Jan 16 20:13:27
tsov
Καλησπέρα και καλή εβδομάδα , πως πάτε ;
Jan 16 20:16:04
Swtiris
ο βασιλεύς πέθανε, ζήτω ο βασιλεύς
Jan 16 20:16:20
pakaK13GRE
καλησπέρα
Jan 16 20:16:20
waste
ασχολείται πραγματικά κανείς με τον κοκο??
Jan 16 20:16:23
tsov
και μια -άχρηστη-χρηστική πληροφορία , έχουν εξαφανιστεί διάφορα ηλεκτρονικά από την αγορά , σε λίγο καιρό θα αρχίσω να ξεκολλάω από παλιές πλακέτες για παρτς
Jan 16 20:16:35
waste
τι δεν βρίσκεις τσο?
Jan 16 20:16:59
tsov
ειλικρινά για τον κοκο η γυναικα μου με ειπε πως σημερα ήταν η κηδεία - ούτε καν πηρα χαμπαρι
Jan 16 20:17:29
waste
ή απλά δεν εχουμε τι να κάνουμε με τα νεα και αφού δεν πήδηξε κανείς αυτή τη βδομάδα κανένα 12 χρόνο, χμμ ας πουμε για τον κοκο γιατί τι θα πούμε ότι τον πίνουμε?
Jan 16 20:17:33
waste
αφου όλα πανε περίφημα
Jan 16 20:17:46
Swtiris
οχι. παίζει μεγάλο κύμα νοσταλγίας
Jan 16 20:17:55
pakaK13GRE
https://www.kathimerini.gr/society/562228543/arthro-tis-a-kakoyri-stin-k-i-sovarotita-apenanti-stin-istoria/
Jan 16 20:18:01
pakaK13GRE
παλιομαδούρε
Jan 16 20:18:05
tsov
waste, μου καηκε το μονιτορ το παλιο (απο το 2007) και θελει πυκνωτες (καποιους 820μF και κανα 2 μεγαλυτερους) και κατι bridge rectifiers ...
Jan 16 20:18:05
waste
τυπου τοτε που κυκλοφορούσαμε στα σαλόνια?
Jan 16 20:18:14
Swtiris
στο γραφείο έχω ένα-δυο ΝΔκρατες που βρίσκονται σε νοσταλγικό τριπ
Jan 16 20:18:30
Swtiris
καλύτερα ήταν τότε που έτρωγε μία οικογένεια και όχι όπως τωρα κτλ κτλ
Jan 16 20:18:44
waste
α μαλιστα αλλα λογικο
Jan 16 20:19:11
waste
αφου εχει κερδίσει κοινωνικά αυτό το μοντέλο γιατί να μην προσθέσουμε και λίγο βινταζ βελούδο
Jan 16 20:19:18
Swtiris
και το κλασικό μην είστε μίζεροι μωρέ δεν αφήσατε τον Κούλη να δώσει την τιμή που του άξιζε
Jan 16 20:19:22
waste
που θα το προσεφερε ο κοκος
Jan 16 20:20:06
pakaK13GRE
εντωμεταξύ Κ13GRE ήταν η πινακίδα του αυτοκινήτου του.
Jan 16 20:20:11
pakaK13GRE
Κ από το κοκός
Jan 16 20:20:31
waste
αυτό είναι που λέω πακα οτι δεν εχουμε με τι να ασχοληθουμε :)
Jan 16 20:20:33
pakaK13GRE
13 γιατί ήταν ο 13ος (11ος ο παλαιολόγος!!!) και 12 ο παππούς τους
Jan 16 20:20:42
pakaK13GRE
το GRE καταλαβαίνετε
Jan 16 20:20:55
waste
13ος κωσταντινος
Jan 16 20:20:59
waste
οκ τωρα το επιασα
Jan 16 20:21:15
waste
αλλα επίσημα ήτνα μόλις ο δεύτερος :)
Jan 16 20:21:17
Swtiris
ψσσ συνεχίζουμε χαζοί και στον 21ο αιώνα ωραία
Jan 16 20:21:25
pakaK13GRE
έχω κλάσει στο γέλιο με την καθημερινή
Jan 16 20:21:29
waste
καθώς ανηκε σε αλλη δυναστεια
Jan 16 20:21:29
pakaK13GRE
διαβάστε στην αρχή του επόμενου
Jan 16 20:21:31
pakaK13GRE
https://www.kathimerini.gr/society/562228501/o-vasilias-poy-den-katalave-giati-echase-ton-throno-toy/
Jan 16 20:21:43
Swtiris
σαν αυτά που έλεγαν το 1922, να ρίξουμε τους Τούρκοι πίσω από τον Άλυ ποταμό 1000μΧ
Jan 16 20:22:08
merovingian
πάντως η αριστερά είναι η μόνη που ασχολείται με τον κοκό, κυρίως γιατί κλαίγεται που ο ηλίθιος κόσμος πήγε στην κηδεία
Jan 16 20:22:35
tsov
α πήγε πολύς κόσμος στην κηδεία του ;
Jan 16 20:22:41
waste
μερο η δεξια ασχολειται περισσοτερο, απλα η "αριστερα" δεν αντέχει να μεινει έξω απο το news cycle
Jan 16 20:22:43
Swtiris
δεν νομίζω. από το δείγμα που έχω δηλαδή που έχει 50% ΝΔκρατες σίγουρα
Jan 16 20:22:48
pakaK13GRE
από 1000 ως 5000 τσοβ
Jan 16 20:22:59
pakaK13GRE
μερικοί μλκς είχαν στηθεί από το βράδυ
Jan 16 20:23:09
tsov
λολ ρε
Jan 16 20:23:16
merovingian
είναι πολύ αστείο που οι αριστεροί γκρινιάζουν ότι η Ελλάδα είναι γεμάτη χουντοβασιλικούς και οι δεξιοί γκρινιάζουν ότι η Ελλάδα είναι γεμάτη κουμουνιστοάπλυτους
Jan 16 20:23:48
merovingian
έτσι καταλαβαίνεις που ζεις
Jan 16 20:24:03
waste
αυτή είναι παλιά ιστορία, αλλά από τη στιγμή που το ιντερνετ μετετρεψε τον κοσμο μας σε πληρως ιδεαλιστικο, γιατί να μην ισχύουν και τα δύο ταυτόχρονα??
Jan 16 20:24:17
tsov
το εχω ξαναπει πως ειναι σαν να ειμαστε στο ζωολογικο κηπο merov , απλά διαλέγουμε απο ποια πλευρα καγκελα θα κατσουμε ... :)
Jan 16 20:24:36
Swtiris
έχουμε μια ροπή προς τη βασιλεία ομαδικώς αλλά διαλέγουμε από σβέρκο κάθε φορά
Jan 16 20:24:48
waste
τι εννοεις σωτηρη?
Jan 16 20:24:51
merovingian
δεν υπάρχει αρκετός πληθυσμός για να ισχύουν και τα δύο, αλλά υπάρχει αρκετός πληθυσμός για να δικαιολογεί το διαίρει και βασίλευε των άγγλων
Jan 16 20:25:19
Swtiris
την βασιλεία την υποστήριζε μεγάλο κομμάτι του λαού
Jan 16 20:25:22
waste
φυσικα και ισχυουν και τα δυο ιδεαλιστικα κατασκευασματα απο τη στιγμη που κανεις δεν σου ζήτησε να τα αποδειξεις :)
Jan 16 20:25:35
waste
Swtiris: αναλογως την εποχη :)
Jan 16 20:25:43
merovingian
ισχύουν με την έννοια της γάτας του σρέντιγκερ
Jan 16 20:25:55
waste
είναι σχεδον βεβαίο οτι μετα το 1923 δεν υπηρχε και μεγαλη υποστήριξη :)
Jan 16 20:26:07
Swtiris
αλλά οι εισαγόμενοι βασιλιάδες γίνονται και αυτοί εντελώς έλληνες και θέλουν έχουν τον τελικό λόγο στην εξουσία
Jan 16 20:26:14
waste
αλλα ο βασιλιας ηρθε απο την πισω πορτα ξανα στα 30σ
Jan 16 20:26:41
waste
Swtiris: μα αυτή ειναι η δουλεια των βασιλιαδων
Jan 16 20:27:14
Swtiris
οι βορειοευρωπαίοι βασιλιάδες νέρωσαν σε κάποια φάση
Jan 16 20:27:23
waste
η ιδέα πως ο βασιλιάς ειναι ενας ευνούχος που απλά χαιδεύει κεφαλάκια παιδιων ειναι αρκετα προσφατη
Jan 16 20:27:37
merovingian
και των ξένων οι βασιλείς ξένοι είναι
Jan 16 20:27:39
Swtiris
εδώ είχαμε τη Φρείκη
Jan 16 20:27:57
merovingian
ίσως μόνο στη Δανία φαίνεται να είναι ντόπιοι κάπως
Jan 16 20:28:04
waste
γιατι στην ελλαδα υπηρχαν διακυβευυματα
Jan 16 20:28:31
waste
ο δανος βασιλιας κοριτσια βγηκε βολτα με το αλογο στην κοπεχαγη για να εξηγησει στον κοσμο οτι ολα καλα το πρωι που μπουκαραν οι γερμανοι :)
Jan 16 20:28:40
Swtiris
και κάνω ρελάνς και λέω "αμα είχε αφησει η Φρεικη τον Κοκό να ζευγαρώσει την Αλίκη θα έπαιρνε 80% η βασιλεία"
Jan 16 20:28:54
waste
μπαααα θα τον είχε χωρίσει η αλίκη :)
Jan 16 20:29:16
merovingian
μια χαρά βγήκε και είπε γιατί όταν εισβάλλουν οι συγγενείς σου δεν διαμαρτύρεσαι, τους υποδέχεσαι ευγενικά
Jan 16 20:29:17
pakaK13GRE
λες?
Jan 16 20:29:40
waste
η αλικη ειχε πει την ατακα που εκανε γνωστη η δανδη
Jan 16 20:29:43
waste
βανδη??
Jan 16 20:29:49
waste
ο αντρας της ζωης μου ειμαι εγω :)
Jan 16 20:30:14
waste
βισσυ
Jan 16 20:31:14
waste
ο κοκος εφυγε απο την ελλαδα γιατι ήταν ενας φλώρος και δεν ήξερε να παίξει το πολιτικό παιχνίδι
Jan 16 20:31:27
pakaK13GRE
εκτός από φλώρος ήταν και βλάκας
Jan 16 20:31:33
waste
αυτα πανε μαζι :)
Jan 16 20:31:37
pakaK13GRE
του τα λέγανε και δεν καταλάβαινε
Jan 16 20:31:40
pakaK13GRE
όχι απαραίτητα
Jan 16 20:31:49
Swtiris
αν έβγαινε στην τηλεόραση το 1967 και έλεγε "αντίσταση και Μάνη";
Jan 16 20:32:16
waste
φλωρο δεν το λεω γιατι επαιζε σκουος, αλλα γιατι μεγαλωσε οπως μεγαλωνουν πολλοι ανθρωποι στα ΒΠ
Jan 16 20:32:53
waste
όχι γιατι οι παπούδες του ήταν καλυτεροι αλλα αυτοι ειχαν τους βρετανους απο πισω τους :)
Jan 16 20:33:06
tsov
αποκομενος απο την πραγματικότητα θες να πεις με τα ΒΠ ;
Jan 16 20:33:32
waste
και φλωρος οπως η μισελ στους μικρους μητσους :)
Jan 16 20:34:23
waste
καθομαστε και λεμε τι θα γινοταν εαν , χωρις να εξετασουμε ποιος ηταν αυτος που θα εκανε αυτο το εαν που εμεις ονειρευτηκαμε :)
Jan 16 20:34:40
merovingian
είναι κάπως αστείο και ειρωνικό ότι ο κοκός έφερε την χούντα, που έδιωξε τον κοκό
Jan 16 20:34:40
tsov
σχεδον παντα αυτο δεν γινεται ;
Jan 16 20:35:04
Lobito_VJ23
εγώ άκουσα το Παύλο στον επικήδειο, σαν αλβανός (στα 90ς) μιλούσε
Jan 16 20:35:21
waste
τι να κανει το παιδι τοσα χρονια στην εξορια ;)
Jan 16 20:35:26
merovingian
λομπ πρέπει να έχεις πολύ ελέυθερο χρόνο
Jan 16 20:35:31
pakaK13GRE
m;ero, i xounta den edioxe koko
Jan 16 20:35:32
Lobito_VJ23
Παύλος είναι ο διάδοχος για τον τέκη που καβλώνει να είναι εκτός τόπου και χρόνου
Jan 16 20:35:45
waste
το υποψιαστηκα
Jan 16 20:36:01
waste
καλε η χουντα τον εδιωξε με το δημοψηφισμα
Jan 16 20:36:10
waste
αφου εκανε το "κινημα"
Jan 16 20:36:18
pakaK13GRE
η χούντα επισημοποίησε το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος
Jan 16 20:36:42
waste
δηλαδη υπηρχε περίπτωση εννοεις να βγει στο δημοψηφισμα οτι θελουμε τον κοκο ?? :)
Jan 16 20:36:54
Lobito_VJ23
ο βασιλεύς είναι love hate, περιμένουν οι ραγιάδες από κάποιον καλό πατερούλη να τους λυπηθεί αν δει τις δυσκολίες τους και με ένα άρθρο κι έναν νόμο να τους επαναφέρει στον αφρό που φαντάζονται πως αξίζουν
Jan 16 20:37:10
Lobito_VJ23
όταν κάνει την μαλακία να πει για παντεσπάνι τον μισούνε θανάσιμα
Jan 16 20:37:25
waste
μου αρεσει που προβάλετε τις φαντασιώσεις σας στον βασιλια
Jan 16 20:37:31
waste
πχ αυτο που λεει ο λομπ ειναι εκτος τοπου και χρονου
Jan 16 20:37:39
Lobito_VJ23
λες ε;
Jan 16 20:37:44
waste
ποτε ο κοκος ή ο πατερας του ο παυλος δεν ειχε σχεση με αυτο
Jan 16 20:38:13
waste
το αν υπηρχαν βασιλιαδες στην ιστορια που προσπαθουσαν ή πλακωνονταν με τους ευγενεις υπερ του λαουτζικου ειναι αλλο θεμα
Jan 16 20:38:15
Lobito_VJ23
ε καλά γι'αυτό και βγήκε το σύνθημα
Jan 16 20:38:34
merovingian
ο βασιλιάς είναι ο φανταστικός εραστής της Μάρως Κοντού
Jan 16 20:38:57
waste
ειμαστε στη μιση ωρα και μιλαμε για τον κοκο
Jan 16 20:39:01
Lobito_VJ23
τέκη εγώ δεν λέω για τα 50s 60s όμως αλλά γι'αυτό που είπε ο Σωτήρης πριν λίγο
Jan 16 20:39:01
merovingian
που λέει σε μια ταινία "ο τάδε δεν θα το έκανε ποτέ αυτό"
Jan 16 20:39:06
paka13GRE
δήλωση μπουμπούκου που απολογείται που δεν παρέστη στην κηδεία διαβάσατε?
