Oct 10 20:16:12
reznor
καλησπερα
Oct 10 20:16:48
Lobito_VJ23
ωχ, γεια σου reznor, τι κάνεις;
Oct 10 20:17:24
reznor
γεια σοτ λομπ, τι ωχ επαθες῞
Oct 10 20:17:47
frantan
 Δεν ξερουμε ακομα τελος του χρονου
Oct 10 20:19:38
waste
που ειναι ο ντατς όταν τον θέλεις :)
Oct 10 20:20:35
Tassos2112
Παιδιά, η αναμόχλευση των ελληνοτουρκικών από τα εγχώρια ΜΜΕ έχει βάση ή να χαμε να λέγαμε;
Oct 10 20:22:45
waste
εγω εχω γραψει την αποψαρα μου για το ζητημα
Oct 10 20:23:11
waste
πιστευω ότι δεν είναι καθόλου να χαμε να λέγαμε, απλά δεν ξέρω ποιος τρίβεται περισσότερο στη γκλίτσα του τσοπάνι
Oct 10 20:24:29
Lobito_VJ23
ΝΑ ΤΟΣ!
Oct 10 20:24:30
AlexeyStakhanov
Καλησπέρα. Τσοβ , αγόρασα 3 surge protectors APC, ελπίζω να τους χρειαστώ!
Oct 10 20:24:55
AlexeyStakhanov
Δεν είναι μέσα
Oct 10 20:25:18
waste
εννοείς ελπίζεις να ΜΗΝ τους χρειαστείς :)
Oct 10 20:25:29
DutchMountains
na elizhs na MHN
Oct 10 20:25:30
Lobito_VJ23
lame
Oct 10 20:25:41
DutchMountains
καλησπέρες..
Oct 10 20:27:09
waste
DutchMountains: ξαναγραφτηκα στα παλιά λημέρια των interactive brokers.. χανω κατι μετα απο 15 χρονια??
Oct 10 20:27:25
DutchMountains
lol
Oct 10 20:27:51
DutchMountains
δεν εχω account εκει.. οποτε δεν ξερω αν χανεις κατι..
Oct 10 20:28:23
waste
που εχεις εσυ?
Oct 10 20:28:58
DutchMountains
για indexes και commodities? στο plus500..
Oct 10 20:29:17
DutchMountains
για μετοχες στο etoro
Oct 10 20:30:02
DutchMountains
μου αρκει το leverage που δινουν..
Oct 10 20:30:10
waste
γιατι τους διαλεξες αυτους. εμενα φορεξ με ενδιαφερει κυριως
Oct 10 20:30:44
DutchMountains
για forex εχει ενα καλο αυστραλεζικο
Oct 10 20:30:50
DutchMountains
αξιοπιστο
Oct 10 20:31:04
DutchMountains
μισο..
Oct 10 20:32:30
DutchMountains
δες αυτο.. αν θες και bonus..
Oct 10 20:32:31
DutchMountains
https://nononsenseforex.com/uncategorized/blueberry-markets-review-my-top-broker-for-2019/
Oct 10 20:33:52
waste
αυτο που εβαλες ακουγεται σαν αντβερτοριαλ :)
Oct 10 20:34:23
DutchMountains
ειναι.. αλλα ο τυπος ειναι καλος..
Oct 10 20:34:38
DutchMountains
και τα reviews του τα εμπιστευομαι
Oct 10 20:34:57
waste
οκ θα τους κοιταξω
Oct 10 20:35:19
waste
ειπα να κανω λιγο hedging οσο ακομα δεν εχω τα χρηματα και οταν θα τα εχω θα τα εχω σε ευρω
Oct 10 20:35:25
DutchMountains
με το ad απλα παιρνεις κατι παραπανω στο μπονους..
Oct 10 20:35:27
poplar
ο τέκης θα σορτάρει το δολλάριο
Oct 10 20:35:40
waste
ο τεκης θα παιξει λονγκ το δολαριο, hedging ειπαμε
Oct 10 20:36:14
waste
στην ουσια με αυτον τον τροπο θα κλειδωσω την ισοτιμια στο σημερα
Oct 10 20:36:31
waste
δηλαδη στο ..96-97
Oct 10 20:36:42
waste
ανεξαρτητα με το ποσο θα εχει το δεκεμβρη
Oct 10 20:36:47
merovingian
το blueberries δείχνει σαν πλατφόρμα, εκτός αν εννοείς το blog
Oct 10 20:37:01
allospanos
καλησπέρα στην παρέα μετά από πολύ καιρό (καλέ σε λάθος τσάτ μπήκα;)
Oct 10 20:37:13
waste
το μονο κακό είναι ότι αν εχει πεσει το ευρω αρκετα μεχρι τοτε, αυτα τα "κερδη" θα πρεπει να τα φορολογηθω :)
Oct 10 20:37:23
DutchMountains
στο μπλοκ ειναι απλα το review.. και το link..
Oct 10 20:37:34
waste
οχι πανο αλλα ειμαι σε μπιζνεσ μοουντ εδω και ενα δυο μηνες
Oct 10 20:39:07
athkeiaseros
Τι είναι καλό να μάθει κάποιος  αν θέλει να ξεκινήσει την σπεκουλα στο χρηματιστήριο; Ρωτά ένας φίλος 😁
Oct 10 20:39:34
waste
δεν παιζω χρηματιστηριο
Oct 10 20:39:49
poplar
πήγαινε στο καζίνο, θα περάσεις καλύτερα
Oct 10 20:39:49
waste
καλο ειναι να ξερεις οτι θα πεσει και καλο ειναι οταν πεφτει κατι να μην προσπαθεις να το πιασεις :)
Oct 10 20:40:08
DutchMountains
κατι χρονια μελετη θελει.. athkeiaseros..
Oct 10 20:40:10
allospanos
δεν ξέρω, παρόλο που κάποια γενικα τρεντ για το πού πάει η κατάσταση φαίνονται (και έχεις πιάσει καλά στα άρθρα σου) δεν ξέρω τι είναι αρκετά σειφ κινηση
Oct 10 20:40:30
athkeiaseros
Αυτά είναι βασικά πράγματα, υλικό για μελέτη χρειάζεται
Oct 10 20:40:42
DutchMountains
εκτος αν νιωθεις κολοφαρδος..
Oct 10 20:40:46
waste
δεν υπαρχουν ακριβως safe πραγματα , υπαρχουν σκοποι
Oct 10 20:41:05
poplar
1) diversified portfolio + 2) μην πουλήσεις για 10 χρόνια = κέρδος
Oct 10 20:41:08
waste
εγω ας πουμε θελω να παω στη νοτιο αμερικη να αγορασω ενα σπιτι. εκει οι συναλλαγες γινονται σε γιανκικα δολαρια
Oct 10 20:41:12
DutchMountains
επισης.. fundamentals δεν παιζουν.. ειναι μυθος :)
Oct 10 20:41:22
athkeiaseros
Κανένα καλό βιβλίο ή site ξερωγω
Oct 10 20:41:59
waste
αλλα τα χρηματα μου θα τα παρω σε ευρω. Με το να σορταρω το ευρω αυτη τη στιγμη, μπορώ να "κλειδώσω" την ισοτιμία στο σημερα ακομα κι αν το ευρω πεσει μεχρι να το αγορασω
Oct 10 20:41:59
geospeck
athkeiaseros: https://www.techiechan.com/?page_id=976 :D
Oct 10 20:42:08
DutchMountains
ειναι παρα πολλα τα βιβλια .. και φυσικα ειναι απιθανο με ενα βιβλίο να μαθεις..
Oct 10 20:42:19
allospanos
λογικά θες δολλαρια τότε, αφού η ευρωζώνη δεν τραβάει σαν μαγαζι
Oct 10 20:42:22
DutchMountains
αλλιως ολοι θα κερδιζαν.. και δεν θα εχανε το 90%..
Oct 10 20:42:45
waste
allospanos: σωστο αλλα αυτη τη στιγμη δεν εχω αρκετα δολαρια, κι εχω λαμβανειν χρημα σε ευρω :)
Oct 10 20:42:47
athkeiaseros
Πες 5-6 βιβλία Dutch
Oct 10 20:42:53
waste
στους επομενους 1-2 μηνες
Oct 10 20:43:04
Lobito_VJ23
το πούλησες;
Oct 10 20:43:06
waste
για να προφυλαχθω απο το ρισκο της ιστοιμιας
Oct 10 20:43:20
waste
inshallah λομπ
Oct 10 20:43:29
waste
θελω να κανω αυτο το ταχυδακτυλουργικο
Oct 10 20:43:52
geospeck
waste: Τεκη το dedollarization που λαει και ο Ατζιτ δεν σε προβληματιζει;
Oct 10 20:44:21
waste
γενικά αν δεν είσαι τόσο αθώος οσο ο poplar να πιστευεις ότι υπάρχουν απλές συνταγές, πολύ συχνά το να ΜΗΝ χάσεις χρήματα είναι η μεγαλύτερη επιτυχεία που μπορείς να εχεις
Oct 10 20:44:30
waste
geospeck: δεν θα ειναι τοσο γρηγορο
Oct 10 20:44:49
poplar
https://www.reddit.com/r/personalfinance/wiki/readinglist/
Oct 10 20:45:03
geospeck
ποιος ειναι ο πιο ευκολος τροπος να κανεις δολαρια;
Oct 10 20:45:09
allospanos
δεν το πιασα το σορτάρισμα σε αυτό το κοντεξτ (ακόμα θυμάμαι να προσπαθώ να καταλάβω το σορτάρισμα επι γαπ με τα ομόλογα), πώς μπορείς να το κανείς;
Oct 10 20:45:10
geospeck
τα ευρω;
Oct 10 20:45:41
allospanos
geospeck λογικα με κάτι σαν transferwise/revolut και τα σχετικα;
Oct 10 20:46:10
waste
geospeck: ο πιο φθηνός τρόπος είναι οι interactive brokers, στην ουσια σου δινουν σποτ τιμη +3-4 πιπ
Oct 10 20:46:12
poplar
μέσω broker μάλλον
Oct 10 20:46:14
Lobito_VJ23
geospeck οι λατίνοι γουστάρουν να λένε gringo dollares cabron
Oct 10 20:46:33
DutchMountains
οα ετσι ειναι waste..
Oct 10 20:46:39
pakaLSD
καλησπέρα
Oct 10 20:46:40
DutchMountains
ολα*
Oct 10 20:46:50
waste
DutchMountains: ναι δεν διαφωνω
Oct 10 20:47:18
waste
allospanos: η ρεβολουτ ειναι μια τραπεζα που εχει τραπεζικη αδεια απο τη λιθουανικη κεντρικη τραπεζα, καλή τυχη :)
Oct 10 20:47:36
pakaLSD
λες να τη φάνε με τη revolut??
Oct 10 20:47:47
DutchMountains
το blueberry εχει συνιθως 1-2 pips
Oct 10 20:47:48
poplar
τέκη να μη χάσεις = να βγάλεις πάνω απο τον πληθωρισμό;
Oct 10 20:47:54
Lobito_VJ23
τέκη ο Τασσος είναι νέος στο irc και δεν τον κάλυψες και πολύ (just saying). Εγώ θέλω να σε ρωτήξω γιατίο spyk σε λέει alt right, αλλά κάνε μια καλοπροαίρετη αυτοκριτική, μη με λες γιατί ο spyk είναι πλέρια λίμπεραλ...κάτι που ο ίδιος αρνείται
Oct 10 20:47:56
Guest64
Τεκη για σενα καμια γωνια της ευρωπης δεν ειναι επιλογη πλεον; Μονο παταγωνια;
Oct 10 20:48:22
Guest64
Πορτογαλια, Ισπανια
Oct 10 20:48:35
athkeiaseros
Η ρεβολουτ κάνει για να πληρώνεις αγορές σε ξένο νόμισμα λόγω του καλού rate που δίνει
Oct 10 20:49:14
poplar
βομβαρδισμός ερωτήσεων
Oct 10 20:49:54
waste
Guest64: παντα θα υπαρχουνε γωνιες
Oct 10 20:50:09
waste
αλλα θα πρεπει να κληρώσεις και δεν είναι απαραίτητο ότι θα κληρώσεις καλά
Oct 10 20:50:32
waste
εγω θα ελεγα ότι ιστορικα η επαρχιακη ιταλια ειναι καλη γωνια
Oct 10 20:50:51
allospanos
εγώ πάντως Αγγλία που μένω την έχω πατήσει από την άποψη των ισοτιμιών αλλά δε βαριέσαι, πάντως δε θα συνιστούσα σε κάποιον από εξωτερικό να βάλει λεφτά στο uk
Oct 10 20:50:54
waste
οι ιταλοι τα τελευταια 120 χρόνια παντα καταλήγουν στη σωστη πλευρα της ιστοριας
Oct 10 20:51:36
waste
poplar: ναι πανω κατω το να μην χασεις ειναι να διατηρησεις την ιδια αγοραστικη δυναμη, τουλαχιστον στα πραγματα που σε ενδιαφερουν
Oct 10 20:51:42
Lobito_VJ23
εγώ δεν θα συνιστούσα να αποταμιεύετε σε φλουριά αλλά εγώ είμαι περίεργος
Oct 10 20:54:08
poplar
σε χρυσά φλουριά
Oct 10 20:55:52
Tassos2112
Έχει καμμιά βαρύτητα σαν γεγονός το retaliation των Ρώσων σήμερα ή και αυτό είναι κομμάτι του θορύβου στην ευρύτερη διαμάχη;
Oct 10 20:56:24
allospanos
τελοσπαντων σημασία έχει τι θέλει ο καθένας απτή ζωή του (και που δε θα τον βρει καμία πυρηνική κεφαλή ιδανικά)
Oct 10 20:56:43
merovingian
τι σημαίνει interactive brokers? Δηλαδή αν ο τέκης πουλήσει ας πούμε 200 χιλιάρικα την γκαρσονιέρα του σε ποιόν τελικά εμπιστεύεται την αλλαγή και που πάνε τα λεφτά;
Oct 10 20:57:42
waste
Tassos2112: οχι ειναι στην ουσια μερος της κοκορομαχιας, σημασία έχεις ποιος κερδίζει στο πεδιο της μαχης, και ποιος κερδιζει στο πεδιο του εσωτερικου του μετωπου
Oct 10 20:57:47
DutchMountains
athkeiaseros: κατεβασε και διαβασε αυτα που ειναι εδω μεσα για αρχη: https://disk.yandex.ru/d/T3Ui3H8EG3FJeA
Oct 10 20:58:45
guest_geospeck
allospanos: Νοτια Αμερικη ακουγετε ασφαλης αλλα ειναι μακρια.
