Feb 13 20:16:23
waste
tsov: εχω ερωτηξη
Feb 13 20:16:30
waste
Lobito_VJ23: και για εσενα ισχυει αυτο :)
Feb 13 20:17:01
Lobito_VJ23
ξύπνα τον
Feb 13 20:17:37
waste
λοιπόν σήμερα αποφάσισα να ολοκληρώσω την πραγματεία μου πάνω στους γωνιακούς τροχούς :) είχα μαζέψει 6-7 χαλασμένους εδώ και μερικούς μήνες και τους κοίταζα στα μάτια μέχρι να ωριμάσουν
Feb 13 20:18:15
waste
ε σήμερα ωρίμασαν ;)
Feb 13 20:18:28
waste
όλοι είναι metabo που κάνει πιο εύκολα τα πράγματα στις θυσίες :)
Feb 13 20:18:31
athkiaseros
καλησπερα
Feb 13 20:19:21
E_Goldstein
waste α σκοπος ποιος ειναι? Να κανεις κανα 2-3 να δουλευουν?
Feb 13 20:19:42
waste
απλα μηχανήματα, ακόμα κι όταν οι εταιρίες προσπαθούν να τα κάνουν περίπλοκα
Feb 13 20:20:11
waste
E_Goldstein: οσες περισσότερες, τις χρησιμοποιούν σενα σιδεράδικο και χαλάνε μπόλικες :)
Feb 13 20:21:33
waste
το ερωτημα μου είναι , πότε καταλαβαίνεις ότι θέλει άλλαγμα το ρουλεμαν αν δεν κάνει θόρυβο, δηλαδή πόσο του επιτρέπεται να παίζει??
Feb 13 20:21:41
waste
ε Lobito_VJ23 ??
Feb 13 20:21:52
waste
tsov: Καλε ξύπνα :)
Feb 13 20:22:10
Lobito_VJ23
you are soulless to begin with
Feb 13 20:22:28
Lobito_VJ23
τώρα γι'αυτό που ρωτάς μπορείς να δεις τι ρουλεμαν είναι και να βρεις τα specs
Feb 13 20:22:38
Lobito_VJ23
αλλά θα είναι κινεζιά
Feb 13 20:22:43
Lobito_VJ23
οπότε δεν θα βρεις
Feb 13 20:22:55
waste
ειναι κλασικα νουμερα 608, 626 κλπ
Feb 13 20:23:28
waste
αλλα με το συμπαθειο πως θα μετρήσω τα specs σενα ρουλεμάν που ειναι φορεμένο?
Feb 13 20:23:50
waste
οι περισσότερες είχαν ηλεκτρολογικά προβλημάτα ετσι κι αλλιως :)
Feb 13 20:24:38
waste
το χειρότερο μου ήταν κάτι διακοπτες που αντί για απλοί διακόπτες είχαν μεσα και ενσωματωμένο soft-start, αντε να καταλαβεις αν εχει χαλάσει ο διακόπτης ή το μοτερ λολ
Feb 13 20:24:40
Lobito_VJ23
ο θόρυβος έχει να κάνει με ταλαντώσεις
Feb 13 20:24:56
Lobito_VJ23
αν η λειτουργεία δεν έχει ταλαντώσεις μπορεί να είναι σώβρακο αλλά να μην ακούγεται
Feb 13 20:25:07
waste
μερικες εχουν ενα πιο γρατζουνιστο ηχο τολμω να πω
Feb 13 20:25:19
waste
γιαυτο υποψιαστηκα τα ρουλεμαν
Feb 13 20:25:20
E_Goldstein
waste σοφτ σταρτ? NTC?
Feb 13 20:25:42
waste
ειναι αυτο που στην αρχη περιοριζει τα αμπερ για να μην κλωτσαει
Feb 13 20:26:07
waste
οι ηλεκτρικές σκούπες έχουν soft-start για να μη σου ρίχνουν την ασφάλεια υποψιάζομαι :)
Feb 13 20:26:16
Lobito_VJ23
αλλά αν δεν ακούγεται (σε καμία συνθήκη) τότε είναι οκ να είναι ξεχειλομένο λέω εγώ
Feb 13 20:26:19
waste
ξεκινάνε λίγο χαμηλά και παίρνουν φόρα
Feb 13 20:26:34
waste
θενκς λομπ για την τεχνική σου υποστήριξη :)
Feb 13 20:26:35
E_Goldstein
NTC. Τα χρησιμοποιω και εγω στις κατασκευές μου. Οτιδηποτε εχει μοτερ η Μ/Τ που ειναι μεγάλο(ς) θέλει σοφτ σταρτ
Feb 13 20:26:58
waste
μπα οι παλιοι γωνιακοι τροχοι δεν είχαν :)
Feb 13 20:27:19
Lobito_VJ23
τέκη δείξε καμιά εικόνα πλζ
Feb 13 20:27:20
waste
εγω τα χρησιμοποιώ μόνό σε περίπτωση που χτυπάνε την προστασία των μπαταριών τα μοτερ την ώρα που ξεκινάνε :)
Feb 13 20:27:45
E_Goldstein
ναι ε? Δεν ξερω γιατι...Οτιδηποτε πάνω από 200VA αρχίζει και έχει θέμσ
Feb 13 20:28:00
waste
τι θεμα για πες
Feb 13 20:28:46
E_Goldstein
Αυτο οτι ριχνει την ασφαλεια και θελει καποιου ειδους σοφτ σταρτ. Η πιο απλή μέθοδος ειναι με τα NTC που συνηθως είναι σαν φακές
Feb 13 20:29:18
E_Goldstein
μεγάλες ομως φακες :)
Feb 13 20:30:42
waste
και αντεχουν τα NTC τοσα αμπερ?
Feb 13 20:30:53
E_Goldstein
Ναι
Feb 13 20:31:10
waste
χμμ δεν το είχα σκεφτεί ποτε
Feb 13 20:32:43
E_Goldstein
Εχουν αντισταση γυρω στα 8-15 ωμ κρυα και μόλις ζεσταθούν πέφτει σε μιλιωμ
Feb 13 20:33:27
waste
ναι τα ξερω αλλα τα ηξερα μονο για προστασια απο surge current οχι για soft start
Feb 13 20:33:48
waste
εγω για να καταλαβεις καθε φορα που φτιαχνω soft start φτιαχνω ενα τετοιο
Feb 13 20:33:50
waste
https://imgur.com/mWzl3Rk
Feb 13 20:34:36
waste
με τον πυκνωτη να καθοριζει ποσο γρηγορα θα το γυρίσει σε φουλ ον :)
Feb 13 20:34:55
waste
κι αυτό miliohm καταναλωνει (το RDSon του mosfter)
Feb 13 20:35:14
waste
αλλα εξαιρετικα πιο περιπλοκο απο ενα απλο NTC :)
Feb 13 20:35:46
waste
χρησιμοποιείς καποια συγκεκριμένα, να τα ψωνίσω στην επομενη παραγγελιά μου από το αλιεξπρες??
Feb 13 20:35:59
waste
Lobito_VJ23: για εσενα https://imgur.com/nRxkg3s
Feb 13 20:36:04
E_Goldstein
Ναι σωστά, αλλά και το NTC μια χαρά είναι. Εγω το έχω στους ενισχυτές που φτιάχνω για aoft start και ειναι μια χαρά (το χρησιμοποιω βεβαια και για σύνδεση γειωση 0V)
Feb 13 20:36:28
waste
συνδεση γειωση??
Feb 13 20:36:56
waste
ως current surge protector??
Feb 13 20:37:28
E_Goldstein
Ναι δε συνδέω το 0V του ενισχυτή με τη γη γιατί εχω ground loops. Σωστα για προτεξιον
Feb 13 20:38:08
waste
οποτε συνδέεις το ground του κυκλωματος με ενα NTC κι απο εκεί στη γειωση??
Feb 13 20:38:13
waste
ενισχυτές έχω πάψει να προσπαθώ να φτιάξω ειναι πολυ black magic για τα γούστα μου
Feb 13 20:39:03
Lobito_VJ23
τέκη, οι φίλοι σου οι Ουρουγουανοί στο έστειλαν;
Feb 13 20:39:06
E_Goldstein
Οποτε βαζεις ένα NTC και εχεις elevation 8 ωμ. Οπότε κοβεις ground loops και αν συμβει κατι ανοιγει το NTC
Feb 13 20:39:21
waste
πολυ elegant :)
Feb 13 20:39:32
waste
αλλα εμεις στα σπιτια μας δεν εχουμε γειωση οποτε...
Feb 13 20:39:34
waste
λολ
Feb 13 20:39:56
E_Goldstein
αληθεια??? που στο βερολινο εννοεις?
Feb 13 20:39:56
waste
οχι Lobito_VJ23 εγω την τραβηξα στην ουρουγουαη ηταν ενα ψαραδικο οπως βλεπεις :)
Feb 13 20:40:17
Lobito_VJ23
έφαγες ψάρια εκεί;
Feb 13 20:40:18
waste
E_Goldstein: ε ναι τα περισσότερα σπιτια δεν ειναι καινουργια οποτε δεν εχουν γειωση στα καλωδια παραμονο στην κουζινα
Feb 13 20:40:31
waste
Lobito_VJ23: οχι προτιμουσα τα βοδακια :)
Feb 13 20:40:33
E_Goldstein
μαλιστα... ενδιαφερον...
Feb 13 20:40:41
Lobito_VJ23
σε αρέσουν τα ψάρια γενικώς;
Feb 13 20:40:45
waste
E_Goldstein: συνηθισμένο
Feb 13 20:40:50
waste
ναι αμε λομπ :)
Feb 13 20:41:02
E_Goldstein
Σε αλλη ερωτηση ο saker τελικα για λογους υγειας το κλεινει το μαγαζι? Το ρωτησε κι η Καλλονη
Feb 13 20:41:27
Lobito_VJ23
περίεργο όνομα για ψαράδικο, αλλά ίσως έχει λόγο, θα μάθεις όταν ξαναπάς για να βάλεις τα τούβλα
Feb 13 20:41:30
L_ami
OYROYGOYH EQ https://www.ereportaz.gr/ourougouai-se-synagermo-i-aeroporia-gia-atia-se-schimatismo/
Feb 13 20:41:50
waste
E_Goldstein: κι εγω αγχωνομουν με την μη υπαρξη γειωσης μεχρι που ενας 60χρονος ηλεκτρολογος μου εβαλε τα γυαλια :)
Feb 13 20:42:12
waste
παλια που δουλευα ως αιτις (δεητζης οχι ηλεκτρολογος)
Feb 13 20:42:48
Lobito_VJ23
L_ami η Ουρουγουάη δεν έχει καταδιωκτικά! και με χαρταετό τους μπομπαρδίζεις αν θες
Feb 13 20:42:58
waste
δεν εχει αεροπορια βασικα λολ :)
Feb 13 20:43:27
waste
του γκρινιαζα οτι δεν είχαν γειωση η πριζες και μου λεει τι τη θελεις?
