Feb 28 20:08:00
giannisf
το άτομο είναι επικίνδυνο. Τα καλασνικοφ θα τα έχουν οι Ουκρανοί νεοναζί του τάγματος Αζοφ και πιθανόν να σκοτώνουν με αυτά τους Ελληνες της Αν. Ουκρανίας
Feb 28 20:08:05
L_ami
μπα, πολλα χρονια παει, θυμαμαι οταν πρωτοπηγα μιντιλι φρεσκοπαντρεμενος το 84 τανκς, πολυβολεια και στρατα οχι αστεια
Feb 28 20:08:23
george40
αρα εχουμε συνεχεια μια τασης
Feb 28 20:08:29
L_ami
και τωρα εχει ενα πολυβολειο στην ακρη της πλαζ στο μολυβο βεβαια
Feb 28 20:08:34
CeZhaka
Αντε να δούμε πότε θα γίνουμε Ευρωπαίοι
Feb 28 20:08:46
george40
γιατι εχουμε συμμαχους τι να κανουμε τα ρουκετακια
Feb 28 20:08:47
CeZhaka
Όπως οι άναρχες στη Γερμανία
Feb 28 20:09:29
CeZhaka
Που δεν έχουν καταλήψεις αλλά κοινωνικα κέντρα
Feb 28 20:09:33
CeZhaka
Με κρατική άδεια
Feb 28 20:09:36
merovingian
ποιός είχε πει την ατάκα "η ελληνική πλευρά του νησιού";
Feb 28 20:09:39
DutchMountains
αυτο αμι? https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/kyvernisi/1061365_adianoito-esteilan-ston-zelenski-tis-royketes-ton-rm-70-toy-es
Feb 28 20:10:17
L_ami
μπραβο, μολις το τσιμπησα κι εγω
Feb 28 20:10:24
pakaWAR
k sta koutia tous
Feb 28 20:10:39
george40
εγω γιατι ακουσα οτι τους στειλαν κατι αδιαφορα που ειχαν κατασχεσει σε αλλη φαση;
Feb 28 20:10:54
L_ami
αυτα που λες ειναι τα καλασνικοφ
Feb 28 20:11:01
pakaWAR
skai giname
Feb 28 20:11:06
L_ami
δεν τα λες κι αδιαφορα
Feb 28 20:11:27
L_ami
ελα ρε πακα τι ειναι αυτα;
Feb 28 20:11:31
CeZhaka
Ανεμβολιαστος θα σκοτώνει ανεμβολιαστο πάντως
Feb 28 20:11:35
CeZhaka
Who cares
Feb 28 20:11:43
george40
καλα ξεκινησε η κουβεντα με τυρφες και φτασαμε στις ρουκετες
Feb 28 20:11:43
pakaWAR
λέω πως το ράδιο αρβύλα που παίζει, γίναμε σαν το ΣΚΑΙ
Feb 28 20:11:51
pakaWAR
που όλο ανακρίβειες ανεβάζει
Feb 28 20:11:59
pakaWAR
τα είδατε φαντάζομαι
Feb 28 20:12:10
waste
οι εγκεκριμένες ανακρίβιες είναι το καινουργιο μαύρο
Feb 28 20:12:26
CeZhaka
Nατος ο ψευτοπροφητης
Feb 28 20:12:29
pakaWAR
εσύ χρωστάς μπύρες
Feb 28 20:12:33
george40
λολ
Feb 28 20:12:36
pakaWAR
όχι εσύ σεζν, ο τέκις
Feb 28 20:12:36
CeZhaka
Μπουλεβαρ μπαρουφακη
Feb 28 20:12:39
CeZhaka
Μπιτκοιν
Feb 28 20:12:41
waste
απαγορεύονται μόνο οι μη εγκεκριμένες ανακρίβιες :)
Feb 28 20:12:43
L_ami
μπρε πλακα κανουμε, ξεκινησε απ το οτι θα ξαναενωθουμε με την υεμενη που ο τζωρτζ χαρακτηρισε ψυχραθιμο σχολιο
Feb 28 20:12:45
CeZhaka
Μπουτιν
Feb 28 20:12:49
pakaWAR
δεν θα γίνει πόλεμος κλπ κλπ, δεν συμφέρει κανέναν κλπ κλπ
Feb 28 20:13:00
Lobito_VJ23
waste πολύ χαίρομαι που με το Ουκρανικό μας δώθηκε νέα πρέζα
Feb 28 20:13:02
Redmitsos
πάμε πόλεμο?
Feb 28 20:13:11
Putensky
καλησπερα
Feb 28 20:13:20
waste
Redmitsos: εδω στη γερμανία είναι διαφοροι ετοιμοι
Feb 28 20:13:25
Redmitsos
ουφ\
Feb 28 20:13:39
CeZhaka
Βιγκανολεσβιες σατανιστριες;
Feb 28 20:13:44
waste
οχι οι AFDδες αλλα φυσικα οι φλωροι (που πριν εξι μήνες ηταν κοβιντομάχοι)
Feb 28 20:13:56
george40
εγω τα ελεγα τις πριαλλες στο ιρς https://www.youtube.com/watch?v=t29feiHZMcM
Feb 28 20:14:16
L_ami
αυτοι να φτιαξουν μπριγαδες και να πεσουν με καγιακ στο βλαδιβοστοκ πεςσους
Feb 28 20:14:17
CeZhaka
Λολ θα πάνε πόλεμο οι τριπλομασκοφοροι
Feb 28 20:14:36
giannisf
εχω απηυδίσει με την επικρατούσα προπαγάνδα. Πχ ότι από το 2014 σφάζανε γυναικόπαιδα στην αν. Ουκρανία και δεν έλεγε κανένας τίποτα. Και τώρα βγαίνουν οι Ευρωπαίοι και διώχνουν Ρώσους φοιτητές
Feb 28 20:14:37
giannisf
από τα πανεπιστήμια, εμείς απαγορεύουμε την λίμνη των κύκνων κτλ
Feb 28 20:14:41
waste
την πιο απαράμιλη μαρτυρια για το ποσο ετοιμος ειναι να παει στην ουκρανια να πολεμησει ηταν ενας χιπστερ δικηγορος που ξερω :)
Feb 28 20:14:47
CeZhaka
Γιάννης έτοιμος για Οδησσό;
Feb 28 20:15:16
CeZhaka
Το irc θα στείλει τον Γιάννη και τον ποπλαρ
Feb 28 20:15:26
george40
Αυτα κανουν οι ταινιες τυπου αβεντζερς.Εγινε ο καθε γκατζετακιας που ξεκινησε κροσφιτ μαχιμος ηρωας
Feb 28 20:15:29
L_ami
καραλολ σεζ
Feb 28 20:15:32
giannisf
όχι CEz ,  αυτό λέω στους άλλους: Ρε σεις αφού πονάτε για την Ουκρανία γιατί δεν πάτε να πολεμήσετε εκεί
Feb 28 20:15:46
waste
δεν του ειπα τίποτα φυσικα αλλα μεσα μου σκεφτόμουν, καλέ εσένα η μάνα σου δεν σε άφηνε να παίξεις με οπλα μικρός, στρατο δεν πηγες, που θα πας μωρη ξυπολητη σταγγουρια
Feb 28 20:15:50
CeZhaka
Οι υπόλοιποι φοβόμαστε ακόμα και τα τσιμπήματα
Feb 28 20:15:50
Redmitsos
το call of duty φταίει που γίνανε όλοι κομάντα
Feb 28 20:16:09
waste
Redmitsos: ναι και να παίζανε κανενα λιγο πιο ρεαλιστικο ... :)
Feb 28 20:16:12
giannisf
ή "οι ζωες των Ρώσων της Ουκρανίας έχουν μεγαλύτερη αξία από τις ζωές των Ουκρανών;"
Feb 28 20:16:29
CeZhaka
Ο κος Παππάς Γιάννη άρχισε και ημερολόγια Ουκρανίας;
Feb 28 20:16:30
george40
serious sam βαραμε και τα παιρνουμε ολα παραμαζωμα
Feb 28 20:16:39
CeZhaka
Γεμίσαμε με ορφανά του
Feb 28 20:16:54
giannisf
αυτοί οι κοβιντομάχοι Cez παίρνουν το μέρος της Ουκρανίας όλοι
Feb 28 20:17:08
Lobito_VJ23
τέκη για πες κάνα πιο ρεαλιστικό πλζ
Feb 28 20:17:13
waste
γιεπ
Feb 28 20:17:23
waste
λομπ δεν εχει ρεαλισμο εχει μονο ιδεαλισμο
Feb 28 20:17:27
giannisf
προχθές ο Μόσιαλος ανέβασε στο φβ φωτο από τους Ουκρανούς πυροσβέστες και εγώ του ανέβασα φώτο από το πυροσβεστικό των Ρώσων :)
Feb 28 20:17:31
waste
και απο τις δυο πλευρες :)
Feb 28 20:17:34
Lobito_VJ23
για shoot em up λέω
Feb 28 20:17:50
Lobito_VJ23
giannisf είσαι ρωσόφιλος;
Feb 28 20:17:55
giannisf
όχι ρε
Feb 28 20:17:59
Lobito_VJ23
ε τότε;
Feb 28 20:18:02
waste
νομιζω το hell let loose ειναι σαφως καλυτερο (squad based)
Feb 28 20:18:05
giannisf
απλά σπάζομαι με την επικρατούσα προπαγάνδα
Feb 28 20:18:08
CeZhaka
Έχουμε βρει και αντινατοικο εμβολιολατρη στο irc. Όλοι οι κουτσοί στο Αγιο Ψεκελεημωνα
Feb 28 20:18:10
Lobito_VJ23
ή με τους Ουκρανούς ή με τους Ρώσους, πάρε θέσ
Feb 28 20:18:18
waste
τουλαχιστον τρεμει λιγο το χερι σου οταν πυροβολεις το M1
Feb 28 20:18:41
george40
μαλλον ειχει απηχηση το pubg και νομιζουν ολοι οτι βαρανε πουλι μυγας στα 300 μετρα με το kar
Feb 28 20:18:51
giannisf
Δηλαδή πριν 10 χρόνια κοροϊδευα τους πουτινικούς και αυτά που έκανε ο πούτιν για τους δημοσιογράφους. Και χθες η βαν ντερ λαιν απαγόρεψε τα ρωσικά ΜΜΕ
Feb 28 20:18:58
giannisf
δηλαδή κάπου έλεος ρε μαλάκες
Feb 28 20:19:04
Redmitsos
shoot em up και αηδίες, στο δεύτερο μόνιτορ εχω heroes of might and magic το 3 το καλό
Feb 28 20:19:13
Lobito_VJ23
γιάννη, είναι ρώσικα αφού
Feb 28 20:19:17
pakaWAR
νομίζω την αφορμή περίμεναν να το ξεφτιλίσουν
Feb 28 20:19:22
CeZhaka
WW III αφού
Feb 28 20:19:25
L_ami
ρε αληθεια δεν θα δειξει το στρημιγκ της λιμνης των κυκνων; τουλαχιστο να βαλει κανα γκογκολ που ηταν ουκρανος
Feb 28 20:19:26
waste
Redmitsos: ωχ εχθες το συζηταγαμε με την κολητη μου να το ξαναπαιξουμε mutliplayer
Feb 28 20:19:27
pakaWAR
 come out φασισμού all over
Feb 28 20:19:49
george40
rentmitse μην βρω το αμστραντ τωρα και φορτωσω pirates και BAT II
Feb 28 20:19:50
CeZhaka
Τι είναι αυτό ρε scientician?
Feb 28 20:19:51
giannisf
https://www.2020mag.gr/politics/4345-i-mendoni-akyronei-ti-limni-ton-kyknon-kai-anastellei-synergasies-me-rosikoys-politistikoys-organismoys
Feb 28 20:20:08
Redmitsos
@waste https://sites.google.com/site/heroes3hd/
Feb 28 20:20:20
waste
ναι αυτό είναι εντυπωσιακο γενικά. Πιεζαν οι αμερικανοι αλλα τελικα οι ευρωπαιες ήταν πιο έτοιμες απο ποτε
Feb 28 20:20:32
CeZhaka
Moscow Death brigade και shoot em UPS η φάση
Feb 28 20:20:55
L_ami
ε, ναι...τσαικοφσκι και σοστακοβιτς θα καουν στην ακροπολη
Feb 28 20:20:56
giannisf
Τελικά δικαιώνεται ο waste. Η θα είσαι με το εμβόλιο ή θα είσαι ψεκ. Το ίδιο και τώρα με το ουκρανικό
Feb 28 20:21:05
Redmitsos
@george40 σκληρός
Feb 28 20:21:09
merovingian
έτσι, ψευδοδιλήμματα
Feb 28 20:21:29
Wiper
Long live Azov
Feb 28 20:21:36
waste
υπαρχει μια σαφης συσχετηση των κοβιντομαχων με τους ουκρανομαχους
Feb 28 20:21:40
Lobito_VJ23
συμφωνώ γιάννη, υπάρχουν δύο πλευρές, ταγιέρ και κατσικογάμηδες
Feb 28 20:21:52
Wiper
Long live ukranian nazis
Feb 28 20:22:07
poplar
έτσι είναι ο ασύμμετρος πόλεμος, ο ένας με πυρηνικά, οι υπόλοιποι με οδοντογλυφίδες
Feb 28 20:22:13
Wiper
Long live NATO and EU
Feb 28 20:22:16
merovingian
η πολιτική ορθότητα είναι το κόμμα
Feb 28 20:22:19
Redmitsos
μεταξύ μας όμως καθάρματα και από τις 2 πλευρές...
Feb 28 20:22:22
george40
οι κοβιντομαχοι πριν γινουν ουκρανομαχοι ξεροχυναν με ραφαλ και φρεγατες
Feb 28 20:22:26
Wiper
LONG LIVE IMPERIUM
Feb 28 20:22:42
waste
μπορουμε να πουμε με μια σχετική σιγουριά πως η κοβιντοιστορια δημιουργήσε ένα κοινωνικό σώμα που εμπιστεύεται τυφλά τις κυβερνήσεις του. Και αυτό μετακυλύεται τωρα και στο ουκρανικό :)
Feb 28 20:22:47
Lobito_VJ23
μήτσε, first things first
Feb 28 20:22:52
Skaros
Είμαστε με τη δημοκρατία Τέκη, όχι με την τυραννία του Πούτιν
Feb 28 20:22:56
giannisf
όλοι οι φανατικοί κοβιντομάχοι και εμβολιολάτρες είναι ουκρανομάχοι και αντιπουτινικοί :)
Feb 28 20:22:56
Wiper
LONG LIVE USA
Feb 28 20:23:04
Skaros
Λολ
Feb 28 20:23:08
CeZhaka
Να πολεμήσει δεν πάει όμως το τυφλό αυτό σώμα
Feb 28 20:23:13
CeZhaka
Επαναλαμβάνω
Feb 28 20:23:14
Wiper
Αθτο Γιαννη
Feb 28 20:23:18
Wiper
Αυτο
Feb 28 20:23:22
giannisf
Τέκι δεν πιστεύω να είσαι και πουτινικός;
Feb 28 20:23:28
giannisf
:)
Feb 28 20:23:30
poplar
ποιός είναι φιλοπουτινικός;
Feb 28 20:23:32
Redmitsos
Εχω κάτι φιλαράκια πολωνούς που έχουνε ψιλοχεστεί...
