Jan 17 20:07:33
CeZn_in_or_out
Ε θα πρέπει για 1,5 μήνα ναναι ψέκας
Jan 17 20:07:40
tsov
ναι και μετα ;
Jan 17 20:07:42
CeZn_in_or_out
(10 Φλεβάρη λήγει το εμβόλιο του)
Jan 17 20:07:54
CeZn_in_or_out
Μετά θα πάει σαν πρόβατο να κάνει ληγμένο εμβόλιο
Jan 17 20:07:58
tsov
οκ αρα μετα παει για μπουστερ
Jan 17 20:07:59
Kaligoulas
ψεκες παντου , βρομαει ο τοπος
Jan 17 20:08:06
CeZn_in_or_out
Η εμβόλιο για την όμικρον που πέρασε τα Χριστούγεννα
Jan 17 20:08:22
Kaligoulas
εμβολιο για την Α που θα το κανει αφου εχει φυγει κι η )
Jan 17 20:08:26
Kaligoulas
0
Jan 17 20:08:28
mama_00
καλησπέρες
Jan 17 20:08:37
Kaligoulas
ισως κι η Ω
Jan 17 20:08:38
tsov
Μα δεν ειναι το εμβολιο λεμε αφου...
Jan 17 20:08:43
CeZn_in_or_out
Όχι Α. Α είναι η αγγλική. Εμβολιο γουχαν κάνει
Jan 17 20:08:50
george40
θα ερθει η Γ ξανα και θα παρτουζωθει με την Ο και θα την πουμε Γαμικον (κλεμμενο)
Jan 17 20:08:55
Kaligoulas
εμβολιο γιου χου
Jan 17 20:08:55
tsov
το εμβολιο ειναι το σχωροχαρτι για να εισαι μεσα στο club :)
Jan 17 20:09:29
Lobito_VJ23
ε reznor που'σαι ρε ψυχή;
Jan 17 20:09:34
Kaligoulas
https://www.youtube.com/watch?v=FPbRtPFwU5Q
Jan 17 20:09:37
CeZn_in_or_out
Τεσπα μην το κάψουμε με κοβιντ δυστοπια
Jan 17 20:09:44
CeZn_in_or_out
Πάμε μαμαρουσια
Jan 17 20:09:56
merovingian
ποιός μου έστειλε το ψεκασμένο λινκ που έδειχνε ότι η όμικρον δεν έχει προκύψει από την δέλτα αλλά είναι μετάλλαξη με πολύ μακρινό πρόγονο και άρα ενδεχομένως να έχει βγει κι αυτή από
Jan 17 20:09:57
waste
τι εγινε cezn? που πήγε η αισιοδοξία σου??
Jan 17 20:09:57
merovingian
εργαστήριο;
Jan 17 20:10:03
waste
κι εγω πήγα να σε παινέψω
Jan 17 20:10:13
george40
παλι καλα που δεν ειμαστε ανεμβολιαστοι τενιστες
Jan 17 20:10:26
CeZn_in_or_out
Γενικά αισιόδοξος παγκοσμιως
Jan 17 20:10:37
CeZn_in_or_out
Αλλά το ελλαδισταν τελευταίο με ντραγκι θα μείνει
Jan 17 20:10:56
waste
μη φοβάσαι θα κάνουμε ό,τι λένε οι βρυξέλλες
Jan 17 20:11:18
mama_00
τεκη μαζεψε τα μπαγκαζια σιγα σιγα https://www.bitchute.com/video/7WccEzAva5YK/
Jan 17 20:11:20
waste
οποτε αν πιστευεις οτι θα το λήξουν τότε θα το λήξουμε κι εμείς, ήδη υποσχεθηκαν να περιορίσουν τις παροχες :)
Jan 17 20:11:22
reznor
δεν θα μας βγαλουνε καθαρους σε κανα μηνα οι βρυξελλες?
Jan 17 20:11:39
CeZn_in_or_out
Ε υγειονομικοι δεν τη γλυτώνουμε άμεσα. Θέλουν να διαλύσουν ολικά το εσύ πρώτα
Jan 17 20:11:51
CeZn_in_or_out
Οι λοιποί νταξει. Λίγους μήνες υπομονή
Jan 17 20:12:17
waste
εγω να σε παινέψω ότι είχες μυριστεί τη λήξη εδω και εναμιση δυο μήνες
Jan 17 20:12:50
CeZn_in_or_out
Έχει θολώσει η σφαιρα σου προφήτη
Jan 17 20:12:56
CeZn_in_or_out
Πέρυσι έλεγες όχι λοκνταουν
Jan 17 20:13:05
CeZn_in_or_out
Φέτος ετερναλ ντιστοπια
Jan 17 20:13:17
tsov
και μετα αφου σφυριξουν ληξη ; θα μαζευτει ολη η αθρωποτητα χαρουμενη να γιορτασει ;
Jan 17 20:13:35
waste
οχι βρε τσοβολα, θα φτιάξουμε τα εργαλεια για να αντιμετωπίσουμε την επόμενη
Jan 17 20:13:37
CeZn_in_or_out
Μετά ώρα για κονσερβοκούτια :p
Jan 17 20:13:51
george40
κλιματικος νομος ρε μπιτζιζ
Jan 17 20:14:00
waste
το είπε ο ντράγκι άλλωστε
Jan 17 20:14:07
CeZn_in_or_out
Δεν τραβάει η κλιματοτρελα
Jan 17 20:14:21
george40
αμα αδειασουν τα ραφια να δεις τι περναει
Jan 17 20:14:23
tsov
ολο και κατι θα βρουμε να γαμιομαστε
Jan 17 20:14:24
CeZn_in_or_out
Εκτός αν θα παίζει λοκνταου ανάλογα με δίκτυ co2
Jan 17 20:14:36
CeZn_in_or_out
Δείκτη*
Jan 17 20:14:38
george40
μπορουμε πλεον να συσχετισουμε τα παντα ολα και αν πεισουμε
Jan 17 20:14:39
waste
δεν τραβαει ξε δεν τραβάει τον φορο στα καυσιμα θα τον βαλουν :)
Jan 17 20:14:44
george40
αυτο ειναι το τραγικο πλεον
Jan 17 20:14:44
tsov
λοκ αναλογα με το ρευμα που καιτε ρε καργιοληδες
Jan 17 20:14:44
Lobito_VJ23
tsov να μας πεις νέα από το γεροντομέτωπο γιατί η μάνα μου και θειά μου μεταξύ του κάθομαι να με τρυπήσουν και πληρώνω νταβατζιλίκι, προτίμησαν να μην δεχτούν (δλδ να δεχτούν) το νταβατζιλίκι και τρουπήθηκαν, γι'αυτό τους έπεσε και το φλουρί
Jan 17 20:14:46
waste
περα απο τα ιδιωτικα τζετ και τα κοτερα :)
Jan 17 20:15:13
Lobito_VJ23
αυτό μόνο εσύ το ξες
Jan 17 20:15:53
waste
η μαμα και η θεια λομπ δηλαδη εκαναν το μπολι για να μην πληρώνουν το κατοστάρικο?
Jan 17 20:15:53
CeZn_in_or_out
Μάνα φίλης ψεκ κρατάει ακόμα και θα τα πληρώνει η κόρη ψεκ τα πρόστιμα. Που όμως θα τρυπηθει αν δε μπορει να αθλειται σε εσωτερικό χώρο από Μάρτη
Jan 17 20:15:58
george40
συγνωμη ο κουλης δεν υποσχεθηκε πρασινη αναπτυξη με λιγοτερη καταναλωση πριν απο μερικους μηνες;
Jan 17 20:16:02
tsov
Lobito_VJ23, οπως εγραψα πριν ο πατηρ μου λεει να πα να γαμηθουν και δεν τρυπιεται , και περναι 550 συνταξη ... ο αδερφος απολυθηκε και σηκωνει λαβαρο ..
Jan 17 20:16:30
waste
είστε οικογενειακώς ψεκ οι τσοβολαίοι :)
Jan 17 20:16:36
Lobito_VJ23
waste ναι, νοιώθουν λιγότερο μαλάκες να τρυπηθούν από το να πληρώνουν αεριτζίδικο πρόστιμο
Jan 17 20:16:37
CeZn_in_or_out
Δυνατό DNA το τσοβικο
Jan 17 20:16:48
tsov
οικογενεια πουστιδων :)
Jan 17 20:16:55
Lobito_VJ23
τι κάνει ο αδερφός τώρα;
Jan 17 20:17:04
Swtiris
εγω αν και μπολιασμένος πήγα να στηρίξω την ψεκοαδερφή μου το σάββατο
Jan 17 20:17:11
george40
βαστατε γερα μωρε εμενα το σοι μου ειναι ολοι σκληροι καργιοληδες
Jan 17 20:17:12
Swtiris
αλλα ψόφια τα πράγματα στους αναρχοψεκ
Jan 17 20:17:17
CeZn_in_or_out
Προπύλαια;
Jan 17 20:17:23
Swtiris
ναι
Jan 17 20:17:25
CeZn_in_or_out
Πέρασα και γω αλλά ξοφαλτσα
Jan 17 20:17:26
Kaligoulas
ψεκοσαββατο
Jan 17 20:17:48
tsov
Lobito_VJ23, ο μπρο εχει βουτηξει το κτμ μου και παει ολη μερα βολτες (γκαζωσε και τη γυναικα που τον εχει πρηξει να μην παρει παλι μηχανη) και ασχολειται με φορεξ ...
Jan 17 20:17:51
waste
κι εδω σωτηρη βγηκαν κατι λιγοι και παραλιγο να φανε ξυλο απο τους σοβαρους αναρχικους :)
Jan 17 20:18:23
Kaligoulas
τάξη κι αναρχια, γερμανικη σύμπλευση
Jan 17 20:18:35
Swtiris
το Σαββατο ειχε τρεις αναρχοπορείες. Ψεκ, μνήμης για τον Λουκμαν και μια Εξαρχοπορεία για μια αποπειρα βιασμού
Jan 17 20:18:43
Swtiris
σε ενα μαγαζί
Jan 17 20:18:46
george40
λολ
Jan 17 20:19:08
Swtiris
έχει άλλο ένα κάλεσμα στις 22, κάτι πιο μαζικό νομίζω
Jan 17 20:19:29
CeZn_in_or_out30
Και Κυριακές οι υγειονομικοι
Jan 17 20:19:54
CeZn_in_or_out30
Που μάλλον οι περισσότεροι δικηγόροι τους έχουν πουλήσει παππα
Jan 17 20:20:16
waste
δηλαδη?
Jan 17 20:20:16
Swtiris
τα ΣΚ όμως ανεβαίνω Σαλονίκη και εκει δεν ξερω άνθρωπο και μόνο αγιορείτες βλέπω
Jan 17 20:20:29
Swtiris
λες και βλέπεις την εβδομη σφραγίδα είναι εκει
Jan 17 20:20:53
Kaligoulas
δικηγοροι ειναι τιμιοι ρε μακρια τα χερια σου κομπογιαννιτη
Jan 17 20:20:56
Kaligoulas
χαχαχαχαχα
Jan 17 20:21:14
CeZn_in_or_out76
Καλά είναι στη σαλονικα
Jan 17 20:21:19
CeZn_in_or_out76
Μη φοβάσαι Σωτήρη
Jan 17 20:21:44
Swtiris
κοιτα επειδή εγώ είμαι χριστιανούλης τους ξέρω και τους φοβάμαι
Jan 17 20:22:16
waste
χεχε
Jan 17 20:22:23
tsov
waste, τι κανετε εσεις επανω ; εχετε μετρα - μασκες διπλες τριπλες και τα ρεστα ; Οι αυστριακοι λενε να περασουν υποχρεωτικο μπολι για ολουθς πανω απο τα 18..
Jan 17 20:23:13
george40
να ξαναριξω αυτο μια που ψαρεψα πριν απο λιγο "Σύμφωνα με το ινστιτούτο του Ρόμπερτ Κοχ, όσοι έχουν λάβει τουλάχιστον 2 δόσεις εμβολίων σε βάθος χρόνου θα θεωρούνται ανοσοκατεσταλμενοι"
Jan 17 20:23:26
waste
το λενε μηνες τωρα οι αυστριακοι. το καινουργιο γκουβερνο λεει τα ιδια και σε εμας, αλλα βγηκε η πηθεια καγκελαριος πριν 2 βδομαδες και ειπε ενταξει δεν βιαζομαστε, απο μαη και βλεπουμε να προλαβουμε τον επομενο σεπτεμβρη κλπ κλπ.
Jan 17 20:23:47
tsov
και ο γκοσμος τι λεει ;
Jan 17 20:24:00
tsov
ολοι παμε σουπερ και γιολο - μπολι ;
Jan 17 20:24:05
waste
αλλα κατα τ'άλλα απαγορεύεται η εισοδος παντου σε κλειστους χωρους για τους ψεκ, εκτος απο τα ειδη διατροφης
Jan 17 20:24:13
Swtiris
το κάνουν από μόνοι τους όσους ξέρω Βερολινεζους
Jan 17 20:24:53
waste
κοιτα το να πεις οτι εισαι ανεμπολιαστος ειναι ντροπη το ξερεις :)
Jan 17 20:25:08
waste
ειδικα αν εισαι και αριστερος ανθρωπος αφου ειναι οι ναζι που διαμαρτυρωνται
Jan 17 20:25:23
tsov
και το κρατανε αυτο ; εγω εδω περα μπαινω σε πχ τοπικο χρωματοπωλειο αερα πατερα ... επισης προβατινα στα καρβουνα μπαινουμε σε μαγαζι και κλαιν δεν ζηταει κανενας τιποτα ...
Jan 17 20:25:52
waste
αυτο συμβαινει τσοβολα γιατι το μαγαζι το εχει μαγαζατορας. τα περισσοτερα μαγαζια στη γερμανια ειναι μεγαλα καταστηματα με υπαλληλους
Jan 17 20:26:01
Swtiris
george40 για δωσε λινκ για το Κοχ
Jan 17 20:26:14
waste
προχθες ηθελα να παω να παρω ενα γυαλινο μπολ και τσεκαρα την εισοδο και πραγματι ειχε καποιον μπαστακα :)
Jan 17 20:26:20
CeZn_in_or_out
Σταμάτα τσοβ;
Jan 17 20:26:26
george40
δεν το εχω σωτηρη το ψαρεψα ξωφαλτσα απο τουιτερ οποτε παιζει να ειναι μουφα
Jan 17 20:26:55
CeZn_in_or_out
Βγάζει κάτι τέτοια ένα expose.uk πάρα είναι ψεκ αυτό
Jan 17 20:26:56
tsov
κοντα στην εισοδο της σταματας στην κεντρικη πλατεια ντοκ ... προβατινα στα καρβουνα να γλυφεις και τα πιατα ... :)
Jan 17 20:26:57
Kaligoulas
εδω καθεται η κυρα σουλα στο βιβλιοπωλειο της γειτονιτας, τι γερμανιες λες τωρα
Jan 17 20:26:59
waste
δεν υπαρχει τετοια ειδηση, απλα βγηκαν διαφοροι και ειπαν οκ δεν γινεται να κανουμε boosters συνεχεια εχουν κι αυτα κινδυνους κλπ
Jan 17 20:27:30
CeZn_in_or_out
Ναι τώρα έχουμε και επιχείρημα αψεκ
Jan 17 20:27:30
waste
καλιγουλα αυτο μετα ειναι κατα περιπτωση, στο μαγαζι που εισαι υπαλληλος υπαρχει κεντρικη διοικηση :)
Jan 17 20:27:45
CeZn_in_or_out
Ο Έμα είπε ότι καλό είναι να μην κανουμε τόσο συχνά πουστερ κλπ
Jan 17 20:27:58
waste
ναι μονο καθε χρονο οπως θελει ο μπουρλα :)
Jan 17 20:28:05
george40
εκτος απο τους ανοσοκατεσταλμενους που θα τους πιεζουν για πιο συχνα πουστερς
Jan 17 20:28:08
waste
αλλα βγηκε η εμα και το ειπε τουλαχιστον :)
Jan 17 20:28:46
CeZn_in_or_out
Καλά είναι κάθε χρόνο έντιμη υποταγή
Jan 17 20:28:54
Swtiris
εμενα κόλλησε η γυναίκα και εγώ τίποτα, προσπαθούσα αλλά γιοκ
Jan 17 20:29:06
george40
μια χρονια να κανουν ολοι μετα θα κανουν και τις επομενες δεν θα εχει επιστροφη προφανως
Jan 17 20:29:11
waste
εισαι κι εσυ ψεκ σωτηρη?