Feb 13 20:43:33
waste
του λεω μα μου
Feb 13 20:43:48
waste
"αιντε κακομοιρη και σας σπουδάζουμε και στα πανεπιστημια"
Feb 13 20:44:24
waste
πες μου ρε ξεφτέρι πως θα σε χτυπήσει το ρεύμα μεσα στο σπιτι , με τι θα κανεις κυκλωμα ?
Feb 13 20:45:00
waste
και μετα απο περίσκεψη το βούλωσα :)
Feb 13 20:45:35
waste
ολες οι παλιες πολυκατοικιες δεν εχουν γειωσεις στις πριζες εκτος κι αν εχουν περασει καινουργια καλωδια που δεν ειναι συνηθες
Feb 13 20:45:52
waste
και στην αθηνα δηλαδη το σπιτι που μεναμε που ηταν του 60 δεν ειχε παραμονο στην κουζινα
Feb 13 20:47:21
waste
E_Goldstein: ναι το κλεινει ο saker το μαγαζι, γιατι δεν το εχω πιασει ακριβως υποψιαζομαι βαρέθηκε κιολας, διότι είναι και λιγο ντραμακουινιτσα εδω που τα λεμε
Feb 13 20:47:37
waste
αλλα μεταξύ μας καιρο είχα να διαβάσω κατι καλό από δαύτον
Feb 13 20:48:03
waste
αντίθετα διαβασα πολλά καλά από αυτόν εδω που καπου εκει τριγυρω τον είχα πετύχει
Feb 13 20:48:09
waste
https://bmanalysis.substack.com/p/war-update-dedicated-to-slavyangrad?utm_source=twitter
Feb 13 20:48:24
waste
αυτό είναι και ωραιό γιατι είναι kerbal space program :)
Feb 13 20:48:38
E_Goldstein
waste αν και ηλεκτρολογος μηχανικος δεν το εχω ψαξει ε περιπτωση που δεν εχει γειωση τι γινεται... Ξερω τι γινεται οταν εχει... Τεσπα... Για τον saker εχεις δικιο αλλα εγω απο εκει ακουγα και την απο
Feb 13 20:48:39
E_Goldstein
εκει αποψη δεν ειχα ψαξει παραπανω
Feb 13 20:49:10
waste
γενικα αυτός ο τύπος είναι πολύ καλός στον τρόπο που σκεφτεται και ειναι πιο αισιοδοξος απο εμενα (οποτε μου αρεσει ακομα περισσότερο)
Feb 13 20:49:47
waste
E_Goldstein: εγω το σκεφτηκα τοτε με τον δεητζη ξερεις ειναι απο τα μαθηματα που σου μενουν γιατι με δουλευε για μηνες μετα :)
Feb 13 20:49:52
Lobito_VJ23
τι το kerbal έχει;
Feb 13 20:50:09
waste
Lobito_VJ23: Kessler
Feb 13 20:51:08
waste
E_Goldstein: ε βασικα για να σε χτυπήσει το ρεύμα ενώ έχεις πιάσει τη φάση, θα πρέπει ή να πιάσεις τη σωλήνα του νερού, ή να ξύσεις κανένα καλοριφέρ με το αλλο χερι
Feb 13 20:51:30
Lobito_VJ23
θέλει Euro5 και στο εγγύς διάστημα για να μην μας το μολύνουν οι φτηνιάρηδες που μπορούν κι αυτοί να στέλνουν δορυφόρους;
Feb 13 20:51:42
E_Goldstein
waste φανταζομαι για το δουλεμα :) Παντως ειχα δει σχολια δεξια και αριστερά στο ιντερνετ για σπιτια χωρις γειωση και οι άλλοι δεν εφριταν, οπότε σκέφτηκα οτι οκ καποιο κολπο θα εχει και εκει
Feb 13 20:51:44
waste
αλλος τροπος να κάνεις κυκλωμα δεν υπάρχει, εκτός αν πιάσεις και τον ουδέτερο, αλλά τότε εντάξει είναι άλλη περίπτωση η γειωση δεν σε γλυτώνει :)
Feb 13 20:52:19
so_what
Διαβασα ενα πιο προσφατο του bma  (https://bmanalysis.substack.com/p/prospects-for-world-war-3-dedicated)
Feb 13 20:52:48
so_what
και μου φανηκε οτι εγραψε χιλιαδες λεξεις για πραγματα που εχουμε διαβασει παντου αρκετες φορες
Feb 13 20:52:53
waste
ok so_what θα το διαβασω
Feb 13 20:53:09
waste
μα κανεις δεν ξέρει κάτι εξτρα
Feb 13 20:53:39
waste
αυτό που μου αρέσει σε αυτόν τον τύπο είναι ότι τα κατηγοριοποιεί πολύ καλά, τους βάζει προτεραιότητες που για εμένα τουλαχιστον βγαζουν νοημα
Feb 13 20:53:46
waste
και είναι και αισιοδοξος :)
Feb 13 20:54:09
waste
και τα δυο πρωτα απο τα τρια ειναι πολυ σημαντικα
Feb 13 20:54:11
so_what
το αρθρο που εβαλες δεν το διαβασα, οποτε πιθανως να ειναι καλυτερο απο το αλλο
Feb 13 20:54:32
waste
διοτι οι πληροφοριες ειναι πολλες, το θεμα ειναι να τις ιεραρχησεις
Feb 13 20:56:00
waste
κι αυτός είναι λιγο συμπαθούλης αντιπουτινισκος ψεκασμενος https://edwardslavsquat.substack.com/
Feb 13 20:56:21
waste
η θεση του ειναι λιγο πολυ οτι η ρωσια δεν διαφερει και πολυ απο τη δυση :)
Feb 13 20:56:44
so_what
ναι φιλος του anti-empire, λεει οτι ο πουτιν ειναι αλλο ενα εργαλειο του WEF
Feb 13 20:57:14
waste
so_what: ναι ειναι λιγο υπερβολικος για τα γουστα μου αλλα ενταξει τον καταλαβαινω :)
Feb 13 20:57:23
so_what
σαν τον λαμπρο 😉
Feb 13 20:57:40
waste
οχι διοτι ο πουτιν δεν ηθελε να ειναι φιλος του IMF, αλλα διοτι το IMF δεν τον θέλει για φιλο :)
Feb 13 20:57:51
waste
κι αυτό ο τύπος δεν το έχει πιασει ακόμα :)
Feb 13 20:58:00
Lobito_VJ23
σίγουρα η δύση είναι beacon (πολλοί θένε να την μοιάσουν, έστω σε κάτι)
Feb 13 20:58:25
Lobito_VJ23
αλλά δεν νομίζω πως όταν είσαι στην Ρωσία νοιώθεις την ίδια ομοιότητα που νοιώθεις όταν είσαι στην δυτική Ευρώπη
Feb 13 20:58:41
Lobito_VJ23
ίσως όλη η ανατολική ευρώπη έχει ομοίοτητες
Feb 13 20:59:58
so_what
παντως και οι δυτικοι φιλορωσοι αναλυτες, συνηθως καταληγουν σε cheerleading
Feb 13 21:00:05
so_what
οτι κανει η ρωσια ειναι σοφο
Feb 13 21:00:24
waste
ναι μωρε γιαυτό πρεπει να διαβαζεις κριτικα :)
Feb 13 21:01:06
waste
αλλα ο πυχης ειναι χαμηλα πια, αν αυτος που γραφει δεν ανηκει στο clown world και μιλαει λιγο αυτονοητα του φιλαμε τα ποδια
Feb 13 21:01:57
Lobito_VJ23
ναι δυστυχώς γίναμε αρκετά αυτιστικοί
Feb 13 21:02:24
Lobito_VJ23
θέμε να προστατεύσουμε λίγα ο καθένας άλλωστε
Feb 13 21:02:32
Lobito_VJ23
με έμφαση στο λίγα
Feb 13 21:02:39
poplar
https://www.breakingnewsbot.com/
Feb 13 21:03:03
poplar
το extreme right: THE PLAN: By this time in 2025, most remaining humans will be bug-eating transgenders connected to a transhumanist super computer
Feb 13 21:03:16
poplar
extreme left: Super Bowl 2023: Twitter Reacts To Rihanna's Halftime Show & Return To Performing!
Feb 13 21:03:43
ftero
αργησα λιγο να τον πετυχω γτ ειναι παλιος αλλα βρηκα εναν αξιοπρεπη κατεμε..james corbert
Feb 13 21:04:15
waste
poplar: σκετος θορυβος
Feb 13 21:05:01
poplar
παίρνεις ιδέα του τί διαβάζει ο κόσμος
Feb 13 21:05:14
poplar
για να ενημερωθεί
Feb 13 21:05:22
waste
poplar: οχι το αναποδο, φτιαχνεις εναν φανταστικο κοσμο για το τι διαβαζει ο κοσμος :)
Feb 13 21:05:24
L_ami
http://monumenttotransformation.org/atlas-of-transformation/html/s/self-colonization/the-self-colonizing-metaphor-alexander-kiossev.html
Feb 13 21:05:37
waste
poplar: και στην ουσια τα διαβαζεις εσυ για να "γελασεις"
Feb 13 21:05:42
poplar
αυτά τα sites έχουν επισκεψιμότητα, αλλιώς δεν θα υπήρχαν
Feb 13 21:05:49
waste
poplar: μπουρδες
Feb 13 21:06:09
waste
poplar: και οι δηλωσεις του λευκου οικου εχουν επισκεψημοτητα
Feb 13 21:06:24
waste
τι ειναι τουτο αμι?
Feb 13 21:06:25
poplar
βλέπεις το σπιν απο τα δύο άκρα
Feb 13 21:07:04
waste
poplar: βλεπεις ΕΝΑ σπιν απο τα δύο ακρα το οποιο το διαλεξαν για εσενα το μποτ καλη σου τυχη αν αυτο το σπιν ειναι το "σωστο"
Feb 13 21:07:36
ftero
lami η ελλαδα ανηκει στο παραδειγμα του αρθρου; (αρχη ειμαι ακομα)
Feb 13 21:07:42
waste
το βασικο που κανει ειναι να δειξει ποσο "νορμαλ" είσαι εσύ σε σχεση με τους "τρελους"
Feb 13 21:07:50
L_ami
κατι για την ακτινοβολια της δυσης πολυχρονεμενε... ο τυπος ειναι ρωσος εμιγκρες που λιγο μετα τον β ππ ανελαβε μια μεγαλη υπηρεσια του εξωτερικων της φραντσιας, σουπερ θεωρητικος. η εννοια της αυτοαποικιοποησης μαλλος δικη του ειναι
Feb 13 21:08:00
poplar
αφού έχει ολόκληρο φάσμα, εκατοντάδες πηγές
Feb 13 21:08:32
L_ami
για τον λομπι που εγραψε πως ολοι θελουν να μοιασουν στη δυση
Feb 13 21:09:10
Lobito_VJ23
σε κάτι L_ami, όχι σε όλα
Feb 13 21:09:15
Lobito_VJ23
cherry picking
Feb 13 21:12:38
Kaligoulaa
σε ποιον αρεσε το Square  να δει και το Tar
Feb 13 21:12:58
waste
α ναι να θυμηθω να το κατεβασω κι αυτο :)
Feb 13 21:13:02
Kaligoulaa
πιο υπουλο αυτο
Feb 13 21:13:05
poplar
πολύ over the top το tar
Feb 13 21:15:27
guesttt
She calls it like she sees it το Ταρ
Feb 13 21:15:52
poplar
το banshees of insherin είναι καλό
Feb 13 21:15:53
waste
ποια ειναι η υποθεση?