Feb 28 20:23:33
CeZhaka
Για δώστε όπλα σε ψεκια και αψεκια να δούμε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος
Feb 28 20:23:44
Lobito_VJ23
δύσκολο γιάννη, ο πούτιν κατά τον τέκη έκανε μαλακία και είναι στριμωγμένος
Feb 28 20:23:47
Lobito_VJ23
και συμφωνώ
Feb 28 20:23:59
Wiper
Long live rationalusmus
Feb 28 20:24:09
waste
Redmitsos: λογικο διοτι η κυβερνηση τους ειναι τοσο πισω απο τη μαινταν 2 όσο και πισω και απο αυτη την ιστορια τωρα που η εε αποφασισε να εξοπλησει τους ουκρανους :)
Feb 28 20:24:13
Wiper
Long live diafotismos
Feb 28 20:24:15
giannisf
επρεπε να έκανε "ανθρωπιστική επέμβαση" σαν τους Αμερικάνους
Feb 28 20:24:15
george40
Καλα ρε γμτ νομιζα οτι θα τους εκοβε.Λογικα πρεπει να ηταν τα πραγματα πολυ πιο ασχημα εξαρχης
Feb 28 20:24:23
Lobito_VJ23
τι εννοείς τέκη;
Feb 28 20:24:31
Skaros
Κίνηση πολύ υψηλού ρίσκου έκανε ο Πούτιν
Feb 28 20:24:44
Lobito_VJ23
εγώ νομίζω χέστηκαν οι καθώς πρέπει expats Πολωνοί που ξέρει ο μήτσος
Feb 28 20:24:48
Wiper
Long live .. γενικα οτι γουσταρεται
Feb 28 20:24:52
waste
και δεν του βγήκε καθόλου όπως ήλπιζε σκάρε, αυτό είναι εμφανές
Feb 28 20:24:57
Skaros
Δεν νομίζω ότι του βγαίνει
Feb 28 20:24:58
Lobito_VJ23
που δεν θα έχει πτήσεις να πάνε να κάνουν πάσχα με τα σμπεθέρια
Feb 28 20:25:04
giannisf
Και να σκεφτεί κανείς οτι ο Ουκρανός ναζί Μπαντέρα έσφαξε 100.000 Ουκρανούς , και η Ουκρανία μετά το β παγκόσμιο πόλεμο πήρε εδάφη της Πολωνίας
Feb 28 20:25:05
Redmitsos
waste παρόλα αυτα τα αγνοούν φουλ και πάνε με το κλασσικό ιστορικό επιχείρημα: Ερχονται οι Ρώσοι...
Feb 28 20:25:12
pakaWAR
ΔΛΔ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕ??
Feb 28 20:25:21
pakaWAR
να πάρει την ουκρανία σε 2 μέρες?
Feb 28 20:25:34
pakaWAR
ενώ δεν είχε ούτε βενζίνα (πετρέλαιο) για τα άρματα?
Feb 28 20:25:34
george40
Να κανουν πισω οι ευρωπαιοι και να κλασουν τους αμρικανους μαλλον
Feb 28 20:25:38
waste
κατι σαν αυτο που περιμεναν οι αμερικανοι στο ιρακ ψιλιαζομαι pakaWAR
Feb 28 20:25:44
Wiper
Long live West(ern)
Feb 28 20:25:45
Skaros
Ίσως να έρχεται το τέλος του Βλαδ σιγά σιγά
Feb 28 20:25:49
Redmitsos
@lobito_VJ23 κανανε μαλακία και είναι πολωνία και οι τέσσερις
Feb 28 20:25:49
pakaWAR
αλλά όχι σε δυο μέρες ρε συ
Feb 28 20:26:00
pakaWAR
σε δύο μέρες θα ήταν το σούπερ αισιόδοξο σενάριο
Feb 28 20:26:05
pakaWAR
και δεν πας έτσι σε πόλεμο
Feb 28 20:26:16
waste
Skaros: αυτό είναι πιο δύσκολο, διότι οι ρώσοι πραγματικά δεν έχουν που να πάνε μετά τον πουτιν. Κανείς δεν εχει ξεχάσει την εποχή γέλτσιν
Feb 28 20:26:20
CeZhaka
Όντως αν παρει το Κίεβο σε 2 βδομάδες fair δεν είναι;
Feb 28 20:26:22
giannisf
Θα κολλήσει στις πόλεις όπως στην Τσετσενία
Feb 28 20:26:24
Wiper
Και τελος και αρχη
Feb 28 20:26:35
pakaWAR
ήταν λογικό να μαζευτούν στις πόλεις
Feb 28 20:26:38
pakaWAR
σωστά γιάννη
Feb 28 20:26:39
Skaros
Πως θα το κρατήσει το κίεβο μετά;
Feb 28 20:26:42
Wiper
Οι ρωσσοι τεκειωσαν
Feb 28 20:26:52
Wiper
Παμε για αλλα
Feb 28 20:26:54
Skaros
Με τι λεφτά;
Feb 28 20:26:59
Redmitsos
πόσο ρεαλιστικό ειναι να τα βρούνε διπλωματικά μέσα στον επόμενο μήνα?
Feb 28 20:26:59
Lobito_VJ23
σεζ φαίνεται να βαλτακώνει πολύ γρήγορα, το σχέδιο ήταν η κατάρευση
Feb 28 20:27:00
waste
ακριβως αυτο που λεει ο σκαρος, το προβλημα του πουτιν δεν είναι αν θα κερδίσει τον ποελμο
Feb 28 20:27:05
waste
αλλα τι θα κανει μετά από αυτον
Feb 28 20:27:12
Wiper
Πανε ξαι οι ρωσσοι
Feb 28 20:27:14
Lobito_VJ23
tsov ζεις, εσύ μας τα δίνεις όλα
Feb 28 20:27:21
tsov
lol
Feb 28 20:27:22
Wiper
Πανε ξαι οι κινεζοι
Feb 28 20:27:30
Lobito_VJ23
τέκη ζητώ RR
Feb 28 20:27:31
giannisf
Η συνεργασία με την Κίνα μπορεί να βοηθήσει την Ρωσία να ανακάμψει
Feb 28 20:27:37
waste
Redmitsos: σε περίπτωση που δεν το είδες, οι δυτικοι πανε για regime change στη ρωσια
Feb 28 20:27:38
Skaros
Ο γέρος από το πουθενά, τρίβει τα χέρια του
Feb 28 20:27:41
Wiper
Παβε ξαι οι αφρικανοι, ασιατες
Feb 28 20:27:53
waste
Skaros: ε οχι απο το πουθενα 6 μηνες παρακαλουσε
Feb 28 20:28:11
Wiper
Ολοι με τον βλαΚουλη και τον γεροντακο νε ανια
Feb 28 20:28:13
Redmitsos
waste νιαου νιαου στα κεραμύδια (ο κακος, τρελαμένος πουτινακος κλπ)
Feb 28 20:28:26
Wiper
Waste
Feb 28 20:28:35
waste
tsov: μην φυγεις εσυ πριν μου λυσεις τις ερωτησεις μου με το κομπρεσορα :)
Feb 28 20:28:42
Guest9_mustafa
giannisf δεν υπαρχει στρατηγική σημαχία ρωσία και κίνας. Πρέπει να το χω γράψει ίσα με 100 φορές σε τούτο το μετερίζι
Feb 28 20:28:43
merovingian
τσοβ είσαι πλέον ο μοναδικός τσοβόλας, ο άλλος τα τίναξε τα πέταλα
Feb 28 20:28:47
Wiper
Χιτλερ
Feb 28 20:28:54
Guest9_mustafa
giannisf δεν υπαρχει στρατηγική συμμαχία ρωσία και κίνας. Πρέπει να το χω γράψει ίσα με 100 φορές σε τούτο το μετερίζι
Feb 28 20:28:58
waste
Redmitsos: ναι αλλα αυτο που κανει νιαου νιαου σημαινει οτι ο πολεμος δεν θα τελειωσει για τη δυση μεχρι να φυγει ο πουτιν ;)
Feb 28 20:29:16
Wiper
Παρανοικος δικτατωρ ανατοκιτικης δεσποτειας
Feb 28 20:29:24
CeZhaka
Λοιπόν χαωνομαστε. Αν ο πουτιν πάρει το Κίεβο και βάλει προξυ κυβέρνηση δεν έχει πετύχει τον ουκρανικό στόχο του;
Feb 28 20:29:30
Redmitsos
έχεις ένα δίκιο, θέλω να είμαι οπτιμιστής, καλά να παθω
Feb 28 20:29:36
tsov
@waste, οκ μετα το λογκ ρωτα :)
Feb 28 20:30:00
Skaros
Το Κίεβο πρέπει και να το κρατήσει
Feb 28 20:30:04
waste
CeZhaka: και οι αμερικανοι στο ιρακ εβαλαν τη δικη τους κυβρενηση . τους βοηθησε???
Feb 28 20:30:15
DutchMountains
καλα ρε.. που ξερετε ποιος ειναι ο στοχος του πουτιν?
Feb 28 20:30:17
CeZhaka
Άλλο Ιράκ
Feb 28 20:30:21
Lobito_VJ23
waste θέλω RR γιατί τα κάνουμε μπουρδέλο πάλι
Feb 28 20:30:23
CeZhaka
Το Ιράκ κείται μακρια
Feb 28 20:30:25
Skaros
Για πόσο καιρό θα αντέξει αντάρτικο πόλεων;
Feb 28 20:30:31
DutchMountains
και αυτο οτι του τελειωσαν τα καυσιμα.. μονο ΛΟΛ
Feb 28 20:30:33
waste
Lobito_VJ23: ειναι καβλωμενοι βρε ασε τους να παιξουν :)
Feb 28 20:30:57
waste
DutchMountains: οι απώλειες που έχει λένε ότι ο στόχος του δεν πάει πολύ καλά
Feb 28 20:31:00
Lobito_VJ23
ζητώ RR από τον λαό, δεν θα πλατιάσω
Feb 28 20:31:01
george40
καβλωχεσμεντεν ειναι λιγο το κλιμα να πω εδω
Feb 28 20:31:24
waste
λοιπον αντε αφηστε τον λομπ να μιλησει :)
Feb 28 20:31:29
waste
λομπ παρακαλω
Feb 28 20:31:33
Lobito_VJ23
RR
Feb 28 20:31:56
giannisf
Η ιστορία με το Ιρακ έδειξε ότι δεν μπορεί να κρατήσει μια τέτοια κυβέρνηση
Feb 28 20:32:56
Wiper
Η κινηση της ρωσσιας (και οχι του πουτιν που λενε τα ζαβα που νομιζουν πως η ιστορια ειναι τα παραμυθακια που ναθενουν στο σχλειο) εχει βα κανει  με αυτο:
Feb 28 20:32:57
Wiper
https://scontent.fath6-1.fna.fbcdn.net/v/t39.30808-6/275076293_10160288229972137_6498003714472312326_n.jpg?stp=cp0_dst-jpg_e15_fr_q65&_nc_cat=102&ccb=1-5&_nc_sid=8024bb&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ohc=KPSqx8O2D7wAX9XMaYg&_nc_ht=scontent.fath6-1.fna&oh=00_AT9LhP-rHXaP6XN12Ly45QBMz3TZNjE3KH7MKlk8YV4DOw&oe=622135F0
Feb 28 20:33:09
waste
ρε κωλοπαιδα ο λομπ θελει να μιλησει
Feb 28 20:33:20
Wiper
Δεν πατε να γαμηθητε παρασιτα δυτικοι
Feb 28 20:33:28
CeZhaka
(αν πάνε για ρετζιμ τσειντζ λογικά δεν θα το αφήσει η Κίνα)
Feb 28 20:33:34
Wiper
Ο κοσμος πλεον αλλαζει
Feb 28 20:33:37
giannisf
ρε αφηστε τον λομπ
Feb 28 20:33:37
waste
να αρχισω τα κικ??
Feb 28 20:33:50
Lobito_VJ23
η Ρωσία και η ΕΣΣΔ νομίζω είχαν δυσκολία να διαχειριστούν τους Ευρωπαίους συμμάχους. Οι Αμερικάνοι δεν χρειάστηκε να στείλουν τα άρματα στην Ρώμη. Οπότε οι Ρώσοι είναι ιστορικά σε φάση υποχώρησης μετά από κάθε κέρδος. Η Ουκρανία προφανώς ήτ
Feb 28 20:33:50
Lobito_VJ23
αν μαγαζί τους, αλλά το 2014 το έχασαν μέσα από τα χέρια τους κι αυτό λέει πως δεν μπλέκονται τόσο στα εσωτερικά των άλλων, όσο οι αμερικάνοι που έριξαν πολύ χρήμα στην μαιντάν.
Feb 28 20:33:52
Lobito_VJ23
συνεχίζω
Feb 28 20:34:28
Lobito_VJ23
το 2014 θα έπρεπε να εισβάλουν, αλλά επειδή δεν θέλουν/μπορούν το έκαναν με proxy ελπίζοντας πως εν καιρώ θα το γυρίσουν και οι ναζί είναι παρένθεση
Feb 28 20:34:39
Lobito_VJ23
τωα που είδαν πως δεν είναι, μπήκαν με πολύ χειρότερους όρους
Feb 28 20:34:51
Lobito_VJ23
γιατί τώρα τα στρατά της Ουκρανίας είναι αντιΡώσοι
Feb 28 20:35:04
Lobito_VJ23
ενώ το 2014 ήταν orthodox brothers πολλοί τους
Feb 28 20:35:39
Lobito_VJ23
οι ναζί ή θα δραπετεύσουν ή θα πεθάνουν παίρνοντάς μαζί τους πολλούς Ρώσους και σπιλώνοντας και την Ρωσία στα μάτια των "ουδέτερων"
Feb 28 20:35:53
Lobito_VJ23
η Ρωσία είναι χαμένη ό,τι και να γίνει στο θέατρο των μαχών
Feb 28 20:35:54
Lobito_VJ23
OO
Feb 28 20:36:22
waste
είναι χαμένη για τα μάτια της δύσης, αυτό νόμιζω το είχαν υπολογισει
Feb 28 20:36:40
Lobito_VJ23
το 2014 όμως δεν το είχαν
Feb 28 20:36:46
waste
ο τρίτος κόσμος σε γενικές γραμμές τρώει ποπκορν
Feb 28 20:36:57
Lobito_VJ23
οπότε τώρα πρέπει να μαζέψουν όσα δεν έκαναν όταν έπρεπε
Feb 28 20:37:00
CeZhaka
Δυτικοκεντρικη ανάλυση του λομπ
Feb 28 20:37:12
Guest9_mustafa
Lobito_VJ23 δεν είσαι ακριβήςγια το 2014
Feb 28 20:37:12
waste
ούτε τώρα το έχουν και σας το έχω γραψει εδω πολλες φορες. ολα αυτα τα ρωσικα υπεροπλα που οι πουτινιστας διαφημίζουν είναι μόνο στις βιτρίνες
Feb 28 20:37:24
Lobito_VJ23
τι λες ρε σεζ; δυτικοκεντρική για την ρωσία είναι πως είναι βαμπίροζόμπι
Feb 28 20:37:29
waste
mustafa παρε το λογο :)
Feb 28 20:37:40
Lobito_VJ23
yes please mustafa
Feb 28 20:38:04
CeZhaka
Αυτό είναι τυφλωμενη ανάλυση λομπ
Feb 28 20:38:08
poplar
άρα τα δυτικά ΜΜΕ που λένε πόσο αδύναμος είναι ο πουτιν έχουν δίκιο;
Feb 28 20:38:40
Lobito_VJ23
δεν είναι αδύναμος ο Πούτιν, είναι η Ρωσία
Feb 28 20:38:54
CeZhaka
Οι Ρώσοι. Ένα σημαντικό μέρος του είναι πρόθυμο για πόλεμο
Feb 28 20:39:06
Lobito_VJ23
ο Πούτιν στην Ρωσία είναι δυνατός, αλλά η Ρωσία δεν μπορεί να κρατήσει μια ζώνη επιρροής ρε πστμ
Feb 28 20:39:07
CeZhaka
Ποιοι δυτικοί είναι πρόθυμοι;
Feb 28 20:39:32
waste
Σας προτείνω να διαβάσετε τον lyons που εβαλε ο cezn
Feb 28 20:39:33
CeZhaka
Αν τα πράγματα αγριέψουν. Που αν πάνε για ρετζιμ τσειντζ θα αγριέψουν
Feb 28 20:39:48
waste
εκεί που κάνει αυτή την ωραία ανάλυση μεταξύ virtuals και physicals
Feb 28 20:39:54
CeZhaka
Δεν ξέρουμε που θα καταλήξει
Feb 28 20:40:05
waste
διότι αυτό που βλέπουμε είναι δύο διαφορετικές πραγματικότητες.
