr 24 21:00:07
waste
βρε δεν υπαρχουν αρκετοι τετοιοι
Apr 24 21:00:19
waste
40 χρονια τους σκοτωνουν
Apr 24 21:00:36
waste
και σκεψου οποιος ήταν 30 για να εχει και μια εμπειρια σημερα ειναι 60-70
Apr 24 21:00:37
Lobito_VJ23
ε ναι θα είναι δύσκολο λέμε, στην αρχή (για 40 χρόνια) θα είναι Λάντα η αμερική
Apr 24 21:00:43
MakT
kaligoulas, πως θα γυρίσουμε στην δραχμή
Apr 24 21:00:43
MakT
εδώ είσαι ---> https://mera25.gr/to-psifiako-systima-dimosionomikon-synallagon-idioton-dimosiou-dimitra-lysi-gia-to-elliniko-dimosio/
Apr 24 21:00:51
Lobito_VJ23
τέκη τα ξέρω τα βλέπω κάθε μέρα
Apr 24 21:01:57
waste
οποτε δεν εχεις πολλες επιλογες ειδικα οταν εχεις ξεκινησει και τον τριτο παγκοσμιο πολεμο
Apr 24 21:02:07
Lobito_VJ23
ναι
Apr 24 21:02:16
waste
που σημαίνει οτι οι αλλοι εχουν βαλει μπρος τις μηχανες
Apr 24 21:02:24
waste
γιαυτο και εκαναν τη φασουλα στο σουδαν
Apr 24 21:02:30
waste
ειναι απο τα λιγα που τους εχουν μεινει
Apr 24 21:02:49
Lobito_VJ23
να αποδεχθείς σιωπηλά πως έχασες, να κάνεις τομόκο και να δουλέψεις σκληρά με τους "ρατσιστές" για να έχεις κάτι σε 30 χρόνια (κι αν)
Apr 24 21:03:06
waste
ναι αλλα αυτοι δεν ειναι ο βαλτος
Apr 24 21:03:10
MakT
πάντως, εάν μου επιτρέπετεται μια παρέκκλιση
Apr 24 21:03:11
MakT
είχα γνωρίσει εάναν αμερικάνο, πίσω στο 2016 ο οποίος είχε παρατήσει το μάρκετινγκ κ τις πωλήσεις
Apr 24 21:03:11
MakT
για να κάνει μαθήματα συγκόλισης σε κάποιο πανεπιστήμιο του Τέξας κ να γίνει καθηγητής
Apr 24 21:03:12
waste
δεν ειναι δηλαδη η ελιτ που κυβερνα
Apr 24 21:03:34
waste
η ελιτ που κυβερνα βρισκεται σε αλλο μηκος κυματος
Apr 24 21:03:42
MakT
κ πρέπει να παραδεχτώ, πως μου είχε κάνει τρομερή εντύπωση τότε
Apr 24 21:03:55
waste
και θα παραμεινει σε αυτο οσο κι αν προσπαθει η FED να το γυρισει
Apr 24 21:04:00
Lobito_VJ23
τι δεν είναι δλδ η ελίτ που κυβερνά;
Apr 24 21:04:16
waste
ο βαλτος :)
Apr 24 21:04:26
Lobito_VJ23
η ελίτ του Ντελάνο κυβερνούσε, αλλά δεν άντεχε το mindfuck και είπε να γυρίσει στον 19ο αιώνα
Apr 24 21:04:45
merovingian
εννοεί ότι η ελίτ δεν πρόκειται να φτιάξει παραγωγική οικονομία
Apr 24 21:04:50
gbet
Η aoc το προσπαθει σκληρα με τα ισπανικα
Apr 24 21:04:52
waste
ο ντελανο πηγε κοντρα στην ελιτ που κυβερνουσε
Apr 24 21:04:59
waste
γιαυτο και τον μισουσαν
Apr 24 21:05:08
gbet
αλλα δεν τα ηξερε απο μικρη
Apr 24 21:05:31
waste
διοτι η τοτε ελιτ δεν μπορουσε να καταλαβει οτι τα οικονομικα του 19ου αιωνα μπορουν να σε καταστρεψουν
Apr 24 21:05:44
waste
αλλα ο ντελανο ειχε μαζι του το ποπολο
Apr 24 21:05:47
gbet
Οποτε η αριστερα ειναι γεννημα θρεμμα αμερικανικη
Apr 24 21:05:52
waste
και εναν πολεμο που κερδισε
Apr 24 21:05:56
MakT
κάτσε, ρε συ Τέκι... πψς τεκμέρεται πως οι ελίτ μισούσαν τον ρούσβελτ;;
Apr 24 21:06:01
gbet
αφου η aoc ειναι το μελλον της αριστερας
Apr 24 21:06:08
Lobito_VJ23
MakT κάπου εδώ
Apr 24 21:06:10
Lobito_VJ23
είναι που
Apr 24 21:06:13
Lobito_VJ23
ακούγεται
Apr 24 21:06:23
Lobito_VJ23
το: "προδότης της τάξης του"
Apr 24 21:06:26
waste
μπορείς να αρχίσεις να διαβαζεις το τι ελεγαν για τον ρουσβελτ στην εποχη του :)
Apr 24 21:06:47
waste
αυτο το μαθημα μας δινει και ο νιξον
Apr 24 21:06:59
waste
ο νιξον ηταν ενας πολυ πετυχημενος προεδρας για τα αμερικανικα δεδομενα
Apr 24 21:07:13
waste
αλλα η ελιτ του η γραφειοκρατικη ελιτ του
Apr 24 21:07:18
Lobito_VJ23
νόμιζα ο κάρτερ σου άρεζε (ως ύστατη ελπίς)
Apr 24 21:07:29
Lobito_VJ23
τώρα σε αρέσει και ο νίξος
Apr 24 21:07:31
waste
δεν ειπα οτι μου αρεσε
Apr 24 21:07:37
waste
ειπα οτι ηταν πετυχημενος
Apr 24 21:07:46
waste
μπορείς να τα ξεδιαλύνεις αυτα τα δύο
Apr 24 21:08:34
waste
μεσα σε μια θητεια και κατι ψιλα τελειωσε τον τελειως ανουσιο για την αμερικανικη ηγεμονια πολεμο στο βιετναμ που την ιδια στιγμη εσκιζε το εσωτερικο της μετωπο
Apr 24 21:08:48
waste
τα βρηκε με τους κινεζους, πεταξε τον αλλιεντε στους κροκοδειλους
Apr 24 21:09:10
waste
σηκωσε την καφτη πατατα των αποθεματων χρυσου στο φορτνοξ
Apr 24 21:09:29
waste
την οποια ολοι ηξεραν αλλα ηλπιζαν να σκασει στον επομενο
Apr 24 21:09:44
waste
(απο το 1966 και την συνδιασκεψη του λονδινου το ξερουμε με σιγουρια)
Apr 24 21:10:08
waste
τα βρηκε με τους κινεζους
Apr 24 21:10:10
Lobito_VJ23
τότε ήταν που το ΕΒ ζήτησε δανεικά ;
Apr 24 21:10:35
waste
αν το δουμε λοιπον στα πλαισια της αμερικανικης ηγεμονιας ο νιξον ηταν ενας πετυχημενος προεδρας
Apr 24 21:11:03
waste
αλλα η εσωτερικη γραφειοκρατια δεν το πίστευε αυτό, διότι η εσωτερικη γραφειοκρατια ηθελε να κερδίσει τον πολεμο στο βιετναμ
Apr 24 21:11:05
merovingian
ο κίσσινγκερ ήταν πετυχημένος πρόεδρος
Apr 24 21:11:24
merovingian
δηλαδή ο βάλτος
Apr 24 21:11:29
waste
ήθελε να εχει τον προεδρο πουτανακι της κι οχι ανεξαρτητο να κανει ο,τι του καπνισει
Apr 24 21:11:32
waste
κλπ κλπ
Apr 24 21:12:14
waste
με λιγα λογια οι φαντασιωσεις και τα συμφεροντα των πραιτοριανων σου δεν συναδουν με το "καλο" της αυτοκρατοριας
Apr 24 21:12:38
waste
το ίδιο βλέπουμε και σήμερα σε ακομα μεγαλυτερη μεγεθυνση
Apr 24 21:13:02
MakT
τα είχε πει ΄κ ο πάλιουρας
Apr 24 21:13:02
MakT
https://www.youtube.com/watch?v=Gg-jvHynP9Y
Apr 24 21:13:04
waste
αρα είναι ένα πράγμα το να λες ότι πρεπει να κανουμε αυτο διοτι είναι "αντικειμενικα" το σωστό
Apr 24 21:13:27
waste
MakT: ακριβως
Apr 24 21:13:41
waste
κι ειναι ενα αλλο πραγμα το τι θα κανει και τι ξερει να κανει η ελιτ σου
Apr 24 21:13:48
waste
τοσο η οικονομικη οσο και η γραφειοκρατικη
Apr 24 21:14:46
E_Goldstein
και πρεπει να βαλουμε και στη σουπα ιδεολογικές αγκυλώσεις των ελιτ, έλεγχο ποπολοθ κλπ... νομιζω η κατηφορα ειναι μη αναστρεψιμη
Apr 24 21:15:02
waste
αυτο εννοω goldstein
Apr 24 21:15:21
waste
οτι οι ιδεολογικες τους φαντασιωσεις δεν εχουν τιποτα να κανουν με αυτα που προτεινει ο λομπ
Apr 24 21:15:28
E_Goldstein
Ασε που άλλοι ειναι και πολλοί και οπλισμένοι :)
Apr 24 21:15:29
waste
υπαρχουν μερικοι που καταλαβαινουν την αναγκαιοτητα
Apr 24 21:15:44
waste
και γιαυτο βλεπουμε αυτη την πολιτικη επιτοκιων πχ
Apr 24 21:16:26
waste
αλλα δεν υπαρχει σε καμια περιπτωση αυτη τη στιγμη η συμπνοια αναμεσα τους
Apr 24 21:16:54
waste
για να κανουν διευθυνομενη οικονομια και να αποκτησουν παραγωγικη βαση σε 15 χρονια :)
Apr 24 21:17:05
gbet
η ελιτ εχει λαθος σκιλ για ολους τους αλλους;
Apr 24 21:17:08
Lobito_VJ23
τέκη ωπα κάτσε, αφενός δεν θένε να κάνουν όσα προτείνω, αφετέρου για κάποιον που δεν θέλει να κάνει όσα προτείνω, με φαίνεται περίεργο που βλέπει το παγόβουνο
Apr 24 21:17:26
waste
υπαρχουν καποιοι που τα βλεπουν
Apr 24 21:17:40
waste
και προσπαθουν να κανουν κινησεις προς τα εκει
Apr 24 21:18:03
waste
αλλα υπαρχουν και αλλοι που δεν τα βλεπουν, δεν τους απασχολει, δεν ειναι μερος των φαντασιωσεων τους
Apr 24 21:18:14
waste
κι αυτοι θα αναλωνονται σε αλλα προτζεκτακια
Apr 24 21:18:23
waste
αν δεν βαζουν τρικλοποδιες στους πρωτους
Apr 24 21:18:51
merovingian
MakT υποτίθεται ότι ο Άιζενχάουερ μπορούσε να πατήσει πόδι στον βάλτο, αλλά ήταν ο μόνος ή ο τελευταίος, στην συνέχεια ή πήγαινες με το βάλτο ή σε ξέρναγε
Apr 24 21:18:51
E_Goldstein
Α λες τα επιτοκια ειναι για να σταματησουμε το καζινο... Δεν ξερω, μηπως είναι απλως το γνωστό φάρμακο για πασαν νοσο και μαλακια
Apr 24 21:19:18
waste
η προπαγανδιστικη μηχανη πχ ειναι πιο απασχολημενη να ασχολειται με την δικη του τραμπ και να φαει τον μασκ με το τουιτερ παρα με την κινα πχ
Apr 24 21:19:48
waste
τα επιτοκια πρέπει να ανέβουν ΑΝ θέλεις να αρχίσεις να μιλάς για μια "κανονική" οικονομία
Apr 24 21:20:01
waste
να ανεβουν σε ενα "ουδέτερο" επίπεδο
Apr 24 21:20:27
waste
ειναι απο τα sine qua non
Apr 24 21:20:49
waste
και αυτο το εχουν κανει, αλλά δεν ξερουν τι να κανουν με τις συνέπειες
Apr 24 21:20:50
E_Goldstein
Σωστά, απλως είχα την εντυπωση οτι εκαναν το σωστό για λάθος λόγους
Apr 24 21:20:59
MakT
καλέ αφού είμαστε στα όρια να τον τιθασσεύσουμε... το λέει κ η Λαγκάρντ
Apr 24 21:21:06
waste
δεν υπαρχει συμπνοια αποψεων
Apr 24 21:21:16
waste
πχ αφησαν την τραπεζα της silicon valley να καταρρευσει
Apr 24 21:21:26
waste
τους δινουμε ενα ρουμπο εκει
Apr 24 21:21:36
waste
γιατι δινουν ενα παραδειγμα που λεει και ο λομπ
Apr 24 21:21:39
MakT
αν κ τελευταία μιλάνε για πληθωρισμό απληστίας!