Feb 13 21:17:03
poplar
διάσημη γυναίκα μαέστρος τρελένεται απο τη φήμη
Feb 13 21:17:54
waste
λολ δεν ακουγεται και πολυ δελεαστικο ;)
Feb 13 21:17:57
Kaligoulaa
Μια μαεστρος στη συμφωνικη ορχηστρα του Βερολινου απ τους ουρανους στην πτωση της, χονδικα για να πουνε κατι περαοτερω
Feb 13 21:18:06
Kaligoulaa
Μη πουμε
Feb 13 21:18:10
MakT
Γειά σας παίδες!
Feb 13 21:19:07
Kaligoulaa
Κανεις δεν τρελαινετε poplarθα διαφωνησω
Feb 13 21:19:12
MakT
να ευχηθώ καλή χρονιά, έστω κ με καθυστέρηση
Feb 13 21:19:18
waste
καλη χρονια Makt
Feb 13 21:19:23
poplar
οκ, ξεφεύγει
Feb 13 21:19:44
L_ami
δολοφονειται απ τα μυδια διαβασα την υποθεση εγω γιατι ειναι ανκορεκτ η αθλια
Feb 13 21:19:45
Kaligoulaa
ενω οι γυρω της;
Feb 13 21:20:29
L_ami
τεσπα, πρεπει να το κατεβασω κι εγω
Feb 13 21:20:31
Kaligoulaa
δεν λεω περισσοτερα, οταν το δειτε, συζηταμε αν οι βασικες περιγραφες ειναι ουσιωδης για την ταινια
Feb 13 21:20:45
Kaligoulaa
ουσιωδεις
Feb 13 21:21:05
waste
δεν εχει βγει ακομα σε torrent οποτε θα μου παρει λιγο :)
Feb 13 21:21:17
waste
αλλα το σημειωσα, δουλευε και η συγκατοικος μου σε αυτη την ταινια :)
Feb 13 21:21:18
poplar
έχει τορρεντ
Feb 13 21:21:50
waste
poplar: ειμαι τεμπελης εγω το ψαχνω στο YTS μονο λολ :)
Feb 13 21:21:55
poplar
https://pirateproxy.live/torrent/64960512/TAR_(2022)_(1080p_BluRay_x265_HEVC_10bit_AAC_7.1_Tigole)
Feb 13 21:22:05
L_ami
magnet:?xt=urn:btih:2490689c490ec1d44bca15a4e6e866aed51b6ca2&dn=Tar.2022.HDRip.XviD.AC3-EVO[TGx]&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fglotorrents.pw%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.opentrackr.org%3A1337%2Fannounce
Feb 13 21:23:30
MakT
εγώ, ακόμη δεν έχω δει το triangle of sadness :D
Feb 13 21:23:48
waste
ουτε εγω λολ
Feb 13 21:23:51
MakT
κ μιλάνε όλοι πια γι' αυτήν την ταινία
Feb 13 21:23:58
waste
αντε οκ ανοιγω τον σερβερ να την κατεβασω :)
Feb 13 21:24:04
MakT
λες κ είναι έτοιμη για 15 όσκαρ
Feb 13 21:24:23
Kaligoulaa
επειδη ειναι one woman show υποκριτικα
Feb 13 21:24:34
Kaligoulaa
Γι αυτο μιλανε για οσκαε, δεν νομιζω για το σεναριο της
Feb 13 21:25:07
Kaligoulaa
Ευκολακο για Μπλανσετ θεωρω ο ρολος, εμπειρη ενω στο Σουηδικο δνε ητανε τοσο
Feb 13 21:25:18
Kaligoulaa
οι ηθοποοιοι
Feb 13 21:25:36
DutchMountains
https://www.theamericanconservative.com/this-time-its-different/
Feb 13 21:25:51
dongtp
Αρπαχτη του netflix;
Feb 13 21:26:09
poplar
είναι οσκαρική η ερμηνεία της μπλανσετ (υπερβολική για εμένα)
Feb 13 21:26:29
waste
lol το triangle of sadness δεν υπαρχει ουτε στο piratebay
Feb 13 21:27:06
waste
dongtp: ποια ειναι η αρπαχτη?
Feb 13 21:27:28
waste
και σε αντίθεση με τι?? εννοω κανει το νετφλιξ μη αρπαχτες??
Feb 13 21:27:29
poplar
τεμπέλα τέκη https://torrentgalaxy.mx/torrent/15214404/Triangle-of-Sadness--2022--1080p-H264-iTA-EnG-AC3-5-1-Sub-iTA-EnG-NUEnG-AsPiDe-MIRCrew
Feb 13 21:28:04
MakT
Dutch ο McGregor είναι ψέκας τραμπίκος δεν μετράει τι λέει
Feb 13 21:28:16
waste
ελαμουντε
Feb 13 21:28:19
dongtp
Μηπως το εχει στο 1337x;
Feb 13 21:28:47
L_ami
magnet:?xt=urn:btih:ed4980a8c7c761bef97d2e733acbb36ad33f9ca4&dn=Triangle%20Of%20Sadness%20(2022)%20[1080p]%20[WEBRip]%20[5.1]%20[YTS.MX]&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.publicbt.com%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Fglotorrents.pw%3A6969%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.openbittorrent.com%3A80%2Fannounce&tr=udp%3A%2F%2Ftracker.opentrackr.org%3A1337%2Fannounce
Feb 13 21:28:49
waste
dongtp: γιαυτο εγω μενω μονο στο YTS για να μην ψαχνω απο εδω και απο εκει, δεν ειναι οτι βλεπω πολλες ταινιες αλωστε λολ
Feb 13 21:28:50
waste
:)
Feb 13 21:29:27
Kaligoulaa
καλα μη αγχωνεστε, δεν ειναι και το "Αποκαλυψη τωρα' η ταινια , καποιαστιγμη θα βγει χαχαχα
Feb 13 21:29:32
waste
μας βομβαρδιζει ο αμι :)
Feb 13 21:30:04
L_ami
ελα τα μγκνετ ειναι οι ταινιες απ τον γκικα
Feb 13 21:30:24
L_ami
(γ)κικας
Feb 13 21:30:28
waste
εντωμεταξυ πως το βρηκες απο το yts οταν δεν το εχει το σαιτ τους??
Feb 13 21:31:30
Kaligoulaa
Αληθεια , μουσικη ελληνικη σε τορρεντ υπαρχι πουθενα καπου κατι;
Feb 13 21:32:11
Kaligoulaa
Εννοω κανενα παλαιο δισκο, πχ Χατζηδακι λεμε τωρα
Feb 13 21:32:42
waste
χμμμ ειχα το team of greekz παλια ως τορενταδικο αλλα δεν μπαινω συχνα
Feb 13 21:32:59
L_ami
τωρα θα σας βομβαρδισω με σουαχιλι νυχτεριδα για καληνυχτες https://en.wikipedia.org/wiki/Popobawa (λα τα εχει ο γκικας καλι)
Feb 13 21:33:05
L_ami
ολα
Feb 13 21:33:32
poplar
http://www.slsknet.org/news/ για μουσική
Feb 13 21:34:16
waste
Kaligoulaa: https://www.greek-team.cc/index.php
Feb 13 21:34:37
waste
για καποιο λογο δεν μπορω να σου στειλω προσκληση οποτε δες αν μπορεις να γραφτεις
Feb 13 21:35:10
poplar
στο soulseek έχει τα πάντα απο χατζιδάκη
Feb 13 21:35:21
waste
ναι αλλα το soulseek ειναι μανουρα
Feb 13 21:35:23
Kaligoulaa
Οκ, θα δω, γιατι εδω απο κινητο δεν βγαζω ακρη τωρα
Feb 13 21:35:30
waste
πρεπει να δωσεις πονο κ
Feb 13 21:35:39
poplar
μπα, δε χρειάζεται τίποτα
Feb 13 21:36:06
waste
αν βρεις καλο χρηστη να leech ναι δεν χρειαζεται αλλιως μαζευεις σαβουρα και ελπιζεις
Feb 13 21:36:52
poplar
έκανα μια αναζήτηση για χατζιδακι και βρήκα δεκάδες χρήστες
Feb 13 21:37:03
dongtp
Τα ελληνικα δεν εχουν καλη ποιοτητα ηχου
Feb 13 21:37:22
waste
ναι βρε δεν ειναι αυτο το προβλημα, το προβλημα ειναι οτι θα βρεις 5 κομματια απο εναν και 10 απο αλλον και εναν δισκο απο εναν τριτο κλπ
Feb 13 21:37:32
dongtp
Ηχογραφησεις απο συναυλιες, πανηγυρια, κινητα, κλπ
Feb 13 21:37:35
waste
οποτε μετα θελει κεντημα να βρεις ποια ειναι τα καλα ποια ειναι ολοκληρα κλπ
Feb 13 21:37:36
poplar
σε flac κιόλας
Feb 13 21:37:51
L_ami
xexexe καλο βραδυ
Feb 13 21:38:07
waste
ενω για εμας τους τεμπεληδες στα τορενταδικα κατεβαζεις τη δισκογραφια και βλεπεις :)
Feb 13 21:38:09
poplar
όχι ρε, είναι συλλέκτες όλοι αυτοί, έχουν τα πάντα
Feb 13 21:38:09
Kaligoulaa
Καλο βραδυ λαμι, μολις ξεκινησα το  Ισπανο σου με τα αμαξια
Feb 13 21:38:28
poplar
βλέπεις και το bitrate
Feb 13 21:38:32
waste
poplar: το χρησιμοποιει ενας φιλος μου πολυ, αλλα νομιζω ειναι κι αυτος ψειρας :)
Feb 13 21:39:04
waste
poplar: εγω παντα δεν ειχα πολυ καλη εμπειρια δεν ηταν ασχημο τελικα εβρισκες αυτο που ηθελες συνηθως αλλα πονουσες καπως :)
Feb 13 21:39:04
L_ami
καλι δες το πριβε σου, σε καλη μερια
Feb 13 21:39:08
dongtp
Μπορειτε να κανετε μετατροπη σε mp3 απο βιντεο στο youtube
Feb 13 21:39:30
poplar
αυτό είνια η χειρότερη ποιότητα dongp
Feb 13 21:39:35
waste
dongtp: κι αυτο ποικιλει απο ποιοτητα :)
Feb 13 21:39:43
dongtp
αν ειναι κατι δυσευρετο
Feb 13 21:40:24
waste
εντωμεταξυ ακομα προσπαθω να καταλαβω γιατι το yts.mx στο site του δεν εχει το triangle of sadness ενω το βρηκε ο αμι αλλου λολ :)
Feb 13 21:40:31
dongtp
Poplar στα ελληνικα
Feb 13 21:40:43
poplar
είναι fake waste, χεχε
Feb 13 21:40:53
waste
λες ρε?