Feb 28 20:40:25
waste
υπαρχει η physical πραγματικότητα στην ουκρανία και η virtual πραγματικότητα στη δύση
Feb 28 20:40:42
Guest9_mustafa
Το 2014 θα μπορούσαν να επέμβουν. Όμως προτίμησαν να κάνουν την πάπια για να κρατήσουν την Κριμαία. Στήριξαν ελάχιστα τους αντάρτες, όσο χρειαζόταν για να ισορροπήσουν το μέτωπο όταν ο
Feb 28 20:40:43
Guest9_mustafa
ουκρανικός στρατός αντεπιτέθηκε και μετά τους φόρτωσαν το Μινσκ όπου και τους χρησιμοποίησαν ως μοχλό πίεσης στη Δύση.Γι αυτό και μετά το Μινσκ καθάρισαν 2-3 ντουζίνες ηγετικά στελέχη των
Feb 28 20:40:43
giannisf
για ξαναβάλε το λινκ CeZhaka
Feb 28 20:40:43
Guest9_mustafa
ανταρτών που δεν είχαν όρεξη να γίνουν πουτινικά φερέφων
Feb 28 20:40:50
DutchMountains
μια βλεπουμε.. της δυσης...και στο physical και στο virtual
Feb 28 20:41:04
CeZhaka
The upheaval. Substack
Feb 28 20:41:18
waste
(σωστός ο μουσταφα για το 2014, τα έκαναν όλα αυτά)
Feb 28 20:42:14
Lobito_VJ23
σωστός αλλά γιατί προτίμησαν την πάπια;
Feb 28 20:42:33
Lobito_VJ23
εγώ λέω δεν μπορούσαν ή δεν θέλαν να τα σπάσουν με την δύση γιατί είχαν φρούδες ελπίδες
Feb 28 20:42:34
Guest9_mustafa
Γιατί πίστευαν πως πάλι με χρόνια με καιρούς πάλι δικιά τους θα ναι
Feb 28 20:42:42
Lobito_VJ23
οκ το ίδιο λέμε
Feb 28 20:43:24
waste
και γιατί το 2014 ήταν ακόμα πιο αδυναμοι σε σχεση με σημερα
Feb 28 20:43:31
waste
δεν είχαν παίξει καν στην συρια τοτε
Feb 28 20:43:46
waste
είχαν ακομα πιο λιγες μοντερνες μοναδες κλπ κλπ
Feb 28 20:43:58
Guest9_mustafa
waste, ήταν πιο αδύναμοι. Αλλά ο ουκρανικός στρατός τότε ήταν υπό διάλυση
Feb 28 20:44:00
DutchMountains
στη συρια, επεξαν επιτυχως ή ανεπιτυχως?
Feb 28 20:44:07
waste
σωστό κι αυτό μουσταφα
Feb 28 20:44:15
Skaros
Επιτυχίες τύπου Συρία τον μπούσταραν ψυχολογικά τον Πούτιν
Feb 28 20:44:32
waste
επιτυχως dutch κρατησαν τον ασαντ και γυρισαν ολους τους αλλους στην υποχωρηση
Feb 28 20:44:35
Skaros
Θυμηθείτε και το πρόσφατο αντιπραξικόπημα στους Καζάκους
Feb 28 20:44:39
Putensky
και ποια θα ηταν η σωστη αντιμετώπιση σημερα απο την πλευρα των Ρώσσων για την κατασταση στην Ουκρανία;
Feb 28 20:44:42
Lobito_VJ23
αυτό που λέει ο μουσταφάς, δλδ το 2014 δεν είχε σχέση η κατάστασης της Ρωσίας αλλά η κατάσταση στην Ουκρανία, η πολιτική και στρατιωτική διαίρεση και αποδιοργάνωση
Feb 28 20:44:53
waste
Putensky: τωρα την πατησαν :)
Feb 28 20:44:57
Lobito_VJ23
δλδ αν το 2014 ήταν γτπ, τι ήταν το 2008 με την Γεωργία;
Feb 28 20:45:15
DutchMountains
και σε ποσες μερες θα ηταν επιτυχία η κατάληψη του κιεβου πχ?
Feb 28 20:45:37
waste
DutchMountains: μην κολας με την καταληψη του κιεβου. τι θα σημαινει ακομα κι αν αυριο παραδοθει
Feb 28 20:45:51
Skaros
Τη γρήγορη συνθηκολόγηση επιδίωκαν μάλλον
Feb 28 20:45:53
Lobito_VJ23
ντας επιτυχία θα ήταν να σηκώσει λευκή σημαία ο στρατός και τον Ζελένσκυ να τον δώσει η φρουρά του
Feb 28 20:46:05
waste
η δυτικη ουκρανια θα συνεχισει τον νυν υπερπαντων και οι δυτικοι θα σιγονταρουν
Feb 28 20:46:26
DutchMountains
δεν κολαω ειπα πχ..
Feb 28 20:46:43
DutchMountains
και ειπα πως δεν εχουμε ιδεα ποιος ειναι ο στοχος του...
Feb 28 20:47:04
DutchMountains
για να μπορουμε να κρινουμε την επιτυχία ή την αποτυχια
Feb 28 20:47:20
Lobito_VJ23
μουσταφά θα πάρεις ένα RR να μας πεις τι παίζει (δική σου γνώμη και των συμπεθέρων)
Feb 28 20:47:42
george40
και παλι δεν τους εχω τους ρωσους για κινησεις τυπου last stand ακομα δεν μπορω να καταλαβω πως δεν ηξεραν οτι ολοι θα βρουν ευκαιρια να συσπειρωθουν
Feb 28 20:47:43
waste
DutchMountains: βρε δεν εχουμε ιδεα αλλα βλεπουμε το modus operandi
Feb 28 20:47:54
george40
τους απειλουν με το swift καιρ ο τωρα δεν ειναι αστεια πραγματα αυτα
Feb 28 20:48:08
giannisf
εγ'ω το είπα. Θα ήταν επιτυχία να έκανε "ανθρωπιστική επέμβαση" στην αν. Ουκρανία για να σώσει τους Ρώσους που είναι και πλειοψηφία
Feb 28 20:48:11
Guest9_mustafa
Lobito_VJ23 , pρωην συμπέθεροι και νυν κουμπάροι. Η πρώτη μου γυναίκα και νυν κουμπάρα μου ήταν απο Ρωσία :)
Feb 28 20:48:17
giannisf
Την Δυτική δεν μπορεί να την κρατήσει
Feb 28 20:48:22
tsov
δεν νομιζω πως το swift παιζει μεγαλο ρολο
Feb 28 20:48:22
DutchMountains
γιατι αν ο χαρτης που εβαλε ο wiper ειναι αληθης.. τοτε δεν βλεπω να εχει αλλαξει κατι ως προς τις επιρροες.. (αν αυτες υπαρχουν..)
Feb 28 20:48:29
Lobito_VJ23
την χώρισες και σε πάντρεψε ρε τρελάκια;
Feb 28 20:48:39
Lobito_VJ23
από ποια χώρα είναι η νέα; ΛΔ Κορέας;
Feb 28 20:48:46
Guest9_mustafa
ΛΔΚ
Feb 28 20:48:50
Guest9_mustafa
Κίνας
Feb 28 20:49:03
waste
μουσταφα θέλεις RR??
Feb 28 20:49:05
arpax
πάντως το διάγγελμα του Πούτιν μπορεί να μην ήταν μόνο μαλακίες. Υπάρχει ίσως μια δόση αλήθειας
Feb 28 20:49:09
Lobito_VJ23
οκ η επόμενη Κορέας τότε
Feb 28 20:49:23
Guest9_mustafa
waste, ένα σχόλιο για τη Συρία μόν που αναφέρθηκε
Feb 28 20:49:24
giannisf
ναι μουσταφα για κάνε ένα πρόλογο
Feb 28 20:49:34
CeZhaka
A ρε Μουσταφά μπερμπαντη
Feb 28 20:49:35
waste
arpax: περιμενε την σειρα σου μετα τον μουσταφα:)
Feb 28 20:50:56
Lobito_VJ23
γι'αυτό ο μουσταφάας είχε beef με την μάηκ, γιατί η γυναίκα του μουσταφά είναι από την ΛΔΚ και του μάηκ από το Χόνκ Κονγκ (να γραφτεί στα πρακτικά)
Feb 28 20:51:01
Guest9_mustafa
Για τη Ρωσία η Συρία ήταν νίκη στα σημεία μόνο. Κατάφερε να κρατήσει τον Ασάντ ζωντανό και άρα και τη ρωσική ναυτική βάση. Αλλά ΄ως εκεί. Η μισή χώρα χάθηκε, η ΄λλη μισή είναι συντρίμμια, το
Feb 28 20:51:01
Guest9_mustafa
ισραήλ έχει πολλάκις κάνει πλάκα στους ρώσους και παρά τις δεκάδς παρακκλίσεις κανένας δεν επενδύει στην ανασυγκρότηση
Feb 28 20:51:20
Guest9_mustafa
Παραταύτα οι Ρώσοι είχαν μια έπαρση για όσα έγιναν στη Συρία
Feb 28 20:51:27
Guest9_mustafa
που είναι ανεξήγητη
Feb 28 20:54:32
waste
το άλλο σημειο που με κάνει να πιστεύω ότι οι ρωσοι την εχουν πατήσει , είναι η παγωμάρα των πουτινίσκων DutchMountains
Feb 28 20:54:48
waste
μπες στον saker.is και διάβασε πίσω από τις γραμμές
Feb 28 20:55:15
Lobito_VJ23
μουσταφά τι εννοείς τους κάνει πλάκα το Ισραήλ, define "πλάκα"
Feb 28 20:56:08
waste
Το ισραήλ επιτρέπεται να βαράει ιρανους στη συρια, κι αυτό σε συμφωνία με τους ρώσους. Σε βαθμό που το ισραήλ δεν συντάχθηκε με τη δύση τωρα :)
Feb 28 20:56:20
Guest9_mustafa
Εννοώ πως έφτασε μέχρι και να βομβαρδίζει τα λιμάνια δίπλα στη ρωσική βάση. Και να χρησιμοποιεί ως κάλυψη ρωσικά αεροπλάνα
Feb 28 20:56:21
Lobito_VJ23
οι Ρώσοι θα έπρεπε να έχουν 5-6 πέμπτες φάλαγγες στην Ουκρανία, αλλά χρειάστηκε να μπουν
Feb 28 20:56:49
waste
Lobito_VJ23: πως το κανεις αυτό όταν το καθεστως απο το 2014 είναι εξραιτερικα αντι-ρωσικο??
Feb 28 20:57:05
CeZhaka30
Ε αφού το γαμησαν το 2014. Τεσπα αν συνεχίσουν να ζορίζονται. Θα σκληρυνουν τα τσετσενια
Feb 28 20:57:09
Lobito_VJ23
με ουκρανούς που είναι ρωσόψυχοι
Feb 28 20:57:16
CeZhaka30
Και μετά είναι έτοιμη να ξεφύγει η φάση
Feb 28 20:57:17
Lobito_VJ23
και δεν το διαφημίζουν
Feb 28 20:57:26
waste
χρειάζεσαι πέρα από τα 6 δις της νουλαντ και α) τεχνογνωσία β) ενα καθεστός πο να το επιτρέπει
Feb 28 20:57:45
waste
ολες οι πορτοκαλι επαναστασεις συνεβησαν σε καθεστώτα που επετρεπαν τις NGO να δρουν γιατί ήθελαν τα λεφτα
Feb 28 20:57:59
CeZhaka30
Άνοιξε το κουτί της Πανδώρας
Feb 28 20:58:17
waste
ο ποροσενκο δεν ηταν μαλακας να αφησει τους ρωσους να κανουν παιχνιδι, εδω πρακτικα απαγορεψε την ρωσικη γλωσσα
Feb 28 20:58:33
Guest9_mustafa
Να πω μια τελευταία κουβέντα για να μη μονοπολώ. Ό,τι και να γίνει τις επόμενες εβδομάδες, είναι φανερό πως το μέτωπο πλέον θα ναι μέσα στη Ρωσία. Και αυτό είναι κάτι σοκαριστικό από μόνο του
Feb 28 20:58:53
waste
για εξηγησε το αυτο μουσταφα
Feb 28 20:58:57
waste
το εγραψες και στα σχολια
Feb 28 20:59:05
Skaros
Αναπάντεχο ναι, σοκαριστικό όχι
Feb 28 21:01:06
Guest9_mustafa
Η υπόθεση Ναβάλνι, έδειξε πως η αξιοπιστία του πουτινικου συστήματος είναι σσε χαμηλά επίπεδα αν και πλειοψηφική. Με ολόκληρο το δυτικό κόσμο να αποζητά αλλαγή καθεστώτος και τον πληθυσμό να
Feb 28 21:01:06
Guest9_mustafa
βρίσκεται κάτω από δύσκολες οικονμικές συνθήκες τους επόμενους μήνες, για μένα όλα είναι ανοιχτά. Απο πραξικόπημα μέχρι αυθόρμητες εξεγέρσεις δίχως συγκεκριμένο στόχο
Feb 28 21:01:38
Skaros
Δεν είναι απίθανο πλέον
Feb 28 21:02:15
waste
νομίζω ότι βιαζόμαστε. Εννοω κατά πάσα πιθανότητα ο πουτιν τα έχει σκατώσει στην ουκρανία, αλλά τον αποκλεισμό του από την δύση τον έχει προβλέψει
Feb 28 21:02:27
waste
ή για να το πω διαφορετικά σχεδόν τον προκάλεσαι
Feb 28 21:02:46
Guest9_mustafa
waste, συμφωνώ. Αυτό όμως δε σημαίνεις πως θα μπορέσει να τον ελέγξει κι όλας
Feb 28 21:02:58
Skaros
Το εσωτερικό μέτωπο στη Ρωσία δεν το ξέρουμε καλά
Feb 28 21:03:08
waste
φαντάζομαι αυτό εχει να κάνει από την εμπειρία του 2014 όπου το εμπαργκο των ευρωπαίων οδήγησε τους ρωους να βρουν άλλες πηγες (κυριως την κίνα)
Feb 28 21:03:12
DutchMountains
εε.. λιγο πιο ευκολα απο τους ουκρανους παντως..
Feb 28 21:03:13
Skaros
Εικασίες όμως μπορούμε να κάνουμε
Feb 28 21:03:32
waste
τώρα αν και εδώ έχουν υπερτιμήσει τις δυνατότητες τους δεν το ξέρω
Feb 28 21:03:41
DutchMountains
να δουμε και τι θα γινει στας ευρωπας με τους αποκλεισμους.. τι παραπλευρες απωλειες θα εχουμε απο δω μερια..
Feb 28 21:03:54
waste
DutchMountains: θα φοραμε πουλοβεράκι :)
Feb 28 21:04:04
waste
και θα έχουμε κι άλλο πληθωρισμό και ακρίβεια
Feb 28 21:04:06
DutchMountains
και θα τρωμε χορτα..
Feb 28 21:04:20
DutchMountains
γρασίδι για την ακριβεια..
Feb 28 21:04:21
waste
διότι σκέψου ότι αυτή τη στιγμή τα αεροπλάνα από κίνα δεν έρχονται :)
Feb 28 21:04:24
tsov
και χαρουπάλευρο...
Feb 28 21:04:53
Lobito_VJ23
χαρουπάλευρο , όσοι χαρουπαλεύρουν
Feb 28 21:05:02
Skaros
Που είναι η παγκοσμιοποίηση;
Feb 28 21:05:14
waste
αλλα για να εχει την πολυτελεια να περιμενει η πούτιν στη γωνία, θα πρέπει να λύσει γρήγορα το ουκρανικό
Feb 28 21:05:26
poplar
οι αγορές μίλησαν, όλα βαίνουν καλώς
Feb 28 21:05:29
Skaros
Που θα έφερνε την ευημερία;
Feb 28 21:05:45
waste
διοτι αν έχει ΚΑΙ τις οικονομικές κυρώσεις κι άλυτο ουκρανικό με τον στρατό δεσμευμένο εκεί....
Feb 28 21:05:52
waste
δεν ακούγονται καλά τα πράγματα
Feb 28 21:06:01
DutchMountains
ο σουηδος μου ελεγε.. δεν εχουμε αναγκη.. λιγο πιο ακριβα θα πληρωσουμε την ενεργεια.. και θα αλλαξουμε διατροφικες συνηθειες.. αλλα οχι πολυ.. γιατι η ευρωπη ειναι εξαγωγος τροφης..
Feb 28 21:06:12
CeZhaka30
Ο πουτιν αν δεν βγει το λαού λαού πέσιμο του Κιέβου αναγκαστικά θα σκληρύνει. Αντίστοιχα και εσωτερικά. Δεν είναι Τσαουσέσκου
Feb 28 21:06:26
waste
DutchMountains: αυτό είναι ο ιδεαλιστικός κόσμος που έλεγα στην αρχή ;)
Feb 28 21:06:33
CeZhaka30
Ε και μετά ελάτε να Τ πάρετε Ευρωπαίοι
Feb 28 21:06:45
DutchMountains
λολ ποπλαρ.. ποτε μιλησαν.. στις 1 τα ξημερωματα.. ή στις 9 το πρωι?
Feb 28 21:07:01
DutchMountains
καημενε.. τρχα να λονγκαρεις.. λολ
Feb 28 21:07:17
poplar
έχουμε λίγο volatility αλλα πάμε σταθερά
Feb 28 21:07:26
tsov
το θεμα ειναι τι -και αν- θα πει ο κινεζος ...
