Mar 13 20:27:10
poplar
μια ώρα μπροστά για εμένα
Mar 13 20:27:34
paka-SVB
τώρα που τελείωσε ο κόβιντ, πρέπει να ξεκινήοσυμε τα ταξίδια και τι καλύτερο από φιλόξενους φίλους
Mar 13 20:27:34
MakT
Paka, βλέπω πρόλαβες κ ρευστοποίησες τις τεκ μετοχές κ πίνεις σαμπάνια από το Μονακό;
Mar 13 20:27:55
paka-SVB
μακτ είχα προλάβει και τα είχα πάει όλα ελβετία
Mar 13 20:27:59
paka-SVB
κάτι μάθαμε στην κρίση
Mar 13 20:28:15
paka-SVB
σιγά μην τα άφηνα στην SVB
Mar 13 20:28:17
merovingian
πυθία (και βήγκαν) τι άποψη έχετε για όλους τους προφήτες τώρα που λένε για πτώση χρηματιστηρίων και κατάρρευση;
Mar 13 20:28:18
camubi
δεν τρέχει τίποτα
Mar 13 20:28:24
camubi
Ποια κρίση;
Mar 13 20:28:27
paka-SVB
δεν θυμάσαι τον ενέργκα??
Mar 13 20:28:33
MakT
μας έχει εκπαιδεύσει ο Τέκις! :D
Mar 13 20:28:46
waste
lol
Mar 13 20:28:54
DutchMountains
στην credit suisse paka?
Mar 13 20:28:57
DutchMountains
:)
Mar 13 20:28:59
poplar
μερο αυτό ήταν το καλύτερο δώρο για τους επενδυτές καθώς προμηνύει πάυση απο τη FED
Mar 13 20:29:02
Lobito_VJ23
τέκη αγχώνεσαι για κάτι;
Mar 13 20:29:04
waste
πιο boring κατάρρευση απο αυτή δεν υπήρχε :)
Mar 13 20:29:24
poplar
έτσι ξεκινάει το melt up
Mar 13 20:29:29
MakT
ε όχι κ boring...
Mar 13 20:29:29
waste
δηλαδή το πιο κλασικό κλεισιμο τράπεζας που υπάρχει στο βιβλίο
Mar 13 20:29:31
Lobito_VJ23
πως είναι οι non-boring?
Mar 13 20:29:42
Lobito_VJ23
μην μας πεις για ΠΑρασκευές
Mar 13 20:29:45
merovingian
παύση από τι; θα ρίξει πάλι χρήμα από το ελικόπτερο;
Mar 13 20:29:53
MakT
ολόκληρη start-up μπίζνα κινδυνεύει να πάει κουβά
Mar 13 20:29:54
paka-SVB
;OXI KAI CREDIT SUISSE DUTCH
Mar 13 20:29:56
DutchMountains
mer.. οταν εμεις πηγαιναμε.. αυτοι ερχόντουσαν ακόμη..
Mar 13 20:30:04
camubi
Προβλεπε ήταν
Mar 13 20:30:06
poplar
παύση αύξησης των επιτοκίων (θα τα ανέβαζε +0.5% σε 10 μέρες)
Mar 13 20:30:10
paka-SVB
κλασσικά εμείς στην οικογένεια blackrock geneva
Mar 13 20:30:22
waste
μαζι με τον τσακαλωτο πακα?
Mar 13 20:30:30
paka-SVB
προοδευτική κίνηση
Mar 13 20:30:34
paka-SVB
χαχα
Mar 13 20:30:43
paka-SVB
ακολουθούμε τους καθηγητές
Mar 13 20:30:45
camubi
Παρασκευή και Μάρτιος
Mar 13 20:31:23
MakT
εν τω μεταξύ, έχει περάσει μήνας από την FTX;;
Mar 13 20:31:38
waste
ισα και 4
Mar 13 20:31:41
camubi
Πολύ περισσότερο
Mar 13 20:31:44
poplar
η FTX είναι last year
Mar 13 20:31:58
camubi
Μπορεί και 5
Mar 13 20:32:02
waste
η FTX κατέρρευσε αμεσως μετά τις αμερικάνικες εκλογες με τα μανταλάκια την κρατουσαν
Mar 13 20:32:12
DutchMountains
καλε τι μηνας.. για εξάμηνο παει..
Mar 13 20:32:31
waste
ακριβως 4 μηνες θα ελεγα :)
Mar 13 20:32:40
MakT
τόσο πολύ;
Mar 13 20:32:48
DutchMountains
νοεμβρης περσι..
Mar 13 20:33:00
waste
οι τράπεζες βασικά δουλεύουν με ένα βασικό μοτίβο. Δανείζονται short term και δανείζουν long term, αυτοί οι μαλάκες παρότι παραδέοχονταν ότι δεν είχαν τι να κάνουν όλα τα short τερμ δανεια που επαιρναν καταφεραν και εσκασαν :)
Mar 13 20:33:03
MakT
κ αυτόν τον κακόμοιρο Μπάκμαν Φράϊντ, πότε τον κυνηγούσαν;
Mar 13 20:33:39
poplar
αυτοί δανείστηκαν πολύ long term και hold to maturity
Mar 13 20:33:56
poplar
δάνεισαν
Mar 13 20:34:09
DutchMountains
ολοι στο ιδιο καζανι ειναι..
Mar 13 20:34:12
waste
γιαυτο λεω το πιο κλασικο κλεισιμο τραπεζας στο βιβλιο :)
Mar 13 20:34:18
poplar
κλασικό bank run
Mar 13 20:34:41
MakT
δεν έγινε bank run, poplar
Mar 13 20:34:41
DutchMountains
να ανυσηχεις πολυ ποπλαρ... μη γινεις απο προθεσμιακος καταθετης, επενδυτης..
Mar 13 20:34:49
poplar
bank run 100%
Mar 13 20:35:07
poplar
δε γίνομαι ντατς, αλλά η αγορές πετάνε ήδη
Mar 13 20:35:13
poplar
οι
Mar 13 20:35:17
DutchMountains
λολ
Mar 13 20:35:26
DutchMountains
ξερω ξερω.. μελτ απ..
Mar 13 20:35:54
poplar
διαφωνείς οτι αν ο powell μαλακώσει θα ανέβουν οι αγορές;
Mar 13 20:35:55
waste
ελπιζοντας οτι η φεντ θα κολωσει :)
Mar 13 20:36:09
camubi
Ρε είναι boting
Mar 13 20:36:14
camubi
Boring
Mar 13 20:36:17
DutchMountains
οταν ενα στοιχειο απο στερεο γίνεται υγρο που βραζει για τοσο διαστημα..
Mar 13 20:36:24
DutchMountains
τι γίνεται μετα ποπλαρ?
Mar 13 20:36:30
Lobito_VJ23
πότε είναι η τακτική επόμενη συνέλευση της FED για τα επιτόκια;
Mar 13 20:36:36
poplar
αέριο (to the moon)
Mar 13 20:36:53
DutchMountains
αεριο κοπανιστο.. :)
Mar 13 20:36:56
MakT
η ECB πάντως ανεβάζει τα επιτόκια την Πέμπτη...
Mar 13 20:36:57
poplar
την επόμενη εβδομαδα λομπ
Mar 13 20:37:12
camubi
Μεμονωμένο περιστατικό ήταν
Mar 13 20:37:44
poplar
δεν ήταν μεμονωμένο, αλλά ήταν self-inflicted
Mar 13 20:37:58
MakT
Καλέ, ο Μπάιντεν είπε πως θα τους τιμωρήσει κ η θεία Γιέλεν πως δεν υπάρχει κίνδυνος διάχεισης
Mar 13 20:37:59
camubi
Το μεγάλο ψάρι ήταν η svb
Mar 13 20:38:05
MakT
εγώ τους πιστεύω
Mar 13 20:38:17
camubi
Δεν ακούγεται κάποιο μεγάλο όνομα που να συσχετίζεται
Mar 13 20:38:29
poplar
bank run μπορεί να γίνει σε οποιαδήποτε τράπεζα, απλά οι μεγάλες έχουν περισσότερη ρευστότητα και μπορούν να καλυφθούν μέχρι ένα σημείο
Mar 13 20:38:49
waste
για παντα βασικα φτανει να το θέλει η fed
Mar 13 20:39:00
waste
οποτε το ερωτημα ειναι γιατι η φεντ αφησε αυτη να σκάσει :)
Mar 13 20:39:20
poplar
γιατί δε θέλει να επαναλάβει το 2008
Mar 13 20:39:23
waste
με τον ίδιο τρόπο που το ερωτημα το 2008 ήταν γιατι η lehman κι όχι η gsachs
Mar 13 20:39:32
camubi
δεν θέλει startups;
Mar 13 20:39:37
paka-SVB
και γιατί μετά εγγυάται τις καταθέσεις
Mar 13 20:39:52
waste
δεν ειναι απίθανο να μην θελει πια σταρταπσ και να θέλει on shoring
Mar 13 20:39:55
poplar
οι μέτοχοι είναι οι χαμένοι, οι καταθέτες θα τα πάρουν
Mar 13 20:39:55
Lobito_VJ23
έχουν απαντηθεί ποτέ αυτά τέκη;
Mar 13 20:40:22
waste
το μετοχος και καταθετης ειναι πολυ ασαφες στον δυτικο κοσμο ποπ
Mar 13 20:40:28
MakT
δηλαδή θα σκάσει το γιούνικορν εκόνομυ;
Mar 13 20:40:49
waste
στην ουσία όλο το bail in βασίζεται στην ιδέα ότι ο καταθέτης από ενα σημείο και περα ειναι και μετοχος
Mar 13 20:41:21
MakT
γι' αυτό έβαλαν όρο για τους καταθέτες μέχρι $250.000;
Mar 13 20:41:31
poplar
με την έννοια οτι τα λεφτά του δανείζονται αλλού, όχι επίσημος μέτοχος
Mar 13 20:42:07
camubi
Δεν υπάρχει όριο MakT
Mar 13 20:42:28
camubi
Και δισεκατομμύρια να είχαν θα τα πάρουν όλα
Mar 13 20:42:30
waste
αν αυτή είναι η ιδέα τους να σκάσει λιγο το γιουνικορν εκονομι τότε θα εχουμε ένα meltup/meltdown ταυτόχρονα :)
Mar 13 20:42:51
Lobito_VJ23
τι είναι το meltup και τι το meltdown;
Mar 13 20:43:12
waste
Bloomberg live SVB blog confirms that the US is in serious shit re tech startup funding. With the end of free brrrtt money, venture capital was drying up and SVB was its main provider. The free money for money-burning startups was why the US attracted all the world's brains (to +
Mar 13 20:44:06
paka-SVB
σίγουρα, αν αυτή είναι η ιδέα τους, θα πιστεύουν πως θα το μαζέψουν κάπως
Mar 13 20:44:11
paka-SVB
όπως με τα πάντα
Mar 13 20:44:24
Lobito_VJ23
all brains λολ
Mar 13 20:44:28
Lobito_VJ23
τρελά μυαλά
Mar 13 20:44:39
waste
το να μαζεψεις τις τραπεζες ειανι απλο πραγμα δεν της αφήνεις να σκασουν
Mar 13 20:44:50
camubi
Brain gain
Mar 13 20:44:55
waste
απο το 2009 αυτη την ασκηση την εχουν μάθει καλά
Mar 13 20:45:33
poplar
δεν υπάρχει σκάσιμο, το soft landing στο οποίο υπολόγιζαν χτύπησε κενά αέρος, οπότε πάμε πίσω στα μηδενικά επιτόκια και το QE (και διψήφιο πληθωρισμό)
