Oct 17 20:10:53
Swtiris
καλησπερα. σε τι αναφέρεσαι πικαπα; για τα σχόλια;
Oct 17 20:11:46
pikapa
εε οχι απλα λεω να σας ακουω. τα σχολια..δημοκρατια εχουμε
Oct 17 20:13:48
Lobito_VJ23
γεια σου reznor, πως πάει;
Oct 17 20:14:09
Lobito_VJ23
δεν μπήκε κι ο frantan ή ο pakas
Oct 17 20:16:19
waste
ακομα
Oct 17 20:16:44
reznor
γεια σου @Lobito_VJ23, περιμενουμε το σκληρο χειμωνα
Oct 17 20:17:43
Lobito_VJ23
reznor περίμενες ποτέ σκληρό καλοκαίρι;
Oct 17 20:18:24
reznor
Οχι, αληθεια ειναι
Oct 17 20:18:40
waste
ήταν σκληρό το καλοκαίρι?
Oct 17 20:19:02
Lobito_VJ23
ρωτάω γιατί όλοι λένε μόνο για τους χειμώνες πως είναι σκληροί (ή μαλακοί πολύ πιο σπάνια)
Oct 17 20:19:08
waste
α μπήκε η οχια
Oct 17 20:19:21
reznor
ηταν με μια αισθηση οτι αυτο ειναι μετα θα μπουνε τα κεφαλια μεσα
Oct 17 20:19:26
Wiper
Τι κανεται ωρε πουστιδες και παλικαρια;
Oct 17 20:19:30
waste
οχια μου τι γινεται ρε με την πρεσβεια? γιατί εχει φαγωθεί να λασπώσει τον κούλη??
Oct 17 20:19:40
Lobito_VJ23
οκ κάνω τομόκο, οχιά πες κουτσομπολιά κι άσε την μικροαστική γκρίνια
Oct 17 20:19:42
Wiper
Αχχχψχχ
Oct 17 20:19:56
Wiper
Σαμαρας...Βενιζελος
Oct 17 20:20:19
Wiper
Υπηρχαν καλυτερα  παιδια απο αυτους;
Oct 17 20:20:24
waste
κανουν τόσο κουμάντο οι προεδρικοι στη νδ και φοβουνται μηπως αλλαξοπιστησουμε και παμε με τον πουτιν λολ :)
Oct 17 20:20:35
Wiper
Κι ομως τους προγγιξαν
Oct 17 20:20:46
waste
για πες τα κουτσομπολια
Oct 17 20:21:01
Wiper
Γιατι δεν τραβουσαν
Oct 17 20:21:18
Wiper
Τα εχουνμε ζησει κσι ξαναζησει
Oct 17 20:21:59
Wiper
Θα κανω ριπορτ στο επονενο irc
Oct 17 20:22:02
Wiper
Τωρα ηρθα να σας χαρω
Oct 17 20:22:17
waste
οποτε κατσε κανε μου ενα μικρο executive summary
Oct 17 20:22:31
waste
εργαζομαστε για την επανοδο των σαμαρικων?
Oct 17 20:22:35
Wiper
Παντως σκατα κι αποσκατα
Oct 17 20:22:40
Wiper
Οχι ρε
Oct 17 20:22:46
reznor
συμφωνω με τεκι, κανε ενα ριπορτ
Oct 17 20:23:03
L_ami
πωπω δευτερος δηλωνει "ακροατης"
Oct 17 20:23:04
waste
λεω κι εγω, που βρηκαν τα ζομπι
Oct 17 20:23:21
Wiper
Των αυτων που κανουν την δουλεια καλυτερα
Oct 17 20:23:39
waste
τα συριζακια δηλαδη :)
Oct 17 20:23:40
Lobito_VJ23
οι ΠΑΣΟΚοι δεν είναι αυτοί;
Oct 17 20:23:54
waste
μαζι με τους πασοκους που αναστθηκαν με τις υποκλοπες
Oct 17 20:24:00
waste
ξαναμπηκαν στο ρανταρ :)
Oct 17 20:24:04
so_what
Καλησπέρα, τι παραπάνω θα μπορούσε να κάνει ο Κούλης για την Ουκρανία; Μονο στρατό δεν έστειλε.
Oct 17 20:24:14
Lobito_VJ23
πασόκοι υπάρχουν σε όλα τα κόμματα, ίσως λιγότεροι στο "ΚΙΝΑΛ"
Oct 17 20:24:28
waste
so_what: κι εγω αυτό λεω, αλλα δεν ξερεις τι του ζητησαν :)
Oct 17 20:25:02
reznor
το λιγοτερο Πασοκ ειναι στο Κιναλ που ειναι Πασοκ
Oct 17 20:25:42
waste
ο ανδρουλακης φαινεται δικο μας παιδι
Oct 17 20:26:18
geospeck_
πω, αγχώθηκα τωρα;
Oct 17 20:26:23
reznor
Λες να αντισταθηκε ο Κουλης Τεκι; να γινε ξαφνικα μια Μπουμπουλινα;
Oct 17 20:26:32
waste
οχι βρε αλλα δεν ξερεις τι ζητησαν :)
Oct 17 20:27:00
waste
γιαυτο βγηκε στη ΔΕΘ και υπερεβαλε λιγο και ειπε είμαστε σε πολεμο με τη ρωσια :)
Oct 17 20:27:00
geospeck
οχι κατι καλο παντως
Oct 17 20:27:14
Lobito_VJ23
η δεξιά στην ελλάδα θέλει απλά ρεμούλα, χωρίς vanity
Oct 17 20:27:18
waste
αλλα προφανως δεν τους εφτασε
Oct 17 20:27:24
Lobito_VJ23
ενώ το πασοκ θέλει να γένονται πραγματάκια
Oct 17 20:27:55
so_what
Πέρα από το να κόψει τα περα δώθε των εφοπλιστικών τανκερ τι άλλο μπορεί να έχει μείνει;
Oct 17 20:28:00
so_what
Εχει δώσει τα πάντα
Oct 17 20:28:49
waste
so_what: κι αν του ζήτησαν να γίνει λίγο ζελέσνκυ
Oct 17 20:28:50
waste
?
Oct 17 20:29:04
waste
κι αυτός ειπε όχι ρε κορίτσια that's above my pay grade
Oct 17 20:29:23
so_what
Αυτό που έλεγες να κάνει επεισόδιο με την Τουρκία;
Oct 17 20:29:24
geospeck
τεκη, εναντιων ποιων;
Oct 17 20:29:30
Lobito_VJ23
εθνοπροδότης
Oct 17 20:29:49
waste
εγω λεω αυτο που ψυχανεμιζομαι , δεν εξηγειται διαφορετικα
Oct 17 20:30:15
waste
τα εφοπλιστικα ειναι αλλο κεφαλαιο, αλλα γιαυτα μπορουν να πιεσουν και τους βρετανους, εκει ειναι οι εφοπλισταδες και ασφαλιζονται
Oct 17 20:30:50
AlexeyStakhanov
Τέκη δλδ  αζητήσουν από Κούλη να ανεβάσει τους τόνους με Ρωσία ή Τουρκία; Μόνο τους τόνους;
Oct 17 20:31:54
waste
AlexeyStakhanov: δεν εχω ιδεα, αυτό που βλεπω είναι αυτό που βλεπετε κι εσεις. Εναν κουλη να μην ξεφεύγει κεραία από την επισημη δυτικη αφηγηση και παλι τα αμερικανα να μην γουσταρουν
Oct 17 20:33:01
merovingian1
υπάρχει μια απλή απαντηση σε αυτό
Oct 17 20:33:34
merovingian1
εσωτερικά ο κούλης γεννάει το ένα σκάνδαλο μετά το άλλο
Oct 17 20:33:54
merovingian1
οπότε ζορίζονται στην στήριξη
Oct 17 20:34:23
waste
διοτι εχουν ηθικες αξιες ή διοτι τα "σκανδαλα" συγκλονίζουν την ελληνικη κοινωνια?
Oct 17 20:34:24
waste
λο
Oct 17 20:34:42
reznor
νομιζω οτι χεστηκανε τα αμερικανα για τα ελληνικα σκανδαλα
Oct 17 20:35:17
merovingian1
η συνήθης πρακτική θα ήταν η αντικατάσταση
Oct 17 20:35:30
waste
τα οποια δεν ειναι καν σκανδαλα, ειναι βασικα στο επιπεδο του κουτσομπολιου και δεν συγκλονίζουν κανενα
Oct 17 20:35:55
merovingian1
δηλαδή να έρθει ένας νέος κούλης λιγότερο φθαρμένος
Oct 17 20:35:57
waste
τα θυμομαστε αυτά από τοτε που τα συριζακια ήταν βεβαια πως ο λιγνάδης θα έριχνε την κυβερνηση .
Oct 17 20:36:00
geospeck
πως θα μπορουσε η Ελλαδα να ειχε κυβερνηση χωρις να παιρνει εντολες απο την πρεσβεια;
Oct 17 20:36:11
AlexeyStakhanov
είναι μόνο άξιου κουτσομπολιού η συνακρόαση;
Oct 17 20:36:17
Lobito_VJ23
μια κιοινωνία που έχει πολλές σκοτούρες στο κεφάλι της, πρόκειται ποτέ να ασχοληθεί με σκάνδαλα;
Oct 17 20:36:23
geospeck
ουτε να το σκεφτω δεν μπορω
Oct 17 20:36:35
Lobito_VJ23
1 στους 300 νεκρούς από κόβιντ είναι αρκετό σκάνδαλο κι όλοι κάνουν μόκο
Oct 17 20:36:42
waste
AlexeyStakhanov: παντα ηταν. από τη συνακροαση το 2004 από τη συνακροαση εδω στη γερμανια
Oct 17 20:36:58
merovingian1
τα σκάνδαλα του κούλη είναι κουτσομπολιά στον βαθμό που έχουμε πλέον εσωτερικεύσει την ήττα
Oct 17 20:37:32
AlexeyStakhanov
ναι τότε με ιντρακόμ ήταν η ΗΠΑ, τώρα ήταν σίγουρα μέσα η Ελλάδα
Oct 17 20:37:48
merovingian1
ή τα σκάνδαλα,δηλαδή τα θεωρούμε πλέον αναμενόμενα και αποδεκτά
Oct 17 20:38:23
waste
ναι μερο ειναι τοσο σκανδαλα οσο ειναι σκανδαλο να σκοτωνουν οι μπατσοι αραπηδες στις ηπα
Oct 17 20:38:44
merovingian1
είναι λίγο περισσότερο
Oct 17 20:38:55
merovingian1
δεν είναι ένας αράπης
Oct 17 20:38:59
waste
pearl clutching το οποιο ανεβαινει στο επιπεδο του σκανδαλου μονο οταν μας εξυπηρετει πολιτικα
Oct 17 20:39:11
waste
και μετα ξανακατεβαινει εκει που ανηκει
Oct 17 20:39:42
merovingian1
είναι πολλά και διάφορα, όπως η Κεραμέως που έκανε δουλειές με τη σίσκο
Oct 17 20:40:09
merovingian1
ή τα βουνά που κάηκαν για τις ανεμογεννήτριες
Oct 17 20:40:14
waste
μερο το οτι η κεραμεως εκανε δουλειες με τη σισκο φυσικα και δεν ειναι σκανδαλο. Σκανδαλο θα ηταν αν εκανε με τη χουγει
Oct 17 20:40:38
waste
αχχ γεματη σκανδαλα ειναι αυτη η χωρα, οποια ηθικη καταπτωση ...
Oct 17 20:40:43
merovingian1
ναι, εσύ μου λεςτώρα το μασαζ
Oct 17 20:40:55
waste
οχι εγω σου λεω την ουσια
Oct 17 20:41:16
waste
το "σκανδαλο" είναι μόνο όταν το ανεβαζουμε για πολιτικο οφελος
Oct 17 20:41:33
merovingian1
η ουσία είναι ότι η πρεσβεία στηρίζει τον κούλη
Oct 17 20:41:41
waste
λολ
Oct 17 20:41:47
waste
ειναι προφανες οτι ΔΕΝ στηριζει
Oct 17 20:42:00
merovingian1
άλλες εποχές με το 1/10 των σκανδάλων ή "σκανδάλων" θα τον είχε ρίξει και θα είχε βάλει άλλον
Oct 17 20:42:14
merovingian1
δεν είναι ότι έχει έλλειψη, το μοναστήρι να'ναι καλά
Oct 17 20:42:18
waste
ποιος θα τον ειχε ριξει?
Oct 17 20:42:23
waste
οι βουλευτες του?
Oct 17 20:42:25
waste
ο λαος
Oct 17 20:42:30
merovingian1
η πρεσβεία
Oct 17 20:42:39
waste
η πρεσβεια δεν ψηφιζει
Oct 17 20:42:46
merovingian1
για να ησυχάσει ο λαός
Oct 17 20:42:52
waste
πρεπει να μου πεις πως θα τον εριχνε
Oct 17 20:42:53
reznor
πως στηριζει βρε μερο, εδω του τη πεσανε για εβρο και μεταναστες και διεθνης καταδικη και ητανε καπως τραβηγμενο απο τα μαλλια πχ
Oct 17 20:42:56
waste
εσυ που τα ξερεις ολα αυτα
Oct 17 20:43:14
merovingian1
ναι, του την έπεσαν και γκρινιάζουν
Oct 17 20:43:51
merovingian1
αλλά αν πραγματικά ήθελαν να τον ρίξουν θα γκρίνιαζαν;
Oct 17 20:44:24
waste
μερο δεν ξερω καν γιατι μιλας
Oct 17 20:44:27
waste
ποιος γκρινιαξε
Oct 17 20:44:32
reznor
εχει ρευμα ο συριζας να κανει χρωματιστη επαναστα?