Feb 28 21:07:44
waste
Και με αγχώνει διότι αυτοί που θέλουν να πάνε να πολεμήσουν είναι οι ίδιοι που παραγγέλνουν την οδοντοκρεμα τους από τους κούληδες της γκορίλαζ
Feb 28 21:07:57
waste
ο κινέζος θα κάτσει στη γωνία, όπως και ο ινδος
Feb 28 21:08:05
arpax
αν διαβάσετε το διάγγελμα μιλάει κάπου για το "empire of lies", και το full dominance στην πληροφόρηση και φάνηκε σαν να θέλει να το σπάσει. Πώς τώρα ο πόλεμος στην Ουκρανία βοηθάει δεν ξέρω.
Feb 28 21:08:05
arpax
https://www.bloomberg.com/news/articles/2022-02-24/full-transcript-vladimir-putin-s-televised-address-to-russia-on-ukraine-feb-24
Feb 28 21:08:05
waste
ο τρίτος κοσμος τρώει ποπκορν τωρα:)
Feb 28 21:08:16
waste
(σορυ arpax σε ξέχασα)
Feb 28 21:09:04
waste
υπάρχουν διάφορα προβληματα στη δύση που φανηκαν πολύ καλα με τον κορονογιο
Feb 28 21:09:26
waste
η αντιπαράθεση physicals και virtuals που λέει ο lyons ειναι αληθινη
Feb 28 21:09:38
arpax
δεν έχω κάποια βαθιά ανάλυση να προσφέρω. Απλά το τράνσκριπτ που έβαλα μου φάνηκε εντυπωσιακό και ίσως ειλικρινές εδώ κι εκεί.
Feb 28 21:09:44
waste
και παλιοτερα ήταν οι physicals που πολεμούσαν για την πατρίδα
Feb 28 21:09:58
waste
είναι προφανές οτι οι virtuals μόνο call of duty
Feb 28 21:10:26
waste
αυτή τη στιγμή λοιπόν οι physcals ειναι δυσαρεστημένοι και σε μη συμόρφωση με το καθεστως στη δύση
Feb 28 21:10:30
CeZhaka30
Θα βάλουν τους μπαγκλα οι Virtual
Feb 28 21:10:49
waste
πες τους τραμπίστας, πες τους κιτρινογίλεκους, πες τους ψεκασμενους, πες τους trackers
Feb 28 21:11:33
waste
αυτό είναι ένα σοβαρό πρόβλημα διότι οι virtuals μπορούν μόνο να δράνε virtually, με λίγα λόγια να σου κρατάνε μούτρα και να μην σε κάνουν παρεα στο ίντερνετ
Feb 28 21:11:39
Putensky10
ξαναβαλε το λινκ ρε arpax του lyons
Feb 28 21:11:48
waste
ή το αντιστοιχο τραπεζικό του να σε πετάξουν από το swift
Feb 28 21:11:51
DutchMountains
εγω πιστευω οτι μαλλον ειμαστε στην αρχη του μεγάλου shift..
Feb 28 21:12:28
DutchMountains
και στην αρχη του νεου τριακονταετη..
Feb 28 21:12:29
waste
https://theupheaval.substack.com/p/reality-honks-back?utm_source=url
Feb 28 21:12:53
CeZhaka30
E το πε και ο ατζιτ αυτό
Feb 28 21:12:55
waste
DutchMountains: μου αρέσει όταν είσαι αισιόδοξος
Feb 28 21:12:57
putsinmple
τριετης θα ειναι το πολυ αν συνεχισει ετσι το escalation
Feb 28 21:13:02
CeZhaka30
Για WW iii
Feb 28 21:13:06
DutchMountains
ενας καινουριος κοσμος ξημερωνει..
Feb 28 21:13:17
DutchMountains
δεν ειναι τυχαιο το Ζ... λολ
Feb 28 21:13:20
CeZhaka30
Kαι όντως δεν φαίνεται να υπάρχει τρόπος αποφυγής του
Feb 28 21:13:22
waste
putsinmple: οι 30ετεις δεν έχουν σταθερό escalation
Feb 28 21:13:31
DutchMountains
Zombie world...
Feb 28 21:13:35
putsinmple
to z ine to ditiko kai to v anatoliko
Feb 28 21:13:49
putsinmple
apu pio metopo mpikan mesa
Feb 28 21:13:52
waste
είναι τα ρωσικα τανκ που εχουν ενα Z
Feb 28 21:14:16
rolan
zombie & vampire
Feb 28 21:14:23
waste
υποψιάζομαι λοιπόν πως ο πούτιν θεωρεί ότι η δύση είναι ευάλωτη αυτή τη στιγμή
Feb 28 21:14:31
putsinmple
vostok kai zditiko
Feb 28 21:14:41
putsinmple
diladi anatoliko kai ditiko
Feb 28 21:14:41
waste
και στο κομμάτι των physicals είναι πολύ αδύνατη
Feb 28 21:14:45
DutchMountains
καπως ετσι rolan :)
Feb 28 21:15:01
waste
αλλα το ίδιο ισχύει και για τη ρωσία. παρότι οι ρώσοι δεν θα ξεχάσουν ποτέ τη δεκαετία του γέλτσιν
Feb 28 21:15:06
Swtiris
ενώ οι Ρώσοι πετάνε, τι να σου πω waste
Feb 28 21:15:14
Swtiris
ετσι
Feb 28 21:15:24
waste
αυτό δεν σημαίνει πως α)εμπιστεύονται τυφλα τον πουτιν
Feb 28 21:15:38
waste
β) είναι έτοιμοι να πεθάνουν για το μεγαλειο της μαμας ρωσίας
Feb 28 21:15:58
Guest9_mustafa
waste, είναι η πρώτη φορά που ακούω για πυρηνικά και δε θεωρώ πως είναι η γνωστή μπλόφα.
Feb 28 21:16:03
waste
τα ποσοστά εμβολιασμου στη ρωσία είναι νομίζω χαρακτηριστικά :)
Feb 28 21:16:09
Swtiris
θέλει να ομοσπονδία με Great Russians, Little Russians (ουκρανία), Μπελαρούσιανς
Feb 28 21:16:23
Swtiris
να κάνει τη Μεγάλη Ρουσία
Feb 28 21:16:41
waste
Guest9_mustafa: τα πυρηνικα αναφερθηκαν νομίζω όταν αρχισαν να ξεφευγουν την κυριακη οι ευρωπαιες που ηταν ετοιμες να στειλουν τα αεροπλανα τους στην ουκρανια :)
Feb 28 21:16:44
giannisf
Waste έχουν εγκαταλείψει τον πατριωτισμό και οι Ρώσοι;
Feb 28 21:16:50
Putensky10
novorussiya λενε
Feb 28 21:17:03
waste
giannisf: τους εγκατελειψε πρωτος αυτος το 1990
Feb 28 21:17:23
giannisf
ναι αλλά την τελευταία 20ετία νομίζω έχουν πάρει τα πάνω τους
Feb 28 21:17:23
putsinmple
λολ
Feb 28 21:17:24
Guest9_mustafa
waste, μα τα έστειλαν τελικά. Βουκλαρικά και σλοβακικά σοβιετικής κατασκευής :)
Feb 28 21:17:25
poplar
τη να την κάνει ο πουτιν την εμπιστοσύνη, αφού διόρισε τον εαυτό του δικτάτορα εφ'ορου ζωής
Feb 28 21:17:42
waste
Guest9_mustafa: πότε προλαβαν και που προσγειώθηκαν??
Feb 28 21:17:53
waste
poplar: δικτάτορα?
Feb 28 21:18:07
Swtiris
τσάρο καλύτερα πες
Feb 28 21:18:10
waste
εχεις κάποια στοιχεία γιαυτό περα από το γεγονός ότι κυβερνά 20 χρόνια?
Feb 28 21:18:12
poplar
δεν χρειάζεται ψηφο
Feb 28 21:18:13
george40
για τον Xi θα λεει
Feb 28 21:18:33
waste
ούτε ο μπάιντεν ούτε ο ντάγκι
Feb 28 21:18:38
waste
τους λες κι αυτους δικτατορες?
Feb 28 21:18:44
waste
ντραγκι
Feb 28 21:18:46
putsinmple
αν διαλυσουν τα πολωνικα αεροδρομια λογω της βοηθειας τι θα γινει;
Feb 28 21:18:49
DutchMountains
για την μερκελ.. που την εριξε ο σολτζ..
Feb 28 21:19:05
waste
δεν ειπα μερκελ αυτη κυβερνησε μολις 16 χρονια :)
Feb 28 21:19:15
george40
Εγω ψηφισα Φον Ντε Λαιεν παντως προπερσυ
Feb 28 21:19:26
waste
ωστε εσυ φταιες
Feb 28 21:19:33
putsinmple
καλα αυτοι καλυτερα να κλανουν παρα να μιλανε
Feb 28 21:19:35
putsinmple
τελικα
Feb 28 21:19:43
Swtiris
πάντως μια φίλη ρωσίδα, 35αρα, με δουλειά σουπερ στη Μοσχα, που θυμάται τα '90ς και δεν είχε κανένα πρόβλημα με τον Πουτιν μέχρι προχθες τώρα είναι στα καγκελα
Feb 28 21:20:06
Lobito_VJ23
της χάλασε το cosmopolitan Swtiris
Feb 28 21:20:08
Swtiris
όλος της ο κύκλος δεν μπορεί να πιστέψει πως μπουκαραν στην Ουκρανια
Feb 28 21:20:26
waste
αυτή είναι δική μας στου βιρτουαλς :)
Feb 28 21:20:32
Swtiris
κανένα κοσμοπολιταν Λομπ, ούτε Ευρώπες ούτε τίποτα
Feb 28 21:20:37
waste
που πέφτουμε από τα σύννεφα :)
Feb 28 21:20:40
putsinmple
η γερμανια ειναι σαουθ παρκ
Feb 28 21:20:58
Swtiris
περήφανη που είναι Ρωσίδα και μόνο με τους Αμερικανους συγκρίνονται
Feb 28 21:21:04
putsinmple
και μπομπ σφουγγαρακης μαζι
Feb 28 21:21:26
putsinmple
ψαρεμα τσουχτρας κλπ
Feb 28 21:21:31
putsinmple
με πυρηνικα
Feb 28 21:21:44
waste
εδώ βλέπουμε τον ρωσικό στρατό να έχει προβλήματα με την ουκρανία, λες να θέλει να επεκταθεί και σε μια χωρα του νατο ταυτόχρονα??
Feb 28 21:21:55
Skaros
Δεν νόμιζω ότι η Physical ύλη στη Ρωσία είναι υπέρ της εισβολής
Feb 28 21:22:19
waste
αυτό δεν το ξέρω σκάρο, αλλά είναι οι physicals που κάνουν την εισβολή :)
Feb 28 21:22:37
waste
ακι αντίστοιχα είναι οι physicals ουκρανοί που πολεμανε
Feb 28 21:22:49
waste
οι άλλοι κάθονται στα σπίτια τους και τραβάνε βιντεακια
Feb 28 21:22:54
waste
αυτα που βλέπουμε εμείς :)
Feb 28 21:23:01
putsinmple
ευγενης ο πουτσαριν
Feb 28 21:23:09
Skaros
Ναι, αλλά άλλος αποφασίζει, με βίρτουαλ κριτήρια μάλλον
Feb 28 21:23:21
waste
ουτε σε αυτό διαφωνω
Feb 28 21:23:25
putsinmple
κανει πολεμο με αναλογικοτητες κλπ
Feb 28 21:23:46
putsinmple
αντι να ριξει οτι πιο συγχρονο να τελειωνει στα γρηγορα
Feb 28 21:23:51
waste
putsinmple: τα ίδια ελεγαν και οι αμερικάνοι για το ιρακ όταν κόλωσαν
Feb 28 21:24:00
Lobito_VJ23
Swtiris στην Ρωσία, οι cosmopolitan είναι και χριστιανοταλιμπάν, δεν σημαίνει πως δεν είναι cosmopolitan
Feb 28 21:24:03
waste
putsinmple: επίσης δεν ΕΧΕΙ σύγχρονα :)
Feb 28 21:24:19
waste
ή για να είμαι ακριβής έχει γύρω στα 100 σύγχρονα armata τανκ
Feb 28 21:24:27
putsinmple
παλια με λεντ
Feb 28 21:24:30
waste
αλλα γύρω στις 5000 t-72
Feb 28 21:24:31
putsinmple
εννοουσα
Feb 28 21:24:32
Lobito_VJ23
για την 8η μάη
Feb 28 21:24:47
Swtiris
Λομπ δεν καταλαβαίνω και ακριβώς τι εννοεις τότε κοσμοπολιταν
Feb 28 21:25:02
Swtiris
ίσως τον Τσετσενο βασιλιά, που φοράει άρβυλα Prada
Feb 28 21:25:08
tsov
συγχρονα η μη , δεν εχει και μεγαλη σημασια -για την ουκρανια μιλαμε ...
Feb 28 21:25:29
waste
στο πως διεξαγεται αυτος ο πολεμος πραμγατι δεν εχει μεγαλη σημασια
Feb 28 21:25:44
waste
αν ειναι κρυμμενος ο αλλος με το τζαβελιν θα στη σβουριξει ο,τι κι αν εχεις :)
Feb 28 21:25:54
putsinmple
που να ειναι κρυμμενος;
Feb 28 21:25:56
waste
επίσης είδατε το πως οι ρώσοι αντιγραφουν τις αμερικάνικες μοδες εεε?
Feb 28 21:26:11
waste
στο δασος, σε ενα κτηριο υπαρχουν πολλα μερη
Feb 28 21:26:13
Lobito_VJ23
τι έχουν drones?
Feb 28 21:26:15
putsinmple
μονο μεσα στην πολη που ευκολα μπορει να γινει ταφος
Feb 28 21:26:31
Swtiris
https://www.marieclaire.gr/newsroom/o-diavolos-forouse-prada-mia-paraxeni-leptomeria-ston-archigo-ton-tsetsenon-proselkise-tin-prosochi-ton-fashionistas/
Feb 28 21:26:32
tsov
φορεσανε τζην ;
Feb 28 21:26:36
waste
putsinmple: οπως φαινεται μεχρι στιγμης και η εξοχη δεν ειναι κακο μερος για ταφος :)
Feb 28 21:26:42
putsinmple
χωρις στοχευμενα πληγματα, καταφυγια,κλπ
Feb 28 21:26:43
waste
tsov: οχι κυκλοφορουν με τζιπ
Feb 28 21:26:52
tsov
λαντα;
Feb 28 21:27:04
waste
τιγρ τα λενε :)
Feb 28 21:27:05
george40
βαρανε τζαβελιν μεσα στις γειτονιες και οποιον παρουν τα φλοκια
Feb 28 21:27:32
putsinmple
τεκη ειναι πολυ φλατ μερος
Feb 28 21:27:39
waste
ε και?
Feb 28 21:27:42
george40
εδω πυ ειμαι οι δρομνοι ειναι στενοι και δεν περνανε τανκς
Feb 28 21:27:44
waste
με πολλα δαση
Feb 28 21:27:45
george40
win
Feb 28 21:27:51
waste
και χωρίς μετωπο
Feb 28 21:27:58
waste
αρα μπορεί να σου την πεσει απο πισω
Feb 28 21:28:00
Redmitsos
καλέ ποιοί έχουνε τζαβελιν? Σιγά μην έχουνε οι ρώσοι...
Feb 28 21:28:12
waste
τελικά όλοι μετά το 1941 προσπαθούν να αντιγράψουν τον ρομελ
Feb 28 21:28:15
putsinmple
τα 100 χιλιομετρα ειναι σοβαρη αποσταση
Feb 28 21:28:20
waste
που τον εψαχναν στη μεση της γαλλιας
Feb 28 21:28:23
george40
το ταγμα αζοφ πηρε καλουδια απο ΗΠΑ
Feb 28 21:28:26
putsinmple
εδω θες τοσο για να γυρισεις ενα βουνο
Feb 28 21:28:39
waste
είναι το αρχέτυπο του γαμάουα τακτικού στρατηγου :)
Feb 28 21:29:09
Putensky10
τα τζαβελιν είναι πολλαπλών χρήσεων ή μιιας οπως το LAW?