Mar 13 20:45:53
waste
με αυτο δεν κανεις onshoring :)
Mar 13 20:45:59
poplar
βολεύει και την εξυπηρέτηση του χρέους
Mar 13 20:46:14
waste
η εξυπηρετηση του χρεους ειναι τσαμπα οσο αυτο εκφραζεται στο νομισμα που τυπωνεις
Mar 13 20:46:40
waste
τον μονο που βολευουν τα υψηλα επιτοκια ως προς το χρεος ειναι τους επενδυτες που κατεχουν το χρεος σου
Mar 13 20:46:47
poplar
ναι, όσο τυπώνεις τόσο ποιο εύκολο είναι
Mar 13 20:47:05
waste
οι αμερικανοι χρειαζονται να τραβηξουν δολαρια πισω στο συστημα τους αρα χρειαζονται υψηλα επιτοκια
Mar 13 20:47:22
waste
και χρειαζονται υψηλα επιτοκια προκειμένου να μπορεσουν επισης να εχουν οικονομικη πολιτικη
Mar 13 20:47:30
waste
βιομηχανικη πολιτικη
Mar 13 20:47:50
waste
οταν το χρημα ειναι τσμπα δεν μπορείς να το κατευθυνείς εκει που θέλεις, ξεχειλίζει
Mar 13 20:47:50
MakT
δηλαδή, εάν κατάλαβα καλά, θέλου να γυρίσουν πραγματική παραγωγή στις ΗΠΑ;
Mar 13 20:47:54
poplar
πώς θα εξάγουν με ισχυρό δολάριο
Mar 13 20:48:05
waste
δεν θελουν να εξαγουν για αρχη, θελουν onshoring
Mar 13 20:48:16
camubi
Θα ελεγξουν αν υπάρχουν αλλά τέτοια και θα συνεχίσουν να τα ανεβάζουν
Mar 13 20:48:30
poplar
για να καλύψουν το εμπορικό έλλειμμα;
Mar 13 20:48:37
MakT
poplar δεν έχουν να εξάγουν κάτι περάν των tEsla
Mar 13 20:48:44
waste
για να καλυψουν το παραγωγικο ελλειμμα, το εμπορικο τους ειναι αδιαφορο
Mar 13 20:48:55
camubi
Ήταν η ευκαιρία για την δημιουργία ανάγκης "δικλείδες ασφαλείας"
Mar 13 20:49:09
waste
το προβλημα σε ολη τη δυση ειναι οτι αν ανταγωνιστουν την κινα, θα ψοφησουμε ομαδικως :)
Mar 13 20:49:22
waste
και οι αμερικανοι εχουν κανει ξεκαθαρο οτι θελουν να την ανταγωνιστουν
Mar 13 20:49:50
waste
οποτε ελπιζουν οτι το decoupling θα οδηγησει σε onshoring και τα πουτανακια τους στη δυση θα αρχίσουν να εισαγουν απο αυτους
Mar 13 20:49:52
giannisf
γιατί θα ψοφησουμε ομαδικώς;
Mar 13 20:50:00
waste
διοτι τα ΠΑΝΤΑ παραγονται στην κινα
Mar 13 20:50:19
waste
αυτη λοιπον εινια η αμερικανικη φαντασιωση
Mar 13 20:50:41
Lobito_VJ23
αυτό δεν ήταν το τραμπικό σχέδιο;
Mar 13 20:50:41
poplar
η τραμπική φαντασίωση επίσης
Mar 13 20:50:49
waste
τωρα το κατα ποσο ειναι ετοιμοι να την ακολουθησουν ή οχι ειναι ενα θεμα που αφορα τους τζογαδορους σαν τον ποπλαρ και τον ντατς
Mar 13 20:51:07
waste
poplar: η πολιτικη τραμπ προς την κινα ειναι η πολιτικη μπαιντεν
Mar 13 20:51:10
poplar
εγώ τζογαδόρος που έχω προθεσμιακές;
Mar 13 20:51:18
poplar
ναι, συμφωνούν σε αυτό
Mar 13 20:51:40
waste
ο μπλινκεν ηρθε να πει στους γερμανους κοιταξτε μην αγοραζετε απο κινα διοτι δεν ειδατε τι παθατε με τους ρωσους ?
Mar 13 20:51:58
waste
οποτε τωρα θα ζησουμε την περιοδο της δημιουργικης καταστροφης
Mar 13 20:52:19
Lobito_VJ23
θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα πάρει το decoupling η Κίνα
Mar 13 20:52:41
waste
θα δουμε αρθρα επι αρθρων για το πως τελικα ολο αυτο το inovation δεν ηταν και τοσο inovative κι ολο τρωγανε χρηματα αυτοι οι χαραμοφαιδες με τις σταρταπ
Mar 13 20:53:05
waste
αρα αυτο που χρειαζομαστε ειναι να πουσαρουμε λιγο την πραγματικη οικονομια μπλα μπλα :)
Mar 13 20:53:20
Lobito_VJ23
τους deplorables?
Mar 13 20:53:22
poplar
λομπ το έχει κάνει ήδη με τις συμφωνίες με τα BRICS
Mar 13 20:53:38
DutchMountains
η κiνα θα περιοριστει σε μια αγορα.. του ενος δις καταναλωτων :P
Mar 13 20:53:46
waste
αλλα επειδη η αγορα ειναι μικρη και εξαγωγες δεν προκειται να υπαρχουν, οι αμερικανοι θελουν να μετατρεψουν τα πουτανακια τους σε εισαγωγεις της παραγωγης τους
Mar 13 20:54:07
MakT
Lobito_VJ23 όχι καλέ, τους σταρτάπερς
Mar 13 20:54:12
poplar
επιστρέφουν στο bretton woods δηλαδή
Mar 13 20:54:14
waste
με τα οπλα το εχουν καταφερει πολυ καλα μεχρι στιγμης. Οποιος θελει να εξοπλιστει αυτη τη στιγμη ειναι πρακτικα αδυνατο να το κανει με τους ευρωπαιους
Mar 13 20:54:24
Lobito_VJ23
γιατί;
Mar 13 20:54:26
waste
οχι σιγα μην επιστρεψουν :)
Mar 13 20:54:30
Lobito_VJ23
Ραφάλ αφού
Mar 13 20:54:33
Lobito_VJ23
και Μπελχάρα
Mar 13 20:54:44
Lobito_VJ23
τι όμορφα οπλικά συστήματα, γεμάτα φινέτσα
Mar 13 20:54:56
camubi
Οι δασμοί από Αμερική είναι μεγάλοι
Mar 13 20:55:01
waste
ναι αλλα τι κριμα που οι αυστραλοι δεν τα αγορασαν τα υποβρυχια :)
Mar 13 20:55:02
MakT
ξεχνάς τα Fail-35 Lob!
Mar 13 20:55:12
camubi
Υπάρχει μια απόσταση θεωρίας και πράξης
Mar 13 20:55:21
waste
camubi: και η ενεργεια ακομα ακριβοτερη στην ευρωπη :)
Mar 13 20:55:33
waste
τα γαλλικα υποβρυχια να σημειωσω
Mar 13 20:55:39
camubi
Και αυτό που λες με τους Γάλλους
Mar 13 20:55:42
Lobito_VJ23
αχ MakT, πως παρακαλούσα να πάρουν τον μουτζούροι οι Ντούργκοι κι εμείς να μείνουμε με τα "υποδεέστερα" Ραφάλ
Mar 13 20:55:49
poplar
η αμερική έχει τη wall street που τραβάει τα κεφάλαια απο το εξωτερικό, οι startup είναι αδιάφορες συγκριτικά
Mar 13 20:55:56
camubi
Η δύση δεν είναι και πολύ ενωμένη
Mar 13 20:56:00
Lobito_VJ23
τα καλύτερα υποβρύχια για την ώρα είναι τα Σουηδικά
Mar 13 20:56:18
waste
camubi: οχι αλλα οι γαλλοι δεν μπορουν να κανουν και τιποτα οποτε απλα γκρινιαζουν για unfair
Mar 13 20:56:18
Lobito_VJ23
αν θέλει κανέις σύμβουλο εξοπλισμών, προσφέρομαι με την χαμηλότερη μίζα της αγοράς
Mar 13 20:56:25
camubi
Σχέδιο ψωμί και ελιά ;
Mar 13 20:57:04
MakT
Lob, δυστυχώς είμαστε Πίλλαρς την νοτιανατολικής Μεσογείου... δεν το γλυτώνουμε το μπιφτεκάκι, που δεν πετάει...
Mar 13 20:57:27
Lobito_VJ23
μη το λες
Mar 13 20:57:50
waste
εχει δικιο ο makt
Mar 13 20:58:01
Lobito_VJ23
έχουμε μια μικρή ελπίδα, να κερδήσει ο Κιλιμαντζάρογλουγλου (αφού είναι γλου γλου πως να μην είναι turkey ρε πούστη μου;)
Mar 13 20:58:09
MakT
+ ότι έχουμε την Πτήση, που ζμπρώχνει LM με λύσσα...
Mar 13 20:58:10
Lobito_VJ23
και να επιστρέψει στο μαντρί η Τουρκία
Mar 13 20:58:17
waste
δεν είδατε ποσο αριστοτεχνικα πουσαραν τα λεοπαρντ2 στην ουκρανια :)
Mar 13 20:58:22
Lobito_VJ23
να της δώσουν οι αμερικάνσκι και καμιά βραχονησίδα
Mar 13 20:58:37
Lobito_VJ23
waste τι το αριστοτεχνικό είχε;
Mar 13 20:58:46
camubi
Πώς θα πουλάνε στην Ευρώπη αφού είναι ακριβότεροι;
Mar 13 20:58:49
waste
οτι δεν παρεδοσαν ποτε αμπραμς :)
Mar 13 20:58:53
MakT
τελικά, οι Γερμανοί έχουν Λέοπαρντ;
Mar 13 20:58:57
camubi
Αυτή η θεωρία έχει πολλά κενά
Mar 13 20:59:16
Lobito_VJ23
MakT δεν είχα ποτέ λεφτά για να είμαι συνδρομητής και πάντα με χαλούσε που έβλεπα μοτίβα...δλδ άρθρα σαν από generator
Mar 13 20:59:18
waste
camubi: και απο που θα αγοραζουν οι ευρωπαιοι?
Mar 13 20:59:21
MakT
γιατί μάλλον είμαστε οι μόνοι που έχουμε εν λειτουργία
Mar 13 20:59:26
camubi
Από την Ευρώπη
Mar 13 20:59:32
camubi
Φθηνότερα
Mar 13 20:59:33
MakT
όλοι οι άλλοι δεν έχουν καν οβίδες...
Mar 13 20:59:38
Lobito_VJ23
αλλά στην Π&Δ με έκανε εντύπωση όταν είδα διαφήμιση της LM
Mar 13 20:59:57
waste
σιγα το καλσον ρε λομπ
Mar 13 20:59:57
Lobito_VJ23
περίμενα οι διαφημίσεις να είναι καταναλωτικά προϊόντα για τους αναγνώστες
Mar 13 21:00:06
camubi
Η Αμερική έχει κατά κεφαλή Ελβετίας
Mar 13 21:00:06
Lobito_VJ23
μα είμαι καλσονάτος ρε τέκη
Mar 13 21:00:54
camubi
βγάζει κάποια φθηνότερα προϊόντα αλλά είναι τρίτης κατηγορίας ποιοτικά και με τους δασμούς ακόμα και αυτά δεν αξίζουν
Mar 13 21:01:02
waste
αχα
Mar 13 21:01:15
waste
και πως θα φτιαξει η ευρωπη ατσαλι?