Apr 24 21:22:25
Lobito_VJ23
λολ τι ασκητική δήλωση είναι αυτή;
Apr 24 21:22:25
waste
αλλα την ίδια στιγμή αυτό το παραδειγμα το χρησιμοποιήσαν περισσότερο οι μεγαλες τραπεζες για να φανε τις μικρες
Apr 24 21:22:44
waste
καποιοι θα σου πουν οτι αυτο ειναι παραπλευρη απωλεια
Apr 24 21:22:56
waste
αλλα ειναι ακριβως αυτο που περιγραφω περι διαφορετικων προταιρεοτητων
Apr 24 21:23:32
waste
εσυ λοιπον κανεις το καλο (κλεινεις την τραπεζα της σιλικον βαλευ) αλλα επειδη ο βαλτος ειναι μεγαλο πραγμα η Gsachs το εκμεταλλευεται για να φαει το ψωμι των μικρων τραπεζων
Apr 24 21:23:33
gbet
Διαφορετικες προτεραιοτητες;
Apr 24 21:23:38
waste
ακριβως gbet
Apr 24 21:24:07
waste
και ο μπαιντεν δεν ειναι ακριβως ο προεδρας που θα παει στη Gsachs και θα τους πει κοιταξτε μαγκες κοψτε τις μαλακιες :)
Apr 24 21:24:14
MakT
συγγνώμη, αλλά δεν το κατάλαβα αυτό... αφού δεν θέλουν να σκάσουν οι μικρές τράπεζες, ώστε ν' απορροφηθούν από τις μεγάλες κ να προχωρήσουν με τα ψηφιακά νομίσματα;;
Apr 24 21:24:46
waste
τα ψηφιακα νομισματα δεν χρειαζονται τραπεζες οπως σε πληροφορησε και ο μεγαλος οπαδος τους βαρουφακης
Apr 24 21:25:13
waste
το σκασιμο των μικρων τραπεζων και η συγκεντρωση ειναι μια διαδικασια που στις ηπα συμβαινει απο τα 80s με μεγαλη συνεπεια
Apr 24 21:25:27
waste
τοτε αφορμη ηταν το savings loan crash
Apr 24 21:25:43
waste
και αυτο προαπαθω να σας περιγραψω
Apr 24 21:25:55
MakT
για το 1986 μιλάμε;
Apr 24 21:26:01
waste
επειδη ειναι μια διαδικασια που συμβαινει απο τοτε και καποιες ελιτ εχουν φαει ψωμακι απο αυτη τη διαδικασια
Apr 24 21:26:13
gbet
https://www.youtube.com/watch?v=2djO5_J4S5w
Apr 24 21:26:17
waste
ειναι λιγο δυσκολο να τους πεισεις οτι κοιταξτε τωρα φαγαμε αυτη την τραπεζα για να στειλουμε ενα μηνυμα
Apr 24 21:26:23
waste
αλλα θα βαλετε ολοι πλατη
Apr 24 21:26:46
waste
ειναι λιγο επιστημονικη φαντασια ο,τι ολοι θα αρχισουν να τραγουδανε το ιδιο τραγουδι
Apr 24 21:27:02
waste
το πιο κοντα που εχουν φτασει σε αυτο ειναι το να κατηγορουν τους κινεζους :)
Apr 24 21:27:10
PortRoyal
δεν έχει σχέση ότι καθαρίζουν την gig economy? ήρθε η ώρα να παράγουμε βόμβες σφαίρες κλπ και όχι υπηρεσίες του αέρα?
Apr 24 21:27:47
waste
αλλα ακομα και ετσι στο μοναδικο πραγμα που συμφωνουν ομοψυχα ολοι στις ηπα, ο τομ κουκ της apple θα σου πει ωπα παιδια εγω θελω 5-7 χρονια για να το κανω αυτο
Apr 24 21:28:13
waste
PortRoyal: ναι αυτη ειναι η ιδεα αλλα αν εχασες τη συζητηση πριν οπου ο λομπ σχεδιαζε το νεο οικονομικο παραδειγμα
Apr 24 21:28:21
waste
δεν υπαρχει ευκολος τροπος να συμβει αυτο
Apr 24 21:28:27
waste
το βλεπετε και με τις παραγγελειες οπλων
Apr 24 21:28:50
waste
δεν εχει τη δυνατοτητα η πολεμικη βιομηχανια να παραγει τα οπλα που ζητανε
Apr 24 21:29:18
waste
τους δινουν χρονοδιαγραμματα για 3-5 χρονια για αυξησεις της παραγωγης που απλα θα αναπληρωουν στα στοκ που χαλασαν στην ουκρανια ;)
Apr 24 21:29:29
MakT
ναι, όντως
Apr 24 21:29:30
MakT
θέλουν 4 χρόνια αναδιάρθρωσης για να μπορούν να καλύψουν τις ημερίσιες ανάγκες της ουκρανίας
Apr 24 21:30:01
waste
οποτε ουτε η raython δεν κερδιζει τοσο πολυ οσο θα μπορουσε :)
Apr 24 21:30:20
Lobito_VJ23
που να φανταστούν πως χρειάζονται κάτι τόσο ταπεινό
Apr 24 21:30:25
PortRoyal
ε ναι παμε για αναδιαρθρωση
Apr 24 21:30:37
waste
PortRoyal: αυτο ειναι πιο ευκολο να το λες και πιο δυσκολο να το κανεις
Apr 24 21:30:47
PortRoyal
σε τρια 4 χρονια θα ειμαστε ετοιμοι
Apr 24 21:30:48
MakT
εντάξει, αυτοί θα βγάλουν από εμάς, που είμαστε καλοπληρωτές κ έχουμε ηγεσία που είναι άπλες
Apr 24 21:30:59
waste
PortRoyal: ουτε με σφαιρες :)
Apr 24 21:31:23
PortRoyal
και πως θα γινει ο πολεμος ?
Apr 24 21:31:29
waste
ελα μου ντε
Apr 24 21:31:30
Lobito_VJ23
με μανιτάρι ίσως;
Apr 24 21:31:38
waste
αυτη ειναι η μονη τους ελπιδα
Apr 24 21:31:50
waste
αποθανετω εμου μετα των αλλοφυλων ;)
Apr 24 21:31:55
E_Goldstein
μπα δε νομιζω οτι τολμάνε μανιτάρι
Apr 24 21:32:01
waste
μακαρι
Apr 24 21:32:06
Lobito_VJ23
μόνο έτσι καθαρίζεις από αυτές τις ελίτ, ΑΛΛΑ εγώ ως αναρχοκομμουνιστής θα πω πως και οι επόμενες ελίτ προς την ίδια κατεύθυνση θα εκφυλιστούν
Apr 24 21:32:25
MakT
γι' αυτό σπινάρουν πως ένα τακτικό πυρηνικό, δεν θα δημιουργήσει την συντέλεια...
Apr 24 21:32:34
Lobito_VJ23
μανιτάρι είναι κι αυτό
Apr 24 21:32:34
waste
χρονια το σπιναρουν αυτο
Apr 24 21:32:42
waste
ειναι πορισμα του μικρου στρατου
Apr 24 21:32:42
Lobito_VJ23
ανοίγει τους ασκούς των μανιταριώνε
Apr 24 21:33:04
Lobito_VJ23
πως γίνεται να είσαι ηγεμόνας χωρίς να έχεις κανέναν ευχαριστημένο :P
Apr 24 21:33:27
E_Goldstein
Εγω ειμαι χριστιανοαναρχοκομουνι και λεω οτι δε βλεπω μανιτάρι κυριως γιατι ξερουν οτι δε στεκονται στους Ρουσκι σ αυτο
Apr 24 21:33:32
waste
στην ουσια ΟΤΑΝ αποφασίσουν να εκπαιδευσουν ηλεκτροσυγκολητες
Apr 24 21:33:45
MakT
Α, ο Κούλης μόλις (ξανά)υποσχέθηκε πως η επενδυτική βαθμίδα θα επιτευχθεί φέτος
Apr 24 21:33:47
waste
θα αρχίσουμε να μιλάμε για 5-7-10 χρόνια
Apr 24 21:33:54
waste
ανασυγκροτησης
Apr 24 21:33:55
MakT
θα βρέξει λεφτά!
Apr 24 21:33:57
gbet
Χωρις διαπραγματευση και ναι σε ολα παμε
Apr 24 21:34:08
gbet
για αυτο ειμαστε στο τρεχα γυρευε
Apr 24 21:34:17
waste
MakT: δεν ξερω αν διαβασες τα τελευταια πορισματα του γιουρογκρουπ :)
Apr 24 21:34:24
waste
που ειπε τα κεφαλια μεσα για ολους :)
Apr 24 21:34:40
waste
οποτε τερμα οι γαλαντομιες του κουλη ;)
Apr 24 21:35:15
MakT
ναι, αλλά το πόπολο ήδη ονειρεύεται 3-ετίες κ αυξήσεις μισθών
Apr 24 21:35:33
waste
ε καλα δεν πειραζει πρωτη φορα ειναι που θα μεινει με το ονειρο?
Apr 24 21:35:36
MakT
άσε, που οι λογαριασμοί ηλεκτρικού έρχονατι μειωμένοι...