Jan 17 20:29:17
Swtiris
οχι
Jan 17 20:29:24
Swtiris
3πλο παλίκαρο
Jan 17 20:29:36
Swtiris
φτάνω δεν φτάνω δλδ τα 40
Jan 17 20:29:41
CeZn_in_or_out
Ουυ τριπλό είναι δύσκολο νάσαι ψεκ
Jan 17 20:29:46
Swtiris
ε ναι
Jan 17 20:29:54
CeZn_in_or_out
Έχεις σφραγιστει καλά
Jan 17 20:29:58
foulis
καλησπερα
Jan 17 20:30:08
Swtiris
εχω αδερφή όμως που ήταν ψεκ πριν τους ψεκ
Jan 17 20:30:31
Lobito_VJ23
Swtiris είναι εντυπωσιακό πόσο militant είναι τα γκομενάκια σε αυτή την κρίση
Jan 17 20:30:43
CeZn_in_or_out
Και είπες να κρατήσεις τον οικογενειακό μέσο όρο μπολιων ψηλά :p
Jan 17 20:30:56
waste
είναι λόγω συντηρητισμου θα σου πει ο τσεστερτον
Jan 17 20:30:59
Swtiris
αυτή δεν κάνει στα παιδιά της τίποτα
Jan 17 20:31:03
george40
εγω εχω γνωρισει πολλες γυναικες που εχουν πει πρωτα θα κανω παιδι και μετα εμβολιο
Jan 17 20:31:27
george40
φυσικα αυτο δεν δουλεψε πολυ καλα
Jan 17 20:31:33
Lobito_VJ23
γιατί;
Jan 17 20:31:45
waste
γιατι το να κανεις παιδι εχει περισσοτερα logistics
Jan 17 20:32:05
george40
γιατι τις προλαβε ο μετασχηματισμος και επρεπε να συνεχισουν να δουλευουν
Jan 17 20:32:06
waste
ενω το εμβολιο κανεις ενα ραντεβουδακι και ψουτ
Jan 17 20:32:16
george40
περσυνες κουβεντες αυτες
Jan 17 20:32:33
CeZn_in_or_out
8/10 εταιρίες
Jan 17 20:32:49
CeZn_in_or_out
Βασικό προαπαιτουμενο νάσαι υποταγμενος
Jan 17 20:33:09
CeZn_in_or_out
Νταξει λογικό. Να ξέρουν ότι είσαι έτοιμος να βγάζεις PowerPoint μέχρι να δύσει ο ήλιος
Jan 17 20:33:24
Swtiris
Lobito_VJ23 ισχύει νομίζω για τις ψεκ-γυναίκες γιατί αυτές τις βαρούσε και περισσότερο το εμβόλιο, οπότε ατσαλώνονται περισσότερο
Jan 17 20:33:36
george40
σεζ νομιζω οτι κανεις δεν νιωθε υποταγμενος ιδιαιτερα.ειναι απλα δευτερα σημερα και δεν μπορω νακαταλαβω γιατι δεν κανουν οι αλλοι το εμβολιο
Jan 17 20:34:09
CeZn_in_or_out
Μπα μια χαρά υποταγμενοι είναι. Κάθε φορά που δείχνεις qr ξέρεις ότι είσαι λίγο μαλακας
Jan 17 20:34:22
CeZn_in_or_out
Οκ το 20% των ψυχωτικων όχι
Jan 17 20:34:22
tsov
ετσι συμβαινει στις μαζικες ψυχωσεις της κοινωνιας
Jan 17 20:34:29
george40
το εχουν βαλει σε ενα κουτακι στο μυαλο και δεν το σκεφτονται καθολου
Jan 17 20:34:40
george40
μια χαρα ευκολια βλεπουν το ψηφιακο πορτοφολι
Jan 17 20:34:59
Swtiris
εγω κρατάω ακόμη, το έχω εκτυπωμένο σε Α4
Jan 17 20:35:03
george40
ενας φιλος μαλιστα μου το εδειξε με περηφανεια,και εγω αρχικα νομιζα οτι μου εδειξε το νεο κινητο που πηρες
Jan 17 20:35:06
george40
πηρε
Jan 17 20:35:20
waste
εδω που τα λεμε αν αρχισεις να το σκεφτεσαι μονο προβληματα θα εχεις :)
Jan 17 20:35:31
george40
ε ναι
Jan 17 20:35:55
waste
παντως στην δυση πανε να καταργησουν και το J&J όλο βγαίνουν διαφορες κακες παρενεργειες μετα το AZ.
Jan 17 20:35:58
waste
οποτε μονο mrna
Jan 17 20:36:10
CeZn_in_or_out
Καλά ειχε παίξει αυτό από πέρυσι
Jan 17 20:36:14
Swtiris
τα υπόλοιπα Sanofi κτλ;
Jan 17 20:36:17
CeZn_in_or_out
Αλλά νομίζω η Γερμανία πήρε και jj
Jan 17 20:36:28
CeZn_in_or_out
Έρχεται το νοβαβαξ υποτίθεται
Jan 17 20:36:36
george40
καθιστε ρε παιδια να ρωτησω κατι αν και τα εχουμε ξαναπει
Jan 17 20:36:41
mama_4711
https://twitter.com/N625662/status/1481203014845276161
Jan 17 20:36:50
george40
αφου και τα μη mrna παλι με την λογικη του spike protein δνε παιζουν;
Jan 17 20:37:26
Swtiris
το νοβαβαξ δεν είναι παλαιινό εμβόλιο; αυτό εχω καταλαβει
Jan 17 20:37:31
psekasmeni
geia sas
Jan 17 20:37:40
tsov
Μ'αρεσει που ψαχνεις να βρεις τη λογικη ρε george40 ...
Jan 17 20:37:46
george40
εγω νομιζω οτι απλα εισαγει την σπαικ με αλλο τροπο
Jan 17 20:37:51
george40
με αδενοιο
Jan 17 20:37:56
george40
η καπως ετσι
Jan 17 20:37:57
waste
ναι ετσι ειναι george
Jan 17 20:38:02
CeZn_in_or_out
Δεν μπαίνει στα κύτταρα όμως
Jan 17 20:38:13
waste
μπαινει το J&J
Jan 17 20:38:15
george40
ναι αλλα γιατι μου εχει καρφωθει οτι η ιδια η σπαικ ειναι που κανει την ζημια
Jan 17 20:38:26
CeZn_in_or_out
Οπότε έχεις να κάνεις μόνο με το ποσό τοξικο είναι το spike αυτό καθαυτό
Jan 17 20:38:37
Lobito_VJ23
οι πρωτεΐνες γιώργη είναι tricky bitches
Jan 17 20:38:47
CeZn_in_or_out
Ενώ σε mrna-JJ παίζει ναναι τοξικό ο ίδιος ο μηχανισμός παραγωγής πρωτεΐνης
Jan 17 20:39:38
CeZn_in_or_out
(μάλλον παραπάνω στα mrna γιατί τα νανοσωματιδια συμπεριφερονται πιο περίεργα απτόν αδενοιο)
Jan 17 20:39:47
Lobito_VJ23
το ορατό χέρι της αγοράς αποφάσισε mrna, γιατί το αόρατο παραμένει άφαντο
Jan 17 20:40:03
ftero
κ ειναι κ αυτη η λιπιδικη καψα των μρνα...
Jan 17 20:40:16
george40
παρακολουθω εδω και καιρο καποια πρωτοκολλα για prep εμβολιασμου που πρακτικα αντιμετωπιζουν τον εμβολιασμο σαν νοσηση,δλδ δινουν ιβερμεκτινη ασπιτινη και συμπληρωματα.μηπως εχουν μια βαση
Jan 17 20:40:16
george40
ολα αυτα η απλα και αυτοι παιζουν σολο τζαζ;
Jan 17 20:40:48
CeZn_in_or_out
Η ψεκ εστιάζουν και στον μηχανισμό του mrna. Ότι δεν μένει μόνο στον ώμο αλλά πάει σολη την κυκλοφορία. Και αποραφαταια από τα κύτταρα των τριχοειδων αγγείων. Και μετά το ανοσοποιητικο
Jan 17 20:40:48
CeZn_in_or_out
επιτίθεται κι εκεί.
Jan 17 20:40:57
Lobito_VJ23
σεζ έχεις να πεις άλλο καημό; να πούμε και τπτ άλλο;
Jan 17 20:41:10
CeZn_in_or_out30
Και υπάρχει και η θεωρία ότι και το spike μόνο του είναι τοξικο
Jan 17 20:41:36
CeZn_in_or_out30
Ο κόσμος ρωτάει λομπ
Jan 17 20:41:36
ypotagmenos
Καλησπέρα και από μενα
Jan 17 20:41:40
CeZn_in_or_out30
Εγώ είπα να πούμε αλλά
Jan 17 20:41:47
CeZn_in_or_out30
Άλλα
Jan 17 20:42:10
waste
μπηκε η ψεκασμενη και ο υποταγμενος με διαφορα 5 λεπτων . καλωσηλθατε και οι δυο :)
Jan 17 20:42:10
Lobito_VJ23
οκ σεζ νο προβ με τα technicalities, απλά να ξέρω αν θα φάμε το βράδυ με αυτά
Jan 17 20:42:23
Loukas
Καλησπέρα
Jan 17 20:42:31
Lobito_VJ23
τέκη να τους κάνεις συνοικέσιο
Jan 17 20:42:38
psekasmeni
:p
Jan 17 20:42:42
ypotagmenos
Να'σαι καλά techie
Jan 17 20:42:43
CeZn_in_or_out30
Πόσο υποταγμενος; και πόσο ψεκασμενη;
Jan 17 20:42:53
george40
τα ετερωνυμα ελκονταιιι και οσο και αν αντιστεκονταιιιιι
Jan 17 20:42:56
waste
η ψεκασμενη ειναι αυτη που θελει να παει στη ν.αμερικη οποτε πολυ :)
Jan 17 20:43:00
george40
πανεε μαζιιιι
Jan 17 20:43:05
waste
ο υποταγμενος ειναι καινουργιος :)
Jan 17 20:43:13
foulis
ο υποταγμενος 5η δοση
Jan 17 20:43:25
psekasmeni
poios thelei na pame mazi?
Jan 17 20:43:27
Swtiris
υποταγμένε έχεις Covid Free Wallet στο κινητο;
Jan 17 20:43:34
ypotagmenos
εγώ μπαίνω λίγο τελευταία
Jan 17 20:43:37
george40
ναι καντε μπουλινγκ στον νεο παιδι.αρε τοξικ μασκιουλινιτυ εδω μεσα
Jan 17 20:43:56
george40
θα φατε wokeness να στρωσετε
Jan 17 20:44:00
Lobito_VJ23
πόσοι από εσάς εδώ αλλάξατε χώρα δις; μόνο τον τσοβ ξέρω (κι αυτός δεν είναι δις ακριβώς)
Jan 17 20:44:11
ypotagmenos
παιδιά η αλήθεια δεν έχω εμβολιαστεί ¨)
Jan 17 20:44:24
waste
ηηηηηηηη fake name
Jan 17 20:44:29
waste
θα στειλω καταγγελεια στην libera
Jan 17 20:44:32
george40
κικ
Jan 17 20:44:32
ypotagmenos
ε ναι
Jan 17 20:44:38
Kaligoulas
Κρυφουποταγμενος
Jan 17 20:44:41
psekasmeni
oriste ego pio ypotagmeni eimai ap ton ypotagmeno
Jan 17 20:44:43
Lobito_VJ23
δεν έχει fact checking το τσαρδί σου τέκη
Jan 17 20:44:53
CeZn_in_or_out
Ωχ κι άλλο Fake name
Jan 17 20:44:53
waste
ευτυχως λομπ :)
Jan 17 20:44:56
foulis
πουστης με μουστακι και μουσι δλδ
Jan 17 20:44:58
Swtiris
μόνο εμένα φεγγοβολάει το DNA μου εδώ δλδ
Jan 17 20:45:07
CeZn_in_or_out
Transwoman dates transman
Jan 17 20:45:13
waste
οχι σωτηρη δεν εισαι μονος :)
Jan 17 20:45:17
reznor
οταν τελειωσει το κοβιντ παρτυ να μας πει ο τεκι αυτο που υποσχεθηκε τη περασμενη βδομαδα
Jan 17 20:45:32
ypotagmenos
αλλα αν γίνει υποχρεωτικο το εμβολιο πάω εδώ δίπλα στους τουρκοκυπριους για το κινεζικο )
Jan 17 20:45:34
Kaligoulas
Ιστοριες με Χερουβειμ;
Jan 17 20:45:39
Swtiris
Lobito_VJ23 εγώ μία πήγα έξω και ξαναήρθα
Jan 17 20:45:46
reznor
ναι καλιγουλα
Jan 17 20:45:53
Lobito_VJ23
αυτό είναι μιάμιση σωτήρη
Jan 17 20:45:57
Swtiris
ΤΟΥΡΚΟΒΑΚ ρε μόνο
Jan 17 20:45:58
waste
και στην τσιμπρον το συζητανε??
Jan 17 20:46:08
Kaligoulas
Εγω βρηκα να σας πω σε πρωτη παγκοσμιο εκτελεση ποιηση απ τα 20μου
Jan 17 20:46:19
CeZn_in_or_out
Έχει αντέξει η Κύπρος παρά το χοντρό απαρτχάιντ
Jan 17 20:46:25
ypotagmenos
μπα μαλλον δεν θα μπορεσουν να το κανουν νομικα techie υποχρεωτικο
Jan 17 20:46:39
waste
γιατι? που ειναι το κολλημα?
Jan 17 20:46:49
ypotagmenos
κατσε να βρω το λινκ
Jan 17 20:46:52
Kaligoulas
Ηεπιστημη της νομικης δεν εδει. αδιεξοδα
Jan 17 20:46:55
psekasmeni
pou de tha mporesoun?
Jan 17 20:47:03
waste
στη γερμανια λενε οτι θα παρει λιγο καιρο να συζητηθει στη βουλη κλπ και θα περασει :)
Jan 17 20:47:04
CeZn_in_or_out
Όσο αργείς
Jan 17 20:47:07
waste
τσιμπρον
Jan 17 20:47:10
CeZn_in_or_out
Τόσο πιο δύσκολο
Jan 17 20:47:29
foulis
ετσι λεγαν κ για τα μνημονια
Jan 17 20:47:56
Lobito_VJ23
είναι ρύθμιση στο hexchat, να κάνει minimize με το Χ κι όχι να κλείνει
Jan 17 20:47:58
waste
αχ ναι ποσο θυμαμαι εκεινη την πασοκα δικαστινα που συναντησα στο λεωφορειο :)
Jan 17 20:48:03
Lobito_VJ23
αλλά είναι λίγο κρυμμένη
Jan 17 20:48:13
foulis
αυτα λυνονται μονο με γκιλοτινες
Jan 17 20:48:22
Lobito_VJ23
τι τέκη; δεν ήθελε να πεισθεί πως το ΠΑΣΟΚ πρόδωσε τον λαό;
Jan 17 20:48:27
waste
και με διαβεβαιωνε πως ολα αυτα ειναι ενα κολπο για να κοροιδεψουμε τους ευρωπαιους :)
Jan 17 20:48:31
Kaligoulas
Μνημονιο εποστρεφει επικαιροτητα παντως
Jan 17 20:48:34
Kaligoulas
Ετσι ψιλιαστηκα
Jan 17 20:48:39
waste
ανοιξη 2010
Jan 17 20:48:54
waste
μετα το πασχα και το βγηκαμεν απο τις αγορες :)
Jan 17 20:48:59
Kaligoulas
Κι ο Βαρουφ, λεει ενταξει δραχμουλα βρε παιδια,
Jan 17 20:49:10
Kaligoulas
Αντε παλι απ την αεχη δηλαδη
Jan 17 20:49:22
Lobito_VJ23
τι εννοείς καλι;
Jan 17 20:49:49
Kaligoulas
Για ποιο πραμα;
Jan 17 20:49:50
foulis
ειπε ο γιανης δραχμουλα?
Jan 17 20:49:50
waste
ελα ντε, απλα ειπαν να κοψει το πολυ ξοδεμα ο κουλης :)
Jan 17 20:50:12
merovingian
Lobito_VJ23 γιατί είπες ότι οι γυναίκες είναι militant ψεκ; Εγώ όσες ξέρω τρέχουν πρώτες-πρώτες για τη δόση και η στατιστική μου λέει ότι ψεκασμένη γυναίκα γενικά πάνω από 35-40 και ίσως λέω και λίγο
Jan 17 20:50:21
george40
τελεια η παλια γειτονια μου παλι θα γινει defaced
Jan 17 20:50:29
Kaligoulas
Ναι, ναι ειπε αυτην ειναι η προταση του στο συνεδριο προσυνεδριο παραπροσυνεδριο του συνεδριου που δεν θα γινει
Jan 17 20:51:00
Lobito_VJ23
merovingian ξέρω γυναίκες που δεν ήταν ποτέ "φωνακλούδες" και "κοιτούσαν την δουλειάα τους" και στο θέμα μπόλι είναι Liberta o Muerte
Jan 17 20:51:13
Lobito_VJ23
σε όλες τις ηλικίες
Jan 17 20:51:26
waste
κι εγω ξερω περισσοτερες ψεκασμενες απο ψεκασμενους
Jan 17 20:51:32
Lobito_VJ23
ενώ οι άντρες, είναι πολλά λόγια μικρό καλάθι
Jan 17 20:51:32
waste
ολων των ηλικιων
Jan 17 20:51:51
foulis
δεαφου ετσι κι αλλιως ο κοβιντ αντρες σκοτωνει πιο πολυ
Jan 17 20:51:53
merovingian
ίσως επειδή μένετε σε ξένες χώρες;
Jan 17 20:52:09
waste
οχι και ελληνιδες ψεκασμενες ξερω περισσοτερες :)
Jan 17 20:52:23
merovingian
εγώ άντρες ψεκασμένους ξέρω αρκετούς, γυναίκες λίγες και γενικά 40+
Jan 17 20:52:27
Kaligoulas
τι με. Βαζεις. Τωρανα ανεβασω δηλαδη
Jan 17 20:52:28
Kaligoulas
https://www.google.com/amp/s/www.news247.gr/gnomes/gianhs-varoyfakhs/eikosi-chronia-eyro-i-ektimisi-kai-o-prosanatolismos-toy-mera25-gia-to-nomismatiko-zitima.9494525.amp.html
Jan 17 20:52:31
Loukas
"ξέρω γυναίκες που δεν ήταν ποτέ "φωνακλούδες" και "κοιτούσαν την δουλειάα τους" και στο θέμα μπόλι είναι Liberta o Muerte"
Jan 17 20:52:31
Loukas
Ξέρω κι εγώ μια τέτοια.