Oct 10 20:59:38
merovingian
για τους γερμανούς και η Νότια Αφρική είναι καλή επιλογή
Oct 10 21:00:02
merovingian
έχει και πτήσεις από γερμανία απ'ευθείας
Oct 10 21:00:08
waste
geospeck: δεν μπορεις να τα εχεις ολα. ειναι ασφαλης ΕΠΕΙΔΗ ειναι μακρια
Oct 10 21:00:22
athkeiaseros
dutchmountains ευχαριστώ
Oct 10 21:00:33
guest_geospeck
Σωστα Τεκη
Oct 10 21:01:08
guest_geospeck
Αλλα δκεφτομαι τους κακομοιρους τους γονεις μου εαν την κανω για Παταγωνια
Oct 10 21:02:03
waste
οι γονεις τι σκεφτονται :)
Oct 10 21:02:08
guest_geospeck
Το μερος ειναι πανεμορφο
Oct 10 21:02:28
guest_geospeck
Οτι ειναι τρελα
Oct 10 21:02:50
guest_geospeck
Δεν τους αλλαζει το μυαλο ευκωλα
Oct 10 21:02:51
Tassos2112
Επίσης, σκέφτομαι να μετακομίσω Λειψία αυτό τον χειμώνα (από Θεσσαλονίκη). Μήπως θα κάνω μεγάλο λάθος;
Oct 10 21:03:10
DutchMountains
λολ
Oct 10 21:03:31
waste
αυτο το χειμωνα βρηκες ρε τασο?
Oct 10 21:03:49
DutchMountains
ειδικα χειμώνα? :P
Oct 10 21:03:50
guest_geospeck
Λειψια εαν εχει υο κρυο του Βερολινου τοτε καλη τυχη
Oct 10 21:04:28
Lobito_VJ23
ωραίαο η Λειψία
Oct 10 21:05:31
waste
το ιδιο κρυο εχει η λειψια
Oct 10 21:05:36
waste
150 χλμ ειναι απο εδω
Oct 10 21:05:47
Tassos2112
Γυναίκα ο λόγος ρε γμτ...
Oct 10 21:06:03
Lobito_VJ23
τι ντολειά κάνει;
Oct 10 21:06:10
AlexeyStakhanov7
Τέκη, δεν είμαι στην θέση σου, οπότε δεν μπορώ να καταλάβω γιατί μετακινείσαι από χώρα σε χώρα. Εγώ έχοντας δουλειά (ΙΥ) και γυναίκα ΔΥ, δεν βλέπω τον λόγο να φύγω. Βέβαια ξέρω ότι το εισόδημά μας
Oct 10 21:06:11
AlexeyStakhanov7
μειώνεται, και ότι τα επόμενα χρόνια με φυσικό αέριο, τον έχω πιει.
Oct 10 21:06:31
Tassos2112
Γεωλόγος
Oct 10 21:06:47
Lobito_VJ23
έχει κι αλλού γη
Oct 10 21:06:59
AlexeyStakhanov7
προσδοκώ την σύνταξη σε 20 χρόνια,
Oct 10 21:07:03
Tassos2112
Χαχαχαχα!!! Σωστός!
Oct 10 21:07:39
Lobito_VJ23
ρε συ σταχανοβίτη, μόνο η ανεργία είναι λόγος φυγής;
Oct 10 21:07:52
waste
AlexeyStakhanov7: ελπιζω να το λες αστεια οτι περιμενεις την συνταξη
Oct 10 21:08:20
AlexeyStakhanov7
βασικά ως ΙΥ δεν έχω πολλά να περιμένω
Oct 10 21:08:21
allospanos
απτό στόμα μου το πήρες waste
Oct 10 21:08:34
AlexeyStakhanov7
θα ζω από την γυναίκα μου
Oct 10 21:08:34
Lobito_VJ23
γιατί ρε τέκη; και οι μικροαστοί δεν έχουν ψυχή;
Oct 10 21:08:51
allospanos
αν λες ότι περιμένεις συνταξη σε 20, να περιμένεις means-based χαρτζιλικι σε 35 και αν
Oct 10 21:08:59
Lobito_VJ23
την έχουν εναποθέσει στην συνταξήτους (μια λέξη)
Oct 10 21:09:10
DutchMountains
συνταξη δεν θα παρεις.. επιδομα θα παρεις.. ή καποιου τυπου basic income..
Oct 10 21:10:11
waste
αν εισαι καλο παιδι κανεις ολα τα εμβολια, λες slava ukraina και δεν κλανεις πολυ
Oct 10 21:10:13
allospanos
να δείτε εδώ HB που όλα τα επιδόματα έχουν ενοποιηθεί σε 1 ("universal credits") και ειναι οτι χειροτερο υπαρχει, και η συνταξεις θα γινουν κατι σαν κι αυτο
Oct 10 21:10:26
waste
κι ΟΟΟΟΟΛΑ αυτα μόνο αν υπάρχει το μαγαζί στο οποιο θα βρίσκεσαι
Oct 10 21:10:39
AlexeyStakhanov7
εμβόλιο ΔΕΝ, είμαι φιλορώσσος, τώρα για το κλάσιμο, παίζεται
Oct 10 21:10:45
waste
χεχεχ
Oct 10 21:10:54
waste
αρα δεν θα παρεις τιποτα ακομα κι αν κερδισει η δυση
Oct 10 21:11:23
Lobito_VJ23
σε τι μαγαζί είσαι και δουλεύεις χωρίς μπόλι;
Oct 10 21:11:51
AlexeyStakhanov7
Πάροχο τηλ/νιών
Oct 10 21:11:57
pakaLSD
γιατί ρε λομπ και εμείς στο γραφείο δεν έχουμε υποχρεώεσει κανέναν να εμβολιαστεί
Oct 10 21:12:07
pakaLSD
ούτε είναι κριτήριο πρόσληψης
Oct 10 21:12:22
AlexeyStakhanov7
Ότι τους λέει η κυβέρνηση κάνουν, οπότε προ καλοκαιριού, rapid/εβομάδα
Oct 10 21:12:45
waste
pakaLSD: εσεις στο γραφειο ειστε πεντε νομα σενα δωμα
Oct 10 21:12:46
pakaLSD
η μόνη υποχρέωση ήταν τα ράπιντ τεστ, που ως επιχείρηση είχες πρόστιμα αν δεν τα ανέβαζες στο σύστημα.
Oct 10 21:12:49
Lobito_VJ23
allospanos στην χώρα του Δαρβίνου είναι ντροπή να εξαρτάσαι από την κουτάλα του κράτους, οπότε λογικό κι επιθυμητό το universal credit και το state pension να είναι αστεία
Oct 10 21:12:56
pakaLSD
ναι, κάπου τόσοι
Oct 10 21:13:12
pakaLSD
και όχι όλοι μαζί, παίξαμε και τηλεεργασία με μια χαρά συνεννόηση
Oct 10 21:13:20
Lobito_VJ23
εσείς πάκα είστε αυτοί που θέλει να εξαλείψει το ΔΝΤ για να έρθει η πρόοδος
Oct 10 21:13:23
waste
αρα κανετε ο,τι θελετε εσεις, το ζορι οπου υπαρχει ειναι σε μεγαλα γραφειοκρατικα μαγαζια που πεφτει γραμμη
Oct 10 21:13:27
Lobito_VJ23
ακούς εκεί εταιρεία 5 νοματαίων
Oct 10 21:13:35
allospanos
ε βέβαια Lobito μην τυχόν και μπερδευτεί κανείς και νομίζει ότι υπάρχει κι άλλος άνθρωπος πέρα απτό τομάρι του (άντε και τους φίλους του)
Oct 10 21:13:55
pakaLSD
 είσαι ενάντια της μικρομεσαίας επιχειρηματότητας λομπ>>>??
Oct 10 21:14:05
waste
οχι ο λομπ το ΔΝΤ
Oct 10 21:14:06
Lobito_VJ23
και ναι και όχι
Oct 10 21:14:10
waste
και ολοι οι αλλοι :)
Oct 10 21:14:13
pakaLSD
ακούς τις προσταγές του ΔΝΤ να γίνουμε όλοι υπάλληλοι τοης HILL?
Oct 10 21:14:21
allospanos
παντως waste αν εχεις καποιο site για πληροφοριες για αργεντινη (διαδικασιες visa κλπ) στειλε κανενα λινκ γιατι δε βγαζω ακρη
Oct 10 21:14:21
pakaLSD
πιάσε κόκκινο τέκ
Oct 10 21:14:27
Lobito_VJ23
εγώ την συμπαθώ αλλά δεν είναι κι ακριβώς όπως θα την ήθελα
Oct 10 21:15:18
AlexeyStakhanov7
δλδ στην Αργεντινή θα πάρετε βιώσιμη σύνταξη;
Oct 10 21:15:23
waste
allospanos: το βασικο που πρεπει να ξερεις ειναι οτι οι νοτιομαερικανοι ειναι χαλαροι, οπως ηταν και οι ελληνες πριν τους μπει το παλουκι στον κωλο με την ΕΕ
Oct 10 21:15:38
waste
AlexeyStakhanov7: σε βρίσκω λίγο καθηλωμένο με τη βιωσιμη σύνταξη :)
Oct 10 21:15:38
AlexeyStakhanov7
το κέρδος δεν βλέπω, βοηθήστε με
Oct 10 21:15:45
Lobito_VJ23
allospanos κάνεις λάθος, στο ΕΒ υπάρχουν οι περισσότεροι φιλάνθρωποι ανά πλυθησμό
Oct 10 21:16:05
waste
AlexeyStakhanov7: το κερδος ειναι να βρισκεσαι σε μια χωρα που βρισκεται εξω απο την παρανοια
Oct 10 21:16:21
waste
και η ευρωπη θα ειναι ενα μερος το οποιο θα εχει πολυ παρανοια να δωσει ακομα
Oct 10 21:16:26
DutchMountains
το κερδος ειναι οτι εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να μεινεις ζωντανος.. (για να περιμένεις συνταξη ;)
Oct 10 21:16:35
giannisf
το σημερινό κλίμα είναι κάπως έτσι https://www.youtube.com/watch?v=VLdXLDuM8GE
Oct 10 21:16:38
waste
τα 3 χρονια κοβιντ ειναι ενα πολυ καλο παραδειγμα
Oct 10 21:16:40
Lobito_VJ23
τέκη έχεις σκεφτεί τι θα έκανες αν ήσουν στην Ελλάδα του 60;
Oct 10 21:16:57
waste
αν ημουν στην ελλαδα του 60 και ημουν ποιος λομπ.