Apr 24 21:35:53
waste
αυτό εχει πολύ πλακα
Apr 24 21:36:05
waste
και στη γερμανια πανηγυριζουν που εβγαλαν τον φετινο χειμωνα :)
Apr 24 21:36:07
PortRoyal
αφιερωμένο σε ολους τους ρωσοψυχους: https://www.politeianet.gr/books/9789604994441-peponis-b-dimitris-topos-motibo-ekdotiki-to-telos-tis-megalis-parekklisis-350040?gclid=CjwKCAjw0ZiiBhBKEiwA4PT9z_Ge5ScJHJ0KU3a_jwiTl6Ql0k1qqyGjDuMAsn5JSb5JOIgJ6pAx5xoCORcQAvD_BwE
Apr 24 21:36:19
MakT
ξεκινά κ το καλοκαίρι κ περιμένουμε τουρίστες(που δε λένε να εμφανιστούν!)
Apr 24 21:36:57
waste
κι εμενα μου κανει εντυπωση οτι ολοι λενε οτι η χρονια θα ειναι καλη
Apr 24 21:37:06
waste
αλλα δεν ξερω απο τουρισμο οποτε δεν μιλαω
Apr 24 21:37:18
Lobito_VJ23
έτσι είπε ο frantan
Apr 24 21:37:21
waste
μπορει ακομα η β.ευρωπη να ειναι σε φαση μεταπανδημιας
Apr 24 21:37:24
MakT
ναι, τραίνο πάει! :') :')
Apr 24 21:37:27
waste
δεν το λεει μονο ο φραν ολοι το λενε
Apr 24 21:37:29
poplar
https://www.ft.com/content/e3e4b0bd-fc57-4e22-9bd0-b20f4da5d7fe
Apr 24 21:37:54
waste
η εκτ ποπλαρ δεν εχει πολλες επιλογες εδω που τα λεμε
Apr 24 21:38:08
waste
να αυξησει την παραγωγη μετα το ουκρανικο δεν εχει ελπιδες
Apr 24 21:38:10
E_Goldstein
ποπλαρ δεν εχουμε συνδρομη ΦΤ
Apr 24 21:38:14
PortRoyal
waste: ο σύντροφος Κούλης είπε όλα θα κριθούν στην ευρωπαική σύνοδο τον Ιουνη
Apr 24 21:38:48
PortRoyal
αν τα ταμεία κλειδώσουν θα αρχίσει το κλάμα
Apr 24 21:38:49
waste
PortRoyal: εγω στο euro2day που διαβασα το γιουρογκρουπ (ή το γιουρογορκινγκ γκρουπη ήταν δεν θυμαμαι) ήταν ξεκαθαροι στο τα κεφαλια μεσα
Apr 24 21:38:52
MakT
εν τω μεταξύ, μέχρι κ η θειά μου, που κατέβηκε το Πάσχα στη Μύκονο να δει τα βαφτηστήρια, μου είπε
Apr 24 21:38:53
MakT
είναι τόσο ήρεμα... δεν έχει καθόλου κόσμο! :') :')
Apr 24 21:38:54
waste
οχι μονο για την ελλαδα
Apr 24 21:39:29
PortRoyal
εγώ αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι πως έχει ανοίξει κουβεντα εδώ και κανά μήνα για capital controls τον Οκτώβρη
Apr 24 21:39:33
waste
δεν ξερω επισης δεν ξερω ποσο καλα θα παει ο τουρισμος οταν οι φθηνες αεροπορικες εταιριες εχουν αρχισει τα τσαλιμια και τις κοντρες με τη φραπορτ και το ελβελ
Apr 24 21:39:46
E_Goldstein
μα Waste τα κεφάλια μεσα φαίνεται ηδη... παντου απολυσεις
Apr 24 21:39:46
PortRoyal
waste σίγουρα όχι μόνο για την ελλάδα
Apr 24 21:40:04
waste
PortRoyal: αααα γιαυτο ειχα αυτη την παρεξηγηση με μια πρωην μου που μιλουσαμε
Apr 24 21:40:07
waste
ετσι εξηγειται
Apr 24 21:40:34
gbet
Οποτε λες ο γεωργουλης να ηταν κοινη συναινεση
Apr 24 21:40:37
waste
οταν ερθουν τα καπιταλ κοντρολς θα ερθουν πανευρωπαικα οχι μονο για την ελλαδα
Apr 24 21:40:42
poplar
τα κεφάλια μέσα μέχρι να έρθει ύφεση, μετά πάμε πάλι για αρνητικά επιτόκια και QE
Apr 24 21:40:46
Kaligoulas
τεκι, για κανε λιγο ταληρακι αυτο;
Apr 24 21:40:50
gbet
στο πλαισιο του κεφαλια μεσα;
Apr 24 21:40:56
PortRoyal
ναι βρε παν-γιουροπήαν
Apr 24 21:40:56
waste
poplar: αυτο μαλλον δεν θα συμβει ποτε :)
Apr 24 21:40:57
Kaligoulas
σητν πραξη γιατι ειναι μονοδρομος δηλαδη τα καπιτλ κοντρολς δεν το χω πιασει
Apr 24 21:41:18
PortRoyal
τα λένε εδω οι πλούσιοι δεξιοί πε΄λάτες μου
Apr 24 21:41:24
waste
εκει ειναι που ενα ψηφιακο νομισμα κανει τα καπιταλ κοντρολς παιχνιδακι
Apr 24 21:41:41
waste
ε ναι το ειπε η λαγκαρντ αλλωστε στον "ζελενσκυ"
Apr 24 21:41:42
Lobito_VJ23
portroyal που είναι το "εδώ" σου και τι ντολειά κάνεις;
Apr 24 21:41:42
PortRoyal
πάνω απο 100χιλ κουρεμα ή αλλιώς μετατροπή σε ντίτζιταλ
Apr 24 21:41:59
PortRoyal
το εδώ είναι στην ελλαδα μας
Apr 24 21:42:16
waste
Kaligoulas: αυτη τη στιγμη η ευρωπη βρισκεται σε μια αξιοζηλευτη θεση.
Apr 24 21:42:17
Lobito_VJ23
ζήτω το έθνος
Apr 24 21:42:17
PortRoyal
στην ελλαδίτσα μας
Apr 24 21:42:19
MakT
κ ποιος θα εγγυηθεί τα €100.000;;
Apr 24 21:42:19
MakT
το ελληνικό Δημόσιο;
Apr 24 21:42:26
PortRoyal
η εκτ
Apr 24 21:42:46
waste
απο τη μια εχει απώλειες στην παραγωγικη της βαση λογω ουκρανιας και λογω ανταγωνισμου απο τις ηπα
Apr 24 21:43:13
waste
αυτο εχει οδηγησει ηδη σε ενα τεραστιο εμπορικο ελλειμα
Apr 24 21:43:21
waste
παροτι πανηγυριζαν οτι το φλεβαρη ειχαμε πλεονασμα :)
Apr 24 21:43:45
waste
(που μαλλον συνεβη διοτι δεν ηταν κρυος ο χειμωνας οποτε δεν αγορασαν αλλο αεριο)
Apr 24 21:43:59
waste
και μια εξοδο κεφαλαιων
Apr 24 21:44:01
Kaligoulas
δηλαδη εισαγουν τα παντα;
Apr 24 21:44:11
waste
και εισαγουν τα παντα πιο ακριβα :)
Apr 24 21:44:27
MakT
έχουμε κ ένα θεματάκι με τις τιμές ενέργειας
Apr 24 21:44:28
MakT
αλλά εντάεξι, θα σκουπιζόμαστε με μωρομάντιλα
Apr 24 21:44:28
gbet
Ναι αλλα τα κραταμε περισσοτερο
Apr 24 21:44:30
waste
την οποια εξοδο κεφαλαιων μπορείς να συγκρατήσεις μόνο εν μερη με υψηλοτερα επιτοκια
Apr 24 21:44:40
gbet
εχουμε τα παλιοτερα αυτοκινητα στην εε
Apr 24 21:45:04
waste
gbet παλιοτερα και απο τους βουλγαρους πχ? δεν νομιζω
Apr 24 21:45:13
gbet
θα μου πεις αυτο δειχνει οτι εισαι ακομα πιο πατος
Apr 24 21:45:24
MakT
gbet τα 2α παλαιότερα...υπάρχουν κ οι Βούλγαροι!
Apr 24 21:45:25
gbet
Ακριβως το ιδιο
Apr 24 21:45:45
waste
οι ρουμανοι δηλαδη εχουν πιο καινουργια? τι μαλακιες διαβαζετε στον ειδικο τυπο?
