Jan 09 20:01:20
L_ami
και γενικα χωρις πρβλ ο μολυβος, στο λεπετυμνο εχουν ζημιες μικρες για την αργενο και σκαμνια που ειναι επισης κοντα δεν ειπε τπτ
Jan 09 20:01:47
tsov
μακαρι να μην έχει συνέχεια και όλα καλά ..
Jan 09 20:02:24
L_ami
τι να πεις..την αλλη ισοπεδωθηκε η βυσσα και τα βατερα και παντου αλλου το παραμικρο, περιεργα πραγματα
Jan 09 20:03:09
L_ami
να μη μεινει κολυμπηθροξυλο στην αναβυσσο σα να λεμε κι ολο το λεκανοπεδιο αλωβητο
Jan 09 20:03:21
tsov
τα βατερα τα είχαμε ισιώσει προ πολλου ... ήταν "πεδίο βολής " αρμάτων όταν υπηρετουσα εγω
Jan 09 20:03:43
tsov
μπορει να ειναι πιο σαθρα τα εδαφη σε αυτες τις περιοχές
Jan 09 20:04:09
tsov
το σεισμο του 99 στην Αθηνα είχε ριμαξει το περιστερι και η υπολοιπη αττικη ψηλα πραγματα
Jan 09 20:04:15
L_ami
εχω χρονια να παω απο κει, γενικα καλογερευω στο νησι οταν παω
Jan 09 20:04:52
L_ami
εδω βρε τσοβ ομως ουτε ψιλα πραματα, το παραμικρο, απιστευτο
Jan 09 20:04:52
tsov
πας και αραζεις στο Μολυβο ; ωραια ειναι όπως και να εχει , να παρεις και μια βαρκα αμα με το καλο βγεις συνταξη και να αραξεις μονιμα
Jan 09 20:05:36
niknight
Πήγα Μόλυβο τώρα τελευταία
Jan 09 20:06:29
tsov
Ο μολυβος ειναι ωραιο μερος - αρκετη ερημια το χειμωνα , της πουτανας το καλοκαιρι..
Jan 09 20:06:43
tsov
αλλα εχει ωραια ψαρακια και μεζεδακια :)
Jan 09 20:07:04
L_ami
εχω ενα ωραιο σπιτι τσοβ εκει, με μπελαβιστα και δροσια, κοντα στο καστρο. κατεβαινω για πρωινο μπανιο και καμμια φορα βγαινω για φαγητο το καλοκαιρι. τις αλλες εποχες κυκλοφορω οταν παω, αλλα το τουριστικο του μολυβου δεν το αντεχω...πεντε
Jan 09 20:07:04
L_ami
καλοκαιρια πηγα συνολικα στο λιμανι οσο σε ενα τριημερο καθαρης δευτερας αμα σου πω
Jan 09 20:07:50
niknight
Εδώ πανε και σαββατοκύριακα άμα μπει η άνοιξη
Jan 09 20:08:12
tsov
ε ναι 40 λεπτα πτηση ειναι ...
Jan 09 20:08:32
L_ami
το χειμωνα ειναι πανεμορφα με το γλυκο κλιμα της μυτιληνης
Jan 09 20:08:35
tsov
πιο πολυ ωρα θα κανεις στην κηφισιας αμα πας προς πειραια :)
Jan 09 20:08:39
reznor
καλησπερα
Jan 09 20:09:12
tsov
Καλησπερα reznor , καλη χρονια (κανω χρεη Lobito μεχρι να μπει )
Jan 09 20:09:12
Swtiris
εγώ ετοιμάζω Θεσσαλονικη - Σμύρνη με καράβι όταν ξανανοίξει η γραμμη την άνοιξη
Jan 09 20:09:28
reznor
λολ τσοβολα
Jan 09 20:09:43
waste
θα ανοιξει γραμμή απο τη θεσσαλονίκη στη σμύρνη? τι κουλό είναι τουτο?
Jan 09 20:09:46
Swtiris
θα παίξω με την ιστορία αν θελήσει ο Ταγιπ να το βυθίσει προβοκατόρικα
Jan 09 20:09:54
L_ami
ελα ρε τσοβ δεν εχει πολλα αεροπλανα πια, ειναι ακριβα, θελεις αλλα εξηνταπεντε χλμ για μολυβο, και δευτερα πρωι πρεπει να μπεις στο αμαξι στις πεντε για να φτασεις εννια στο ελβενιζελος
Jan 09 20:10:11
Swtiris
άνοιξε το Σεπτέμβρη και έκλεισε πριν κανα μήνα γιατί δεν τράβουσε χειμωνιατικά ειπαν
Jan 09 20:10:26
tsov
Καλα ετοιμαζεστε για διακοπουλες τα ΣΚ , μην κανει κανα μπραφ η νεα version κωρονογιου που μου ζαλιζουν τα φριδια στο γραφειο αυτες τις μερες...
Jan 09 20:10:32
waste
κατσε πάει σάμο ή σμύρνη?
Jan 09 20:10:33
Swtiris
γραμμη φιλίας
Jan 09 20:10:34
Swtiris
https://www.levanteferries.com/gr/routes/thessaloniki-smirni/
Jan 09 20:10:52
L_ami
σμυρνη τεκη, αλλα δεν τσουλαει καλα
Jan 09 20:11:00
waste
που να τσουλήσει...
Jan 09 20:11:34
waste
εννοω τι κουλό δρομολόγιο είναι αυτό?
Jan 09 20:11:50
L_ami
εχειομως για μοσχονησια-αϊβαλι καθε μερα το καλοκαιρι, και θενε να ανοιξουν γραμμη κι απο πετρα
Jan 09 20:12:23
waste
ναι αυτα ειναι τα τοπικα
Jan 09 20:12:28
waste
εχει και στη σαμο και στη χιο
Jan 09 20:12:33
waste
και εχουν νοημα
Jan 09 20:12:38
tsov
Και απο Χίο έχει γραμμη αν θυμάμαι καλα ...
Jan 09 20:12:40
waste
αλλα απευθειας απο τη θεσσαλονική..
Jan 09 20:12:45
waste
χιο - τσανακαλε
Jan 09 20:12:48
Swtiris
Λεβαντε Φέρις κάτι Ζακυνθινοί ευεργέτες
Jan 09 20:12:51
waste
που ειναι εξω απο τη σμυρνη
Jan 09 20:12:53
L_ami
σαλονικη μιντιλι σμυρνη ειναι το πληρες σχεδιο
Jan 09 20:13:05
niknight
τσεσμέ όχι τσανακαλε
Jan 09 20:13:17
waste
σορυ ναι τσεσμε εχω χρονια να παω :)
Jan 09 20:13:36
L_ami
τσανακαλε ειναι πισω απ την ασσο, αρχαια τροια δεν ειναι;
Jan 09 20:13:37
waste
ο τσεσμες και η πιο πλουσια ιλιτσα διπλα του ειναι εξοχικα μερη της σμυρνης
Jan 09 20:13:44
waste
ναι ναι λαθος το τσανακαλε
Jan 09 20:13:50
waste
τα τρια συνηθη πλοια ειναι
Jan 09 20:14:14
waste
σαμος-κουσαντασι, χιος-τσεσμε (σμυρνη), μυτιλινη αιβαλι
Jan 09 20:14:36
Swtiris
Κως-Μπόντρουμ;
Jan 09 20:14:41
niknight
και από κω έχει
Jan 09 20:14:55
waste
τοσο χαμηλα ειχα φτασει μονο με κτελ απο σμυρνη :)
Jan 09 20:15:24
waste
σε ενα μαγευτικο τουριστικο θερετρο απο αυτο με τα ξενοδοχεια και την πολη φαντασμα το χειμωνα :)
Jan 09 20:15:51
waste
οποτε εχουν 5 πλοια αλλα κανενα δρομολογιο?? χμμμμμ
Jan 09 20:16:59
waste
τωρα διαβαζω οτι δραστηριοποιουνται με τα 4 στο ιουνιο
Jan 09 20:17:44
Swtiris
Ζακυνθινοί ... τα διαμάντια της Μεσογείου
Jan 09 20:18:03
waste
πρακτικα κανουν πολυ μικρα δρομολογια
Jan 09 20:18:33
waste
λιγο σαν φερυμποτ αλλα με μεγαλυτερα πλοια
Jan 09 20:18:42
reznor
εδω λεγανε παλιοτερα για συνδεση τυμπακι αλεξανδρεια αλλα που
Jan 09 20:18:45
waste
και εχουν και το θεσσαλλονικη σμυρνη που ειναι εντελως κουλο
Jan 09 20:19:01
waste
καλε ρεζ τι να κανουν οι τυμπακιωτες στην αλεξανδρεια??
Jan 09 20:19:26
waste
δηλαδη ποσοι κρητικοι θα θελουν να πανε στην αιγυπτο?
Jan 09 20:19:43
reznor
θα εχει κοσμο πιστευω
Jan 09 20:19:46
waste
διοτι αιγυπτιοι στην κρητη ελαχιστοι
Jan 09 20:19:52
waste
μονο αν ειναι τιποτα ψαραδες :)
Jan 09 20:19:55
Swtiris
οι κρητικοί τα τελευταία 50χρονια μάθανε να κολυμπάνε
Jan 09 20:20:03
Swtiris
ούτε που ψαρεύανε
Jan 09 20:20:22
waste
πολλα λες σωτηρη, εγω περσι συναντησα μια κοπελιά 22 ετών που δεν πηγαινε στα απατα
Jan 09 20:21:04
Swtiris
ο αδερφος μου στο ναυτικό επειδή ήταν πρωταθλητης κολυμπησης τον έβαλε ο διοικητης να μάθει κολύμπι σε 3 που δεν ηξεραν
Jan 09 20:21:14
Swtiris
ένας πομάκος, ένας ροδίτης και ένας κρητικός
Jan 09 20:21:32
Swtiris
τους έταξε 20μερες τιμητική
Jan 09 20:21:45
waste
πασοκος διοικητης
Jan 09 20:21:48
L_ami
για τον καθενα;
Jan 09 20:21:52
waste
κλασικος πασοκος διοικητης :)
Jan 09 20:21:53
Swtiris
ο πομάκος έμαθε, ο ροδίτης προσπάθησε, ο κρητικός μέχρι το γόνατο
Jan 09 20:22:09
Swtiris
έκαστος 20 και ο αδερφός μου
Jan 09 20:22:24
Swtiris
τον παρακαλαγε τον ξανθό τσομπάνο κρητικό
Jan 09 20:22:26
waste
σου λεει ας μαθουν κάτι καθονται που καθονται
Jan 09 20:22:44
reznor
εμ βοσκος ητανε τι περιμενες
Jan 09 20:23:10
waste
εγω ειχα μια πασοκα παλια στη δουλεια που μου λεει, θέλω μεχρι να φύγω από εδώ να εχουν ολοι οι υπάλληλοι από έναν υπολογιστή και να ξέρουν να κουνανε το ποντίκι :)
Jan 09 20:23:14
ELEFANTAS
SPERA
Jan 09 20:23:51
waste
οταν διαμαρτυρηθηκα οτι διαφορες θεσεις εργασιας που προτεινε ήταν λιγο καταχραστικες και σήμαίνε πολύ πόνο για τον ωρομίσθια αμοιβομενο κωλο μου
Jan 09 20:24:05
waste
(ναι ειμαι κακος καπιταλιστης δεν ηθελα να μεγιστοποιησω τον κυκλο εργασιων μου)
Jan 09 20:24:09
waste
γεια σου ελεφαντα
Jan 09 20:25:00
waste
το τι σπλιτ σε καλώδια δικτύου επεσε δεν λέγεται, θα εκλαιγαν όλοι οι cisco certified αντμινιδες :)
Jan 09 20:26:02
waste
όπως και το εκβιαστικό θέλετε δύο τηλέφωνα, ή ένα και ίντερνετ :))))
Jan 09 20:26:54
waste
και ο εργολαβος που εκανε την καλωδιωση ποτε δεν είχε παραδωσει το εργο κι ετσι καθε μπριζάκι το εψαχνες ενα ενα μονος σου στο υπογειο :)
Jan 09 20:27:39
waste
οι πασοκοι φυσικα εφεραν χρονια αργοτερ εναν αλλο εργολαβο που "πιστοποίησε" τα καλώδια και τους εβαλε επιτέλους ταμπελάκια, και πρέπει να πηρε όσα πηρα εγω τα προηγουμενα 5 χρονια μαζεμενα (τουλαχιστον)
Jan 09 20:30:00
waste
εγω παντως πολύ χαίρομαι που το 2022 τελειωσε και το 2023 αρχισε πρακτικα χωρις νεα :)
Jan 09 20:30:06
Swtiris
αχ Δημόσιο φορ έβα
Jan 09 20:30:13
Swtiris
εμενα μου μπηκε με κοβιντ
Jan 09 20:30:17
waste
είναι μια κάποια ανακούφιση
Jan 09 20:30:23
Swtiris
Πρωτοχρονιά 39 πυρετόστ
Jan 09 20:30:27
waste
ναι αλλα ποιος ασχολειται με τον κοβιντ πια περα απο τους εθισμένους?
Jan 09 20:30:45
Swtiris
αυτός ασχολήθηκε μαζί μου μία γεμάτη εβδομάδα
Jan 09 20:31:02
waste
στη γερμανια ειναι ολοι αρρωστοι απο τον οκτωβρη :)
Jan 09 20:31:16
Swtiris
ήμουν σίγουρος ότι δεν θα κολλούσα ποτέ, είχα πάει και κλαιγόμουν στο φαρμακείο γιατί σε μενα
Jan 09 20:31:20
waste
με διαφορα πραγματα πληρωουν 3 χρονια μασκες σε ταχυρρυθμα εντατικα :)
Jan 09 20:31:49
Swtiris
εδω ελλάδα έχει εκτοξευθεί ίωση, γρίπη, γαστρεντερίτιδα
Jan 09 20:32:00
waste
ναι καλε σου λεω ειναι αρρωστοι με τα παντα :)
Jan 09 20:32:10
Swtiris
ε μα είναι ντε
Jan 09 20:32:49
Swtiris
και μέσα σε όλα έφτασα να βάλω αντικουνουπικό χθες το βραδυ
Jan 09 20:32:54
Swtiris
δηλαδή παράνοια
Jan 09 20:32:55
waste
λολ
Jan 09 20:33:00
waste
εχει ζεστα εκει κατω?
Jan 09 20:33:11
Swtiris
μεταξουργείο υπερ-γούβα
Jan 09 20:33:17
waste
διοτι συνηθως οταν εχει "ζεστα" εδω πανω εχει ψωλοκρυο στην ελλαδα
Jan 09 20:33:20
waste
και το αναποδο
Jan 09 20:33:23
Swtiris
την ημέρα έχει ακόμη 18βαθμούς
Jan 09 20:34:05
Swtiris
δεν θα ανθίσει καμία αμυγδαλιά
Jan 09 20:34:19
Swtiris
λάδι ίσως βγάλουμε ξανά σε 2000 χρόνια
Jan 09 20:35:46
waste
εντωμεταξυ δεν μπορείς πια να διαβασεις νεα χωρις την απαραίτητη δόση προπαγάνδας. Είναι σαν τις παλιές διαφημίσεις αναμεσα στις ταινίες ένα πράγμα
Jan 09 20:35:48
waste
https://www.euro2day.gr/news/economy/article/2169507/olikh-anatroph-gia-thn-ellhnikh-galaktoviomhhania.html
Jan 09 20:38:59
Swtiris
ότι δεν τεκνοποιούμε αρκετά;
Jan 09 20:39:17
waste
οχι βρε οι δυο ασχετες παραγραφοι στην αρχη που δεν εχουν καμια σχεση με την ειδηση :)
Jan 09 20:39:37
reznor
ναι αλλα προιοντα βρωμης τεκι
Jan 09 20:39:54
waste
και αμυγδαλου
Jan 09 20:39:54
reznor
και ηθικα και καλα για την υγεια
Jan 09 20:39:55
Swtiris
αα ναι καλά είναι κάπως σαν για να γιομίσει το άρθρο
Jan 09 20:40:00
waste
εκει που εβοσκαν αγελαδες...