Oct 10 21:17:00
Lobito_VJ23
γιατί το 60 (κι έπειτα) η Γερμανία ήταν (;;;) μέρος παράνοιας;
Oct 10 21:17:05
waste
ο πατερας μου επισκευαζε τηλεορασεις
Oct 10 21:17:11
Lobito_VJ23
και ήσουν εσύ, τι ποιος;
Oct 10 21:17:14
waste
η μανα μου παντρευοταν :)
Oct 10 21:17:18
waste
(οχι τον πατερα μου)
Oct 10 21:17:20
Lobito_VJ23
ο μπάρκουλης να ήσουν;
Oct 10 21:17:35
waste
δεν μπορω να ειμαι εγω παραμονο στην εποχη που ζω
Oct 10 21:17:49
waste
αν ειχα γεννηθει το 1940 σαν τον πατερα μου θα ημουν διαφορετικος ανθρωπος
Oct 10 21:18:18
waste
για να κανω μια μικρη εισαγωγη που εκανα και σε κατι φιλους μου προχθες
Oct 10 21:18:25
allospanos
αχ μη με διαολιζεις λομπιτο μου με όλες τις "φιλανθρωπίες" τους, είναι σιχαμερό αυτό που γινεται
Oct 10 21:18:37
waste
η κορωνα ηταν μια καλη εισαγωγη τοσο για την παρανοια, οσο και για το ποσο ευκολα συνηθιζουμε στην παρανοια
Oct 10 21:19:09
waste
αν σας περιεγραφα πριν 4 χρονια το τι θα κανατε κατα τη διαρκεια του κοβιντ, θα μου λεγατε ολοι ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ
Oct 10 21:19:12
waste
ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ
Oct 10 21:19:21
AlexeyStakhanov7
αυτό Τέκη για να το κάνω προσωπικά εγώ, πρέπει να είμαι μόνος μου. ΝΤΑΤΣ τι μπορεί να γίνει για να σταματησω να υπάρχω, εκτός και αν μιλάμε ότι απλά θα μου δίνει χαρτζιλίκι το κράτος και απλά
Oct 10 21:19:22
AlexeyStakhanov7
επιβιώνω
Oct 10 21:19:58
waste
κι όμως τα καναμε και τα λουστηκαμε και σημερα θα πουμε κιολας οτι ελα μωρε τι εγινε (που θα ειναι ψεμματα)
Oct 10 21:20:09
DutchMountains
να πεσει μπομπιτσα στο κτηριο που θα βρισκεσαι ξερω γω..
Oct 10 21:20:20
AlexeyStakhanov7
βασικά Τέκη για την Ελλάδα δεν θα μου φαινόταν απίθανο. Ότι όλος ο κόσμος θα συντασσόταν και θα επέβαλλε μέτρα........ΔΕΝ
Oct 10 21:20:20
waste
γιατι το πόσο τραυματισμενοι και δυστυχεις ειναι οι ανθρωποι γυρω μας μετα απο αυτα τα 3 χρονια το βλεπεις ξεκαθαρα
Oct 10 21:21:08
gaganos
ενω πριν τρεχαμε χαρουμενοι στα λιβαδια...καλησπερα
Oct 10 21:21:11
waste
AlexeyStakhanov7: αυτο που λες ειναι μερος του προβληματος. Εχεις φτιαξει μια αφήγηση που εκλογικευει το ΤΙ συνεβη , κι επειδή συνέβη το κάνει υπαρκτο
Oct 10 21:21:22
waste
κι αυτο ειναι μερος του πως συνηθιζουμε την παρανοια
Oct 10 21:21:22
gaganos
(ωστοσο ναι - πιασαμε αλλα βαθη μετα την κωρωνα)
Oct 10 21:21:41
waste
οπως φετος θα συνηθισουμε να εχουμε blackouts
Oct 10 21:21:41
AlexeyStakhanov7
κατανοητό
Oct 10 21:21:52
waste
του χρόνου μπορεί να συνηθίσουμε να πεθαίνουν και μερικοί γύρω μας
Oct 10 21:21:58
waste
και του παραχρόνου δεν ξέρω κι εγώ τι
Oct 10 21:22:26
waste
Αυτό είναι μια κατασταση υπραξης που εχει περιγραφει πολύ καλά ιστορικά
Oct 10 21:22:31
gaganos
 ε καπου θα υπαρχει ενα οριο ρε συ. Δεν μπορει
Oct 10 21:22:36
waste
χοχοχοχοχο
Oct 10 21:22:58
guest_geospeck
Sky is the limit
Oct 10 21:23:13
waste
δεν υπαρχει ποτε οριο, μεχρι να δεις την πορτα του αουσβιτς θα ελπιζεις, κι όταν την περάσεις πάλι θα ελπιζεις να εισαι απο αυτους που δεν θα στειλουν στα ντους του μπουχενβαλτ
Oct 10 21:23:29
DutchMountains
οπως δεν υπαρχει οριο στην αεναη αναπτυξη.. χοχοχο
Oct 10 21:23:40
waste
και μετα παλι θα ελπιζεις να παρεις καμια πιπα σε κανεναν εσεσ μηπως και προλάβεις και φας λιγο παραπανω για να μην πεθανεις απο τυφο κλπ κλπ κλπ
Oct 10 21:24:00
waste
δεν υπαρχει όριο, υπάρχει μόνο ένα managment του τι θεωρείται ΟΚ
Oct 10 21:24:03
waste
κι αυτο αλλαζει πολύ γρηγορα
Oct 10 21:24:48
waste
στα πληρώματα των αμερικάνικων βομβαρδιστικών είχαν πει ότι θα κάνετε τόσες εξόδους, έτσι ώστε να έχετε 50% να πεθάνετε. Αν γλυτώσετε θα σας στείλουμε στα μετώπισθεν:)
Oct 10 21:25:03
waste
και οι αμερικανοι ειναι απο αυτους που γενικά τα προσέχαν τα φαντάρια τους
Oct 10 21:25:57
waste
οποτε αυτό θα συμβει. Μεχρι που θα φτασει, ποσο κλπ δεν το ξερω
Oct 10 21:26:08
waste
αυτο που ξέρω, είναι ότι θέλω να έχω μια διεξοδο
Oct 10 21:26:36
DutchMountains
φανταζομαι εχετε δει εικονες απο το αφγανισταν πολλα χρονια πριν..
Oct 10 21:26:40
waste
και κάποια στιγμή αντι να πω, ελα μωρε είναι οκ αυτό (πχ ο κατοικον εγκλεισμος, πχ το απαρτχαιντ των εμβολιοπασων
Oct 10 21:26:51
gaganos
αν ληξει γρηγορα η κατασταη στην ουκρανια? π.χ. αλλαγη καθεστωτος μεσα στο μηνα ή πουτιν στο χαντακι
Oct 10 21:26:53
DutchMountains
ε.. φανταστειτε πως σκεφτονταν αυτοι εκει τοτε..
Oct 10 21:26:53
waste
να πω ααα κοιτα εχω αυτο το μικρο σπιτακι εκει και ο ηλιος λαμπει
Oct 10 21:26:54
AlexeyStakhanov7
το θέμα είναι πως βιοπορίζεσαι, χωρίς να κάνω probing σε σένα, απλά βάζω τον εαυτό μου στην θέση σου και με πιάνει ένας φόβος
Oct 10 21:27:11
Lobito_VJ23
τέκη αποφεύγεις την ερώτηση οπότε ας το κάνω narrow down. Η Γερμανία (ΟΔΓ) στα 60ς, θεωρείται όαση σοσιαλδημοκρατίας ακόμη κι αν κυβερνούσαν οι δεξιοί. Αλλά η πυρηνική παράνοια ήταν στο peak.
Oct 10 21:27:15
waste
AlexeyStakhanov7: εδω και 12 χρονια βιοποριζομαι με ελαχιστα χρήματα
Oct 10 21:27:17
AlexeyStakhanov7
του τι κάνω στα 40-50 που βρίσκομαι
Oct 10 21:27:35
waste
Lobito_VJ23: δεν απανταω σε υποθετικες ερωτησεις οπου αυτος που της κανει δεν εχει ιδεα απο ιστορια :)
Oct 10 21:27:46
waste
στα 60σ ειχαμε detante
Oct 10 21:28:05
AlexeyStakhanov7
κάπου έχεις κομπόδεμα, αλλά ίσως είναι απλά και θέμα χαρακτήρα, αντοχής και αισιοδοξίας
Oct 10 21:28:14
Lobito_VJ23
οκ αν ένοιωθες ντετάντ στα 60ς
Oct 10 21:28:19
waste
AlexeyStakhanov7: αυτο δεν το κανω γιατι ειμαι βιτσιοζος (που ειμαι) αλλα διοτι εκτιμω την ελευθερια μου
Oct 10 21:28:42
waste
και ξερω οτι οσο λιγοτερο εξαρταμαι για την καλοπεραση μου, τοσο πιο χαρουμενος ειμαι
Oct 10 21:28:55
waste
διοτι ειμαι και μισος αρβανιτης και δεν την γουσταρω πολυ τη σκλαβια
Oct 10 21:29:16
AlexeyStakhanov7
Τέκη ως μικροαστός θα σου πω, ότι ο χειρότερος εφιάλτης μου ακόμα και σήμερα, που βλέπω αραιά και που, είναι ότι δεν έχω πάρει ακόμα πτυχίο.....
Oct 10 21:29:17
waste
οποτε απο αυτη την αποψη ειμαι πολυ ετοιμος να βιοποριστω με πολυ λιγα, οπως το κανω και τωρα
Oct 10 21:29:38
waste
AlexeyStakhanov7: ουτε εγω αλλα δεν ηταν ποτε εφιαλτης μου ;) κι εγω μικροαστος ειμαι οπως ολοι μας
Oct 10 21:29:40
AlexeyStakhanov7
οπότε το σενάριο το δικό σου, μόνος σε μια ξένη χώρα.........ου είναι ταινία τρόμου
Oct 10 21:29:54
Lobito_VJ23
τι πτυχίο θες;
Oct 10 21:29:56
waste
AlexeyStakhanov7: το καταλαβαίνω και δεν λεω ότι είναι ευκολο
Oct 10 21:29:58
gaganos
καλα αν πανε ολα σκατα οπως λες - με λιγα θα βιοποριζεται κι αυτος που βγαζει πολλά
Oct 10 21:30:21
waste
gaganos: ναι αλλα μεχρι να φτασεις εκει θα εισαι σκλαβος των αναγκων σου
Oct 10 21:30:25
AlexeyStakhanov7
ΛΟΜΠ το πτυχίο το έχω πάρει και λίαν καλώς
Oct 10 21:30:29
waste
και γιαυτο δεν θα μπορεις να ξεφυγεις
Oct 10 21:30:40
AlexeyStakhanov7
αλλά το τι περνάει κανείς είναι το θέμα μέχρι να το πάρει
Oct 10 21:31:07
waste
AlexeyStakhanov7: εγω δεν περασα τιποτα, αλλα δεν το πηρα κιολας, ειχα 9,κατι μεσο ορο μεχρι το 3ο ετος που τελειωσα :)
Oct 10 21:31:41
gaganos
αυτο εννοω - δεν το πα καλα. Μια ο πληθωρισμος μια να παρεχεις μονος σου ολα αυτα που παρειχε το κρατος (ιδιωτικη υγεια, παιδεια, συνταξη, ασφαλεια....)
Oct 10 21:31:56
waste
μετα απο 5-6χρονια προσπαθησα ξανα (ειχαν μειωθει και τα μαθηματα, οποτε καπως συμπληρωνα τις διδακτικες ωρες) αλλα εβγαζα αρκετα απο τη δουλεια μου για να θελω να ασχοληθω παραπανω :)
Oct 10 21:32:06
gaganos
στο τελος για να πεις οτι εισαι καλα οικονομικα θα θες 4 μισθους
Oct 10 21:32:11
waste
ηταν και λιγο αστειο εδω που τα λεμε να πηγαινεις στη σχολη
Oct 10 21:32:34
Tassos2112
Τι σπούδασες Waste;
Oct 10 21:32:51
waste
τελευταια φορα που πηγα καθομασταν με τον προεδρο και συζητουσαμε για world of warcraft :)
Oct 10 21:33:07
waste
επικοινωνια, δημοσιογραφια
Oct 10 21:33:16
Lobito_VJ23
γκομενικά
Oct 10 21:33:24
waste
αλλα το παντεσπανι μου το εχω βγαλει ως sysadmin
Oct 10 21:33:35
waste
να ναι καλα το sysadminiki
Oct 10 21:33:41
Lobito_VJ23
λι
Oct 10 21:33:49
Lobito_VJ23
sysadminiλιki
Oct 10 21:33:53
gaganos
επικοινωνια/μαρκετινγκ: το core της Δυσης
Oct 10 21:33:55
waste
γκομενικα ακομα σπουδαζω και ελπιζω να μην αποφοιτησω ποτε
Oct 10 21:34:05
Lobito_VJ23
έπεσες με τα μούτρα
Oct 10 21:34:07
waste
gaganos: γιεπ και ημουν πολυ καλος :)
Oct 10 21:34:39
waste
μετα αποφασισα οτι θελω να κανω κατι λιγοτερο evil, οποτε εγινα κομπιουτερας :)
Oct 10 21:35:01
AlexeyStakhanov7
τα blackouts πως θα τα δικαιολογήσουν που πολλές επιχειρήσεις  βασίζονται πχ σε ψυγεία για τα προϊόντα τους;
Oct 10 21:35:12
waste
AlexeyStakhanov7: χρειαζονται δικαιολογια?
Oct 10 21:35:23
waste
σε 3 ωρες δεν ξεπαγωνουν τα πραγματα :)
Oct 10 21:35:33
AlexeyStakhanov7
εεεε δεν θα κλείσουν τότε πολλές από δαύτες;
Oct 10 21:35:34
gaganos
δε μου πατε ομως
Oct 10 21:35:34
gaganos
αμα κερδισουνε αι δυναμεις της Δυσεως
Oct 10 21:35:35
gaganos
Δε θα τρωμε με βιοδιασπωμενα κουταλια?