Feb 28 21:29:15
waste
putsinmple: ο πολεμος αυτος δεν εχει εννοιαιο μετωπο εχει πολλες ομαδες που κανουν recon και χωνονται
Feb 28 21:29:18
Kaligoulas
εγω τον Μαχνό έχω ως αρχετυπο γαμαουα χαχα
Feb 28 21:29:27
Swtiris
η φάση όμως θυμίζει το ωραίο βιβλίο του Βουγιάρ - Ημερήσια Διαταγη με το Ανσλους των Ναζι
Feb 28 21:29:30
Redmitsos
https://cdn.discordapp.com/attachments/773285658668171304/946536019094818906/unknown.png Υπάρχουν λύσεις diy για anti-javelin
Feb 28 21:29:33
waste
και οπως χωνονται μπορουν να την πατησουν οπως εχουμε δει σε παγμπολα βιντεακια
Feb 28 21:29:44
waste
(Τα τζαβελιν θελουν στησιμο δεν τα κουβαλας στο χερι)
Feb 28 21:29:44
Swtiris
που έκλασε στον ανεφοδιασμό αλλά στο τελος έφτασαν Βιεννη
Feb 28 21:30:24
waste
Redmitsos: πρεπει να κανεις μια double blind για να δεις αν δουλευει ομως :)
Feb 28 21:30:41
Redmitsos
θα γίνει και αυτό, το πείραμα τρέχει
Feb 28 21:31:15
Putensky10
τι παιζει με το σκέπαστρο δεν καταλαβα
Feb 28 21:31:19
putsinmple
ρε ξυστα να σε βρει η σφαιρα εφυγες
Feb 28 21:31:23
Swtiris
Redmitsos δουλεύει αυτό το τραπεζι-σκεπαστρο;
Feb 28 21:31:26
ftero
οι πανω 2 αποτελουν μερος της ασπιδας :)
Feb 28 21:31:31
waste
οι τζεαβελιν βαρανε απο πανω
Feb 28 21:31:31
putsinmple
το τζαβελιν βρισκει στοχο η παει αλλου για αλλου;
Feb 28 21:31:49
putsinmple
γιατι η σφαιρα αν σε ακουμπησει τον ηπιες
Feb 28 21:31:51
waste
στην ουσια πηγαινει πανω απο το τανκ και ριχνει ενα μικρο πυραυλακι στην σκεπη του
Feb 28 21:32:03
putsinmple
και το τζαβελιν θελει μανουαλ
Feb 28 21:32:15
putsinmple
μηπως κρυβεται καποια ανικανοτητα σε ολα αυτα;
Feb 28 21:32:19
waste
putsinmple: χανεις το δασος
Feb 28 21:32:41
waste
σε ενα πολεμο χωρις μετωπο δεν εχει σημασια ποσο προηγμενα ειναι τα τανκ σου
Feb 28 21:32:44
Redmitsos
και καλά, σκάει στο σκέπαστρο (γιατί ειναι explosive on contact) και μειώνει τη ζημιά, και καλά (εχω παίξει battlefield j;erv)
Feb 28 21:33:08
waste
είναι HEAT δηλαδη shaped charged
Feb 28 21:33:10
ftero
ναι ειναι  μαξιλαρι
Feb 28 21:33:25
waste
αρα αν σκασει πιο ψηλα απο τη θωρακηση χανει την ισχυ του
Feb 28 21:33:29
waste
αυτη ειναι η ιδεα τουλαχιστον
Feb 28 21:33:39
Redmitsos
@waste λες να έχουν τα ακριβά τα βλήματα με τα explosive sabot... spared no expense
Feb 28 21:33:43
putsinmple
πολυ ματριξ μου ακουγεται
Feb 28 21:33:58
waste
είναι πολύ απλό τεχνικά μιλώντας
Feb 28 21:34:04
putsinmple
με τις σφαιρες slow mo που σκαγαν στον αερα κλπ
Feb 28 21:34:05
Lobito_VJ23
The target is initially defined by the gunner, who places a configurable frame around it. The tracker then uses algorithms to compare that region of the frame based on image, geometric, and movement data to the new image frames being sent from the seeker, similar to pattern recognition algorithms. At the end of each frame, the reference is updated. The tracker is able to keep track of the target even though the seeker's point of view
Feb 28 21:34:05
Lobito_VJ23
can change radically in the course of flight.
Feb 28 21:34:05
Lobito_VJ23
To guide the missile, the tracker locates the target in the current frame and compares this position with the aim point. If this position is off center, the tracker computes a correction and passes it to the guidance system, which makes the appropriate adjustments to the four movable tail fins, as well as eight fixed wings at mid-body. This is an autopilot. To guide the missile, the system has sensors that check that the fins are
Feb 28 21:34:08
Lobito_VJ23
positioned as requested. If not, the deviation is sent back to the controller for further adjustment. This is a closed-loop controller.
Feb 28 21:34:16
Lobito_VJ23
έτσι λέει το wiki λειτουργεί
Feb 28 21:34:20
Lobito_VJ23
με φωτογραφία
Feb 28 21:34:21
waste
εχεις έναν αισθητηρα που βρισκει το τανκ (μαγνητικα φανταζομαι ) την ωρα που περναει απο πανω του
Feb 28 21:34:26
Lobito_VJ23
χα
Feb 28 21:34:27
Redmitsos
https://www.youtube.com/watch?v=6COKC5ZU6gM και σε video
Feb 28 21:34:37
Lobito_VJ23
τέκη νομίζω είναι πολύ πιο αστείο
Feb 28 21:34:47
Redmitsos
μπορείς και να το κατευθύνεις remotely
Feb 28 21:34:56
putsinmple
τζαμπελιν θα ειναι σε λιγο
Feb 28 21:35:02
waste
Redmitsos: ολα αυτα ειναι remote
Feb 28 21:35:02
putsinmple
οσο τα τανκ δουλευουν ακομα
Feb 28 21:35:03
giannisf
Πω πω είστε έτοιμοι για πόλεμο εσείς 🙂
Feb 28 21:35:12
waste
το μονο που αλλαζει ειναι το πως τα κατευθυνεις
Feb 28 21:35:21
putsinmple
θα τα δινουν στα τζαμπο με καθε 50$ αγορων
Feb 28 21:35:30
waste
οι χεζμπολαδες τους ισραηλινους με τετοια τους γαμησαν απλα του 1960
Feb 28 21:35:41
putsinmple
για το πασχα
Feb 28 21:35:46
waste
οποτε είχαν καλώδιο για να τα κατευθυνεις και τζοιστικ
Feb 28 21:36:01
Lobito_VJ23
το τζάβελιν είναι fire and forget
Feb 28 21:36:12
Lobito_VJ23
fire and run for your life
Feb 28 21:36:16
waste
λ.ολ
Feb 28 21:36:21
Lobito_VJ23
γιατί αποκάλυψες την θέση σου
Feb 28 21:36:30
Redmitsos
waste τηλεκατευθυνόμενα, έχει fire and forget, έχει  και να το κατευθύνεις εσύ
Feb 28 21:37:30
Redmitsos
αλλά αν θυμάμαι καλά είναι ακριβά, ειδικά άμα ανατιναζεις βινταζ ρώσικα τανκ με μοτερια λαντα μεσα
Feb 28 21:37:36
Guest9_mustafa
ρωσικε αμβίβιες δυναμεις επι τω εργω
Feb 28 21:37:39
Guest9_mustafa
https://pbs.twimg.com/media/FMtQnAoXwAERhHv?format=jpg&name=large
Feb 28 21:38:02
pakaWAR
χαχα μουσταφά
Feb 28 21:38:11
pakaWAR
θυμίζει άσκηση ΕΣ στον έβρο
Feb 28 21:38:17
Redmitsos
λολ
Feb 28 21:38:35
Swtiris
ναι αλλά νομίζω έχουν εναν αιχμαλωτο
Feb 28 21:38:45
waste
ή έναν τραυματισμενο :)
Feb 28 21:38:47
putsinmple
με αυτο περνανε το δνειστερο;
Feb 28 21:38:49
Lobito_VJ23
αν ο τζάβελιν λειτουργεί με MS Paint τότε ίσως οι πέργολες είναι για να μπερδεύουν τον αλγόριθμο, ειδικά αν είναι disposable κι αλλάζουν την σιλουέτα
Feb 28 21:38:52
putsinmple
ηρωες
Feb 28 21:39:00
Swtiris
το war gonzo ειναι νομιζω ρωσικο
Feb 28 21:39:20
waste
οποτε αυτοι θα ειναι ουκρανοι :)
Feb 28 21:39:30
waste
αν ηταν δυτικοφιλο θα ηταν ρωσοι :)
Feb 28 21:39:31
Kaligoulas
κι αυτος που κανει κουπι αλλοπαδο φαινεται
Feb 28 21:39:34
waste
ειναι απλα τα πραγματα :)
Feb 28 21:39:35
putsinmple
ειδικες δυναμεις θα ειναι για να κανουν τετοιο κουπι
Feb 28 21:39:37
Swtiris
ή ο ξαπλωμενος ουκρανος
Feb 28 21:39:52
Swtiris
και τοσο ασχετος που τους πιανουν με στρώματα θαλασσης
Feb 28 21:39:58
Lobito_VJ23
το προηγούμενο σύστημα (το Dragon) ήταν beam riding, δλδ μετακινούσες το στόχαστρο που ήταν υπέρυθρη ακτίνα και άλλαζε τροχιά και ο πύραυλος
Feb 28 21:40:05
Redmitsos
Lobito_VJ23 και αν σου τελειώσουν τα καύσιμα αράζεις και πίνεις και μια βότκα στο γκαζίμπο μωρε αδερφέ
Feb 28 21:40:13
putsinmple
στο επομενο καρε τους τραβαει πισω προφανως
Feb 28 21:40:59
putsinmple
ειναι psyops φωτογραφιες αυτα
Feb 28 21:41:46
putsinmple
στην επομενη φωτογραφια ειναι ο ντι καπριο με την αρκουδα
Feb 28 21:43:01
waste
να και οι αλλοι physicals
Feb 28 21:43:02
waste
https://twitter.com/UrOrientalist/status/1498298842864922635
Feb 28 21:43:19
waste
και πρέπει να παραδεχθείτε ότι τα λέει μια χαρα δεν έχει αυταπάτες
Feb 28 21:43:29
pakaWAR
αυτή η φάση των ρώσων μπήκε σε slow motion πλεόν
Feb 28 21:43:43
pakaWAR
αρχισαν τις μπύρες εκατέρωθεν
Feb 28 21:43:59
putsinmple
στο σικουελ της ταινιας που αλλαζουν ρολους με την αρκουδα
Feb 28 21:45:02
waste
Redmitsos: να αλλαξουμε θεμα τωρα που ξεκαβλωσαν???
Feb 28 21:45:17
Redmitsos
ότι θέτε
Feb 28 21:45:23
waste
ρε τι καμμενιες μας γραφεις για το furin του covif
Feb 28 21:45:42
Swtiris
βιολογία ΙΙΙ;
Feb 28 21:45:44
waste
για να ειμαι ειλικρινης περιμενα μια τεχνικη εξηγηση να μου πεις οτι ειναι τυχαιο :)
Feb 28 21:46:20
Redmitsos
το λοιπόν το σπαικ προτειν του κοβιντ γαμάει γιατί κόβετε σε ένα σημείο από μια ανθρώπινη ενδογενη πρωτείνη
Feb 28 21:46:24
waste
μίλα ελευθερα τωρα με την ουκρανια ο κοβιντ ειναι μια μακρινη αναμνηση, όσο πεθαίνουν θα φταίει ο πουτιν φυσικα ;)
Feb 28 21:46:27
putsinmple
βιολογια μεταδιδακτορικου
Feb 28 21:46:40
waste
αυτο εινει το furin cleavage??
Feb 28 21:46:59
Redmitsos
οι νυχτεριδοκορώνες δεν κόβονται εξού και δεν πιάνουν στο ανθρωπο, γνωστό απο 2020 αυτο (ναι)
Feb 28 21:47:39
Redmitsos
τα παιδία βρήκαν οτι αυτο το σαητ σε ένα τεραστιο νταταμπεης υπάρχει μόνο σε μί πατενταρισμένη αλληλουχία
Feb 28 21:48:22
Redmitsos
(έτσι όπως έιναι γραμμένο είναι παρόμοιο αλλά όχι ίδιο με την αλληλουχία που έχουν οι ανθρώπινες πρωτείνες)
Feb 28 21:48:36
Redmitsos
ύποπτο? ναι μεν αλλά.
Feb 28 21:48:56
poplar
*οι νυχτεριδοκορώνες που έχουμε καταγράψει
Feb 28 21:49:27
Redmitsos
Η πατέντα δεν ήταν φτιαγμένη για να βγάζει αυτό το προιον ένεκα ότι το DNA διαβάζετε και από της δύο μεριές
Feb 28 21:50:48
Redmitsos
poplar στην πρεμούρα για να βγάλουν κοβιντ φυσικό έχουνε αλληλουχίσει όλες τις νυχτερίδες σε ακτινα 100χλμ από την αγορά του wuhan,  αλλα θα συμφωνήσω
Feb 28 21:51:08
putsinmple
ρωσικος ιος τελικα
Feb 28 21:51:12
poplar
100 χλμ μέσα στις σπηλιέ;
Feb 28 21:51:14
poplar
ς
Feb 28 21:51:55
waste
ο πιο κοντινος προγονος του covid ειναι ο περιφημος πια ratg13 που τον ειχαν ανακαλυψει πιο παλια και έπαιζαν μαζι του
Feb 28 21:52:22
waste
(και ο οποιος δεν είχει αυτό το furin cleavage)
Feb 28 21:52:35
Redmitsos
Η πρωτείνη της πατέντας έιναι codon optimized για άνθρωπο... και δεν υπάρχει σην φύση (όσο ξέρουμε δλδ)
Feb 28 21:53:06
putsinmple
σαν κρεατινη
Feb 28 21:53:07
pakaWAR
τι σημαίνει codon optimized?
Feb 28 21:53:22
putsinmple
κανεις μπρατσα
Feb 28 21:54:22
putsinmple
condom?
Feb 28 21:54:46
waste
putsinmple: μπορείς και να μην γραφεις αν δεν εχεις κατι να πεις, δεν ειναι δυσκολο
Feb 28 21:55:03
Redmitsos
τώρα για να εμφανιστει το cleavage site φυσικά πρέπει να γίνει ανασυνδυασμός και πολλαπλές σημειακές μεταλλαγές. Οπωε το λένε τα παιδια είναι μόνο ανασυνδυασμός οπότε πιο ευκολο και πιθανο (αν τα
Feb 28 21:55:04
Redmitsos
έχεις όλα στο ίδιο μπουκαλάκι στο εργαστήριο) Επίσης αν υπήρχε το πρώτο σεναριο (το φυσικό ντε) θα πρέπει να βρούμε κάποιο απο τα ενδιάμεσα σταδια και μέχρι τώρα τσου
Feb 28 21:55:30
waste
αυτό που θα ήθελα να μου εξηγήσεις λιγο είναι το εξής. Η πρωτεινη της πατεντας όπως είπες δεν κάνει την ίδια δουλεια που κάνει στον κοβιντ, ναι??
Feb 28 21:55:42
Redmitsos
ναι
Feb 28 21:55:46
waste
(και χρωστας και εξηγηση στον πακα )
Feb 28 21:56:06
putsinmple
απλα πηδηξαμε το codon optimized νομιψ
Feb 28 21:56:10
putsinmple
νομιζω
Feb 28 21:56:32
Redmitsos
(paka https://www.genewiz.com/en-GB/Public/Services/Gene-Synthesis/Codon-Optimization/)
Feb 28 21:56:37
waste
αρα στον κοβιντ διαβαζεται αναποδα και κανει άλλη δουλεια. Γιατί έχει τόσο επιτυχεία στον covid ως σατανιστικός δίσκος????
Feb 28 21:57:08
pakaWAR
αρχίζω και ανησυχώ ρεντ
Feb 28 21:57:21
pakaWAR
πες μου πως έκανες εμβόλιο να ησυχάσω...
Feb 28 21:57:24
pakaWAR
χαχα
Feb 28 21:57:28
waste
το εκανε :)
Feb 28 21:57:59
Redmitsos
έκανα διδακτορικό πάκα, πολύ χειρότερο
Feb 28 21:58:20
pakaWAR
στην 8η δόση είσαι?