Jan 16 20:39:11
Lobito_VJ23
για τους τωρινούς νοσταλγούς που δεν τα είχαν ζήσει
Jan 16 20:39:22
Swtiris
μπερδεύουμε τον ηγέτη και το βασιλιά και μετά λέει ο καθένας ι θέλει από τον ηγέτη
Jan 16 20:39:28
Lobito_VJ23
στα 60ς λέγαν δεν σε θέλει ο λαός, παρ την μάνα σου και μπρος
Jan 16 20:39:43
merovingian
δεν μιλάμε για τον Κοκό, μιλάμε για τα μυαλά των ιθαγενών
Jan 16 20:39:45
waste
οι τωρινοι νοσταλγοι δεν εχουν γνωρισει βασιλια, οποτε δεν εχουν γνωρισει και αυτη την φαντασιωση για τη βασιλια ;)
Jan 16 20:39:56
Guest85
Το πιο αστείο νομίζω είναι όλα αυτά τα κείμενα των αριστερών περί ανάγκης δημοκρατικού μετώπου έναντια στα μαύρα τέρατα που ξανάρχονται. Την ίδια ώρα μαζί με κουλή θα απαγορέψουν στον
Jan 16 20:39:57
Guest85
κλασιδιαρη να κατέβει στις εκλογές
Jan 16 20:40:02
waste
ξερω ξερω οι βλακες ιθαγνεις κι εσεις που ειστε οι εξαιρεσεις :)
Jan 16 20:40:05
Lobito_VJ23
και το 30% στο Δ/Ψ που πήρε είναι ανησυχητικό
Jan 16 20:40:25
waste
Guest85: ο κασιδιάρης δεν ανηκει στο δημοκρατικο τοξο
Jan 16 20:40:32
merovingian
αν δεν είσαι ψώνιο δεν έχεις δικαιωματική θέση στο τσατ ;)
Jan 16 20:40:33
Lobito_VJ23
τότε δεν υπήρχε φαντασίωση, εγώ δεν είπα πως τότε υπήρχε φαντασίωση
Jan 16 20:40:46
Lobito_VJ23
εσύ νόμιζες πως μιλούσα για το τότε
Jan 16 20:40:51
Guest85
Έπαιζε να μπει όντως??
Jan 16 20:41:13
waste
οποιος ψήφισε το 1974 ειναι τουλαχιστον 70 χρονων ;)
Jan 16 20:41:21
waste
σε περιπτωση που σας εχει ξεφυγει
Jan 16 20:41:40
waste
δεν εχω ιδεα αλλα η δημοκρατια μας δεν επιτρεπει τετοιες παρεκτροπες :)
Jan 16 20:41:51
waste
πρεπει να προστατευτουμε αλλωστε :)
Jan 16 20:42:11
Guest85
Ανταρσυα και Βενιζέλος lfe
Jan 16 20:42:20
Guest85
Δε ξέρω αν τα ειδατε
Jan 16 20:42:28
waste
για ριξε
Jan 16 20:43:01
Guest85
Έβγαλαν ένα κείμενο όλοι μαζί ενάντια στην αντιδημοκρατικη εκτροπή των υποκλοπών
Jan 16 20:43:28
waste
κι αυτό επιβεβαιώνει ποσο καλαμπορτζιδες ειναι οι ανταρσιτες
Jan 16 20:43:32
Guest85
Κόλπο του συριζα για τη νέα συμμαχία με το πασοκ
Jan 16 20:43:40
Guest85
Κσι τσουπ και η ανταρσυα μέσα
Jan 16 20:43:53
Guest85
Μετά θα κλαίγονται πάλι
Jan 16 20:44:06
waste
μισο ποια ειναι η αντιδημοκρατικη εκτροπη?
Jan 16 20:44:14
Guest85
Οι παρακολουθήσεις
Jan 16 20:44:19
Guest85
Του κουλή
Jan 16 20:44:21
waste
και ο βενιζελος τι δουλεια εχει? τα εχει σπασει με τον ανδρουλακη?
Jan 16 20:44:38
Guest85
Όχι υπογράφει ξι αυτός
Jan 16 20:45:02
Guest85
Για να δώσει κύρος στην κίνηση
Jan 16 20:45:09
waste
αρα καλα το επιασα. Οι ανταρσιτες σαν καλά παιδιά που ειναι μιλάνε για την αντιδημοκρατικη εκτροπη των υποκλοπών που ειναι άλλωστε η κορωνιδα των πολιτικών μας προβληματος :)
Jan 16 20:45:17
Guest85
Σωστά
Jan 16 20:45:24
Lobito_VJ23
ποια είναι η κορωνίδα;
Jan 16 20:45:27
waste
αμα δεν ειχαμε τις υποκλοπες θα ειμασταν το καλυτερο μαγαζι
Jan 16 20:45:41
waste
οι υποκλοπες φυσικα και η αντιδημοκρατικη εκτροπη που αντιπροσωπευουν
Jan 16 20:45:52
Lobito_VJ23
πρέπει να έχει κορωνίδα;
Jan 16 20:45:53
waste
αλλα μισο υπαρχει ακομα ανταρσυα?
Jan 16 20:46:09
waste
ή απλα ειναι τιποτα σκορπιοι που θελουν καμια θεσουλα ?
Jan 16 20:46:28
Guest85
Ναι αμέ μπορεί βέβαια να αλλάξει μορφή για να συμμαχήσει με μερα25 στο β γύρο
Jan 16 20:46:30
Lobito_VJ23
ο πάκας θα ξέρει
Jan 16 20:46:45
paka13GRE
δυστυχώς λομπ, δεν έχω σχέσεις
Jan 16 20:46:48
Swtiris
πάντως πήγαν στη Σαλονίκη μέλη της ΧΑ να τραμπουκίσουν ένα βιβλιοπωλείο λγβτ
Jan 16 20:46:53
waste
ο δικος μου τελευταιος ανταρσιτης δεν μου μιλαει πια για το θεμα :)
Jan 16 20:47:05
Swtiris
και δεν καταλαβαίνω ποιος έχει το μπράντ νέιμ ΧΑ πια
Jan 16 20:47:06
paka13GRE
νομίζω οι τελευταίοι τη δεύτερη φορά αριστερά διορίστηκανα σε κάποια ΔΣ και έκοψα
Jan 16 20:47:07
Guest85
Εχουνε διεργασίες κύριοι
Jan 16 20:47:08
Lobito_VJ23
ποιο Σωτήρη;
Jan 16 20:47:33
waste
Swtiris: αυτό ήθελα να πω κι εγω, αφου τα χαχανα τα εξαφανισαν οι νουδουληδες ποιος εχει μεινει πια?
Jan 16 20:47:45
Swtiris
ενα καινούργιο παιδικόβιβλιοπωλειο στα Κάστρα
Jan 16 20:47:57
Guest85
Η ουρανια
Jan 16 20:48:02
Guest85
Η κόρη μάλλον
Jan 16 20:48:05
merovingian
παιδικό βιβλιοπωλείο και lgbt?
Jan 16 20:48:18
waste
πεφτει απο τα συννεφα ο μερο
Jan 16 20:48:30
Swtiris
είχαν κάνει μια εκδήλωση ντραγκ κουιν διαβαζει παραμύθια
Jan 16 20:48:49
merovingian
α,έγινε τελικά;
Jan 16 20:48:51
waste
ε ναι μη χασουμε τις μοδες που πληρωνουν οι δημοκρατικοι :)
Jan 16 20:48:53
Swtiris
δεν ειναι λγβτ το βιβλιοπωλειο
Jan 16 20:48:57
Lobito_VJ23
νόμιζε οι lgtbqi+ θα είχανε τόρνο-στράντζα-ψαλίδι
Jan 16 20:49:41
waste
είχα πιάσει ενα φορουμ για γυναίκες και γυναικεια θέματα τότε που ξεκινησε η ουκρανια διοτι καπου το πηρε το ματι μου
Jan 16 20:49:55
merovingian
όντως κακώς εκλπήσσοαμαι, για να γίνει κάτι γρήγορα σ'αυτή τη χώρα, μόνο με επιδότηση από ξένα κεφάλαια ;)
Jan 16 20:50:13
waste
και ειχε πλάκα πως οι admin του πραγματος βρίσκονταν όλες από τη σωστη πλευρά της ιστορίας και έτρωγαν ξύλο οι πουτινιστριες :)
Jan 16 20:50:32
waste
που οπως ξερουμε σητν ελλαδα ειναι πολλες
Jan 16 20:50:39
Lobito_VJ23
πως γίνεται αυτό τέκη;
Jan 16 20:50:41
waste
οποτε καπου χαλαει η σαλατα
Jan 16 20:50:55
waste
φανταζομαι το φορουμ το χρηματοδοτουν καποιοι
Jan 16 20:51:04
waste
και πληρωνουν τα σωστα παιδια
Jan 16 20:51:48
merovingian
οι διάφοροι Σόροι κάνουν επενδύσεις στην κουλτούρα και τον πολιτισμό και σεις γελάτε
Jan 16 20:52:02
waste
παλι πεφτει απο τα συννεφα ο μερο :)
Jan 16 20:52:50
Lobito_VJ23
τέκη για πες τι λέγανε αυτές
Jan 16 20:52:54
Lobito_VJ23
γιαι δεν σε πιάνω
Jan 16 20:52:57
merovingian
αν το παιδικό βιβλιοπωλείο γινόταν lgbt παιδικό βιβλιοπωλείο όντως θα έπεφτα
Jan 16 20:53:25
merovingian
με την ταχύτητα που προχωράνε οι ατζέντες
Jan 16 20:53:44
waste
που ειναι ρε γαμωτο το αρθρο του ραφαηλιδη (που τα ειχε παρει και δικαιουνταν να ομιλει)
Jan 16 20:54:08
merovingian
έχει τόσο γέλιο όσο του παπαχελά;
Jan 16 20:54:31
paka13GRE
θεικό όντως μέρο
Jan 16 20:54:39
paka13GRE
τι ευγενής ο βασιλέας.
Jan 16 20:54:54
waste
δυστυχως δεν το βρισκω και βαριεμαι τωρα να ψαχνω :)
Jan 16 20:55:13
paka13GRE
μερικοί το αξίζουν εκεί που έχουν φτάσει, όπως ο αλέξης. τέτοια γυαλίσματα θέλουν τέχνη και ταλέντο
Jan 16 20:55:17
merovingian
ο βασιλιάς μπορεί να ήταν όντως βλάκας
Jan 16 20:55:18
paka13GRE
δεν γίνεται έτσι απλά
Jan 16 20:55:30
waste
καλε ο αλεξης εχει ριξει μπετα
Jan 16 20:55:34
waste
μην λεμε μαλακιες
Jan 16 20:55:54
merovingian
αν περιστοιχίζεσαι εξάλλου από παπαχελάδες δεν πρόκειται  ποτέ να πάρεις μπροστά
Jan 16 20:55:56
waste
και το παιδι οταν ειχε βγει οτι ειναι μισθανο οργανο της πρεσβειας ειπε λιγο πολυ γιατι να το κρυψομεν αλλωστε
Jan 16 20:57:38
dors13
https://ardin-rixi.gr/archives/1200, υπάρχει και ένα καλύτερο ( που μιλάει και ο ίδιος) αλλά ούτε εγώ το βρίσκω
Jan 16 20:58:37
waste
λοιπον αυτη η ενασχοληση με τον βασιλεα και πως τσιμπατε, με φερνει λιγο στην εδω εμπειρια μου
Jan 16 20:59:09
waste
οπου εδω και δυο βδομαδες σαν τα μανιταρακια μετα τη βροχη εχουν εμφανιστει πολλοι υποψηφιοι αγοραστες για το σπιτι μου
Jan 16 20:59:22
waste
εκει που νοεμβρη δεκεμβρη δεν εβλεπες γατα θυληκια
Jan 16 20:59:31
merovingian
Η Ροζίτα Σώκου δημοσίευσε στην Καθημερινή μία συνέντευξη που υποστήριζε ότι το ίδρυμα είναι παράρτημα της CIA
Jan 16 20:59:46
waste
παντα ηταν μερο
Jan 16 20:59:49
Guest85
Αφού πάνε καλά τα πράματα
Jan 16 21:00:06
waste
και το οποιο δεν ειναι τυχαίο διότι συνάδει με την επισημη προπαγανδα οτι τα πραγματα πανε περιφημα και η βιομηχανικη παραγωγη αυξανεται και ενταξει θα τη βγαλουμε καθαρη
Jan 16 21:00:11
merovingian
όχι, το αναπάντεχο είναι να βγαίνει και να το λέει η Ροζίτα Σώκου
Jan 16 21:00:27
merovingian
ή μάλλον να βγάζει αυτή την βρώμα
Jan 16 21:00:34
Guest85
Οι ft το είπαν βρε
Jan 16 21:00:42
Guest85
Αποφύγαμε τα χειρότερα
Jan 16 21:00:58
waste
δεν ειναι μονο οι fT ειναι και εδω τα γερμανικα μμε
Jan 16 21:01:02
Guest85
Κλείστε για διακοπές
Jan 16 21:01:22
waste
σιγα μην διαβαζουν τους FT οι βλάχοι. Τους FT τους διαβαζουν οι υποψιασμενοι γερμανοι που μετα μεταφερουν το κλιμα στους υπολοιπους :)
Jan 16 21:01:38
waste
μονο εσεις ειστε οι μπροσταρηδες?
Jan 16 21:01:44
Guest85
Σωστό
Jan 16 21:02:03
merovingian
σε τι είμαστε μπροστάρηδες εμείς;
Jan 16 21:02:15
waste
δεν ξέρω σε αυτά που φαντασιώνεστε :)
Jan 16 21:03:06
waste
το βασικο ειναι οτι οι αλλοι ειναι ο χαζος λαουτζικος αλλα εμεις ειμαστε οι εξυπνοι , αυτή είναι λίγο η βασική γνωση που αποκομιζει κάποιος απο το πανεπιστημιο :)
Jan 16 21:03:19
waste
μετα πρέπει καπως να την βολεψει στην εμπειρια του
Jan 16 21:03:38
waste
καθως φυσικα οι αποφοιτοι πανεπιστημιου ειναι πια 10 στην οκα
Jan 16 21:04:12
waste
αρα ολοι πιστευουν οτι ειναι οι εξυπνοι και οι υπολοιποι τα ζωα. Εσυ το ειπες μερο, οι μισοι πιστευουν οτι η ελλαδα ειναι γεματη κουμουνιστες και οι αλλοι μιση γεματη χουντοβασιλικους
Jan 16 21:04:25
merovingian
εγώ προσωπικά δεν φαντασιώνομαι κάτι, απλά βλέπω την διάθεση κάποιου πνιγμένου κόσμου να πιαστεί από κάποια μαλλιά
Jan 16 21:05:06
merovingian
το ότι τα μαλλιά που προσπαθεί να πιαστεί τα κοροϊδεύουν οι παπαχελάδες δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν είναι τραγικό ή αστείο
Jan 16 21:05:13
waste
το θεμα λοιπον ειναι οτι εχει πεσει ανοιξη στο βερολινο τα πραγματα πηγαινουν περηφημα και η αληθεια ειναι παντα εντυπωσιαζομαι το ποσο αυτο δουλευει :)
Jan 16 21:05:56
Lobito_VJ23
βρήκες θύμα να πουλήσεις;
Jan 16 21:06:01
waste
2 κιολας
Jan 16 21:06:08
merovingian
ο κόσμος θέλει να πιστέψει και μην τολμήσεις και του πεις το αντίθετο
Jan 16 21:06:16
waste
και αλλοι δυο που τριβονται
Jan 16 21:06:19
merovingian
θύματα είχε από πάντα,απλά όχι στην τιμή που ήθελε
Jan 16 21:06:22
paka13GRE
άρμεξέ τους
Jan 16 21:06:29
paka13GRE
πέφτει και η τιμή του φυσικού αερίου
Jan 16 21:06:33
paka13GRE
ποιος τη χάρη σας
Jan 16 21:06:35
Lobito_VJ23
στα 180 είπες;
Jan 16 21:06:39
poplar
πρέπει να πληρώσεις το μεσίτη τέκη και ας το πουλήσεις μόνος σου;
Jan 16 21:06:43
waste
οχι χαμηλοτερα πια :)
Jan 16 21:06:50
poplar
150
Jan 16 21:06:53
waste
και οι δυο προσφορες ειναι τα ιδια λεφτα η μια με μεσιτη :)
Jan 16 21:06:54
paka13GRE
γερμανία έπεσαν οι τιμές
Jan 16 21:06:57
waste
165 :)
Jan 16 21:07:08
waste
με τον μεσιτη ειναι 170 οποτε θα παρω 165
Jan 16 21:07:25
Lobito_VJ23
αν σου κάνει και βρήσκεις να πάρεις σπίτι στον ρίοντελαπλάτα
Jan 16 21:07:27
poplar
είναι μετρητάδες ή με δάνειο;
Jan 16 21:07:35
waste
ενας και ενας :)
Jan 16 21:07:53
paka13GRE
ότι και να είναι, εσύ δεν τα λαμβάνεις σύνολο?