Oct 10 21:35:36
Lobito_VJ23
το καλοκαίρι μάζωξαν όλα τα φύλα από τις συκιές
Oct 10 21:35:40
AlexeyStakhanov7
ααα οκ
Oct 10 21:35:45
waste
AlexeyStakhanov7: φυσικα και θα κλεισουν :)
Oct 10 21:35:51
waste
Part of the plan :)
Oct 10 21:36:32
waste
κοιτα τα πραγματα ειναι απλα. οι πιο γαμημενοι ειναι οι γερμανοι απο την ολη ιστορια. Για να μεταφερουν αυτο το γαμισι στους αλλους, αποφασισαν οτι φετος το χειμωνα θα επιδοτησουν το δικο τους αεριο
Oct 10 21:36:37
gaganos
τι plan? υπάρχει πλαν? εγω εχω μεινει οτι κλωτσανε τενεκεδακι
Oct 10 21:36:45
waste
αρα αντι να κλεισουν οι δικες τους επιχειρησεις θα κλεισουν πρωτα των υπολοιπων
Oct 10 21:37:08
waste
αλλα επειδη τωρα τριβονται να βαλουν πλαφον στην τιμη του αεριου που αγοραζουν, αυτο θα σημαινει ελλειψεις
Oct 10 21:37:22
AlexeyStakhanov7
σε ποιους άλλους να το μεταφέρουν;
Oct 10 21:37:25
waste
κι αρα αναξερατητα απο την τιμη του αεριου, το ζητημα ειναι οτι δεν θα υπαρχει αεριο
Oct 10 21:37:38
waste
σε ολους τους αλλους που δεν επιδοτουν τοσο πολυ το αεριο τους :)
Oct 10 21:38:03
AlexeyStakhanov7
Έλληνες και λοιπούς ή άλλους Γερμανούς;
Oct 10 21:38:05
waste
το πιανεις το γαΪτανακι?
Oct 10 21:38:11
waste
ελληνες και λοιπους
Oct 10 21:38:50
waste
το θεμα ειναι ομως οτι με τα πλαφον στην τιμη , ανεξαρτητα απο το κοστος θα εχεις ελλειψεις στις ποσοτητες :)
Oct 10 21:39:01
gaganos
θα μας φερουν οι αμερικανοι LNG σχιστολιθικο
Oct 10 21:39:01
gaganos
το οποιο λεει ειναι γα-μη-σε-τα οικολογικα τοσο τοπικα (εχουν δηλητηριασει τα παντα στο αμερικα) οσο και σαν αποτυπωμα
Oct 10 21:39:06
waste
οποτε θα εχουμε το σοσιαλιστικο συστημα οπου το αεριο θα ειναι "φθηνό" αλλα δεν θα υπαρχει :)
Oct 10 21:39:07
AlexeyStakhanov7
αυτό που δεν πιάνω είναι γιατί επηρεαζόμαστε και εμείς, αφού δεν παίρνουμε από NS
Oct 10 21:39:14
waste
λολ
Oct 10 21:39:41
waste
AlexeyStakhanov7: εχεις μπει με πολυ αθωες διαθεσεις, αλλα εκτιμω την παιδευτικη σου μεθοδο :)
Oct 10 21:39:44
AlexeyStakhanov7
γιατί  θα τον πιούμε, αφού θα υπάρχει αέριο ΑΛΛΑ θα είναι πανάκριβο
Oct 10 21:39:51
DutchMountains
γιατι πληρωνουμε οσο λεει το ΤΤF
Oct 10 21:40:06
gaganos
το πες μονος σου - πανακριβο
Oct 10 21:40:15
gaganos
κατι μ λεει οτι δε θα χει πλαφον στην ελλαδα
Oct 10 21:40:17
waste
ακριβως οπως λεει ο dutch, η ευρωπη εχει ενωποιησει το κοστος του ηλεκτρικου
Oct 10 21:40:24
AlexeyStakhanov7
σόρυ για το μονοπώλιο, αν θέλετε αλλάξτε θέμα
Oct 10 21:40:37
waste
οχι AlexeyStakhanov7 αφου εχεις ορεξη
Oct 10 21:40:49
waste
και θα το διαβασουν και οι αλλοι δεν εχουν πιασει ολοι τις καραμπολες
Oct 10 21:41:04
waste
απο τη στιγμη που δεν παραγουμε το ρευμα μας αυτονομα οπως στα 80σ-90σ
Oct 10 21:41:15
AlexeyStakhanov7
αφού πληρωνουμε όσο μας που ΓΙΑΤΙ η ποσότητα να εκλείψει;
Oct 10 21:41:17
waste
τοτε η τιμη που παραγουμε εξαρταται απο την τιμη του TTF
Oct 10 21:41:37
waste
AlexeyStakhanov7: διοτι αυτον τον καιρο αποφασιζουν να βαλουν πλαφον στην τιμη που αγοραζουν
Oct 10 21:41:42
Tassos2112
Υπάρχει περίπτωση να σπάσει η κοινωνική συναίνεση στη Γερμανία λόγω ακρίβειας;
Oct 10 21:41:50
DutchMountains
τα αμερικανα εκπλησονται με τις τιμες που πληρωνουμε για θερμανση και ρευμα.. γιατι αυτοι τοσα πληρωναν τα τελευταια χρόνια..
Oct 10 21:41:52
AlexeyStakhanov7
και;;;;
Oct 10 21:41:57
waste
και διοτι δεν υπαρχουν αρκετα καραβια με LNG τωρα που δεν υπαρχει NS
Oct 10 21:42:03
DutchMountains
εκλπησονται που εχουμε παραπονα..
Oct 10 21:42:22
waste
κατσε να σου εξηγησω τι σημαινει πλαφον
Oct 10 21:42:35
pakaLSD
ντατς, κάτσε να δούμε πού θα φτάσει ως χμας.
Oct 10 21:42:43
waste
πλαφον στην τιμη απο τον αγοραστη σημαινει οτι πας στο σουπερμαρκετ και λες εγω δεν αγοραζω γαλα αν κοστιζει πανω απο 1 ευρω :)
Oct 10 21:42:45
AlexeyStakhanov7
εννοείς οτι αν βάλουεμ πλαφόν στην τιμή του Ρώσικου αερλιου, η Ρωσία θα μειώσει την ποσότητα;'
Oct 10 21:42:56
waste
AlexeyStakhanov7: ειπαν οτι θα βαλουν γενικα πλαφον
Oct 10 21:42:56
DutchMountains
και λιγο πολυ λενε.. ε.. ας πληρωσουν και οι ευρωπαιοι.. που επερναν τζαμπα το ΦΑ απο τους ρωσους..
Oct 10 21:43:14
waste
ποσο γαλα λες να αγορασεις αν βαλεις πλαφον στο ενα ευρω :)
Oct 10 21:44:05
Lobito_VJ23
ο τέκης εννοείς 1 ευρώ το λίτρο, γιατί αν βάλεις ένα ευρώ, ναι θα το πουλάνε ένα ευρώ το μπουκαλάκι 250 (shrinkflation)
Oct 10 21:44:21
waste
ναι εννοω ενα ευρω το γαλα που αγοραζουμε σημερα, ενα λιτρο
Oct 10 21:44:29
waste
ετσι δουλεουν τα πλαφον στην τιμη απο τον αγοραστη
Oct 10 21:44:41
waste
μειωνουν την τιμη, αλλα την ιδια στιγμη μειωνουν και την διαθεσιμη ποσοτητα
Oct 10 21:44:45
AlexeyStakhanov7
ωραία το έπιασα
Oct 10 21:45:31
waste
ωραια επειδη λοιπον εχουμε μια ενωποιημενη αγορα ηλεκτρικου, οποιος επιδοτει το δικο του περισσοτερο, βοηθαει τις δικες του επιχειρησεις σε σχεση με των αλλων που δεν επιδοτουν
Oct 10 21:45:47
waste
ααα ειπα οτι αυτες οι επιδοτησεις ειναι εντελως παρανομες συμφωνα με τους κανονες της ΕΕ??
Oct 10 21:46:09
AlexeyStakhanov7
ναι αλλά αυτοί είναι Γερμανοί, οπότε νόμιμο
Oct 10 21:46:23
waste
ακριβως, μονο οι πολωνοι βγηκαν και γκρινιαξαν οτι ειναι φαουλ
Oct 10 21:46:29
pakaLSD
χαχα
Oct 10 21:46:34
AlexeyStakhanov7
οι Γερμανοί θέλουν πλαφόν;
Oct 10 21:48:03
waste
δεν εχω καταλαβει, αυτο με το πλαφον ειναι θολο
Oct 10 21:48:06
AlexeyStakhanov7
...μισό, ο Κούλης δεν είπε ότι τους πρότεινε πλαφόν στην τιμή και δεν το δέχτηκαν; Το πλαφόν αν εφαρμοζότανπεριμένουν (η ΕΕ) ότι θα ρίξει τις τιμές η Ρωσία ή ότι θα πέσει η τιμή με κάποιον
Oct 10 21:48:06
AlexeyStakhanov7
μηχανισμό;
Oct 10 21:48:10
waste
ακριβως διοτι ειναι παρανοικο
Oct 10 21:48:43
waste
το πλαφον ειναι αυτο που σου ειπα με το γαλα
Oct 10 21:48:54
waste
το τι λενε οτι περιμενουν ειναι ασχετο
Oct 10 21:49:01
AlexeyStakhanov7
ναι αλλά με ποια προσδοκία
Oct 10 21:49:14
waste
με την προσδοκεια να ριξουν τις τιμες
Oct 10 21:49:19
AlexeyStakhanov7
ότι ο Σ/Μ θα μου πει ΟΚ σε 3 μήνες θα το ρίξω στο 1ευρώ;
Oct 10 21:49:36
AlexeyStakhanov7
αααα οκ, οπότε θα πάρουμε το 3ο το μακρύτερο
Oct 10 21:49:40
Lobito_VJ23
με την προσδοκία πως είναι το άλας της γης και οι αγορές κάνουν ό,τι λένε αυτοί με τα πιο γκρι κοστούμια
Oct 10 21:49:46
waste
ναι γιατι εγω θα κραταω την αναπνοη μου και δεν θα αγοραζω γαλα
Oct 10 21:50:18
waste
κι αυτο θα σημαινει κλειστες επιχειρησεις και μπλακαουτς
Oct 10 21:51:02
Lobito_VJ23
αχ πότε;
Oct 10 21:51:14
Lobito_VJ23
θέλω κάουτς
Oct 10 21:51:30
Guest64_mustafa
AlexeyStakhanov7, στις δύσκολες στιγμές, θυμίσου τον Stakhanov και αύξησε την παραγωγικότητά σου. Και όλα θα π'ανε καλά
Oct 10 21:51:35
AlexeyStakhanov7
σας ευχαριστώ, τα κατάλαβα όλα
Oct 10 21:51:50
AlexeyStakhanov7
σωστά για να πάρω το βραβείο
Oct 10 21:51:58
Lobito_VJ23
Μουσταφά έχεις νέα από την 5η φάλαγγα;
Oct 10 21:53:27
gaganos
με το λιγνιτη θα γινει τπτ?
Oct 10 21:53:50
waste
ειπαν θα ξεκινησουν μερικα λιγινιτικα αλλα δεν ξερω ποσο μακρια ειναι αυτο
Oct 10 21:54:12
waste
ο cezn εχει βρει ενα σαιτ που ειναι πιο ενημερωμενο σε τετοια
Oct 10 21:55:20
waste
αλλα αν δουμε να επιβαλεται το πλαφον να ξερετε οτι ο στοχος τους ειναι οι ελλειψεις
Oct 10 21:55:25
pakaLSD
σε συνδικαλιστικά της ΓΕΝΟΠ θα έχει αρεκετές πληροφορίες
Oct 10 21:55:48
waste
δεν ειχαν πουλησει τα ορυχεια?
Oct 10 21:56:15
pakaLSD
δεν νομίζω τα ορυχεία να πωλούνται, μάλλον μεταβιβάζονται ή νοικιάζονται
Oct 10 21:56:25
pakaLSD
αλλά πάλι, φαντάζομαι θα μπορούν να αγοράσουν
Oct 10 21:56:48
waste
και το χονγκ-κονγκ νοικιασμενο για 99 χρονια ηταν:)
Oct 10 21:57:33
gaganos
για ΟΠΕΚ ειπατε?
Oct 10 21:58:07
gaganos
γιατι φυσικα και makes sense μ ολα αυτα να μειωσουνε παραγωγη
Oct 10 21:58:15
DutchMountains
το πλανο ειναι ελλειψεις παντου
Oct 10 21:58:15
waste
τι θελεις να πουμε πες εσυ
Oct 10 21:58:30
DutchMountains
και ευρωπη και αμερικη..
Oct 10 21:58:47
DutchMountains
γιαυτο πουλανε τα στρατηγικα αποθεματα τους..
Oct 10 21:58:54
DutchMountains
καπου στη μεση εχουν στασει..
Oct 10 21:59:08
DutchMountains
πουλανε./διαθετουν..
