Jan 23 20:37:55
Lobito_VJ23
ντάξει τα ετοίμασες τα λέο2;
Jan 23 20:39:09
L_ami
τεκη πλζ: γραψε ενα ποστ , εστω μονο δυο λεξεις...φοβερο ειναι να πηγαινει η κουβεντα γυρο γυρο κα να γινεται ο κακος χαμος στα σχολια των παλιων ποστ
Jan 23 20:40:03
L_ami
ενας τιτλος: η κουβεντα μετακομιζει εδω
Jan 23 20:42:38
waste
για την εκλογολογία λες? εντάξει δεν είμαι σίγουρος ότι θέλω να έχουμε ένα ολοκληρο ποστ να εκλογολογούμε. εγω βαριέμαι πολύ προσωπικά :)
Jan 23 20:44:12
L_ami
τρεχουν δυο τρεις κουβεντες που πανε και τρουπωνουν σε ψιλοασχετα μερη, που μια χαρα ηταν χωρις τα φρεσκα
Jan 23 20:45:16
L_ami
εδω το irc απεκτησε 426 σχολια απο κατω το ερμο
Jan 23 20:45:43
waste
ναι καταλαβαίνω τι λες, το κανει ο moonofalabama συχνά πυκνά αλλά δεν είμαι βέβαιος ότι είναι καλή λύση. Το irc εχει 430 σχολια σε 6-7 χρόνια :)
Jan 23 20:47:09
Lobito_VJ23
συμφωνώ με L_ami, σε κάθε άρθρο ο καθείς γράφει τον καημό του και με τρόπο άσχετο με το άρθρο
Jan 23 20:47:30
waste
θα πρέπει να αλλάξουμε σχολιαστές τοτε λολ :)
Jan 23 20:47:39
DutchMountains
δεν πεφτει αρκετη λογοκρισία..
Jan 23 20:48:26
Lobito_VJ23
ο λαμπρούκος είναι απάλευτος, επειδή είναι άγονος και κακός ως τρολλ
Jan 23 20:48:36
waste
ποτε δεν επεφτε πολύ λογοκρισία στα σχόλια :)
Jan 23 20:49:13
waste
εχουμε περάσει και χειρότερα λομπ, η απλή λύση που έχει φτιάξει ο defective genes είναι να κλείνεις τα thread που δεν σε ενδιαφέρουν
Jan 23 20:49:50
waste
και με αυτό τον τρόπο φευγει ολο το μπλα μπλα απο κάτω και μενεις με αυτά που σου αρεσουν
Jan 23 20:50:11
DutchMountains
λογοκρισία εννοωντας να ειναι εντος θέματος τα σχολια..
Jan 23 20:50:18
waste
δεν γίνεται να μας αρέσουν όλες οι συζητήσεις και συμφωνώ ο λάμπρος επαναλαμβάνεται σαν σπασμένος δίσκος και του αρέσει :)
Jan 23 20:51:42
L_ami
δεν λεω να μας αρεσουν ολες οι συζητησεις, λεω "παιδια να οργανωθουμε λιγο"
Jan 23 20:52:07
waste
το πιάνω αμι τι λες, να εχει το καφενείο μια χρονολογική συνάφεια
Jan 23 20:52:40
waste
απλά δεν είμαι έτοιμος να έχω ένα ποστ στο οποίο προεκλογικά τωρα θα βγαίνουν οι διαφορες μικροπολιτικές παπατζες
Jan 23 20:53:11
waste
τωρα απαντώ σε ένα καινούργιο συριζόπουλο που με κατηγορεί για δεξιο και ότι χαιδεύω κουλή :)
Jan 23 20:53:11
L_ami
λιγο πολυ ναι... η να απλωνει στο χρονο, εχει τη χαρη του να βλεπεις πως αλλαζουν οι σκεψεις, αλλα αυτο θελει να μη αλλαζει τοσο πολυ το θεμα
Jan 23 20:53:45
L_ami
δεξιος και να χαηδευεις κουλη δυσκολο στις μερες μας
Jan 23 20:55:00
waste
χαχαχαχα
Jan 23 20:55:10
waste
κανείς δεν αγαπα τον κούλη παρα μόνο οι δημοσκοπήσεις
Jan 23 20:55:52
Lobito_VJ23
Τέκη έχω διαβάσει ΟΛΑ τα άρθρα κι ΌΛΑ τα σχόλια, τέτοιο απάλευτο μπάρμπα δεν πέτυχα. ξέρω πως αναφέρεσαι στους ΤΙΝΑ πασόκους του πρώτου μνημονίου αλλά αυτοί ήταν θεμιτά τρόλλ για μένα
Jan 23 20:55:53
giannisf
αλτ ραϊτ ψεκι τσαν :P
Jan 23 20:56:33
waste
υπήρχαν πολύ δύσκολες περσόνες και επίμονες αλλά έχεις ξεχάσει
Jan 23 20:56:37
Lobito_VJ23
frantan εσύ τι βλέπεις στην πιάτσα για ΝΔ και Κούλη;
Jan 23 20:56:44
waste
κι όχι απαραίτητα πασόκοι, και πολλα φιλελέλδια
Jan 23 20:56:52
Lobito_VJ23
διαφωνώ τέκη, για πες 3 πλζ
Jan 23 20:57:14
Lobito_VJ23
ναι πασόκοι φιλελέδια είναι τα ίδια σημιτόπουλα στα επαναστατικά μου μάτια
Jan 23 20:57:33
waste
τα φιλελέδια ηταν κατα βαση δεξια :)
Jan 23 20:57:47
waste
είχαν δηλαδή μια εσάνς από κολλεγιο
Jan 23 20:58:18
waste
τα πασόκικα φιλελέδια δεν φαντασιώνονται εαυτούς άριστους, αλλά καπάτσους
Jan 23 20:59:28
Lobito_VJ23
συμφωνώ αλλά είναι πολιτικώς μικρή η διαφορά για μένα
Jan 23 20:59:37
Lobito_VJ23
κουτσομπολίστικά με ενδιαφέρει βεβαίως και πάρα πολύ
Jan 23 20:59:43
frantan
θολα τα πραγματα κανεις δεν ξερει τι θα βγει
Jan 23 20:59:50
Lobito_VJ23
για πες μερικούς που θεωρείς απάλευτους
Jan 23 20:59:57
Lobito_VJ23
frantan δεν θέλω προγνωστικά
Jan 23 21:00:08
waste
κι εγώ δεν θυμάμαι τωρα τα ονοματα αλλα υπηρχαν μπολικοι :)
Jan 23 21:00:11
Lobito_VJ23
αλλά τι ακούς, εγώ πχ έχω ακούσει καλό λόγο για Κούλη
Jan 23 21:00:16
waste
θυμάσαι τον αλήθεια???
Jan 23 21:00:47
frantan
κ τον morgan
Jan 23 21:01:25
Lobito_VJ23
τον αλήθεια όχι
Jan 23 21:01:30
Lobito_VJ23
το morgan το είχα κατά νου
Jan 23 21:02:49
Lobito_VJ23
tsov δες πμ
Jan 23 21:03:00
paka2023
Σιγαση εχει πεσει.?
Jan 23 21:03:09
paka2023
Hello
Jan 23 21:03:30
waste
καλε δεν μας βλέπεις :)
Jan 23 21:03:40
paka2023
Σα2
Jan 23 21:03:49
waste
σορυ εγω προσπαθώ να ζεστάνω λιγο τα δαχτυλά μου από το κρύο μολις μπηκα σπιτι
Jan 23 21:04:00
paka2023
Σας βλεπω αλλα δεν μιλατε
Jan 23 21:04:17
waste
μα δεν εχει νέα αφού :)
Jan 23 21:04:18
waste
λολ
Jan 23 21:04:37
waste
δεν υπάρχει zeitgeist στα ΜΜΕ κι έτσι δεν μου το μεταφέρετε εδω όπως γίνεται συνήθως :)
Jan 23 21:04:50
waste
είναι τα πράγματα θολα που λεει και ο φρανταν και συμφωνώ
Jan 23 21:04:50
paka2023
Ειχες αρχισει τα παραπολιτικα
Jan 23 21:05:00
waste
guilty as charged
Jan 23 21:05:31
Lobito_VJ23
γιατί θολά;
Jan 23 21:06:24
DutchMountains
γιατι φοβουνται μηπως τους ακουει ο κούλης λομπ..
Jan 23 21:06:30
Lobito_VJ23
τώρα θα έπρεπε να γράφει ο τέκης στο ημερολόγιο της ανθρωπότητας:
Jan 23 21:06:39
waste
διοτι ο κούλης δεν έχει ρίξει λευκή πετσέτα να γίνει η αλλαγή αναίμακτα, γιατί η ευρώπα πουλάει σακσες στόρυ παιρνώ και μόνη μου καλά χωρις τη ρωσία και γιατι φυσικά απαγορεύεται να μιλάμε για τα τζιζ θέματα
Jan 23 21:07:24
waste
κανείς δεν μιλάει πια για τον πληθωρισμό, τις κεντρικές τράπεζες, πως το ελεγε ο μπούλης? την καθημερινότητα βρε αδερφε :)
Jan 23 21:07:30
Lobito_VJ23
"αυτές είναι η στιγμές που πιάνει δουλειά η μαμή της ιστορίας, αλλά ευτυχώς είμαστε φλώροι και ο ιστορικός του μέλλοντος θα γράφει πως το flaming στο ιντερνετ είναι η μαμή της ιστορίας"
Jan 23 21:08:15
Lobito_VJ23
πόσο ανέβηκε το σούπερ μάρκετ σου τέκη;
Jan 23 21:08:56
paka2023
Η μαμη ποια ειναι;
Jan 23 21:08:58
waste
οχι τόσο πολύ γιατι δεν αγοράζω τα ίδια πραγματα πια . Το ερώτημα είναι πόσο θα είναι το σουπερμάρκετ μου τον φλεβάρη του 24 :)
Jan 23 21:09:13
waste
η μαμή είναι διάφορες ξυλινες εκφρασεις που λενε οι αριστεροι :)
Jan 23 21:10:18
DutchMountains
20% φθηνοτερα τεκη.. καθως θα ειναι και σε δολαρια..