Jan 09 20:40:13
waste
το αρθρο ισα ισα ειναι πολυ μεγαλο δεν χρειαζοταν να γεμισει
Jan 09 20:40:21
waste
ασε που δεν εχει καμια σχεση με το αρθρο :)
Jan 09 20:42:00
Swtiris
αυτό που είναι ωραίο είναι ότι σήμερα ξεκίνησαν αυξήσεις τιμών σε όλα τα προϊόντα στο σουπερ μάρκετ
Jan 09 20:42:11
Swtiris
και η ΕΕ αύξησε ξανά τους μισθούς των υπαλλήλων της
Jan 09 20:43:13
waste
ναι και ο ντονερας το πηγε 6 το ντονερ απο 5,5 :)
Jan 09 20:43:18
waste
και 4,5 περσι :)
Jan 09 20:43:39
waste
αυτο που μου εκανε εντυπωση και γιαυτο ψιλιαζομαι οτι δεν ειναι τυχαια η ειδηση για το γαλα
Jan 09 20:43:53
Swtiris
και είναι ακόμη πιο ωραίο που λένε "συγνωμη αλλά είναι αυτόματο λόγω του πληθωρισμού"
Jan 09 20:43:57
waste
ειναι οτι το γκουντα δηλαδη το πιο φθηνο τυρι εδω που ειχε 4-5 ευρω το κιλο, εχει τωρα 12-13 :)
Jan 09 20:44:18
waste
που δεν βγαζει κανενα νοημα με οποιο μετρο κι αν το παρεις :)
Jan 09 20:44:42
reznor
ναι ρε τεκι το ειδα και εγω και μου πεσε το τσαουλι ποιο το γκουντα
Jan 09 20:44:59
waste
το ιδιο εχει συμβει και στα αλλαντικα κλπ που ειναι σητν κατηγορια διπλασιασμος τιμης
Jan 09 20:45:16
waste
οποτε να το εχετε ετοιμο οτι ολα αυτα τα κανουμε για το green transition :)
Jan 09 20:45:20
tsov
να [ατε να βαλτε γιδια στις αυλες σας , να αρμεγετε το γαλα καθε πρωι :)
Jan 09 20:45:48
waste
ενω η φετα που λεει ο τσοβολας για γιδια εχει παει απο 9 στα 11-12 που ειναι "λογικη " ανατιμηση πληθωρισμου
Jan 09 20:46:05
tsov
και ειναι και πιο "οικολογική" :)
Jan 09 20:46:08
waste
το αλλο περιεργο ειναι οτι οι τουρκοι χασαπηδες δεν εχουν αυξησει τοσο τις τιμες οσο τα σουπερμαρκετ
Jan 09 20:47:15
tsov
ο δικος μου ντοπιος χασαπαρος δεν εχει ανεβασει τιμες , κλαιγεται βεβαια αλλα ξερει πως αν τον πιασει γερολαδιτιδα θα τον κλασουν ολοι :)
Jan 09 20:47:22
L_ami
η φετα δεν ειναι μονο πιο οικολογικη, ειναι κυριως πιο νοστιμη και ασφαλως και υγιεινη. τα προβατα συνηθως βοσκουν εδω
Jan 09 20:47:44
tsov
οκ θα βαλουμε και προβατα , όχι μονο γιδια :)
Jan 09 20:48:35
waste
λολ
Jan 09 20:48:42
waste
ε ναι πως θα κανεις φετα ρε τσοβολα :)
Jan 09 20:48:44
tsov
για την ωρα αυτο που φαινεται ειναι πς οι χονδρεμποροι σουπερμαρκεταδες σας γλεντουν κανονικοτατα "λογω ουκρανιας ρε παιδια" :)
Jan 09 20:49:01
waste
γιεπ τσοβ αυτο βλεπω κι εγω το price finding παει συννεφο
Jan 09 20:49:07
Astraevlepa
Υποτιθεται δεν επεσε η τιμη του φυσικου αεριου και πετρελαιου και αρα τελος τωρα τα προβληματα?Τι γινεται?
Jan 09 20:49:13
L_ami
βεβαιως να βαλετε. (εγω θα συνεχισω να κανω τουρ για τα ψωνια μου στο βορρα φυσικα, ελπιζω οι κληρονομοι της τσοπανισσας μου να φτιαχνουν το ιδιο καλο τυρι)
Jan 09 20:49:28
waste
ο,τι ακριβαίνει "υπερβολικά" ξαναπεφτει γρηγορα και χωρις πολλες τυμπανοκρουσιες :)
Jan 09 20:49:44
L_ami
ρε κοφτε τα σουπερμαρκετ επιτελους
Jan 09 20:49:45
tsov
ναι επεσε η τιμη του ΦΑ (αλλα οι τσεπες πρεπει να γεμισουν και αφου υπαρχει momentum γιατι οχι ) :)
Jan 09 20:50:02
waste
Astraevlepa: ανεξαρτητα με το αν επεσε η τιμη , αυτο δεν σημαινει οτι θα υπαρχει αεριο στην ευρωπη :)
Jan 09 20:50:18
waste
η τιμη και η προσφορα οπως και στον κοβιντ ειναι δυο διαφορετικα πραγματα
Jan 09 20:50:21
waste
η διαθεσιμοτητα :)
Jan 09 20:50:32
guest45
Υπομονη μεχρι το καλαθι της σαρακοστης και του Πασχα
Jan 09 20:50:40
tsov
ποσο αεριο θελει αυτο το γαμημενο το γκουντα να παραχθει ρε παιδια ;;; :)
Jan 09 20:51:05
Astraevlepa
Αρα κερδοσκοπια tsov? Η παιζουν και αλλα?
Jan 09 20:51:35
Swtiris
πρέπει να το ζεστάνεις αρκετά το τυρόπηγμα για όλα τα κασέρια
Jan 09 20:51:43
Swtiris
Μυζήθρα φορ Ουκραϊνα
Jan 09 20:51:44
L_ami
αμα γραφτεις συνδρομητης αστραεβλεπα, μετα πληρωνεις το χαρατσι
Jan 09 20:51:45
Astraevlepa
waste Αφου λενε οι δεξαμενες ειναι τιγκα ...ανετα θα βγαλουμε και το 2023 λενε κατι Κευνισανοι που βλεπω
Jan 09 20:51:47
tsov
παιχνιδι στις πλατες του κοσμακη μεχρι να πει "παμε πολεμο για το γκουντα" - ξερω γω ρε Astraevlepa ; τι να σε πω ...
Jan 09 20:52:19
waste
Astraevlepa: ναι αλλα οι δεξαμενες δεν ξαναγεμιζουν :)
Jan 09 20:52:28
waste
δηλαδη αυτες οι δεξαμενες γεμισαν με ρωσικο αεριο :)
Jan 09 20:52:51
waste
οταν αδειασουν δεν υπαρχει ικανη προσφορα για να τις ξαναγεμισει
Jan 09 20:53:16
tsov
αφου αφου τα βαπορια λενε περιμενουν γεματα να αδειασουν :)
Jan 09 20:53:30
Astraevlepa
waste Μεχρι τοτε θα εχουν χασει οι Ρωσοι στην Ουκραnia :-)
Jan 09 20:53:43
waste
ε ναι μεχρι τοτε....
Jan 09 20:53:51
Astraevlepa
@tsov
Jan 09 20:54:01
waste
κι εγω καπως ετσι λιγο εχω ηρεμισει και λεω ενταξει θα προλαβω να πουλησω το κωλοσπιτο
Jan 09 20:54:03
Astraevlepa
Κατι τετοια διαβαζω κι εγω tsov
Jan 09 20:54:25
tsov
μολις χασουν οι ρως το γκουντα θα παει 1 ευρω το κεφαλι ρε μην αγχωνεστε :)
Jan 09 20:54:38
waste
και θα εχουμε και πυρηνικη συντηξη
Jan 09 20:54:41
tsov
waste, ο μεσιτης κανει τιποτα η τον εκλασες ;
Jan 09 20:54:58
waste
ο μεσιτης δεν κανει τιποτα τον εχω αφησει και το γεναρη και θα το κλασω μετα :)
Jan 09 20:55:18
tsov
α λολ fusion θα εχουμε αλλά τι είδους δεν ξερω (μαλλον κανα παρτι fusion)
Jan 09 20:55:35
waste
γιατι ρε τι εχουν τα παρτι?
Jan 09 20:56:03
guest45
Η παραγουαη δεν ειναι φθηνοτερη απο την ουρουγουαη και διπλα; Γιατι δεν πηγες παραγουαη;
Jan 09 20:56:14
tsov
μια χαρα ειναι τα παρτι , στην Σαμοθρακη καποτε ... :)
Jan 09 20:56:25
waste
guest45: και η αργεντινη να δεις ποσο φθηνη ειναι
Jan 09 20:56:35
waste
ή η βραζιλια που ειναι ακριβως διπλα επισης :)
Jan 09 20:56:43
Swtiris
παραγουάη=μαύρη τρύπα της Λατ. Αμερικής
Jan 09 20:57:02
waste
ελα μωρε κι εσύ σωτηρη εκαναν ενα πολεμο πριν απο 150 χρονια κι ακομα τους βαρας :)
Jan 09 20:57:15
waste
η αληθεια ειναι οτι γνωρισα πολλους αργεντινους αλλα κανενα παραγουανο :)
Jan 09 20:57:22
Swtiris
είναι η χοάνη της ηπείρου
Jan 09 20:57:38
waste
τα αρθρα που μου στελνει ενας φιλος μου εδω αλλα λενε
Jan 09 20:57:59
waste
λενε οτι η ουρουγουαη εχει μπει στο στοχαστρο των ναρκεμπορων που στελνουν κοκα στην ευρωπη ;)
Jan 09 20:58:19
waste
γιαυτο σας λεω δεν υπαρχει πια αρθρο που να μην εχει και την προπαγανδα του
Jan 09 20:58:37
waste
το αρθρο ειναι εντωμεταξυ εντελως μπορελ. Είμαστε ενας κηπος και γυρω μας ειναι ζουγκλα
Jan 09 20:59:15
tsov
και ποιοι ειναι τα άγρια θηρια στη περιβαλλουσα ζουγκλα ;
Jan 09 20:59:19
Wiper
ΡΕΜΑΛΙΑΑΑΑ….μου λειψατε
Jan 09 20:59:32
tsov
Γεια σου Οχια , καλη χρονια ρε
Jan 09 20:59:39
waste
ε ξερεις ρωσοι αφρικανοι κινεζοι ολοι οι τριτοκοσμικοι
Jan 09 20:59:51
waste
γεια σου οχια
Jan 09 20:59:51
tsov
τους ινδους ξεχασες :)
Jan 09 21:00:04
Wiper
Για σου ρε tsov…καλη χρονια σε σενα και σε ολους
Jan 09 21:00:04
waste
τους ινδους ακομα δεν τους εχουμε ξεγραψει περιμενε
Jan 09 21:00:21
waste
ακομα ελπιζουμε οτι θα πολεμησουν σαν ουκρανοι τους κινεζους
Jan 09 21:00:29
tsov
λες ;
Jan 09 21:00:37
tsov
χοχοχοχοχχχ
Jan 09 21:00:54
waste
δεν λεω ειναι σιγουρο οτι αυτο φαντασιωνονται οι αγγλοσαξωνες
Jan 09 21:01:04
Swtiris
καλά και οι ίδιοι το ελπίζουν και φαντασιώνονται
Jan 09 21:01:10
waste
αλλα καπως τους τα εχουν χαλασει οι αλλοι οι μαλακες με τα κολλητιλικια με την ρωσια
Jan 09 21:01:11
Wiper
Ακομα ελπιζουν waste να λες
Jan 09 21:01:14
tsov
θεωρουν τους ινδους τελειως μαλακες δηλαδη..
Jan 09 21:01:22
guest45
λενε οτι ηταν τυχεροι οι δεινοσαυροι και εζησαν πολλα χρονια σαν ειδος επειδη δεν ειχαν παγκοσμιοποιηση και ζουσαν χωρια
Jan 09 21:01:37
Swtiris
ότι θα τους ρίξουν από τα Ιμαλάια αλά game of thrones
Jan 09 21:02:04
Wiper
τι ελπιζουν δηλ. Παραμυθιαζονται με τις αυτοκρατορικες τους αυτοεικονες
Jan 09 21:02:10
waste
guest45: αν μετρήσουμε τα ποσα λίγα ξερουμε για τους δεινοσαυρους και τα ποσα πολλα ειναι φαντασιωσεις των καλλιτεχνων (σορυ των ειδικων) δεν θα σταματησουμε ουτε αυριο
Jan 09 21:02:35
Wiper
μαλλον μας παραμυθιαζουν
Jan 09 21:02:49
Swtiris
ρε σεις εμείς σε έργο στην Ινδία σταμάτησε προσωρινά γιατί έπαθαν αμοκ όταν κατάλαβαν ότι το μεγάλο μηχάνημα ήταν κινεζικο
Jan 09 21:02:57
Wiper
γιατι μια χαρα πηραν χαμπαρι πως δυσκολεψαν τα πραγματα
Jan 09 21:02:57
waste
Swtiris: οι ινδοι ειναι εθνικιστες κι οχι μονο οι του μοντι, αλλα οπως βλεπεις στα ιμαλαια ειναι αρκετα εξυπνοι και οι δυο να παιζουν ξυλο με ροπαλα :)
Jan 09 21:03:15
Lobito_VJ23
γεια σου reznor
Jan 09 21:03:41
Wiper
καλως τουςαναρχομπολσεβικους
Jan 09 21:03:43
tsov
Lobito_VJ23, ραντεβου ησουνα με τον Redmitsos ;
Jan 09 21:03:54
waste
κι ειχα κι εναν φιλο που παραλιγο να φαει ξυλο στο σινεμα διοτι χαζογελασε που ολοι σηκωθηκαν να πουν τον εθνικο υμνο
Jan 09 21:04:10
waste
αλλα αυτο δεν σημαίνει ότι οι ινδοι θα πάνε χαρούμενοι να πολεμήσουν τους κινέζους :)
Jan 09 21:04:11
Redmitsos
σε παρακαλώ, είμαι ευηπόληπτος πολίτης
Jan 09 21:04:15
tsov
σε ποια χωρα waste ;
Jan 09 21:04:19
Wiper
μπουρδες
Jan 09 21:04:20
waste
στην ινδια
Jan 09 21:04:24
Swtiris
σωστά είναι εντελώς χαμηλής έντασης, ενώ με τσι Πακιστανοί στο Κασμίρ όχι και τόσο
Jan 09 21:04:29
Wiper
μπηκες μετον λομπ
Jan 09 21:04:40
waste
και στο πακισταν ειναι πολυ χαμηλης εντασης :)
Jan 09 21:04:40
Redmitsos
τυχαίο
Jan 09 21:04:48
waste
ισα ισα να καυλωνουν οι του μοντι :)
Jan 09 21:04:53
Wiper
αυτο και μονο διχνει συνωμοτικες δραστηριοτητες
Jan 09 21:04:59
Redmitsos
ποτέ
Jan 09 21:05:06
Wiper
να
Jan 09 21:05:13
paka2023
καλησπέρα
Jan 09 21:05:17
Lobito_VJ23
Wiper είμαι αναρχοκομμουνιστής κανονικός
Jan 09 21:05:25
Wiper
να, και ο ετερος αναρχομπολσεβικος
Jan 09 21:05:28
waste
γενικα οι ινδοι εχουν δει την τεραστια ευκαιρια μπροστα τους και δεν θα την αφησουν. αφου η δυση δεν θελει ρωσια, θα αγορασει ρωσια μεσω ινδιας :)
Jan 09 21:05:36
Wiper
καμερα σε μενα
Jan 09 21:05:40
paka2023
χαχα, εγώ δηλώνω αναρχοαυτόφωτος
Jan 09 21:05:44
reznor
χαιρε Lobito_VJ23
Jan 09 21:05:49
paka2023
καλά σας τα έλεγε ο τζιμάκος
Jan 09 21:06:09
waste
καλε που το θυμηθηκες το φαντασμα :)
Jan 09 21:06:10
Lobito_VJ23
κακοήθιες
Jan 09 21:06:26
waste
αααα σας εχω πολυ καλη συνεντευξη τζεντερ οριεντετ :)
Jan 09 21:06:38
paka2023
τώρα που θα πάρετε 15% να δούμε τι θα κάνετε
Jan 09 21:06:42
Wiper
ναι πακα μου, αλλα μπηκες μεδιαφορα 3 σεκοντ απο τους αναρχοαπλυτους
Jan 09 21:06:44
Redmitsos
ο Λιακό είναι ο μπαμπάς σας, αιώνες μπροστά
Jan 09 21:06:58
waste
σιγα μην παρει 15% το κκε :)
Jan 09 21:07:06
Wiper
συνωμοσια λεγεται ατο
Jan 09 21:07:09
waste
μαλβίνα κάραλη παίρνει συνέντευξη στη δημητρα παπαδοπούλου και κεντανε
Jan 09 21:08:00
Wiper
waste πες για germany δυο λογια
Jan 09 21:08:31
waste
ο,τι θέλεις κατσε να τελειωσω το τζεντερ ου
Jan 09 21:08:36
Wiper
οκ
Jan 09 21:08:55
waste
καποια στιγμη λοιπον ρωταει η μαλβινα μα καλα τι εγινε εκει στα 60σ και τα 70σ?