Jan 16 21:08:06
paka13GRE
αφού το ακίνητο είναι αποπερατωμένο
Jan 16 21:08:07
waste
αλλα το βασικο ειναι ποσο πολυ εχουν βγαλει τα λεφτα απο τα σεντουκια και ψαχνονται εκει που 2 μηνες πιο πριν δεν κουνιοταν τιποτα
Jan 16 21:08:20
poplar
το δάνειο παίζει να μην προχωρήσει έτσι που ανεβαίνουν τα επιτόκια (αν και είναι μικρό το ποσό)
Jan 16 21:08:24
paka13GRE
στο δάνειο μόνο θα καθυστερήσει λίγο με τους ελέγχους της τράπεζας
Jan 16 21:08:35
merovingian
ο τέκης βιώνει μια ναζί πραγματικότητα, δεν τον σηκώνει πια το κλίμα στην γερμανία και πρέπει να το σκάσει για την αργεντινή
Jan 16 21:08:36
paka13GRE
θα έχει κάποιο κολλάτεραλ ρε ποπ
Jan 16 21:08:48
waste
δεν υπογραφεις πριν παρει το οκ απο την τραπεζα
Jan 16 21:08:49
paka13GRE
μόνο στην ελλάδα δίνουν δάνεια 150κ σε δημόσιους υπαλλήλους
Jan 16 21:09:09
Lobito_VJ23
γιατί πάκα;
Jan 16 21:09:11
waste
λολ ποσο % της τιμης δινουν δανεια στην ελλαδα?
Jan 16 21:09:32
waste
εδω ας πουμε πια εχουν ζοριστει και δινουν 33-50% παραπανω πρεπει να τους δειξεις οτι εισαι ο κοκος :)
Jan 16 21:09:38
paka13GRE
δεν νομίζω να έχει άμεση σχέση, κυρίως έχει να κάνει με την πιστοληπτική ικανότητα του δανειολήπτη
Jan 16 21:09:50
waste
πως δεν εχει σχεση
Jan 16 21:10:19
paka13GRE
πχ, αν έχεις κολλάτερα το αντίστοιχο ποσό σε κατάθεση ή επένδυση στην τράπεζα σου δίνουν και το 100%
Jan 16 21:10:19
Lobito_VJ23
αν είσαι ΔΥ παίρνεις perpetual
Jan 16 21:10:22
waste
τα δανεια εδω εχουν ορο που λεει οτι αν η τιμη της εμπορικης αξιας του σπιτιου πεσει κατω απο το 80% του υπολοιπου του δανειου η τραπεζα εχει δικαιωμα να ζητησει εξτρα κολατεραλ :)
Jan 16 21:11:14
paka13GRE
λογικό, αλλά εκεί οι τιμές δεν ανεβοκατεβαίνουν σαν φυσαερμόνικα
Jan 16 21:11:29
waste
νομιζεις :)
Jan 16 21:11:34
poplar
εδώ πάει με το μισθό, αν χάσεις τη δουλειά σου πχ μπορεί να το πάρει πίσω η τράπεζα το δάνειο (ή να ζητήσει παραπάνω τόκο)
Jan 16 21:11:38
paka13GRE
!!!
Jan 16 21:11:55
waste
κοιτα το καλοκαιρι θα μπορουσα να εχω πουλησει ανετα 200Κ
Jan 16 21:12:07
waste
σκεψου όποιον πηρε σπιτι το καλοκαίρι.. :)
Jan 16 21:12:49
waste
μεχρι τωρα φυσικα οι τιμες μονο ανεβαιναν ως φυσαρμονικα να τα λεμε αυτα εδω στο βερολινο
Jan 16 21:14:19
guest34
πηγαν αλλου οι επενδυτες;
Jan 16 21:14:22
waste
http://www.elliniko-fenomeno.gr/2013/10/%CF%86%CE%AC%CE%BA%CE%B5%CE%BB%CE%BF%CF%82-ford-foundacian-%CF%87%CE%BF%CF%81%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-1958-19/
Jan 16 21:14:32
waste
εδω ειναι νουμερο 5 το κειμενο του ραφαηλιδη στο εθνος :)
Jan 16 21:14:59
waste
guest34: μπααα νομιζω οτι απλα οι γερμανοι επειδη δεν ειχαν εμπειρια πληθωρισμου δεν ειναι τοσο γρηγοροι σαν τους ελληνες
Jan 16 21:15:24
waste
οποτε δεν εβγαλαν τοσο γρηγορα τα παχυλα τους πορτοφολια με το ρευτστο να ψωνισουν
Jan 16 21:15:48
waste
τωρα που ολοι λενε οτι πεφτουν οι τιμες και ομως η οικονομια αντεχει μπλα μπλα μπλα, βγηκαν να αγορασουν απο το καλαθι των προσφορων
Jan 16 21:15:54
waste
και το δικο μου μια τετοια προσφορα ειναι
Jan 16 21:16:08
guest34
καλα θα υπαρχουν και διαφορες
Jan 16 21:16:19
guest34
Ολοι οι παραγοντες ιδιοι ειναι;
Jan 16 21:16:26
waste
παραγοντες για ποιο πραγμα?
Jan 16 21:16:29
waste
για την τιμη?
Jan 16 21:16:40
waste
ή μεταξύ ελλαδας και γερμανίας?
Jan 16 21:16:44
guest34
Πχ στην ελλαδα μειωθηκε πολυ το χτισιμο λογω κρισης και μεταναστευσης
Jan 16 21:17:10
waste
οποτε εννοεις μειωθηκαν τα διαθεσιμα τετραγωνικα?
Jan 16 21:17:16
guest34
στην γερμανια θα αυξανοταν την ιδια περιοδο;
Jan 16 21:17:31
waste
στο βερολινο σιγουρα, χτιζουν σαν να ηταν αθηνα 2004
Jan 16 21:17:56
waste
κοιτα σε γενικες γραμμες αν ψάχνεις να βρεις "αιτιες" για μια κινηση των τιμων θα βρεις πολλες
Jan 16 21:17:58
guest34
ναι αλλα απο την αλλη λογω μεταναστευσης δεν ηταν και τοσο σοβαρο προβλημα μεχρι που ηρθαν οι επενδυτες
Jan 16 21:18:10
waste
αλλα το ποσο αληθινες ειναι , ειναι αλλη ιστορια
Jan 16 21:18:17
guest34
που συγκεντρωνε πολλα ο καθενας
Jan 16 21:18:29
waste
βρε τα συγκεντρωνε και τι τα εκναε?
Jan 16 21:18:33
waste
αυτο ειναι το θεμα
Jan 16 21:19:18
waste
το βερολινο δεν εχει σπιτια κυριως διοτι η προστασία των ενοικιαστων και οι ανοδος των τιμων απο τοτε που ηταν του κατιμα (πριν 10 χρονια δηλαδη)
Jan 16 21:19:19
poplar
η προφανής αιτία είναι το φθηνό χρήμα
Jan 16 21:19:32
waste
εχει δημιουργησει μια πολυ περιεργη κατασταση στην αγορα
Jan 16 21:19:40
waste
κανεις που εχει παλιο ενοικιο δεν αφηνει το σπιτι
Jan 16 21:19:55
waste
ακομα κι αν φυγει απο αυτο θα βρει καποιον αλλο να το υπενοικιαζει
Jan 16 21:20:13
waste
οποτε τα διαθεσιμα σπιτια ειναι παντα πολυ λιγα και πολυ στο μιλητο
Jan 16 21:20:27
waste
οποτε αυτοι που δεν εχουν κονε στην πολη και ερχονται λιγο σαν σφαχταρια σφαδαζουν
Jan 16 21:20:52
guest34
Το ιδιο ισχυει στην καλιφορνια επειδη τα παλια σπιτια δεν εχουν φορους
Jan 16 21:21:11
waste
κι αν ειναι πουλεν μονοκεροι που μαζευουν 5-8-11Κ το μηνα , νοικιαζουν ενα διαμέρισμα short-term που δεν εμπιμπτει στο ενοικιοστασιο
Jan 16 21:21:19
guest34
Αν εχουν παλιο σπιτι στην καλιφορνια δεν πειραζουν ουτε τριχα
Jan 16 21:21:22
waste
και πληρωνουν 1200-1300 ευρω το μηνα για μια γκαρσονιερα
Jan 16 21:22:00
waste
αλλιως μπαινουν στο καθαρτηριο του WG μεχρι να μπορεσουν αν μπορεσουν να γινουν κι αυτοι hauptmieter δηλαδη κύριοι ενοικιαστες
Jan 16 21:22:04
waste
(να εχουν το συμβολαιο)
Jan 16 21:22:31
waste
επισης η γερμανια οπως σας λεω εχει πολυ χρημα αποθηκευμενο στην τραπεζα ως καταθεσεις
Jan 16 21:22:44
waste
ακριβως διοτι ο πληθωρισμος δεν ηταν ποτε προβλημα
Jan 16 21:23:37
waste
μεχρι σήμερα , τανταμμμμ
Jan 16 21:23:39
poplar
εδώ το σύνολο των εκκρεμών δάνειων κατοικίας ξεπέρασαν το ΑΕΠ του καναδά
Jan 16 21:23:52
waste
τα υπολοιπα των δανειων εννοεις ποπ?
Jan 16 21:24:03
poplar
ναι
Jan 16 21:24:09
waste
αργησατε :)
Jan 16 21:24:19
poplar
κοίτα πόσο θα έκανε η γκαρσονιέρα σου στο τοροντο https://toronto.listing.ca/condo-price-history.htm
Jan 16 21:24:33
poplar
(δεν θα ήταν τόσο μικρή αλλά οκ)
Jan 16 21:25:14
waste
φευ δεν ημανα στο τοροντο :)
Jan 16 21:25:46
waste
λοιπον κοιταξτε τι ανακαλυψα εγω πριν μερικες μερες
Jan 16 21:25:59
waste
και αφηστε αυτες τις βλακιες της επικαιροτητας με τον κοκο κλπ
Jan 16 21:26:11
waste
http://www.opoudjis.net/unicode/unicode.html#
Jan 16 21:27:07
waste
τυπος με φοβερο χιουμορ που και μαθαινεις ολα τα ντεσου της ελληνικης επιγραφοποιηας αλλα και επιβεβαιωνεις για μια ακομα φορα ποσο λιγο τυχαρπαστη ειναι η ιστορικη γνωση συχνα πυκνα
Jan 16 21:27:08
waste
http://www.opoudjis.net/unicode/unicode.html#
Jan 16 21:27:36
tsov
τι ειναι αυτο ;
Jan 16 21:27:59
waste
υπεροχο πχ διαβασε το κεφαλαιο non-attic characters
Jan 16 21:28:13
waste
πχ οι κορίνθιοι υπέγραφαν τα αλογα τους με ενα Q
Jan 16 21:28:24
paka13GRE
ρε συ, το είχα πάντα απορία. πώς γράφεις στο πληκτρολόγιο το U+1D407?
Jan 16 21:28:45
waste
δεν το γραφεις καλε το εισαγεις :)
Jan 16 21:28:56
paka13GRE
πού και πώς?
Jan 16 21:29:02
waste
https://www.compart.com/en/unicode/U+10307
Jan 16 21:29:07
waste
στο latex
Jan 16 21:29:08
waste
lol
Jan 16 21:29:38
paka13GRE
χαχααχα
Jan 16 21:29:41
waste
γιατι ψαχνεις παχυ Η??
Jan 16 21:29:47
paka13GRE
τυχαία το έβαλα
Jan 16 21:29:52
guest20
Ελληνικο unicode αλλα η σελιδα στα αγγλικα. Αντιφαση εν τοις οροις
Jan 16 21:30:26
poplar
Alt + code
Jan 16 21:30:39
waste
ο τυπος σπαει πολυ πλακα και με τους αρχαιους ελληνες που λιγο εχουν μπλεξει τα μπουτια τους ετσι οπως παιρνουν γραμματα απο τους φοινικες και τελικα τους δινουν αλλους ηχους παροτι υπηρχαν οι ηχοι αυτοι στο φοινικικο αλφαβητο
Jan 16 21:31:28
waste
και μετα κανει πλακα και αυτους που μεταγραφουν επιγραφες διοτι τελικα ο καθενας εγραφε και λιγο διαφορετικα οποτε καλη τύχη και λεει ενα πολυ ωραιο
Jan 16 21:31:47
paka13GRE
γυρίζει στα ελληνικά γκεστ20
Jan 16 21:31:48
waste
οτι πολυ συχνα ειναι ενα τεχνικο ζητημα πως θα γραψει ο επιγραφεας στο βιβλιο τη μεταγραφη μιας πλακας
Jan 16 21:32:34
waste
διοτι ας πουμε το Η ηταν ενα πολυ περιεργο γραμμα :)
Jan 16 21:33:10
guest20
Ναι αλλα δεν γυριζει μονο του
Jan 16 21:33:37
waste
http://www.opoudjis.net/unicode/unicode_aitch.html
Jan 16 21:33:40
waste
η ιστορια του Η
Jan 16 21:33:50
guest20
Θα μπορουσαν να εχουν διαφορες μετατροπες απο αγγλικα σε ελληνικα στην αρχικη
Jan 16 21:35:11
waste
γενικα εγω περασα ενα πολυ απολαυστικο τριωρο διαβαζοντας τουν και τον συστεινω ανεπιφυλακτα ;)
Jan 16 21:36:37
waste
το αλλο με το οποιο περασα μερικες ωρες ειναι το πως να χακαρεις κονσολες εδω
Jan 16 21:36:38
waste
https://consolemods.org/wiki/PS4:PS4_Mods_Wiki
Jan 16 21:36:51
waste
γιατι βρηκα ενα xbox360 στο δρομο :)
Jan 16 21:42:45
geospeck
τεκη, για xbox360 https://bunniefoo.com/nostarch/HackingTheXbox_Free.pdf
Jan 16 21:46:13
merovingian
δύσκολο να διαβάζεις καθημερινή, δεν ξεχωρίζεις εύκολα που τελειώνει η κοροϊδία και που ξεκινάει το ψέμα
Jan 16 21:47:34
waste
εγω δεν βρισκω τον λογο :)
Jan 16 21:47:39
waste
να διαβαζω καθημερινη
Jan 16 21:49:35
solinas
Οχι ιεροσυλοι, το πιο απολαυστικο δίπλωμα-ξεδιπλωμα χαρτιού. Ε, στο περιεχόμενο έχει κάτι θεματάκια
Jan 16 21:49:55
waste
λολ
Jan 16 21:50:03
waste
ποιος δεν εχει ??
Jan 16 21:50:25
merovingian
ο λόγος είναι απλός, μάλλον είναι η πιο ξεκάθαρη ανακοίνωση του κλίματος που θέλει η πρεσβεία να περάσει
Jan 16 21:50:48
waste
ναι αλλα αυτο το ακους απο παντου τριγυρω σου δεν χρειαζεσαι την καθημερινη
Jan 16 21:51:13
waste
στο κατω κατω το ακριβες κλιμα ειναι λιγο αδιαφορο, εκτος αν σε ενδιαφερουν τα μικροπολιτικα
Jan 16 21:51:29
waste
εννοω δεν χρειαζεσαι την καθημερινη για να ξερεις οτι την πεφτουν στον κουλη
Jan 16 21:51:46
merovingian
όταν όμως το βλέπεις εκεί έχει σφραγίδα γνησιότητας
Jan 16 21:51:51
waste
λολ
Jan 16 21:52:07
merovingian
δεν την πέφτουν πολύ στον κούλη
Jan 16 21:52:23
waste
ειδες που τελικα εχεις πιασει λαθος το κλιμα της πρεσβιας?
Jan 16 21:52:52
waste
την πεφτουν στον κουλη (οι αμερικανοι οχι η καθημερινη δεν με ενδιαφερει) πολυ χοντρα
Jan 16 21:52:55
guest41
Ο τσιπρας ειναι ο εκλεκτος ;
Jan 16 21:53:13
waste
τοσο χοντρα που κι αυτος αποφασισε να ακυρωσει τον διαγωνισμο για την αλεξανδρουπολη
Jan 16 21:53:24
merovingian
σε σχέση με τα έργα του πολύ ελαφρά του την πέφτουν
Jan 16 21:53:29
waste
guest41: ο τσίπρας ειναι σιγουρακι αλλα πουσαρετε πολυ ο ανδρουλακης
Jan 16 21:53:37
waste
απλα δεν ειναι προθυπουργησιμος
Jan 16 21:53:55
waste
γιατι μερο τι κακο εκανε ο μητσοτακης στους αμερικανους?