Jan 23 21:10:32
waste
λολ
Jan 23 21:11:10
DutchMountains
ε κατι τετοιο δεν μας ειπες οτι ειναι η διαφορα με τας ευρωπας?
Jan 23 21:11:51
waste
ναι δεν ειναι τοσο σταθερό αυτό
Jan 23 21:12:12
waste
κι επίσης το σουπερμαρκετ εκεί ως είδος είναι ακριβό από μόνο του
Jan 23 21:12:26
waste
το είδα με τις φακες πχ
Jan 23 21:12:45
L_ami
κι εδω ακριβο απο μονο του ειναι, αλλα λειπει το μετρο συγκρισης
Jan 23 21:12:56
waste
υποψιάζομαι πως όπως και στην ελλαδα των 80σ υπάρχει μια άλλη αγορά παράλληλη των σουπερμαρκετ κι αυτα δεν εχουν τοσο καθολική ισχύ όσο έχουν στη γερμανια
Jan 23 21:13:06
L_ami
(εχει γινει μονοπωλιακο)
Jan 23 21:13:10
waste
ακριβως αμι
Jan 23 21:13:49
waste
στην ελλαδα διαβαζα ενα αρθρο του euro2day που ελεγε πως τα προιοντα ιδιωτικης ετικέτας εχουν ακριβύνει περισσότερο από τα brandnames, το οποιο είναι λογικό καθώς τα δεύτερα έχουν περιθωριο ελιγμων
Jan 23 21:13:57
L_ami
υπαρχει και τριτη αγορα βεβαια: κινεζοι, αραβες, ρωσοι, πολωνοι
Jan 23 21:14:01
waste
καθως ξεκινάνε από μια υψηλότερη τιμή :)
Jan 23 21:14:31
L_ami
(στην αθηνα)
Jan 23 21:14:45
waste
αλλά το στραγγιστό γιαούρτι συνεχίζει να είναι χρυσάφι στην ελλάδα είτε πάρεις μεβγαλ είτε λιντλ. ετσι κι αλλιως το ίδιο γερμανικό γάλα θα χρησιμοποιούν και οι δύο :)
Jan 23 21:14:57
DutchMountains
ποσοστιαια ναι.. (γιατι να χασουν την ευκαιρία άλλωστε?)
Jan 23 21:15:25
paka2023
Ελα ρε υπαεχει κ με ελληνικο
Jan 23 21:15:36
paka2023
Γαμβ
Jan 23 21:15:52
paka2023
Γαμω το παντ μου
Jan 23 21:15:52
waste
αμα σου λενε ότι είναι με ελληνικό σε κοροιδεύουν ή αγοράζεις απο καποια πολύ μικρή τοπική γαλατκοβιομηχανία
Jan 23 21:16:21
paka2023
Ε ναι,προφανως δεν φτανει για ολους
Jan 23 21:16:26
waste
είναι γνωστό εδώ και 20 χρόνια ότι η παραγωγή φρεσκου γάλακτος στην ελλάδα είναι μικρότερη της κατανάλωσης
Jan 23 21:16:30
L_ami
ο λαμι εχει πολλα χρονια να παρει γιαουρτι τετοιο. παιρνει μονο με πετσα, πολλες φορες κανει και λιγα χιλιομετρα, αλλα τελευταια ανακαλυψε ενα θησαυρο στο κεντρο που φερνει απ τη μυτιληνη το αγαπημενο του, σε συσκευασια πηλινη του κιου
Jan 23 21:16:33
DutchMountains
υπαρχει και της γειτονιας..που φτιαχνεις σπιτάκι σου.. ας προσέχατε ;)
Jan 23 21:16:40
waste
και τωρα μιλάμε για φρεσκο γάλα, όχι γα παραγωγα (γιαουρτια, τυρια κλπ)
Jan 23 21:17:43
waste
ναι το προβατένιο εχει γίνει συγκρητικά πιο φθηνό :)
Jan 23 21:18:08
waste
και εδω οι τουρκοι το προβατάκι δεν το εχουν ακριβύνει τοσο πολύ
Jan 23 21:18:24
L_ami
το γιαουρτι σε πηλινο διαρκει πραγματικα πολυ, απλως ολο και συμπυκνωνεται- οχι σμαλτωμενο πηλινο βεβηλοι
Jan 23 21:19:25
L_ami
θεωρητικα αν το αλατιζεις θα φτιαξεις ενα υπεροχο λιβανεζικο τυρι σε κανα μηνα
Jan 23 21:19:45
waste
λολ ελα ρε το σμαλτωμενο πυλινο μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ξανα μετα :)
Jan 23 21:20:29
L_ami
και το αλλο, μια χαρα καθαριζει στο πλυντηριο, εγω τα χρησιμοποιω για να αποθηκευω πραγματα
Jan 23 21:20:39
waste
η πυλινη συσκευασία αμί μου είναι ένα κατάλοιπο της εποχής που το γιαούρτι φτιαχνοταν τοπικά. Τώρα η πύλινη συσκευασία είναι πολύ βαριά και ακριβή για τις αποστάσεις που κάνει
Jan 23 21:20:59
waste
πχ να ερθει απο τη μυτηλινη :)
Jan 23 21:21:14
waste
στα μεσόγεια εχουν ακόμα τοπικό γιαούρτι
Jan 23 21:21:19
Lobito_VJ23
αλλά μπορείς να το χρεώσεις ως niche
Jan 23 21:21:36
waste
μπορείς λομπ, αλλα δεν μιλάμε τωρα για το χιπστερισμό της υπόθεσης
Jan 23 21:21:37
Lobito_VJ23
εμείς ακόμη φτιάχνουμε πάντως
Jan 23 21:21:49
niknight_reconne
Πήλινο από Μυτιλήνη δεν θυμάμαι καθόλου... γιαούρτι στα 1980s Θαλασσέλης, στα 1990s Γράμμης, μετά το χάος.
Jan 23 21:22:10
waste
μετα πλαστικό?? :)
Jan 23 21:22:15
niknight_reconne
Πάντα πλαστικό
Jan 23 21:22:31
L_ami
χμ μεσογεια ειναι τα χλμ που κανω
Jan 23 21:22:55
L_ami
αλλα τωρα που βρηκα του αδαλη στην αθηνας, χαλαλι το ερακι εξτρα
Jan 23 21:22:59
waste
τα μεσογεια ειναι αρβανιτες βλαχοι οποτε και προβατίνα θα βρεις και γιαουρτι κλπ
Jan 23 21:23:01
L_ami
ευρακι
Jan 23 21:23:37
L_ami
αδαλης, μυστακελλης, κατσαμπαση μανταμαδου
Jan 23 21:23:44
waste
απλα φετος δυσκολεύτηκα έπρεπε να παίρνω γονατιστός πίπες στις ντόπιες για να μοιραστούν τις λιγες καλες πηγες που εμειναν ;)
Jan 23 21:24:19
niknight_reconne
Μυστακέλλης για τυρί
Jan 23 21:24:30
niknight_reconne
Τον έχει αναλάβει το Τέχνημα
Jan 23 21:24:42
L_ami
του μυστακελλη με σμαλτο απο μεσα αλλα και ωραιο καπακι, πλαστικο στεγανο. τα αλλα δυο χαρτι για καπακι και λαστιχο παραδοσιακο
Jan 23 21:25:48
niknight_reconne
Τώρα που το λες έχω χρόνια να φάω γιαούρτι από το νησί...
Jan 23 21:25:58
L_ami
τυρια νικναιτ απο μακεδονια και μετσοβο..ενα σαφρι τελος καλοκαιριου , μαζι με τους ασκους απ το πατελι και τις πιπεριες απο καστορια
Jan 23 21:26:05
L_ami
σαφαρι
Jan 23 21:27:03
L_ami
μετα αφου γινει το αιβαρ καινουριο σαφαρι για καρυδια, μηλα φασολια και καστανα..κομπλε
Jan 23 21:27:56
L_ami
εχει μια κυκλικοτητα ο χρονος του λαμη
Jan 23 21:28:41
DutchMountains
φετος εχω "γεωμηλα"/τοπιμαμπούρ/Αγγινάρες Ιερουσαλήμ.. αμί
Jan 23 21:29:17
waste
τις βρηκες φθηνά σε κάποιο συμβόλαιο μελλοντικής εκπλήρωσης και είπες να πάρεις ένα κοντεινερ ??> :)
Jan 23 21:29:17
niknight_reconne
Σαν το λαδοτύρι από το παλιό δεν έχει...