Jan 09 21:09:18
waste
και λεει η αλλη η θεα. Κοιτα οι γυναίκες εκαναν ένα τσαμπουκά εκεί, που οι άντρες τον βρήκαν πολυ πολύ βολικό :)
Jan 09 21:10:02
waste
πες οχια μου
Jan 09 21:10:05
giannisf
γιατί τον βρήκαν βολικό;
Jan 09 21:10:49
waste
πρεπει να τους ρωτησεις :)
Jan 09 21:11:07
giannisf
ναι δεν κατάλαβα, τι εννοούσε
Jan 09 21:11:21
waste
σκεψου το :)
Jan 09 21:12:18
waste
εκαναν ενα τσαμπουκά λεει και οι αντρες τον βρηκαν βολικο, δηλαδή ο τρόπος που αντέδρασαν τους ηταν της βολής :)
Jan 09 21:14:06
Swtiris
αυτή είναι η συνέντευξη;
Jan 09 21:14:06
Swtiris
https://www.youtube.com/watch?v=v_KxBGZB0eA
Jan 09 21:14:09
L_ami
αυτη η ετερογονια των σκοπων που λενε γιαννη
Jan 09 21:14:19
Redmitsos
έχει πέσει περίσκεψη
Jan 09 21:14:25
waste
α δεν την εβαλα εγω?
Jan 09 21:14:29
guest45
Αυτο που λεει ο αμι ειναι
Jan 09 21:14:32
waste
και ειναι μονο 15 λεπτα δυσυτχως :)
Jan 09 21:14:37
guest45
το viewpoint
Jan 09 21:15:40
L_ami
πως ο φεμινισμος ειναι το προηγουμενο σαξεςστορυ του καπιταλισμου
Jan 09 21:15:52
waste
αχ μπορινγκ
Jan 09 21:16:10
reznor
εγκλημα κατα του εαυτου που λεει στην αρχη
Jan 09 21:16:17
waste
δεν την ενδιαφερει αυτο το κομματι
Jan 09 21:16:28
Redmitsos
μια χαρά ο φεμινισμός θέλω και γω να νιώσω πριγκήπισσα, θέλω να με κυνηγάνε οι κάρχιες
Jan 09 21:16:33
waste
την ενδιαφερει οτι κοιτα εχεις μια διαρκη συζητηση των φυλων
Jan 09 21:16:43
waste
ακριβως μητσο
Jan 09 21:16:59
guest45
Ως σκηνοθετιδα το αντιμετωπιζει μεσω ενος εναλλακτικου viewpoint
Jan 09 21:17:01
waste
και σε αυτη τη συζητηση οι γυναικες κανουν εναν τσαμπουκά
Jan 09 21:17:16
waste
δεν το λεει ως σκηνοθετιδα
Jan 09 21:17:28
waste
το λεει ως γυναίκα :)
Jan 09 21:17:31
guest45
Ετσι ακουγεται σε μενα
Jan 09 21:18:06
waste
τι σημαινει ο τσαμπουκας? ότι κοιταξτε δεν θέλουμε αυτούς τους παραδοσιακούς ρόλους που είχαμε θέλουμε να τους αλλάξουμε
Jan 09 21:18:36
waste
και αυτο ειναι μια συζητηση δεν γινεται μονο απο τη μια πλευρα
Jan 09 21:18:39
waste
γινεται και απο τις δυο
Jan 09 21:18:51
waste
και σου λεει οι αντρες το βρηκαν αυτο πολυ βολικο :)
Jan 09 21:18:54
L_ami
ε ναι θελουμε καινουριους ρολους, αντιπαραδοσιακους πια
Jan 09 21:19:11
L_ami
που ειναι το πρβλ;
Jan 09 21:19:38
tsov
ε ναι θελουμε να βγουμε μεροδουλι μεροφαι και εμεις οι γυναικες , να εχουμε και αμαξαρα δικια μας και να μην ειμαστε παναγιωταρα , αμ πως :)
Jan 09 21:19:55
L_ami
οτι και να προτεινεις, η ισχυρη πλευρα το προσοικειωνεται, μονον με αρνηση πας μπροστα
Jan 09 21:20:09
waste
ελα ρε αμι
Jan 09 21:21:01
Lobito_VJ23
εγώ το βρίσκω ημιπροβληματικό και ημιβολικό
Jan 09 21:21:03
tsov
καιρο εχω να γνωρισω μια γυναικα που να μου πει πως θελει να μενει σπιτι να φροντιζει τα παιδια της και το νοικοκυριο παντως ...
Jan 09 21:21:22
waste
εγω παλι οχι :)
Jan 09 21:21:33
waste
εδω το κανουν πολυ πολυ συχνα, ακομα κι οταν δεν το λενε :)
Jan 09 21:21:35
L_ami
καλ δεν το ενσωματωνει και στο πιτς φυτιλι, αλλλα σε ευλογο διαστημα...ρε παρτε το χαμπαρι, ο καπιταλισμος ειναι επαναστατικη ουτοπια, αλλα οι καπιταλιστες οχι
Jan 09 21:21:53
waste
ενταξει το λενε part time το λενε δεν εχει καλες ευκαιριες για εμενα αυτη τη στιγμη κλπ
Jan 09 21:21:55
Redmitsos
δεν ξέρω τι λες τσοβ αλλά η δικιά μου είπε το λιζινγκ στο όνομα μου να το βάλω (να κοιτάξω μόνο να την καλύπτει η ασφάλεια) τουτεστιν αγαπητέ waste το βόλεμα πάει και από τις 2 πλευρές (πάλι καλά)
Jan 09 21:21:59
Lobito_VJ23
στην Ελλάδα οι γυναίκες είναι προβληματικές, όπως και τόσα άλλα
Jan 09 21:22:03
Lobito_VJ23
sexist alert
Jan 09 21:22:57
waste
Redmitsos: αυτο ειναι μερος της συζητησης και για να ειμαστε ειλικρινεις θα προτιμούσες μια κάποια άλλη συζητηση ?? :)
Jan 09 21:23:34
waste
δηλαδη μια συζητηση που θα σου ελεγε οτι το λιζινγκ που ειναι στο ονομα σου ειναι πατριαρχικο και καταπιεστικο ?? :)
Jan 09 21:23:35
Redmitsos
αν γίνετε συνειδητά βεβαίως όχι, αν παίζουν σουξου μούξου κουραστικά δε θέλω
Jan 09 21:24:24
Lobito_VJ23
ποιο leasing??
Jan 09 21:24:27
L_ami
ληζιγκ σπιτιου, αμαξιου, τι;
Jan 09 21:24:36
Redmitsos
και το δεύτερο σενάριο αν όντως την ενοχλεί αν το θέσει με εναν μη πολενικό τρόπο το συζητάω
Jan 09 21:24:54
waste
μα μονο με πολεμικο τροπο θετεται αυτο βρε :)
Jan 09 21:24:56
Redmitsos
(ροδα, το σπίτι στο ονομα της αν ποτέ παίξει)
Jan 09 21:25:03
waste
αυτη ειναι και η ουσια του
Jan 09 21:25:07
Redmitsos
(αν και δεν της το έχω πει)
Jan 09 21:25:17
waste
ειναι τα προκαταρκτικα μιας πολεμικης συζητησης :)
Jan 09 21:25:35
Lobito_VJ23
συζητάτε σε τίνος όνομα είναι το αμάξι; λολ
Jan 09 21:25:50
waste
εδω ο παιδικος σταθμος ειναι γεματος με τα θυματα της και απο τις δυο πλευρες :)
Jan 09 21:26:07
waste
το ενα τριτο δεν καταλαβε καν απο που του ηρθε αυτο που του ηρθε
Jan 09 21:26:39
Redmitsos
οκ δεν το θέτω σωστά, ειμαι υπέρ της διεκδίκησης κατά όμως της μονομερούς απόφασης ότι εγω καταπιέζομαι ergo Θα κάνω ότι γουστάρω χωρίς να πούμε τίποτα.
Jan 09 21:26:58
waste
λολ μιλησες σαν σωστος πατριαρχης :)
Jan 09 21:27:08
Redmitsos
Lobito_VJ23 φοροι κλπ
Jan 09 21:27:19
Redmitsos
ευχαριστώ waste
Jan 09 21:28:20
waste
ναι μπορεις να το παρεις ως πλακα ή ως καβλα, αλλα μπορείς να το παρεις και πολυ σοβαρα :)
Jan 09 21:28:20
Redmitsos
ελπίζω να καταννοείς ότι η μονομέρεια του πράγματος καλύπτει και την δική μου την βολή, αχ η πατριαρχία
Jan 09 21:28:45
Lobito_VJ23
τέκη L_ami για ξαναπείτε πλζ για τι μιλάμε γιατί όσα ακούστηκαν είναι λίγο νηπιαγωγίου
Jan 09 21:28:47
waste
οταν το παρεις σοβαρα την πατησες :)
Jan 09 21:29:24
Redmitsos
μιάς και αυτοαναγνωρίζομαι ο beta male όλα καλά
Jan 09 21:31:14
waste
εμενα η αποψη οτι ο φεμινισμος ειναι μια επιτυχια του καπιταλισμου μου φαινεται πολυ βαρετη και ακυρη με εναν κκεδικο τροπο
Jan 09 21:31:31
guest45
Δηλαδη το προβλημα στη συζητηση μεταξυ των φυλων ειναι η χαμηλου επιπεδου κριτικη και η διαλεκτικη νηπιαγωγειου;
Jan 09 21:31:34
waste
οχι διοτι το οικονομικιστικο επιχειρημα δεν ειναι αληθινων
Jan 09 21:32:11
waste
αλλα διοτι ως οικονομικιστικο επιχειρημα ειναι ακριβως αυτο. Μια πολύ περιορισμένη εκδοχη της πραγματικοτητας, ενα σφαιρικο αλογο
Jan 09 21:33:03
waste
guest45: εγω δεν νομίζω ότι σε αυτό το παιχνίδι υπαρχει υψηλου επιπεδου κριτικη
Jan 09 21:33:03
Redmitsos
Η κυρα Δήμητρα είπε εν ολίγοις ότι η πατριαρχία αφήνει τον φεμινισμό να κάνει κάποιες αλλαγές επειδή την βολεύουν, για τον waste πατριαρχία και καπιταλισμός πάνε χέρι χέρι. Το νηπιαγωγείο είναι
Jan 09 21:33:04
Redmitsos
για τα παιδία χωρισμενωνε γονιωνε
Jan 09 21:33:12
L_ami
καλα δεν ειναι επιτυχια, απλα μια χαρα τον βολεψε...τεσπα, πριν σας καληνυχτισω να σας βαλω τη φατσα του αυτοαναφορικου που λεγαμε τις προαλλες εδωhttp://1.bp.blogspot.com/-it7ckYSxobs/TdasyJa0eJI/AAAAAAAACM4/CpLLG4nPtgs/s227/agustin+garcia+calvo+mayo+2011+madrid.jpg
Jan 09 21:33:18
Lobito_VJ23
τέκη περιέγραψε λίγο τι είναι ο τσαμπουκάς;
Jan 09 21:33:32
waste
καλε εγω ισχυριζομαι οτι δεν υπαρχει πατριαρχια :)
Jan 09 21:33:51
waste
για την ακριβεια ισχυριζομαι οτι η πατριαρχια δεν μπορεί να οριστει
Jan 09 21:34:00
waste
παρα μονο ως αυτα που δεν μας αρεσουν σημερα
Jan 09 21:34:13
Redmitsos
έλα ρε δικτάτωρ και με τη καθρευτάκι θα νίωθω ανώτερος τώρα
Jan 09 21:34:36
Redmitsos
τι*
Jan 09 21:34:36
waste
κοιτα το επιχειρημα μου ειναι απλο
Jan 09 21:35:04
waste
απο τη στιγμή που δεν μπορούμε να περιγράψουμε μια ιστορική εμπειρία ΜΗ πατριαρχική, τα παντα που ζούμε και τα καλα και τα κακα είναι πατριαρχία
Jan 09 21:35:53
waste
οταν η μπατλερ γραφει αυτη την απυθμενη παπαρα όπου το σεξ ειναι το νομισμα που πληρωνουν οι γυναίκες και η υπεραξια που καρπωνονται οι αντρες
Jan 09 21:36:00
Lobito_VJ23
πατριαρχία είναι η ύπαρξη των ρόλων των φύλων αν θες ορισμό
Jan 09 21:36:18
waste
γραφει μια απυθμενη παπαρα που αφορα μονο την καβλα της
Jan 09 21:36:29
waste
ποιοι ειναι οι ρολοι των φυλων??
Jan 09 21:36:36
waste
δεν ειναι κατι σταθερο
Jan 09 21:36:39
Lobito_VJ23
όχι
Jan 09 21:36:43
waste
ουτε κατι τοσο ευκολο να περιγραφει
Jan 09 21:36:47
Lobito_VJ23
αλλά το να υπάρχουν ρόλοι είναι σεξισμός
Jan 09 21:36:52
waste
μπορεί να περιγραφει με οικονομικιστικους ορους
Jan 09 21:37:00
waste
πχ ποσα βγαζεις εσυ και ποσα βγαζω εγω
Jan 09 21:37:00
Lobito_VJ23
που αντί για μητριαρχία αυτό τον σεξισμό τον λέμε πατριαρχία
Jan 09 21:37:17
Lobito_VJ23
καλά αυτά τα λένε όσοι τους τσούζει κάτι
Jan 09 21:37:18
Redmitsos
οκ αρχίζω να σε πιάνω, και μιας φεμινισμός φαινόμενο στην εποχή του καπιταλισμου, φεμινισμός προιον του καπιταλισμου (και όχι της πατριαρχίας) μιας και καπιταλισμός μπορεί να συγκριθεί και με
Jan 09 21:37:18
Redmitsos
άλλα συστήματα
Jan 09 21:37:44
waste
εγω δεν μπλεκω τον φεμινισμο με τον καπιταλισμο. τον θεωρω αποτοκο της νεωτερικοτητας
Jan 09 21:38:02
waste
λεω οτι υπαρχει αυτη η κριτικη του φεμινισμου που ειναι οικονομικιστικη και δεν μου αρεσει
Jan 09 21:38:08
Redmitsos
υπάρχει νεωτερικότητα χωρίς καπιταλισμό ομως?
Jan 09 21:38:27
waste
οτι δηλαδη ο φεμινισμος αυξησε τα διαθεσιμα εργατικα χερια και εριξε τους μισθους
Jan 09 21:39:16
waste
καλη παρατηρηση, δεν υπαρχει, αλλα και ο καπιταλισμος ειναι πολύ δυσκολος να οριστει οπως κανει πλακα και ο βαλερσταιν καπιταλισμος ειναι ενα κοινωνικο και οικονοικο συστημα που ξεκινησε καπου μεταξυ του 1500 και του 1800 :)
Jan 09 21:39:48
L_ami
οοοοοχι ετσι. αντιστροφα: η επιθυμια της ελευθεριας των γυναικων προσοικειωθηκε απο τον καπιταλισμο και χρησιμοποιηθηκε προς οφελος του. δεν προκαλεσε ο κ τον φ, απλα τον προσεταιρισθηκε
Jan 09 21:39:58
waste
δηλαδη ο καπιταλισμος δεν ειναι ενα πραγμα και παροτι οδηγει σε διαφορα πορισματα (κυριως ο φιλελευθερισμος) τα οποια εχουν περιγραψει πολυ καλα και εγκαιρα οι επικριτες του
Jan 09 21:40:18
waste
και πως γεννηθηκε αυτη η επιθυμία για ελευθερία αμι?