Oct 10 21:59:17
DutchMountains
*φτασει
Oct 10 21:59:24
gaganos
τι αποφαση ηταν αυτη τωρα? τζαρτζαρισμα ΗΠΑ-ΣΑ?
Oct 10 22:00:08
waste
η αποφαση ηταν λογικοτατη και μας δειχνει ότι δεν εχουν μεινει πολλα πουτανακια των ηπα
Oct 10 22:00:22
waste
οποτε μενει να ριξουν τον σαουδ
Oct 10 22:00:38
waste
ή να προσπαθησουν
Oct 10 22:00:46
pakaLSD
λες και διαβάζω το άρθρο που καρφιτσώθηκε στα σχόλια χθες
Oct 10 22:00:58
DutchMountains
τι χρωμα θα εχει η επαναστα εκει? λολ
Oct 10 22:01:02
Lobito_VJ23
ο πόλεμος του κόλπου έπρεπε να γίνει αμά τη σύσταση του ΟΠΕΚ, για να μην πω από την κρίση του Σουέζ
Oct 10 22:01:11
Lobito_VJ23
αλλά οι αμερικανοί το παίζαν σίγουροι
Oct 10 22:01:49
waste
DutchMountains: μπα δεν θα εχει επαναστα, πραξικοπημα θα εχει
Oct 10 22:01:57
waste
ή αποποιρα
Oct 10 22:02:17
waste
αλλα αν ΔΕΝ δουλεψει, την πουτσισαν
Oct 10 22:02:40
DutchMountains
δεν εχω ιδεα τι ενδοοικογεννειακα εχουν εκει..
Oct 10 22:02:45
waste
εχουν μπολικα
Oct 10 22:02:47
Lobito_VJ23
δλδ θα δωροδοκήσουν στραταίους;
Oct 10 22:02:56
waste
υπαρχουν πολλα ξαδερφια που δεν γουσταρουν τον διαδοχο
Oct 10 22:03:06
pakaLSD
ναι, αλλά έχουν φάει πούτσα
Oct 10 22:03:20
DutchMountains
ποιος πριγκηψ .. ή ποια αλλη οικογεννεια παιζει να διεκδικήσει εξουσια..
Oct 10 22:03:34
pakaLSD
βεδουίνος ο διάδοχος και πολύ μπουλινγκ μικρός
Oct 10 22:03:35
waste
ειναι μεγαλη οικογενεια οι σαουδ :)
Oct 10 22:03:46
pakaLSD
αλλά παίρνει την εκδίκησή του
Oct 10 22:04:20
waste
το βασικο ειναι να δουμε οπως λεει και ο ντατς γιατι θελουν ελλειψεις παντου στη δυση
Oct 10 22:04:32
waste
με λιγα λογια γιατι παιζουν το παιχνιδι του πουτιν
Oct 10 22:05:19
DutchMountains
CBDC..
Oct 10 22:05:49
waste
και τι θα κερδισουν με αυτο?
Oct 10 22:05:58
george40
καλησπερα
Oct 10 22:06:00
DutchMountains
με την ιδεα οτι αυτο θα βοηθησει να σωσουν τον πλανητη..
Oct 10 22:06:13
tsov
καλησπερα george40
Oct 10 22:06:22
waste
εννοω πως το ηλεκτρονικο χρημα θα αυξησει την παραγωγη αγαθων στη δυση?
Oct 10 22:07:43
DutchMountains
στον έλεγχο θα βοηθησει.. για την παραγωγη. ROBOTICS.. και universal basic income σε ολους..
Oct 10 22:07:58
waste
ρε αφου δεν υπαρχουν τα ρομποτικς
Oct 10 22:08:05
DutchMountains
ε και?
Oct 10 22:08:10
DutchMountains
:)
Oct 10 22:08:31
waste
ωραια ας ξεχωρισουμε το μαρκετινγκ απο το σχεδιο
Oct 10 22:08:32
DutchMountains
θα εχει.. και robotics και AI
Oct 10 22:08:38
pakaLSD
άντε να μππούμε και στο μάτριξ να ησυχάσουμε.
Oct 10 22:08:47
pakaLSD
κόκκινο χάπι
Oct 10 22:08:49
waste
τα ρομποτικς ειναι μαρκετινγκ. το σχεδιο ποιο ειναι
Oct 10 22:09:11
waste
τo ηλεκτρονικό χρήμα δεν προσφέρει κανενα πλεονακτημα στην παραγωγική διαδικασία
Oct 10 22:09:33
DutchMountains
θα κανουμε το leap..
Oct 10 22:09:35
waste
κι αν αποβιομηχανήσουν την μιση δυση για να εισαγουν το ηλεκτρονικό νόμισμα δεν εχουν τρόπο με αυτό να αυξησουν την παραγωγή
Oct 10 22:10:32
CeCeZnia
Και αν στοχεύουν στην post παραγωγική εποχή; Εξάλλου ότι ήταν να παράξουμε λίγο πολύ το παραξαμε
Oct 10 22:11:15
DutchMountains
θα μπορουν να επιδοτησουν κατα το δοκουν τεκη.. επιτελους κομμουνισμος ;)
Oct 10 22:11:16
waste
βρε παιδια σκεφτειτε λιγο τι θα πει post παραγωγικη εποχη μην μιλατε μονο με το μαρκετινγκ
Oct 10 22:11:21
merovingian
γιατί δεν υπάρχουν τα robotics? Ο Musk έβγαλε και το έδειξε, κάποια στιγμή θα το φτιάξει
Oct 10 22:11:49
waste
δηλαδη οι ρωσοι και οι κινεζοι θα εχουν αιφον και τανκ, κι εμεις θα εχουμε ξυλινα σπαθια?
Oct 10 22:12:04
waste
DutchMountains: αυτο ειναι πολυ μακρινο πλανο που λες
Oct 10 22:12:20
waste
δηλαδη θέλει 3-4 χρονια πριν αρχισεις καν να αυξανεις την παραγωγη
Oct 10 22:12:59
DutchMountains
ναι.. γιαυτο και η καταστροφη προσπαθουν να ειναι ελεγχομενη και να κρατησει 5-6 χρονια..
Oct 10 22:13:06
CeCeZnia
Θα έχουμε τον απαραίτητο πολεμικό εξοπλισμό. Και καταλλα νηστεία  προσευχή και nft για την πλεμπα
Oct 10 22:13:25
waste
πως θα εχουμε τον καταλληλο πολεμικο εξοπλισμο?
Oct 10 22:13:35
merovingian
και φυσικά υπάρχουν και τα στρατιωτικά robotics και ΑΙ για τα οποία δεν μας λέει κανείς τίποτα
Oct 10 22:14:13
merovingian
και μην βγει κανείς και πει "αυτά δεν δουλεύουν" γιατί είναι ασχετο σχόλιο
Oct 10 22:14:13
waste
στην καλυτερη περιπτωση θα πρεπει να παρεις μαγαζια σαν την λοκχιντ μαρτιν, να τα ξεκοκκαλησεις ολοκληρα και να τους αλλαξεις την κουλτουρα παραγωγης
Oct 10 22:14:18
CeCeZnia
Θα φτιάξουν οι Αμερικάνοι για τους εαυτούς τους. Και οι Ευρωπαίοι ίσως
Oct 10 22:14:32
waste
οπως πρεπει να κανεις το ιδιο και για τη μποινγκ
Oct 10 22:14:51
waste
και το ηλεκτρονικο χρημα δεν βοηθαει καθολου προς αυτο το σκοπο
Oct 10 22:14:53
Lobito_VJ23
τι κουλτούρα παραγωγής έχουν;
Oct 10 22:14:56
waste
ουτε καν η εθνικοποιηση
Oct 10 22:15:10
merovingian
όπως και στην σοβιετική ένωση, ο κόσμος μπορεί να πεινούσε αλλά όπλα παράγονταν
Oct 10 22:15:19
waste
οποτε θα συνεχισουν να παραγουν 737 που πεφτουν και φ35 που δεν πετανε
Oct 10 22:15:43
waste
στη σοβιετικη ενωση παρηγαγαν οπλα σε μεγαλες ποσοτηες πολυ φθηνα και πολυ αποτελεσματικα
Oct 10 22:15:45
CeCeZnia
Ε νταξει. Μπορείς η παραγωγή ναναι σχετικά σκάρτη
Oct 10 22:15:58
waste
αν ειναι σχετικα σκαρτη την πατησες
Oct 10 22:16:03
merovingian
δεν χρειάζεται καν να παράγουν πολλά 737, τα πολλά 737 ήταν αποτέλεσμα της παλιάς εποχής με τον φτηνό τουρισμό
Oct 10 22:16:08
CeCeZnia
Δεν είπαμε ότι θα πετύχει το σχέδιο :p
Oct 10 22:16:28
CeCeZnia
Ούτε ότι το controlled demolition θα πετύχει.
Oct 10 22:16:37
DutchMountains
ουτε καν οτι στεκει το σχεδιο..
Oct 10 22:16:46
CeCeZnia
(πέραν των μπολιων έχει αρχίσει και καταρρεει η παράνοια του wokism θαρρώ)
Oct 10 22:17:12
CeCeZnia
Φτάσαμε να φτιάχνονται γκρουπ reverse transοποιησης
Oct 10 22:17:31
waste
αυτο δεν ειναι καταρρευση του γοκισμ
Oct 10 22:17:52
waste
ειναι το λογικο αποτελεσμα του δινουμε ορμονες σε 10χρονα που θέλουν να την πουν στους γονεις τους
Oct 10 22:18:11
merovingian
το wokism έχει κουράσει και το βλέπεις σε διάφορα πράγματα
Oct 10 22:18:35
DutchMountains
συμφωνουμε οτι το οτι ποιο κοντινο σε manual του σχεδιου το έχει γράψει ο shwab και οι τυποι στο WEF?
Oct 10 22:18:40
waste
μετα γινονται 15 αλλαζουν αποψη το ιδιο ευκολα που πηραν την πρωτη κι εμεις τους παιρνουμε στα σοβαρα οποτε εδω που τα λεμε ευκαιρια για ακομα μεγαλυτερο κερδος
Oct 10 22:18:49
DutchMountains
γιατι τα πραματα μαλλον αυτο δειχνουν..
Oct 10 22:19:04
merovingian
ντατς δεν το έγραψε ο schwab και το WEF, αυτοί απλά μας το ανακοίνωσαν
Oct 10 22:19:06
waste
DutchMountains: ναι αλλα το σχεδιο αυτο ειναι αυτιστικο. μιλαει για τη δυση σαν να μην υπαρχει κατι εξω απο αυτη
Oct 10 22:19:41
waste
εδω και 6 μηνες ολη η ΜΗ δυση εχει αναψει κατι ΝΑ προβολεις που λένε μην μας μπλέκετε με τις μαλακιες σας
Oct 10 22:19:45
gaganos
link ή δεν υπαρχει
Oct 10 22:19:53
DutchMountains
και που διαφωνεις σε αυτο τεκη? οτι δεν μπορει να σκεφτονται οτι αυτο ζουμε και οτι μονο αυτοι εχουν το απολυτο δικιο?
Oct 10 22:20:07
waste
η αποφαση του οπεκ ειναι απλα το τελευταιο απο μια σειρα τετοιες ιστοριες
Oct 10 22:20:15
waste
τοτε ντατς το 1989 ειναι πολυ κοντα
Oct 10 22:20:30
merovingian
η μη δύση συμπεριφέρεται όπως η δύση όταν είναι απαραίτητο, κάποιοι δεν κατάλαβαν το έργο του κορωνογιού
Oct 10 22:20:32
gaganos
δεν μπορουμε να παθουμε 89
Oct 10 22:21:15
waste
gaganos: sit and watch
Oct 10 22:21:23
gaganos
η ΕΣΣΔ κατερρευσε σε ενα ειδος αναρχου καπιταλισμου
Oct 10 22:21:24
gaganos
εμεις που σκατα θα καταρρευσουμε - σε αναρχο σοσιαλισμο?
Oct 10 22:21:41
waste
ειπα 89 δεν είπα 93
Oct 10 22:21:50
merovingian
μπορεί να καταρρεύσουμε σε mad max
Oct 10 22:21:54
waste
με το 93 δεν ασχολουμαι διοτι δεν θεωρω οτι μπορω να το προβλεψω
Oct 10 22:21:57
DutchMountains
εικονα απο το μελλον: USA χωρισμενη σε κομματια.. με κανα τεξας να παιζει τον ρολο της ουκρανιας
Oct 10 22:22:07
DutchMountains
ειναι τοσο ουτοπικο αυτο?