Jan 23 21:29:26
L_ami
φετος ο καιρος τρελλαθηκε ντατς, πηραν να ανθιζουν ολα ενα γυρο στην αθηνα
Jan 23 21:29:33
niknight_reconne
Αλλά και τα καινούργια δεν είναι άσχημα
Jan 23 21:30:21
L_ami
εχει πολλα καλα λαδοτυρια νικ στο μιντιλι, ακομη κι εγω που ειμαι ξενος εμαθα να τα βρισκω
Jan 23 21:30:56
L_ami
αλλα αυτο που δεν παιζεται με τπτ ειναι αυτα τα γιαουρτια του μανταμαδου
Jan 23 21:31:17
waste
ναι μωρε δεν ειναι πολυ δυσκολο και στη ναξο που πήγα φετος, αλλά βοηθάει να έχεις κάποιον ντοπιο που σε συμπαθεί να σε στείλει στο σωστό βοσκο :)
Jan 23 21:31:20
niknight_reconne
Συμφωνώ και εγώ αποξενωμένος είμαι και βλέπω υπάρχουν πολλοί παραγωγοί
Jan 23 21:31:58
DutchMountains
οχι.. απο τον γειτονα πηρα αρχες καλοκαιριου και τις εββαλα σε μια γωνια που δεν ειχα τιποτα χρονια.. μη αναμενόμενα καλη και μεγαλη παραγωγη..
Jan 23 21:32:03
niknight_reconne
Μικρός όταν ήμουν είχαμε έναν με το γάιδαρο μοίραζε γάλα...
Jan 23 21:32:23
L_ami
κυττα τεκη, πρεπει να δωσεις λιγο χρονο στο καφενειο της πλατειας συνηθως, μετα ερχονται τ αλλα μαζι με τα ουζα ητα τσιπουρα αναλογως γεωγραφικου μηκους
Jan 23 21:32:37
waste
συμφωνω αμι :)
Jan 23 21:33:42
L_ami
νικ οταν εγω ημουν μικρος (επι παγωνιερας) το γαλα το φερνε γαιδαρος σε ολη τη καστορια
Jan 23 21:34:15
niknight_reconne
Για αυτό κατέληξες στα Μήθυμνα
Jan 23 21:34:48
L_ami
αλλα μεχρι περισυ ο μπαρμπα ιγνατιος ερχοταν με τις μπαμιες και τα φασουλακια καβαλα στο γαιδαρο απ την αναξο καθε μερα στο μολυβο, βαλτε κανα χαρτη να δειτε γιατι πραγμα μιλαμε
Jan 23 21:35:11
L_ami
στην αθηνα κατεληξα γμτ γμτ γμτ
Jan 23 21:35:50
niknight_reconne
Πιο πολύ κάθεσαι στο νησί από μένα.
Jan 23 21:37:03
L_ami
μακαρι να μπορουσα να καθομαι το οκταπλο
Jan 23 21:37:03
niknight_reconne
Εμένα φέρνει ο θείος μου αλλά επειδή είναι κοντά στη θάλασσα ο μπαξές μου είπε πως έχει ρίξει πολύ χώμα.
Jan 23 21:37:34
waste
λογω του αλατιού?
Jan 23 21:37:40
niknight_reconne
Το νησί είναι αυτοτελές, εγώ και εσύ δεν είμαστε.
Jan 23 21:38:11
L_ami
σοβαρα; αναμεσα μολυβο κι εφταλου τα χωραφια βγαζουν απιστευτα νοστιμα κηπευτικα, και αυτα αμα φυσαει γερος βαρδαρης τα πιτσιλαει για καλα
Jan 23 21:38:11
niknight_reconne
@waste Δεν έχω καταλάβει, είναι 30-40 μέτρα από την θάλασσα, πίσω από το σπίτι του.
Jan 23 21:38:20
waste
αρα πολυ αλατι :)
Jan 23 21:38:28
waste
κι αυτο σου πηδάει το χωμα
Jan 23 21:38:46
L_ami
αυτο που ψωνιζω επι τοπου εγω ειναι ουτε 15 μετρα απ το νερο
Jan 23 21:39:10
L_ami
απλα εχει υψομετρικη διαφορα
Jan 23 21:39:19
L_ami
2-3 μετρα
Jan 23 21:39:24
waste
ξέρεις την ιστορία των ελληνικών νησιών που τα κακα οικοπέδα (τα παραθάλάσσια) τα έπαιρναν οι κόρες για προίκα ενώ οι γιοι έπαιρναν τα πιο "ορεινα" που ήταν ευφορα και ακριβα
Jan 23 21:39:34
niknight_reconne
Ο θείος είναι στο δρόμο του αεροδρομίου, άρα υψόμετρο 1 μέτρο
Jan 23 21:39:39
waste
αλλα η καταραμμένη πρόοδος και ο τουρισμός τα γύρισε όλο αναποδα :)
Jan 23 21:39:50
DutchMountains
σιγα μην επαιρναν οι κόρες..
Jan 23 21:39:52
niknight_reconne
Δεν έχει πολύ τουρισμό η Λέσβος
Jan 23 21:40:03
DutchMountains
απλα οι ανεπρόκοποι γιοι τα επερναν
Jan 23 21:40:10
Lobito_VJ23
ναι
Jan 23 21:40:23
niknight_reconne
Και δεν έπαιζαν κηπευτικά όσο ρίζες ελιές
Jan 23 21:40:25
waste
οχι αλλα το εφε που εκανε ο τουρισμος και η εγκατάλειψη της δύσκολης γεωργίας ήταν μεγάλο :)
Jan 23 21:40:29
Lobito_VJ23
στην Νάξο που έχει και σοβαρό τουρισμό και σοβαρή ενδοχώρα, το λένε και το ξαναλένε
Jan 23 21:40:29
L_ami
τα νησια ησαν μητριαρχικα σαν εμας τους βλαχους
Jan 23 21:40:57
niknight_reconne
@L_ami σωστό κι η Λέσβος μου έχουν πει είναι πιο μητριαρχικό μέρος
Jan 23 21:40:59
L_ami
οι αντρες ταξιδευουν, οι γυναικς κρατανε τα σπιτια
Jan 23 21:41:00
waste
οι αντρες πεθαιναν αρκετα συχνα για να τους εμπιστευτείς τα χωράφια??..
Jan 23 21:41:26
Lobito_VJ23
θα ήταν τπτ φαταλιστές κι αυτοί
Jan 23 21:41:41
L_ami
σε μας οταν παυανε να ειναι νομαδες βοσκοι, γινοταν κυρατζηδες
Jan 23 21:41:42
Lobito_VJ23
και οι γυναίκες φεμ φατάλ apparently
Jan 23 21:41:45
waste
δεν ξέρω αυτη την ιστορια την εχω ακουσει για κυκλαδες και την εχω ακουσει 2-3 φορες
Jan 23 21:42:02
Lobito_VJ23
πέθαιναν στα σφουγγαράδικα;
Jan 23 21:42:30
niknight_reconne
Οι Κυκλάδες είναι πολύ διαφορετικά νησιά, είναι μικρά, καμία σχέση με μεγέθη Λέσβου
Jan 23 21:42:49
L_ami
ευφορα βουνα παντως στις κυκλαδες, μονο με τις ξερολιθιες, αυτα τα απιστευτα πραγματα
Jan 23 21:42:58
DutchMountains
η Κρήτης.. για την οποια μλεω εγω..
Jan 23 21:43:33
waste
ουπς
Jan 23 21:43:34
waste
λολ
Jan 23 21:43:42
L_ami
η λεσβος μεχρι να τη πηδηξει ο τουρισμος εχει την αυταρκεια της, πραγμα πολυ δυσευρετο στη γραικια
Jan 23 21:44:05
niknight_reconne
Ποιος τουρισμός στη Λέσβο;;;; Αυτός της Ερεσού;;
Jan 23 21:44:09
guest86
Νομαδες
Jan 23 21:44:28
L_ami
και του μολυβου, χαμος γινεται και της πετρας και στο σιγρι
Jan 23 21:44:38
reznor
και οι γυναικες κληρονομουσαν, απλως οχι παντα και μπορουσες και να τις ριξεις στη κληρονομια
Jan 23 21:45:04
waste
ο τουρισμος εχει πολύ μεγάλο περιθώριο κέρδους σε σχεση με τις παραδοσιακες εργασιες
Jan 23 21:45:21
waste
και σε οποιο νησι ακουμπησε το αλλαξε
Jan 23 21:45:24
L_ami
εχει "ευκολο χρημα" διαφθειρει
Jan 23 21:45:24
niknight_reconne
Ε καλά και στο Πλωμάρι έχει τουρίστες, μερικοί μάλιστα εγκαταστάθηκαν κιόλας, αλλά καμία σχέση με αυτό που γίνεται στις Κυκλάδες και πρόπερσι χτίστηκε ένα 5στερο
Jan 23 21:45:48
waste
νικναιτ δεν εχει μεγαλη σημασια , σημασια εχει τα διαφορετικά μεγέθη
Jan 23 21:46:09
L_ami
πηγα φετος με φιλους νικ μετα απο 15 χρονια,δεν το λες και τουριστικο
Jan 23 21:46:18
waste
τα ενοικιαζομενα κάνουν πολλαπλασιο τζίρο από τα 400 κεφάλια κατσίκια
Jan 23 21:46:23
reznor
και τα παραθαλασσια, αγονοι κληροι γινανε χρυσαφι που λεει και ο τεκης εκει που πηγε ο τουρισμος
Jan 23 21:46:32
niknight_reconne
Τα ενοικιαζόμενα στην Ερεσό είναι παμπάλαια.