Mar 13 21:01:27
waste
αλουμινιο?
Mar 13 21:01:32
waste
χημικα?
Mar 13 21:01:37
waste
λιπασματα?
Mar 13 21:01:49
waste
πως θα τα φτιαξει ολα αυτα με τιμες ανταγωνιστηκες :)
Mar 13 21:02:02
waste
μην ξεχνας οτι οι τιμες της ενεργειας δεν ειναι ιδιες σε ηπα και ευρωπη ;)
Mar 13 21:02:23
MakT
πάντως οι Αγγλοσάξονες το έπαιξαν αριστοτεχνικά... έβαλαν τους Πόλσκι να λένε πως θα στείλουν Λέοπαρντ...οι εγγλέζοι θα έστελναν 12 Τσάλι, εάν κατάφερναν να τα βάλουν μπροστά κ αμερικάνσκι θα
Mar 13 21:02:23
MakT
έδιναν Άμπρααμς, εάν κ εφόσον είχαν πλεόνασμα στην παραγωγή(που έχει τερματιστεί από το 2008)
Mar 13 21:02:55
camubi
Τέκη οι Ευρωπαίοι είναι κότες δεν αντιλέγω
Mar 13 21:03:00
waste
και στο τελος θα δωσουν τα λεο :)
Mar 13 21:03:03
DutchMountains
με καθρεφτάκια.. οπως ο αρχιμήδης..
Mar 13 21:03:32
waste
camubi: δεν ειναι μονο κοτες (που ειναι), αλλα δεν υπαρχει τροπος να παραγεις ανταγωνιστικα με αυτες τις τιμες ενεργειας :)
Mar 13 21:03:59
waste
οποτε ή θα εισαγουν απο ηπα ή από κινα ή απο ινδία
Mar 13 21:04:28
MakT
καλέ, εδώ κλείνουν τα αλουμινοχυτήρια...δεν θα βρίσκουμε να πάρουμε Ferrari, στο τέλος
Mar 13 21:04:28
camubi
Όπως φάνηκε και με τα εργοστάσια ευρωπαϊκών αυτοκινήτων που θα πάνε στις ΗΠΑ αλλιώς αν δεν είναι παραγρωαμενα εκεί δεν θα παίρνουν την επιδότηση και δεν θα είναι ανταγωνιστικά απέναντι στα
Mar 13 21:04:29
camubi
αντίστοιχα Αμερικάνικα
Mar 13 21:04:32
waste
οσο δεν σκασει ο αντιστοιχος nord stream θα το κανουν αλλα οι αμερικανοι θελουν να σκασει δεν το κρυβουν :)
Mar 13 21:05:44
waste
camubi: α μπραβο, οποτε ή η ευρωπη θα αρχίσει τον προστατευτισμο απεναντι σε ολους , ή θα αγοραζει αμερικλανικα :)
Mar 13 21:06:11
MakT
ω ρε πούστη μ, θα γεμίσουμε Tesla...
Mar 13 21:06:42
waste
όταν αυτοί που εχουν να χασουν τα περισσότερα από αυτή την ιστορια δηλαδη οι γερμανοί, δεν δείχνουν να ενδιαφερονται, σκεψου τι συμβαίνει με τα υπολοιπα πελατακια τυπου ελλαδας
Mar 13 21:06:47
MakT
Elon Musκ, ο νέος πατερούλης!
Mar 13 21:06:57
waste
δηλαδη η ελλαδα είτε αγοραζει ραφαλ είτε φ35 το ίδιο της είναι
Mar 13 21:07:23
MakT
καλέ, εμείς είμαστε φουλ αμερικανολάγνοι!
Mar 13 21:07:51
MakT
κ βρακί με το κονφέντερεντ στάμπα θα πάρουμε!
Mar 13 21:08:28
waste
η παγιδα ειναι ηδη στημενη απλα περιμενουμε να τη δουμε να δημιουργει αποτελεσματα
Mar 13 21:08:44
Lobito_VJ23
πόσο μακριά μπορεί να πάει αυτή η βαλίτσα;
Mar 13 21:08:58
waste
ενταξει παραδεχομαι οτι οπως και ο todd βιαζομαστε και ενωνουμε τις γραμμες πιο γρηγορα αποτι ενωνονται στην πραγματικοτητα
Mar 13 21:09:06
MakT
Τέκι, εφόσον εμείς είμαστε πίλλαρς οφ σταμπίλιτι κ γουστάρουμε 6ο στόλο
Mar 13 21:09:07
MakT
οι αμερικάνσκι γιατί θέλουν να πετάξουν τον Κούλη;
Mar 13 21:09:11
waste
αλλα αυτο το κομματι ειναι λιγο άλφα-βητα όπως ελληνικό μνημόνιο
Mar 13 21:09:30
waste
MakT: γιατι οι πασοκοι με τους συριζαιους ειναι καλυτερα πουτανακια
Mar 13 21:09:52
camubi
Αν εισάγουμε ευρωπαϊκά brands από Αμερική θα χρειάζεται να εισάγουμε και άλλα για να πούμε ότι η Ευρώπη ειναι εισαγωγέας αμερικανικών προϊόντων;
Mar 13 21:10:34
poplar
λογικά θα επέλθει κάποιου είδους ισορροπία (αφού λήξει ο πόλεμος)
Mar 13 21:10:39
camubi
Αλλά λένε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι επικίνδυνα στη μεταφορά
Mar 13 21:10:47
waste
camubi: δεν νομιζω να υπαρξουν αρκετα ευρωμπραντς που θα πανε αμερικα, οι αμερικανσκι εχουν τα δικα τους παιδια να θρεψουν
Mar 13 21:10:57
Lobito_VJ23
έχουμε λίθιο για ελεκτρικάα;
Mar 13 21:11:08
waste
camubi: τα αυτοκινητα γενικα ειναι ασυμφορα στη μεταφορα απο θαλασσα
Mar 13 21:11:10
Lobito_VJ23
ανακαλύφθηκε κοίτασμα λιθίου στο Ιράν
Mar 13 21:11:12
MakT
καλύτερα απο του κουλομάχους, που θέλουν να ιδιωτικοποιήσουν κ το νερό;
Mar 13 21:11:13
MakT
ή απλά είναι κομματικό bias; στυλ Δημοκρατικοί-Συριζοπασόκοι;
Mar 13 21:11:23
waste
γιαυτο και η τογιοτα εχει εργοστασια σε καθε υπειρο που παραγει
Mar 13 21:11:33
Lobito_VJ23
αυτές οι πρώτες ύλες είναι πολύ επιρρεπείς στον λαϊκισμό
Mar 13 21:12:34
MakT
Lob ετοιμάζεται το Ιράν να δεχτεί την Δημοκρατία στο έδαφός του;
Mar 13 21:12:37
waste
ωραια παμε στο επομενο παπουτσι τωρα καθως συμβαινει αυτη η μετακινηση ;)
Mar 13 21:12:48
MakT
ειδικά, ΄τωρα, που τα βρήκε με την Σ.Α;
Mar 13 21:13:12
waste
καθως θα αγοραζουμε περισσοτερο απο το αμερικα (εστω και τριτης κατηγοριας) και λιγοτερο απο την κινα, σκεφτείτε τι εχει να γινει με τον πληθωρισμο
Mar 13 21:13:19
waste
εισαγωμενο παρακαλω :)
Mar 13 21:13:45
MakT
Lobito_VJ23 έχουν ξεκινήσει έρευνες για λίθιο κ στην Ελλάδα! Γι' αυτό ξεφορτώσαν τη ΛΑΡΚΟ
Mar 13 21:13:50
waste
κι όσο οι λαϊκιστες στην ευρωπη αυξάνουν τους μισθους (που δεν θελουν), τόσο θα χειροτερευει αυτος ο πληθωρισμος
Mar 13 21:14:30
Lobito_VJ23
τι εννοείς αυξάνουν που δεν θέλουν;
Mar 13 21:14:48
MakT
α γι' αυτό ο μικρός Ναπολέων άρχισε τα στρατιωτικά γυμνάσια εντός Παρισιού...
Mar 13 21:14:50
waste
η εκτ ειναι πολυ σκληρη και λεει οχι αυξησεις μισθων (για να μην αυξηθει ο πληθωρισμος)
Mar 13 21:14:58
waste
δευτερογενως
Mar 13 21:15:32
waste
αλλα οταν αυξανονται οι τιμες των εισαγωγων σου επειδη αγοραζεις αμερικλανικα κι οχι κινεζικα, αυτο θα δημιουργήσει μια τεραστια πιεση στις τιμες προς τα πανω
Mar 13 21:15:42
waste
βιοτικο επιπεδο στον πατο κλπ κλπ
Mar 13 21:15:57
MakT
ο Χατζιδάκης στον Αυτιά είπε πως ο κατώτατος μισθός δεν μπορεί να έχει αύξηση μεγαλύτερη του πληθωρισμού που κινείται στο 6%
Mar 13 21:16:00
Lobito_VJ23
περίφημα
Mar 13 21:16:40
MakT
κ τέλος πάντων πρέπει να σκεφτούμε κ τις κακόμοιρες τις επιχειρήσεις, που δεν μπορούν να αντέξουν το μισθολογικό κόστος
Mar 13 21:16:58
waste
στην ελλαδα υποσχονται οτι θα φερουν πακιστανους λατζεριδες για τη σεζον
Mar 13 21:17:02
Lobito_VJ23
να το πληρώνουν χωρίς να το αντέχουν
Mar 13 21:17:30
waste
διοτι φυσικα σκεφτειτε τι σημαίνει το τελος των μαζικων εισαγωγων απο την κινα... οτι θα αυξηθεί η ζητηση για εργασια στη δυση
Mar 13 21:17:33
MakT
έχουν φέρει μάυρους από πέρισυ
Mar 13 21:17:50
waste
οι αμερικανοι αυτο το θελουν για την παρτη τους και τα πουτανακια τους να παρουν τα λιμα
Mar 13 21:17:52
MakT
γιατί μας έλειπαν 50.000 δούλο...εεε... μαθητευόμενοι
Mar 13 21:18:14
PrimaL
να μεινουμε ολλανδια δηλαδη ; επειδη εδω πολυ σοσιαλισμο βλεπω κατα την διαρκεια της ακριβειας
Mar 13 21:18:26
Lobito_VJ23
θα είναι πολύ πολύ πολύ ενδιαφέρουσα η αύξηση της ζήτησης εργασίας
Mar 13 21:19:07
waste
PrimaL: η ολλανδια και η γερμανια θα παρουν απο τους μεγαλυτερους πουλους. αλλα επειδη αυτες δεν ειχαν μνημονια 15 χρονια τωρα εχουν ακομα λιπος να καψουν
Mar 13 21:19:35
Lobito_VJ23
ποιοι θα πάρουν τον μικρότερο πούλο στην Ευρώπη;
Mar 13 21:19:40
waste
το ποσο πολυ και το ποσο γρηγορα θα καει θα μας εντυπωσιασει αλλα δεν κανω προβλεψεις γιατι βιαζομαι
Mar 13 21:19:51
waste
συγκρητικα αυτοι που ηταν ηδη πουτανακια
Mar 13 21:20:02
waste
θα δουν μικροτερη συγκριτικα παντα πτωση
Mar 13 21:20:09
Lobito_VJ23
χεχ, οι βρεγμένοι
Mar 13 21:20:14
MakT
εμείς θα φωνάζουμε ΜΤΣΚ αγαπιέσαι, ενώ θα κοιτάμε εάν μπήκε το μάρκετ παςς
Mar 13 21:20:31
PrimaL
ναι αλλα και οι ολλανδοι παρεδωσαν
Mar 13 21:20:42
PrimaL
τσιπακια τελος
Mar 13 21:20:49
camubi
Ακόμα και όσοι ήταν πουτανακια θα έχουν κι άλλη πτώση;
Mar 13 21:20:54
waste
οχι τσιπακια μηχανηματα λιθογραφιας :)
Mar 13 21:20:57
waste
ακομα χειροτερα :)
Mar 13 21:21:05
camubi
Η Ελλάδα είναι 15 χρόνια μείον
Mar 13 21:21:06
george40
Καλησπερα σε ολους
Mar 13 21:21:20
PrimaL
ναι αλλα πρεπει να βλεπουμε και τα τρεντσς στην κοινωνια
Mar 13 21:21:21
MakT
Γεια σου, George40
Mar 13 21:21:23
waste
αλλη μια διαφημιση για τα αμπραμς ερχεται https://twitter.com/TheDeadDistrict/status/1635261754770083840
Mar 13 21:21:43
waste
οταν τα λεο2 θα σκανε το ενα πισω απο το αλλο....