Jan 16 21:54:03
waste
να μαθω κι εγω επιτελους που το εχω αποροια
Jan 16 21:54:21
merovingian
θα έπρεπε μάλλον να είναι πιο προβλεπόμενος, που λένε στον στρατό
Jan 16 21:54:28
merovingian
να κρατάει πιο πολύ τα προσχήματα
Jan 16 21:54:50
waste
ποια ειναι τα προσχηματα που δεν κρατησε ο κουλης?
Jan 16 21:54:54
merovingian
αλλά αυτό είναι μια δική μου θεωρία για να εξηγήσω το φαινόμενο
Jan 16 21:54:57
waste
δεν εστειλε bmp στην ουκρανια?
Jan 16 21:55:12
waste
δεν ειπε στη ΔΕΘ οτι ειμαστε σε πολεμο με την ρωσια ? :)
Jan 16 21:55:15
merovingian
γιατί δεν έκανε κάτι εμφανές σε μένα που να εξόργισε την πρεσβεία
Jan 16 21:55:31
so_what
Κι εγω δεν βλεπω κανενα φοβερο πεσιμο, οπως λεει ο μερο σε σχεση με αυτα που εχει κανει θα μπορουσαν να τον διαλυσουν
Jan 16 21:55:35
guest41
Μηπως το ειπε μετα τον τσιπρα;
Jan 16 21:55:35
waste
εγω αυτα τα μη εμφανη ειναι που με φοβιζουν
Jan 16 21:55:38
merovingian
αν του ζητήσουν αύριο να δώσει κανένα νησί θα ρωτήσει, τι ώρα το θέλετε;
Jan 16 21:55:57
guest41
Οποιος προλαβει πρωτος θεωρειται πιο αξιοπιστος για συμμαχος
Jan 16 21:55:57
waste
so_what: τι εχει κανει ο κουλης παιδια στους αμερικανσκι?
Jan 16 21:56:14
merovingian
από την άλλη όμως έχει βελάξει η χώρα στα σκάνδαλα
Jan 16 21:56:43
waste
το οτι εχει βελαξει η χωρα στα σκανδαλα ειναι η σφραγιδα της πρεσβειας
Jan 16 21:56:56
merovingian
ο κούλης έχει αβαντάρει πολύ τα δικά του παιδιά
Jan 16 21:57:01
waste
εκτος αν οι αμερικανοι ενδιαφερονται για την σωστη διακυβερνηση :)
Jan 16 21:57:13
merovingian
και ο κόσμος δεν αντέχει άλλο, τα νεύρα του
Jan 16 21:57:18
guest41
Πραξικοπημα engineers
Jan 16 21:57:27
waste
ο κοσμος με τους αμερικανσκι τι σχεση εχουν?
Jan 16 21:57:34
merovingian
αυτή είναι η μόνη θεωρία που έχω που ταιριάζει με τα δεδομένα
Jan 16 21:57:42
waste
κοιταξτε ρε που η πρεσβεια εκφραζει το λαικο αισθημα :)
Jan 16 21:57:58
waste
ασε που δεν το εκφραζει ..
Jan 16 21:58:00
merovingian
ότι αναγκάζονται πολύ να αυξήσουν το σπιν και να μαζεύουν τα ασυμάζευτα
Jan 16 21:58:12
merovingian
δηλαδή ότι τους είναι κουραστικός
Jan 16 21:58:19
waste
οποτε οι αμερικανσκι ενδιαφερονται για το ποιος εφαγε στο ελλαδισταν
Jan 16 21:58:28
waste
και μαλιστα πρεπει να απολογηθουν κιολ.ας :)
Jan 16 21:58:46
waste
σας λατρευω κατι παρομοια ελεγε και ο οχιας
Jan 16 21:58:55
merovingian
οι αμερικάνσκι πρέπει να υποστηρίξουν το πουλέν τους
Jan 16 21:58:56
waste
οτι τον εχουν βαρεθει γιατι ειναι κακος κυβερνητης :)
Jan 16 21:59:11
guest41
lol
Jan 16 21:59:22
merovingian
δεν θα το έλεγα τόσο βασιλικά
Jan 16 21:59:25
waste
τι γελας και ο μερο και ο so-what το ιδιο λενε :)
Jan 16 21:59:32
guest41
μια χαρα ειναι
Jan 16 21:59:42
waste
οτι οι αμερικανοι ασχολουνται με το ποιος εφαγε στην ελλαδα :)
Jan 16 21:59:43
guest41
για τελεμαρκετινγκ πολιτικς
Jan 16 21:59:53
merovingian
δηλαδή δεν τους νοιάζει πόσο κακός είναι, αλλά πόσο κακός δείχνει
Jan 16 22:00:03
waste
γιατι τους νοιαζει ποσο κακος δειχνει?
Jan 16 22:00:08
waste
πρεπει να απολογηθουν σε κανεναν?
Jan 16 22:00:11
merovingian
γιατί αν δείχνει κακός πρέπει κάθε τρεις και λίγο να φωνάζουν την πυροσβεστική
Jan 16 22:00:17
waste
οι αμερικανοι?
Jan 16 22:00:20
merovingian
αλλιώς ο κούλης θα πέσει
Jan 16 22:00:26
waste
ο κουλης θα πεσει?
Jan 16 22:00:29
waste
ποιος θα τον ριξει?
Jan 16 22:00:37
guest41
Οι γερμανοι;
Jan 16 22:00:39
giannisf
οι αμερικάνοι τα πήραν με τον μητσοτάκη όταν ακύρωσε την συμφωνία για τα οικόπεδα κάτω από την Κρήτη (αέριο)
Jan 16 22:00:41
giannisf
το 2019
Jan 16 22:00:48
giannisf
και τώρα τα υπέγραψε και αυτός
Jan 16 22:01:01
waste
αφου τα υπεγραψε τοτε γιατι τον κυνηγανε ? :)
Jan 16 22:01:03
guest41
Μπερμποκ εγγυηση
Jan 16 22:01:18
merovingian
κοίτα, αν έχεις κάποια καλύτερη θεωρία από το ότι ο κούλης είναι high maintenance για τα αφεντικά του, ευχαρίστως να την ακούσω
Jan 16 22:01:27
guest41
Λες να γινει νεα υπουργος αμυνας στο γερμανισταν;
Jan 16 22:01:29
eeogf
αποκλείεται να συνεργαστούν πασόκοι και συριζαίοι;
Jan 16 22:01:38
waste
το οτι δεν εχω καποια θεωρια δεν σημαινει οτι θα στηριξω μια θεωρια γιουχου
Jan 16 22:01:41
giannisf
ε τα υπέγραψε γιατί του την πέσανε άσχημα
Jan 16 22:01:45
waste
eeogf: δεδομενο :)
Jan 16 22:02:00
giannisf
θα συνεργαστούν πασόκ και σύριζα
Jan 16 22:02:04
eeogf
τότε γιατί λες"ποιος θα τον ρίξει";
Jan 16 22:02:12
waste
η οποια ισχυριζεται οτι οι αμερικανσκι ενδιαφερονται για τον περιουσιο λαο :)
Jan 16 22:02:21
waste
διοτι ο μερο φοβαται οτι ο μητσοτακης θα πεσει :)
Jan 16 22:02:27
waste
και λεω οκ αν πεσει ποιος θα τον ριξει?
Jan 16 22:02:43
waste
το βαρος των σκανδαλων? η κοινωνικη κατακραυγη?
Jan 16 22:02:43
merovingian
το κόμμα του που δεν θα ξαναδεί ψήφο;
Jan 16 22:02:53
DutchMountains
ο περηφανος ελληνικος λαος ρε..
Jan 16 22:03:08
waste
οταν γινουν εκλογες ντατς :)
Jan 16 22:03:21
waste
και ΑΝ τον ριξει :)
Jan 16 22:03:35
merovingian
δηλαδή είμαστε εντελώς πώς να το πω, νταβοσιασμένοι, που δεν αντιδρούμε με τίποτα;
Jan 16 22:03:47
waste
ποιοι ειμαστε βρε παιδια?
Jan 16 22:03:52
DutchMountains
που καθοταν απο το προηγουμενο βραδυ να περιμενει να αποχαιρετησει τον Βασιλέα του
Jan 16 22:04:14
merovingian
δηλαδή οι λογαριασμοί της ΔΕΗ που έρχονται κάθε φορά και πιο φουσκωμένοι δεν προκαλούν κάποιο αίσθημα στον κόσμο
Jan 16 22:04:18
guest41
ειμαστε απονταραβερισμενοι απο την πολιτικη
Jan 16 22:04:19
merovingian
όλα καλά λέει
Jan 16 22:05:02
waste
το ερωτημα ειναι ποσο θεωρουν οτι φταιει ο μητσοτακης για τους λογαριασμους και οπως εδειξαν 3,5 χρονια διακυβερνησης δεν του καταλογιζουν και πολλα
Jan 16 22:05:07
waste
δικαιως διοτι τι να περιμενουν
Jan 16 22:05:17
DutchMountains
ο τελευταιος λογαριασμος της δεη έλεγε -410 ευρω επιδότηση, ειδες ο Μητσοτάκης? ;)
Jan 16 22:05:17
eeogf
(τέκη αν γίνεται μετά και μια θεωρία συνομωσίας για τα έγγραφα στο γκαράζ του Μπάιντεν, θέλουν να τον φάνε οι τραμπικοι, η CIA , η Κίλαρυ για να ξανακατέβει , δώσε μια θεωρία συνομωσίας στο λαό :p )
Jan 16 22:05:28
merovingian
η κοροϊδία π.χ. τον καιρό του γιόκα που όλοι τρώγαμε τρομοκρατία και ο κούλης έβγαινε σέλφι στην Πάρνηθα ήταν μια χαρά για τον κόσμο
Jan 16 22:05:54
waste
αχ πωπω η ιδια συζητηση παλι ξανα :)
Jan 16 22:06:02
merovingian
αχ ντατς, το ξέρεις ότι τα -410 ευρώ είναι δανεικά έτσι;
Jan 16 22:06:10
waste
για να ριξουμε τον κουλη πρεπει να φερουμε τον αλεξη
Jan 16 22:06:18
merovingian
και ξέρεις τι έρχεται μετά τα δανεικά έτσι;
Jan 16 22:06:41
waste
αλλα ο αλεξης δεν τραβαει γιατι ενα φαξ ειναι και η μεσαια ταξη που αυτοπροσδιοριζεται ολη η ελλαδα ακομα κλαιει απο το μνημονιο του
Jan 16 22:06:43
giannisf
ο κόσμος δεν γούστάρει κούλη αλλά ούτε αλέξη
Jan 16 22:06:48
guest41
κι αλλα δανεικα;
Jan 16 22:06:53
merovingian
θα πάει ο ανδρουλάκης
Jan 16 22:06:58
merovingian
θα πάει ο στουρνάρας
Jan 16 22:07:04
guest41
την αλλη λυση την ειδαμε πως πηγε
Jan 16 22:07:19
waste
ε αυτο προσπαθουν οι αμερικανσκι να πουσαρουν λιγο ανδρουλακη
Jan 16 22:07:29
merovingian
θα πάει η ξεπλυμένη από κάποια κολυμβήθρα του σιλωάμ καϊλή
Jan 16 22:07:31
waste
και να βαρανε τον κουλη με απεραντι σκανδαλολογια
Jan 16 22:07:37
waste
σεξ υποκλοπες κλπ
Jan 16 22:07:42
merovingian
το να βρουν έναν επόμενο είναι πολύ εύκολο
Jan 16 22:07:48
waste
δεν εχουν μερο
Jan 16 22:07:51
waste
αυτο ειναι το προβλημα
Jan 16 22:08:12
waste
γιαυτο και προσπαθουν με τις υποκλοπες τοσο πολυ
Jan 16 22:08:12
merovingian
δεν βλέπω το πρόβλημα
Jan 16 22:08:13
solinas
ειχαμε το βασιλια, και τον χασαμε
Jan 16 22:08:18
guest41
Βλεπω οτι βγαινουν αρκετα βοντεο τελευταια στα αγγλικα που αναρωτιωνται και καλα γιατι η ελλαδα δεν μπορει να ξεφυγει απο τον πατο και θα ειναι ετσι για παντα οπως λενε
Jan 16 22:08:22
waste
ε τετοιο τεφαρικι :)
Jan 16 22:08:27
guest41
Στοχευουν τον κουλη;
Jan 16 22:08:33
merovingian
τώρα είμαι εγώ που λέω ότι η θεωρία σου μπάζει
Jan 16 22:08:53
waste
η θεωρια μου οτι οι υπολκλοπες ειναι αμερικανικο παιχνιδι?
Jan 16 22:09:04
merovingian
γιατί πολύ απλά θα βγει ένα οποιοδήποτε άλλο φρούτο που θα πει "ψηφίστε με για να φύγει ο κούλης"
Jan 16 22:09:19
waste
μερο ιδου η ροδος
Jan 16 22:09:25
waste
βλεπεις να βγαινει κανενα αλλο φρουτο?
Jan 16 22:09:29
waste
δεν βγαινει
Jan 16 22:09:53
merovingian
ο κούλης έχει μαζέψει μπόλικη οργή από μόνος του, δεν χρειάζεται να του την πέφτουν οι αμερικάνοι με έξτρα υλικό
Jan 16 22:09:58
waste
οι εκλογες ερχονται αν μπορουσαν να φερουν καποιο φρουτο θα επρεπε να το ειχαν κανει ηδη
Jan 16 22:10:03
eeogf
το "οτι δεν υπάρχει άλλος" δεν σημαίνει πάντως ότι για τους περισσότερους ο κούλης και η κυβέρνηση του είναι πρόβλημα
Jan 16 22:10:04
merovingian
έχει μαζέψει μπόλικο από μόνος του
Jan 16 22:10:21
waste
μερο ξαναμπερδευεις το εσωτερικο τουρλουμπουκι που δεν ενδιαφερει κανεναν εκτος απο τους μουζικους
Jan 16 22:10:21
merovingian
είπαμε τι θα γίνει
Jan 16 22:10:27
merovingian
ανδρουλάκης/συγκυβέρνηση
Jan 16 22:10:38
waste
με το εξωτερικο τουρλουμπουκι, που ειναι γιατι οι αμερικανοι θελουν να διωξουν τον κουλη
Jan 16 22:10:38
merovingian
αν πέσει και κανένα μνημονιάκι ενδιάμεσα
Jan 16 22:10:59
waste
οταν μου μιλατε για τον μητσοτακη μου λετε ποσο κακος κυβερνητης ηταν
Jan 16 22:11:04
waste
και οτι ο λαος δεν τον θελει
Jan 16 22:11:04
eeogf
συγγνώμη ότι δεν είναι προβλημα
Jan 16 22:11:13
merovingian
εκεί είναι που θα ενωθούν όλες οι δημοκρατικές δυνάμεις και ψάξουν να βρουν έναν μπάιντεν για να σωθεί η χώρα από την χρεωκοπία
Jan 16 22:11:18
waste
λες και οι αμερικανσκι ενδιαφερονται για τον λαο
Jan 16 22:11:32
guest41
https://www.youtube.com/watch?v=bgwMD7_Q1Dk
Jan 16 22:11:42
waste
ασε δε που αν δεν το θελει ο λαος αρνειται να το δειξει
Jan 16 22:11:55
guest41
https://www.youtube.com/watch?v=vSzIJVOisG4
Jan 16 22:12:00
merovingian
οι αμερικάνοι ενδιαφέρονται να μην χρειάζονται να μαζεύουν εξεγέρσεις στα συντάγματα
Jan 16 22:12:03
waste
1300 views :)
Jan 16 22:12:14
waste
και ποιος θα κανει εξεγερση?