Oct 10 22:22:09
gaganos
θελω να πω ειμαστε ηδη σε semi failed state
Oct 10 22:22:23
waste
οποτε μου φτανει το 89 ως οροσημο εμενα
Oct 10 22:22:44
waste
αν ηθελα να γραψω μια καινουργια τζο θα εκανα αυτα που λεει ο ντατς, αλλα δεν με ενδιαφερει αυτη τη στιγμη
Oct 10 22:23:14
waste
η τζο παει στο αμερικα :)
Oct 10 22:23:25
waste
εμενα μου φτανει ως πλανο το 1989
Oct 10 22:23:26
merovingian
ντατς η χωρισμένη αμερική δεν είναι ουτοπία, είναι λογοτεχνία και συνδρομητική τηλεόραση
Oct 10 22:23:47
waste
δηλαδη οταν συμβει το 1989 θελω να το βλεπω απο τη χασιεντα μου
Oct 10 22:24:01
merovingian
και αυτά μας λένε ότι για να σπάσει η αμερική θα πρέπει κάποιος άλλος να κερδίσει, π.χ. Κίνα
Oct 10 22:24:11
DutchMountains
..αν το κανεις και σειρα τωρα που amazon prime και netflix κοντραρονται με μαπα περιεχομενο..
Oct 10 22:24:22
DutchMountains
και το εκδοσεις απο παταγονια..
Oct 10 22:24:29
CeCeZnia
Γιατί να κερδίσει και κάποιος ντε και καλά
Oct 10 22:24:33
DutchMountains
θα εισαι μια χαρα ;)
Oct 10 22:24:35
CeCeZnia
Chaos AD
Oct 10 22:24:39
waste
DutchMountains: δεν προλαβαινω τωρα, οπως βλεπεις εχω πολλες μπιζνες
Oct 10 22:24:48
gaganos
τι εννοουμε με το 93?
Oct 10 22:24:49
waste
εδω ανοιγω λογαριασμο σε φορεξαδικο
Oct 10 22:24:54
CeCeZnia
Πολύ Τουίτερ δηλαδή*
Oct 10 22:24:54
waste
τον γελτσιν :)
Oct 10 22:25:07
geospeck
τι εστι φορεξαδικο;
Oct 10 22:25:11
CeCeZnia
Απάντησες μέχρι και σε αρχιαψεκ
Oct 10 22:25:30
waste
οχι σεζν το τουιτερ ειναι το πορισμα του να ζεις μια ζωη με αγχος
Oct 10 22:25:47
waste
ξυπνας στις 5.30 το πρωι λες οκ ας μην σηκωθω ακομα και χαζευεις στο τουιτερ
Oct 10 22:27:09
gaganos
πιθανοτητες πυρηνικου υπερμπουμ δινει η μαγικη σφαιρα?
Oct 10 22:27:30
waste
ναι πολυ μεγαλες
Oct 10 22:27:30
DutchMountains
15-20%
Oct 10 22:27:39
gaganos
ν αρχισουμε να φτιαχνουμε κανα υπογειο αμα ειναι
Oct 10 22:27:59
waste
για την ακριβεια οι βρετανοι τριβονται στην γκλιτσα του τσοπανοι να σκασουν κανενα τακτικο πυρηνικο στην ουκρανια και να κατηγορησουν τους ρωσους
Oct 10 22:28:00
merovingian
η ραδιενέργεια μεταφέρεται στην ατμόσφαιρα
Oct 10 22:28:02
DutchMountains
τα αστρα δεν ειναι ξεκαθαρα για υπερμπουμ
Oct 10 22:28:02
waste
αλα NS2
Oct 10 22:28:05
CeCeZnia
Ti 15-20 ρε ντατς
Oct 10 22:28:18
CeCeZnia
Αυτά είναι ποσοστά να εκλεγεί ο Τραμπ το 16
Oct 10 22:28:21
DutchMountains
για μπουμ ειναι πιο πιθανες.. τοπικα.
Oct 10 22:28:24
CeCeZnia
Εν ολίγοις την πουτσισαμε
Oct 10 22:28:32
gaganos
οχι τακτικο - μιλαμε για καραμπαμπαμ
Oct 10 22:29:07
Lobito_VJ23
ακόμη και τα άστρα φλώρεψαν ρπστμ
Oct 10 22:29:07
CeCeZnia
Και μετά θα ρίξουν οι Ρώσοι στο Λονδίνο :p
Oct 10 22:29:20
waste
gaganos: αμα αρχισει το τοπικο μετα για εμενα οι προβλεψεις ειναι οφ
Oct 10 22:29:32
gaganos
βγαλανε λεει το υποβρυχιο με τον Ποσειδωνα
Oct 10 22:29:35
DutchMountains
δυσκολο κατεμε.. γιατι οι στρατιωτικοι εκατερωθεν ειναι πιο σωφρονες απο τους πολιτικους
Oct 10 22:29:36
waste
για την ακριβεια μετα εχω παρει το πρωτο αεροπλανο για λατινικη αμερικη
Oct 10 22:29:55
gaganos
συμφωνω DutchMountains
Oct 10 22:30:09
merovingian
λοιπόν πυθίες, οι ρώσοι έφαγαν 2 χτυπήματα, τι προβλέπετε για αντίποινα;
Oct 10 22:30:13
george40
βλεπετε πουθενα τους καραβαναδας να εχουν λογο;
Oct 10 22:30:15
waste
κι αυτο ακριβως ειναι το ειδος της εκλογικευσης που περιεγραφα πριν στον σταχανωφ
Oct 10 22:30:16
george40
ε
Oct 10 22:30:25
gaganos
τα κανανε ηδη σημερα
Oct 10 22:30:26
DutchMountains
δεν χρειαζεται ολοκαυτομα παντως για να ειναι η ζωη σαν να εχει γινει..
Oct 10 22:30:44
waste
οτι εχετε φτασει στο σημειο να λετε ελα μωρε ενα τακτικο ειναι δεν θα γινει γενικευμενο μπουμ
Oct 10 22:30:59
gaganos
εκει μας φτασανε οι αλητες
Oct 10 22:30:59
waste
κι αυτο δειχνει το ποσο μεσα βρισκομαστε στην παρανοια του στρατοπεδου συγκεντρωσης
Oct 10 22:31:11
L_ami
xairete kai kalhnyxta
Oct 10 22:31:11
waste
gaganos: εκει σε εφτασαν αλλα εσυ συνεχιζεις να παιζεις
Oct 10 22:31:15
DutchMountains
καλε το τεμουμε.. δεν παει να πει..
Oct 10 22:31:16
Lobito_VJ23
εμ τέκη, όταν ο ντατς "Εγγυαάται" πως θα μείνουν στα τακτικά...
Oct 10 22:31:24
Lobito_VJ23
είναι πυρηνικά εκ του ασφαλούς
Oct 10 22:31:27
gaganos
τι να κανω ρε τεκι. θα τρελαθω αλλιως
Oct 10 22:31:36
waste
δεν διαφωνω γκαγκανε
Oct 10 22:31:46
waste
γιαυτο θελω μια γρηγορη διεξοδο διαφυγης
Oct 10 22:31:59
george40
τα νουκ θα βγουν στη ζουλα για να μην προλαβεις να χαμπαριασεις τι σε περιμενει
Oct 10 22:32:07
george40
δεν θα παιξουν τυμπανοκορουσιες και κυρηξη πολεμου
Oct 10 22:32:17
merovingian
τα αντίποινα των ρώσων ποιά είναι; το γερμανικό προξενείο στο κίεβο; λίγο σοφτ τους βλέπω
Oct 10 22:32:37
gaganos
σωστο κ αυτο - πατ κιουτ. Ουτε ουμπερ δε θα προλαβεις να καλεσεις
Oct 10 22:33:11
waste
κι αυτο ειναι μια πολυ καλη εκλογικευση για να μην ασχολεισαι. αφου θα πεθανουμε ολοι και δεν θα το παρουμε και χαμπαρι γιατι να ασχοληθω :)
Oct 10 22:33:22
gaganos
ναι αλλα με το προξενειο μουτρωσε η οικολογα πρασινη κ αρχισε να λεει για αντιαεροπορικα κλπ
Oct 10 22:33:49
DutchMountains
καιρος να στησουμε κεραιες UHF και να παρουμε κανα starlink για backup.. :)
Oct 10 22:33:56
george40
καμια χρονικη προβλεψη εχουμε μπας και προλαβουμε να βαλουμε κανα μαρουλι φετος;
Oct 10 22:33:59
gaganos
>> θα πεθανουμε ολοι και δεν θα το παρουμε και χαμπαρι
Oct 10 22:33:59
george40
:)
Oct 10 22:33:59
gaganos
βασικα αυτο ειναι το καλο σεναριο
Oct 10 22:34:04
merovingian
γκάγανε ξέρεις δεν είμαστε στα 2010, τους γερμανούς δεν τους υπολογίζει και κανένας
Oct 10 22:34:04
waste
ε ναι ρε ντατς τι ειναι η ζωη χωρις forex
Oct 10 22:34:39
DutchMountains
οχι καλε.. πως θα επικοινωνησουμε αλλιως μαζι σου να μας δωσεις συντεταγμενες? :)
Oct 10 22:34:49
george40
παω να γκομενισω αυριο μπας και προλαβω
Oct 10 22:34:51
merovingian
το σταρλινκ δεν θα είναι για όλους
Oct 10 22:34:55
waste
ποιος σου ειπε οτι εγω θα εχω σταρλινκ ?? :)
Oct 10 22:34:57
gaganos
HAM παρτε
Oct 10 22:35:03
gaganos
θα φορεθει πολυ
Oct 10 22:35:05
CeCeZnia
Λολ
Oct 10 22:35:11
merovingian
και ποιός σας είπε ότι δεν θα χτυπηθεί το σταρλινκ;
Oct 10 22:35:13
CeCeZnia
Και πως θα κάνουμε irc?
Oct 10 22:35:16
waste
george40: κοντοχωριανη??
Oct 10 22:35:21
george40
οχι
Oct 10 22:35:23
DutchMountains
γιαυτο λεμε καιραιες δικες μας gaganos
Oct 10 22:35:34
waste
που τρεχεις για να γκομενισεις?
Oct 10 22:35:43
george40
λιγο πιο περα.δν τρεχω ετυχε
Oct 10 22:35:52
Lobito_VJ23
ντατς κάνα όπλο ενάντια σε δορυφόρια θα παίξει;
Oct 10 22:36:00
waste
ετσι ξεκινανε τα τρεξιματα, τυχαινουν
Oct 10 22:36:06
waste
αλλα φτου φτου
Oct 10 22:36:07
george40
ντοπιο πραμα κοιταω γενικα αλλα η καψουρα μας αναγκαζει να βγουμε και λιγο παραεξω.
Oct 10 22:36:12
george40
με ποδηλατο παντως δυσκολο
Oct 10 22:36:12
Lobito_VJ23
θα είναι ωραίο να ρίξουν όλα τα δορυφόρια και να γίνει το διάστημα νεκρή ζώνη
Oct 10 22:36:13
gaganos
χεχε - ωραια τρεξιματα αυτα
Oct 10 22:36:15
george40
εκτος και αν ερωτευτω πολυ
Oct 10 22:36:16
george40
λολ
Oct 10 22:36:21
merovingian
οι δορυφόροι είναι πολύ  εύκολοι στόχοι
Oct 10 22:36:33
DutchMountains
παιζουν πολλα λομπ.. αλλα ειναι πολλα και τα σταρλινκια..
Oct 10 22:36:36
AlexeyStakhanov
George40 έχω παραγγείλει αμύγδαλα 5 κιλά από πέριξ Σπερχειάδας
Oct 10 22:36:46
Lobito_VJ23
με τι κινείσαι γιώργη;
Oct 10 22:36:56
george40
με οτι βρω λομπιτο
Oct 10 22:37:00
gaganos
αποκαλυψη Ιωαννου διαβασατε στην παραλια φετος?
Oct 10 22:37:06
george40
εχω δουλειες και ενα ποδι που θελει ακομα δουλεια για να γινει μαχιμο
Oct 10 22:37:30
CeCeZnia
Nταξει
Oct 10 22:37:48
CeCeZnia
Όλο γκρίνια είστε.
Oct 10 22:37:49
Lobito_VJ23
death squats γιώργη
Oct 10 22:38:16
CeCeZnia
Διαλέξτε λοκνταουν και qr code. Η κεράκια και πυρηνικό ολοκαύτωμα;
Oct 10 22:38:26
george40
ναι λομπιτο ειμαι σε φορμα αλλα οι λαμες δημιουργουν περιοστιτιδες
Oct 10 22:38:30
george40
ειναι ακομα νωρις
Oct 10 22:38:30
waste
γιατι να μην εχουμε και τα δυο??
Oct 10 22:38:33
Spyked
αποκάλυψη διαβάζω
Oct 10 22:38:56
gaganos
qr code - το χαραγμα. Να τα μας
Oct 10 22:39:16
george40
μου φαινεται θα ξκρατησω εκεινο το πατρικο στην γκιωνα για το μπουμ
Oct 10 22:39:19
george40
ελεγα να το πουλησω
Oct 10 22:39:35
Lobito_VJ23
Σεζν εγώ θέλω σκάσιμο φουσκώνε
Oct 10 22:39:36
CeCeZnia
Σωστό. Το λοκνταουν ταιριάζει κιόλας και με ενέργειακο και με πιθανη αναζωπύρωση κοβιντ (λόγω OAS και ADE που ξαναλέει ο αρχιψεκ ντε Μπόσκε)
Oct 10 22:39:41
waste
μην πουλας γη και σπιτια που δεν ειναι υπερτιμημενα
Oct 10 22:39:56
george40
ναι αλλα πρεπει να ενιαι και κοντινα
Oct 10 22:40:16
waste
παρε ενα στην υπατη :)
Oct 10 22:40:25
george40
πιο κοντα στη λαμια ειναι η υπατη
Oct 10 22:40:30
Spyked
+1 δεν πουλαμε τιποτα
Oct 10 22:40:48
waste
τοτε παρε ενα πως το λεγανε εκεινο το χωριουδακι. αγια παρασκευη?