Feb 13 21:41:00
dongtp
αλλα ακουγονται καλυτερα
Feb 13 21:41:27
waste
εντωμεταξυ υπαρχει ακομα το kickass torrents?
Feb 13 21:41:36
poplar
όχι
Feb 13 21:41:41
L_ami
και βΑΣΙΛΕΥΕΙ
Feb 13 21:41:43
waste
χμμμ
Feb 13 21:41:49
waste
για πες αμι το λινκ
Feb 13 21:41:58
MakT
το έχουν κλείσει γμτ =L
Feb 13 21:42:03
waste
κι εγω νομιζα πως ειχε πεθανει χρονια τωρα
Feb 13 21:42:22
waste
https://unblockit.bio/
Feb 13 21:42:28
waste
εγω χρησιμοποιω αυτο για να μπαινω :)
Feb 13 21:43:04
dongtp
Βιολογικο
Feb 13 21:43:50
L_ami
stosteila prribe, kalo brady
Feb 13 21:43:50
dongtp
υγιεινο δηλαδη
Feb 13 21:44:16
Kaligoulaa
Περιμενε μισονλεπτο λαμι
Feb 13 21:44:57
waste
κατι υποπτο εχουν ολες αυτες οι παραφυαδες του kickasstorrent ρε γαμωτο θενκς αμι
Feb 13 21:45:50
waste
δηλαδη βγαζει 120 αποτελεσματα για το triangle of sadness οταν τα αλλα τορενταδικα δεν το εχουν ή εχουν ελαχιστες
Feb 13 21:46:23
dongtp
Μηπως δουλευει με ai;
Feb 13 21:47:02
waste
λολ
Feb 13 21:48:58
poplar
DutchMountains είσαι έτοιμος για το CPI αύριο;
Feb 13 21:49:41
Lobito_VJ23
τι
Feb 13 21:49:45
Lobito_VJ23
είναι αυτό;
Feb 13 21:49:52
Lobito_VJ23
consuper price index?
Feb 13 21:49:57
poplar
αμερικάνικος πληθωρισμός λομπ
Feb 13 21:50:05
Lobito_VJ23
ok αυτο
Feb 13 21:50:48
poplar
αμα βγει 0.1% πιο χαμηλός απο το αναμενόμενο οι αγορές θα κάνουν πάρτι (και ο ντατς θα τρέχει να καλύψει τα short του)
Feb 13 21:52:03
poplar
και θα αρχίσει επίσημα το melt up (s&p 6000)
Feb 13 21:52:35
MakT
αφού τα χειραγωγούν poplar δεν έχει πολύ σημασία πλέον
Feb 13 21:53:21
poplar
έχει σημασία για τις αγορές που περιμένουν το pivot της FED
Feb 13 21:53:22
MakT
εδώ, οι δείκτες ανεργείας έχουν γίνει λάστιχο...greek statistics κ στο Αμέρικα
Feb 13 21:53:33
waste
παντου οχι μονο στο αμερικα :)
Feb 13 21:53:41
waste
εδω στη γερμανια εχουμε αναπτυξη (Σχεδον )
Feb 13 21:53:57
MakT
ναι, όντως! 0,1% lol
Feb 13 21:54:01
dongtp
Παντως στην ευρωπη αν αφαιρεσεις τον πληθωρισμο αρνητικο θα ειναι το αποτελεσμα
Feb 13 21:54:02
Lobito_VJ23
γι'αυτό μοσχοπούλησες την κυψέλη
Feb 13 21:54:09
waste
οπως μου ειπε κι ενας φιλος μου οικονομικαριος, μα η ενεργεια δεν συμμετεχει πολυ στο ΑΕΠ (ζντοινγκ )
Feb 13 21:54:23
waste
Lobito_VJ23: ναι δεν παραπονιεμαι :)
Feb 13 21:54:35
Lobito_VJ23
τι θα κάνεις με το βουνό τώρα;
Feb 13 21:54:45
waste
γιαβας γιαβας λομπ
Feb 13 21:54:54
waste
ακομα δεν εχει μπει το μπικικινι στο λογαριασμο μου
Feb 13 21:54:55
poplar
165 τέκη;
Feb 13 21:54:58
MakT
εμένα, πάντως, μο κάνει εντύπωση πως μέχρι οι δημαγωγοί του Μαρινάκη τα λένε ανοιχτά πλέον...
Feb 13 21:55:17
dongtp
Ποιο;
Feb 13 21:55:20
MakT
βρήκα ένα παράδειγμα που μου έκανε εντύπωση
Feb 13 21:55:21
waste
αλλα συναντησα εναν συμβολαιογραφο που ηταν σαν ελληνας παπας που βιαζεται να πει το ευχελαιο
Feb 13 21:55:24
MakT
https://www.youtube.com/watch?v=xa-UMBfHBwg
Feb 13 21:55:52
waste
το χρεος της αμερικης ειναι αδιαφορο
Feb 13 21:56:01
waste
διοτι πληρωνεται σε δολαρια :)
Feb 13 21:56:02
poplar
καλά για το χρέος θα ανεβάσουν το ταβάνι, problem solved
Feb 13 21:56:38
MakT
ναι, αλλά το πληρώνουμε οι ευρωπαίοι
Feb 13 21:56:42
dongtp
Πανε για 30 trillion gdp στα επομενα χρονια
Feb 13 21:56:54
waste
MakT: οι ευρωπαιοι πληρωνουμε την μαλακια που μας δερνει
Feb 13 21:56:58
MakT
τα brics δείχνουν αποφασισμένα να μην μασησουν αυτή τη φορά..
Feb 13 21:57:48
MakT
είναι κ πηχτή κιόλας! ¨)
Feb 13 21:58:17
paka_boom
καλησπέρα
Feb 13 21:58:22
so_what
αφου καθε χρονο σχεδον, θυμαμαι κοντα μια δεκαετια γινεται το ιδιο θεατρακι στις ΗΠΑ με το χρεος, για ποιο λογο το επαναλαμβάνουν?
Feb 13 21:58:28
waste
τα brics δηλαδη ολος ο υπολοιπος κοσμος απλα προετοιμαζται για την καταρρευση μας :)
Feb 13 21:58:29
MakT
γειά σου paka
Feb 13 21:58:50
waste
προκειμουν να μην τους παρουν τα φλοκια
Feb 13 21:59:00
waste
και το κανουν πολυ γρηγορα και ανοιχτα πια
Feb 13 21:59:09
waste
χωρις καν να ειναι επιθετικοι ή κατι αντιστοιχο
Feb 13 21:59:30
waste
ειναι σαν τον λουλα που βγηκε και ειπε, γιατι να στειλω οπλα στην ουκρανια, εγω δεν θελω να συνεχιστει αυτος ο πολεμος λολ :)
Feb 13 21:59:33
MakT
όντως μαζεύουν χρυσό κ μέταλλα σαν ρακοσυλλέκτες σε κατεδάφιση!
Feb 13 21:59:46
waste
αυτο δεν ειναι τοσο σημαντικο
Feb 13 21:59:57
waste
το σημαντικοτερο ειναι οτι ετοιμαζουν εναλλακτικες λυσεις
Feb 13 22:00:23
waste
διμερεις συναλλαγες , ανεξαρτητες (απο τη δυση) υπηρεσιες κλπ
Feb 13 22:00:37
waste
οι ινδοι εχουν βαλει τρελη πλατη σε ολο αυτο με αφορμη το εμπαργκο στην ρωσια
Feb 13 22:00:43
E_Goldstein
waste στις εναλλακτικες λυσεις εχουν προχωρησει περισσοτερο απ' οτι περιμενα, λιγοτερο απ οσο θα επρεπε
Feb 13 22:00:49
waste
θα κλαινε στο σιτι :)
Feb 13 22:01:08
paka_boom
στο σίτι πέφτει πολύ ξύλο
Feb 13 22:01:08
waste
E_Goldstein: σκεψου οτι πριν 2-3 χρονια δεν υπηρχε τιποτα περα απο διμερη swaps
Feb 13 22:01:18
DutchMountains
τι σημασια εχει τι λεει ο λουλα.. και αυτος μετα-τραμπικός ειναι..
Feb 13 22:01:20
waste
ενω τωρα ακους συνεχεια για μηχανισμους
Feb 13 22:01:45
waste
που φυσικα αποδεικνυει οτι πουλεν σαν το swift ειναι απλα software :)
Feb 13 22:01:59
E_Goldstein
Η αληθεια ειναι οτι συνεχεια ακους ανακοινωσεις, αλλα δεν ειμαι σιγουρος ποτε θα δουλεψουν ολα αυτα... Παντως εχει μπει το νερο στο αυλακι
Feb 13 22:02:24
poplar44
η κίνα είναι έτοιμη με το wechat
Feb 13 22:02:37
waste
E_Goldstein: το software θέλει 2-3 μηνες αντε 6
Feb 13 22:02:45
waste
το θεμα ειναι η πολιτικη αποφαση
Feb 13 22:02:53
waste
γιαυτο και λεω οτι δεν βιαζονται και δεν ειναι επιθετικοι
Feb 13 22:02:53
MakT
νομίζω πως ήδη δουλεύουν, γιατί οι Ινδοί για παράδειγμα, ρουφάνε όλο το ρώσσικο αργό για να το πουλήσουν στους ευρωπαίους
Feb 13 22:03:17
MakT
οι εγγλέζοι, για παράδειγμα, είναι στραβομουτσουνιασμένοι με τον Ρίσι
Feb 13 22:03:21
waste
αυτο που ΔΕΝ ξέρω ειναι ποσο οι κινεζοι εχουν μπλεχτει στο ζητημα διοτι ειναι πολυ μουλωχτοι
Feb 13 22:03:44
DutchMountains
poplar.... η τελευταια ομιλια του παουελ.. ήταν ίδια με την τελευταία πριν το οτι ακολούθησε με το 2008..