Mar 13 21:21:53
waste
τι θα αγορασουν ολα τα πουτανακια??
Mar 13 21:22:27
waste
το panther οι γερμανοι δεν θα το εχουν ετοιμο στην καλυτερη μεχρι το 25-26-27 και βλεπουμε :)
Mar 13 21:22:44
waste
οποτε δεν θα δουμε larping panther ξανα σε ρωσικο εδαφος :)
Mar 13 21:22:45
camubi
PrimaL αυτό ποιόν απασχολεί;
Mar 13 21:23:07
waste
η κοινωνιες θα παίξουν μπάλα καταπως συνηθιζουν να παιζουν
Mar 13 21:24:00
PrimaL
θα φαμε κι αλλο ξυλο δηλαδη ειμαι και φρεσκος ξενιτεμενος ρε γαμωτο
Mar 13 21:24:19
waste
PrimaL: δεν εχω ιδεα, αλλα στη γερμανια δεν κουνιεται φυλο :)
Mar 13 21:24:52
waste
η βαγκενρεχτ πήγε να πηδηξει την αριστερη επετηριδα κι εκενε μια αντιπολεμικη διαδηλωση που στο τελος εγινε υπερ των διαπραγματευσεων κι ακομα ξυλο τρωει
Mar 13 21:25:09
camubi
Η Ρωσία λες να δημιουργήσει νέο ανατολικό μέτωπο στην Ευρώπη;
Mar 13 21:25:19
camubi
Διχασμό
Mar 13 21:25:32
waste
αυτο ειναι προφανως το σχεδιο τους, αλλα δεν τους εχει βγει ακομα
Mar 13 21:25:52
camubi
Νωρίς είναι ακόμα
Mar 13 21:25:54
waste
μεχρι στιγμης ειναι οι δυτικοι που προσπαθουν να ανοιξουν δευτερο μετωπο στη ρωσια
Mar 13 21:26:15
waste
οπως ειδαμε στην γεωργια, σε περιπτωση που οι γεωργιανοι εχουν ορεξη για μια επαναληψη του 2008
Mar 13 21:26:17
MakT
meanwhile στην χώρα της τουλίπας ετοιμάζονται να δείρουν τους αγρότες...
Mar 13 21:26:17
MakT
https://www.reddit.com/r/Netherlands/comments/11ofwzv/dutch_army_and_police_have_been_deployed_to_the/
Mar 13 21:26:40
waste
η χωρα της τουλιπας γενικα εχει πολλα προβληματα τα μισα τα εχει δημιουργησει μονη της :)
Mar 13 21:26:43
george40
οι ελιτ θα κανουν double down στο βρωμοξυλο για να μην κουνηθει φυλλο οποτε οι ρωσοι θα φταινε και παλι για το χαος
Mar 13 21:27:00
waste
αλλα ΤΙΝΑ κάνουμε τωρα που πιστεουν το σχεδιο μεχρι κεραιας
Mar 13 21:27:18
waste
πραγμα που αποδεικνυει οτι τελικα οι ολλανδοι δεν ειναι τοσο καβατζοπουστες οσο ολοι πιστευαν ;)
Mar 13 21:27:44
reznor
ειναι ιδεολογοι, τεκι?
Mar 13 21:27:53
waste
ετσι δειχνουν
Mar 13 21:28:10
camubi
Δεν τιμάνε την παράδοση ;
Mar 13 21:28:15
waste
αυτοκτονουν την αγροτικη παραγωγη τους που εκαναν 20 χρονια να την στησουν και να γαμησουν ολους τους υπολοιπους
Mar 13 21:28:26
waste
για να αφησουμε τη λιθογραφια στην ακρη
Mar 13 21:28:28
MakT
αυτό που μου έκανε εντύπωση με τους ολλανδούς είναι πως δεν έχουν κυβέρνηση κ ο Ρούτε, ουσιαστικά, διοικεί χωρίς λαϊκή εντολή"
Mar 13 21:28:39
waste
λολ ρε makt
Mar 13 21:28:47
waste
πρωτη φορα το βλεπεις αυτο εεε? :)
Mar 13 21:28:52
waste
πεφτεις απο τα συννεφα κλπ :)
Mar 13 21:28:56
george40
αφου ηταν δικαιο και εγινε πραξη\
Mar 13 21:29:04
waste
ε μα ντε
Mar 13 21:29:34
MakT
όχι, αλλά είχα την εντύπωση πως η υπόλοιπη Ευρώπη δεν είναι τόσο PIGS
Mar 13 21:29:35
camubi
Asmr αντί για asml;
Mar 13 21:29:49
waste
salam αντι για slam :)
Mar 13 21:30:15
waste
επισης εκεινη τη μουτζα που ετοιμαζαν οι κινεζοι με τους ιρανους και τους σαουδ την ειδατε??
Mar 13 21:30:35
waste
και την ετοιμαζαν μηνες απλα εγω δεν το πιστευα πριν το ακουσω επισημα
Mar 13 21:30:54
waste
πιο μεγαλη μουτζα απο αυτη δεν υπαρχει για τη δυση
Mar 13 21:31:06
waste
επειδη μιλουσαμε για ενεργεια :)
Mar 13 21:31:21
camubi
Η μουτζα συμβολίζει κάποιο γυναικείο ιερό χέλι των μουσουλμάνων
Mar 13 21:31:28
MakT
χιλιετείς πολιτισμοί κάνουν συμφωνίες ειρήνης κ όχι πολέμους, όπως είπε κ ο Πέπε
Mar 13 21:31:31
camubi
Χέρι
Mar 13 21:31:59
waste
οχι ρε το χερι της φατιμα δεν ειναι ανοιχτο :)
Mar 13 21:32:17
camubi
Υπάρχει και σε ανοιχτή έκδοση
Mar 13 21:32:28
waste
α εγω τοτε ξερω τη σεμνη
Mar 13 21:32:31
george40
waste ακομα πακεταρεις το κοντεινερ η περιμενεις;
Mar 13 21:32:36
MakT
ο Ρίσι πάντως είπε πως αυτή η κίνηση της Κίνας, δεν συμβάλει στην περιφερειακή σταθερότητα! LoL
Mar 13 21:32:55
waste
ακομα δεν εχω λεφτα τζορτζ :)
Mar 13 21:33:05
george40
α ναι να πεσει το κασερι σωστα
Mar 13 21:34:08
camubi
Για το Ισραήλ Ιράν λένε
Mar 13 21:34:32
camubi
Κάπου έγραφαν ότι ο Νετανιάχου απέτυχε
Mar 13 21:34:47
waste
τον μπιμπι τον εχουν αχτι οι δημοκρατικοι :)
Mar 13 21:35:02
waste
οποτε θα αποτυγχανει συνεχεια :)
Mar 13 21:35:17
waste
απο τη στιγμη που επεσε το δικο τους παιδι
Mar 13 21:35:50
waste
αλλα δεν εχει σημασια, καθως οι αμερικανσκι εξαφανιζονται απο την ΜΑ , οι ισραηλινοι θα πρπεει να μαθουν να κοντυνουν
Mar 13 21:35:55
Lobito_VJ23
george40 εγειανες;
Mar 13 21:36:21
waste
και δεν θα ειναι καθολου απιθανο να αποκτησουν ταυτοχρονα πυρηνικα οι σαουδ και οι ιρανοι ;)
Mar 13 21:36:24
george40
long story αλλα ναι με αστερισκους και κανα δυο θαυμαστικα.αλλωστε το ξαναεσπασα πριν 4 μηνες :)
Mar 13 21:36:57
george40
λομπιτο πιασε πριβε για αυτα χαλαμε την κουβεντα
Mar 13 21:38:56
camubi
Την δημιουργική καταστροφή που την βλέπεις;
Mar 13 21:39:22
camubi
Το 2008 ας πούμε δεν την άφησαν
Mar 13 21:39:34
waste
camubi: ειρωνικα το λεω, οπως και σε ολη τη δυση 40 χρονια τωρα εχουμε περισσοτερη καταστροφη παρα δημιουργια ;)
Mar 13 21:43:11
camubi
Η Ευρώπη κάνει κανονισμούς για ανύπαρκτα θέματα σε αυτήν αλλά που ίσως υπάρχουν αλλού, Κίνα, Αμερική,κλπ
Mar 13 21:43:29
camubi
Είναι και στο G7
Mar 13 21:43:41
waste
ναι και ποιος ασχολειται με τους g7
Mar 13 21:43:56
waste
η βρετανια ειναι στον κουβα, η ιταλια χαχαχαχαχα
Mar 13 21:44:07
waste
και μετα εχουμε τη γερμανια μουαχαχαχχαχααα
Mar 13 21:44:27
camubi
Μηπως θεωρούν ότι μπορούν να βάζουν παγκόσμιους κανονισμούς μέσω της ΕΕ;
Mar 13 21:45:14
waste
βρε αυτοι θεωρουν αλλα ποιος τους ακουει
Mar 13 21:45:27
camubi
Η Ιταλία χωρίς ευρώ θα στεκόταν καλά
Mar 13 21:45:42
waste
εδω το περιφημο πλαφον στο ρωσικο αεριο και για να το εφαρμωσουν αναγκαστηκαν να πετσοκοψουν τις τιμες του πετρελαιου ετσι κι αλλιως :)
Mar 13 21:45:46
camubi
σε ευρωπαϊκό επίπεδο τουλάχιστον
Mar 13 21:45:53
waste
οχι μονο του ρωσικου
Mar 13 21:46:20
camubi
Αλλά πχ η Ιταλία πλέον έχει τις μισές εξαγωγές της σε χώρες εκτός δύσης
Mar 13 21:46:29
camubi
και παραπάνω
Mar 13 21:46:58
camubi
Η ΕΕ χάνει την σημασία της σαν αγορά
Mar 13 21:47:09
camubi
Για την Ιταλία
Mar 13 21:48:20
PrimaL
αυτο με τον εναν αγωγο που εχει απομεινει στην ουκρανια τι παιζει εχουμε καταλαβει?
Mar 13 21:48:44
waste
PrimaL: τι αγωγο?