Oct 17 20:44:36
waste
λολ ρεζ
Oct 17 20:44:38
merovingian1
οι αμερικάνοι
Oct 17 20:44:46
waste
για δειξε μου που γκρινιαξαν
Oct 17 20:45:03
reznor
υπαρχει δυσαρεσκεια στην κοινωνια που ειναι ετοιμη να ξεχυθει στους δρομους και να φερει τα πανω κατω?
Oct 17 20:45:08
merovingian1
τα δημοσιεύματα των deep state times
Oct 17 20:45:20
waste
ο συριζας οπως σας εχω πει ειναι ενα φαξ. τον ιουνη ενεργοποιηθηκε γιατι καπως πιστεψαν στις προωρες εκλογες και μολις ειδαν οτι δεν θα γινουν το ξανακλεισαν το φαξ
Oct 17 20:45:40
reznor
τωρα κανει τουτ τουτ τεκι?
Oct 17 20:45:41
waste
merovingian1: δεν ξερω σε τι αναφερεσαι
Oct 17 20:46:10
waste
δεν τραβαει ρεζ, δεν υπαρχουν ψηφοφοροι συριζα περα απο ενα 15%
Oct 17 20:46:20
waste
οι υπολοιποι δεν εχουν καμια συσπειρωση
Oct 17 20:46:26
reznor
μα αφου δεν κανει αντιπολιτευση, οι ιδιοι το λενε
Oct 17 20:46:34
waste
ειπαμε φαξ
Oct 17 20:46:58
geospeck
τεκη, τι θα ψηφιζες αναμεσα σε πασοκ, νδ, συριζα, κκε;
Oct 17 20:47:02
waste
λολ
Oct 17 20:47:05
geospeck
:D
Oct 17 20:47:08
waste
δεν θα ψηφιζα :)
Oct 17 20:47:22
waste
ξεχασες και το μερα32
Oct 17 20:47:35
geospeck
εντσιουλντιγκον
Oct 17 20:47:36
merovingian1
όπως βλέπετε και ο τέκης έχει εσωτερικεύσει την ήττα
Oct 17 20:47:46
waste
λολ
Oct 17 20:47:52
merovingian1
είναι η ισχύς της ψήφου του λαού
Oct 17 20:48:14
waste
ελα μερο παρε θεση :)
Oct 17 20:48:24
waste
εσυ τι θα ψηφιζες?
Oct 17 20:48:34
waste
για να σπασεις τη γκαντεμια :)
Oct 17 20:48:42
Lobito_VJ23
frantan, τιναφτόρε;
Oct 17 20:48:55
merovingian1
τι θέση θες να πάρω, κι εγώ άργησα να το αποδεχτώ, αλλά μετά το δημοψήφισμα το αποδέχτηκα
Oct 17 20:49:03
waste
εγω περιμενω ακοα μερο να μου δειξεις τα αμερικανα να γκρινιαζουν
Oct 17 20:49:11
frantan
ποιο;
Oct 17 20:49:22
merovingian1
κάτι δημοσιεύματα σε αμερικάνικα έντυπα
Oct 17 20:49:28
waste
με θεμα?
Oct 17 20:49:37
merovingian1
που κανονικά δεν θα έπρεπε να τα βλέπεις
Oct 17 20:49:45
Lobito_VJ23
ε ποιο, δεν με πιάνεις, try to guess, just try a bit
Oct 17 20:49:48
waste
δεν δινει αρκετα bmp στην ουκρανια?
Oct 17 20:49:52
geospeck
υπαρχει περιπτωση η Ελλαδα να γινει ουδετερη χωρις συνεπειες;
Oct 17 20:49:56
waste
λολ
Oct 17 20:50:01
frantan
ειμαι στη δουλεια κ δεν στροφαρω
Oct 17 20:50:11
waste
geospeck: ακομα δεν μου ειπες ποια ειναι η πολιτικη δυναμη που θα το κανει αυτο :)
Oct 17 20:50:18
waste
α το ΚΚΕ ξέχασα :)
Oct 17 20:50:41
Lobito_VJ23
για τον λαμπρούκο μουτζούρη λέω frantan
Oct 17 20:51:01
geospeck
πως δημιουργουντε αυτες οι πολιτικες δυναμεις;
Oct 17 20:51:11
frantan
κοιτα αμα συμφωνουν ολοι θα το κλεισουμε το μαγαζι
Oct 17 20:51:21
waste
γρηγορα φτανει να υπαρξουν και να κινητοποιησουν το ποπολο :)
Oct 17 20:51:27
frantan
στο προηγουμενο κειμενο του τεκη
Oct 17 20:51:37
frantan
μου την εσπασε που συμφωνουσαμε
Oct 17 20:51:45
waste
και μετα αφου τα καταφερουν ολα αυτα, θα πρεπει και να πραγματοποιησουν οσα υποσχονται (ουπς)
Oct 17 20:51:56
frantan
καλο ειναι να υπαρχει κ καποιος που απανταει
Oct 17 20:52:23
frantan
αμεσως να τον βρισει η οχια
Oct 17 20:52:30
frantan
μου τους προγκατε ολους
Oct 17 20:52:39
frantan
κ θα μεινουμε 3 κ ο κουκος
Oct 17 20:52:44
reznor
συνηθως υπαρχει μια κινηση στη κοινωνια και αυτη γυρευει να εκφραστει, αμα εισαι τζιμανι το πιανεις, σημερα κατ εμε δεν υπαρχει τιποτα
Oct 17 20:52:50
Lobito_VJ23
απαντάει και λέει ταριφάδικες πίπες
Oct 17 20:52:57
L_ami
ο λαμπρος μια χαρα τα λεει. ειναι λιγο αφαιρετικος ομως
Oct 17 20:53:02
Lobito_VJ23
κι εγώ θέλω κάποιον να λέει πόσο γαμάει η δύση, αλλά όχι ταρίφα
Oct 17 20:53:23
L_ami
η δυτικη ή η ανατολικη δυση λομπ;
Oct 17 20:53:27
reznor
φρανταν συμφωνεις οτι η οικοδομη σε λιγο θα κατακλυστει απο 3ντι σπιτια αυτα τα ετοιμα?
Oct 17 20:53:45
Lobito_VJ23
L_ami δύση=>αγγλοσαξωνία
Oct 17 20:53:57
L_ami
μπα;
Oct 17 20:53:58
Lobito_VJ23
City & Wall Street
Oct 17 20:54:01
reznor
και ειμαστε λιγο πριν το μπρεικθρου?
Oct 17 20:54:19
frantan
εγω ρεζ εχω εταιρεια κ κανουμε ανακαινησεις
Oct 17 20:54:27
L_ami
οχι οι πολιτιζμενοι πια;
Oct 17 20:54:32
waste
εγω ειμαι ετοιμος εχω 3 3d printer. λετε να γινω μεγαλο-εργολαβος??
Oct 17 20:54:32
reznor
οκ και τι βλεπεις?
Oct 17 20:54:36
frantan
σε διαβεβαιω οτι δεν προκειτε να γινει τπτ 3D
Oct 17 20:54:37
merovingian1
ρεζνορ η κοινωνία έχει σήμερα μια μουντή δυσαρέσκεια, αλλά ξέρει ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι, είμαστε σκλάβοι
Oct 17 20:54:53
Lobito_VJ23
L_ami σου την μπαίνω άσεμνα, αλλά τόσο διάβασμα μεσιέ κι ώρες ώρες είσαι σαν τους αγράμματους πασόκους
Oct 17 20:55:28
L_ami
ξερεις ποσο προσπαθω να γινω αγραμματος λομπι;
Oct 17 20:55:46
waste
frantan: εγω προσωπικα εχω αποφασισει να μην ασχολουμαι πολυ ενεργα με το σκουλικι
Oct 17 20:55:54
Lobito_VJ23
ξέρω ξέρω κι εγώ μισώ τους τροτσκιστές και τους μαοϊκούς του '68
Oct 17 20:55:55
frantan
να πω την αμαρτια μου εμενα μου εχει κατει πολυ καλα η τελευταια 2ετια
Oct 17 20:55:56
waste
(απο το ανεκδοτο το σκουλικι λεω)
Oct 17 20:56:25
Lobito_VJ23
γιατί αμαρτία φράνταν;
Oct 17 20:56:29
frantan
το καταλαβα τεκη αλλα μην μου τον βαρατε τοσο πολυ
Oct 17 20:56:33
Lobito_VJ23
έχεις πολύ κόσμο να βοηθήσεις αφού
Oct 17 20:56:34
L_ami
(πες και το ανεκδοτο ντε)
Oct 17 20:56:37
frantan
ειναι κ μεγαλοκοπελα
Oct 17 20:56:51
Lobito_VJ23
μεγαλοσπάμερ
Oct 17 20:56:52
frantan
δεν αλλαζεις ευκολα μυαλα σ αυτες τις ηλικιες
Oct 17 20:56:55
waste
εγω δεν τον βαραω καθολου
Oct 17 20:57:08
L_ami
εγω ξαναλεω μια χαρα τα λεει, απλα γενικευει πολυ και δινει στοχο
Oct 17 20:57:12
waste
ισα ισα εχουμε εδραιωσει την διαφωνια μας και ολα μια χαρα
Oct 17 20:57:15
Lobito_VJ23
κακώς, να επανέλθουν οι κατιούσες
Oct 17 20:57:27
frantan
κοιτα ειναι 60αρης κ σ αυτη την ηλικια
Oct 17 20:57:41
frantan
εχεις αναγκη να υπερασπιστεις τη πορεια σου
Oct 17 20:57:43
waste
δεν θελεις να σου κατσουνε στραβες
Oct 17 20:57:45
waste
συμφωνω
Oct 17 20:57:47
L_ami
(προσεξε τι θα πεις φραν)
Oct 17 20:57:48
frantan
δειξτα κατανοηση
Oct 17 20:57:57
frantan
εγω του εβαλα κ τραγουδακι
Oct 17 20:57:59
reznor
πες το ανεκδοτο βρε
Oct 17 20:58:06
Lobito_VJ23
τι είναι το μια χαρά ρε σύ λαμί; να λες το χρήμα κυβερνάει και το χρήμα είναι αγγλοσαξωνική άρα οι αγγλοσάξωνες θα κυβερνάνε πάντα ή όποιος γίνει όμοιός τους
Oct 17 20:58:07
waste
το οποιο σκουλικι....
Oct 17 20:58:23
L_ami
δεν λεει αυτο λομπ
Oct 17 20:58:28
Lobito_VJ23
ε τι λέει;
Oct 17 20:58:33
L_ami
κατσε να μας πει ο τεκης
Oct 17 20:58:56
waste
αυτο που λεει ο λαμπρος ειναι το αναποδο που λεει ο λομπ μαζι με αυτο που λεει ο φραν
Oct 17 20:59:20
paka3d
που είναι ο λάμπρος να λογαριαστούμε
Oct 17 20:59:35
waste
δηλαδη ο λαμπρος εχει τη φαντασιωση του πως το χρημα ειναι η γεννετηρα του κακου, κι απο τη στιγμη που ειμαστε μεσα του θα μας κυβερνα η wall str
Oct 17 20:59:41
Lobito_VJ23
εσύ πάκα don't feed the unimmaginary trolls
Oct 17 21:00:06
paka3d
γουστάρω τρολς
Oct 17 21:00:10
L_ami
η χχρηματικη οικονομια το αποδιδει πιστοτερα
Oct 17 21:00:16
Lobito_VJ23
όχι unimmaginary
Oct 17 21:00:22
waste
απο τη στιγμη που εχει αποδεχθει οτι θα ειμαστε μεσα του και δεν μπορουμε να ξεφυγουμε απο αυτο , τοτε δεν εχει νοημα να τρεχουμε να σκοτωνομαστε χωρις λογο
Oct 17 21:01:04
Lobito_VJ23
δεν πρότεινε κανείς κανέναν να σκοτωθεί, είμστε αρκετά μεταξύ αχλάδου και τύρου ομήγυρη
Oct 17 21:01:05
L_ami
εγω το πιανω οτι αν δεν κανουμε κατι για να βγουμε απο το χρημα ειμαστε καταδικασμενοι
Oct 17 21:01:23
L_ami
(οτι λεει)
Oct 17 21:01:36
waste
λιγο πολυ αυτή ειναι η θεση του λαμπρου στην ουσια της ετσι οπως την πιανω εγω. Αυτό που τους τσιτωνει στον λαμπρο ειναι οτι λεει πως αφου ειμαστε καταδικασμενοι ας ειμαστε με τους νικητες
Oct 17 21:01:39
Lobito_VJ23
ρε συ λαμί, το τι *είναι* το χρήμα είναι παλιά διαφωνία
Oct 17 21:01:41
waste
που γιαυτον ειναι οι αμερικανοι
Oct 17 21:01:54
L_ami
πραγματι λομπ
Oct 17 21:02:17
Lobito_VJ23
δεν γίνεται να είσαι με τους νικητές εκτός κι αν είσαι πχ ο μάηκ
Oct 17 21:02:25
Lobito_VJ23
δλδ είσαι physically με τους νικητές
Oct 17 21:02:44
Lobito_VJ23
καθώς οι αμερικάνοι δεν είναι τπτ γαλαντόμοι νικητές
Oct 17 21:02:52
waste
δεν ξερεις τη θεση του στον κοσμο
Oct 17 21:02:53
paka3d
ο μάικλ εκ των πραγμάτων θα είναι με τους νικητές, wasp μορφωμένος
Oct 17 21:03:08
Lobito_VJ23
την ξέρεις εσύ τέκη;
Oct 17 21:03:08
waste
εδω ο σπυκ μας κρυβεται συνεχως και τωρα λεει οτι δεν μενει στην utah παροτι μπαινει απο εκει :)
Oct 17 21:03:17
waste
οχι λομπ δεν με ενδιαφερει κιολας :)
Oct 17 21:03:29
paka3d
έχει vpn?