Feb 13 22:03:52
waste
δεν ακουγεται τιποτα και ειναι πολυ υποπτο διοτι μιλαμε για τον μεγαλυτερο εξαγωγεα του κοσμου
Feb 13 22:04:59
MakT
όντως, έχει πέσει σιγή ασυρμάτου μετά τον τερματισμό των lockdowns
Feb 13 22:05:03
E_Goldstein
@waste και αυτο ειναι ενα απο τα προβληματα, γιατι δεν ειμαι σιγουρος οτι ειναι τελειωμενη υποθεση οτι οι συναλλαγες πλεον ειναι σε ρουβλογουανρουπιες και αντε για ντολαρ
Feb 13 22:05:31
paka_boom
τι είπε δλδ ντατς?
Feb 13 22:05:56
waste
E_Goldstein: αυτο ειναι το ευκολο κομματι της υποθεσης, ακομα κι αν χρησιμοποιεις το δολαριο ως ενδιαμεσο, το προβλημα ειναι να τα εξεις δυο
Feb 13 22:05:57
poplar44
περιστέρι ήταν ο powell
Feb 13 22:06:15
MakT
πάντως, οι αμερικάνοι είναι έτοιμοι να το γυρίσουν το ταμπλό στον ειρινικό, γιατί κάθε 3-4 ημέρες βλέπω βιντεάκια για το πως χάνουν τον πόλεμο των τσίπς! LOL
Feb 13 22:06:23
ftero
o powell περσι ειπε οτι το χρεος ειναι σε μη βιωσιμο δρομο
Feb 13 22:06:23
waste
το πως κανουν το sterilization με τις κυρωσεις
Feb 13 22:06:30
waste
οι ινδοι λενε πχ οτι εχουν προβληματα
Feb 13 22:06:36
waste
οι κινεζοι δεν λενε τιποτα
Feb 13 22:06:43
poplar44
https://www.project-syndicate.org/commentary/china-could-sever-economic-link-with-us-trade-deficit-by-yanis-varoufakis-2023-02?barrier=accesspaylog
Feb 13 22:06:54
DutchMountains
και ο Bernake περιστέρι ήταν..
Feb 13 22:07:22
waste
αλλα οι ινδοι καιγονται να αυξησουν τις εξαγωγες τους στη ρωσια διοτι το ελλειμμα τους εχει εκτοξευθει
Feb 13 22:07:22
ftero
κουτορνιθι αυλοκολακας ηταν
Feb 13 22:07:36
waste
λογω των εισαγωγων πετρελαιου
Feb 13 22:07:59
waste
προσωπικα δεν μου φαινεται τοσο δυσκολο, καποιου ειδους τριγωνικη συναλλαγη ειναι ψωμοτυρι
Feb 13 22:08:25
waste
διοτι αν σκεφτειτε εισαγουν πετρελαιο σε ρουβλια και το πουλανε σε δολαρια/ευρω
Feb 13 22:08:27
dongtp
πολλα μπαλονια στελνουν
Feb 13 22:08:35
dongtp
ενα δεν εφτανε;
Feb 13 22:08:53
waste
και μετα πως θα βρουν ρουβλια στην αγορα περα απο την ΚΤ της ρωσιας, αν εχουν ελλειμμα
Feb 13 22:09:11
waste
υποψιαζομαι για αρχη το κανουν με καποιο credit δηλαδη κρατανε ανοιχτο λογαριασμο
Feb 13 22:09:27
waste
διοτι και για τους ρωσους τα δολαρια και τα ευρω δεν ειναι πια τοσο χρησιμα
Feb 13 22:09:46
waste
δηλαδη δεν υπαρχει μεγαλη ζητηση οπως παλια με το eurodollar
Feb 13 22:10:50
E_Goldstein
@waste το ιδιο μαλλον λεμε, το θεμα ειναι να προσωραει το πραγμα. Οσο για το νομισμα καπου διαβαζα οτι εχουν βρει τη λυση, αλλά δε θυμαμαι γμτ τι ελεγε...
Feb 13 22:10:57
Kaligoulas
δηλαδη καλυτερα να τους διναν ρουπια;
Feb 13 22:11:09
Kaligoulas
οι ευρωπαιοι;
Feb 13 22:11:29
ftero
μπορει να ακουστει ανοητο, αλλα δεν μπορει να κανει διπλωματια με το χρεος των φτωχων χωρων ; πχ να αγοραζει τα ομολογα τους;
Feb 13 22:11:41
ftero
π ειναι ολα ευρω/δολ
Feb 13 22:11:46
waste
ειναι δολαριακο χρεος αυτο φτερο
Feb 13 22:11:52
E_Goldstein
μπορει να ηταν και swaps δε θυμαμαι
Feb 13 22:12:08
waste
E_Goldstein: γιαυτο λεω οτι αν υπαρχει θεληση λυση βρισκεται ευκολα
Feb 13 22:12:13
ftero
ναι με δολ απο ιονδια
Feb 13 22:12:19
dongtp
Η ηπα θα επενδυσει στην νοτια αμερικη αφηνοντας στην ευρωπη την αφρικη που ειναι και πιο δυσκολη περιπτωση;
Feb 13 22:12:28
Kaligoulas
δηλαδη η Ινδια εχει δολαριακο χρεος; και γιατι δεν πληρωνει με αυτα που παιρνει απ τα πετρελααι;
Feb 13 22:12:32
waste
ακομα κι αν μαζευουν οι ινδοι κρεντιτς δολαριων και χρωστανε κρεντις ρουβλιων
Feb 13 22:12:53
DutchMountains
οι κινεζοι ειναι ήδη στη ν. αμερική..
Feb 13 22:13:08
waste
Kaligoulas: το προβλημα ειναι στην αλλη ακρη της συναλλαγης
Feb 13 22:13:18
waste
δηαλδη οι ρωσοι εξαγουν πετρελαιο αλλα τι παιρνουν απο τους ινδους?
Feb 13 22:13:25
μαχη
>
Feb 13 22:13:26
Kaligoulas
τροφη;
Feb 13 22:13:26
waste
γιαυτο και εφτιαξαν τη λιστα με ανταλλακτικα που θελουν
Feb 13 22:13:29
DutchMountains
ganja..
Feb 13 22:13:34
waste
οι ρωσοι
Feb 13 22:13:41
dongtp
δεν βλεπεις τι γινεται με τα εξωγηινα μπαλονια;
Feb 13 22:13:51
waste
dongtp: οχι τι γινεται?
Feb 13 22:13:53
Kaligoulas
βασικα τι εχουν αναγκη τελικα οι Ρωσοι απο προιοντα;;
Feb 13 22:14:01
waste
μπολικα καλιγουλα
Feb 13 22:14:10
Kaligoulas
τα χουν οι Ινδοι ή μπα;
Feb 13 22:14:11
waste
γιατι 20 χρονια τωρα εχουν εκδυτικοπιοηθοι
Feb 13 22:14:20
waste
οι κινεζοι τα εχουν περισσοτεροι οι ινδοι λιγοτερο
Feb 13 22:14:29
waste
αλλα απο τους κινεζους δεν ακουμε κιχ
Feb 13 22:14:38
Kaligoulas
πχ δηλαδη
Feb 13 22:14:40
waste
ενω οι ινδοι ειναι ανοιχτοι του τυπου κανουμε μπιζνες
Feb 13 22:14:40
DutchMountains
οι ρωσοι περνουν οτι θελουν μεσω αρμενίας/καζακσταν κλπ..
Feb 13 22:15:06
DutchMountains
τουρκιας.. και δεν συμμαζευεται..
Feb 13 22:15:17
waste
ναι ντατς το κανουν αυτο
Feb 13 22:15:20
waste
το εκαναν και το 2014
Feb 13 22:15:32
waste
αλλα τωρα ειναι πιο δυσκολο γιατι ειναι πιο μεγαλες οι αναγκες
Feb 13 22:15:34
Kaligoulas
τι παιρνουν  τελικα οι Ρωσοι ακριβως
Feb 13 22:15:56
waste
το πιο κοντινο που μπορεις να βρεις ειναι η λιστα που εστειλαν στους ινδους :)
Feb 13 22:16:32
waste
το θεμα ειναι οτι δεν δειχνουν ακομα να ιδρωνουν ιδιαιτερα
Feb 13 22:17:53
Kaligoulas
oi Ρωσοι ή οι ινδοι;
Feb 13 22:18:04
waste
οι ρωσοι καλε οι ινδοι γιατι να ιδρωσουν
Feb 13 22:18:05
Kaligoulas
(κατσε ψαχνω τη λιστα τωρα, χαχα)
Feb 13 22:18:09
waste
αυτοι τριβουν τα χερακια τους :)
Feb 13 22:18:22
waste
τετοια ευκαιρια δεν την ειχαν δει ουτε στο ονειρο τους :)
Feb 13 22:18:48
waste
οχι μονο κανουν τους ενδιαμεσους αλλα υποκαθιστουν και διαφορες υπηρεσιες της παλαιας βρετανικης αυτοκρατοριας
Feb 13 22:18:56
waste
μιλαμε για το πιο υγρο ινδικο ονειρο
Feb 13 22:19:10
waste
αν είχαν καταφερει να προσγειωσουν και το ρομποτακι στη σεληνη....
Feb 13 22:19:21
waste
δηλαδη το προσγειωσαν :)
Feb 13 22:19:31
waste
αλλα λιγο πιο γρήγορα από' τι επρεπε ;)
Feb 13 22:20:18
waste
υποψιαζομαι οτι τελικα θα φτιαξουν διπλες εταιριες οπως λεμε διπλα βιβλια :)
Feb 13 22:20:29
waste
δηλαδη θα εχεις τις εταιριες που θα κανουν μπιζνες με τη δυση
Feb 13 22:20:32
dongtp
Το αερόστατο της Κίνας πυροδοτεί μια διπλωματική απάντηση από τον Blinken που θυμίζει εντυπωσιακά τις ενέργειες ψυχρού πολέμου 1.0 το 1960, όταν η ΕΣΣΔ κατέρριψε το κατασκοπευτικό μας αεροπλάνο U-2.