Mar 13 21:48:48
PrimaL
αεριου
Mar 13 21:48:51
waste
αφου δεν αγοραζουμε ρωσικα πραγματα ;)
Mar 13 21:49:00
waste
υπαρχει και αυτος στην πολωνια :)
Mar 13 21:49:17
waste
νομιζω μεσω λευκορωσιας? μπορει να περναει και απο ουκρανια τωρα δεν ξερω
Mar 13 21:49:33
waste
δεν ξερω τι γινεται κανεις δεν μιλαει για σχοινι στο σπιτι του κρεμασμενου
Mar 13 21:50:22
reznor
πως τα βλεπεις ελλαδα τα πραγματα για κουλη σε σχεση με το καζο του τρενου;
Mar 13 21:50:40
waste
αχ ρεζ
Mar 13 21:50:50
rolan
απο ουκρανια περναγε παντα, επεσε για λιγο η εξαγωγη οσο ηταν γεματα τα σιλο, τωρα ηρθε παλι στα συνηθισμενα ο αγωγος
Mar 13 21:50:54
waste
ειχανε κι εδω μια συγκεντρωση στο βερολινο "για το τρενο"
Mar 13 21:51:25
camubi
γνωστοί σου;
Mar 13 21:51:25
Lobito_VJ23
τι ζητάμε; μια γραφειοκρατία που να νοιάζεται πραγματικα για μας
Mar 13 21:51:34
waste
και γνωστοι μου φυσικα
Mar 13 21:51:41
waste
πηγαν τουλαχιστον
Mar 13 21:51:43
reznor
ακουω πολυ θυμο απο ανθρωπους συνηθως περα βρεχει
Mar 13 21:51:54
Lobito_VJ23
όπου γάμος και χαρά και οι γνωστοί του τέκη ευαισθητοποιούνται
Mar 13 21:51:56
waste
ναι ρεζ θυμος υπαρχει μπολικος
Mar 13 21:52:34
george40
3 χρονια οι μισοι που ξερω ξυναν τα 3 τους για οτιδηποτε καιριο και ουσιαστικο και ξαφνικα σηκωσαν μοικανα για το τρενο.ε βαρεθηκα το τσιρκο λογω τιμης
Mar 13 21:52:37
waste
αλλα ποιο ειναι ακριβως το ηθικο διδαγμα του τρενου ?
Mar 13 21:52:44
george40
να πεις οτι δεν ειχαν ζησει 10 χρονια μνημονιου ρε γμτ
Mar 13 21:53:06
waste
οτι πρεπει να κανουμε περικοπες με συναιση?
Mar 13 21:53:25
camubi
Με σχέδιο;
Mar 13 21:53:37
waste
οτι ο μητσοτακης κανει περικοπες γιατι βολευει τους δικους του, αλλα οι αλλοι θα κανουν περικοπες δικαιες?
Mar 13 21:53:41
MakT
περισσότερες ιδιωτικοποιήσεις!
Mar 13 21:54:00
Kaligoulas
ξερετε ενα αλλο που μου εκανε εντυπωση με το τραινο και ήτανε καπως το ιδιο και με τον κοβιντ;
Mar 13 21:54:09
waste
αυτο λενε οι θεσμοι
Mar 13 21:54:10
waste
https://www.euro2day.gr/news/world/article/2179500/eurogroup-apo-ta-metra-sthrixhs-sth-meiosh-ton-ell.html
Mar 13 21:54:25
MakT
ήδη ξεκίνησαν τα ΑΡΔάκια να μιλάνε για τους κακούς δημοσίους υπαλλήλους που σκότωσαν τόσα αθώα παιδιά
Mar 13 21:54:40
Kaligoulas
ότι απαξ και δεν λετουργει τα τεχνολογικο επομενο υποτιθεται σταδιο, δεν μπορουμε με τιποτα να επιστρεψουμε στο προηγουμενο και να ναι λειτουργεικο
Mar 13 21:55:05
waste
φυγη προς τα μπρος καλιγουλα :)
Mar 13 21:55:08
camubi
Το τρένο είναι καμπανάκι
Mar 13 21:55:17
Kaligoulas
δηλαδη πχ , δεν πιανουν αντιβιωτικα δεν νικαμε πνευμονια με τα υπαρχουσα φαρμακα, παπαλα, καμια προσπαθεια απο την παρελθοντικη γνωση, σαν να γεννηθηκε τωρα η ανρθωποτητα
Mar 13 21:55:20
camubi
να δούνε που παν τα τέσσερα
Mar 13 21:55:31
waste
αφου αν ειχαν εγκαταστησει τα ηλεκτρονικα συστηματα δεν θα ειχε σημασια τι μισθο επαιρνε ο σταθμαρχης :)
Mar 13 21:55:33
Kaligoulas
δεν πιανουν ξερω τα νεα συστηματα ασφαλειας τραινου, δεν λειτουργει τιποτα
Mar 13 21:56:06
Kaligoulas
και πριν πως λειτουργουσε , πριν εννοεω πιο παλια θεωρητικα μιλα περισσοτερο  αν με πιανετε τι λεω
Mar 13 21:56:25
so_what
οσο και να χανει ο Κουλης, κανενα αλλο κομμα δεν ανεβαινει, γιατί κανένα δεν εκφράζει την δυσαρεσκεια του κοσμου, απλα περιμενει να αρπαξει
Mar 13 21:56:53
waste
so_what: ναι αλλα το σχεδιο ειναι απλο :)
Mar 13 21:56:53
rolan
εμενα παλι μου εκανε εντυπωση που κατι φυλακες σε διαβαση ειχαν "μόνο" 2 μηνες εκπαιδευση
Mar 13 21:57:12
waste
να φτιαξουν μια 3-4κομματικη απο την πρωτη κυριακη και να του τη φερουν του κουλη :)
Mar 13 21:57:12
ftero29
Η δημοσιονομική πολιτική θα συμβάλει στη διασφάλιση της σταθερότητας της οικονομίας της ευρωζώνης και θα διευκολύνει την αποτελεσματική μετάδοση της νομισματικής πολιτικής σε περιβάλλον
Mar 13 21:57:12
ftero29
υψηλού πληθωρισμού
Mar 13 21:57:29
ftero29
ποσο ποιητικα να πεις το δεν εχει φραγκο αλλοως
Mar 13 21:58:00
waste
rolan: 3 βδομαδες τωρα προσπαθω να ανανεωσω τη συνδρομη του ιντερνετ που εχω στη vodafone
Mar 13 21:58:02
camubi
Kaligoulas στο παρελθόν οι πόλεις ήταν μικρότερες
Mar 13 21:58:04
so_what
και ποσο θα κρατησει τετοια κυβερνηση? οχι μονο στην ελλαδα αλλα και πουθενα δεν νομιζω να μακροημερευσει κυβερνηση χωρις το πρωτο κομμα
Mar 13 21:58:12
camubi
δεν είχαν τέτοια προβλήματα
Mar 13 21:58:21
waste
οσο βγαινουν τα κουκια στη βουλη, δεν υπαρχει θεμα :)
Mar 13 21:58:47
waste
εχω παρει 4 τηλεφωνα οι 3 υπαλληλοι δεν ειχαν την καταλληλη εκπαιδευση να μου αναννεωσουν το συμβολαιο
Mar 13 21:59:06
waste
αυτο ειναι η γραφειοκρατια
Mar 13 21:59:07
reznor
εκκωφαντικο αδιεξοδο δηλαδη
Mar 13 21:59:08
rolan
εγω παλι εκανα 2 μερες να αγορασω 3 μετρα καλωδιο για να χρησιμοποιησω 70cm και να βαλω μια πριζα
Mar 13 21:59:10
ftero29
χαχα παρωδια
Mar 13 21:59:15
camubi
Περιστασιακά εργαζόμενοι;
Mar 13 21:59:16
george40
πειτε ποτε ειναι οι εκλογες να παω να ψωνισω κανα καλο χακι να ειμαι sic στο μετωπο
Mar 13 21:59:26
waste
camubi: ποιος ξερει, αλλα πιθανοτατα
Mar 13 21:59:27
camubi
Περιπλανώμενοι
Mar 13 21:59:54
ftero29
η πραγματικοτητα ξεπερνα τη σατιρα για πολλοστη φορα
Mar 13 22:00:13
waste
"δεν το βλεπω στο συστημα" , "δεν νομιζω να γίνεται" , "γιατι θελετε να την ανανεωσσεται και δεν κρατατε αυτη που εχετε?"
Mar 13 22:00:58
camubi
Είναι και Τρεντ να αλλάζει θέσεις μέσα στην εταιρία κάποιος για να μην σκουριάζει
Mar 13 22:01:20
rolan
σπρωχνουν την οπτικη ινα τωρα, αν πεις οτι θελεις τρεχουν
Mar 13 22:01:38
waste
δεν νομιζω οτι εχουν ιδεα για τη μιλανε ρολαν
Mar 13 22:02:09
Lobito_VJ23
τι ζητάμε; μια γραφειοκρατία που να νοιάζεται πραγματικα για μας, αντί να ψάχνει δικαιολογία για να μας ξεπετάξει
Mar 13 22:02:14
waste
εντωμεταξυ δεν εκανα κατι καινουργιο 8 χρονια τωρα το ιδιο τσιρκο
Mar 13 22:02:31
waste
ακριβως λομπ, οποτε το αιτημα για το τρενο ειναι μια γραφειοκρατια για εμας
Mar 13 22:02:40
waste
μια φθηνη γραφειοκρατια για εμας
Mar 13 22:02:43
Lobito_VJ23
ε ναι, αυτό θέμε
Mar 13 22:02:55
reznor
στη βονταφον εδω τεκι;
Mar 13 22:03:03
so_what
το αστειο ειναι οτι και ο συριζα κραταει σχετικα χαμηλα το τρενο
Mar 13 22:03:05
waste
οχι τη γερμανικη :)
Mar 13 22:03:16
waste
so_what: αληθεια?
Mar 13 22:03:17
so_what
μαλλον γιατι ξερουν οτι εχουν λερωμενη την φωλια τους
Mar 13 22:03:18
DutchMountains
λολ waste..
Mar 13 22:03:21
waste
δεν θα το πιστευα :)
Mar 13 22:03:35
DutchMountains
εγω είχα κομμενο τηλεφωνο.. επειδη αλλαξα ρουτερ..
Mar 13 22:03:38
so_what
ναι αυτοι εδωσαν τον οσε για 40 εκ.
Mar 13 22:03:41
rolan
κι εγω την εδω νομιζα οτι λες...
Mar 13 22:03:52
so_what
ανετα τους το κοπαναει ο κουλης
Mar 13 22:03:53
waste
κι εδω πουλανε οπτικες τωρα :)
Mar 13 22:03:57
camubi
Άκουσα σε ΜΜΕ για ένα ψυχομετρικο τεστ 600 ερωτήσεων που θα είχε δείξει ότι κάτι τρέχει με τον σταθμάρχη
Mar 13 22:04:09
waste
λολ
Mar 13 22:04:13
rolan
καλωδιο με το μετρο πουλανε;
Mar 13 22:04:18
DutchMountains
το μηνυμα που ακουγα.. ηταν οτι εχω απλητωτο λογαριασμο..
Mar 13 22:04:21
waste
αναλογως που πας ρολαν
Mar 13 22:04:31
rolan
γιατι εμενα ηθελαν να μου δωσουν 100 μετρα κουλουρα
Mar 13 22:04:39
rolan
οπου και να πηγα
Mar 13 22:04:46
waste
ναι κι εδω στο ebay κουλουρα 100 μετρα θα παρεις
Mar 13 22:04:56
waste
ή ετοιμο πατσοκαλωδιο για 7 ερυω :)
Mar 13 22:05:04
rolan
στον ηλεκτρολογο της γειτονιας λεμε
Mar 13 22:05:17
waste
εδω εχει μια θεια που πουλαει με το μετρο
Mar 13 22:05:18
DutchMountains
και οι υπαλληλοι μου ελεγαν πως δεν μπορουν αν κανουν τιποτα.. μηπως να ξαναδω τις καλωδιωσεις μου..