Oct 17 21:03:39
Lobito_VJ23
Spyk ντροπή κι ελληνικό επαρχιωτισμός να μην μας λες δουλειά-εισόδημα
Oct 17 21:03:45
waste
vpn που να μπαινει απο μια συγκεκριμενη IP χμμμμ
Oct 17 21:03:54
waste
μπορει αλλα περιεργο να το κανει :)
Oct 17 21:04:16
waste
αλλα δεν θελει να μας πει ντρεπεται και ειναι σεβαστο (θα τον δουλεψουμε λιγακι κι αυτο ειναι)
Oct 17 21:04:19
paka3d
εντάξει mr. admin μια ιδέα είπαμε.
Oct 17 21:04:54
waste
λοιπον σας εχω πει το μεγαλυτερο μου φοβο αυτον τον καιρο?
Oct 17 21:05:12
Lobito_VJ23
να μην γαμάς ελεύθερα
Oct 17 21:05:21
paka3d
θα σου στείλει friend request ο κούλης??
Oct 17 21:05:42
waste
στα πλαισια που δεν μας εχουν βαλει μετρητη στο κρεβατι ακομα αυτο δεν το φοβαμαι λομπ
Oct 17 21:05:43
Lobito_VJ23
να πρέπει να γίνεις γρανάζι σε ένα παράλογο σύστημα
Oct 17 21:05:57
reznor
ο λαμπρος μου φαινεται σαν: και αν ποτε τα αλλαζα παλι φουντουνια θα παιρνα
Oct 17 21:05:58
waste
ουτε αυτο το φοβαμαι λομπ, το αντιμετωπισα μικρος
Oct 17 21:06:09
waste
ναι ρεζ αλλα ειναι αυτο που λεει ο φραν
Oct 17 21:06:10
Lobito_VJ23
πως;
Oct 17 21:06:18
waste
δεν θελει να ακυρωσει την πορεια του
Oct 17 21:06:29
Lobito_VJ23
μικροπρεπές imo
Oct 17 21:06:41
waste
οι περισσοτεροι το κανουν λομπ
Oct 17 21:06:55
waste
και συνηθως σου λενε και σλαβα ουκραινα
Oct 17 21:06:58
waste
κανοντας το
Oct 17 21:07:02
Lobito_VJ23
ναι το γνωρίζω γι'αυτό κι εγώ έχω τέτοια αυτοκαταστροφική θέση
Oct 17 21:07:34
waste
λοιπον φυγετε απο το irc κι ελατε σε 10 λεπτα :)
Oct 17 21:07:43
waste
αλλιως δεν φταιω εγω αν δεν κοιμηθειτε το βραδυ
Oct 17 21:07:50
L_ami
χμμ ειναι παραπανω απο εκλογικευση νομιζω
Oct 17 21:08:07
Lobito_VJ23
https://www.youtube.com/watch?v=WflDDOFxYgs
Oct 17 21:08:09
poplar
ωχ έρχονται τα ζομπι
Oct 17 21:08:29
waste
το προβλημα αυτη τη στιγμη ειναι οτι η ευρωπη απο τη στιγμη που εχει skin in the game για πρωτη φορα θα πρεπει να πληρωσει το σλαβα ουκραινα με αποβιομηχανιση
Oct 17 21:08:48
paka3d
θα το δούμε αυτό, νομίζω καραμπόλες έρχονται
Oct 17 21:08:54
waste
και μεχρι και το τελειο αμερικανακι ο χαμπεκ αναγκαστηκε να πει οτι οι φιλοι μας μας πουλανε το αεριο πολυ ακριβα
Oct 17 21:09:05
Lobito_VJ23
εμένα ο μεγαλύτερος μου φόβος είναι μην τρελλαθώ, νομίζω έφτασα κοντά και είναι η μόνη φορά που φοβήθηκα αληθινά
Oct 17 21:09:11
waste
με λιγα λογια πρεπει να προβατα να ξαναμπουν στο μαγαζι
Oct 17 21:09:46
waste
και τα αστρα εχουν συγκλινει σε μια μικρη πυρηνικη επιθεση
Oct 17 21:09:49
L_ami
ριξτε μια ματια σ αυτην εδω http://dialogow.blogspot.com/2022/10/148-106-23-17-2-232-49.html
Oct 17 21:09:57
waste
φυσικα εναντιων της ουκρανις
Oct 17 21:10:03
waste
για να κατηγορησουν τους ρωσους
Oct 17 21:10:24
poplar
ναι, δεν έχουν αρκετά να κατηγορήσουν τους ρώσους ήδη
Oct 17 21:10:39
waste
εδω και μερικες βδομαδες η δυση επισημως τραβαει συνεχως τη μπετονια με τη χρηση πυρηνικων
Oct 17 21:11:08
waste
και την ιδια στιγμη στη γερμανια κυβερνα ο σολτς
Oct 17 21:11:20
waste
στη βρετανια η τρας και στο αμερικα το ζομπι
Oct 17 21:11:36
waste
με λιγα λογια δεν υπαρχει κανεις που ευκολα θα πει ΩΠΑ
Oct 17 21:11:50
waste
ο μονος που το ειπε αν το ακουσατε ηταν ο μακρον κι ακομα τρωει ξυλο
Oct 17 21:12:20
reznor
 και ο πουτιν θα αναγκαστει να απαντησει?
Oct 17 21:12:25
poplar
μόνο που μετα το νοέμβριο το κονγκρέσο θα είναι ρεπουμπλικανικο
Oct 17 21:12:26
merovingian1
το ακούσαμε, αλλά ήδη το σκοινί τραβιέται με τους αγωγούς και την γέφυρα
Oct 17 21:12:26
waste
δεν εχει σημασια
Oct 17 21:12:59
waste
επικοινωνιακα κανεις εκτος της δυσης δεν θα τους πιστεψει, αλλα αυτοι θα εχουν τραβηξει τα προβατα στο μαντρι. Εδω δεν κολωσαν να κατηγορησουν τους ρωσους για τους αγωγους
Oct 17 21:13:01
merovingian1
ο φόβος του τέκη είναι ότι δεν θα προλάβει
Oct 17 21:13:31
waste
οποτε δεν υπαρχει κατι που δεν θεωρουν οτι επικοινωνιακα μπορουν να το διαχειριστουν
Oct 17 21:13:47
waste
ο φοβος μου οτι δεν θα προλαβω ειναι ανεξαρτητος μερο
Oct 17 21:13:57
merovingian1
ένα πουλάκι μου είπε ότι στην Γερμανία έχει διαδηλώσεις, ισχύει;
Oct 17 21:14:11
waste
η γερμανια δεν εχει ποτε διαδηλωσεις :)
Oct 17 21:14:31
waste
ή μαλλον έχει όπως είχε και η ελλαδα του 2006
Oct 17 21:15:05
paka3d
τουριστικές δλδ, κατώτατος μισθός και δημόσιο
Oct 17 21:15:12
merovingian1
ναι, αυτό ήταν το ενδιαφέρον στην πληροφορία, και αν ισχύει/ίσχυε, δεν κολλάει στο ότι είναι σίγουροι για την επικοινωνιακή διαχείριση
Oct 17 21:15:28
pikapa
διακοπτω τη σιωπη μου το σεναριοι του τεκι ναι ειναι να το φοβασαι - χοντρο αλλα καποια γερη λουμπινια θα γινει σιγουρα
Oct 17 21:15:30
CeCeZnia16
Paka3d
Oct 17 21:15:35
waste
paka3d: οχι εχει και τους κατιμαδες, αλλα αυτοι καταλαβαινεις δεν ειναι ευπρεπεις :)
Oct 17 21:15:35
so_what
Κίνα, Ινδία, Σερβία και τα Στανς εκκενωσαν πρεσβείες και πολίτες. Έρχεται shock and awe.
Oct 17 21:15:47
CeCeZnia16
Γιατί μαλώνεις με τους Michael?
Oct 17 21:15:56
reznor
μηπως ειναι ομως πιο συμπηκνωμενος ο χρονος τωρα πια και το 2006 γινεται 2011 σε χρονο γρηγορο?
Oct 17 21:16:04
Lobito_VJ23
να σπάσει το πυρηνικό ταμπού
Oct 17 21:16:37
waste
reznor: θα πρέπει να υπαρχει απαντηση και αιτημα και δεν υπαρχουν πολιτικες δυναμεις στη γερμανια οπως φυσικα και αλλου
Oct 17 21:16:38
merovingian1
εγώ πιστεύω ότι μετά το μπαμ στους αγωγούς η Γερμανία πέρασε στο 2011
Oct 17 21:17:11
waste
δεν υπαρχει αυτο που λες μερο
Oct 17 21:17:13
CeCeZnia16
Ποια είναι η working hypothesis μας;
Oct 17 21:17:22
Lobito_VJ23
τέκη έχει νόημα αν το πυρηνικό ταμπού θα σπάσει πριν ή μετά τον ρωσικό χειμώνα;
Oct 17 21:17:28
waste
οι περισσοτεροι δεν θελουν καν να πιστεψουν
Oct 17 21:17:33
paka3d
σεζν, δεν μαλών με τους μάικλ. ο ένας μαικλ είναι φίλος μου. ο άλλος που αναφέρεσαι επρεπε να απαντηθεί
Oct 17 21:17:38
waste
οτι κατι κακο θα συμβει, λιγο φοβουνται κλπ κλπ
Oct 17 21:17:41
merovingian1
ούτε και το 2011 θέλαμε να πιστέψουμε
Oct 17 21:17:47
Lobito_VJ23
γιατί κάποιοι λένε οι ρώσοι περιμένουν τον χειμώνα για να ξεμπερδέψουν με τους γιωργάκηδες...κάπως
Oct 17 21:17:50
waste
ε οχι το 2011 εγιναν οι πλατιες
Oct 17 21:18:35
CeCeZnia16
(Ναι για τους νέους λέω. Ανησυχητικό για τον Λάμπρο ότι μαλωσες μαζί του)
Oct 17 21:19:10
paka3d
συγγνώμη, αλλά προσωπικά δεν μαλώνω, απαντώ με επιχειρήματα
Oct 17 21:19:14
Lobito_VJ23
paka αν είναι φίλος σου να του πεις να μπει εδώ να υπερασπιστεί τον ελεύθερο δημοκρατικό κόσμο
Oct 17 21:19:49
merovingian1
μπορεί, αλλά μέχρι και το 11 πιστεύαμε ότι ο ΓΑΠ ήταν το πρόβλημα και ότι με άλλους θα επανέλθουμε
Oct 17 21:20:06
waste
ναι δεν εχουν φτασει καν σε αυτο το σημειο
Oct 17 21:20:09
Lobito_VJ23
το 2011 μέρο οι έλληνες είχαν φάει μνημόνιο, το 2010 που το ψήφιζαν κάναν τομόκο
Oct 17 21:20:11
merovingian1
δηλαδή και μετά συνεχίσαμε να πιστεύουμε, σαν το Άουσβιτς ένα πράγμα
Oct 17 21:20:13
waste
δεν υπαρχει κατι αλλο απο τους σημερινους :)
Oct 17 21:20:14
paka3d
είναι ενήλικας λομπ, δεν θα του πω εγώ τι να κάνει.