Jan 09 21:40:32
L_ami
οπως κανει 150 χρονια με ενα καρρο πραγματα
Jan 09 21:40:34
waste
ο τσεστερτον θα σου πει οτι την γεννησε ο καπιταλισμος
Jan 09 21:40:45
waste
ή τελοσπαντων τα μοντερνα χρονια
Jan 09 21:41:01
waste
και ο τσεστερτον εζησε πολυ στην αρχη αυτου του πραγματος για να κανει πλακα μαζι του
Jan 09 21:41:41
waste
αλλα παλι προσπαθουμε να προσδοσουμε οπως παντα υπερφυσικες δυνατοτητες στον καπιταλισμο
Jan 09 21:41:46
giannisf
σε ένα χωριό της Κίνας ισχύει η μητριαρχία. Οι γυναίκες ζουν χώρια από τους ανδρες τους, τα παιδιά τα μεγαλώνουν αυτές , οι μανάδες και βοηθουν τα αδέρφια. Εαν θέλει ο άντρας να πηδήξει κάθεται
Jan 09 21:41:47
giannisf
έξω από το σπίτι . Αν του ανοίξει η γυναίκα μπαίνει μέσα κάνουν σεξ και μετά φευγεί. Οταν ρώτησα μια φεμινίστρια αν αυτό θα ήθελε να συμβαίνει με τον άντρα της  (γιατί ΑΥΤο ΕΊΝΑΙ μητριαρχία) μου
Jan 09 21:41:47
L_ami
οπως ολες οι επιθυμιες τεκη μου, υπηρχε χρονος και ανεση εφυγαν απ το μεροδουλι-μεροφαι κατακαπιο τροπο και ειπαν να ζησουν καλυτερα. βεβαιως ειπε ο κ και ιδου
Jan 09 21:41:47
giannisf
απάντησε πως όχι :)
Jan 09 21:41:53
Swtiris
ε πως γεννήθηκε η επιθυμία; γεννήθηκε από το "έχω δύο παιδιά και ένα κορίτσι"
Jan 09 21:42:00
guest45
Ο καπιταλισμος ξεκινησε με το ρολοι
Jan 09 21:42:01
waste
διοτι με το συμπαθειο οι γυναίκες μια χαρα δουλευαν τον 19ο αιωνα
Jan 09 21:42:10
guest45
οχι ηλιου
Jan 09 21:42:23
L_ami
παντα δουλευαν οι γυναικες
Jan 09 21:42:40
guest45
Ο χρονος οριστηκε ακριβως τιμολογηθηκε κλπ
Jan 09 21:42:44
waste
αρα δεν εχει να κανει με την επεκταση της εργατικης δυναμης :)
Jan 09 21:43:01
waste
giannisf: οπως δεν μπορεις να ορισεις τι ειναι πατριαρχια ΔΕΝ μπορεις να ορισεις και τι ειναι μητριαρχια :)
Jan 09 21:43:10
giannisf
σωστά :)
Jan 09 21:43:21
waste
το οτι εσυ κληρωσες οτι αυτο που συμβαινει σε ενα χωριο στην κινα ειναι μητριαρχια δεν ειναι λαθος αλλα δεν ειναι και σωστο :)
Jan 09 21:43:38
waste
guest45: υπαρχει μεγαλη δυσκολια στο να οριστει ο καπιταλισμος
Jan 09 21:43:45
L_ami
οχι βρε. απλα ο καπιταλισμος επωφεληθηκε απ την επιθυμια των γυναικων να βγουν απο το σπιτι. τις μετετρεψε σε εργατικη δυναμη μεσα απ τη καταναλωση
Jan 09 21:43:54
waste
μπορεις να βρεις ολα τα χαρακτηριστικα του καπιταλισμου σε προκαπιταλιστικα χρονια
Jan 09 21:44:04
giannisf
ναι αλλά ήθελα να της πω με άλλα λόγια "μου τσαμπουνάς όλη την ώρα για πατριαρχία χωρίς να ξέρεις πως ήταν (ή είναι αν υπάρχουν ) οι μητριαρχικές κοινωνίες
Jan 09 21:44:06
waste
ρε αμι με το συμπαθειο τι ειναι αυτος ο καπιταλισμος?
Jan 09 21:44:09
waste
αληθεια
Jan 09 21:44:30
Lobito_VJ23
τέκη πολλά μπορούμε να τα καταλάβουμε αλλά όχι να τα ορίσουμε
Jan 09 21:44:37
Lobito_VJ23
από αισθήσεις μέχρι μαθηματικά
Jan 09 21:44:53
waste
ναι αλλα ο καπιταλισμος όπως και η πατριαρχια ειναι μια ιδεα
Jan 09 21:45:03
L_ami
χμμμ, τι ειναι; ειναι αυτο το συστημα οπου διαπραγματευεται κανεις την ικανοτητα του να εργαζεται και παιρνει σε ανταλλαγμα ενα μισθο
Jan 09 21:45:04
waste
για να εχεις μια ιδεα πρεπει να μπορείς να την ορισεις
Jan 09 21:45:06
Lobito_VJ23
η επιμονή στον ορισμό είναι σχολαστικισμός/σοφιστία
Jan 09 21:45:06
waste
καλη τυχη
Jan 09 21:45:08
Redmitsos
όλα είναι μια ιδέα....
Jan 09 21:45:21
waste
δεν ειναι επιμονη και δεν σου ζητησα εναν σκληρο ορισμο
Jan 09 21:45:33
waste
το προβλημα ειναι οτι δεν μπορεις να εχεις κανεναν ορισμο
Jan 09 21:45:34
giannisf
εγώ παιδιά θεωρώ πως ένα μεγάλο μέρος των φεμινιστριών διακατέχονται από μισοανδρισμό..
Jan 09 21:46:02
waste
L_ami: η μισθωτη εργασια υπηρχε και πριν τον καπιταλισμο
Jan 09 21:46:03
Lobito_VJ23
είναι μόδα
Jan 09 21:46:12
Lobito_VJ23
και ευκαιρία για freebies στις γκρέτες
Jan 09 21:46:13
waste
καθε χαρακτηριστικο του καπιταλισμου υπηρχε και πριν τον καπιταλισμο
Jan 09 21:46:15
guest45
Μεταβαλλεται
Jan 09 21:46:20
waste
γιαυτο και ειναι δυσκολο να τον ορισεις
Jan 09 21:46:20
L_ami
σε αντιθεση με το να ανηκεις σε καποιον και να του δουλευεις για να σε φροντιζει, η του να εισαι δεμενος με τη γη και να σε προστατευει καποιος τον οποιο πληρωνεις επι τουτου με ενα τμημα της παραγωγης σου
Jan 09 21:46:30
guest45
οποτε ο ορισμος δεν θα ειναι στατικος
Jan 09 21:46:38
waste
συμφωνω guest45
Jan 09 21:46:53
waste
αλλα επειδη δεν ειναι στατικος καταληγουμε σε αυτο το τερας που ειναι πανταχου παρον και τα παντα πληρον
Jan 09 21:47:04
waste
και ευθυνεται για τα παντα σαν την πατριαρχια :)
Jan 09 21:47:11
L_ami
τα συστηματα οριζονται απ τον κυριο τροπο με τον οποιο αποσπα ο απο πανω την υπερεργασια του αποκατω
Jan 09 21:47:26
waste
τα συστηματα οριζονται ετσι απο τον μαρξ και μετα :)
Jan 09 21:47:27
giannisf
ναι ρε waste συμφωνώ!
Jan 09 21:47:55
giannisf
έχει γίνει καραμέλα όπως παλαιότερα 'για όλα φταίει ο καπιταλισμός" τώρα "για όλα φταίει η πατριαρχία"
Jan 09 21:48:07
waste
και ο ορισμος ειναι οπως ολοι αυτοι οι ορισμοι εντελως οικονομικιστικος
Jan 09 21:48:30
L_ami
μα πριν δεν ειχαμε "συστηματα", αυτη ειναι η συνεισφορα του μαρξ, οτι δοεκρινε διαφορετικα κυριαρχα μοντελλα και τα περιεγραψε
Jan 09 21:48:32
waste
και ειναι το ιδιο αληθης με το να λες ο φεμινισμος τελικα εγινε προκειμνου να αρχισουν να δουλευουν οι γυναικες
Jan 09 21:49:06
waste
ναι αμι, το μονο προβλημα ειναι οτι ο μαρξ μιλησε για το συστημα της εποχης του
Jan 09 21:49:07
guest45
υπαρχουν ομως μετρησιμα πραγματα
Jan 09 21:49:08
L_ami
οικονομισμος το να μιλας για εκμεταλλευση;
Jan 09 21:49:12
waste
οχι για ολα τα συστηματα
Jan 09 21:49:20
waste
ναι ειναι οικονομισμος
Jan 09 21:49:32
waste
διοτι η εννοια της εκμεταλλευσης οριζεται μονο οικονομικα ως υπεραξια
Jan 09 21:49:45
guest45
Στην πατριαρχια τι θα μετρησεις;
Jan 09 21:49:53
waste
γιαυτο και ειμαστε καταδικασμενοι στη δυστυχια που ζουμε
Jan 09 21:50:04
waste
διοτι δεν ξερουμε να μιλαμε για οτιδηποτε αλλο εκτος απο οικονομικα
Jan 09 21:50:44
waste
κι αυτο αντεγραψε και ο φεμινισμος
Jan 09 21:50:58
guest45
Ενω στον καπιταλισμο μετρας για την καθε χωρα πχ το αεπ, δικαιωματα που υπαρχουν, μεταβολες,κλπ και βγαζεις καποιες στατιστικες
Jan 09 21:51:03
waste
μιλωντας για την συζητηση μεταξυ των φυλων με οικονομικιστικο τροπο
Jan 09 21:51:14
waste
και η πλακα ειναι οτι το ιδιο εκναν και οι κριτικοι του :)
Jan 09 21:51:20
waste
οι μαρξιζοντες τουλαχιστον
Jan 09 21:51:36
waste
δεν υπαρχουν στατιστικες πριν το 1900
Jan 09 21:51:55
waste
ο,τι στατιστικη βρεις πριν απο τοτε μπορείς απλα να την πεταξεις στα σκουπιδια :)
Jan 09 21:52:01
guest45
Και ιστορια δεν υπαρχει πριν το 1900 περιπου
Jan 09 21:52:04
waste
η στατιστικη ειναι μια αναγκη που αναδυεται με τη γραφειοκρατι
Jan 09 21:52:04
L_ami
μια χαρα μλαμε για πολλα αλλα, εσυ ρωτησες "τι ειναι καπιταλισμος", ε λοιπον καπιταλισμος ειναι εκει που εχεις καπιταλ και εργατικη δυναμη που ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΙ (ERGATIKH DYNAMH VW EMPOREYMA AN PROTIMAW. ALLA TO NA MILAME GIA THN IKANOTHTA MOY NA ERGAZOMAI KAI NA TH BLEPOYME VW EMPOREYMA, DEN EINAI O
Jan 09 21:52:04
L_ami
IKONOMISMOW ALLA DIAPROSVPIKH SXESH)
Jan 09 21:52:41
Lobito_VJ23
L_ami μάθε τυφλό σύστημα
Jan 09 21:52:42
Redmitsos
γυρίζοντας πίσω στην μαλβίνα και την κυρά δήμητρα, πώς η γκόμενα ως κυνηγός (φεμινισμός αφού) έιναι οικονομικιστικός τρόπος συζήτησης του τελετουργικού του φασώματος?
Jan 09 21:52:42
waste
και ο παραγιος στο guild ειχε αυτα που περιγραφεις και δεν ζουσε στον καπιταλισμο
Jan 09 21:53:10
waste
τι εννοεις μητσε?
Jan 09 21:53:22
waste
γιατι ειναι οικονομικιστικος τροπος συζητησης το κυνηγι ? :)
Jan 09 21:53:25
L_ami
ο καπιταλισμος λοιπον εμπορευματοποιει τις ανθρωπινες σχεσεις πρωτον και γενικωτερα αντιμετωπιζει εμπορευματικα τισ αξιεσ
Jan 09 21:53:52
Redmitsos
ακριβώς δεν είναι, οπότε δεν είναι όλες οι εκφάνσεις του φεμισνισμού οικονομικιστικές
Jan 09 21:54:14
waste
οχι δεν ειναι ολες ευτυχως, αλλα ειναι οι περισσοτερες :)
Jan 09 21:54:35
L_ami
αν αγοραζω το κυνηγι σε μια τιμη, ναι.αν το ανατλλασσω με υπηρεσιες η φροντιδες οχι
Jan 09 21:54:38
waste
ασε που η γκομενα ως κυνηγος δεν ειναι φεμινιστικη συζητηση (δυστυχως)
Jan 09 21:55:40
waste
I love you , you pay my rent
Jan 09 21:55:53
waste
δεν ειναι αυτος καπιταλιστικος τροπος σκεψης ?
Jan 09 21:56:39
guest45
λολ
Jan 09 21:56:44
Redmitsos
θα έγραφα και βέβαια είναι, αλλά τώρα που το λες έχει παίξει η φάση και προ καπιταλισμού οπότε δεν είμαι σίγουρος πια
Jan 09 21:56:58
waste
ακριβως αυτο ειναι το προβλημα
Jan 09 21:57:10
Redmitsos
(να πληρώνεις το ¨νοικι" κάποιου με αντάλλαγμα την αγάπη)
Jan 09 21:57:20
Redmitsos
για ταληροποιησέ το
Jan 09 21:57:21
guest45
Ο καπιταλισμος κουβαλαει και μεσαιωνικα χαρακτηριστικα
Jan 09 21:57:43
L_ami
στασου. ειμαστε σιου. εγκω κυνηγκο. εσυ σπιτι μεγκαλωνει παιντια. πληρωνουμε μαγκο φυλη κραταει κακα πνευματα μακρυα και μητσο φτιξει φτερο μικρου βουβαλου.
Jan 09 21:57:48
waste
καθε εκφανση των καπιταλιστικων σχεσεων, η εμπορευματοποιηση, η συσσωρευση , οι σχεσεις απομυζισης της υπεραξιας υπηρχαν και πριν τον καπιταλισμο
Jan 09 21:57:51
Lobito_VJ23
Ο μάηκ έπρεπε να μπει να μας πει
Jan 09 21:58:05
L_ami
κυνηγι εχω με κυνηγι ξεπληρωνω, καπιταλισμος ειναι;
Jan 09 21:58:06
guest45
Πχ οι τραπεζες ειναι εντελως μεσαιωνικο σαξες στορι που με συνεχει πατς συνεχιζει μεχρι σημερα
Jan 09 21:58:19
Lobito_VJ23
σχέσεις εκμετάλλευσης, ήταν αυτή η εκμετάλλευση υπεραξία; υπήρχε υπεραξία πριν;
Jan 09 21:58:37
Lobito_VJ23
και ήταν εκμετάλλευση για την υπεραξία ή απλά για την κάβλα;
Jan 09 21:58:39
waste
η υπεραξια ειναι απλα ενας οικονομικιστικος τροπος να βλεπεις τον κοσμο :)
Jan 09 21:58:54
Lobito_VJ23
ναι αλλά όταν το βλέπουν πολλοί είναι και πραγματικότητα
Jan 09 21:59:00
waste
στον οποιο ειμαστε καταδικασμενοι ως μοντερνοι ανθρωποι
Jan 09 21:59:34
L_ami
βρε παιδια μου εταιρειες λαικης βασης υπηρχαν και στην αθηνα και στη ρωμη και δουλεμποριο υπαρχει και εδω διπλα μας που μιλαμε (λεγε με τραφικιγκ) συνυπαρχουν τα μοντελα, το τονο τον δινει αυτο που κυριαρχει
Jan 09 22:00:25
guest45
Εχεις δικιο τεκη. Ο καπιταλισμος κουβαλαει background-ιστορια απο το παρελθον
Jan 09 22:01:01
L_ami
ο καπιταλισμος ειναι αυτο το συστημα οπου τα παντα γινονται αντιληπτα ως εμπορευματα, (ΚΑΙ η εργατικη δυναμη)
Jan 09 22:01:04
waste
και μπλεκεται αλλαζει και μετασχηματιζεται, ο καπιταλισμος ετσι οπως τον ηξερε ο σπενσερ σημερα δεν θα τον αναγνωριζε ως τετοιον
Jan 09 22:01:04
Redmitsos
(άσχετο, πριν το ξεχάσω αν ψάχνεστε για καμμιά ταινία https://en.wikipedia.org/wiki/Triangle_of_Sadness . Το κοινωνικό σχόλιο είναι λίγο προφανές -που δεν ειναι κακό- έχει πολυ γέλιο, παραλίγο να με διώξουν από το
Jan 09 22:01:04
Redmitsos
σινεμα)
Jan 09 22:01:27
waste
καλε το εχει βαλει ο αμι αυτο πριν βγει στο σινεμα
Jan 09 22:01:38
waste
αλλα ενα γκομενακι μου που ητν ειδε δεν της αρεσε :)
Jan 09 22:01:39
L_ami
σε αλλα συστηματα, σε πληρωνουν με ποσοστα, με μορτη, με αποκοπη. εδω υπαρχουν δυο το φασον και ο μισθος
Jan 09 22:02:34
waste
αμι μου πολυ καλος ο ορισμος αλλα αυτο που περιγραφεις δεν εγινε πραγματικοτητα στη βρετανια (την πιο προηγμενη κατπιταλιστικη χωρα) παρα μονο στο δευτερο μισο του 19ου αιωνα και κυριως μετα το 1870
Jan 09 22:02:38
Redmitsos
δεν ξέρω για τα γκομενάκια σου αλλά έχει γέλιο, εχει μεγαλες μορφές
Jan 09 22:03:09
Lobito_VJ23
ο τέκης είναι φεμινιστής εκτός κι αν του μαγειρεύουν και τον πλένουν τα ρούχα τα γκομενάκια
Jan 09 22:03:14
Lobito_VJ23
και του καθαρίζουν το σπίτι
Jan 09 22:03:30
Lobito_VJ23
χωρίς να το έχει ζητήσει καταμερίσει με συμφωνία
Jan 09 22:03:36
waste
???