Jan 23 21:46:49
niknight_reconne
Βάζουν τη γιαγιά να τα διαχειρίζεται και τα εγγόνια εισπράττουν
Jan 23 21:47:03
guest86
Μηπως εχει σημασια και οτι δημιουργει εμφανεις διαφορες;
Jan 23 21:47:11
waste
πολύ εμφανείς :)
Jan 23 21:47:16
waste
και πολύ μεγάλες
Jan 23 21:47:31
L_ami
ακριβως γκεστ. αυτο που εθρεψε και τη μεταναστευση πριν 120 χρονια
Jan 23 21:47:44
waste
στη νάξο γνωρισα εναν 75αρη που είχε 600-700 κεφαλια και κανεναν να τα δώσει :)
Jan 23 21:48:06
L_ami
"οι τολμηροι φευγουν και πλουτιζουν, οι αχρηστοι μενουν"
Jan 23 21:48:38
waste
η μεταναστευση ειναι πιο ηπιο πραγμα , ακριβως διότι από αυτους που φύγουν οι περισσότεροι δεν θα ξαναγυρισουν
Jan 23 21:48:41
niknight_reconne
Τα αμνοερίφια στη Λέσβο πριν 30 χρόνια όλο έβγαιναν άρρωστα με "αφθώδη πυρετό" και έσφαζαν.
Jan 23 21:48:43
guest86
ναι αλλα δεν σημαινει απαραιτητα οτι κατα μεσο ορο ατομικα ειναι καλυτερα
Jan 23 21:48:48
L_ami
κι ερημωσε ο τοπος
Jan 23 21:48:56
reznor
αλλη μια μυθολογια λαμι απο τις πιο μεγαλες νομιζω
Jan 23 21:49:01
niknight_reconne
Μετανάστευση πολύ στα 60s-70s Νότια Αφρική και Αυστραλία
Jan 23 21:49:06
waste
οποτε τα χρήματα που βγαζουν τα καταναλωνουν αλλου δεν αλλαζουν τοσο πολυ οι τοπικες ισορροπιες
Jan 23 21:49:19
reznor
οι αχρηστοι μεινανε και οι τολμηροι τελικα καλοπερασαν στα ξενα
Jan 23 21:49:19
waste
που να δειτε πανηγύρι στο μεσοχωρι καρπάθου :)
Jan 23 21:49:40
Lobito_VJ23
τι έχει;
Jan 23 21:49:42
waste
3 τουαλέτες ανα γκόμενα ανα βράδυ με προυπολογισμό που εγω εβγαζα όλο το χρονο
Jan 23 21:49:57
niknight_reconne
Είχε το πανηγύρι που έσφαζαν τον ταύρο στο νησί, παγανιστικό πανάρχαιο, το έκοψαν λόγω ΕΕ
Jan 23 21:50:13
L_ami
μεσοχωρι καρπαθου; τι κοσμο κραταει το χειμωνα αυτου;
Jan 23 21:50:14
niknight_reconne
Μόνο άλογα πια
Jan 23 21:50:24
waste
κραταει αμι
Jan 23 21:50:27
guest86
Reznor λαθος
Jan 23 21:50:47
waste
αλλα ο ντοπιος βοσκος που γνωρισα δουλευε και στη δεη :)
Jan 23 21:50:47
guest86
οσοι τα κρατησαν σε νησια κερδισαν
Jan 23 21:51:18
guest86
ή κερδιζουν καθε χρονο κατατι
Jan 23 21:51:25
guest86
περισσοτερο
Jan 23 21:51:34
niknight_reconne
Εμένα μου αρέσει οι Καρπάθιες φορούσαν τα παραδοσιακά πάντα. Και ακόμη κι εδώ Πειραιά στην ομώνυμη πλατεία που μετακόμιζαν, μέχρι τα 1990s έβλεπες τέτοιες.
Jan 23 21:51:36
waste
και οι ντοπιοι είναι τοπικιστές, οπότε συχνά πυκνά επιστρέφουν στο νησι
Jan 23 21:51:48
reznor
λεω οτι ειναι ο μυθος η φυγη της μεταναστευσης οτι καλυτερευσε τις ζωες αυτων που εφυγαν γκεστ
Jan 23 21:52:29
niknight_reconne
@reznor Άμα έχεις περιουσία δεν φεύγεις.
Jan 23 21:52:40
guest86
Εξαρταται αλλα γενικα ηταν καλυτερα
Jan 23 21:52:53
waste
reznor: ο θειος μου εφυγε το 1950 για το αμερικα, σημερα ειναι 90χρονων να ειναι καλα, πετυχημενο μοντελο γιατι ήταν στη σωστη γενια των babyboomers και σπουδαγμένο εξίσου, αλλά είναι μια αλλη ζωη
Jan 23 21:52:55
guest86
εδω πιθανον και να πεθαιναν
Jan 23 21:52:56
L_ami
να σας αφησω με αυτο: 17/1/1991 (μαζι με τις βομβες στο ιρακ) ο λαμι κατεβαινει στη λερο...μεσανυχτα παιρνει ταξι να τον παει απ το λιμανι στον πλατανο. εκμυστηρευση ταριφειου: "αααχ, η επταετια ηταν εποχη για μας: 4500 τρελλοι, 60000 κρταουμενοι· φαγα
Jan 23 21:52:56
L_ami
με ψωμι τοτε"
Jan 23 21:52:58
waste
δεν μπορείς να κάνεις συγκρίσεις
Jan 23 21:53:37
waste
τα περισσότερα νησια της ελλαδας ειναι πολύ μικρά και ψωμολυσούσαν
Jan 23 21:53:43
L_ami
6000 μη τα παραλεμε
Jan 23 21:53:54
waste
κι αυτο αντικατοπτριζοταν στις ισορροπιες του νησιου
Jan 23 21:54:14
waste
οποτε ακομα και μικρες αλλαγες λογω τουρισμου ειχνα μεγαλο αντικτυπο
Jan 23 21:54:36
guest86
αλλα τελικα αν κρατησαν οικόπεδα δηλαδη και παλιοτερα ειχαν καποια ανεση τωρα ειναι κερδισμενοι που δεν τα πουλησαν
Jan 23 21:54:45
waste
μεγαλα νησια οπως η ναξος η κρητη η μυτηλινη κλπ είχαν εσωτερικές ισορροπιες ποιο ισχυρες
Jan 23 21:55:16
L_ami
καλο σας βραδυ..ουφ ουτε συριζα, ουτε ουκρανια, ουτε τσαχπινης, μια χαρα ταπαμε
Jan 23 21:55:25
waste
φτου φτου φτου
Jan 23 21:56:02
waste
εντωμεταξυ επεσαν στα χερια μου 2-3 ταμπλετ προσφατα
Jan 23 21:56:02
Lobito_VJ23
αναχωρητή
Jan 23 21:56:30
reznor
το επιτυχημενο μοντελο μεταναστη ειναι για λιγους
Jan 23 21:56:36
waste
τα 2 ηταν σαμσουνγκ και εντυπωσιάστηκα από το πόσο κακες οθόνες είχαν (ενταξει δεν ηταν τα ακριβά μοντέλα)
Jan 23 21:56:48
waste
reznor: its in the eye of the beholder
Jan 23 21:57:05
waste
εχω μια φιλη γιαννιωτισσα που γεννηθηκε στο φιλαντελφια
Jan 23 21:57:11
reznor
δικιο εχεις τεκι
Jan 23 21:57:14
niknight_reconne
Με τα δεδομένα του σήμερα και εγώ τον εαυτό μου μετανάστη λογίζω
Jan 23 21:57:14
waste
και γυρισε στα γιαννενα όταν ηταν 9
Jan 23 21:57:28
Lobito_VJ23
χα
Jan 23 21:57:34
niknight_reconne
Παρότι πάντα ήμουν παιδί της πόλης
Jan 23 21:57:42
waste
η αδερφη της λοιπον η οποια ζει ακομα στα γιαννενα τωρα στα 50-
Jan 23 21:57:46
Lobito_VJ23
κι εγώ ξέρω έναν από το LA που γύρισε σε αυτή την ηλικία στα Γιάννινα
Jan 23 21:58:02
waste
αποφάσισε να πάει ξανά στο αμερικα να βρει κι αυτη και τα παιδιά της την τυχη τους
Jan 23 21:58:37
waste
η φιλη μου τα εχει παρει λιγο που θελει να την εγκαταλειψη η αδερφή της, αλλά από την άλλη δεν μου περιγράφει καμιά σουπερ ζωη που ζουσαν εκεί οποτε απορει
Jan 23 21:59:28
waste
αλλα την ίδια στιγμή η αδερφή της σκεφτεται εγω θα βγαζω εκει τα τριπλά απόσα βγάζω εδω (είναι νοσοκόμα με μεγαλη εμπειρια σε αυτη την ηλικια) και καπως το εχει στήσει ότι της αρεσει πολύ η ιδεα
Jan 23 21:59:51
waste
οποτε οι δύο αδερφες εζησαν την ίδια ζωη εκει, αλλα εχουν πολύ διαφορετική εικόνα για τη ζωή εκεί
Jan 23 22:00:04
guest86
Ισχυει
Jan 23 22:00:17
guest86
based
Jan 23 22:00:32
waste
η οποια κιολας δεν ειναι σταθερη (η εικονα) αλλα αλλαζει αναλογα με το πως εξελισσεται η ζωη
Jan 23 22:00:49
guest86
σωστο
Jan 23 22:00:58
guest86
απο πισω και απο μπρος
Jan 23 22:01:16
waste
η αδερφή πχ χωρισε πριν 1-2 χρόνια από τον συζυγο, οποτε η μεταναστευση στο αμερικα της φαινεται πιο δελεαστικη πια
Jan 23 22:01:36
DutchMountains
η συγκριση πρεπει να γινεται με αυτους που εμειναν εκει.. που ηταν σε παρομοια επιπεδα τοτε
Jan 23 22:01:45
waste
και ο πρωην συζυγος ειναι ετσι κι αλλιως κολληταρι με την μαμα τους, οποτε νιωθει λιγοτερο τυψεις που θα την αφήσει :)
Jan 23 22:01:46
waste
κλπ κλπ
Jan 23 22:02:00
waste
DutchMountains: τι συγκριση θα κάνεις?