Jan 17 20:52:35
merovingian
άντρες σε όλες τις ηλικίες ψεκ
Jan 17 20:53:10
ftero
στις πορειες δεν μπορεσα να διαχωρισω να υπερτερει καποιο φυλο
Jan 17 20:53:28
ftero
αλλα επειδη παντα υπερτερουσαν οι αντρες ισως αυτο να λεει κατι :)
Jan 17 20:53:54
merovingian
η ηλικία παίζει ρόλο, όπως και τι κόσμο ξέρεις, και από την στιγμή που κι εσύ τα έχεις τα χρονάκια σου, δεν μου κάνει εντύπωση να ξέρεις γυναίκες ψεκ
Jan 17 20:54:38
psekasmeni
egw kserw kai mikres psekasmenes
Jan 17 20:54:41
psekasmeni
<30
Jan 17 20:54:44
psekasmeni
germanides
Jan 17 20:55:43
george40
οι γυναικες αντιλαμβανονται καπως διαφορετικα το θεμα "χρησικτησια στο σωμα μου" νομιζω
Jan 17 20:55:45
reznor
και η μανα μου θα σκασει χρημα για το μη εμβολιο
Jan 17 20:56:15
george40
επισης οι γυναικες πανε πιο συχνα εκκλησια απο τους αντρες και νομιζω οτι και αυτο λεει κατι
Jan 17 20:56:20
merovingian
τζορτζ οι γυναίκες θέλουν το βόλεμα και την καλοπέρασή τους, η ψέκα είναι ταλαιπωρία
Jan 17 20:56:30
waste
χεχεχε
Jan 17 20:56:45
reznor
δεν την επιασε ουτε αυτο για να παει να εμβολιαστει
Jan 17 20:56:46
waste
κοιτα πως ο merovingian μας περιγραφει το θεματακι του με τις γυναικες :)
Jan 17 20:56:47
george40
ενω οι αντρες που ξερω εγω ειναι με το καρυοφυλλι επ ωμου
Jan 17 20:56:49
merovingian
να κάτσουν να χάσουν τις βόλτες τους και τα ποτάκια τους για ένα τσιμπηματάκι ή 2 ή 3;
Jan 17 20:56:50
george40
ναι...
Jan 17 20:57:11
Guest37
δικοι μου γνωστοι με παιδια εμβολιασαν τα αγορια τους αλλα στα κοριτσια κολωσαν περισσοτερο
Jan 17 20:57:21
Lobito_VJ23
kaligoulas o βαρούφ θέλει να ΜΗΝ μας κάνει Κούβα
Jan 17 20:57:30
Kaligoulas
Ισραηλ, ουτε τετσρτη δοση πιανει χαχαχαχα
Jan 17 20:57:41
Lobito_VJ23
οπότε "έντιμος" συμβιβασμός θα ονομαστεί το δικό του μνημόνι
Jan 17 20:57:43
Kaligoulas
Κατι που δεν ξεραμε θα μας πουνε, μονοτονια
Jan 17 20:57:44
waste
Guest37: περιεργο διοτι στατιστικα τα αγορια την πατανε περισσοτερο απο το εμβολιο
Jan 17 20:57:47
waste
με μεγαλη διαφορα
Jan 17 20:58:07
merovingian
δεν έχω ιδιαίτερο θέμα waste, μπορούν να κάνουν ότι θέλουν οι γυναίκες, απλά παρατηρώ και βλέπω
Jan 17 20:58:15
mama_4711
mer δεν το περιμενα αυτο απο σενα , αιδως
Jan 17 20:58:16
ypotagmenos
περιεργο καλιγουλα ετσι; )
Jan 17 20:58:17
Lobito_VJ23
reznor kudos πες της
Jan 17 20:58:26
waste
συνεχιζεις να περιγραφεις το θεμα σου merovingian :)
Jan 17 20:58:34
Lobito_VJ23
άσε τέκη ο merovingian είναι απάλευτος
Jan 17 20:58:34
merovingian
ότι πεις
Jan 17 20:58:36
waste
αλλα ειναι οκ , ολοι εχουμε τα θεματα μας :)
Jan 17 20:58:37
ftero
τα αγορια απο τα κοριτσια και οι γυναικες απο τους αντρες...τι τουρλουμπουκι
Jan 17 20:59:03
Guest37
ναι αλλα ο γιατρος τους του ειπε δεν υπαρχει θεμα. για τα κοριτσια φοβηθηκαν απο μονοι τους για γονιμοτητα
Jan 17 20:59:20
Guest37
και τον αγνοησαν προς το παρον
Jan 17 20:59:31
waste
ε αφου το ειπε ο γιατρος ... ειναι και η υμυοκαρδιτιδα ηπιας φυσεως οπως λενε :)
Jan 17 20:59:34
waste
Guest37: περιεργο διοτι στατιστικα τα αγορια την πατανε περισσοτερο απο το εμβολιο
Jan 17 20:59:34
waste
με μεγαλη διαφορα
Jan 17 20:59:35
Loukas
Δεν νομίζω ότι κοιτάνε τη στατιστική όταν σκέφτονται τι ταιριάζει/πρέπει/αντέχουν τα αγόρια και τι τα κορίτσια
Jan 17 20:59:46
reznor
δεν εχω προσεξει να εχει φυλο η ψεκοσυνη νομιζω εχει ισοτητα στα φυλλα
Jan 17 20:59:49
foulis
υπαρχει η φημη για διαταραχη  του κυκλου της περιοδου στις γυναικες και προβληματα στην τεκνοποιηση
Jan 17 20:59:50
waste
εχεις τα δικια σου λουκα
Jan 17 21:00:04
merovingian
όπως έχω μάλλον ξαναπεί η θεωρία λέει ότι οι γυναίκες θα τρέξουν και για τη δόση τους και για το πάσο του και για όλα, και είπα να ρωτήσω λίγο και την γνώμη του κοινού
Jan 17 21:00:10
reznor
και συνηθως τα ζευγαρια ειναι ενωμενα ειτε ψεκες μαζι ειτε μπολια μαζι
Jan 17 21:00:15
waste
η διαταραχη του κυκλου δεν ειναι φημη, για τη γονιμοτητα θα το μαθουμε στα επομενα χρονια
Jan 17 21:00:21
waste
συμφωνω ρεζ
Jan 17 21:00:25
waste
για τα ζευγαρια
Jan 17 21:00:33
foulis
συμφωνω κι εγω ρεζ
Jan 17 21:00:34
waste
οι οποιες διαφορες λυνονται σχετικα γρηγορα
Jan 17 21:01:03
waste
ετσι ειναι οι γυναικες merovingian . σουρλουλουδες :)
Jan 17 21:01:22
waste
λοιπον θα σας πω ιστορια ιντερλουδιο με γυναικες και αντρες και θεματακια για να πηδηξουμε θεμα και να παψουμε τον κοβιντ
Jan 17 21:01:24
merovingian
Lobito_VJ23 εγώ απάλευτος; Βγάλ'τη σκούφια σου και βάρα με!
Jan 17 21:01:25
foulis
ή και οι δυο ψεκες ή και οι δυο αψεκ ή χωρισμενοι
Jan 17 21:01:53
waste
εχω μονο μια περιπτωση ζευγαριου ψεκ non-ψεκ που παραμενει ακομα ετσι
Jan 17 21:02:19
waste
και ο non ψεκ τρωει ξυλο για την υποταγη του. αλλα θα ετρωγε ξυλο ετσι κι αλλιως ειναι μερος της σχεσης τους :)
Jan 17 21:02:29
waste
λοιπον ιστορια ιντερλουδιο
Jan 17 21:02:32
foulis
ποιος ειναι ψεκ,ο αντρας ή η γυναικα?
Jan 17 21:02:37
waste
η γυναικα
Jan 17 21:03:06
waste
καθονται σε μια επιτροπη μιση ντουζινα ατομα και μπαινει μεσα ενας καλλιτεχνης που θελει να παρει εναν χωρο για μια εκθεση
Jan 17 21:03:06
Lobito_VJ23
εμένα η γυναίκα έκανε τα 2 αλλά τσινάει για το 3 γιατί θέλει ΑΖ
Jan 17 21:03:10
reznor
το εχουν λυσει το ολικοτερο ζητημα ετσι για αυτο
Jan 17 21:03:54
waste
και αρχιζει να μοιραζεται το καλλιτεχνικο του οραμα, που ειναι λιγο πολυ οτι ποσο σιχαμερο ειναι να ανταλλασουμε υγρα
Jan 17 21:04:15
waste
και αρχιζει με διαφορα παραδειγματα
Jan 17 21:04:37
waste
μεταξυ αλλων και το μητρικο γαλα που ειναι σαν να σε κατουραει η μανα σου και διαφορα παρομοια
Jan 17 21:04:51
waste
στην επιτροπη ειναι δυο γυναικες
Jan 17 21:05:33
waste
δεν γνωριζονται ιδιαιτερα, λιγο κοιταζονται μεταξυ τους, τον αφηνουν να ολοκληρωσει και μετα στο φουαγιε πλησιαζει η μια την αλλη
Jan 17 21:05:55
reznor
μισο, ειναι ανεκδοτο η αληθινη ιστορια?
Jan 17 21:06:28
CeZn_in_or_out
Στους υγειονομικους
Jan 17 21:06:50
waste
και την ρωταει γιατι δεν ειπε τιποτα. Η αλλη την κοιταει λιγο με καταννοηση και της λεει. Τι να του πω? δηλαδή και να του ελεγα τι θα καταλαβαινε?
Jan 17 21:06:54
CeZn_in_or_out
Κυριαρχούν οι γυναίκες. Αλλά υπάρχει confound factor ότι κυριαρχούν και οι νοσηλευτριες
Jan 17 21:07:26
CeZn_in_or_out
(ε ναι στα ζευγάρια θα αποφασίσει η μάνα προφανώς)
Jan 17 21:07:30
waste
εκεινη τη στιγμη πλησιαζει ο καλλιτεχνης που ανυποψιαστος ζητάει την αποψη τους :)
Jan 17 21:08:43
waste
οποτε γυρναει αυτη που εκανε το σχολιο και του λεει: είναι πολύ καλή η ερωτική σας φαντασίωση αλλά δυστυχώς δεν θα μπορέσω να σας πω ότι τη μοιραζομαι :)
Jan 17 21:09:30
waste
κι εκει εγινε το συστριγκλο, διότι όπως είπαμε ο καλλιτεχνης δεν το ελεγε αυτό ως ερωτική φαντασίωση , αλλα ως πραγματικη πραγματικοτητα :)
Jan 17 21:09:52
waste
παροτι η θεα το επιασε πολυ σωστα :)
Jan 17 21:10:11
waste
(πραγματικη ιστορια ρεζ, πριν 2-3 βδομαδες εγινε)
Jan 17 21:10:28
waste
καπως ετσι και ο μεροβιγκ και οι σουρλουλουδες :)
Jan 17 21:10:47
merovingian
ναι γουέιστ, ναι
Jan 17 21:10:51
waste
λοιπον τι υποσχεθηκα την προηγουμενη βδομαδα reznor ?
Jan 17 21:11:11
waste
ολο λουσα ναζια καπριτσια και το καφεδάκι τους ειναι αυτες οι γυναικες :)
Jan 17 21:11:25
merovingian
ακριβώς έτσι
Jan 17 21:11:32
reznor
κατι θρησκευτικον
Jan 17 21:12:02
Kaligoulas
Μια ψαλμωδια
Jan 17 21:12:03
waste
ααα ναι
Jan 17 21:12:14
reznor
δενθυμαμαι ακριβως ισως θυμαται ο καλι
Jan 17 21:12:17
foulis
λουσα πουτσα και χορος της γυναικας ο καημος
Jan 17 21:12:28
waste
λοιπον θυμασαι εκεινη την ωραια συνεντευξη του τυπου που ελεγε οτι του θυμιζει η σημερινη εποχη λιγο το great awakening?
Jan 17 21:12:29
merovingian
αριστοφάνης φούλη
Jan 17 21:12:33
Swtiris
το απολυτίκιο του Αγ. Αντωνίου;
Jan 17 21:12:59
Swtiris
ποτε ήταν το Great Awakening;
Jan 17 21:13:01
reznor
ναι, τομ χολαντ λες
Jan 17 21:13:03
waste
και πως αυτο που βλεπουμε σημερα ειναι λιγο η κοντρα κινηση της ελευθεριοτητας του μαη του 68??
Jan 17 21:13:17
waste
αρχες του αιωνα σωτηρη τελη του προηγουμενου
Jan 17 21:13:23
waste
(19-20ος εννοω)
Jan 17 21:13:34
Swtiris
το γοογλε άλλα λέει "The Great Awakening was a religious revival that impacted the English colonies in America during the 1730s and 1740s."
Jan 17 21:13:43
waste
indeed
Jan 17 21:13:43
CeZn_in_or_out
Ποο άσε ρεζ
Jan 17 21:13:45
CeZn_in_or_out
Είχαν μπει στο Ντιπ θρησκευτικό ψεκ
Jan 17 21:14:00
waste
αλλα το κινημα ειχε και αναβιωσεις
Jan 17 21:14:04
CeZn_in_or_out
και δεν το ανέβασε ο άλλος
Jan 17 21:14:15
waste
αρχες του αιωνα παει πακετο με το κινημα της εγκρατιας
Jan 17 21:14:31
waste
το οποιο εμεις το ξερουμε απο την ποταπαγορευση
Jan 17 21:15:52
waste
ε λοιπον κατι με τσιμπησε τις προηγουμενες βδομαδες και νομιζω οτι ολη αυτη η κοβιντο υποταγη εχει αρκετα να κανει με αυτο
Jan 17 21:16:02
waste
καθως αυτο προυπαρχει της κοβιντουποταγης
Jan 17 21:16:30
waste
κι οτι καπως αυτα κολλησαν καλα στο zeitgeist
Jan 17 21:16:36
waste
ως μια ενδειξη μετανοιας
Jan 17 21:16:59
CeZn_in_or_out
Αμαρτωλός
Jan 17 21:17:06
waste
και εδω που τα λεμε ο κοβιντ εχει πολλα τετοια χαρακτηριστικα
Jan 17 21:17:22
waste
λιγο μου εκατσε οταν 2 τριπλοεμβολιασμενοι μου μιλουσαν με διαφορα μερικων ημερων
Jan 17 21:17:39
Kaligoulas
τι λεμε; πας για εξομολόγηση;
Jan 17 21:17:46
waste
η πρωτη μας κοιταξε συνομωτικα και μας εκμυστηρευτηκε οτι πηγε 2 φορες σινεμα
Jan 17 21:18:32
waste
και ο δευτερος, μετά από 10 μέρες κρεπάλης σε μπαρ και ξενύχτια, κόλλησε ομικρον για 2-3 μερες και παρολαυτα δεν ξεμυτουσε απο το σπιτι του ουτε για να φτιαξει το ποδηλατο στην αυλη
Jan 17 21:19:12
CeZn_in_or_out
Tι θα απογίνουν χωρίς τις μάσκες και τα μπολια οι τζιχαντιστες;
Jan 17 21:19:26
waste
κι ολα αυτα ταιριαζουν με τις μασκες που καλυπτουν το προσωπο
Jan 17 21:19:34
waste
το segregation που ειναι της μοδας
Jan 17 21:19:41
waste
κλπ κλπ
Jan 17 21:19:48
CeZn_in_or_out
1 φορά τον χρόνο. Σαν πορεία πολυτεχνείου. Λίγο πολύ λίγο
Jan 17 21:19:59
george40
ναι κατι τετοια ακουω και γω,μου περιγραφουν οτι πανε θεατρο και το λενε σαν να πηγαν σε gloryhole
Jan 17 21:20:29
waste
ναι κι αυτο περα απο το κοροιδεμα που ριχνει ο cezn εχει εναν πολυ αναγνωρισιμο μηχανισμο
Jan 17 21:20:42
waste
πολυ παλιο και πολυ αναγνωρισιμο
Jan 17 21:21:17
waste
τα πραγματα ξανα-αποκτάνε αξία και έχουν τίμημα.