Feb 13 22:20:32
dongtp
Αυτό, φυσικά, εισήγαγε την πιο επικίνδυνη φράση του πρώτου ψυχρού πολέμου, με αποκορύφωμα την κρίση των κουβανικών πυραύλων»,
Feb 13 22:20:33
waste
αλλα οχι με τη ρωσια
Feb 13 22:20:45
waste
και τη διπλανη εταιρια που θα κανει μπιζνες με τη ρωσια αλλα οχι με τη δυση ;)
Feb 13 22:21:09
waste
dongtp: το αεροστατο της κινας ειναι κατι παντελως αδιαφορο
Feb 13 22:21:10
dongtp
https://slpress.gr/diethni/telos-oi-exogiinoi-gia-ton-leyko-oiko/
Feb 13 22:21:17
waste
οι μονοι που ασχολουνται μαζι του ειναι οι αμερικανοι :)
Feb 13 22:21:35
DutchMountains
λαθος
Feb 13 22:21:46
DutchMountains
και οι καναδοι χαχαχα
Feb 13 22:21:58
waste
ενταξει ποιος τους μετρα αυτους :)
Feb 13 22:22:25
Lobito_VJ23
προσελήνωση είναι όταν προσεδαφίζεσαι στην σελήνη, η προσγείωση είναι μόνο για την Γη
Feb 13 22:22:37
waste
το αεροστατο ηταν ενα nothing burger που κανεις δεν εχει καταλαβει τιποτα
Feb 13 22:22:51
Lobito_VJ23
κι αυτό θα είναι πρόβλημα για τους ηλεκτρολόγους του διαστήματος που δεν θα μπορούν να έχουν "γείωση"
Feb 13 22:22:52
waste
ακριβως επειδη ολο το ζητημα ειναι μερος του clown world
Feb 13 22:23:01
dongtp
https://www.ot.gr/2023/02/13/diethni/ee-eksetazei-metra-epopteias-ton-influencers/
Feb 13 22:23:02
waste
Lobito_VJ23: σωστος
Feb 13 22:23:02
dongtp
ενω οι ευρωπαιοι ασχολουνται με σοβαρα θεματα
Feb 13 22:23:19
waste
Και οι ευρωπαιοι ανηκουν στο clown world
Feb 13 22:24:14
waste
το γεγονος οτι περασε ολες τις ηπα πριν αποφασίσουν οτι θελουν να το καταρριψουν και η υστερια που ακολουθησε δεν βγαζει κανενα νοημα περα απο εσωτερικη καταναλωση
Feb 13 22:24:36
waste
απο τοτε εχουν καταρριψει αλλα 3-4 :)
Feb 13 22:24:41
waste
UFO :)
Feb 13 22:24:44
Lobito_VJ23
ίσως είναι η γραφειοκρατική αναμπουμπούλα όταν κάτι είναι εκτός πρωτοκόλου
Feb 13 22:25:06
waste
αυτο εξηγει το ποσο αργησε η πρωτη καταρριψη αλλα δεν εξηγει γιατι το εκαναν θεμα :)
Feb 13 22:26:30
Lobito_VJ23
γιατί το σπίναραν τα media
Feb 13 22:26:42
waste
ο λευκος οικος το σπιναρε οχι τα μηδια
Feb 13 22:26:49
waste
τα μηδια κανουν copy paste
Feb 13 22:26:58
Lobito_VJ23
που μπερδεύουν την γραφειοκρατική αναμπουμπούλα με το πραγματικό πρόβλημα
Feb 13 22:27:21
waste
και σε αυτο εμπλεκονται και οι καραβαναδες που την ιδια στιγμη το παιδι τους ξετσουτσουνιαζει ακομα περισσοτερο
Feb 13 22:27:27
waste
https://www.zerohedge.com/geopolitical/elon-musk-defends-spacex-decision-limit-use-starlink-satellite-system-ukrainian
Feb 13 22:27:41
Lobito_VJ23
ο έλον έγινε μεγάλος ψέκας
Feb 13 22:27:55
waste
ο ελον ηταν αυτος που τους εδωσε το starlink
Feb 13 22:27:57
Lobito_VJ23
αλλά τι διάλο, αυτός δεν ήθελε στην αρχή να τους το παρέχει τζάμπα;
Feb 13 22:28:04
Lobito_VJ23
λίγο κωλοτούμπα με φαίνεται
Feb 13 22:28:04
waste
ακριβως
Feb 13 22:28:10
waste
πολυ κωλοτουμπα
Feb 13 22:28:11
Lobito_VJ23
σε λίγο θα πει πως δεν το δίνει σε ναζί
Feb 13 22:28:27
waste
ο μασκ ειναι παιδι του πενταγωνου
Feb 13 22:29:04
Lobito_VJ23
αυτοί οι δυτικοί καραβανάδες είναι οι μεγαλύτεροι φιλειρηνιστές, αλλά μας είναι mindfuck το ότι παίζουν με οπλάκια
Feb 13 22:29:24
waste
ειναι ειρηνιστες γιατι ξερουν ποσο ξεβρακωτοι ειναι
Feb 13 22:29:55
Lobito_VJ23
τι έγινε; αυτοί δεν πιστεύουν στην προπαγάνδα τους;
Feb 13 22:30:27
dongtp
Παντως οι δορυφοροι των αμερικανων ειναι πολυ περισσοτεροι
Feb 13 22:30:39
waste
τι σχεση εχουν οι δορυφοροι?
Feb 13 22:31:00
waste
περα απο πολλες εκατονταδες χιλιομετρα διαφορα στο υψομετρο
Feb 13 22:31:22
waste
τωρα που το σκεφτομαι οι γεωστατικοι ειναι στα 35.000 χλμ :)
Feb 13 22:31:26
dongtp
Θα τους πετυχουν απο την γη;
Feb 13 22:31:46
waste
dongtp: εισαι η γκρετα να υποθεσω?
Feb 13 22:32:01
Lobito_VJ23
οι γεωστατικοί μάλλον είναι πολύ λίγοι (;0
Feb 13 22:32:02
dongtp
υποθεσεις κανω
Feb 13 22:32:13
waste
τετοιου ειδους νοητικες ακροβασιες αυτη μας συνηθιζει :)
Feb 13 22:32:33
waste
Lobito_VJ23: δεν ξερω που παρκαρουν τους στρατιωτικους
Feb 13 22:32:57
waste
αλλα ναι 35Κ χλμ μοιαζει μακρια για να βαλεις κυαλια να βλεπεις
Feb 13 22:32:59
dongtp
οι αμερικανοι αποκλειεις να ξεκινησουν κατι τετοιο;
Feb 13 22:33:28
Lobito_VJ23
τα 35.000 χλμ είναι πολύ μεγάλη απόσταση όταν ο ΙΣΣ είναι 200? 300? και βέβαια εκτός από υψόμετρο χρειάζονται και μεγάλη ταχύτητα για να το διατηρήσουν
Feb 13 22:33:31
waste
dongtp: οταν καταφερεις να συνταξεις μια προταση που να βγαζει νοημα μπορει και να σκεφτω να την απαντησω
Feb 13 22:33:59
dongtp
να ξεκινησουν διαστημικη μαχη
Feb 13 22:34:00
waste
Lobito_VJ23: το υψομετερο ειναι αντιστροφως αναλογο της ταχυτητας :)
Feb 13 22:34:06
MakT
Πάντως, από το άρθρο που έβαλε πριν ο DM οι πενταγωνίτες δεν θέλουν σε καμία περίπτωση σύγκρουση με την Ρωσσία
Feb 13 22:34:14
waste
οσο πιο μεγαλη ειναι η τροχια σου τοσο πιο αργα τρεχεις ;)
Feb 13 22:34:29
MakT
κ με την Κίνα νοιώθουν λίγο στριμωγμένοι
Feb 13 22:34:30
waste
στα 35Κ τρεχεις οσο και η γη γιαυτο και μενεις σταθερα σε ενα σημειο πανω απο τη γη :)
Feb 13 22:34:56
waste
MakT: οι πενταγωντηες δεν εχουν σεναριο που να κερδιζουν την κινα :)
Feb 13 22:35:01
so_what
MakT: Ο Μακγκρεγκορ εχει πεσει σε πολλες προβλεψεις εξω σχετικα με τον πολεμο σην Ουκρανια
Feb 13 22:35:03
Lobito_VJ23
έχεις την ίδια γωνιακή ταχύτητα με την Γη
Feb 13 22:35:09
waste
ακριβως λομπ
Feb 13 22:35:12
so_what
τον παρακολουθω καιρο
Feb 13 22:35:12
DutchMountains
ο Rickards MakT, μιλαει για 500κ νεκρους ουκρανούς..
Feb 13 22:35:14
Lobito_VJ23
αλλά λόγω απόστασης η γραμμική ταχύτητα αυξάνει
Feb 13 22:35:42
waste
ενω σκεψου στα 150χλμ τρεχεις με 6500m/s
Feb 13 22:35:48
Lobito_VJ23
11.040χλμ/ω είναι η γεωστατική ταχύτητα
Feb 13 22:35:59
dongtp
Λενε οτι χτυπανε στην κριμαια οι ουκρανοδυτικοι
Feb 13 22:36:26
dongtp
οτι χτυπησαν σημερα
Feb 13 22:36:28
waste
DutchMountains: ουτε οι ρωσοι δεν τα λενε αυτα :)
Feb 13 22:36:56
DutchMountains
dongtp, με γηπεδικά laser πάνω στην υδρόγειο?
Feb 13 22:37:02
waste
dongtp: θα σε κανω mute αν συνεχισεις την αυτοματη γραφη
Feb 13 22:37:26
Lobito_VJ23
που είναι η μισή και κάτω σε σχέση με τα 6500m/s αλλά και πάλι θες πολύ κινητική ενέργεια για να φτάσεις το υψόμετρο και να έχεις και την ταχύτητα
Feb 13 22:37:44
waste
Lobito_VJ23: αλλο αυτο καλε :)
Feb 13 22:37:50
MakT
παιδιά, όλοι σε αυτό το μέτωπο έχουν πέσει έξω κατά καιρούς, γιατί είναι ένα παιχνίδι που κανείς δεν ήταν προετοιμασμένος να παίξει
Feb 13 22:37:59
waste
θελεις κινητικη ενεργεια γιατι αυξανεις την τροχια σου ;)
Feb 13 22:38:33
waste
τελοσπαντων αυτοδιορθωνομαι υποψιαζομαι οτι δεν υπαρχουν πολλοι στρατιωτικοι δορυφοροι σε γεωστατικη τροχι
Feb 13 22:38:37
MakT
αντιπεριβαλλοντικό!
Feb 13 22:38:45
waste
λολ
Feb 13 22:39:09
MakT
τι αποτύπωμα άνθρακα θα έχει για μεγαλύτερη ταχύτητα;
Feb 13 22:39:40
waste
η αληθεια ειναι οτι το μεγαλυτερο αποτυπωμα το ξοδευει για να μπει σε τροχια
Feb 13 22:39:55
waste
μετα δεν θελει πολυ για να φτασει σε γεωστατικη τροχια σε σχεση τουλαχιστον με τον ISS πχ
Feb 13 22:40:04
waste
που ειναι μεταξυ 200-400χλμ
Feb 13 22:41:14
DutchMountains
avg του ISS ειναι 420.. τυχαίο? δεν νομιζω..
Feb 13 22:41:23
waste
λολ
Feb 13 22:42:23
waste
εμενα κατι μου λεει οτι στις επομενες βδομαδες μηνες θα δουμε παλι το μουντ στη δυση να πεφτει
Feb 13 22:42:42
DutchMountains
ξεκινωντας απο αυριο.. :)
Feb 13 22:42:45
waste
λολ
Feb 13 22:43:00
Lobito_VJ23
γιατί;
Feb 13 22:43:01
DutchMountains
αφου το ειπε και το chatgpt..