Mar 13 22:05:26
waste
αλλα για αλλη γειτονια δεν ξερω :)
Mar 13 22:06:14
waste
τις ξαναειδες τις καλωδιωσεις σου ντατς?
Mar 13 22:06:16
waste
λολ
Mar 13 22:06:30
camubi
https://www.alfavita.gr/ergasia/410574_diagonismos-asep-shetika-me-tin-amfisbitisi-kapoion-apantiseon-stis-erotiseis
Mar 13 22:07:10
DutchMountains
τους ειπα μαλλον μου χει λασκαρει βιδα με τις μαλακιες που μου λενε.. και να προσέχουν..
Mar 13 22:07:30
waste
λολ camubi
Mar 13 22:08:08
camubi
Για μύστες
Mar 13 22:08:34
waste
αυτοι που εβαλαν τις ερωτησεις νομιζουν οτι η ΕΕ ειναι πιο δημοκρατικος οργανισμος λολ :)
Mar 13 22:09:15
camubi
Έχουν βάλει και κάτι αλλά με μπανάνες κάλτσες κλπ
Mar 13 22:09:26
camubi
Σαν τεστ νοημοσύνης
Mar 13 22:09:27
waste
και ηταν και ευκολες ερωτησεις
Mar 13 22:09:51
waste
αν και η νομοθετικη εξουσια στην εΕ δεν εξασκειται απο το ευρωκοινοβουλιο :)
Mar 13 22:09:56
waste
μη λεμε μαλακιες
Mar 13 22:10:21
waste
γιαυτο δεν θα με προσλαμβαναν ποτε στο δημοσιο με διαγωνισμο :)
Mar 13 22:11:28
PrimaL
εδειραν και τον varoufucker
Mar 13 22:11:44
waste
πηγε σε bdsm club?
Mar 13 22:11:46
Lobito_VJ23
αφού επικυρώνεται από ευρωκοινοβούλιο, άρα κι ασκείται από αυτό
Mar 13 22:11:54
rolan
ναι, πηγε εξαρχεια
Mar 13 22:12:01
waste
lol
Mar 13 22:12:04
PrimaL
lol
Mar 13 22:12:08
Lobito_VJ23
του αρέσει να το παίζει ποπολάρος
Mar 13 22:12:18
Kaligoulas
καλα αυτο το Συμβουλιο δεν ειναι με του αργηχουγς των κρατων; το αλλο με του ςυπουργους το καινουργιο πως το χαν ονομασει;
Mar 13 22:12:20
Lobito_VJ23
ο Ανδρέας πήγαινε εξάρχεια;
Mar 13 22:12:34
waste
ο ανδρεας εστελνε τον λοκατζη
Mar 13 22:12:50
camubi
Ο Πλεύρης πήγαινε Εξάρχεια
Mar 13 22:12:54
Kaligoulas
αν εισαι φουλ πιστος δημοκρατης ευρωπαιστης απαντας το (α) , χαχαχα
Mar 13 22:13:00
rolan
αξημερωτα ομως...
Mar 13 22:13:16
Lobito_VJ23
κι αν είσαι λαϊκιστής το δ
Mar 13 22:13:59
Kaligoulas
χαχα , ναι καπως ετσι
Mar 13 22:14:17
giannisf
ποιον λοκατζή ? τον Αρκουδέα?
Mar 13 22:14:27
so_what
την προηγουμενη της επιθεσης, ο βαρουφακης παραλιγο να τις παιξει με ρωσο "αντιφρονουντα" σε εκδηλωση για τον πολεμο στην ουκρανια
Mar 13 22:14:41
PrimaL
ναι ναι
Mar 13 22:14:45
waste
"αντιφρονουντα"???
Mar 13 22:14:57
PrimaL
κι αυτο επαιξε
Mar 13 22:14:59
so_what
αντι-πουτιν
Mar 13 22:15:25
rolan
εχει παρει οσκαρ αυτος ο αντιπουτιν ή ακόμα;
Mar 13 22:15:36
waste
ενταξει το ζητημα ειναι αν θα περασουν το 3% οποτε κανει τα παντα :)
Mar 13 22:15:38
Kaligoulas
ακου τι γινεται στη χωρα και μεις τα χανουμε
Mar 13 22:15:43
Lobito_VJ23
so_what Ουκρανός ήταν που κατηγορούσε τον Βαρουφάκη για πουτινισμό
Mar 13 22:15:52
waste
λολ
Mar 13 22:15:56
PrimaL
ουκρανη ηταν η κοπελα του
Mar 13 22:16:00
giannisf
χαχα οι χρυσαυγίτες κατηγορούν τον βαρουφάκη για ρωσόδουλο:)  https://www.stoxos.gr/2023/03/blog-post_204.html
Mar 13 22:16:07
rolan
καλα αυτοι τους κατηγορυν ολους
Mar 13 22:16:15
giannisf
ρε έχουν πάρει χάπια όλοι τους
Mar 13 22:16:15
so_what
Lobito_VJ23 οκ, το βιντεο στο Twitter ελεγε για ρωσο
Mar 13 22:16:25
PrimaL
λολ ρε gianisf
Mar 13 22:16:30
Lobito_VJ23
αλλά απόσο είδα δεν κατάλαβα τι έγινε, αλλά ήταν Ουκρανός, ουκρανοθύμα θα έλεγα, όχι εμφανώς ναζί, αλλά τι να κάνουμε που οι Ρώσοι μπούκαραν
Mar 13 22:16:34
Kaligoulas
οποτε προβλεπω προγραμματικη συνεργασια Βελοπουλου Βαρουφαγκη μετα τις εκλογες χαχαχα
Mar 13 22:16:40
camubi
Ο στόχος έγραφε ότι είναι του σωρος
Mar 13 22:16:43
waste
δεν λεγοταν αρκουδεας ο λοκατζης
Mar 13 22:16:52
waste
δεν θυμαμαι τωρα εχουν περασει χρονια giannisf
Mar 13 22:16:57
giannisf
οκ
Mar 13 22:17:04
rolan
ο ακουδεας εδερνε, ηταν ιδεα ομως
Mar 13 22:17:31
rolan
αρκουδεας*
Mar 13 22:17:56
waste
ο δροσογιαννης
Mar 13 22:18:00
waste
ηταν ο λοκατζη
Mar 13 22:18:01
Kaligoulas
να στειλω μία ειδηση που θελω για δεκατη φορα λιγα ταληρακια, διοτι δεν μπορω να χωνεψω πως εχουν κολλησει τοσο πολυ εκει οι γειτονες
Mar 13 22:18:12
Kaligoulas
https://www.euro2day.gr/news/world/article/2179504/h-argentinh-lansarei-dolario-malmpek-gia-na-tonose.html
Mar 13 22:18:13
waste
ριξε καλι
Mar 13 22:18:24
rolan
το συνθημα ηταν αλλαγη δεν γινεται χωρις τον αρκουδεα, αυτος δεν ειναι ανθρωπος ειναι μια ιδεα
Mar 13 22:18:47
Kaligoulas
δηλαδη γιατι εχουν μπλεξει τοσο πολυ αυτοι οι Αργεντινοι και δεν ξεμπλεκουν, δεν εχει ξαναγινει κατι παρομοιο παλια;
Mar 13 22:18:59
waste
ωραια ειναι απλα παλια πασοκικα κολπα αυτα ;)
Mar 13 22:19:22
Kaligoulas
για ξανριχτε Τέκιε, τι κανουν τωρα και γιατι και σωνουν τιποτα;
Mar 13 22:19:22
giannisf
α ο δροσογιάννης που ήταν στην κόκκινη προβιά
Mar 13 22:19:54
giannisf
και σαν υπουργός έλεγε "ακουμπάμε τους τρομοκράτες "  :)
Mar 13 22:19:56
waste
λοιπον η επισημη ισοτιμια του δολαριου ειναι 150 πεσο, η ισοριμια στην ελευθερη αγορα ειναι 200
Mar 13 22:20:36
waste
οι οινοπαραγωγοι και αλλοι εξαγωγικοι κλαδοι δεν εοχυν κανενα συμφερον να ανταλλασσουν δολαρια στην επισημη ισοριμια και αρα βρισκουν διαφορους τροπους να τα ανταλασσουν στην ανεπισημη αγορα
Mar 13 22:20:55
Kaligoulas
όπως;
Mar 13 22:21:18
waste
η αργενιτικη κυβερνηση ομως θελει δολαριακο μπικικινι και για να δελεασει τους παραγωγους να τα δινουν τα δολαρια σε αυτη κι οχι στην ανεπισημη αγορα τους δινει παρομοια ισοτιμια
Mar 13 22:21:55
waste
το πιανεις τωρα?