Jan 17 21:21:26
ypotagmenos
γνωστος μου εχει την γυναικα του σπιτι κλεισμενη σε ενα δωματιο διοτι κολλησε αν και τριπλοεμβολιασμενη , με ομοκρον αθτη τα παιδια σπιτι αν και μποροθν να πανε σχολειο
Jan 17 21:21:32
waste
που ελεγε και ο φκαριοτικος με τα cd και τα mp3
Jan 17 21:22:25
merovingian
όλο ακούω ιστορίες εμβολιασμένων που κόλλησαν (ή και ξανακόλλησαν)
Jan 17 21:22:50
merovingian
αντιθέτως τους ψέκες τους βλέπω όλους κουλ
Jan 17 21:23:09
waste
ειναι και που μας εχουν μαντρωμενους :)
Jan 17 21:23:25
ypotagmenos
α και ο φιλος κλεισμενος σπιτι και δεν ξεμυται ετσι
Jan 17 21:23:46
ypotagmenos
επαφη
Jan 17 21:24:47
Guest37
https://www.washingtonpost.com/education/2022/01/14/students-walkout-covid-safety/
Jan 17 21:24:48
Lobito_VJ23
ε τέκη τι είναι το segregation?
Jan 17 21:25:10
ftero
οποτε αυτη ειναι η απογειωση του κυκλου του συντηριτισμου π ξεκινησε με το αιντζ στα 80ς;
Jan 17 21:25:32
Lobito_VJ23
γεια σου φτερέ
Jan 17 21:25:32
waste
το segregation ειναι οταν εχεις μια αιθουσα για τους λευκους και μια για τους εγχρωμους, ενα αρρενων κι ενα παρθεναγωγειο κλπ
Jan 17 21:25:33
Guest37
εψω τα παιδακια στην amerikh διαμρτυρονατι για το In person σχολειο
Jan 17 21:25:41
Guest37
δεν ειναι αρκετα σφαλες
Jan 17 21:25:45
merovingian
δεν ξέρω αν είναι θέμα απομόνωσης, γιατί οι ψέκες γενικά είναι πιο γιόλο
Jan 17 21:26:01
Lobito_VJ23
κι εγώ αυτό ήθελα να πω το aids και η οικονομική κρίση στα 80ς ήταν που ξεκίνησαν τον συντηρητισμό
Jan 17 21:26:33
Lobito_VJ23
οικονομική κρίση στα 80ς --> πρέπει να κανακεύεις την καριέρα σου από μικρός αλλιώς γίνεσαι deplorable
Jan 17 21:26:43
waste
μιεχ
Jan 17 21:26:56
foulis
εγω βλεπω ξεκαθαρα θρησκευτικη πιστη στους αψεκ οπου το"πιστευε και μη ερευνα'ειναι πολυ εμφανες
Jan 17 21:26:58
waste
ειπαμε η πηγη δεν ειναι το aids
Jan 17 21:27:08
merovingian
και σόρρυ, υπάρχει έστω ένας εδώ που δεν περίμενε ότι η φάση κόβιντ θα φέρει φόβο και κλείσιμο; εγώ το περίμενα από το Μάρτη του 20
Jan 17 21:27:20
waste
ειπαμε η πηγη ειναι τα ασυδοτα 60σ εκει στα 70σ αρχιζει το πραγμα και ζοριζει
Jan 17 21:27:32
waste
το βλεπουν ολοι οτι το μαγαζι διαλυεται καλη ωρα οπως τωρα
Jan 17 21:27:56
waste
κι εκει ερχονται ο volker που ανεβαζει τα επιτοκια, μεχρι και οι βρετανοι εργατικοι λενε μπαστα πια
Jan 17 21:27:56
Lobito_VJ23
ποιοι το βλέπουν; και τι είναι το μαγαζί εν προκειμένω;
Jan 17 21:28:02
waste
ολοι λομπ
Jan 17 21:28:10
Lobito_VJ23
τέκη το aids δεν είναι η αιτία, αλλά πάντα χρειάζεται και μια αφορμή
Jan 17 21:28:11
waste
οπως σου ειπα μεχρι και ο μακ-κινον των εργατικων
Jan 17 21:28:14
ypotagmenos
και εδω στην κυπρο τους ειπαν να πηγαινουν τα παιδια σχολειο και οι επαφες κρουσματων να μην μενουν σπιτι αλλα να κανουν τεστ και αν ειναι αρνητικο τα παιδια να μενουν σχολειο και εξεγερθηκε
Jan 17 21:28:15
ypotagmenos
το συμπαν
Jan 17 21:28:25
Lobito_VJ23
δεν θα σε πει ποτέ η γκόμενα, "το μαγαζί διαλύεται από τα 60ς"
Jan 17 21:28:42
Lobito_VJ23
θα σε πει βάλε καπότα
Jan 17 21:28:50
ypotagmenos
δασκαλοι και γονεις απαιτουν να μην ισχυσει το μετρο )
Jan 17 21:28:54
merovingian
υποταγμένε, το σύστημα θέλει να κολλήσεις
Jan 17 21:29:05
merovingian
όπως ήθελε και το Σεπτέμβρη του 20
Jan 17 21:29:12
waste
η καποτα εχει καταργηθει εδω και τουλαχιστον μια δεκαετια :)
Jan 17 21:29:26
ypotagmenos
καλα κανει για μενα
Jan 17 21:29:30
merovingian
και μη με ρωτήσεις γιατί, δεν έχω εσωτερική πληροφόρηση, αλλά είναι προφανές
Jan 17 21:29:42
waste
ξερω εσυ εισαι παντρεμενο παιδι και δεν ξερεις απο τετοια, αλλα δεν ασχολειται κανεις εδω και 10-15 χρονια
Jan 17 21:29:42
Lobito_VJ23
τον νηλ κίνον λες μακ-κινον;
Jan 17 21:29:50
Lobito_VJ23
νήλ κινοΚ
Jan 17 21:30:04
waste
μπορει λομπ πρωθυπουργος της βρετανιας ηταν :)
Jan 17 21:30:16
waste
υπαρχει και βινετακι του απο το κοινοβουλιο :)
Jan 17 21:30:27
waste
που λεει κομμενα αυτα που ξερατε :)
Jan 17 21:30:52
Skaros
Καλησπέρα στην παρέα!
Jan 17 21:30:54
Lobito_VJ23
ποιος μαρί;
Jan 17 21:31:01
ftero
ελα που καταργηθηκε
Jan 17 21:31:35
waste
γιεπ φτερε, δεν υπαρχει καμια συγκριση κι οσο πιο κατεβαινεις ηλικιες τοσο πιο ουφο ακουγεται :)
Jan 17 21:32:19
Lobito_VJ23
εγώ πριν "παντρευτώ" ήμουν χωρίς, παντρεμένος την φορώ
Jan 17 21:32:23
george40
καθιστε ρε μην καρφωνεστε ετσι λολ
Jan 17 21:32:40
waste
εγω george40 είμαι δεινοσαυρος απο καποια αλλη εποχη ;)
Jan 17 21:32:46
ftero
τι χανω που παντρευτηκα
Jan 17 21:32:47
waste
αυτη τελοσπνατων ηταν η ιδεα που ειχα
Jan 17 21:33:09
Lobito_VJ23
το θέμα δεν είναι η καπότα περ σε, αλλά το ότι "όλοι καταλαβαίνουν πως διαλύεται το μαγαζί" είναι πολύ γενικό και πως το καταλαβαίνει ο απλός κοζμάκις
Jan 17 21:33:22
foulis
τωρα βεβαια βαζουν μασκα στην πιπα
Jan 17 21:33:29
Lobito_VJ23
kinky ρε
Jan 17 21:33:34
ftero
για να πηδηξουμε ανευ επρεπε να κρεμαστουμε αναποδα καποτε
Jan 17 21:33:38
waste
ρε λομπ κλασε μας και διαβασε τιποτα για τα τελη των 70s
Jan 17 21:33:55
waste
αλλα δεν θα διαβασεις οποτε θα δεχθεις αυτο που σου λεω :)
Jan 17 21:34:08
merovingian
για πότε μιλάς φτερό; Σήμερα δεν ζητάει σχεδόν καμία
Jan 17 21:34:13
ypotagmenos
πες τιποτα να διαβασουμς για τα 70s techie
Jan 17 21:34:28
merovingian
και δες τι ωραία που ρίχνω νεράκι στο μύλο του τέκη
Jan 17 21:35:09
waste
δεν εχω κατι προχειρο και μαζεμενο ξεκινα ομως απο τις πετρελαικες κρισεις, τον πληθωρισμο και το χειμώνα της δυσαρεσκιας στη βρετανια :)
Jan 17 21:35:18
waste
ο ανταμ κερτις ειναι παντα καλος σε κατι τετοια
Jan 17 21:35:20
Lobito_VJ23
αυτά τα ξέρω τέκη
Jan 17 21:35:49
DutchMountains
Πως αντιμετωπίζεις αυτους που επιβαλλουν segregation στον εργασιακο χώρο όντας όλοι τους υπάλληλοι?
Jan 17 21:35:56
Lobito_VJ23
αλλά τι θες να μας πεις, πως στα 90ς (ναι τότε ήταν μια άλλη κενωνία) ή στα 00ς ο κόσμος έλεγε "κοίτα κάνουμε revert τα crazy 60s"
Jan 17 21:35:59
george40
δλδ αυτος ο νεοπουριτανισμος που επεκτεινεται στα παντα που στο δγιαλο θα μας βγαλει;
Jan 17 21:36:25
reznor
διαβασε το κλαμπ των τιποτενιων
Jan 17 21:36:34
waste
τι εννοεις DutchMountains ??
Jan 17 21:37:02
Lobito_VJ23
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_prime_ministers_of_the_United_Kingdom
Jan 17 21:37:06
reznor
ειναι καλο για το κλιμα αγγλια 70ς
Jan 17 21:37:13
DutchMountains
εχω περιπτωση τετοια.. Ηρθε νεος υπαλληλος πριν κανα μηνα..
Jan 17 21:37:37
DutchMountains
ανεμβπολίαστος, με το που σκαει βγαινει θετικος..
Jan 17 21:38:16
psekasmeni
Που προσλαμβανεται ανεμβολιαστους dutch?
Jan 17 21:38:34
DutchMountains
επιστρεφει.. και με φωναζουν να τον μεταφέρω (PC κλπ..) σε χώρο που μεχρι χθες ειχαν για αποθηκη..
Jan 17 21:38:46
DutchMountains
επειδη ειναι ανεμβολίαστος..
Jan 17 21:38:59
waste
λολ
Jan 17 21:39:04
ypotagmenos
θα το κοιταξω wate και reznor
Jan 17 21:39:09
DutchMountains
εν τω μεταξει όσο έλλειπε.. σχεδον όλοι οι τριπλα εμβολιασμένοι κόλλησαν..
Jan 17 21:39:14
waste
αχ ποσο χαιρομαι που δεν εχω τετοια :)
Jan 17 21:39:24
DutchMountains
*μεταξυ
Jan 17 21:39:32
DutchMountains
επιστρεφει.. και με φωναζουν να τον μεταφέρω (PC κλπ..) σε χώρο που μεχρι χθες ειχαν για αποθηκη..
Jan 17 21:39:33
DutchMountains
επειδη ειναι ανεμβολίαστος..
Jan 17 21:39:33
Loukas
Γαμάτο. Μόνος του στην ισυχία του, δε θα τον πρίζουν κιόλας
Jan 17 21:39:47
psekasmeni
waste pigaineis sti douleia? Me test?
Jan 17 21:40:03
Loukas
Τέκη δουλεύεις?
Jan 17 21:40:06
merovingian
δηλαδή ντατς λες ότι αυτός τους κόλλησε;
Jan 17 21:40:20
DutchMountains
οχι ρε μερ..
Jan 17 21:40:26
waste
δεν δουλευω ψεκασμενη, παραλιγο να πιασω αλλα το απεφυγα :)
Jan 17 21:40:28
Lobito_VJ23
καλά ρε ντατς αφού κι εσύ;
Jan 17 21:40:34
reznor
χαχα και εμεις εχουμε ανεμβολιαστη που νοσησε αλλα δεν εχει ζητηθει απο κανενα η καταχωνιαση της μεχρι στιγμης
Jan 17 21:40:34
DutchMountains
κανενα δεν κολλησε αυτος..
Jan 17 21:40:53
waste
δεν εχει σημασια εχει τη ρετσινια
Jan 17 21:40:55
merovingian
γιατί είδες τη θεωρία μου, ότι όλο οι εμβολιασμένοι κολλάνε και οι γιόλο ψέκες είναι χαλαροί
Jan 17 21:41:00
george40
δεν εμεινε τριπλοδοσικος ορθιος εδω τριγυρω,ειδικα στις γιορτες μια μεγαλη καφετερια εβγαλε μια κοινοτητα θετικους ενα βραδυ.σχεδον δακρυσα μολις το εμαθα
Jan 17 21:41:24
Lobito_VJ23
εγώ πάντως είμαι ανεμβολίαστος κι από τους λίγους (αν όχι ο μόνος) που δεν "σώθηκε από το εμβόλιο"...γιατί δεν νόσησε
Jan 17 21:41:29
george40
ο μονος που δεν κολλησε απο μια παρεα πιτσιρικαδων ηταν ο ψεκας
Jan 17 21:41:33
merovingian
και τώρα ο τζορτζ ρίχνει νεράκι στο δικό μου μύλο
Jan 17 21:42:03
foulis
μυλωναδες ολοι
Jan 17 21:42:07
psekasmeni
re waste afou de douleveis gt kathesai germania?
Jan 17 21:42:21
Kaligoulas
οπως ελεγε κι ενας ποιητης "Βγάλτε τις μάσκες απ΄τα μούτρα σας"
Jan 17 21:42:23
DutchMountains
εγω παντως φασιστάκια τους είπα όλους τους αλλους με τα απαρχαιντ που στείνουν..
Jan 17 21:42:23
Loukas
δεν δουλευω ψεκασμενη, παραλιγο να πιασω αλλα το απεφυγα :)
Jan 17 21:42:24
Loukas
Βρήκες δικαιολογία στην υπερεσία για τους ανέργους? :-Ρ
Jan 17 21:42:41
Swtiris
όλα τα Great Awakenings που λεει η βικιπαιδεια ήταν ευαγγελικά προτεσταντικα χριστιανικά οράματα. Τώρα αθεϊα ας πούμε;
Jan 17 21:42:42
waste
δεν εχω τετοια προνομια εγω λουκα :)
Jan 17 21:42:51
waste
μισο σωτηρη
Jan 17 21:43:02
Lobito_VJ23
σωτήρη ένα και το αυτό
Jan 17 21:43:30
waste
psekasmeni: ξερω οτι θα σου φανει περιεργο , αλλα εγω ηρθα στο φτωχο (τοτε) βερολινο για να ξεφυγω απο την επιτυχεια της αθηνας
Jan 17 21:43:35
Swtiris
είναι αιρετικοί απλώς Λομπ δεν ειναι κακοι
Jan 17 21:43:40
Loukas
re waste afou de douleveis gt kathesai germania?
Jan 17 21:43:41
Loukas
Γιατί δε δουλεύει ;-)
Jan 17 21:43:58
Swtiris
https://www.youtube.com/watch?v=vyZpJX7Ww0M
Jan 17 21:44:02
foulis
ο προτεσταντισμος ειναι η ταλιμπανιαση του χριστιανισμου
Jan 17 21:44:06
psekasmeni
hm nai alla se ligo tha ton kinigane na ton mpoliasoun
Jan 17 21:44:22
Loukas
δεν εχω τετοια προνομια εγω λουκα
Jan 17 21:44:23
Loukas
Κρίμας. Δεν πληρείς κριτήρια?
Jan 17 21:44:29
DutchMountains
ο waste έχει το κοκκαλάκι της νυχτερίδας.. οπου πάει σπέρνει την επιτυχεία..
Jan 17 21:44:34
waste
οχι λουκα καθολου :)
Jan 17 21:44:41
waste
γαμα τα ρε dutch
Jan 17 21:45:18
DutchMountains
οποτε και σε κανα βουνο να παει.. σιγουρα θα βρουν τιποτα χρυσο ή ουράνιο τριγύρω του..
Jan 17 21:45:30
waste
ουρανιο τουλαχιστον
Jan 17 21:45:34
waste
μην σου πω σπανιες γαιες
Jan 17 21:45:41
waste
αλλα μην το λες αυτα και δεν με καλουν μετα :)
Jan 17 21:45:41
Lobito_VJ23
ε τέκη τι περίμενες δλδ; αν κάτι είναι little cute thing θα γίνει τρέντυ
Jan 17 21:46:06
waste
δεν θα περιεγραφα την τουρκογειτονια μου ως cute little thing :)
Jan 17 21:46:30
Lobito_VJ23
ας πήγαινες στo Mink ξέρωγω
Jan 17 21:46:40
Loukas
"ο προτεσταντισμος ειναι η ταλιμπανιαση του χριστιανισμου"
Jan 17 21:46:40
Loukas
Κάπου είχα διαβάσει ένα σχόλιο ότι η αγγλοπροτεσταντική κουλτούρα είναι για τον δυτικό πολιτισμό ότι η ουαχαμπίτικη για τον ισλαμικό.