Apr 24 21:45:56
gbet
αντε να τα κραταμε εμεις 17 χρονια και αυτοι 17 και 2 μηνες κατα μεσο ορο κλπ
Apr 24 21:45:57
Lobito_VJ23
τέκη μπορεί και να ισχύει
Apr 24 21:46:06
waste
γιαυτο και η εκτ θα πρεπει να συνεχισει να ανεβαζει τα επιτοκια
Apr 24 21:46:16
waste
αλλα οπως ειπα αυτο δεν θα ειναι αρκετο
Apr 24 21:46:21
waste
κι εκει κατι πρεπει να κανεις
Apr 24 21:46:29
waste
η μια σου επιλογη ειναι να υποτιμησεις το ευρω
Apr 24 21:46:31
Lobito_VJ23
διότι όλες αυτές οι σλοβακοφάρμες έχουν αμάξια μόνο μετά το 1990 κι αυτά τα έχουν λίγοι, οπότε ο στόλος είναι νέος
Apr 24 21:46:37
MakT
Τέκι, μπορεί κ να εκπλαγείς, αλλά οι Ρουμάνοι είναι πλέον μεγαλύτερη αγορά από εμάς, που βασιζόμαστε στα νοικιάρικα κ τα εταιρικά
Apr 24 21:46:42
waste
που ομως σε ενα καθεστως υψηλου εμπορικου ελλειματος
Apr 24 21:46:53
Lobito_VJ23
στην Ελλάς αν κάποιος είναι ξεπεσμένος (δλδ οι περισσότεροι) κρατάνε χαμηλά τον μέσο όρο
Apr 24 21:46:59
waste
σημαίνει εξωγενης πληθωρισμος
Apr 24 21:47:26
waste
με λιγα λογια ειναι ενας φαυλος κυκλος
Apr 24 21:47:34
Lobito_VJ23
μια χώρα με λίγους καλοπιασμένους μπορεί να έχει νεότερο στόλο ακόμη επειδή απλά οι περισσότεροι δεν είχαν ποτέ αμάξι
Apr 24 21:47:55
waste
απο αυτον τον φαύλο κύκλο είναι λογική σκέψη να προσπαθήσεις να τον συγκρατήσεις με "διοικητικά μέτρα" ΑΚΑ capital controls
Apr 24 21:48:21
MakT
δηλαδή θα πουν τέρμα τα κινητά κάθε 6 μήνες;
Apr 24 21:48:47
waste
το τι μορφη θα εχουν αυτα τα διοικητικα μετρα ειναι κατι που δεν ξερεις
Apr 24 21:48:54
waste
διοτι δεν εισαι ο διοικητη
Apr 24 21:49:04
Kaligoulas
πρακτικα τι σημαινει καπιταλ κοντρολς, δεν μπορω να βγαζω χρημα εκτος ΕΕ ; ή κατι πιο καθημερινο;
Apr 24 21:49:06
waste
μπορεις να το ονομασεις εμπαργκο στην κινα
Apr 24 21:49:20
waste
μπορείς να το ονομασεις δασμους
Apr 24 21:49:38
waste
αλλα κυριως θα πρεπει να εχει τη μορφη απαγορευσης ή μαλλον ελεγχου της εξαγωγης κεφαλαιου
Apr 24 21:49:48
waste
εξαγωγη κεφαλαιου ειναι και οι εισαγωγες :)
Apr 24 21:50:12
gbet
Kaligoulas εχει πολλες συνεπειες αυτο
Apr 24 21:50:36
waste
κι εδω είναι η φαντασιωση τους πως ενα ηλεκτρονικό νόμισμα θα κάνει τη ζωή τους πιο ευκολη
Apr 24 21:50:43
MakT
η Λαγκάρντ, πάντως, που είναι διοικήτρια του στρατοπέδου, στην συνέντευξη της στους ρώσσους φαρσέρ, δεν έδειξε να γνωρίζει τι θα γίνει στο άμεσο μέλλον, πάντως
Apr 24 21:50:52
gbet
ειδικα για μια χωρα που δεν εχει λυμενα βασικα προβληματα
Apr 24 21:51:08
waste
ακριβως διότι από τη φύση του ενα ηλεκτρονικό νόμισμα επιτρέπει το micromanagment της καθε συναλλαγης
Apr 24 21:51:17
waste
ακριβως με αυτα που καβλωνει ο βαρουφακης δηλαδη
Apr 24 21:51:37
waste
με λιγα λογια θα μπορεις να αγορασεις 2 γερμανικα αυτοκινητα αλλα μονο μισο γιαπωνεζικο
Apr 24 21:51:48
waste
για να ικανοποιησω εσας τους αυτοκινητακηδες ;)
Apr 24 21:52:23
MakT
γιατί, παράγουν αμάξια οι Γερμανοί;;:]
Apr 24 21:52:35
waste
MakT: ναι κοιτα αυτο θα ειναι λιγο πολυ το παραεπομενο αρθρο μου
Apr 24 21:52:39
waste
δεν υπαρχει μια ευκολη λυση
Apr 24 21:53:01
waste
το ψηφιακο νομισμα ειναι η απολυτη φαντασιωση του γραφειοκρατη στατιστικολογου
Apr 24 21:53:11
MakT
οκ αναμένουμε τότε
Apr 24 21:53:14
waste
ακριβως διοτι προσφερει απολυτο ελεγχο
Apr 24 21:53:45
E_Goldstein
βασικα το ψηφιακό νόμισμα ειναι τρομακτικο
Apr 24 21:53:50
waste
αλλα την ίδια στιγμή είναι η ίδια φαντασιωση που είχαν και οι σοβιετικοι αντιστοιχοι που πιστευαν ότι αν εχιαν καλυτερους υπολογιστες η διευθυνομενη οικονομια τους θα δουλευε ρολοι
Apr 24 21:54:04
waste
φυσικα και ειναι τρομακτικο, αλλα και το κορονοπασο ηταν τρομακτικο :)
Apr 24 21:54:19
E_Goldstein
χμμ νομιζω ειναι πολυ χειροτερο
Apr 24 21:54:35
MakT
E_Goldstein μην αγχώνεσαι, θα υπάρξει παρηγοριτικό μάρκετινγ
Apr 24 21:54:39
waste
λολ
Apr 24 21:54:52
waste
με κάποιον έχθρο
Apr 24 21:54:59
waste
πχ αυτους που αγοραζουν πολλες πιπεριες :)
Apr 24 21:55:22
waste
με αφορμη το αρθρο που διαβασα σημερα στο euro2day για την ελλειψη πιπεριων στα σουπερμαρκετ της βρετανιας :)
Apr 24 21:55:22
E_Goldstein
σωστα το παρηγορητικο μαρκετινγκ θα κατι με την Τουρκια
Apr 24 21:55:37
MakT
Τέκι, νομίζω τον χειμώνα είχατε βάλει κάτι ντοκιμαντέρ, για το πως ήταν η ζωή στην ΕΣΣΔ το 1980 κ πρέπει να το περιέγραφε αυτό
Apr 24 21:56:02
waste
με εντυπωσιαζει το πως επιμενετε να βλεπετε την ελλαδα ως κατι ξεχωριστο απο την υπολοιπη ευρωπη
Apr 24 21:56:06
gbet
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Ti-prepei-na-ginei-me-ta-3500000-aytokinhta-anw-twn-17-etwn_244407.asp
Apr 24 21:56:14
reznor
του κερτις λες μακτ
Apr 24 21:56:18
waste
και αυτη ηταν η παρεξηγηση στη συντομη συζητηση που ειχα με την πρωην μου
Apr 24 21:56:38
waste
gbet: α καλα ο καθενας ζει το ονειρο του βλεπω
Apr 24 21:56:54
waste
εγω της ελεγα για τα ευρωπαικα capital controls
Apr 24 21:56:59
gbet
Και ειναι και χρονια αλλαγης ταξι με επιδοτηση 40%
Apr 24 21:57:21
waste
και αυτη με καποιο τροπο θεωρούσε ότι δεν θα ερθουν (στην ελλαδα) διοτι δεν υπαρχουν οι συνθηκες ακομα
Apr 24 21:57:32
Lobito_VJ23
θα μας ικανοποιήσεις αν βγάζεις αυτοκίνητα κι όχι τάμπλετς με ρόδες που σε ρουφιανεύουν
Apr 24 21:58:37
MakT
βρήκα κ το τουί της Δεναξά...
Apr 24 21:58:38
MakT
δείτε εδώ την Γερμανίδα να κάνει μάρκετινγκ στο Κινεζικό μοντέλο ελέγχου ----> https://www.youtube.com/watch?v=Gg-jvHynP9Y
Apr 24 21:59:01
waste
τον αιζενχαουερ εβαλες :)
Apr 24 21:59:14
waste
επισης μην το ονομαζεις κινεζικο μοντελο ελεγχου, διοτι στην κινα δεν υπαρχει :)
Apr 24 21:59:25
waste
ειναι κι αυτο μερος του μαρκετινγκ :)
Apr 24 22:00:51
MakT
Ωπ! σόρρυ παιδιά... αυτός είναι ο σωστός σύνδεσμος ---> https://twitter.com/mdenaxa/status/1649701901414416386?cxt=HHwWhIC-sfHI9eQtAAAA
Apr 24 22:01:37
waste
η δεναξα περιγραφει σωστα τη φαντασιωση μονο που αυτη η φαντασιωση δεν ισχυει στην κινα :)
Apr 24 22:01:59
MakT
reznor ακριβώς!
Apr 24 22:02:21
waste
η κινα οσο μπορω να την καταλαβω ειναι πολυ πιο αμερικαν γουεστ αποσο μπορουμε να φανταστουμε
Apr 24 22:02:50
waste
κι αρα υπαρχει πολυ πιο λεσε φερ λεσε πασε αποσο εχουμε εμεις εδω πια :)
Apr 24 22:03:14
waste
αλλα ειμαι σιγουρος οτι αυτο θα ειναι μερος του μαρκετινγκ για το ποσο κακα τα πανε αυτοι στην κινα
Apr 24 22:05:08
gbet
Τεκη ειμαστε ευπροσαρμοστοι κι εμεις
Apr 24 22:05:16
gbet
δεν μας φοβαμαι
Apr 24 22:05:33
waste
γιαυτο gbet μου προσπαθω να βρω την ακρη μου στην παταγωνια επειδη δεν σας φοβαμαι
Apr 24 22:05:46
MakT
πωπω... η Δεναξά έχει περάσει φουλ μαζί μας στο στρατόπεδο της πσέκας!
Apr 24 22:05:47
MakT
https://twitter.com/mdenaxa/status/1650400693411364864?cxt=HHwWgIC-vfers-ctAAAA
Apr 24 22:05:47
waste
αλλα αντιθετα φοβαμαι εμενα που δεν ειμαι ευπροσαρμοστος
Apr 24 22:06:05
E_Goldstein
και η παταγωνια θα τη γλυτωσει?
Apr 24 22:06:06
PortRoyal
εμένα μου άρεσε αυτή η ατάκα που διάβασα: Ένας άνεμος ελευθερίας φυσά στην Ασία και στην Αφρική, όχι με την έννοια της φιλελευθεροποίησης των πολιτικών συστημάτων αλλά της διαμόρφωσης ενός
Apr 24 22:06:06
PortRoyal
πλαισίου νέου δυνατοτήτων για τους (νέο-) αποικιοκρατούμενους λαούς
Apr 24 22:06:19
PortRoyal
η Παταγονία πάντα θα την γλιτώνει
Apr 24 22:06:30
waste
που το διαβασες αυτο πορτ?
Apr 24 22:07:48
poplar
αν δε σε βρεί η πολιτική αλλαγή θα σε βρεί η κλιματική αλλαγή, μην ανησυχείς, χεχε
Apr 24 22:08:00
PortRoyal
σε ενα αρθρο για τις εκλογες στην ελλαδα και την "αριστερα"
Apr 24 22:08:18
waste
poplar: δεν εχω κανενα φοβο για την κλιματικη αλλαγη, την αφηνω ολη σε εσας
Apr 24 22:08:37
Lobito_VJ23
PortRoyal, πάλι καλά που με το θύμησες πως έχει εκλογάς. Τι θα ρίξεις;
Apr 24 22:09:21
PortRoyal
lobito_vj23: ένα κολλητό φίλο ανταρσύα. νταξει δεν μπορω να ειμαι μονο γερο-γκιρνιάρης
Apr 24 22:09:29
waste
PortRoyal: καλα το υποψιαστηκα, ποιος θα ειναι ο νεος αποικιοκρατης? η κινα να υποθεσω?
Apr 24 22:10:28
Lobito_VJ23
PortRoyal οκ το περίμενα, ευτυχώς είναι άνθρωπος που ξέρεις προσωπικά (για να τον κράζεις εσσαεί)
Apr 24 22:11:03
PortRoyal
waste Κίνα . ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗΣ
Apr 24 22:11:04
PortRoyal
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΤΑΞΗ
Apr 24 22:11:22
waste
λολ
Apr 24 22:11:59
geospeck
ειπατε για Σουδαν τιποτα;
Apr 24 22:12:10
PortRoyal
lobito_vj23: ε ναι ειναι και ανενταχτος (ουτε ναρ, ουτε σεκ) αλλα αριστεριστης απο τα γενοφάσκια
Apr 24 22:12:24
Lobito_VJ23
το νότιο Σουδάν, το Σουδάν σκέτο είναι όαση τάξης και ασφάλειας
Apr 24 22:12:30
Lobito_VJ23
(είναι; ε;)
Apr 24 22:12:45
waste
αφου εμβολιαστηκε ολη η αριστερα τωρα δεν μπορεί να μην κοπιαρει την αντιστοιχη αμερικλανικη προπαγανδα ;)
Apr 24 22:13:35
Lobito_VJ23
αν δεν κάνεις το εμβόλιο μπορεί να γίνεις πουτινικός, είναι παρενέργεια του ανεμβολίου
Apr 24 22:13:36
PortRoyal
ελα ελα γκρινιάρη
Apr 24 22:13:53
gbet
Στο Σουδαν ηταν που στο παρελθον οι δυτικοι το επαιζαν σε διπλο ταμπλω;
Apr 24 22:14:05
waste
οχι βρε ταιριαζει και με τη νεα θεση του κκε :)
Apr 24 22:14:19
gbet
και με τους χριστιανους και με τους μουσουλμανους;
Apr 24 22:14:27
waste
https://vk.com/@agitpapa-whats-going-on-with-sudan
Apr 24 22:14:43
waste
ειναι μπαχαλακι το σουδαν
Apr 24 22:14:56
PortRoyal
o Tekis θα ψηφίσει ΔΗ.Κ.Ε.Α.