Jan 16 22:12:31
waste
δηλαδη πραγματικα εισαι εκτος τοπου και χρονου
Jan 16 22:12:31
giannisf
εγώ το έγραψα, ήταν γερμανόφιλος και πήρε θέσεις το 19 ενάντια στα αμερικάνικα συμφέροντα μεγάλων εταιρειών ενέργειας. τώρα είναι αργά
Jan 16 22:12:44
eeogf
σήμερα στην τηλεόραση έλεγαν ότι σε ένα μήνα ο Μπλίνκεν θα επισκεφτεί ελλάδα , τουρκία, ισραήλ για να μοιραστούν οι υδρογονάνθρακες
Jan 16 22:12:45
waste
γιαννη δεν του την επεσαν το 2019
Jan 16 22:12:50
waste
του την επεσαν εδω και 9 μηνες :)
Jan 16 22:12:51
Lobito_VJ23
τέκη τι λες; πως ο λαός θέλει παντεσπάνι;
Jan 16 22:12:55
merovingian
εσύ είσαι εκτός τόπου και χρόνου
Jan 16 22:13:07
merovingian
εμείς οι υπόλοιποι πληρώνουμε κερατιάτικα
Jan 16 22:13:08
waste
νατος ο μερο φορεσε τα φυσεκλικια
Jan 16 22:13:11
Lobito_VJ23
καλύτερα πες πως το σύστημα δημιουργεί αδιέξοδα, αλλά αυτά τα λένε οι ελιτιστές (;)
Jan 16 22:13:45
merovingian
και δεν έχουμε μασήσει καλά την καραμέλα που μας δίνουν
Jan 16 22:13:48
giannisf
κάπου διάβασα ότι στήριξε τους έλληνες εφοπλιστές που κουβαλούν ρωσικό πετρέλαιο και αυτό ενόχλησε
Jan 16 22:13:50
Lobito_VJ23
η αποχή και οι υπόλοιποι είναι κ ι αυτοί λαός
Jan 16 22:14:05
merovingian
ότι για όλα φταίει ο κακός πληθωρισμός και οι κακοί ρώσοι στην ουκρανία
Jan 16 22:14:08
Lobito_VJ23
δεν βγάζουν κυβερνήσεις αλλά έχουν κι αυτοί θέλω, δεν μπορούν να εκφραστούν
Jan 16 22:14:18
waste
ο μερο σπιναρει μονος του :)
Jan 16 22:14:31
Lobito_VJ23
αυτό κάνει πάντα είναι μονολογικός
Jan 16 22:14:31
waste
αγανακτισμενος ver2.0
Jan 16 22:14:47
so_what
με τον ερντογαν παντως εχει γινει bff
Jan 16 22:14:59
waste
ποιος καλε so_what ??
Jan 16 22:15:03
so_what
μεχρι και τις εκλογες κανονιζουν μαζι
Jan 16 22:15:07
so_what
ο κουλης
Jan 16 22:15:14
giannisf
νταξ και πριν τον πούτιν υπήρχαν αυξήσεις στην ενέργεια, προπαγάνδα της κυβέρνησης είναι για όλα φταίει ο πούτιν
Jan 16 22:15:22
waste
εγω τους ειχα αφησει οπου εκαναν τσαμπουκαδες
Jan 16 22:15:26
waste
εχασα επισοδεια?
Jan 16 22:15:30
eeogf
το σύστημα υγείας το έχει ξεσκίσει, τα ενεργειακά , ο πληθωρισμός σε βασικά είδη για τον οποίο ο κόσμος που δεν βγάζει το μήνα θα βρίσει όποιον κυβερνά...
Jan 16 22:15:45
waste
ναι και ο αλλος αγανακτισμενος :)
Jan 16 22:15:48
merovingian
τώρα έχει ελλείψεις και στα φάρμακα
Jan 16 22:15:53
waste
ναι και?
Jan 16 22:15:57
so_what
ναι οτι εδω και ενα μηνα προσπαθουν να συνννοηθουν για να κανουν ταυτοχρονα εκλογες
Jan 16 22:16:02
waste
ενδιαφερονται οι αμερικανοι για τον πληθωρισμο και τα φαρμακα?
Jan 16 22:16:05
merovingian
αλλά ο τέκης είναι όπως πάντα leslie nielsen
Jan 16 22:16:11
waste
so_what: για φωτισε με
Jan 16 22:16:15
so_what
και το λενε και δημοσια οι δικοι μας, δεν εχουν θεμα
Jan 16 22:16:23
waste
το λενε και δημοσια?
Jan 16 22:16:26
merovingian
nothing to see here, go on
Jan 16 22:16:29
waste
για ριξε
Jan 16 22:16:47
so_what
https://www.aftodioikisi.gr/paraskinia/imerominia-eklogon-cheri-cheri-mitsotakis-erntogan/
Jan 16 22:17:09
so_what
https://www.protothema.gr/politics/article/1329032/eklogikos-maios-se-tourkia-kai-ellada-o-erdogan-to-apofasise-o-mitsotakis-to-skeftetai/
Jan 16 22:17:35
waste
που ειναι η αποδειξη?
Jan 16 22:17:52
waste
που ειναι τα ελληνικα κουλακια πο λενε οτι το κανονιζουμε :)
Jan 16 22:18:12
so_what
οκ ρε συ δεν θα σου πουνε οτι το συναποφασισαμε με τους τουρκους
Jan 16 22:18:14
waste
ή εμπιστευομαστε τις αποκλειστικες πληροφοριες του πρωτου θεματος ??
Jan 16 22:18:43
waste
τελικα πραγμτι εχω χασει επισοδεια, ο κουλης ειναι και εθνοπροδοτης :)
Jan 16 22:18:44
guest41
Lol
Jan 16 22:18:59
waste
περα απο υποκλοπεας :)
Jan 16 22:19:05
merovingian
https://tenor.com/el/view/leslie-nielsen-nothing-to-see-here-disperse-crowd-disperse-disaster-gif-12767181
Jan 16 22:19:46
waste
μερο μου αφου πηρες τα φυσεκλικια σου και κατεβηκες μονος σου στο συνταγμα για πες μου εσυ τι θα ψηφισεις στις εκλογες γαι να φυγει η χωλερα??
Jan 16 22:19:51
guest41
https://www.youtube.com/watch?v=vSzIJVOisG4
Jan 16 22:20:01
waste
διοτι αφου το ξεκινησαμε γιατι να μην διασκεδασω λιγο
Jan 16 22:20:02
eeogf
αυτή είναι καλή ερώτηση
Jan 16 22:20:10
guest41
Αυτο εχει 201 χιλιαδες προβολες
Jan 16 22:20:19
merovingian
έχει καμιά σημασία τι θα ψηφίσω;
Jan 16 22:20:27
waste
το ειδα (ειναι διπλα στον αλγοριθμο) αλλα βαρεθηκα στο 2ο λεπτο και σταματησα :)
Jan 16 22:21:02
giannisf
ναι τι θα ψηφίσεις μέρο
Jan 16 22:21:05
giannisf
?
Jan 16 22:21:17
merovingian
το σημαντικό εδώ είναι ότι θα πάω να ψηφίσω
Jan 16 22:21:30
waste
ε πες μας καλε πως θα ψηφισεις για να φυγει η χολερα
Jan 16 22:21:35
merovingian
τελευταία φορά που πήγα στις κάλπες είχαμε δημοψήφισμα ;)
Jan 16 22:21:48
waste
μου αρεσει πολυ παντως διοτι το ακουω στην ελλαδα πια συχνα πυκνα
Jan 16 22:21:51
giannisf
το 19 δεν ψήφισες?
Jan 16 22:21:57
merovingian
όχι βέβαια
Jan 16 22:22:11
merovingian
ούτε την δεύτερη φορά το 15
Jan 16 22:22:12
giannisf
ε να , είδες τι έκανες , έβγαλες τον κούλη  :)
Jan 16 22:22:20
waste
https://www.euro2day.gr/news/world/article/2170675/eyrokalesma-gia-stadiakh-exaleipsh-ton-metron-sthr.html
Jan 16 22:22:35
waste
εμενα αυτη η ειδηση μου φαινεται πολυ σημαντικοτερη για το ποτε θα κανει εκλογες ο κουλης
Jan 16 22:23:03
giannisf
θα πέσει το ρεύμα και θα κόψει τις επιδοτήσεις;
Jan 16 22:23:10
so_what
waste: Το οτι το φουλ πετσωμενο πρωτο θεμα δεν εχει προβλημα να βγαζει τετοια αρθρα, σε εμενα δειχνει οτι οντως το συζητανε
Jan 16 22:23:13
waste
και γενικα λοιπον ακουω διαφορα κουλα και με κουλα δεν εννοω αβασιμα, εννοω οτι ο καθενας περιγραφει λιγο τον πονο του και αναλογα με το που βρισκεται πολιτικα αποφασιζει αν φταει ο κουλης γιαυτο ή οχι
Jan 16 22:23:17
merovingian
βλέπεις εσύ να έχει πέσει το ρεύμα;
Jan 16 22:23:23
so_what
Γιατι στο δεξιο κοινο αυτο οντως φαινεται σχεδον προδοσια
Jan 16 22:23:38
waste
so_what: και για ποιο λογο το συζηταει ο κουλης?
Jan 16 22:23:46
waste
σκεφτεται να παμε με τους ρωσους?
Jan 16 22:24:00
waste
εννοω τι εχει να κερδισει με το να τα βρει στο χρονο των εκλογων με τον ερντογαν?
Jan 16 22:24:24
waste
περα δηλαδη απο το να εκπληρωσει το οικογενειακο του καθηκον να ειναι προδοτης :)
Jan 16 22:24:49
so_what
αν ισχυει θα δειχνει γενικα οτι τα εχουν βρει και θα ειναι προαγγελος μοιρασιας του αιγαιου
Jan 16 22:25:04
Lobito_VJ23
τι περίμενες να παραδεχτούν πως είναι μαλάκες;
Jan 16 22:25:10
waste
giannisf: η βρυξελλα θελει να σταματησει τις επιδοτησεις για να βαρεσει τον πληθωρισμο και γιατι γουσταρουμε λιτοτητα οποτε αυτο θα ειναι μεγαλο πληγμα για τον κουλη
Jan 16 22:25:22
guest41
Οι εκλογες στην τουρκια γινονται στην προβλεπομενη ημερομηνια
Jan 16 22:25:30
merovingian
δηλαδή τέκη εσύ μας λες ότι η πρεσβεία βγάζει το φιρμάνι και λέει στους από κάτω, σκάστε και κολυμπήστε, και δεν μιλάει κανείς
Jan 16 22:25:40
waste
so_what: ααα δηλαδη επειδη τα εχουν βρει στο πως θα μοιρασουν το αιγαιο ειπαν να κανουν και μαζι εκλογες για να το γιορτασουν
Jan 16 22:26:00
waste
οχι μερο λεω οτι η πρεσβεια δεν ασχολειται με τα θεματα των απο κατω
Jan 16 22:26:06
waste
ουτε στο αμερικα ποσο μαλλον εδω
Jan 16 22:26:16
Lobito_VJ23
τέκη, αλλιώς πάρτο...αφού οι εκλογές γίνονται μαζί (δλδ πολύ κοντά)....ε κάτι θα σημαίνει!
Jan 16 22:26:22
eeogf
(τέκη, ένα θρεντ για αποδόμηση ξαφνικίτιδας, αν σε ενδιαφέρει, https://twitter.com/TheodoreLytras/status/1614639648147382279?cxt=HHwWjoCxwZGNregsAAAA )
Jan 16 22:26:30
so_what
απλα ρε συ εγω το βλεπω σαν σημαδια συννενοησης, απο εκει που δυο-τρεις μηνες πριν μας ετοιμαζαν για πολεμο
Jan 16 22:26:35
merovingian
άρα μας έχει σίγουρους, ότι και να γίνει, είτε έχουμε ρεύμα και φαΐ είτε όχι, δεν θα αλλάξει κάτι
Jan 16 22:26:36
guest41
Οποτε ο κουλης επελεξε να μην της κανει πιο μετα η πιο πριν απο τις τουρκικες αλλα ταυτοχρονα λογω φοβου για στρατιωτικες ενεργειες
Jan 16 22:26:51
waste
στρατιωτικες ενεργειες?
Jan 16 22:26:59
waste
για βοηθιστε με ρε παιδια
Jan 16 22:27:26
eeogf
ότι αν δεν βγαίνει ο ερντογαν ,θα κάνει επεισόδιο
Jan 16 22:27:52
solinas
τελευταια φορα που η τουρκια εκανε "στρατιωτικες ενεργειες" κατά της ελλάδας, ήταν 19ος αιώνας
Jan 16 22:27:57
waste
οποτε αν κανουν μαζι με τον κουλη εκλογες τι θα κερδισουν
Jan 16 22:28:04
waste
οχι θελω ν μαθω ειπαμε θα σπασουμε πλακα σημερα
Jan 16 22:28:20
waste
το 1974 μια χαρα ηταν solinas
Jan 16 22:28:24
merovingian
ίσως ο τέκης έχει δίκιο πάντως, σκέφτομαι βλέποντας τα παπαγαλάκια στα σχόλια να γκρινιάζουν για το πόσοι πήγαν στην κηδεία
Jan 16 22:28:37
solinas
το 74 ηταν κατα της κυπρου
Jan 16 22:29:04
waste
εισαι μικρος και δεν θυμασαι οτι η κυπρος ηταν μερος της ελληνικης επεκτατικης πολιτικης
Jan 16 22:29:05
giannisf
και κατά ελληνικού στρατού (ελδυκ)
Jan 16 22:29:09
waste
ε-ε-ε-ε-ενωση :)
Jan 16 22:29:14
Lobito_VJ23
θέλω κι εγώ φυσεκλίκια, διότι το casus beli
Jan 16 22:30:09
waste
το οτι ακουμε συχνα πυκνα πως ο μητσοτακης τα εχει βρει με τον ερντογαν ειναι κι αυτο ενα απο τα ανησυχητικα σημαδια για τα οποια μιλαω
Jan 16 22:30:23
waste
ακριβως διοτι ξερουμε ποσο πολυ αγαπανε οι αμερικανοι τον ερντογαν
Jan 16 22:30:31
guest41
Παντως τον ταιφουν τον συζητουσαν ενα μηνα σταμμε
Jan 16 22:30:33
waste
και ποσο πολυ τον θελουν στην εξουσια
Jan 16 22:30:34
solinas
το 74 η κυπρος ηταν ανεξαρτητη με 3 εγγυητες (τρομαρα της) ελλαδα, τουρκια, αγγλια. Proxy war αλλά δεν ηταν κατα της ελλαδας
Jan 16 22:30:57
waste
solinas: δεν θα τα χαλασουμε στη σημιολογια :)
Jan 16 22:31:07
merovingian
οι αμερικάνοι μια χαρά μπορούν να τα βρουν με τον ερντογάν, καλή θέληση να υπάρχει, και να τους δώσει ότι θέλουν
Jan 16 22:31:15
waste
αμα δεν σου κανει ειμαι οκ, αλλα ολοι στην ελλαδα καπως ετσι το κατλααβαν (κι οχι αδικα λεω εγω)
Jan 16 22:31:22
waste
α μαλιστα μερο
Jan 16 22:31:34
waste
για πες μου ρε ξεφτερι και γιατι δεν τα εχουν καταφερει μια δεκαετια τωρα?
Jan 16 22:31:52
waste
ή τα εχουν καταφερει κι ολα ειναι ενα παραμυθι??
Jan 16 22:31:53
eeogf
οι αμερικάνοι δεν θα τα βρουν με τον ερντογαν, αλλά ελπίζουν στους επόμενους
Jan 16 22:31:54
merovingian
δεν τα έχουν βρει ακόμα στη μοιρασιά
Jan 16 22:32:11
waste
παλι καλα
Jan 16 22:32:24
waste
οποτε ο κουλης τι εχει βρει με τον ερντογαν?