Jan 17 21:47:52
Skaros
Καλό Λουκά
Jan 17 21:47:53
foulis
ηθικισμος και κατανοηση των γραφων κατα γραμμα λουκα
Jan 17 21:48:29
waste
ο προτεσταντισμος ηρθε για να κανει την πιστη ξανα αληθινη
Jan 17 21:48:46
waste
πραγματι εχει διαφορες πουριτανικες αναφορες που επανερχονται ιστορικα
Jan 17 21:49:34
waste
αλλα ξεχνατε οτι προσπαθούσε να πολεμήσει την διαφθορα της ρωμαιοκαθολικης εκκλησιας
Jan 17 21:50:07
waste
αυτα ομως παλια , στα τωρινα χρονια ισχυει περισσοτερο αυτο που λεει ο φιλος της ρεζ που ξεχναω συνεχως το ονομα του
Jan 17 21:50:24
Loukas
"ηθικισμος και κατανοηση των γραφων κατα γραμμα λουκα"
Jan 17 21:50:25
Loukas
Και λόγω συγκεκριμένων γεωγραφικών και ιστορικών συσχετισμών διάχυσαν τις αντιλήψεις τους στον αντίστοιχο πολιτισμό.
Jan 17 21:50:56
waste
επειδη οι προτεσταντες ειναι κατα βαση αναρχικοι
Jan 17 21:51:05
waste
γιαυτο και δεν εχουν ενα κοινο δογμα
Jan 17 21:51:42
waste
οποτε πραγματι υπαρχουν και αρκετοι που στριψανε σε πιο καθαρες μορφες ζωης επικοινωνιας με το θεο κλπ κλπ
Jan 17 21:51:43
reznor20
tom holland εχει γραψει το dominion
Jan 17 21:52:16
waste
ευχαριστω ρεζ
Jan 17 21:52:55
reznor20
και βασικα λεει δεννοειται η ιστορια της δυσης χωρις το χριστιανικο υποστρωμα
Jan 17 21:53:10
waste
καλα αυτο ειναι δεδομενο
Jan 17 21:53:35
reznor20
απο γουοκ μεχρι χιπις λιμπεραλ τα παντα ολα
Jan 17 21:53:36
waste
αλλα το ποσο καλα διαπλεκεται με το zeitgeist και χωρις πολλα πολλα
Jan 17 21:53:44
Lobito_VJ23
είναι αληθές πως όλο και περισσότεροι σε Βραζιλία και Κορέα γίνονται χριστιανοί προτεστάντες;
Jan 17 21:54:02
waste
αυτες ειναι επιρροες της αμερικανικης αυτοκρατοριας
Jan 17 21:54:09
waste
που προσπαθει να επεκταθει
Jan 17 21:54:13
Lobito_VJ23
κι έχει διαλλεκτική σχέση με την καπιταλιστική/αστική ωρίμανση σε αυτές τις χώρες;
Jan 17 21:54:40
waste
το εγραψε και ευκαριωτικος με τον σωτηρα στην ελλαδα
Jan 17 21:55:15
waste
οι ευαγγελιστες είναι παλια παραδοση στο αμερικα
Jan 17 21:55:30
waste
και παλιος τροπος πολυχρωμων επαναστασεων
Jan 17 21:55:36
waste
πχ στην οθωμανικη αυτοκρατορια
Jan 17 21:55:40
waste
με τους αρμενιους
Jan 17 21:56:39
waste
αλλα για εμενα στον κοβιντ εκατσε καλο γκανιαν
Jan 17 21:56:57
waste
και καθως πια ολοι ειμαστε αμερικανακια ακομα και οι πιο ακραιφνεις αριστεριστες
Jan 17 21:57:01
foulis
και τα κατηχητικα της δικη μας εκκλησιας σε δικες τους επιρροες οφειλονται
Jan 17 21:57:12
waste
πολυ περισσοτερο αποσο ηταν οι παλιοτεροι στα 80s πχ
Jan 17 21:57:13
Swtiris
για όσους κυνηγάνε την Αποκάλυψη είναι σίγουρα γκανιαν
Jan 17 21:57:26
Lobito_VJ23
όσο για την διαφθορά των καθολικών, they don't fucking get it! the chosens were white trashes, not noble souls
Jan 17 21:57:53
Lobito_VJ23
δλδ ο θεός διάλλεξε κάτι μουνιά της λάσπης για το crew του
Jan 17 21:58:01
waste
γιαυτό και όλες οι μοδες που βλεπουμε στην ελλαδα ειναι copy paste των αμερικανικων ειτε ταιριαζουν ειτε οχι :)
Jan 17 21:58:54
Skaros
Έκανε δουλειά το Hollywood
Jan 17 21:58:55
waste
γιαυτο και οι ψεκ ειναι οι αντιστοιχοι των alt-right/white supremascist κλπ κλπ κλπ
Jan 17 21:58:57
foulis
κι η παπα λαμπραινα γυμνη χαιδευει δωροσυσκευη
Jan 17 21:59:06
psy-fidelius
Η επιστήμη σκότωσε τη θρησκεία άρα ο φανατισμός είναι δικαιολογημένος στο μυαλό του πιστού
Jan 17 21:59:20
waste
η αριστερα πλευρα των ψεκ εξαφανιστηκε :)
Jan 17 21:59:20
psy-fidelius
Σκέφτομαι πως η ανθρωπότητα αποζητάει την τυφλή πίστη
Jan 17 21:59:57
waste
η επιστημη ειναι μια θρησκεια, δεν χρειαζεται πολυ προσπαθεια για να φτασεις εκει ;)
Jan 17 22:00:02
waste
trust the science :)
Jan 17 22:00:02
psy-fidelius
Γιαπ
Jan 17 22:00:12
foulis
αμην
Jan 17 22:00:25
psy-fidelius
Κανένας δεν έχει πρόβλημα με την απολυταρχία, αρκεί να υπάρχει μια απόλυτη πίστη να τη δικαιολογεί
Jan 17 22:00:29
psy-fidelius
Εκεί καταλήγω
Jan 17 22:00:34
george40
νομιω οτι ακομα και οι παπαδες ειναι πιο αγνωστικιστες απο τους σημερινους επιστημονες
Jan 17 22:01:03
ftero
τοσο in god we trust που καθε φορα π το γραφουν γελαω
Jan 17 22:01:08
psy-fidelius
Πίστευε και μή ερεύνα :)
Jan 17 22:01:23
psy-fidelius
χωρις το κόμμα
Jan 17 22:01:26
george40
Πουστευε και μη ερευνα (τζιμακο εφυγες νωρις ρε)
Jan 17 22:01:37
psy-fidelius
αλλιώς θα σε μπανάρει το youtube/twitter
Jan 17 22:02:03
Loukas
"η αριστερα πλευρα των ψεκ εξαφανιστηκε"
Jan 17 22:02:03
Loukas
Εδώ είμαιιιιι......
Jan 17 22:02:05
ftero
η μην εχεις ρευμα, δεν ασχολουνται με μαριδε;
Jan 17 22:02:06
waste
καλε ποιο youtube θα σε βαλουν στην αποθηκη να καθεσαι μονος σου πο λεει ο dutch
Jan 17 22:02:53
foulis
με ψεκ αστερι στο πετο
Jan 17 22:02:53
psy-fidelius
Ναι είναι υπαρκτό και στον πραγματικό κόσμο. Δεν θα ξεμπερδέψουμε εύκολα
Jan 17 22:02:55
george40
ξερω περιπτερα που ανεβαζει μασκα μονο σε ανεμβολιαστο λολ
Jan 17 22:04:29
waste
αυτα με την ιστορια που ειχα να σας πω απο την προηγουμενη βδομαδα :)
Jan 17 22:05:04
waste
η πιστη προσφερει επισης ηρεμια σε εναν κοσμο που ειναι ολο και πιο περιπλοκος και παραλογος
Jan 17 22:05:04
george40
Ουκρανια το βλεπεις παγωμενο το πραγμα waste;
Jan 17 22:05:31
Swtiris
υπάρχει κίνδυνος γιατί όπως λέει ο Ζιράρ "ο χριστιανισμός είναι η μόνη θρησκεία που έχει προβλέψει την αποτυχίας της"
Jan 17 22:05:47
Swtiris
https://www.firstthings.com/article/2009/08/on-war-and-apocalypse
Jan 17 22:06:28
waste
θα το διαβασω σωτηρη
Jan 17 22:06:42
waste
george40: κοιτα αυτη τη στιγμη η μπαλα βρισκεται στο γηπεδο των ρωσων
Jan 17 22:06:54
Lobito_VJ23
για πόσο;
Jan 17 22:07:00
waste
για παντα :)
Jan 17 22:07:04
waste
αυτο ειναι το προβλημα τους :)
Jan 17 22:07:07
george40
Τους βλεπω να ξεροβηχουν αλλα δεν ξερουν ουτε και αυτοι τι να κανουν
Jan 17 22:07:11
psy-fidelius
Αυτό με την ηρεμία ήταν και επιχείρημα του Dawkins υπέρ της θρησκείας
Jan 17 22:07:30
psy-fidelius
Ξαναδιαβάζω αυτές τις μέρες το περι θεου αυταπάτη για να διασκεδάζω με τους παραληλλισμους
Jan 17 22:07:32
waste
psy-fidelius: εγω ομως δεν το εννοω μειοτηκα
Jan 17 22:07:38
ypotagmenos24
εχει θετικα η θρησκεια
Jan 17 22:07:57
psy-fidelius
Το πιστεύω :P
Jan 17 22:08:02
psy-fidelius
Πως δεν το λες μειοτικά
Jan 17 22:08:10
ypotagmenos24
κοινωνικοποιηση , κοινη αποστολη στον κοσμο ,spirituality
Jan 17 22:08:21
waste
εννοω πως στην κοβιντοιστορια, οσο πιο κοντρα πας τοσο πιο πολλα προβληματα εχεις εσωτερικα και εξωτερικα
Jan 17 22:08:31
waste
οσο πιο πολυ ρωτας τοσο χειροτερα ειναι
Jan 17 22:08:37
psy-fidelius
Γιαπ
Jan 17 22:08:41
waste
ακομα κι αν κανεις δεν σε πειραζει
Jan 17 22:08:53
waste
η εσωτερικη αμφιβολια φτανει
Jan 17 22:09:28
george40
κατσε η εσωτερικη αμφιβολια ειναι κατι με το οποιο οι αντιφωνουντες δεν ζουν
Jan 17 22:09:54
george40
η εσωτεριηκ πιεση ειναι αυτο που οι συναινουντες προσπαθουν να απαλλαγουν με καθε τιμημα
Jan 17 22:10:02
waste
οχι george
Jan 17 22:10:06
waste
και ναι δηλαδη
Jan 17 22:10:17
waste
αλλα αυτο που εννοω ειναι οτι οπως και με την πιστη στο θεο
Jan 17 22:10:25
waste
η πιστη στην επιστημη σου προσφερει μια ελευθερια
Jan 17 22:10:29
george40
αυτο ηθελα να πω και γω τωρα που το ξαναδιαβασα.και ναι και οχι
Jan 17 22:10:36
waste
ακριβως διοτι
Jan 17 22:10:49
waste
δεν ειναι πια στο χερι σου αλλα στο χερι του fauci
Jan 17 22:10:49
foulis
μια ανακουφιση προσφερει
Jan 17 22:10:54
waste
η αποφαση
Jan 17 22:11:13
george40
δεν μου φαινετια ομως να εχει πολυ στερεες βασεις ολο αυτο
Jan 17 22:11:14
waste
κι αν πραγματικα πιστευεις τα πραγματα ειναι απλα
Jan 17 22:11:22
george40
η θρησκεια η οριτζιναλ δουλευει καλυτερα
Jan 17 22:11:30
waste
το οτι ζεις οφειλεται στο εμβολιο, στα καλα φαρμακα στους γιατρους
Jan 17 22:11:42
waste
αν πεθανεις, αυτοι θα εκαναν ο,τι ήταν δυνατο
Jan 17 22:11:49
psy-fidelius
λουλουδάκια και πεταλουδες στα ροζ συννεφάκια
Jan 17 22:12:27
waste
αν πιστευεις λοιπον δεν χρειαζεται να προσεχεις, σε προσεχει το εμβολιο
Jan 17 22:12:46
waste
κι αυτο προσφερει μια ελευθερια , την ιδια ελευθερια που απολαμβανουν οι ανθρωποι που λενε εχει ο θεος και το εννοουν
Jan 17 22:13:38
waste
τωρα για τους ρωσους οταν εδωσαν το τελεσιγραφο, αυτο ειχε ενα , ΘΑ... δηλαδη αν δεν τα βρουμε με εγγυησεις τοτε εμεις ΘΑ. ε τωρα πρεπει να περιμενουμε το ΘΑ
Jan 17 22:14:09
waste
οι αμερικανοι και σια θα συνεχισουν την σαλαμοποιηση με ελαφρα βηματα
Jan 17 22:14:30
waste
αρκετα ελαφρα ετσι ωστε τα ΜΜΕ να μπορούν να μιλάνε για ρωσική επιθετικότητα ό,τι κι αν συμβει
Jan 17 22:15:04
foulis
πρεπει να βρουν εναν τροπο οι ρωσοι να εγκαταστησουν κι αυτοι πυρηνικα διπλα στις ΗΠΑ
Jan 17 22:15:04
reznor6
ο πιστος λεει ομως πιστευω, ο ορθολογιστης πιστος της επιστημης λεει ξερω την αληθεια τηνπραγματικη πραγματηκοτητα
Jan 17 22:15:34
waste
χεχε δεν εχει μεγαλη διαφορα ρεζ το ιδιο ειναι
Jan 17 22:15:39
Lobito_VJ23
γιατί ρε φούλη;
Jan 17 22:15:54
Lobito_VJ23
δλδ τα πυρηνικά από την Σαμάρα δεν μπορούν να πάνε όπου θέλουν;
Jan 17 22:16:27
waste
https://www.youtube.com/watch?v=EUtzWMh1fro
Jan 17 22:16:34
george40
ε καποια στιγμη θα βγουν και τα νουκς και θα κοιτιουνται,τι βιαζεστε ρε να μην μεινιε φυλλο;
Jan 17 22:16:53
foulis
γιατι οι αμερικανοι δεν τους θεωρουν απειλη αφου πιστευουν οτι ειναι μακρια κ επισης πιστευουν στο 1ο χτυπημα
Jan 17 22:17:27
waste
ο feuerabend εδω καταπιανεται με τον αγαπημενο του γαλλιλεο
Jan 17 22:17:47
foulis
δεν ειναι θεμα τι μπορουν να κανουν οι ρωσοι αλλα τι πιστευουν οι αμερικανοι
Jan 17 22:17:48
reznor6
εχει μια ποιοτικη διαφορα ο χριστιανος μπορει και να σε αφησει στην ησυχια σου ο πιστος της επιστημης οχι
Jan 17 22:17:52
psy-fidelius
Στα τοπικά μέσα έχει ξεκινήσει πάντως η προπαγάνδα εκφοβισμού
Jan 17 22:18:15
waste
reznor6: ο χριστιανισμος τωρα που ειναι 200-300 χρονια στην αμυνα. παλιοτερα ομως...
Jan 17 22:18:15
reznor6
εννοω ειμαστε σε αυτητην εποχη
Jan 17 22:18:31
reznor6
ναι αυτο λεω
Jan 17 22:18:36
waste
αλλα παμε στη ρωσια για να μην μπλεκουμε τις συζητησεις ;)
Jan 17 22:18:37
Kaligoulas
α τι ειναι αυτο; στο Αποχαιρετώντας το Λόγο, εχει στο τελος κεφαλαιάρα για Γαλιλαιο
Jan 17 22:18:53
waste
αποχαιρετωντας το λογο ειναι το against the method?
Jan 17 22:18:58
waste
μπρρρρρρ
Jan 17 22:19:02
Kaligoulas
οχι αλλο ειναι
Jan 17 22:19:13
psy-fidelius
Γενικά Σκανδιναβοί είναι εκτός ΝΑΤΟ και νομιζω παίζει μια συντονισμένοι προσπάθεια να τους ενθαρρύνουν να συμμαχήσουν
Jan 17 22:19:14
Kaligoulas
ειναι αυτο που ξεκινα με τα ειδη σχετικοτητας
Jan 17 22:19:23
Kaligoulas
απο Ξενοφανη Πρωταγορα Πλατωνα φιλελευθερισμο κτλ τκλ
Jan 17 22:19:26
foulis
οι ρωσοι με καποιο τροπο πρεπει να πεταξουν την μπαλα μακρια απο τη δικη τους περιοχη
Jan 17 22:19:49
waste
psy-fidelius: οι σουηδοι ειναι εκτος/εντως εδω και δεκαετιες, οι νορβηγοι ειναι μεσα και μενουν οι φιλανδοι που δηλωνουν προθυμοι
Jan 17 22:19:57
waste
οι σουηδοι δεν ειναι μονο στα λογια
Jan 17 22:20:08
Kaligoulas
Farewell to reason  αγγλιστι
Jan 17 22:20:22
psy-fidelius
Όχι, έχουν μεταφέρει στρατά στο Gotland, ένα νησί εδω κοντά
Jan 17 22:20:22
waste
εδω και 20 χρονια οι σουηδοι το εχουν χτισει καλα το CIA μαγαζι
Jan 17 22:20:43
waste
σκεψου οτι ο carl bild ηθελε να παει να τσεκαρει τα πυρηνικα του σανταμ :)
Jan 17 22:20:49
waste
το 2003 :)
Jan 17 22:21:17
DutchMountains
δανια και νορβηγια ειναι στο νατο.. ο σουηδος φιλος μο ανησυχει που τα ρωσικα υποβρυχια τους κανουν κουκου..