Oct 10 22:40:58
waste
καλιθεα?
Oct 10 22:41:01
waste
ανω καλιθεα?
Oct 10 22:41:03
george40
α ναι
Oct 10 22:41:05
george40
ναι ναι
Oct 10 22:41:22
waste
ωραια ειναι και ανω καλλιθεα :)
Oct 10 22:41:24
CeCeZnia
Ε θα σκάνε οι φούσκες ρε λομο
Oct 10 22:41:32
CeCeZnia
Απλώς θα χεις και λοκνταουν και πυρηνικά
Oct 10 22:41:33
george40
κουκλι μερος αλλα δεν νομιζω οτι οικονομικα βγαινω εκτος και αν σμπρωξω το π[ατρικο στη φκιδα
Oct 10 22:41:42
AlexeyStakhanov
Καλλιθέα παλιά λεγόταν Γυφτοχώρι
Oct 10 22:41:44
george40
αλλα εγω μενω ξερεις που
Oct 10 22:41:54
waste
και εσυ σταχανωφ απο εκει εισαι?
Oct 10 22:42:02
AlexeyStakhanov
ναι ναι,
Oct 10 22:42:02
waste
ναι μου το ειπε ο πρωην πεθερος μου αυτο :)
Oct 10 22:42:28
AlexeyStakhanov
όχι Καλλιθέα, εκεί κοντά, έχω συγγενείς βέβαια
Oct 10 22:42:33
gaganos
οτι και να γινει ο ερως θα βγει θριαμβευτης.
Oct 10 22:42:34
gaganos
Καλη σας νυχτα
Oct 10 22:42:46
waste
καλο βολι
Oct 10 22:43:18
CeCeZnia
Πόσους πρωην πεθερους έχεις μωρη χορεύτρια;
Oct 10 22:43:27
pakaLSD
η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.
Oct 10 22:43:29
waste
οπως φανταζεσαι πολλους ;)
Oct 10 22:44:12
george40
να οριστε σπερνει ερωτα ΚΑΙ κανει και κονε για να τον κρυβουν στα αμπαρια
Oct 10 22:44:34
waste
george40: ειναι κι αυτος ενας τροπος να κοινωνικοποιεισαι :)
Oct 10 22:44:44
george40
δεν ειναι κακος,πραγματι :)
Oct 10 22:44:49
pakaLSD
καληνυχτα
Oct 10 22:44:56
george40
σας αφηνω γιατι σηκωνομαι πολυ νωρις πλεον
Oct 10 22:44:59
Spyked
LSD
Oct 10 22:45:03
Spyked
Ερωτες
Oct 10 22:45:13
Spyked
τι σκατά έγινε?
Oct 10 22:45:25
Spyked
γιατι είμαι στην απέξω?
Oct 10 22:45:32
waste
ρε σπυκ παλι στην απεξω εισαι?
Oct 10 22:45:34
CeCeZnia
Στο κυνήγι δεν σε πήρε κανένας που τις ξελωγιασες;
Oct 10 22:45:52
waste
ποιος σου ειπε οτι αυτες ηταν καλυτερες απο εμενα?? :)
Oct 10 22:46:34
waste
οποτε μπορει εγω να ημουν η καλή επιλογή , λολ λολ :)
Oct 10 22:46:42
AlexeyStakhanov
Τέκη ξέρεις χωριό κοντά στην Καλλιθέα που είχε όνομα Πασά;
Oct 10 22:46:44
waste
αν ήξερες τι εκανε μετα αυτή ... :)
Oct 10 22:47:11
waste
AlexeyStakhanov: μη με βασανιζεις εχουν περασει πολλα χρονια, τελευταια φορα πηγα πριν 4 για πασχα
Oct 10 22:47:31
waste
εχω μεγαλωσει κιολας και ξεχναω ... λολ
Oct 10 22:47:39
AlexeyStakhanov
Χαλίλ πασά;
Oct 10 22:48:01
waste
α δεν το θυμαμαι, θυμαμαι μονο οτι η πεθερουλα ειχε ονομα πολυ απατητο :)
Oct 10 22:48:08
waste
(τελειως τουρκικο)
Oct 10 22:48:16
waste
παροτι ήταν απο τα αγραφα :)
Oct 10 22:49:10
geospeck
Τεκη, αυτο ειναι το hedging που προανεφερες;
Oct 10 22:49:13
geospeck
https://www.investopedia.com/terms/h/hedge.asp
Oct 10 22:49:29
Spyked
πως διαλο βρίσκεται αυτούς του κύκλους? Οι δικοί μου κύκλοι στο τσακιρ κεφι πίνουν μια μπυρα και πάνε για υπνο.
Oct 10 22:49:45
waste
Spyked: εγω το καλιεργω απο τα μικρατα μου
Oct 10 22:50:03
waste
geospeck: διαβασα μονο τον τιτλο καλα τα λεει
Oct 10 22:50:19
waste
τα hedge fund ΔΕΝ κανουν hedging
Oct 10 22:50:49
waste
hedging ειναι βασικα η διαδικασια της μειωσης του ρισκου απνενατι σε μια συγκεκριμενη πιθανοτητα
Oct 10 22:51:26
Spyked
το ξερω οτι υπαρχετε εκει εξω, απλα ειναι κατι σαν τον μονοκερο και την σανγκρι-λα
Oct 10 22:51:45
geospeck
και με ποιον μπροκερ εισαι;
Oct 10 22:51:49
waste
και βρισκουμε και αλλους σπυκ που εχουν παρομοια μυαλα γιατι αλλιως θα βαριομασταν
Oct 10 22:52:10
waste
τωρα μολις ανοιξα με τους interactive brokers που ειχα και πριν 15 χρονια που ειχα ασχοληθει τελευταια φορα
Oct 10 22:52:44
waste
δηλαδη πχ αν εχω δυο σπιτια στην αθηνα και πουλησω το ενα στην Χ τιμη διοτι φοβαμαι οτι θα πεσει
Oct 10 22:52:59
waste
τοτε κανω hedging στην πιθανοτητα να πεσει η τιμη στα σπιτια
Oct 10 22:53:29
waste
δεν σημαινει οτι θα κερδισω αν πεσει η τιμη, αλλα οτι δεν θα χασω τοσα πολλα γιατι ειμαι λιγοτερο εκτεθημενος
Oct 10 22:53:58
geospeck
μπορει καποιος να κανει hedging τα ευρω του;
Oct 10 22:54:11
DutchMountains
yup
Oct 10 22:54:15
waste
σε σχεση με ποιο ρισκο?
Oct 10 22:54:29
geospeck
οτι θα πεσει σε σχεση με το δολλαριο
Oct 10 22:54:38
waste
ναι ειναι αυτο που θελω να κανω εγω
Oct 10 22:54:56
waste
ας πουμε οτι θελω να αγορασω ενα σπιτι στη νοτια αμερικη που κοστιζει 100.000
Oct 10 22:55:06
waste
αυτη τη στιγμη η ιστοιμια ειναι ας πουμε 1:1
Oct 10 22:55:11
waste
αρα θελω 100.000 ευρω
Oct 10 22:55:41
waste
ενας τροπος να κανω hedging ειναι να τα μετατρεψω σε δολαρια αυριο κι ετσι να μην με νοιαζει η ιστοτιμια οταν θα παρω το σπιτι
Oct 10 22:55:52
waste
αλλα πχ εγω ΔΕΝ εχω τα ευρω στο χερι αυτη τη στιγμη
Oct 10 22:56:20
waste
αρα αυτο που μπορώ να κάνω είναι να πουλήσω (με leverage, δηλαδη με δανεικα) 100.000 ευρω σημερα
Oct 10 22:56:36
waste
κι οταν σε 3 μηνες εχω τα χρηματα να τα αλλαξω με ισοτιμια 0,9 πχ
Oct 10 22:57:04
waste
αλλα επειδη απο το στοιχημα μου θα εχω κερδισει 0,1 πανω κατω θα ειναι σαν να τα αλλαξα με 1:1
Oct 10 22:57:25
waste
το περιπου εχει να κανει με το κοστος αυτου του στοιχηματος κλπ
Oct 10 22:57:48
waste
οποτε για εξτρα σιγουρια μπορει το στοιχημα σου να ειναι 150.000
Oct 10 22:58:03
waste
αλλα απο εκει και μετα αρχιζεις να σπεκουλιαζεις και δεν κανεις hedging
Oct 10 22:58:12
waste
geospeck: σε ζαλισα?>
Oct 10 22:58:21
geospeck
καθολου
Oct 10 22:58:28
geospeck
κατανοητο και ευχαριστω
Oct 10 22:58:52
waste
οπως βλέπεις το hedging εχει να κανει με ενα συγκεκριμενο ρισκο δεν εχει να κανει με ενα γενικο ρισκο
Oct 10 22:59:16
geospeck
ποια πιστευεις θα ειναι η ισοτιμια ευρω-δολλαριου;
Oct 10 22:59:23
waste
δεν πιστευω
Oct 10 22:59:27
waste
και δεν θελω να ξερω
Oct 10 22:59:32
geospeck
:D
Oct 10 22:59:42
waste
αυτο που ξερω ειναι οτι το ευρω ειναι σε ενα ξεκαθαρο καθοδικο καναλι
Oct 10 22:59:54
waste
ας δουμε ομως και το αναποδο ενδεχομενο
Oct 10 22:59:57
DutchMountains
δεν εχει σημασια στο συγκεκριενο trade..
Oct 10 23:00:02
waste
ας πουμε οτι το ευρω ανεβαινει
Oct 10 23:00:23
waste
αν ανεβει τοτε θα κλεισω το στοιχημα σε ενα συγκεκριμενο επιπεδο (το ονομαζουμε stop loss)
Oct 10 23:00:34
waste
και θα χασω ενα συγκεκριμενο ποσο χρηματων
Oct 10 23:00:44
waste
ΑΛΛα την ίδια στιγμη δεν θα ειμαι στεναχωρημενος
Oct 10 23:01:01
waste
διοτι οταν φτασει η ωρα να αγορασω το σπιτι μου θα το αγορασω με λιγοτερα ευρω (αφου θα εχει ανεβει)
Oct 10 23:01:28
Astraevlepa
Τεκι ξερεις πως μπορεις να πονταρεις στον vix ?Volatility index? Οτι θα ανεβει ας πουμε?Εχεις ασχοληθει καθολου με τετοια?
Oct 10 23:01:34
geospeck
σωστα
Oct 10 23:01:47
waste
Astraevlepa: δεν με ενδιαφερουν τετοια καζινοεργαλεια :)
Oct 10 23:02:04
waste
στην ουσια ειναι option trading
Oct 10 23:02:12
DutchMountains
o vix ειναι index.. πονταρεις οπως στα υπολοιπα..
Oct 10 23:02:46
Astraevlepa
Θελει futures?Δλδ εχει ημερομηνια ληξης?
Oct 10 23:02:51
waste
ναι αλλα ο vix υποννοει volatility στην ουσια οπως το πιανω εγω ειναι καποιο ειδος περιπλοκων option επιλογων
Oct 10 23:03:22
DutchMountains
εχει μια τιμη.. ειτε πονταρεις οτι θα ανεβει.. ειτε οτι θα πεσει..
Oct 10 23:03:28
waste
α λολ
Oct 10 23:03:46
waste
δεν το ηξερα, το εχουν κανει τοσο απλο? το υπολογιζουν αυτοι για εσενα τυπου ? :)
Oct 10 23:03:58
DutchMountains
ο γιες..
Oct 10 23:04:02
waste
εγω παλιοτερα ήξερα οτι μπορεις να πονταρεις στο volatility με options
Oct 10 23:04:26
DutchMountains
μπορεις και με options.. μπορεις και χωρις..
Oct 10 23:04:31
waste
πςςςς
Oct 10 23:04:34
waste
πολλες επιλογες :)
Oct 10 23:04:36
Astraevlepa
Θελω να πονταρω οτι θα ανεβει Ντατς...αλλα νομιζω δεν ειναι τοσο απλο...Και επισης δεν ξερω που μπορεις να πονταρεις ,πλατφορμα και τα λοιπα
Oct 10 23:04:41
DutchMountains
οπως σε ολα//
Oct 10 23:05:12
waste
εγω γενικα περα απο το φορεξ δεν μπορω να εμπιστευτω πολλα πραγματα και ακομα και αυτο ειναι managed
Oct 10 23:05:50
waste
οποτε πχ το να πω α θα σορταρω τον νταξ γιατι η γερμανικη βιομηχανια θα παρει τον πουλο
Oct 10 23:05:54
DutchMountains
πχ plus500.. αγοραζεις contracts.. οπως στα futures..