Jan 09 22:03:54
Lobito_VJ23
λέω μερικά αντιφεμινιστικά
Jan 09 22:03:58
waste
μπααα ολο με ακαμματες εμπλεκα
Jan 09 22:04:10
waste
καμια προκομενη
Jan 09 22:04:19
L_ami
ακριβως, προηγουμενως επιβιωναν πολλα πραγματα. απο κει που ο χομπσμπαουμ τοποθετει τις αυτοκρατοριες εχουμε λιγο-πολυ το σημερινο, με ολο και πιο μεγαλη συσσωρευση
Jan 09 22:04:20
Lobito_VJ23
επειδή είσαι ο ο κυλυόμενος τέντζερης φεμινιστής
Jan 09 22:04:54
L_ami
στην ουσια μετα το κυμα του 1848
Jan 09 22:05:07
waste
τοτε πριν δεν ειχαμε καπιταλισμο?
Jan 09 22:05:14
waste
ο μαρξ τι σκατα περιεγραφε τοτε?
Jan 09 22:05:28
waste
η μισθωτη εργασια δεν ειναι κυριαρχη παρα πολυ μετα
Jan 09 22:05:36
L_ami
αλλα ειναι αργα για μενα, καλο βραδυ.(δες να ζηλεψεις τον καλβο στη πιατσα μαγιορ σε ανοιχτη συζητηση)
Jan 09 22:05:40
waste
επισης η γραφειοκρατια ειναι καπιταλιστικη ή όχι
Jan 09 22:05:48
waste
φιδακια αμι ;)
Jan 09 22:06:20
guest45
Ο μαρξ ασχοληθηκε με οτι ηταν πιο καινουργιο
Jan 09 22:06:27
L_ami
ο μαρξ περιεγραφε αυτο που εβλεπε, τη συσσωρευση
Jan 09 22:06:27
waste
εντελως
Jan 09 22:06:35
guest45
Οτι προυπηρχε ηταν παλιατζουρα
Jan 09 22:06:41
waste
αλλα επειδη πηρε αυτα που ελεγε ο ρικαρντο
Jan 09 22:06:41
L_ami
τεσπα, καλο βραδυ
Jan 09 22:06:47
guest45
Το ειχε αναλυσει και η κουτση μαρια
Jan 09 22:06:49
waste
ο ρικαρντο ειναι πολυ πιο παλιος :)
Jan 09 22:06:57
waste
και τον καπιταλισμο περιεγραφε
Jan 09 22:07:01
waste
απλα εναν αλλο καπιταλισμο
Jan 09 22:07:27
waste
γιαυτο και σημερα μπλεκουμε τα μπουτια μας
Jan 09 22:07:27
guest45
Ο ρικαρντο ηταν δανειστης μας
Jan 09 22:07:49
waste
ηταν καλο προτζεκτ η ελλαδα ρε
Jan 09 22:07:59
waste
μερος της διαλυσης του οθωμανισταν
Jan 09 22:08:17
L_ami
το μοντελο του καπιταλισμου γινεται κυριαρχο με τα καραβια των ολλανδων, την εταιρεια των ινδιων και τα δουλεμπορικα. εκει αρχισε και η εφισιενσυ. τα πειρατικα ειχαν τρεις-τεσσερις φορες μεγαλυτερο πληρωμα
Jan 09 22:08:29
waste
τωρα εισαι στο 1700 αμι
Jan 09 22:08:44
waste
150 χρονια πριν εμφανιστει αυτη η μορφη μισθωτης εργασιας που περιγραφεις
Jan 09 22:09:06
waste
στα ναυπηγια του σαουθαμπτον οι εργατες πληρωνονταν με τα μαδερια που μπορουσαν να κουβαλησουν
Jan 09 22:09:10
L_ami
σωστα. κι επειτα εξαπλωνεται με τη βιομηχανικη επανασταση και μετα με τα εθνικα κρστη και τα νομικα τους πλαισια
Jan 09 22:09:13
waste
ανταλλακτικη οικονομια το λες κι ολας
Jan 09 22:09:48
waste
εξαπλωνεται μαζί με τη βιομηχανική επανάσταση μαζί με τα εθνικά κράτη κλπ
Jan 09 22:09:49
L_ami
μορφη φασον ειναι, με το κομματι
Jan 09 22:09:57
waste
οι οικονομιστες θεωρουν οτι τα οριζει
Jan 09 22:10:06
waste
αλλα στην ουσια οριζεται εξισου απο αυτα
Jan 09 22:10:08
L_ami
τεσπα παω καλο βραδυ
Jan 09 22:10:17
waste
αντε σε τραβαω απο το μανικι ;)
Jan 09 22:10:21
waste
παω να βαλω λιγο νερο:)
Jan 09 22:10:33
waste
τοση ωρα μιλαμε στεγνωσα :)
Jan 09 22:10:52
Lobito_VJ23
θα βάλεις το χέρι σου σε ένα ποτήρι νερό
Jan 09 22:11:45
guest45
Τεκη συνηπηρχαν καπιταλιστικες και μη καπιταλιστικες σχεσεις τοτε
Jan 09 22:11:58
guest45
Ηταν μεταβατικη περιοδος
Jan 09 22:12:08
waste
ναι αλλα τοτε ήταν καπιταλισμος ή όχι?
Jan 09 22:12:20
guest45
Αλλα με την βοηθεια της τεχνολογιας ξεπεραστηκαν αυτα τα προβληματα
Jan 09 22:12:35
guest45
οπου υπηρχαν
Jan 09 22:12:57
Redmitsos
Γύρω στο 1700 όμως ο πλούτος δεν άρχισε να συσσωρευεται εκτός των παραδοσιακών δυνάμεων της εξουσίας (βασιλιάδες κλήρος και λοιπά). Σε "καινούριους" που δεν είχαν πρόσβαση στην παραδοσιακή
Jan 09 22:12:58
Redmitsos
εξάσκηση εξουσίας (στρατός). Είναι αρκετό αυτό για να ορίσουμε το καπιταλισμό? Και μη μου πεις ότι υπήρχε και παλιά γιατί σε αυτην την κλίμακα δεν νομίζω να υπήρχε (προσπάθησα)
Jan 09 22:13:19
waste
οι βενετοι εμποροι δεν ειναι το ιδιο πραγμα ??
Jan 09 22:13:38
waste
δεν ηταν the third estate παρολαυτα
Jan 09 22:13:47
Redmitsos
που είχαν στρατό βεβαίως βεβαίως
Jan 09 22:14:00
Redmitsos
(ρώτα επτανήσιους κρήτες κλπ)
Jan 09 22:14:17
waste
οι βρετανοι πχ δεν ειχαν στρατο
Jan 09 22:14:25
Lobito_VJ23
τέκη έχεις κάνα φίλο Αλβανό;
Jan 09 22:14:27
waste
μετα τον κρομγουλ αποφασισαν οτι δεν το θελουν :)
Jan 09 22:14:31
Lobito_VJ23
ή αλβανίδα
Jan 09 22:14:35
guest45
Πχ οι κεραμεοι της εποχης ακομα εκαναν μεγαλα διαλλειματα οσο δουλευαν και ετσι εμεναν στην δουλεια ηλιο με ηλιο, επιναν πολυ,κλπ
Jan 09 22:14:45
waste
οχι λομπ ειμαι πολυ μεγαλος
Jan 09 22:14:50
Redmitsos
οι βρετανοί είχαν αρκετους ρεντκοουτς και κανιονιοφόρους για να φαίνονται ότι έχουν στρατό
Jan 09 22:15:12
Lobito_VJ23
στην Αλβανία δεν είναι που κάτι γυναίκες ντύνονται σαν άντρες;
Jan 09 22:15:12
waste
δεν ειχαν μητσο κι αυτο τους ηταν πολυ σηαμντικο
Jan 09 22:15:37
Lobito_VJ23
κι απαρνιούνται τον γυναικείο τρόπο ζωής για να μπορούν να κάνουν όσα μπορούν οι άντρες;\
Jan 09 22:15:38
waste
ειναι μια πολυ σηαμντικη συζητηση που εχουν μεταξυ τους
Jan 09 22:15:52
Redmitsos
παρόλα αυτα έχουν πολεμήσει όλους τους λαούς της γης περίπου την εποχή του Κρομγουελ
Jan 09 22:16:08
waste
οχι καλε ειναι πολυ πριν αυτο :)
Jan 09 22:16:26
waste
αα λομπ λες εσυ αυτο το παραδοσιακο οπου η γυναικα γινετια ο αντρας της οικογενειας και παιρνει τον ρολο
Jan 09 22:16:41
waste
οταν εκλειπουν οι αντρες της οικογενειας
Jan 09 22:16:53
waste
ο κρομγουελ ειναι στον βρετανικο εμφυλιο
Jan 09 22:16:58
Lobito_VJ23
όχι ακριβώς αλλά μπορεί κια υτό
Jan 09 22:17:11
waste
και ακριβως λογω της εμπειριας του εμφυλιου
Jan 09 22:17:18
waste
δεν θελουν να εχουν στρατο
Jan 09 22:17:38
waste
ολους τους πολεμους τους ως αυτοκρατορια τους κανουν με πολυ λιγο στρατο κι αυτο νομιζω ειναι η μεγαλυτερη πουτανια τους :)
Jan 09 22:17:48
Redmitsos
Η βρετανική αυτοκρατορία μεγάλωσε μετα τον κρομγουελ αν δεν κάνω λάθος, και δεν νομίζω να έγινε μόνο με πατατολιούς
Jan 09 22:17:56
Lobito_VJ23
https://en.wikipedia.org/wiki/Balkan_sworn_virgins
Jan 09 22:18:18
waste
ναι ρεντ μετα, και εγινε πρακτικα χωρις στρατο
Jan 09 22:18:24
waste
ειναι εντυπωσιακο :)
Jan 09 22:18:36
waste
αμα δεις ποσα στρατευματα ειχε βρετανια στην ινδια πχ ;)
Jan 09 22:18:42
Redmitsos
Δεν εξετάζω αν έχουν πολύ η λίγο στρατό, εξετάζω αν η επιβολή εξουσίας ήταν μέσω στρατού η κεφαλαίου και η βρετανική αυτοκρατορία βασίστηκε στο πρώτο
Jan 09 22:18:58
Redmitsos
μέχρι τον... καπιταλισμό
Jan 09 22:19:07
Redmitsos
σου κάνει για σταρτινγκ ποιντ
Jan 09 22:19:28
waste
η δικη μου αισθηση ειναι οτι βασιζεται περισσοτερο στην ασκηση πολυ καλης πολιτικης με τους ντοπιους
Jan 09 22:19:47
waste
και φυσικα με λιγα κανονια για την απαραιτητη πειθω
Jan 09 22:19:57
waste
οι πολεμοι του οπιου γινονται πολυ αργα πχ
Jan 09 22:20:03
guest45
Ρεντ και στα δυο βασιστηκε
Jan 09 22:20:18
waste
το κεφαλαιο δεν παιζει μεγαλο ρολο στον τριτο κοσμο
Jan 09 22:20:36
waste
σκασιλα τους των ινδων μαχαραγιαδων αν ειχαν μετοχες στο σιτι :)
Jan 09 22:20:54
waste
αυτα ειναι της υστερης αυτοκρατοριας με τα δανεια και τις κανονιοφορους κλπ
Jan 09 22:20:57
guest45
Εκανε μονοπωλιο οπιου πχ
Jan 09 22:21:03
waste
1850
Jan 09 22:21:09
Redmitsos
Ο ρεντμιτσος (όπως θα έλεγε και ο πίπης) ορίζει τον καπιταλισμό ώς επιβολή εξουσίας με μη παραδοσικά μέτρα αλλα με την χρήση του κεφαλαίου (και όχι για να ψωνίσει στρατό). Που είσαι λάμπρο να με
Jan 09 22:21:09
Redmitsos
δεις να με θαυμάσεις
Jan 09 22:21:11
guest45
τσαι στην αμερικη
Jan 09 22:21:12
waste
εμποριο οχι μονοπωλιο :)
Jan 09 22:21:16
guest45
Κλπ κλπ
Jan 09 22:21:34
waste
η αμερικη ηταν αποικια :)
Jan 09 22:21:44
waste
εννοω δεν την ειχε κατακτησει
Jan 09 22:22:09
waste
αυτο που περιγραφεις ρεντ μαλλον γινεται με την αμερικανικη αυτοκρατορια
Jan 09 22:22:18
guest45
Ειδη ρουχων στην ελλαδα
Jan 09 22:22:18
waste
στο 19ο αιωνα ειχαμε βασικα κανονιοφορους :)
Jan 09 22:22:29
guest45
Που χαθηκαν οι φουστανελες;
Jan 09 22:22:33
waste
λολ
Jan 09 22:23:04
guest45
εμποριο με σκοπο το μονοπωλιο
Jan 09 22:23:22
waste
η αμερικανικη αυτοκρατορια ειναι που βασιζεται πολυ στις μπιζνες και στην πολυ βρετανικη συνηθεια να φτιαχνει μια ταξη στις αποικιες που να κανει το παιχνιδι τους κομπραδορους που λεγανε οι κουμουνιστας
Jan 09 22:23:23
Redmitsos
το ότι δεν μπήκε στον κώλο όλων ο καπιταλισμός με το που εφευρέθηκε από κάποιους δεν σημαίνει ότι δεν έγινε το ξεκίνημα σε κάποια χρονική ιστορική περίοδο (που όπως φαίνετε δυσκολευόμαστε να
Jan 09 22:23:24
Redmitsos
ορίσουμε και δεν μας αρέσουν οι ορισμοί των σοφώνε)
Jan 09 22:23:41
guest45
Το εμποριο δημιουργει μονοπωλια
Jan 09 22:23:52
giannisf
ή τους μεταπράτες που έλεγε το πασοκ του 74
Jan 09 22:23:59
waste
νομιζω υπαρχει μια συμφωνια για τη βρετανικη αυτοκρατορια οτι ανδρωνεται μετα το τελος των ναπολεοντιων πολεμων
Jan 09 22:24:03
waste
1815 δηλαδη
Jan 09 22:24:08
waste
οχι οτι δεν ειχαν αποικιες πριν
Jan 09 22:24:11
guest45
Οχι το λιανικο
Jan 09 22:24:23
waste
ή ότι δεν επαιζαν ξηλο με τους ισπανους στο νεο κοσμο επι 200 χρονια
Jan 09 22:24:40
Redmitsos
παίζαν ή δεν παίζαν?