Jan 17 22:21:24
Swtiris
οι σουηδοί είναι η κορυφή της αμερικανοφιλίας
Jan 17 22:21:52
waste
DutchMountains: κι αυτο με τα ρωσικα υποβρυχια ειναι παλια ιστορια στη σουηδια
Jan 17 22:21:58
waste
την εχουν χρησιμοποιησει ουκ ολιγες φορες
Jan 17 22:22:02
foulis
εντω μεταξυ αυτη βρισκονται πιο κοντα στην γκλιτσα του βοσκου
Jan 17 22:22:03
Lobito_VJ23
οι Νορβηγοί είναι ιδρυτικοί του ΝΑΤΟ, ο Σόλτενμπεργκ νορβηγός είναι αφού
Jan 17 22:22:07
foulis
αυτοι
Jan 17 22:22:09
waste
ουτε τα σαγονια του καρχαρια ;)
Jan 17 22:22:23
Swtiris
Βγαίνουν συχνά μεσα στο λιμανι της Στοκχολμης
Jan 17 22:22:55
Skaros
Οι Νορβηγοί είναι ενεργοί και στο ΝΑΤΟ και στον EDA
Jan 17 22:23:09
Swtiris
2 χρονια εκατσα σουηδια, είδα πρωτοσέλιδο "ειδαμε ρωσικο υποβρυχιο στο Συνταγμα"
Jan 17 22:24:20
waste
νομιζω το καζακσταν ειναι ενα πολυ καλο παραδειγμα. πραγματι η cia δεν τα καταφερε, αλλα εκει που περιμεναμε τους ρωσους να κνουν καποια κινηση την εκαναν οι αλλοι :)
Jan 17 22:25:00
waste
οι ρωσοψυχοι πανηγυριζουν κλπ αλλα ειναι σαν να πανηγυριζουν οι αμερικανοι οτι εφυγε ο ταδε μεξικανος προεδρος και ηρθε ενας αλλος ;)
Jan 17 22:26:49
DutchMountains
https://www.youtube.com/watch?v=xQ1Jr6QqSlE
Jan 17 22:28:22
waste
και το τελευταιο θεμα που ειχα για σημερα είναι η ιστορια με τον πληθωρισμο και την ιδια στιγμη με την υπερθερμανση της οικονομιας σχεδον ταυτοχρονα
Jan 17 22:28:37
waste
και πρεπει να εχει σχεση και με το κινεζικο decoupling
Jan 17 22:29:01
Kaligoulas
ξαφνικα τους φοβισε ο πληθωιρσμός ή για τα ματια του κοσμου τα λενε;
Jan 17 22:29:16
waste
φυσικα για τα ματια του κοσμου
Jan 17 22:29:20
waste
ο πληθωρισμος τους αρεσει
Jan 17 22:29:52
waste
και τελοσπαντων η επικρατουσα αντιληψη ειναι οτι δεν θα τολμησουν να το παιξουν paul volker και να αυξησουν τα επιτοκια
Jan 17 22:30:26
Kaligoulas
εμεις ομως τον ψιλοπινουμε
Jan 17 22:30:36
waste
αυτη ειναι η ιδεα καλιγουλα
Jan 17 22:30:49
waste
αν ησουν μερος του QE ή της ταδε φουσκας δεν θα γκρινιαζες
Jan 17 22:31:00
waste
υπαρχει λοιπον ενα κλιμα 70s γενικα
Jan 17 22:31:38
waste
εχεις μεγαλο κομματι του πληθυσμου που δεν εργαζεται στη δυση ή "εργαζεται" (το λέμε και home office) και την ίδια στιγμη το decoupling με την κινα δημιουργει ζητηση για πραγματικες δουλειες
Jan 17 22:32:03
waste
αλλα το κυριαρχο παραδειγμα ειναι να βγαζεις λεφτα με το χρηματιστηριο με τα crypto ή με το videogaming
Jan 17 22:32:35
Kaligoulas
μα οι πραγματικες δουλειες δινουν και πραγματικους μισθους ή ψοφοπεινας;
Jan 17 22:33:01
waste
το προβλημα δεν εινια οι μισθοι, το προβλημα ειναι οτι δεν υπαρχουν αυτοι που να τις κανουν τις πραγματικες δουλειες
Jan 17 22:33:21
merovingian
υπάρχουν, λέγονται φτηνοί παράνομοι μετανάστες
Jan 17 22:33:27
waste
καθως πχ η γερμανικη οικονομια προσπαθει να πεισει τους ανεργους της πως δεν υπαρχει πιο χοτ απασχοληση απο το uix
Jan 17 22:33:39
Kaligoulas
τι ειναι αυτο;
Jan 17 22:33:57
waste
γιαυτο και την ιδια στιγμη οπως λεει και ο merovingian ζητανε καινουργιους φρεσκους μεταναστες
Jan 17 22:34:25
waste
το decoupling ομως δεν χρειαζεται τοσο τετοιους οσο ειδικευμενους
Jan 17 22:34:34
Lobito_VJ23
θα κάνεις άρθρο γι'αυτό;
Jan 17 22:34:35
waste
ακριβως διοτι τετοιες δουλειες θα φυγουν απο την κινα
Jan 17 22:34:44
waste
δεν εχω πολυ ορεξη λομπ :)
Jan 17 22:34:44
Swtiris
πάντως το υπεχωδε προκηρύσσει έργα υποδομής σαν να είναι το 2004
Jan 17 22:34:51
waste
ακριβως σωτηρη :)
Jan 17 22:35:07
Swtiris
πέφτουν τα μισα δις βροχη
Jan 17 22:35:08
waste
παιζει και το 5g στους αυτοκινητοδρομους για να ερθουν τα ηλεκτρικα αυτοκινουμενα οχηματα
Jan 17 22:35:42
waste
αλλα ποιος θα φτιαξει τα αυτοκινητα και ποιος θα φτιαξει την υποδομη του 5g δεν υπαρχει απαντηση που να περιλαμβανει decoupling
Jan 17 22:36:01
waste
οποτε το reset ειναι σημαντικο για εναν ακομα λογο
Jan 17 22:36:15
paka_MTSTK-GMS
όπως πολύ σωστά είπες, το πρόβλημα δεν είναι οι ανειδίκευτοι, αλλά η έλλειψη εξειδικευμένων.
Jan 17 22:36:36
waste
ε ναι τοσα εκατομμυρια ανειδικευτους εισαγαμε την τελευταια δεκαετια
Jan 17 22:36:40
psekasmeni
Wp exasa tin kali sizitisi gia to reset
Jan 17 22:36:53
waste
και την ιδια στιγμη το εσωτερικο εργατικο δυναμικο ειδικευεται σε bullshit jobs
Jan 17 22:37:12
paka_MTSTK-GMS
για να γίνει ο ανειδικευτος έστω εμπειρικά εξειδικευμένος χρειάζεται τουλάχιστον μια 5ετία για να μην πως 10ετία
Jan 17 22:37:26
psekasmeni
Θα εισαγουμε κι αλλους ανειδικευτους να αντικαταστησουν τους ψεκ υγειονομικους
Jan 17 22:37:36
waste
ολα αυτα δεν κολλανε μεταξυ τους οποτε κατι πρεπει να αλλαξει
Jan 17 22:37:54
waste
psekasmeni: τη δουλεια κανεις μωρη γκασταρμπαιτερ ??? :)
Jan 17 22:38:01
waste
στο φραιμπουργκ κιολας :)
Jan 17 22:38:26
psekasmeni
Μαλακιες προγραμματιζω υποτιθεται
Jan 17 22:38:27
Kaligoulas
ομολογω οτι δεν βγαζω ακρη με ολη αυτη την περιγραφη , τελικα πιο διαολο ειναι το σχεδιο το μεγαλεπηβολον
Jan 17 22:38:41
psekasmeni
Μπουλσιτ τζομπ που λεει και ο τεκης
Jan 17 22:38:54
waste
ο μακαριτης γκρεμπερ το ελεγε :)
Jan 17 22:39:01
waste
αλλα καταλαβαινω τι λες
Jan 17 22:39:12
psekasmeni
Δεν μου το πε νωριτερα ο γκρεμπερ
Jan 17 22:39:12
Kaligoulas
στο Φραιμπουργκ; ουτε ο Καζαντζακης δεν την παλεψε
Jan 17 22:39:21
psekasmeni
Να μαθω κατι χρησιμο
Jan 17 22:39:36
psekasmeni
Ηταν ο καζατζακης στο φραιμπουργκ?
Jan 17 22:39:39
waste
μα αυτο πληρωνει βρε ψεκασμενη :)
Jan 17 22:39:50
Kaligoulas
εκει τα τιναξε , δεν εχεις δει προτομη του, καπου εκει ειναι
Jan 17 22:40:09
psekasmeni
Οχι θα κοιταξω
Jan 17 22:40:56
psekasmeni
Αυτο πληρωνει τεκη αλλα εγω αισθανομαι οτι δεν εχω μαθει τπτα χρησιμο και κατα συνεπεια πληρως εξαρτημενη απ το συστημα
Jan 17 22:41:15
Lobito_VJ23
τι να τα κάνετε τα λεφτά;
Jan 17 22:41:16
reznor6
οχι στην αντιμπ βρε καλι;
Jan 17 22:41:32
Kaligoulas
βρε Φραιμπουργκ, τωρα δεν ξερω αμα υπαρχει προτομη ακομη μονο
Jan 17 22:42:12
psekasmeni
Το σχεδιο παντως για τη γερμανια εγω πιστευω ειναι να το διαλυσουν το μαγαζι.
Jan 17 22:42:21
Kaligoulas
το δικο τους;
Jan 17 22:42:40
waste
τι εννοεις psekasmeni ??
Jan 17 22:42:57
psekasmeni
Ναι τη γερμανια
Jan 17 22:43:02
psekasmeni
Και την εε
Jan 17 22:43:04
Lobito_VJ23
να γίνει πολυσπονδία από ομοσπονδία
Jan 17 22:43:16
tiktok
τωρα με τον κορονοιο ;
Jan 17 22:43:28
merovingian
ετεροσπονδία λομπ
Jan 17 22:43:30
Kaligoulas
ΟΙ Γερμανοι; οπου παει το κυμα καλε, δεν εχουν προθεσεις αυτοι
Jan 17 22:43:37
waste
το θελουν αυτο τα γερμανα? το νεο καθεστος ισα ισα ειναι φουλ υπερ της γερμανικης ευρωπης
Jan 17 22:43:59
psekasmeni
Δεν εννοω να διαλυθει η εε
Jan 17 22:44:11
psekasmeni
Εννοω εμεις που ζουμε μεσα
Jan 17 22:45:00
tiktok
θα δειξει απο το πως θα ειναι η ευρωπη οικονομικα μετα την πανδημια για το τι ηθελαν οι γερμανοι οι οποιοι με την ευκαιρια του κορονοιου παρεκαμψαν τους κανονες σαν να ηταν τιποτα ανεγκεφαλοι
Jan 17 22:45:06
waste
ααα εμεις πρεπει να προσασρμοστουμε στις νεες επιταγες
Jan 17 22:45:22
psekasmeni
Να διαλυσουν οποιοι κοινωνικο κρατος τη βιομηχανια και να μαστε ολοι σκλαβοι του κρατους και των εταιρειων
Jan 17 22:46:00
waste
πσεκασμενοι οι γερμανοι θα ειναι απο τους τελευταιους που θα το κανουν αυτο. πρωτα θα το ανουν ολοι οι αλλοι ;)
Jan 17 22:46:16
waste
tiktok: δεν υπαρχει ευκολη λυση. ειπαν να μειωσουν το κρατικο ελλειμα για να μειωθει η προσφορα χρηματος
Jan 17 22:46:24
waste
αλλα δεν ειναι αυτο που δημιουργει τον πληθωρισμο
Jan 17 22:46:54
psekasmeni
Ποιοι ειναι ολοι οι αλλοι?
Jan 17 22:46:57
waste
οποτε εκει ή θα πρεπει να κοψουν το QE (τζιζ κακο) ή θα πρέπει να ανεχθουν τα supply chain disruptions που φυσικα δεν τους αρεσουν
Jan 17 22:47:05
waste
ολοι οι αλλοι στην ευρωζωνη
Jan 17 22:47:22
psekasmeni
Ααα δεν ξερω νομιζω αυτα ηταν προ κορωνας
Jan 17 22:47:28
psekasmeni
Τα γερμανικα προνομια
Jan 17 22:47:33
tiktok
εννοω πως θα ειναι το αουτπουτ καθε χωρας σε σχεση με της γερμανιας πριν και μετα τον κορονοιο
Jan 17 22:47:33
psekasmeni
Στην εε
Jan 17 22:47:45
psekasmeni
Τωρα πουτσα και ξυλο κ εδω
Jan 17 22:47:59
waste
tiktok: πιστευεις οτι θα εχει αλλαξει η αναλογια? γιατι??
Jan 17 22:48:16
waste
psekasmeni: αυτο σου λεω, η πουτσα και ξυλο στη γερμανια θα ειναι πιο περιορισμενη
Jan 17 22:48:27
waste
παντα ηταν γιατι τους αρεσουν οι ευκολες λυσεις
Jan 17 22:48:32
waste
ας ζοριστουν οι αλλοι πρωτα
Jan 17 22:48:38
tiktok
απλα ειδα κατι προβλεψεις οτι της γερμανιας θα ειναι ακομα καλυτερο
Jan 17 22:48:40
psekasmeni
Ημμ δεν ξερω με το υποχρεωτικο μπολι πρωτοπορουμε
Jan 17 22:48:40
tiktok
μετα
Jan 17 22:48:59
waste
psekasmeni: απο σεπτεμβρη λενε τωρα
Jan 17 22:49:15
waste
που σημαινει οτι μπορει να παει και στις καλενδες
Jan 17 22:49:18
psekasmeni
Ποτε το παν αυτο?
Jan 17 22:49:29
waste
εμ δεν ξερεις γερμανικα , ξέρεις :)
Jan 17 22:49:31
tsov
οι γερμανοι ειναι κολλημενα μυαλα εδω και αιωνες....θα το πανε μεχρι τερμα μεχρι να τους γυρισει μπουμερανγκ και να πεσουν (παλι) απο τα συνεφφα ...
Jan 17 22:49:34
waste
το ειπε ο καγκελαριος
Jan 17 22:49:35
psekasmeni
Εισαι αισιοδοξος
Jan 17 22:49:44
psekasmeni
Αντε
Jan 17 22:50:01
waste
ειπε οτι δεν βγαινουν τα χρονοδιαγραμματα και θα πρεπει να ετοιμαστουμε για το σεπτεμβρη
Jan 17 22:50:05
psekasmeni
Δεν ειναι θεατρακι
Jan 17 22:50:11
waste
δεν ξερω σου λεω τι ειπε
Jan 17 22:50:19
psekasmeni
Καλος μπατσος κακος μπατσος
Jan 17 22:50:38
waste
αν ηταν αυτο δεν θα εβγαινε να το πει ο καγκελαριος
Jan 17 22:50:38
psekasmeni
Ετσι για να μας δινουν ελπιδα
Jan 17 22:50:51
waste
θα εβγαινε καποιος απο το fdp
Jan 17 22:51:12
george40
δεν ειναι κλασσικο μοτιβο να χαλαρωνουμε προς τελος του χειμωνα περιμενοντας την ανοιξη και μετα ξανα τα κεφαλια μεσα;
Jan 17 22:51:19
waste
tiktok: το θεμα ομως ειναι οτι το μαγαζι δεν τραβαει. θα δουμε ποσο οι αμερικανοι θα σφιξουν την νομισματικη πολιτικη
Jan 17 22:51:35
waste
αλλα οι ευρωπαιες δεν εχουν πολλα περιθωρια γιαυτο και η λαγκαρντ κοιταζει το σολαριουμ
Jan 17 22:52:07
DutchMountains
oi amerikanoi ηδη κανουν tightrning.. ασε που δεν εφτασαν ποτε σε αρνητικα εππιτοκια..