Oct 17 21:20:49
waste
δηλαδη οι μονοι που θα μπορουσαν εστω ως θεωρητικη πιθανοτητα να τα βρουν με τους ρωσους ειναι τα μονα κομματα που ειναι εκτος συναινεσης
Oct 17 21:20:53
Lobito_VJ23
λολ ρε πάκα, οι επιστήμονες δεν μας λένε 3 χρόνια τώρα τι να κάνουμε;
Oct 17 21:20:55
waste
αλλα οχι και ριζοσπαστικα
Oct 17 21:20:58
waste
απο μονα τους
Oct 17 21:21:03
waste
το die linke και το AfD
Oct 17 21:21:10
merovingian1
λίγο άσχετο, αλλά σκεφτόμουν αυτές τις μέρες την λογική του τέκη "όταν τα πράγματα γίνουν σκατά θα φύγω"
Oct 17 21:21:19
Lobito_VJ23
σόρρυ τέκη θεωρείς πως το λίνκε είναι λιγότερο σύριζας;
Oct 17 21:21:21
merovingian1
αλλά κατά βάση τα πράγματα είναι ήδη σκατά
Oct 17 21:21:44
waste
Lobito_VJ23: ε οχι αλλα στον επισημο λογο του δεν ειναι αντιρωσικο
Oct 17 21:21:56
waste
δεν λεω οτι θα κανουν κατι, αλλα οτι εχουν την θεωρητικη διαθεση
Oct 17 21:22:06
Lobito_VJ23
ή πως οι afdάδες έχουν κάποια καπατσοσύνη;
Oct 17 21:22:18
waste
merovingian1: ειναι ενδιαφερουσα η θεση σου, αλλα θα στην απαντησω αργοτερα
Oct 17 21:22:27
waste
καθολου. σπιν οφ του cdu ειναι
Oct 17 21:22:32
Lobito_VJ23
γιατί οι afdάδες πέραν από το "ο βασιλιάς είναι γυμνός" δεν έχουν τπτ άλλο κατ'εμέ
Oct 17 21:23:54
waste
γιαυτο μιλησα για τη θεωρητικη ικανοτητα
Oct 17 21:24:12
waste
οποτε το να πιστευει ο πουτιν πραγματικα οτι θα ερθουν γονατιστοι καποιοι ειναι λιγο ουτοπικο :)
Oct 17 21:24:24
waste
το δυτικο μετωπο ειναι εξαιρετικα συμπαγες πολιτικα μιλωντας
Oct 17 21:24:25
reznor
και αυτο ειναι κατι λομπ οταν οι υπολοιποι απλως λενε μπιζνες εσ γιουζιουαλ
Oct 17 21:24:52
waste
ναι ρεζ αλλα απευθυνονται στους ανατολικους κατιμαδες κυριως που παντα ηξεραν οτι το μαγαζι ειναι σκατα :)
Oct 17 21:25:03
CeCeZnia16
Δεν είναι και τόσο συμπαγές
Oct 17 21:25:03
waste
διοτι το εζησαν στο πετσι τους :)
Oct 17 21:25:07
merovingian1
οι αγωγοί έκαναν μπουμ ακριβώς για να μην μπορούν να επιστρέψουν οι γερμανοί στους ρώσους
Oct 17 21:25:18
waste
δεν ειναι τεχνικο το ζητημα μερο
Oct 17 21:25:25
Lobito_VJ23
όχι γονατιστοί αλλά πως θα ανοίξει ένα εσωτερικό μέτωπο που θα τους κάνει εσωστρεφείς
Oct 17 21:25:39
waste
αντι για τωρα που ειναι εξωστρεφεις λολ λολ ;)
Oct 17 21:26:10
Lobito_VJ23
ε ναι εξάγουν τόσα όπλα στην Ουκρανία
Oct 17 21:26:16
waste
οι γερμανοι οχι :)
Oct 17 21:26:26
waste
βαζουν τους αλλους να τα εξαγουν και τους ταζουν αντικατασταση :)
Oct 17 21:26:34
waste
οπως τους ελληνες τους πολωνους τους τσεχους κλπ
Oct 17 21:26:41
merovingian1
δεν ξέρω τι ορίζεται σαν τεχνικό ζήτημα αλλά για μας τους απ'έξω ήταν σαφές, δεν θα αφήσουν οι ΗΠΑ να επιστρέψει η ειρήνη στην Ευρώπη
Oct 17 21:27:00
waste
οι πολωνοι τσιτωσαν οταν οι γερμανοι τους εταξαν τα μισα τανκ απο αυτα που εδωσαν ;)
Oct 17 21:27:08
CeCeZnia16
Και το εμβολιαστικο μέτωπο συμπαγεστστο φαινόταν και κατέρρευσε ολοκληρωτικά μέσα σένα χρονο
Oct 17 21:27:08
waste
με την δικαιολογια οτι ειναι ακριβοτερα λολ :)
Oct 17 21:27:17
waste
τιποτα δεν κατερρευσε
Oct 17 21:27:33
waste
απλα σταματησαν το μαρκετινγκ :)
Oct 17 21:27:51
merovingian1
σεζν έχεις καταλάβει πόσο μειονότητα είσαι; εννοώ που ανήκεις στους "πλήρως ανεμβολίαστους"
Oct 17 21:27:56
merovingian1
(αν ανήκεις ακόμα)
Oct 17 21:28:03
waste
30% πανω κατω μερο
Oct 17 21:28:12
merovingian1
μαζί με τα παιδιά τέκη
Oct 17 21:28:13
waste
οχι ακριβως πολυ μικρη μειονοτητα
Oct 17 21:28:30
merovingian1
στους ενήλικες αυτό πρέπει να είναι 10-15%
Oct 17 21:28:37
waste
μπορει αναλογα τη χωρα
Oct 17 21:28:39
CeCeZnia16
Αντίστοιχα και η λιμπεραλ δυστοπία έτοιμη για εκπαραθύρωση είναι . Ναι μετά θαρθουν οι συριζομελονηδες οπότε δεν θα γίνει και επανάστα. Αλλά καταρχάς τα ψωμιά του λιμπεραλικου μονομπλοκ
Oct 17 21:28:39
CeCeZnia16
τελειώνουν
Oct 17 21:29:02
waste
ας το δουμε πρωτα να συμβαινει
Oct 17 21:29:08
waste
πριν το βαφτισουμε
Oct 17 21:29:36
waste
ειναι λιγο σαν τα συριζακια που περιμενουν να πεσει ο κουλης μονος του επειδη τον πνιγουν τα σκανδαλα :)
Oct 17 21:29:47
CeCeZnia16
Ε όλη αυτή η μονομπλοκοτητα
Oct 17 21:29:51
CeCeZnia16
Δείγμα αδυναμίας είναι
Oct 17 21:30:18
CeCeZnia16
Αλλιώς θα αφήνανε και όλα τα ψευτολουλουδα των καλωνε εποχωνε να ανθίσουν
Oct 17 21:30:20
waste
βρε και το πνιξιμο της κουμουνας δειγμα αδυναμιας ηταν αλλα δεν εχει σημασια επιβιωσαν ;)
Oct 17 21:30:23
merovingian1
γιατί, πότε έπεσε μόνη της μια κυβέρνηση;
Oct 17 21:30:44
waste
μην το λες σε εμενα μερο, εσυ ελεγες οτι θα επεφτε ο κουλης αν το ηθελε η πρεσβεια
Oct 17 21:30:47
CeCeZnia16
Άλλο κουμουνα αλλά φιλονατοικες μελονιδες και λεπενιδες
Oct 17 21:31:01
merovingian1
ναι, αν το ήθελε η πρεσβεία, όχι μόνη της
Oct 17 21:31:55
waste
τι θα κανει η μελονη cezn?
Oct 17 21:31:59
merovingian1
εδώ δεν αφήνει καν την ΝΔ να αντικαταστήσει τον Κούλη με άλλον, όπως θα ήταν το προφανές τόσο καιρό τώρα
Oct 17 21:32:46
Lobito_VJ23
τέκη υπάρχουν αντινατοϊκά κοινοβουλευτικά κόμματα στην δύση πέραν του ΚΚΕ;
Oct 17 21:32:57
waste
καλη ερωτηση :)
Oct 17 21:33:13
waste
θα υπαρχουν καπου , αλλα θα ειναι τυπου κκε :)
Oct 17 21:33:21
DutchMountains
η ανταρσυα ρε λομπ ;_)
Oct 17 21:33:29
Lobito_VJ23
κοινοβουλευτικά είπα
Oct 17 21:33:36
Lobito_VJ23
να μπαίνουν
Oct 17 21:34:04
waste
γενικα οπως βλέπουμε και απο το ευρωκοινοβουλιο τα αμερικανα το εχουν καταλαβει ολο το μαγαζι :)
Oct 17 21:34:08
waste
πολιτικα μιλωντας
Oct 17 21:34:25
Lobito_VJ23
υπάρχει αντινατοϊκή διάθεση μετρήσιμη; γιατί οι σκανδιναβοί εμένα με δείχνουν πως ο τέκης έχει βάσιμους φόβους
Oct 17 21:34:35
merovingian1
γιατί το ΚΚΕ είναι αντινατοϊκό; χα
Oct 17 21:34:52
waste
οι σκανδιναβοι δεν ηταν ποτε αντι-νατοικοι μην το μπλεκουμε
Oct 17 21:34:55
Lobito_VJ23
άσε ρε μικροαστέ μέροβ που δεν βρίσκεις κοστουμάκι στα μέτρα σου
Oct 17 21:35:19
Lobito_VJ23
τέκη το ουδετερόφιλοι and proud of it
Oct 17 21:35:23
waste
οι φιλανδοι ηταν "ουδετεροι" με τον ιδιο τρόπο που ηταν και οι αυστριακοι
Oct 17 21:35:26
Lobito_VJ23
το έκαναν sieg heil
Oct 17 21:35:40
DutchMountains
δεν ξερω πως θα διαχειριστουν ολοι οι "εξουσιάζοντες" διάφορες αποκαλυψεις που θα σκανε σιγα σιγα..
Oct 17 21:35:54
CeCeZnia16
Η Μελονι είναι ενα γερό βήμα προς την ολική διάλυση της εε
Oct 17 21:35:55
Lobito_VJ23
ντατς αν έχεις αποκαλύψεις πες
Oct 17 21:35:56
waste
δηλαδη ανηκουμε εις την δυση αλλα δεν θελουμε να εχουμε κι εναν στοχο στο κεφαλι μας διοτι ζουμε διπλα στα συνορα
Oct 17 21:36:01
Lobito_VJ23
αλλιώς θα σε πούμε πως δεν ήξερες τπτ
Oct 17 21:36:12
waste
CeCeZnia16: τι ειναι αυτο που σε κανει να πιστευεις κατι τετοιο?
Oct 17 21:36:26
Lobito_VJ23
τέκη αυτό αν είναι ειλικρινές είναι αρκετά σοφό όμως
Oct 17 21:36:28
waste
DutchMountains: τι πιστευεις οτι θα σκασει ντατς??
Oct 17 21:36:32
DutchMountains
η πως θα διαχειριστουν κανα θάνατο biden..
Oct 17 21:36:46
merovingian1
αυτό είναι εύκολο
Oct 17 21:36:51
waste
μπα η καμαλα δεν τραβαει :)
Oct 17 21:37:01
Lobito_VJ23
καμάλα 4 president ρε, να βγάλουμε κάνα φράγκο
Oct 17 21:37:02
merovingian1
αλλά πυθία, θύμισέ μου να σου πω μετά
Oct 17 21:37:08
waste
θα τον κρατησουν ζωντανο ακομα και ως 3d animation :)
Oct 17 21:37:16
Lobito_VJ23
λολ
Oct 17 21:37:24
frantan
καμαλα προεδρος κ βαζει αντιπροεδρο χιλαρι
Oct 17 21:37:29
frantan
σεαριο
Oct 17 21:37:44
Lobito_VJ23
χίλαρι, VP4Life
Oct 17 21:37:47
frantan
κ μετα βρισκουν κατι βρωμικο για καμαλα
Oct 17 21:37:50
merovingian1
ούτε το ζόμπι τραβάει αλλά "κυβερνάει", ούτε ο Κούλης τραβάει αλλά "κυβερνάει"
Oct 17 21:37:55
waste
καλα τοτε εχω ριξει την τιμη του σπιτιου εδω 15% το εχω πουλησει αυριο και εχω φυγει :)
Oct 17 21:37:55
frantan
κ τη ριχνουν
Oct 17 21:38:08
frantan
κ γινεται η κιλαρυ προεδραρα
Oct 17 21:38:12
waste
χαχαχα
Oct 17 21:38:18
waste
ενταξει αυτο κι αν ειναι εφιαλτης
Oct 17 21:38:20
DutchMountains
αν ήξερα τι θα σκάσει.. θα το είχα σκάσει ήδη ρε.. απλα ευνοούν τα άστρα.. και ενδεχομενως κατι τέτοιο να οδηγήσει και σε black swans..
Oct 17 21:38:29
Lobito_VJ23
nukilary
Oct 17 21:38:46
paka3d
δώστο ρε ραντιέρη
Oct 17 21:39:03
waste
θελω πακα αλλα μολις το εβγαλα στην πιατσα γιατι να ριξω απο τωρα την τιμη?? :)
Oct 17 21:39:14
merovingian1
για να ψάχνει να το καλοπουλήσει δεν βιάζεται αρκετά να φύγει
Oct 17 21:39:33
CeCeZnia16
Μαζεύονται πολλοί που οκ δεν είναι έτοιμοι για επανάσταση αλλά είναι συγκρατημένα θετικοί στην διάλυση των πυλώνων της ΕΕ
Oct 17 21:39:46
Lobito_VJ23
οπότε τέκη, αυστριακοί γιατί διατηρούν τη σοφία να ξένε πως τα νταηλίκια κάνουν κακό στην μπίζνα και οι σκανδιναβοί έγιναν ηθικιστές;
Oct 17 21:39:58
waste
η μελονη δεν εχει δειξει ακομα να ειναι ενας απο αυτους cezn
Oct 17 21:40:05
waste
οταν το δειξει το ξανασυζηταμε
Oct 17 21:40:20
gaganos
καλησπερα
Oct 17 21:40:24
merovingian1
Σεζν έχεις διαβάσει που η Μελόνι ήταν υπέρ των εμβολιασμών;
Oct 17 21:40:29
waste
πρωτα απολα δεν ειναι οι σκανδιναυοι, ειναι οι φιλανδοι
Oct 17 21:40:37
waste
και ξερουμε τι συνεβη με τους φιλανδους
Oct 17 21:40:54
Lobito_VJ23
είναι και οι Σουηδοί
Oct 17 21:40:54
waste
εχουν γαμω τα ινστα γκομενακια για πρωθυπουργο
Oct 17 21:41:02
waste
οι σουηδοι ειναι παλια ιστορια
Oct 17 21:41:06
waste
σας τα εχω γραψει
Oct 17 21:41:22
Lobito_VJ23
όχι πολύ παλιά, εκτός κι αν θεωρείς παλιά τα 90ς
Oct 17 21:41:32
waste
ναι ειναι 25 χρονων ιστορια
Oct 17 21:41:41
waste
αντε 20
Oct 17 21:41:45
DutchMountains
αρκει που το κλιμα "επιδεινώνεται" πάντως και όλο και περισσότεροι περιμένουν να γίνει κατι.. που θα τους βγάλει στους δρόμους..
Oct 17 21:41:46
waste
karl bild
Oct 17 21:42:25
waste
DutchMountains: μπορει να τους βγαλει στους δρομους τα πυρηνικα που θα ριξουν οι ρωσοι στην ουκρανια "γιατι χανουν"
Oct 17 21:42:53
DutchMountains
μπορει, ολα ειναι πιθανα
Oct 17 21:43:09
CeCeZnia16
Λίγους μήνες ή 2 χρονια κατενατσιο θέλει η Μελονι να γυρίσουν τα κοζια στην Αμερική
Oct 17 21:43:12
CeCeZnia16
Ή οκ 4 για να γυρίσουν στη Γαλλία αλλά εκεί πάει μακρυά το πράγμα
Oct 17 21:43:43
CeCeZnia16
Οοο καλωστον
Oct 17 21:43:43
merovingian1
η Μελόνι που ήταν υπέρ των εμβολιασμών και τώρα ξαφνικά το ξέχασε;
Oct 17 21:43:44
DutchMountains
οι αμερικανοι παντως στα βιντεάκια τους τα ενημερωτικα λένε.. μέσα μπλισ σκάσει.. και μακρυα απο τα παράθυρα.. (καραλολ..)