Mar 13 22:22:13
Kaligoulas
να το πιασουμε απ την αρχη. Γιατι δυσκολευεται μια τοσο μεγαλη χωρα να βρει δολαρια;
Mar 13 22:22:28
camubi
Δεν ένωσαν νομισματικά με Βραζιλία;
Mar 13 22:22:28
waste
γιατι η επισημη ισοτιμια ειναι χαμηλοτερη απο την "πραγματικη"
Mar 13 22:22:29
Kaligoulas
εννοω μία πλουσια ξερω γω χωρα, κατι δεν εξαγει ή δεν μπορει;
Mar 13 22:22:44
rolan
δεν ξερει προγραμματισμο, Kaligoulas
Mar 13 22:22:59
waste
οταν για καθε δολαριο παιρνεις 150 πεσο αντι για 200 δεν τα ανταλλασσεις στην επισημη αγορα
Mar 13 22:23:24
waste
κι ετσι η κυβερνηση δεν παιρνει τα δολαρια παραμονο αυτα που δεν μπορουν να κρυφτουν
Mar 13 22:23:40
waste
γιαυτο σας λεω παλιο πασοκικο κολπο :)
Mar 13 22:24:07
waste
οταν στα 80ς αγοραζες συναλλαγμα για να πας στο εξωτερικο σου επιτρεπόταν να αγοραζεις μονο Χ συναλλαγμα στην επισημη ισοτιμια
Mar 13 22:24:17
waste
διοτι αυτη ηταν πιο χαμηλη απο την κανονικη
Mar 13 22:24:31
camubi
Δηλαδή οι άλλοι τα παίρνουν σε δολάρια;
Mar 13 22:24:36
camubi
Χωρίς μετατροπή;
Mar 13 22:24:53
waste
οι εξαγωγεις παιρνουν δολαρια και προσπαθουν να μην τα μετατρεψουν στην επισημη ισοτιμια
Mar 13 22:24:57
camubi
Και τα μετατρέπουν οι ίδιοι ;
Mar 13 22:25:08
waste
υπαρχουν πολλοι τροποι να τα μετατρεψεις
Mar 13 22:25:12
waste
αναλογα με το τι θελεις να κανεις
Mar 13 22:25:28
waste
αν θελεις να εχεις λογαριασμο στην ουρουγουαη πχ , τοτε κανεις τις νγωστες υπερτιμολογησεις
Mar 13 22:25:41
waste
ή υποτιμολογησεις το ιδιο πραγμα ειναι ;)
Mar 13 22:25:41
camubi
Ναι κρατάνε καβατζα δολάρια και έτσι παίρνουν και καλύτερη απόδοση στα λίγα που μετατρέπουν
Mar 13 22:26:13
waste
δηλαδη λες οτι πουλησες κατι 10 δολαρια ενω το πουλησες 30 και τα 20 δολαρια ο εισαγωγεας στα βαζει στο λογαριασμο σου στην ουρουγουαη
Mar 13 22:26:27
waste
κι εκει τα μετατρεπεις στην πραγματικη ισοτιμια αν θελεις
Mar 13 22:27:03
Kaligoulas
δηλαδη η Αργεντινη αυτον τον καιρο ειναι σε μια κατασταση Ελλας του 80΄(οικονομικά μιλώντας);
Mar 13 22:27:05
waste
ειναι παλιο και γνωστο το παιχνιδι και το κρατος σε κλεβει με την χαμηλη ισοτιμια, αλλα ετσι δεν μαζευει αρκετο δολαριο στα χερια του :)
Mar 13 22:27:21
waste
απο αποψη νομισματος οχι οικονομια :)
Mar 13 22:27:22
camubi
Τα κάνουν και χρυσό;
Mar 13 22:27:56
waste
αλλα ναι στην ουσια οι αργεντινες που γνωρισα εκτος απο να γκρινιαζουν για τους ουρουγουατσος γκρινιαζαν και για την ισοτιμια
Mar 13 22:28:12
waste
στην ουσια δεν μπορουσαν να βγαλουν πεσο ευκολα εξω απο την αργεντινη
Mar 13 22:28:21
waste
για να κανουν ντολτσε βιτα στην ουρουγουαη
Mar 13 22:28:37
Kaligoulas
 οποτε αυτες παιρναν με επισημη ισοτιμια δολαρια;
Mar 13 22:29:05
waste
δεν ξερω λεπτομεριες αλλα υποψιαζομαι οτι θα προσπαθουσαν οχι ;)
Mar 13 22:29:13
waste
διοτι οπως βλεπεις ειναι μεγαλη διαφορα 150-200
Mar 13 22:29:43
waste
αυτο που θα τις συνεφερε ειναι να αγοραζουν με 150 πεσο το δολαριο απο την κυβερνηση τους και να το εξαγουν
Mar 13 22:29:44
rolan
οταν αγοραζεις δολλαρια ομως σε συμφερει το επισημο 150
Mar 13 22:29:45
camubi
Kaligoulas μάλλον δεκαετία 30-40 αν το παράδειγμα με τα κρασιά είναι ρεαλιστικό
Mar 13 22:30:05
waste
αλλα φυσικα η κυβερνηση δεν σε αφηνει να αλλαζεις πολλα στην επισημη ισοτιμια
Mar 13 22:30:30
waste
ναι rolan το διορθωσα :)
Mar 13 22:30:39
rolan
:)
Mar 13 22:30:57
Lobito_VJ23
μεγάλη κατάρα το dineros gringos στην γυφτοαμερική
Mar 13 22:31:17
waste
μια δυο φιλες τους ειχαν φερει διαφορα πραγματα που πουλουσαν στην ουρουγουαη για να κανουν διακοπες
Mar 13 22:31:31
waste
και μου θυμισαν τους γιουκοσλαβους στη β.ελλαδα τα παλια καλα χρονια
Mar 13 22:32:15
giannisf
και οι πολωνοί στα κάμπινγκ της πιεριας
Mar 13 22:32:56
waste
δεν θυμαμαι να επιτρεποταν να ερχονται πολωνοι πριν το 1989
Mar 13 22:33:22
waste
τον εναν που θυμαμαι επρεπε ο πατερας μου να κανει μια γραφειορατια 2 μηνων για να τον φερει με την οικογενεια του
Mar 13 22:33:51
waste
και το θυμαμαι οτι ηταν μεγαλο πουλμουρ για τους ιδιους οτι τα καταφεραν
Mar 13 22:34:02
waste
οι γιουκοσλαβοι απο την αλλη κατεβαιναν για πλακα καθε χρονο
Mar 13 22:34:03
Ritsa
Αρκετοί τεκι Πολωνοί στη Χαλκιδική το 80ς
Mar 13 22:34:20
waste
οκ πως γινοτανε η δουλεια? τους καλουσαν ντοπιοι?
Mar 13 22:34:54
giannisf
ναι ερχόντουσαν. ήταν πιο φτωχοί από τους γιουγκοσλάβους
Mar 13 22:35:11
camubi
Θα είχαν ξενοδοχείο
Mar 13 22:35:15
waste
ειχαν λιγοτερο συναλλαγμα δεν ηταν απαραιτητα πιο φτωχοι
Mar 13 22:35:17
giannisf
εβγαζαν τα πράγματά τους στο κάμπινγκ και τα απλωναν
Mar 13 22:35:19
Ritsa
Εμείς αγοράζαμε ποδήλατα και είδη καμπινγκ
Mar 13 22:35:46
waste
ναι τα ηδη καμπινγκ ήταν all time classic :)
Mar 13 22:36:02
waste
στις προ-παγκοσμιοποιησης εποχες
Mar 13 22:36:18
Lobito_VJ23
been there done that, never again
Mar 13 22:36:23
giannisf
εμείς είχαμε πάρει μια φωτογραφική μηχανή leika :)
Mar 13 22:36:24
Lobito_VJ23
ice age 4ever
Mar 13 22:36:40
camubi
Leica
Mar 13 22:36:59
waste
ανατολικογερμανικη απο πολωνο???
Mar 13 22:37:14
giannisf
μπορεί και να κάνω λάθος
Mar 13 22:37:23
giannisf
ήμουν πολύ μικρός
Mar 13 22:37:30
waste
μηπως ηταν zenith που ηταν και φθηνες?
Mar 13 22:37:48
waste
διοτι η ιδεα ειναι να φερεις πραγματα που εχεις περισσια στη χωρα σου
Mar 13 22:38:09
waste
και δεν θυμαμαι να κολυμπαγε το ανατολικο μπλοκ στις leica
Mar 13 22:38:14
Lobito_VJ23
τσιγάρα και ποτά
Mar 13 22:39:07
camubi
Βότκα;
Mar 13 22:39:14
george40
ζενιθ ηταν και ο πατερας μου απο πολωνο την ειχε παρει στα 80'ς
Mar 13 22:39:27
waste
δεν νομιζω να ειχαν περισια βοτκα
Mar 13 22:39:41
camubi
λολ
Mar 13 22:39:42
Lobito_VJ23
vodka is never enough
Mar 13 22:39:53
waste
επισης πρεπει να εχεις πραγματα που τα περνας ευκολα απο τους τελωνιακους
Mar 13 22:39:58
waste
ε ξου και ειδη καμπινγκ
Mar 13 22:40:13
waste
αφου για καμπινγκ πηγαιναν δεν εχει σημασια αν κουβαλας μιση ντουζινα σλιπινγκ μπαγκ
Mar 13 22:40:31
camubi
Σουγιάδες
Mar 13 22:41:49
Lobito_VJ23
γκομενάκια
Mar 13 22:42:05
waste
εγω γκομενακια θυμαμαι μονο δυτικα
Mar 13 22:42:26
waste
ολλανδες βελγιδες γαλλιδες κλπ
Mar 13 22:43:26
waste
παντως εδω μπορει να φταινε τα κολληματα μου αλλα ζουμε πραγματικα τελος εποχς
Mar 13 22:43:26
camubi
Οι Πολωνέζες;
Mar 13 22:43:42
Lobito_VJ23
ναι αυτό λέω, γκομενάκια έπρεπε να φέρνουν
Mar 13 22:44:05
Lobito_VJ23
ποιας εποχής; ποια κολλήματα είναι αυτά;
Mar 13 22:45:01
camubi
ήρθε το τέλος
Mar 13 22:45:09
waste
μετανοειτε
Mar 13 22:45:26
camubi
ΕΡΧΟΜΑCTE
Mar 13 22:45:35
waste
οι ρουσκοι/
Mar 13 22:46:13
waste
προ 1989 αστειο που ελεγαν οι γυναικες για την περιοδο τους :)
Mar 13 22:46:14
camubi
Μπα
Mar 13 22:46:23
giannisf
στο μοντεβιδεο αδερφές μου στο μοντεβιδεό :P
Mar 13 22:46:38
camubi
Όχι απόλυτα
Mar 13 22:47:24
camubi
 όλο και κάπου θα βρεις ένα Αμπράμοβιτς
Mar 13 22:47:49
Lobito_VJ23
https://mf.b37mrtl.ru/rbthmedia/images/2020.12/article/5fdc81c415e9f955a83ae41b.jpg
Mar 13 22:48:00
Lobito_VJ23
η απάντηση στο ήρθαν οι Ρώσοι για την περίοδο
Mar 13 22:48:15
Lobito_VJ23
να κάνω παρέλαση στην κόκκινη πλατεία σου με το κανόνι μου
Mar 13 22:48:30
Lobito_VJ23
80s cringe
Mar 13 22:48:32
waste
ICBM δεν περιμενα τετοιες ανακριβειες απο εσενα
Mar 13 22:49:15
MakT
κόκκινο σπουργίτι κ έτσι! lol
Mar 13 22:49:36
MakT
παιδιά, σας χαιρετώ! Καλό βράδυ κ καλή συνέχεια
Mar 13 22:49:37
Lobito_VJ23
προσπαθώ να ρίξω τον πληθωρισμό, γι'αυτό δεν είναι ακριβής
Mar 13 22:50:00
waste
ο ΟΗΕ εχει παθει καβλα με τα fake news?
Mar 13 22:50:02
waste
https://twitter.com/antonioguterres/status/1635037955591925763
Mar 13 22:50:12
Lobito_VJ23
τέκη τι τέλος εποχής έρχεται; η εποχή 2004 της δύσης ήταν ντεκαντάνς δεν θα μας λείψει εμάς
Mar 13 22:50:31
MakT
κάτσε να έρθει πρώτα ο πληθυσμός (εξ ανατολικής ευρώπης) κ ασχολείσαι μετά με τον πληθωρισμό, Lob!
Mar 13 22:51:16
waste
τοτε εποχη ανατασης για εσενα λομπ ;)
Mar 13 22:53:01
Lobito_VJ23
δεν νομίζω, αλλά όπως έχουμε ξαναπει εγώ ήμουν από τους βρεγμένους before it was cool
Mar 13 22:53:18
camubi
Ντεκαντανς ;
Mar 13 22:53:30
camubi
Τώρα παίρνουν περισσότερα ναρκωτικά
Mar 13 22:53:39
waste
https://twitter.com/zhao_dashuai/status/1634829537312907264
Mar 13 22:54:09
waste
σε περιπτωση που καποιοι πιστεουν οτι οι κινεζοι θα κανουν τις παπιες :)
Mar 13 22:54:25
Kaligoulas
τι ειν τουτος; γνωστος απο παλαια;
Mar 13 22:54:51
Lobito_VJ23
το άρθρο πάντως λέει πως πήραν αυτόν γιαα να κάνει μακέτο, αντί κάποιον μοβόρο
Mar 13 22:55:03
camubi
Οι Αμερικάνοι έχουν μπάτζετ 1 τρις για πόλεμο
Mar 13 22:55:12
Lobito_VJ23
τέκη έχω μια ένσταση επ'αυτού
Mar 13 22:55:30
so_what
πως θα ισορροπησουν στο να μην κανουν τις παπιες και να τρεμουν ταυτοχρονα τις κυρωσεις, οπως εχεις γραψει?