Jan 17 22:52:12
waste
το τελος του χειμωνα εδω ειναι τον απριλη να θυμησω :)
Jan 17 22:52:28
waste
εδω πια εχουμε παντου αρνητικα επιτοκια στις τραπεζες
Jan 17 22:52:29
tiktok
ο μπαιντεν ηδη εχει χασει
Jan 17 22:52:35
george40
ε ενταξει μηνας συν πλην μην τα χαλασουμε τωρα
Jan 17 22:52:42
waste
παιζει μονο το οριο απο εκει και πανω που τα βαζουν
Jan 17 22:53:17
waste
tiktok: μωρε εχει χασει αλλα δεν νομιζω οτι θα κανει τον volker
Jan 17 22:53:49
waste
διοτι αν κανει τον volker τοτε θα χασει και τις εκλογες οχι μονο τα midterms
Jan 17 22:54:32
tiktok
θα τις χασει ολες αν θυμουνται τι ελεγε πριν και μετα
Jan 17 22:54:43
waste
χαχα
Jan 17 22:54:47
tiktok
δεν τηρει ουτε τα προσχηματα ως καλος μπατσος
Jan 17 22:55:00
DutchMountains
volker οχι..αλλα δεν χρειάζεται να τον κανει κιόλας.. αρκει που οι αλλοι δεν κανουν τιποτα..
Jan 17 22:55:07
waste
οχι αλλα οι δημοκρατικοι ειναι μπετοναρισμενοι, θα βαλουν και τα σκυλια να ψηφισουν ;)
Jan 17 22:55:21
waste
τι εννοεις DutchMountains ?
Jan 17 22:55:24
DutchMountains
αλλοι = ευρωπαιοι
Jan 17 22:55:35
waste
α ναι σιγουρα
Jan 17 22:55:48
waste
κατι που δεν βοηθαει και τον πληθρωισμο στην ευρωπη :)
Jan 17 22:56:02
waste
εχω να δω εδω τη βενζινη στο 1.75 απο το 2011
Jan 17 22:56:07
DutchMountains
η ευρωπη ειναι τελειωμενη.. καλως ή κακως..
Jan 17 22:56:35
tiktok
το brexit ηταν το τελευταιο καρφι στο φερετρο
Jan 17 22:56:42
DutchMountains
θα ειναι πολυ πολυ δυσκολη χρονια για την ευρωπη αυτη..
Jan 17 22:57:31
waste
ελα dutch βγαλε τα ταρο
Jan 17 22:57:32
waste
και μιλα
Jan 17 22:57:36
Kaligoulas
Ντατς, τικ τοκ, waste , πως ολα αυτα γινονται συνεκτικα; εγω δεν πολυκαταλαβαινω
Jan 17 22:57:38
waste
πριν βγαλω λογκ :)
Jan 17 22:58:01
waste
εμενα για λευκη πετσετα μου φαινεται καλιγουλα
Jan 17 22:58:15
waste
αλλα οπως συμβαινει παντα καθε καταστροφη ειναι για καλο
Jan 17 22:58:17
paka_MTSTK-GMS
τέκι, τι συζητήσατε ως τις 2230 γιατί ήμουν εκτός?
Jan 17 22:58:30
Kaligoulas
ψεκιές συνηθως
Jan 17 22:58:37
DutchMountains
θα υπαρξει capital outflow απο ευρω..
Jan 17 22:58:50
waste
διαβασε το λογκ εχει και θρησκευτικου περιεχομενου πραγματα paka
Jan 17 22:59:10
paka_MTSTK-GMS
θα αγιάσουμε?
Jan 17 22:59:16
waste
προχωρα dutch μην μας κανεις να βαριομαστε
Jan 17 22:59:24
waste
ακου εκει θα υπαρξει outflow απο το ευρω
Jan 17 22:59:25
tsov
ποιος το λεει πως καθε καταστροφη ειναι για καλο ρε ψεκες ;
Jan 17 22:59:34
waste
ο καπιταλισμος τσοβολα :)
Jan 17 22:59:38
Kaligoulas
τα θηλαστικα
Jan 17 22:59:38
waste
300χρονια τωρα
Jan 17 22:59:57
tsov
αυτα τα λενε οι μαικιδες
Jan 17 23:00:20
tiktok
σχολη κουλη
Jan 17 23:00:28
Lobito_VJ23
τι εννοείς ντατς;
Jan 17 23:00:37
Lobito_VJ23
θα πέσει η τιμή του γαμημένου του ευρώ;
Jan 17 23:00:39
DutchMountains
ηδη φευγει χρημα απο χωρες με ευρω.. παει προς αμερικη και ελβετια
Jan 17 23:01:07
tiktok
ντατς επενδυσεις δες
Jan 17 23:01:13
Kaligoulas
καλο αυτο για Ψεκασμενη ειναι πιο κοντα
Jan 17 23:01:32
tiktok
αυτα ειναι θησαυροφυλακια
Jan 17 23:02:03
ypotagmenos24
λογικο αφου θα αυξηθουν τα επιτοκια στην αμερικη
Jan 17 23:02:08
DutchMountains
οι ευρωπαιοι θα αγοράζουν τα dips των αμερικάνων.. κοινως οι αμερικανοι θα ξεφορτωνουν σε ευρωπαιους..
Jan 17 23:02:44
tiktok
το σκεπτικο του υποταγμενου ειναι πιο κλασικο
Jan 17 23:03:03
waste
ο dutch ειναι καινουργιος οποτε ξερει μονο αγορες :)
Jan 17 23:03:25
Kaligoulas
ορολογια εχουμε χασει μπαλα εμεις του κοινου στοιχηματος
Jan 17 23:03:26
DutchMountains
τα ταρω εχω ξαναπει.. λενε μεγαλη πτωση ευρω προς ελβετικο φράγκο φετος..
Jan 17 23:03:41
ypotagmenos24
θα σταματησει και το QE στην αμερικη;
Jan 17 23:03:47
waste
βρε ντατς θελεις προπονηση
Jan 17 23:03:57
waste
δεν μας ενδιαφερει να μας δινεις τιπς για να πονταρουμε στο καζινο
Jan 17 23:04:14
waste
οταν ριχνεις ταρο πρεπει να λες πραγματα που να εχουν νοημα για τους μουζικους
Jan 17 23:04:16
DutchMountains
δεν ειναι τιπ ρε τεκη..
Jan 17 23:04:43
tiktok
ειπες να αγορασουμε ελβετικο φραγκο
Jan 17 23:04:43
waste
το οτι θα ανεβει το ελβετικο φραγκο δεν αφορα κανεναν εκτος απο αυτον που πονταρει σε αυτο. συμφωνουμε?
Jan 17 23:04:45
Lobito_VJ23
στερλίνα δολάριο γιεν τι θα κάνουν;
Jan 17 23:04:51
DutchMountains
απλα λεω πως οι ευρωπαιοι λεφταδες θα τα κανουν φραγκα.. γιατι ειναι διπλα η ελβετια..
Jan 17 23:04:52
Kaligoulas
χαχαχα ειστε ωραιοι
Jan 17 23:04:58
merovingian
η ελβετία ρε ντατς είναι μια σταλιά κράτος, μόνο σαν φορολογικός παράδεισος κάνει, γιατί να πάνε οι επενδύσεις εκεί;
Jan 17 23:05:15
DutchMountains
καλε ποιες επενδυσεις? λολ
Jan 17 23:05:36
merovingian
όλες, και οι καζινοεπενδύσεις
Jan 17 23:06:01
Kaligoulas
δεν το χα για τετοια μαγαζι τους ορεσίβιους
Jan 17 23:06:39
merovingian
ρε καλιγουλα, δεν θυμάσαι που είχαν πιάσει το Θέμο με μια βαλίτσα λεφτά στα σύνορα;
Jan 17 23:06:51
george40
ο ντατς εχει hard line με τον Σορος
Jan 17 23:07:04
waste
δεν στο λεω για να στα χωσω ντατς, αλλα οταν απλωνουμε ταρο πρεπει να πεις πραγματα που απασχολουν τον μουζικο, πχ οπως ειχες πει παλιοτερα για το πετρελαιο
Jan 17 23:07:07
paka_MTSTK-GMS
τι νομίζεις πως κάνει στο βουνό? ντιγκάρει μπιτκοινς και τα ξεπλένει στα φιντεκ
Jan 17 23:07:18
Kaligoulas
αποταμιευσεις για τα γεραματα καλε mero
Jan 17 23:07:24
merovingian
γιατι να μην πάνε αγγλία τα λεφτά; κι αυτή δίπλα είναι και πιο μεγάλο μαγαζί
Jan 17 23:07:36
ftero15
βουλιαζειιιιι
Jan 17 23:07:39
waste
το αν θα αυξηθει το ελβετικο φραγκο ειναι παντελως αδιαφορο για οποιονδηποτε δεν παιζει στο ελβετικο φραγκο
Jan 17 23:07:39
tiktok
https://www.protothema.gr/greece/article/1201318/oikogeneiaki-mahi-gia-12-akinita-tou-giorgou-traga-se-europi-kai-ameriki/
Jan 17 23:07:55
waste
α πεθανε τελικα ο ψεκασμενος?
Jan 17 23:07:56
DutchMountains
το πετρελαιο μια χαρα εχει παρει την ανηφορα παλι..
Jan 17 23:08:09
DutchMountains
οπως και ολα τα commodities..
Jan 17 23:08:23
tiktok
ετσι κι αλλιως διαμοιραζονται οι κινδυνοι του portfolio
Jan 17 23:08:24
Kaligoulas
την κεντρικη τραπεζα των ορεσιβιων την ρωτησαν ; διοτι ανεκαθεν ητανε αρχιδατη αν εχω καταλαβει καλα
Jan 17 23:08:26
DutchMountains
energeiaka h eyrvph exei kanei mia patata
Jan 17 23:08:30
tiktok
οπως στου τραγκα
Jan 17 23:08:56
waste
δεν ηταν και κουμουνιστης τικτοκ σαν τον τσακαλωτο :)
Jan 17 23:09:53
DutchMountains
και θα το πληρωσει ακριβα.. περα απο τα supply chains (οι κινεζοι κλεινουν λιμανια διαβάζω..).. η βιομηχανια της βασιζεται πολυ στο αεριο
Jan 17 23:10:03
Kaligoulas
πέρα απ΄την πλακα, μήπως να τα βαλουμε σε μια σειρα, διοτι εχει σκορπισει η κυριως αφηγηση
Jan 17 23:10:09
DutchMountains
λιπασματα κλπ.. στο θεο..
Jan 17 23:10:48
Kaligoulas
την μεγαλη εικονα δηλαδη, στην προφητεια να εστιασουμε
Jan 17 23:10:49
Loukas
Συμφωνώ με Καλλιγουλα για μια σύνοψη
Jan 17 23:10:51
DutchMountains
ειναι και ο καιρος περιεργος.. θα υπάρξει θεμα με την παραγωγη..
Jan 17 23:10:56
DutchMountains
και τις εισαγωγες..
Jan 17 23:11:06
psekasmeni64
em gt den pistevete tis psekasmenes profities
Jan 17 23:11:15
psekasmeni64
den exo katalavei
Jan 17 23:11:23
psekasmeni64
oxi tis dikes mou
Jan 17 23:11:40
Kaligoulas
σ όλα πιστευουμε, anything goes  πλεον
Jan 17 23:11:56
george40
εχουμε ανταποκριση απο πολεις για τα σουπερμαρκετ τους εφοδιασμους κτλ;για ελλαδα μιλαω
Jan 17 23:12:16
psekasmeni64
oti yparxei sxedio ki afto einai h apostahteropoiisi kai i dialysi
Jan 17 23:12:24
merovingian
ο ντατς έχει καταλάβει ότι ένας σωστός προφήτης πρέπει να τα λέει λίγο αόριστα, για να μπορεί να πέφτει πάντα μέσα
Jan 17 23:12:31
Kaligoulas
ισως γι αυτο η κουβεντα τελευταιως παει σε ελληνιστικες και προχριστιανικες εποχες
Jan 17 23:13:26
tsov
βασικα υπαρχει ενα ρητο που λεει περιπου πως "οτι ειναι να παει στραβα, θα πάει" οποτε ξεκινηστε απο τωρα την τεχνικη του βατραχου στη λιμνη οπως ειχε πει και ο τακες καποτε (μεινετε μεσα στη λιμνη μπας και γλιτωστε τη φωτια απο πανω που κατα
Jan 17 23:13:26
tsov
καιει το δασος)
Jan 17 23:13:47
psekasmeni64
stous psek tou telegram den enimeronetai kanenas?
Jan 17 23:13:55
ypotagmenos24
με τον nord stream 2 τι θα γινει στην γερμανια;καμμια προβλεψη;
Jan 17 23:14:04
tiktok
ψεκασμενη σαν ταινια του χολιγουντ ειναι το σεναριο που λες
Jan 17 23:14:07
waste
γιατι καιγεσαι καλε για τον ND2???
Jan 17 23:14:22
Loukas
Οπότε η σύνοψη είναι επιδημιακά ζόρια σε συνδυασμό με γεωπολιτικά ζόρια και οικονομική/financial ζόρια?
Jan 17 23:14:22
Kaligoulas
αυτο ουτε στα στοιχηματζιδικα δεν παιζεται πλεον
Jan 17 23:14:31
waste
λοιπον κατσε να κανω μια συνοψη και να παω για υπνο σε λιγο :)
Jan 17 23:14:35
waste
οχι το αναποδο λουκα
Jan 17 23:14:44
waste
περισσοτερο το αναποδο απο αυτο που ειπες
Jan 17 23:14:53
tiktok
μεροβιγκιαν ο προφητης μπορει να τα λεει και λιγο αοριστα για να μην παιρνει την ευθυνη για οσα προβλεπει
Jan 17 23:14:57
Loukas
α...
Jan 17 23:14:59
waste
ζουμε ξανα στα 70s
Jan 17 23:15:00
Loukas
α!
Jan 17 23:15:15
waste
που σημαίνει οτι εδω και μια δεκαετία οι οικονομικές πολιτικες εχουν σπασει
Jan 17 23:15:29
DutchMountains
εδω κοβουν τον eastmed... που θα μας έσωζε απο την ρωσσικη εξάρτηση.. νσ2 θες? ;)
Jan 17 23:15:39
waste
κι αυτο δημιουργεί συνεχώς ανισορροπιες
Jan 17 23:15:44
Loukas
οικονομικά/financial ζόρια σε συνδυασμό με γεωπολιτικά ζόρια και επιδημιακά ζόρια
Jan 17 23:15:46
waste
οι οποιες συσωρρευονται
Jan 17 23:15:51
waste
10 χρονια τωρα
Jan 17 23:15:57
waste
12 βασικα
Jan 17 23:16:00
ypotagmenos24
ναι ρε dutch ειδες ; αστα να πανε :')
Jan 17 23:16:14
waste
ο κοβιντ είναι λίγο σαν την πετρελαικη κριση
Jan 17 23:16:23
waste
ηταν στραβο το κλιμα το εφαγε και ο γαιδαρος
Jan 17 23:16:57
waste
και φυσικα το decoupling Με την κινα (δηλαδη η προσπαθεια αναστροφης της τασης να παει ολη η παραγωγη στην κινα)
Jan 17 23:17:01
waste
δεν κανει τα πραγματα καλυτερα
Jan 17 23:17:31
waste
σε οοοολα αυτα οι δυτικες οικονομιες απαντησαν με περισσοτερο QE που ειναι μια απο τα ιδια
Jan 17 23:17:38
waste
και λιγοτερο με μερικα ελλειμματα
Jan 17 23:17:58
waste
τα οποια θα παρακαλουσαν να ειναι αυτα που προκαλεσαν τον πληθωρισμο (διοτι μπορούν να τα κοψουν)
Jan 17 23:18:04
waste
αλλα κατα πάσα πιθανότητα δεν είναι.
Jan 17 23:18:16
tsov
πια προσπαθεια για αναστοφη καλε ; η παραγωγη εχει παει στην κινα εδω και 2 δεκαετιες , για να αλλαξει αυτο χρειαζεσαι μια νε κινα των 80's
Jan 17 23:18:43
waste
γιαυτο και βλεπεις ολα αυτα τα "supply chain disrupptions" τσοβολα
Jan 17 23:18:52
waste
και θα βλεπεις και περισσοτερα οσο παει ο καιρος
Jan 17 23:18:57
Kaligoulas
(τι προκαλεσε τελικα τον πληθωιρισμο;)
Jan 17 23:19:29
waste
κανεις δεν θα μαθει ποτε ακριβως. αλλα εγω ψυχανεμιζομαι οτι εχει περισσοτερο να κανει με την προσφορα κι οχι με την ζητηση
Jan 17 23:19:50
psekasmeni64
ta supply chain disruptions nomiza prokaloun ton plithorismo
Jan 17 23:20:09
waste
μην ξεχνας αλλωστε πως διαφορα μαγαζια οπως οι μεταφορικες που ειναι 4 σε ολο τον κοσμο οι μεγαλες βρηκαν ευκαιρια να στριμωξουν την αγορα
Jan 17 23:20:15
tiktok
https://www.youtube.com/watch?v=x07bE5VnAOE&t=5620s
Jan 17 23:20:35
tsov
καλα με οικονομοτεχνικους ορους , και η αυξηση της απασχολησης προκαλει πληθωρισμο αλλα...