Jan 16 22:32:46
merovingian
εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι αν ήθελαν να φάνε τόσο πολύ το κακό παιδί ερντογάν τους είναι δύσκολο να το κάνουν
Jan 16 22:32:50
waste
πως θα μοιρασουν το αιγαιο και παως θα μας σωσει απο αυτη τη μοιρασια αν ψηφισουμε για να φυγει η χολερα
Jan 16 22:33:03
waste
merovingian: του εκαναν ολοκληρο πραξικοπημα
Jan 16 22:33:30
merovingian
αυτοί που δεν νοιάζονται τι θα πουν 10 εκατομμύρια αν τους κόβει το ρεύμα, είναι δύσκολο να τον κλαδέψουν σαν έναν καινούργιο καντάφι
Jan 16 22:33:42
waste
τον κανταφι τους πηρε 40 χρονια
Jan 16 22:33:46
waste
να σου θυμισω
Jan 16 22:33:56
merovingian
το κουτσομπολιό λέει ότι το πραξικόπημα φούνταρε γιατί τον ειδοποίησαν οι ρώσοι
Jan 16 22:34:32
merovingian
ή το μακρύ χέρι του θείου σαμ έχει δύναμη, ή δεν έχει, αποφάσισε
Jan 16 22:34:39
guest41
Η ηπα δεν ειναι ελκυστικες για τους ιδιους τους ηπανους
Jan 16 22:34:49
waste
το μακρυ χερι του θειου σαμ εχει δυναμη αλλα δεν ειναι απεριοριστη
Jan 16 22:34:52
waste
ειναι τοσο απλο
Jan 16 22:34:55
guest41
εχουν και εσωτερικο προβλημα δηλαδη
Jan 16 22:34:59
merovingian
αν έχει δύναμη, χέστηκε για το τι θα πει ο κόσμος, και κλαδεύει ερντογαν κατά βούληση
Jan 16 22:35:07
waste
α καλα
Jan 16 22:35:09
guest41
Η καταρρευση του American dream
Jan 16 22:35:10
solinas
αυτη η πατριωτικη βλακεία με τη μοιρασια του αιγαιου μπορεί να γινει πιο συγκεκριμένη? Κανεις δεν ζητησε νησια, για την αοζ και τα 12 μιλια ειναι ο καυγας
Jan 16 22:35:15
giannisf
και γιατί να θέλουν να τον φάνε τον κούλη οι αμερικάνοι; εδώ τον καλέσαν και μίλησε στο κογκρέσο
Jan 16 22:35:16
merovingian
αν δεν έχει, δεν μπορεί ο κάθε κούλης να μας ξεφτιλίζει
Jan 16 22:35:30
waste
ποιον ξεφτυλιζει ο κουλης ρε καραμητρο?
Jan 16 22:35:33
waste
τους αμερικανους?
Jan 16 22:35:38
waste
επειδη ακριβαινει το ρευμα?
Jan 16 22:35:41
waste
λολ
Jan 16 22:35:50
waste
ή επειδη εκανε τις υποκλοπες?
Jan 16 22:35:54
waste
καρα λολ
Jan 16 22:35:55
merovingian
όχι, επειδή είναι γελοίος και η υποστήριξη φαίνεται
Jan 16 22:36:13
waste
οποτε οι αμερικανοι δεν υποστηριζουν γελοιους γιατι τους χαλαει το ιματζ
Jan 16 22:36:17
waste
ρε τι ακουμε σημερα
Jan 16 22:36:32
geospeck
:D
Jan 16 22:36:41
psy-fidelius
Ένα όνομα μόνο Ζελενσκι
Jan 16 22:36:42
solinas
Ρε μερο, ο καμμενος τους εδινε την κάρπαθο μαζί με τα κουφώματα, ο κούλης μας πρόσβαλε?
Jan 16 22:36:52
waste
λοιπον μερο κοιτα επειδη μιλας πολυ ασε και κανεναν αλλο να μιλησει γιατι καπως εμενα μου αρεσει να ακουω κι αλλες παρανοικες αποψεις
Jan 16 22:37:01
waste
κι εσυ γενικα εισαι της μονοπωλησης
Jan 16 22:37:38
waste
εμενα μου αρεσε το σπιν του so_what με τον κουλη-ερντογαν γιατι δεν το ειχα ξανακουσει η αληθεια ειναι
Jan 16 22:38:08
waste
και ταιριαζει λιγο με τα φυσεκλικια που φορεσε ο αλεξης πριν μερικους μηνες για τα 12 μιλια
Jan 16 22:38:13
so_what
Πολλα τετοια αρθρα εχουν ανεβει τον τελευταιο μηνα, τσεκαρε το αμα θες
Jan 16 22:38:32
merovingian
https://tenor.com/el/view/leslie-nielsen-nothing-to-see-here-disperse-crowd-disperse-disaster-gif-12767181
Jan 16 22:38:46
waste
μερο μην με κανεις να σε κανω mute
Jan 16 22:39:03
waste
so_what: δεν σε αμφισβητω στο οτι εχει συμβει, αυτο που αμφισβητω ειναι το ποσο βγαζει νοημα μια τετοια ειδηση
Jan 16 22:39:22
waste
ακριβως διοτι ο μητσοτακης δεν εχει να κερδισει τιποτα απο το ποτε θα γινουν εκλογες στην τουρκια
Jan 16 22:39:28
solinas
το σεναριο (που παιζει κυριως απο συριζαιους) είναι οτι θα κανουν ενα στημενο επεισοδιο για να πουλήσουν και οι δυο στο ποπολο "υπεράσπιση εθνικων συμφεροντων"
Jan 16 22:39:40
waste
ααααα
Jan 16 22:39:49
waste
οκ ειδατε που φτανουμε σιγα σιγα στο παρασυνθημα?
Jan 16 22:40:03
waste
γιαυτο μου αρεσει να το σκαλιζουμε λιγο
Jan 16 22:40:45
so_what
και αυτο που λεει ο solinas αν και αυτη η αποψη λεει για τεχνητη ενταση αλλα ελεγχομενη
Jan 16 22:41:07
waste
μητσοτακη προδοτη με λιγα λογια :)
Jan 16 22:41:10
psy-fidelius
A special operation
Jan 16 22:41:23
guest41
Δεν ηταν στις προβλεψεις του μεντβεντεβ
Jan 16 22:41:28
waste
ναι κοιτα και τους ρωσους ακομα εκει ειναι psy :)
Jan 16 22:41:35
psy-fidelius
Μα για αυτό το είπα
Jan 16 22:41:39
waste
στο σπεσιαλ :)
Jan 16 22:41:46
guest41
Απο ποιες πυθιες προερχεται;
Jan 16 22:41:58
waste
διαφορες δεν εχει σημασια
Jan 16 22:42:03
waste
ο so what εβαλε 2-3
Jan 16 22:42:43
waste
ρε θα εχει καμια πλακα παρα ολα αυτα να ξαναβγει ο μητσοτακης...
Jan 16 22:42:58
psy-fidelius
Και να δαγκώνουν τα βυζιά τους οι Αμερικάνσκι
Jan 16 22:43:02
giannisf
ναι αυτό το σενάριο διακινούσαν δημοσιογράφοι που είχαν σχέση με την αμερικανική πρεσβεία
Jan 16 22:43:06
waste
και τοτε πραγματι να τα βρει με τον ερντογαν και να φρικαρουν οι αμερικανσκι λολ λολ :)
Jan 16 22:43:37
waste
πχ για να μην μου φρικαρετε οταν μιλαω για ελλαδα
Jan 16 22:43:57
waste
γιατι οι αμερικανσκι στηριξαν λουλα που ο μπαιντεν ως αντιπροεδρος τον εβαλε φυλακη :)
Jan 16 22:44:05
waste
10 χρονια πιο πριν
Jan 16 22:44:13
guest41
Παντως ο τσιπρας πηγαινε στον ερντογαν και ακουγαν κατι τραγουδια τυπου « εγω ντολμας εσυ χαλβας θα τα βρουμε γιαβας γιαβας»
Jan 16 22:44:21
waste
και εφτιαξε ολο αυτο το σκηνικο που εβγαλε τον μπολσοναρο
Jan 16 22:44:37
waste
εννοω το πουσαρε οπως πουσαρει σε εμας υποκλοπες
Jan 16 22:44:38
solinas
αν μιλάς με νεαρους αθηναιους, αποκλείεται να βγει ο μητσοτακης. Αν μιλάς με πελατες δεξιών περιφερειαρχων, θα βγει σιγουρα ο μητσοτακης. Διαλεγεις τι θες να πιστεψεις, και πορευεσαι
Jan 16 22:44:56
giannisf
τώρα οι αμερικάνοι στηρίζουν λουλα
Jan 16 22:44:58
waste
solinas: οι δημοσκοπησεις δεν λενε να κουνηθουν ρε γαμωτο
Jan 16 22:45:18
waste
αλλα το παλευει το κλιμα
Jan 16 22:45:23
DutchMountains
καλα.. λολ με τις δημοσκοπησεις..
Jan 16 22:45:44
so_what
Αν δεν γινει κατι δραματικο δεν βλεπω πως ο Κουλης δεν θα ειναι πρωτο κομμα. Ο συριζα ειναι πεθαμενος και οι ψηφοι των ψεκ σιγουρα δεν θα πανε εκει
Jan 16 22:45:45
waste
dutch λολ ειναι αλλα δεν μπορεις να εισαι 7 μοναδες μπροστα κια να βγεις 7 μοναδες πισω :)
Jan 16 22:45:48
giannisf
στους κάτω των 25 χρονών η νδ πέφτει στο 20%
Jan 16 22:46:10
waste
και επιμενω οτι ο κουλης τη μεσαια ταξη την προσεξε :)
Jan 16 22:46:26
waste
και επιμενω διπλα οτι η οικονομικη πολιτικη του κουλη ηταν καρα-επεκτατικη
Jan 16 22:46:28
giannisf
ναι ειδικλα στις καραντινες πήραν πολλοι λεφτα
Jan 16 22:46:30
DutchMountains
μια χαρα μπορεις οταν το δειγμα σου ειναι γτπ..
Jan 16 22:46:35
waste
τσοβολα δωστα ολα
Jan 16 22:46:52
waste
DutchMountains: ναι βρε αλλα ολοι ειναι πουλημενοι και βγαζουν το ιδιο πραγμα με παραλαγες?
Jan 16 22:46:58
paka13GRE
έτσι να μπάινουμε σε εκλογικό τέρμινο
Jan 16 22:47:13
waste
εκεινος ο βερναρδακης τι λεει?
Jan 16 22:47:22
DutchMountains
δεν εχει να κανει με το αν ειναι πουλημενοι.. εχει να κανει με το δειγμα τους..
Jan 16 22:47:23
waste
με τις κυλειομενες μηνιατικες που εκανε?
Jan 16 22:47:25
paka13GRE
ψωμί ελιά και κώτσο βασιλιά λέει
Jan 16 22:47:29
solinas
ποσοι κατω των 25 ψηφιζουν? Πόσοι φαρμακοποιοι εβγαλαν με τον κοβιντ χρημα? Πόσοι μηχανικοι με πρασινα άλογα?
Jan 16 22:47:37
waste
αχα
Jan 16 22:47:40
waste
οποτε
Jan 16 22:47:45
paka13GRE
περιμένει να δει πού θα κάτσει η μπάλα
Jan 16 22:47:47
waste
ερχεστε σιγα σιγα στα λογια μου :)
Jan 16 22:47:49
paka13GRE
και θα μιλήσει
Jan 16 22:48:03
guest41
Ψεκ η ψεκ με προοπτικη για «τρομοκρατες»;
Jan 16 22:48:11
paka13GRE
εμείς λόγω ηλικίας το βλέπουμε πιο αποστασιοποιημένα
Jan 16 22:48:22
paka13GRE
οι νεολαίοι το ζουν πιο έντονα
Jan 16 22:48:29
waste
και θελουν αλεξη?
Jan 16 22:48:44
paka13GRE
δε ξερω, δεν κάθομαι με τη νεολαία
Jan 16 22:49:06
paka13GRE
νομίζω πως μοιράζονται ανάλογα με την κατάστασή τους
Jan 16 22:49:11
solinas
Η καταρα μας ξενιτεμενε waste είναι ότι από τη μια εχουμε τα ταγματασφαλιτικα αρπακτικα της δεξιας και απο την άλλη τα μαλακισμενα της αριστερας
Jan 16 22:49:17
paka13GRE
όπως και οι μεγαλύτεροι, αλλά ίσως και πιο αποστασιοποιημένα
Jan 16 22:49:31
waste
κι εγω αυτο πιστευω πακα
Jan 16 22:49:56
waste
solinas: σκεψου πως θα ηταν να ειχαμε τη βουλη των λορδων. παλι καλα ταγματασφαλιτες να λες
Jan 16 22:49:57
waste
:)
Jan 16 22:49:59
paka13GRE
αυτό πάντως που έχω παρατηρήσει, είναι πως όσοι δεν είναι πραγματικά πακετωμένοι ή δεν είναι σε οικογένειες με σοβαρό πρόβλημα
Jan 16 22:50:13
waste
δεν εχουν κανενα λογο να εχουν πολυ εντονη θεση
Jan 16 22:50:28
paka13GRE
είναι ή απολιτίκ ή έχουν φάει το παραμύθι, πως ο τσίπρας ήταν κάτι αντίστοιχο της χούντας για την ελλ΄λαδα
Jan 16 22:50:33
waste
γιατι αλλωστε απο τη στιγμη που η πολιτικη θεση δεν εχει κανεναν πολιτικο αντικτυπο
Jan 16 22:50:46
paka13GRE
τελικά τα ΜΜΕ την έχουν κάνει τη δουλίτσα τους
Jan 16 22:50:53
waste
οχι δεν ηταν τα μμε :)
Jan 16 22:51:11
waste
το μνημονιο του τσιπρα ηταν το σκληροτερο πως νομιζεις βγηκαν τα πλεονασματα :)
Jan 16 22:51:15
paka13GRE
εσύ πώς το βλέπεις, για πες?
Jan 16 22:51:18
paka13GRE
ισχύει
Jan 16 22:51:27
waste
γιαυτο και ο κουλης τη πρωτο γραμμα πρωτος νομος ηταν να κατεβασει τον ενφια :)
Jan 16 22:51:43
waste
και ο κουλης κωλοφαρδο πες τον εχει κανει επεκτατικη οικονομικη πολιτικη
Jan 16 22:51:48
waste
τα ελλειμματα δινουν και παιρνουν
Jan 16 22:52:12
solinas
Πακα, χθες στη Λεσβο τελειωσε η διωξη για τους εθελοντες που κατηγορουνταν για κατασκοπεία. Ποια κυβερνηση και ποια αστυνομια τους έτρεχε, του κούλη? Αυτο έφερε απογοητευση και δεν φταινε τα
Jan 16 22:52:13
solinas
μμε
Jan 16 22:52:27
waste
ααα solinas εδω εχεις αδικο
Jan 16 22:52:28
eeogf
επεκτατική με ωφελημένους κυρίως στους επάνω ορόφους...
Jan 16 22:52:33
waste
βρε ναι
Jan 16 22:52:38
waste
αλλα επεκτατικη nevertheless
Jan 16 22:52:56
waste
εκτος αν ο τσιπρας εδωσε ψωμι στον λαο?
Jan 16 22:53:04
waste
και δεν το θυμαμαι :)
Jan 16 22:53:05
eeogf
δεν είπα αυτό
Jan 16 22:53:13
waste
το ξερω βρε
Jan 16 22:53:27
waste
απλα προσπαθω να δειξω το αδιεξοδο που δεν νομιζω οτι δεν φαινεται και δημοσκοπικα
Jan 16 22:53:47
eeogf
εγώ δεν το ψήφισα ούτε το γενάρη του 15 που εσύ πανηγύριζες που βγήκε :p
Jan 16 22:53:54
waste
κανεις δεν πιστευει ευκολα οτι ο κουλης ειναι καλος κυβερνητης, αλλα η εναλλακτικη ηταν τα μνημονια του τσιπρα
Jan 16 22:54:27
psy-fidelius
Οπότε πάμε για ντερμπυ στις εκλογές έτσι που τα λέτε
Jan 16 22:54:28
DutchMountains
κυριακη κοντη γιορτη..