Feb 28 21:58:40
Redmitsos
πείτε τα εσείς θα γράψω ένα  σεντόνι για το transcription
Feb 28 21:59:03
putsinmple
το codon optimization δουλευει ;
Feb 28 21:59:17
putsinmple
ή ειναι μονο για ερευνητικους σκοπους;
Feb 28 21:59:21
ftero
ο φιλος μου συναδελφος σου σε αναλογη κατασταση προτιμησε jj :)
Feb 28 21:59:48
waste
ναι αλλα τωρα μιλαμε για τον ιδιο τον ιο οτι εχει πατεντα :)
Feb 28 21:59:50
Redmitsos
έπειδή έχω κανει (σε πειράματα) αυξάνει την παραγωγη πρωτεινών μέχρι και 10 φορές
Feb 28 22:00:52
waste
ναι γραψε το σεντονι σου διοτι για εμενα ειναι ενδιαφερον να μαθω γιατι καποιος (πχ ο μπαρικ) θα ήθελε χώσει αυτό το συγκεκριμένο κωδικα αναποδα κι ετσι να δημιουργηθεί το furin cleavage
Feb 28 22:01:46
Redmitsos
codon optimization γίνετε σε κάθε πρωτείνη που θές να παράξεις σε άλλο οργανισμό από αυτόν που παράγετε κανονικά. Αν παίζει σκεύασμα (πχ θεραπεία αντισωμάτων) που δεν παράγετε σε ανθρώπινα κύτταρα
Feb 28 22:01:47
Redmitsos
σίγουρα παιζει codon optimisation αλλιώς μικρή παραγωγή
Feb 28 22:03:34
waste
οποτε το codon optimization στον ιο το υποθετουμε ή το θεωρούμε δεδομένο, δίοτι διαφορετικα δεν...
Feb 28 22:04:04
putsinmple
https://www.scientificamerican.com/article/new-studies-support-wuhan-market-as-pandemics-origin-point/
Feb 28 22:04:40
Redmitsos
Το ΔΝΑ έχει 2 αλυσίδες αλλά μόνο η μία διαβάζετε (έχει ενα σήμα που λεει εγώ έχω το μύνημα) η άλλη κρατα το ΔΝΑ σταθερό. Η άλλη αλυσιδα (non coding) που προσφέρει σταθερότητα έιναι συμπληρωματική μεν
Feb 28 22:04:41
Redmitsos
αλλα αν κάτσεις να την διαβάσεις δεν βγάει το ίδιο προιόν. Στην πατενταρισμένη πρωτείνη παιζει ένα κομματι που αν διαβαστεί λοιπόν ανάποδα βγάζει το furin cleavage site.
Feb 28 22:05:34
Redmitsos
Τωρα αν θες να φτιαξεις τον κορωνοιο τοκαλό δεν θα το κάνεις ποτέ έτσι. Υπάρχουν εξαιρετικά πιο έυκολοι τρόποι, και untraceable
Feb 28 22:05:53
waste
ναι αυτό σκεφτηκα κι εγω
Feb 28 22:05:59
waste
γιατί να βαλεις μια φραη που είναι πατενταρισμένη
Feb 28 22:06:13
waste
αρα αυτό ενισχύει την εικασία του λάθους
Feb 28 22:06:15
pakaWAR
άρα ρεντ, η ουσία είναι πως μάλλον από κάπου ξέφυγε?
Feb 28 22:06:19
Redmitsos
γι αυτό σου λέει το πεηπερ, παιδιά ατυχημα, ήτανε στα ίδια μπυκαλακια και νακατευτήκανε και μετά το έσκασε
Feb 28 22:06:51
waste
εκτός αν οι χειμερικοί ιοι του μπαρικ δεν δουλευαν τοσο καλα
Feb 28 22:07:18
waste
και ο κοβιντ ήταν τοσο γκανιαν που είπανε μην αγχωνστε θα βαλουμε τον νταζακ να πει ότι ήταν παρτούζα παγκολίνου με νυχτερίδα :)
Feb 28 22:07:41
pakaWAR
γκαντεμιά να έχουν τον ιό και όχι το αντίδοτο.
Feb 28 22:07:48
Redmitsos
ναι, επισης η SMH3 είναι πρωτείνη για επιδιόρθωση DNA και υπάρχουν πρότερες έρευνες με ιο της γρίπης που τα ανακατευανε μαζί για να δουν πως εππηρεάζει το Infectivity
Feb 28 22:08:09
waste
α οποτε η πατεντα έχει ξαναχρησιμοποιηθεί σε πειραματα
Feb 28 22:08:41
Redmitsos
οπωσβέβαια, η συγκεκριμένη πατέντα έιναι για research material
Feb 28 22:08:51
ftero
ζεστενεται
Feb 28 22:08:58
Redmitsos
δεν έχει κάποιο φαρμακευτικό στόχο απο όσο ξέρω
Feb 28 22:09:07
waste
εχω και μια αλλη ερωτηση απο το μακρινο μαρτη του 2019. τοτε ο agit είχε βάλειέναν ταιβανο που είχε κανει tracing της γεναιολογιας των κοβιντ δειγματων
Feb 28 22:09:30
waste
και είχε βρει ότι πχ στην ιταλια υπηρχε και μια αλλη γεναιολογια εκτος απο της γουχαν
Feb 28 22:10:12
waste
κι άρα το αρθρο του scientific american που προσπαθεί σωνει και καλά να πει στη γουχαν εγινε, ειναι λιγο ΓΤΠ
Feb 28 22:10:31
ftero
κατσε.. η σειρα ηταν 12 η 19 ? γτ αυξανει πολυ την τυχαιοτητα.
Feb 28 22:10:37
waste
ο ιολογος τοτε δεν προσπαθούσε να πει τιποτα πολιτικο αλλα να χαρτογραφησει το πως εχει εξαπλωθει ο ιος
Feb 28 22:10:50
Redmitsos
Κοίτα αν δεν δω αλληλουχίες δεν μπορω να σου πω που παιζει η διαφορά, μπορει το cleavage site να είναι ίδιο και να παιζουν διαφορές αλλού
Feb 28 22:11:11
waste
οχι αυτος ο τυπος δεν ασχολουνταν με τον κοβιντ και τους προγονους του
Feb 28 22:11:30
waste
αλλα με τους διαφορετικους υποτυπους του covid (haplotypes τα ελεγε)
Feb 28 22:12:02
Redmitsos
ftero 19 είναι η ομοιότητα (εξού και η πιθανότητα ανασυνδυασμού) το θέμα εδώ έιναι το εξής: Οκ ατύχημα η δημιουργία ή διαπορά όμως?
Feb 28 22:12:50
ftero
ταυτοχρονα με εβαλες σε μπριζα αν δοκιμαζαν εκεινο με γριππης...
Feb 28 22:13:09
pakaWAR
τι θες να πεις τώρα? πως αν διασπείρονταν σε μια τοπική κοινωνία δεν θα συνέχιζε?
Feb 28 22:13:34
Redmitsos
waste και τα variants Που λέμε haplotypes είναι. Αν όμως τα ιταλικά έχουν διαφορές στο κλιβατζ σαιτ παιζει να έχουν διαφορετική προέλευση, αν δεν έχουν όμως τότε κοινός πρόγονος
Feb 28 22:13:41
waste
ε φτερο θα επρεπε να παρεις εναν απο τους καλους ιους της γριπης πχ των πτηνων που δεν περναει ευκολα στους ανθρωπους αλλα απαξ και περασει καθαριζει ενα καλο 20-40%
Feb 28 22:14:10
putsinmple
ισως οχι γιατι ειχαν πει οτι η θνητοτητα,διασπορα,κλπ σχετιζεται με το dna
Feb 28 22:14:16
waste
Redmitsos: ναι ναι αυτος δεν προσπαθουσε να βρει εναν προγονο χωρις cleavage
Feb 28 22:14:23
putsinmple
δηλαδη σε νοτιαμερικανους ηταν πιο δυνατο
Feb 28 22:14:49
waste
αλλα αυτό που βρήκε πρακτικά ήταν πως ο ιος ειχε 5 βασικους προγουνους που μονος ο ενας ηταν απο τη γουχαν
Feb 28 22:15:01
waste
μιλαμε τωρα για τον ιο που μολυνει τους ανθρωπους
Feb 28 22:15:02
Redmitsos
φτερό, τα πειράματα με την γρίπη τα κάνανε γιατί είχανε ενδείξεις ότι αν έχει παθει ζημιά το ΔΝΑ τότε κολλάς κάποιους ιούς πιο εύκολα και βρήκαν συσχέτιση με την SMH3
Feb 28 22:15:26
ftero
(δεν ηταν, υπαρχουν χωρες ΝΑ με πολυ θνητοτητα υπαρχουν κ με λιγοτερη, ισως αντι για δνα να βλεπαν τι θεραπειες διναν :) )
Feb 28 22:15:48
waste
Redmitsos: ουπς αυτο δεν το ειπες. αρα η SMH3 σχετίζεται με τη μεταδοτικότητα του ιου
Feb 28 22:15:48
Lobito_VJ23
δεν άντεξες
Feb 28 22:15:52
ftero
οποτε ηταν αντικολλητικη εκει :)
Feb 28 22:15:52
Lobito_VJ23
την είπες την ψεκιά σου
Feb 28 22:16:08
Redmitsos
waste έχεις κάνα λινκ απο αυτο που είπες παραπάνω?
Feb 28 22:16:21
waste
δυστυχως οχι αλλα θα ψαξω να το βρω
Feb 28 22:16:49
waste
πρακτικα ο τυπος λιγο πολυ σου ελεγε (χωρις να το λεει ευθεως πως ο κοβιντ υπηρχε και πριν τη γουχαν
Feb 28 22:16:56
waste
και ηταν ηδη εξαπλωμενος σε αλλες περιοχες
Feb 28 22:17:13
waste
το οποιο ταιριαζει με το vaping syndrome το καλαοκαιρι στις ηπα πχ
Feb 28 22:17:16
putsinmple
το αμερικανικο dna ηταν πιο ευαλωτο
Feb 28 22:17:27
waste
θα ρωτησω τον agit μηπως το εχει προχηρω
Feb 28 22:17:39
Redmitsos
Η SMH3 εχει φανεί ότι σε κάνει πιο εππηρεπη να κολλήσεις (εχω γαμήσει όλη την ορθογραφία) αλλα προς θεού δεν νομιζω να έχει να κάνει με την μεταδοτικότητα στην κοβιντ εποχή.
Feb 28 22:18:01
Redmitsos
να κολλήσεις γενικά πολλούς και διάφορους ιούς
Feb 28 22:19:08
Redmitsos
για να έχεις όμως έκφρασει πρέπει πχ να έχεις φάει ραδιενέργεια, να έχεις εκτεθει σε συγκεκριμένα χημικά, πραγματα που δύσκολα συμβαίνουν υπό κανονικές συνθήκες
Feb 28 22:19:34
ftero
κ αυτη θα ειναι αρκετα μεγαλη ετσι;
Feb 28 22:19:38
Redmitsos
Αυτό με το βεηπινγ το θυμάμαι
Feb 28 22:19:57
putsinmple
σαν το καρκινογονο μελι;
Feb 28 22:20:01
Redmitsos
λολ
Feb 28 22:20:09
putsinmple
που επρεπε να φας 100 κιλα;
Feb 28 22:20:14
waste
ναι αν θυμασαι αυτο που εκανε τους γιατρους να αναρωτιουνται ηταν γιατι νεοι ανθρωποι εμφανιζουν τοσο κατεστραμενα πνευμονια
Feb 28 22:20:29
waste
και την ίδια στιγμη οι εικονα στο MRI ήταν ακριβως ίδια
Feb 28 22:20:39
ftero
το βαπιγκ ηταν πρωτη ενδειξη οτιτο random excuse machine  λειτουργει αψογα
Feb 28 22:21:02
waste
αρα είναι πιθανό να εβλεπαν το ιδιο και σε μεγαλυτερους ανθρωπους που πεθαιναν αλλα επειδη ηταν μεγαλυτεροι δεν το θεωρησαν προβληματικα
Feb 28 22:21:13
ftero
γριππη
Feb 28 22:21:24
Redmitsos
η εικόνα στο ΜRI δεν λέει και τόσα πολλά πολλές ασθένειες έχουν παρόμοιυους φαινότυπους
Feb 28 22:21:43
waste
ο κοβιντ είχε μια πολύ συγκεκριμενη θολουρα στα πνευμονια αν θυμασαι
Feb 28 22:21:54
waste
πως το ελεγαν glass mpla το ξεχασα τωρα
Feb 28 22:21:56
waste
αχχχ μεγαλωνω
Feb 28 22:22:03
pakaWAR
καλό βράδυ από μένα..
Feb 28 22:22:08
waste
ο πακα δεν αντεξε
Feb 28 22:22:11
waste
τον τελειωσαμε σημερα
Feb 28 22:22:12
ftero
αυτα ειναι 2020 ξεχαστηκαν
Feb 28 22:22:25
pakaWAR
εργάζομαι παράλληλα
Feb 28 22:22:34
pakaWAR
και το θέμα είναι βαλτωμένο
Feb 28 22:22:58
pakaWAR
στην ανάρτηση ήταν καλύτερη η ροή, να ναι καλά δημήτρης και ρεντ
Feb 28 22:23:05
pakaWAR
και ουκρανία τα ίδαι
Feb 28 22:23:07
pakaWAR
τα ίδια
Feb 28 22:23:13
putsinmple
με μρι το βλεπουν;
Feb 28 22:23:19
waste
εγω διαφωνω τωρα τα επιασακαλυτερα
Feb 28 22:23:37
Lobito_VJ23
ο pakaWAR για το μιτοχονδριακό DNA είχε ρωτήσει κι ο μήτσος του είπε κάτι πολύ bizarre
Feb 28 22:23:37
pakaWAR
ε ναι το λάιβ μόνο σε κάτι τέτοια βοηθάει. θα μας τα κάνεις ταληράκια και σύνοψη
Feb 28 22:23:48
pakaWAR
όχι ο μήτσος, ο σεζν
Feb 28 22:23:50
putsinmple
οχι με ηλεκτρονικα μικροσκοπια;
Feb 28 22:23:50
pakaWAR
χαχα
Feb 28 22:24:02
waste
ναι βρε λομπ το μιτοχρονδριο dna ειναι της μανας σου
Feb 28 22:24:04
Lobito_VJ23
εγώ το κατάλαβα ως τα μιτοχόνδρια είναι έντομα που αναπτύσσονται μέσα στα κύτταρά σου μαλάκα!!!
Feb 28 22:24:26
waste
πως νομιζεις κανουν ολα αυτα τα dna test που λενε οτι ερχεσαι απο τη μογγολια ή όπου αλλου
Feb 28 22:24:27
waste
?
Feb 28 22:24:29
Lobito_VJ23
τέκη από το λύκειο το ξέμε αυτό , ο μήτσος είπε πως δεν είναι ανθρώπινο
Feb 28 22:24:30
pakaWAR
αλλά θα πληρώσει την αυθάδεια σε μπύρες καθώς παρά το οξύ του σχολίου, η ουσία ήταν σωστή
Feb 28 22:24:53
ftero
to proto παλια στη γενεση
Feb 28 22:24:56
Redmitsos
Τελος πάντων για να το κλείσω εδώ. Η στορία που περιγράφουν φαίνετε πιο πιθανή από φυσικό γεγονός (70/30). Δεν λένε όμως αν βρήκαν αλληλουχίες με 80-90% ομοιότητα (που θα το έκανε 55/45). Αν κάποιος
Feb 28 22:24:56
Redmitsos
ήθελε εσκεμμένα να φτίαξει κοβιντ 19 υπάρχουν πολλοί ευκολοτεροι τρόποι. Το τελευταίο όμως δεν αναιρεί ότι όταν το βρήκαν δεν το αμόλησαν εσκεμενα. Εχουν βγει 2 πεηπερ αντίλογος αν έχω χρόνο θα
Feb 28 22:24:57
Redmitsos
τα διαβάσω και μπορεί να παιξει update
Feb 28 22:25:00
Redmitsos
ayt;a
Feb 28 22:25:11
waste
Lobito_VJ23: εκτος αν εισαι τοσο μικρος και τα κανουν αυτα στο σχολειο το οτι το μιτοχονδριο dna δεν ειναι ανθρωπινο δεν το διδασκαν στο σχολειο :)
Feb 28 22:25:48
waste
ευχαριστουμε μητσε
Feb 28 22:25:48
Lobito_VJ23
το ότι το μιτοχόνδριακό DNA είναι από το ωάριο, άρα την μάνα σου δίκασκαν
Feb 28 22:26:58
waste
λοιπον πως σας φαινεται η παταγονια?
Feb 28 22:27:11
waste
ως μερος για να ξεφυγουμε απο τον πολεμο?