Jan 09 22:25:10
waste
επαιζαν, αλλα δεν ηταν αυτοκρατορια ακομα, ηταν ενας τοπικος παικτης οπως ηταν και η γαλλια και η ισπανια και η ολλανδια
Jan 09 22:25:44
waste
αυτο που εχουμε στο μυαλο μας ειναι η βικτωριανη εποχη
Jan 09 22:27:09
waste
κι εκει ακομα τον πειραια τον απεκλειαν με το ναυτικο για πλακα
Jan 09 22:27:40
waste
ειναι οι αμερικανσκι που τελικα φτιαχνουν αυτη την καπιταλιστικη αυτοκρατορια που μια χαρα εχει πολεμους αλλα κυριως εχει πραξικοπηματα
Jan 09 22:28:17
waste
εχουν δηλαδη καταφερει να φτιαξουν μεσα στον κοσμο πολυ μεγαλα κομματια του ιδιου του κοσμου που να τους υποστηριζουν , αλλα δεν μπορουμε ευκολα να πουμε οτι ειναι ο καπιταλισμος που το κανει αυτο
Jan 09 22:30:56
waste
αα ξεχασα να σας πω μια ιστορια που εμαθα προσφατα αλλα δεν θυμαμαι ακριβως ρε γαμωτο
Jan 09 22:33:00
waste
ήταν για μια τυπα που της ειπε το παιδι της οτι μιλάει πολύ και δεν το αφήνει να μιλήσει (κι αυτή είναι γλωσσοκοπανα με σταμπα, δεν αντεχει να μιλαει αλλος)
Jan 09 22:33:10
waste
κι αυτή το πήγε στο παπα να εξομωλογηθει
Jan 09 22:33:23
waste
τον παιδοψυχιατρο εννοω φυσικα
Jan 09 22:33:38
waste
και καπως μου εκανε εντυπωση αυτη η διαμεσολαυηση που λεμε συνεχεια
Jan 09 22:33:43
waste
διοτι την βλεπετε την ιστορια
Jan 09 22:34:47
waste
ο ψυ θα πει καλα η μαλακω μου εφερε το παιδι γιαυτο το λογο (τα ξερω απο τα ψυ γκομενακια που εχω γνωρισει) , αλλα το παιχνιδι της διαμεσολαβησης θα παιχτει
Jan 09 22:35:24
waste
θα στειλει τη μανα για ψυχοθεραπεια (να φαει και το σιναφι), θα της πει οτι θα το κανει για το καλο του παιδιου κλπ , αλλα τελικα το παιδι και η μαμα θα μιλανε μεσω των ψυ τους :)
Jan 09 22:37:09
guest45
ειναι δεν ειναι ο καπιταλισμος θα ειναι ο καπιταλιστης
Jan 09 22:37:49
waste
και ο καπιταλιστης ειναι τοσο ρευστη εννοια οσο ο καπιταλισμος
Jan 09 22:38:22
waste
ο ουεν που ειναι και το μοντελο του μαρξ δεν ηταν καπιταλιστης?
Jan 09 22:38:46
waste
αλλα το μονετλο του δεν επικρατησε
Jan 09 22:39:25
waste
αλλα και ποιο μετα ο καπιταλιστης της μπεθλεμ στιλ δεν νομιζω να μπορει να καταλαβει τους σημερινους καπιταλιστες των σταρταπ :)
Jan 09 22:40:43
waste
δηλαδη το financialization για το οποιο μιλαμε συνεχως ειναι σχετικα καινουργιο πραγμα και δεν μπορουμε να το συγκρινουμε με την εταιρια των ανατολικων ινδιων :)
Jan 09 22:40:48
guest45
γιατι οχι;
Jan 09 22:41:30
guest45
οι αμερικανοι προσπαθησαν να μονοπωλησουν μεσω των πατεντων
Jan 09 22:41:54
waste
ααα κι αυτο ειναι πολυ προσφατο
Jan 09 22:42:04
guest45
Ενω οι αγγλοι με πολεμους και διμερεις κομπινες
Jan 09 22:42:06
waste
αν σκεφτεις ποσες πατεντες των γερμανων εκλεψαν μετα τον πολεμο :)
Jan 09 22:42:30
waste
ναι το IP ειναι σχετικα καινουργια ιστορια
Jan 09 22:42:47
waste
διοτι ειναι διαφορετικο μια πατεντα που ζηταει ενα 5% ροιαλτις
Jan 09 22:42:55
waste
για να φτιαξεις δυναμιτη ξερω εγω
Jan 09 22:43:32
waste
και διαφορετικο να λεμε οτι το 60% της τιμης ενος αιφον ειναι το IP
Jan 09 22:44:46
waste
και υποψιαζομαι οτι συντομα θα το ξεχασουν διοτι οι κινεζοι θα αρχισουν να βαρανε με τις δικες τους πατεντες :)
Jan 09 22:45:06
waste
αλλα για αρχή ειναι ακομα μια αγελαδα που θα αρμεξουν μεσα στο στρατοπεδο τους :)
Jan 09 22:46:23
waste
νομιζω ενα απο τα πορισματα αυτης της αρχης του 30ετη ειναι το ποσο ρηχη ειναι η δυτικη κυριαρχια
Jan 09 22:47:02
Redmitsos
Αυτό που γίνετε σήμερα μου θυμίζει αυτό το βίντεο, ερχόμαστε όλοι με το τι νομίζουμε τι είναι ο καπιταλισμός και μας ακυρώνει https://www.youtube.com/watch?v=_x2ovlPr2IE
Jan 09 22:47:09
waste
IP σαν το swift ή η λιθογραφια που θεωρούνταν βασικες αρχες της δυτικης ισχυος εμφανιζονται να ειναι πουκαμισα αδειανα
Jan 09 22:48:49
waste
δεν καταλαβαινω τα μισα που λεει αλλα νομιζω το κανει επιτηδες
Jan 09 22:48:55
waste
απο την ουγκαντα εχασα τα μισα
Jan 09 22:50:13
Redmitsos
μετα από τον α παγκόσμιο την πήραν από τους γερμανούς, βικτορι
Jan 09 22:50:40
waste
την ιαπωνια δεν την κερδισαν :)
Jan 09 22:50:42
waste
εχασαν :)
Jan 09 22:50:54
waste
οι αμερικανοι τους ξελασπωσαν μετα :)
Jan 09 22:51:24
Redmitsos
όπως και ο χοστ μας αν τον ρωτήσεις θα σου βρει το παραθυράκι
Jan 09 22:51:34
waste
ααα αυτο εννοεις.
Jan 09 22:51:53
waste
τι να κανω που ο καπιταλισμος και η πατριαρχια γλυστρανε σαν χελια :)
Jan 09 22:51:55
Redmitsos
:)
Jan 09 22:52:07
Redmitsos
agreed
Jan 09 22:52:52
waste
και αντε μετα να τα κατηγορησεις για ολα τα κακα της μοιρας σου
Jan 09 22:53:44
guest45
Ετεροχρονισμενο(η βενετια που ειπες προηγουμενως το 1700 ειχε χασει εντελως την αιγλη της και λογω μαλιστα πανδημιων δεν πατουσε και ανθρωπος στο καρναβαλι που κανονικα θα πηγαινε η
Jan 09 22:53:44
guest45
αριστοκρατια της ευρωπης)
Jan 09 22:53:47
Redmitsos
το τι κάνω για να μπορώ να ξυπνάω το πρωί δικό μου θέμα
Jan 09 22:54:19
waste
nναι καλε η βενετια ειχε ψοφησει πριν ο καπιταλισμος εδραιωθει :)
Jan 09 22:54:44
waste
βλεπω το τριτο μερος του cyberpunk
Jan 09 22:54:54
waste
https://www.youtube.com/watch?v=KczJNtexinY
Jan 09 22:55:13
waste
που ειναι πολυ καλη σειρα εντελως μη youtube
Jan 09 22:56:34
waste
αλλα την ίδια στιγμή με εκανε να αναρωτιεμαι αυτο το τι κοινωνια ειμαστε
Jan 09 22:56:58
guest45
το τελευταιο matrix ελεγε τιποτα;
Jan 09 22:57:02
waste
δηλαδη πως το ζουμε μεσα στις οθονες μας και μεσα στο ψηφιακο συμπαν
Jan 09 22:57:12
waste
μας οριζει ως κοινωνια
Jan 09 22:57:19
waste
το τελευταιο ματριξ?
Jan 09 22:57:26
waste
ποσα ειναι ? εγω 3 νομιζω εχω δει
Jan 09 22:57:41
guest45
Ειχε βγει τεταρτο
Jan 09 22:57:49
waste
ααα οκ δεν το πηρα χαμπαρι καν
Jan 09 22:58:21
waste
αλλα τα υπολοιπα 2 μετα το πρωτο ηταν λιγο μουφες
Jan 09 22:58:40
waste
για εμενα το ματριξ ειναι μεγαλη καταρα
Jan 09 22:58:49
merovingian
όχι, το δεύτερο ήταν πολύ καλό, άσχετα αν δεν το καταλάβατε
Jan 09 22:58:51
Lobito_VJ23
ναι το 2 και το 3 είναι άκυρα
Jan 09 22:58:58
Lobito_VJ23
το 4 δεν το θυμάμαι
Jan 09 22:58:59
waste
διοτι ολες οι ταινιες μετα το ματριξ εγιναν ματριξ
Jan 09 22:59:01
merovingian
το τρίτο ήταν μια απογοήτευση, όντως
Jan 09 22:59:16
waste
και ειναι πολυ κουραστικος τροπος κινηματογραφισης
Jan 09 22:59:17
guest45
το 4 ειναι πολυ προσφατο
Jan 09 22:59:26
waste
οποτε το εβγαλαν 15 χρονια μετα?
Jan 09 22:59:29
waste
πωπωπ
Jan 09 22:59:33
guest45
Ναι
Jan 09 22:59:49
waste
σαν ταινια με σουπερηρωες φανταζομαι ;)
Jan 09 23:00:00
waste
κατσε να φτιαξουμε εναν ακομα σπαιντερμαν :)
Jan 09 23:01:00
waste
resurrections???
Jan 09 23:01:04
Lobito_VJ23
το πρώτο ήταν WOW
Jan 09 23:01:19
Lobito_VJ23
αν και 24 χρόνια μετά δεν φαίνεται τόσο WOW
Jan 09 23:01:25
Lobito_VJ23
ίσως επειδή όλα γίναν matrix
Jan 09 23:01:40
waste
δεν ηταν πολυ wow παροτι μας εντυπωσιασε
Jan 09 23:01:59
waste
εγω ειχα δει την προηγουμενη τον γουακοφσκι
Jan 09 23:02:04
Redmitsos
το 4 είναι πολύ μέτα, και καλα ο ΝΕΟ είναι game dev και η μητρική εταιρία του λεει βγάλε ένα game ακόμα να το αρμέξουμε (όπωε έγινε και με την ταινία) αν δεν έχεις context είναι μαλακία
Jan 09 23:02:38
guest45
https://www.imdb.com/title/tt10838180/
Jan 09 23:02:53
Lobito_VJ23
το πρώτο θα μπορούσε να είχε μείνει εκεί, τα άλλα με φάνηκαν αρμεχτικές
Jan 09 23:03:19
waste
που ηταν λιγο ενα κατι νουαρ με κατι λεσβιες που κατι την κυνηγαει μια ενας μαφιοζος
Jan 09 23:03:33
waste
ενα λιγο λιπστικ λεσμπιαν με τις σφαιρες να πηγαινουν αλα ματριξ :)
Jan 09 23:03:45
waste
πιο φθηνη παραγωγη φυσικα
Jan 09 23:04:05
waste
αν θυμαμαι λεγοταν bound
Jan 09 23:04:10
Redmitsos
οπότε κοροιδεύει αυτό που λέει ο τέκις ότι αναγκασαν τη αδερφή γουατσόφσκι να β΄γαλει ενα ματριξ ακόμα γιατί θα το βγάζαν έτσι και αλλιώς οπότε σου λέει θα το κάνω και θα παράλληλα θα κάνω social
Jan 09 23:04:10
Redmitsos
commentary...
Jan 09 23:05:13
waste
και το οριτζιναλ ματριξ δεν ειναι κανενα σπουδαιο κοινωνικο σχολιο, αν και τα πηγαν καλυτερα στο κομματι του μυθου
Jan 09 23:05:26
waste
απλα αν ηξερα τι καταστροφη θα φερει στον κινηματογραφο μετα...
Jan 09 23:05:36
guest45
Λολ
Jan 09 23:05:39
Redmitsos
https://www.youtube.com/watch?v=Lhwd4JNDZRQ αυτό και καλά είναι τι είπε η γουόρνερ στην Λάνα, οπότε το εβαλε στην ταινία
Jan 09 23:06:32
waste
λολ
Jan 09 23:06:36
guest45
μου φαινεται οτι ο κινηματογραφος ετσι κι αλλιως δεν πηγαινε καλα
Jan 09 23:06:52
waste
ναι αλλα μετα βρηκαν αυτο και το ξεκωλιασαν
Jan 09 23:06:55
Lobito_VJ23
ποια αμερικάνικη ταινία έχει καλό σόσιαλ;
Jan 09 23:07:36
waste
το american beauty
Jan 09 23:07:36
Lobito_VJ23
και στο μάτριξ οι καλοί freedom και οι κακοί γραφειοκράτες, άσπρο μαύρο είναι
Jan 09 23:07:40
waste
και το american honey
Jan 09 23:08:08
waste
και αρκετες ακομα
Jan 09 23:08:25
Redmitsos
social commentary is in the eye of the beholder, γι αυτό το μάτριξ έκαψε τόσο κόσμο
Jan 09 23:08:50
waste
εγω το λεω μυθολογια αυτο που ηταν το πρωτο ματριξ
Jan 09 23:09:08
waste
και νομιζω γιαυτο εκαψε τοσο κοσμο
Jan 09 23:09:22
Redmitsos
Το λοιπόν ο μπαρμπα Λυντς έχει καλλό ακούσιο σοσιαλ κομεντερι
Jan 09 23:09:36
waste
αλλα δεν εχει καλη μυθολογια ειναι πολυ ελιτιστης
Jan 09 23:11:06
Redmitsos
σε όλες τις ταινίες του σε ένα βαθμό όλοι του οι ήρωες έχουν "πολλαπλες προσωπικότητες" που περιγράφει τέλεια τις πολλαλές περσόνες που έχει ο σημερινός άνθρωπος, ειδικά συγκριτικά με την
Jan 09 23:11:06
Redmitsos
περσόνα του φυσικου κόσμου ενάντια στην περσόνα του clown world
Jan 09 23:11:17
giannisf
για την πρώτη ταινία έχουν βγει και διδακτορικά (όσον αφορά την φιλοσοφία κτλ)
Jan 09 23:11:31
Redmitsos
Ελιτιστή τον κανανε οι ψευτοδιανοούμενοι
Jan 09 23:12:16
waste
δεν το νομιζω μητσο, απλα οι διαννοουμενοι τον χρησιμοποιησαν ακιρβως επειδη κανεις δεν μπορουσε να πει τι λεει η ταινια του :)
Jan 09 23:12:23
waste
ψωμι στο βουτυρο τους
Jan 09 23:12:28
guest45
Λολ
Jan 09 23:12:53
Redmitsos
έχει πει ουκ ολιγες φορές ότι σε κάποιο βαθμό πρεπει να νιώσεις τις ταινίες του και να καταλήξεις στο δικό σου συμπέρισμα, οι εκλογικευμένες ερμηνείες του έργου δεν είναι ο σκοπός τυ
Jan 09 23:13:01
waste
μονο το τουιν πικς μπορω να πω οτι εχω καταλαβει εγω προσωπικα
Jan 09 23:13:36
waste
δηλαδη εσυ μπορεσες να νιωσεις το μαλχολαντ ντραιβ?