Jan 16 22:54:29
waste
οποτε οπως βλεπω κι εδω να συμβαινει απο τη στιγμη που η πολιτικη δεν εχει διακυβευμα
Jan 16 22:54:39
waste
δεν υπαρχει λογος να παθιαστουμε
Jan 16 22:54:48
waste
γιαυτο και οι υποκλοπες ακομα παιζουν 6 μηνες τωρα
Jan 16 22:54:59
waste
μηπως και παθιαστει κανεις
Jan 16 22:55:07
waste
στην επιθεση κατα της δημοκρατιας :)
Jan 16 22:55:08
giannisf
mera25 ρε :)
Jan 16 22:55:29
waste
το ιδιο συμβαινει και με τα παμπολα σεξοσκανδαλακια που βγαινουν για να πεφτει αιμα και σπερμα
Jan 16 22:55:33
waste
κατα το παλιο προτυπο
Jan 16 22:55:36
solinas
Οι μονοι παθιασμενοι ειναι όσοι περιμενουν διορισμο και δουλιτσες
Jan 16 22:55:45
waste
solinas: συμφωνω και αυτοι ειναι λιγοι
Jan 16 22:56:00
waste
και φυσικα μην ξεχναμε τους ιδεαλιστες
Jan 16 22:56:12
waste
που ειναι παθιασμενοι γιατι βρισκονται σε εναν δικο τους τουιτεροκοσμο
Jan 16 22:56:24
eeogf
παθιασμένοι για αρνητική ψήφο στον κούλη, αποκλείεται να υπάρχουν;
Jan 16 22:56:27
guest41
Τα σκανδαλα ειναι για τους απολιτικ
Jan 16 22:56:42
waste
eeogf: ωωω σιγουρα μπολικοι, αλλα τι θα ψηφισουν?
Jan 16 22:57:16
Guest85
Μερα25 αποκλείεται
Jan 16 22:57:18
solinas
τα σκανδαλα κανουν παταγο οταν είναι σπανια, τυπου κοσκωτας,, οταν ειναι ενα τη μερα βγαζουν μπερλουσκονι και μπεο
Jan 16 22:57:34
waste
και δεν εχουμε ουτε απο τον εναν ουτε απο τον αλλο
Jan 16 22:57:44
solinas
εχουμε μπεο καλέ
Jan 16 22:57:50
eeogf
καλη συνέχεια
Jan 16 22:57:57
waste
λολ
Jan 16 22:58:09
waste
ενταξει φτιαχνει ο μπεος δημαρχος κομμα?
Jan 16 22:58:26
waste
τα ορια της επικοινωνιακης διαχειρησης δεν ειναι απεριοριστα
Jan 16 22:58:40
waste
θυμαστε τον παλιο μου διευθυντη συνταξης τον....
Jan 16 22:58:47
waste
καλεξικο?
Jan 16 22:58:53
waste
πως τον λεγανε τον σταυρο
Jan 16 22:59:06
guest41
ο μπερλουσκονι ειχε βγει πριν παρει την κατω βολτα η ιταλια
Jan 16 22:59:10
waste
ο σταυρος ηταν ενα παιδι του επικοινωνιακου σωληνα
Jan 16 22:59:14
paka13GRE
σωλήνα, τι έγινε στη δίκη στη λέσβο?
Jan 16 22:59:29
waste
αλλα ποτε δεν μπορεσε να παρει κεφαλι
Jan 16 22:59:29
paka13GRE
γιάννη, στο μέρα25 μέχρι τις εκλογές δεν θα μείνει υποψήφιος
Jan 16 22:59:35
paka13GRE
εκτός τον γιάνη και τον κίμωνα
Jan 16 22:59:45
waste
τι πεφτουν καθαιρεσεις?
Jan 16 22:59:48
waste
διαγραφες κλπ
Jan 16 22:59:52
waste
πειτε μου τετοια :)
Jan 16 22:59:52
paka13GRE
αποχωρήσεις προς σύριζα
Jan 16 22:59:57
paka13GRE
χαχα
Jan 16 22:59:57
waste
λολ
Jan 16 23:00:01
paka13GRE
τι περίμενες
Jan 16 23:00:07
psy-fidelius
Πω ρε φίλε τι θυμηθήκατε, το Σταύρο
Jan 16 23:00:09
waste
δεν ξερω καν ποιος ειναι στο μερα :)
Jan 16 23:00:16
paka13GRE
ξεκατίνιασμα έχει μόνο στο άκρο δεξιά
Jan 16 23:00:19
waste
ο σταυρος ειναι πολυ καλο δειγμα επικοινωνιακου κομματος
Jan 16 23:00:22
DutchMountains
σιγα μωρε πακα.. μια εφυγε..
Jan 16 23:00:23
Guest85
Θα τονώσει το μερα25 η άκρα αριστερά μη φοβαστε
Jan 16 23:00:26
paka13GRE
που αναμένουν ψήφους από τη ΝΔ
Jan 16 23:00:36
paka13GRE
άκρα αριστερά δεν έχει ψωμί...
Jan 16 23:00:38
waste
μπραβο
Jan 16 23:00:51
waste
αλλα η νδ τα εχει καταφερει παλι καλα με την αρκοδεξια της πολυκατοικιας
Jan 16 23:01:04
waste
η ελληνικη λυση εχει καποιο υπογειο ρευμα και δεν το ξερουμε?
Jan 16 23:01:12
waste
τα χαχανα τα ευνουχισανε δεν εχουν φοβο
Jan 16 23:01:23
paka13GRE
σίγουρά έχει έναν πυρήνα γύρω στο 3%
Jan 16 23:01:27
waste
ο καμενος καικε ως συριζακι..
Jan 16 23:01:40
paka13GRE
αν θυμάσαι ο κασιδιάρης ήταν το πουλέν
Jan 16 23:01:48
DutchMountains
υπαρχει ακομη καμενος?
Jan 16 23:02:01
waste
πακα τα χαχανα οι νουδουλιδες τα εκαναν μια μπουκια
Jan 16 23:02:02
psy-fidelius
Η Κωσταντοπούλου ήταν υπερβολικά μητριαρχική φιγούρα για τα Ελληνικά δεδομένα μάλλον
Jan 16 23:02:09
waste
η ποια????
Jan 16 23:02:12
waste
κανετε ππλακα
Jan 16 23:02:21
waste
ο δεξιος που δεν γουσταρει κουλη λοιπον δεν εχει αποκουμπιιιι
Jan 16 23:02:30
waste
και σιγουρα δεν θα ψηφισει συριζα
Jan 16 23:02:32
paka13GRE
έχει βελόπουλο
Jan 16 23:02:42
paka13GRE
και μερικοί θα πάνε ανδρουλακάκη
Jan 16 23:02:42
waste
ο βελοπουλος τι κομμα ειναι ?
Jan 16 23:02:46
paka13GRE
δικό του
Jan 16 23:03:05
paka13GRE
μια μλκ ακροδεξιά πατρίς θρησκεία οικογένεια κρέμες βιβλία
Jan 16 23:03:06
waste
οι ακροδεξιοι θα πανε ανδρουλακη?
Jan 16 23:03:11
guest41
Ελληνικη λυση
Jan 16 23:03:22
waste
α καλα το ειπα η ελληνικη λυση δεν εχει ρευμα ,. εχει?
Jan 16 23:03:23
paka13GRE
ποιο πολύ νοικοκυραίοι κυρ. παντελήδες είναι
Jan 16 23:03:24
DutchMountains
εχει ενα καρο αποκουμπια..
Jan 16 23:03:33
waste
πες ρε ντατς
Jan 16 23:03:59
DutchMountains
απο φαηλο με μπογδανο.. μεχρι εμφιετζόγλου
Jan 16 23:04:00
paka13GRE
πες ντατς που είσαι ενημερωμένος, εγώνόμιζα πως η ελλ. λύση ήταν κασιδιάρης
Jan 16 23:04:24
waste
ο φαυλος με τι κατεβαινει?
Jan 16 23:04:44
waste
γιατι ελεος με τους εμφιετζογλου 30 χρονια προσπαθει αυτη η οικογενεια αλλα παντα στον κουβα
Jan 16 23:04:46
guest41
ο κασιδιαρης ειναι ελ.γτπ
Jan 16 23:05:00
paka13GRE
για τη πούτσα?
Jan 16 23:05:08
guest41
πατριδα
Jan 16 23:05:37
paka13GRE
εξουζεμουα
Jan 16 23:05:41
waste
οπως σωστα ελεγε και ο αμι κι εγω αντεγραφα, τα χαχανα ειναι ακτιβισμοι, τα υπολοιπα ειναι ασχετα
Jan 16 23:05:50
waste
απο τη στιγμη που δεν εχει ακτιβισμους δεν εχει και χαχανα
Jan 16 23:06:04
guest41
μπορουσες να γραψεις πεος
Jan 16 23:06:21
paka13GRE
το έγραψα με θηλυκό όμως.
Jan 16 23:06:23
waste
οποτε η δεξια του κουλη ειναι λιγο μονωμενη
Jan 16 23:06:29
waste
την εχουν μαντρωσει αρκετα καλα
Jan 16 23:06:54
giannisf
θα ψηφίσουν πολλοί κασιδιάρη, θα περάσει το 3% , θα δείτε
Jan 16 23:07:02
paka13GRE
πιστεύω πως ο κασιδιάρης έχει ένα πυρήνα του 3$ και γι αυτό γίνεται και το παιχνίδι να τον βγάλουν παράνομο
Jan 16 23:07:07
waste
ο κασιδιαρης με ποιους κατεβαινει? ελληνικη λυση??
Jan 16 23:07:15
giannisf
ελληνες για τον πούτσο
Jan 16 23:07:18
so_what
μονος του εχει κομμα
Jan 16 23:07:19
paka13GRE
μη χάσουν 3-5% με βελόπουλο και άλλα 3% από κασιδιάρη
Jan 16 23:07:19
giannisf
ε για την πατρίδα
Jan 16 23:07:32
waste
κοιτα ρε τι χανω :)
Jan 16 23:07:57
waste
απο βελοπουλο θα χασουν σιγουρα
Jan 16 23:08:04
waste
τοσους ψεκασμενους εφτιαξαν
Jan 16 23:08:18
solinas38
Λογω απλης αναλογικης, ολοι εχουν ελπιδες, αφου με 1,5%, δηλ. ουτε 100 χιλιαδες ψηφους, παιρνεις επιδοτηση. Αυτό είναι πρόβλημα για το στοιχημα
Jan 16 23:08:37
paka13GRE
δεν θα υπάρχει το όριο του 3% σωλήνα?
Jan 16 23:08:43
waste
επιδοτηση ομως στις επαναληπτικες κοπηκε :)
Jan 16 23:08:48
waste
επιδοτηση ειπε ρε οχι εδρες :)
Jan 16 23:08:59
paka13GRE
επιδότηση για τις επόμενες?
Jan 16 23:09:10
solinas38
Πληρωνεσαι μανα μου
Jan 16 23:09:27
paka13GRE
σόρρυ για την άγνοια, αλλά μήπως καποιος πρόχειρα μπορεί να γράψει πως θα παίξουν οι διπλές?
Jan 16 23:09:40
paka13GRE
πρώτα με απλή αναλογική και ότι πάρεις γίνεται έδρες
Jan 16 23:09:43
waste
κανονικα οπως και το 12 :)
Jan 16 23:09:43
solinas38
Στο στοιχημα ή στις εκλογες?
Jan 16 23:09:47
waste
λολ
Jan 16 23:09:54
paka13GRE
μπαίνουν όσοι έχουν πάνω από 3%?
Jan 16 23:09:59
waste
ναι
Jan 16 23:09:59
guest41
και αριστερα πανω-κατω το ιδιο ειναι σαν διαμερισμος
Jan 16 23:10:02
waste
το 3 παραμενει
Jan 16 23:10:05
paka13GRE
επιδότηση παίρνουν για τις επόμενες?
Jan 16 23:10:13
paka13GRE
στην ουσία για προεκλογικό εκ νέου?
Jan 16 23:10:29
waste
ναι αλλα οι επομενες ειναι με τον μητσοτακονομο
Jan 16 23:10:35
guest41
μαλλον σε ακομα περισσοτερα κομματια αλλα με μικροτερα ποσοστα στα μικροτερα
Jan 16 23:10:35
paka13GRE
στις πρώτες, δεν θα μπορούσε το δεύτερο κόμμα να κάνει κυβέρνηση με το τρίτο, αν το πρώτο δεν τα καταφέρει?
Jan 16 23:10:36
waste
που δεν ξερω καν τι προβλεπει
Jan 16 23:10:46
paka13GRE
νομίζω είναι κοντά στου παυλόπουλου
Jan 16 23:10:49
waste
ολα επιτρεπονται
Jan 16 23:10:50
Lobito_VJ23
το απλή αναλογική είναι όπως το άλλο χωρίς το μπόνους των 50 εδρών
Jan 16 23:10:54
paka13GRE
αυτός που έβγαλε ΓΑΠ
Jan 16 23:11:25
waste
πακα με απλη αναλογικη δεν βγαζεις κυβερνηση
Jan 16 23:11:30
waste
δεν φτανουν τα ποσοστα :)
Jan 16 23:11:31
guest41
Με οριο 3% ειναι ψιλοστανταρ τα πραγματα ομως
Jan 16 23:11:50
paka13GRE
δλδ γιατί όχι
Jan 16 23:11:58
waste
οποτε θα πρεπει να κανει κομμα το δευτερο με τριτο και το τεταρτο και το πεμπτο :)
Jan 16 23:12:06
waste
κυβερνηση εννοω
Jan 16 23:12:11
paka13GRE
κυβέρνηση συνεργασίας πάντα εννοώ
Jan 16 23:12:17
paka13GRE
πχ ΝΔ με βελόπουλο και λιμα
Jan 16 23:12:24
paka13GRE
σύριζα πασόκ
Jan 16 23:12:32
solinas38
νδ με κκε οπως ο πατερας του
Jan 16 23:12:32
paka13GRE
κκε μόνο του
Jan 16 23:12:36
waste
λολ
Jan 16 23:12:37
paka13GRE
που είναι η οχία
Jan 16 23:12:37
Guest1554
εχει σημασια ο χρονος των εκλογων..
Jan 16 23:12:39
paka13GRE
??
Jan 16 23:12:50
waste
δεν νομιζω να τους βγαινουν τα νουμερα :)
Jan 16 23:12:52
guest41
Αν η ποσοστα ειναι μικρη το πρωτο με το δευτερο θα εχει περιπου τον ιδιο αριθμο βουλευτων
Jan 16 23:12:56
waste
ειδικα αν δεν εισαι ο πρωτος :)
Jan 16 23:12:57
paka13GRE
ο νίκος παππάς ο μπασκετμπολίστας ψάχτηκε να κατέβει για δήμο αθήνας
Jan 16 23:13:18
waste
δηλαδη με τα ποσοστα του 19 πχ
Jan 16 23:13:18
paka13GRE
και προσπάθησε να κατέβει ανεξάρτητος, αλλά με τη στήριξη των αριστερών παρατάξεων
Jan 16 23:13:22
guest41
Οποτε πες πως δεν υπαρχει πρωτο και δευτερο αν υπαρχει πολωση
Jan 16 23:13:32
waste
ο συριζα πασοκ δεν εβγαινε ευκολα
Jan 16 23:13:38
waste
ηθελαν και μερα :)
Jan 16 23:13:50
paka13GRE
πήγε λοιπόν στον γενικό που έίχε και τον αδελφό του να ζητήσει στήριξη, αλλά ο γενικός του είπε πως το κόμμα δεν κατεβαίνει σε ενιαία πλαίσια
Jan 16 23:13:53
paka13GRE
πόσο ΠΚΣ.