Mar 13 22:55:42
so_what
*αν τρεμουν
Mar 13 22:56:00
waste
δεν τρεμουν , αυτο το εχουν δειξει 3 χρονια τωρα
Mar 13 22:56:08
Lobito_VJ23
σαν φιλοθεάμων κοινό από την εποχή της Ρώμης, δεν θεωρούμε αυτά που κάνουν Ρωσία και Κίνα τσαμπουκάδες στ'αλήθεια, διότι τα συγκρίνουμε με τα δικά μας καουμποϊλίκια
Mar 13 22:56:09
waste
αλλα προσπαθουν να παιξουν μπαλα
Mar 13 22:56:51
waste
σας τα εχω περιγραψει στα αρθρα για τον επομενο 30ετη
Mar 13 22:57:33
waste
η ταχυτητα με την οποια πανε να απεμπλεξουν ολο τον τριτο κοσμο απο το δυτικο συστημα ειναι τεραστια και η ζητηση για να συμβει αυτο ειναι απο τον ιδιο τον τριτο κοσμο
Mar 13 22:57:48
waste
οι κινεζοι σε αυτοι δρουνε συντηρητικα τηρουμενων των αναλογιων
Mar 13 22:58:03
camubi
τρέμουν δεν τρέμουν πάντως η θεωρία είναι ότι επειδή τα επόμενα 5 χρόνια λόγω των διαφόρων μετασχηματιστικών καταστάσεων δεν θα είναι πολύ καλά οικονομικά οπότε δεν χάνουν και πολλά αν
Mar 13 22:58:04
camubi
τραβήξουν το χαρτί της Ταϊβάν
Mar 13 22:58:11
Lobito_VJ23
κι αποϊδεολογικοποιημένα, αυτό το κάνει πολύ ντεκαβλέ
Mar 13 22:58:28
waste
camubi: το χαρτι της ταιβαν ειναι μια αμερικανικη εφευρεση
Mar 13 22:58:53
camubi
Ο βρεγμενος την βροχή δεν την φοβάται
Mar 13 22:58:57
waste
για την ακριβεια ειναι μια αμερικανικη εφευρεση που υπαρχει απο το 1950
Mar 13 22:59:04
Lobito_VJ23
στο θέμα Ταϊβάν οι Κινέζοι είναι ώριμο φρούτο, αλλά δεν θα βάλουν τπτ τζιζ όπλα εκεί οι Αμερικάνσκι;
Mar 13 22:59:08
waste
ποιος ειναι ο βρεγμενος στη συγκεκριμενη περιπτωση?
Mar 13 22:59:28
waste
οταν ο μακαρθουρ εκανε παρομοια καουμποιλικια
Mar 13 22:59:57
Lobito_VJ23
πες μας για τα 300 εκατομμύρια τώρα
Mar 13 23:00:03
camubi
Οι Κινέζοι ;
Mar 13 23:00:15
waste
οι κινεζοι ειναι οι βρεγμενοι?
Mar 13 23:00:17
waste
λολ
Mar 13 23:00:33
waste
ερχεται υφεση στην κινα?
Mar 13 23:00:38
waste
ή στη δυση?
Mar 13 23:00:38
so_what
αποκλειεις να εχουν αποθρασυνθει απο το το οτι εκαναν μαγκιες στην αυλη της ρωσιας, και να κανουν το ιδιο και στην κινα?
Mar 13 23:01:12
waste
so_what: η διαφορα των δυο ειναι οτι οι πρωτοι αυτοδιαλυθηκαν το 1990 και απο τοτε προσπαθουν να μαζεψουν τα ασυμαζευτα
Mar 13 23:01:22
camubi
Η Κίνα δεν θα χάσει τις δυτικές αγορές;
Mar 13 23:01:26
waste
οι δευτεροι δεν διαλυθηκαν ποτε οποτε δεν υπαρχει πολυς χωρος για μαγκιες
Mar 13 23:01:48
waste
το ερωτημα ειναι ποιος εχει περισσοτερη αναγκη? η κινα τις δυτικες αγορες ή οι δυτικες αγορες την κινα ;)
Mar 13 23:02:26
waste
η κινα καθε μερα που περνα κερδαει διοτι ολη η παγκοσμιοποιηση ειναι στημενη ετσι ωστε να κερδαει αυτη
Mar 13 23:02:36
waste
(και οι ελιτ της δυσης που επενδυσαν σε αυτη)
Mar 13 23:02:56
waste
εδω και μερικα χρονια οι αμερικανσκι εχουν αποφασισει οτι δεν τους συμφερει πια αυτο
Mar 13 23:03:23
waste
αλλα δεν εχουν καποιο μαγικο τροπο να το αλλαξουν, ασε που οι ελιτ τους συνεχιζουν να παιζουν το παιχνιδι
Mar 13 23:03:43
waste
δηλαδη μπορει η apple να γραφει designed in palo alto california, αλλα στην κινα παραγεται ;)
Mar 13 23:03:46
Lobito_VJ23
υπάρχει ελίτ που να θέλει να συμμαχήσει με τους αποκάτω;
Mar 13 23:03:54
waste
ο τραμπ :)
Mar 13 23:04:05
Lobito_VJ23
δεν είναι ελίτ ακριβώς
Mar 13 23:04:10
Lobito_VJ23
αλλά παραφωνία
Mar 13 23:04:16
waste
παντα υπηρχουν ελιτ που ηθελαν να συμαχχισουν με τους αποκατω
Mar 13 23:04:25
Lobito_VJ23
εκτός κι αν είναι μέρος, έστω μειψηφικό μέρος της ελίτ
Mar 13 23:04:30
Lobito_VJ23
αλλά μάλλον χάνει 10-0
Mar 13 23:04:31
waste
οι αποκατω προσφερουν απεριοριστες σδυνατοτητες ανελιξης :)
Mar 13 23:04:34
camubi
και γιατί το θέλει αυτό;
Mar 13 23:04:40
waste
ο τραμπ?
Mar 13 23:04:44
camubi
Ναι
Mar 13 23:04:48
Lobito_VJ23
το απάντησε
Mar 13 23:04:49
waste
διοτι του εκαναν πλακα οι δημοκρατικοι
Mar 13 23:04:52
Lobito_VJ23
μόνος του
Mar 13 23:04:54
waste
ο μπαμιας αυτοπροσωπος
Mar 13 23:05:17
waste
και γιατι καταλαβε ποσο ευκολο ειναι να παρεις μαζι σου τους αποκατω
Mar 13 23:05:27
waste
καθως κανεις αλλος δεν τους εδινε σημασια
Mar 13 23:05:49
waste
θέλει πολυ ο ανθρωπας να καβαλησει το καλαμι στα 70φευγα του?
Mar 13 23:06:11
waste
να ειναι ο σωτηρας της μισης αμερικης?
Mar 13 23:06:24
waste
ποσοι το εοχυν καταφερει αυτο τα τελευταια 50 χρονια ?
Mar 13 23:06:46
camubi59
4 χρόνια ήταν πρόεδρος
Mar 13 23:06:55
camubi59
Δεν άλλαξε κάτι
Mar 13 23:07:00
waste
λολ
Mar 13 23:07:04
waste
αλλαξαν τ παντα :)
Mar 13 23:07:10
camubi59
Παραγωγικά
Mar 13 23:07:14
waste
ααααααα
Mar 13 23:07:16
waste
ε καλα
Mar 13 23:07:32
waste
θα το κανουν οι δημοκρατικοι :)
Mar 13 23:07:52
waste
δεν νομιζω οτι θα μπορεσουν να το κανουν ακριβως διοτι οι ηπα δεν ειχαν ποτε καλη παραγωγη
Mar 13 23:08:05
waste
αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα το προσπαθησουν
Mar 13 23:08:16
waste
και οτι τα πουτανακια δεν θα πληρωσουν τον λογαριασμο
Mar 13 23:08:39
waste
ουτε οι γερμανοι εχουν κανενα καλο γραφειοκρατικο συστημα αλλα το εξηγαγαν σε ολη την ευρωπη
Mar 13 23:08:41
camubi59
Δεν έχουν υποδομές
Mar 13 23:09:12
DutchMountains
βυθισαν οι κινεζοι με τους ρωσους καποιο υποβρυχιο? ακουσατε τιποτις?
Mar 13 23:09:14
waste
πρακτικα καθε νομοσχεδιο που ακουω στην ελλαδα απο το 2011 και μετα ειναι μια αντιγραφη καποιου γερμανικου νομου
Mar 13 23:09:15
camubi59
Εδω κάποιος είπε ότι και στην Αμερική γίνονται παρόμοιες τραγωδίες με τρένα ως δικαιολογία
Mar 13 23:09:52
Lobito_VJ23
όχι ντατς ακόμη, γιατί;
Mar 13 23:10:00
rolan
camubi59, τα τραια στην αμερικη ειναι μαλλον χειροτερα απο τα δικα μας
Mar 13 23:10:05
waste
DutchMountains: δεν ηταν μια "ειδηση" που μας ειχες βαλει πριν κατι μηνες?
Mar 13 23:10:31
DutchMountains
ο ρικαρντσ το αναφερει σε καποιο καποιο απο τα μαιλ του..
Mar 13 23:10:32
waste
rolan: αλλα τα δικα μας ειναι χειροτερα απο τα βρετανικα ή όχι?
Mar 13 23:11:00
waste
ποιος ειναι ο ρικαρντς?
Mar 13 23:11:04
rolan
μια φορα εχω μπει σε βρετανικο, 30 χρονια πριν, δεν ξερω
Mar 13 23:11:15
geospeck
Τεκη, λογκ απο το προηγουμενο irc δεν θα ανεβασεις;
Mar 13 23:11:17
waste
και ειναι το ιδιο υποβρυχιο που μας εβαλες την αλλη φορα?
Mar 13 23:11:19
DutchMountains
πριν μηνες ηταν το περιστατικο οπου επιδιωρθωναν καποιο στο αμερικα..
Mar 13 23:11:27
waste
θα νομιζα οτι το εχω ανεβασει geospeck
Mar 13 23:11:44
geospeck
:D
Mar 13 23:11:50
so_what
Jim Rickards, τραμπικος doomer
Mar 13 23:12:12
camubi59
Και δεν έχουν πρασινίσει την οικονομία αρκετά
Mar 13 23:12:28
DutchMountains
οχι.. για αλλο λεει τωρα..στα πεταχτα που ειδα στο εμαιλ..
Mar 13 23:12:38
DutchMountains
το προηγουμενο δεν ηταν απο αυτον
Mar 13 23:12:45
waste
βρε κουτα εδω ο σολτς υποσχεται αυξηση αεπ της γερμανιας που εχουμε να δουμε απο τα 50σ.
Mar 13 23:12:51
waste
αληθεια το ειπε
Mar 13 23:13:08
DutchMountains
ο ρικαρντς ειναι exCIA..
Mar 13 23:13:53
camubi59
Θα πουλήσει λεοπαρντ στην Ουκρανία
Mar 13 23:13:54
DutchMountains
αναλυτης.. βγαινει και bloomberk NBC klp..
Mar 13 23:14:01
camubi59
Η αναλενα
Mar 13 23:14:38
camubi59
Αφιλοκερδώς
Mar 13 23:14:46
rolan
οψιονς για λεοπαρντ μπορει να πουλησει, τα ιδια τα λεοπαρντ...
Mar 13 23:15:23
waste
ακριβως
Mar 13 23:15:44
waste
τα λεοπανρτ θα αρχισουν να κανουν μπουμ και παει το καλο τους ονομα
Mar 13 23:15:52
waste
αλλα βρε κουτα το ειπε λογω πρασινης αναπτυξης ;)
Mar 13 23:16:17
rolan
πρασινα δεν τα βαφουν τα λεοπαρ;