Apr 24 22:15:10
waste
ο τεκης δεν θα ψηφισει αλλα τι ειναι η δηκεα?
Apr 24 22:15:58
gbet
του τραγκα διαλυθηκε τελικα;
Apr 24 22:16:03
Lobito_VJ23
ποια ήταν η παλιά θέση του ΚΚΕ και ποια η νέα;
Apr 24 22:16:07
PortRoyal
δημοκρατικό κίνημα εθνικής απελευθέρωσης
Apr 24 22:16:14
Lobito_VJ23
gbet ξες τα περισσότερα κόμματα είναι προσωποκεντρικά
Apr 24 22:16:18
PortRoyal
με σφραγίδα Λάφα- Ρωσοφιλίας
Apr 24 22:16:45
Lobito_VJ23
τι ο Λάφα έκανε νέο σούργελο; ξέκοψε από ΛΑΕ συμμαχία για την καρέκλα;
Apr 24 22:17:07
PortRoyal
παει η ΛΑΕ έχει φυγει. την άφησε σε στρατούλη και ΑΡΑΣ
Apr 24 22:17:09
waste
τα εχω μπλεξει
Apr 24 22:17:11
gbet
λομπ ειδες το ευ;
Apr 24 22:17:20
PortRoyal
χαχαχα τεκι ασε
Apr 24 22:17:24
gbet
του coco-mat;
Apr 24 22:17:33
Lobito_VJ23
τι;
Apr 24 22:17:34
PortRoyal
δεν σου φτανει ενα βραδυ και ενα μπουκαλι βίσκι
Apr 24 22:17:42
waste
την αλλη φορα μου ειχατε βαλει βιντεακια απο και λαετζηδες που εκαναν φλαπ φλαπ με τον βαρουφακη
Apr 24 22:17:53
PortRoyal
να σου λεω ποιος εχει παει που
Apr 24 22:18:03
PortRoyal
αυτοί είναι αλλοι λαετζήδες
Apr 24 22:18:08
waste
λολ
Apr 24 22:18:08
poplar
https://www.youtube.com/watch?v=JW2q6fa_-Aw
Apr 24 22:18:13
PortRoyal
εινα βασικά τα μισα εαακ
Apr 24 22:18:37
Lobito_VJ23
https://iskra.gr/synergasia-tou-dimokratikou-kinimatos-ethnikis-apeleftherosisdi-k-e-a-me-tin-pyrikafsto-ellada/
Apr 24 22:18:38
waste
τα μισα εαακ πηγαν με το βαρουφακη?
Apr 24 22:18:49
waste
εντωμεταξυ τωρα συζηταμε για τα -3%
Apr 24 22:18:49
Lobito_VJ23
και τα άλλα μισά με τον λαφαζάνη
Apr 24 22:19:10
MakT
δώστε τόπο στο νεο αίμα
Apr 24 22:19:10
gbet
https://www.youtube.com/watch?v=f6hLUsuObJc
Apr 24 22:19:10
MakT
https://www.youtube.com/watch?v=f6hLUsuObJc
Apr 24 22:19:13
waste
Πυρίκαυστο Ελλάδα?
Apr 24 22:19:33
waste
τι σημαινει πυρικαυστος ελλαδα?
Apr 24 22:19:39
reznor
ο ευμορφιδης ειναι τυπου atlas shrugged?
Apr 24 22:19:49
waste
τριπαρουν ολοι
Apr 24 22:19:53
Lobito_VJ23
https://iskra.gr/keimeno-ypografon-di-k-e-a-pa-ki-e-f-ochi-alla-opla-stin-oukrania-ochi-kyroseis-stin-rosia/
Apr 24 22:19:54
PortRoyal
οποιος ψηφίζει Γιάννενα έχω να του δώσω σύντροφο Ρωσόφιλο σκληρό https://iskra.gr/i-chrysi-avgi-sti-fylaki-oi-nazi-stin-exousia/
Apr 24 22:20:04
PortRoyal
https://iskra.gr/scholia-stis-protaseis-tou-di-k-e-a-gia-tin-energeia/
Apr 24 22:20:05
gbet
Psyops θεοδωρακης
Apr 24 22:20:11
Lobito_VJ23
πυρίκαυστος Ελλάς ήταν εκείνου του λογοπλόκου του πιανίστα
Apr 24 22:20:18
Lobito_VJ23
πως τον λέγανε;
Apr 24 22:21:00
waste
τι θα πει πυρικαυστος ελλαδα?
Apr 24 22:21:18
waste
ενταξει τα ελληνικα μου εχουν χειροτερεψει αλλα αδυνατω να πιασω τι σημαινει
Apr 24 22:21:54
Lobito_VJ23
ελλας που καίγεται από το πυρ
Apr 24 22:22:12
Lobito_VJ23
before Μάτι was cool
Apr 24 22:22:17
waste
αλλα ποιο ειναι το νοημα?
Apr 24 22:22:19
PortRoyal
lobito_vj23: πσσσ
Apr 24 22:22:30
PortRoyal
φοινικας, νεα αρχη κλπ
Apr 24 22:22:45
poplar
ελλάδα on fire
Apr 24 22:22:46
waste
οκ φοινικας
Apr 24 22:22:54
Lobito_VJ23
song of fire and ice
Apr 24 22:23:03
PortRoyal
ηταν δεξιοι βλαμμενοι μωρε
Apr 24 22:23:08
Lobito_VJ23
(game of thrones reference)
Apr 24 22:23:11
waste
ναι αλλα το πουλι?
Apr 24 22:23:12
PortRoyal
συντροφοι με μια εριστική έννοια
Apr 24 22:23:45
Lobito_VJ23
Κώστας Ζουράρις
Apr 24 22:23:58
waste
αρε σαλλονικα
Apr 24 22:24:02
Lobito_VJ23
αρχαιολάγνος αλλά σύντροφος γιατί διαβασμένος
Apr 24 22:24:17
waste
γεια σου ρε καραμπελια
Apr 24 22:24:25
PortRoyal
με τα παλικάρια σου
Apr 24 22:24:33
PortRoyal
ασχετο το πουλι λαθος μου
Apr 24 22:24:38
PortRoyal
τα μπέρδεψα
Apr 24 22:24:42
waste
οποτε η μιση λαε πηγε με αυτους
Apr 24 22:24:49
PortRoyal
πυρικαυστο means ακαυστος
Apr 24 22:24:53
MakT
ο καραμπελιάς εχει γίνει φουλ δεξιός, τον προμοτάρει κ ο κύριος Μαρινάκης!
Apr 24 22:24:57
Lobito_VJ23
https://www.kathimerini.gr/opinion/59156/pyrikaystos-ellada-2/
Apr 24 22:25:02
PortRoyal
η ελλάδα που αντέχει κλπ
Apr 24 22:25:03
Lobito_VJ23
10 χρόνια πυρίκαυστος ελλάς
Apr 24 22:25:04
waste
και η αλλη μιση πήγε με τον βαρουφακη
Apr 24 22:25:13
waste
να υποθεσω οι εμβολιασμενοι ανεμβολιαστοι :)
Apr 24 22:25:22
PortRoyal
οχι
Apr 24 22:25:23
Lobito_VJ23
καλό
Apr 24 22:25:26
Lobito_VJ23
ε τι όχι;
Apr 24 22:25:30
Lobito_VJ23
σιγουράκι
Apr 24 22:25:35
PortRoyal
ειναι μιξ γκριλ
Apr 24 22:25:46
PortRoyal
ανταρσυα εχει και Ψ και αντι Ψ
Apr 24 22:26:01
PortRoyal
το ίδιο και στην ΑΡΑΣ-ΛΑΕ που πηγαν Βαρουφ
Apr 24 22:26:05
Lobito_VJ23
PortRoyal, αν έκανες το σπούτνικ, δεν μπορείς να βγάλεις freedom pass
Apr 24 22:26:09
MakT
αντασυα είναι φουλ αντίπσεκ
Apr 24 22:26:16
PortRoyal
οχι μακ
Apr 24 22:26:30
Lobito_VJ23
PortRoyal, έχει ψεκ;
Apr 24 22:26:30
waste
υπηρχε ψεκ φραξια στην αντασρυα?
Apr 24 22:26:33
waste
που κρυβοταν?
Apr 24 22:26:45
gbet
Μπορει να ειναι και reference σε ηρακλειτο
Apr 24 22:26:47
PortRoyal
οπου και οι αντιψεκ
Apr 24 22:26:51
Lobito_VJ23
ψεκ όμως όχι ντάξει όποιος θέλει; militants against vaccines
Apr 24 22:27:11
MakT
αφού έχει χατζησταφάνου κ τον άλλον τον γιατρό-twittera
Apr 24 22:27:26
PortRoyal
ο χατζηστεφανου εχει φυγει απο ναρ - ανταρσυα
Apr 24 22:27:26
Lobito_VJ23
πρέπει κάποιος να βγάλεις trivial pursuit CoViD19 edition
Apr 24 22:27:30
waste
λολ
Apr 24 22:27:47
Lobito_VJ23
MakT ο Γεροτζιάφας νομίζω είναι με Βαρούφ
Apr 24 22:27:54
PortRoyal
η γραμμη Ψ και αντιΨ εχει να κάνει με την θέση σου στην κοινωνία
Apr 24 22:28:00
MakT
ο Γερό πήγε Σύριζα
Apr 24 22:28:02
PortRoyal
τι εχεις να χασεις τι όχι
Apr 24 22:28:07
Lobito_VJ23
κάτι τέτοιο με έλεγε ένας ΑΡΑΝίτης που θα ρίξει Βαρουφάκη
Apr 24 22:28:12
PortRoyal
ναι ο Γερο πήγε σύριζα
Apr 24 22:28:17
Lobito_VJ23
α ΣΡΖ οκ δεν έκανε καν το ενδιάμεσο βήμα
Apr 24 22:28:25
waste
τον αλλο εννοουσε τον πειραιωτη γιατρο
Apr 24 22:28:29
waste
οχι τον γεροτζιαφα
Apr 24 22:28:32
PortRoyal
αυτος ειναι ναρ
Apr 24 22:28:35
PortRoyal
ο παπανικολαου
Apr 24 22:28:39
PortRoyal
χρονια τωρα
Apr 24 22:28:47
PortRoyal
παλιος κνε-ναρ
Apr 24 22:28:54
Lobito_VJ23
PortRoyal, όχι ακριβώς, γιατί οι γύρω μου όλοι το έχουν κάνει
Apr 24 22:28:57
MakT
τον παρουσίασε ο Αλέξης
Apr 24 22:28:57
MakT
https://www.naftemporiki.gr/politics/1458938/ypopsifioi-me-ton-syriza-o-gr-gerotziafas-kai-i-d-voytyrakoy/
Apr 24 22:29:07
Lobito_VJ23
ευτυχώς έχω λίγους φίλους στην Ελλάδα που μείναν σκληρά Ψ
Apr 24 22:29:14
Lobito_VJ23
σκληρά όμως
Apr 24 22:29:22
waste
τι θα πει σκληρα?