Jan 16 23:14:04
waste
λολ
Jan 16 23:14:08
paka13GRE
ο γιάνης δεν θα χαλάσει χατήρι
Jan 16 23:14:38
guest41
Με 30-32 ο καθενας θα εχουν περιπου 100 βουλευτες ο καθενας
Jan 16 23:14:51
waste
οι νουδουληδες φοβουνται τον πρωτο γυρο και νομιζω αυτο τον στοχο εχει η ολη επικοινωνικη επιθεση στον κουλη
Jan 16 23:15:06
waste
μηπως και βγαλουν απο τον πρωτο γυρο μια μεγαλη συμμαχια
Jan 16 23:15:12
waste
αλλα αυτο θελει το πασοκ ψηλα αλλιως παπαλα
Jan 16 23:15:31
waste
δειτε τα ποσοστα του 19 να καταλαβετε :)
Jan 16 23:15:34
Lobito_VJ23
τι εννοείς που είχε και τον αδελφό του;
Jan 16 23:15:42
Lobito_VJ23
ποιος είναι τον αδελφό ποιανού; και τι τον είχε;
Jan 16 23:15:44
waste
32 +8 +3,5 δεν βγαινει ;)
Jan 16 23:15:52
solinas38
το σοι του παππα ειναι κκε
Jan 16 23:15:59
paka13GRE
ο αδελφός του παππα΄ηταν στο ΚΚΕ
Jan 16 23:16:11
paka13GRE
κάτι. ακριβώς τι δεν ξέρω, να ρωτήσουμε την οχιά
Jan 16 23:16:17
Lobito_VJ23
ο δεύτερος γύρος είναι μονόδρομος εκτός κι αν παίξει γκροκό
Jan 16 23:16:20
DutchMountains
γιατι δεν βγαινει?
Jan 16 23:16:30
waste
γιατι πρεπει να βγαλεις 50 :)
Jan 16 23:16:33
waste
με απλη αναλογικη ;)
Jan 16 23:16:36
DutchMountains
ασε που το 3.5 θα ειναι 5+
Jan 16 23:16:45
waste
οκ να ειναι και 6
Jan 16 23:16:48
waste
παλι 46 βγαινει
Jan 16 23:16:57
DutchMountains
ναι αλλα βγαινουν εκτος ενα καρο <3%..
Jan 16 23:17:24
waste
δηλαδη με 46 θα βγαζεις κυβερνηση??
Jan 16 23:17:32
waste
αυτο θα εχει ακομα μεγαλυτερη πλακα
Jan 16 23:17:42
guest41
Το πασοκ ως πρωθυπουργισιμο κομμα με ποιον θα παει τελικα;
Jan 16 23:17:46
waste
μια ευρεια συμμαχια των δημοκρατικων δυναμεων για τον επικειμενο πολεμο με την τουρκια
Jan 16 23:18:07
DutchMountains
αναγομενο στο υπολοιπο που δεν θα εχει τα <3%.. θα ειναι παραπανω τα ποσοστα
Jan 16 23:18:09
waste
με τον ανδρουλακη ρε guest41 τι μας λιβανιζουν 6 μηνες με τις υποκλοπες :)
Jan 16 23:18:43
solinas38
οι εδρες οσων δεν περασουν το 3% μοιραζονται στους αλλους, οποτε το 30% δεν ειναι 90 εδρες αλλά περισσότερες
Jan 16 23:18:48
waste
οκ οποτε οι νουδουληδες φοβουνται τον πρωτο γυρο :)
Jan 16 23:18:58
waste
εεεε τι 30%
Jan 16 23:19:24
DutchMountains
ακριβως τον 1ο γυρο φοβουνται
Jan 16 23:19:25
waste
δεν θα παρει κατι παραπανω ο συριζας λολ ολ :)
Jan 16 23:19:46
waste
οκ οποτε βγαζει και νοημα το ξυλο που ριχνουν τα μηδια
Jan 16 23:19:56
solinas38
Ξεχνας το 90 που ψηφιζαμε καθε 2 μηνες μεχρι να βγει ο μητσοτακης?
Jan 16 23:20:01
waste
ή τελοσπαντων νοημα με αυτον τον διεστραμμενο τροπο :)
Jan 16 23:20:11
Lobito_VJ23
νομίζω θα προτιμήσουν να τσιμπήσουν κάτι κάτω από το τραπέζι από την ΝΔ του δεύτερου γύρου, ή να έχουν 4 έτη εξασφαλισμένο βουλευτιλίκι
Jan 16 23:20:13
DutchMountains
γιαυτο ειπα οτι εχει σημασια ο χρονος..
Jan 16 23:20:13
waste
ναι αλλα ο μητσοτακαρος επιανε 45αρια οχι 35αρια
Jan 16 23:20:18
paka13GRE
δεν ψήφιζε τότε
Jan 16 23:20:31
Lobito_VJ23
αν πάνε για συνασπισμούς θα πρέπει να παλέψουν στα αλώνια σε 6-7 μήνες πάλι
Jan 16 23:20:32
DutchMountains
αν ειναι καλοκαιρι ευνοει τον κουλη
Jan 16 23:20:46
solinas38
στις πρωτες ο υποδικος ειχε 39%
Jan 16 23:20:52
paka13GRE
είπε σήμερο ο γλυκούλης, απρίλιο ή μάϊο
Jan 16 23:21:13
waste
κι εκει θυμασαι τι σκανδαλολογια υπηρχε :)
Jan 16 23:21:20
DutchMountains
που το ειπε αυτο πακα?
Jan 16 23:21:29
paka13GRE
σε εκδήλωση της ΝΔ
Jan 16 23:21:37
waste
θα περιμενει τον ερντογαν λολ :)
Jan 16 23:21:58
DutchMountains
εγω τον βλεπω για ιουνιο..
Jan 16 23:22:12
waste
λολ στη γραμμη τερματισμου ;)
Jan 16 23:22:23
paka13GRE
https://www.lifo.gr/now/politics/mitsotakis-aprilio-i-maio-oi-protes-ekloges-oi-deyteres-4-5-ebdomades-meta
Jan 16 23:22:26
guest41
Ο ερντογαν ειπε 14 μαιου
Jan 16 23:22:35
DutchMountains
η μονη του ελπιδα.. να πανε τα πιτσιρικια διακοπες.. με κανα επιδοματακι
Jan 16 23:22:40
Lobito_VJ23
γιατί ντατς το καλοκαίρι βολεύει; επειδή τα κόστη της ενέργειας;
Jan 16 23:22:57
waste
να πανε τα κωλοπαιδα να δουλεψουν σεζον
Jan 16 23:23:22
DutchMountains
ακριβως,, σαιζον και Yolo..
Jan 16 23:23:32
solinas38
Μονο ο γιγαντας σκεφτοταν τα μπανια του λαου
Jan 16 23:24:05
waste
σκεφτείτε τι εχουμε να ακουσουμε απο τους συριζαιους αν βγει παλι ο μητσοτακης
Jan 16 23:24:15
waste
θα στηριξουν δικτατορια :)
Jan 16 23:24:26
tsov
τι να ακουσουμε μωρε με τους μαλακες κιαυτουνους ...
Jan 16 23:24:45
waste
αφου εκφρασουν την απολυτη απεχθεια τους για το επιπεδο του ελληνικου λαου :)
Jan 16 23:25:09
guest41
Οι συριζαιοι εχουν βγαλει τα ιδια διαφημιστικα με τοτε που πηγαν απο το 3% στο 23%
Jan 16 23:25:14
tsov
κατι φιλοι μου ζαιοι παντως ειναι κρυμμενοι -δε με εχουν πλησιασει ακομα (ξερουν τι ΧΡ θα πεσει ) :)
Jan 16 23:25:24
waste
guest41: για πες
Jan 16 23:25:25
guest41
Αυτο ειναι δευτερη φορα αριστερα
Jan 16 23:25:53
waste
εχει κινηθει το φαξ?
Jan 16 23:25:58
waste
δεν εχω παρει τιποτα χαμπαρι
Jan 16 23:26:01
guest41
Ειναι ενας νεος που προβληματιζεται με μισθους κλπ οπως τοτε που ελεγαν για την γενια των 700€
Jan 16 23:26:06
waste
αλλα ευτυχως εχω μονωθει αρκετα καλα απο τα συριζακια
Jan 16 23:26:18
tsov
η δευτερη αριστερα του γαλαξια που λεμε ...
Jan 16 23:26:35
waste
ε τωρα που βγηκε και ο λουλα αναθαρισαν :)
Jan 16 23:26:37
waste
λολ
Jan 16 23:26:50
so_what
Τσεκαρε εφσυν να κραζει κουλη γιατι δεν επαναφερει υποχρεωτικη μασκοφορια λογω...ιωσης
Jan 16 23:27:02
solinas38
Οταν το βασικο σου επιχειρημα ειναι "εμεις δεν κλεψαμε", θυμιζεις παρθενοπη που σου λεει οτι η άλλη ειναι τσούλα. Καμια παρθενοπη δεν στεριωσε ετσι
Jan 16 23:27:05
waste
κατσε γιατι εσυ εισαι λιγο fake news
Jan 16 23:27:15
waste
ειναι επισημη θεση ή αρθρο γνωμης?
Jan 16 23:27:23
so_what
οχι ρε στο σαιτ εννοω
Jan 16 23:27:34
waste
ναι καλε ειναι επισημη θεση ή αρθρο γνωμης?
Jan 16 23:28:09
guest41
https://www.youtube.com/watch?v=vWqgCR4mHJg
Jan 16 23:28:16
waste
Καταδικάστηκε 66χρονος καθηγητής για σεξουαλική παρενόχληση μαθητριών
Jan 16 23:28:16
waste
Σε 22 μήνες φυλάκισης με τριετή αναστολή καταδικάστηκε 66χρονος καθηγητής στη Θεσσαλονίκη, που κατηγορούνταν για το αδίκημα της κατάχρησης ανηλίκου, κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση, εις βάρος 8 μαθητριών.
Jan 16 23:28:16
waste
Καταδικάστηκε 66χρονος καθηγητής για σεξουαλική παρενόχληση μαθητριών
Jan 16 23:28:19
waste
λολ
Jan 16 23:28:20
so_what
σαν ειδηδση του στυλ ανεβαινουν τα κρυσματα αλλα η κυβερνηση δεν παιρνει μετρα, προχθες εβγαλε ''μασκα η σωτηρια''
Jan 16 23:28:22
tsov
(σορρυ για το ιντερμισιον - μια και ειπατε για fake news - αληθευει πως η φον ντε ψωλα έχει αλογάκια και της τα φαγανε λυκοι ; )
Jan 16 23:28:41
waste
ναι ναι δεν ηταν fake αυτο
Jan 16 23:28:49
guest41
Dejavu διαφημιστικων
Jan 16 23:28:56
waste
οπως και το οτι ζητησε να ξανασυζητηθει το ασυλο για τους λυκους :)
Jan 16 23:29:07
tsov
λοοοολ
Jan 16 23:29:10
so_what
https://www.efsyn.gr/ellada/ygeia/374493_emfragma-sta-apopsilomena-nosokomeia
Jan 16 23:29:27
so_what
Εμβολιασμός, ο αναγκαίος
Jan 16 23:29:27
so_what
Μάσκα, η σωτήρια
Jan 16 23:30:02
waste
ε καλα αυτα ειναι δεδομενα απλα δεν περιμενα οτι θα τα διαφημιζαν :)
Jan 16 23:30:39
waste
Οι αριθμοί είναι αμείλικτοι: Στη χώρα μας στους άνω των 60 χρόνων το 90% έχει εμβολιαστεί με το αρχικό σχήμα. Την πρώτη ενισχυτική δόση έχει κάνει το 79% όταν ο ευρωπαϊκός μέσος όρος είναι 84%. Από εκεί και πέρα αρχίζει ο κατήφορος. Δεύτερη ενισ
Jan 16 23:30:39
waste
χυτική δόση έχει κάνει το 24,75% των μεγαλύτερων (28% ο μέσος όρος στην Ευρώπη) -δηλαδή μόλις ένας στους 4- και τρίτη ενισχυτική δόση ένα αποκαρδιωτικό 4%! Και στην Ευρώπη ο μέσος όρος είναι 1,2%. Και στη χώρα μας όπως και αλλού είναι θέμα όταν φθίν
Jan 16 23:30:39
waste
ει η ανοσία και ο κόσμος δεν προστρέχει στον αναγκαίο εμβολιασμό, λέει ο Τ. Παναγιωτόπουλος. «Το εμβόλιο είναι βασικό όπλο» κυρίως για τους μεγάλους που έχουν και άλλα προβλήματα υγείας.
Jan 16 23:30:53
waste
υπεροχο αρθρο ευχαριστουμε so_what
Jan 16 23:31:05
guest41
https://www.youtube.com/playlist?list=PL_hV_vfEOt1wZCGYhpefS1kNaOB8aDnWV
Jan 16 23:31:20
giannisf
είσαι εναντίον του εμβολίου της γρίπης;
Jan 16 23:31:21
waste
να ξερω την επομενη φορα που θα βγαλουν κορονοπασα να παω στους θεοσοφιστες να εμβολιαστω :)
Jan 16 23:31:36
waste
είμαι εναντιον ενος εμβολιου που επισημα δεν εχει νοημα??
Jan 16 23:31:53
waste
και οι μισοι που το κανουν περνανε μια ελαφρια γριπη?
Jan 16 23:31:53
tsov
ναι αλλα αντε εξηγησε το αυτο
Jan 16 23:32:01
waste
(fake news μπορεί να ειναι το 33%)
Jan 16 23:32:12
waste
εγω δεν εξηγω τιποτα
Jan 16 23:32:13
guest41
τα ιδια ειχαν βγαλει και πριν δεκα χρονια
Jan 16 23:32:14
ftero
gianni ουτε της γριπης ειναι υπερ να κανει παρεα με αλλα εμβολια...
Jan 16 23:32:17
tsov
θα σε πουνε φασιστομουτρο με το καλημερα - ου ρε ψεκα 666
Jan 16 23:32:22
waste
οποιος θελει ας κανει ο,τι θελει
Jan 16 23:32:23
guest41
εκαναν οικονομια σκεψης
Jan 16 23:32:52
waste
ενταξε guest41
Jan 16 23:33:05
waste
2000 views
Jan 16 23:33:13
waste
ουτε η νεολαια του κομματος δεν τα ειδε :)
Jan 16 23:33:27
guest41
Το βαζουν και στην τηλεοραση
Jan 16 23:33:31
waste
στη βδομαδα ειχε 2,5 Κ :)
Jan 16 23:33:35
waste
α ναι εεε?
Jan 16 23:33:36
waste
πςςςς
Jan 16 23:34:21
waste
λοιπον βγαζω λογκ κουραστικα κοριτσια με τοση εκλογολογια
Jan 16 23:34:34
tsov
κι εγω...
Jan 16 23:34:52
paka13GRE
μετανοείτε
Jan 16 23:34:59
tsov
μας τα εχουνε κανει πλανητες πλεον με τις εκλογες , και so fuckin what δηλαδη ...
Jan 16 23:35:16
Lobito_VJ23
ναι ρε τέκη, πες για γκομενάκια και Ουκρανία
Jan 16 23:35:19
waste
εγω τσοβολα πιστευω ακραδαντα
Jan 16 23:35:37
tsov
με δημοκρατικη πιστη που λεμε :)
Jan 16 23:35:40
waste
οτι υπαρχει μια γενικοτερη βαρεμαρα κι επειδη τα σοβαρα πραγματα ειναι τζιζ για να τα συζητας
Jan 16 23:35:45
Lobito_VJ23
στο ελληνικό τόπικ δεν έχεις υπόθεση, εκτός κι απόταν λες για μενουμευρωπαίους κι ελιτιστές και ζόμπια
Jan 16 23:36:02
waste
πρεπει να μιλας για περι ανεμων
Jan 16 23:36:07
waste
οποτε αρχιζεις εκλογες
Jan 16 23:36:14
paka13GRE
δεν είναι απλώς τζιζ νατα  συζητάς, βρίσκει και σε τοίχο
Jan 16 23:36:16
waste
ουτε την ουκρανια δεν συζηταει κανεις πια :)
Jan 16 23:36:25
tsov
εκλογες και οποιον παρει ο χαρος που λεμε
Jan 16 23:36:50
ftero
γτ να γινουν ; τζαμπα χαλαμε την οικονομια
Jan 16 23:36:54
Lobito_VJ23
είναι επειδή κατά την επίσημη αφήγηση είναι "λυμένα θέματα" οπότε η συζήτηση σημαίνει αναθεωρητισμό και κόντρα θέσεις