Feb 28 22:27:21
Redmitsos
τα μιτοχόνδρια και οι χλωροπλαστες σύμφωνα με την τρέχουσα θεωρία ήτανε βακτήρια που ήταν παράσιτα και μετά από κάποιο καιρό άρχισαν να συμβιώνουν με το κύτταρο ξενιστή σε τέτοιο βαθμό που
Feb 28 22:27:21
Redmitsos
τώρα είναι οργανίδια του κθττάρου
Feb 28 22:27:22
Lobito_VJ23
όχι μοντεβιδέο;
Feb 28 22:27:42
Lobito_VJ23
να είδες σκουλίκια στα κύτταρά μας
Feb 28 22:27:42
waste
το μοντεβιδεο ειναι πολυ πολιτισμος , πολυ βορεια ;)
Feb 28 22:27:46
merovingian
ο τσέος της μοντέρνα βγήκε στο γυαλί και παραδέχτηκε ότι ένα κομμάτι του ιού είναι πατενταρισμένη αλληλουχία της μοντέρνα
Feb 28 22:27:49
Lobito_VJ23
που ευτυχώς πληρώνουν νοίκι
Feb 28 22:28:00
Redmitsos
τα παρατάω, θέτε να σας πω πως έφτιαξα ένα μικροσκόπιο σήμερα που κάνει 500κ?
Feb 28 22:28:11
Putensky
θα μεινουμε να πολεμησουμε waste που να τρεχουμε τωρα
Feb 28 22:28:12
Lobito_VJ23
μήτσε ελλάδα είσαι;
Feb 28 22:28:17
Redmitsos
Ολλανδία
Feb 28 22:28:20
waste
Redmitsos: εννοεις επισκευασες?
Feb 28 22:28:22
Lobito_VJ23
μπατάβια
Feb 28 22:28:32
waste
αρχισε τον καβαδια ο λομπιτο :)
Feb 28 22:28:37
Lobito_VJ23
άλλοι για μπατάβια, άλλοι για μπαταγόνια
Feb 28 22:28:48
Redmitsos
του έβαλα ένα feature ας πούμε
Feb 28 22:28:50
Kaligoulas
δεν κανει κρυο εκει;
Feb 28 22:29:02
Lobito_VJ23
https://www.youtube.com/watch?v=_kQhKFio5fk
Feb 28 22:29:03
Redmitsos
παίζει χρήμα και το καίμε
Feb 28 22:29:07
waste
για πες
Feb 28 22:29:27
waste
Kaligoulas: η παταγονια ειναι πολυ μεγαλο μερος :)
Feb 28 22:29:32
Redmitsos
λοιπόν το εργαλείο έχει ένα ρομποτ που φορτωνει τα δείγματα αυτόματα
Feb 28 22:29:46
Redmitsos
έλα όμως που δεν τα βάζει στο ίδιο σημείο
Feb 28 22:30:36
Redmitsos
οπότε κόλλησα με ταινία στην ακκρή του δειγματος αφρολεξ και από κει που είχε απόκλιση 300μικρόμετρα, έχει πέσει στα 20...
Feb 28 22:31:07
waste
λολ με λιγα λογια το repeatability του ρομποτ ειναι ΓΤΠ :)
Feb 28 22:31:36
Redmitsos
Η πλάκα είναι ότι με ένα συνάδελφο φτιάξαμε πρόγραμμα που βγάζει φωτογραφίες και μετράει την απόκλιση και διορθώνει την θέση, και το γαμημένο το αφρολεξ δουλεύει καλύτερα
Feb 28 22:31:46
Lobito_VJ23
ναι ρε συ
Feb 28 22:32:09
waste
ναι ρε γιατι το μοτερ του ρομποτ δεν εχει τοση ακριβεια οποτε οσο και να του πεις εσυ κουνησου 50 μικρο αυτο δεν μπορει :)
Feb 28 22:32:22
Redmitsos
500κ και αντι να βάλουνε ένα έξτρα σερβο να κουμπώνει το δείγμα στη θέση το αφήσανε χύμα...
Feb 28 22:32:48
waste
https://en.wikipedia.org/wiki/Neuqu%C3%A9n
Feb 28 22:32:52
waste
οριστε καλιγουλα :)
Feb 28 22:33:05
waste
Redmitsos: αυτο θα το βαλουν στην αναβαθμισμενη εκδοση :)
Feb 28 22:33:28
Redmitsos
α και η γυναίκα έπιασε δουλειά Jansen στο τμήμα του κορωνοεμβολίου, σύντομα θα παίξει κουτσομπολιό
Feb 28 22:33:53
waste
μπα δεν θα προλαβεις , ο κορονογιος θα εξαφανιστει
Feb 28 22:33:53
Lobito_VJ23
τέκη δεν νομίζω φταίει το stepper αλλά το feedback loop
Feb 28 22:34:08
waste
ΑΝ εχει feedback loop θελεις να πεις :)
Feb 28 22:34:43
Lobito_VJ23
όταν φτάνει κοντά στον στόχο λόγω της έντονης ανάδρασης έχει μεγάλη ταλάντωση
Feb 28 22:34:50
waste
είπαμε μπορεί το feedbackloop να το κανει το deluxe μοντελο ;)
Feb 28 22:35:04
Lobito_VJ23
και το αφρολέξ λειτουργεί σαν αποσβεστήρας για να μην "τρελαίνετα" ο βρόγχος
Feb 28 22:35:07
Redmitsos
το πρόβλημα είναι ότι το ρομποτ παρκαρει το δείγμα, και μετά το καπακι της πραπεζας του δίνει ένα χτυπηματακι το οποίο δεν είνα reapetable
Feb 28 22:35:13
george40
ολο soundbites πετατε σημερα και με ανησυχειτε.κατι του τυπου ο κοβιντ θα εξαφανιστει μετα θα παμε ολοι απο μπομπα,απαπα
Feb 28 22:35:37
waste
θα εξαφανιστει γιατι τωρα θα φταιει για τα παντα ο πουτιν
Feb 28 22:35:45
waste
ο κοβιντ αρχισε να γινεται πολυ αβολος
Feb 28 22:35:53
george40
ε καλα ηδη φταιει για την ακριβεια στα σουπερμαρκετ
Feb 28 22:35:58
waste
αρχισαν να βγαινουν οτι οι εμβολιασμενοι πεθαινουν περισσοτερο
Feb 28 22:36:05
george40
προχθες ανακαλυψαμε οτι εχουμε πληθωρισμο
Feb 28 22:36:06
waste
οτι τα εμβολια εχουν πολλες παρενεργειες
Feb 28 22:36:08
Lobito_VJ23
με Sputnik σε δίναν πάσο;
Feb 28 22:36:16
putsinmple
ναι
Feb 28 22:36:35
waste
οποτε ειναι πολυ βολικο να θαφτουν ολα αυτα :)
Feb 28 22:36:41
waste
οσο πιο γρηγορα γινεται
Feb 28 22:37:14
Lobito_VJ23
δεν ξέρω αν όσα δείχνει αυτό είναι μούφες
Feb 28 22:37:22
Lobito_VJ23
https://www.worldometers.info/coronavirus/#main_table
Feb 28 22:37:36
waste
τι δειχνει αυτο?
Feb 28 22:37:36
Lobito_VJ23
αλλά 2 χρόνια τώρα οι θάνατοι έχουν (σχετικά) μικρή διακύμανση
Feb 28 22:38:37
waste
γιατι δεν το βλεπω εγω αυτο που λες
Feb 28 22:38:39
waste
?
Feb 28 22:38:45
waste
εβαλα γαλλια ολλανδια βραζιλια
Feb 28 22:38:55
Lobito_VJ23
την μικρή διακύμανση; εγώ λέω παγκοσμίως
Feb 28 22:39:17
waste
εχουν διαφορα κυμματα κι οχι ολοι την ιδια στιγμη αλλα τα κυμματα εχουν διακυμανση 3χ-4χ
Feb 28 22:39:21
waste
μεταξυ τους
Feb 28 22:40:19
ftero
παγκοσμια τι νοημα εχει;
Feb 28 22:40:40
Lobito_VJ23
ftero αφού είμαστε παγκοσμιοποιημένοι
Feb 28 22:41:00
ftero
αλλα βαζοντας ολα μαζι στο μο χανονται τα επιμερους
Feb 28 22:41:04
ftero
δεν καταλαβαινουμε
Feb 28 22:41:34
pat_kiout
οντως εχουν αρχισει να σκανε κατι ειδησεις του τυπου στη σκωτια το 2022 πεθαναν πιο πολλοι εμβολιασμενοι αλλα νομιζω οτι
Feb 28 22:41:34
ftero
εκτος αν μηδενισει οποτε θα ειναι απτο :)
Feb 28 22:41:45
pat_kiout
και οι πιο μεγαλοι ψεκες μεχρι στιγμης ειχαν παραδεχτει οτι βραχυπροθεσμα εχουν σωσει κοσμο. Στην ανοσια της αγελης ειχαν εστιασει οι ψεκες και βγηκαν αληθινοι.
Feb 28 22:41:51
Lobito_VJ23
και με τα επιμέρους γινόμαστε κυκλοθυμικοί (ΧΑ δουλεύει το μέτρο, ΩΧ νέο κύμα)
Feb 28 22:42:40
ftero
οπως ειπε κ πιο πανω βρεξει χιονισει κυμα  παντου ειναι περιοδικα
Feb 28 22:43:12
pat_kiout
και η συγκριση θανατων μεταξυ ισραηλ και παλαιστινης που εχει χειροτερες υποδομες προσδοκιμο κτλπ και 0% τριτη δοση
Feb 28 22:43:31
ftero
με εξαιρεση το τελευταιο π π ηταν δυο μαζεμενα :)
Feb 28 22:43:40
Lobito_VJ23
υπάρχει καμιά ένδειξη πως οι μπολιασμένοι θα νοιώσουν μαλάκες;
Feb 28 22:43:46
pat_kiout
ειναι το 2ο παραδειγμα οπου οι θανατοι ειναι πιο πολλοι σε εμβολιασμενους
Feb 28 22:44:06
waste
pat_kiout: σταθμισμενοι ανα ηλικια?
Feb 28 22:44:10
ftero
εισαι αντισημιτης απορριπτεται το επιχειρημα σου
Feb 28 22:44:23
ftero
ναι κ στο συνολο η δφρα τεραστια
Feb 28 22:44:30
ftero
ανα κατοικο]
Feb 28 22:44:38
pat_kiout
ουτε ανα ηλικια, ουτε με βαση τη συνοσειροτητα και το επιπεδο ζωης και μορφωσης
Feb 28 22:44:53
george40
οι μπολιασμενοι παντα κερδανε και στην τελικη δικαιωνονται μετα θανατον,ρωτατε και εσεις κατι πραγματα τωρα
Feb 28 22:44:54
pat_kiout
πολλα ceteris paribus που λες εσυ
Feb 28 22:45:12
waste
η ηλικια ειναι σημαντικο :)
Feb 28 22:45:32
Putensky
και τα υποκειμενα νοσηματα
Feb 28 22:45:32
waste
αλλα ναι το τρεντ ειναι οτι οι μπολιασμενοι και μη μπουσταρισμενοι πεθαινουν περισσοτερο πια απο τους αμπολιαστους
Feb 28 22:45:37
ftero
λαθος μου !!!!
Feb 28 22:45:37
pat_kiout
αλλα παντως αγγλια για παραδειγμα που ηταν χωρισμενοι και σε ηλικιες τελη του 21 κατι στοιχεια
Feb 28 22:46:17
ftero
ειναι παρομοιοι οι θανατοι
Feb 28 22:46:18
pat_kiout
μας ειχε εξηγησει ο μαικλ πως ο αλγοριθμος του vaccine efficacy βγαζει πιο πολλους θανατους σε ανεμβολιαστους ποσοστιαια
Feb 28 22:46:36
arpax
οι άγγλοι κλέβουν με διάφορους τρόπους στο report τους
Feb 28 22:47:04
pat_kiout
και μας την ειπε για στατιστικα αστοιχειωτους (για μενα ειχε δικιο )
Feb 28 22:47:09
pat_kiout
ειμαι
Feb 28 22:47:36
Lobito_VJ23
τα ρηπόρτς είναι για να την λέμε ο ένας στον άλλο, το θέμα είναι αν θα γίνει κοινό βίωμα πως ο βασιλιάς είναι γυμνός
Feb 28 22:47:39
arpax
κάποιοι ξόφθαλμοι άλλοι πιο χωμένοι. Είναι και κάποιοι που τους την πέσανε, το βγάλανε στο rXiv και ψάχνανε να δημοσιεύσουνε αλλά δεν ξέρω αν τα καταφέρανε τελικά.
Feb 28 22:48:36
arpax
πάντως η εμπειρία μου λέει ότι σε αυτά δεν χρειάζεται να κονταροχτυπηθείς στα μαθηματικά για να βρεις τα "λάθη"
Feb 28 22:48:54
waste
οχι συνηθως ειναι εξοφθαλμα
Feb 28 22:48:55
giannisf
ρε παιδιά σε ποσοστά πεθαίνουν περισσότερο οι εμβολιασμένοι; γιατί αν το 90% σε μια χώρα είναι εμβολιασμένοι ε τότε η πλειοψηφία των θανάτων σε αυτή την χώρα θα είναι από εμβολιασμένους
Feb 28 22:48:59
waste
στην υποθεση :)
Feb 28 22:49:21
waste
giannisf: ανα ποσοστο πληθυσμου πεθαινουν :)
Feb 28 22:49:27
waste
όχι ως συνολικο νουμερο :)
Feb 28 22:49:28
pat_kiout
ειναι απλη ζυγιση ρισκου που σε αυτην ειναι καλυτερη ο μαγαζατορας της γειτονιας απο το σπουδαγμενο βιρτουαλ
Feb 28 22:49:43
ftero
στην αγγλια για μηνες τα κασες ηταν ελφαρ περισσοτερα στους βαξ (θανατοι οι μπλιαξ)
Feb 28 22:49:52
giannisf
δηλαδή πόσοι άνω των 60 εμβολιασμένοι πεθαίνουν σε ποσοστό και πόσοι άνω των 60 ανεμβολίαστοι
Feb 28 22:50:01
mama_01
 (Redmitsos εδω εχει καλουδια για εσενα ίσως: https://zenodo.org/record/4477081#.YGDArD8pDIX )
Feb 28 22:50:06
ftero
οποτε αυτο εδειχνε ειτε οτι τριγκαρε ειτε οτι πειρχατηκε
Feb 28 22:50:32
waste
giannisf: https://www.eugyppius.com/p/public-health-scotland-discontinues?utm_source=url
Feb 28 22:50:32
putsinmple
αυτη η επιθετικοτητα με την ρωσια μηπως ειναι παρενεργεια των εμβολιων;
Feb 28 22:50:33
Putensky
εχει αλλο εμβολιο που το βαζεις και δεν εισαι σιγουρος αν θα την γλυτωσεις απο την αρρωστια για την οποια εμβολιαστηκες; Ρωτω για ενα φιλο
Feb 28 22:50:39
waste
κοιτα εδω τους πινακες
Feb 28 22:50:56
pat_kiout
giannisf: αυτο ελεγε και ο μαικλ. Οτι ποσοστιαια πεθαινουν οι ανεμβολιαστοι πιο πολλοι
Feb 28 22:50:57
waste
οι εμβολιασμενοι πεθαινουν πια πιο συχνα απο τους μη εμβολιασμενους
Feb 28 22:51:09
waste
ανα κατοικους
Feb 28 22:51:09
putsinmple
οι πολιτικοι εμβολιαστηκαν πρωτοι
Feb 28 22:51:26
waste
με λιγα λογια τους 100.000 ανεμβολαστους ποσοι πεθαινουν
Feb 28 22:51:26
putsinmple
οποτε σε 3-4 μηνες θα ειμαστε και μεις ζομπι
Feb 28 22:51:46
waste
εξαιρεση σε αυτο ειναι οι μπουσταρισμενοι που δεν πεθαινουν τοσο συχνα (ακομα)
Feb 28 22:51:56
pat_kiout
αλλα ρε συ με 60-70% καλυψη με λοκνταουν σε ανεμβολιαστους και μασκες ακομα και στον υπνο ειχαμε φετος πιο πολλους νεκρους απο περυσι
Feb 28 22:51:58
waste
οι πινακες τα γραφουν ολα πολυ απλα
Feb 28 22:52:17
Redmitsos
@mama_01 και έλπιζα ότι ήταν stepper motors από alliexpress (στην στατιστική είμαι λίγο σκράπας δεν σου υπόσχομαι πολλα για το λινκ)
Feb 28 22:52:21
pat_kiout
συστημικα απετυχαν τα εμβολια. Πως μπορει να δουλευεουν με τοσους θανατους?