Jan 23 22:02:05
niknight_reconne
Άμα είχε όμως τώρα 400 κεφάλια κληρονομιά να δω πού θα πήγαινε.
Jan 23 22:02:09
waste
ποιος εχει το μεγαλυτερο σπιτι και αυτοκινητο??
Jan 23 22:02:27
waste
niknight_reconne: ειναι νοσοκομα δεν νομιζω να ηθελε να βοσκει προβατα απο αυτα που εχω καταλαβει ;)
Jan 23 22:02:44
waste
ας μην ξεχνάμε ότι δεν θεωρείται και το πιο πουλεν επαγγελμα του κόσμου :)
Jan 23 22:03:05
guest86
η μια εβγαλε αρκετα ωστε να μπορει να γυρισει στην ελλαδα και να ζησει ανετα ενω η αλλη «ολοκληρωνεται» περισσοτερο εκει λογω δουλειας ενω εδω σκεφτεται να πεσει στην λιμνη
Jan 23 22:03:05
waste
επισης αλλο παραδειγμα παλι απο γιαννενα
Jan 23 22:03:16
guest86
στο περιπου
Jan 23 22:03:21
niknight_reconne
Νοσηλευτής είναι ταμάμ για να βρίσκεις και εργοδότη στο εξωτερικό που πληρώνει καλύτερα
Jan 23 22:03:24
DutchMountains
ποιος ζει πιο ανετα/τι ευκαιριες ειχε εκει και τι εδω. κλπ
Jan 23 22:03:32
waste
καλε και οι δυο γυρισαν απο το αμερικα οταν ηταν 9-10 χρονων:)
Jan 23 22:03:38
waste
απλα η μια σκεφτεται τωρα να ξαναπαει
Jan 23 22:04:03
waste
DutchMountains: αρα ποιος εχει μεγαλυτερο αμαξι αυτοκινητο κλπ :)
Jan 23 22:04:05
DutchMountains
μα δεν λεω για τις σθγκεκριμενες
Jan 23 22:04:24
DutchMountains
οχι απαραιτητα..
Jan 23 22:04:27
waste
ποιος εχει μεγαλυτερο μισθο, τετοιες επιφανειακες συγκρισεις μπορείς να κάνεις μόνο
Jan 23 22:04:39
reznor
δεν μπορει να γινει συγκριση γιατι αυτοι που μενουν μενουν γιατι μπορουν και αυτοι που φευγουν φευγουν γιατι δεν μπορουν να μεινουν
Jan 23 22:04:40
ftero
nik ξερω 3 ατομα π δουλευουν 3 εβδ αγγλια αποκλειστικοι νοσκομοι κ μετα 3 εβδ ελαδα χαλαρωση
Jan 23 22:05:01
waste
και η συγκριση δεν υπάρχει διότι αφορά με την φαντασιακή ζωή που θα είχες εκεί ΑΝ εμενες :)
Jan 23 22:05:17
waste
δηλαδη πως θα ήταν ο τέκι αν ήταν ακόμα κομπιουτερας στην αθήνα?
Jan 23 22:05:31
waste
η απάντηση είναι δεν εχω ιδέα :)
Jan 23 22:05:59
niknight_reconne
@ftero αυτά τα παραϊατρικά επαγγέλματα δεν έχουν πολλά λεφτά, αλλά υπάρχει δουλειά παντού.
Jan 23 22:06:22
ftero
σαν το παντρεμενος ελευθερος ενα πραμα
Jan 23 22:06:33
waste
εμενα αυτό είναι η μεγαλυτερη καταντια φτερο :)
Jan 23 22:06:43
waste
και εγινε πολυ της μοδας με την κορωνα
Jan 23 22:06:52
waste
και εδω εχουμε γεμισει περσεφονες :)
Jan 23 22:07:03
Lobito_VJ23
ποιο είναι κατάντια; τι είναι η περσεφόν;
Jan 23 22:07:17
waste
τι ειναι η περσεφονη λομπ?
Jan 23 22:07:23
ftero
αλλιως θα γαμουσαν ι περισσοτερο σκεφτονται ;
Jan 23 22:07:26
niknight_reconne
@ftero έχω έναν φιλο αντί να τελειώσει λογιστικά έγινε νοσηλευτής (στη σχολή του νοσοκομείου) και ένα χαρτζηλίκι το βγάζει
Jan 23 22:07:49
ftero
νικ παντως βγαζουν περισσοτερα απο δω κ ειναι ευχαριστημενοι
Jan 23 22:07:58
niknight_reconne
Και περνάει καλά στο νησί με αυτά, αν είχε οικονομικό πρόβλημα θα πήγαινε Καναδά μου έχει πει
Jan 23 22:08:50
niknight_reconne
@ftero δεν θέλει και κανένα εξοπλισμό, το κορμί σου είναι το εργαλείο της δουλειάς
Jan 23 22:09:13
niknight_reconne
αλλά για τα μέτρα μου είναι σκληρή δουλειά
Jan 23 22:09:33
poplar
θα πήγαινε καναδά για να μεγιστοποιήσει το οικονομικό πρόβλημα;
Jan 23 22:09:50
niknight_reconne
@poplar για να το λύσει προφανώς
Jan 23 22:10:18
poplar
μαζί με τους 500 χιλιάδες μετανάστες που έρχονται το χρόνο, θα έχει πρόβλημα ανταγωνισμού
Jan 23 22:10:20
niknight_reconne
Για τα μέτρα μου νοσηλευτής είναι σκληρή δουλειά, ο φίλος μου είχε προσληφθεί βοηθός σε γαστρεντερολογικό ιατρείο μια εποχή...
Jan 23 22:10:46
niknight_reconne
@poplar είναι δουλειά που δεν την κάνουν όλοι, είτε δεν αντέχουν, είτε δεν θέλουν...
Jan 23 22:10:46
poplar
επίσης νοσηλευτής θέλει να περάσει απο certification
Jan 23 22:11:02
poplar
δεν έχει λεφτά όμως (ειδικά στον καναδά)
Jan 23 22:11:19
poplar
στην αμερική σίγουρα καλύτερα
Jan 23 22:11:34
guest86
πως αναγνωριζουν πτυχια απο εδω; Ειδικα οι αμερικανοι ειναι περιεργοι με αυτα
Jan 23 22:11:51
poplar
οι αμερικάνοι είναι πιο χαλαροί σε τέτοια
Jan 23 22:11:52
waste
ο ποπλαρ δεν θελει αλλο ανταγωνισμό από τους μετανάστες :)
Jan 23 22:11:55
Lobito_VJ23
ε τέκη
Jan 23 22:11:56
Lobito_VJ23
ποιο είναι κατάντια; τι είναι η περσεφόν;
Jan 23 22:12:00
niknight_reconne
@poplar δεν ξέρω αν δεν έχει λεφτά ή αν θέλει να κάνεις τα έξοδα του certification, ένας που έχει εμπειρία δουλεύει και μαύρα
Jan 23 22:12:10
niknight_reconne
σου λέω πάντως ό,τι μου είχε πει
Jan 23 22:12:13
guest86
Πχ νοσηλευτικη απο πιρς/αλμπα θα το δεχονταν ενω απο απθ πιθανοτατα οχι
Jan 23 22:12:18
waste
Lobito_VJ23: τι ειναι η περσεφονη? θα πρέπει να το σκεφτεις μονη σου
Jan 23 22:12:18
poplar
ναι τέκη, θα ανεβάσουν τα ακίνητα ακόμα, χεχε
Jan 23 22:12:38
Lobito_VJ23
οκ θα το σκεφτώ, κατάντια τι εννοείς;
Jan 23 22:12:40
waste
θα τους βαλουμε να ζουμε σε co-living spaces
Jan 23 22:12:48
poplar
με τους φοιτητές είνια 800 χιλιάδες
Jan 23 22:12:48
waste
ε σκεψου το πρωτα
Jan 23 22:13:33
guest86
Poplar οι φοιτητες πληρωνουν
Jan 23 22:13:37
poplar
πέρα δώθε εννοεί
Jan 23 22:13:44
guest86
δεν θελουν αδεια εργασιας κλπ
Jan 23 22:14:26
poplar
ναι αλλά πρέπει κάπου να μείνουν, και τώρα τους επιτρέπεται να δουλεύουν full time αν θελουν, οπότε εξτρα φθηνά χέρια
Jan 23 22:14:41
poplar
και συμπίεση μισθών
Jan 23 22:15:26
poplar
το πούλησες τελικά τέκη;
Jan 23 22:15:32
DutchMountains
εχει τετοια θέματα ο Καναδας? Παραδεισος λένε ειναι...