Oct 17 21:43:46
waste
ωραια μεχρι να γυρισουν τα κοζια και να γυρισει κι αυτη δεν εχει νοημα να το συζηταμε ετσι δεν ειναι ?? :)
Oct 17 21:44:03
CeCeZnia16
Διαγωνισμό προφητειών κάνουμε
Oct 17 21:44:08
waste
DutchMountains: στη γερμανια εχουν καλυτερες συμβουλες
Oct 17 21:44:11
CeCeZnia16
Οπότε πέταξα μια και εγώ
Oct 17 21:44:23
merovingian1
ο ντατς είναι καλύτερος στις προφητείες
Oct 17 21:44:31
waste
θα σας δωσουμε ταμπλετες λες και παιζετε fallout και σας συμβουλεύουμε να κανετε διαλογισμο :)
Oct 17 21:44:35
CeCeZnia16
Ο λόγος στον mustafas_apsekas (τι αψεκας ρε με 3 δόσεις)
Oct 17 21:45:57
niknight
Τι ταμπλέτες... και εγκλεισμός κατ' οίκον θα επιβληθεί και θα μας πούνε τρώτε κατσαρίδες γιατί αντέχουν την μόλυνση και μετρητής στο κρεβάτι θα τοποθετηθεί.
Oct 17 21:46:24
frantan
εχετε γινει ολοι doomers εδω μεσα
Oct 17 21:46:42
merovingian1
DutchMountains για δες εδώ: https://www.euractiv.com/section/all/short_news/finnish-households-urged-to-hoard-cash-in-case-of-disruptions/
Oct 17 21:46:49
melville
Καλησπέρα όποτε βαρεθείτε να πουμε για λογοτεχνία τίποτα; ή εστω gender and identity politics?
Oct 17 21:47:09
DutchMountains
ε δεν εκατσε καλα σε όλους η τελευταια διετία φραν για να ειναι στη ρελη χαρα ;)
Oct 17 21:47:25
Lobito_VJ23
να αγοράσουμε μετοχές ιωδίου
Oct 17 21:47:40
niknight
Μια απορία αν μπορώ: Αυτό εδώ https://twitter.com/abhishek_tri/status/1581242514475884545 αληθεύει ή είναι μούφα, φέικ, ψέμα;
Oct 17 21:48:06
waste
λολ
Oct 17 21:48:11
frantan
αληθεια ειναι η απειλη
Oct 17 21:48:14
DutchMountains
πσσσ μερ.. αυτος διαβαζει τα λογκσ μας ρε.. ;)
Oct 17 21:48:17
frantan
ποσο επιασε δεν ξερω
Oct 17 21:48:54
merovingian1
ντατς, αυτό με προβλημάτισε και μένα
Oct 17 21:48:57
poplar
https://www.japantimes.co.jp/news/2022/10/17/business/economy-business/china-gdp-data-release-delay/
Oct 17 21:49:18
waste
ειναι οπυ εχασαν τοσο GDP απο τους αμερικανους που παραιτηθηκαν :)
Oct 17 21:49:57
dimitsos
niknight: https://nitter.net/jordanschnyc/status/1580889341265469440 https://www.patreon.com/posts/open-to-all-73321945 https://foreignpolicy.com/2022/10/12/biden-china-semiconductor-chips-exports-decouple/
Oct 17 21:50:08
waste
ενας ινδος γραφει ενα τουιτ για το πως καταρρει η αγορα ημι-αγωγων στην κινα :)
Oct 17 21:50:10
niknight
Υποτίθεται ότι φτιάξαμε ιντερνετ και δίκτυα και ασύρματα και συρματένια με μπακάπ και τζατζίκι από όλα, για να μην έχουμε disruptions και τελικά όλοι λένε πάρτε ατομικά μέτρα.
Oct 17 21:50:52
waste
10 χιλιαδες re-tweet αργοτερα γινεται ειδηση :)
Oct 17 21:51:12
waste
αν βγουν αυριο οι κινεζοι να διαψευσουν θα αποτελεσει επιβεβαιωση :)
Oct 17 21:51:14
waste
κλπ κλπ
Oct 17 21:51:23
gaganos
σιγουρα ειναι φουσκωμενο - αν δεν ειναι και τελειως πιπα
Oct 17 21:51:39
DutchMountains
οπως με το πραξικόπημα που ειναι ο Ξι υπο περιορισμο..
Oct 17 21:51:46
waste
μονο το spin να διαβασεις δεν χρειαζεται να πας παραπερα
Oct 17 21:51:57
gaganos
οι ινδοι κανουνε καριερα τρολ μου φαινεται
Oct 17 21:52:06
waste
ο dimitsos εβαλε κι εναν που το εκανε πιο δραματικο
Oct 17 21:52:13
CeCeZnia
Η Μελονι Λεπέν, Νικ κλπ είναι όλοι αυτοί που όταν φτάσει η στιγμή να σώσουν ξανά την ΕΕ με Τσο και Λο όπως το 11 θα πουν ποιος τρέχει με τα ψηλοτάκουνα. Ας γυρίσουμε στα κράτη μας καλύτερα
Oct 17 21:52:22
waste
Every American executive and engineer working in China’s semiconductor manufacturing industry resigned yesterday, paralyzing Chinese manufacturing overnight.
Oct 17 21:52:22
waste
One round of sanctions from Biden did more damage than all four years of performative sanctioning under Trump
Oct 17 21:52:27
CeCeZnia
Βοξ*
Oct 17 21:53:01
gaganos
ωραιοι οι ντεμοκρατς - εχουν οραμα ρε παιδι μου.
Oct 17 21:53:15
waste
his is what annihilation looks like: China’s semiconductor manufacturing industry was reduced to zero overnight. Complete collapse. No chance of survival
Oct 17 21:53:40
Lobito_VJ23
no chance of survival θα φορεθεί πολύ
Oct 17 21:53:44
gaganos
και ολα αυτα ο μπαϊντεν με μια κινηση
Oct 17 21:53:52
CeCeZnia
Πάλι πραξικόπημα στον ξι;
Oct 17 21:53:52
waste
παλι γαμησε προεκλογικα ο μπαιντεν λολ
Oct 17 21:54:09
DutchMountains
ποσοι αμερικάνοι ειναι στο semiconductor industry της κίνας.. και πόσοι κινέζοι στα αμερικάνικα?
Oct 17 21:54:21
waste
ASML, one of the world's most important semiconductor toolmakers, told U.S. employees to stop servicing Chinese customers, as Washington's latest export restrictions begin to hit the global chip industry
Oct 17 21:54:26
gaganos
ειναι ν απορεις ποιος χαζος ψηφισε τον τραμπ (καλος μαλακας κ του λογου του)
Oct 17 21:54:26
CeCeZnia
Αυτό το σεμικοντακτορ
Oct 17 21:54:40
Lobito_VJ23
ντατς όπως θα σε πει ο μάηκ κι ο μουσταφάς, οι κινέζοι που είναι στα αμερικάνικα είναι γενίτσαροι
Oct 17 21:54:42
waste
κι εντελως τυχαια και οι δυο ασχολουνται βασικα με την ASML ως case study για την αποδειξη του τι λενε :)
Oct 17 21:55:00
CeCeZnia
Γιατί είναι τόσο δύσκολο να το αντικαταστήσουν τα κινέζα
Oct 17 21:55:27
gaganos
αν ειχε γινει κατι τετοιο θα ηταν πρωτη μουρη στο hacker news
Oct 17 21:55:38
gaganos
ουτε ως κλανια δεν επαιξε
Oct 17 21:55:58
gaganos
και οσο για το ντεκαπλινγκ καλη τυχη
Oct 17 21:56:05
gaganos
σε ημιαγωγους
Oct 17 21:56:28
DutchMountains
εν τω μεταξύ η ASML ιναι ολλανδική..
Oct 17 21:56:46
waste
ειναι το μεγαλο πουλεν :)
Oct 17 21:56:52
waste
χρονια τωρα τη λιβανιζουν :)
Oct 17 21:57:08
CeCeZnia
Επιπέδου Τέσλα;
Oct 17 21:57:10
waste
οτι αν κοψουμε αυτους οι υπολοιποι καηκαν :)
Oct 17 21:57:21
waste
οχι αυτοι εχουν ενα πραγματικο μονοπωλειο
Oct 17 21:57:39
waste
αλλα ειναι τοσο μονοπωλειο οσο η κινα εχει μονοπωλειο στις σπανιες γαιες
Oct 17 21:58:09
waste
δηλαδη στην αγορα αυτη δεν υπαρχει αλλος παικτης διοτι ειναι μικρη και συγκεκριμενη
Oct 17 21:58:33
waste
οχι επειδη δεν υπαρχουν αλλου σπανιες γαιες :)
Oct 17 21:58:49
waste
αλλα μακαρι η προεκλογικη εκστρατεια μπαιντεν να μεινει σε κατι τετοια
Oct 17 21:59:14
CeCeZnia
Πότε θα γίνει κόκκινη όλη η Αμερική;
Oct 17 21:59:21
gaganos
να κουνησουν λιγο το κεφαλι τους και να πουνε (οι δυτικοι) "ενταξει, πρωτη μουρη στο καβουρι δε θα μαστε αλλα με globalization και παλι θα ειμαστε πολυ καλυτερα απ οτι με trade ή κανονικα wars" - παιζει?
Oct 17 21:59:52
waste
ποιος θα το κουνησει?
Oct 17 21:59:58
gaganos
οι ιδιοι
Oct 17 22:00:01
waste
ποιος
Oct 17 22:00:06
CeCeZnia
Οι μελονιδες!
Oct 17 22:00:13
gaganos
απο δω μερια οι νταβοσηδες
Oct 17 22:00:14
waste
ας το κουνησουν πρωτα
Oct 17 22:00:30
Spyked
τι σοκ διαβαζω
Oct 17 22:00:32
gaganos
απο κει οι φραξιες που σκεφτονται λιγο ακομα
Oct 17 22:00:47
Spyked
https://www.ft.com/content/d31fbbd6-8325-43b7-94e4-29101cfe6045
Oct 17 22:00:54
waste
επιμενω εγω ας το κουνησουν λιγο πρωτα και μετα το συζηταμε κι εμεις εδω
Oct 17 22:00:59
gaganos
ξερω και γω ποιος - αυτοι οι μαλακες που εχουνε 10 συμβουλους ο καθενας
Oct 17 22:01:07
CeCeZnia
Λολ
Oct 17 22:01:11
waste
αλλα μεχρι στιγμης ειναι η ελπιδα σας μονο οτι αποκλειεται να πανε τοσο σκατα τα πραγματα
Oct 17 22:01:18
gaganos
ναι - ρωταω αμα βλεπετε κανενα ψηγμα λογικης
Oct 17 22:01:19
CeCeZnia
Δεν είναι σύμβουλοι αυτοι
Oct 17 22:01:35
Spyked
αλλαζω αποψη γρηγορα ως το ποσο σκατα μπορει να πανε
Oct 17 22:02:28
waste
και νομιζω ηρθε η ωρα να απαντησω στον μερο για το σχολιο του πριν μια ωρα
Oct 17 22:03:20
waste
η εμπειρια με την κορωνα μας εδειξε σε ολους μας (σε οσους τουλαχιστον δεν τους αρεσει να κοροιδευουν τον εαυτο τους), οτι η δυνατοτητα των ανθρωπων να εκλογικευσουν μια σκατοκατασταση ειναι τεραστια και πολυ ελαστικη
Oct 17 22:03:47
waste
γιαυτο και αρχισαν πολυ να με ενδιαφερουν η γραφειοκραιτκη διαχειρηση των εβραικων γκετο στην πολωνια απο τους γερμανους
Oct 17 22:04:23
Spyked
ε κοίτα αν γινουν blackoutς δεν μαζεύεται
Oct 17 22:04:40
waste
ο λόγος που θέλω λοιπον την διεξοδο μου στην παταγωνια, ειναι ακριβως διοτι δεν θελω να μπω κι εγω σε αυτη την εκλογικευση
Oct 17 22:04:40
Spyked
δεν εχει κατι να πεις, απλα σκατα
Oct 17 22:04:44
DutchMountains
βρηκες ακρη σε αυτο waste?
Oct 17 22:04:57
waste
σε ποιο απολα dutch?
Oct 17 22:05:23
waste
και θεωρω οτι αν δεν εχω ενα στοπ καπου, οπως κι ολοι μας με την κορωνα θα μπω κι εγω στην εκλογικευση
Oct 17 22:05:33
DutchMountains
στη διαχειριση των γκετο.. θυμάμαι το ψαχνες πριν μηνες..
Oct 17 22:05:44
waste
ααα ναι βρηκα εναν πολυ καταθλιπτικο τυπο
Oct 17 22:05:55
CeCeZnia
Χαχ σπυκ η 4η αλλαγή υποικ σε 4 μήνες στοίχισε καπως
Oct 17 22:06:01
poplar
η ψέκα είναι το αντίδοτο στην εκλογίκευση, δεν έχεις πρόβλημα
Oct 17 22:06:06
waste
δεν τον εχω προχειρο αν θελεις να καταθλιβεις πες μου να το βρω
Oct 17 22:06:41
DutchMountains
οχι.. περιμενω περιληψη ;)
Oct 17 22:07:10
waste
poplar: εσυ προκειμενου να μην χασεις τη θεση σου στον κοσμο εισαι ετοιμος να πιστεψεις στην ανωτεροτητα της πρωτεινης απο σκουλικια :)
Oct 17 22:07:27
CeCeZnia
 Σαλιγκάρια μια χαρά είναι
Oct 17 22:07:36
waste
ο σπυκ μεχρι το γεναρη θα λεει οτι μερικα μπλακουτ δεν ειναι και τοσο κακα :)
Oct 17 22:07:37
poplar
την πάτησες, δεν έχω θέση στον κόσμο, χεχε
Oct 17 22:07:40
gaganos
soylent green
Oct 17 22:07:49
Lobito_VJ23
εκλογίκευση ζητούν όσοι δεν εκτιμούν τον σουρεαλισμό
Oct 17 22:08:01
Spyked
υποικ ?