Feb 13 22:43:01
waste
οπως ξερεις οι βραχυχρονιες προβλεψεις δεν ειναι το φορτε μου
Feb 13 22:43:16
waste
την τελευταια την πληρωσα 3000 :)
Feb 13 22:43:19
so_what
waste: Δηλαδη τι θα γινει στην Δύση ?
Feb 13 22:43:32
MakT
πάντως, πέρισυ οι Ρως δοκιμάζανε κάτι νέα συστήματα...
Feb 13 22:43:33
MakT
https://www.youtube.com/watch?v=2Temt1AIP-w
Feb 13 22:43:42
waste
θα ξεφουσκωσει αυτη η λιγο παραλογη ευδιαθεσια που υπαρχει οτι γαμαμε
Feb 13 22:43:43
Kaligoulas
τωρα που λησαμε ο,τι ήταν να πουλησουμε
Feb 13 22:43:44
Kaligoulas
χαχα
Feb 13 22:44:10
waste
Kaligoulas: μπορει να ξεφουσκωσει και τον απριλη ή τον ιουνη
Feb 13 22:44:15
waste
αυτο λεω οτι δεν ξερω
Feb 13 22:44:36
MakT
μπα, πριν το καλοκαίρι δεν βλέπω να ξεφουσκώνει...
Feb 13 22:44:51
MakT
αν κ έχουν αρχίσει να την γυρνάνε την μπιφτέκα τελευταία...
Feb 13 22:44:53
waste
οκ δεν εχω θεμα και το καλοκαιρι για εμενα στο βραχυχρονιο οριζοντα ειναι ;)
Feb 13 22:44:54
dongtp
Εχουν καλα δεδομενα οι δυτικοι
Feb 13 22:45:16
dongtp
οι αφρικανοι δεν εχουν data
Feb 13 22:45:50
waste
dongtp: τελευταια προειδοποιηση να κοψεις την αυτοματη γραφη
Feb 13 22:46:01
poplar2
όταν θα κάνει την επέτειο επίθεση η ρωσία θα πέσει το μουντ
Feb 13 22:46:13
MakT
σωστά...6-9 μήνες δεν είναι τόσο μεγάλο διάστημα
Feb 13 22:46:16
waste
poplar2: εννοεις τελη φλεβαρη?
Feb 13 22:46:23
poplar2
ναι
Feb 13 22:46:40
waste
λες να περιμενουν οι ρωσοι την επετειο?
Feb 13 22:47:08
poplar2
θα το κάνουν μέρος της ηρωικής αφήγησης
Feb 13 22:47:27
MakT
τώρα που στέλνουν Leopard, έχουν ανεβασμένο mood κ ψάχνονται για F-16 κ eurofighter! ΛΟΛ
Feb 13 22:47:36
dongtp
Λιγο πριν την επετειο ο πουτιν θα σπασει την σιωπη του
Feb 13 22:47:40
waste
για εμενα αυτο ειναι ενα ακομα δειγμα του ποσο χαμενος εισαι στην αφηγηση poplar2 :)
Feb 13 22:48:23
MakT
εν τω μεταξύ, ένας πρώην πεζονάυτης που παρακολουθώ, έλεγε
Feb 13 22:48:24
MakT
παιδιά, οι Ρουμάνοι που το παλεύουν 8-9 χρόνια κ δεν το έχουν καταφέρει οι Ούκροι είναι αδύνατο να γυρίσουν σε 3-4 μήνες
Feb 13 22:48:33
waste
και γιαυτο μου αρεσει ο black rock research που εβαλα στην αρχη :)
Feb 13 22:48:34
poplar2
απο 10 μέρες σε 1 χρόνο, κάποια στιγμή θα πρέπει να το λήξει ο πουτιν
Feb 13 22:48:51
waste
mission creep λεγεται ;)
Feb 13 22:49:35
waste
η ουκρανια δεν θα "τελειωσει" ακομα κι οταν καταρρευσει το κιεβο ως κεντρο
Feb 13 22:49:38
MakT
Τέκι, μας έχεις καταστρέψει με αυτούς που μας έβαλες να παρακολοθούμε!XD
Feb 13 22:49:51
waste
λολ ποιον εννοεις makt?
Feb 13 22:50:56
waste
φυσικα υπαρχει παντα και ο παλιος καλος http://johnhelmer.net/stab-in-the-back-not-one-inch-but-right-to-the-heart/#more-69049
Feb 13 22:51:07
waste
τοσο παλιος που το site του ειναι 90σ
Feb 13 22:51:35
dongtp
Η ρωσια με την δημογραφια που εχει δεν την παιρνει να μπλεκεται σε τετοιες σφαγες για πολυ ακομα
Feb 13 22:51:46
MakT
από τον Peak Prosperity μέχρι τους Ινδούς
Feb 13 22:51:47
MakT
οι τύποι έχουν περάσει σε άλλο επίπεδο την ανάλυση, σε σημείο να μην καταλαβαίνουν τι τους λέω
Feb 13 22:51:47
MakT
όταν τα μεταφέρω κ να έχουν αρχίσει να με βλέπουν ως καμμένο γκουρού ξερωγώ
Feb 13 22:51:54
waste
αχ αυτο το δημογραφικο...
Feb 13 22:52:16
waste
ειναι το αγαπημενο παιχνιδι της δυσης εδω και πολλα πολλα χρονια
Feb 13 22:52:35
waste
το δημογραφικο εχει εξηγησει κατα καιρους γιατι θα κερδιζουν οι δημοκρατικοι στις ηπα
Feb 13 22:52:44
Lobito_VJ23
MakT τι προσπαθούν οι Ρουμούνοι 8-9 χρόνια;
Feb 13 22:52:45
waste
γιατι θα πεθανουμε απο ασιτια
Feb 13 22:53:04
waste
και γενικα ευθυνεται για τοσες πολλες επιτυχημενες προβλεψεις :)
Feb 13 22:53:05
MakT
καλέ, μέχρι κ ο Καραμπελιάς το έχει πιάσει κ χτυπάει τις καμπάνες της υπογεννητικότητας κ πως θα πάμε σε γιουρούσι!
Feb 13 22:53:28
waste
μα γιαυτο το λεω, ειναι το αγαπημενο κορδονι ;)
Feb 13 22:53:57
waste
ειναι το fMRI της πολιτικης :)
Feb 13 22:54:03
MakT
Lobito_VJ23 να περάσουν την αεροπορία τους από τα Mig στα F-16
Feb 13 22:54:20
MakT
α, έχω κ άρθρο για εσένα...
Feb 13 22:54:24
waste
εχουν οι ρουμανοι αεροπορια?
Feb 13 22:54:26
Lobito_VJ23
το δημογραφικό νομίζω είναι καημός επειδή καίγονται για τα ponzi schemes
Feb 13 22:54:32
MakT
https://www.protagon.gr/themata/autokinito/tha-mas-pei-egw-sas-ta-elega-o-togionta-gia-ta-ilektrika-aftokinita-44342661606
Feb 13 22:54:41
DutchMountains
γιατι? έχουν οι ουκρανοι?
Feb 13 22:54:49
waste
lol
Feb 13 22:54:56
so_what
Παντως ακουγεται πολυ εντονα απο φιλορωσικα τελεγκραμ για μαζικη ουκρανικη επιθεση την ανοιξη προς την Κριμαια.
Feb 13 22:55:09
Lobito_VJ23
ναι τέκη κι εγώ γι'αυτό ρώτησα γιατί οι αεροπορίες αυτωνόνε είναι έχουν μερικούς ΔΥ ακόμα, καμία επιχειρησιακή χρησιμότητα
Feb 13 22:55:21
so_what
με ολα τα δυτικα σουπερ ντουπερ οπλα
Feb 13 22:55:33
MakT
waste φυσικά κ έχουν! κάτι Mig21 του 60 κ θέλουμε να τους ξεφορτώσουμε κ εμείς κάτι F-16 για να περάσουν στην δεκαετία του ΄90
Feb 13 22:55:40
Lobito_VJ23
ΝΤατς προς απογοήτευση των απανταχού Lockheed, αυτός ο πόλεμος ήταν κάπως πως το πω...πεζός
Feb 13 22:56:00
DutchMountains
εδω που τα λεμε οι βρετανοι εκπαιδευουν ουκρανους να πιλοταρουν τα f-16 που θα τους δώσουν ;)
Feb 13 22:56:27
waste
so_what: αυτο κι αν ειναι ανεκδοτο ;)
Feb 13 22:56:27
Lobito_VJ23
τα αερόπλανα ποιούν την νήσσαν
Feb 13 22:56:33
παρωχημενο
> πολεμικο υλικο θα χαλασουν στην ουκρανια και μετα τελος
Feb 13 22:57:07
dongtp
Ισως για αυτο εκανε πισω ο μασκ θεωρωντας οτι κανει αναβαθμιση του πολεμου με το starlink
Feb 13 22:57:14
so_what
waste: Και ομως λενε οτι επιστρατευουν τιυς αμπαλους για cannon fodder στο μπαχμουτ
Feb 13 22:57:28
so_what
και κρατανε τους καλους για την επιθεση στην κριμαια
Feb 13 22:58:04
waste
so_what: βρε μπορει και να τους κρατανε, αλλα τι οπλα θα εοχυν? τα λεοπαρντ ενα που τους υποσχεθηκαν? ή τα διαφορα m113
Feb 13 22:58:17
MakT
η αλήθεια είναι πως αυτή η διαίνεξη είναι Α'ΠΠ κ έχουν απογοητευθεί όσοι νόμιζαν πως θα ζήσουμε Top Gun πρεμιέρα...
Feb 13 22:58:24
DutchMountains
Lobito_VJ23, έχεις τσεκάρει τελευταία την μετοχή της lockheed?
Feb 13 22:58:30
Lobito_VJ23
πετάει
Feb 13 22:58:30
dongtp
https://www.youtube.com/watch?v=jlKq61yrycU
Feb 13 22:58:46
Lobito_VJ23
αλλά είναι και μονοπώλιο ε
Feb 13 22:58:53
Lobito_VJ23
όπλα==λοκχηντ
Feb 13 22:59:32
MakT
να σας πω κ ένα παραπολιτικό για την Lockheed;
Feb 13 22:59:34
waste
γιατί μιλάει σε δεύτερο πληθυντικό?
Feb 13 22:59:41
dongtp
Η ελλαδα θα παρει 6 καινουργια c-130 μετα τα προβληματα που φανηκε οτι ειχαν στην πορεια προς την τουρκια
Feb 13 22:59:41
waste
πες μακτ
Feb 13 23:00:15
Lobito_VJ23
τέκη τα όπλα των 70ς μια χαρά στέκουν και σήμερα (αν είναι λειτουργικά κι όχι σαπάκια)
Feb 13 23:00:30
waste
Lobito_VJ23: αναλογως τα οπλα :)
Feb 13 23:00:46
waste
τα M113 λειτουργικα ειναι αλλα τι να τα κανεις :)
Feb 13 23:00:54
waste
τα T72 απο την αλλη...