Apr 24 22:30:06
Lobito_VJ23
ένας φίλος μου πέθανε η μάνα του από κόβιντ κι ενός άλλου γείτονα ο πατέρας, παρόλα αυτά δεν υπάρχει δεύτερη σκέψη για μπόλια
Apr 24 22:30:08
MakT
στις σπηλιές, σαν κ εμένα! :')
Apr 24 22:30:15
waste
εγω ας πουμε ξερω μονο δυο ανθρωπους που κανουν το faux pas να μιλανε για τα πετρινα χρονια της πανδημιας σημερα.
Apr 24 22:30:32
waste
και φυσικα τρωνε πορτα και ακυρο απο τους παντες
Apr 24 22:30:34
Lobito_VJ23
και δεν υπέκυψαν σε διάφορους εργασιακούς εκβιασμούς και κέρδισαν, δεν ήταν σε γραφειοκρατικά μαγαζιά
Apr 24 22:30:56
Lobito_VJ23
τι είναι το faux pas?
Apr 24 22:30:59
waste
διοτι κανεις δεν θελει να μιλαει για τετοια πραγματα, εγω αυτους θεωρω σκληρους Ψεκ
Apr 24 22:31:06
waste
να μιλας για τα προηγουμενα 3 χρονια
Apr 24 22:31:18
waste
αυτο ειναι το μεγαλυτερο κοινωνικο faux pas της φετινης σεζον
Apr 24 22:31:27
PortRoyal
εγω εχω φιλο που έκανε ότι εμβόλιο κυκλοφορούσε και όχι το κορωνο-εμβόλιο και έμεινε χωρίς μισθό, αλλα τωρα δικαιώθηκαν
Apr 24 22:31:36
Lobito_VJ23
εγώ μιλώ για άλλα περιγράφοντας τα χρόνια του κόβιντ
Apr 24 22:31:45
Lobito_VJ23
και μου λένε "έτσι δεν ήταν και στον κόβιντ
Apr 24 22:32:36
Lobito_VJ23
τέκη τα Γερμανά είναι ο ορισμός του κομιλφό θαρρώ
Apr 24 22:32:43
waste
απαγορευεται να ανεφερεσαι σε αυτα τα πραγματα ;)
Apr 24 22:32:45
Lobito_VJ23
ούτε οι Ολλανδοί-Σουηδοί
Apr 24 22:32:58
waste
εχουν εκπαιδευθει καλα να μην μιλανε γιαυτα που δεν πρεπει :)
Apr 24 22:33:26
reznor
τεκι και αν μιλησεις ειναι αντιδραση του στιλ περασμενα ξεχασμενα και παμε για αλλα
Apr 24 22:33:40
reznor
ασε που δεν εχει και νοημα
Apr 24 22:33:44
waste
αν μιλησεις με την εννοια αν πεις ρε θυμαστε πως ηταν περσι
Apr 24 22:33:52
waste
δεν λεω να μιλησεις να πεις κατι πιο κακο απο αυτο
Apr 24 22:34:10
waste
θα αντιμετωπισεις μια παγωμαρα και μια γρηγορη αλλαγη θεματος
Apr 24 22:34:15
gbet
Πρεπει εχει γινει γραφικο να λες οτι ενας ξαφνικος θανατος ηταν απο εμβολιο κοβιντ
Apr 24 22:34:50
PortRoyal
ελα μωρε, ολοι το ήξεραν και ηταν πιο ευκολο να κανεις το εμβολιο από το να ην το κανεις. όπως το να ψηφίσεις κούλη / αλέξη είναι πιο εύκολο από το να βγεις στους δρομους εξω από την ονε και το
Apr 24 22:34:50
PortRoyal
ερυω κλπ κλπ
Apr 24 22:34:57
waste
gbet: καλα αυτο δεν το λεω εγω σε κανεναν εμβολιασμενο γιατι δεν εχω καμια ορεξη να τους αγχωνω για κατι που δεν μπορουν να κανουν κατι
Apr 24 22:35:12
gbet
Ο διονυσης σαββοπουλος ειναι σε κρισιμη κατασταση απο κοβιντ
Apr 24 22:35:17
waste
λολ
Apr 24 22:35:27
waste
υπαρχει ακομα κοβιντ?
Apr 24 22:35:28
gbet
βγηκε και ο βασιλακοπουλος μεσα στο πασχα ....
Apr 24 22:35:50
gbet
μετα το καλοκαιρι θα δουμε αν υπαρχει ακομα
Apr 24 22:36:04
reznor
εγω βλεπω ακομα να κραταει η αφηγηση οτι καναμε οτι επρεπε και δεν μας κοροιδευανε στα μουτρα μας
Apr 24 22:36:07
MakT
φυσικά κ υπάρχει! κ μάλιστα, το Πάσχα σπινάριζαν πως υπάρχει μια πιο επικίνδυνη μετάλλαξη από την Κρακεν!
Apr 24 22:36:30
waste
reznor: αυτη ειναι μια αναγκαστηκη θεση αν δεν θελεις να εισαι κοροιδο
Apr 24 22:36:48
waste
τι θα πεις οτι ημουνα μαλακας και λιγο φασιστακι κιολας?
Apr 24 22:37:03
MakT
αλλοίμονο
Apr 24 22:37:13
so_what
Παντως περα απο μισολογα και υπονοούμενα κανενας δεν εχει πει ευθεως καναμε λαθος στα λοκνταουν, εμβολια κλπ
Apr 24 22:37:18
MakT
εδώ ξεπλήναμε μέχρι κ τον Πλέυρη...
Apr 24 22:37:28
reznor
καλε οχι ποιος λεει για τον εαυτο του οτι ειναι μαλακας και φασιστας? κανεις
Apr 24 22:37:43
Lobito_VJ23
α τέκη σου έχω Φουκουσίμα-Τσέρνομπυλ
Apr 24 22:37:47
waste
ακριβως οποτε το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να το ξεχασεις :)
Apr 24 22:38:11
Lobito_VJ23
https://tvxs.gr/news/ellada/emboliasmos-covid-63-nekroi-1633-peristatika-apo-pernergeies
Apr 24 22:38:21
Lobito_VJ23
63 άτομα πέθαναν από το μπόλι, αυτό ήταν
Apr 24 22:38:21
waste
κι αν καποιος μαλακας σαν αυτες τις δυο φιλες μου επιμενει να στο θυμιζει, μπορείς να αλλαξεις γρηγορα θεμα λεγοντας αυτο που λες ρεζ ο,τι ΤΙΝΑ κανουμε τωρα
Apr 24 22:38:51
waste
Lobito_VJ23: εμ ποσοι περιμενες να ηταν ? :)
Apr 24 22:39:07
reznor
ναι 63 ατομα και 1000 τοσα με παρανεργειες, δατς ιτ
Apr 24 22:39:49
Lobito_VJ23
για το τσέρνομιλ: Ως αποτέλεσμα του ατυχήματος 237 άνθρωποι υπέφεραν από οξείας μορφής μόλυνση από ραδιενέργεια, από τους οποίους 31 πέθαναν μέσα στους πρώτους τρεις μήνες
Apr 24 22:39:53
gbet
εγω εχω ακουσει για αρκετους με παρενεργειες
Apr 24 22:40:11
waste
γιατι εισαι ψεκι gbet
Apr 24 22:40:12
Lobito_VJ23
κι εγώ gbet, το αστείο είναι πως ξανακάναν δόσεις :/
Apr 24 22:40:26
gbet
Θα ετυχε φαινεται
Apr 24 22:40:28
Lobito_VJ23
true αντιψέκ
Apr 24 22:41:24
PortRoyal
δεν εχει νόημα αυτή η κουβέντα
Apr 24 22:41:28
Lobito_VJ23
μέρες που είναι (για το Τσέρνομπιλ)
Apr 24 22:41:37
MakT
παιδιά, άσχετο, αλλά μηπως θυμάται κανείς ένα blog ενός μαυροβούνιου που έγραφε για τον πόλεμο στην Ουκρανία;
Apr 24 22:41:39
waste
PortRoyal: ειδατε τι σας ελεγα? :)
Apr 24 22:41:41
gbet
Αυτοι που ειχαν παρενεργειες μπορει να το βρηκαν με την δευτερη δοση αν δεν βγηκε με την πρωτη παρενεργεια
Apr 24 22:41:54
waste
black mountain analytics ή καπως ετσι ;)
Apr 24 22:42:06
Lobito_VJ23
εγώ αυτό γούσταρα που τα θαύματα των εμβολίων κυκλοφόρησαν κοντά στην επέτειο του τσέρνομπιλ
Apr 24 22:42:07
gbet
αλλα οταν βγαλουν παρενεργεια δεν κανουν αλλη
Apr 24 22:42:19
MakT
θένκιου Τέκι!
Apr 24 22:42:25
PortRoyal
σαν να εισαι στο αν βερολινο το 1989 και να βριζεις οσους περνανε το τειχος και να λες "οταν εγω σας τα έλεγα εσείς λεγατε ότι η αν γερμανια ειναι η καλυτερη και τωρα μου το παίζετε επαναστατες"
Apr 24 22:42:37
rolan
MakT: https://bmanalysis.substack.com
Apr 24 22:42:45
PortRoyal
δυστυχώς είτε έχεις δικιο είτε άδικο αν κουνας το δάχτυλο στον κοσμο δεν κερδας
Apr 24 22:42:57
PortRoyal
και το λεω εγω που ειμαι αρκετα ελιτιστης και αριστεριστης
Apr 24 22:43:18
Lobito_VJ23
paka27 εσύ τι θα ρίξεις;
Apr 24 22:43:30
waste
PortRoyal: εμενα δεν με ενδιαφερει να κερδισω, αλλα μου ειναι πολυ ενδιαφεροντες οι διαφοροι προσωπικοι και κοινωνικοι μηχανισμοι
Apr 24 22:43:32
paka27
καλησπέρα, ιδέα δεν έχω
Apr 24 22:43:43
Lobito_VJ23
μπρε; αλήθεια;
Apr 24 22:43:43
paka27
σίγουρα νίκο παππά στο δήμο αθηναίων
Apr 24 22:43:52
PortRoyal
waste δουλεύουν εδω και αιώνες
Apr 24 22:44:00
Lobito_VJ23
ή απλά δεν θες να παραδεχτείς τον Βαρουφάκη ακόμα
Apr 24 22:44:13
MakT
ευχαριστώ rolan
Apr 24 22:44:19
paka27
λομπ, βαρουφάκη με τίποτα, έχει μαζέψει πολλούς καραγκιόζηδες
Apr 24 22:44:28
Lobito_VJ23
μπράβο
Apr 24 22:44:33
paka27
και τον βλέπω στη μοίρα του βελόπουλου στο β' γύρο
Apr 24 22:44:43
Lobito_VJ23
κρίμα
Apr 24 22:44:56
waste
PortRoyal: ναι αλλα εμεις στο τωρα ζουμε κι εδω τους βλεπουμε να δουλευουν
Apr 24 22:45:03
paka27
με τις μονολεκτικές απαντήσεις δεν καταλαβαίνω τι εννοείς
Apr 24 22:45:06
Lobito_VJ23
είναι τακτική νίκη να μπουν πολλά κόμματα (σε οποιονδήποτε γύρο και κυρίως στον τελικό)
Apr 24 22:45:07
PortRoyal
πχ εμένα με έψησε ενας φίλος που μου είπε "οταν σου πασαρα ότι χρωματισμενο χαρτάκι και το έτρωγες δεν ρωταγες για παρενέργειες αλλά πόσο θα την ακούσεις, τραβα τωρα κανε το μπόλι και σωπα"
Apr 24 22:45:07
MakT
του Βελόπουλου του τραβήξαν ήδη το χαλί με τις αποστασίες
Apr 24 22:45:14
reznor
εγω θα ηθελα να κερδισω στο πεισμα των σκληρα πεισμενων του 20 - 30% του καλυτερου δυνατου των κοσμων, τεκι
Apr 24 22:45:36
Lobito_VJ23
τι εννοείς reznor?