Jan 09 23:13:44
Redmitsos
εγώ δεν έχω καταλάβει καμμία του δουλεια, αλλά από όσες έχω δει έχω αποκομίσει πράγματα
Jan 09 23:13:47
waste
αν μου απαντησεις θετικα σου υποσχομαι να το κατεβασω να το δω ξανα :)
Jan 09 23:14:27
giannisf
δεν θυμάμαι ποια ταινία του Λιντς προσπαθούσα να την δω χωρίς να την παρατήσω και είχα εκνευριστεί  :)
Jan 09 23:14:46
Redmitsos
(μαλχολαντ δεν έχω δει, φορ μπετε ορ γουορς αντιπαθώ την Ναόμι)
Jan 09 23:14:56
waste
λολ
Jan 09 23:15:35
waste
πες μου ποια θελεις
Jan 09 23:15:38
Redmitsos
οπότε δεν είδα και το ινλαντ εμπαιρ
Jan 09 23:15:46
waste
σου υποσχομαι μεχρι το τελος του μηνα να την δω
Jan 09 23:16:00
waste
μπορει να ημουν μικρος και χαζος δεν θα ειναι η πρωτη φορα
Jan 09 23:16:08
Redmitsos
wild at heart
Jan 09 23:16:15
Lobito_VJ23
Redmitsos στην Μπατάβια δεν ζεις; εκεί κοινωνικά πως είναι η φάση; είναι κι εκεί ορχήστρα του τιτανικού;
Jan 09 23:16:21
waste
φτου
Jan 09 23:16:29
waste
γαμωτο αυτο το ειχα βαρεθει πολυ
Jan 09 23:16:34
waste
αλλα οκ το υποσχεθηκα
Jan 09 23:17:29
Redmitsos
Κοίτα ο Λυντς δεν είναι για όλους, Ωπα αστειάκι;) , Turn of your brain δες το και ότι γίνει
Jan 09 23:17:47
waste
να το κανω με ναρκωντικα?
Jan 09 23:17:49
merovingian
εγώ απορώ ποιός δίνει στον Ντέιβιντ Λιντς λεφτά να φτιάχνει ταινίες
Jan 09 23:17:55
waste
να βρω τιποτα μανιταρια?
Jan 09 23:17:56
waste
λολ
Jan 09 23:18:11
merovingian
είναι προφανές ότι επιχειρηματικά δεν είναι καλή επιλογή
Jan 09 23:18:12
waste
αλλα οκ οσο εχω ακομα σερβερ θα το κατεβασω :)
Jan 09 23:18:14
Redmitsos
Εδώ όλα καλά όλα ανθηρά, ζοριζόμαστε λίγο αλλά έιναι ακομα 2008 στην ελλάδα, αυτα συμβαίνουν μακριά απο δω, εμείς ισχυροί κλπ
Jan 09 23:18:27
waste
ποια μπαταβια?
Jan 09 23:18:33
waste
στην ολλανδια δεν εισαι?
Jan 09 23:18:36
Redmitsos
μπα θα έλεγα μπες στεγνός
Jan 09 23:18:46
guest45
https://www.youtube.com/watch?v=Gpz68j5irvs&list=PL94AncvLLxMDBoaQK4UNhqIQi10pydrcQ&index=1
Jan 09 23:18:57
poplar
wild at heart είναι συμβατική για lynch
Jan 09 23:18:57
Redmitsos
Ο λομπ είναι της αποικιοκρατίας, ναι ολλανδία
Jan 09 23:19:19
Redmitsos
@poplar lost highway για σένα
Jan 09 23:19:35
poplar
μέσα ρεδ
Jan 09 23:19:43
waste
poplar εχουμε εργασια ;)
Jan 09 23:19:56
waste
εγω θα δω το βαρετο κι εσυ το ψαγμενο
Jan 09 23:20:27
Redmitsos
το eraserhead το είδα δυο φορές μία στο πανεπιστήμιο που είμουν ελιτιστής και μία στα 35, περιτό να πω πως ανα δεν εχεις σκεφτει να κάνεις παιδιά δεν σε αγγίζει
Jan 09 23:21:14
Lobito_VJ23
https://de.wikipedia.org/wiki/Batavische_Republik
Jan 09 23:21:18
waste
guest45: δυστυχως το λουμπεν τιβι με ακουμπαει ελαχιστα, το ριχνω στο γεγονος οτι δεν μου αρεσει το τρας :)
Jan 09 23:21:27
Redmitsos
BTW δεν θα πληγωθω αν δεν γουστάρετε, στην τελική βλέπω και κανονική περίοδο NBA, που κανενας λογικός δεν θα πρεπε να βλέπει
Jan 09 23:21:41
waste
ρεντ εγω υποσχεθηκα
Jan 09 23:21:42
waste
:)
Jan 09 23:21:50
waste
ηταν δικαιο και εγινε πραγματικοτητα
Jan 09 23:22:02
poplar
το εχω κατεβασμένο για να το ξαναδώ το lost highway, οπότε ήταν στην watch list, χεχε
Jan 09 23:22:37
Redmitsos
Πάντως για να λέμε και την αλήθεια το Blue Velvet δεν το ξαναβλέπω
Jan 09 23:22:44
waste
λολ
Jan 09 23:22:57
Redmitsos
ενώ twin peaks ευκολα
Jan 09 23:23:16
waste
ναι αλλα το τουιν πικς το επιασα δεν ειχα θεμα και το wild at heart αλλα το ειχα βαρεθει
Jan 09 23:23:32
poplar
o lynch έχει μια καλή εμφάνιση ως john ford στο fabelmans του spielberg, ίσως η καλύτερη σκηνή της ταινίας
Jan 09 23:23:36
waste
ομως επειδη με δαγκωσε προσφατα ενα παρομοιο γκομενακι θα το ξαναδω ;)
Jan 09 23:24:20
Redmitsos
όπως όλοι οι σοβαροί άνθρωποι τετοια κουλτουρε τα βλέπεις πρωτίστως για τα γκομενακια και μετά ότι κολλήσει
Jan 09 23:24:21
waste
το interstellar πχ και το ινσεπτιον τα βρηκα λιγο μαλακιουλες
Jan 09 23:24:29
waste
δεν ειναι καν "δυσκολες" ταινιες
Jan 09 23:24:39
poplar
δες και το τελευταίο του cronenberg (ελληνο-καναδική παραγωγή, στην ελλάδα γυρισμένη)
Jan 09 23:24:49
guest45
Το interstellar μια χαρα ηταν
Jan 09 23:24:59
Redmitsos
(ειναι η ίδια ταινία αν το αποδομήσεις λίγο)
Jan 09 23:25:02
guest45
Χωρις σαλτσες
Jan 09 23:25:22
waste
Redmitsos: ααα δεν το εννοουσα ετσι εννοουσα οτι μοιαζει με την πρωταγωνηστρια λιγο :)
Jan 09 23:25:39
waste
ή ετσι οπως τη θυμαμαι οταν την ειδα την ταινια σε μια προηγουμενη ζωη :)
Jan 09 23:25:55
ftero
το ιντερστελαρ ηταν καταπληκτικο. μετα απο χρονια π καταπινα τη παρειστικη απαιτηση για αμερικανιες , βγηκα μεσα στα νευρα κ τους ειπα τερμα ως εδω.
Jan 09 23:26:07
waste
λολ
Jan 09 23:26:11
waste
εγω το βαρεθηκα
Jan 09 23:26:39
guest45
Το inception ενω φαινεται πολλη εντυπωσιακο δεν εχει καποιο νοημα αντιστοιχο της διαδρομης
Jan 09 23:26:42
ftero
δεν με ξαναενοχλησαν...ακου ταινιαρα η μαλθουσιανη πιπα οπου ενα βυσμα σωζει ολο τον κοσμο
Jan 09 23:26:44
waste
γιατι πολυ απλα και στα δυο εφτιαξε ενα κουλουβαχατο
Jan 09 23:26:49
Redmitsos
@poplar crimes of the future?
Jan 09 23:26:58
poplar
ναι red
Jan 09 23:27:18
poplar
έχει διάφορα διαστροφικά θα αρέσει στον τέκη
Jan 09 23:27:20
Redmitsos
είναι στη λίστα
Jan 09 23:27:23
waste
λολ
Jan 09 23:27:25
waste
ποιο?
Jan 09 23:27:36
Redmitsos
τρανσχιουμανισμ και ετσ
Jan 09 23:27:48
Redmitsos
Crimes of the future
Jan 09 23:27:58
Redmitsos
με μπόλικο μποντι χορορ
Jan 09 23:28:03
waste
ααα εχω δει πολυ cyberpunk
Jan 09 23:28:29
guest45
Στο interstellar η φυσικη ειναι το κυριο θεμα
Jan 09 23:28:31
ftero
παντως μιας που το πιασατε ολο το θεμα , ενω πολυ σπανια βλεπω ταινια κ ειμαι ξινος γενικα, επαθα ταρακουλο περσι με το farewell my cocubine. του 93 θαρρω
Jan 09 23:28:32
waste
πως το λεγανε εκεινο το ωραιο ??? crash :)
Jan 09 23:28:32
poplar
δεν είχε πολύ horror, αλλά αν σου αρέσει ο cronenberg θα σου αρέσει
Jan 09 23:29:13
waste
guest45: η φυσικη ειναι η αφορμη για να φτιαξει το κουλουβαχατο
Jan 09 23:29:16
waste
δεν ειναι φυσικη :)
Jan 09 23:29:25
waste
αλλα ειναι καλο κολπο απο αυτη την αποψη
Jan 09 23:29:40
guest45
Για αμερικανικη ταινια το προσεξαν αυτο ενω σε αλλες που εχουν τετοια θεματα αυτα που εδειχναν ηταν εντελως οτι να ναι
Jan 09 23:30:00
waste
σου ριχνει την αυθεντια φυσικης και σου λεει ... παρε
Jan 09 23:30:02
Redmitsos
guest45 όχι η σχέση πατέρα παιδιού, η ζωή που περναεί μεσα απο τα χέρια μας, και οι κόσμοι μέσα σε κόσμους που διαφεντεύουν τον "πραγματικο" κόσμο (ιντερστελαρ και ινσεπσιο) η φυσική έιναι για να
Jan 09 23:30:03
Redmitsos
πιάσει τα νέρντουλα
Jan 09 23:30:04
ftero
αν η μαυρη τρυπα ειναι η μουνοπαγιδα που πεφτεις ειναι φυσικη...
Jan 09 23:30:13
waste
απο αυτα που λεει ο λουμπεν η αιωνια λιακαδα ηταν πολυ ωραια
Jan 09 23:30:20
Redmitsos
με πρόλαβε ο γουειστ....
Jan 09 23:30:49
waste
και δεν ειχα κανενα προβλημα και με αυτο και με τον μαλκοβιτς
Jan 09 23:31:28
waste
ποια ειναι η καραδημου?
Jan 09 23:31:38
waste
αυτο ειναι το βασικο μου προβλημα με το λουμπεν τιβι ;)
Jan 09 23:31:45
guest45
Απλα σε εμενα σε αλλες ταινιες κλωτσαγε πολυ να υπαρχουν λαθη φυσικης
Jan 09 23:31:53
waste
χανω τα μισα που θα επρεπε να ξερω αν εβλεπα τρας :)
Jan 09 23:32:26
Redmitsos
για τον πρώην βιντεογράφο του Σάκης τον Λάνθιμο έχουμε άποψη?
Jan 09 23:32:35
Lobito_VJ23
α έμαθα τι είναι κρίση μέσης ηλικίας, είναι να παρατηρείς/συνειδητοποιείς πως γίνεσαι irrelevant
Jan 09 23:32:35
waste
μπλιαχ
Jan 09 23:32:55
waste
ο λανθιμος ειναι μπλιαχ τεραστιος δηθενατζης
Jan 09 23:33:05
poplar
το πρόβλημα με το λάνθιμο είναι οτι όλοι οι νέοι ελληνες σκηνοθέτες προσπαθούν να τον αντιγράψουν
Jan 09 23:33:07
Lobito_VJ23
ε με τέτοιο όνομα τι θα ήταν;
Jan 09 23:33:27
Redmitsos
σε παρακαλώ ρε τεκι τον μεγαλυτερο Αυτερ της Ελλάδος
Jan 09 23:33:34
waste
λολ ετσι λενε?
Jan 09 23:33:40
waste
ότι είνα οτερ?
Jan 09 23:34:04
waste
για να το πουμε απλα, ενας οτερ που εγινε διασημος με μια ωραια ταινια που ομως αντεγραψε και ποτε δεν παραδεχτηκε
Jan 09 23:34:09
poplar
είναι χολυγουντιανός πλεον
Jan 09 23:34:31
waste
και μετα εφτιαξε αλλες 3 ταινιες που ηταν ΓΤΠ στην καλυτερη περιπτωση, αλλα στυλιστικα ωραιες (οπως και η πρωτη)
Jan 09 23:34:46
waste
δεν μπορουμε να το ν λεμε μεγαλο οτερ
Jan 09 23:35:13
waste
χιλιες φορες γουες αντερσον
Jan 09 23:35:19
waste
αν θελεις στιλιστικα πραγματα
Jan 09 23:35:25
Redmitsos
και για αυτό γουστάρω Λυντς ρε γιατι είναι μορφή κάνει την καύλα και μερικά είναι και καλά, ενώ τους τσόγλανους σαν τον Λανθιμο... Κατ εμε ο Λάνθιμος είναι αρκέτα πονηρός να κάνει κα΄τι που το
Jan 09 23:35:25
Redmitsos
καταλαβαίνουν οι περισσότεροι αλλά όχι όλοι οπότε μπορείς και συ να νιώσεις ελιτιστής με ανούσιες μαλακιούλες
Jan 09 23:35:29
waste
γιατι δεν πουλαει μουρη χωρις λογο
Jan 09 23:35:45
guest45
Η ελλαδα μονο αντιγραφακηδες εχει βγαλει σε αυτον τον τομεα
Jan 09 23:35:59
waste
τι υπαρχει στον λανθιμο που να μην καταννοητο??
Jan 09 23:36:09
waste
εγω δεν εχω προβλημα με τους αντιγραφακηδες
Jan 09 23:36:17
waste
εχω προβλημα με τους κουτοπονηρους αντιγραφακηδες
Jan 09 23:36:34
Redmitsos
Wes Anderson respect, μόνο και μόνο γιατί γυρνάει την ίδια ταινία λίγο πολύ και παρολα αυτα θες να την δεις και μετά είσαι και χαρούμενος
Jan 09 23:36:47
waste
η μονη 16χρονη γκομενα που ειχε μου (μουσικος) μου είχε πει απαξιωτικα για τον χατζηδακι, αμαν εχει ξεπατικωσει ολο το μπαχ
Jan 09 23:36:47
poplar
ή paul thomas anderson
Jan 09 23:37:02
waste
κανενα προβλημα
Jan 09 23:37:15
waste
αλλα ο λανθιμος δεν ειπε κοιταξτε εκανα ενα ωραιο ριμεικ
Jan 09 23:37:24
waste
ειπε κοιταξτε ιδεαρα που ειχα :)
Jan 09 23:37:30
Redmitsos
σε παρακαλώ τέκιε ο Κυνόδους είχε βαθιά νοήματα, αν μιλήσεις με τα κατάλληλα άτομα, όπως και ο αστακός και δεν σου άρεσε επειδή δεν έχεις ιδέα
Jan 09 23:37:46
waste
διοτι εδω που τα λεμε ο κυνοδοντας αυτό ηταν μια πολύ καλή ιδεα
Jan 09 23:38:00
waste
το στηλιστικο κομματι ηταν λιγο τυρακι και μπραβο του αλλα η ιδεα δεν ητνα δικη του
Jan 09 23:38:08
waste
ο αστακος δεν ειχε καμια ιδεα :)
Jan 09 23:38:13
Redmitsos
το οποίο μου έχουν αρκετοί διαφορετικοί κουλτουρέ τύποι και τύπες
Jan 09 23:38:24
guest45
Τεκη ολοι η κουλτουριαρηδες ελληνες σκηνοθετες πριν απο αυτον ετσι εκαναν
Jan 09 23:38:28
Redmitsos
μου έχουν πει*
Jan 09 23:38:44
guest45
αντεγραφαν αλλα παρουσιαζονταν ως πρωτοτυποι δημιουργοι
Jan 09 23:38:45
waste
για πες κανενα παραδειγμα guest
Jan 09 23:39:06
waste
επιμενω ειναι διαφορετικη η αντιγραφη που κανει ο χατζηδακης με αυτο δεν εχω κανενα θεμα
Jan 09 23:39:18
guest45
Ο παναγιωτοπουλος πχ
Jan 09 23:39:30
waste
ε καλα ο παναγιωτοπουλος δεν ειναι οτερ καλε
Jan 09 23:39:30
guest45
σωστα λεω το ονομα;
Jan 09 23:39:38
guest45
Και ο νικολαιδης
Jan 09 23:39:44
Redmitsos
(θα ελεγα αγγελόπουλος-μπεργκμαν αλλα αυτό είναι πιο πολυ στυλιστικο παρά σεναριακό)
Jan 09 23:39:48
waste
α ωραια ο νικολαιδης που αγαπαω
Jan 09 23:39:51
waste
για πες
Jan 09 23:40:00
waste
ποιον αντεγραψε ο νικολαιδη
Jan 09 23:40:05
guest45
Δεν θυμαμαι οιον αντεγραφε
Jan 09 23:40:08
poplar
αγγελόπουλος-ταρκοφσκι
Jan 09 23:40:10
waste
τον εαυτο του βασικα :)
Jan 09 23:40:14
guest45
Homework
Jan 09 23:40:28
waste
εγω ας πουμε δεν μπορω να δω γιατι ο αγγελοπουλος αντιγραφει τον ταρκοφσκι
Jan 09 23:40:39
guest45
Οχι αντεγραφε αντιστοιχα ξενα της εποχης του
Jan 09 23:40:46
waste
μπορω να δω οτι ο αγγελοπουλος εχει επηρεαστει απο τον ταρκοφσκι και μαγκια του
Jan 09 23:40:54
waste
guest45
Jan 09 23:41:03
waste
υπαρχουν αντιστοιχα με τα κουρελια τραγουδανε ακομα ??