Jan 23 22:15:52
waste
σε 2-3 βδομαδες ινσαλα ποπ
Jan 23 22:16:29
poplar
χάλια είναι ντατς, οι νέοι φεύγουν για αμερική (και ευρώπη ακόμα)
Jan 23 22:16:38
ftero
οι αποικιες ντατς μονο παραδεισος δεν ηταν ποτες...καλυτερα η αγγλια να σκεφτεις. πολλοι σιδερενια πυγμη το κρατος
Jan 23 22:16:49
poplar
οι κομπιουτεράδες δουλέουν remotely για αμερικάνικες εταιρείες
Jan 23 22:16:50
ftero
ρυθμιζουν κ ποτε χεζεςι στη γη της ελευθεριας
Jan 23 22:17:24
guest86
Ινδοι ριμοτ ;
Jan 23 22:17:41
poplar
https://preview.redd.it/ef3pqk681xz61.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=b1c7110924180ba6f347b6d48974d76abf267477
Jan 23 22:18:28
waste
λολ, ο αγκιτ εβαλε ενα καλο αστειο. περνάει ένας βρετανός απο τον ελεγχο διαβατηριων πηγαινοντας στην αυστραλία. Εχετε κάποια καταδίκη ή εκρεμμή δίκη των ρωτα ο υπάλληλος και ο βρετανός απαντάει. Δεν ήξερα ότι είναι ακόμα προαπαιτούμενο
Jan 23 22:18:28
waste
για να έρθω :)
Jan 23 22:18:36
DutchMountains
οι remote παιζει να τρώνε ενα σοκ... σιγα σιγα.. με ολα τα cuts που γινονται και έρχονται σιγα σιγα..
Jan 23 22:18:40
poplar
οι ινδοί έχουν το πρόβλημα της διαφοράς της ώρας (και οτι δεν έχουν δεξιότητες)
Jan 23 22:19:25
guest86
Για καποια πραγματα ειναι πλεονεκτημα
Jan 23 22:19:40
guest86
επειδη μπορει να γινεται δουλεια 24/7
Jan 23 22:19:49
poplar
οι remote είναι οικονομικοί για τους εργοδότες
Jan 23 22:20:55
poplar
ειδικά οι καναδέζοι για τους αμερικάνους που πληρώνουν σε USD
Jan 23 22:24:07
DutchMountains
ε ολοι ειναι οικονομικοι για τους αμερικανους ποπ
Jan 23 22:24:17
waste
ααα τι δεν σας ειπα την προηγουμενη βδομαδα...
Jan 23 22:24:33
waste
πήρατε χαμπαρι τη συνεντευξη του γαλλου Todd στη λε φιγκαρο?
Jan 23 22:24:53
DutchMountains
οχι
Jan 23 22:25:14
waste
αυτός είναι ένας τύπος με καλύτερα πεντιγκρί από τα δικά μου και έχει γραψει ενα νεό βιβλιο το οποιο εχει εκδοθει μονο στην ιαπωνια
Jan 23 22:25:17
ftero
αυτα π λεγαμε πιο πριν οτι ολα γινονται στον πολεμο για την ευρωπη...αυτος οντως το εθεσε πιο σωστα
Jan 23 22:25:20
reznor
τον μανωλη λες?
Jan 23 22:25:23
DutchMountains
δεν διαβαζουμε φιγκαρό.. μονο λιμπερασιόν..
Jan 23 22:25:47
waste
αλλα εδωσε μια συνεντευξη στη φιγκαρο με το ζουμι του βιβλιου του
Jan 23 22:26:15
waste
το οποιο ειναι οτι ζουμε ηδη τον επομενο 30ετη και οτι οι αμερικάνσκι δεν θα υποχωρήσουν στην κοντρα για την ουκρανια
Jan 23 22:26:36
waste
γιατί φοβούνται ότι θα χάσουν την αυτοκρατορία
Jan 23 22:26:50
DutchMountains
εμ γιαυτο εβγαλε τα αντιαεροπορικα στη μοσκβα ο αλλος..
Jan 23 22:27:19
waste
δεν λεει πολύ διαφορετικά από αυτα που σας εχω πει, αλλά επειδη τα διαβασα σε καποιον άλλο μου έκανε το εξης εντυπωση
Jan 23 22:27:49
waste
ότι εμείς που είμαστε στο επαγγελμα του προφήτη, εχουμε την τάση να κάνουμε διαφορες συνδέσεις που μας φαίνονται πιθανές και να τις κληρώνουμε
Jan 23 22:28:00
ftero
αυτος ειπε οτι γινεται για τη γερμανια ο πολεμος
Jan 23 22:28:23
waste
μεταξυ αλλων ναι, αλλα το θεμα ειναι η αμερικανικη αυτοκρατορια, οχι η γερμανια ;)
Jan 23 22:28:43
waste
αλλα εχουμε επισης την ταση να βιαζομαστε, ακριβως επειδη στο μυαλο μας είναι ήδη λυμένη η συνδεση
Jan 23 22:29:11
waste
θεωρούμε ότι και οι υπολοιποι παίκτες το έχουν λύσει στο δικό τους μυαλό, κατι το οποιοδεν ισχύει πάντα φυσικά
Jan 23 22:29:31
DutchMountains
"you are not wrong, only early"...
Jan 23 22:30:21
guest86
Συναντα ενας αγγλος ενα ινδο στο αεροδρομιο και αρχιζει τα nice to meet you, my aunt from chicago,etc για να την πεσει στην μανα του και του λεει ο ινδος οτι ειναι engineer σε ουτε και καταλαβε τι στην Αγγλια και την
Jan 23 22:30:22
guest86
κοπανησε
Jan 23 22:30:29
DutchMountains
εχει paywall η φιγκαρο.. το βρίσκουμε καπου αλλου?
Jan 23 22:30:34
waste
το αποτελεσμα αυτης της βιασύνης μπορεί να είναι α) ότι το πήρες χαμπάρι πολύ νωρίς, αλλά και β) ότι επειδή για εσενα είναι μια τάση που θα ενισχύεται να τη θεωρείς τετελεσμένη
Jan 23 22:30:52
guest86
νομιζω οτι κολλησε απο το οτι ηταν στην Αγγλια και ο αλλος
Jan 23 22:31:27
guest86
εξαφανισε την μυστικοτητα την αγνοια μεταξυ τους
Jan 23 22:31:50
waste
πχ για τον τοντ (διοτι μονο τις καμπουρες των αλλων βλεπουμε καθραρα), ο πολεμος στην ουκρανια ειναι υπαρξιακος τοσο για τους ρωσους οσο και για τους αμερικανους
Jan 23 22:32:10
guest86
επειδη ξερεις τι ειμαι ξερω τι εισαι
Jan 23 22:32:36
waste
δεν ειμαι σιγουρος οτι οι αμερικανοι το εχουν καταλαβει αυτο έτσι, ακριβώς διότι και για το αφγανιστάν τα ίδια ελεγαν και μια χαρα εφυγαν νυχτα οταν το αποφασισαν
Jan 23 22:32:54
waste
και το ίδιο επιχειρημα είχαν για την ινδοκινα κλπ κλπ
Jan 23 22:33:08
waste
(τοτε το ελεγαν το χαλασμενο μήλο που θα χαλάσει όλο το καλαθι
Jan 23 22:34:00
waste
οποτε (και εδω κανω την λιγο απροσδιοριστη αυτοκριτικη μου), το οτι εγω ως προφήτης βλέπω διαφορες τάσεις που ενδυναμονωνται δεν σημαίνει ότι η πορεια ειναι γραμμικη και εχει μονο μια λυση
Jan 23 22:35:52
Lobito_VJ23
έτσι είναι οι μετρημέενοι άνδρες, κρατάνε πισινή
Jan 23 22:35:56
guest86
Μπορει να εμφανιστει μια μαιμου και να αλλαξουν ολα ;)
Jan 23 22:36:06
Lobito_VJ23
πάει ο τέκης καραγκιόζης από εδώ και μπρος μόνο μετριοπάθεια
Jan 23 22:36:15
waste
αλλαξε τιποτα στην ελλαδα από τη μαιμού??
Jan 23 22:36:16
waste
:)
Jan 23 22:37:12
waste
ο τεκης καρακγιοζης εχει εξαφανιστεί εδώ και χρόνια διότι είχε ενα πολύ συγκεκριμένο λόγο υπαρξης
Jan 23 22:37:40
waste
τωρα οπως εχεις παρατηρησει είμαι ο τεκη αλτ-ραιτ δεξια φουρκετα :)
Jan 23 22:38:08
guest86
εδω πεθαινει ενας τεως και βολευει επικοινωνιακα τον βασιλεα των υποκλοπων
Jan 23 22:38:11
waste
δηλαδη καραγκιοζης παλι, αλλα προδοτης ψεκασμενος :)
Jan 23 22:38:14
Lobito_VJ23
αφού δεν είσαι λίμπεραλ, άρα;
Jan 23 22:39:26
waste
guest86: μην φοβάσαι οι υποκλοπες είναι το μοναδικό πολιτικό ζήτημα στη χωρα τους τελευταιούς 6 μήνες και θα παραμείνουν μέχρι τις εκλογες
Jan 23 22:40:03
waste
κατι που για εμενα αποδεικνύει ότι δεν τις συντηρεί το φαξ που λέγεται σύριζα ή τα απολοιφάδια του πασοκ :)
Jan 23 22:40:57
ftero
αμα δεν ηταν ανοστα ξαναζεσταμενα τα μικροπολιτικα, θα ελεγα πως ειναι ξενερωτο να μιλανε μονο για το ελαχιστο των θεματων
Jan 23 22:41:15
Athkeiaseros
Τις καλησπερες μου
Jan 23 22:41:34
waste
ftero: απαγορευεται να μιλάμε για ό,τιδηποτε έχει ουσια παντού στη δύση, δεν το εχεις πάρει χαμπάρι??