Oct 17 22:08:04
waste
μπορει να το κανεις για το βιτσιο τοτε ποπλαρ δεν με πειραζει
Oct 17 22:08:16
poplar
η ψεκα είναι η αντίστοιχη ψυχολογική αντιμετώπιση μιας σκατοκατάστασης
Oct 17 22:08:29
poplar
όπως και η εκλογίκευση
Oct 17 22:08:46
Spyked
χωρις ρευμα δεν εχει εκλογίκευση
Oct 17 22:08:51
waste
η ψεκα ειναι μια σακουλα που μεσα ριχνεις οτι δεν σου αρεσει :)
Oct 17 22:09:01
CeCeZnia
Η ψεκα επειδή δε μπορεί να γίνει κοινωνικά ισχυρή καταλήγει να θυμίζει τους ηττημένους κκηδες ποστ εμφυλίου
Oct 17 22:09:02
merovingian1
ο σουρεαλισμός είναι σαν τα ζόμπι, είναι πολύ διασκεδαστικός όταν τον βλέπουμε κάπου αλλού μακριά μας
Oct 17 22:09:08
CeCeZnia
Διηγωντας τα να κλαις
Oct 17 22:09:09
DutchMountains
εκτος απο ανωτερα είναι και divine θα συμπληρώει ο σπυκ.. ενα κάρο βιβλικοι ερημιτες οχι μονο επιβίωσαν τρωγανταε σκουλήκια και ακρίδες, αλλα έφτασαν και στην αποθέωση..
Oct 17 22:09:28
poplar
η ψέκα έχει πολυ συγκεκριμένα συνομωσιολογικά   χαρακτηριστικά
Oct 17 22:09:35
waste
οχι ποπλαρ δεν εχει :)
Oct 17 22:09:38
poplar
και ατομιστικά
Oct 17 22:10:11
CeCeZnia
E ναι δεν είναι σαν τους φιλάνθρωπους εμβολιαστες
Oct 17 22:10:18
CeCeZnia
Ποιντ ποπλαρ
Oct 17 22:10:22
waste
ειναι μερος του πως τσουβαλιαζεις το , η cia σκοτωσε τον κενεντι και εριξε τους διδυμους πυργους και το οι ναζι εχουν βασεις στη σκοτεινη πλευρα της σεληνη
Oct 17 22:10:31
merovingian1
πόπλαρ τι να κάνουμε, όταν μιλάμε στην κοινωνία και μας διαγράφει ως ψέκες, ε, μετά κι εμείς θα νοιαστούμε για τον κώλο μας
Oct 17 22:10:47
poplar
όλοι συνωμοτούν εναντίον σου, και πρέπει να βρεις τρόπο να ξεφύγεις (πχ να κλειστείς σε ένα καταφύγιο)
Oct 17 22:10:54
gaganos
ποια κοινωνια
Oct 17 22:11:01
gaganos
κατα μονας ειμαστε
Oct 17 22:11:13
merovingian1
η κοινωνία είναι το περιβάλλον μας
Oct 17 22:11:16
Lobito_VJ23
poplar το να κλειστείς ήταν μέρος της αντιψέκ ρητορικής
Oct 17 22:11:16
ftero61
οχι ολοι αλλα οι ιθυνοντες συνωμτουν κατα της κοινωνιας
Oct 17 22:11:23
Lobito_VJ23
remember lockdown
Oct 17 22:11:26
waste
lol
Oct 17 22:11:35
waste
2 weeks to flatten the curve :)
Oct 17 22:11:41
waste
τη θυμαστε αυτη την εκλογικευση ??
Oct 17 22:11:48
poplar
λέω σε καταφύγιο με κονσέρβες για να αποφύγεις την καινούρια αποκάλυψη που προωθεί η ψεκοθεωρία
Oct 17 22:12:00
CeCeZnia
Βασικά
Oct 17 22:12:03
poplar
για τον τέκη είναι παταγωνία
Oct 17 22:12:04
Spyked
οχι γιατι ελπιζα να κρατισει κανα δίχρονο
Oct 17 22:12:14
CeCeZnia
Την αποκάλυψη οι δικοί σου την προωθούνε ποπλαρ
Oct 17 22:12:29
CeCeZnia
Και μην τρελαίνεστε με 5 τακτικά πυρηνικά
Oct 17 22:12:31
CeCeZnia
Κλπ
Oct 17 22:12:32
gaganos
μοιαζουμε λιγο με κεινους σε ενα βιβλιο του ουελμπεκ που χει γαμηθει ο διας και ζουνε μονοι τους και μιλανε απ το τσατ και μελετανε αρχαια ιστορια
Oct 17 22:12:39
Lobito_VJ23
poplar στο πραγματικό σενάριο της πραγματικής ζωής, οι ψέκες λέγανε laissez faire
Oct 17 22:13:06
waste
ο ποπλαρ δεν εχει θεση στον κοσμο, απλα οταν απελυαν κοσμο λογω εμβολιων, αυτο ηταν πολιτικη της εταιριας και tough luck :)
Oct 17 22:13:08
CeCeZnia
Ναι αλλά Τρου λεσε φερ
Oct 17 22:13:23
CeCeZnia
Όχι το ντεμεκ των ολιγαρχων
Oct 17 22:13:33
Spyked
ναι των αλλω ολιγαργχων
Oct 17 22:13:36
waste
δεν εχει υπαρξει true λεσε φερ
Oct 17 22:13:39
Spyked
οχι αυτων που εχουμε το καλων
Oct 17 22:13:47
waste
τα εχει γραψει ο πολανι :)
Oct 17 22:14:07
poplar
είναι άδικη η ζωή τέκη, τι να κάνουμε, δε μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας
Oct 17 22:14:13
poplar
*ΤΙΝΑ
Oct 17 22:14:21
poplar
(σε πρόλαβα)
Oct 17 22:14:44
waste
το ξερω ποπλαρ αλλα οταν σου ειπα οτι μπορει να ειναι πολιτικη της εταιριας να απολυει μαυρους ειπες οτι αυτο ειναι διακρισεις και απαγορευεται ;)
Oct 17 22:14:44
Spyked
ωραια χωρις ρευμα θα πηγαινω λιγοτερο γυμναστήριο περισσότερη φυση .
Oct 17 22:14:54
waste
ετσι μπραβο σπαυκ
Oct 17 22:14:58
Spyked
θα τρεχω στα δαση την νυχτα
Oct 17 22:15:06
waste
ξεκινα το positive thinking και τον διαλογισμο
Oct 17 22:15:12
poplar
και εγώ σου έιπα οτι αν είσαι μαυρος ή αδερφή δεν είναι μεταδοτικό
Oct 17 22:15:17
ftero61
θα διαβαζεις στη λυχνια σαν τους ηρωες σου
Oct 17 22:15:28
ftero61
ρομαντικα κ ομορφα
Oct 17 22:15:36
waste
ενω το αν εισαι ανεμβολιαστος ειναι μεταδοτικο?
Oct 17 22:15:39
gaganos
πηρατε δευτερο πουλοβερ?
Oct 17 22:15:45
waste
θα κολησεις και αλλους ανεμβολιαστητιδα??
Oct 17 22:15:49
Spyked
και αν παίσουν πυρηνικά
Oct 17 22:15:52
Spyked
τοτες
Oct 17 22:16:00
poplar
η αντίθεσή σου είναι οτι δεν πιστευεις στην αποδοτικότητα των εμβολίων, αν το πιστευεις τότε τα υπόλοιπα ακολουθούν λογικά
Oct 17 22:16:07
Spyked
εχω και εκει λυση - στύλος σαν τον αγιο αντωνιο
Oct 17 22:16:11
waste
poplar: οχι εγω η επιστημη ποπλαρ :)
Oct 17 22:16:22
ftero61
με πιστη προστατευεσαι;
Oct 17 22:16:33
waste
η επιστημη ποτε δεν ειπε οτι τα εμβολια προστατευεις απο τη μεταδοση :)
Oct 17 22:16:41
waste
ουπς
Oct 17 22:17:04
gaganos
εχμ το ειχανε πει νομιζω
Oct 17 22:17:05
poplar
το είπε, αρρωσταίνεις λιγότερο, έχεις λιγότερο ιικό φορτίο, κλπ
Oct 17 22:17:06
waste
δεν ειναι υπεροχο να εισαι λιμπεραλ και να εριζεις οτι οι πουστηδες ειναι πουστηδες :)
Oct 17 22:17:11
ftero61
το ειπε αμελετητα αλλα δεν το εννουσε τελικα
Oct 17 22:17:25
CeCeZnia
Ποπλαρ
Oct 17 22:17:28
waste
και κολανε τους αλλους πουστιτιδα
Oct 17 22:17:31
gaganos
μετα ειπανε τα αρρωσταινεις λιγοτερο
Oct 17 22:17:32
Lobito_VJ23
το άφησε να εννοείται ως ευκόλως
Oct 17 22:17:49
CeCeZnia
Μην πας στο δικαστήριο σαν μάρτυρας της Pfizer
Oct 17 22:17:53
poplar
αλλά το πρόβλημα δεν είναι αυτό, είναι οτι παριστάνεις οτι τα μέτρα είναι ιδεολογικός ολοκληρωτισμός, ενώ είναι φυσική απόρροια της πίστης οτι τα εμβόλια δουλευον
Oct 17 22:17:54
gaganos
οταν αρχισανε τα γαμωσταυριδια που και με εμβολια παιζανε περιορισμοι
Oct 17 22:17:55
CeCeZnia
Είσαι 2 χρόνια οφ
Oct 17 22:18:22
gaganos
μπουστερ σοτ θα κανετε?
Oct 17 22:18:28
waste
poplar: και το να απολυεις τους πουστηδες ειναι φυσικη απορεια οτι η πουστιτιδα κολαει :)
Oct 17 22:18:36
waste
αλλα δεν σε ειδα να το υπερασπιζεσαι
Oct 17 22:18:41
ftero61
πριν γινουν τα μπολ αρκετα κ γινει το μανταντ απαρτχαιντ ολοι ξεραν (κ οι ιδιοι λεγανοτι ιικο φορτιο ιδιο)
Oct 17 22:18:58
poplar
δεν υποστηρίζω τα εμβόλια, απλά λέω οτι αν έχεις αφετηρία την πίστη οτι δουλευουν τότε το να σε απολύσουν απο τη δουλεία επειδή αυξάνεις το ρίσκο είναι λογικό επακόλουθο
Oct 17 22:19:03
Spyked
ρε συ ουειστ ειναι προφανες οτι εχει να κανει με παραδειγματισμο και συμμόρφωση
Oct 17 22:19:16
CeCeZnia
Καλα
Oct 17 22:19:21
CeCeZnia
Δεν έπαιζε αυτό ποπ
Oct 17 22:19:32
CeCeZnia
Φορετο μπήκε τώρα
Oct 17 22:19:37
Spyked
η ολη διαχείριση, ιδικά ελλαδα ηταν απλα ξύλο για να γουσταρουμε
Oct 17 22:19:40
merovingian1
η πίστη ότι τα εμβόλια δουλεύουν ήταν προαιρετική, αλλά αλίμονό σου αν δεν πίστευες
Oct 17 22:19:47
CeCeZnia
Δεν αποκτάμε γιατρούς που δεν είχαν κάνει εμβόλιο γρίπης μέχρι χθές
Oct 17 22:20:09
Spyked
που ειναι και σε αμεση αντιθεση με τα my body my choice
Oct 17 22:20:19
ftero61
στον κοσμο τον μαντατο ηταν κ ενα ξεσκαρταρισμα, αυτων π δεν θα πειστουν ευκολα
Oct 17 22:20:21
CeCeZnia
Απολυαμε
Oct 17 22:20:31
waste
το my body my choice δεν ισχυει για τα εμβολια
Oct 17 22:20:42
Lobito_VJ23
poplar το αυξάνω το ρίσκο είναι λίγο αστυνομία σκέψης, δλδ δεν κρίνεσαι για κάτι που κάνεις αλλά για κάτι που φοβούνται θα γίνει εξαιτίας σου
Oct 17 22:20:43
Spyked
ε ναι δεν βλεπεις την υποκρισία?
Oct 17 22:20:46
waste
για την ακριβεια εγινε your choice has consequenses
Oct 17 22:21:06
poplar
μέχρι χθες όλοι οι γιατροί έκαναν εμβόλια, η εμβολιοψέκα ανήρθε με τον κοβιντ
Oct 17 22:21:12
waste
εγω βλεπω πολλα επιπεδα εκλογικευσης γιαυτο που ερχεται
Oct 17 22:21:14
merovingian1
το πιο αστείο είναι ότι τώρα που τα παίρνουν όλα πίσω δεν διαμαρτύρεται κανείς
Oct 17 22:21:20
waste
και αυτα θελω να προλαβω και να αποφυγω
Oct 17 22:21:25
Lobito_VJ23
τέκη ποιο έρχεται;
Oct 17 22:21:30
poplar
λομπ όχι μέσα σε πανδημία
Oct 17 22:21:31
Lobito_VJ23
τα blackouts ή τα μανιτάρια;
Oct 17 22:21:48
waste
και τα δυο μου ειναι εξισου κακα για να θελω να τα αποφυγω
Oct 17 22:22:01
gaganos
ε πουτιν αφου
Oct 17 22:22:16
Spyked
πως ουιεστ θα εκλογικευτεί το μανιταρι?