Feb 28 22:52:37
george40
συγνωμη εκεινη η ρημαδα η συνεντευξη τυπου του ΕΜΑ ετσι απλα περασε και εφυγε;
Feb 28 22:52:59
waste
και αυτή η φράση είναι η νέα φραση κλειδι των εμβολιολατρων
Feb 28 22:53:00
waste
Vaccinations have not been given to the entire population at the same time … . A number of people have not completed or exceeded their recommended dose schedule. This leads to reduced protection from the vaccine over time. …
Feb 28 22:53:11
waste
την εχει πει και ο φαουτσι την ειπαν και οι ισραηλινοι κλπ κλπ
Feb 28 22:53:25
ftero
εξιμπιτ νιοστο ηταν τζορτζ οτι οτι δεν βολευει αβαβα
Feb 28 22:53:29
waste
με λίγα λόγια αν πεθάνεις και είσαι εμβολιασμένος, αλλά όχι updated
Feb 28 22:53:38
waste
τοτε καλα να παθεις
Feb 28 22:54:17
waste
προσεξτε την υπεροχη γραφειοκρατικη γλωσσα
Feb 28 22:54:27
waste
exceeded their recommended dose schedule
Feb 28 22:54:32
pat_kiout
εκτος απο σκωτιας δεν εχω δει αλλα ντατα υπερ των ανεμβολιαστων οσον αφορα τους θανατους
Feb 28 22:54:43
waste
και στο ισραηλ τα ιδια ειναι
Feb 28 22:54:45
Putensky
εχω γνωστο που εβαλε τριτη δοση ΑΦΟΥ περασε την ομικρον μετα απο 15 μερες
Feb 28 22:54:46
pat_kiout
αλλα θα το ψαξω
Feb 28 22:54:49
waste
εκει τους λενε expired
Feb 28 22:55:23
waste
ο φαουτσι ελεγε ότι πρέπει να είσαι updated με το εμβολιαστικο σου προγραμμα
Feb 28 22:55:31
Putensky
και αυτος exceeded ηταν :)
Feb 28 22:56:02
waste
αλλά τώρα εχουμε πολεμο καρδιές μου δεν είμαστε για λιποψυχίες
Feb 28 22:56:26
waste
όλοι υποχρεωτικα αυριο για εμβολιασμο και περιοδευον
Feb 28 22:56:29
waste
και τα κοριτσια
Feb 28 22:56:41
pat_kiout
η ψεκα δεναξα τουιταρε πως ο μακρον παρηγγειλε αλλες 30 εκατομμυρια δοσεις. Αρα το προγραμμα τους θα ανανεωθει εκει
Feb 28 22:56:58
waste
30 εκ ειναι λιγες :)
Feb 28 22:57:03
waste
οι γαλλοι ειναι περισσοτεροι :)
Feb 28 22:57:21
pat_kiout
εκτος αν δε θυμαμαι καλα το νουμερο
Feb 28 22:57:25
Putensky
καλα ρε τι θα γινει θα τα παρει ολα τα εμβολια η γαλλια και η Ελλαδα με την ιταλια:
Feb 28 22:57:27
waste
αλλα μπορεί να εχουν περισσεψει από την προηγουμενη διοτι το μπουσταρισμα δεν παει και τοσο καλα στατιστικα
Feb 28 22:57:55
ftero
μα ληγουν γρηγορα
Feb 28 22:57:57
waste
tsov: ρεεεε πες μου ενα πραγμα που σε περιμενω 3 βδομαδες
Feb 28 22:58:11
tsov
fire away
Feb 28 22:58:14
waste
αν βαλω το μοτερ του κομπρεσορα διπλα στη δεξαμενη ειναι κακο???
Feb 28 22:58:21
waste
όχι κατω κατω, αλλα διπλα
Feb 28 22:58:30
Putensky
Η Γερμανία δεν θα τα καταργησει τα μέτρα συντομα;
Feb 28 22:58:33
waste
όλοι το εχουν επανω
Feb 28 22:58:41
waste
Putensky: δεν δειχνει κατι τετοιο ακομα
Feb 28 22:59:03
tsov
και κατω μπορεις να το εχεις , και διπλα και απεναντι
Feb 28 22:59:07
waste
οπως ειπε κι ενας φιλος μου πρωην ανταρσιτης και νυν δημοσιο στελεχος: μολις πεσουν τα κρουσματα θα αρθουν και τα μετρα
Feb 28 22:59:15
Putensky
ποτε το βλεπεις waste  εσας περιμενω εχω κουραστει
Feb 28 22:59:19
waste
tsov: δεν θα μαζευει νερο δηλαδη??
Feb 28 22:59:36
Putensky
ΟΚ
Feb 28 22:59:39
waste
Putensky: κοιτα αν το πηρες χαμπαρι επιτρεπεται σε εμας τους κατιμαδες να παμε στα μαγαζια ξανα :)
Feb 28 22:59:41
tsov
το νερο θα βρισκεται στο αεροφυλακιο
Feb 28 22:59:56
waste
ά δεν μενει μεσα στο μοτερ δηλαδη
Feb 28 23:00:23
Putensky
με rapid test εγω δεν παω , το παιζω δυσκολος
Feb 28 23:00:26
waste
ή στη δεξαμενη (γιατι τοτε της αφησα βαλβιδα κατω για να στραγγιζει???
Feb 28 23:00:37
waste
Putensky: δεν νομιζω να θελει rapid
Feb 28 23:00:42
tsov
αν κανεις τη ντολεα σωστα και δεν σε πιασει το σκρουτζικο οχι δεν θα παγαινει το νερο στο κοφλερακι :)
Feb 28 23:00:43
waste
μαγαζια εννοω τα εμπορικα
Feb 28 23:00:45
pat_kiout
https://twitter.com/mdenaxa/status/1497105216071634945
Feb 28 23:00:51
pat_kiout
καλα θυμομουν
Feb 28 23:01:09
waste
tsov: με λιγα λογια θα μαζευει νερο το μοτερακι :(
Feb 28 23:01:09
waste
λολ
Feb 28 23:01:14
tsov
στο αεροφυλακιο καλα εκανες και εβαλες βαλβιδα
Feb 28 23:01:26
waste
αεροφυλακιο ειναι η δεξαμενη
Feb 28 23:01:40
tsov
οχι το νερο θα μαζευεται στη δεξαμενη-αεροφυλακιο
Feb 28 23:01:48
Putensky
καλη συνεχεια σε όλους χαιρετω
Feb 28 23:01:50
waste
τελεια :)
Feb 28 23:02:01
waste
θενκς τωρα μπορω να το βαψω με την ησυχια μου ;)
Feb 28 23:02:08
tsov
εκει δηλαδη που θα σωρευει πιεση και λογω και αλλαγης θερμοκρασιας θα εχει υγροποιηση
Feb 28 23:02:18
waste
οκ
Feb 28 23:02:33
tsov
βαλβιδα ασφαλειας οποσδηποτε και καλο πιεσοστατη
Feb 28 23:02:45
waste
εχω βαλει κι ενα μικρο ποτυρακι με βαλβιδουλα στην εξοδο νομιζα εκει μπαινει
Feb 28 23:02:53
tsov
α για πες μου και κατι να καβλωσει ο γεροτσοβολας
Feb 28 23:02:58
waste
η βαλβιδα ασφαλιας ειναι μαζι με τον πιεσοστατη :)
Feb 28 23:03:16
waste
ο,τι θελεις μωρο μου
Feb 28 23:03:32
Kaligoulas
χασαμε και τον συνονόματο ρε Τσοβ
Feb 28 23:04:08
tsov
τι εργαλεια εχετε και κολλατε ; καμια σουηδεζα ξανθουλα esab ; καμια γερμανικη χοντρουλα υδροψυκτξ μερκλε ;
Feb 28 23:04:21
tsov
η καμια τσαχπινα αμερικανα λινκολν
Feb 28 23:04:22
tsov
;
Feb 28 23:04:53
waste
οχι κατι γερμανικες ειναι
Feb 28 23:05:01
waste
δεν ειναι καν γνωστες μαρκες
Feb 28 23:05:15
waste
η μια ειναι και ντοπια απο ενα εργαστηριο εδω κοντα
Feb 28 23:05:22
tsov
τσιφουτιδες ρπμ
Feb 28 23:05:34
boosted_spyk
ιεπ σας έπιασα τερμα οι επιδημολογια, ξεκινήσε η γεωπολιτικη?
Feb 28 23:05:37
waste
τις πουλανε και φθηνα τωρα γιατι η ΕΕ καταργει τα μηχαναμηατα με πηνειο
Feb 28 23:05:43
tsov
εμαθες να κολλας τελικα ;
Feb 28 23:05:50
waste
ειχαμε και απο τα δυο spyk σημερα
Feb 28 23:06:07
waste
δεν εχει γυρισει απο τις διακοπες για να κανω tig
Feb 28 23:06:13
putsinmple
και συνδυασμο
Feb 28 23:06:18
waste
αλλα ρε αλητη το mig ειναι πολυ πιο ευκολο :)
Feb 28 23:06:22
tsov
λολ
Feb 28 23:06:26
boosted_spyk
θα ριξει κοβιντ στους ουκρανους?
Feb 28 23:06:29
putsinmple
η επιθετικοτητα να σχετιζεται με το εμβολιο δηλαδη
Feb 28 23:06:34
tsov
δεν ειναι πιο ευκολο
Feb 28 23:06:44
tsov
η βασικες αρχες ειναι ιδιες
Feb 28 23:06:59
reznor
γιατι καταργουνται τα μηχανηματα με πηνειο?
Feb 28 23:07:05
tsov
απλα η μιγκ ειναι να το πουμε ... πιο γρηγορη και συχωρει λαθη
Feb 28 23:07:09
waste
ναι αλλα τρεχει το νημα σηνεχεια οποτε δεν πρπει να πλησιαζεις το χερι σου, βλεπεις τι κολας χωρις μακα
Feb 28 23:07:10
boosted_spyk
σας πληροφορώ οτι με 3πλο εμβόλιο και το ιδιο ηρεμος ειμαι
Feb 28 23:07:11
waste
ακριβως
Feb 28 23:07:22
waste
reznor: μαντεψε :)
Feb 28 23:07:23
putsinmple
οι πολιτικοι το εκαναν πρωτοι ομως
Feb 28 23:07:38
Lobito_VJ23
reznor τι εννοείς;
Feb 28 23:07:39
waste
δεν είναι το ίδιο αποδοτικες με τις καινουργιες που χρησιμοποιουν IGBT
Feb 28 23:07:45
putsinmple
περιμενε 2-6 μηνες αναλογα με την ηλικιακη κατηγορια που εισαι
Feb 28 23:07:49
reznor
δεν ειναι αρκετα τζεντερ μπεντερ?
Feb 28 23:07:54
putsinmple
και θα ερθει η σειρα σου
Feb 28 23:08:00
waste
και φυσικα αφου ειμαστε της πρασινης αναπτξης
Feb 28 23:08:02
tsov
αμα εχεις ομως να κολλησεις σε εξω χωρο με μποφορ ... θα κανεις καλλυτερο γαζι με χερατη ... :)
Feb 28 23:08:07
waste
πρεπει να πεταξουμε τις παλιες
Feb 28 23:08:35
reznor
α ναι ολα πρασινα πχια
Feb 28 23:08:53
Lobito_VJ23
tsov δες πμ, ή πες μας εδώ
Feb 28 23:09:11
waste
tsov: ναι οταν θα παω στα καραβια θα σε θυμαμαι . αλλα μεχρι τοτε κολαω συνηθως λεπτα πραγματα και η mig το κανει πιο ευκολα. ασε που αν κανεις μαλακια τσουπ απο πανω και ετοιμο κανεις δεν το ειδε :)
Feb 28 23:09:13
tsov
εγω εχω μια mig γερμανικη 40 ετων ... merkle υδροψθκτη 500 αμπερ ..
Feb 28 23:09:22
Lobito_VJ23
tsov όταν λέει το μοτέρ ο τέκης εννοεί και τον συμπιεστή μαζί, όχι το ηλεκτρομοτέρ νέτο σκέτο
Feb 28 23:10:09
tsov
αν καταλαβα καλα θα βαλει μοτερ ψυγειου σε ενα αεροφυλακιο ;
Feb 28 23:10:10
waste
εεε δεν ξερω τι λετε , εγω ενα μοτερ ψηγειου εχω
Feb 28 23:10:28
waste
ινβερτερ κιολας αναβαθμιστηκα
Feb 28 23:10:33
waste
θα με αγαπαει και η ευρωπαικη ενωση ;)
Feb 28 23:10:42
waste
το βρηκα πριν δυο βδομαδες στο δρομο
Feb 28 23:10:52
tsov
δουλευει ;
Feb 28 23:10:56
waste
μια χαρα δουλευει
Feb 28 23:11:08
waste
και το προηγουμενο δουλευε που ηταν κλασικο με πυκνωτη
Feb 28 23:11:21
tsov
α ναι
Feb 28 23:11:22
waste
θα τα δοκιμασω και τα δυο να δω πιο ειναι πιο γρηγορο
Feb 28 23:11:46
tsov
χμ βασικα αμα εχεις ενα vacuum gauge θα δεις
Feb 28 23:12:04
tsov
το θεμα ειναι να συνδεσεις σωστα και να κανεις καλη κολληση
Feb 28 23:12:14
waste
ελεγα να μετρησωω ποση ωρα θα κανει να γεμισει τη δεξαμενουλα
Feb 28 23:12:17
tsov
μην ξεχασεις τα ασφαλιστικα
Feb 28 23:12:22
waste
το ενα και ποση το αλλο
Feb 28 23:12:28
waste
ποια ασφαλιστικα?
Feb 28 23:12:43
waste
μου τα λες και ελληνικα και δεν καταλαβαινω λολ
Feb 28 23:12:51
tsov
μια μονοδρομη βαλβιδα ελεγχου
Feb 28 23:13:00
tsov
one way check valve
Feb 28 23:13:01
waste
κομπιουτορες εφτιαχνα στο ελλαντα
Feb 28 23:13:05
waste
εχω βαλει τετοια
Feb 28 23:13:28
waste
και βαλβιδα αποσυμπιεσης στις 16, ενω η βαλβιδα διακοπτης του μοτερ ειναι στα 8-10
Feb 28 23:13:31
putsinmple
adblock
Feb 28 23:13:37
tsov
ενα καλο πρεσοστατη 28 μπαρ κοντα στα 260 psi
Feb 28 23:13:47
tsov
σορρυ 18 μπαρ
Feb 28 23:13:58
waste
πρεσοστατης ειναι ο διακοπητς?
Feb 28 23:14:03
waste
νομιζω ειναι ρυθμισμενος στα 8-12
Feb 28 23:14:12
waste
και ειμαι μια χαρα με αυτο
Feb 28 23:14:23
tsov
η δεξαμενη τι ειναι ;
Feb 28 23:14:23
putsinmple
μπορει να τιναχτει στον αερα
Feb 28 23:14:27
waste
και η δεξαμενη ειναι απο φυαλη ηλιου που δουλευει στα 22μπαρ
Feb 28 23:14:34
waste
εκει που μαζευει τον αερα
Feb 28 23:14:45
tsov
οκ
Feb 28 23:15:17
waste
ναι 22 ηταν το ηλιο μεσα για να φουσκωνεις μπαλονια
Feb 28 23:15:24
waste
οποτε εμενα που θα ειναι 12 μπαρ
Feb 28 23:15:29
waste
ειμαι μια χαρα
Feb 28 23:15:35
tsov
ο πιεσοστατης εχει safety release valve ;
Feb 28 23:16:16
putsinmple
πρεπει να αλλαζεις τον ομαλοποιητή πίεσης;
Feb 28 23:16:25
arpax
μα τι φτιάχνετε;
Feb 28 23:16:35
tsov
μια αντλια αερος
Feb 28 23:16:44
waste
κομπρεσορα αερα με μοτερ απο παλιο ψηγειο :)
Feb 28 23:16:44
putsinmple
κανει προτζεκτ σε παιδικα παρτυ
Feb 28 23:16:58
waste
ναι 16μπαρ το safety release valve αν θυμαμαι καλα
Feb 28 23:17:16
tsov
οκ καλα μου ακουγεται απο θεμα ασφαλειας
Feb 28 23:17:19
waste
ειμαι οκ (τους διξωαμε τους μισους )
Feb 28 23:17:21
waste
?
Feb 28 23:17:26
waste
θενκς αφεντικο