Feb 13 23:01:06
Lobito_VJ23
όσο πιο σύγχρονα τα όπλα όλο και πιο δύσχρηστα μιας και δεν είναι όπλα αλλά "οπλικά συστήματα" που λειτουργούν σε ένα περιβάλλον από άλλα υποστηρικτικά συστήματα
Feb 13 23:01:11
waste
αλλα τα leopard 1 ειναι του 1960 :)
Feb 13 23:01:31
Lobito_VJ23
στα άρματα οι γενιές είναι πιο μεγάλες σε διάρκεια
Feb 13 23:01:32
dongtp
Και τα c-130 λιγο παλια δεν ειναι;
Feb 13 23:01:47
waste
ναι αλλα ειναι μεταγωγικα :)
Feb 13 23:02:18
MakT
η Lockheed έχει κάτι αποτυχημένες αλουμινότρατες, που έχουν γαμήσει το USN κ ψάχνουν απεγνωσμένα να τα ξεφορτωθούν
Feb 13 23:02:18
MakT
μετά τις πρόσφατες κρίσεις στο στράτευμα, ο 615c αποστράτευσε κάτι ναυάρχους που ήθελαν Γαλλικά πλοία
Feb 13 23:02:19
MakT
κ έβαλε στην θέση τους κάποιους Νταίους, που θα προσπαθήσουν να πλασάρουν τις αλουμινότρατες ως κορβέτες ιδανικές για το Αιγαίο!
Feb 13 23:02:22
dongtp
Οκ αλλα μπορει να χρειαζονται μεγαλυτερα αν βαλεις μεσα τανκς
Feb 13 23:02:48
dongtp
Χωρανε λεοπαρντ στο c;
Feb 13 23:02:50
Lobito_VJ23
τα Λέο1 εγώ τα βρίσκω οκ, τα πιο σύγχρονα άρματα αν έχουν κάτι πραγματικό χρήσιμο είναι το range finder, αλλά αυτό είναι εύκολο add-on, το κάναμε κι εμείς στα Μ48-Μ60 που είναι πιο παλιά από τα Λεο1
Feb 13 23:03:34
MakT
Δεν χωράνε άρματα στα C-130
Feb 13 23:03:35
Lobito_VJ23
αλλιώς έχουν και reactive armor που εμένα δεν με πείθει και πολύ, κι αυτό είναι κάτι retrofitable αν θες όμως
Feb 13 23:03:46
Lobito_VJ23
και 120mm λειόκανα πυροβόλα
Feb 13 23:03:51
waste
λολ
Feb 13 23:04:01
waste
λομπ ποτε θα προλαβουν να τα προσθεσουν ολα αυτα?
Feb 13 23:04:26
Lobito_VJ23
δεν νομίζω πως σηκώνει 50 τόνους κανένα αεροπλάνο
Feb 13 23:04:34
Lobito_VJ23
ίσως τα Αντώνοφ
Feb 13 23:04:45
MakT
waste η KMW έχει προσλάβει 2 Τούρκους για να κάνουν την δουλειά
Feb 13 23:04:46
waste
τα μεγαλα μεταγωγικα μποινγκ?
Feb 13 23:05:07
waste
KMW??
Feb 13 23:05:08
DutchMountains
δοκιμασμενα τα λέο στα πεδία των μαχών..
Feb 13 23:05:08
Lobito_VJ23
τέκη, ρωτάς πολύ λειτουργικά πράγματα, εδώ το θέμα είναι να τσιμπίσει ο καθένας το τυράκι του
Feb 13 23:05:30
waste
βασικα αντε και να μεταφερεις 2 τανκ
Feb 13 23:05:35
dongtp
Marder μπαινουν;
Feb 13 23:05:35
waste
τι να τα κανεις λολ :)
Feb 13 23:05:43
Lobito_VJ23
σταρχίδια του ο κάθε κοντράκτορας που πέφτει στον χάρτη το μπαχμούτ, να πάρει το συμβόλαιο τον νοιάζει
Feb 13 23:05:57
waste
βρε ειναι χρονικο το θεμα :)
Feb 13 23:06:11
waste
αυτη τη στιγμη μαζευουν οτι σαπακι leo1 μπορουν να βρουν στις αποθηκες να το στειλουν
Feb 13 23:06:26
waste
αν λοιπον πρεπει να τα αναβαθμισουν πρωτα θα παρει μηνες αν οχι χρονια :)
Feb 13 23:07:01
Lobito_VJ23
https://en.wikipedia.org/wiki/Cargo_aircraft
Feb 13 23:07:09
dongtp
Επομενο project μασκ για ουκρανια με φλογοβολα της boring company
Feb 13 23:07:38
MakT
Λάθος μου... Rheinmetall ήταν! =D
Feb 13 23:07:39
MakT
https://www.youtube.com/watch?v=nhH4d8cC2fo
Feb 13 23:07:51
dongtp
https://www.boringcompany.com/not-a-flamethrower
Feb 13 23:07:57
Lobito_VJ23
δεν χρειάζεται να αναβαθμιστούν σε λέω, απλά λέω τι αναβαθμίσεις μπορούν να παίξουν
Feb 13 23:08:35
waste
καλα δεν θα ασχοληθω με τα τεχνικα, εχει stabilisation στο κανονι??
Feb 13 23:08:49
Lobito_VJ23
Η Ελλάς έχει 500 λεο1 κι άλλα τόσα η Τουρκία
Feb 13 23:09:53
Lobito_VJ23
ανάλογα την έκδοση, τα Α5 έχουν σίγουρα
Feb 13 23:10:03
waste
77,519 kg , c17Α :)
Feb 13 23:10:06
Lobito_VJ23
τα Α4 μάλλον αν και όχι τόσο καλό
Feb 13 23:10:10
waste
παιρνει ενα leo :)
Feb 13 23:10:22
Lobito_VJ23
και κοστίζει όσο 100 λέο;
Feb 13 23:10:35
dongtp
Τωρα θα παρει και η κυπρος καποια οπλα αλλα λογικα θα παρουν καινουργια οχι ελληνικα σε καλη κατασταση ατρακαριστα
Feb 13 23:10:56
MakT
το δίκτυο σιδηροδρόμων της ΕΕ είναι συμαβτό με αυτό του Ουκροράιχ;
Feb 13 23:11:01
waste
οχι
Feb 13 23:11:02
dongtp
επειδη εγινε αρση του εμπαργκο σε αμερικανικα οπλα
Feb 13 23:11:10
waste
αλλαζουν βαγονια στα συνορα
Feb 13 23:11:26
waste
οι ουκρανοι εχουν τα ρωσικα συστηματα
Feb 13 23:11:36
waste
και στα τρενα και στην ηλεκτρικη ενεργεια και παντου
Feb 13 23:12:48
MakT
καλέ πήγε καινούριους λαμπτήρες η θεία Ούρσουλα...
Feb 13 23:12:49
so_what
Ο ανταρτης Κουλης παντως αρνηθηκε να στειλει λεοπαρντ
Feb 13 23:13:26
MakT
so_what το παλεύουν, αλλά οι στρατόκαυλοι τσινάνε
Feb 13 23:14:36
dongtp
Και μονο που στελνουν οι αλλοι η ζημια εγινε
Feb 13 23:14:52
waste
ακομα δεν εοχυμε μαθει ποσα θα στειλουν και ποιοι
Feb 13 23:14:57
waste
ειναι ολα λιγο ασαφη
Feb 13 23:15:00
dongtp
Θα φανει ποσο καλο ειναι στην πραξη και αν ειναι για τα μπαζα θα θελουμε αλλο
Feb 13 23:15:24
Lobito_VJ23
το wiki λέει θα βάλουν ρεφενέ Γερμανία Ολλανδία και Δανία για 100 Leo1A5
Feb 13 23:15:46
Lobito_VJ23
υποθέτω θα τους τα στείλουν χωρίς πετρέλαιο και πυρομαχικά
Feb 13 23:15:48
dongtp
Ενω τωρα ξερουμε made in germany οποτε θα σεβεστε ασχετως πραγματικης του αξιας
Feb 13 23:15:58
Lobito_VJ23
παίζεται αν θα έχουν μπαταρίες
Feb 13 23:18:20
MakT
σαν τα δικά μας BMP, Lomb! :D
Feb 13 23:18:39
dongtp
δεν ειναι τυχαιο οτι οι γερμανοι θελουν πιο πολυ να τα στειλουν
Feb 13 23:18:41
Lobito_VJ23
τα δικά μας τα όπλα είναι μάχιμα MakT
Feb 13 23:18:58
dongtp
για να βγαλουν καινουργια μετα αν γινουν κομματια
Feb 13 23:19:06
dongtp
τα παλια
Feb 13 23:19:35
MakT
καλε, τα BMP δεν είχαν μπαταρίες...τα φόρτωσαν στις νταλίκες κ περιμένουν τα Mαrder
Feb 13 23:19:41
waste
δεν εχουν τη δυνατοτητα να βγαλουν καινουργια
Feb 13 23:19:54
waste
οι γερμανοι
Feb 13 23:20:08
Lobito_VJ23
wunderwaffen 2.0
Feb 13 23:20:34
waste
οι γερμανοι εχουν φτιαξει τα puma τα οποια δεν δουλευουν ακομα
Feb 13 23:20:36
Lobito_VJ23
θα είναι θαύμα αν παράξουν όπλα
Feb 13 23:20:43
waste
για να αντικαταστησουν τα marder
Feb 13 23:20:53
Lobito_VJ23
τα οποία δεν ήταν και κάτι τρελό
Feb 13 23:21:01
MakT
εδώ, δεν μπορούμε να βρούμε ανταλλακτικά για τον αερογράφο, για πιο βαριά παραγωγή δεν συζητάμε καν
Feb 13 23:21:08
waste
και δεν δουλευουν συμφωνα με την ιδια την bundeswehr
Feb 13 23:21:24
waste
τα leo2 εχουν παψει να τα παραγουν
Feb 13 23:21:37
waste
γιατι περιμενουν να σχεδιασουν και να παραγουν τα καινουργια τανκ
Feb 13 23:21:42
waste
τα οποια δεν υπαρχουν ακομ
Feb 13 23:21:59
Lobito_VJ23
δλδ αν είναι να πας σε Marder, πάνε καλύτερα σε Λεωνίδας ΤΟΜΠ
Feb 13 23:22:01
waste
οποτε η γερμανια δεν εχει να πουλησει ουτε τανκ ουτε αρματα μεταφορας προσωπικου
Feb 13 23:22:03
MakT
εδώ, η BMW ανακοίνωσε τις καινούριες Χ5 κ έχουν παράδοση σε 9-10 μήνες
Feb 13 23:22:04
MakT
(κ ταμπελάκι €120.000 )
Feb 13 23:22:14
waste
λολ