Oct 17 22:22:24
Lobito_VJ23
τι πως;
Oct 17 22:22:29
waste
οι ρωσοι το εριξαν :)
Oct 17 22:22:31
Lobito_VJ23
να σε πω πως το έχω εκλογικεύσει εγώ;
Oct 17 22:22:37
gaganos
χανανε οι μαλακες οι ρωσοι και το ριξανε
Oct 17 22:22:38
Spyked
και πως με βοηθαει αυτο?
Oct 17 22:22:47
merovingian1
κανονικά ο πόπλαρ τώρα θα έπρεπε να είναι στα κάγκελα με τους φάουτσι και να λέει "με κοροϊδέψατε"
Oct 17 22:22:58
Lobito_VJ23
οι μπόμπες υδρογόνου δεν μολύνουν , η σχάση είναι καθαρή, στο τέλος μένει μόνο νεράκι
Oct 17 22:23:04
gaganos
να μαθεις να φωναζεις περισοτερο για ντικαπλινγκ απο ρωσοι
Oct 17 22:23:04
poplar
δεν έχω φανατικές θέσεις μερο
Oct 17 22:23:08
Lobito_VJ23
ήλιο*
Oct 17 22:23:14
Spyked
πες οτι το ρίξανε οι ρωσοι
Oct 17 22:23:15
Spyked
και?
Oct 17 22:23:21
Spyked
η το ρευμα
Oct 17 22:23:30
waste
εκει μετα μπορεις να φτιαξεις τα σεναρια σου
Oct 17 22:23:33
Spyked
πες φταίει ο κακος δρακουμελ
Oct 17 22:23:33
waste
εγω εχω 2-3
Oct 17 22:23:38
Spyked
ναι αλλα εγω δεν εχω ρευμα
Oct 17 22:23:42
gaganos
τι και? αμα το ριξαν οι ρωσοι δε θα φωναζεις στον κουλη
Oct 17 22:23:44
waste
αλλα δεν με ενδιαφερει να τα αναλυσω
Oct 17 22:23:56
merovingian1
δεν θεωρείς δηλαδή ότι σε κορόιδεψαν, όταν σου είπαν είναι 100% ασφαλές και αποτελεσματικό, or else και τώρα λένε α,σόρρυ κάναμε λάθος
Oct 17 22:23:57
poplar
αφού τους εκθειάζεις τους δυτικούς για την επικοινωνιακή διαχείριση, γιατί να χαλάσουν πυρηνικά για να την προωθήσουν
Oct 17 22:24:04
waste
το ρευμα 24/7 ειναι white priviledge
Oct 17 22:24:08
gaganos
ισα ισα - ο κουλ θα ειναι ο καλος μωυσης που πα να σε βγαλει απ την αιγυπτο παλι
Oct 17 22:24:24
Spyked
ουειστ ουτε ο hyperwok HR δεν το τρωει αυτο
Oct 17 22:24:34
Spyked
ουτε το ουοκ τιγανι
Oct 17 22:24:39
waste
το ιδιο θα ελεγες και για την κορωνα πριν την κορωνα
Oct 17 22:24:42
Spyked
ειναι παρωδία
Oct 17 22:25:01
waste
παρωδια ηταν και το ποσο υπεροχα ηταν τα lockdown εσυ ακομα τα εκθειαζεις ;)
Oct 17 22:25:06
Spyked
να στω πω αλλιως
Oct 17 22:25:07
waste
απο το αινταχο :)
Oct 17 22:25:20
Spyked
δεν ειμαι στην αμερικη λεμε
Oct 17 22:25:24
Spyked
αλλα τελως παντων
Oct 17 22:25:27
waste
λολ
Oct 17 22:25:42
Spyked
πριν το κορονι
Oct 17 22:25:45
waste
πρεπει να μου το εξηγσεις αυτο μια μερα αλλα δεν πειραζει θα το εχω για να σε πειραζω ;)
Oct 17 22:26:05
Spyked
ο πραγματικος κοσμος γυρω μου ηθελε να γινουν τα λοκταουνς
Oct 17 22:26:14
Spyked
έντονα
Oct 17 22:26:22
Spyked
δεν ξερω κανενα που να ειναι ουτε κανε σλαβα ουκρανια
Oct 17 22:26:31
Spyked
ποσο μαλλον να μην εχουν ρευμα
Oct 17 22:26:43
Spyked
η να φανε μανιταρι
Oct 17 22:26:56
Spyked
ειναι εντελως σοσιαλ μιντια φαινομενο
Oct 17 22:27:08
waste
πριν την κορωνα αν ελεγες σε οποιονδηποτε οτι θα βγαινει απο το σπιτι του μονο με sms και μονο αν ειναι καλο παιδι θα σου ελεγε οτι κανεις δεν θα το δεχθει αυτο
Oct 17 22:27:16
merovingian1
σπυκ κι εγώ στην αρχή είχα πειστεί για το λοκντάουν, αλλά ευτυχώς είχαμε Κούλη και προδόθηκε από τον τρόπο που εφαρμόστηκε
Oct 17 22:27:17
Spyked
αυτο ειναι ελλαδα
Oct 17 22:27:36
Spyked
Ελλαδα ηταν ξυλο χωρις λογο, που αλλου ειχε SMS ?
Oct 17 22:27:41
merovingian1
Κύπρο
Oct 17 22:27:54
gaganos
κινα ακομα πεφτει ξυλο
Oct 17 22:27:54
waste
στην ιταλια στην ισπανια στη γαλλια ειχε πασα
Oct 17 22:27:58
waste
στη γερμανια κλπ
Oct 17 22:28:10
waste
ολοι ξυλο εριχναν
Oct 17 22:28:22
Spyked
στο 1/3 της διαχείρισης της Ελλαδς
Oct 17 22:28:27
waste
νομιζεις
Oct 17 22:28:35
merovingian1
εδώ έριξαν πολύ και με γελοίο τρόπο, προδόθηκαν μόνοι τους
Oct 17 22:28:35
Spyked
και αγγλο-σακονικος κοσμος ειναι πολυ χαλαρα
Oct 17 22:28:47
merovingian1
όπως προδίδονται και με την τιμή του ρεύματος
Oct 17 22:28:50
ftero61
δεν ειχε απαγορευσεις ;
Oct 17 22:29:04
Spyked
ειχε τραμπ και βοτζο τοτες
Oct 17 22:29:05
ftero61
δεν ειχε αναστολες;
Oct 17 22:29:08
waste
σπυκ δεν προσπαθω να σε πεισω δεν εχω κανεναν λογο :)
Oct 17 22:29:22
Spyked
τελος παντων, αυτο που γινεται τωρα ειναι πολυ διαφορετικο
Oct 17 22:29:38
waste
εδω θα ειμαστε και θα σε ακουω να μου λες ποσο ελευθερος νιωθεις που δεν θα εχει ρευμα και δεν θα εισαι κολλημενος στο κινητο σου
Oct 17 22:29:41
Spyked
η εστω θα εχει διαφορετικά αποτελέσματα
Oct 17 22:29:50
poplar
όταν υπάρχει εξωτερικός εχθρός (κορώνα/ρωσία) τότε η εκλογίκευση είναι εύκολο να περάσει. η ρωσία είναι πιο απτός εχθρός και άρα πιο ευκολο
Oct 17 22:29:53
Spyked
ε δεν νομιζω ουειστ
Oct 17 22:30:06
mesolithicGreta
buenas tardes
Oct 17 22:30:13
pikapa
τι λετε γι αυτο; https://twitter.com/Sprinter99880/status/1581791537004183553
Oct 17 22:30:25
ftero61
το κολπο το καλο ειναι ο αορατος εχθρος π ειναι διαχυτοςς παντου
Oct 17 22:30:27
waste
σπυκ μου δεν το ξερω, αλλα δεν θελω να πονταρω στο πως θα αντιδρασεις εσυ και οι υπολοιποι σλαβα ουκραινα
Oct 17 22:30:57
merovingian1
γκρέτα έχεις γίνει αόρατη, μάλλον επειδή σώζουμε το περιβάλλον με τα black out
Oct 17 22:31:09
Spyked
μα δεν υπαρχουν αυτοι οι σλαβα που φαντάζεσαι
Oct 17 22:31:16
mesolithicGreta
εμφανίζομαι όταν πρέπει...
Oct 17 22:31:16
waste
στην μη ελλαδα δυση, η συγκλιση μεταξυ αυτων των δυο ειναι απολυτη
Oct 17 22:31:17
poplar
μα δεν είναι σλαβα ουκραίνα, είναι καθίκι πουτιν
Oct 17 22:31:24
ftero61
απο κομμουνιστες υπουλα καταλαμβανουν το μυαλο μας μερχι η τρομοκρατια κ εσχατως η πανδημια
Oct 17 22:31:27
Spyked
ε εγω δεν το βλεπω
Oct 17 22:31:44
gaganos
@pi
Oct 17 22:31:47
waste
εσυ σπυκ δεν θελεις να αποκαλυψεις σε ποια χωρα του κοσμου ζεις , οποτε το τι βλεπεις ειναι λιγο ασχετο ;)
Oct 17 22:32:00
Lobito_VJ23
ναι ρε σπυκ δλδ έλεος
Oct 17 22:32:03
gaganos
pikapa για αυριο το πρωι λεει?
Oct 17 22:32:17
CeCeZnia
Εγώ τον έχω βάλει UK
Oct 17 22:32:56
CeCeZnia
Εγώ μετακόμισα στην Αιθιοπία ενημερωτικά
Oct 17 22:33:00
waste
για την ακριβεια εδω στη γερμανια, υπαρχει και η κατηγορια ανεμβολιαστων
Oct 17 22:33:09
Spyked
σεζν seriously?
Oct 17 22:33:27
Spyked
ρε συ ουειστ μου λες οτι οι γερμανοι
Oct 17 22:33:31
waste
που δεν αντεχει να ειναι τοσο εκτος, οποτε ξαναμπηκαν στο παιχνιδι με το σλαβα ουκραινα :)
Oct 17 22:33:42
waste
οχι φανατικα φυσικα
Oct 17 22:33:54
CeCeZnia
Oχι νταξει. Αλλά έχω μια συνάδερφο ελληνοαιθιοπιανη με πλούσιο άντρα
Oct 17 22:33:56
waste
αλλα ειμαστε πισω απο τον καγκελαριο μας :)
Oct 17 22:33:57
Spyked
κανουν ζητω που παιε για κλείσιμο το μαγαζί?
Oct 17 22:34:06
CeCeZnia
Και σκέφτεται να ανοίξει κλινική εκεί κάτω μετά
Oct 17 22:34:09
mesolithicGreta
ψάχνεις την κιβωτό της διαθήκης ψεζ?
Oct 17 22:34:18
mesolithicGreta
κάτω από μια εκκλησία εκεί ειναι
Oct 17 22:34:56
so_what
Με την κορωνα εκανες το εμβολια και απολαμβανες τα προνομια. Απο τα μπλακουτ δεν θα γλιτωσει κανεις οσο υπακουος και αν ειναι
Oct 17 22:35:09
so_what
Αρα πως θα το σπιναρουν?
Oct 17 22:35:23
waste
so_what: εδω υπαρχουν δυο κατευθυνσεις
Oct 17 22:35:28
ftero61
με κρεντιτ θα εχεις καλυτερη τυχη
Oct 17 22:35:29
waste
η μια ειναι αυτη που προωθουν οι γερμανοι
Oct 17 22:35:50
waste
κραταμε την κοινη τιμη ενεργειας αλλα ο καθενας βαζει τις επιδοτησεις που μπορεί
Oct 17 22:35:58
waste
αρα ρευμα θα εχουν οι κατα κανονα πιο πλουσιοι
Oct 17 22:36:09
CeCeZnia
Τα μπλακαουτ έχουν μια πιο σοσιαλιστική αυτά είναι η αλήθεια. Όπως τα λοκνταουν. Αλλά μετά τα λοκνταουν ήρθαν τα πάσα για τους ποπλαρ
Oct 17 22:36:25
CeCeZnia
Αύρα
Oct 17 22:36:34
waste
η αλλη λυση ειναι το "πλαφον" στις τιμες τα οποια ειναι πιο σοσιαλιστικη λυση ακριβως επειδη θα εχει μπλακαουτς για ολους
Oct 17 22:36:57
waste
και οπως λενε και οι γερμανοι θα πρπεπει να βρεθει μια πολιτικη λυση στο προβλημα και δεν τους βολευε
Oct 17 22:36:59
ftero61
σωστος πρεπει να φανε μια ψυχρολουσια ολοι πριν εμφανιστει η Λυσις
Oct 17 22:37:02
waste
ααα για την υστορια
Oct 17 22:37:04
waste
ιστορια
Oct 17 22:37:17
waste
επειδη οι γιωργακηδες εδω εινια πραγματικα γιωργακηδες
Oct 17 22:37:34
waste
την επιδοτηση στο αεριο για τα νοικοκυρια θα τη δωσουν απο μαρτη 2023
Oct 17 22:37:41
CeCeZnia
Στα λοκνταουν τρώγαμε τα σκατα όλοι μαζί. Και όλοι μαζί εξορμουσαμε σε σκοπευτήρια και πλατειες
Oct 17 22:37:42
waste
και για τις επιχειρησεις απο γεναρη :)
Oct 17 22:37:50
poplar
το πώς θα το σπινάρουν είναι εύκολο: κάναμε μαλακία να εμπιστευθούμε τους ρώσους, υπομονή μέχρι να επανορθώσουμε
Oct 17 22:38:19
ftero61
ποπ χωρις ελπις δε γινεται
Oct 17 22:38:36
ftero61
μονο να κατηγορεις το σκιαχτρο εχει ενα οριο
Oct 17 22:38:48
poplar
η ελπίδα θα είναι η ενεργειακή αυτονομία
Oct 17 22:38:53
mesolithicGreta
καλά το σκιάχτρο με το κοβιτν ακόμα κρατησες
Oct 17 22:38:57
mesolithicGreta
οι αμπολιαστοι
Oct 17 22:38:57
ftero61
αχαχαχχαχαχαχαχαχα
Oct 17 22:38:58
poplar
που θα έρθει (σε καμια 10ετία)
Oct 17 22:39:18
waste
ο μπορελ γενικα αν τον διαβασατε βγηκε και τα ειπε χυμα και τσουβαλατα :)
Oct 17 22:39:24
so_what
Δεν πιστευω οτι υπαρχουν τοσοι προθυμοι να μεινουν χωρις ρευμα για να τιμωρησουμε τον Πουτιν, οσοι αντεξαν 2-3 τσιμπηματα για την ελευθερια
Oct 17 22:39:36
mesolithicGreta
έχει σημασία το τι λέει ο μπορεί?