Jan 23 22:41:44
waste
Athkeiaseros: καλωσήλθες
Jan 23 22:42:22
ftero
αλλαμε προλαβες στις φιλελευθερες δημοκρατιες μιλαμε μονο για ευτελη θεματα για να εφαρμσοτουν οι προαποφασισμενες πολιτικες απο τη νεα μαριονεττα
Jan 23 22:42:26
DutchMountains
α.. στον moon of alabama το ειδες το αρθρο
Jan 23 22:42:44
waste
στο τουιτερ αλλα το επιασε και ο μοον
Jan 23 22:42:55
waste
κι αυτος τον γαλλο αντιγραφει λιγο πολυ :)
Jan 23 22:43:04
waste
δυσκολη η ζωή του μπερναρντ :)
Jan 23 22:43:20
Athkeiaseros
Ποιο Γάλλο;
Jan 23 22:43:52
waste
δεν θυμαμαι πως τον λενε τον αγαπαει ο agitpapa μου, μιλαμε για τη συνεντευξη του Todd στην γαλλικη φιγκαρο
Jan 23 22:44:40
Athkeiaseros
Παίζει λινκ;
Jan 23 22:44:59
waste
δες το στο moonofalabama.org
Jan 23 22:45:02
DutchMountains
χμμ.. δεν ξερω κατα πόσο ο πούτιν περιμενε να καταρρευσει η διεφθαρμενη ουκρανια..
Jan 23 22:45:07
waste
το εχει αρκετα αναλυτικ
Jan 23 22:45:08
Athkeiaseros
Άσε θα διαβάσω τον moon
Jan 23 22:45:20
DutchMountains
https://www.moonofalabama.org/2023/01/emmanuel-todd-on-the-third-world-war.html
Jan 23 22:45:42
waste
DutchMountains: αλλιως δεν εξηγούνται οι επιλογές του στην αρχή του πολέμου
Jan 23 22:45:49
guest86
Θα αντιγραψεις τον γαλλο;
Jan 23 22:46:13
waste
όλη αυτή η εισβολή από 4 πλευρες με πολύ μικρες δυναμεις, δείχνει ότι περίμεναν κατι γρηγορο τύπου γεωργίας
Jan 23 22:46:23
waste
guest86: σε τι θα τον αντιγράψω?
Jan 23 22:46:34
guest86
Ο ουελμπεκ εβγαλε κατι καινουργια
Jan 23 22:47:07
waste
δεν εχω διαβασει το τελευταιο βιβλιο του ουελμπεκ :)
Jan 23 22:47:09
guest86
Στο ντυσιμο
Jan 23 22:47:44
Lobito_VJ23
Η Ουκρανία προετοιμαζόταν για πόλεμο εδώ και πόσα χρόνια
Jan 23 22:47:50
waste
κατσε με μπερδευεις. για ποιον γαλλο μιλας και ποιο ντυσιμο. Ο ουελμπεκ τι σχεση εχει με τον τοντ??
Jan 23 22:48:13
waste
η ουκρανια προετοιμαζοταν αλλα οι ρωσοι δεν το πηραν πολυ σοβαρα, ηλπιζαν σε κάτι τύπου γεωργιας στην αρχή
Jan 23 22:48:18
Lobito_VJ23
πιο ενδιαφέρον με φαίνεται το πόσο κωλοτρίβονται οι πολάνσκι οι φινλανδοί και οι βαλτικοί
Jan 23 22:48:26
waste
και οι γεωργιανοι προετοιμαζονταν για πολεμο χρονια με την ρωσια :)
Jan 23 22:48:29
guest86
Σε καποιο κειμενο
Jan 23 22:49:03
waste
guest86: ολοκληρωσε τη σκεψη σου γιατι δεν ξερω για τι μιλας
Jan 23 22:49:22
guest86
σου προσφερει content ο γαλλος;
Jan 23 22:49:27
DutchMountains
τους ουκρανους τους προετοιμαζαν οι αμερικανοι.. ΜΕΤΑ αυτο που επαθαν οι γεωργιανοι..
Jan 23 22:50:02
DutchMountains
και αυτο δεν νομιζω οτι δεν το ηξεραν οι ρωσσοι..
Jan 23 22:50:22
waste
DutchMountains: και τους γεωργιανους τους προετοιμαζαν οι αμερικανοι, και δεν εχει σημασια αν το ηξεραν αλλα τι περιμεναν
Jan 23 22:50:34
DutchMountains
νομιζω ειναι πολυ νωρις για να βγαλουμε συμπερασμαα γιατι εκαναν βολτα οι ρωσσοι μεχρι το κιεβο..
Jan 23 22:51:07
waste
δεν ειναι μονο το κιεβο, ειναι η ολη ελαφρια διαθεση με την οποια μπουκαραν , ειναι προφανες πως δεν περιμεναν τοση αντισταση
Jan 23 22:51:21
waste
και εδω δεν διαφωνω με τον todd
Jan 23 22:52:02
guest86
Πηγαν μεχρι το κιεβο για να δειξουν οτι ο πολεμος τους αφορα
Jan 23 22:52:04
Lobito_VJ23
δεν περίμεναν τόση αυτοκτονικότητα
Jan 23 22:52:09
waste
οχι οτι εχει σημασια διοτι αυτο ειναι μια λεπτομερια
Jan 23 22:52:16
guest86
και εκει αν το παρατραβηξουν
Jan 23 22:52:25
waste
ενα κουτσομπολιο λιγο πολυ
Jan 23 22:53:14
guest86
οι ουκρανοι κλασικα περα βρεχει
Jan 23 22:53:54
waste
guest86: αρχίζεις να με κουραζει η αυτοματη γραφη σου
Jan 23 22:54:29
guest86
αλλαξαν το αιωνιο τωρα στην κατασταση οι ρωσοι παντα πολεμουσαν στο ντονετσκ και μεχρι την κριμαια
Jan 23 22:56:08
so_what
Οι φιλορωσοι που ηταν ο μισος πληθυσμος εχουν κατσει τοσο ησυχα που πρεπει να μην το πιστευουν ουτε οι αμερικανοι
Jan 23 22:56:12
guest86
προσπαθουν να αναγκασουν τους ρωσους σε σφαγη της υπολοιπης ουκρανιας
Jan 23 22:56:27
so_what
οχι οτι τους αδικω ετσι οπως εφυγαν οι ρωσοι απο χαρκοβο και χερσωνα
Jan 23 22:56:45
waste
so_what: αποδείχθηκε πολύ περίπλοκος αυτός ο εμφυλιος, όπως κάθε εμφυλιος
Jan 23 22:56:47
guest86
χωρις καποια σοβαρη αιτια περαν του συνεχους πολεμου
Jan 23 22:57:01
guest86
Δηλαδη του αμερικανικου δογματις πολεμου
Jan 23 22:57:34
waste
αρα οι ρωσοψυχοι που τοσα χρονια ζουνε στην ουκρανια, απο τη μία δεν είναι έτοιμοι να πηδήξουν στα κρύα νερα αυτόματα
Jan 23 22:57:37
DutchMountains
τα αντιαεροπορικα σε σχεση με τα λευκορωσικα των τελευταιων ημερων νομιζεις οτι προμηνύουν κινήσεις σύντομα?
Jan 23 22:58:00
waste
από την άλλη δεν είμαι σίγουρος πόσο πολύ ζηλεύουν τα ξαδέρφια τους στον ντονμπας
Jan 23 22:58:23
waste
διότι οι ρώσοι τους χρησιμοπιουν κυριολεκτικά ως cannon fodder, σαν πρωτη γραμμη κρουσης
Jan 23 22:59:20
waste
οποτε δεν μου φαίνεται τοσο απιθανό να βλέπουν την κατασταση πιο κυνικά, άλλωστε εμαθαν να ζουν σε αυτην την κατασταση 8 χρονια τωρα :)
Jan 23 22:59:39
waste
DutchMountains: δεν ξερω σε τι αναφερασαι. ποια αντιαεροπορικα?
Jan 23 22:59:53
guest86
πλανα αρχειου ;
Jan 23 23:00:30
DutchMountains
εχει βγαλει αντιεροπορικα στη μόσχα τις τελευταιες μερες ακουσα
Jan 23 23:00:39
guest86
Και πως ξερουμε οτι δεν προκειται για εσκαλεσιον της δυτικης προπαγανδας;
Jan 23 23:01:15
so_what
Υποτιθεται οι ρωσοι ηξεραν την ουκρανια απ'εξω και ανακατωτα
Jan 23 23:01:28
so_what
και ειχαν στειλει την μιση fsb εκει
Jan 23 23:01:41
waste
παντα είχε dutch και τις τελευταιες βδομαδες ο λαβρωφ παραπονιόταν ότι οι δυτικοι μαλάκες μπορεί να εοχυν καμια ιδεα για decapitation strikes, αν το συνδυασεις με τα ντρονς που χτυπησαν το αεροδρομιο σχετικα κοντα στη μοσχα ...