Apr 24 22:45:53
pakaVOTE
να το ρίξουμε ζωούλα τότε
Apr 24 22:45:58
waste
πως θα ενιωθες τη νίκη?
Apr 24 22:46:01
pakaVOTE
αλλά δεν τη βλέπω να προχωράει
Apr 24 22:46:24
pakaVOTE
εσύ που θα το ρίξεις Lobito_VJ23?
Apr 24 22:46:27
reznor
αυτων που πιπιλανε τη καραμελα της σιγουρης νικης τους διοτι ειναι με την επιστημη και την αληθεια
Apr 24 22:46:33
MakT
κατεβαίνει η Ζωή, paka;
Apr 24 22:46:45
pakaVOTE
νομίζω πλεύση ελευθερίας μακτ
Apr 24 22:46:45
waste
reznor: αυτοι παντα θα ειναι με τους νικητες δεν γινεται να τους κερδισεις:)
Apr 24 22:47:01
pakaVOTE
ψάχνει συνεργασίες να βγουν τα κουκιά
Apr 24 22:47:11
pakaVOTE
αλλά δεν τη βλέπω δυνατή
Apr 24 22:47:31
pakaVOTE
πολύ διάλυση αριστερά στο μαγαζί. τα έχει πει ο οικοδεσπότης
Apr 24 22:47:44
Lobito_VJ23
pakaVOTE εγώ μάλλον θα μείνω πιστός και θα απέχω, αλλιώς θα έριχνα ΚΚΕ
Apr 24 22:47:45
MakT
δεν την έχω ακούσει κ δεν την μετράνε πουθενά
Apr 24 22:47:45
MakT
μόνο όταν πρέπει να την καρφώσουν στον Αλέξη, την βγάζουν να τα χώσει
Apr 24 22:47:46
reznor
εχεις δικιο παντα θα ειναι με τους νικητες ακομα και αν αλλαξει η κατασταση και γινει ολος ο κοσμος ψεκασμενοι
Apr 24 22:47:56
Lobito_VJ23
οπότε αν πείσω κάποιον άλλο να ρίξει ΚΚΕ είναι delegation
Apr 24 22:48:21
Lobito_VJ23
ξέρει κανείς τι θα γίνει το ΜεΡΑ25 μετά το 25; :P
Apr 24 22:48:24
waste
reznor: ακριβως. αν ολος ο κοσμος γινει ψεκασμενος θα λενε κι αυτοι μια ιστορια πως ήταν εξω απο το πολυτεχνιο
Apr 24 22:48:34
pakaVOTE
που είναι η οχιά να μας πει αν φέτος θέλουν να κυβερνήσουν?
Apr 24 22:48:41
MakT
Lob έχω φίλους δεξιούς πσεκ που θα ψηφίσουν Μητσάρα! Αυτοί είστε!
Apr 24 22:49:31
Lobito_VJ23
πως κι έτσι MakT;
Apr 24 22:49:48
waste
εγω παντως πχ ακομα σεβομαι τις ελαχιστες συνεπεις (διοτι μονο μουτζες ειναι οι περισσοτερες) που φορανε μασκα στα ΜΜΜ εδω
Apr 24 22:50:03
waste
σιγουρα δεν περνανε καλα που θυμιζουν σε ολους τα κακα χρονια
Apr 24 22:50:40
pakaVOTE
και στο ελλάντα είναι ελάχιστοι ειδικά σε κανα πολύ κλειστο χώρο
Apr 24 22:50:47
MakT
γιατί είναι σκληρά πσέκια, που τους γάμησε τις επιχειρήσεις ο Κούλης με τον Κόβιντ κ θέλουν να τον εκδικηθούν θεσμικά
Apr 24 22:51:08
rolan
waste, μηπως ειναι οι άσκημες αυτές που φοράνε μασκα;
Apr 24 22:51:20
Lobito_VJ23
εσύ τέκη φόρα την κι όταν σε κοιτάνε περίεργα, ρώτα "τι; δεν είναι αυτό το υπέυθυνο πράγμα να κάνεις;
Apr 24 22:51:33
waste
rolan: δεν νομιζω να εχει καποια συσχετιση. ποια σημερα θελει αρχιδια για να φορας μασκα
Apr 24 22:51:53
waste
πια
Apr 24 22:52:11
waste
ακριβως διοτι οπως ελεγα πριν κανεις δεν θελει να θυμαται τα προηγουμενα τρια χρονια
Apr 24 22:52:15
MakT
δεν νομίζω... στα μετρό φοράνε ακόμη πολλοί
Apr 24 22:52:16
Lobito_VJ23
MakT να τους πεις μπράβο από μένα που καταλαβαίνουν την ταξική τους θέση, δεν είναι εργάτες, αλλά η δεξιά είναι με το μεγάλο κεφαίλαιο, όχι γενικώς με το κεφάλαιο
Apr 24 22:52:17
rolan
δεν μπορεις να δεις παντως αν υπαρχει συσχετιση, αφου ειναι κρυμενες
Apr 24 22:52:21
pakaVOTE
μόνο οι κινέζοι ρε
Apr 24 22:52:31
pakaVOTE
φόραγαν τις μάσκες μια 15ετία μετά
Apr 24 22:52:34
pakaVOTE
εσείς τίποτα
Apr 24 22:53:46
waste
rolan: αχ μικρε μου αθωε, πιστευεις κι εσύ ότι πίσω από το φερετζε μπορεί να κρύβεται μια οπτασία ή μια μεδουσα κι όλα είναι πιθανα :)
Apr 24 22:53:49
MakT
θα τα μεταφέρω Lob! αν κ όπως του κουρντίζω στο τέλος θα μου βγούν νιχιλιστές! :D
Apr 24 22:54:43
Lobito_VJ23
το ΚΚΕ είναι αξιόπιστο πάρκινκ ψήφων
Apr 24 22:54:53
Lobito_VJ23
ξες πως θα την βρεις εκεί που την άφησες
Apr 24 22:55:17
waste
το αν εισαι ομορφος ή όχι είναι κάτι που φαινεται στα παντα πανω σου
Apr 24 22:55:24
waste
εχει να κανει με το πως πιστευεις οτι σε βλεπουν οι αλλοι
Apr 24 22:55:32
waste
εχει να κανει με το πως βλεπεις τον εαυτο σου
Apr 24 22:55:49
waste
ακομα και χαρτοσακουλα να φοραγε καποιος μπορείς να δεις αν είναι "ομορφος" ή όχι
Apr 24 22:56:43
gbet
Σαν λογος του ερντογαν ηταν αυτο
Apr 24 22:57:05
waste
διαβαζεις λογους του σουλτανου ρε θυριο?
Apr 24 22:57:08
Lobito_VJ23
διαφωνώ τέκη αλλά οκ καταλαβαίνω περί αέρα γοητείας και τσαχπινιάς
Apr 24 22:57:35
gbet
μερικες φορες τους υποτιτλιζουν στην ελλαδα
Apr 24 22:57:53
Lobito_VJ23
αλλά έχω δει εξίσου πολλές φορές : https://www.youtube.com/watch?v=RhfSR-9zFbU
Apr 24 22:58:27
MakT
νομίζω το γοητετικός/η είναι πιο δόκιμος όρος από το όμορφος
Apr 24 23:00:35
waste
Lobito_VJ23: θέλει πολύ μεγάλη φαντασία για να συμβεί αυτό που περιγράφει το τραγούδι
Apr 24 23:00:58
waste
και μεταξύ μας ως δικαιολογία το έχω ακούσει κυρίως από ανθρωπους που απλά ντρέπονται για αυτα που τους καβλωνουν
Apr 24 23:01:06
waste
διοτι δεν ειναι κοινωνικως αποδεκτα
Apr 24 23:01:13
Lobito_VJ23
οκ οκ ξέρω ξέρω φταίει που όταν βλέπω μια φαντάζομαι άλλη
Apr 24 23:05:57
gbet
Ποιος το εγραψε;
Apr 24 23:06:17
rolan
παντως μου ετυχε να πω για καποια να πω "α την κακομοιρα" οταν εβγαλε την μασκα, ενω δεν το ελεγα πριν
Apr 24 23:06:27
rolan
-1 να πω
Apr 24 23:06:49
reznor
https://www.youtube.com/watch?v=MpWTWNlgAzc&feature=youtu.be
Apr 24 23:07:01
Lobito_VJ23
ο τέκης θα έλεγε, α δεν έχει δόντια, δεν ήξερα πως με κάβλωναν οι φαφούτες
Apr 24 23:07:05
gbet
Ειχε σωμα;
Apr 24 23:07:38
reznor
τεκι ειναι αυτη η αντιδραστικια φεμινιστρια, ενδιαφερουσα συζητηση
Apr 24 23:08:01
waste
α δεν ειχα δει τη φατσα της
Apr 24 23:08:51
waste
οκ θα το ακουσω καποια αλλη στιγμη διοτι δεν μπορω να συγκεντρωθω, αλλα λιγο πολυ νομιζω εχω πιασει τη βασικη της θεση
Apr 24 23:10:03
Lobito_VJ23
φαίνεται μεγαλύτερη από 40 που είναι !
Apr 24 23:10:09
Lobito_VJ23
θα έλεγα 45+
Apr 24 23:10:21
Lobito_VJ23
είναι bonus του feminism λογικά
Apr 24 23:12:00
gbet
Η ειναι vegan
Apr 24 23:12:07
waste
ποτε ειναι οι εκλογες στην ελλαδα?
Apr 24 23:12:20
gbet
21 μαιου
Apr 24 23:12:21
Lobito_VJ23
21 νομίζω
Apr 24 23:12:35
pakaVOTE
και 2 ιουλίου οι δεύτερες
Apr 24 23:12:45
waste
λολ ηδη απο τωρα το εχουν αποφασισει?
Apr 24 23:12:50
Lobito_VJ23
ε ναι
Apr 24 23:13:18
waste
αφου τα αμερικανακια θελουν κυβερνηση απο την πρωτη εκλογη
Apr 24 23:13:20
Lobito_VJ23
γιατί να κρυβόμαστε; fist past the poll είναι για σταθερές κυβερνήσεις και ανόθευτο δικοματισμό
Apr 24 23:13:45
gbet
ειναι +30 εδρες με τα ιδια ποσοστα στις δευτερες
Apr 24 23:13:51
gbet
θα ειναι με αλλο νομο
Apr 24 23:13:52
Lobito_VJ23
όχι ακριβώς
Apr 24 23:14:09
Lobito_VJ23
δεν θα είναι +Χ, αλλά "αναλογικό" μαγείρεμα
Apr 24 23:14:30
waste
αα καθιστε γιατι εχω χασει επισοδεια, ο κουλης δεν ειναι πια πρωτο κομμα με διαφορα στις δημοσκοπησεις?