Oct 17 22:39:36
so_what
Πολλες σκαλες διαφορα
Oct 17 22:39:38
waste
πρεπει να εμπιστευοτουμε τις δικες μας δυνατοτητες και δυναμεις :)
Oct 17 22:39:39
Spyked
το σπιν ειναι ευκολο, ποιος θα το φαει?
Oct 17 22:39:57
ftero61
χαχχαχαχα... οι ανεμογεννητριες κ τα ηλιακα θελουν πολυ κινα κ δεν αρκουν...τα αλλα δεν φτανουν για ολους
Oct 17 22:40:02
waste
so_what: μα τα 3 τσιμπηματα δεν σου εφεραν την ελευθερια :)
Oct 17 22:40:02
CeCeZnia
Lol ρε σπυκ
Oct 17 22:40:07
CeCeZnia
Και το θα κάνετε;
Oct 17 22:40:14
waste
σου εφεραν περισσοτερη ελευθερια απο τους ψεκασμενους
Oct 17 22:40:37
waste
οποιος εβραιος στο γκετο θελει φαι μπορει να δουλεψει και θα παρει τα αντιστοιχα κουπονια
Oct 17 22:40:47
ftero61
κ ηδη ο κοσμος ειναι καυχποτος γτ χρονια τωρα πληρωνουμε τις απε χρυσες
Oct 17 22:40:50
waste
τα κουπονια αυτα ομως γινονταν νομισμα μεσα στο γκετο
Oct 17 22:41:01
waste
οποτε κατα καιρους τα ακυρωναν και εβγαζαν καινουργια :)
Oct 17 22:41:19
so_what
Ναι αυτο εννοω οτι δεν υπαρχει ελπιδα να γλιτωσεις απο τα μπλακουτ, οπως υπηρχε στην κορωνα
Oct 17 22:41:27
so_what
Αρα που θα βρεθουν οι προθυμοι?
Oct 17 22:41:33
waste
μα ουτε απο την κορωνα γλυτωσες
Oct 17 22:41:40
waste
παλι κλεισμενος στο σπιτι ησουν
Oct 17 22:41:48
ftero61
ναι αλλα τρυπηθκες 3-χ φορες πρωτα
Oct 17 22:41:49
waste
παλι ουρες περιμενες αποεξω απο τα μαγαζια κλπ
Oct 17 22:41:51
CeCeZnia
Κάτσε ρε ουειστ
Oct 17 22:41:57
ftero61
μεχρι τοτε ηλπιζες κ καποιοι ακομα
Oct 17 22:42:01
CeCeZnia
Μην μπλέκεις τις 2 φάσεις
Oct 17 22:42:04
CeCeZnia
Λοκνταουν
Oct 17 22:42:13
CeCeZnia
Και εμβολιοφασισμος
Oct 17 22:42:14
waste
δεν τις μπλεκω τις θεωρω συνεχεια η μια του αλλου
Oct 17 22:42:20
Redmitsos
 ε πήγαινες και ενα ταξιδακι το καλοκαιρακι, το εμβολιο εδινε ενα στατιυς
Oct 17 22:42:31
so_what
Ναι ρε συ εννοω εκαναν το εμβολια και εμπαιναν σε μαγαζια κλπ.
Oct 17 22:42:51
CeCeZnia
Το λοκνταουν ήταν εξισωτικο είπαμε
Oct 17 22:42:52
waste
so_what: θυμησου πως ηταν για τους εμβολιασμενους
Oct 17 22:42:55
pikapa
ηταν δικαιο εγινε πραξη https://twitter.com/mdenaxa/status/1582087718208536577?cxt=HHwWgoCg9beZ2vQrAAAA
Oct 17 22:42:59
merovingian1
ούτε τα λοκντάουν ήταν ίδια για όλους
Oct 17 22:43:01
Spyked
να παμε σε κατι αλλο, τεκι Ουρουγουάη, Παραγουαη η Βραζιλία ?
Oct 17 22:43:05
so_what
Το τυρακι για τα μπλακουτ ποιο θα ειναι? Να νικησουμε τον Πουτιν?
Oct 17 22:43:29
waste
ολοι μαζι μπορουμε :)
Oct 17 22:43:31
Spyked
so_what δεν μαζεύεται αυτο το πράγμα
Oct 17 22:43:39
merovingian1
άλλοι είχαν άδεια κυκλοφορίας, άλλοι όχι, κάποιοι και μετά τις 9-10 το βράδυ που έβγαινε ο ιός
Oct 17 22:43:39
ftero61
Στη σριλανκα διωξανε νταβοσιανο να φερου πιο νταβοσιανο;
Oct 17 22:43:51
pikapa
να εισθε αισιοδοξοι. καληνυχτες
Oct 17 22:43:54
waste
θεε μου αλλαξοπιστησε ο Spyked σκατα δεν θα προλαβω τιποτα
Oct 17 22:44:09
mesolithicGreta
γεια σου πικαπα
Oct 17 22:44:16
Spyked
εισαι τρελος ρε σε λεω αυτοι λενε για blackoutw
Oct 17 22:44:38
waste
ναι κι εγω στο ελεγα και με κοροιδευες
Oct 17 22:44:49
waste
μου ελεγες το σεπτεμβρη εδω θα ειμαστε και θα δουμε αν θα εχουμε ελλειψεις
Oct 17 22:44:52
Spyked
ενταξυ τωρα τι να κανουμε
Oct 17 22:45:01
CeCeZnia
Χαχ
Oct 17 22:45:02
waste
εγω εχω πει δημοσια το τι θα κανω
Oct 17 22:45:10
CeCeZnia
Ποιοι αυτοί spyked?
Oct 17 22:45:23
waste
θα προσπαθησω να φτιαξω ενα stop σε αυτη την κατρακυλα παρανοιας που ζουμε
Oct 17 22:45:38
Spyked
διαφοροι Ευρωπαίοι και αλλοι αφεντικοί
Oct 17 22:45:46
waste
πως το λενε τα παπαγαλακια για τον πουτιν ?? off-ramp
Oct 17 22:45:56
Spyked
ναι αλλλα για παμε
Oct 17 22:45:59
Spyked
Αργεντινη?
Oct 17 22:46:06
waste
μια χαρα ειναι η αργενιτνη
Oct 17 22:46:08
Spyked
Παραγουάη?
Oct 17 22:46:15
waste
εγω θελω θαλασσα
Oct 17 22:46:16
Spyked
Βραζιλία ?
Oct 17 22:46:20
CeCeZnia
Χαχα
Oct 17 22:46:24
waste
η βραζιλια ειναι αναλογως που θα πας
Oct 17 22:46:32
CeCeZnia
Και απολα τα ψεκια
Oct 17 22:46:32
waste
ειναι και τεραστια
Oct 17 22:46:41
CeCeZnia
Έρχεται στο μαρακαιμπο ο σπυκ
Oct 17 22:46:45
waste
λολ
Oct 17 22:46:49
CeCeZnia
Πλοτ Τουίστ
Oct 17 22:47:02
CeCeZnia
Νταξει πιο πιθανό από ποπλαρ Λάμπρο
Oct 17 22:47:06
merovingian1
εγώ θα επαναλάβω ότι η νότια αμερική έχει σχεδόν όλη υψηλά ποσοστά εμβολιασμού
Oct 17 22:47:09
Spyked
ακουω για Βραζιλία που
Oct 17 22:47:13
CeCeZnia
Και από μεροβ
Oct 17 22:47:37
CeCeZnia
Στη Βραζιλία έχω ακούσει σε φασωνουν όταν σε γνωρίζουν. Για Αργεντινή δεν ξέρω
Oct 17 22:47:46
waste
λολ
Oct 17 22:47:54
Lobito_VJ23
εγώ εχτές γνώρισα μια Βραζιλιάνα και μια Κολομπιάνα
Oct 17 22:47:55
waste
εμενα με φασωσε μια βραζιλιανα τον ιουνη
Oct 17 22:48:03
waste
βαρια 20
Oct 17 22:48:06
Lobito_VJ23
κρίμα που δεν γνώρισα Ουρουγουανή
Oct 17 22:48:15
merovingian1
εδώ και στην σριλάνκα θες QR code για να βάλεις βενζίνη
Oct 17 22:48:24
waste
αλλα δεν το πηρα προσωπικα
Oct 17 22:48:28
waste
ηταν τιγκα στην κοκα
Oct 17 22:48:30
CeCeZnia
Ένας φίλος μου σε μια βραδιά λέει είχε φασωσει 20 ακοπα... (Ρίο η Σάο Πάολο)
Oct 17 22:48:56
waste
και μαλιστα μου λεει καποια στιγμη, ααα εσυ εισαι αδερφη το ξερω εγω
Oct 17 22:49:10
Lobito_VJ23
μαρικόν
Oct 17 22:49:14
waste
της λεω ευχαριστω πολυ αλλα αυτο το pickup line το εχω ακουσει 5-6 φορες :)
Oct 17 22:49:35
CeCeZnia
Μεροβ θα μείνεις τελευταίος με ποπλαρ να βλέπεις την Ρώμη να καίγεται. Τουλάχιστον ο ποπλαρ θα τρώει κονσέρβα με ραδιενεργους γυμνοσαλιαγκες
Oct 17 22:49:50
waste
δεν ειναι βηγκαν οι γυμνοσαλιαγκες :)
Oct 17 22:50:20
mesolithicGreta
καλή απάντηση τεκη
Oct 17 22:50:24
mesolithicGreta
είσαι pick up artist
Oct 17 22:50:35
waste
καθολου γκρετα
Oct 17 22:50:40
CeCeZnia
Και μετά τι ειπε
Oct 17 22:50:51
mesolithicGreta
οκ είσαι ετοιμόλογος ομως
Oct 17 22:50:55
waste
γελουσε και με χουφτωνε τι σημασια ειχε αλλωστε
Oct 17 22:51:03
waste
γκρετα δεν ειμαι ετοιμολογος ειμαι μεγαλος
Oct 17 22:51:04
CeCeZnia
Χαχ
Oct 17 22:51:13
waste
πραγματικα την εχω ακουσει αυτη την ατακα 5-6 φορες
Oct 17 22:51:17
CeCeZnia
Ναι ρε Γκρέτο. 5η φορά του το παν
Oct 17 22:51:17
mesolithicGreta
χαχα
Oct 17 22:51:43
waste
οποτε απο την 3η και μετα κατι εξυπνο βρισκεις να λε
Oct 17 22:51:54
merovingian1
Σεζν πραγματικά δεν έχω αποφασίσει που θέλω να πάω, άρα έχω πιθανότητες να μείνω με τη Ρώμη να καίγεται
Oct 17 22:52:16
waste
επρεπε να δεις τη φατσα μου την πρωτη φορα που μου ειπαν , "οταν σου χαμογελανε, ελα να τους μιλησεις, δεν δαγκώνουν"
Oct 17 22:52:17
Lobito_VJ23
τι αυτή την ατάκα την λένε σε όσους δεν προχωράνε αρκετά γρήγορα με τις κάβλες της άλλης;
Oct 17 22:52:22
mesolithicGreta
μέρ σου είπα σε περιμένει η Πολωνία εσεν
Oct 17 22:52:24
mesolithicGreta
α
Oct 17 22:52:47
CeCeZnia
Κλειδωμένο μεροβ
Oct 17 22:53:00
CeCeZnia
Δεν το κουνάς ρούπι
Oct 17 22:53:22
Redmitsos
καλός είσαι μίλα της...
Oct 17 22:53:28
geospeck
τεκη, εχεις βρει καποιο μερος στην Παταγονια που να μην φυσαει πολυ;
Oct 17 22:53:46
CeCeZnia
Εγώ βγήκα και ραντεβού με αυτή που μου χαμογέλασε τις προάλλες
Oct 17 22:53:50
CeCeZnia
Και όλα καλά
Oct 17 22:53:50
waste
Lobito_VJ23: νομιζω ειναι περισσοτερο στο στυλ εγω δεν θελω να κανω κατι, οποτε σε βαφτιζουν αδερφη για να μην χρειαζεται να αποφασισουν :)
Oct 17 22:53:59
CeCeZnia
Και ξαφνικά εξαφανιζολ
Oct 17 22:54:11
CeCeZnia
Και εψηνα ο καημένος :p
Oct 17 22:54:21
waste
ε τι ηθελες καλε να σου ταξει γαμο?
Oct 17 22:54:33
waste
μια διερευνητικη εκανε το κοριτσι ειδε οτι εσια ψεκας και εφυγε
Oct 17 22:54:37
CeCeZnia
Χαχ
Oct 17 22:54:46
CeCeZnia
Αποκαλυφθηκα γρήγορα είναι η αλήθεια
Oct 17 22:54:49
mesolithicGreta
τι συζήτηση έπιασες σεζόν?
Oct 17 22:54:50
mesolithicGreta
σεζ
Oct 17 22:54:56
Redmitsos
(με το δίκιο της, ενας θεός ξέρει τι άκουσε η κοπέλα)