Oct 10 23:06:10
waste
ειναι λιγο αθωος τροπος να σκεφτεσαι
Oct 10 23:06:33
DutchMountains
oysiastika ola σε πλατφορμες οπως το plus500 ή το etoro.. ειναι CFDs στις τιμες..
Oct 10 23:06:44
waste
δηλαδη υποννοεις οτι αυτο στο οποιο πονταρεις ειναι κατι παραπανω απο ενα fictional εργαλειο, ενας fictional δεικτης που δεν αντιπροσωπευειε τιποτα
Oct 10 23:07:10
DutchMountains
δεν αγοραζεις τα πραγματικα συμβολαια.. αλλα εικονικα που αντικατοπτριζουν τις τιμες..
Oct 10 23:07:31
waste
ετσι κι αλλιως ντατς αφου αγοραζεις κλασματα συμβολαιων
Oct 10 23:07:54
DutchMountains
γιεπ.. 0.001 το ελαχιστο στον vix πχ..
Oct 10 23:08:44
DutchMountains
απλα o vix ειναι πιο πολυπλοκο πραμα.. υπολογιζει με καποιον τροπο το volatility..
Oct 10 23:08:45
Astraevlepa
Αν δηλαδη ο vix παει απο 25 αξια 80 δεν παιρνεις πισω 3.κατι φορες τα χρηματα που εβαλες (με τα cfds)?
Oct 10 23:09:16
DutchMountains
παιρνεις πολλαπλασια.. γιατι και εκει εχει leverage..
Oct 10 23:10:03
waste
DutchMountains: εγω οταν ακουω πραγματα του τυπου "υπολογιζει με καποιο τροπο κάτι" τραβαω το πιστολι μου :)
Oct 10 23:10:04
DutchMountains
Point Value
Oct 10 23:10:04
DutchMountains
1000 USD
Oct 10 23:10:46
waste
λοιπον λεω να φτιαξω μπλουζακια fallout
Oct 10 23:10:57
DutchMountains
ε.. δεν χρειαζεται να ξερεις ;) το μονο που χρειαζεται να ξερεις ειναι οταν υπαρχει αναταραγχη/σκαμπανεβασματα.. ανεβαινει..
Oct 10 23:10:57
waste
duck and cover και τετοια :)
Oct 10 23:11:02
Astraevlepa
Ντατς θελεις να γινεις ο συμβουλος επενδυσεων μου :-)
Oct 10 23:11:18
DutchMountains
οταν δεν δεν τρεχει τιποτα ειναι χαμηλα..
Oct 10 23:11:25
waste
σημερα μια φιλη μου ελεγε οτι ακουγε ραδιοφωνο και ελεγε οτι σε περιπτωση πυρηνικης επιθεσης ειναι καλο να κανουμε διαλογισμο :)
Oct 10 23:11:42
waste
για να παραμεινουμε ψυχραιμοι :)
Oct 10 23:11:46
DutchMountains
γιεπ.. να σωσεις την ψυζουλα σου τουλαχιστον ;)
Oct 10 23:11:54
DutchMountains
ψυχουλα..
Oct 10 23:11:58
Spyked
ρε που τα βρίσκουν
Oct 10 23:12:08
waste
στο δημοσιο γερμανικο ραδιοφωνο
Oct 10 23:12:15
waste
το οποιο πληρωνουμε 55 ευρω το τριμηνο :)
Oct 10 23:12:23
geospeck
zdf?
Oct 10 23:12:28
waste
οχι
Oct 10 23:12:30
Spyked
και λιγα σας παίρνει, δεν θελω γκρινια
Oct 10 23:12:44
waste
εγω δεν γκρινιαζω
Oct 10 23:12:53
waste
τα πληρωνω χωρις γκρινια
Oct 10 23:13:06
Spyked
https://futureoflife.org/background/us-nuclear-targets/
Oct 10 23:13:11
waste
απλα τους τη σπαω και τα βαζω στο τελος του τριμηνου αντι για τη μεση που τα ζητανε 10 χρονια τωρα ;)
Oct 10 23:13:29
waste
και μου στελνουν καθε φορα γραμμα αλλα δεν μπορουν να μου βαλουν προστιμο :)
Oct 10 23:13:47
waste
δεν τους εκανα τα μουτρα κρεας???
Oct 10 23:13:52
Spyked
απο τα παλιά, ριχνουν και στην κινα μερικα για να μην παρει το πανω χερι
Oct 10 23:13:56
Spyked
ναι τους διαλυσες
Oct 10 23:14:19
geospeck
τεκη για παταγονια ποτε το βλεπεις να πας;
Oct 10 23:14:19
waste
γιαυτο και οι κινεζοι αυξανουν τις κεφαλες τους
Oct 10 23:14:27
waste
τελη νοεμβρη ινσαλα
Oct 10 23:14:27
geospeck
η ειναι μπακαπ λυση;
Oct 10 23:14:31
geospeck
α οκ
Oct 10 23:14:40
DutchMountains
καλα τι τους εκανε η αλβανια ρε?
Oct 10 23:14:41
geospeck
barilocheq
Oct 10 23:14:49
geospeck
bariloche;
Oct 10 23:14:50
Spyked
ντατσ ειναι απο το 1960
Oct 10 23:14:55
waste
λολ
Oct 10 23:15:07
Spyked
ειναι νομιζω ο μονος χαρτης που εχει κανει leak
Oct 10 23:15:52
waste
ειναι πολυ ωραιος χαρτης λεει οτι τους κανουμε κυμα :)
Oct 10 23:15:59
waste
τους απιστους :)
Oct 10 23:16:28
DutchMountains
θα χει πλακα παντως αν γινει κανα μπαμ.. οι ευρωπαιοι θα κρεμονται στα συρματοπλεγματα που στησανε για να μη μπαινουν οι αφρικανοι..
Oct 10 23:16:52
waste
και ο σουλτανος θα κανει μπιζνες απο την αναποδη :)
Oct 10 23:17:21
Lobito_VJ23
Το καζακστάν δεν έχει ούτε ένα;
Oct 10 23:17:38
CeCeZnia33
Σας τα χω πει για σουλτάνο
Oct 10 23:17:41
CeCeZnia33
Δεν ακούτε
Oct 10 23:18:38
waste
στο χαρτη βλεπετε το πως λειτουργουν τα πυρηνικα
Oct 10 23:18:51
waste
δεν ριχνεις ενα μεγαλο στο κεντρο, αλλα 5-6 γυρω γυρω στην πολη
Oct 10 23:20:03
Spyked
να γινει πατατρακ
Oct 10 23:20:22
waste
οχι γιατι στην ουσια ειναι ο πιο οικονομικος τροπος να καλυψεις μια περιοχη
Oct 10 23:20:46
waste
στην ουσια οποιος ειναι στο κεντρο πεθαινει απο το συνολο των αλλων εκρηξεων και του firestorm
Oct 10 23:21:07
waste
τα αμερικανα ειχαν μαθει καλα να βομβαρδιζουν οικονομικα πολεις στον β.ππ
Oct 10 23:21:54
merovingian
εγώ βλέπω οι τριγύρω στόχοι να είναι αεροδρόμια κλπ.
Oct 10 23:22:05
waste
το ίδιο ειναι ξεφτερι μου :)
Oct 10 23:22:17
merovingian
δηλαδή σε μας θα έριχναν π.χ. στην Τανάγρα και στον Βενιζέλο
Oct 10 23:22:33
merovingian
και οι υπολοιποι απλά είμαστε collateral profits
Oct 10 23:22:35
CeCeZnia33
Όχι την Αγιά Σοφιά ρε μαλακες
Oct 10 23:22:41
waste
χοχο mero
Oct 10 23:22:53
waste
στην αθηνα πρπειε να ριξεις και αλλου
Oct 10 23:22:57
waste
γιατι εχεις τα βουνα
Oct 10 23:23:10
Spyked
κανεις δεν θα ριξει τιποτα σημερα, απλα εχει πλακα η σεναριολογια και οι σεναριογραφοι
Oct 10 23:23:15
waste
αλλα τα βουνα ενω σε προστατευουν απο την εξω μερια
Oct 10 23:23:33
waste
δεν σε προστατευουν απο τη μεσα γιατι λειτουργουν σαν καθρεφτης
Oct 10 23:23:39
merovingian
και το Τατόι έχει αεροδρόμιο, και είναι εντός των βουνών
Oct 10 23:23:53
waste
Spyked: οχι κανεις δεν θα ριξει τιποτα, μεχρι να ριξει και τοτε θα πεις ελα μωρε ενα τακτικο ηταν δεν ηταν σπουδαιο ;)
Oct 10 23:24:10
Spyked
ποιος θα το ριξει οι Ρωσοι?
Oct 10 23:24:19
Spyked
στην χωρα που πανε να καταλαβουν?
Oct 10 23:24:22
Spyked
η οι Αμερικανοι?
Oct 10 23:24:31
CeCeZnia33
έτσι να φοβάσαι μεροβ
Oct 10 23:24:35
CeCeZnia33
Σπυκεδ**
Oct 10 23:24:54
waste
το πιο πιθανο σεναριο που βλεπω εγω ειναι να ριξουν ενα οι βρετανοαμερικανοι στην ουκρανια για να κατηγορησουν την ρωσια αλα NS
Oct 10 23:24:59
merovingian
εγώ για μας φοβάμαι πιο πολύ την αλεξανδρούπολη και την κρήτη
Oct 10 23:25:04
merovingian
είναι πιο σος σημεία
Oct 10 23:25:07
Spyked
οταν θα γινει θα γινει μεγαλο καμπουμ δεν θα μεινει τιποτα
Oct 10 23:25:24
Spyked
περα απο τους ουειστ του κοσμου στο λατινοαμαερικανα
Oct 10 23:25:30
CeCeZnia33
Νέα Μάκρη εγγύηση
Oct 10 23:26:08
merovingian
για ποιόν λόγο εγγύηση; δεν θα την πάρουν τα σκάγια του βενιζέλου;
Oct 10 23:26:29
CeCeZnia33
Σιγά
Oct 10 23:27:08
Spyked
ναι μπορει να μην σας παρουν τα σκαγια σεζν αλλα θα εισαι πράσινος απο ραδιενέργεια
Oct 10 23:27:10
merovingian
στην Αθήνα το πιο οικονομικό είναι να πέσει στον Πειραιά, καίει και το λιμάνι και εμάς τους υπόλοιπους στο λεκανοπέδιο
Oct 10 23:27:25
DutchMountains
γιατι να ριξουν στο ελ βελ?
Oct 10 23:27:26
waste
καπως ετσι λογικα μερο
Oct 10 23:27:45
merovingian
για να μην μπορεί να προσγειωθεί αεροπλάνο για ανεφοδιασμό
Oct 10 23:27:46
DutchMountains
σουδα ταναγρα αλφ/πολη θα ριξουν..
Oct 10 23:27:50
DutchMountains
αν ειξουν
Oct 10 23:27:59
Spyked
ποιος θα τα ριξει ρε σεις?
Oct 10 23:28:01
merovingian
φυσικά τα στρατιωτικά είναι πρώτα
Oct 10 23:28:39
merovingian
αλλά στην Ελλάδα η αθήνα είναι οικονομικός στόχος μόνο για τον ερντογάν
Oct 10 23:28:42
waste
να ελπιζετε οτι αυτα που θα πεσουν στο κεφαλι σας να ειναι τα βρετανικα που δεν βρισκουν ποτε το στοχο τους :)
Oct 10 23:28:49
DutchMountains
αυτος που θα κινδινευει να χασει τα παντα σπυκ.. θα ριξει πρωτος..
Oct 10 23:28:59
DutchMountains
δλπτα μετα θα ριξει και ο αλλος ;)
Oct 10 23:29:05
Spyked
ε κανεις δεν θα χασει τοσα που να ριξει τωρα
Oct 10 23:29:11
Spyked
και ποσο μαλλον στην Ελλαδα
Oct 10 23:29:23
Spyked
που ειναι η τελευταία τρυπα
Oct 10 23:29:38
waste
σας λατρευω για το coping σας
Oct 10 23:29:41
merovingian
οι ρώσοι αν ρίξουν Κρήτη και Αλεξανδρούπολη είναι τα σος
Oct 10 23:29:46
waste
ελα μωρε θα ριξουν στους αλλους οχι σε εμας :)
Oct 10 23:30:09
DutchMountains
αφου εμεις δεν ειμαστε με το μερος κανενος αλλωστε..
Oct 10 23:30:16
merovingian
είμαστε ντατς
Oct 10 23:30:22
waste
στη β.μακεδονια θα ριξουν :)
Oct 10 23:30:44
DutchMountains
να πα να γαμηθουν.. εκει δεν εχει τιποτα .. λολ
Oct 10 23:30:46
merovingian
το ερώτημα είναι ποιός ρίχνει
Oct 10 23:31:00
Spyked
κανεις μέρο
Oct 10 23:31:02
merovingian
και ποιός θα ρίξει σε μας και γιατί