Jan 23 23:02:00
waste
so_what: υποτίθεται ναι αλλα τελικα είχαν τις ελλιεψεις τους κι αυτοι οπως φαίνεται
Jan 23 23:02:24
waste
οποτε δεν ξέρω κάτι έξτρα για αντι-αεροπορικα :)
Jan 23 23:02:54
so_what
επαιξαν φωτο στο τελεγκραμ με μεταφορες Pantsir σε κρατικα κτιρια στη Μοσχα
Jan 23 23:03:30
waste
ααα δεν το πηρα χαμπαρι, τετοιου ειδους κουτσομπολια ειναι νομιζω περισσοτερο παραπλανητικα απο βοηθητικα
Jan 23 23:03:36
waste
κλεινουμε ενα χρονο πια
Jan 23 23:03:48
waste
και υπαρχουν μερικες βασικες τασεις που ειναι εμφανεις
Jan 23 23:03:57
waste
οπως οτι οι ρωσοι υπολογισαν λαθος αυτον τον πολεμο
Jan 23 23:04:02
waste
στην αρχή σου
Jan 23 23:04:09
waste
και ότι δεν έχουν σαφες endgame
Jan 23 23:04:14
guest86
οσο δεν υπαρχουν νεα συνορα θα συνεχιζεται το παιχνιδι της γατας με το ποντικι
Jan 23 23:04:27
waste
οσο φυσαει θα βρεχει
Jan 23 23:04:43
waste
οσο βρεχει και κανει κρυο μπορεί και να χιονιζει
Jan 23 23:05:34
guest86
και στην ελλαδα θα παιζουμε το παιχνιδι του καλαμαριου εν τω μεταξυ
Jan 23 23:05:43
guest86
Με το σαρακοστιανο καλαθι
Jan 23 23:05:43
so_what
μπορει να ειχαν υπολογισει οτι θα ξεσηκωθουν οι ευρωπαιοι πολιτες λογω της ακριβειας
Jan 23 23:05:52
so_what
και θα εκανε πισω η ΕΕ
Jan 23 23:05:52
waste
Και το ταξιδι της φαλαινας μην ξεχνας guest86
Jan 23 23:05:59
waste
απο το οποιο ειμαστε τοσο μακρια
Jan 23 23:06:07
waste
so_what: ακριβως
Jan 23 23:06:26
waste
ολα αυτα ειναι παρακινδυνευμένες υποθεσεις
Jan 23 23:06:30
waste
που δεν τους εχουν βγει
Jan 23 23:06:37
waste
και δεν ξερουν ακριβως τι να κανουν
Jan 23 23:06:58
waste
το οτι ως προπαγανδιστικο επιχειρημα εχουν ενα war of attrition
Jan 23 23:07:05
waste
και γιαυτο ειναι γαματοι
Jan 23 23:07:34
waste
θυμίζει λιγο τον πρώτο ΠΠ όπου οι γερμανοι θεωρούσν ότι θα κερδίσουν αν φάνε αυτό το γαλλικό καστακι (του οποιου ξεχνάω το ονομα)
Jan 23 23:07:57
waste
και ο υπολογισμός τους ήταν πολύ παρομοιος, ρίχνουμε τόσες οβίδες παραπάνω, πεθαίνουν κάθε μέρα τόσοι παραπάνω γάλλοι
Jan 23 23:07:59
waste
κλπ κλπ
Jan 23 23:08:13
so_what
ναι αλλα ειδα κατι πινακες σε rybar, στρελκοφ και λοιπους που δειχνουν οτι η ουκρανια εχει ακομα πολυ κρεας για τα κανονια
Jan 23 23:08:20
so_what
πολυ ομως για χρονια
Jan 23 23:08:28
DutchMountains
https://www.aljazeera.com/news/2023/1/21/kremlin-silent-on-missile-systems-seen-on-moscow-rooftops
Jan 23 23:08:29
waste
αυτό δείχνει έλλειψη σχεδιου περισσότερο παρα ειναι ενα σχεδιο
Jan 23 23:08:51
waste
so_what: ουτε αυτο το ξερουμε, διοτι μια χωρα δεν καταρρει οταν ξεμεινει απο ανδρες :)
Jan 23 23:09:01
waste
καταρρει πολύ πιο πριν
Jan 23 23:09:13
guest86
Ρε δεν βγαζουν ενα game για κινητα να πρεπει να παιζεις για να παρεις τα πας και τις προσφορες του καλαθιου;
Jan 23 23:09:13
waste
παρε τη γερμανια το 1945 για παραδειγμα ;)
Jan 23 23:09:23
guest86
Squid game
Jan 23 23:09:43
waste
guest86: αν συνεχίσεις την αυτοματη γραφη θα σε κανω mute
Jan 23 23:10:01
guest86
ή octopus για να μην ζητανε πνευματικα δικαιωματα και ιδιοκτησια οι κορεατες
Jan 23 23:11:04
waste
οι ρωσόφιλοι περιμένουν μια κάποια επιθεση που θα δείξει ότι η ρωσία εχει το πάνω χερι στην ουκρανία, αλλά εγω δεν βλέπω κάποιο εμφανή ευκολο στοχο αυτής της επιθεσης
Jan 23 23:11:18
waste
γιαυτο και βλέπουμε αλλωστε αυτό το βημα βημα στο μπαχμουτ το σολενταρ κλπ κλπ
Jan 23 23:11:31
waste
που ειναι λιγο πολυ ο ρυθμος του πολεμου και πριν την επιστράτευση
Jan 23 23:12:04
so_what
θελeι κοσμο ρε συ ή carpet bombing, εδω για το καθε χωριο γυρω απο το μπαχμουτ τους παιρνει μηνες
Jan 23 23:12:16
waste
ακριβως so_what
Jan 23 23:12:35
waste
κι αυτό δείχνει έλλειψη σχεδιου για εμενα, ελλειψη endgame
Jan 23 23:13:02
waste
και εδω που τα λεμε , ο πολεμος αυτός θα είναι ολοκληρωτικός από την πλευρα της ουκρανίς
Jan 23 23:13:41
waste
και οι δυτικοι ειναι ετοιμοι να πολεμησουν μεχρι τον τελευταιο ουκρανο μη σου πω και πολωνο
Jan 23 23:14:23
waste
θα το δουμε , δεν ξέρω, αλλά αυτό που βλέπω από την μεριά των ρωσόφιλων ειναι περισσότερο οι φαντασιώσεις τους
Jan 23 23:15:46
so_what
παντως και οι ρωσοφιλοι αναλυτες δεν εχουν πετυχει μυγα (δεν πιανω τους φιλο-ουκρανους που ειναι στα payroll)
Jan 23 23:16:03
waste
συμφωνω
Jan 23 23:16:24
waste
οι φιλο-ουκρανοι ειναι η επισημη προπαγανδα που ακουμε στη δυση δεν εχει καν νοημα να τους διαβαζεις δυστυχως
Jan 23 23:17:08
guest86
η ελλαδα θα στειλει leopard ;
Jan 23 23:17:13
waste
αντιθετα αυτο που πηγαινει ρολοι, ειναι ο ψυχρος πολεμος
Jan 23 23:17:16
Lobito_VJ23
και πολωνού και πολωνού , έτσι θέλω κι εγώ
Jan 23 23:17:25
waste
εκει ολα ειναι λιγο πολυ διαφανη και ξεκαθαρα
Jan 23 23:17:39
waste
εσυ θέλεις και πυρηνικες βομβες λομπ γιατι να μεινεις στους πολωνους μονο
Jan 23 23:18:02
waste
δηλαδη το πως ο κοσμος χωρίζεται πια σε διαφορετικες αγορες στις οποιες ισχυουν διαφορετικες τιμες
Jan 23 23:18:05
guest86
Δεν στελνουν κανενα 6ο στολο να δουμε τι ψαρια πιανει;
Jan 23 23:18:27
guest86
τα λεοπαρντ ωχριουν μπροστα σε τετοια υπεροπλα
Jan 23 23:19:52
Lobito_VJ23
αν είναι να πάρουν πούλο κάθε πουτανόσπερμα αντικομμουνιστής-ναζί μπορώ να βολευτώ και χωρίς μανιτάρια
Jan 23 23:20:01
so_what
οι πολωνοι εχουν αρχισει και συζητανε να γυρισουν πισω τους ουκρανους που εχουν και ταιζουν με επιδοματα
Jan 23 23:20:16
so_what
θα ειναι ποιητικη ειρωνεια
Jan 23 23:20:20
waste
ετερον εκατερον so_what
Jan 23 23:20:39
waste
εδω ακομα δεν εχουν παρει χαμπαρι οτι ο μπαντερας σκοτωνε κυριως πολωνους :)
Jan 23 23:21:22
guest86
η μονιμα λεβινσκι τι λεει ειναι το θεμα
Jan 23 23:21:27
guest86
μονιμα
Jan 23 23:21:41
guest86
κα
Jan 23 23:22:01
waste
λοιπον βγαζω λογκ :)
Jan 23 23:22:15
ftero
παντως η εφημερη πολτιικη σκεψη εχει κ τη μαλκια της