Jan 09 23:41:08
waste
ή με την πρωινη περιπολο?
Jan 09 23:41:10
waste
να τα δω
Jan 09 23:41:14
waste
ειλικρινα θελω να τα δω
Jan 09 23:41:18
Redmitsos
@poplar ποιο με ποιο? στυλιστικα και γω συμφωνω με τεκι αλλα σεναριακά?
Jan 09 23:41:20
guest45
φυσικα και υπαρχουν
Jan 09 23:41:27
waste
αλλα μισο για να βαλουμε τα πραγματα στη θεση τους
Jan 09 23:41:34
guest45
Με χρονολογια πιο παλια μαλιστα
Jan 09 23:41:48
poplar
όχι σεναριακά.. όπως λεει ο τέκης, δεν είναι αντιγραφή, είναι επιρροή
Jan 09 23:41:49
waste
οτι στα 70σ ηταν της μοδας οι κλειστοφοβικες ταινιες καταστροφης και μοναξιας δεν ειναι αντιγραφη
Jan 09 23:41:53
waste
ειναι genre
Jan 09 23:42:19
waste
δηλαδη αν μου πεις οτι ο νικολαιδης αντεγραφε το παιδι και τον σκυλο του (δεν θυμαμαι το αγγλικο ονομα)
Jan 09 23:42:22
Redmitsos
γιατι ο τεκης κατηγορει λανθιμο ότι κοπιάρει (το οποίο δεν το ήξερα)
Jan 09 23:42:25
waste
ή το silent world
Jan 09 23:42:36
waste
τον κατηγορω για plagiarism
Jan 09 23:42:50
Redmitsos
πιο είναι το οριτζιναλ τεκιε?
Jan 09 23:42:55
waste
ή ότι ο παναγιωτοπουλος ξεπατικώνει το τρανσμετροπολιταν
Jan 09 23:42:59
Redmitsos
να εχω να λέω σε κάτι ξιπασμένες
Jan 09 23:42:59
waste
μια αργεντινικη ρεντ
Jan 09 23:43:21
waste
να την δεις πρωτα για να δεις ποσο ξιπασμενα τον αντιγραφει
Jan 09 23:43:28
waste
βασικα εκανε ενα ριμεικ
Jan 09 23:43:45
waste
και επιμενω αν ελεγε οτι εκανε ριμεικ κανενα θεμα :)
Jan 09 23:43:48
Redmitsos
έχεις το τίτλο (αυτα τα ιντερνασιοναλ είναι δύσκολο και να ταβρεις)
Jan 09 23:44:04
waste
πφφφφ εχουν περασει χρονια που ξεγραψα τον λανθιμο
Jan 09 23:44:15
waste
βασικα αφου ειδα τον αστακο και καταλαβα οτι δεν εχει τιποτα να πει
Jan 09 23:44:47
guest45
μετα θανατον δεν εχει νοημα το κραξιμο
Jan 09 23:44:48
poplar
πέρα απο την αργεντίνικη και τον χάνεκε αντέγραφε ο λάνθιμος
Jan 09 23:45:03
guest45
μονο για τον λανθιμο εχει
Jan 09 23:45:10
guest45
που ζει
Jan 09 23:45:58
poplar
https://www.imdb.com/title/tt0068348/
Jan 09 23:46:03
waste
El castillo de la pureza
Jan 09 23:46:08
waste
μεξικανικη ηταν τελικα :)
Jan 09 23:46:24
waste
μιλαμε τωρα για copy paste
Jan 09 23:46:41
Redmitsos
thanks
Jan 09 23:46:46
guest45
αφου μιλανε ελληνικα μια χαρα
Jan 09 23:47:05
waste
ο λανθιμος ειναι ο κλασικος "οτερ"
Jan 09 23:47:14
waste
ειναι καλος στη σκηνογραφια
Jan 09 23:47:18
waste
αλλα σκραπας στα σενρια
Jan 09 23:47:22
waste
οποτε στα πρωτα κλεβει
Jan 09 23:47:22
guest35
Γερμανός αν δεν κάνω λάθος  ο σκηνοθέτης
Jan 09 23:48:01
waste
και φυσικα δεν αντεχει να πει οτι κοιτα εγω δεν ειμαι καλος σε αυτο
Jan 09 23:48:13
waste
γιατι ειμαι οτερ, δεν μπορω να ειμαι απλα καλος καλουπατζης
Jan 09 23:48:31
poplar
τώρα γυρίζει σενάρια άλλων
Jan 09 23:48:33
Redmitsos
https://www.youtube.com/watch?v=649TuphSlJ0 Peak Lanthimos
Jan 09 23:48:33
waste
το ίδιο προβλημα ειχε (σε μικροτερο βαθμο) και ο αγγελοπουλος
Jan 09 23:49:23
waste
δηλαδη ενταξει ειλικρινα θα πουμε οτι ο θιασος ειναι βαθια ταινια?
Jan 09 23:49:29
guest45
Ελεγαν δυο κουβεντες και απλοποιουνταν το προβλημα
Jan 09 23:49:37
waste
λολ
Jan 09 23:49:48
poplar
βαθιού ύπνου ταινία
Jan 09 23:49:48
waste
και μετα οδηγουσε ο μαστρογιαννης :)
Jan 09 23:50:01
Redmitsos
Οσο και να φχαριστέμαι να κράζω το Λάνθιμο, είναι ώρα για νάνι. Καλή συνέχεια
Jan 09 23:50:09
waste
ναι τουλαχιστον στην κοκκινη ερημο εχει αρκετο θορυβο για να μην μπορεις να κοιμηθεις
Jan 09 23:50:36
waste
γιαυτο και ειναι ωραια ταινια του αντονιονι το μπλοου απ
Jan 09 23:50:41
poplar
του αντονιονι; ο καλύτερος
Jan 09 23:50:46
waste
διοτι παιρνει το κομματι που ειναι καλος
Jan 09 23:50:57
waste
σκηνοθετης και το βαζει σε ενα νουαρ
Jan 09 23:51:07
waste
που ειναι καλο φορμα
Jan 09 23:51:18
waste
ενω η κοκκινη ερημος απλα κοιμηθειτε μαζι μας
Jan 09 23:51:27
guest45
Ο αντονιονι ειναι παλιος
Jan 09 23:51:29
waste
και τα αλλα ουτε θελω να θυμαμαι που εχω δει δικα του
Jan 09 23:52:04
waste
και ο χιτσκοκ
Jan 09 23:52:09
waste
παλιος ειναι και αυτος :)
Jan 09 23:52:12
poplar
το blow up θυμίζει κουρδιστό πορτοκάλι (μεταγενέστρεο)
Jan 09 23:52:18
waste
αλλα βλεπεις ταινια του και τρως τα δαχτυλα σου
Jan 09 23:52:34
waste
και ειναι και αργη
Jan 09 23:52:40
waste
θεαματικα αργη
Jan 09 23:52:46
waste
τοσο αργη που τρως τα δαχτυλα σου :)
Jan 09 23:53:13
waste
ο νικολαιδης απο την αλλη ποτε δεν ειπε οτι ειχε γαμω τα σεναρια
Jan 09 23:53:33
waste
αλλα ηξερε να φτιαχνει ατμοσφαιρικες ταινιες με αυτα τα θεματα που γουσταρε
Jan 09 23:53:34
poplar
δες το l'eclisse του αντιονιονι αν δεν το έχεις δει
Jan 09 23:53:47
waste
να μου πειτε παντως ποιον αντεγραφε να τον δω μου εχει λειψει :)
Jan 09 23:53:48
guest45
Θελω να πω οτι ειναι δυσκολο να πεις οτι ειναι ο καλυτερος εκεινης της περιοδου με φελινι, μπεργκμαν, κουροσαβα,κλπ
Jan 09 23:54:03
waste
poplar: ειχα δει μιση ντουζινα σε μια βδομαδα δεν εχω να πω κατι αλλο για τον κυριο ;)
Jan 09 23:54:20
waste
o φελινης ειναι θεος
Jan 09 23:54:29
waste
και ο μπεργκαμαν αλλα δεν ειναι του στυλ μου :)
Jan 09 23:55:06
waste
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Castle_of_Purity
Jan 09 23:55:43
poplar
ο νικολαϊδης φιλμ νουάρ ατμόσφαιρες έφτιαχνε
Jan 09 23:56:10
waste
ναι αλλα με εναν δικο του τροπο διοτι νουαρ δεν ηταν ακριβως
Jan 09 23:56:16
waste
σκοτεινος ναι
Jan 09 23:56:22
waste
αλλα δεν ακολουθει πολυ το νουαρ
Jan 09 23:56:58
poplar
πολάνσκι ίσως
Jan 09 23:57:03
waste
ποιος ειναι ο κοντοπηδης και ποιος ο σταν? (σορυ ακομα δεν τελειωσα το luben)
Jan 09 23:57:17
waste
α ναι πολυ καλος και ο πολανσκι
Jan 09 23:57:26
waste
αλλα αυτος ακολουθει πολυ το νουαρ :)
Jan 09 23:58:02
waste
κατα γραμμα που λεμε :)
Jan 09 23:58:05
waste
ναναι καλα
Jan 09 23:58:12
guest45
Ειναι youtuber ο πρωτος
Jan 09 23:58:34
poplar
το the whale του αρονοφσκι θέλω να πάω να δω στο σινεμά (που έχω να πάω πριν τον κοβιντ)
Jan 09 23:58:36
ftero
μιας κ ειπατε μπεργκμαπ, ακουσα αυτο (στο αγαπημενο μου πλεον καναλι στο γιουτουμπ) το πρωι κ ψηθηκα γτ δεν ετυχε ποτε να δω ωσ σηεμρα
Jan 09 23:58:37
ftero
https://www.youtube.com/watch?v=kweGt0CVEQI&t=710s
Jan 09 23:58:40
waste
οκ, επιμενω οτι δεν αντεχω το λουμπεν τιβι :)
Jan 09 23:58:56
waste
αααα αρανοφσκι επισης εχω κλεισει :)
Jan 09 23:59:02
waste
δεν με απασχολει αλλο :)
Jan 10 00:01:05
poplar
πού σταμάτησες;
Jan 10 00:01:07
waste
μετα απο εκεινη τη μαλακια με τις 4 εποχες
Jan 10 00:01:12
poplar
το mother ήταν τέλειο
Jan 10 00:01:24
waste
ειχα δει και το πι πριν :)
Jan 10 00:01:53
ftero
το πι ηταν εφηβικη ανακλαυψη κ μετα σινεμα αυτο με τα ντρουγκια π με ξενερωσε πολυ
Jan 10 00:02:04
waste
ακριβως φτερε
Jan 10 00:02:19
waste
κι εγω το πι ειπα οκ καλο ξεκινημα
Jan 10 00:02:28
waste
μετα ειδα αυτο με τα ντρογκια
Jan 10 00:02:50
waste
και ειπα οκ φτανει ενας ακομα στυλιστας που λεει μαλακιες
Jan 10 00:03:43
poplar
έχει κάνει καλές μετά, το wrestler, black swan, mother!
Jan 10 00:03:58
waste
ναι μπορει αλλα δεν θα ξανασχοληθω :)
Jan 10 00:04:04
waste
οπως και με τον τριερ :)
Jan 10 00:04:34
guest45
https://www.youtube.com/watch?v=ncHO5wdYG-0
Jan 10 00:05:11
ftero
λοιπον αν ειστε σε διαθεση σας ξαναπροτεινω το αντιο παλλακιδα μου, π σαν θεμα μοιαζει φοβερα με τον θιασο (δηλ η ιστορια της κινας μεσα απο ενα ζευγαρι ηθοποιων), αλλα εινια πολυ σκληροτερη κ
Jan 10 00:05:12
ftero
βαθυτερη. εντυπωσιακη π αποφευγει τους εντυπωσιασμους
Jan 10 00:05:12
waste
τι θα κανει ο βαρουφακης για να περασει το 3%%%%
Jan 10 00:05:17
guest45
αυτος που λεει στα κομεντς οτι τα εχει βαλει ολα εχει χασει 3 ταινιες περιπου
Jan 10 00:05:50
ftero
απο τριερ περασαν εναν μινι ερωτα μεχρι να τον αποκυρηξω...ισως ημουν μικρος κ με ιντριγκαρε
Jan 10 00:06:04
waste
εγω τον αποκυρηξα το 2004
Jan 10 00:06:14
ftero
κ εσυ αργα...
Jan 10 00:06:26
waste
μαζι με μια ερωμενη μου :)
Jan 10 00:06:30
ftero
αν κ ειχε μια καλη αναλμπη μετα
Jan 10 00:06:32
waste
τη χειροτερη που μου εκατσε :)
Jan 10 00:06:40
waste
μπορεί και να είχε αλλα δεν με απασχολεί :)
Jan 10 00:06:47
poplar
παλιός τρίερ είναι καλός
Jan 10 00:07:05
guest76
Τι έκανε το 2004?
Jan 10 00:07:22
poplar
το dogville?
Jan 10 00:07:28
waste
εμενα δεν μου αρεσε προτιμουσα τους υπολοιπους του δογματος που δεν ηταν με το παλουκι στον κωλο
Jan 10 00:07:36
ftero
αλλα ρε ποπ εγινε υπερφιαλος στην πορεια (η ηταν κ αργησα να το καταλαβω, δυσκολα να ξαναδω πια να κρινω)
Jan 10 00:07:41
poplar
δεν έχεις δει τα nymphomaniac τότε τέκη
Jan 10 00:07:45
ftero
ναι ποπ
Jan 10 00:07:55
waste
οχι ποπλαρ αλλα ειπα δεν χρειαζεται ;)
Jan 10 00:07:58
ftero
το ντογκβιλ ηταν
Jan 10 00:08:08
guest45
Για ταινιες λεει ο βαρουφακης
Jan 10 00:08:14
waste
ναι δεν θυμαμαι ποιο ηταν ακριβως θυμαμαι το σινεμα που ειχα παει :)
Jan 10 00:08:21
poplar
με την κιντμαν είαι
Jan 10 00:08:50
Lobito_VJ23
το βίντεο με τον βαρουφάκη έχει κάτι εξοργιστικό
Jan 10 00:08:53
Lobito_VJ23
τις καρέκλες
Jan 10 00:09:18
Lobito_VJ23
είναι ντεμέκ αρτ ντεκό, αλλά είναι φτινοκινεζιές από την ΙΚΕΑ or something
Jan 10 00:09:34
waste
εμενα το λουμπεν τιβι μου εβγαλε εναν φερεντινο
Jan 10 00:09:42
waste
στο οτοπλει :)
Jan 10 00:10:14
poplar
θα σε καταπιεί η κουνελότρυπα τέκη
Jan 10 00:10:16
waste
κανει τηλεπαιχνιδι ο φερεντινος?
Jan 10 00:10:23
waste
αοφυ μιλαω μαζι σας παιζει μονο του ;)
Jan 10 00:10:29
waste
κατσε να βγαλω λογκ
Jan 10 00:11:17
poplar
ο αλγόριθμος θα καταλάβει οτι σου αρέσει το τρας και θα σε εθίσει
Jan 10 00:11:53
ftero
επειδη δεν εχω χρονο για αρκετο διαβασμα ( δηλ τα σκορπια τεταρτακια για αρθρα κ τουιτερ πανε)