Apr 24 23:14:31
Lobito_VJ23
ίσως το ελάχιστο να είναι +30, δεν θυμάμαι
Apr 24 23:14:56
Lobito_VJ23
θέλει 45% για να βγει από τις πρώτες εκλογές
Apr 24 23:15:21
gbet
Η διαφορα ειχε σχεδον εξαφανιστει αλλα λογω γεωργουλη μαλλον ενισχυθηκε
Apr 24 23:15:23
gbet
παλι
Apr 24 23:15:37
waste
αα οποτε οι δημοσκοπησεις λενε οτι ειναι ντερμπι τωρα
Apr 24 23:15:44
waste
ποιος ειναι ο γεωργουλης?
Apr 24 23:15:57
gbet
Οχι τωρα ειναι στο +6-7
Apr 24 23:16:14
gbet
ειχε παει 3-4% ομως
Apr 24 23:16:27
waste
οκ τι ειναι ο γεωργουλης?
Apr 24 23:16:29
gbet
Ευρωβουλευτης του συριζα
Apr 24 23:16:41
Lobito_VJ23
Εάν το πρώτο κόμμα, έχει λάβει ποσοστό μεγαλύτερο ή ίσο του 25% των έγκυρων ψηφοδελτίων, τότε λαμβάνει μπόνους 20 έδρες, ενώ οι υπόλοιπες 280 έδρες κατανέμονται αναλογικά μεταξύ των δικαιούμενων εδρών κομμάτων. Από το 25% και μετά, για κάθε 0,5% το πρώτο κό
Apr 24 23:16:41
Lobito_VJ23
μμα θα παίρνει επιπλέον μπόνους μία έδρα, ενώ το μάξιμουμ των 50 εδρών θα το λαμβάνει εάν το ποσοστό του είναι στο 40%.
Apr 24 23:16:53
Lobito_VJ23
με αυτό^ το σύστημα θα γίνουν οι δεύτερες
Apr 24 23:17:01
gbet
Λενε οτι βιασε μια του πασοκ
Apr 24 23:17:10
Lobito_VJ23
Γκόμενος πρώην ηθοποιός
Apr 24 23:17:11
reznor
ο εραστης δυτικων προαστιων βρε τεκι που εγινε ευρωβουλευτης συριζα
Apr 24 23:17:15
Lobito_VJ23
ο Παπακαλιάτης του ΣΡΖ
Apr 24 23:17:24
waste
οκ
Apr 24 23:17:45
waste
οποτε οι νουδουληδες ειπαν να παιξουν το ιδιο παιχνιδι που παιζουν οι συριζαιοι. σεξουαλικα σκανδαλακια?
Apr 24 23:18:00
waste
βλεπω μεγαλο ενδιαφερον αυτες οι εκλογες :)
Apr 24 23:18:12
Lobito_VJ23
ναι, την χώρησε για μια Ιταλίδα κι αυτή είπε πως την βίαζε και την έδερνε
Apr 24 23:18:50
waste
οι ιταλοι φταινε για ολα τελικα και η αλλη η ευα καιλη παλι με ιταλο δεν ηταν μπλεγμενη η ιστορια?
Apr 24 23:18:58
Lobito_VJ23
αυτή είναι ΠΑΣΟΚα, πλάκα θα είχε να ήταν ΧΑ όμως :P
Apr 24 23:19:31
Lobito_VJ23
γιατί είμαστε με το θύμα, δλδ είμαστε με το ΠΑΣΟΚ εν προκειμένω
Apr 24 23:19:51
waste
οποτε οπως ελεγε και ο DutchMountains τα λοιπα θα προσπαθησουν να κανουν κυβερνηση στην πρωτη εκλογικη αναμετρηση
Apr 24 23:19:56
Lobito_VJ23
εγώ λέω είμαι με το θύμα εκτός κι αν το θύμα δεν είναι με εμάς :P
Apr 24 23:20:18
gbet
Ναι και τα δυο με ιταλους και ευρωβουλευτες
Apr 24 23:20:31
waste
σαρωνουν οι ιταλοι :)
Apr 24 23:20:32
Lobito_VJ23
ε πολλοί σκέφτονται "βρε λες να ήρθε η σειρά μου αν πω να πάει και το παλιάμπελο;"
Apr 24 23:21:19
so_what
Βαρουφ εχει προβλεψει ΝΔ-ΣΥΡΙΖΑ-ΠΑΣΟΚ με οικουμενικο πρωθυπουργο
Apr 24 23:21:29
waste
λολ
Apr 24 23:21:39
Lobito_VJ23
ο Βαρουφάκης να μας πει αν εκλεγεί τι θα κάνει με το κόμμα
Apr 24 23:21:45
waste
λολ
Apr 24 23:21:48
Lobito_VJ23
γιατί σε 2 χρόνια λήγει
Apr 24 23:21:57
Lobito_VJ23
θα πρέπει να γίνει ΜεΡΑ25+
Apr 24 23:22:01
waste
ο βαρουφακης θα ειναι μαιντανος σε οποιαδηποτε "προοδευτική συμμαχία"
Apr 24 23:22:09
reznor
θα του βαλει επεκταση ρε λομπ
Apr 24 23:22:23
Lobito_VJ23
ΜεΡΑ25SP2
Apr 24 23:22:52
so_what
waste: αυτος λεει οχι με κεφαλαια και νεον να αναβοσβηνουν 😁
Apr 24 23:22:52
waste
reznor: είμαι στο 15ο λεπτο και λενε διαφορες μαλακίες περί εξελικτης βιολογιας ως συσχετιση με τις κοινωνικες εξελιξεις, υποσχεσου μου οτι φτιαχνει αργοτερα
Apr 24 23:22:54
gbet
Μερα25.1 25.2 κλπ
Apr 24 23:22:55
Lobito_VJ23
να κρύβει το SP2 το 25
Apr 24 23:23:28
waste
so_what: ε τι θα λεει προεκλογικα? ότι είμαι me too του συριζοπασοκ?
Apr 24 23:23:29
reznor
φτιαχνει οταν αρχιζει να λεει για τη βασικη θεση του βιβλιου της
Apr 24 23:23:50
Lobito_VJ23
reznor πες του πως το γκομενάκι ήθελες απλά να του δείξεις κι αυτός το πήρε για σοβαρό προξενιό
Apr 24 23:24:06
waste
το επίπεδο της αμερικανικης διαννοησης ειναι απελπιστικο
Apr 24 23:24:36
reznor
και το πως η τεχνολογια ενω εδωσε ελευθερια απο καποια δεσμα εκανε να εμφανιστει αγορα σε πεδια που πριν οριζοταν απο κοινωνικους - ηθικους κωδικες
Apr 24 23:25:24
Lobito_VJ23
τέκη γι'αυτό βγήκε η έκφραση "αμερικανάκι"
Apr 24 23:25:55
waste
οχι το αμερικανακι εχει να κανει με την "επαρχιωτικη" αμερικάνικη αθωότητα
Apr 24 23:26:05
pakaVOTE
ε ναι, γιατί εμείς εδώ στη διανόηση σκίζουμε
Apr 24 23:26:20
Lobito_VJ23
όχι μόνο με τους επαρχιώτες
Apr 24 23:26:25
waste
που ειναι ενα κοινωνικο χαρακτηριστικο των αμερικανων που εμεις οι ευρωπαιοι που ειμαστε poshy τους θεωρουμε χαζοχαρουμενους
Apr 24 23:26:40
Lobito_VJ23
έχει να κάνει και με τους πρωτευουσιάνους αμερικάνους που ρωτάνε για WiFi στα κατσάβραχα
Apr 24 23:26:56
Lobito_VJ23
δλδ δεν έχουν συναίσθηση της πραγματικότητας, είτε είναι χωριατόπουλα είτε αστοί
Apr 24 23:29:01
reznor
ελα κανει αναφορα σε πολιανι και ιλιτς ποσο χαλια μπορει να ειναι
Apr 24 23:29:15
waste
αυτο ελλειπε να μην κανει αφου αντιγραφει τη θεση του ;)
Apr 24 23:29:27
waste
αλλιως θα ηταν plagiarism :)
Apr 24 23:29:49
waste
αλλα ο αλλος ειναι τοσο κακος που καπως η συζητηση δεν εχει νοημα
Apr 24 23:30:18
waste
δηλαδη δεν πιανει καν τι λεει η τυπα
Apr 24 23:30:56
MakT
αυτός ο Βαίνστάϊν δεν είναι που είχε μπλέξει με τον Ρόγκαν κ τα εμβόλια;
Apr 24 23:31:10
reznor
ναι
Apr 24 23:31:29
waste
με εντυπωσιαζει αυτη η κουτσομπολιστικη σας γνωση, η μαλλον η δικη μου αγνοια :)
Apr 24 23:31:49
MakT
κάτι μου θύμιζε, rez!
Apr 24 23:32:36
reznor
τιποτα τεκι σου τα τριβουνε στην μουρη οι φακτ τσεκερς και να μην τα ξερεις
Apr 24 23:32:39
waste
λολ ειπε καλη ατακα, we stopped stipped mining our world and we started stripmining ourselves
Apr 24 23:32:58
MakT
μας έχει εκπαιδεύσει καλά, τέκι
Apr 24 23:32:59
MakT
κ έχουμε γίνει die-hard κομμάντα! LoL
Apr 24 23:33:03
waste
reznor: το πιστευεις οτι δεν ασχολουμαι με φακτ τσεκερς?
Apr 24 23:33:25
waste
εννοω με το που βλεπω fact checker τραβαω το πιστολι μου και κλεινω τη σελιδα :)
Apr 24 23:33:30
reznor
και πολυ καλα κανεις
Apr 24 23:33:55
gbet
https://www.youtube.com/watch?v=Hrl6_6nqJdk&list=PL6AEA4BC9AC6CC5FA
Apr 24 23:34:04
gbet
αμερικανικη διανοηση
Apr 24 23:34:09
waste
οκ ειναι 5 μετρα πανω απο τα κυβικα του η τυπα οποτε δεν ξερει τι λεει :)
Apr 24 23:34:24
MakT
παίδες, σας καλήνυχτίζω!
Apr 24 23:34:34
MakT
καλή συνέχεια στην ομάδα!
Apr 24 23:34:42
waste
gbet: αυτο ηταν ειρωνικο ή όχι?
Apr 24 23:34:43
reznor
αυτο ειναι εμφανες
Apr 24 23:34:46
Lobito_VJ23
καληνύχτα MakT
Apr 24 23:34:49
Lobito_VJ23
καλά να περνάςε
Apr 24 23:34:53
waste
γεια σου μακτ
Apr 24 23:34:56
gbet
Oxi
Apr 24 23:35:08
waste
οκ θα το κοιταξω
Apr 24 23:35:17
gbet
στο conversations with history π
Apr 24 23:35:27
waste
πραγματικα ο τυπος ειναι λιγο να ντρεπεσαι που τον ακους