Jan 17 23:20:38
waste
ο καθενας προσπαθει να βουτηξει την κοβιντοεποχη
Jan 17 23:20:42
tiktok
ας πουμε εδω ο προφητης επεσε μεσα σε ολα αλλα παλι στο τελος αφησε επιφυλαξη για οσα ειπε
Jan 17 23:21:09
merovingian
ποιός προφήτης, φετινή είναι η εκπομπή
Jan 17 23:21:18
tiktok
το κειμενο ειναι παλιο
Jan 17 23:21:38
merovingian
η μαγκιά πλέον είναι να μου δείχνετε εκπομπές πριν 3 χρόνια που μαντεύουν το σήμερα
Jan 17 23:22:03
waste
εδω λοιπον εχουμε αυτο το σημειο οπου η οικονομικη πολιτικη δεν εχει απαντηση στα προβληματα που δημιουργουνται
Jan 17 23:22:39
Kaligoulas
το τερματισανε δηλαδη το εγχειριδιο Φριμαν
Jan 17 23:22:40
waste
δηλαδη αν κανεις περισσοτερο qe δεν θα γιατρεψεις ουτε τα supply chains ούτε τον πληθωρισμο
Jan 17 23:22:41
tsov
ναι αλλα σου λενε οι τσεοι εχουμε απαντηση στα προβληματα - η οποια ειναι μια ξεπλυμενη τεχνοκρατικη χιμαιρα ..
Jan 17 23:23:35
waste
και την ιδια στιγμη με το πως ειναι αυτη τη στιγμη η οικονομια μια σταση paul volker δηλαδη αυξανουμε τα επιτοκια για να αποκτησει ξανα το χρημα αξια
Jan 17 23:23:35
Skaros
Στην προσφορά βρίσκεται το πρόβλημα
Jan 17 23:23:36
DutchMountains
η θεωρια μου ειναι οτι η "καταστροφη" δημιουργείται (απο διαφορους παραγοντες.. οχι απαραίτητα σχεδιασμένα) για να αποδοθει στον κοβιντ..
Jan 17 23:23:41
merovingian
τικτοκ, λίγο που είδα το σημείο που έβαλες, τυπική πολιτική είναι αυτή, οι αμερικάνοι να προσπαθούν να περικυκλώσουν τους ρώσους, δεν είναι προφητεία αυτό
Jan 17 23:23:59
waste
σημαινει ότι δεν θα μείνει κολυμπυθροξυλο
Jan 17 23:24:09
Skaros
Σαν ένα διεστραμμένο μονοπώλιο να παίζει τα ρέστα του
Jan 17 23:24:17
Skaros
Ένα παγκόσμιο καρτέλ
Jan 17 23:24:29
Skaros
Και τα κράτη παρακολουθούν ανήμπορα
Jan 17 23:24:35
waste
διοτι φυσικα ΟΛΕΣ αυτες οι εταιριες που προσφερουν θεσεις εργασιας τα τελευταια χρονια δεν εχουν κερδη
Jan 17 23:25:04
waste
κι αρα μια συσφιξη της νομισματικης πολιτικης θα τις κλεισει
Jan 17 23:25:56
george40
μην τα λετε ετσι αυτα με τα κολυμπηθροξυλα και εχουμε και μια ηλικια καλε
Jan 17 23:26:31
tiktok
καμια τελευταια επιθυμια ;
Jan 17 23:26:35
waste
λολ
Jan 17 23:26:47
george40
το μποστανι μου να συνεχισει να θεριευει
Jan 17 23:26:56
waste
σε αυτο το σημειο βρισκομαστε και ειναι προφανες οτι κανεις δεν εχει λυση
Jan 17 23:27:07
waste
εκει λοιπον παιζουν και αυτα που λεει ο σκαρος και ο dutch
Jan 17 23:27:16
DutchMountains
αυτο που ειπες για το supply induced inflation.. φαινεται λίγο και απο τις τιμες πχ των μεταχειρισμένων αυτοκινητων ..
Jan 17 23:27:30
merovingian
αυτό που κανένας προφήτης δεν έχει καταφέρει να μου εξηγήσει είναι γιατί η αμερική χτυπάει τη ρωσία ενώ το πρόβλημά της είναι η κίνα
Jan 17 23:27:39
waste
οτι δηλαδη γιατι να μην το ζορισουμε λιγο περισσοτερο και στη χειροτερη εισαγουμε το ψηφιακο ευρω ως "σωτηρια"
Jan 17 23:27:52
Skaros
Το θέμα με τον πληθωρισμό, ως πρόβλεψη, έπαιζε πριν τον κόβιντ
Jan 17 23:27:56
tiktok
αλλα αυτά δεν ειναι σοβαρα οικονομικα προβληματα ντατς
Jan 17 23:28:01
Skaros
Το θυμόμαστε όλοι
Jan 17 23:28:24
DutchMountains
εκει που ηταν στη ξεφτίλα.. έχουν γίνει ανάρπαστα (να χαρει λίγο και ο λομπ..)
Jan 17 23:28:28
tiktok
πχ επειδη οι μερσεντες κλπ ζοριζονται μια χρονια δεν θα προκυψει ανταγωνιστης αμεσα
Jan 17 23:28:47
Kaligoulas
αφου παραγγελνουν κατι Χερτζ κατι Avis  10.000 και τους στελνουν 1000, οποτε
Jan 17 23:28:57
Kaligoulas
γι να χουν τουριστικο στολο, σαρωνουν ο,τι κινειται στην αγορα
Jan 17 23:29:03
waste
η χερτζι εντωμεταξυ ειναι χρεοκοπημενη :)
Jan 17 23:29:14
Kaligoulas
η ελληνικη δεν ξερω
Jan 17 23:29:24
Kaligoulas
για Ελλαδα ελεγα
Jan 17 23:29:59
waste
εγω το λεω για να εξηγησω το τι θα κανει μια πιθανη αυξηση επιτοκιων ;)
Jan 17 23:30:17
DutchMountains
γιαυτο τεκη εχω υποστηρίξει οτι ο κοβιντ θα τελειωσει οταν θα ειναι ετοιμο το ψηφιακο ευρω.. ;)
Jan 17 23:30:20
Skaros
Αναδιανομή θα κάνει
Jan 17 23:30:27
waste
το οτι μπορεί να αγοραζει η χρεοκοπημενη χερτζη 100.000 τεσλα εχει να κανει με το QE
Jan 17 23:30:30
Kaligoulas
η ελληνικη ειναι καπως πιο ¨¨οικογενειακη "κατασταση παντως
Jan 17 23:30:32
Lobito_VJ23
γιατί να χαρώ εγώ ντατς;
Jan 17 23:30:34
Skaros
Τίποτα δεν θα λύσει
Jan 17 23:30:41
tsov
πολλοι το θελουν αυτο (και καλα να καθαρισει η αγορα)
Jan 17 23:30:44
Lobito_VJ23
εγώ τα θέλω φτηνά γιατί τα καινούργια δεν μ'αρέσουν
Jan 17 23:30:47
tiktok
αν προκυψει ανταγωνιστης της αουντι που θα της παρει προμηθευτες,αγορες,κλπ τοτε θα ζορισει η κατασταση για τις ευρωπαιες
Jan 17 23:31:04
DutchMountains
γιατι θα μπορεις να κυκλοφορεις τα βενσινοκινητα για πολυ καιρο ακόμη ρε λομπ..
Jan 17 23:31:27
Skaros
Οι νομισματικές πολιτικές δεν αρκούν πλέον
Jan 17 23:31:34
DutchMountains
αν θα εχεις λεφτα για μπενζίνα βεβαια.. λολ
Jan 17 23:31:38
Kaligoulas
με βενζινη 2 ευρω ποσο καιρο ακομη;
Jan 17 23:31:47
tsov
@@ θα μπορει να κυκλοφορει ολλανδε ... γιατι απλα η μπετζινα θα εχει φτασει 5 ευρω το λιτρο ...
Jan 17 23:31:47
Kaligoulas
λολ με προλαβες
Jan 17 23:31:49
waste
μην του λες τετοια ρε ντατς και θα τον ριξεις σε καταθλιψη
Jan 17 23:31:50
Astraevlepa
Ερωτηση...Η Ασια εχει πληθωρισμο αυτη τη στιγμη ?
Jan 17 23:32:10
waste
δεν εχω ιδεα Astraevlepa
Jan 17 23:32:13
Skaros
Χρειάζεται επίδειξη ισχύος, αλλά τα κράτη πλέον έχουν καταντήσει επιστάτες
Jan 17 23:32:21
waste
θα ελεγα οτι η δυτικη ασια κατι θα εχει
Jan 17 23:32:28
waste
η κινα και το βιετναμ δεν φανταζομαι
Jan 17 23:32:53
waste
γιατι εκει το κρατος μπορει και επηρεαζει την αγορα με πολλαπλασιους τροπους
Jan 17 23:33:01
Astraevlepa
Αυτο υποψιαζομουν κι εγω waste
Jan 17 23:33:05
waste
οι κινεζοι ομως ριχνουν πετρελαιο στην αγορα απο τα αποθεματα τους
Jan 17 23:33:15
Lobito_VJ23
dutch tsov οκ έτσι το δέχομαι να πάει 5 ευρώ, ελπίζω να ρίξει και την κίνηση
Jan 17 23:33:18
waste
ενω 12 χρονια μεχρι τωρα μονο αγοραζουν ;)
Jan 17 23:33:27
foulis
και παπακι και με μητσοτακη δηλαδης?
Jan 17 23:33:27
Lobito_VJ23
θα βάζω avgas
Jan 17 23:33:40
tsov
αβγα θα βαζεις
Jan 17 23:33:54
Kaligoulas
μόνο τσόφλια
Jan 17 23:34:04
Kaligoulas
σαν το Ντελοριαν
Jan 17 23:34:31
tsov
τον βλεπω το λομπι να παγαινει να στοκαρει καυσιμο σε καμια αποθηκη λολ
Jan 17 23:34:41
waste
σε νταμιτζανες :)
Jan 17 23:34:55
Kaligoulas
δεν ειχε παρει κι εκεινα τα βαρελια τοτε που τα χαριζενα με αρνητικες τιμες στο μερικα
Jan 17 23:34:56
Loukas
Δεν ξεθυμαίνει σχετικά γρήγορα το καύσιμο?
Jan 17 23:34:58
tsov
θελει και σταθεροποιητη καυσιμου (μαντ μαξ το καναμε )
Jan 17 23:35:03
Kaligoulas
θα ταν καλα να τα χαμε αποθηκες τωρα
Jan 17 23:35:18
Astraevlepa
Στην εσωτερικη αγορα ριχνουν πετρελαιο waste η πουλανε εξωτερικο?
Jan 17 23:35:32
waste
φανταζομαι στην εσωτερικη, δεν ειναι μαλακες :)
Jan 17 23:35:42
tiktok
παντως σε σχεση με μπυρες,κλπ αξιζει
Jan 17 23:35:46
ftero15
μεσα..τι να πουλανε λεφτα εχουν πετρελαιο ειναι πιο δυσκολο :)
Jan 17 23:35:47
waste
αλλα ελπιζουν οτι αυτο θα επηρεασει τις τιμες γενικα
Jan 17 23:36:12
tiktok
οι μπυρες εχουν και χοντρα δοχεια
Jan 17 23:36:28
waste
πραγμα που σημαινει οτι και στην κινα ζοριζονται με τα commodities
Jan 17 23:36:44
Astraevlepa
Καπου ειδα πως κανανε ρεκορ οι Κινεζοι σε εμπρικο πλεονασμα το Δεκεμβρη αλλα μπορει να κανω και λαθος
Jan 17 23:37:05
waste
δεν ειναι απιθανο
Jan 17 23:37:19
waste
ακριβως διοτι 2 χρονια τωρα εχουν κοψει την εξωστρεφια
Jan 17 23:37:37
waste
με λιγα λογια θυμαστε την cosco και τα το shopping spree κινεζων επενδυτων σε σπιτια?
Jan 17 23:37:42
waste
κοπηκαν αυτα :)
Jan 17 23:38:06
waste
ακριβως διοτι καταλαβαν οτι η εξισορροπηση των εμπορικων ισοζυγιων δεν εχει νοημα σε καθεστος ψυχρου πολεμου
Jan 17 23:38:16
DutchMountains
οι κινεζοι κρατάνε τις παραγωγες τους.. για την εσωτερικη αγορα..
Jan 17 23:38:30
tsov
και τι θα τα κανουν τα γουαν ; μασουρι ;
Jan 17 23:38:34
Kaligoulas
καλε, ψαχνω τους κινζεους ιδιοκτητες της πεθερας μου και δεν τους βρισκουμε εξι μηνες τωρα
Jan 17 23:38:41
waste
σκεφτειτε δηλαδη για ολους αυτους τους κινεζους που εχουν αγορασει δεκαδες χιλιαδες σπιτια στην αυστραλια 15-20 χρονια τωρα
Jan 17 23:39:06
tiktok
λολ
Jan 17 23:39:07
foulis
πουλησες την πεθερα σε κινεζους καλι?
Jan 17 23:39:09
DutchMountains
υποσχεθηκαν οτι θα ξεστοκαρουν πετρελαιο αν ανεβει πανω απο 85 δολάρια.. για να συγκρατησουν διεθνεις τιμες..
Jan 17 23:39:12
Kaligoulas
σκεφτομαι να κανουμε ενα πειραμα να σταματησουμε να δινουν ενοικιο θα εμφανιστουν αραγες;
Jan 17 23:39:15
DutchMountains
αλλα χλωμο το κοβω..
Jan 17 23:39:50
tsov
κανε κι εσυ τον κινεζο καλιγουλα :)
Jan 17 23:39:51
Kaligoulas
λολ λολ οριστε περιουσιακο στοιχειο, η πεθερα
Jan 17 23:39:59
waste
αρα απο τη στιγμη που οι κινεζοι δεν αγοραζουν στη δυση τοσα πραγματα πια το ισοζυγιο ξαναγερνει υπερ τους
Jan 17 23:40:14
Kaligoulas
τον εχω κανει, ηδη τρεις μηνες και συνεχιζω... μη παρουν χαμπρι τι παιζει με τα ενοικια οι κινεζοι
Jan 17 23:40:51
Skaros
Τους μαζεψε ο Xi Τέκη;
Jan 17 23:41:04
tiktok
την δεκαετια του 70 που δεν υπηρχαν κινεζοι παλι οι τιμες του πετρελαιου ειχαν ξεφυγει
Jan 17 23:41:16
tsov
αλλο τοτε
Jan 17 23:41:19
tiktok
δεν χρειαζεται βοηθεια δηλαδη
Jan 17 23:41:25
Kaligoulas
τωρα μια που ειπες Αυστραλοι, αυτοι πως νομιζουν θα την γλιτωσουν ακριβως;
Jan 17 23:41:51
waste
Skaros: κι οσους δεν τους μαζεψε ο xi τους μαζεψε η κινεζοφοβια της δυσης :)
Jan 17 23:42:13
Skaros
Δεν έχεις άδικο
Jan 17 23:43:12
tsov
νομιζουν πως θα τους δωσει πυρηνοκινητα υποβρυχια ο κολλητος τους καλιγουλα :)
Jan 17 23:43:48
waste
οι αυστραλοι παιδια μετα την ηττα χιλαρη καηκαν
Jan 17 23:43:50
waste
εντελως
Jan 17 23:44:05
waste
μεταφερθηκε εκει ολο το imperial liberalistan
Jan 17 23:44:11
waste
για να κανει αντισταση
Jan 17 23:44:13
Kaligoulas
πυρηνοκίνητα μονο απο κανενα Μαρσαλ μη τους ερθουν , ειδικα τωρα με τα τσουναμια στην Τονγκα
Jan 17 23:44:16
waste
και τωρα ζουνε τα απονερα τους :)
Jan 17 23:44:38
ftero15
επικυρωθηκαν κ σαν προτεκτορατο
Jan 17 23:44:50
ftero15
ελληνοποιηθηκαν :)
Jan 17 23:44:52
tsov
παθανε καγκουριτιδα τα αυστραλα ...
Jan 17 23:45:12
Kaligoulas
τρεχουν χοροπηδώντας ανεξελεγκτα
Jan 17 23:46:33
george40
ναι αλλα οταν ο τσιοδρας τους ξερναει σιγκ χαιλ δεν τον χαιρεστε με την αυστραλιανη προφορα τπου εχει;
Jan 17 23:46:42
george40
ειναι σκετη οπερα
Jan 17 23:46:52
Kaligoulas
λεμε για το Τσερνομπιλ και γι α τους 30 επισημους νεκρους κι εκει στα Μαρσαλ ποσου επισημους αραγε εχουν;Εναν;
Jan 17 23:47:09
Kaligoulas
και απ΄ο,τι εχω διαβασει ο θολος που φτιαξανε μπαζει
Jan 17 23:47:27
Kaligoulas
κατα βαση ολα τα πυρηνικα φατσα καρτα τα χουν αφησει
Jan 17 23:47:37
waste
γιαυτο στη φουκουσιμα δεν εκαναν τιποτα
Jan 17 23:47:41
waste
δεν μπαζει καθολου :)
Jan 17 23:47:52
waste
λοιπον βγαζω λογκ κωλοπαιδα :)